אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לגרום ללקוח לרצות לרכוש ✔איך להפחיד לקוח ולגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך במחיר יותר יקר מאשר המחיר של המתחרים שלך? איך לשדר מקצועיות? איך לגרום...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך להפחיד לקוח ולגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך במחיר יותר יקר מאשר המחיר של המתחרים שלך? איך לשדר מקצועיות? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש רק ממך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי? תוכן שיווקי, מכירה באמצעות הפחדה, הפחדה כשיטת מכירה, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? איך להתמודד עם מתחרים? איך למכור את מוצר גרוע? איך למכור מוצר זול ופחות טוב? איך ליצור תכנים מקצועיים? איזה תוכן מקצועי ליצור? שיווק באמצעות תכנים מקצועיים
והפעם אסביר, איך להפחיד לקוח במובן הטוב ואיך לגרום ללקוח לרצות לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר באמצעות הפחדה של הלקוח. כל זה, בצורה חוקית + מוסרית + מקצועית שאינה חוטאת לאמת?

אז, להפחיד לקוח פירושו, לגרום ללקוח לחשוב שיקרה לו דבר רע אם הוא לא ירכוש ממך. פחד פירושו לפחד שיקרה משהו רע. להפחיד לקוח פירושו לגרום ללקוח לחשוב שיקרה לו דבר רע, אם הוא לא ירכוש ממך אלא ממישהו אחר וכולי.

וברמת העיקרון בפשוטם של דברים, להפחיד לקוח, זאת פעולה שהיא 1 - לא תמיד אפשרית, כי לא תמיד הלקוח יאמין להפחדה של איש המכירות. ובנוסף, גם זה לא תמיד מוסרי / חוקי להפחיד את הלקוח. בפרט כאשר משקרים את הלקוח כדי להפחיד אותו.

ולכן כאן אני לא מדבר על איך להפחיד לקוח בדרך שקרית כדי להוציא דבר במרמה וכיו"ב, אבל אתן את נקודת המבט הבאה, מתי הגיוני להפחיד את הלקוח, מתי צריך להפחיד את הלקוח, מתי כדאי להפחיד את הלקוח, לטובתו של הלקוח וגם כמובן לטובתך האישית, כדי להגדיל את הסיכוי שהלקוח ירכוש ממך ולא ממישהו אחר.

אז נחשוב על המקרה הבא, נניח שיש לקוחות שלא רוכשים ממך אלא מעדיפים לרכוש מהמתחרים שלך. נניח שנשאל אותך, האם לדעתך אתה יותר טוב במשהו כלשהו מהמתחרים שלך שמהם הלקוח רוכש? אם התשובה היא כן, אז נשאל: האם לדעתך הלקוחות שלך מבינים במאה אחוז את כל היתרונות היחסיים שיש לך ביחס למתחרים שלך? האם ברורים להם כל היתרונות שלך יותר מאשר כל שאר המתחרים שלך? בפרט מאשר המתחרים שלוקחים לך את העסקה?

ואני אחדד: גם אם היתרון שלך הוא שאתה יותר זול בלי שזה בא יותר מידי על חשבון האיכות של המוצר / שירות, גם זה יתרון שצריך להיות ברור ללקוח. דהיינו, יתכן שהיתרון שלך הוא, שאיתך, הלקוח לא זורק כסף סתם על הפחדה שקרית שמישהו אחר עשה לו. כי עדיף לו לרכוש ממך ביותר זול. במילים אחרות, גם להיות יותר זול, גם זה יתרון אפשרי עבור הלקוח שלך.

עכשיו, אם אתה יותר טוב במשהו מאשר המתחרים שלך ואם הלקוחות שלך שאתה מאבד לטובת המתחרים שלך, לא יודעים את זה בצורה ברורה, הרי שאתה צריך להפחיד את הלקוחות שלך, כדי לעזור להם וגם כדי לעזור לך.

