אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה בחירות ✔לשכנע בצורה נכונה, איך לגרום לאנשים לבחור בך? איך לגרום לאנשים להצביע לך? איך לגרום לאנשים להסכים איתך? איך לדעת באיזו התנגדות מכירה להתמקד...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 לשכנע בצורה נכונה, איך לגרום לאנשים לבחור בך? איך לגרום לאנשים להצביע לך? איך לגרום לאנשים להסכים איתך? איך לדעת באיזו התנגדות מכירה להתמקד? באיזו התנגדות לקוח להתמקד? איך להתכונן לנאום? איך להכין מצגת? לשכנע את המשוכנע, טעויות של פוליטיקאים, יעוץ פוליטי, הגדרת קהל היעד, מי קהל היעד שלך? בחירת קהל היעד שלך, איך להכין נאום? איך להתכונן למסע בחירות? לשכנע אנשים מתלבטים, איך להעביר חוג בית? לשכנע את הקולות הצפים, איך לגרום לאנשים לרצות לבחור בך
וכאן נדבר על עניין של שכנוע וטיפול בהתנגדויות. גם ברמת לקוח בודד וגם ברמה שמנסים לשכנע קבוצה של אנשים לבחור בך. ונסביר ברגע שאתה מנסה לשכנע בן אדם להסכים איתך, ויש לאותו בן אדם המון התנגדויות, באיזו התנגדות שלו, אתה אמור להתמקד. ואם אתה מנסה לשכנע קבוצה של אנשים, לדוגמה פוליטיקאי שמנסה לשכנע קבוצה של אנשים לבחור בו, במי מהאנשים הוא אמור להתמקד ואיזה מסרים הוא אמור להעביר.

ונדבר על אחת הטעויות הנפוצות ביותר, של פוליטיקאים בתקופת בחירות, שמנסים לשכנע קבוצה של אנשים, לבחור בהם, להצביע להם וכיו"ב. ונדבר על טעות שגורמת לאדם שמנסה לשכנע את הקבוצה של האנשים, לא להצליח להשיג את המטרה שלו, למרות שהוא נותן את הנאום הכי משכנע ואת ההרצאה הכי משכנעת וכולי.

והדבר הזה יכול לקרות לדוגמה, כאשר הנואם שמנסה לשכנע את האנשים, לא יודע להתמקד בקהל היעד הנכון של האנשים שאותם הוא צריך לשכנע כדי שהוא יצליח להשיג את המטרה שלו. ובמקום זה, הוא בוחר להתמקד באנשים שקל לו לשכנע ולא באנשים שאותם הוא צריך לשכנע, כדי שהוא ייבחר.

לדוגמה: נניח שאתה עושה מצגת ל 10 אנשים שבסופה צריכים להחליט האם לבחור בהצעה שלך או לא. ונניח שאתה יודע מראש, עוד לפני העברת המצגת, כי מתוך 10 האנשים שאתה הולך לדבר בפניהם, מתוכם 5 מסכימים איתך ו 5 לא מסכימים איתך. אז כיצד עליך להתכונן למצגת שלך בפני אותם האנשים? מי קהל היעד שלך, שאליו אתה אמור לדבר בהרצאה שלך, כדי שבסופו של דבר יבחרו בך?

אז טעות אפשרית יכולה להיות, לעשות את מה שקל לך. דהיינו, לעשות מצגת מהממת, שתדבר על היתרונות של מה שאתה עושה, ושהיא תחזק עוד יותר את הדעה של 5 האנשים שהם כבר בעדך, שעכשיו הם יהיו עוד יותר בעדך. הבעיה בגישה הזו היא, שאתה פועל בשיטה של לשכנע את המשוכנע. ובסוף המצגת שלך, אתה בעצם גרמת לאנשים שכבר היו בעדך, להיות עוד יותר בעדך.

אבל מה עם האנשים שהם לא בעדך? האם דיברת אליהם? האם התמקדת בהם? האם ניסית לתת להם מענה? האם ניסית לגרום גם למי שלא בעדך, להיות בעדך? האם חשבת על זה שבסופו של דבר, המטרה היא שיבחרו בך ברוב קולות, ושלכן אתה צריך להתמקד במי שלא רוצה לבחור בך ולא במי שכן רוצה לבחור בך?

ניקח לדוגמה פוליטיקאי שרץ לבחירות, ובטעות הוא חוזר שוב ושוב רק על המסרים שמחזקים את הבייס שלו. דהיינו, הוא כל הזמן מתמקד בלהעביר מסרים, שמחזקים את מי שבכל מקרה כבר יצביע עבורו. ואז יתכן שהוא לא יזכה בבחירות, כי כדי לזכות, צריך רוב. דהיינו, צריך שאלו שלא רוצים לבחור בך, שגם הם ירצו לבחור בך.

ולכן הגיוני לומר, שאם אתה רץ לבחירות, אתה צריך להתמקד בלהעביר מסרים, לאלו שלא בטוח בעדך ולאלו שאולי כן תוכל לשכנע אותם לבחור בך. דהיינו, קח את כל קבוצת האנשים שאמורים להחליט אם תיבחר או לא. ותחלק אותה נניח ל 3 קבוצות. לאלו שבטוח יבחרו בך, אלו שבטוח לא יבחרו בך ואלו שאולי יבחרו בך. ואת עיקר המסרים שלך, תמקד באנשים שאולי יבחרו בך ולא באלו שבטוח יבחרו או בטוח לא יבחרו בך.

