אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התמקדות ✔לשכנע בצורה נכונה, איך לגרום לאנשים לבחור בך? איך לגרום לאנשים להצביע לך? איך לגרום לאנשים להסכים איתך? איך לדעת באיזו התנגדות מכירה להתמקד...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 לשכנע בצורה נכונה, איך לגרום לאנשים לבחור בך? איך לגרום לאנשים להצביע לך? איך לגרום לאנשים להסכים איתך? איך לדעת באיזו התנגדות מכירה להתמקד? באיזו התנגדות לקוח להתמקד? איך להתכונן לנאום? איך להכין מצגת? לשכנע את המשוכנע, טעויות של פוליטיקאים, יעוץ פוליטי, הגדרת קהל היעד, מי קהל היעד שלך? בחירת קהל היעד שלך, איך להכין נאום? איך להתכונן למסע בחירות? לשכנע אנשים מתלבטים, איך להעביר חוג בית? לשכנע את הקולות הצפים, איך לגרום לאנשים לרצות לבחור בך
וכאן נדבר על עניין של שכנוע וטיפול בהתנגדויות. גם ברמת לקוח בודד וגם ברמה שמנסים לשכנע קבוצה של אנשים לבחור בך. ונסביר ברגע שאתה מנסה לשכנע בן אדם להסכים איתך, ויש לאותו בן אדם המון התנגדויות, באיזו התנגדות שלו, אתה אמור להתמקד. ואם אתה מנסה לשכנע קבוצה של אנשים, לדוגמא פוליטיקאי שמנסה לשכנע קבוצה של אנשים לבחור בו, במי מהאנשים הוא אמור להתמקד ואיזה מסרים הוא אמור להעביר.

ונדבר על אחת הטעויות הנפוצות ביותר, של פוליטיקאים בתקופת בחירות, שמנסים לשכנע קבוצה של אנשים, לבחור בהם, להצביע להם וכיו"ב. ונדבר על טעות שגורמת לאדם שמנסה לשכנע את הקבוצה של האנשים, לא להצליח להשיג את המטרה שלו, למרות שהוא נותן את הנאום הכי משכנע ואת ההרצאה הכי משכנעת וכולי.

והדבר הזה יכול לקרות לדוגמא, כאשר הנואם שמנסה לשכנע את האנשים, לא יודע להתמקד בקהל היעד הנכון של האנשים שאותם הוא צריך לשכנע כדי שהוא יצליח להשיג את המטרה שלו. ובמקום זה, הוא בוחר להתמקד באנשים שקל לו לשכנע ולא באנשים שאותם הוא צריך לשכנע, כדי שהוא ייבחר.

לדוגמא: נניח שאתה עושה מצגת ל 10 אנשים שבסופה צריכים להחליט האם לבחור בהצעה שלך או לא. ונניח שאתה יודע מראש, עוד לפני העברת המצגת, כי מתוך 10 האנשים שאתה הולך לדבר בפניהם, מתוכם 5 מסכימים איתך ו 5 לא מסכימים איתך. אז כיצד עליך להתכונן למצגת שלך בפני אותם האנשים? מי קהל היעד שלך, שאליו אתה אמור לדבר בהרצאה שלך, כדי שבסופו של דבר יבחרו בך?

אז טעות אפשרית יכולה להיות, לעשות את מה שקל לך. דהיינו, לעשות מצגת מהממת, שתדבר על היתרונות של מה שאתה עושה, ושהיא תחזק עוד יותר את הדעה של 5 האנשים שהם כבר בעדך, שעכשיו הם יהיו עוד יותר בעדך. הבעיה בגישה הזו היא, שאתה פועל בשיטה של לשכנע את המשוכנע. ובסוף המצגת שלך, אתה בעצם גרמת לאנשים שכבר היו בעדך, להיות עוד יותר בעדך.

אבל מה עם האנשים שהם לא בעדך? האם דיברת אליהם? האם התמקדת בהם? האם ניסית לתת להם מענה? האם ניסית לגרום גם למי שלא בעדך, להיות בעדך? האם חשבת על זה שבסופו של דבר, המטרה היא שיבחרו בך ברוב קולות, ושלכן אתה צריך להתמקד במי שלא רוצה לבחור בך ולא במי שכן רוצה לבחור בך?

ניקח לדוגמא פוליטיקאי שרץ לבחירות, ובטעות הוא חוזר שוב ושוב רק על המסרים שמחזקים את הבייס שלו. דהיינו, הוא כל הזמן מתמקד בלהעביר מסרים, שמחזקים את מי שבכל מקרה כבר יצביע עבורו. ואז יתכן שהוא לא יזכה בבחירות, כי כדי לזכות, צריך רוב. דהיינו, צריך שאלו שלא רוצים לבחור בך, שגם הם ירצו לבחור בך.

ולכן הגיוני לומר, שאם אתה רץ לבחירות, אתה צריך להתמקד בלהעביר מסרים, לאלו שלא בטוח בעדך ולאלו שאולי כן תוכל לשכנע אותם לבחור בך. דהיינו, קח את כל קבוצת האנשים שאמורים להחליט אם תיבחר או לא. ותחלק אותה נניח ל 3 קבוצות. לאלו שבטוח יבחרו בך, אלו שבטוח לא יבחרו בך ואלו שאולי יבחרו בך. ואת עיקר המסרים שלך, תמקד באנשים שאולי יבחרו בך ולא באלו שבטוח יבחרו או בטוח לא יבחרו בך.

ומה זה אומר, להתמקד באנשים שאולי יבחרו בך? תשובה: הכוונה היא, שעליך להבין שקהל היעד של המסרים שלך, הוא האנשים שמתלבטים אם לבחור בך או לא לבחור בך. ועליך להגדיר ולדעת, מהם המסרים הספציפיים שאתה צריך להעביר לקבוצת האנשים שמתלבטים האם לבחור בך, בהתאם לדברים שמטרידים את קבוצת המתלבטים ובהתאם לדברים שהגיוני שתגיד לאותם אנשים, כדי לשכנע אותם.

ואיך לדעת מה בדיוק המסרים שאתה צריך להעביר לאנשים שמתלבטים האם להצביע לך והאם לבחור בך? תשובה: זה נושא אחר של שכנוע ושל העברת מסרים.

אבל כמו שאמרתי, ההתמקדות שלך כאשר אתה מעביר הרצאה / נאום / מסע בחירות / מצגת משקיעים וכיו"ב, צריכה להיות בהתאם למטרה הסופית, שתיבחר. וזה אומר להתמקד במי שאולי תוכל לשכנע אותו ולא במי שבכל מקרה בעדך.

