אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה גרוע ✔איך להפחיד לקוח ולגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך במחיר יותר יקר מאשר המחיר של המתחרים שלך? איך לשדר מקצועיות? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך להפחיד לקוח ולגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך במחיר יותר יקר מאשר המחיר של המתחרים שלך? איך לשדר מקצועיות? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש רק ממך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי? תוכן שיווקי, מכירה באמצעות הפחדה, הפחדה כשיטת מכירה, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? איך להתמודד עם מתחרים? איך למכור את מוצר גרוע? איך למכור מוצר זול ופחות טוב? איך ליצור תכנים מקצועיים? איזה תוכן מקצועי ליצור? שיווק באמצעות תכנים מקצועיים
והפעם אסביר, איך להפחיד לקוח במובן הטוב ואיך לגרום ללקוח לרצות לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר באמצעות הפחדה של הלקוח. כל זה, בצורה חוקית + מוסרית + מקצועית שאינה חוטאת לאמת?

אז, להפחיד לקוח פירושו, לגרום ללקוח לחשוב שיקרה לו דבר רע אם הוא לא ירכוש ממך. פחד פירושו לפחד שיקרה משהו רע. להפחיד לקוח פירושו לגרום ללקוח לחשוב שיקרה לו דבר רע, אם הוא לא ירכוש ממך אלא ממישהו אחר וכולי.

וברמת העיקרון בפשוטם של דברים, להפחיד לקוח, זאת פעולה שהיא 1 - לא תמיד אפשרית, כי לא תמיד הלקוח יאמין להפחדה של איש המכירות. ובנוסף, גם זה לא תמיד מוסרי / חוקי להפחיד את הלקוח. בפרט כאשר משקרים את הלקוח כדי להפחיד אותו.

ולכן כאן אני לא מדבר על איך להפחיד לקוח בדרך שקרית כדי להוציא דבר במרמה וכיו"ב, אבל אתן את נקודת המבט הבאה, מתי הגיוני להפחיד את הלקוח, מתי צריך להפחיד את הלקוח, מתי כדאי להפחיד את הלקוח, לטובתו של הלקוח וגם כמובן לטובתך האישית, כדי להגדיל את הסיכוי שהלקוח ירכוש ממך ולא ממישהו אחר.

אז נחשוב על המקרה הבא, נניח שיש לקוחות שלא רוכשים ממך אלא מעדיפים לרכוש מהמתחרים שלך. נניח שנשאל אותך, האם לדעתך אתה יותר טוב במשהו כלשהו מהמתחרים שלך שמהם הלקוח רוכש? אם התשובה היא כן, אז נשאל: האם לדעתך הלקוחות שלך מבינים במאה אחוז את כל היתרונות היחסיים שיש לך ביחס למתחרים שלך? האם ברורים להם כל היתרונות שלך יותר מאשר כל שאר המתחרים שלך? בפרט מאשר המתחרים שלוקחים לך את העסקה?

ואני אחדד: גם אם היתרון שלך הוא שאתה יותר זול בלי שזה בא יותר מידי על חשבון האיכות של המוצר / שירות, גם זה יתרון שצריך להיות ברור ללקוח. דהיינו, יתכן שהיתרון שלך הוא, שאיתך, הלקוח לא זורק כסף סתם על הפחדה שקרית שמישהו אחר עשה לו. כי עדיף לו לרכוש ממך ביותר זול. במילים אחרות, גם להיות יותר זול, גם זה יתרון אפשרי עבור הלקוח שלך.

עכשיו, אם אתה יותר טוב במשהו מאשר המתחרים שלך ואם הלקוחות שלך שאתה מאבד לטובת המתחרים שלך, לא יודעים את זה בצורה ברורה, הרי שאתה צריך להפחיד את הלקוחות שלך, כדי לעזור להם וגם כדי לעזור לך.

מה הכוונה? הכוונה היא, שאתה חייב לגרום ללקוחות שלך להבין את היתרונות שיש בך ביחס לחסרונות שיש אצל המתחרים שלך. בצורה כל כך ברורה, עד כדי כך שיהיה להם פחד לרכוש מהמתחרים שלך ושהם ירצו לרכוש דווקא ממך.

לדוגמה: נניח שאתה עורך דין. האם לדעתך הלקוח שלך שלא רוצה לרכוש ממך, האם לדעתך הוא מבין מספיק טוב בצורה ברורה, את כמות הנזקים שיכולים להיגרם לו אם הוא יעבוד עם עורך דין אחר, שלא מכיר את הפרטים טוב כמוך, או עם עורך דין אחר שפחות יקדיש תשומת לב ללקוח הפוטנציאלי שלך?!

נניח שאתה מוכר בית. האם הלקוח הפוטנציאלי שלך, מבין את כמות הנזקים האפשריים שיכולים להיגרם לו אם הוא ירכוש בית במקום אחר מהמתחרים שלך ולא ממך?!

נניח שאתה צבעי דירות. האם הלקוח שלך מבין את הנזק שיגרם לו לעבוד עם קבלן חאפר, שיעשה עבודה פחות טובה משלך?

נניח אפילו שאתה מוכר מוצר הכי זול, אבל לא בהכרח גרוע, האם הלקוח שלך מבין שהוא סתם מבזבז כסף על מוצר של מישהו אחר? האם הוא מפחד לאבד את הכסף שלו סתם? האם הוא מבין שזה שאתה יותר זול, זה יתרון אמיתי וזה לא רק כי המוצר שלך גרוע?

מה המהות? המהות היא, שאתה צריך לגרום ללקוח שלך להבין את היתרונות שיש במוצר שלך, עד כדי כך שהוא יפחד לרכוש מהמתחרים שלך. כמו שכבר הסברתי כאן (איש מכירות צריך לדעת לשקר), כמובן שיש כאן רמות של איזון. כי אם תגזים יותר מידי ביתרונות של המוצר שלך, הרי שזה כבר עובר לתחום של הלא מוסרי / לא חוקי / לא מקצועי וכולי. אבל אם תדגיש את כל היתרונות שלך, עד לרמה שתגרום ללקוח לפחד לרכוש ממישהו אחר, במובן מסוים זאת הפחדה טובה.

ושוב, עניין של איזונים. כאשר המהות היא, שהדגשת היתרונות שלך, בצורה ברורה ומלאה, היא בעצם הפחדה של הלקוח, שלא ירכוש ממישהו אחר, אלא רק ממך.


ועכשיו אסביר, איך להפחיד את הלקוח? איך לגרום ללקוח להבין את היתרונות שלך, עד לרמה שהלקוח יפחד לרכוש ממישהו אחר וירצה לרכוש ממך ורק ממך?

והתשובה לכך היא, שאפשרי לעשות את זה, על ידי זה שאתה מפרסם ללקוחות תכנים מקצועיים שבהם אתה מלמד את הלקוחות על כל מיני רזולוציות שרק מי שמקצועי מהתחום מבין בהם. תוכן מקצועי שגורם ללקוח לחשוב על כל מיני מקרי קיצון, דברים שכדאי לקחת בחשבון, ושהמתחרה שלך שהוא פחות מקצועי, שהוא לא לוקח בחשבון.

אם לדוגמה אתה צבעי שצובע בתים, איזה מקרי קיצון אתה לוקח בחשבון כשאתה צובע את הבית, שהמתחרה שלך לא לוקח בחשבון, שאולי בגלל זה הוא גם יותר זול, כי המוצר שלו פחות טוב, כי הוא עמיד בפחות תרחישים.