מה הכוונה? הכוונה היא, שאתה חייב לגרום ללקוחות שלך להבין את היתרונות שיש בך ביחס לחסרונות שיש אצל המתחרים שלך. בצורה כל כך ברורה, עד כדי כך שיהיה להם פחד לרכוש מהמתחרים שלך ושהם ירצו לרכוש דווקא ממך.

לדוגמה: נניח שאתה עורך דין. האם לדעתך הלקוח שלך שלא רוצה לרכוש ממך, האם לדעתך הוא מבין מספיק טוב בצורה ברורה, את כמות הנזקים שיכולים להיגרם לו אם הוא יעבוד עם עורך דין אחר, שלא מכיר את הפרטים טוב כמוך, או עם עורך דין אחר שפחות יקדיש תשומת לב ללקוח הפוטנציאלי שלך?!

נניח שאתה מוכר בית. האם הלקוח הפוטנציאלי שלך, מבין את כמות הנזקים האפשריים שיכולים להיגרם לו אם הוא ירכוש בית במקום אחר מהמתחרים שלך ולא ממך?!

נניח שאתה צבעי דירות. האם הלקוח שלך מבין את הנזק שיגרם לו לעבוד עם קבלן חאפר, שיעשה עבודה פחות טובה משלך?

נניח אפילו שאתה מוכר מוצר הכי זול, אבל לא בהכרח גרוע, האם הלקוח שלך מבין שהוא סתם מבזבז כסף על מוצר של מישהו אחר? האם הוא מפחד לאבד את הכסף שלו סתם? האם הוא מבין שזה שאתה יותר זול, זה יתרון אמיתי וזה לא רק כי המוצר שלך גרוע?

מה המהות? המהות היא, שאתה צריך לגרום ללקוח שלך להבין את היתרונות שיש במוצר שלך, עד כדי כך שהוא יפחד לרכוש מהמתחרים שלך. כמו שכבר הסברתי כאן (איש מכירות צריך לדעת לשקר), כמובן שיש כאן רמות של איזון. כי אם תגזים יותר מידי ביתרונות של המוצר שלך, הרי שזה כבר עובר לתחום של הלא מוסרי / לא חוקי / לא מקצועי וכולי. אבל אם תדגיש את כל היתרונות שלך, עד לרמה שתגרום ללקוח לפחד לרכוש ממישהו אחר, במובן מסוים זאת הפחדה טובה.

ושוב, עניין של איזונים. כאשר המהות היא, שהדגשת היתרונות שלך, בצורה ברורה ומלאה, היא בעצם הפחדה של הלקוח, שלא ירכוש ממישהו אחר, אלא רק ממך.


ועכשיו אסביר, איך להפחיד את הלקוח? איך לגרום ללקוח להבין את היתרונות שלך, עד לרמה שהלקוח יפחד לרכוש ממישהו אחר וירצה לרכוש ממך ורק ממך?

והתשובה לכך היא, שאפשרי לעשות את זה, על ידי זה שאתה מפרסם ללקוחות תכנים מקצועיים שבהם אתה מלמד את הלקוחות על כל מיני רזולוציות שרק מי שמקצועי מהתחום מבין בהם. תוכן מקצועי שגורם ללקוח לחשוב על כל מיני מקרי קיצון, דברים שכדאי לקחת בחשבון, ושהמתחרה שלך שהוא פחות מקצועי, שהוא לא לוקח בחשבון.

אם לדוגמה אתה צבעי שצובע בתים, איזה מקרי קיצון אתה לוקח בחשבון כשאתה צובע את הבית, שהמתחרה שלך לא לוקח בחשבון, שאולי בגלל זה הוא גם יותר זול, כי המוצר שלו פחות טוב, כי הוא עמיד בפחות תרחישים.

אם לדוגמה אתה עורך דין שכותב הסכם ממון, האם ואיזה מקרי קצה / תרחישי קיצון, אתה לוקח בחשבון, כדי שההסכם יחזיק בבית משפט בבא היום? על מה אתה חושב, שלא כל אחד בהכרח חושב? למה אתה כותב את ההסכם כך ולא אחרת? מה אתה עושה יותר טוב ממישהו אחר? באיזה מקרה זה יבוא לידי ביטוי?