ומה זה אומר, להתמקד באנשים שאולי יבחרו בך? תשובה: הכוונה היא, שעליך להבין שקהל היעד של המסרים שלך, הוא האנשים שמתלבטים אם לבחור בך או לא לבחור בך. ועליך להגדיר ולדעת, מהם המסרים הספציפיים שאתה צריך להעביר לקבוצת האנשים שמתלבטים האם לבחור בך, בהתאם לדברים שמטרידים את קבוצת המתלבטים ובהתאם לדברים שהגיוני שתגיד לאותם אנשים, כדי לשכנע אותם.

ואיך לדעת מה בדיוק המסרים שאתה צריך להעביר לאנשים שמתלבטים האם להצביע לך והאם לבחור בך? תשובה: זה נושא אחר של שכנוע ושל העברת מסרים.

אבל כמו שאמרתי, ההתמקדות שלך כאשר אתה מעביר הרצאה / נאום / מסע בחירות / מצגת משקיעים וכיו"ב, צריכה להיות בהתאם למטרה הסופית, שתיבחר. וזה אומר להתמקד במי שאולי תוכל לשכנע אותו ולא במי שבכל מקרה בעדך.

ואחדד: לא תמיד המסרים שגורמים לאנשים שבכל מקרה אוהבים אותך ובכל מקרה יצביעו לך, לא תמיד המסרים שגורמים להם להצביע לך, אלו אותם המסרים שאתה צריך להעביר לאנשים שמתלבטים האם להצביע לך. כי לפעמים המסרים שאתה צריך להעביר לאלו שאולי ירצו להצביע לך, הם שונים מהמסרים שאותם אוהבים אלו שבכל מקרה יצביעו לך.

דהיינו, זאת תהיה טעות לחשוב, שאם רעיון X גורם לאנשים לרצות להצביע לך בכל מקרה, הרי שזה אותו המסר שאתה צריך להעביר לאנשים שמתלבטים.

ובעומק של העניין, מה שנכון לגבי איך לשכנע קבוצה של אנשים, נכון גם לגבי איך לשכנע בן אדם אחד. לדוגמה נניח שאתה רוצה לשכנע לקוח לרכוש ממך, הרי שאתה צריך לדעת מהן התנגדויות הלקוח שאתה רוצה לשכנע. ועליך לדעת להתמקד לאו דווקא בלחזק אצלו את הסיבות שבגללן הוא כן רוצה לקנות ממך, אלא עליך לדעת לזהות את השיקולים שלו, שאותם אולי כן תוכל לפצח כדי לשכנע אותו לרכוש ממך.

לדוגמה: נניח שלקוח מתלבט האם לרכוש ממך מוצר X. ונניח שיש ללקוח 10 שיקולים האם לרכוש ממך או לא לרכוש ממך את המוצר. אז לצורך העניין אפשרי לעשות את החלוקה הבאה. קבוצה אחת של שיקולים, תהיה השיקולים שיש ללקוח לרכוש ממך, שהוא כבר משוכנע בהם לרכוש ממך. קבוצה שניה של שיקולים, תהיה השיקולים של הלקוח לא לרכוש ממך, שיקולים שכנראה לא תוכל לשכנע בהם את הלקוח לשנות את דעתו. קבוצה נוספת של שיקולים, תהיה השיקולים של הלקוח שלגביהם הוא מתלבט, האם כן או לא לרכוש ממך, שיקולים שיש ללקוח ספק לגבי הרכישה.

ועליך כמובן להתמקד בשיקולים שלגביהם הלקוח בספק האם לרכוש ממך ולא להתמקד רק בלנסות לחזק אצל הלקוח את השיקולים שבכל מקרה הוא רוצה בגללם לרכוש ממך.

לדוגמה: נניח שאתה רוצה למכור רכב ללקוח. והלקוח רוצה את הרכב כי הוא יפה, אבל הוא בספק אם הוא יהיה לו נוח. ובנוסף הלקוח לא רוצה לרכוש את הרכב, בגלל המחיר שלו.

הרי שיש לנו כאן 3 שיקולים שונים. יש את השיקול שהרכב יפה, שהוא שיקול בעד הרכישה. יש את השיקול של המחיר, שהוא נגד הרכישה. ויש את השיקול של הנוחות של הרכב, שהוא הספק שיש ללקוח האם לרכוש את הרכב או לא.

אז איש מכירות לא מקצועי, ילך להיכן שקל לו ויחזור שוב ושוב ללקוח על השיקול של תראה כמה הרכב יפה, כדי לחזק אצל הלקוח את הרצון שלו לרכוש את הרכב. אבל בשיטה הזאת, הלקוח עדיין בספק, בגלל הכאב של הלקוח שהוא חושב שהרכב לא מספיק נוח, בנוסף על המחיר היקר של הרכב.