אם לדוגמה אתה עורך דין שכותב הסכם ממון, האם ואיזה מקרי קצה / תרחישי קיצון, אתה לוקח בחשבון, כדי שההסכם יחזיק בבית משפט בבא היום? על מה אתה חושב, שלא כל אחד בהכרח חושב? למה אתה כותב את ההסכם כך ולא אחרת? מה אתה עושה יותר טוב ממישהו אחר? באיזה מקרה זה יבוא לידי ביטוי?

במילים אחרות, באמצעות העברת תוכן מקצועי, שעוסק גם בכל מיני מקרי קיצון שכדאי לקחת בחשבון, או בכל מיני שיקולים שכדאי לקחת בחשבון, גם באמצעות זה אפשרי להפחיד את הלקוח. לגרום לו להבין שאתה איש מקצוע ואולי להאמין שהמתחרים שלך לא מקצועיים כמוך. כי אתה מסביר משהו שאחרים לא מסבירים (ראה גם כאן).

פירוש: יש הפחדה שהיא מסוג מידע על תרחישי קיצון. לדוגמה, הארון שאני בונה לך, יעמוד גם במצב של דחיפה / גם במצב של רעידת אדמה / גם במצב של רטיבות / גם במצב של שריפה וכיו"ב. אבל יש הפחדה שהיא גם מסוג של התאמה לצרכי הלקוח. לדוגמה, הארון שאני בונה לך, הגודל שלו יהיה בדיוק בהתאם למידות המדויקות של מה שאתה צריך עבור מה שאתה רוצה לאחסן בארון. או שהוא יהיה יותר טוב מארון אחר, לא בתרחיש קיצון כלשהו, אלא גם בהווה, ביחס לצורך כלשהו.

או לדוגמה, הצבע שאני צובע לך את הקיר, הוא לא רק יחזיק מעמד להרבה שנים קדימה וגם לא יפריש חומרים רעילים לנשימה שלך בעתיד, אלא גם בהווה הוא יהיה יותר טוב בהתאם לסוג הרטיבות שלך, בהתאם לסוג הקיר שלך וכיו"ב.

במילים אחרות, לקוחות רגילים שהם לא אנשי מקצוע, הם לא יודעים מה הם לא יודעים ולכן הרבה יותר קל לעבוד עליהם. ניקח לדוגמה את תחום השיווק, רוב בעלי העסקים שהם לא גם מומחי שיווק בפני עצמם, האם הם יודעים שצריך לדעת באיזה סוג של צורך של הלקוח להתמקד. דהיינו, כאשר לדוגמה כותבים חומר שיווקי, האם כדאי להתמקד בתוכן שיווקי שיגרום ללקוח לרצות לרכוש את המוצר שלך באופן כללי? או לכתוב חומר שמעניין את הלקוח שלך שכבר רוצה לרכוש את המוצר שלך? או לכתוב חומר שיגרום ללקוח לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר, גם אם זה לא בהכרח מה שהכי מעניין את הלקוח? זאת כמובן דוגמה קטנה, בהקשר של התוכן שאני מסביר כאן.

במילים אחרות, רוב הלקוחות לא יודעים מה הם לא יודעים. ולכן הם נופלים עם חאפרים או עם שרלטנים או כל מיני אנשי מקצוע לא מקצועיים. ואתה כאיש מקצוע, צריך "להפחיד" את הלקוחות הפוטנציאלים, באמצעות זה שאתה מלמד אותם את מאחורי הקלעים של המקצוע. איך חאפרים חוסכים עליהם כסף, איך חאפרים מספקים מרמים אותם, איך חאפרים מספקים מוצר לא מספיק טוב בהווה שלא בדיוק מתאים למה שהם צריכים, ואיך חאפרים לא מספקים מוצר שיוכל להחזיק מעמד גם בתרחישי קיצון כאלו ואחרים.

לסיכום: לפעמים צריך להפחיד את הלקוח, בקטע טוב, כדי לגרום לו להבין את היתרונות שלך יותר מאשר המתחרים שלך, כדי להציל אותו מחאפרים, כדי להציל אותו מהמתחרים שלך שיותר זולים ממך, כדי שהוא יבין איפה הוא יכול להידפק במוצר יותר זול ופחות איכותי, או בתרחיש היותר גרוע, מוצר גם יותר יקר וגם פחות טוב, גם בהתאם לצרכים בהווה וגם בהתאם לצרכים בעתיד.