במילים אחרות, באמצעות העברת תוכן מקצועי, שעוסק גם בכל מיני מקרי קיצון שכדאי לקחת בחשבון, או בכל מיני שיקולים שכדאי לקחת בחשבון, גם באמצעות זה אפשרי להפחיד את הלקוח. לגרום לו להבין שאתה איש מקצוע ואולי להאמין שהמתחרים שלך לא מקצועיים כמוך. כי אתה מסביר משהו שאחרים לא מסבירים (ראה גם כאן).

פירוש: יש הפחדה שהיא מסוג מידע על תרחישי קיצון. לדוגמה, הארון שאני בונה לך, יעמוד גם במצב של דחיפה / גם במצב של רעידת אדמה / גם במצב של רטיבות / גם במצב של שריפה וכיו"ב. אבל יש הפחדה שהיא גם מסוג של התאמה לצרכי הלקוח. לדוגמה, הארון שאני בונה לך, הגודל שלו יהיה בדיוק בהתאם למידות המדויקות של מה שאתה צריך עבור מה שאתה רוצה לאחסן בארון. או שהוא יהיה יותר טוב מארון אחר, לא בתרחיש קיצון כלשהו, אלא גם בהווה, ביחס לצורך כלשהו.

או לדוגמה, הצבע שאני צובע לך את הקיר, הוא לא רק יחזיק מעמד להרבה שנים קדימה וגם לא יפריש חומרים רעילים לנשימה שלך בעתיד, אלא גם בהווה הוא יהיה יותר טוב בהתאם לסוג הרטיבות שלך, בהתאם לסוג הקיר שלך וכיו"ב.

במילים אחרות, לקוחות רגילים שהם לא אנשי מקצוע, הם לא יודעים מה הם לא יודעים ולכן הרבה יותר קל לעבוד עליהם. ניקח לדוגמה את תחום השיווק, רוב בעלי העסקים שהם לא גם מומחי שיווק בפני עצמם, האם הם יודעים שצריך לדעת באיזה סוג של צורך של הלקוח להתמקד. דהיינו, כאשר לדוגמה כותבים חומר שיווקי, האם כדאי להתמקד בתוכן שיווקי שיגרום ללקוח לרצות לרכוש את המוצר שלך באופן כללי? או לכתוב חומר שמעניין את הלקוח שלך שכבר רוצה לרכוש את המוצר שלך? או לכתוב חומר שיגרום ללקוח לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר, גם אם זה לא בהכרח מה שהכי מעניין את הלקוח? זאת כמובן דוגמה קטנה, בהקשר של התוכן שאני מסביר כאן.

במילים אחרות, רוב הלקוחות לא יודעים מה הם לא יודעים. ולכן הם נופלים עם חאפרים או עם שרלטנים או כל מיני אנשי מקצוע לא מקצועיים. ואתה כאיש מקצוע, צריך "להפחיד" את הלקוחות הפוטנציאלים, באמצעות זה שאתה מלמד אותם את מאחורי הקלעים של המקצוע. איך חאפרים חוסכים עליהם כסף, איך חאפרים מספקים מרמים אותם, איך חאפרים מספקים מוצר לא מספיק טוב בהווה שלא בדיוק מתאים למה שהם צריכים, ואיך חאפרים לא מספקים מוצר שיוכל להחזיק מעמד גם בתרחישי קיצון כאלו ואחרים.

לסיכום: לפעמים צריך להפחיד את הלקוח, בקטע טוב, כדי לגרום לו להבין את היתרונות שלך יותר מאשר המתחרים שלך, כדי להציל אותו מחאפרים, כדי להציל אותו מהמתחרים שלך שיותר זולים ממך, כדי שהוא יבין איפה הוא יכול להידפק במוצר יותר זול ופחות איכותי, או בתרחיש היותר גרוע, מוצר גם יותר יקר וגם פחות טוב, גם בהתאם לצרכים בהווה וגם בהתאם לצרכים בעתיד.

