אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה רצון ✔איך להפחיד לקוח ולגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך במחיר יותר יקר מאשר המחיר של המתחרים שלך? איך לשדר מקצועיות? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך להפחיד לקוח ולגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך במחיר יותר יקר מאשר המחיר של המתחרים שלך? איך לשדר מקצועיות? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש רק ממך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי? תוכן שיווקי, מכירה באמצעות הפחדה, הפחדה כשיטת מכירה, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? איך להתמודד עם מתחרים? איך למכור את מוצר גרוע? איך למכור מוצר זול ופחות טוב? איך ליצור תכנים מקצועיים? איזה תוכן מקצועי ליצור? שיווק באמצעות תכנים מקצועיים
והפעם אסביר, איך להפחיד לקוח במובן הטוב ואיך לגרום ללקוח לרצות לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר באמצעות הפחדה של הלקוח. כל זה, בצורה חוקית + מוסרית + מקצועית שאינה חוטאת לאמת?

אז, להפחיד לקוח פירושו, לגרום ללקוח לחשוב שיקרה לו דבר רע אם הוא לא ירכוש ממך. פחד פירושו לפחד שיקרה משהו רע. להפחיד לקוח פירושו לגרום ללקוח לחשוב שיקרה לו דבר רע, אם הוא לא ירכוש ממך אלא ממישהו אחר וכולי.

וברמת העיקרון בפשוטם של דברים, להפחיד לקוח, זאת פעולה שהיא 1 - לא תמיד אפשרית, כי לא תמיד הלקוח יאמין להפחדה של איש המכירות. ובנוסף, גם זה לא תמיד מוסרי / חוקי להפחיד את הלקוח. בפרט כאשר משקרים את הלקוח כדי להפחיד אותו.

ולכן כאן אני לא מדבר על איך להפחיד לקוח בדרך שקרית כדי להוציא דבר במרמה וכיו"ב, אבל אתן את נקודת המבט הבאה, מתי הגיוני להפחיד את הלקוח, מתי צריך להפחיד את הלקוח, מתי כדאי להפחיד את הלקוח, לטובתו של הלקוח וגם כמובן לטובתך האישית, כדי להגדיל את הסיכוי שהלקוח ירכוש ממך ולא ממישהו אחר.

אז נחשוב על המקרה הבא, נניח שיש לקוחות שלא רוכשים ממך אלא מעדיפים לרכוש מהמתחרים שלך. נניח שנשאל אותך, האם לדעתך אתה יותר טוב במשהו כלשהו מהמתחרים שלך שמהם הלקוח רוכש? אם התשובה היא כן, אז נשאל: האם לדעתך הלקוחות שלך מבינים במאה אחוז את כל היתרונות היחסיים שיש לך ביחס למתחרים שלך? האם ברורים להם כל היתרונות שלך יותר מאשר כל שאר המתחרים שלך? בפרט מאשר המתחרים שלוקחים לך את העסקה?

ואני אחדד: גם אם היתרון שלך הוא שאתה יותר זול בלי שזה בא יותר מידי על חשבון האיכות של המוצר / שירות, גם זה יתרון שצריך להיות ברור ללקוח. דהיינו, יתכן שהיתרון שלך הוא, שאיתך, הלקוח לא זורק כסף סתם על הפחדה שקרית שמישהו אחר עשה לו. כי עדיף לו לרכוש ממך ביותר זול. במילים אחרות, גם להיות יותר זול, גם זה יתרון אפשרי עבור הלקוח שלך.

עכשיו, אם אתה יותר טוב במשהו מאשר המתחרים שלך ואם הלקוחות שלך שאתה מאבד לטובת המתחרים שלך, לא יודעים את זה בצורה ברורה, הרי שאתה צריך להפחיד את הלקוחות שלך, כדי לעזור להם וגם כדי לעזור לך.

מה הכוונה? הכוונה היא, שאתה חייב לגרום ללקוחות שלך להבין את היתרונות שיש בך ביחס לחסרונות שיש אצל המתחרים שלך. בצורה כל כך ברורה, עד כדי כך שיהיה להם פחד לרכוש מהמתחרים שלך ושהם ירצו לרכוש דווקא ממך.

לדוגמה: נניח שאתה עורך דין. האם לדעתך הלקוח שלך שלא רוצה לרכוש ממך, האם לדעתך הוא מבין מספיק טוב בצורה ברורה, את כמות הנזקים שיכולים להיגרם לו אם הוא יעבוד עם עורך דין אחר, שלא מכיר את הפרטים טוב כמוך, או עם עורך דין אחר שפחות יקדיש תשומת לב ללקוח הפוטנציאלי שלך?!

נניח שאתה מוכר בית. האם הלקוח הפוטנציאלי שלך, מבין את כמות הנזקים האפשריים שיכולים להיגרם לו אם הוא ירכוש בית במקום אחר מהמתחרים שלך ולא ממך?!

נניח שאתה צבעי דירות. האם הלקוח שלך מבין את הנזק שיגרם לו לעבוד עם קבלן חאפר, שיעשה עבודה פחות טובה משלך?

נניח אפילו שאתה מוכר מוצר הכי זול, אבל לא בהכרח גרוע, האם הלקוח שלך מבין שהוא סתם מבזבז כסף על מוצר של מישהו אחר? האם הוא מפחד לאבד את הכסף שלו סתם? האם הוא מבין שזה שאתה יותר זול, זה יתרון אמיתי וזה לא רק כי המוצר שלך גרוע?

