אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מוצרים יקרים ✔איך להפחיד לקוח ולגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך במחיר יותר יקר מאשר המחיר של המתחרים שלך? איך לשדר מקצועיות? איך לגרום ללקוח לרצות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך להפחיד לקוח ולגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך במחיר יותר יקר מאשר המחיר של המתחרים שלך? איך לשדר מקצועיות? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש רק ממך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי? תוכן שיווקי, מכירה באמצעות הפחדה, הפחדה כשיטת מכירה, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? איך להתמודד עם מתחרים? איך למכור את מוצר גרוע? איך למכור מוצר זול ופחות טוב? איך ליצור תכנים מקצועיים? איזה תוכן מקצועי ליצור? שיווק באמצעות תכנים מקצועיים
והפעם אסביר, איך להפחיד לקוח במובן הטוב ואיך לגרום ללקוח לרצות לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר באמצעות הפחדה של הלקוח. כל זה, בצורה חוקית + מוסרית + מקצועית שאינה חוטאת לאמת?

אז, להפחיד לקוח פירושו, לגרום ללקוח לחשוב שיקרה לו דבר רע אם הוא לא ירכוש ממך. פחד פירושו לפחד שיקרה משהו רע. להפחיד לקוח פירושו לגרום ללקוח לחשוב שיקרה לו דבר רע, אם הוא לא ירכוש ממך אלא ממישהו אחר וכולי.

וברמת העיקרון בפשוטם של דברים, להפחיד לקוח, זאת פעולה שהיא 1 - לא תמיד אפשרית, כי לא תמיד הלקוח יאמין להפחדה של איש המכירות. ובנוסף, גם זה לא תמיד מוסרי / חוקי להפחיד את הלקוח. בפרט כאשר משקרים את הלקוח כדי להפחיד אותו.

ולכן כאן אני לא מדבר על איך להפחיד לקוח בדרך שקרית כדי להוציא דבר במרמה וכיו"ב, אבל אתן את נקודת המבט הבאה, מתי הגיוני להפחיד את הלקוח, מתי צריך להפחיד את הלקוח, מתי כדאי להפחיד את הלקוח, לטובתו של הלקוח וגם כמובן לטובתך האישית, כדי להגדיל את הסיכוי שהלקוח ירכוש ממך ולא ממישהו אחר.

אז נחשוב על המקרה הבא, נניח שיש לקוחות שלא רוכשים ממך אלא מעדיפים לרכוש מהמתחרים שלך. נניח שנשאל אותך, האם לדעתך אתה יותר טוב במשהו כלשהו מהמתחרים שלך שמהם הלקוח רוכש? אם התשובה היא כן, אז נשאל: האם לדעתך הלקוחות שלך מבינים במאה אחוז את כל היתרונות היחסיים שיש לך ביחס למתחרים שלך? האם ברורים להם כל היתרונות שלך יותר מאשר כל שאר המתחרים שלך? בפרט מאשר המתחרים שלוקחים לך את העסקה?

ואני אחדד: גם אם היתרון שלך הוא שאתה יותר זול בלי שזה בא יותר מידי על חשבון האיכות של המוצר / שירות, גם זה יתרון שצריך להיות ברור ללקוח. דהיינו, יתכן שהיתרון שלך הוא, שאיתך, הלקוח לא זורק כסף סתם על הפחדה שקרית שמישהו אחר עשה לו. כי עדיף לו לרכוש ממך ביותר זול. במילים אחרות, גם להיות יותר זול, גם זה יתרון אפשרי עבור הלקוח שלך.

עכשיו, אם אתה יותר טוב במשהו מאשר המתחרים שלך ואם הלקוחות שלך שאתה מאבד לטובת המתחרים שלך, לא יודעים את זה בצורה ברורה, הרי שאתה צריך להפחיד את הלקוחות שלך, כדי לעזור להם וגם כדי לעזור לך.

מה הכוונה? הכוונה היא, שאתה חייב לגרום ללקוחות שלך להבין את היתרונות שיש בך ביחס לחסרונות שיש אצל המתחרים שלך. בצורה כל כך ברורה, עד כדי כך שיהיה להם פחד לרכוש מהמתחרים שלך ושהם ירצו לרכוש דווקא ממך.

לדוגמה: נניח שאתה עורך דין. האם לדעתך הלקוח שלך שלא רוצה לרכוש ממך, האם לדעתך הוא מבין מספיק טוב בצורה ברורה, את כמות הנזקים שיכולים להיגרם לו אם הוא יעבוד עם עורך דין אחר, שלא מכיר את הפרטים טוב כמוך, או עם עורך דין אחר שפחות יקדיש תשומת לב ללקוח הפוטנציאלי שלך?!

נניח שאתה מוכר בית. האם הלקוח הפוטנציאלי שלך, מבין את כמות הנזקים האפשריים שיכולים להיגרם לו אם הוא ירכוש בית במקום אחר מהמתחרים שלך ולא ממך?!

נניח שאתה צבעי דירות. האם הלקוח שלך מבין את הנזק שיגרם לו לעבוד עם קבלן חאפר, שיעשה עבודה פחות טובה משלך?

נניח אפילו שאתה מוכר מוצר הכי זול, אבל לא בהכרח גרוע, האם הלקוח שלך מבין שהוא סתם מבזבז כסף על מוצר של מישהו אחר? האם הוא מפחד לאבד את הכסף שלו סתם? האם הוא מבין שזה שאתה יותר זול, זה יתרון אמיתי וזה לא רק כי המוצר שלך גרוע?

מה המהות? המהות היא, שאתה צריך לגרום ללקוח שלך להבין את היתרונות שיש במוצר שלך, עד כדי כך שהוא יפחד לרכוש מהמתחרים שלך. כמו שכבר הסברתי כאן (איש מכירות צריך לדעת לשקר), כמובן שיש כאן רמות של איזון. כי אם תגזים יותר מידי ביתרונות של המוצר שלך, הרי שזה כבר עובר לתחום של הלא מוסרי / לא חוקי / לא מקצועי וכולי. אבל אם תדגיש את כל היתרונות שלך, עד לרמה שתגרום ללקוח לפחד לרכוש ממישהו אחר, במובן מסוים זאת הפחדה טובה.

ושוב, עניין של איזונים. כאשר המהות היא, שהדגשת היתרונות שלך, בצורה ברורה ומלאה, היא בעצם הפחדה של הלקוח, שלא ירכוש ממישהו אחר, אלא רק ממך.


ועכשיו אסביר, איך להפחיד את הלקוח? איך לגרום ללקוח להבין את היתרונות שלך, עד לרמה שהלקוח יפחד לרכוש ממישהו אחר וירצה לרכוש ממך ורק ממך?

והתשובה לכך היא, שאפשרי לעשות את זה, על ידי זה שאתה מפרסם ללקוחות תכנים מקצועיים שבהם אתה מלמד את הלקוחות על כל מיני רזולוציות שרק מי שמקצועי מהתחום מבין בהם. תוכן מקצועי שגורם ללקוח לחשוב על כל מיני מקרי קיצון, דברים שכדאי לקחת בחשבון, ושהמתחרה שלך שהוא פחות מקצועי, שהוא לא לוקח בחשבון.

אם לדוגמה אתה צבעי שצובע בתים, איזה מקרי קיצון אתה לוקח בחשבון כשאתה צובע את הבית, שהמתחרה שלך לא לוקח בחשבון, שאולי בגלל זה הוא גם יותר זול, כי המוצר שלו פחות טוב, כי הוא עמיד בפחות תרחישים.

אם לדוגמה אתה עורך דין שכותב הסכם ממון, האם ואיזה מקרי קצה / תרחישי קיצון, אתה לוקח בחשבון, כדי שההסכם יחזיק בבית משפט בבא היום? על מה אתה חושב, שלא כל אחד בהכרח חושב? למה אתה כותב את ההסכם כך ולא אחרת? מה אתה עושה יותר טוב ממישהו אחר? באיזה מקרה זה יבוא לידי ביטוי?

במילים אחרות, באמצעות העברת תוכן מקצועי, שעוסק גם בכל מיני מקרי קיצון שכדאי לקחת בחשבון, או בכל מיני שיקולים שכדאי לקחת בחשבון, גם באמצעות זה אפשרי להפחיד את הלקוח. לגרום לו להבין שאתה איש מקצוע ואולי להאמין שהמתחרים שלך לא מקצועיים כמוך. כי אתה מסביר משהו שאחרים לא מסבירים (ראה גם כאן).