ואחדד: לא תמיד המסרים שגורמים לאנשים שבכל מקרה אוהבים אותך ובכל מקרה יצביעו לך, לא תמיד המסרים שגורמים להם להצביע לך, אלו אותם המסרים שאתה צריך להעביר לאנשים שמתלבטים האם להצביע לך. כי לפעמים המסרים שאתה צריך להעביר לאלו שאולי ירצו להצביע לך, הם שונים מהמסרים שאותם אוהבים אלו שבכל מקרה יצביעו לך.

דהיינו, זאת תהיה טעות לחשוב, שאם רעיון X גורם לאנשים לרצות להצביע לך בכל מקרה, הרי שזה אותו המסר שאתה צריך להעביר לאנשים שמתלבטים.

ובעומק של העניין, מה שנכון לגבי איך לשכנע קבוצה של אנשים, נכון גם לגבי איך לשכנע בן אדם אחד. לדוגמא נניח שאתה רוצה לשכנע לקוח לרכוש ממך, הרי שאתה צריך לדעת מהן התנגדויות הלקוח שאתה רוצה לשכנע. ועליך לדעת להתמקד לאו דווקא בלחזק אצלו את הסיבות שבגללן הוא כן רוצה לקנות ממך, אלא עליך לדעת לזהות את השיקולים שלו, שאותם אולי כן תוכל לפצח כדי לשכנע אותו לרכוש ממך.

לדוגמא: נניח שלקוח מתלבט האם לרכוש ממך מוצר X. ונניח שיש ללקוח 10 שיקולים האם לרכוש ממך או לא לרכוש ממך את המוצר. אז לצורך העניין אפשרי לעשות את החלוקה הבאה. קבוצה אחת של שיקולים, תהיה השיקולים שיש ללקוח לרכוש ממך, שהוא כבר משוכנע בהם לרכוש ממך. קבוצה שניה של שיקולים, תהיה השיקולים של הלקוח לא לרכוש ממך, שיקולים שכנראה לא תוכל לשכנע בהם את הלקוח לשנות את דעתו. קבוצה נוספת של שיקולים, תהיה השיקולים של הלקוח שלגביהם הוא מתלבט, האם כן או לא לרכוש ממך, שיקולים שיש ללקוח ספק לגבי הרכישה.

ועליך כמובן להתמקד בשיקולים שלגביהם הלקוח בספק האם לרכוש ממך ולא להתמקד רק בלנסות לחזק אצל הלקוח את השיקולים שבכל מקרה הוא רוצה בגללם לרכוש ממך.

לדוגמא: נניח שאתה רוצה למכור רכב ללקוח. והלקוח רוצה את הרכב כי הוא יפה, אבל הוא בספק אם הוא יהיה לו נוח. ובנוסף הלקוח לא רוצה לרכוש את הרכב, בגלל המחיר שלו.

הרי שיש לנו כאן 3 שיקולים שונים. יש את השיקול שהרכב יפה, שהוא שיקול בעד הרכישה. יש את השיקול של המחיר, שהוא נגד הרכישה. ויש את השיקול של הנוחות של הרכב, שהוא הספק שיש ללקוח האם לרכוש את הרכב או לא.

אז איש מכירות לא מקצועי, ילך להיכן שקל לו ויחזור שוב ושוב ללקוח על השיקול של תראה כמה הרכב יפה, כדי לחזק אצל הלקוח את הרצון שלו לרכוש את הרכב. אבל בשיטה הזאת, הלקוח עדיין בספק, בגלל הכאב של הלקוח שהוא חושב שהרכב לא מספיק נוח, בנוסף על המחיר היקר של הרכב.

ולכן איש מכירות מומחה, ידע לזהות את הנקודה המרכזית שבה הוא צריך להתמקד, כדי לגרום ללקוח לקנות. ובמקרה הנ"ל, הנקודה תהיה העניין של הנוחות של הרכב. שהיא לא בהכרח נקודת החוזקה של הרכב והיא גם לא בהכרח הסיבה המרכזית שבגללה הלקוח רוצה את הרכב מלכתחילה, אבל בהחלט שהיא הנקודה שבה צריכים להתמקד עם הלקוח, כדי לגרום לו לקנות את הרכב.

ושוב, איש המכירות המתחיל, עשוי לחזור שוב ושוב על היתרון המובהק של הרכב, ועל הסיבה שבגללה הלקוח רוצה לרכוש את הרכב. או שהוא ינסה בכלל לטפל בהתנגדות המחיר, שיש ללקוח ביחס לרכב. אבל איש המכירות המקצועי, ידע לזהות, שהוא בכלל צריך להתמקד במשהו ספציפי, שהוא עניין הנוחות של הרכב, כדי לגרום ללקוח לרכוש.

נסתכל על תהליך קבלת החלטה, כעל מאזניים. מספיק גרם 1 יותר בצד 1, כדי לגרום להחלטה להתקבל לצד כלשהו. ולפעמים כדי להטות את המאזניים לצד אחד, לא צריך בשביל זה משקולות גדולות, אלא מספיק גרם 1 ספציפי, שצריך להוסיף לצד אחד יותר מאשר לצד השני. ובהקשר שלנו, צריך לדעת לזהות היכן מסתתר הגרם הזה ולדעת היכן להתמקד מול הלקוח, או מול קבוצת האנשים. ולא תמיד הגרם הבודד הזה, הוא דווקא נקודת החוזקה שלך. יתכן שאתה בכלל צריך להחליש קצת התנגדות ספציפית כלשהי, ובאופן אוטומטי, הלקוח ירצה לרכוש ממך והאנשים ירצו לבחור בך.

לסיכום: כאשר אתה רוצה שיבחרו בך, עליך לדעת להתמקד במי שבספק האם לבחור בך ולא להתמקד במי שבטוח ירצה לבחור בך. ובהתאם לכך, להכין את המצגת / הרצאה וכולי. וכאשר אתה רוצה לבצע תהליך מכירה, עליך להבין ולדעת להיכן למקד את ניסיונות השכנוע שלך, לא בהכרח במה שיותר קל לך לשכנע, אלא במה שיותר הגיוני להתמקד בו, כדי לסגור עסקה.