מה המהות? המהות היא, שאתה צריך לגרום ללקוח שלך להבין את היתרונות שיש במוצר שלך, עד כדי כך שהוא יפחד לרכוש מהמתחרים שלך. כמו שכבר הסברתי כאן (איש מכירות צריך לדעת לשקר), כמובן שיש כאן רמות של איזון. כי אם תגזים יותר מידי ביתרונות של המוצר שלך, הרי שזה כבר עובר לתחום של הלא מוסרי / לא חוקי / לא מקצועי וכולי. אבל אם תדגיש את כל היתרונות שלך, עד לרמה שתגרום ללקוח לפחד לרכוש ממישהו אחר, במובן מסוים זאת הפחדה טובה.

ושוב, עניין של איזונים. כאשר המהות היא, שהדגשת היתרונות שלך, בצורה ברורה ומלאה, היא בעצם הפחדה של הלקוח, שלא ירכוש ממישהו אחר, אלא רק ממך.


ועכשיו אסביר, איך להפחיד את הלקוח? איך לגרום ללקוח להבין את היתרונות שלך, עד לרמה שהלקוח יפחד לרכוש ממישהו אחר וירצה לרכוש ממך ורק ממך?

והתשובה לכך היא, שאפשרי לעשות את זה, על ידי זה שאתה מפרסם ללקוחות תכנים מקצועיים שבהם אתה מלמד את הלקוחות על כל מיני רזולוציות שרק מי שמקצועי מהתחום מבין בהם. תוכן מקצועי שגורם ללקוח לחשוב על כל מיני מקרי קיצון, דברים שכדאי לקחת בחשבון, ושהמתחרה שלך שהוא פחות מקצועי, שהוא לא לוקח בחשבון.

אם לדוגמה אתה צבעי שצובע בתים, איזה מקרי קיצון אתה לוקח בחשבון כשאתה צובע את הבית, שהמתחרה שלך לא לוקח בחשבון, שאולי בגלל זה הוא גם יותר זול, כי המוצר שלו פחות טוב, כי הוא עמיד בפחות תרחישים.

אם לדוגמה אתה עורך דין שכותב הסכם ממון, האם ואיזה מקרי קצה / תרחישי קיצון, אתה לוקח בחשבון, כדי שההסכם יחזיק בבית משפט בבא היום? על מה אתה חושב, שלא כל אחד בהכרח חושב? למה אתה כותב את ההסכם כך ולא אחרת? מה אתה עושה יותר טוב ממישהו אחר? באיזה מקרה זה יבוא לידי ביטוי?

במילים אחרות, באמצעות העברת תוכן מקצועי, שעוסק גם בכל מיני מקרי קיצון שכדאי לקחת בחשבון, או בכל מיני שיקולים שכדאי לקחת בחשבון, גם באמצעות זה אפשרי להפחיד את הלקוח. לגרום לו להבין שאתה איש מקצוע ואולי להאמין שהמתחרים שלך לא מקצועיים כמוך. כי אתה מסביר משהו שאחרים לא מסבירים (ראה גם כאן).

פירוש: יש הפחדה שהיא מסוג מידע על תרחישי קיצון. לדוגמה, הארון שאני בונה לך, יעמוד גם במצב של דחיפה / גם במצב של רעידת אדמה / גם במצב של רטיבות / גם במצב של שריפה וכיו"ב. אבל יש הפחדה שהיא גם מסוג של התאמה לצרכי הלקוח. לדוגמה, הארון שאני בונה לך, הגודל שלו יהיה בדיוק בהתאם למידות המדויקות של מה שאתה צריך עבור מה שאתה רוצה לאחסן בארון. או שהוא יהיה יותר טוב מארון אחר, לא בתרחיש קיצון כלשהו, אלא גם בהווה, ביחס לצורך כלשהו.

או לדוגמה, הצבע שאני צובע לך את הקיר, הוא לא רק יחזיק מעמד להרבה שנים קדימה וגם לא יפריש חומרים רעילים לנשימה שלך בעתיד, אלא גם בהווה הוא יהיה יותר טוב בהתאם לסוג הרטיבות שלך, בהתאם לסוג הקיר שלך וכיו"ב.

במילים אחרות, לקוחות רגילים שהם לא אנשי מקצוע, הם לא יודעים מה הם לא יודעים ולכן הרבה יותר קל לעבוד עליהם. ניקח לדוגמה את תחום השיווק, רוב בעלי העסקים שהם לא גם מומחי שיווק בפני עצמם, האם הם יודעים שצריך לדעת באיזה סוג של צורך של הלקוח להתמקד. דהיינו, כאשר לדוגמה כותבים חומר שיווקי, האם כדאי להתמקד בתוכן שיווקי שיגרום ללקוח לרצות לרכוש את המוצר שלך באופן כללי? או לכתוב חומר שמעניין את הלקוח שלך שכבר רוצה לרכוש את המוצר שלך? או לכתוב חומר שיגרום ללקוח לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר, גם אם זה לא בהכרח מה שהכי מעניין את הלקוח? זאת כמובן דוגמה קטנה, בהקשר של התוכן שאני מסביר כאן.