ולכן איש מכירות מומחה, ידע לזהות את הנקודה המרכזית שבה הוא צריך להתמקד, כדי לגרום ללקוח לקנות. ובמקרה הנ"ל, הנקודה תהיה העניין של הנוחות של הרכב. שהיא לא בהכרח נקודת החוזקה של הרכב והיא גם לא בהכרח הסיבה המרכזית שבגללה הלקוח רוצה את הרכב מלכתחילה, אבל בהחלט שהיא הנקודה שבה צריכים להתמקד עם הלקוח, כדי לגרום לו לקנות את הרכב.

ושוב, איש המכירות המתחיל, עשוי לחזור שוב ושוב על היתרון המובהק של הרכב, ועל הסיבה שבגללה הלקוח רוצה לרכוש את הרכב. או שהוא ינסה בכלל לטפל בהתנגדות המחיר, שיש ללקוח ביחס לרכב. אבל איש המכירות המקצועי, ידע לזהות, שהוא בכלל צריך להתמקד במשהו ספציפי, שהוא עניין הנוחות של הרכב, כדי לגרום ללקוח לרכוש.

נסתכל על תהליך קבלת החלטה, כעל מאזניים. מספיק גרם 1 יותר בצד 1, כדי לגרום להחלטה להתקבל לצד כלשהו. ולפעמים כדי להטות את המאזניים לצד אחד, לא צריך בשביל זה משקולות גדולות, אלא מספיק גרם 1 ספציפי, שצריך להוסיף לצד אחד יותר מאשר לצד השני. ובהקשר שלנו, צריך לדעת לזהות היכן מסתתר הגרם הזה ולדעת היכן להתמקד מול הלקוח, או מול קבוצת האנשים. ולא תמיד הגרם הבודד הזה, הוא דווקא נקודת החוזקה שלך. יתכן שאתה בכלל צריך להחליש קצת התנגדות ספציפית כלשהי, ובאופן אוטומטי, הלקוח ירצה לרכוש ממך והאנשים ירצו לבחור בך.

לסיכום: כאשר אתה רוצה שיבחרו בך, עליך לדעת להתמקד במי שבספק האם לבחור בך ולא להתמקד במי שבטוח ירצה לבחור בך. ובהתאם לכך, להכין את המצגת / הרצאה וכולי. וכאשר אתה רוצה לבצע תהליך מכירה, עליך להבין ולדעת להיכן למקד את ניסיונות השכנוע שלך, לא בהכרח במה שיותר קל לך לשכנע, אלא במה שיותר הגיוני להתמקד בו, כדי לסגור עסקה.

