אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התמקדות ✔לשכנע בצורה נכונה, איך לגרום לאנשים לבחור בך? איך לגרום לאנשים להצביע לך? איך לגרום לאנשים להסכים איתך? איך לדעת באיזו התנגדות מכירה להתמקד...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨לשכנע בצורה נכונה, איך לגרום לאנשים לבחור בך? איך לגרום לאנשים להצביע לך? איך לגרום לאנשים להסכים איתך? איך לדעת באיזו התנגדות מכירה להתמקד? באיזו התנגדות לקוח להתמקד? איך להתכונן לנאום? איך להכין מצגת? לשכנע את המשוכנע, טעויות של פוליטיקאים, יעוץ פוליטי, הגדרת קהל היעד, מי קהל היעד שלך? בחירת קהל היעד שלך, איך להכין נאום? איך להתכונן למסע בחירות? לשכנע אנשים מתלבטים, איך להעביר חוג בית? לשכנע את הקולות הצפים, איך לגרום לאנשים לרצות לבחור בך
וכאן נדבר על עניין של שכנוע וטיפול בהתנגדויות. גם ברמת לקוח בודד וגם ברמה שמנסים לשכנע קבוצה של אנשים לבחור בך. ונסביר ברגע שאתה מנסה לשכנע בן אדם להסכים איתך, ויש לאותו בן אדם המון התנגדויות, באיזו התנגדות שלו, אתה אמור להתמקד. ואם אתה מנסה לשכנע קבוצה של אנשים, לדוגמה פוליטיקאי שמנסה לשכנע קבוצה של אנשים לבחור בו, במי מהאנשים הוא אמור להתמקד ואיזה מסרים הוא אמור להעביר.

ונדבר על אחת הטעויות הנפוצות ביותר, של פוליטיקאים בתקופת בחירות, שמנסים לשכנע קבוצה של אנשים, לבחור בהם, להצביע להם וכיו"ב. ונדבר על טעות שגורמת לאדם שמנסה לשכנע את הקבוצה של האנשים, לא להצליח להשיג את המטרה שלו, למרות שהוא נותן את הנאום הכי משכנע ואת ההרצאה הכי משכנעת וכולי.

והדבר הזה יכול לקרות לדוגמה, כאשר הנואם שמנסה לשכנע את האנשים, לא יודע להתמקד בקהל היעד הנכון של האנשים שאותם הוא צריך לשכנע כדי שהוא יצליח להשיג את המטרה שלו. ובמקום זה, הוא בוחר להתמקד באנשים שקל לו לשכנע ולא באנשים שאותם הוא צריך לשכנע, כדי שהוא ייבחר.

לדוגמה: נניח שאתה עושה מצגת ל 10 אנשים שבסופה צריכים להחליט האם לבחור בהצעה שלך או לא. ונניח שאתה יודע מראש, עוד לפני העברת המצגת, כי מתוך 10 האנשים שאתה הולך לדבר בפניהם, מתוכם 5 מסכימים איתך ו 5 לא מסכימים איתך. אז כיצד עליך להתכונן למצגת שלך בפני אותם האנשים? מי קהל היעד שלך, שאליו אתה אמור לדבר בהרצאה שלך, כדי שבסופו של דבר יבחרו בך?

אז טעות אפשרית יכולה להיות, לעשות את מה שקל לך. דהיינו, לעשות מצגת מהממת, שתדבר על היתרונות של מה שאתה עושה, ושהיא תחזק עוד יותר את הדעה של 5 האנשים שהם כבר בעדך, שעכשיו הם יהיו עוד יותר בעדך. הבעיה בגישה הזו היא, שאתה פועל בשיטה של לשכנע את המשוכנע. ובסוף המצגת שלך, אתה בעצם גרמת לאנשים שכבר היו בעדך, להיות עוד יותר בעדך.

אבל מה עם האנשים שהם לא בעדך? האם דיברת אליהם? האם התמקדת בהם? האם ניסית לתת להם מענה? האם ניסית לגרום גם למי שלא בעדך, להיות בעדך? האם חשבת על זה שבסופו של דבר, המטרה היא שיבחרו בך ברוב קולות, ושלכן אתה צריך להתמקד במי שלא רוצה לבחור בך ולא במי שכן רוצה לבחור בך?

ניקח לדוגמה פוליטיקאי שרץ לבחירות, ובטעות הוא חוזר שוב ושוב רק על המסרים שמחזקים את הבייס שלו. דהיינו, הוא כל הזמן מתמקד בלהעביר מסרים, שמחזקים את מי שבכל מקרה כבר יצביע עבורו. ואז יתכן שהוא לא יזכה בבחירות, כי כדי לזכות, צריך רוב. דהיינו, צריך שאלו שלא רוצים לבחור בך, שגם הם ירצו לבחור בך.

ולכן הגיוני לומר, שאם אתה רץ לבחירות, אתה צריך להתמקד בלהעביר מסרים, לאלו שלא בטוח בעדך ולאלו שאולי כן תוכל לשכנע אותם לבחור בך. דהיינו, קח את כל קבוצת האנשים שאמורים להחליט אם תיבחר או לא. ותחלק אותה נניח ל 3 קבוצות. לאלו שבטוח יבחרו בך, אלו שבטוח לא יבחרו בך ואלו שאולי יבחרו בך. ואת עיקר המסרים שלך, תמקד באנשים שאולי יבחרו בך ולא באלו שבטוח יבחרו או בטוח לא יבחרו בך.

ומה זה אומר, להתמקד באנשים שאולי יבחרו בך? תשובה: הכוונה היא, שעליך להבין שקהל היעד של המסרים שלך, הוא האנשים שמתלבטים אם לבחור בך או לא לבחור בך. ועליך להגדיר ולדעת, מהם המסרים הספציפיים שאתה צריך להעביר לקבוצת האנשים שמתלבטים האם לבחור בך, בהתאם לדברים שמטרידים את קבוצת המתלבטים ובהתאם לדברים שהגיוני שתגיד לאותם אנשים, כדי לשכנע אותם.

ואיך לדעת מה בדיוק המסרים שאתה צריך להעביר לאנשים שמתלבטים האם להצביע לך והאם לבחור בך? תשובה: זה נושא אחר של שכנוע ושל העברת מסרים.

אבל כמו שאמרתי, ההתמקדות שלך כאשר אתה מעביר הרצאה / נאום / מסע בחירות / מצגת משקיעים וכיו"ב, צריכה להיות בהתאם למטרה הסופית, שתיבחר. וזה אומר להתמקד במי שאולי תוכל לשכנע אותו ולא במי שבכל מקרה בעדך.

ואחדד: לא תמיד המסרים שגורמים לאנשים שבכל מקרה אוהבים אותך ובכל מקרה יצביעו לך, לא תמיד המסרים שגורמים להם להצביע לך, אלו אותם המסרים שאתה צריך להעביר לאנשים שמתלבטים האם להצביע לך. כי לפעמים המסרים שאתה צריך להעביר לאלו שאולי ירצו להצביע לך, הם שונים מהמסרים שאותם אוהבים אלו שבכל מקרה יצביעו לך.

דהיינו, זאת תהיה טעות לחשוב, שאם רעיון X גורם לאנשים לרצות להצביע לך בכל מקרה, הרי שזה אותו המסר שאתה צריך להעביר לאנשים שמתלבטים.