אז איך להתכונן להרצאה ואיך להכין הרצאה? איך לגרום לאנשים לרצות להצביע לך? איך לגרום לאנשים לרצות לבחור בך? בטוח נכון שאל תנסה לשכנע את המשוכנע ואל תעשה טעויות של פוליטיקאים מתחילים. כן תדע לעשות הגדרת קהל היעד, דהיינו, לדעת מי קהל היעד שלך, ותדע לעשות את בחירת קהל היעד שלך שאליו אתה רוצה לכוון את המסרים שלך. וככה תוכל לשכנע את הקולות הצפים על ידי זה שתתמקד בקהל היעד של הקולות הצפים וככה תגרום בסופו של דבר, לרוב האנשים לבחור בך ולהצביע לך.
רוצה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון לשכנע אותו ל קבוצה התנגדות בשיחת מכירות לא רוצה לרכוש קבלת החלטה למה המוצר כל כך יקר לשכנע לקוח טרדות איך לגרום איך לגרום ל איך לגרום לאנשים איך לגרום לאנשים לבחור איך לגרום לאנשים לבחור בך איך לגרום לאנשים להסכים איך לגרום לאנשים להסכים איתך איך לגרום לאנשים להצביע איך לגרום לאנשים להצביע לך איך לגרום לאנשים לרצות איך לגרום לאנשים לרצות לבחור בך איך לדעת איך לדעת באיזו התנגדות מכירה להתמקד איך להכין איך להכין מצגת איך להכין נאום איך להעביר איך להעביר חוג בית איך להתכונן איך להתכונן ל איך להתכונן למסע בחירות איך להתכונן לנאום איך לשכנע אנשים אימון לפוליטיקאים אנשים אנשים מתלבטים באיזו התנגדות לקוח להתמקד בחירה בחירות בחירת קהל היעד שלך בצורה נכונה הגדרות הגדרת הגדרת קהל היעד הקולות הצפים התלבטויות התלבטות התמקדות התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות לקוח התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות לקוח התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות של לקוח טעויות טעויות של טעויות של פוליטיקאים יועץ יועץ אסטרטגי יועץ אסטרטגי פוליטי יועץ פוליטי יועץ תקשורת יועץ תקשורת פוליטי יעוץ יעוץ פוליטי יעוץ תקשורתי כיצד לשכנע אנשים לאנשים לבחור לבחור בך לגרום לגרום לאנשים לגרום לאנשים לבחור לגרום לאנשים לבחור בך לגרום לאנשים להסכים לגרום לאנשים להסכים איתך לגרום לאנשים להצביע לגרום לאנשים להצביע לך לגרום לאנשים לרצות לגרום לאנשים לרצות לבחור בך לדעת לדעת באיזו התנגדות מכירה להתמקד להכין להכין מצגת להכין נאום להסכים להסכים איתך להעביר להעביר חוג בית להצביע להצביע לך להתכונן להתכונן למסע בחירות להתכונן לנאום להתמקד לנאום לקוח לקוחות לרצות לשכנע לשכנע אנשים לשכנע אנשים לבחור בך לשכנע אנשים להצביע לך לשכנע אנשים לרצות לשכנע אנשים מתלבטים לשכנע את לשכנע את המשוכנע לשכנע את הקולות הצפים לשכנע בצורה נכונה מי קהל היעד מי קהל היעד שלך מכירה מסע בחירות נאום פוליטי פוליטיקאי פוליטיקאים פוליטיקה קהל היעד קהל היעד שלך קהל יעד רצון שכנוע
הצבת מטרות ויעדים, איך להתמקד, לקבוע מטרות ויעדים, מיקוד במטרות, התמקדות פנימה, התמקדות במטרה, מה אתה רוצה, הצבת מטרות בחיים, מציאת מטרה בחיים, איך למצוא מטרה בחיים
הצבת מטרות ויעדים, איך להתמקד, לקבוע מטרות ויעדים, מיקוד במטרות, התמקדות פנימה, התמקדות במטרה, מה אתה רוצה, הצבת מטרות בחיים, מציאת מטרה בחיים, איך למצוא מטרה בחיים
... מטרות ויעדים, איך להתמקד, לקבוע מטרות ויעדים, מיקוד במטרות, התמקדות פנימה, התמקדות במטרה, מה אתה רוצה, הצבת מטרות בחיים, מציאת מטרה בחיים, איך למצוא מטרה בחיים איך לבחור מטרה ואיך להתמקד בה? השאלה כיצד לבחור מטרה ואיך להתמקד בה, עולה באופן שכיח ומטרידה אנשים רבים. אליעד כהן מסביר שהבחירה עצמה פחות חשובה מאופן ההתמקדות והעקביות. כאשר אדם מתלבט באיזה נושא לבחור, עליו להבין שהבעיה המרכזית אינה בחירת הנושא אלא היכולת שלו להתמקד בנושא שנבחר. גם אם ישנן אפשרויות רבות, השאלה המהותית היא איך לשמור על ההתמקדות, גם כשקשה. לדוגמה, כאשר מישהו בוחר נושא למחקר, בהתחלה יש לו מגוון אפשרויות, אבל זה לא משנה איזה נושא הוא בוחר, כל עוד הוא מצליח לשמור על ריכוז ומיקוד. אליעד מדגיש שהקושי תמיד יופיע, לא משנה באיזה נושא בחרת. גם אם בחרת בנושא קל בהתחלה, בסופו של דבר תגיע לרמת קושי שתחזיר אותך לאותה נקודת מוצא כמו כל נושא אחר. מה לעשות כשקשה להתמקד בנושא שבחרת? כאשר קשה להתמקד, אנשים לעיתים נוטים לקפוץ מנושא לנושא או לקרוא ספרים בצורה לא מסודרת ומדלגים על פרטים חיוניים. כתוצאה מכך, הם לא מבינים את התוכן באמת, אלא רק חלקית. אליעד מסביר שכדי ... בדילוגים ומפספס משפטים חיוניים, ואז לא מבין את הספר לעומקו. הוא מדגיש שהשאלה החשובה ביותר שצריך לשאול היא מה מחויב לי?, כלומר, האם אני חייב להתמקד? אם לא חייבים להתמקד, אין בעיה לזנוח את הנושא, אבל אם ההתמקדות נחוצה להשגת המטרה, חייבים להתחייב אליה ולשמור על ריכוז ועקביות. איך לקחת אחריות על הבחירות שלנו? אליעד מדגיש את חשיבות האחריות האישית. אם בחרת להתמקד או לא להתמקד, חשוב לקחת אחריות על התוצאות. אם מישהו רוצה להתמיד במקום