אז איך להתכונן להרצאה ואיך להכין הרצאה? איך לגרום לאנשים לרצות להצביע לך? איך לגרום לאנשים לרצות לבחור בך? בטוח נכון שאל תנסה לשכנע את המשוכנע ואל תעשה טעויות של פוליטיקאים מתחילים. כן תדע לעשות הגדרת קהל היעד, דהיינו, לדעת מי קהל היעד שלך, ותדע לעשות את בחירת קהל היעד שלך שאליו אתה רוצה לכוון את המסרים שלך. וככה תוכל לשכנע את הקולות הצפים על ידי זה שתתמקד בקהל היעד של הקולות הצפים וככה תגרום בסופו של דבר, לרוב האנשים לבחור בך ולהצביע לך.
לשכנע קבוצה של אנשים למכור רכב לא להצליח יעוץ תקשורתי להסכים איתך לגרום לבחור התנגדות מכירות בטלפון לשכנע את הלקוח לרכוש איך לגרום לאנשים יועץ אסטרטגי פוליטי בחירת קהל היעד שלך איך לגרום איך לגרום לאנשים איך לגרום לאנשים לבחור איך לגרום לאנשים לבחור בך איך לגרום לאנשים להסכים איך לגרום לאנשים להסכים איתך איך לגרום לאנשים להצביע איך לגרום לאנשים להצביע לך איך לגרום לאנשים לרצות איך לגרום לאנשים לרצות לבחור בך איך לדעת איך לדעת באיזו התנגדות מכירה להתמקד איך להכין איך להכין מצגת איך להכין נאום איך להעביר איך להעביר חוג בית איך להתכונן איך להתכונן למסע בחירות איך להתכונן לנאום איך לשכנע אנשים אימון לפוליטיקאים אנשים אנשים מתלבטים באיזו התנגדות לקוח להתמקד בחירה בחירות בחירת קהל היעד שלך בצורה נכונה הגדרות הגדרת הגדרת קהל היעד הקולות הצפים התלבטויות התלבטות התמקדות התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות לקוח התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות לקוח התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות של לקוח טעויות טעויות של פוליטיקאים טעות יועץ יועץ אסטרטגי יועץ אסטרטגי פוליטי יועץ פוליטי יועץ תקשורת יועץ תקשורת פוליטי יעוץ יעוץ פוליטי יעוץ תקשורתי כיצד לשכנע אנשים לבחור לבחור בך לגרום לגרום לאנשים לגרום לאנשים לבחור לגרום לאנשים לבחור בך לגרום לאנשים להסכים לגרום לאנשים להסכים איתך לגרום לאנשים להצביע לגרום לאנשים להצביע לך לגרום לאנשים לרצות לגרום לאנשים לרצות לבחור בך לדעת לדעת באיזו התנגדות מכירה להתמקד להכין להכין מצגת להכין נאום להסכים להסכים איתך להעביר להעביר חוג בית להצביע להצביע לך להתכונן להתכונן למסע בחירות להתכונן לנאום להתמקד לטעות לנאום לקוח לקוחות לרצות לשכנע לשכנע אנשים לשכנע אנשים לבחור בך לשכנע אנשים להצביע לך לשכנע אנשים לרצות לשכנע אנשים מתלבטים לשכנע את המשוכנע לשכנע את הקולות הצפים לשכנע בצורה נכונה מי קהל היעד מי קהל היעד שלך מכירה מסע בחירות נאום פוליטי פוליטיקאי פוליטיקאים פוליטיקה קהל היעד קהל היעד שלך קהל יעד רצון שכנוע
ניתוח קמפיין פוליטי, ניתוח קמפיין בחירות, יעוץ פוליטי, איך לגרום לאנשים לבחור בך? בוזי הרצוג, המחנה הציוני, ייעוץ אסטרטגי פוליטי, ניהול קמפיין בחירות, איך לשכנע אנשים? איך להעביר מסרים?
ניתוח קמפיין פוליטי, ניתוח קמפיין בחירות, יעוץ פוליטי, איך לגרום לאנשים לבחור בך? בוזי הרצוג, המחנה הציוני, ייעוץ אסטרטגי פוליטי, ניהול קמפיין בחירות, איך לשכנע אנשים? איך להעביר מסרים?
... קמפיין פוליטי, ניתוח קמפיין בחירות, יעוץ פוליטי, איך לגרום לאנשים לבחור בך? בוזי הרצוג, המחנה הציוני, ייעוץ אסטרטגי פוליטי, ניהול קמפיין בחירות, איך לשכנע אנשים? איך להעביר מסרים? למה בוזי הרצוג נכשל בקמפיין מול נתניה? בניתוח קמפיין פוליטי שערך אליעד כהן לקמפיין הבחירות של יצחק הרצוג (בוזי) מהמחנה הציוני, הוא מנתח באופן מפורט את הטעויות והבעיות בטקסט שבוזי הרצוג ... להעביר מסר חזק ומשכנע הרבה יותר לציבור, וכך לשפר משמעותית את סיכוייו מול נתניהו. איך לשכנע אנשים? ניהול קמפיין פוליטי ניתוח קמפיין בחירות איך להעביר מסרים בצורה אפקטיבית? מדוע הרצוג הפסיד לנתניהו? מהן הטעויות בקמפיין של הרצוג? ...
רפורמה במערכת המשפט, הדיקטטורה של בגץ, ביטול עילת הסבירות, האם בגצ מגן על החלשים? מי יגן על החלשים? עריצות הרוב, מהי דיקטטורה? מהי דמוקרטיה? שלטון הרוב, הפרדת הרשויות, הוועדה לבחירת השופטים, מי יבחר את השופטים? בחירות לכנסת, בחירות לבית המשפט