ובעומק של העניין, מה שנכון לגבי איך לשכנע קבוצה של אנשים, נכון גם לגבי איך לשכנע בן אדם אחד. לדוגמה נניח שאתה רוצה לשכנע לקוח לרכוש ממך, הרי שאתה צריך לדעת מהן התנגדויות הלקוח שאתה רוצה לשכנע. ועליך לדעת להתמקד לאו דווקא בלחזק אצלו את הסיבות שבגללן הוא כן רוצה לקנות ממך, אלא עליך לדעת לזהות את השיקולים שלו, שאותם אולי כן תוכל לפצח כדי לשכנע אותו לרכוש ממך.

לדוגמה: נניח שלקוח מתלבט האם לרכוש ממך מוצר X. ונניח שיש ללקוח 10 שיקולים האם לרכוש ממך או לא לרכוש ממך את המוצר. אז לצורך העניין אפשרי לעשות את החלוקה הבאה. קבוצה אחת של שיקולים, תהיה השיקולים שיש ללקוח לרכוש ממך, שהוא כבר משוכנע בהם לרכוש ממך. קבוצה שניה של שיקולים, תהיה השיקולים של הלקוח לא לרכוש ממך, שיקולים שכנראה לא תוכל לשכנע בהם את הלקוח לשנות את דעתו. קבוצה נוספת של שיקולים, תהיה השיקולים של הלקוח שלגביהם הוא מתלבט, האם כן או לא לרכוש ממך, שיקולים שיש ללקוח ספק לגבי הרכישה.

ועליך כמובן להתמקד בשיקולים שלגביהם הלקוח בספק האם לרכוש ממך ולא להתמקד רק בלנסות לחזק אצל הלקוח את השיקולים שבכל מקרה הוא רוצה בגללם לרכוש ממך.

לדוגמה: נניח שאתה רוצה למכור רכב ללקוח. והלקוח רוצה את הרכב כי הוא יפה, אבל הוא בספק אם הוא יהיה לו נוח. ובנוסף הלקוח לא רוצה לרכוש את הרכב, בגלל המחיר שלו.

הרי שיש לנו כאן 3 שיקולים שונים. יש את השיקול שהרכב יפה, שהוא שיקול בעד הרכישה. יש את השיקול של המחיר, שהוא נגד הרכישה. ויש את השיקול של הנוחות של הרכב, שהוא הספק שיש ללקוח האם לרכוש את הרכב או לא.

אז איש מכירות לא מקצועי, ילך להיכן שקל לו ויחזור שוב ושוב ללקוח על השיקול של תראה כמה הרכב יפה, כדי לחזק אצל הלקוח את הרצון שלו לרכוש את הרכב. אבל בשיטה הזאת, הלקוח עדיין בספק, בגלל הכאב של הלקוח שהוא חושב שהרכב לא מספיק נוח, בנוסף על המחיר היקר של הרכב.

ולכן איש מכירות מומחה, ידע לזהות את הנקודה המרכזית שבה הוא צריך להתמקד, כדי לגרום ללקוח לקנות. ובמקרה הנ"ל, הנקודה תהיה העניין של הנוחות של הרכב. שהיא לא בהכרח נקודת החוזקה של הרכב והיא גם לא בהכרח הסיבה המרכזית שבגללה הלקוח רוצה את הרכב מלכתחילה, אבל בהחלט שהיא הנקודה שבה צריכים להתמקד עם הלקוח, כדי לגרום לו לקנות את הרכב.

ושוב, איש המכירות המתחיל, עשוי לחזור שוב ושוב על היתרון המובהק של הרכב, ועל הסיבה שבגללה הלקוח רוצה לרכוש את הרכב. או שהוא ינסה בכלל לטפל בהתנגדות המחיר, שיש ללקוח ביחס לרכב. אבל איש המכירות המקצועי, ידע לזהות, שהוא בכלל צריך להתמקד במשהו ספציפי, שהוא עניין הנוחות של הרכב, כדי לגרום ללקוח לרכוש.

נסתכל על תהליך קבלת החלטה, כעל מאזניים. מספיק גרם 1 יותר בצד 1, כדי לגרום להחלטה להתקבל לצד כלשהו. ולפעמים כדי להטות את המאזניים לצד אחד, לא צריך בשביל זה משקולות גדולות, אלא מספיק גרם 1 ספציפי, שצריך להוסיף לצד אחד יותר מאשר לצד השני. ובהקשר שלנו, צריך לדעת לזהות היכן מסתתר הגרם הזה ולדעת היכן להתמקד מול הלקוח, או מול קבוצת האנשים. ולא תמיד הגרם הבודד הזה, הוא דווקא נקודת החוזקה שלך. יתכן שאתה בכלל צריך להחליש קצת התנגדות ספציפית כלשהי, ובאופן אוטומטי, הלקוח ירצה לרכוש ממך והאנשים ירצו לבחור בך.

לסיכום: כאשר אתה רוצה שיבחרו בך, עליך לדעת להתמקד במי שבספק האם לבחור בך ולא להתמקד במי שבטוח ירצה לבחור בך. ובהתאם לכך, להכין את המצגת / הרצאה וכולי. וכאשר אתה רוצה לבצע תהליך מכירה, עליך להבין ולדעת להיכן למקד את ניסיונות השכנוע שלך, לא בהכרח במה שיותר קל לך לשכנע, אלא במה שיותר הגיוני להתמקד בו, כדי לסגור עסקה.