עבודה מסוים, הוא יכול לבחור להתמיד או לא להתמיד - אבל עליו לקבל את ההשלכות של הבחירה שלו. לדוגמה, אם הוא בוחר לא ... אדם מחליט ללכת לחדר כושר, זוהי בחירתו האישית. אם הוא לא הולך, שלא יתלונן אחר כך על כך שהוא לא בכושר. הבחירה והאחריות קשורות זו בזו, וההחלטה להתמקד או לא להתמקד היא רק סוג אחד של בחירה שאדם צריך לקחת עליה אחריות. האם חשוב בכלל להתמקד? אליעד מסביר שהחשיבות של ההתמקדות היא יחסית. אם האדם מוצא שההתמקדות אכן מקדמת אותו למטרה, כדאי לו להתמקד. אבל אם ההתמקדות רק יוצרת סבל מיותר, הוא יכול לשחרר אותה. המפתח הוא להבין האם ההתמקדות מקדמת את האדם למטרתו או לא. אם כן, עליו להשקיע מאמץ, אם לא, אפשר לוותר עליה. לדוגמה, אם אדם רוצה לסיים משימה מסוימת תוך שלושה ימים במקום שנה, עליו להתמקד בצורה חדה ואינטנסיבית יותר. אבל אם הוא מרגיש שהמחיר הרגשי והפיזי של ההתמקדות גבוה מדי, אולי הוא יעדיף להתקדם בקצב איטי יותר. הבחירה תמיד תלויה בשיקול של מחיר לעומת תועלת. איך לזהות מה אני באמת רוצה? שאלת מה אני באמת רוצה? היא שאלת המפתח שעליה צריך להתמקד. אליעד חוזר ואומר שההתמקדות האמיתית אינה בנושאים חיצוניים כמו סבל, הנאה או מטרות שטחיות, אלא בהבנה של מה האדם באמת רוצה בעומק. כאשר אדם יודע בדיוק מה הוא רוצה, שום דבר לא יכול באמת להסיט ... בחסימה בדרך, הוא ימצא מסלול חלופי כי המטרה (להגיע לעבודה) ברורה לו לחלוטין. באותו האופן, כאשר אדם יודע בדיוק מה הוא רוצה בחיים, הוא יוכל תמיד להתמקד מחדש גם כאשר נסיבות חיצוניות מפריעות לו. כיצד להתמודד עם ספקות ואי - ודאות לגבי המטרה? אליעד מדגיש שספקות ואי - ודאות לגבי המטרה הן דבר טבעי. אם האדם אינו בטוח האם פעולה ...
התמקדות במטרה, מיקוד במטרה, להתמקד במטרה, הצבת מטרות ויעדים, מטרת הלימוד אצל אליעד כהן, השגת מטרות, להשיג את המטרה, מה המטרה שלך? להתמקד בתכלית, הצבת מטרות, הצבת יעדים
התמקדות במטרה, מיקוד במטרה, להתמקד במטרה, הצבת מטרות ויעדים, מטרת הלימוד אצל אליעד כהן, השגת מטרות, להשיג את המטרה, מה המטרה שלך? להתמקד בתכלית, הצבת מטרות, הצבת יעדים
התמקדות במטרה, מיקוד במטרה, להתמקד במטרה, הצבת מטרות ויעדים, מטרת הלימוד אצל אליעד כהן, השגת מטרות, להשיג את המטרה, מה המטרה שלך? להתמקד בתכלית, הצבת מטרות, הצבת יעדים מהי החשיבות של התמקדות במטרה ואיך עושים זאת נכון? אליעד כהן מסביר כי כאשר אדם מגיע למקום מסוים, למשל להרצאה, הוא צריך להיות ברור לעצמו לגבי הסיבה שבגללה הוא נמצא שם. הוא מדגים זאת ... למטרותיהם האישיות. לדבריו, שאלה כללית היא שאלה של צורה ולא שאלה של מהות. שאלה של מהות מתמקדת בצורך הספציפי של האדם ובדרך המדויקת להשגתו. הוא נותן דוגמה לכך שאם אדם רוצה מים, עליו לשאול איפה יש מים ולא להסתפק בשאלה כללית של מה כתוב על הדלי. לא כל מה שכתוב על ... כדי להגיע לתוצאות המדויקות ביותר, יש צורך בשאלה ממוקדת וברורה. מהו החיסרון הגדול ביותר בהתמקדות מוגזמת במטרה ספציפית? למרות חשיבות ההתמקדות במטרה, אליעד כהן מזהיר כי יש גם חיסרון בהתמקדות מוגזמת במטרה מסוימת. לעיתים, אנשים מתמקדים כל כך במטרה אחת שהם שוכחים לבדוק האם המטרה הזו באמת נכונה עבורם, או אם היא המטרה האמיתית והמוחלטת שלהם. הוא נותן דוגמה לאדם שרצה להגיע לראש הנקרה, אך בדרך התבלבל והחל להתמקד בהגעה לנעריה, ושכח שהיעד המקורי שלו היה אחר לגמרי. האדם התאמץ והגיע לנעריה, אך למעשה פספס את המטרה האמיתית שלשמה יצא לדרך. לכן, התמקדות במטרה בלי לבחון שוב ושוב את המטרה עצמה יכולה לגרום לכך שהאדם יגיע למקום הלא נכון, למרות שהוא מרגיש שהוא ממוקד ומדויק. כיצד שואלים את השאלות הנכונות כדי להגיע למטרה ... הזה של בירור עומק, ניתן להגיע למטרות בסיסיות ואמיתיות יותר, ולהימנע מהטעיה עצמית או מהתמקדות מיותרת בדברים שוליים. דוגמה לכך היא עובד שמתמקד במטרה ספציפית, כמו רכישת מוצר מסוים לעבודה, ושוכח שהמטרה של המחלקה שלו היא לספק חומר גלם לייצור. מרוב שהתמקד בפרטים הקטנים, הוא שכח את המטרה הגדולה יותר של המחלקה כולה. מה עושים כאשר לא בטוחים במטרה? כאשר אדם לא בטוח שהמטרה שלו נכונה, אליעד כהן ממליץ לעיתים לא להתמקד דווקא במטרה מסוימת, אלא לבדוק כיוונים אחרים. הוא מסביר שלפעמים הדרך הנכונה להגיע למטרה היא דווקא דרך מקומות בלתי צפויים. הוא מביא את הדוגמה של אדם המחפש פתרון אך אינו ... על בסיס הערכת הסיכויים להשיג את המטרה האמיתית והעיקרית שלו דרך אותו מקום. מדוע לא מספיק להתמקד בכותרות של התוכן ויש לבדוק את התוכן לעומק? אליעד כהן מסביר שיש אנשים שמסתכלים רק על הכותרת של משהו ולא נכנסים לעומק התוכן. הוא מסביר כי חשוב מאוד לבדוק את התוכן עצמו, ולא ... השאלות הנכונות, רלוונטית לא רק בתחום הלימוד אלא יכולה לשפר את איכות החיים באופן כללי. ההתמקדות במהות ולא בצורה עוזרת לאדם לקבל החלטות נכונות יותר בחייו, ולמקד את המשאבים שלו באופן מדויק ויעיל יותר. הוא מדגיש כי החשיבה העמוקה והברורה הזו עוזרת לאדם לא רק להבין מה הוא רוצה, אלא גם להשיג זאת בצורה היעילה והמדויקת ביותר. איך להתמקד במטרות? מהי מטרה אמיתית? איך לשאול את השאלות הנכונות? כיצד להימנע מהטעיה עצמית? איך להשיג מטרות ביעילות? ...