ואיך לייצר תוכן מקצועי בצורה חכמה? באיזה סדר? מה בדיוק להסביר וכולי, אלו כמובן עוד נושאים בפני עצמם...
מכירות מאשר המתחרים חומר שיווקי איתור צרכי הלקוח לרכוש דווקא ממני עורכי דין מחיר יתרונות מוסרי יקר לי בידול איזה תוכן מקצועי ליצור איך לגרום איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח לחשוב איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי איך לגרום ללקוח לרצות איך לגרום ללקוח לרצות לקנות איך לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש רק ממך איך להפחיד איך להפחיד לקוח איך להתמודד איך להתמודד עם מתח איך להתמודד עם מתחרים איך ליצור בידול מהמתחרים שלך איך ליצור תכנים איך ליצור תכנים מקצועיים איך למכור איך למכור את מוצר גרוע איך למכור מוצר איך למכור מוצר זול איך למכור מוצר זול ופחות טוב איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצרים איך למכור מוצרים יקרים איך לשדר איך לשדר מקצועיות איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות אצל המתחרים בידול בידול מהמתחרים בידול מהמתחרים שלך גרוע דווקא ממך דווקא ממני הלקוח מתנגד למחיר המוצר יקר המוצר יקר לי המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר יקר המחיר יקר מידי המחיר של המתחרים המחיר של המתחרים שלך המתחרים שלך הפחדה הפחדה כשיטת מכירה התמודדות התמודדות עם מתח התנגדות למחיר התנגדות מחיר זה יקר לי יותר יקר מאשר המחיר של המתחרים יקר יקר לי יקר ללקוח לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח לחשוב שאתה לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי לגרום ללקוח לרצות לגרום ללקוח לרצות לקנות לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך לגרום ללקוח לרצות לרכוש לגרום ללקוחות להפחיד להפחיד לקוח להתווכח על המחיר להתמודד להתמודד עם מתח להתמודד עם מתחרים לחשוב לחשוב שאתה מקצועי ליצור ליצור בידול ליצור בידול מהמתחרים שלך ליצור תכנים למה המוצר יקר למה המוצר כל כך יקר למה לקנות דווקא ממך למכור למכור מוצר למכור מוצר זול למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרים למכור מוצרים יקרים לקוח לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח מתנגד למחיר לקוחות לקנות לקנות דווקא ממך לקנות דווקא ממני לרכוש לרכוש דווקא ממך לרכוש דווקא ממני לרצות לרצות לקנות לשדר לשדר מקצועיות לשכנע לקוח לשכנע לקוח לרצות לשכנע לקוחות מוצר מוצר גרוע מוצר זול מוצר זול ופחות טוב מוצר יקר מוצר יקר ללקוח מוצר יקר מידי מוצרים יקרים מחיר מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יותר יקר מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר של מוצר מכירה מכירה באמצעות הפחדה מקצוע מקצועיות מרגיש שהמוצר יקר מתחרים מתנגד למחיר פחד פחדים קשה למכור מוצר יקר רצון שיווק שיווק באמצעות תכנים מקצועיים שיטות מכירה שיטת מכירה שיטת מכירות תוכן מקצועי תוכן שיווקי תכנים מקצועיים
סקס עם בחורה יפה אבל גרועה במיטה, בחורות יפות שלא אוהבות סקס, למה היא קרה במיטה? סקס גרוע עם בחורה יפה, נראית טוב אבל סקס גרוע, למה היא גרועה בסקס? למה הסקס גרוע? למה הסקס לא טוב? ייעוץ סקסולוגי, טיפול מיני, יעוץ מיני
סקס עם בחורה יפה אבל גרועה במיטה, בחורות יפות שלא אוהבות סקס, למה היא קרה במיטה? סקס גרוע עם בחורה יפה, נראית טוב אבל סקס גרוע, למה היא גרועה בסקס? למה הסקס גרוע? למה הסקס לא טוב? ייעוץ סקסולוגי, טיפול מיני, יעוץ מיני
... עם בחורה יפה אבל גרועה במיטה, בחורות יפות שלא אוהבות סקס, למה היא קרה במיטה? סקס גרוע עם בחורה יפה, נראית טוב אבל סקס גרוע, למה היא גרועה בסקס? למה הסקס גרוע? למה הסקס לא טוב? ייעוץ סקסולוגי, טיפול מיני, יעוץ מיני למה הסקס עם בחורה יפה לפעמים גרוע? כאשר גברים רואים בחורה יפה, הם נוטים לחשוב באופן אוטומטי שהיא תהיה טובה במיטה או תאהב סקס, אבל במקרים רבים, מתברר שהסקס עם בחורה יפה הוא גרוע. אליעד מסביר את ההיגיון מאחורי התופעה ואת הטעויות ... חושב שאם היא בחרה בו, אז הוא בעל ערך גבוה. אבל היא מצידה לא מתלהבת ממנו, כי הוא רק אחד מתוך רבים שאומרים לה כמה היא יפה, וזה לא מרגש אותה יותר. למה הסקס גרוע אם היא לא נמשכת אליך? אליעד מדגים את המצב בדוגמה הפוכה: גבר שלא נמשך לבחורה יעשה איתה סקס בצורה גרועה, לא כי הוא לא יודע לקיים יחסים, אלא כי הוא פשוט ... כנראה הומו. במקום להודות שהוא פשוט לא נמשך אליה, הוא קיבל את ההסבר שלה כי זה פחות פוגע באגו שלה. אותו דבר קורה הפוך - כשבחורה לא נמשכת אליך, הסקס איתה יהיה גרוע, וזה לא אומר שהיא קרה או גרועה במיטה, אלא שפשוט אתה לא מושך אותה. מדוע גברים מתלוננים על בחורות יפות במיטה? כשגבר נפגע מכך שבחורה יפה לא מתלהבת ממנו, הוא מעדיף להאשים אותה שהיא קרה או גרועה בסקס, במקום להודות שהוא לא מושך אותה. זה מנגנון ... הגבר צריך לדעת לתת לה מחמאות באופן שהיא באמת תעריך, וליצור תחושה שהיא מוערכת מעבר למראה שלה. רק אז היא תרצה אותו ותהנה מהאינטימיות איתו. מתי בחורה יפה באמת גרועה במיטה? אליעד מציין שלפעמים באמת קיימות בחורות חסרות ניסיון או הבנה במיניות, שפשוט לא יודעות מה לעשות בסקס. במקרה כזה, הפתרון הוא ללמוד על מיניות ואינטליגנציה מינית. אבל ברוב המקרים, הסיבה שהבחורה גרועה במיטה היא פשוט שהגבר לא מושך אותה מספיק, או שהוא ... ומיניים עמוקים יותר מהיופי החיצוני שלה. הוא מדגיש שוב ושוב שהסקס הטוב באמת מגיע כשיש חיבור רגשי עמוק ולא רק משיכה שטחית. לסיכום - מה הגורם האמיתי לסקס גרוע עם בחורה יפה? הגורם האמיתי לסקס גרוע עם בחורה יפה הוא בדרך כלל לא הבחורה עצמה, אלא ... היא קודם כל בן אדם עם צרכים עמוקים, יצליח ליהנות מסקס הרבה יותר. למה היא לא נהנית מסקס? סקס עם בחורה יפה ולא מרגשת? איך לגרום לה להימשך אלי? למה הסקס איתה גרוע? בחורה יפה אבל קרה במיטה? למה אין לה חשק מיני? איך ... ולקרוא על נושאים כמו: משיכה מינית, אינטליגנציה מינית, איך לגרום למישהי לרצות אותך, איך להחמיא נכון, ואיך לשפר את הדינמיקה המינית בזוגיות. בהצלחה! למה הוא גרוע בסקס? למה היא גרועה בסקס? למה לא בא לה עלי? למה לא בא לו עלי? מה גורם ... יפה, משיכה מינית לבחורה יפה, איך נוצרת הנאה מינית? איך נוצרת הנאה מסקס? בחורה יפה שלא נהנית מהסקס, בחורה שלא נהנית מסקס, סקס בלי רגש, סקס לא מרגש, למה היא גרועה במיטה? למה הוא גרוע במיטה? סקס עם גבר יפה אבל גרוע במיטה, גברים יפים שלא אוהבים סקס, למה הוא קר במיטה? סקס גרוע עם גבר יפה, נראה טוב אבל סקס גרוע, למה הוא יבש במיטה? למה היא יבשה במיטה? ...