אז איך להתכונן להרצאה ואיך להכין הרצאה? איך לגרום לאנשים לרצות להצביע לך? איך לגרום לאנשים לרצות לבחור בך? בטוח נכון שאל תנסה לשכנע את המשוכנע ואל תעשה טעויות של פוליטיקאים מתחילים. כן תדע לעשות הגדרת קהל היעד, דהיינו, לדעת מי קהל היעד שלך, ותדע לעשות את בחירת קהל היעד שלך שאליו אתה רוצה לכוון את המסרים שלך. וככה תוכל לשכנע את הקולות הצפים על ידי זה שתתמקד בקהל היעד של הקולות הצפים וככה תגרום בסופו של דבר, לרוב האנשים לבחור בך ולהצביע לך.
התנגדות בשיחת מכירה בטלפון לגרום למישהי התנגדויות בזמן מכירה איך להכין שיטה להשיג מטרות השגת מטרות מטפל לשכנע לקוח לקנות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון יעוץ איך לגרום איך לגרום לאנשים איך לגרום לאנשים לבחור איך לגרום לאנשים לבחור בך איך לגרום לאנשים להסכים איך לגרום לאנשים להסכים איתך איך לגרום לאנשים להצביע איך לגרום לאנשים להצביע לך איך לגרום לאנשים לרצות איך לגרום לאנשים לרצות לבחור בך איך לדעת איך לדעת באיזו התנגדות מכירה להתמקד איך להכין איך להכין מצגת איך להכין נאום איך להעביר איך להעביר חוג בית איך להתכונן איך להתכונן למסע בחירות איך להתכונן לנאום איך לשכנע אנשים איך לשכנע בצורה נכונה אימון לפוליטיקאים אנשים מתלבטים באיזו התנגדות לקוח להתמקד בחירה בחירות בחירת קהל היעד שלך הגדרות הגדרת הגדרת קהל היעד הקולות הצפים התלבטויות התלבטות התמקדות התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות לקוח התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות לקוח התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות של לקוח טעויות טעויות של פוליטיקאים טעות יועץ יועץ אסטרטגי יועץ אסטרטגי פוליטי יועץ פוליטי יועץ תקשורת יועץ תקשורת פוליטי יעוץ יעוץ פוליטי יעוץ תקשורתי יעוץ תקשורתי פוליטי כיצד לשכנע אנשים לבחור לבחור בך לגרום לגרום לאנשים לגרום לאנשים לבחור לגרום לאנשים לבחור בך לגרום לאנשים להסכים לגרום לאנשים להסכים איתך לגרום לאנשים להצביע לגרום לאנשים להצביע לך לגרום לאנשים לרצות לגרום לאנשים לרצות לבחור בך לדעת באיזו התנגדות מכירה להתמקד להכין להכין מצגת להכין נאום להסכים להסכים איתך להעביר להעביר חוג בית להצביע להצביע לך להתכונן להתכונן למסע בחירות להתכונן לנאום להתמקד לטעות לנאום לקוח לקוחות לרצות לשכנע לשכנע אנשים לשכנע אנשים לבחור בך לשכנע אנשים להצביע לך לשכנע אנשים לרצות לשכנע אנשים מתלבטים לשכנע את המשוכנע לשכנע את הקולות הצפים לשכנע בצורה נכונה מי קהל היעד מי קהל היעד שלך מכירה מסע בחירות נאום פוליטי פוליטיקאי פוליטיקאים פוליטיקה קהל היעד קהל היעד שלך קהל יעד רצון שכנוע
הצבת מטרות ויעדים, איך להתמקד, לקבוע מטרות ויעדים, מיקוד במטרות, התמקדות פנימה, התמקדות במטרה, מה אתה רוצה, הצבת מטרות בחיים, מציאת מטרה בחיים, איך למצוא מטרה בחיים
הצבת מטרות ויעדים, איך להתמקד, לקבוע מטרות ויעדים, מיקוד במטרות, התמקדות פנימה, התמקדות במטרה, מה אתה רוצה, הצבת מטרות בחיים, מציאת מטרה בחיים, איך למצוא מטרה בחיים
... מטרות ויעדים, איך להתמקד, לקבוע מטרות ויעדים, מיקוד במטרות, התמקדות פנימה, התמקדות במטרה, מה אתה רוצה, הצבת מטרות בחיים, מציאת מטרה בחיים, איך למצוא מטרה בחיים איך לבחור מטרה ואיך להתמקד בה? השאלה כיצד לבחור מטרה ואיך להתמקד בה, עולה באופן שכיח ומטרידה אנשים רבים. אליעד כהן מסביר שהבחירה עצמה פחות חשובה מאופן ההתמקדות והעקביות. כאשר אדם מתלבט באיזה נושא לבחור, עליו להבין שהבעיה המרכזית אינה בחירת הנושא אלא היכולת שלו להתמקד בנושא שנבחר. גם אם ישנן אפשרויות רבות, השאלה המהותית היא איך לשמור על ההתמקדות, גם כשקשה. לדוגמה, כאשר מישהו בוחר נושא למחקר, בהתחלה יש לו מגוון אפשרויות, ... כל עוד הוא מצליח לשמור על ריכוז ומיקוד . אליעד מדגיש שהקושי תמיד יופיע, לא משנה באיזה נושא בחרת. גם אם בחרת בנושא קל בהתחלה, ... כמו כל נושא אחר. מה לעשות כשקשה להתמקד בנושא שבחרת? כאשר קשה להתמקד, אנשים לעיתים נוטים לקפוץ מנושא לנושא או לקרוא ספרים בצורה לא מסודרת ומדלגים על ... מה מחויב לי?, כלומר, האם אני חייב להתמקד? אם לא חייבים להתמקד, אין בעיה לזנוח את הנושא, אבל אם ההתמקדות נחוצה להשגת המטרה, חייבים להתחייב אליה ולשמור על ריכוז ועקביות. איך לקחת ... את חשיבות האחריות האישית. אם בחרת להתמקד או לא להתמקד, חשוב לקחת אחריות על התוצאות. אם מישהו רוצה להתמיד במקום עבודה מסוים, הוא יכול לבחור ... והאחריות קשורות זו בזו, וההחלטה להתמקד או לא להתמקד היא רק סוג אחד של בחירה שאדם צריך לקחת עליה אחריות. האם חשוב בכלל להתמקד? אליעד מסביר שהחשיבות של ההתמקדות היא יחסית. אם האדם מוצא שההתמקדות אכן מקדמת אותו למטרה, כדאי לו להתמקד. אבל אם ההתמקדות רק יוצרת סבל מיותר, הוא יכול לשחרר אותה. המפתח הוא להבין האם ההתמקדות מקדמת את האדם למטרתו או לא. אם כן, עליו להשקיע מאמץ, אם לא, אפשר לוותר עליה. ... תוך שלושה ימים במקום שנה, עליו להתמקד בצורה חדה ואינטנסיבית יותר. אבל אם הוא מרגיש שהמחיר הרגשי והפיזי של ההתמקדות גבוה מדי, אולי הוא יעדיף להתקדם בקצב איטי יותר. הבחירה תמיד תלויה בשיקול של ... רוצה? היא שאלת המפתח שעליה צריך להתמקד. אליעד חוזר ואומר שההתמקדות האמיתית אינה בנושאים חיצוניים כמו סבל, הנאה או מטרות שטחיות, אלא בהבנה של מה ... מה הוא רוצה בחיים, הוא יוכל תמיד להתמקד מחדש גם כאשר נסיבות חיצוניות מפריעות לו. כיצד להתמודד עם ספקות ואי - ודאות לגבי ...