ואיך לייצר תוכן מקצועי בצורה חכמה? באיזה סדר? מה בדיוק להסביר וכולי, אלו כמובן עוד נושאים בפני עצמם...
שקרית לשכנע לקוח לרצות מוסר איך למכור מוצר זול לקוח אומר שהמוצר יקר למה לקנות דווקא ממך תוכן מקצועי מחיר זול לגרום ללקוח לרצות מחיר לא מספיק טוב איזה תוכן מקצועי ליצור איך לגרום איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח לחשוב איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי איך לגרום ללקוח לרצות איך לגרום ללקוח לרצות לקנות איך לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש רק ממך איך להפחיד איך להפחיד לקוח איך להתמודד איך להתמודד עם מתח איך להתמודד עם מתחרים איך ליצור בידול מהמתחרים שלך איך ליצור תכנים איך ליצור תכנים מקצועיים איך למכור איך למכור את מוצר גרוע איך למכור מוצר איך למכור מוצר זול איך למכור מוצר זול ופחות טוב איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצרים איך למכור מוצרים יקרים איך לשדר איך לשדר מקצועיות איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות אצל המתחרים בידול בידול מהמתחרים בידול מהמתחרים שלך גרוע דווקא ממך דווקא ממני הלקוח מתנגד למחיר המוצר יקר המוצר יקר לי המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר יקר המחיר יקר מידי המחיר של המתחרים המחיר של המתחרים שלך המתחרים שלך הפחדה הפחדה כשיטת מכירה התמודדות התמודדות עם מתח התנגדות למחיר התנגדות מחיר זה יקר לי יותר יקר מאשר המחיר של המתחרים יקר יקר לי יקר ללקוח לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח לחשוב שאתה לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי לגרום ללקוח לרצות לגרום ללקוח לרצות לקנות לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך לגרום ללקוח לרצות לרכוש לגרום ללקוחות להפחיד להפחיד לקוח להתווכח על המחיר להתמודד להתמודד עם מתח להתמודד עם מתחרים לחשוב לחשוב שאתה מקצועי ליצור ליצור בידול ליצור בידול מהמתחרים שלך ליצור תכנים למה המוצר יקר למה המוצר כל כך יקר למה לקנות דווקא ממך למכור למכור מוצר למכור מוצר זול למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרים למכור מוצרים יקרים לקוח לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח מתנגד למחיר לקוחות לקנות לקנות דווקא ממך לקנות דווקא ממני לרכוש לרכוש דווקא ממך לרכוש דווקא ממני לרצות לרצות לקנות לשדר לשדר מקצועיות לשכנע לקוח לשכנע לקוח לרצות לשכנע לקוחות מוצר מוצר גרוע מוצר זול מוצר זול ופחות טוב מוצר יקר מוצר יקר ללקוח מוצר יקר מידי מוצרים יקרים מחיר מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יותר יקר מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר של מוצר מכירה מכירה באמצעות הפחדה מקצוע מקצועיות מרגיש שהמוצר יקר מתחרים מתנגד למחיר פחד פחדים קשה למכור מוצר יקר רצון שיווק שיווק באמצעות תכנים מקצועיים שיטות מכירה שיטת מכירה שיטת מכירות תוכן מקצועי תוכן שיווקי תכנים מקצועיים