החלטות, ההחלטה הטובה ביותר, ההחלטה הכי פחות גרועה, גישות ניהוליות, תירוצים של פוליטיקאים, שקרים של לוזרים, יכול להיות יותר גרוע, קבלת החלטות, הבחירה הטובה ביותר, הבחירה הכי פחות גרועה, הרע במיעוטו, מצליחנות, ראש לשועלים
החלטות, ההחלטה הטובה ביותר, ההחלטה הכי פחות גרועה, גישות ניהוליות, תירוצים של פוליטיקאים, שקרים של לוזרים, יכול להיות יותר גרוע, קבלת החלטות, הבחירה הטובה ביותר, הבחירה הכי פחות גרועה, הרע במיעוטו, מצליחנות, ראש לשועלים
... ההחלטה הטובה ביותר, ההחלטה הכי פחות גרועה, גישות ניהוליות, תירוצים של פוליטיקאים, שקרים של לוזרים, יכול להיות יותר גרוע, קבלת החלטות, הבחירה הטובה ביותר, הבחירה הכי פחות גרועה, הרע במיעוטו, מצליחנות, ראש לשועלים מהי הגישה של יכול להיות יותר גרוע ואיך היא משפיעה על קבלת החלטות? ההרצאה עוסקת בשתי גישות עיקריות בקבלת החלטות, שכוללות את הגישה של יכול להיות יותר גרוע לעומת הגישה של איך לעשות יותר טוב. אליעד מציין שהגישה של יכול להיות יותר גרוע היא גישה של פסיביות, חוסר יוזמה ולוזריות, בעוד שהגישה השנייה, החיובית יותר, שואפת לשיפור תמידי ומובילה להצלחות. לאורך ההרצאה, הוא מציין ... האישיים, העסקיים והפוליטיים. מהי הבעיה בגישה של יכול להיות יותר גרוע? הבעיה המרכזית בגישה הזו היא שהיא משאירה את האדם במצב של קיפאון, שבו הוא לא שואף להשתפר, אלא רק מנסה להימנע מהחמרה של המצב. אליעד מציין ... אותם למה עשו משהו. כאשר אדם עונה עשיתי את זה כי זה היה מונע מצב גרוע יותר, הוא למעשה מוותר על האפשרות לשפר את המצב או לקבל החלטה טובה יותר. כל התשובות שמופיעות בסיטואציות אלו מרמזות על פחד משינוי והימנעות ... פעולתם אחרי הבחירות בכך שאם לא הייתי עושה כך, המצב היה הרבה יותר גרוע. הוא טוען שזהו תירוץ שמזוהה עם אנשי שלטון ואנשים בתפקידים אחרים, שמסרבים לשפר את המצב ושומרים על המצב הקיים מתוך פחד מהחמרה. הוא מציין ... יותר, הבחירה אכן הופכת להיות הבחירה הטובה ביותר מתוך אלטרנטיבות גרועות יותר. אליעד מדגיש שההבדל טמון בכך שהאדם בוחר את האפשרות הטובה ביותר מתוך אפשרויות מוגבלות, ואם לא היו לו אפשרויות טובות יותר, אז ... הבעיה מתעוררת כאשר יש אופציה טובה יותר, אך האדם בוחר את האפשרות הגרועה יותר ומשתמש בתירוץ של יכול להיות יותר גרוע. זהו למעשה תירוץ לשמרנות ולפחד משינוי. לדוגמה, אם פוליטיקאי בוחר להגדיל את מספר השרים בממשלה בטענה שהייתה עלולה להיות עוד מערכת בחירות, ... עומד במבחן. אם קיימת אופציה טובה יותר, אז המענה של יכול להיות יותר גרוע אינו לגיטימי. ההבדל בין מצליחנים ללוזרים אליעד מדגיש את ההבדל בין אנשים מצליחים לאנשים כושלים. המצליחים תמיד מחפשים דרכים לשפר את המצב, ... הקיים, אלא תמיד שואפים לשיפור ולצמיחה. הם לא מתמקדים בלמנוע את הגרוע ביותר, אלא שואפים להפיק את המקסימום מהמצב הקיים. לעומתם, הלוזרים מסתפקים במינימום ומפחדים להחמיר את המצב. הלקח המרכזי הלקח המרכזי הוא שהתירוץ של יכל להיות יותר גרוע הוא תירוץ לגיטימי רק כאשר אין אפשרות טובה יותר. אם באמת לא הייתה אפשרות טובה יותר, אז הבחירה שאתה עושה היא הבחירה הכי טובה מתוך האפשרויות הגרועות. אולם, כאשר יש אפשרות טובה יותר ולא בחרת בה, אז זהו תירוץ חסר ערך, ואותו אדם הוא שקרן או לוזר. כדי להימנע מהמצב הזה, עליך תמיד לשאול את עצמך איך אפשר לשפר את המצב, ולא להסתפק בהימנעות מהגרוע ביותר. הדוגמה של הצפרדע המתבשלת כדוגמת מסביר אליעד את אפקט הצפרדע המתבשלת. כאשר הצפרדע מוחדרת למים רותחים, היא תנסה להימלט מיידית. אך ... ההסבר לכך שחשיבה שתמהר לא לקבל שינויים, רק מפני שיכול להיות יותר גרוע, מובילה בהדרגה להידרדרות של המצב, מבלי שהאדם שם לב לכך. סיכום הגישה של יכול להיות יותר גרוע היא גישה פסיבית שמובילה לקיפאון ולזניחת השאיפה לשיפור. במקום להסתפק במצב הקיים מתוך פחד משינוי, יש לחפש תמיד את הדרך לשיפור המצב ולבצע את הבחירות הטובות ביותר. אם אתה נשאר במצב כי יכל להיות יותר גרוע, אתה עשוי למצוא את עצמך בסופו של דבר במצב הרבה יותר גרוע. חשיבה של מצליחנים איך לקבל החלטות נכונות איך להפסיק לפחד משינויים למה אנשים מצדיקים החלטות גרועות איך להצליח בחיים מה ההבדל בין לוזר למנצח איך לחשוב בצורה אפקטיבית הגישה של יכול להיות יותר גרוע מול איך לעשות יותר טוב הרעיון המרכזי שנדון הוא ההבחנה בין שתי גישות חשיבה עיקריות: הגישה האחת מתמקדת ביכול להיות יותר גרוע, כלומר, הסתפקות במצב הנוכחי מתוך חשש להחמרה, והגישה השנייה שואפת כל הזמן לבדוק איך לעשות יותר טוב. הדיון מתעמק בכך שהראשונה מובילה ... קדימה ולא נכנעים לפחד מהחמרה. השימוש הרווח בתירוץ יכול להיות יותר גרוע דוגמה קלאסית לגישה של יכול להיות יותר גרוע מופיעה כאשר פוליטיקאי נשאל מדוע הבטיח משהו אחד לפני הבחירות, אך לאחר מכן פעל אחרת. תשובתו לרוב תהיה: אם לא הייתי עושה כך, המצב היה הרבה יותר גרוע. כלומר, הוא לא מנסה להצדיק את מעשיו בכך שהם הטובים ביותר, אלא בכך שהם מנעו הרעה גדולה יותר. זהו תירוץ שמופיע לא רק אצל פוליטיקאים אלא ... פעולות שלהם. מה בעצם קורה כאן? כאשר מישהו אומר רק ניסיתי למנוע מצב גרוע יותר, הוא נמנע מלשאוף לשיפור. הוא מצדיק את מעשיו לא על בסיס היתרונות שלהם אלא על בסיס האימה מהאלטרנטיבות. כך נוצרת תודעה של הסתפקות, ... הצדקה לשמרנות ופחד משינוי? הבעייתיות בגישה של רק שלא יהיה יותר גרוע גישה זו משמשת לעיתים קרובות כהצדקה לאי - עשייה ולחוסר רצון לשפר מצבים. היא מאפשרת לפוליטיקאים, מנהלים ואנשים בכלל להשתמט מאחריות ולמנוע ... מסוים, תשובתו עשויה להיות: אם לא הייתי מצביע לו, היה יותר גרוע. במקום לבדוק האם יש מועמד טוב יותר, הוא מצדיק את הצבעתו מתוך פחד מה