התמקדות במטרה / סדר עדיפויות בחיים - איך להתמקד בעיקר ולא בטפל?
התמקדות במטרה סדר עדיפויות בחיים - איך להתמקד בעיקר ולא בטפל? מי שרוצה לחיות טוב, עליו לנסות להתמקד בעיקר, ולא בטפל. התמקדות בטפל, יוצרת מאמץ מיותר. התמקדות בטפל, יוצרת תלות רגשית, שיוצרת סבל וכעס מיותרים. לעומת זאת, כאשר האדם מתמקד בעיקר, דהיינו, במהות הפנימית ולא במעטפת החיצונית, הדבר הזה מאפשר לו, להשיג את המטרות שלו הרבה יותר טוב. והשאלה המתבקשת היא, כיצד ניתן לדעת בוודאות, מהו העיקר ומהו ... חשוב. על האדם לא לשכוח את המהות ולהסתכל בטעות על החיצוניות. על האדם להתמקד רק במהות הפנימית, כי רק היא באמת בעלת ערך. כל דבר שיש לו ערך כלשהו, הערך שלו נובע ממהות פנימית כלשהי. לכל דבר שיש לו חשיבות כלשהי, יש סיבה כלשהי מדוע הדבר הזה נתפס ...
התמקדות במטרה, מיקוד במטרה, להתמקד במטרה, דבקות במטרות, מטרות מנוגדות, השגת מטרות, להשיג מטרות, יעדים ומטרות
התמקדות במטרה, מיקוד במטרה, להתמקד במטרה, דבקות במטרות, מטרות מנוגדות, השגת מטרות, להשיג מטרות, יעדים ומטרות ובו יתבאר, מהי התמקדות במטרה? מהי נחישות אמיתית? מהי דבקות במטרה? וכיצד להיות ממוקד במטרה ... אותה, לשם כך האדם צריך כמה שיותר כוחות ומשאבים, לצורך המאמץ שלו, שיגרום לו להשיג את המטרה שלו. ולכן, כאשר יש לאדם איזו מטרה, בפרט מטרה לא קלה, עליו להתמקד במטרה ולהקדיש את כל תשומת הלב שלו ואת כל הכוחות הנפשיים שלו, למען השגת המטרה. ... לאויב, כי זו פעולה שנוגדת את המטרה האישית שלו, שהיא לנצח את האויב. אבל, מי שרוצה לנצח בקרב, לא רק שאסור לו לעשות דברים שיכשילו אותו, אלא שהוא צריך להתמקד כל הזמן, בלעשות רק דברים שיעזרו לו להשיג את המטרה שלו. כגון לדוגמא, לא לבזבז ... שלו לעשות דבר, שלא משרת את השגת המטרה, מחלישה בתת המודע של האדם, את הרצון של האדם להשיג את המטרה המרכזית שלו. דהיינו, גורמת לו לאבד את הריכוז ואת המיקוד שלו במטרה הראשית שלו. כך שברגע שרוצים להשיג איזו מטרה, הרי שצריך להתמקד רק בה, ולא לעשות עוד דברים אחרים, שלא משרתים אותה. כי זה גורם לאיבוד הריכוז ... השגת המטרה שלך. כי גם לעשות דברים שלא משרתים את השגת המטרות שלך, גם זה נוגד את השגת המטרה שלך, כי זה בזבוז משאבים נפשיים וכולי כנל. אבל יש כאן עוד רמת מיקוד גבוהה יותר, והיא, שכאשר האדם רוצה להשיג איזו מטרה, הרי שלא רק שאסור לו לעשות ... וזה גורם לו לאבד את הריכוז שלו, בהשגת המטרה שלו. אבל כאשר האדם מרוכז בהשגת המטרה שלו, ממילא גם הוא פועל נכון להשגת המטרה שלו. ונבהיר: שנכון מאוד, שלהתמקד במטרה, כפי שכבר ביארתי לעיל, עד שהאדם לא חושב על שום דבר, מלבד על השגת המטרה ... הרעיון הנל, הוא להסביר לאדם, מה הוא לא עושה מספיק טוב כדי להשיג את המטרה שלו, והיכן הוא יכול להשתפר כדי להשיג את המטרה שלו. כדי שהאדם יבין, שהוא צריך להתמקד כמה שיותר בהשגת המטרה שלו, ואז אולי הוא ישיג את המטרה שלו. והכל לפי רמת הקושי ...
נישה עסקית, איכות או כמות, בידול עסקי, מיתוג עסקי, ייחוד עסקי, איזה עסק לפתוח? מי הלקוחות שלך? האם לבחור נישה עסקית? בעד ונגד נישה עסקית, עסק נישתי, עסק בנישה מסוימת, איך לבדל את העסק שלך? איך לבחור נישה עסקית? בחירת נישה לעסק
נישה עסקית, איכות או כמות, בידול עסקי, מיתוג עסקי, ייחוד עסקי, איזה עסק לפתוח? מי הלקוחות שלך? האם לבחור נישה עסקית? בעד ונגד נישה עסקית, עסק נישתי, עסק בנישה מסוימת, איך לבדל את העסק שלך? איך לבחור נישה עסקית? בחירת נישה לעסק
... הצלחת העסק. אליעד כהן מציע לבחון את היתרונות והחסרונות של כל גישה ולהבין את ההשלכות שלה. מה המשמעות של נישה עסקית? נישה עסקית מתייחסת להתמקדות בתחום מסוים ולהציע שירותים או מוצרים שמיועדים לקהל יעד ספציפי. לדוגמה, אם אדם הוא ... וזה יכול להוביל להצלחות בעסקים. גם בתחום אימוני כושר, מאמן שמגדיר את עצמו כמאמן כושר לכל הגילאים פונה לקהל יעד רחב. אך אם הוא מתמקד רק בגילאים 40-50, הוא יהפוך למומחה בתחום זה, מה שיגרום לקהל היעד להעדיף אותו. היתרונות של ... צמיחה גבוה יותר. החסרונות של גישה רחבה ללא בידול למרות היתרונות, יש גם חסרונות ברורה בגישה זו: תחרות גבוהה יותר: כאשר העסק לא מתמקד בנישה, הוא מתמודד עם יותר מתחרים, חלקם יכולים להיות אטרקטיביים יותר מבחינת מחירים. קושי ... איש מקצוע שמתמחה בתחום מסוים. פיזור מאמצים ושיווק מסובך יותר: קשה לשווק את העסק באופן ממוקד, כשאין התמחות ברורה. היתרונות של בידול