התמקדות במטרה / סדר עדיפויות בחיים - איך להתמקד בעיקר ולא בטפל?
התמקדות במטרה סדר עדיפויות בחיים - איך להתמקד בעיקר ולא בטפל? מי שרוצה לחיות טוב, עליו לנסות להתמקד בעיקר, ולא בטפל. התמקדות בטפל, יוצרת מאמץ מיותר. התמקדות בטפל, יוצרת תלות רגשית, שיוצרת סבל וכעס מיותרים. לעומת זאת, כאשר האדם מתמקד בעיקר, דהיינו, במהות הפנימית ולא במעטפת החיצונית, הדבר הזה מאפשר לו, להשיג את המטרות שלו הרבה יותר טוב. והשאלה המתבקשת היא, כיצד ניתן לדעת בוודאות, מהו העיקר ומהו הטפל? ... להיות חשוב? על האדם להתבונן פנימה ולגלות את הגורם שגורם לדבר הזה להיות חשוב. על האדם לא לשכוח את המהות ולהסתכל בטעות על החיצוניות. על האדם להתמקד רק במהות הפנימית, כי רק היא באמת בעלת ערך. כל דבר שיש לו ערך כלשהו, הערך שלו נובע ממהות פנימית כלשהי. לכל דבר שיש לו חשיבות כלשהי, יש סיבה כלשהי מדוע הדבר הזה נתפס כחשוב. על ...
התמקדות במטרה, מיקוד במטרה, להתמקד במטרה, הצבת מטרות ויעדים, מטרת הלימוד אצל אליעד כהן, השגת מטרות, להשיג את המטרה, מה המטרה שלך? להתמקד בתכלית, הצבת מטרות, הצבת יעדים
התמקדות במטרה, מיקוד במטרה, להתמקד במטרה, הצבת מטרות ויעדים, מטרת הלימוד אצל אליעד כהן, השגת מטרות, להשיג את המטרה, מה המטרה שלך? להתמקד בתכלית, הצבת מטרות, הצבת יעדים
התמקדות במטרה, מיקוד במטרה, להתמקד במטרה, הצבת מטרות ויעדים, מטרת הלימוד אצל אליעד כהן, השגת מטרות, להשיג את המטרה, מה המטרה שלך? להתמקד בתכלית, הצבת מטרות, הצבת יעדים מהי החשיבות של התמקדות במטרה ואיך עושים זאת נכון? אליעד כהן מסביר כי כאשר אדם מגיע למקום מסוים, למשל ... כמו מה אתם נותנים פה?, במקום לשאול שאלות ספציפיות ומדויקות בהתאם למטרותיהם האישיות. לדבריו, שאלה כללית היא שאלה של צורה ולא שאלה של מהות. שאלה של מהות מתמקדת בצורך הספציפי של האדם ובדרך המדויקת להשגתו. הוא נותן דוגמה לכך שאם אדם רוצה מים, ... מה כתוב על הדלי. לא כל מה שכתוב על המוצר הוא בהכרח מה שיש בפנים. לכן, כדי להגיע לתוצאות המדויקות ביותר, יש צורך בשאלה ממוקדת וברורה. מהו החיסרון הגדול ביותר בהתמקדות מוגזמת במטרה ספציפית? למרות חשיבות ההתמקדות במטרה, אליעד כהן מזהיר כי יש גם חיסרון בהתמקדות מוגזמת במטרה מסוימת. לעיתים, אנשים מתמקדים כל כך במטרה אחת שהם שוכחים לבדוק האם המטרה הזו באמת נכונה עבורם, או אם היא המטרה האמיתית והמוחלטת שלהם. הוא נותן דוגמה לאדם שרצה להגיע לראש הנקרה, אך בדרך התבלבל והחל להתמקד בהגעה לנעריה, ושכח שהיעד המקורי שלו היה אחר לגמרי. האדם התאמץ והגיע לנעריה, אך למעשה פספס את המטרה האמיתית שלשמה יצא לדרך. לכן, התמקדות במטרה בלי לבחון שוב ושוב את המטרה עצמה יכולה לגרום לכך שהאדם יגיע למקום הלא ... מדוע הוא רוצה את המטרה הזו ומה מטרתה של אותה מטרה. כך, באמצעות התהליך הזה של בירור עומק, ניתן להגיע למטרות בסיסיות ואמיתיות יותר, ולהימנע מהטעיה עצמית או מהתמקדות מיותרת בדברים שוליים. דוגמה לכך היא עובד שמתמקד במטרה ספציפית, כמו רכישת מוצר מסוים לעבודה, ושוכח שהמטרה של המחלקה שלו היא לספק חומר גלם לייצור. מרוב שהתמקד בפרטים הקטנים, הוא שכח את המטרה הגדולה יותר של המחלקה כולה. מה עושים כאשר לא בטוחים במטרה? כאשר אדם לא בטוח שהמטרה שלו נכונה, אליעד כהן ממליץ לעיתים לא להתמקד דווקא במטרה מסוימת, אלא לבדוק כיוונים אחרים. הוא מסביר שלפעמים הדרך הנכונה להגיע ... מקדמת אותו למטרה שלו או לא. ההחלטה להמשיך או לוותר צריכה להיות תמיד על בסיס הערכת הסיכויים להשיג את המטרה האמיתית והעיקרית שלו דרך אותו מקום. מדוע לא מספיק להתמקד בכותרות של התוכן ויש לבדוק את התוכן לעומק? אליעד כהן מסביר שיש אנשים שמסתכלים רק על ... לסייע בתחומים אחרים בחיים? הגישה שאליעד מציג, של בירור המטרות ושאילת השאלות הנכונות, רלוונטית לא רק בתחום הלימוד אלא יכולה לשפר את איכות החיים באופן כללי. ההתמקדות במהות ולא בצורה עוזרת לאדם לקבל החלטות נכונות יותר בחייו, ולמקד את המשאבים שלו באופן מדויק ויעיל יותר. הוא מדגיש כי החשיבה העמוקה והברורה הזו עוזרת לאדם לא רק להבין מה הוא רוצה, אלא גם להשיג זאת בצורה היעילה והמדויקת ביותר. איך להתמקד במטרות? מהי מטרה אמיתית? איך לשאול את השאלות הנכונות? כיצד להימנע מהטעיה עצמית? איך ...
התמקדות במטרה, מיקוד במטרה, להתמקד במטרה, דבקות במטרות, מטרות מנוגדות, השגת מטרות, להשיג מטרות, יעדים ומטרות
התמקדות במטרה, מיקוד במטרה, להתמקד במטרה, דבקות במטרות, מטרות מנוגדות, השגת מטרות, להשיג מטרות, יעדים ומטרות ובו יתבאר, מהי התמקדות במטרה? מהי נחישות אמיתית? מהי דבקות במטרה? וכיצד ... להשיג אותה, לשם כך האדם צריך כמה שיותר כוחות ומשאבים, לצורך המאמץ שלו, שיגרום לו להשיג את המטרה שלו. ולכן, כאשר יש לאדם איזו מטרה, בפרט מטרה לא קלה, עליו להתמקד במטרה ולהקדיש את כל תשומת הלב שלו ואת כל הכוחות הנפשיים ... רגיש לאויב, כי זו פעולה שנוגדת את המטרה האישית שלו, שהיא לנצח את האויב. אבל, מי שרוצה לנצח בקרב, לא רק שאסור לו לעשות דברים שיכשילו אותו, אלא שהוא צריך להתמקד כל הזמן, בלעשות רק דברים שיעזרו לו להשיג את המטרה שלו. ... עם הרצון שלו לעשות דבר, שלא משרת את השגת המטרה, מחלישה בתת המודע של האדם, את הרצון של האדם להשיג את המטרה המרכזית שלו. דהיינו, גורמת לו לאבד את הריכוז ואת המיקוד שלו במטרה הראשית שלו. כך שברגע שרוצים להשיג איזו