... בגצ מגן על החלשים? מי יגן על החלשים? עריצות הרוב, מהי דיקטטורה? מהי דמוקרטיה? שלטון הרוב, הפרדת הרשויות, הוועדה לבחירת השופטים, מי יבחר את השופטים? בחירות לכנסת, בחירות לבית המשפט וכאן נסביר את השכל של הרעיון שבגצ מגן על החלשים ועל המיעוט מפני שלטון הרוב, עריצות הרוב. והאם באמת בגצ הוא סוג של דיקטטורה וכולי. אז לצורך העניין נסכים שיש בחירות באופן דמוקרטי כזה או אחר, שעל פיהן נבחר הרוב שהוא ... שהרוב ידאגו לרוב ולא למיעוט? על פניו נראה שכן. כי אם הרוב ידאגו לאינטרס של המיעוט, באופן שווה באופן מוחלט, לאינטרס של הרוב, הרי שאין שום משמעות לבחירות של הרוב. כי בכל מקרה כל הזמן דואגים לכל המיעוטים ...
בחירות 2015, למה ביבי ניצח, השכנוע של ביבי, מהפך בחירות 2015, העם רוצה ביבי, העם רוצה בוזי, יעוץ פוליטי, יעוץ לפוליטיקאים, למה ביבי נבחר שוב? הטעות של הסקרים, ניתוח פוליטי, יעוץ אסטרטגי
בחירות 2015, למה ביבי ניצח, השכנוע של ביבי, מהפך בחירות 2015, העם רוצה ביבי, העם רוצה בוזי, יעוץ פוליטי, יעוץ לפוליטיקאים, למה ביבי נבחר שוב? הטעות של הסקרים, ניתוח פוליטי, יעוץ אסטרטגי
בחירות 2015, למה ביבי ניצח, השכנוע של ביבי, מהפך בחירות 2015, העם רוצה ביבי, העם רוצה בוזי, יעוץ פוליטי, יעוץ לפוליטיקאים, למה ביבי נבחר שוב? הטעות של הסקרים, ניתוח פוליטי, יעוץ אסטרטגי מה קרה בבחירות 2015 ואיך ביבי הצליח לנצח שוב? בבחירות 2015 התחוללה דרמה פוליטית יוצאת דופן שבה בנימין נתניהו הצליח לבצע מהפך, לנצח שוב, ולמרות כל התחזיות של הסקרים והפרשנים, הוא נשאר בשלטון. כדי להבין למה זה קרה, צריך לנתח באופן יסודי את כל ההיבטים של הבחירות ואת הגורמים שגרמו למהפך. מדוע הסקרים טעו ולא חזו את ניצחון הליכוד? אחת השאלות המרכזיות בבחירות אלו הייתה מדוע הסקרים והמדגמים טעו באופן משמעותי. הסקרים שנעשו לפני הבחירות הראו כי המחנה הציוני בראשות יצחק הרצוג (בוזי) מוביל בפער קטן או לפחות שוויון בין המחנות. אולם תוצאות האמת היו שונות לחלוטין, והליכוד ניצח בפער ... פשוט לא דגמו מספיק קלפיות בפריפריה, שבהן הייתה תמיכה גדולה יותר בליכוד. הסוקרים עשויים היו להסתמך על אותה שיטת דגימה שהצליחה בבחירות קודמות, מבלי לקחת בחשבון שהפעם היה שינוי דרמטי בתמיכת הציבור, במיוחד בפריפריה. כמו כן, המדגמים נסגרו מוקדם יותר מהקלפיות האמיתיות, ולכן ייתכן ... להצביע מאוחר יותר ולא נספרו במדגמים. האם הטעות במדגם מצביעה על זיוף? אליעד כהן טען באופן ברור שזו לא ראיה חד - משמעית לזיופים בבחירות או במדגמים. הוא הציע דרך הגיונית ופשוטה לבדוק זאת: להשוות בין אחוזי ההצבעה בכל קלפי שבה נערך מדגם לבין אחוזי ההצבעה באותן קלפיות בפועל. אם ... בחרו ימינה ממנו וחלק שמאלה ממנו, אך עדיין המשמעות הסופית היא שנתניהו הצליח לנצח בגלל פיצול מתנגדיו. מה היו ההשלכות של תוצאות הבחירות על בוזי הרצוג? בסופו של דבר, הרצוג יצא עם הפסד גדול - גם לא נבחר לראשות הממשלה, וגם ספג ביקורת נוקבת על הדרך בה ניהל את הקמפיין ועל ההחלטה ... הצליח להשיג יותר מנדטים ממה שהיו למפלגת העבודה קודם לכן, ולכן הוא הצליח לטעון שהוא בכל זאת יצר שינוי חיובי מסוים. למה ביבי ניצח בבחירות 2015? הטעות של הסקרים בבחירות 2015 יעוץ אסטרטגי לפוליטיקאים איך ביבי שכנע את הציבור לבחור בו שוב? למה החיבור בין הרצוג ולבני נכשל? האם רוב העם באמת רוצה את נתניהו? ...
קבלת החלטות, בחירות רעות, זוגיות רעה, עבודה רעה, בחירה לא טובה, מרגיש רע בעבודה, מרגיש רע בזוגיות, דברים שעושים רע, מרגיש רע, איך להרגיש טוב? איך לא להרגיש רע? איך לא לסבול?
קבלת החלטות, בחירות רעות, זוגיות רעה, עבודה רעה, בחירה לא טובה, מרגיש רע בעבודה, מרגיש רע בזוגיות, דברים שעושים רע, מרגיש רע, איך להרגיש טוב? איך לא להרגיש רע? איך לא לסבול?