והתמקדות בנישה כאשר בוחרים בידול ומתמקדים בתחום מסוים, היתרונות הם: מותג חזק יותר: כאשר אתה מציג את עצמך כמומחה בתחום מסוים, ... השירותים שלך. אמון גבוה יותר מצד הלקוחות: כאשר לקוחות רואים שאתה מתמחה בתחום הספציפי, הם יותר נוטים לפנות אליך. החסרונות של בידול והתמקדות בנישה למרות יתרונות הבידול, יש גם חסרונות: קהל יעד מצומצם יותר: פנייה לקהל יעד ... בהתאם לצורך של הלקוח. זהו דימוי לעסקים שמבצעים בידול בעשייה שלהם על פי סוגי הלקוחות השונים. מתי נישה עלולה להעיד על חוסר ידע? לפעמים, התמקדות בנישה מסוימת עשויה להעיד על חוסר ידע בכל התחום. לדוגמה, מאמן כושר שמתמחה רק באימון ... שיווק ומיתוג בניית עסק מצליח האם עדיף ליצור נישה עסקית או לא? בעולם העסקים, אחת השאלות המרכזיות שעולות היא האם עדיף לבדל את עצמך ולהתמקד בנישה מסוימת, או להציע שירותים רחבים ולפנות לקהל כמה שיותר גדול. השאלה הזו רלוונטית לכל תחום - אם אתה חשמלאי, מאמן כושר, מטפל, יועץ עסקי, בעל חנות או כל עסק אחר, הבחירה בין התמקדות בנישה לבין הרחבת הפעילות יכולה להשפיע באופן משמעותי על ההצלחה שלך. מה המשמעות של נישה עסקית? נישה עסקית משמעותה מיקוד בתחום מסוים, ולא ניסיון לפנות לכל הלקוחות. לדוגמה, חשמלאי שמגדיר את עצמו כחשמלאי כללי יציע שירותים לכל לקוח עם בעיות חשמל. אך חשמלאי שיתמקד בתחום ספציפי, כמו מומחה להתקנת תשתיות חשמל למערכות מיזוג אוויר, יצור לעצמו נישה ייחודית. כך גם מאמן כושר - אם הוא מציג את עצמו כמאמן כושר לכל הגילאים, הוא פונה לקהל רחב. אך אם הוא מחליט להתמקד רק בגילאים 40-50, הוא הופך למומחה בתחום הזה, והלקוחות בטווח הגילאים הזה יראו בו כתובת ... בתחום מסוים. פיזור מאמצים ושיווק מסובך יותר - קשה לשווק את עצמך כשאין לך התמחות ברורה, כי כל קהל יעד מחפש משהו אחר. היתרונות של בידול והתמקדות בנישה כאשר אתה בוחר בידול ומתמקד בתחום מסוים, אתה נהנה מהיתרונות הבאים: מותג חזק יותר - כשאתה מציג את עצמך כמומחה לנושא ... גבוה יותר עבור השירות שלך. אמון גבוה יותר מצד הלקוחות - אנשים מעדיפים לפנות לאיש מקצוע שמתמחה בדיוק במה שהם צריכים. החסרונות של בידול והתמקדות בנישה למרות היתרונות, גם להתמקדות בנישה יש חסרונות: קהל יעד מצומצם יותר - אתה פונה לקבוצה קטנה יותר של לקוחות, מה ... לעסקים שיכולים לשנות את האופן שבו הם מציגים את עצמם בהתאם ללקוח הפוטנציאלי. מתי נישה עלולה להעיד על חוסר ידע? חשוב להבין שלעיתים, התמקדות בנישה מסוימת יכולה להעיד על כך שאיש המקצוע לא באמת מבין את התחום כולו. לדוגמה: אם ...
מהי תודעה? כוחו של הרגע הזה, להתמקד ברגע, איך להיעלם? לא לדעת שאתה קיים, תחושת הקיום העצמי, לא להבדיל בין יש לאין, להתמקד בהווה, לחשוב על הרגע הזה, לא להרגיש שאתה קיים
מהי תודעה? כוחו של הרגע הזה, להתמקד ברגע, איך להיעלם? לא לדעת שאתה קיים, תחושת הקיום העצמי, לא להבדיל בין יש לאין, להתמקד בהווה, לחשוב על הרגע הזה, לא להרגיש שאתה קיים
... תודעה? כוחו של הרגע הזה, להתמקד ברגע, איך להיעלם? לא לדעת שאתה קיים, תחושת הקיום העצמי, לא להבדיל בין יש לאין, להתמקד בהווה, לחשוב על הרגע הזה, לא להרגיש שאתה קיים מהי תחושת התודעה והאם אפשר להעלים את תחושת האני? אליעד כהן מדבר על מהותה של התודעה, על תחושת הקיום העצמי, ועל האופן שבו אפשר להתמקד ברגע הנוכחי עד כדי איבוד התחושה העצמית של אני קיים. על פי אליעד, תחושת הקיום העצמי היא הבסיס ... להיות קיים - לא תוכל להחזיר זאת. אליעד מסביר שברגע שאדם מפסיק להיות קיים, אין כבר מי שיתחרט או ירצה לחזור, כי אין כלל מי שיכול להרגיש חרטה. איך התמקדות ברגע הזה יכולה להוביל לאובדן תחושת הקיום? אליעד כהן מתייחס לשיטה שנקראת כוחו של הרגע הזה ומסביר את התהליך בצורה מעמיקה. הוא טוען שהטכניקה של התמקדות מוחלטת ברגע הנוכחי יכולה להוביל לכך שהאדם מאבד את התחושה העצמית שלו. כדי להגיע לכך ... שבה האדם עוצם עיניים ומדמיין עכבר שיוצא מחור בקיר. האדם מחכה לעכבר שיצא, ובעצם מחכה לרגע הבא - ובכך אינו באמת ממוקד רק ברגע הזה. כדי באמת להתמקד ברגע הנוכחי בלבד, האדם צריך להפסיק לחשוב על מה יקרה או לא יקרה, אפילו לא לחכות שיקרה משהו, ... באותה המידה כמו בעבר. עצם ההבנה והחוויה הזאת משנה את כל תפיסת המציאות שלו. בסיכום, אליעד כהן מלמד על חשיבות ההבנה של מהות התודעה, ועל הכוח שיש להתמקדות ברגע הזה באופן מוחלט כדי להגיע לתובנה עמוקה יותר של הקיום. מהי תחושת הקיום? האם יש הבדל בין יש לאין? איך להתמקד ברגע הנוכחי? איך להיעלם מבחינה תודעתית? מהו כוחו של הרגע הזה? ...
איך להשיג חברים? איך למצוא זוגיות? איך למצוא אהבה? איך להתקבל לעבודה? איך להצליח בחיים? להתמקד בסיבה, להתמקד בדרך, הדרך הקצרה והארוכה, הדרך הארוכה והקצרה, לא לפחד ממאמץ, איך לעשות כסף? איך להצליח בכל תחום?