מטרה, הרי שצריך להתמקד רק בה, ולא לעשות עוד דברים אחרים, שלא משרתים אותה. כי זה ... את השגת המטרה שלך. כי גם לעשות דברים שלא משרתים את השגת המטרות שלך, גם זה נוגד את השגת המטרה שלך, כי זה בזבוז משאבים נפשיים וכולי כנל. אבל יש כאן עוד רמת מיקוד גבוהה יותר, והיא, שכאשר האדם רוצה להשיג איזו מטרה, הרי ... וזה גורם לו לאבד את הריכוז שלו, בהשגת המטרה שלו. אבל כאשר האדם מרוכז בהשגת המטרה שלו, ממילא גם הוא פועל נכון להשגת המטרה שלו. ונבהיר: שנכון מאוד, שלהתמקד במטרה, כפי שכבר ביארתי לעיל, עד שהאדם לא חושב על שום דבר, ... הרעיון הנל, הוא להסביר לאדם, מה הוא לא עושה מספיק טוב כדי להשיג את המטרה שלו, והיכן הוא יכול להשתפר כדי להשיג את המטרה שלו. כדי שהאדם יבין, שהוא צריך להתמקד כמה שיותר בהשגת המטרה שלו, ואז אולי הוא ישיג את המטרה ...
לפתור בעיות רגשיות באופן עקיף, הורדת אחוזי שומן בבטן, להוריד את השומן בבטן, פתרון בעיות באופן ישיר, פתרון בעיות באופן עקיף, לפתור בעיה באופן ישיר, לפתור בעיה באופן עקיף, שריפת שומן בבטן, הורדת שומן בבטן, לעשות קוביות בבטן
לפתור בעיות רגשיות באופן עקיף, הורדת אחוזי שומן בבטן, להוריד את השומן בבטן, פתרון בעיות באופן ישיר, פתרון בעיות באופן עקיף, לפתור בעיה באופן ישיר, לפתור בעיה באופן עקיף, שריפת שומן בבטן, הורדת שומן בבטן, לעשות קוביות בבטן
... טורדנית או חרדה, הוא עלול לנסות להתמודד איתה בצורה ישירה על ידי התמקדות בלתי פוסקת במחשבה הזאת בלבד. לפי אליעד, גישה ישירה זו אינה תמיד מצליחה, כיוון שהבעיה עצמה היא רק סימפטום של קושי רחב ועמוק יותר. לדוגמה, אם אדם סובל ממחשבות ... שמקורן בחרדה או בחוסר היגיון, הוא לא יוכל לפתור את הבעיה רק באמצעות התמקדות במחשבה הטורדנית. אליעד מדגיש שכדי להתמודד עם הבעיה, יש צורך לשפר את החשיבה, ההיגיון והשליטה העצמית באופן כללי. כלומר, לפתח ולחזק את יכולות החשיבה והשכל באופן ... רק מאזור מסוים בגוף, כך גם לא ניתן לפתור בעיה רגשית מסוימת על ידי התמקדות רק בה. לדוגמה, אם אדם סובל ממחשבות טורדניות הנובעות מחרדה, הוא עלול לנסות להתמודד ישירות עם אותן מחשבות, ולהקדיש להן את כל תשומת הלב. אך פעמים רבות, שיטה זו אינה ... ביותר היא דווקא לפעול בצורה עקיפה, דרך חיזוק היכולות הכלליות ולא רק התמקדות בסימפטום עצמו. כך גם בירידה במשקל - אם רוצים להוריד שומן מאזור מסוים, הדרך היא להוריד אחוזי שומן בכל הגוף. כך גם בפן הרגשי - אם רוצים לפתור בעיה מסוימת, יש לשפר ...
פוליגמיה, מונוגמיה, מהי זוגיות טובה? מערכות יחסים, להצליח בזוגיות, זוגיות, מערכת יחסים פתוחה, מערכת יחסים מונוגמית, זוגיות עם המציאות, בגידה בזוגיות, לגרום למישהו לרצות רק אותך, פוליאמוריה
פוליגמיה, מונוגמיה, מהי זוגיות טובה? מערכות יחסים, להצליח בזוגיות, זוגיות, מערכת יחסים פתוחה, מערכת יחסים מונוגמית, זוגיות עם המציאות, בגידה בזוגיות, לגרום למישהו לרצות רק אותך, פוליאמוריה
... להתעורר במערכת יחסים מונוגמית. לעומת זאת, אליעד מפרט את היתרונות במונוגמיה, שהמרכזיים בהם הם התמקדות, יציבות ותחושת ביטחון. במערכת יחסים מונוגמית יש התמקדות באדם אחד בלבד, דבר המאפשר לפתח קשר ... המהות או האחדות של המציאות. הוא מסביר שהקונפליקט של פוליגמיה מול מונוגמיה זהה לקונפליקט בין התמקדות מוחלטת במהות (מציאות, אלוהים, ...
מחשבות שליליות אוטומטיות, מחשבות רעות, מחשבות מטרידות, מחשבות פולשניות, פחד להתאכזב, פחד להיפגע, פחד להיקשר, רואה את הרע, פרפקציוניזם, בן אדם שלילי, בן אדם דיכאוני, חשיבה חיובית
מחשבות שליליות אוטומטיות, מחשבות רעות, מחשבות מטרידות, מחשבות פולשניות, פחד להתאכזב, פחד להיפגע, פחד להיקשר, רואה את הרע, פרפקציוניזם, בן אדם שלילי, בן אדם דיכאוני, חשיבה חיובית
... להיקשר, רואה את הרע, פרפקציוניזם, בן אדם שלילי, בן אדם דיכאוני, חשיבה חיובית מדוע אנשים מתמקדים תמיד בשלילי במקום בחיובי? אנשים רבים נוטים באופן אוטומטי להתמקד דווקא במה שרע, במה שחסר ובמה שלא מושלם, גם כשהמציאות שלהם היא ... מסביר כי אנשים כאלה יצליחו למצוא פגם קטן מאוד אפילו במשהו שנראה כמעט מושלם, יעשו זום אין ויתמקדו בפגם הזה בלבד. נשאלת השאלה: מה ההיגיון בזה, ולמה אדם יבחר באופן ... שוב בעתיד. איך ההימנעות מהיקשרות רגשית משפיעה על החשיבה השלילית? סיבה נוספת לכך שאדם מתמקד ברע, על פי אליעד כהן, היא הרצון להימנע מהיקשרות רגשית. אנשים שחוששים להיפגע או להיכוות רגשית בוחרים באופן לא מודע להתמקד במה שלא טוב, ובכך מונעים מעצמם לפתח קשר רגשי עמוק או ציפיות ... את הבעייתיות והחסרונות, הם מגנים על עצמם מפגיעה רגשית אפשרית במקרה של אכזבה או כישלון. האם התמקדות במה שנגד רצונך באמת תעזור לך להפסיק לסבול? אליעד מציג סיבה נוספת והיא ההתמקדות דווקא במה שנוגד את רצון האדם. הוא מסביר שאנשים נוטים לפעמים להתמקד בשלילי כי הם מאמינים שזה יעזור להם להפוך לפחות מושפעים מהדברים שהם לא רוצים. בפועל, המצב הוא הפוך: הם ממשיכים לסבול באופן מתמשך. אליעד כהן מדגיש שאם ההתמקדות במה שנגד הרצון הייתה עוזרת, האדם לא היה ממשיך לסבול מכך ... נוטים לסבול יותר? אליעד כהן מציין שהשאיפה לשלמות (פרפקציוניזם) היא גורם מרכזי שמוביל להתמקדות בשלילי. כאשר אדם נעול על הרעיון שהוא חייב להגיע לשלמות ... שליליים. במקום לראות כל חיסרון כרע מוחלט, הוא מתחיל לקבל את המציאות כפי שהיא. בדרך זו, ההתמקדות בשלילי פוחתת, והרצון לשלמות הופך לפחות