פירוש: יש הפחדה שהיא מסוג מידע על תרחישי קיצון. לדוגמה, הארון שאני בונה לך, יעמוד גם במצב של דחיפה / גם במצב של רעידת אדמה / גם במצב של רטיבות / גם במצב של שריפה וכיו"ב. אבל יש הפחדה שהיא גם מסוג של התאמה לצרכי הלקוח. לדוגמה, הארון שאני בונה לך, הגודל שלו יהיה בדיוק בהתאם למידות המדויקות של מה שאתה צריך עבור מה שאתה רוצה לאחסן בארון. או שהוא יהיה יותר טוב מארון אחר, לא בתרחיש קיצון כלשהו, אלא גם בהווה, ביחס לצורך כלשהו.

או לדוגמה, הצבע שאני צובע לך את הקיר, הוא לא רק יחזיק מעמד להרבה שנים קדימה וגם לא יפריש חומרים רעילים לנשימה שלך בעתיד, אלא גם בהווה הוא יהיה יותר טוב בהתאם לסוג הרטיבות שלך, בהתאם לסוג הקיר שלך וכיו"ב.

במילים אחרות, לקוחות רגילים שהם לא אנשי מקצוע, הם לא יודעים מה הם לא יודעים ולכן הרבה יותר קל לעבוד עליהם. ניקח לדוגמה את תחום השיווק, רוב בעלי העסקים שהם לא גם מומחי שיווק בפני עצמם, האם הם יודעים שצריך לדעת באיזה סוג של צורך של הלקוח להתמקד. דהיינו, כאשר לדוגמה כותבים חומר שיווקי, האם כדאי להתמקד בתוכן שיווקי שיגרום ללקוח לרצות לרכוש את המוצר שלך באופן כללי? או לכתוב חומר שמעניין את הלקוח שלך שכבר רוצה לרכוש את המוצר שלך? או לכתוב חומר שיגרום ללקוח לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר, גם אם זה לא בהכרח מה שהכי מעניין את הלקוח? זאת כמובן דוגמה קטנה, בהקשר של התוכן שאני מסביר כאן.

במילים אחרות, רוב הלקוחות לא יודעים מה הם לא יודעים. ולכן הם נופלים עם חאפרים או עם שרלטנים או כל מיני אנשי מקצוע לא מקצועיים. ואתה כאיש מקצוע, צריך "להפחיד" את הלקוחות הפוטנציאלים, באמצעות זה שאתה מלמד אותם את מאחורי הקלעים של המקצוע. איך חאפרים חוסכים עליהם כסף, איך חאפרים מספקים מרמים אותם, איך חאפרים מספקים מוצר לא מספיק טוב בהווה שלא בדיוק מתאים למה שהם צריכים, ואיך חאפרים לא מספקים מוצר שיוכל להחזיק מעמד גם בתרחישי קיצון כאלו ואחרים.

לסיכום: לפעמים צריך להפחיד את הלקוח, בקטע טוב, כדי לגרום לו להבין את היתרונות שלך יותר מאשר המתחרים שלך, כדי להציל אותו מחאפרים, כדי להציל אותו מהמתחרים שלך שיותר זולים ממך, כדי שהוא יבין איפה הוא יכול להידפק במוצר יותר זול ופחות איכותי, או בתרחיש היותר גרוע, מוצר גם יותר יקר וגם פחות טוב, גם בהתאם לצרכים בהווה וגם בהתאם לצרכים בעתיד.