במילים אחרות, רוב הלקוחות לא יודעים מה הם לא יודעים. ולכן הם נופלים עם חאפרים או עם שרלטנים או כל מיני אנשי מקצוע לא מקצועיים. ואתה כאיש מקצוע, צריך "להפחיד" את הלקוחות הפוטנציאלים, באמצעות זה שאתה מלמד אותם את מאחורי הקלעים של המקצוע. איך חאפרים חוסכים עליהם כסף, איך חאפרים מספקים מרמים אותם, איך חאפרים מספקים מוצר לא מספיק טוב בהווה שלא בדיוק מתאים למה שהם צריכים, ואיך חאפרים לא מספקים מוצר שיוכל להחזיק מעמד גם בתרחישי קיצון כאלו ואחרים.

לסיכום: לפעמים צריך להפחיד את הלקוח, בקטע טוב, כדי לגרום לו להבין את היתרונות שלך יותר מאשר המתחרים שלך, כדי להציל אותו מחאפרים, כדי להציל אותו מהמתחרים שלך שיותר זולים ממך, כדי שהוא יבין איפה הוא יכול להידפק במוצר יותר זול ופחות איכותי, או בתרחיש היותר גרוע, מוצר גם יותר יקר וגם פחות טוב, גם בהתאם לצרכים בהווה וגם בהתאם לצרכים בעתיד.