... החלטות, בחירות רעות, זוגיות רעה, עבודה רעה, בחירה לא טובה, מרגיש רע בעבודה, מרגיש רע בזוגיות, דברים שעושים רע, מרגיש רע, איך להרגיש טוב? איך לא להרגיש רע? איך לא לסבול? מהן הסיבות שבגללן אנחנו בוחרים בחירות שמביאות לנו רע? בהרצאה, אליעד מתמקד בנושאים של קבלת החלטות, בחירות רעות, זוגיות רעה, עבודה רעה, ובחירה לא טובה, ומנסה להבין למה אנשים בוחרים באופציות שמביאות להם תחושת רע. הוא מסביר שהרבה פעמים אנחנו עושים בחירות לא מודעות שגורמות לנו להרגיש רע, ובחירות אלו קשורות לתחושות של סבל ושל לא נוחות. כיצד אנחנו בוחרים דברים שעושים לנו רע? הסיבה העמוקה לכך היא שכשאנחנו בוחרים משהו, ... אנו בדרך כלל בוחרים בה מתוך מחשבה שהיא תהיה פחות רעה משאר האפשרויות. איך נדע אם הבחירה שלנו באמת עושה לנו טוב או רע? ההסבר של אליעד גורס שכל אדם בוחר את הבחירות שלו מתוך כוונה שהן יספקו לו טוב יותר מרע. אם ישנו סבל, אז הסבל הזה לא מובן בפני עצמו אלא ביחס לדברים אחרים שאנחנו שואפים ... שהיא פחות רעה מאשר האפשרות להישאר בבית או לא לעבוד בכלל. השאלה היא אם הבחירה באמת עושה לנו טוב או אם אנחנו רק חושבים שהיא עושה לנו טוב. איך להתמודד עם הבחירות הרעות? אליעד מציע לנו לבחון את הבחירות שלנו בצורה כנה ולבדוק אם הן באמת מועילות לנו. אם הבחירה גורמת לנו סבל, עלינו לשאול את עצמנו למה אנחנו בוחרים בה ולנסות לבדוק ... הסבל הנלווה. למשל, אם אנו בעבודה שלא מספקת אותנו, נוכל לשאול את עצמנו אם יש עבודה אחרת שתספק לנו פחות סבל ותהיה יותר טובה. מהם הכלים להתמודד עם סבל שנגרם מבחירות רעות? השלב הראשון הוא להבין למה אנחנו בוחרים את הדברים שגורמים לנו רע. אליעד מציע שנבדוק את היתרונות של הבחירות הרעות ונשאל את עצמנו אם אנחנו יכולים להשיג את אותם יתרונות בדרכים אחרות. אפשרות נוספת היא לוותר על היתרונות שמביאים את הסבל ולבחור אפשרות אחרת. כיצד נוכל לשנות את הבחירות שלנו? השלב הבא הוא לבדוק האם אנחנו יכולים למצוא אפשרות אחרת, שיכולה להביא לנו יותר טוב פחות רע. אליעד מדבר על הצורך להוציא ספק על הבחירות שלנו. כלומר, אם אנחנו מרגישים שהבחירה היא רע, חשוב לנו להבין אם יש סיבה אמיתית להמשיך בה, או אם אנחנו יכולים לשנות אותה באופן שמביא יותר טוב ומפחית את הרע. האם אפשר להימנע לחלוטין מבחירות רעות? אליעד מדגיש שלא תמיד אפשר להימנע לחלוטין מבחירות רעות, כי לעיתים אנו עושים בחירות מתוך אילוצים שונים. אולם, הוא ממליץ לשאול את עצמנו אם אנחנו באמת יכולים להשיג את מה שאנחנו רוצים בלי לבחור את הבחירות שמביאות אותנו לרע. למה אנשים נשארים בזוגיות או בעבודה רעה? אליעד מציין שאנשים רבים נשארים בזוגיות רעה או בעבודה לא טובה, כי הם ... אולי לשנות את הבחירה. פעמים רבות אנשים לא מודעים לגורמים שמניעים אותם להישאר במצבים לא טובים, ולכן עליהם לפתח מודעות עצמית כדי להבין את הסיבות האמיתיות לבחירותיהם. מה ניתן ללמוד מההרצאה? המסר העיקרי מההרצאה הוא שבחירות שאנחנו עושים אינן בהכרח טובות לנו, אלא הן עשויות להיות מבוססות על מחשבה שגויה או חוסר מודעות. אנחנו עשויים לבחור במצבים או דברים שמביאים לנו רע כי אנחנו חושבים שהם מביאים לנו יותר טוב, אך המפתח לשינוי הוא להבין את הסיבות האמיתיות לכך ולהיות מוכנים לשנות את הבחירות הללו כאשר הן לא משרתות אותנו בצורה טובה. בחירות רעות זוגיות רעה סבל קבלת החלטות שינוי בחירות מודעות עצמית הימנעות מסבל ...
בחירות לכנסת, לאיזה מפלגה להצביע? באיזו מפלגה לבחור? פוליטיקה, פוליטיקאים מושחתים, במי לבחור בבחירות? איך לדעת במי לבחור? מפלגות קטנות, אחוז החסימה, פתק לבן בקלפי, למי להצביע בבחירות?
בחירות לכנסת, לאיזה מפלגה להצביע? באיזו מפלגה לבחור? פוליטיקה, פוליטיקאים מושחתים, במי לבחור בבחירות? איך לדעת במי לבחור? מפלגות קטנות, אחוז החסימה, פתק לבן בקלפי, למי להצביע בבחירות?