ואיך לייצר תוכן מקצועי בצורה חכמה? באיזה סדר? מה בדיוק להסביר וכולי, אלו כמובן עוד נושאים בפני עצמם...
איך ליצור תכנים צרכים של לקוח בידול מהמתחרים שלך איך לגרום ללקוח לרצות מוצר יקר ללקוח הלקוח מתנגד למחיר לרצות לקנות למכור מוצרים יקרים לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי חכם מקרה קיצון איזה תוכן מקצועי ליצור איך לגרום איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח לחשוב איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי איך לגרום ללקוח לרצות איך לגרום ללקוח לרצות לקנות איך לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש רק ממך איך להפחיד איך להפחיד לקוח איך להתמודד איך להתמודד עם מתח איך להתמודד עם מתחרים איך ליצור בידול מהמתחרים שלך איך ליצור תכנים איך ליצור תכנים מקצועיים איך למכור איך למכור את מוצר גרוע איך למכור מוצר איך למכור מוצר זול איך למכור מוצר זול ופחות טוב איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצרים איך למכור מוצרים יקרים איך לשדר איך לשדר מקצועיות איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות אצל המתחרים בידול בידול מהמתחרים בידול מהמתחרים שלך גרוע דווקא ממך דווקא ממני הלקוח מתנגד למחיר המוצר יקר המוצר יקר לי המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר יקר המחיר יקר מידי המחיר של המתחרים המחיר של המתחרים שלך המתחרים שלך הפחדה הפחדה כשיטת מכירה התמודדות התמודדות עם מתח התנגדות למחיר התנגדות מחיר זה יקר לי יותר יקר מאשר המחיר של המתחרים יקר יקר לי יקר ללקוח לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח לחשוב שאתה לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי לגרום ללקוח לרצות לגרום ללקוח לרצות לקנות לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך לגרום ללקוח לרצות לרכוש לגרום ללקוחות להפחיד להפחיד לקוח להתווכח על המחיר להתמודד להתמודד עם מתח להתמודד עם מתחרים לחשוב לחשוב שאתה מקצועי ליצור ליצור בידול ליצור בידול מהמתחרים שלך ליצור תכנים למה המוצר יקר למה המוצר כל כך יקר למה לקנות דווקא ממך למכור למכור מוצר למכור מוצר זול למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרים למכור מוצרים יקרים לקוח לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח מתנגד למחיר לקוחות לקנות לקנות דווקא ממך לקנות דווקא ממני לרכוש לרכוש דווקא ממך לרכוש דווקא ממני לרצות לרצות לקנות לשדר לשדר מקצועיות לשכנע לקוח לשכנע לקוח לרצות לשכנע לקוחות מוצר מוצר גרוע מוצר זול מוצר זול ופחות טוב מוצר יקר מוצר יקר ללקוח מוצר יקר מידי מוצרים יקרים מחיר מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יותר יקר מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר של מוצר מכירה מכירה באמצעות הפחדה מקצוע מקצועיות מרגיש שהמוצר יקר מתחרים מתנגד למחיר פחד פחדים קשה למכור מוצר יקר רצון שיווק שיווק באמצעות תכנים מקצועיים שיטות מכירה שיטת מכירה שיטת מכירות תוכן מקצועי תוכן שיווקי תכנים מקצועיים
איך למכור מוצרים יקרים? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? למה המוצר כל כך יקר? איך מוכרים מוצר יקר? למה מוצר יקר? מה גורם למוצר להיות יקר? מה שזול עולה ביוקר? במה תלוי המחיר של המוצר? איך לתמחר מוצר? איך למכור ביוקר? איך להגדיל רווחיות?
איך למכור מוצרים יקרים? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? למה המוצר כל כך יקר? איך מוכרים מוצר יקר? למה מוצר יקר? מה גורם למוצר להיות יקר? מה שזול עולה ביוקר? במה תלוי המחיר של המוצר? איך לתמחר מוצר? איך למכור ביוקר? איך להגדיל רווחיות? מה באמת מוכר מי שמוכר מוצרים יקרים? כאשר אנשים מוכרים מוצרים יקרים, הם לרוב חושבים בטעות שהם מוכרים רק את המוצר עצמו. למשל, אם מישהו מוכר ביצוחים, לכאורה הוא מוכר פשוט ביצוחים. אבל אליעד כהן מסביר שזו תפיסה שגויה. ... מוצר מורכב שכולל בתוכו ערכים נוספים, ולא רק את החלקים עצמם. לדוגמה, כשאדם קונה מחשב מורכב, הוא יכול לומר למוכר: למה המחיר שלך כל כך יקר? מישהו אחר נתן לי הצעה זולה יותר לאותו מפרט בדיוק. לכאורה, זו שאלה הגיונית, משום שאם כל החלקים זהים, אז למה לשלם יותר? כאן טמון ההבדל החשוב. אליעד מסביר שייתכן שהמחיר גבוה יותר מכמה סיבות אפשריות: אולי המוכר אכן רוצה להרוויח יותר כסף - וזה לגיטימי לחלוטין. אולי המחיר גבוה יותר כי המוכר קונה את החלקים במחיר יקר יותר. אולי ישנן עלויות נוספות שהלקוח לא מודע להן, כמו הרכבה מקצועית, בקרה ואחריות מוגברת. איך לענות ללקוח שאומר: יקר לי? כאשר לקוח אומר יקר לי, חשוב להסביר לו שהוא לא משלם רק על הרכיבים או על חומרי הגלם. למעשה, הלקוח משלם על התהליך כולו, שכולל את ההרכבה של המוצר, את הבקרה, ואת הפיקוח ... למרות שהמוצר מורכב מאותם חלקים בדיוק, יש הבדל משמעותי בשירות, באחריות, בתמיכה ובמקצועיות. כאשר הלקוח מבין את זה, קל לו יותר לקבל שהמחיר הגבוה הוא מוצדק. האם מוצר יקר הוא באמת אותו מוצר כמו הזול? כאשר בודקים מדוע מוצר מסוים יקר יותר ממוצר דומה לו, צריך לבחון לעומק מספר שאלות חשובות: האם מדובר באמת באותו מפרט בדיוק, או שיש שוני באיכות או בשירות הנלווה? האם המחיר הגבוה נובע מהעלויות של המוכר עצמו, כגון עלויות רכש גבוהות או תהליך מורכב יותר של הרכבה? האם כשהלקוח קונה מוצר זול יותר, הוא באמת לא מפסיד שום דבר? האם ... הרכישה יהיה זהה? האם אצל המתחרה הזול קיימת אפשרות גבוהה יותר של הפסדים עתידיים במקרה של תקלה? כאשר מוכר מבין בדיוק מדוע המוצר שלו יקר יותר, הוא יכול לתקשר את הערך הזה ללקוח בצורה משכנעת ויעילה. למה אנשים מעדיפים לשלם יותר על מוצר יקר? אליעד כהן מסביר שלקוחות מוכנים לשלם יותר אם הם מבינים שהמוצר היקר נותן להם ערך מוסף אמיתי. אם הלקוח מבין שהמוצר שלך יעניק לו ביטחון, איכות, שקט נפשי ושירות מעולה - הוא יהיה מוכן לשלם את המחיר הגבוה. למעשה, הסיבה שאנשים מוכנים לשלם יותר אינה תמיד קשורה רק לחלקים או למוצר עצמו, אלא לכל המסביב: לשירות, למקצועיות, לאחריות ולתהליך המכירה עצמו. איך להצליח למכור מוצרים יקרים בקלות? אליעד מציע שכדי להצליח במכירת מוצרים יקרים, חשוב לשקף ללקוח במפורש את כל היתרונות והתועלות שהוא מקבל, מעבר למוצר עצמו. המוכר צריך להדגיש את היתרונות הבאים: שירות אישי ומקצועי יותר. אחריות ... עתידיות. איכות גבוהה יותר של הרכבה או התקנה. כאשר היתרונות הללו מודגשים היטב, קל יותר ללקוח להבין מדוע הוא צריך לשלם יותר, ומדוע המחיר הגבוה משתלם לו בטווח הארוך. איך לתמחר מוצר כך שיהיה קל יותר למכור אותו ביוקר? כשמוכר מבין שמוצר מורכב מערכים רבים מעבר לרכיביו, הוא יכול גם לתמחר אותו בהתאם. קל הרבה יותר להצדיק מחיר גבוה כאשר המוכר מודע ליתרונות ולערכים הנוספים שהוא מספק. תמחור גבוה מראש אינו רק מגדיל את הרווח, אלא אף מסייע ללקוח להבין שהמוצר שהוא קונה איכותי יותר, משום שהוא כולל בתוכו מכלול של יתרונות חשובים מעבר לחלקים הפיזיים. איך למכור מוצר יקר? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? למה מוצר יקר יותר טוב? איך להסביר מחיר גבוה ללקוח? מה משפיע על תמחור מוצר? איך להגדיל את הרווחיות במכירות? מה ההבדל בין מוצר זול ליקר? ...