ואיך לייצר תוכן מקצועי בצורה חכמה? באיזה סדר? מה בדיוק להסביר וכולי, אלו כמובן עוד נושאים בפני עצמם...
פוטנציאליות המחיר יקר פחדים לרמות לשדר הווה לגרום ללקוח לרצות לרכוש קשה למכור מוצר יקר בידול מהמתחרים שלך צורך של לקוח פירוש איזה תוכן מקצועי ליצור איך לגרום איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח לחשוב איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי איך לגרום ללקוח לרצות איך לגרום ללקוח לרצות לקנות איך לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש רק ממך איך להפחיד איך להפחיד לקוח איך להתמודד איך להתמודד עם מתח איך להתמודד עם מתחרים איך ליצור בידול מהמתחרים שלך איך ליצור תכנים איך ליצור תכנים מקצועיים איך למכור איך למכור את מוצר גרוע איך למכור מוצר איך למכור מוצר זול איך למכור מוצר זול ופחות טוב איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצרים איך למכור מוצרים יקרים איך לשדר איך לשדר מקצועיות איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות אצל המתחרים בידול בידול מהמתחרים בידול מהמתחרים שלך גרוע דווקא ממך דווקא ממני הלקוח מתנגד למחיר המוצר יקר המוצר יקר לי המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר יקר המחיר יקר מידי המחיר של המתחרים המחיר של המתחרים שלך המתחרים שלך הפחדה הפחדה כשיטת מכירה התמודדות התמודדות עם מתח התנגדות למחיר התנגדות מחיר זה יקר לי יותר יקר מאשר המחיר של המתחרים יקר יקר לי יקר ללקוח לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח לחשוב שאתה לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי לגרום ללקוח לרצות לגרום ללקוח לרצות לקנות לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך לגרום ללקוח לרצות לרכוש לגרום ללקוחות להפחיד להפחיד לקוח להתווכח על המחיר להתמודד להתמודד עם מתח להתמודד עם מתחרים לחשוב לחשוב שאתה מקצועי ליצור ליצור בידול ליצור בידול מהמתחרים שלך ליצור תכנים למה המוצר יקר למה המוצר כל כך יקר למה לקנות דווקא ממך למכור למכור מוצר למכור מוצר זול למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרים למכור מוצרים יקרים לקוח לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח מתנגד למחיר לקוחות לקנות לקנות דווקא ממך לקנות דווקא ממני לרכוש לרכוש דווקא ממך לרכוש דווקא ממני לרצות לרצות לקנות לשדר לשדר מקצועיות לשכנע לקוח לשכנע לקוח לרצות לשכנע לקוחות מוצר מוצר גרוע מוצר זול מוצר זול ופחות טוב מוצר יקר מוצר יקר ללקוח מוצר יקר מידי מוצרים יקרים מחיר מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יותר יקר מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר של מוצר מכירה מכירה באמצעות הפחדה מקצוע מקצועיות מרגיש שהמוצר יקר מתחרים מתנגד למחיר פחד פחדים קשה למכור מוצר יקר רצון שיווק שיווק באמצעות תכנים מקצועיים שיטות מכירה שיטת מכירה שיטת מכירות תוכן מקצועי תוכן שיווקי תכנים מקצועיים
רצון / רצונות / הרצון - הכל כולל הכל על רצון / רצונות / הרצון - רשימת כל הנושאים
רצון רצונות הרצון - הכל כולל הכל על רצון רצונות הרצון - רשימת כל הנושאים רצון רצון או שכל רצון אובססיבי רצון אחד רצון אין סוף רצון אין סופי רצון אישי רצון אמיתי רצון אנושי רצון אפשרי רצון אקראי רצון בזוגיות רצון בלי חיסרון רצון בלי סיבה רצון בריא רצון בתת מודע רצון גורלי רצון גשמי רצון האחר רצון האלוהים רצון הבורא רצון הוא חיסרון רצון הוא עובדה או פירוש רצון הישרדותי רצון הלקוחות רצון הפוך רצון זה חיסרון
יצירת מוטיבציה, יצירת רצון, רצון לרצות, ליצור רצון, לחזק רצון, ליצור מוטיבציה, לחזק מוטיבציה, השגת מטרות, לא להיכנע, התמדה, נחישות, כוח הרצון, לא להתייאש, להמשיך לרצות, תקווה, אמונה עצמית
יצירת מוטיבציה, יצירת רצון, רצון לרצות, ליצור רצון, לחזק רצון, ליצור מוטיבציה, לחזק מוטיבציה, השגת מטרות, לא להיכנע, התמדה, נחישות, כוח הרצון, לא להתייאש, להמשיך לרצות, תקווה, אמונה עצמית
