אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה יקר לי, איך למכור מוצרים יקרים? טיפול בהתנגדות לקוח שאומר יקר לי, איך לענות ללקוח שאומר יקר לי? איך למכור מוצר יקר? טיפול בהתנגדויות מכירה, האם חשוב לך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
יקר לי, איך למכור מוצרים יקרים? טיפול בהתנגדות לקוח שאומר יקר לי, איך לענות ללקוח שאומר יקר לי? איך למכור מוצר יקר? טיפול בהתנגדויות מכירה, האם חשוב לך רק המחיר? האם רק המחיר חשוב לך? הקצנה לצורך נטרול, שיטות מכירה, הדרכת מכירות
איך לענות ללקוח שאומר "יקר לי" במכירות?

כיצד ניתן להתמודד עם לקוח שמביע התנגדות ואומר "יקר לי"? קיימות דרכים רבות לטיפול בהתנגדויות במכירות, ואחת הדרכים היעילות היא שימוש בשיטת החזרת השאלה ללקוח עצמו. כאשר לקוח אומר שהמוצר או השירות יקר עבורו, כדאי מיד לשאול אותו שאלה פשוטה אך ממוקדת: "האם הכי חשוב לך זה המחיר?".

ברוב המקרים, הלקוח ישיב תשובות מגוונות, אבל השיטה דורשת לחזור שוב על אותה שאלה בניסוחים מעט שונים, כדי להוביל את הלקוח להבנה עצמית. לדוגמה, ניתן לשאול אותו שוב ושוב: "האם הדבר החשוב ביותר עבורך הוא המחיר?", "האם מה שמעניין אותך הוא רק שהמוצר יהיה זול?", "האם אתה מעוניין רק בעלות נמוכה, או שיש דברים אחרים שחשובים לך?". בשלב זה, יש להקצין את הרעיון במכוון כדי להביא את הלקוח לתגובה שמשרתת אתכם.

מהי שיטת ההקצנה לצורך נטרול התנגדות המחיר?

כאשר משתמשים בשיטת ההקצנה, למעשה לוקחים את המשפט "יקר לי" ומובילים אותו למצב קיצוני של אבסורד. למשל, שואלים את הלקוח באופן ברור וישיר: "חשוב לך רק שהמוצר יהיה זול? כל מה שאתה רוצה זה רק מחיר נמוך? לא אכפת לך מאיכות או מדברים אחרים?". בדרך כלל, בשלב זה הלקוח ירגיש צורך לומר שלא, ושלא רק המחיר חשוב לו, אלא גם דברים נוספים. בשלב זה, הלקוח בעצמו מציין את הדברים שלמענם הוא מוכן לשלם יותר, גם אם הם יקרים יותר.

ברגע שהלקוח עונה בצורה מפורטת, הוא למעשה סיפק בעצמו את הנימוקים שיעזרו לך להצדיק את המחיר הגבוה. לדוגמה, אם הלקוח אומר: "לא, המחיר זה לא הכל, חשוב לי איכות, אמינות, שירות טוב או זמן אספקה מהיר", התשובה המתבקשת היא: "אתה יודע למה המחיר שלנו יותר יקר? בדיוק בגלל איכות גבוהה, אמינות, שירות מצוין וזמן אספקה מהיר, שאותם לא תוכל למצוא במוצר זול יותר".

איך להשתמש בדברי הלקוח כדי להצדיק מחיר גבוה?

לאחר שהלקוח סיפק לך רשימה של תכונות או פרמטרים של המוצר שחשובים לו מלבד המחיר, אתה למעשה משתמש במילים שלו כדי להסביר לו מדוע המחיר הגבוה מוצדק. לדוגמה, אם הלקוח ציין שחשובה לו מאוד האיכות של המוצר, תוכל להסביר לו בדיוק כיצד המוצר שלך מציע איכות גבוהה באופן משמעותי מהמתחרים הזולים. אם הוא ציין שחשוב לו לקבל שירות לאחר המכירה או אחריות, תוכל להסביר לו כיצד השירות או האחריות שאתה מספק טובה ואיכותית יותר, ומצדיקה את ההפרש במחיר.

השיטה מבוססת על כך שבאופן לוגי, ברגע שמקצינים את הטענה של הלקוח (לדוגמה, "חשוב לך רק המחיר?"), הלקוח בעצמו יגלה שהטענה הזו לא נכונה, ואז הוא מציג את ההיפך - את הדברים שכן חשובים לו. מכאן אפשר להשתמש בדיוק בנקודות הללו על מנת להצדיק מחיר גבוה יותר.

למה שיטת ההקצנה עובדת במכירות?