איך למכור מוצרים יקרים? מחלקת המכירות מול מחלקת היצור, הדרכת אנשי מכירות, למה המוצר יקר? מחלקת המכירות מול מחלקת הפיתוח, כשלים בתהליך מכירה, למה המוצר כל כך יקר? תמחור מוצר, איך לשווק מוצר יקר? איך להדריך אנשי מכירות? יעוץ מכירות
איך למכור מוצרים יקרים? מחלקת המכירות מול מחלקת היצור, הדרכת אנשי מכירות, למה המוצר יקר? מחלקת המכירות מול מחלקת הפיתוח, כשלים בתהליך מכירה, למה המוצר כל כך יקר? תמחור מוצר, איך לשווק מוצר יקר? איך להדריך אנשי מכירות? יעוץ מכירות איך למכור מוצרים יקרים בצורה יעילה? כאשר עסק מעוניין לשפר את תהליך המכירה, במיוחד של מוצרים יקרים, חשוב מאוד לייצר קשר הדוק וברור בין מחלקת המכירות לבין ... מפספס הזדמנות קריטית למכור את המוצר בקלות רבה יותר או במחיר גבוה יותר. מדוע אנשי מכירות חייבים להכיר את היתרונות לעומק? כאשר מוצר נמכר במחיר גבוה, לעיתים קרובות הלקוחות יביעו התנגדות בשל המחיר. איש מכירות ... האיכותי ללקוח ולהיתקל בקושי להתמודד עם התנגדות מסוג יקר לי. במקרים כאלו, איש המכירות עלול להתבלבל, לא לדעת כיצד ... או אפילו לשדר ללקוח את התחושה שהמוצר באמת אינו שווה את המחיר הגבוה, ושהתמחור הוא שרירותי או מוגזם. אליעד מדגיש שהסיבה לכך שהמוצר יקר לא בהכרח נובעת מרצון להרוויח יותר. לפעמים, המוצר יקר בגלל עלויות ייצור גבוהות מאוד - חומרים איכותיים יותר, תהליכי ... ייתכן אפילו שהחברה מרוויחה פחות על כל יחידה, למרות המחיר הגבוה, פשוט בגלל שהעלויות שלה גבוהות באופן יחסי למוצר זול יותר. איש ... האמיתיות לתמחור הגבוה, יכול להסביר ללקוח בביטחון שהמחיר הגבוה מוצדק לחלוטין, ושהוא נובע מאיכות ייצור גבוהה, רכיבים מעולים ... שמדובר בתמחור שנובע מאיכות ולא מניצול, יהיה מוכן לשלם מחיר גבוה יותר וירגיש שהוא מקבל ערך אמיתי תמורת הכסף שהוא משלם. למה ... לא מנצלים את ההשקעה הזו כדי להצדיק בפני הלקוח את המחיר הגבוה. לכן, חשוב שהמכירות יהיו מסונכרנות לחלוטין עם הפיתוח. אנשי ... בצורה ברורה ומשכנעת. איך ניתן לשפר את תהליך המכירה של מוצרים יקרים? כדי לשפר את תהליך המכירה, אליעד מציע שההנהלה תוודא שאנשי ... יש במוצר, ויכול להסביר אותם בבירור ובביטחון ללקוח. איך למכור מוצרים יקרים? איך להתמודד עם התנגדות של לקוחות למחיר גבוה? איך לתמחר מוצר בצורה נכונה? הדרכת אנשי מכירות מחלקת המכירות מול מחלקת הפיתוח מה לענות ללקוח שאומר שהמוצר יקר לו? ...
הגדלת מכירות בעסק, כמה מוצרים למכור? הגדלת כמות המוצרים, הגדלת כמות השירותים, למכור מוצרים יקרים, למה למכור כמה מוצרים? חבילות מוצרים, חבילות שירותים, הגדלת רווחים בעסק, איך לא לתת הנחה ללקוח? לקוח שאומר יקר לי, העלאת מחירים
הגדלת מכירות בעסק, כמה מוצרים למכור? הגדלת כמות המוצרים, הגדלת כמות השירותים, למכור מוצרים יקרים, למה למכור כמה מוצרים? חבילות מוצרים, חבילות שירותים, הגדלת רווחים בעסק, איך לא לתת הנחה ללקוח? לקוח שאומר יקר לי, העלאת מחירים
... הגדלת כמות השירותים, למכור מוצרים יקרים, למה למכור כמה מוצרים? חבילות מוצרים, חבילות שירותים, הגדלת רווחים בעסק, איך לא לתת הנחה ללקוח? לקוח שאומר יקר לי, העלאת מחירים למה למכור כמה מוצרים במקום מוצר אחד? כאשר מוכרים מוצר ללקוח, המטרה המרכזית של כל עסק היא להרוויח כמה שיותר. כדי להצליח בכך, ... זה מזה, חלקם יחשבו שהמוצר יקר מדי, ואחרים יחשבו שהמחיר הוגן ואולי אף נמוך מדי. כדי לא להפסיד אף לקוח וכדי למקסם את הרווחים, כדאי תמיד שיהיו לנו מספר מוצרים או שירותים להציע. מה עושים כשהלקוח אומר יקר לי ומבקש הנחה? ניקח לדוגמה מצב שבו אנחנו מוכרים ללקוח רכב, והלקוח אומר שהמחיר גבוה מדי עבורו. במצב כזה, האינסטינקט הראשוני שלנו הוא לתת ללקוח הנחה כדי לסגור עסקה. אך פעולה כזו מובילה להקטנת הרווחים בעסק. כדי להימנע מהפסד רווחים, ... ברכב במחיר מסוים ואומר שהמחיר יקר, אפשר להציע לו דגם מעט זול יותר עם מפרט נמוך יותר, ולהסביר לו שהוא אמנם זול יותר אך עדיין איכותי. בצורה זו, הלקוח מרגיש שקיבל פתרון שמתאים לו, ... איך להימנע ממצב שבו המחיר זול מדי עבור הלקוח? מצד שני, יכול להיווצר מצב הפוך, שבו אנחנו מציעים מוצר ללקוח והוא אומר: המחיר טוב, אני רוצה לקנות אותו. לכאורה מדובר במצב טוב, אך ... שאותו לקוח היה מוכן לשלם מחיר גבוה יותר על מוצר איכותי ויוקרתי יותר. אם לא נציע לו מוצר יקר יותר, למעשה נפסיד הזדמנות למקסם את הרווח. לכן, חשוב שנהיה ערוכים עם סל מוצרים או חבילת שירותים שבהם יהיה גם מוצר יקר יותר, איכותי יותר, ובעל מפרט גבוה יותר. כך, ברגע שהלקוח מרוצה מהמחיר הבסיסי, אפשר להציע לו שדרוג: אם כבר בחרת במוצר הזה, אולי תרצה מוצר טוב יותר ... אם יש רק מוצר אחד והלקוח אומר יקר לי, אנחנו חייבים לתת הנחה כדי למכור, וכך נפסיד חלק מהרווח. אם הלקוח אומר המחיר טוב לי והוא מוכן לשלם, נפספס את ההזדמנות למכור לו מוצר יוקרתי ... סביר. מוצר פרימיום במחיר יקר - ללקוחות שמוכנים לשלם יותר ולקבל ערך גבוה יותר. בגישה כזו אפשר להציע לכל לקוח בדיוק את מה שמתאים לו, ולהגדיל באופן משמעותי את הרווח הכולל בעסק. ... של מוצר חלופי זול יותר או יקר יותר, מאפשר לנו למעשה להימנע ממצב שבו אנו חייבים להוריד מחירים. ברגע שיש לנו כמה מוצרים, אנחנו אף פעם לא נמצאים בלחץ לתת הנחה ללקוח. במקום להוזיל ... שירותים נלווים, או מוצרים יקרים יותר בפעמים הבאות. זה מאפשר להגדיל באופן עקבי את המחירים ואת הרווח הממוצע מכל לקוח, מבלי לאבד לקוחות שלא רוצים לשלם מחירים גבוהים. לסיכום, תמיד ... איך להרוויח כמה שיותר? מוצרים יקרים מוצרים זולים הורדת מחירים תהליך מכירה - איך למכור נכון ולהרוויח יותר שלום חברים, הפעם נדבר על תהליך המכירה. כאשר מוכרים מוצר ללקוח, אם אנחנו ... מוצר ללקוח. יכול להיות שהמוצר יקר ללקוח, ויכול להיות שהוא זול ללקוח. אם, לדוגמה, אנחנו מציעים מוצר במחיר של שקל, ייתכן שהלקוח יגיב: זה יקר לי, אני רוצה הנחה. מנגד, ייתכן שהוא יאמר: המחיר טוב, תביא לי עוד אחד. להיות ערוכים לכל תרחיש עלינו להיות ערוכים לשני המצבים הללו. אם נמכור ... רכב, לדוגמה, והוא יגיד שזה יקר לו - נוכל להציע לו הנחה. אבל אם ניתן לו הנחה, נרוויח