בחירות לכנסת, לאיזה מפלגה להצביע? באיזו מפלגה לבחור? פוליטיקה, פוליטיקאים מושחתים, במי לבחור בבחירות? איך לדעת במי לבחור? מפלגות קטנות, אחוז החסימה, פתק לבן בקלפי, למי להצביע בבחירות? האם כדאי להצביע למפלגות קטנות בבחירות לכנסת? אליעד כהן מציג ניתוח מעמיק בנושא הבחירות לכנסת, כאשר השאלה המרכזית שעולה היא האם כדאי להצביע למפלגות קטנות או להמשיך ולבחור במפלגות הגדולות והמבוססות. אליעד מסביר כי האמונה הרווחת בציבור היא שהצבעה למפלגה קטנה ... מאחר ואם אחוז ניכר מהבוחרים יבחרו במפלגות אלו, הדינמיקה תשתנה. ייתכן מצב שבו יהיו קואליציות חדשות, מפלגות יתאחדו אחרי הבחירות , וכך יופיעו פוליטיקאים חדשים שיכולים לשנות את סדר העדיפויות במדינה ולהביא ערכים חדשים. האם פוליטיקאים הם בהכרח מושחתים? אליעד כהן מציין כי אחת הסיבות העיקריות לחוסר האמון ... אלו. אליעד מסביר כי לא מדובר רק על נתניהו או מפלגה ספציפית, אלא על הבעיה המערכתית שבה הפוליטיקאים מבטיחים דברים לפני הבחירות ובפועל עושים בדיוק ההפך. מדוע אנשים ממשיכים לבחור במפלגות הגדולות למרות האכזבה? אליעד מעלה שאלה מהותית נוספת - אם המפלגות הגדולות נכשלות פעם אחר פעם בהבטחותיהן, מדוע ... המוכר. זהו מצב אבסורדי שבו הציבור ממשיך לתמוך במי שפוגע בו, רק כי הוא מפחד שמשהו אחר יהיה גרוע יותר. מה צריך לעשות בבחירות הבאות? אליעד מציע פתרון פשוט: במקום לחשוש משינוי, על הבוחר לבדוק בצורה עניינית ואמיתית איזו מפלגה הכי קרובה לערכים שלו, ללא קשר לגודלה או לסיכויי הצלחתה. הוא מציין שזוהי ... בדוגמה שהחלטות של קוף בבורסה יכולות להיות מוצלחות יותר מהחלטות של מומחי השקעות. לסיכום, אליעד מציע לראות את ההצבעה בבחירות כהזדמנות לשינוי אמיתי, ודווקא המפלגות הקטנות והחדשות הן אלה שיכולות להביא את השינוי הזה. המצב הנוכחי יישאר ללא שינוי אם הציבור לא יפסיק לחשוש ויבחר להאמין כי שינוי אמיתי יכול להתחיל דווקא מבחוץ, ממפלגות חדשות ואנשים חדשים בפוליטיקה. האם כדאי להצביע למפלגות קטנות? איך לבחור למי להצביע בבחירות? האם פוליטיקאים הם מושחתים? מדוע הציבור ממשיך להצביע למפלגות גדולות? איך מתקבלות החלטות ביטחוניות במדינה? האם יש טעם להצביע בבחירות? כיצד לשנות את המערכת הפוליטית? ...
מנהיגות, שקרים של מנהיגים, שינוי דעה של מנהיג, אינטרסים של מנהיג, בחירות פוליטיות, החלטות פוליטיות, מלחמה בטרור, דברים שרואים מכאן לא רואים משם, מניפולציות פוליטיות
מנהיגות, שקרים של מנהיגים, שינוי דעה של מנהיג, אינטרסים של מנהיג, בחירות פוליטיות, החלטות פוליטיות, מלחמה בטרור, דברים שרואים מכאן לא רואים משם, מניפולציות פוליטיות
... שקרים של מנהיגים, שינוי דעה של מנהיג, אינטרסים של מנהיג, בחירות פוליטיות, החלטות פוליטיות, מלחמה בטרור, דברים ... לאחר שהם נבחרים לשלטון? אליעד כהן מסביר כי לעיתים קרובות מנהיגים פוליטיים מציגים עמדות מסוימות במהלך קמפיין הבחירות , אך לאחר שנבחרו הם משנים את עמדתם ומתנהגים באופן ... שהמנהיגים עושים מניפולציות פוליטיות משום שהן משרתות את האינטרס האישי שלהם. הוא אומר שמנהיג יגיד כל דבר לפני הבחירות אם זה יעזור לו להיבחר, אבל ברגע שייבחר, יעשה רק ... תירוץ? איך מנהיגים עושים מניפולציות פוליטיות? מה גורם לציבור להאמין למנהיגים? למה מנהיגים משנים את דעתם אחרי הבחירות?
איך לכתוב נאום משכנע? ניתוח נאום בנימין נתניהו, איך לכתוב נאום בחירות? איך לכתוב מסר משכנע? לדבר מול קהל, לשתול מחשבות, איך להעביר מסרים? פרזנטציה משכנעת, סודות השכנוע של ביבי נתניהו
איך לכתוב נאום משכנע? ניתוח נאום בנימין נתניהו, איך לכתוב נאום בחירות? איך לכתוב מסר משכנע? לדבר מול קהל, לשתול מחשבות, איך להעביר מסרים? פרזנטציה משכנעת, סודות השכנוע של ביבי נתניהו
... לכתוב נאום משכנע? ניתוח נאום בנימין נתניהו, איך לכתוב נאום בחירות? איך לכתוב מסר משכנע? לדבר מול קהל, לשתול מחשבות, איך להעביר מסרים? פרזנטציה משכנעת, סודות השכנוע של ביבי נתניהו איך לכתוב נאום משכנע לפי אליעד כהן? כדי לכתוב ... ומחזקות כמו מדובר בהסכם שבו תלוי המשך קיומנו כעם וכמדינה היה יוצר תחושת דחיפות ואיום, שמשאירה רושם חזק ומתמשך על השומעים. איך לכתוב נאום בחירות? איך לשכנע אנשים? איך להעביר מסר מול קהל? איך לשתול מחשבות אצל אנשים? איך להשתמש במילים לשכנוע? איך לדבר כמו בנימין נתניהו? איך לכתוב פרזנטציה משכנעת? ...
ניתוח תשדירי בחירות 2015, קמפיין פוליטי, לגרום לאנשים לבחור בך, לשכנע אנשים, איך לעשות קמפיין מנצח? איך להעביר מסרים? איך להשפיע על אנשים? טעויות בשכנוע, שגיאות בשכנוע, יעוץ פוליטי