איך להשיג חברים? איך למצוא זוגיות? איך למצוא אהבה? איך להתקבל לעבודה? איך להצליח בחיים? להתמקד בסיבה, להתמקד בדרך, הדרך הקצרה והארוכה, הדרך הארוכה והקצרה, לא לפחד ממאמץ, איך לעשות כסף? איך להצליח בכל תחום?
... להשיג חברים? איך למצוא זוגיות? איך למצוא אהבה? איך להתקבל לעבודה? איך להצליח בחיים? להתמקד בסיבה, להתמקד בדרך, הדרך הקצרה והארוכה, הדרך הארוכה והקצרה, לא לפחד ממאמץ, איך לעשות כסף? איך להצליח בכל תחום? איך באמת להשיג חברים ואהבה, ולהצליח בחיים? אנשים רבים מתמודדים עם ... ההבדל בין מטרה לדרך. אליעד מדגיש שוב ושוב, שהתוצאה (כמו חברים, זוגיות או כסף) היא תמיד תוצר לוואי של תהליכים עמוקים יותר. מדוע לא כדאי להתמקד ישירות במטרות שלנו? הסיבה העיקרית לכישלון היא שאנשים נוטים להציב לעצמם מטרות כמו אני רוצה חברים או אני חייב זוגיות מבלי להבין שהדברים האלה אינם ניתנים להשגה באופן ... הנכונה להשיג חברים? הדרך הנכונה לפי אליעד היא לא לשאול איך אשיג חברים? אלא לשאול איך אני גורם לאנשים ליהנות איתי ולהרגיש טוב במחיצתי?. התמקדות כזו מעבירה את המיקוד מהתוצאה אל הסיבות שיוצרות אותה. הוא מסביר בפירוט: כדי שיהיו לך חברים, עליך להיות אדם שמעניין אחרים, שכיף לדבר איתו, ושיש לו ביטחון עצמי. אליעד מדגיש שכל סוגי ההצלחה הם תוצאה של סיבות מסוימות, ועלינו תמיד להתמקד בשאלת הסיבה ולא בשאלת התוצאה. לדוגמה, במקום לומר איך אני מוצא זוגיות? עדיף לשאול איך יהיה טוב לי עם עצמי ועם מישהי אחרת? ואיך אוכל לגרום לאחרים להרגיש טוב בחברתי?. כדי להצליח בתחום העסקי, למשל, במקום לשאול איך אני עושה כסף? יש להתמקד בשאלה איך אני מספק ערך לאחרים, כך שהם ירצו לשלם לי?. מה הסכנה בהתמקדות בתוצאה בלבד? כשאדם מתמקד אך ורק בתוצאה ולא בדרך, הוא עלול להיכנס למעגל של תסכול. אליעד נותן דוגמה של אדם שמחפש זוגיות באובססיביות: ככל שהוא מתמקד יותר בחוסר זוגיות, כך הוא נעשה מדוכדך ושלילי יותר, מה שהופך אותו לפחות מושך בעיני אחרים. דוגמה נוספת היא אדם המחפש עבודה: אם הוא נואש ובדיכאון כי אין לו עבודה, הוא ... החיסכון הזה גורם להארכת הדרך, כי הוא פועל בלי מחשבה על ההשלכות לטווח הארוך. איך להשיג מטרות בצורה נכונה? הדרך להצלחה בכל תחום היא להתמקד במה צריך לקרות כדי שהתוצאה תתרחש. למשל, אם אדם רוצה לעבור לגור עם בת זוג, עליו לשאול את עצמו מה צריך לקרות כדי שהיא תרצה לגור איתי?, ולהתמקד בפעולות ספציפיות שיגרמו לה להרגיש טוב יותר איתו, כמו להיות קשוב לרצונותיה, להבין אותה ולמלא את צרכיה הרגשיים. אליעד מדגיש את החשיבות של חשיבה על תהליך עמוק והבנת ... למטרה, צריך להבין את התהליך ולפעול נכון. לסיכום - מה לעשות כדי באמת להצליח? הסיכום של אליעד כהן הוא ברור וחד: על מנת להצליח, חייבים להתמקד בדרך ובסיבות ולא בתוצאה עצמה. מי שמנסה להשיג מטרות ישירות, לרוב ייכשל. אבל מי שמבין שהתוצאות הן תוצר לוואי של התנהלות נכונה, יכול להצליח בכל תחום: חברתי, זוגי, עסקי או אישי. האדם צריך להיות מוכן להשקיע, להבין את עצמו, ולהתמקד בשיפור פנימי אמיתי, ורק אז ההצלחה תבוא מאליה. איך ליצור חברים בקלות איך לפתח ביטחון עצמי הדרך הנכונה למציאת זוגיות כיצד להצליח בעסקים איך להיות מאושר באמת איך להשיג ... השגת חברים היא תוצאה של תהליך מסוים ולא מטרה שאפשר להשיג ישירות. אנשים רבים שרוצים חברים ולא מצליחים למצוא אותם, לרוב נכשלים בכך כי הם מתמקדים במטרה עצמה - אני רוצה חברים, במקום להתמקד בדרך שגורמת לכך שאנשים ירצו להיות חברים שלהם. הבנת ההבדל בין תוצאה לסיבה ישנם תהליכים שבסופם מתקבלת תוצאה מסוימת. חברים הם תוצאה, בדיוק כמו כסף או זוגיות. כאשר אדם ... איך אני גורם לאנשים לרצות להיות חברים שלי?, והתשובה לכך היא: לגרום להם ליהנות להיות איתך, להיות אדם מעניין, חיובי ובעל ביטחון עצמי. מדוע התמקדות ישירה במטרה אינה עובדת? כאשר אדם אומר אני רוצה חברים ומנסה ישירות להשיגם, לרוב זה לא מצליח. לדוגמה, אם אדם לא מעניין, שלילי או פגיע מדי, אנשים לא ימשכו אליו והוא לא ימצא חברים. כך גם במציאת זוגיות - זוגיות היא תוצאה של כך ששני אנשים נהנים יחד, ולכן מי שרק מחפש זוגיות בלי להתמקד בשאלה איך אני גורם למישהי ליהנות איתי? עלול להיתקע. אותו דבר נכון לגבי כסף - כסף הוא תוצאה של כך שאדם מספק ערך לאחרים. מי שיתמקד ישירות בלהרוויח כסף במקום בלספק ערך, לא יצליח לאורך זמן. החשיבות של התמקדות בדרך ולא בתוצאה הדרך הנכונה להשיג מטרה היא להתמקד בסיבות שמובילות אליה, ולא במטרה עצמה. לדוגמה: במקום לשאול איך אני משיג חברים? יש לשאול איך אני גורם לאנשים לרצות להיות חברים שלי? במקום לשאול איך אני מוצא זוגיות? ... באופן אובססיבי, ייכנס לדיכאון מזה שהוא לבד, מה שירחיק ממנו עוד יותר בני זוג פוטנציאליים. הדרך האמיתית להצלחה כדי להצליח במשהו, יש להתמקד