פחות. לכן, עדיף לנו במקום לתת לו הנחה, להציע לו מוצר נוסף במחיר נמוך יותר, אך עדיין ... לומר לו: אתה חושב שזה יקר? יש לי מוצר דומה, כמעט באותה רמה, אך במחיר נמוך יותר. כך, במקום להפחית את המחיר ולפספס רווחים, אנחנו פשוט נותנים ללקוח מוצר זול יותר ועדיין משאירים ... לפספס הזדמנות למכור לו מוצר יקר יותר שהיה מתאים לו. לכן, כאשר הלקוח מסכים למחיר, כדאי לומר לו: אם אתה כבר רוכש את זה, יש לי גם מוצר ברמה גבוהה יותר, שעולה יותר אך מציע ערך גדול ... מפסידים. אם הלקוח אומר שזה יקר לו, אתם נאלצים לתת הנחה ולהפסיד רווחים. אם הלקוח לא מתלונן על המחיר ומוכן לשלם - יכול להיות שהוא היה מוכן לשלם יותר, אבל אתם לא הצעתם לו מוצר יקר יותר. לכן, תמיד עדיף שיהיה טווח רחב של מוצרים: מוצר בסיסי במחיר נמוך יותר, כך שהלקוח שלא רוצה לשלם הרבה עדיין יקנה מכם. מוצר ביניים במחיר הוגן, כך ... לרכוש. מוצר יוקרתי במחיר גבוה יותר, כך שתוכלו להגדיל את הרווחים עם לקוחות שמוכנים לשלם יותר. כך ניתן להציע מוצר זול בלי להפסיד, ומנגד להציע מוצר יקר בלי לפספס לקוחות שמוכנים לשלם יותר. תחשבו על זה! ואם אתם רוצים מידע נוסף על הגדלת מכירות, ניהול עסק נכון, ושיווק חכם - היכנסו לאתר וקבלו מידע נוסף. ... הנחה, לקוח שרוצה הנחה, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, איך לא להוריד מחירים? הורדת מחירים ...
הגדלת רווחיות, איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצר למרות העלות האלטרנטיבית שלו? איך למכור מוצר לא רווחי? איך למכור מוצרים זולים? איך להרוויח ממכירת מוצרים זולים? הוצאה אלטרנטיבית, איך לתמחר מוצר? איך למכור כל מוצר? יקר לי
הגדלת רווחיות, איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצר למרות העלות האלטרנטיבית שלו? איך למכור מוצר לא רווחי? איך למכור מוצרים זולים? איך להרוויח ממכירת מוצרים זולים? הוצאה אלטרנטיבית, איך לתמחר מוצר? איך למכור כל מוצר? יקר לי
... רווחיות, איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצר למרות העלות האלטרנטיבית שלו? איך למכור מוצר לא רווחי? איך למכור מוצרים זולים? איך להרוויח ממכירת מוצרים זולים? ... איך לתמחר מוצר? איך למכור כל מוצר? יקר לי מהי עלות אלטרנטיבית ואיך היא משפיעה על רווחיות המכירה? כאשר קונים מוצר ב - 100 שקלים, לא משתלם למכור אותו במחיר נמוך או שווה ... שקלים לפחות. אך גם אם המוצר נמכר במחיר גבוה יותר, לפעמים הוא עדיין לא כדאי למכירה, בשל המושג הכלכלי שנקרא עלות אלטרנטיבית. מהי עלות אלטרנטיבית ואיך היא באה לידי ביטוי במכירת ... משתלמות, וכך לא להפסיד זמן ומשאבים יקרים. אך אליעד מציע כיוון מחשבה נוסף, שהוא המהותי יותר - אין מוצר שבאמת לא כדאי למכור אותו. הרעיון המרכזי הוא שכל מוצר בעולם יכול להיות ... עם תור ארוך יכול להציע שירות פשוט במחיר יקר במיוחד, כי הערך שהלקוח מקבל הוא לא רק המוצר הפשוט אלא גם האמינות, האיכות, והמומחיות של אותו אדם ספציפי. כלומר, למרות שניתן להשיג את ... איך לענות ללקוח ששואל למה כל כך יקר? כאשר לקוח שואל מדוע המחיר גבוה, ניתן להשיב לו בצורה פשוטה וישירה: המחיר גבוה כי אתה מעוניין בשירות או במוצר דווקא ממני. יש ביקוש רב לשירותים שלי, ואני מתמחר בהתאם. התשובה הזאת מבהירה ללקוח את הערך שהוא מקבל, והיא ... יכולה להיות למה שהלקוח ירצה לשלם מחיר גבוה עבור שירות פשוט שאפשר לקבל בזול במקום אחר?. אך זוהי הנחה שגויה. ייתכן שהלקוח רוצה דווקא אותך בשל המומחיות והאיכות שלך, ולכן עליך פשוט ... הלקוח או להניח מראש שהוא יחשוב שהמחיר יקר מדי. תן לו את המחיר ותאפשר לו להחליט. מה המסקנה המרכזית של אליעד בנוגע למכירת מוצרים לא כדאיים לכאורה? המסקנה החשובה ביותר היא שאין מוצר ... למכור מוצר שלא כלכלי למכור אותו? איך למכור מוצרים יקרים? איך לתמחר מוצרים ושירותים? מהי עלות אלטרנטיבית? איך להגדיל רווחיות של עסקאות? איך להפוך כל עסקה לרווחית? שלום חברים, איך למכור ... רווחית ביותר כסף. אם הלקוח ימצא שזה יקר מדי - הוא יוותר. אבל ייתכן שהוא כן מוכן לשלם, במיוחד אם יש לך ערך מוסף והוא רוצה לרכוש דווקא ממך. למה זה חשוב? כי החשיבה של אני לא אמכור ... למכור מוצר שלא כלכלי למכור אותו? איך למכור מוצרים יקרים? איך לא להפסיד עסקאות? עבודה עם קבלני משנה, תמחור מוצרים ושירותים, איך להפוך כל עסקה לכדאית? איך להפוך כל עסקה לכלכלית? איך ...
תחרותיות עסקית, 2 סוגים של לקוחות, תחרות על המחיר הזול ביותר, תחרות על האיכות הטובה ביותר, 2 סוגים של מתחרים עסקיים, ניהול משא ומתן בשוק תחרותי, איכות או מחיר, מה הלקוח רוצה? הדרכת אנשי מכירות, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, יקר לי
תחרותיות עסקית, 2 סוגים של לקוחות, תחרות על המחיר הזול ביותר, תחרות על האיכות הטובה ביותר, 2 סוגים של מתחרים עסקיים, ניהול משא ומתן בשוק תחרותי, איכות או מחיר, מה הלקוח רוצה? הדרכת אנשי מכירות, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, יקר לי
... עסקית, 2 סוגים של לקוחות, תחרות על המחיר הזול ביותר, תחרות על האיכות הטובה ביותר, 2 סוגים של מתחרים עסקיים, ניהול משא ומתן בשוק תחרותי, איכות או מחיר, מה הלקוח רוצה? הדרכת אנשי מכירות, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, יקר לי מה ההבדל בין לקוח שמחפש מחיר לבין לקוח שמחפש איכות? כאשר אדם פועל מול לקוחות בשוק העסקי, הוא צריך להבין שיש שני ... שמחפשים את האיכות הטובה ביותר ללא קשר למחיר, ומהצד השני לקוחות שמחפשים את המחיר הזול ביותר, גם על חשבון האיכות. לדוגמה, יש לקוח שירצה לקנות את הרכב הכי יקר והכי איכותי שיש, כי הדבר היחיד שמעניין אותו זה שהרכב יהיה מושלם, והוא מוכן לשלם כל מחיר כדי לקבל את המוצר הטוב ביותר. ... שמוכנים להציע מחירים נמוכים מאוד, לעיתים במחירי הפסד. מהן הסכנות בתחרות על המחיר הזול ביותר? מי שמתחרה בשוק על המחיר הכי נמוך חייב לדעת מראש שיש לכך מחיר. לעיתים קרובות הוא ייאלץ להתמודד עם ספקים שמציעים ... זה בגלל המחיר או בגלל האיכות, כדי שתוכל לתקן ולשפר את אסטרטגיית המכירה שלך. איך למכור מוצרים יקרים? תחרותיות עסקית ניהול משא ומתן בשוק תחרותי איך להתמודד עם לקוחות שאומרים יקר לי? האם להוריד מחיר או לשפר איכות? איך לבדל את העסק בשוק תחרותי? שלום חברים האם להתחרות על איכות או על מחיר? כאשר ... לך להציע מוצרים או שירותים ברמה גבוהה, אל תנסה להתחרות מול אלה שמציעים את המחיר הזול ביותר. במידת הצורך, ניתן לפתוח מותג נוסף שיוכל להתחרות בשוק הזול, אך זו אסטרטגיה נפרדת. תחרות על איכות מול תחרות על מחיר ... המחיר או בגלל האיכות? למידע נוסף ניתן להיכנס לאתר ולחפש: תחרותיות עסקית איך למכור מוצרים יקרים איך להתמודד עם תחרות על מחיר איך לבדל את העסק שיהיה בהצלחה! ...