... מוטיבציה, יצירת רצון, רצון לרצות, ליצור רצון, לחזק רצון, ליצור מוטיבציה, לחזק מוטיבציה, השגת מטרות, לא להיכנע, התמדה, נחישות, כוח הרצון, לא להתייאש, להמשיך לרצות, תקווה, אמונה עצמית איך אפשר ליצור מוטיבציה גם כשאין רצון בכלל? הרבה פעמים אדם רוצה להשיג מטרה מסוימת, אך מבין ... חייב להתאמץ ולעבוד קשה. כדי לעמוד באתגרים ובמאמצים, האדם זקוק למוטיבציה חזקה ולרצון גדול. אבל מה קורה כאשר האדם מרגיש שאין לו מספיק רצון או מוטיבציה? במקום פשוט ... המטרה, קיימת דרך אחרת. אליעד כהן מציג רעיון של רבי נחמן, לפיו אם אין לאדם מספיק רצון , הוא יכול להתחיל בלרצות לרצות. כלומר, גם אם אין לאדם כוח או מוטיבציה לעשות דבר מסוים, הוא יכול להגיד לעצמו: הלוואי שיהיה לי רצון לעשות את זה. לדוגמה, נניח שאדם רוצה לרוץ 10 קילומטרים, אבל אין ... הוא לא חייב להיכנע ולוותר מיד. הוא יכול לקום בבוקר ולהגיד לעצמו: הלוואי שיהיה לי רצון לרוץ עשרה קילומטרים. ברגע שהאדם אומר זאת, הוא בעצם מכוון את תודעתו אל עבר יצירת רצון ראשוני, וזה כבר צעד חשוב בדרך לפיתוח המוטיבציה. מדוע רצון לרצות יכול להגביר את המוטיבציה? כאשר האדם אומר אני רוצה לרצות את זה, הוא יוצר רצון נוסף, אפילו אם הרצון המקורי חלש מאוד או לא קיים בכלל. אליעד כהן מסביר שרצונות הם דבר דינמי ונעים כל הזמן, והם יכולים להתפתח ולהשתנות. אם אדם מכוון את עצמו לרצות את הרצון, הוא כבר מתחיל ליצור תנועה פנימית חדשה שתוביל בסופו של דבר לרצון חזק יותר. זה בעצם פותח לו דלת להאמין בעתיד שזה אפשרי שיתעורר בו הרצון החסר. כיצד ניתן ליישם את ... ומגוונים. לדוגמה, אדם שמעוניין לחקור את האמת ולהטיל ספק בשכלו, אבל מרגיש שאין לו רצון מספק לכך, יכול לומר לעצמו: הלוואי שהיה לי רצון חזק להטיל ספק בשכל ולחקור את האמת. ואם הוא מרגיש שגם את זה הוא לא יכול לעשות, הוא יכול אפילו להגיד: אני רוצה שיהיה לי רצון לרצות להטיל ספק ... האלה הוא בעל ערך בפני עצמו ומתחיל להניע את המחשבה לכיוון הרצוי. מה לעשות כשחסר רצון בפועל בזמן אמת? כאן אליעד ...
טוב ורע, מה זה טוב? מה זה רע? האם יש טוב בלי רע? האם יש רע בלי טוב? האם טוב זה מילוי רצון? האם בלי רצון אין טוב או רע? האם רע זה התנגדות רצון? האם רע זה רצון חסר? האם טוב זה רצון מלא? טוב מודחק, רע מודחק, מה זה רצון מודחק?
טוב ורע, מה זה טוב? מה זה רע? האם יש טוב בלי רע? האם יש רע בלי טוב? האם טוב זה מילוי רצון? האם בלי רצון אין טוב או רע? האם רע זה התנגדות רצון? האם רע זה רצון חסר? האם טוב זה רצון מלא? טוב מודחק, רע מודחק, מה זה רצון מודחק?
... ורע, מה זה טוב? מה זה רע? האם יש טוב בלי רע? האם יש רע בלי טוב? האם טוב זה מילוי רצון? האם בלי רצון אין טוב או רע? האם רע זה התנגדות רצון? האם רע זה רצון חסר? האם טוב זה רצון מלא? טוב מודחק, רע מודחק, מה זה רצון מודחק? מהו טוב ומהו רע? ההגדרה הבסיסית של טוב ורע, כפי שמוצגת בהרצאה, היא שהטוב הוא חוויית מילוי רצון, והרע הוא חוויית אי - מילוי רצון. אם אדם רוצה משהו והדבר מתממש, הוא מרגיש טוב, ואם הוא רוצה משהו והדבר לא מתממש או שקורה דבר אחר שהוא לא רוצה, הוא מרגיש רע. האם ניתן להרגיש טוב או רע בלי רצון מודע? אחת השאלות שנשאלות היא האם תמיד נדרש רצון מודע כדי להרגיש טוב או רע. אליעד כהן מציין כי קיימים מקרים שבהם אדם מרגיש טוב למרות שלא היה לו רצון מודע לאירוע מסוים. לדוגמה, הורה שמתמלא בשמחה כאשר הילד שלו מצליח לפתור תרגיל במתמטיקה, למרות שלא היה לו רצון מודע לכך מראש. האם טוב תמיד נובע מרצון מודע? ההסבר שניתן כאן הוא שלפעמים, מה שגורם לנו להרגיש טוב הוא רצון סמוי. במקרה של ההורה, הרצון הסמוי שיכול להיות היה שקשור לרצון להיות אבא טוב, לרצות שהילד יצליח ויהיה חכם. גם אם הרצון לא היה מודע באופן ישיר, מילוי רצון זה מוביל לתחושת טוב. הדוגמה של מציאת מיליון דולר או מים במדבר כיצד יכול אדם להיות מאושר מכך שהוא מוצא מיליון דולר, גם אם לא חשב על הרצון הזה באופן מודע? אליעד מסביר כי בתת - המודע יש לרובנו רצון לרווחה כלכלית, לביטחון ולהזדמנויות נוספות. כאשר אדם מוצא סכום כסף גדול, הוא ממלא רצון חבוי שקשור לביטחון כלכלי, וכך מתעוררת שמחה. גם במקרה של צמא במדבר, ברגע שאדם מוצא מים הוא מגלה את הרצון שהיה לו לשתות, גם אם לא היה מודע לכך מראש. מהו אין טוב בלי רע? ההבנה המרכזית כאן היא שנראה כי אין טוב בלי רע ואין רע בלי טוב, מפני שטוב הוא מילוי של רצון, ורע הוא היעדר מילוי רצון. כשיש לנו רצון שלא מתממש, אנו חווים רע, וכשאנו משווים את המצב שלנו למצב טוב יותר אפשרי (שכבר חווינו או שאנחנו מדמיינים אותו), זה גורם לנו להרגיש רע. הדוגמאות להדחקת רצון תיאורים נוספים, כמו של אדם הומלס שלא מרגיש רע באופן יומיומי, מראים את עיקרון ...
שינוי רצון, איך שינוי רצון אחד משפיע על רצון אחר? החלשת רצון, חיזוק רצון, ביטול רצון, יצירת רצון, מהו הסיפור שמאחורי הרצון? איך להחליש משיכה מינית? ממי לקבל עצות? איך נוצרת משיכה מינית? איך נוצרת נטייה מינית? איך נוצרת זהות מינית? איך נוצרת הנאה מסקס? טיפולי המרה, שינוי משיכה מינית, החלשת משיכה מינית, גמילה מסקס, שינוי זהות מינית, מהי השפעת הרצונות אחד על השני? טיפול בסטייה מינית, איך נוצר הרצון לסקס? איך נוצרת הנאה מינית? איך לשנות משיכה מינית?