איך להיות גרוע ולהצליח? איך להצליח בלי להיות הכי טוב? איך להצליח בלי להיות מיוחד? איך להצליח בלי להיות שונה? איך להצליח בלי להיות יותר טוב מאחרים? איך להיות הכי גרוע ולהצליח? למה שאני אצליח? איך אני יכול להצליח? האם גם אני יכול להצליח? האם אני יכול להצליח? אני לא יותר טוב מאחרים, אני לא שונה מאחרים, אני פחות טוב מאחרים, איך למכור את המוצר הכי גרוע? למה שאני אקנה דווקא ממך? למה לקנות דווקא ממך? שיווק בשוק תחרותי, להצליח בעסקים, אני לא מספיק טוב
... להיות גרוע ולהצליח? איך להצליח בלי להיות הכי טוב? איך להצליח בלי להיות מיוחד? איך להצליח בלי להיות שונה? איך להצליח בלי להיות יותר טוב מאחרים? איך להיות הכי גרוע ולהצליח? למה שאני אצליח? איך אני יכול להצליח? האם גם ... להצליח? האם אני יכול להצליח? אני לא יותר טוב מאחרים, אני לא שונה מאחרים, אני פחות טוב מאחרים, איך למכור את המוצר הכי גרוע? למה שאני אקנה דווקא ממך? למה לקנות דווקא ממך? שיווק ... כדי להצליח באופן יחסי למטרה שלך. ואתה לא צריך אפילו לא להיות שונה מאחרים כדי להצליח. ואתה יכול אפילו להיות יותר גרוע מאחרים ואתה יכול להיות פחות טוב מאחרים ואתה יכול להיות הכי גרוע שיש, ועדיין להצליח באופן יחסי, כפי המטרה שהצבת לעצמך. כי גם את המוצר הכי גרוע , גם אותו קונים, רק תלוי מי קונה ובכמה קונה. וגם אם ... היה מצליח להתפרנס והוא היה מאושר, כי מבחינתו הוא השיג את המטרות שלו, ביחס למה שהוא רצה וזה למרות שהוא היה הסנדלר הכי גרוע שיש. וכמו שמסופר שם: התם הנל למד מלאכת סנדלרות, ומחמת ... היא, שאפשרי להצליח גם בלי להיות יותר טוב מאחרים. ואפשרי להצליח גם בלי להיות שונה מאחרים. ואפשרי להצליח, גם אם אתה הכי גרוע יותר מאחרים. הכל תלוי כמה באיזו צורה ואיך אתה רוצה ...
איך לא לפחד משום דבר? איך לא לפחד מהדבר הגרוע ביותר? איך לא לפחד מהדבר הכי רע? איך לא לפחד מכלום? איך לא לפחד מהתרחיש הגרוע ביותר? איך לא לפחד מהדבר הכי גרוע? איך לא להיות בחרדה? איך להיות רגוע? התרחיש הגרוע ביותר, טיפול בחרדות
... לא לפחד משום דבר? איך לא לפחד מהדבר הגרוע ביותר? איך לא לפחד מהדבר הכי רע? איך לא לפחד מכלום? איך לא לפחד מהתרחיש הגרוע ביותר? איך לא לפחד מהדבר הכי גרוע? איך לא להיות בחרדה? איך להיות רגוע? התרחיש הגרוע ביותר, טיפול בחרדות איך לא לפחד משום דבר בעולם? אליעד כהן מסביר שהדרך לא לפחד משום דבר, אפילו מהדבר הגרוע ביותר בעולם, מתחילה בזיהוי ברור של התרחיש הגרוע ביותר שאדם יכול לדמיין. אנשים מפחדים רק משום שהם לא באמת חושבים עד הסוף על הדבר הכי נורא שיכול לקרות, אלא נעצרים בנקודה מוקדמת יותר, שמייצגת עבורם תסריט מפחיד מאוד אבל לא באמת הכי גרוע. לדוגמה, אדם שחושש שאשתו תבגוד בו, או שהוא יאבד את כל הכסף שלו, בעצם לא חושב על הדבר הגרוע ביותר. הוא נעצר בתרחיש חלקי שמטריד אותו מאוד. הפחד הזה נשאר כי הוא לא מבין או לא מברר עד הסוף את מהות התרחיש. הפתרון הוא להמשיך ולחקור באופן יסודי את השאלה: מה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות?. כך למשל, אם אדם פוחד שאשתו תעזוב אותו, עליו לשאול את עצמו: אז מה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות אם היא באמת תעזוב אותי?. כשממשיכים להעמיק בשאלות האלה שוב ושוב, מגיעים לתרחיש יותר ויותר קיצוני. כל שלב בשאלות האלו צריך להיות ברור מאוד: מה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות?, ואז, כאשר האדם חושב שהגיע למצב הגרוע ביותר, עליו לשאול שוב: האם זה באמת הכי גרוע שיכול לקרות, או שיש משהו יותר גרוע מזה?. מה קורה כשמגיעים לתרחיש הגרוע ביותר באמת? אליעד מסביר שבשלב מסוים, כאשר מגיעים לדבר הכי גרוע באמת, כבר לא מפחדים. הסיבה היא שהפחד מקורו בכך שהאדם חושב על משהו שיכול להוביל לתוצאה גרועה יותר. אבל כשהוא חושב ישירות על התוצאה הכי גרועה האפשרית, כבר אין מקום לפחד, כי לא יכול לקרות משהו גרוע מזה. לדוגמה, אם אדם פוחד שהוא יאבד את כל הכסף שלו, עליו לשאול: ואם איבדתי את כל הכסף, מה יקרה אז? מה יהיה הכי גרוע?. נניח שהוא יגלה שאם יאבד את כל הכסף, הוא יהיה רעב, או ימות, או שיאבד את הבית שלו. ואז הוא שואל: ומה אם אמות? האם זה הכי גרוע? ואם התשובה היא כן, אז האדם יבדוק את עצמו ויגלה שכאשר הגיע להכרה שהתרחיש הגרוע ביותר הוא מוות, פתאום כבר לא מפחד מהאיבוד הכספי, כי כבר ברור לו מה הכי גרוע, וכעת הוא יכול להתמודד עם המצב ישירות ללא פחד. מדוע לא צריך לפחד אפילו מהתרחיש הכי גרוע? אליעד מדגיש שכאשר אדם מזהה את התרחיש הגרוע ביותר באופן ברור וחד משמעי, נוצר מצב בו הפחד מתפוגג באופן טבעי. כאשר אין יותר גרוע מזה, האדם כבר לא יכול לחשוש מתוצאה עתידית אחרת, כי הוא כבר מוכן נפשית לקבל אפילו את התוצאה הקשה ביותר. התהליך הזה גורם לאדם לחוות רוגע פנימי ... שבו הוא חושש ממשהו שעלול להחמיר. הדרך הזו, לדברי אליעד, היא שיטה אפקטיבית ביותר לטיפול בחרדות, במיוחד חרדות שמקורן בפחדים מתרחישים עתידיים גרועים . כאשר האדם מצליח להביא את עצמו לחשיבה בהירה על הדבר הכי גרוע, הוא מפסיק לפחד מכל מה שיכול לקרות בדרך אל אותו מצב. איך לוודא שהגענו באמת לתרחיש הכי גרוע? נקודה חשובה שאליעד מדגיש שוב ושוב, היא לבדוק את עצמך בכנות אם התרחיש שעליו חשבת הוא באמת הכי גרוע או שאולי אפשר להקצין עוד יותר. אם אתה עדיין מרגיש פחד, זה סימן שאתה עדיין לא חושב על התרחיש הכי
להתאהב באויב, לאהוב את מי שעושה לך רע, האם יש לך תסמונת שטוקהולם? האם אתה סובל מתסמונת סינדרום שטוקהולם? למה שבוי מתאהב במי שחטף אותו? המצב יכול להיות יותר גרוע, המצב יכול להיות יותר טוב, ווינר, לוזר, לאהוב את מי שרע כלפיך
להתאהב באויב, לאהוב את מי שעושה לך רע, האם יש לך תסמונת שטוקהולם? האם אתה סובל מתסמונת סינדרום שטוקהולם? למה שבוי מתאהב במי שחטף אותו? המצב יכול להיות יותר גרוע, המצב יכול להיות יותר טוב, ווינר, לוזר, לאהוב את מי שרע כלפיך