שיטת ההקצנה עובדת כיוון שהיא יוצרת אצל הלקוח מצב שבו הוא בעצמו מבין שלא המחיר הוא הנושא היחיד שמשפיע עליו בהחלטת הרכישה. כאשר מבליטים את האבסורד שבטענה שהמחיר הוא הדבר היחיד החשוב, הלקוח באופן טבעי נוטה להציג את האלטרנטיבות ולהסביר מה כן חשוב לו. מרגע זה, קל הרבה יותר להסביר ללקוח מדוע המוצר שלך שווה את המחיר הגבוה יותר, ולהתגבר על ההתנגדות באופן טבעי וללא עימות.

השימוש בטכניקה זו יעיל במיוחד במכירת מוצרים יקרים, או כאלה המתחרים מול מוצרים זולים יותר בשוק. זו דרך מצוינת להעלות ערך ולהתמודד בהצלחה עם לקוח שמתלונן על המחיר.
המוצר יקר לי לשאול שאלה שירות האם רק המחיר חשוב לך המחיר יקר מידי מכירות המחיר הוא רק תירוץ למכור מוצרים נימוקים טיפול בהתנגדויות במכירות אומר יקר לי אופי קיצוני איך למכור איך למכור מוצר איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצרי איך למכור מוצרים איך למכור מוצרים יקרים איך לענות איך לענות ללקוח איך לענות ללקוח שאומר איך לענות ללקוח שאומר יקר לי אישיות קיצונית האם חשוב לך רק המחיר האם רק המחיר חשוב לך הגזמה הדרכת הדרכת מכירות הלקוח אומר יקר לי הלקוח מתנגד למחיר המוצר יקר המוצר יקר לי המוצר יקר ללקוח המוצר יקר מידי המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר יקר המחיר יקר מידי הקצנה הקצנה לצורך נטרול התנגדויות התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות לקוח התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות למחיר התנגדות לקוח התנגדות מחיר התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות של לקוח זה יקר לי חשוב לך רק המחיר חשיבה מוקצנת חשיבה קיצונית טיפול טיפול בהתנגדויות טיפול בהתנגדויות מכירה טיפול בהתנגדויות מכירות טיפול בהתנגדות טיפול בהתנגדות לקוח טיפול בהתנגדות לקוח שאומר יקר לי טיפולים יקר יקר לי יקר ללקוח להגזים להוציא מפרופורציה להקצין להתווכח על המחיר למה המוצר יקר למה המוצר כל כך יקר למכור למכור מוצר למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרי למכור מוצרים למכור מוצרים יקרים לענות לענות ללקוח לענות ללקוח שאומר לענות ללקוח שאומר יקר לי לקוח לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח מתנגד למחיר לקוח שאומר יקר לי לקוחות מוצר מוצר היקר מוצר יקר מוצר יקר ללקוח מוצר יקר מידי מוצרים יקרים מחיר מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר של מוצר מטופל מטופלים מטפל מכירה מכירות מרגיש שהמוצר יקר מתנגד למחיר צורך קיצוניות קשה למכור מוצר יקר רק המחיר חשוב לך שיטות שיטות מכירה שיטת מכירה שיטת מכירות
התמודדות עם קונפליקטים, טיפול בהתנגדויות, להיכנס באמצע הסרט, קושיות על אליעד כהן, מורה ותלמיד, זלזול בתלמיד, הבטחה של אלוהים, תורת ההיפוכים, הבטחה אלוהית, מורה רוחני
התמודדות עם קונפליקטים, טיפול בהתנגדויות, להיכנס באמצע הסרט, קושיות על אליעד כהן, מורה ותלמיד, זלזול בתלמיד, הבטחה של אלוהים, תורת ההיפוכים, הבטחה אלוהית, מורה רוחני
... עם קונפליקטים, טיפול בהתנגדויות, להיכנס באמצע הסרט, קושיות על אליעד כהן, מורה ותלמיד, זלזול בתלמיד, הבטחה של אלוהים, תורת ... או לתפיסות של אדם אחר. מה ההבדל בין התמודדות עם קונפליקטים לבין טיפול בהתנגדויות? ההרצאה כללה גם התמודדות עם התנגדויות והיכולת להיכנס באמצע הסרט כדי להבין את ההקשרים השונים. הוא הבהיר כי כל אדם יכול לפתח את היכולת ... לו. זה לא קשור רק לתפיסת הדברים, אלא גם לאופי ההתמודדות עם אותם התנגדויות. אליעד הציע כי כאשר אדם שואל שאלה מתוך עמדה של חוסר ביטחון או מתוך תחושת זלזול, הוא בעצם לא מעריך ... בו נמצא השואל. מהי תפיסת המציאות? הפכים והפשטת ההבנה ההתמודדות עם התנגדויות תורת ההיפוכים והבנת ההתנהגות התשובות וההבנה של השואל ...