קריטי. כך, האדם ... לחשוב בצורה חיובית יותר? מדוע אנשים נוטים לראות יותר את השלילי מאשר את החיובי? ישנם אנשים שמתמקדים בשלילי בכל מצב, גם אם הכל כמעט מושלם, הם ימצאו את הפגם הקטן ביותר ויעשו עליו התמקדות קיצונית. השאלה היא: מה ההיגיון בכך? מה הסיבות לכך שאדם ... הרע כדי למנוע מעצמם להיקשר רגשית. אם לא יאמינו בטוב, הם גם לא יתאכזבו כאשר הדברים ישתבשו. - התמקדות במה שנגד רצונו - אנשים רבים מתמקדים במה שלא תואם לרצונם, מתוך רצון להפסיק להיות מושפעים מזה, אך ... לכך שכל דבר שהוא פחות ממושלם נתפס כרע. האדם שמחפש שלמות מתחיל לראות את הפגמים בכל דבר ולהתמקד בהם. - אמונה שיש שלמות, אך חוסר מוכנות להתאמץ עבורה - אדם יכול ... להשיג. כיצד אפשר לשנות את החשיבה השלילית? אם אדם מבין שהשלמות אינה קיימת, הוא מפסיק להתמקד במה שחסר ומקבל את המציאות כפי שהיא. כאשר אין חיפוש אחר שלמות ... זה בלראות את השלילי יהיה משהו מושלם יהיה לו כתם קטן משהו לא זה הוא ימצא את הדבר הזה והוא יתמקד בו ויעשה לו close up ו zoom in, מה ההיגיון שבן אדם מתמקד בשלילי מה ההיגיון בזה? ש: למה הוא עושה את זה? אליעד: כן איזה ... אתה. ש: כשהוא רואה את הרע זה בעצם שהוא רואה את הדברים שהם נגד רצונו. אליעד: למה שהוא יתמקד דווקא בהם? ש: כשהוא רואה דברים נגד רצונו בסוף זה מפסיק להשפיע ...
אימון עסקי, איך לתמחר את עצמך? איך לתמחר שירות? באיזה מוצר להתמקד? איזה מוצר למכור? כמה כסף לבקש? איזה שירות לתת? מיקוד עסקי, מטרות עסקיות, איך לשווק את עצמך? אימון לבעלי עסקים
אימון עסקי, איך לתמחר את עצמך? איך לתמחר שירות? באיזה מוצר להתמקד? איזה מוצר למכור? כמה כסף לבקש? איזה שירות לתת? מיקוד עסקי, מטרות עסקיות, איך לשווק את עצמך? אימון לבעלי עסקים
... עסקי, איך לתמחר את עצמך? איך לתמחר שירות? באיזה מוצר להתמקד? איזה מוצר למכור? כמה כסף לבקש? איזה שירות לתת? מיקוד עסקי, מטרות עסקיות, איך לשווק את עצמך? אימון לבעלי עסקים איך נכון לקבל החלטה על מיקום העסק? אליעד כהן מסביר כיצד לקבל החלטות עסקיות ... למיקום כשלעצמו (בבית או מחוץ לבית), אלא למשמעות של המיקום ביחס לעלות המאמץ, הזמן והנוחות שלך ושל הלקוח. התמקדות זו מאפשרת לך לקבל החלטות עסקיות ממוקדות רווח. איך לקבוע מחיר נכון לשירות שלך? אליעד מסביר את השיקול המרכזי בתמחור השירותים - ... עבור הלקוח אפשרויות בחירה, וגורמת לו להבין את הערך של השירות שאת מספקת במיקום הנוח עבורו. מה החשיבות של התמקדות בתועלת ולא במיקום? אליעד מסביר שלכל עסק יש כמה שיקולים חשובים, אך השיקול החשוב ביותר צריך להיות תמיד התועלת לעומת העלות. כל ... לבחור בין מחיר זול יותר אצלך לבין מחיר גבוה ונוח בביתו. הערכה נכונה של שווי השירות דרך עיני הלקוח, תוך התמקדות בנוחות שלו ולא רק במחיר עצמו. לסיכום, אליעד ממליץ לאמץ גישה מעשית, חכמה וממוקדת, המאפשרת לך למקסם רווחים, לשמור על זמן פנוי, ולספק ללקוח שירות שמוערך כראוי על פי הנוחות והמאמץ. אימון אישי לבעלי עסקים איך לתמחר את השירות שלך? החלטות מיקוד בעסק מכירת שירותים ובחירת מקום עבודה הערכת עלות תועלת בעסק איך לתמחר את עצמך ומהם השיקולים החשובים ביותר לעסק? המשתתפת שואלת אם על ... מאמץ. הוא מציין שהשאלה על אם העסק צריך להיות בבית או מחוץ לבית לא רלוונטית כל כך, אלא מה שחשוב הוא איך להתמקד בתמורה לעבודה - כיצד להעריך את עלות המאמץ ולהתמקד במה שיביא את התוצאה הכלכלית הטובה ביותר. אם יש לך עלות זמן, עליך לבקש את הסכום שיגבה את הזמן הזה, ללא קשר אם השירות ניתן בבית או ... שלה, אלא להעריך את הנוחות שיכולה להעניק ללקוחות. אימון אישי לבעלי עסקים איך לתמחר את השירות שלך החלטות מיקוד בעסק מכירת שירותים ובחירת מקום עבודה הערכת עלות תועלת בעסק מה התחלת להגיד? ש: יש לי התלבטות לגבי העסק שלי. אליעד: התלבטות לגבי העסק ... איך אני בונה שאני ארוויח כמה שיותר כסף בכמה שפחות מאמץ נגיד, אוקי זאת שאלה נכונה? ש: כן. אליעד: יפה ההתמקדות צריכה להיות בזה לא באים לבנות את זה בבית או מחוץ לבית, זאת אומרת מי אמר שזה משנה אם זה בבית או מחוץ לבית בכלל את מראש מניחה ...
איך להשיג חברים? איך למצוא זוגיות? איך למצוא אהבה? איך להתקבל לעבודה? איך להצליח בחיים? להתמקד בסיבה, להתמקד בדרך, הדרך הקצרה והארוכה, הדרך הארוכה והקצרה, לא לפחד ממאמץ, איך לעשות כסף? איך להצליח בכל תחום?
איך להשיג חברים? איך למצוא זוגיות? איך למצוא אהבה? איך להתקבל לעבודה? איך להצליח בחיים? להתמקד בסיבה, להתמקד בדרך, הדרך הקצרה והארוכה, הדרך הארוכה והקצרה, לא לפחד ממאמץ, איך לעשות כסף? איך להצליח בכל תחום?
... להשיג חברים? איך למצוא זוגיות? איך למצוא אהבה? איך להתקבל לעבודה? איך להצליח בחיים? להתמקד בסיבה, להתמקד בדרך, הדרך הקצרה והארוכה, הדרך הארוכה והקצרה, לא לפחד ממאמץ, איך לעשות כסף? איך להצליח בכל תחום? איך באמת ... אליעד מדגיש שוב ושוב, שהתוצאה (כמו חברים, זוגיות או כסף) היא תמיד תוצר לוואי של תהליכים עמוקים יותר. מדוע לא כדאי להתמקד ישירות במטרות שלנו? הסיבה העיקרית לכישלון היא שאנשים נוטים להציב לעצמם מטרות כמו אני רוצה חברים או אני חייב ... הדרך הנכונה לפי אליעד היא לא לשאול איך אשיג חברים? אלא לשאול איך אני גורם לאנשים ליהנות איתי ולהרגיש טוב במחיצתי?. התמקדות כזו מעבירה את המיקוד מהתוצאה אל הסיבות שיוצרות אותה. הוא מסביר בפירוט: כדי שיהיו לך חברים, עליך להיות אדם שמעניין אחרים, שכיף לדבר איתו, ושיש לו ביטחון