... סינדרום שטוקהולם? למה שבוי מתאהב במי שחטף אותו? המצב יכול להיות יותר גרוע, המצב יכול להיות יותר טוב, ווינר, לוזר, לאהוב את מי שרע כלפיך מהי ... את החשיבה האנושית בשני אופנים: יכול להיות יותר טוב ו - יכול להיות יותר גרוע . בראיה של יכול להיות יותר טוב, אדם לא מרוצה מהמקום שבו הוא נמצא ורוצה לשפר את מצבו. לעומת זאת, בראיה של יכול להיות יותר גרוע, אדם מרגיש תחושת תודה על המצב הנוכחי רק כי הוא לא גרוע יותר. במצב של חטיפה, זה יכול לגרום לאדם שמחטף אותו להתחיל להזדהות עם ... חווה התעללות פיזית או נפשית. אם אדם מרגיש כי יכול היה להיות הרבה יותר גרוע, הוא עשוי להרגיש הכרת תודה לחוטף על כך שהוא לא גרם לו נזק חמור יותר. ... הלקחים העיקריים שאפשר להפיק מהתסמונת הזאת הוא שחשיבה של יכול להיות יותר גרוע עלולה למנוע מאדם לשאוף לשיפור המצב. במקום להילחם במצב, הוא מתפייס עם הסבל ויוצר קשר רגשי עם הגורם שמכאיב לו, רק בגלל שיכול להיות גרוע יותר. הסיבה להיווצרות תסמונת שטוקהולם היא, אם כן, כי לאדם יש נטייה ... הקשה הזו כמתנה או חסד, מתוך המחשבה כי המצב יכול היה להיות הרבה יותר גרוע, ולכן יש להרגיש תודה לאלוהים על שחרורו. אליעד מציין שהיו יכולים להימנע ... עם סבל - אחת האפשרויות היא להסתכל על הסבל ולחשוב שיכול להיות יותר גרוע, וכך לשפוט את המצב בעיניים של תודה על כך שהוא לא גרוע יותר. אפשרות אחרת היא לחשוב יכול להיות יותר טוב, כך שמי שמתמודד עם קשיים יבקש שינוי אמיתי. הוא מציין שחשיבה שמבוססת על יכול להיות יותר גרוע לא תוביל לתוצאה טובה, מאחר שהיא מונעת מהאדם לשאוף לשינוי אמיתי ולטוב ... זהו פתרון זמני או קבע? אליעד מציין כי למרות שחשיבה של יכול להיות יותר גרוע עשויה לגרום לאדם להרגיש טוב יותר בטווח הקצר, היא למעשה מונעת ממנו ... לשיפור המצב, בעוד שלוזר מסתפק במצב הנתון, רק כי המצב יכול להיות יותר גרוע. מה אנחנו יכולים ללמוד מזה? סיכום עיקרי מההרצאה הוא החשיבות של שינוי ... כשאדם מקבל את הסבל ומזדהה עם החוטף שלו מתוך המחשבה יכול להיות יותר גרוע, הוא מונע מעצמו את האפשרות לחיות חיים טובים יותר. רק דרך השאיפה למקום ... עם סבל איך לשנות חשיבה ווינריות ולוזריות החשיבה של יכול להיות יותר גרוע הזדהות עם חוטפים העם היהודי וההיסטוריה של מצרים ...
שיווק כשיש יותר ביקוש מאשר היצע, שיווק ועודף ביקוש, האם לעשות שיווק כשיש המון ביקוש? מי לא צריך לעשות שיווק? האם תמיד צריך לעשות שיווק? למה לעשות שיווק? מתי לא לעשות שיווק? האם עוד ביקוש שווה עוד רווח? מתי לא טוב עוד ביקוש? מתי לעצור את השיווק? האם להמשיך לעשות שיווק? היצע וביקוש ושיווק, איך להעלות מחיר ללקוחות? שיווק והעלאת מחירים ללקוחות, יעוץ שיווקי, משפך שיווקי גרוע, לקוחות לא רלוונטיים, יותר מידי ביקוש, שיווק גרוע, שיווק לא טוב
... ושיווק, איך להעלות מחיר ללקוחות? שיווק והעלאת מחירים ללקוחות, יעוץ שיווקי, משפך שיווקי גרוע, לקוחות לא רלוונטיים, יותר מידי ביקוש, שיווק גרוע , שיווק לא טוב וכאן נדבר על העניין של שיווק לעסק, כאשר יש לעסק המון ביקוש. והשאלה היא, האם כשיש המון ביקוש, לא צריך לעשות שיווק, או שצריך לעשות שיווק ... שאז לדוגמה אתה יכול לקרוס. או לדוגמה שיהיה לך המון ביקוש אבל באמצעות בניית משפך שיווקי גרוע, שמביא לך המון לקוחות לא רלוונטיים, שאז יכול להיגרם לך יותר נזק מאשר תועלת. אבל ברמת העיקרון בדרך כלל, כנראה שאם תביא לעסק שלך, עוד לקוחות שרוצים ...
פחד שלא יהיה יותר גרוע, פחד מהגרוע יותר, פחד מפרידה, פחד להישאר לבד, פחד להתפטר, פחד להיפרד, פחד להפסיק, פחד להתחיל משהו חדש, פחד להקים עסק, פחד מהתחלה חדשה, פחד מהלא נודע, פחד מגירושין, פחד לעזוב, פחד לעבור דירה, פחד להיות לבד
פחד שלא יהיה יותר גרוע, פחד מהגרוע יותר, פחד מפרידה, פחד להישאר לבד, פחד להתפטר, פחד להיפרד, פחד להפסיק, פחד להתחיל משהו חדש, פחד להקים עסק, פחד מהתחלה חדשה, פחד מהלא נודע, פחד מגירושין, פחד לעזוב, פחד לעבור דירה, פחד להיות לבד
... שלא יהיה יותר גרוע, פחד מהגרוע יותר, פחד מפרידה, פחד להישאר לבד, פחד להתפטר, פחד להיפרד, פחד להפסיק, פחד להתחיל משהו חדש, פחד להקים עסק, פחד מהתחלה חדשה, פחד מהלא נודע, פחד מגירושין, פחד לעזוב, ... ומהאפשרות שיהיה יותר גרוע? הפחד מפני פרידה והאפשרות להישאר לבד כל החיים הוא אחד הפחדים המרכזיים שמונעים מאנשים לבצע שינויים משמעותיים בחייהם. לדוגמה, אדם יכול להישאר בזוגיות לא מאושרת מתוך ... אליו. למה הפחד מהגרוע יותר משתק אותנו? הפחד מפני הגרוע יותר מתבטא לא רק בזוגיות, אלא בכל תחום בחיים - בעבודה, בלימודים, במגורים ועוד. אנשים חושבים: נכון שלא טוב לי פה, אבל אם אעזוב, אולי יהיה גרוע יותר? זו הסיבה לכך שאנשים רבים נשארים במשרות לא מספקות, במערכות יחסים לא מאושרות, או אפילו במקומות מגורים שאינם מתאימים להם. לדוגמה, אדם חושש להתפטר מעבודה שאינו ... מחשש שהאלטרנטיבה תהיה גרועה יותר. הפחד הזה הוא כלי חזק מאוד שמשפיע על קבלת ההחלטות. במערכות בחירות, לדוגמה, הפוליטיקאים משתמשים בו כדי להפחיד אנשים שלא לבחור ביריבים שלהם: תבחר בי, כי אם לא, המצב יהיה גרוע יותר. המסרים הללו מנצלים את הפחד מהלא נודע כדי למנוע שינוי. האם הפחד מהגרוע יותר מוצדק? התשובה היא חד משמעית - כן. הפחד מבוסס על אמת אפשרית: ייתכן מאוד שאדם ייפרד מבת זוגו ויישאר לבד כל חייו. ייתכן שיתפטר מעבודתו ולא ימצא אחרת, או שיקח סיכון ... היא שאכן ייתכן מצב גרוע יותר, ואין דרך לדעת מראש בוודאות שהתוצאה תהיה טובה יותר. איך להתגבר על הפחד ולפעול למרות האפשרות לכישלון? הדרך להתמודד עם הפחד מהגרוע ביותר אינה לשכנע את עצמך שהכל יסתדר, אלא לפתח יכולת אמיתית להתמודד גם עם האפשרות של כישלון. צריך להבין ולומר לעצמך: כן, יכול להיות שהמצב יהיה גרוע יותר. כן, ייתכן שאשאר לבד או שלא אמצא עבודה טובה יותר. גם אם זה יקרה, אני אוכל להתמודד עם זה. אמשיך לנסות ולהתפתח למרות הסיכון. הרעיון המרכזי הוא לא להסתמך על תקוות ... איך לא לתת לפחד מהגרוע ביותר לשתק אותך? הפחד הוא אמיתי ומוצדק, אך לא מחייב