שיווק בשוק תחרותי, שיווק למתחרים, פחד מהעתקת חומרי שיווק, פחד שהמתחרים יעתיקו חומרי שיווק, פחד שהשיווק יוצר ביקוש למתחרים, פחד מתחרות עסקית, פחד שהמתחרים ילמדו ממני, להסתיר מידע מהמתחרים, ליצור ביקושים למתחרים, לשווק גם את המתחרים, למכור גם את המתחרים, איך ליצור חומרי שיווק בצורה נכונה? הפקת חומרי שיווק, הפצת תוכן שיווקי, בידול שיווקי, משפך שיווקי רחב, משפך שיווקי צר, לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך, למה לקנות דווקא ממך? תכנון חומרי שיווק
... יש גם חומרי שיווק שהם לא קוראים למכירה מיידית, אלא הם מסבירים על המוצר באופן כללי ומטרתם לגרום ללקוח לרצות לרכוש אותם. לדוגמה חומר שיווקי שמסביר, למה כדאי ... ספוג. או חומר שיווקי שמסביר על סוגים של מזרנים ועל איך לבחור מזרון וכולי, שמטרתם היא לגרום ללקוח לרצות לרכוש את המוצר שלך. ואם נסתכל על הסוג של השני של ... למוצר שלך. כי אם לדוגמה אתה עושה פרסומת שקוראת לאנשים להתחדש בבית החדש שלך, הרי שזה יכול לגרום ללקוח לרצות לרכוש בית חדש, אבל לא דווקא ממך וכולי. ובעצם ניתן ... כללי בייצור מטבחים. במקרה כזה עליך לדעת, שנכון שיש הרבה חומרי שיווק ומסרי שיווק שיכולים לגרום ללקוח לרצות לרכוש גם מוצרים שמתחרים במוצר שלך. אבל עדיין כאשר ...
דיוק במכירות, האם לדייק בתהליך מכירה? איך לשדר אמינות ללקוח? האם לומר ללקוח את כל האמת? האם לשקר ללקוח? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? האם להסתיר מידע מהלקוח? האם להסתיר מהלקוח את החסרונות של המוצר? הדרכת מכירות
דיוק במכירות, האם לדייק בתהליך מכירה? איך לשדר אמינות ללקוח? האם לומר ללקוח את כל האמת? האם לשקר ללקוח? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? האם להסתיר מידע מהלקוח? האם להסתיר מהלקוח את החסרונות של המוצר? הדרכת מכירות
... ללקוח, אין צורך להדגיש אותו, אך אם מדובר בפרט שעלול להשפיע על שביעות רצונו - עדיף להיות גלוי. המודל האידיאלי: מוצר טוב ומכירה כנה המטרה היא למכור מוצרים כל כך טובים, שאפשר יהיה לדייק במידע ועדיין לגרום ללקוח לרצות לרכוש אותם. כאשר המוצר באמת איכותי, אין צורך לעגל פינות או לטשטש מידע - הלקוח יבין בעצמו שהוא מקבל ערך אמיתי. לסיכום דיוק בדיבור יכול לשפר את האמינות, להגדיל את שביעות ...
איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 2
... להתאים את המוצר אל הלקוח. דהיינו, אם לאיש המכירות יש מגוון של מוצרים שאותם הוא יכול למכור ללקוח ולא רק מוצר אחד בלבד, הרי שכדי שנגדיל את הסיכוי לכך שתתבצע עסקה, עלינו לגרום ללקוח לרצות לרכוש את המוצר. וכדי שהלקוח ירצה לרכוש את המוצר, על הלקוח לחשוב שהוא רוצה את המוצר. וכדי שהלקוח ...
בידול עסקי, מה זה בידול עסקי? מתי לא צריך בידול עסקי? האם חייב בידול עסקי? איך להצליח בלי בידול עסקי? מי צריך בידול עסקי, אסטרטגיית בידול עסקי, איך ליצור בידול עסקי לעסק שלך? למה לבחור דווקא בעסק שלך? איך ליצור בידול עסקי מובהק? שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט מעל המתחרים שלך? מי חייב בידול עסקי? האם חייבים לעשות בידול עסקי? מי לא צריך בידול עסקי? איך לעשות בידול עסקי? איך ליצור בידול לעסק שלך, למה צריך בידול עסקי? מה המטרה של בידול עסקי?