יקר לי, איך למכור מוצרים יקרים? טיפול בהתנגדות לקוח שאומר יקר לי, איך לענות ללקוח שאומר יקר לי? איך למכור מוצר יקר? טיפול בהתנגדויות מכירה, האם חשוב לך רק המחיר? האם רק המחיר חשוב לך? הקצנה לצורך נטרול, שיטות מכירה, הדרכת מכירות
יקר לי, איך למכור מוצרים יקרים? טיפול בהתנגדות לקוח שאומר יקר לי, איך לענות ללקוח שאומר יקר לי? איך למכור מוצר יקר? טיפול בהתנגדויות מכירה, האם חשוב לך רק המחיר? האם רק המחיר חשוב לך? הקצנה לצורך נטרול, שיטות מכירה, הדרכת מכירות
יקר לי, איך למכור מוצרים יקרים? טיפול בהתנגדות לקוח שאומר יקר לי, איך לענות ללקוח שאומר יקר לי? איך למכור מוצר יקר? טיפול בהתנגדויות מכירה, האם חשוב לך רק המחיר? האם רק המחיר חשוב לך? הקצנה לצורך נטרול, שיטות מכירה, הדרכת מכירות איך לענות ללקוח שאומר יקר לי במכירות? כיצד ניתן להתמודד עם לקוח שמביע התנגדות ואומר יקר לי? קיימות דרכים רבות לטיפול בהתנגדויות במכירות, ואחת הדרכים היעילות היא שימוש בשיטת החזרת השאלה ללקוח עצמו. כאשר לקוח אומר שהמוצר או השירות יקר עבורו, כדאי מיד לשאול אותו שאלה פשוטה אך ממוקדת: האם הכי חשוב לך זה המחיר?. ברוב המקרים, הלקוח ישיב תשובות מגוונות, אבל השיטה דורשת לחזור שוב על אותה שאלה ... הרעיון במכוון כדי להביא את הלקוח לתגובה שמשרתת אתכם. מהי שיטת ההקצנה לצורך נטרול התנגדות המחיר? כאשר משתמשים בשיטת ההקצנה, למעשה לוקחים את המשפט יקר לי ומובילים אותו למצב קיצוני של אבסורד. למשל, שואלים את הלקוח באופן ברור וישיר: חשוב לך רק שהמוצר יהיה זול? כל מה שאתה רוצה זה רק מחיר נמוך? לא אכפת לך ... נוספים. בשלב זה, הלקוח בעצמו מציין את הדברים שלמענם הוא מוכן לשלם יותר, גם אם הם יקרים יותר. ברגע שהלקוח עונה בצורה מפורטת, הוא למעשה סיפק בעצמו את הנימוקים שיעזרו לך להצדיק את המחיר הגבוה. לדוגמה, אם הלקוח אומר: לא, המחיר זה לא הכל, חשוב לי איכות, אמינות, שירות טוב או זמן אספקה מהיר, התשובה המתבקשת היא: אתה יודע למה המחיר שלנו יותר יקר? בדיוק בגלל איכות גבוהה, אמינות, שירות מצוין וזמן אספקה מהיר, שאותם לא תוכל למצוא במוצר זול יותר. איך להשתמש בדברי הלקוח כדי להצדיק מחיר גבוה? לאחר שהלקוח סיפק לך רשימה של תכונות או פרמטרים של המוצר שחשובים לו מלבד המחיר, אתה למעשה משתמש במילים שלו כדי להסביר לו מדוע המחיר הגבוה מוצדק. לדוגמה, אם הלקוח ציין שחשובה לו מאוד האיכות של המוצר, תוכל להסביר לו בדיוק כיצד המוצר שלך מציע איכות גבוהה באופן משמעותי מהמתחרים הזולים. אם הוא ציין ... ההיפך - את הדברים שכן חשובים לו. מכאן אפשר להשתמש בדיוק בנקודות הללו על מנת להצדיק מחיר גבוה יותר. למה שיטת ההקצנה עובדת במכירות? שיטת ההקצנה עובדת כיוון שהיא יוצרת אצל הלקוח מצב שבו הוא בעצמו מבין שלא המחיר הוא הנושא היחיד שמשפיע עליו בהחלטת הרכישה. ... ולהסביר מה כן חשוב לו. מרגע זה, קל הרבה יותר להסביר ללקוח מדוע המוצר שלך שווה את המחיר הגבוה יותר, ולהתגבר על ההתנגדות באופן טבעי וללא עימות. השימוש בטכניקה זו יעיל במיוחד במכירת מוצרים יקרים, או כאלה המתחרים מול מוצרים זולים יותר בשוק. זו דרך מצוינת להעלות ערך ולהתמודד בהצלחה עם לקוח שמתלונן על המחיר. איך למכור מוצר יקר? טיפול בהתנגדויות מכירה שיטות מכירה אפקטיביות איך להתמודד עם התנגדות מחיר? הקצנה לצורך מכירה ...
יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע
יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע
יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע מה לעשות כאשר לקוח אומר יקר לי? כאשר לקוח טוען שהמוצר יקר לו, הדבר החשוב ביותר הוא לא למהר לענות או לנסות לשכנע אותו מיד. תחילה, חשוב מאוד להבין למה בדיוק הוא מתכוון כשהוא אומר יקר לי. הביטוי יקר לי הוא ביטוי כללי מאוד ויש לו מספר רב של פירושים אפשריים: ייתכן שהלקוח התכוון שהמחיר גבוה ממה שהוא ציפה לשלם. ייתכן שאין לו כרגע מספיק כסף לרכישה. ייתכן שהוא חושב שאפשר לקנות את המוצר במקום אחר במחיר זול יותר. ייתכן שהוא חושב שהמוצר עצמו לא שווה את המחיר. ייתכן שהוא אינו מודע ליתרונות המוצר ולכן לא מבין את ערכו האמיתי. ייתכן שהוא מבקש הנחה פשוט כי הוא רגיל לבקש, או כי ... עסקה טובה. בשלב הראשון, התגובה הנכונה היא לשאול אותו: למה אתה מתכוון כשאתה אומר שזה יקר? מטרת השאלה הזו היא לקבל מידע ברור יותר. לעיתים קרובות, הלקוח יענה שהמחיר פשוט גבוה, וזה עדיין לא מידע שמספיק לטפל בהתנגדות. במקרה כזה, צריך להמשיך לשאול שאלות ממוקדות יותר כמו: ביחס למה זה יקר לך? האם המחיר יקר ביחס לתקציב שיש לך כרגע? האם זה יקר לך לעומת מוצרים אחרים שראית? האם זה יקר לך ביחס לתועלת שאתה חושב שתקבל? כך ניתן להוביל את הלקוח לחשוף מהי בדיוק ההתנגדות האמיתית שלו. איך לטפל בהתנגדות האמיתית של הלקוח? לאחר שהלקוח יפרט את כוונתו, הטיפול ... של מוצר? איך לקוחות מחליטים על רכישה? איך למכור בלי לתת הנחות? איך להתמודד עם טענת לקוח שאומר יקר לי? כאשר לקוח אומר יקר לי, אין למהר ולתת תשובה מידית. לפני שמגיבים, יש להבין את המשמעות של דבריו. הביטוי יקר לי הוא כללי ויכול להתפרש בכמה אופנים. לכן, השלב הראשון הוא לברר למה בדיוק הלקוח מתכוון. שלב ראשון: להבין את המשמעות של יקר לי כאשר הלקוח אומר יקר לי, השאלה המיידית שצריך לשאול אותו היא: למה אתה מתכוון כשאתה אומר שזה יקר? זאת מכיוון שיקר לי הוא מושג יחסי, שיכול לנבוע ממגוון סיבות: המחיר גבוה יותר ממה שהלקוח ציפה. הוא אינו יכול להרשות לעצמו את המוצר כרגע. הוא סבור כי ניתן למצוא את אותו מוצר במחיר נמוך יותר במקום אחר. הוא חושב שהמוצר אינו שווה את המחיר. הוא ... להרגיש שהוא קיבל עסקה טובה. ברוב המקרים, כאשר שואלים לקוח למה הוא מתכוון כשהוא אומר יקר לי, הוא פשוט יחליף את המילים ויגיד זה עולה הרבה כסף, אך תשובה כזו אינה מספקת מידע נוסף. לכן, יש להמשיך לשאול שאלות שיגרמו לו להסביר את עצמו בצורה ברורה יותר. שלב שני: ... יש להבין את הסיבה המדויקת לכך שהלקוח טוען שיקר לו. ניתן להמשיך ולשאול אותו: ביחס למה זה יקר לך? האם זה יקר לך ביחס לכסף שיש לך כרגע? האם זה יקר לך ביחס למחירים של מוצרים דומים? האם זה יקר לך ביחס לתועלת שאתה מצפה לקבל מהמוצר? לאחר שהלקוח מספק תשובה, אפשר להמשיך ולחדד: אם הלקוח אומר שהוא יכול לקנות את המוצר במקום אחר במחיר נמוך יותר - יש לבדוק האם זה ... הלקוח עדיין לא משתף פעולה, יש להמשיך ולשאול שאלות מכוונות עד שמגיעים לאמת. סיכום כאשר לקוח אומר יקר לי, אין למהר ולנסות לשכנע אותו. יש להבין תחילה למה הוא מתכוון, לברר מהי ההתנגדות האמיתית שלו, ולשנות את המיקוד מהמחיר לערך של המוצר. רק לאחר מכן ניתן להתמודד עם ... ואמר לקונה המוצר עולה כמה עולה? ש: מאתיים. אליעד: מאתיים שקלים מה הקונה אמר הקונה אמר זה יקר לי יפה, מה אתה אמור לעשות כשאומרים לך יקר לי? ש: שכחתי. אליעד: אתה אומר להפעיל את השכל שלך קודם כל להפעיל את השכל, מישהו אומר לך