שהוא ישתק אותך וימנע ממך לבצע שינויים חשובים. אפשר להכיר בפחד, להבין שהמצב יכול להחמיר, ועדיין לבחור לפעול. החיים ... האפשריות, גם אם הן גרועות, ולבחור בחיים של התנסות, התפתחות ועניין, ולא להיתקע במצב שמסב לך אומללות. עדיף לשאול את עצמך לא רק מה אם יהיה גרוע יותר? אלא גם מה אם אצליח?. שני הצדדים נכונים, והחיים מורכבים מניסיונות, הצלחות וכישלונות. פחד מכישלון פחד מפרידה התמודדות עם כישלון חרדת ביצוע איך להתמודד עם חוסר ... אחר, אולי יהיה יותר גרוע? זו אותה מחשבה שמונעת מאנשים לעזוב עבודה שהם לא מרוצים ממנה או להפסיק מסלול לימודים לא מתאים - הפחד מהגרוע יותר. איך המחשבה יכול להיות יותר גרוע משפיעה על קבלת ההחלטות? אנשים חושבים בשני אופנים: - אם אעזוב - אולי יהיה לי יותר טוב - אם אעזוב - אולי יהיה יותר גרוע החשש מהגרוע יותר גורם לאנשים להישאר במצבים לא טובים. לדוגמה, בבחירות פוליטיות יש מסרים שמבטיחים שיפור, אך יש גם מסרים המפחידים מפני הידרדרות. כך גם בחיים האישיים - אנשים נשארים ... שגם אם המצב יהפוך לגרוע יותר, זה חלק מהחיים. מה עדיף - לחיות בנוחות או לקחת סיכונים? השאלה האמיתית היא האם אתה רוצה להישאר מת בתוך מצלמה מזהב או לחיות באמת - לנסות, להיכשל, לקום מחדש, לצבור ... - לדעת שגם אם יהיה גרוע יותר, זה לא אומר שאסור לנסות. - לפתח יכולת להתמודד עם חוסר ודאות וללמוד להסתדר לבד. - לשחרר את הצורך להבטיח הצלחה ולפעול למרות החששות. לסיכום: הפחד מהגרוע יותר יכול לשתק אותך ולמנוע ממך לחיות. אבל האמת היא שאין דרך להימנע לחלוטין מסיכונים. במקום לשאול מה אם יהיה גרוע יותר? עדיף לשאול מה אם אצליח?. גם אם תיכשל, זה חלק מהחיים. לא מחויב שהפחד ישאיר אותך במקום שבו אינך רוצה להיות. פחד מכישלון פחד מפרידה התמודדות עם כישלון חרדת ביצוע ...
האם אני מרגיש רק רע? האם אני מרגיש טוב? יכול להיות יותר רע, יכול להיות יותר גרוע, האם אני רוצה משהו? האם אני לא רוצה שום דבר? הכל אבוד, דיכאון קיצוני
האם אני מרגיש רק רע? האם אני מרגיש טוב? יכול להיות יותר רע, יכול להיות יותר גרוע, האם אני רוצה משהו? האם אני לא רוצה שום דבר? הכל אבוד, דיכאון קיצוני
... אני מרגיש רק רע? האם אני מרגיש טוב? יכול להיות יותר רע, יכול להיות יותר גרוע, האם אני רוצה משהו? האם אני לא רוצה שום דבר? הכל אבוד, דיכאון קיצוני האם ... לי רע מאוד ואין שום דבר שאני רוצה או נהנה ממנו. אך הוא מבהיר, שגם מי שטוען שהכל רע לו, עדיין לא הגיע למצב הכי גרוע האפשרי. הוא מביא כדוגמה אדם שאומר שהוא לא רוצה שום דבר, ושאין שום דבר שמושך ... הרעיון המרכזי שאליעד כהן מעלה כאן הוא שגם כאשר נדמה לנו שאנחנו בנקודה הנמוכה ביותר של הסבל, תמיד אפשר לדמיין מצב גרוע יותר. כלומר, תמיד יש לנו דברים שעדיין טובים יחסית, גם אם קשה לנו לראות זאת. ... אליעד כהן ממשיך ואומר שאנשים שמתלוננים על כך שהכל רע אצלם בחיים, לעיתים קרובות מתעלמים מכך שיכול להיות הרבה יותר גרוע. זו אינדיקציה לכך שיש נקודות טובות מסוימות בחייהם. כאשר אדם אומר אני לא רוצה להרגיש יותר רע, הוא למעשה אומר שהוא מעדיף את מצבו הנוכחי על פני מצב גרוע יותר. מכאן נובע שברמה מסוימת הוא מרוצה מהמצב הקיים, לפחות בהשוואה למצב גרוע יותר. אליעד מדגיש שבאופן פרדוקסלי, עצם הפחד שלנו מלהגיע למצב גרוע יותר חושף את העובדה שיש לנו עדיין רצונות מסוימים ושיש לנו דברים שאנחנו ... זה מוכיח שהוא עדיין רוצה משהו. לכן, אליעד מציע לאדם לבחון את מצבו בעיניים אובייקטיביות: הוא ממליץ לחשוב על מצבים גרועים יותר ולראות מה עדיין טוב במצב הנוכחי. על ידי התבוננות כזאת, האדם יכול ... בדיכאון חושבים שהם איבדו את כל הרצונות שלהם, אך במציאות, הם עדיין שואפים להימנע מרע גדול יותר. עצם הרצון שלא יהיה גרוע יותר מוכיח שהם עדיין בעלי רצונות מסוימים, ולכן יש עדיין משהו חיובי בחייהם. ... דיכאון קיצוני צריך לשאול את עצמו את השאלות הבאות: האם באמת אין שום דבר שאני מעדיף? האם הייתי מוכן להרגיש עוד יותר גרוע ממה שאני מרגיש עכשיו? אם אני מפחד ממצב גרוע יותר, האם זה לא אומר שיש עדיין משהו בחיים שלי שטוב לי? עצם השאלות הללו ...
שיווק ומכירות, מה ההבדל שבין שיווק לבין מכירות? איך למכור בלי איש מכירות? מה זה משפך שיווקי? מכירות או שיווק, להשקיע בשיווק, להשקיע במכירות, מה התפקיד של השיווק? למה צריך שיווק? גיוס מנהל שיווק, גיוס מנהל מכירות, מה זה מסע לקוח? מסע מכירות, מסע שיווקי, Customer Journey, Marketing Funnel, מה זה משפך מכירה? Purchase Funnel, שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח מיידי, שיווק לטווח ארוך, מה זה שיווק טוב? מה זה שיווק גרוע? שיווק או מכירות, יעוץ שיווקי
... ארוך, מה זה שיווק טוב? מה זה שיווק גרוע? שיווק או מכירות, יעוץ שיווקי וכאן נסביר בקצרה, מה ההבדל שבין שיווק לבין מכירות? ומה זה שיווק? מה זה מכירות? ומה התפקיד של השיווק בעסק? ומה התפקיד של המכירות בעסק? ... ונסביר מה זה שיווק טוב ומה זה שיווק גרוע? ומה לעשות אם אתה לא מצליח למצוא מנהל מכירות טוב ואנשי מכירות טובים? ומה לעשות אם אתה לא מצליח למצוא מנהל שיווק טוב ואנשי שיווק טובים? ונסביר גם בקצרה על מה זה משפך ... במכירות. וככל שהשיווק שלך יותר גרוע, ככה אתה צריך יותר להשקיע במכירות. דהיינו, אם אתה בונה תהליך שיווקי לטווח הארוך בצורה נכונה, הרי שבעצם אתה תיצור משפך שיווקי מאוד רחב ומאוד איכותי, שיהיו בו המון ... יגיעו אליך, אז כנראה שגם איש מכירות גרוע יוכל למכור להם. כי ככל שאיכות הלידים הנכנסים גדולה יותר, וככל שהלקוחות שפונים אליך, מכירים אותך יותר, אוהבים אותך ואת המוצר שלך יותר, כך יהיה לך יותר קל לסגור עסקה. ... טובים או רעים. אבל אם השיווק שלך גרוע, אז אתה חייב איש מכירות תותח איש מכירות מצוין, שידע למכור את המוצר שלך. ככה שאם קשה לך למכור ואם יש לך קושי במחלקת המכירות, הרי שאולי הדרך לפתור את זה, היא דרך מחלקת השיווק. ומה זה שיווק גרוע? שיווק גרוע הוא שיווק שמביא לך לעסק לקוחות, שגם איש מכירות חכם, לא יכול למכור להם. שיווק מצוין יהיה, שיווק שמביא לך לעסק לקוחות שגם איש מכירות טיפש, יכול למכור להם. (חפש גם באתר ... בנית איתם מערכת יחסים. לעומת שיווק גרוע , שמביא לך לעסק לקוחות סרק, לקוחות משועממים, לקוחות שלא מכירים אותך, לקוחות ששומעים עליך בפעם הראשונה, לקוחות שלא מכירים את המוצר שלך וכולי. וככל שאיכות הלידים יותר ... המכירה יותר קל וככל שהשיווק יותר גרוע, ככה תהליך המכירות יותר קשה. עוד ניתן לומר, כי בטווח הרחוק, השקעה בשיווק לטווח רחוק עדיפה על השקעה במכירות ועל השקעה בשיווק לטווח קצר ובשיווק לטווח מיידי. כי בטווח ...