... אחת והיא שהוא רוצה את המוצר. אבל לפעמים הוא צריך לקבל עוד החלטה והיא שהוא רוצה לרכוש את המוצר הזה דווקא ממך ולא ממישהו אחר. וכאשר אתה רוצה לגרום ללקוח לרצות לרכוש את המוצר דווקא ממך ולא ממישהו אחר, אז בעצם אתה חייב בידול. ונסביר: נניח שאתה מוכר עגבניות בשוק. ונניח שאתה מוכר עגבניות באיכות ממוצעת ...
למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
...תדבר עם הלקוח על הכאבים של הלקוח, שהמוצר שלך פותר לו, יתכן שגם המוצרים המתחרים שלך, גם הם פותרים לו את הכאבים שיש לו כרגע. והכאבים של הלקוח שלך, מחייבים אותו לרכוש את המוצר שאתה מוכר, אבל לא בהכרח ממך. ובנוסף זה לא ממש משנה מה באמת המוצר שלך ומה באמת המוצר של המתחרים שלך, אלא מה שהלקוח חושב על המוצר שלך ועל המוצר של המתחרים שלך. לדוגמה, יתכן שהמוצר שלך מספק פתרון X והמוצר של המתחרים שלך, לא באמת מספק פתרון X. אבל יתכן שהלקוח שלך חושב שהמוצר של המתחרים...
יעוץ שיווקי, איך לשווק את עצמי? איזה מסרים להעביר בקמפיין השיווקי? איך להתמודד עם מתחרים? איך להתמודד עם תגובות משמיצות? איך לשווק את העסק שלך? שיטות לשיווק עצמי, שיטות שיווק לעסקים, איך לעשות קמפיין מוצלח?
יעוץ שיווקי, איך לשווק את עצמי? איזה מסרים להעביר בקמפיין השיווקי? איך להתמודד עם מתחרים? איך להתמודד עם תגובות משמיצות? איך לשווק את העסק שלך? שיטות לשיווק עצמי, שיטות שיווק לעסקים, איך לעשות קמפיין מוצלח?
... שיווקי, איך לשווק את עצמי? איזה מסרים להעביר בקמפיין השיווקי? איך להתמודד עם מתחרים? איך להתמודד עם תגובות משמיצות? איך לשווק את העסק שלך? שיטות לשיווק עצמי, שיטות שיווק לעסקים, איך לעשות קמפיין מוצלח? מהי הדרך הנכונה ביותר לשווק את עצמך ואת העסק שלך? אליעד כהן מסביר שהבסיס לשיווק עצמי מוצלח הוא לגרום לאנשים להאמין שהמוצר או השירות שאתה מציע טוב יותר מכל האלטרנטיבות הזמינות. שיווק נכון מתמקד בהצגת היתרונות היחסיים שלך על פני המתחרים, ומטרתו לשכנע את הלקוחות הפוטנציאליים שכדאי להם להוציא את הכסף אצלך ולא אצל המתחרים שלך. אחת השיטות הבולטות היא לפרסם ביקורות והמלצות חיוביות של לקוחות קיימים. עם זאת, אליעד מדגיש שכאשר משתמשים בביקורות, עדיף להציג מגוון רחב של דעות, כולל דירוגים בינוניים או אפילו שליליים קלילים, כדי שהלקוחות יאמינו לאמינות הביקורות. הוא מסביר כי אם כל הביקורות יהיו מושלמות, זה עשוי לעורר חשד בקרב הלקוחות, ולכן כדאי לשמור על מראה אותנטי. איך להתמודד עם תגובות שליליות והשמצות באינטרנט? אליעד מתאר את הסכנה בפרסום שלילי באינטרנט כמו תגובות משמיצות בפייסבוק או ביקורות שליליות בגוגל. הוא מזהיר שביקורות שליליות יכולות להיות מופצות על ידי מתחרים עסקיים או לקוחות לא מרוצים, ולכן שיטת שיווק המבוססת רק על המלצות חיוביות ופומביות היא שברירית במיוחד. הוא מציין שיש עסקים שאפילו מפרסמים תגובות שליליות בעצמם כדי להיראות אותנטיים יותר. הפתרון שאליעד מציע להתמודדות עם ביקורות שליליות והשמצות הוא להוכיח ללקוחות הפוטנציאליים את איכות השירות או המוצר באמצעות מתן אפשרות להתנסות בחינם. לדוגמה, אם אתה מוכר רכב, הדרך הטובה ביותר לשכנע לקוחות שהוא טוב, היא לתת להם להשתמש ברכב בעצמם, או לפחות להציג להם סרטונים מוחשיים המדגימים באופן ברור את האיכות והיעילות של המוצר . באופן זה, הלקוח משתכנע בעצמו ואינו מושפע מהשמצות או ביקורות שליליות. למה כדאי לתת ללקוחות אפשרות להשתמש במוצר בחינם? לפי אליעד, הדרך האולטימטיבית והיעילה ביותר לשווק את עצמך היא פשוט לתת ללקוחות להתנסות במוצר או בשירות בחינם. כאשר ה