איך למכור מוצרי יוקרה לצרכנים מינימליסטים? שיווק מוצרי יוקרה לקמצנים, לשווק מוצרי יוקרה לחסכנים, איך למכור את המוצר הכי יקר? מינימליזם צרכני, צריכת מוצרי יוקרה, איך לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים? לבנות מותג יוקרה, צרכנות חכמה, צרכנות מינימליסטית, בזבזנות כספית ומותגי יוקרה, מה שזול עולה ביוקר? שיטות שיווק מוצרי יוקרה, שיטות מכירה למותגי יוקרה, פלצנות, נובורישיות, רכישת מותגים, פרמיית מחיר, בזבזנות צרכנית, רכישה חכמה, איך למכור מוצרים יקרים?
... למכור מוצרי יוקרה לצרכנים מינימליסטים? שיווק מוצרי יוקרה לקמצנים, לשווק מוצרי יוקרה לחסכנים, איך למכור את המוצר הכי יקר? מינימליזם צרכני, צריכת מוצרי יוקרה, איך לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים? לבנות מותג יוקרה, צרכנות ... שיטות שיווק מוצרי יוקרה, שיטות מכירה למותגי יוקרה, פלצנות, נובורישיות, רכישת מותגים, פרמיית מחיר, בזבזנות צרכנית, רכישה חכמה, איך למכור מוצרים יקרים? וכאן נסביר איך למכור מוצרי יוקרה ומותגי יוקרה, לאנשים שמטבעם לא רוצים לרכוש מוצרי ... בעולם אנשים שיהיו מוכנים להוציא הרבה מאוד כסף, בגלל השם של המותג. ויש אנשים שיהיו מוכנים להוציא הרבה כסף, כדי לרכוש את המוצר הכי יקר, רק בגלל שהוא הכי יקר, כי ככה כולם יחשבו שיש להם כסף, כי הרי יש להם את המוצר הכי יקר. ואלו אנשים מסוג מסוים. שאם נשכנע אותם שמותג מסוים הוא המותג הכי טוב והמותג הכי יוקרתי, הם יעדיפו ... לא ירכוש מותג, כדי שהסביבה שלו לא תסמן אותו כמתנשא וכולי. ולכן השאלה הנשאלת היא, במידה ואנחנו רוצים למכור את המוצר הטוב ביותר במחיר הגבוה ביותר ואנחנו רוצים שאנשים יחשבו שזה המוצר הכי טוב שיש ושהוא באמת הכי יקר שיש. ואנחנו רוצים שגם האנשים המינימליסטים ירכשו את המוצר, הכי יקר שיש. איך אנחנו יכולים לעשות את זה? והתשובה לכך היא פשוטה. התשובה לכך היא שעלינו להפוך את השיווק ... המוצר הזה הכי טוב שיש ולמה המוצר הזה יותר טוב מאחרים, במובן של היכולת של הצרכן לנמק את הסיבה, שהוא לא סתם רוכש את המוצר שנחשב להכי יקר כדי להוציא את העניינים לאחרים, אלא שהוא באמת רוכש את המוצר הזה, כי הוא צריך את המאפיינים של המוצר הזה, שבהם המוצר הזה הכי טוב. כי גם אדם חסכן וקמצן, עדיין ירכוש את התרופה הכי יקרה, כשהוא צריך אותה. והוא ירכוש גם את המוצר הכי יקר, כשהוא צריך ממנו משהו ספציפי. הוא אולי אפילו יסתיר את הסממנים החיצוניים של היוקרה, אבל הוא בהחלט ירכוש את המוצר הכי יקר, כשיש לו סיבה טובה שהוא צריך את המאפיינים הספציפיים של המוצר הכי טוב שיש. במילים אחרות, צרכן חכם, ... זול כי יש מבצע, הוא גם לא רוכש מוצר כי הוא הכי נחשב והכי מותג. הוא כן רוכש את מה שהוא צריך. ואם הוא צריך משהו ספציפי שבמקרה זה הכי יקר, אז זה מה שיש, זה מגדיל את הסיכוי שהוא ירכוש את המוצר הכי טוב. במילים אחרות, כאשר השיווק מתמקד ... של המוצר, מה שיש במוצר שאין במוצרים אחרים בפועל? מה באמת התועלת הממשית שתצא ללקוח מהמוצר? הרי שבמצב כזה, רכישת המוצר הכי יקר, לא נתפסת אצל הצרכן, כבזבזנות צרכנית אלא כרכישה חכמה. כי מה שזול עולה ביוקר, ואין לי מספיק כסף לרכוש בזול. טעמה המר של האיכות הירודה ישאר זמן רב לאחר שפג תוקפו של טעמו המתוק של המחיר הזול. ואני רוכש את המוצר הכי טוב באמת כי אני צריך אותו ולא רק כי הוא נחשב וכולי. בשורה התחתונה, אם קשה לך למכור מוצר יקר, עליך להסביר ללקוחות שלך, מה באמת התועלות הממשיות שהם יקבלו מרכישת המוצר שלך? בפועל. ולא להסתפק ...
למכור הרבה בזול או מעט ביוקר, איזה מודל עסקי הכי טוב? מהו המודל העסקי הכי טוב? איך לתמחר מוצר? האם למכור בזול והרבה? האם למכור ביוקר ומעט? לעשות יותר כסף, איך להגדיל רווחים? יעוץ לעסקים, למכור מוצר יקר, למכור מוצר זול, תמחור
למכור הרבה בזול או מעט ביוקר, איזה מודל עסקי הכי טוב? מהו המודל העסקי הכי טוב? איך לתמחר מוצר? האם למכור בזול והרבה? האם למכור ביוקר ומעט? לעשות יותר כסף, איך להגדיל רווחים? יעוץ לעסקים, למכור מוצר יקר, למכור מוצר זול, תמחור
... לעשות יותר כסף, איך להגדיל רווחים? יעוץ לעסקים, למכור מוצר יקר, למכור מוצר זול, תמחור מה עדיף: למכור הרבה מוצרים בזול או מעט מוצרים ביוקר? אחת ההתלבטויות המרכזיות ... בדמות עומס ולחץ בעבודה. מהם היתרונות והחסרונות במכירת מוצרים יקרים בכמויות קטנות? המודל ההפוך הוא מכירת מעט מוצרים במחיר גבוה. יתרונו המרכזי של מודל זה הוא רווחיות גבוהה לכל עסקה בודדת. מכירה של מוצרי יוקרה, כמו מכוניות יוקרתיות, שעונים יקרים, או דירות יוקרה, מאפשרת להרוויח סכום גדול מאוד מכל עסקה בודדת, ובכך להקטין את כמות העסקאות הדרושות ... והרווח הכולל עשוי להיפגע משמעותית. בנוסף, מכירת מוצרים יקרים דורשת בדרך כלל תהליך שיווק ומכירה מורכב ויקר יותר, הכולל השקעה גדולה במיתוג, פרסום והכשרת אנשי ... רבות במחיר נמוך יחסית, או למכור מכוניות יוקרה בודדות במחיר גבוה? אין כאן תשובה חד משמעית. יתכן שאדם שמוכר מכונית יוקרה אחת בחודש מרוויח יותר מאדם שמוכר עשרים ... גם לנסות ליצור שילוב ביניים: למכור מוצרים זולים לצד מוצרים יקרים, ולבדוק איזו מהאפשרויות מביאה תוצאות טובות יותר. אם קשה להחליט מראש מה טוב יותר, הפתרון הפשוט ... ממליץ על פתרון פשוט נוסף: להחזיק במלאי העסק שלוש רמות מחיר של מוצרים - זול, בינוני ויקר. לאחר תקופת בדיקה, אפשר לבחון איזה סוג של מוצרים נמכר יותר, איזה מהם מניב את ... של מכירה: למכור הרבה מוצרי זול או למכור מעט מוצרי יקר. השאלה הזו מציבה את הדילמה בין הרווחים הפוטנציאליים ממכירה של מוצרים במחיר נמוך בכמויות גדולות, לבין מכירה של מוצרים במחיר גבוה, אך בכמויות קטנות יותר. עם זאת, התשובה לשאלה זו אינה חד משמעית, ויש מספר גורמים שיכולים להשפיע על ... בעסקאות הרבות או אופי העבודה השונה. מנגד, אם נמכרים מוצרים יקרים, אפשר להרוויח יותר על כל יחידה, אך כמות העסקאות תהיה קטנה יותר, וייתכן ויתעורר הצורך להתמודד עם ... לשחיקה או לעבודה אינטנסיבית מדי. מצד שני, מכירת מוצרים יקרים יכולה להיות פחות אינטנסיבית, אך עם אתגרים שונים כמו פחות לקוחות שיכולים להרשות לעצמם את המוצר. האם יש יתרון במכירת מוצרים זולים או יקרים? שאלה נוספת שמעלה הדיון היא אם עדיף להתמקד במוצרים זולים או במוצרים יקרים. לדוגמה, מכירת מכוניות יוקרה לעומת מכירת מכוניות יד שנייה במחיר נמוך. גם כאן אין תשובה חד משמעית. ... ולתכנן ניסויים. לדוגמה, ניתן לנסות למכור מוצרים במחיר גבוה ומוצרים במחיר נמוך, ולראות מה מביא תוצאות טובות יותר. אם לא ברור לך איזה מודל מתאים לעסק שלך, תוכל לנסות למכור גם מוצרים זולים וגם יקרים, ולבחון איזה מהם מביא יותר רווח. אם אין אפשרות למכור את שניהם, תוכל להחזיק מגוון מוצרים שונים: זול, ...