... רצון, איך שינוי רצון אחד משפיע על רצון אחר? החלשת רצון, חיזוק רצון, ביטול רצון, יצירת רצון, מהו הסיפור שמאחורי הרצון? איך להחליש משיכה מינית? ממי לקבל עצות? איך ... החלשת משיכה מינית, גמילה מסקס, שינוי זהות מינית, מהי השפעת הרצונות אחד על השני? טיפול בסטייה מינית, איך נוצר הרצון לסקס? איך נוצרת הנאה מינית? איך לשנות משיכה מינית? וכאן נסביר, על הדינאמיקה שיש בין הרצונות השונים שיש לאדם. ואיך תהליכים שונים בשינוי ברצון אחד ספציפי של האדם, משפיע על רצונות אחרים של האדם. ואיך לשנות רצון? איך רצון אחד משפיע על רצון אחר? איך החלשת רצון משפיעה על רצונות אחרים? איך חיזוק רצון משפיע על שאר הרצונות? איך ביטול רצון משפיע על רצונות אחרים? איך יצירת רצון משפיעה על שאר הרצונות? ועוד כי הרצונות של האדם משתנים כל הזמן. לפעמים באופן כללי ולפעמים באופן ספציפי. לדוגמה לפעמים יש תקופות שבן אדם רוצה משהו ויש תקופות שהוא לא רוצה את אותו הרצון בכלל אלא רוצה את ההפך שלו. כמו כן יכול להיות שינוי בעוצמת הרצון, שלפעמים בן אדם
חוקי הרצון, איך משנים רצון? איך יוצרים רצון? איך לחזק רצון? איך להחליש רצון? איך לשנות רצון? רצון אקראי, רצון סיבתי, איך עובד הרצון? איך להשפיע על אנשים? איך ליצור מוטיבציה? איך לשכנע? nlp
חוקי הרצון, איך משנים רצון? איך יוצרים רצון? איך לחזק רצון? איך להחליש רצון? איך לשנות רצון? רצון אקראי, רצון סיבתי, איך עובד הרצון? איך להשפיע על אנשים? איך ליצור מוטיבציה? איך לשכנע? nlp
... הרצון, איך משנים רצון? איך יוצרים רצון? איך לחזק רצון? איך להחליש רצון? איך לשנות רצון? רצון אקראי, רצון סיבתי, איך עובד הרצון? איך להשפיע על אנשים? איך ליצור ... איך לשכנע? nlp מהם חוקי הרצון ואיך ניתן לשנות את הרצון? הרצון, כפי שמוסבר ... נדמה שהוא אקראי. כאשר אדם רוצה משהו, יש לבדוק האם מדובר ברצון שמגיע מסיבה או אם מדובר ברצון אקראי, שאין לו הסבר ישיר או ... אליעד מציין כי לא ניתן לפעול או לרצות משהו בלי סיבה, אם כי לפעמים נדמה שהרצון אינו מושפע ממניע ברור. מהו רצון אקראי ומהו רצון סיבתי? רצון אקראי הוא רצון שאין לו סיבה ברורה. לדוגמה, כאשר אדם אומר אני רוצה להיות טייס, אך אינו מסביר מדוע הוא רוצה זאת, הוא מציין רצון אקראי. הוא מבצע את הרצון רק משום שזה מה שהוא רוצה, ולא בגלל סיבה כלשהי. מנגד, יש רצון סיבתי, שבו הרצון נובע מסיבה. אם אדם רוצה להיות טייס, יש לכך סיבות או מניעים ברורים, כמו הרצון להגיע ליעדים מסוימים, להשיג מטרות בחיים, או רצון להיות חלק מעיסוק מסוים. כיצד ניתן לחזק את הרצון או להחליש אותו? לפי אליעד, ישנן ...
לתת ולקבל, נתינה וקבלה, רצון לתת כמו מלך, רצון לתת כמו עבד, רצון לקבל כמו מלק, רצון לקבל כמו עבד, לא מרגיש בנוח לקבל, לא מרגיש בנוח לתת, רצון לתת מתוך חוזקה, רצון לתת מתוך חולשה, רצון לקבל מתוך חוזקה, רצון לקבל מתוך חולשה
לתת ולקבל, נתינה וקבלה, רצון לתת כמו מלך, רצון לתת כמו עבד, רצון לקבל כמו מלק, רצון לקבל כמו עבד, לא מרגיש בנוח לקבל, לא מרגיש בנוח לתת, רצון לתת מתוך חוזקה, רצון לתת מתוך חולשה, רצון לקבל מתוך חוזקה, רצון לקבל מתוך חולשה
... ולקבל, נתינה וקבלה, רצון לתת כמו מלך, רצון לתת כמו עבד, רצון לקבל כמו מלק, רצון לקבל כמו עבד, לא מרגיש בנוח לקבל, לא מרגיש בנוח לתת, רצון לתת מתוך חוזקה, רצון לתת מתוך חולשה, רצון לקבל מתוך חוזקה, רצון לקבל מתוך חולשה מה ההבדל ... ידיעה ברורה שהנתינה לא תפגע בו ולא תחסר ממנו דבר. מהי נתינה מתוך חולשה (כמו עבד)? לעומת זאת, נתינה מתוך חולשה מתרחשת כאשר האדם נותן לא מתוך רצון פנימי אמיתי, אלא מתוך תחושת ... של חולשה וחוסר ברירה. העבד חייב לתת את כוחו, זמנו ומשאביו לאחרים (בעיקר למלך), ולכן הנתינה שלו נתפסת ככואבת, מתישה ומחלישה. הוא לא בוחר לתת מרצון אמיתי, אלא מחויב לעשות זאת, ...
התחזקות רצון אחרי הטלת ספק ברצון, רצון פתאומי, רצון חזק בעוצמה פתאומית, איך מופיע רצון חזק? איך נוצרת עוצמת הרצון? רצון מודחק, פוטנציאל של רצון, הדחקה של רצון, עוצמת החלשת הרצון, התגברות הרצון, חזרת הרצון שנלחש
התחזקות רצון אחרי הטלת ספק ברצון, רצון פתאומי, רצון חזק בעוצמה פתאומית, איך מופיע רצון חזק? איך נוצרת עוצמת הרצון? רצון מודחק, פוטנציאל של רצון, הדחקה של רצון, עוצמת החלשת הרצון, התגברות הרצון, חזרת הרצון שנלחש