קורונה ופאניקה, איך לא לפחד מהקורונה? האם הגיוני להיות בפאניקה מהקורונה? למי יש אינטרס להפחיד מהקורונה? האם הפאניקה מהקורונה מוצדקת? היפוכונדריה, פחד ממחלות, איך שולטים באנשים באמצעות פחד מהקורונה? חרדת קורונה
קורונה ופאניקה, איך לא לפחד מהקורונה? האם הגיוני להיות בפאניקה מהקורונה? למי יש אינטרס להפחיד מהקורונה? האם הפאניקה מהקורונה מוצדקת? היפוכונדריה, פחד ממחלות, איך שולטים באנשים באמצעות פחד מהקורונה? חרדת קורונה
... לא לפחד מהקורונה? האם הגיוני להיות בפאניקה מהקורונה? למי יש אינטרס להפחיד מהקורונה? האם הפאניקה מהקורונה מוצדקת? היפוכונדריה, פחד ממחלות, איך שולטים באנשים באמצעות פחד מהקורונה? חרדת קורונה האם ... בציבור. הוא מביא דוגמאות מהחיים: איך אלוהים שלט באנשים - באמצעות הפחדה של עונשים, כמו אם תאכל מעץ הדעת, תמות, אם לא תקבל את התורה, פה תהיה קבורתכם. גם הורים מפחידים את ילדיהם: אם לא תעשה כך ... מפחד מהקורונה? לשלוט באנשים באמצעות פחד, שיטות לשלוט באנשים, להפחיד אנשים כדי לשלוט בהם, הפחדה ושליטה באנשים, האם הגיוני לפחד מהקורונה? האם הגיוני לפחד ממשהו? איך להתמודד עם פחד מהקורונה? איך לא לפחד ממחלת הקורונה? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להפחיד לקוח ולגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך במחיר יותר יקר מאשר המחיר של המתחרים שלך? איך לשדר מקצועיות? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש רק ממך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי? תוכן שיווקי, מכירה באמצעות הפחדה, הפחדה כשיטת מכירה, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? איך להתמודד עם מתחרים? איך למכור את מוצר גרוע? איך למכור מוצר זול ופחות טוב? איך ליצור תכנים מקצועיים? איזה תוכן מקצועי ליצור? שיווק באמצעות תכנים מקצועיים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: לגרום ללקוח לרצות לרכוש, האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה המשמעות של החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע בעולם? מי ברא את אלוהים? איך להנות בחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש או אין אלוהים? למה לא להתאבד? האם יש בחירה חופשית? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לגרום ללקוח לרצות לרכוש, איך לנהל את הזמן? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להאמין בעצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך לעשות יותר כסף? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לקבל החלטות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למצוא זוגיות? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי קריירה, אימון אישי להצלחה, קואצ'ינג לילדים בנושא לגרום ללקוח לרצות לרכוש - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3115 שניות - עכשיו 05_07_2025 השעה 02:33:10 - wesi1