תמחור, ניהול משא ומתן על המחיר, איך לנהל משא ומתן על המחיר? איך לקבל הנחה? איך לא לתת הנחה? איך להעלות את המחיר? איך להוריד את המחיר? איך למכור ביוקר? איך לקנות בזול? איך להעלות מחיר? איך להוריד מחיר? 3 גורמים למחיר המוצר, עסקים
תמחור, ניהול משא ומתן על המחיר, איך לנהל משא ומתן על המחיר? איך לקבל הנחה? איך לא לתת הנחה? איך להעלות את המחיר? איך להוריד את המחיר? איך למכור ביוקר? איך לקנות בזול? איך להעלות מחיר? איך להוריד מחיר? 3 גורמים למחיר המוצר, עסקים
... 3 גורמים למחיר המוצר, עסקים איך נקבע מחיר ומה משפיע על המחיר במשא ומתן? המחיר של מוצר או שירות נקבע על ידי שני רכיבים עיקריים: עלות הייצור והאחוז של הרווח שהמוכר ... בהתאם. הבדלים במוצר עצמו מוצרים איכותיים יותר, אשר מציעים יותר ערך, יהיו יקרים יותר. לדוגמה, אם מדובר בשירות או במוצר עם תוספות כמו אחריות מורחבת או שירות ... ישנן מספר אסטרטגיות שניתן להשתמש בהן: הדגשת הרווח של המוכר אפשר לטעון שהמחיר גבוה בגלל שהמוכר פשוט רוצה להרוויח יותר, ולא בהכרח משום שהעלות גבוהה. הצגת הצעה ... להוריד את המחיר משום שהעלות האמיתית נמוכה יותר ממה שהוא טוען. איך להצדיק מחיר גבוה? כדי להצדיק מחיר גבוה, אפשר להשתמש בכמה טיעונים: איכות המוצר ניתן לטעון שהמוצר איכותי יותר ולכן שווה יותר. עלויות הייצור המחיר הגבוה יכול להיות בגלל שהמוצר עשוי מחומרים איכותיים יותר. שירות סביב המוצר הוצאות ... חשוב להבין את הדינמיקות שמאחורי המחיר ולדעת מתי להילחם על הנחה ומתי להציג מחיר גבוה כמצדיק את עצמו. איך לגרום למישהו לתת לך הנחה? איך לגרום למישהו לשלם יותר? איך למכור מוצר יקר? איך לרכוש מוצר יקר? מה משפיע על עלות המוצר? איך נקבע מחיר של מוצר? הבנת המחיר בניהול משא ומתן במאמר זה נעמיק בהבנת הדינמיקות שמאחורי קביעת מחירים, כיצד מחיר נקבע, מדוע יש מוצרים יקרים יותר ואחרים זולים יותר, ומה ניתן לעשות אם רוצים למכור מוצר יקר או לקבל הנחה במשא ומתן. נלמד כיצד המחיר מושפע מעלויות, רווחיות ותפיסות שוק, ... ימכור אותו ב - 1.50 שקלים. מה משפיע על מחיר המוצר? ישנן מספר סיבות לכך שמחיר של מוצר אחד גבוה יותר ממוצר אחר, גם כאשר מדובר במוצרים דומים לכאורה: רווחיות גבוהה ... יותר, המחיר יהיה בהתאם. הבדלים במוצר עצמו: מוצרים איכותיים יותר לרוב יקרים יותר כי הם מציעים יותר ערך. לדוגמה, שני עסקים עשויים למכור את אותו סוג של רכב, אך אחד גובה מחיר גבוה יותר כי הוא מציע אחריות מורחבת, שירות טוב יותר או מותג חזק יותר. איך להשתמש ... ומתן? כאשר רוצים לקבל הנחה במשא ומתן, ישנן מספר אסטרטגיות: לשדר למוכר שהמחיר גבוה בגלל שהוא פשוט רוצה להרוויח יותר. לטעון שהעלות האמיתית שלו נמוכה יותר ולכן אין סיבה למחיר הגבוה. להציג הצעה מתחרה ולהראות שאפשר להשיג את אותו מוצר בפחות כסף. המטרה היא לשכנע ... המוכר שהמחיר שלו גבוה מסיבה שאינה מוצדקת ולכן יש מקום להפחתה. איך להצדיק מחיר גבוה? לעומת זאת, אם מוכרים מוצר יקר ורוצים להצדיק את המחיר, ניתן להשתמש בטיעונים הבאים: המוצר איכותי יותר ולכן שווה ... ככל שניתן לשכנע את הלקוח שהמחיר משקף ערך אמיתי, כך יהיה קל יותר להצדיק מחיר גבוה. האם מחיר נמוך תמיד טוב? מחיר נמוך אינו תמיד יתרון. מחיר נמוך יכול לשדר ללקוח ... לנהל משא ומתן טוב תלויה בהבנה של הדינמיקה שמאחורי המחיר. אפשר להצדיק מחיר גבוה בכך שהמוצר איכותי יותר, השירות טוב יותר, או שהמחיר הנמוך של המתחרים מעיד על ... הגורמים שמאחורי המחיר מאפשרת לנהל משא ומתן בצורה חכמה, לדעת מתי להתעקש על מחיר גבוה ומתי לדרוש הנחה. השימוש באסטרטגיות נכונות במשא ומתן יכול להוביל לעסקאות משתלמות יותר הן עבור מוכרים והן עבור קונים. איך לנהל משא ומתן על מחיר איך למכור מוצרים יקרים כיצד לתמחר מוצרים מה משפיע על עלות המוצר אסטרטגיות מכירה ושיווק איך לגרום למישהו לתת לך הנחה? איך לגרום למישהו לשלם יותר? איך למכור מוצר יקר? איך לרכוש מוצר יקר? למה מוצר יקר? למה מוצר זול? ויכוח על המחיר, יקר לי, התנגדויות מכירה, אסטרטגיות במשא ומתן, הצעת מחיר, תמחור מוצר, מוצרים זולים, מוצרים יקרים, למה מישהו זול? למה מישהו יקר? לקוח שאומר יקר לי, למה זה כזה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להפחיד לקוח ולגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך במחיר יותר יקר מאשר המחיר של המתחרים שלך? איך לשדר מקצועיות? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש רק ממך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי? תוכן שיווקי, מכירה באמצעות הפחדה, הפחדה כשיטת מכירה, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? איך להתמודד עם מתחרים? איך למכור את מוצר גרוע? איך למכור מוצר זול ופחות טוב? איך ליצור תכנים מקצועיים? איזה תוכן מקצועי ליצור? שיווק באמצעות תכנים מקצועיים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מוצרים יקרים, איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מוצרים יקרים, איך להעריך את עצמך? איך להיגמל מהימורים? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למצוא זוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לנהל את הזמן? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך לפרש חלומות? איך להאמין בעצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לקבל החלטות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח יכולות חשיבה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: אולי אנחנו במטריקס? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש אמת מוחלטת? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם באמת הכל לטובה? האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? האם הכל אפשרי? האם יש בחירה חופשית? למה לא להתאבד? מה המשמעות של החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להנות בחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש או אין אלוהים? האם יש משמעות לחיים? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מי ברא את אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לילדים, אימון אישי קשב וריכוז, מאמן אישי לילדים נוער והורים בנושא מוצרים יקרים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2778 שניות - עכשיו 05_07_2025 השעה 02:02:06 - wesi1