... רצון אחרי הטלת ספק ברצון, רצון פתאומי, רצון חזק בעוצמה פתאומית, איך מופיע רצון חזק? איך נוצרת עוצמת הרצון? רצון מודחק, פוטנציאל של רצון, הדחקה של רצון, עוצמת החלשת הרצון, התגברות הרצון, חזרת הרצון שנלחש איך יכול להיות שרצון שהוחלש פתאום מתפרץ מחדש? כאשר אדם רוצה משהו מאוד חזק, למשל התמכרות מסוימת כמו עישון, סמים, פורנו או משיכה למישהו מסוים, והוא מחליט להחליש את הרצון הזה, חשוב להבין האם הרצון שהוחלש יכול לחזור בעוצמה פתאומית. התשובה של אליעד כהן לכך ברורה: כל עוד האדם לא פתר את הרצון באופן מוחלט ומלא, תמיד קיימת אפשרות שהרצון ישוב, ואף יתחזק. מדוע? כי כל זמן שהאדם מסוגל לדמיין את עצמו רוצה שוב את הדבר, הוא לא באמת ביטל את האפשרות שירצה אותו בעתיד. גם אם האדם מפסיק באופן מוחלט לממש רצון כלשהו, הוא עדיין יכול לשמור על הפוטנציאל לרצות אותו שוב בעתיד. האם אפשר בכלל להיפטר לחלוטין מרצון? אליעד כהן מדגיש כי אין אפשרות לנטרל רצון באופן מוחלט, אלא אם מגיעים לשורש הרצון ומבינים את המנגנון שמייצר אותו. כל זמן שהרצון קיים אפילו באופן מודחק, הוא עלול לשוב ולהתעורר בעוצמה. לפי אליעד, הרצונות אינם נעלמים סתם כך, אלא רק מדוכאים או מודחקים, וההדחקה הזו עשויה ליצור פוטנציאל להתפרצות פתאומית של אותו הרצון, לפעמים בעוצמה גדולה יותר ממה שהייתה בהתחלה. מה גורם להתפרצות פתאומית של רצון שהוחלש? ההסבר המרכזי שמציע אליעד הוא שההתפרצות הפתאומית של הרצון קשורה בעיקר להדחקה ושקר עצמי של האדם לגבי מידת החלשת הרצון. לדוגמה, אם אדם היה מכור לעישון והחליט להפסיק, ייתכן שהחליש את הרצון לעשן מ - 80% ל - 49%. אבל אם האדם משקר לעצמו ואומר החלשתי את הרצון לעשן ל - 10%, הוא בעצם מדחיק את 39 האחוזים שעדיין קיימים בפנים. ה
רצון לא מוגדר, סוגים של קיום, קיים או לא קיים, רצון אין סוף, רצון מוגדר, רצון ללא הגדרה, רצון של כל הרצונות, רעווא דרעווין, התגלות הרצון, לרצות את מה שקורה, הכל כרצונך תמיד
רצון לא מוגדר, סוגים של קיום, קיים או לא קיים, רצון אין סוף, רצון מוגדר, רצון ללא הגדרה, רצון של כל הרצונות, רעווא דרעווין, התגלות הרצון, לרצות את מה שקורה, הכל כרצונך תמיד
רצון לא מוגדר, סוגים של קיום, קיים או לא קיים, רצון אין סוף, רצון מוגדר, רצון ללא הגדרה, רצון של כל הרצונות, רעווא דרעווין, התגלות הרצון, לרצות את מה שקורה, הכל כרצונך תמיד מהו רצון לא מוגדר ומה משמעותו? ההרצאה נוגעת בקונספטים של רצון, קיום והגדרה, תוך עיון במושגים של רצון לא מוגדר, רצון מוגדר, ורצון אינסופי. אליעד כהן דן במושגים פילוסופיים עמוקים על מהות הרצון, האם הוא קיים באופן מוחלט או אם הוא תלוי בהגדרה, וכן האם הוא נגיש להבנה או תחושה עבור האדם. האם קיים רצון מוגדר? הדיון מתחיל בשאלה אם קיים רצון מוגדר, או אם מדובר ברצון שאין לו הגדרה ברורה. השיחה מקיפה את הקיום של רצון לא מוגדר, והאם ניתן להרגיש אותו או להרגיש את קיומו. אליעד כהן טוען כי אם רצון לא מוגדר לא ניתן להרגיש אותו או להכיר בו, אז במובנים מסוימים, הוא לא יכול להיות קיים. בהמשך, הוא מציע שכשאדם מרגיש רצון, הוא למעשה מזהה תחושת חיסרון או חסר, ולכן הרצון שאינו מוגדר אינו משהו שניתן לחוות בצורה ברורה. הוא מסביר גם, שאם הרצון לא מוגדר בשום היבט, אז כנראה לא ניתן להרגיש אותו בכלל. מהו רצון אינסופי? בהמשך ההרצאה, אליעד מסביר על הרצון האינסופי - רצון שאין לו גבולות או הגדרות, רצון שאין לו הגבלה. הוא מתאר את הרצון הראשון, רצון שלא ניתן להגדיר אותו אלא רק לחוות אותו ברמה מאוד גבוהה, כגלוי. הרצון הראשון מתואר כמצב של רעווא דרעווין - התגלות הרצון של כל ה
רצון חופשי, בחירה חופשית, בחירת הרצון, משמעות החיים, אקראי או סיבתי, חיפוש עצמי, הבנה יוצרת רצון - 2
רצון חופשי, בחירה חופשית, בחירת הרצון, משמעות החיים, אקראי או סיבתי, חיפוש עצמי, הבנה יוצרת רצון - 2
רצון חופשי, בחירה חופשית, בחירת הרצון , משמעות החיים, אקראי או סיבתי, חיפוש עצמי, הבנה יוצרת רצון - 2 האם אנחנו באמת בוחרים את הרצונות שלנו? אליעד כהן פותח את ההרצאה בדיון על מושג הרצון החופשי, ומתחיל בשאלה המרכזית: האם יש לנו יכולת בחירה חופשית בכל תחומי חיינו, ובפרט, האם יש לנו שליטה על הרצונות שלנו? הוא מציין את הדילמה הפילוסופית הבסיסית: אם אדם בוחר את רצונו, האם הוא עושה זאת עם רצון קודם או ללא רצון? הוא מסביר שאם אדם בוחר מתוך רצון קודם, אז מיד עולה השאלה: מי בחר את הרצון שקדם לרצון הזה? ואם הוא בוחר בלי רצון, הרי שלא ניתן לכנות זאת בחירה. אליעד משתמש בדוגמה פשוטה כדי להמחיש את הבעיה: אדם אומר לעצמו שאם באמת הייתה לו בחירה חופשית, אז הוא לא היה בוחר לרצות את מה שהוא כרגע רוצה, אלא משהו אחר שהיה גורם לו להרגיש טוב יותר. אך לפי אליעד, טיעון זה אינו מוכיח שאין בחירה חופשית, כי יכול להיות שהאדם בוחר את הרצון הזה בכל זאת מתוך סיבה כלשהי. האם יכול להיות מצב שבו אדם יוצר רצון בלי רצון? כדי להעמיק בהבנת המושג של יצירת רצון, אליעד דן בשאלה כיצד נוצר הרצון הראשון של האדם. הוא מסביר שאם