עצמי. אליעד מדגיש שכל סוגי ההצלחה הם תוצאה של סיבות מסוימות, ועלינו תמיד להתמקד בשאלת הסיבה ולא בשאלת התוצאה. לדוגמה, במקום לומר איך אני מוצא זוגיות? עדיף לשאול איך יהיה טוב לי עם עצמי ... אחרת? ואיך אוכל לגרום לאחרים להרגיש טוב בחברתי?. כדי להצליח בתחום העסקי, למשל, במקום לשאול איך אני עושה כסף? יש להתמקד בשאלה איך אני מספק ערך לאחרים, כך שהם ירצו לשלם לי?. מה הסכנה בהתמקדות בתוצאה בלבד? כשאדם מתמקד אך ורק בתוצאה ולא בדרך, הוא עלול להיכנס למעגל של תסכול. אליעד נותן דוגמה של אדם שמחפש זוגיות באובססיביות: ככל שהוא מתמקד יותר בחוסר זוגיות, כך הוא נעשה מדוכדך ושלילי יותר, מה שהופך אותו לפחות מושך בעיני אחרים. דוגמה נוספת היא ... להארכת הדרך, כי הוא פועל בלי מחשבה על ההשלכות לטווח הארוך. איך להשיג מטרות בצורה נכונה? הדרך להצלחה בכל תחום היא להתמקד במה צריך לקרות כדי שהתוצאה תתרחש. למשל, אם אדם רוצה לעבור לגור עם בת זוג, עליו לשאול את עצמו מה צריך לקרות כדי שהיא תרצה לגור איתי?, ולהתמקד בפעולות ספציפיות שיגרמו לה להרגיש טוב יותר איתו, כמו להיות קשוב לרצונותיה, להבין אותה ולמלא את צרכיה ... את התהליך ולפעול נכון. לסיכום - מה לעשות כדי באמת להצליח? הסיכום של אליעד כהן הוא ברור וחד: על מנת להצליח, חייבים להתמקד בדרך ובסיבות ולא בתוצאה עצמה. מי שמנסה להשיג מטרות ישירות, לרוב ייכשל. אבל מי שמבין שהתוצאות הן תוצר לוואי של התנהלות נכונה, יכול להצליח בכל תחום: חברתי, זוגי, עסקי או אישי. האדם צריך להיות מוכן להשקיע, להבין את עצמו, ולהתמקד בשיפור פנימי אמיתי, ורק אז ההצלחה תבוא מאליה. איך ליצור חברים בקלות איך לפתח ביטחון עצמי הדרך הנכונה למציאת ... של תהליך מסוים ולא מטרה שאפשר להשיג ישירות. אנשים רבים שרוצים חברים ולא מצליחים למצוא אותם, לרוב נכשלים בכך כי הם מתמקדים במטרה עצמה - אני רוצה חברים, במקום להתמקד בדרך שגורמת לכך שאנשים ירצו להיות חברים שלהם. הבנת ההבדל בין תוצאה לסיבה ישנם תהליכים שבסופם מתקבלת תוצאה ... להיות חברים שלי?, והתשובה לכך היא: לגרום להם ליהנות להיות איתך, להיות אדם מעניין, חיובי ובעל ביטחון עצמי. מדוע התמקדות ישירה במטרה אינה עובדת? כאשר אדם אומר אני רוצה חברים ומנסה ישירות להשיגם, לרוב זה לא מצליח. לדוגמה, ... לא ימצא חברים. כך גם במציאת זוגיות - זוגיות היא תוצאה של כך ששני אנשים נהנים יחד, ולכן מי שרק מחפש זוגיות בלי להתמקד בשאלה איך אני גורם למישהי ליהנות איתי? עלול להיתקע. אותו דבר נכון לגבי כסף - כסף הוא תוצאה של כך שאדם מספק ערך לאחרים. מי שיתמקד ישירות בלהרוויח כסף במקום בלספק ערך, לא יצליח לאורך זמן. החשיבות של התמקדות בדרך ולא בתוצאה הדרך הנכונה להשיג מטרה היא להתמקד בסיבות שמובילות אליה, ולא במטרה עצמה. לדוגמה: במקום לשאול איך אני משיג חברים? יש לשאול איך אני גורם לאנשים ... ייכנס לדיכאון מזה שהוא לבד, מה שירחיק ממנו עוד יותר בני זוג פוטנציאליים. הדרך האמיתית להצלחה כדי להצליח במשהו, יש להתמקד לא במטרה עצמה אלא בתהליכים שמובילים אליה. יש לשאול במה זה תלוי? ולהשקיע בלפתח את הסיבות שיביאו לתוצאה הרצויה. כאשר אדם מתמקד בשורש הבעיה ופועל נכון, הסיכוי להצליח גדל משמעותית. לסיכום מי שרוצה להשיג חברים (או כל מטרה אחרת) חייב להתמקד בדרך - לפתח את עצמו, להפוך לאדם שכיף להיות איתו, להתעניין באחרים ולפתח ביטחון עצמי. במקום לשאול איך אני ... ושלמישהי יהיה טוב איתי נגיד, מה אני יכול לעשות שלי יהיה טוב עם עצמי שלמישהי יהיה טוב איתי ושלי יהיה טוב עם מישהי. להתמקד בלטפל בזה לא ב - איך אני מוצא זוגיות איך אתה מוצא זוגיות זאת צרה קטנה יש צרות יותר גדולות קודם כל נבדוק ... זה שהוא חושב שהמוצר הזה טוב זה שהוא חושב שהמוצר הזה טוב זאת תוצאה של פרזנטציה תוצאה של זה שהוא חבר שלך אז במקום להתמקד איך אני מוכר לו תתמקד איך אני נהיה חבר שלו איך אני עושה לו פרזנטציה טובה תתמקד בדרך לא במטרה המטרה תבוא מעצמה. עכשיו מה קורה הרבה פעמים אצל אנשים נגיד שרוצים חברים מה זה חברים חברים זה ... בדאון כי אין לו עבודה ואז הוא הולך לראיונות עבודה ורואים בן אדם כאילו שבור מי ירצה בן אדם שבור שיעבוד אצלו ולכן ההתמקדות צריכה תמיד להיות. ש: בדרך. אליעד: בדרך בדיוק בסיבה לא בתוצאה זה כמו נגיד שני אנשים יוצאים ביחד והבן ... ביחד, בואי נעבור לגור ביחד זאת תוצאה של משהו אחר. ש: שטוב לה איתך. אליעד: בדיוק שהיה לכם כייף שהייתם ביחד שזה ושזה תתמקד בדרך תשאל את עצמך מה צריך לקרות כדי שזה יקרה ולה
נישה עסקית, איכות או כמות, בידול עסקי, מיתוג עסקי, ייחוד עסקי, איזה עסק לפתוח? מי הלקוחות שלך? האם לבחור נישה עסקית? בעד ונגד נישה עסקית, עסק נישתי, עסק בנישה מסוימת, איך לבדל את העסק שלך? איך לבחור נישה עסקית? בחירת נישה לעסק
נישה עסקית, איכות או כמות, בידול עסקי, מיתוג עסקי, ייחוד עסקי, איזה עסק לפתוח? מי הלקוחות שלך? האם לבחור נישה עסקית? בעד ונגד נישה עסקית, עסק נישתי, עסק בנישה מסוימת, איך לבדל את העסק שלך? איך לבחור נישה עסקית? בחירת נישה לעסק