לא במטרה עצמה אלא בתהליכים שמובילים אליה. יש לשאול במה זה תלוי? ולהשקיע בלפתח את הסיבות שיביאו לתוצאה הרצויה. כאשר אדם מתמקד בשורש הבעיה ופועל נכון, הסיכוי להצליח גדל משמעותית. לסיכום מי שרוצה להשיג חברים (או כל מטרה אחרת) חייב להתמקד בדרך - לפתח את עצמו, להפוך לאדם שכיף להיות איתו, להתעניין באחרים ולפתח ביטחון עצמי. במקום לשאול איך אני משיג חברים?, יש לשאול איך אני הופך לאדם שאנשים ירצו להיות ... יהיה טוב עם מישהי ושלמישהי יהיה טוב איתי נגיד, מה אני יכול לעשות שלי יהיה טוב עם עצמי שלמישהי יהיה טוב איתי ושלי יהיה טוב עם מישהי. להתמקד בלטפל בזה לא ב - איך אני מוצא זוגיות איך אתה מוצא זוגיות זאת צרה קטנה יש צרות יותר גדולות קודם כל נבדוק קודם כל בא נבדוק איך אפשר שאנשים יהיה להם כייף איתך שלך יהיה ... לקנות זאת תוצאה של זה שהוא חושב שהמוצר הזה טוב זה שהוא חושב שהמוצר הזה טוב זאת תוצאה של פרזנטציה תוצאה של זה שהוא חבר שלך אז במקום להתמקד איך אני מוכר לו תתמקד איך אני נהיה חבר שלו איך אני עושה לו פרזנטציה טובה תתמקד בדרך לא במטרה המטרה תבוא מעצמה. עכשיו מה קורה הרבה פעמים אצל אנשים נגיד שרוצים חברים מה זה חברים חברים זה אנשים שטוב להם ביחד שני אנשים אם מישהו חושב שאתה עושה לו ... למצוא עבודה ואז הוא בדאון כי אין לו עבודה ואז הוא הולך לראיונות עבודה ורואים בן אדם כאילו שבור מי ירצה בן אדם שבור שיעבוד אצלו ולכן ההתמקדות צריכה תמיד להיות. ש: בדרך. אליעד: בדרך בדיוק בסיבה לא בתוצאה זה כמו נגיד שני אנשים יוצאים ביחד והבן אדם אומר אני רוצה שהיא תרצה רק אותי, את רוצה רק אותי מתי ... בואי נעבור לגור ביחד, בואי נעבור לגור ביחד זאת תוצאה של משהו אחר. ש: שטוב לה איתך. אליעד: בדיוק שהיה לכם כייף שהייתם ביחד שזה ושזה תתמקד בדרך תשאל את עצמך מה צריך לקרות כדי שזה יקרה ולה
מי ים מלוחים - מהי איכות המים שאתה שותה? איזה מזון רוחני אתה צורך?
... היא רק הלבוש החיצוני של המהות הפנימית, שהיא להפסיק להיות צמא. שתיית מי ים = התמקדות בחיצוני. שתיית מים מתוקים = התמקדות בפנימי. כאשר האדם זוכר תמיד את הרצון הפנימי שלו, דהיינו, את הרצון להרגיש ... המים, ושוכח שבעצם הוא בכלל רוצה לא להרגיש חסר של מים, ממילא במקרה כזה הוא מתמקד בחיצוני, ומגדיל את צריכת המים שלו בעתיד. רצון פנימי = לא להרגיש חסר כלשהו. רצון ... שבה הוא באמת לא ירגיש שום חסר. מאחר שזה מה שהוא באמת רוצה. אך כאשר האדם מתמקד ברצון החיצוני, הוא יוצר התמכרות אובססיבית למעטפת החיצונית. שתיית מי ים = מרדף אחר ...
חצי הכוס המלאה - מה עם חצי הכוס הריקה? האם חשיבה חיובית, היא לא שקר עצמי?
... שממנו נובעים כל הרצונות שלו, זה הרגע שבו שני החצאים של הכוס מלאים = שלמות. זכור, אל תתפשר רק על חצי כוס מלאה. תתעקש על כך שכל הכוס תהיה מלאה. הדרך לגרום לכל הכוס להיות מלאה, היא על ידי התמקדות במהות ולא בחיצוניות. להתמקד במהות = להתמקד במה שבאמת חשוב. חצי הכוס הריקה נובע מכך שהאדם רוצה את מה שאינו באמת צריך. הרצון למותרות אינו נובע משום שהאדם ... בדיוק הוא רוצה, ולמה בדיוק הוא רוצה, דהיינו, האדם מסתכל אך ורק על המהות, זה הרגע שבו הוא מבין שהכוס כבר מלאה לחלוטין (אפילו נשפך החוצה). כוס מלאה = שלמות. מלא גם את חצי הכוס הריקה, על ידי התמקדות במהות וברצון הפנימי של עצמך. ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לשכנע בצורה נכונה, איך לגרום לאנשים לבחור בך? איך לגרום לאנשים להצביע לך? איך לגרום לאנשים להסכים איתך? איך לדעת באיזו התנגדות מכירה להתמקד? באיזו התנגדות לקוח להתמקד? איך להתכונן לנאום? איך להכין מצגת? לשכנע את המשוכנע, טעויות של פוליטיקאים, יעוץ פוליטי, הגדרת קהל היעד, מי קהל היעד שלך? בחירת קהל היעד שלך, איך להכין נאום? איך להתכונן למסע בחירות? לשכנע אנשים מתלבטים, איך להעביר חוג בית? לשכנע את הקולות הצפים, איך לגרום לאנשים לרצות לבחור בך
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: התמקדות, איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים? איך לשנות תכונות אופי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לעשות יותר כסף? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך למצוא זוגיות? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: התמקדות, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש משמעות לחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? מה המשמעות של החיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? אולי אנחנו במטריקס? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי קואצ'ינג, ייעוץ נפשי מומלץ, קואצינג מומלץ בנושא התמקדות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2813 שניות - עכשיו 24_05_2025 השעה 06:06:21 - wesi1