התודעה של האדם יוצרת לעצמה רצון במצב שבו לא היה לה קודם שום רצון, אי אפשר להגדיר את זה כבחירה, כי פעולה זו נעשתה ללא רצון. אליעד מעלה אפשרות לוגית שאכן ניתן ליצור משהו ללא רצון, שכן כשאין מנגנון של רצון, גם לא קיימת העדפה לכיוון מסוים, ולכן אין בעיה שמשהו ייווצר בלי רצון. הוא מתייחס להשוואה בין בני אדם לאלוהים, ומסביר שאלוהים מוגדר כהישות הראשונה, שאין משהו שקדם לו ומניע אותו. לכן, במקרה של אלוהים, לא ניתן לומר שמשהו אחר הניע אותו לפעול, אלא הוא יוצר את רצונו הראשון ללא רצון קודם. לעומת זאת, באדם תמיד ניתן לומר שיש משהו שקדם לו ושגרם לו לרצות, ולכן האדם אינו באמת הישות הראשונה. מה המשמעות של הישות הראשונה? ... אפשרי - יכול להיות קיים או לא קיים - אבל חייב להיות דבר אחד שהוא מחויב המציאות, כלומר, תמיד נמצא שם, ואינו תלוי בזמן, במקום או ברצון. הוא מדגיש כי הדבר המחויב הזה הוא חסר כל הגדרה, הוא אינו זמן, אינו ...
סודות הרצון, למה יש רצון? מה זה רצון? איך נוצר רצון? מה יוצר רצון? למה יש רצון? מי שולט ברצון? לרצות להרגיש טוב, לרצות להרגיש רע, רצון להרגיש טוב, רצון להרגיש רע, לרצות שלמות, לרצות חיסרון
סודות הרצון, למה יש רצון? מה זה רצון? איך נוצר רצון? מה יוצר רצון? למה יש רצון? מי שולט ברצון? לרצות להרגיש טוב, לרצות להרגיש רע, רצון להרגיש טוב, רצון להרגיש רע, לרצות שלמות, לרצות חיסרון
... הרצון, למה יש רצון? מה זה רצון? איך נוצר רצון? מה יוצר רצון? למה יש רצון? מי שולט ברצון? לרצות להרגיש טוב, לרצות להרגיש רע, רצון להרגיש טוב, רצון להרגיש רע, לרצות שלמות, לרצות חיסרון מה גורם לאדם לרצות משהו? אליעד כהן מסביר שהבסיס לכל רצון שיש לאדם הוא תחושת חיסרון. לדבריו, הסיבה היחידה שאדם רוצה משהו היא כי הוא חש שחסר לו דבר מסוים. לדוגמה, אם אדם רוצה כסף, זה רק משום שהוא חווה חיסרון בכסף. אם האדם לא היה מרגיש שחסר לו דבר, לא היה לו שום רצון. הרצון מתעורר רק כאשר נוצרת תפיסה שמשהו חסר. עם זאת, הוא מחדד שישנם דברים שחסרים לאדם, אך הוא לא בהכרח רוצה בהם. לדוגמה, אם חסרה לאדם מחלה מסוימת כמו סרטן, הוא לא ירצה במחלה הזו אף על פי שחסר לו להיות חולה בה. מכאן נובע שהרצון לא נובע אוטומטית מכל סוג של חיסרון, אלא רק מחיסרון שמלווה בתחושה של יתרון או טוב כלשהו שיתקבל בעקבות המילוי שלו. איך אפשר לבדוק האם מה שאני רוצה באמת ימלא אותי? אליעד מציע בדיקה פשוטה להבנת הרצון: תדמיין שיש לך את הדבר שאתה רוצה, לדוגמה מיליון דולר, ותשאל את עצמך האם לאחר קבלת הדבר עדיין יהיה בך רצון לעוד משהו. אם התשובה חיובית, המשמעות היא שלא מדובר ברצון מוחלט, אלא עדיין נשאר חיסרון עמוק יותר. לדוגמה, אם אדם רוצה בריאות ולא רוצה מחלה, עליו לבדוק מדוע הוא בכלל רוצה להיות בריא. כאשר הוא יחקור זאת לעומק, הוא יגיע לנקודה שבה יראה שלמעשה בריאות וחולי הן שתי תחושות בלבד, וההעדפה של אחת על השנייה ... דבר אחד על פני דבר אחר. למה קשה להבין את מקור הרצון? אליעד מסביר שהקושי העמוק בשאלה למה אני רוצה את זה ולא משהו אחר? נובע מכך שבסופו של דבר, אם נחפור עמוק מספיק, נראה שאין באמת הבדל בין שני הדברים שאנחנו רוצים או לא
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להפחיד לקוח ולגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך במחיר יותר יקר מאשר המחיר של המתחרים שלך? איך לשדר מקצועיות? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש רק ממך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי? תוכן שיווקי, מכירה באמצעות הפחדה, הפחדה כשיטת מכירה, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? איך להתמודד עם מתחרים? איך למכור את מוצר גרוע? איך למכור מוצר זול ופחות טוב? איך ליצור תכנים מקצועיים? איזה תוכן מקצועי ליצור? שיווק באמצעות תכנים מקצועיים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: רצון, האם אפשר לדעת הכל? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? איך להיות מאושר? האם יש אמת מוחלטת? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מי ברא את אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: רצון, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לעשות יותר כסף? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לנהל את הזמן? איך למצוא זוגיות? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בראיון עבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לפרישה, מאמן אישי לבני נוער, מאמן לחיים בנושאי רצון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3384 שניות - עכשיו 05_07_2025 השעה 01:56:32 - wesi1