ללכלך על האקסים, להפיץ שמועות על האקסים, לטנף על האקסים, להכפיש אקסים, מי זרק את מי? אני זרקתי אותה, אני זרקתי אותו, הוא קמצן, היא גרועה בסקס, הוא גרוע בסקס, למה מלכלכים על אקסים? למה שונאים אקסים? למה לא ללכלך על אקסים?
ללכלך על האקסים, להפיץ שמועות על האקסים, לטנף על האקסים, להכפיש אקסים, מי זרק את מי? אני זרקתי אותה, אני זרקתי אותו, הוא קמצן, היא גרועה בסקס, הוא גרוע בסקס, למה מלכלכים על אקסים? למה שונאים אקסים? למה לא ללכלך על אקסים?
... להפיץ שמועות על האקסים, לטנף על האקסים, להכפיש אקסים, מי זרק את מי? אני זרקתי אותה, אני זרקתי אותו, הוא קמצן, היא גרועה בסקס, הוא גרוע בסקס, למה מלכלכים על אקסים? למה שונאים אקסים? למה לא ללכלך על אקסים? למה אנשים מלכלכים על האקסים שלהם ומה עומד מאחורי זה? לאחר פרידה, ... קמצן, היא מניחה כי נשים אחרות עלולות להיות רגישות לנושא הזה ולכן תזהרנה מלצאת איתו. האם זה באמת אומר שהוא קמצן או שהיא גרועה במיטה? האם לומר על אדם שהוא קמצן או שהיא גרועה במיטה באמת משקף את מהות האדם? לא בהכרח. לדוגמה, אם גבר לא היה נדיב כלפי אישה מסוימת, זה לא בהכרח אומר שהוא קמצן, אלא ייתכן שהוא פשוט ... בה בגלל שהוא לא היה נמשך אליה או לא היה מעריך אותה. באופן דומה, אישה שאינה נהנתה במיטה עם גבר מסוים, לאו דווקא בגלל שהוא גרוע במיטה, אלא כי היא לא נמשכה אליו או לא הייתה קשורה רגשית אליו, או שאולי בכלל הוא לא נמשך אליה... מנגנון הגנה ופחד מהמחשבות הפנימיות ... שלו, הוא לא מציין בהכרח את העובדות האובייקטיביות אלא בעיקר את התחושות והפגיעות האישיות שלו. הוא לא באמת אומר שהאקס היה גרוע, אלא שהוא לא נתן לו את מה שהוא רצה, ולכן הוא רוצה לשכנע את עצמו ואחרים כי האקס היה הבעיה. כל זה נובע ממנגנון הגנה שמונע מאדם להרגיש לא אהוב או לא מוערך. מה זה אומר עליך שהאקס שלך גרוע? איך להתמודד עם פרידה? למה אנשים שונאים את האקסים שלהם? האם לחזור לאקס זה רעיון טוב? איך לפרש את הלכלוך על אקסים? איך להתקדם הלאה אחרי ... כי הוא לא ייתן לכן את מה שאתן רוצות, כמו שהוא לא נתן לי. אותו הדבר קורה גם בכיוון ההפוך. אם גבר אומר על האקסית שלו שהיא גרועה במיטה, הרי שהוא בעצם מנסה להוריד את ערכה בעיני גברים אחרים. אך האם זה באמת אומר שהיא לא טובה במיטה, או שזה פשוט אומר שהיא לא נמשכה אליו ולכן החוויה ביניהם לא הייתה מוצלחת? האם זה באמת אומר שהוא קמצן או שהיא גרועה במיטה? גבר מפרגן ייתן לבת הזוג שלו את העולם, אבל האם הוא עושה זאת לכל אחד ברחוב? לא. אם גבר היה קמצן עם אישה מסוימת, זה לא בהכרח אומר ... לא אהב אותה, לא היה מחויב אליה ולכן לא השקיע בה. כנל לגבי סקס - ייתכן שאישה לא נהנתה מסקס עם גבר מסוים, אבל לא כי היא גרועה במיטה, אלא כי היא לא נמשכה אליו. למה אנשים מלכלכים על האקסים שלהם? הסיבה העיקרית היא מנגנון הגנה. קשה לאדם להודות שהאקס או האקסית לא ... במקום להתמודד עם המחשבה שבן הזוג לא נמשך אליו או לא העריך אותו, האדם מעדיף להפוך את האקס לדמות שלילית - קמצן, אגואיסט, גרוע במיטה, לא מפרגן וכו. לדוגמה, אם אישה נפרדה מגבר והוא לא היה נדיב כלפיה, קשה לה להודות בכך שזה פשוט אומר שהוא לא רצה אותה מספיק. במקום ... הם לא באמת מספרים עובדות אובייקטיביות - הם בעיקר משקפים את התחושות והפגיעות שלהם מהקשר. הם לא באמת אומרים שהאקס היה גרוע, אלא פשוט שהוא לא נתן להם את מה שהם רצו, ולכן הם רוצים לשכנע את עצמם ואחרים שהוא הבעיה. איך להתמודד עם פרידה? למה אנשים שונאים את ... שלהם? האם לחזור לאקס זה רעיון טוב? איך לפרש את הלכלוך על אקסים? איך להתקדם הלאה אחרי קשר? מה זה אומר עליך שהאקס שלך גרוע? מה זה אומר עליך שהאקסית שלך גרועה? סיפורים על האקסים, הפצת שמועות על האקסים, היא גרועה במיטה, הוא גרוע במיטה, לנקום באקסים, נקמנות באקסים, אולי לא בא לו עליך? אולי לא בא לה עליך? אולי זה בגללך? הפוסל במומו פוסל ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להפחיד לקוח ולגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך במחיר יותר יקר מאשר המחיר של המתחרים שלך? איך לשדר מקצועיות? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש רק ממך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי? תוכן שיווקי, מכירה באמצעות הפחדה, הפחדה כשיטת מכירה, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? איך להתמודד עם מתחרים? איך למכור את מוצר גרוע? איך למכור מוצר זול ופחות טוב? איך ליצור תכנים מקצועיים? איזה תוכן מקצועי ליצור? שיווק באמצעות תכנים מקצועיים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: גרוע, איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: גרוע, איך לחנך ילדים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור אהבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך להאמין בעצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לא להישחק בעבודה? איך לקבל החלטות? איך למצוא זוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש או אין אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע וסבל בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש משמעות לחיים? מי ברא את אלוהים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא הדרכה, מאמן לחיים, אימון אישי לירידה במשקל בתחום גרוע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3101 שניות - עכשיו 05_07_2025 השעה 01:49:45 - wesi1