ניתוח תשדירי בחירות 2015, קמפיין פוליטי, לגרום לאנשים לבחור בך, לשכנע אנשים, איך לעשות קמפיין מנצח? איך להעביר מסרים? איך להשפיע על אנשים? טעויות בשכנוע, שגיאות בשכנוע, יעוץ פוליטי
... תשדירי בחירות 2015, קמפיין פוליטי, לגרום לאנשים לבחור בך, לשכנע אנשים, איך לעשות ... על אנשים? טעויות בשכנוע, שגיאות בשכנוע, יעוץ פוליטי מהן הטעויות המרכזיות בתשדירי הבחירות של 2015? בניתוח תשדירי הבחירות של שנת 2015, אליעד כהן מסביר על טעויות נפוצות שנעשו בקמפיינים של ... במקום לשלוח אנשים לחפש מידע בעצמם. בסיכומו של דבר, הטעויות המרכזיות בקמפיינים של בחירות 2015 היו בחוסר היכולת של מפלגות שונות לחדד מסרים, להציג נושאים באופן ... איך לשכנע אנשים? טעויות בקמפיין פוליטי שגיאות בשכנוע איך להעביר מסר בקמפיין? איך לנצח בבחירות? יעוץ פוליטי מקצועי קמפיין בחירות 2015 ...
קבלת החלטות והטלת ספק, איך לקבל את ההחלטות הטובות ביותר? איך לקבל החלטות נכונות? איך לקבל החלטות טובות? איך לקבל החלטות טובות? איך לעשות בחירות טובות? איך להטיל ספק בצורה נכונה? האם משהו נכון? למה משהו לא נכון? שיטות להטלת ספק
... החלטות והטלת ספק, איך לקבל את ההחלטות הטובות ביותר? איך לקבל החלטות נכונות? איך לקבל החלטות טובות? איך לקבל החלטות טובות? איך לעשות בחירות טובות? איך להטיל ספק בצורה נכונה? האם משהו נכון? למה משהו לא נכון? שיטות להטלת ספק איך לקבל החלטות נכונות בצורה הטובה ביותר? ...
למה לבחור בבני גנץ? למה לא להצביע לבנימין נתניהו? למה רק לא ביבי? למי להצביע בבחירות? לאיזו מפלגה להצביע בבחירות? למה לא להצביע לליכוד? למה להצביע לכחול לבן? יעוץ פוליטי, יעוץ תקשורתי, בחירות 2020, אופי של פוליטיקאי, מנהיגות
... לבחור בבני גנץ? למה לא להצביע לבנימין נתניהו? למה רק לא ביבי? למי להצביע בבחירות? לאיזו מפלגה להצביע בבחירות? למה לא להצביע לליכוד? למה להצביע לכחול לבן? יעוץ פוליטי, יעוץ תקשורתי, בחירות 2020, אופי של פוליטיקאי, מנהיגות למה לבחור בבני גנץ ולא בבנימין נתניהו בבחירות? אליעד כהן מסביר באופן מפורט ומעמיק מדוע הוא ממליץ להצביע בבחירות לכנסת לבני גנץ ולא לבנימין נתניהו, וזאת למרות שהוא עצמו איננו בטוח שבני גנץ אכן יהיה ראש ממשלה טוב יותר מנתניהו. תחילה, אליעד מבהיר שהוא אינו בטוח כלל ... לכל מועמד אחר פרט לנתניהו. למה לא להצביע לבנימין נתניהו? למי להצביע בבחירות 2020? האם בני גנץ עדיף על ביבי? איך לבחור נכון בבחירות? האם כדאי להחליף את נתניהו? מניפולציות בפוליטיקה מה האופי של פוליטיקאי מוצלח? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לשכנע בצורה נכונה, איך לגרום לאנשים לבחור בך? איך לגרום לאנשים להצביע לך? איך לגרום לאנשים להסכים איתך? איך לדעת באיזו התנגדות מכירה להתמקד? באיזו התנגדות לקוח להתמקד? איך להתכונן לנאום? איך להכין מצגת? לשכנע את המשוכנע, טעויות של פוליטיקאים, יעוץ פוליטי, הגדרת קהל היעד, מי קהל היעד שלך? בחירת קהל היעד שלך, איך להכין נאום? איך להתכונן למסע בחירות? לשכנע אנשים מתלבטים, איך להעביר חוג בית? לשכנע את הקולות הצפים, איך לגרום לאנשים לרצות לבחור בך
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: בחירות, איך להעריך את עצמך? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפרש חלומות? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למצוא זוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לא להישחק בעבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: בחירות, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להנות בחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? למה יש רע וסבל בעולם? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי להפרעות קשב, מאמן אישי קשב וריכוז, טיפול רגשי בתחום בחירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.3125 שניות - עכשיו 23_05_2025 השעה 08:40:32 - wesi1