... משמעותית על הצלחת העסק. אליעד כהן מציע לבחון את היתרונות והחסרונות של כל גישה ולהבין את ההשלכות שלה. מה המשמעות של נישה עסקית? נישה עסקית מתייחסת להתמקדות בתחום מסוים ולהציע שירותים או מוצרים שמיועדים לקהל יעד ספציפי. לדוגמה, אם אדם הוא חשמלאי, הוא יכול לבחור להציג את עצמו ... נישה ברורה וממוקדת, וזה יכול להוביל להצלחות בעסקים. גם בתחום אימוני כושר, מאמן שמגדיר את עצמו כמאמן כושר לכל הגילאים פונה לקהל יעד רחב. אך אם הוא מתמקד רק בגילאים 40-50, הוא יהפוך למומחה בתחום זה, מה שיגרום לקהל היעד להעדיף אותו. היתרונות של גישה רחבה ללא בידול כאשר לא מבדילים את ... דבר שמוביל לפוטנציאל צמיחה גבוה יותר. החסרונות של גישה רחבה ללא בידול למרות היתרונות, יש גם חסרונות ברורה בגישה זו: תחרות גבוהה יותר: כאשר העסק לא מתמקד בנישה, הוא מתמודד עם יותר מתחרים, חלקם יכולים להיות אטרקטיביים יותר מבחינת מחירים. קושי לבדל את עצמך: לקוחות שמחפשים שירות ממוקד עשויים להעדיף איש מקצוע שמתמחה בתחום מסוים. פיזור מאמצים ושיווק מסובך יותר: קשה לשווק את העסק באופן ממוקד, כשאין התמחות ברורה. היתרונות של בידול והתמקדות בנישה כאשר בוחרים בידול ומתמקדים בתחום מסוים, היתרונות הם: מותג חזק יותר: כאשר אתה מציג את עצמך כמומחה בתחום מסוים, הלקוחות רואים בך סמכות מקצועית, דבר שמסייע ... מחיר גבוה יותר עבור השירותים שלך. אמון גבוה יותר מצד הלקוחות: כאשר לקוחות רואים שאתה מתמחה בתחום הספציפי, הם יותר נוטים לפנות אליך. החסרונות של בידול והתמקדות בנישה למרות יתרונות הבידול, יש גם חסרונות: קהל יעד מצומצם יותר: פנייה לקהל יעד מצומצם עשויה להגביל את אפשרויות ההכנסה. תלות ... עצמך בדרך שונה בהתאם לצורך של הלקוח. זהו דימוי לעסקים שמבצעים בידול בעשייה שלהם על פי סוגי הלקוחות השונים. מתי נישה עלולה להעיד על חוסר ידע? לפעמים, התמקדות בנישה מסוימת עשויה להעיד על חוסר ידע בכל התחום. לדוגמה, מאמן כושר שמתמחה רק באימון ילדים, אך לא יודע לאמן מבוגרים, עשוי ... אסטרטגיה שיווקית שיווק ומיתוג בניית עסק מצליח האם עדיף ליצור נישה עסקית או לא? בעולם העסקים, אחת השאלות המרכזיות שעולות היא האם עדיף לבדל את עצמך ולהתמקד בנישה מסוימת, או להציע שירותים רחבים ולפנות לקהל כמה שיותר גדול. השאלה הזו רלוונטית לכל תחום - אם אתה חשמלאי, מאמן כושר, מטפל, יועץ עסקי, בעל חנות או כל עסק אחר, הבחירה בין התמקדות בנישה לבין הרחבת הפעילות יכולה להשפיע באופן משמעותי על ההצלחה שלך. מה המשמעות של נישה עסקית? נישה עסקית משמעותה מיקוד בתחום מסוים, ולא ניסיון לפנות לכל הלקוחות. לדוגמה, חשמלאי שמגדיר את עצמו כחשמלאי כללי יציע שירותים לכל לקוח עם בעיות חשמל. אך חשמלאי שיתמקד בתחום ספציפי, כמו מומחה להתקנת תשתיות חשמל למערכות מיזוג אוויר, יצור לעצמו נישה ייחודית. כך גם מאמן כושר - אם הוא מציג את עצמו כמאמן כושר לכל הגילאים, הוא פונה לקהל רחב. אך אם הוא מחליט להתמקד רק בגילאים 40-50, הוא הופך למומחה בתחום הזה, והלקוחות בטווח הגילאים הזה יראו בו כתובת מועדפת. היתרונות של גישה רחבה ללא בידול אם ... מישהו שמתמחה בתחום מסוים. פיזור מאמצים ושיווק מסובך יותר - קשה לשווק את עצמך כשאין לך התמחות ברורה, כי כל קהל יעד מחפש משהו אחר. היתרונות של בידול והתמקדות בנישה כאשר אתה בוחר בידול ומתמקד בתחום מסוים, אתה נהנה מהיתרונות הבאים: מותג חזק יותר - כשאתה מציג את עצמך כמומחה לנושא מסוים, הלקוחות רואים בך סמכות מקצועית בתחום ... מוכן לשלם מחיר גבוה יותר עבור השירות שלך. אמון גבוה יותר מצד הלקוחות - אנשים מעדיפים לפנות לאיש מקצוע שמתמחה בדיוק במה שהם צריכים. החסרונות של בידול והתמקדות בנישה למרות היתרונות, גם להתמקדות בנישה יש חסרונות: קהל יעד מצומצם יותר - אתה פונה לקבוצה קטנה יותר של לקוחות, מה שעלול להגביל את ההכנסות שלך. תלות גדולה ... לה. זוהי דוגמה נהדרת לעסקים שיכולים לשנות את האופן שבו הם מציגים את עצמם בהתאם ללקוח הפוטנציאלי. מתי נישה עלולה להעיד על חוסר ידע? חשוב להבין שלעיתים, התמקדות בנישה מסוימת יכולה להעיד על כך שאיש המקצוע לא באמת מבין את התחום כולו. לדוגמה: אם מאמן כושר אומר שהוא מאמן רק ילדים כי הוא ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לשכנע בצורה נכונה, איך לגרום לאנשים לבחור בך? איך לגרום לאנשים להצביע לך? איך לגרום לאנשים להסכים איתך? איך לדעת באיזו התנגדות מכירה להתמקד? באיזו התנגדות לקוח להתמקד? איך להתכונן לנאום? איך להכין מצגת? לשכנע את המשוכנע, טעויות של פוליטיקאים, יעוץ פוליטי, הגדרת קהל היעד, מי קהל היעד שלך? בחירת קהל היעד שלך, איך להכין נאום? איך להתכונן למסע בחירות? לשכנע אנשים מתלבטים, איך להעביר חוג בית? לשכנע את הקולות הצפים, איך לגרום לאנשים לרצות לבחור בך
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: התמקדות, איך להצליח בזוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחנך ילדים? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך לשתול מחשבות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להאמין בעצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשנות תכונות אופי? איך להעריך את עצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור אהבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: התמקדות, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם הכל אפשרי? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש או אין אלוהים? האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? האם באמת הכל לטובה? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל רוחני, מאמן אישי לזוגיות, קאוצינג בנושא התמקדות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5781 שניות - עכשיו 17_07_2025 השעה 03:36:54 - wesi1