טיפים לשכנוע, טיפים למכירות, רטוריקה, דיבייטינג, איך לנצח בויכוח? טיפול בהתנגדויות לקוח, לשכנע אנשים, מניפולציה על אנשים, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות
טיפים לשכנוע, טיפים למכירות, רטוריקה, דיבייטינג, איך לנצח בויכוח? טיפול בהתנגדויות לקוח, לשכנע אנשים, מניפולציה על אנשים, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות
... לשכנוע, טיפים למכירות, רטוריקה, דיבייטינג, איך לנצח בויכוח? טיפול בהתנגדויות לקוח, לשכנע אנשים, מניפולציה על אנשים, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות איך להשתמש בטכניקות רטוריקה כדי לנצח בוויכוח? כאשר רוצים ... הסביר כיצד ניתן להשתמש במבנה ובדקויות של המשפטים שאנשים אומרים כדי להקדים ולהימנע ממלכודות במהלך שיחות וויכוחים, במיוחד במכירות, בטיפול בהתנגדויות של לקוחות, ובדיונים באופן כללי. מה עושים כשמישהו מתחיל שאלה עם הנחת יסוד? כאשר מישהו מתחיל משפט בניסוח כמו בפעם הראשונה שקראתי ... אם האדם משתמש במילה ראשונה, הוא למעשה רומז שבפעמים אחרות לא הייתה חוויה זהה, או לפחות שהחוויה הייתה שונה. לדוגמה, כאשר הלקוח אומר: כשהתחלתי לעבוד פה, התייחסו אליי טוב, המשפט הזה טומן בחובו הנחה שבזמן הנוכחי ההתייחסות השתנתה לרעה. אליעד מציע מראש ... שמרמז שברוב הפעמים הוא לא משיג 100. זוהי דוגמה למניפולציה מילולית שבה מחמאה תמימה לכאורה מעבירה מסר שלילי סמוי. איך לטפל בהתנגדויות של לקוחות בלי ליצור אנטגוניזם? כאשר לקוח מתלונן ואומר המוצר שקניתי הוא גרוע, לא כדאי לומר לו: אתה היחיד שמתלונן, כל השאר מרוצים, כיוון שזה יוצר התנגדות ואנטגוניזם. עדיף להראות אמפתיה: אני מבין שלדעתך המוצר לא התאים לך, או אולי לא הצלחת להשתמש בו בצורה הנכונה. בצורה הזו הלקוח מרגיש שמבינים אותו, והאחריות עוברת אליו בלי להעליב אותו או ליצור תחושת ניכור. האם להפוך תלונה של לקוח לסובייקטיבית זה מספיק? לפי אליעד, התגובה שהופכת תלונה לסובייקטיבית (בעיניך המוצר לא טוב) לא פותרת בהכרח את הבעיה עצמה, אך היא מפחיתה את חומרתה בעיני הלקוח. בשלב הבא ניתן לבדוק ביחד איתו מדוע לדעתו המוצר לא טוב, ואולי אפילו לשכנע אותו שבעצם המוצר כן מתאים לו. המטרה העיקרית בהפיכת התלונה לסובייקטיבית היא להפחית את עוצמת ההתנגדות ולהעביר את המשקל חזרה אל המתלונן. מדוע עדיף להגיד מראש שמישהו טועה ולא להמתין? אם רוצים לתקוף אמירה של מישהו או למנוע מצב ... את כל המשפטים שלו, ולאחר מכן תוקפים אותו, זה נשמע פחות אמין ויותר כמו התגוננות. לעומת זאת, אם תוקפים מיד בתחילת השיחה, ההתנגדות נתפסת כאותנטית ומבוססת יותר. איך לנצח בוויכוחים? איך לטפל בהתנגדויות של לקוחות? מהי רטוריקה בשכנוע? איך לזהות מניפולציות בשיחה? כיצד להפוך תלונה לסובייקטיבית? מהן שאלות פרדוקסליות? ש: יש איזו נקודה ... גם מסכים למשמעות המלאה שלו. כשאומרים לך משפט חיובי מסוים בעצם שוללים את ההפך שלו, עכשיו ואם ההפך שלו לא מתאים לך גם צריך להתנגד למשפט עצמו. הבנת ולכן כשמישהו אומר משפט כמו לדוגמה תקשיב כשקראתי את הספר פעם ראשונה או נגיד מישהו יבוא אליך יגיד לך כשהתחלתי ... משמעותי, לא מחייב אותי להסכים איתו. ש: לא, אבל אם זה נגיד על דבר מסוים אם בעיניו זה אז חסר גם את הצד שבעיניו, נגיד בעיני הלקוחות זה לא טוב בסדר. אליעד: מה השאלה שלך, מה אתה חושב שאמרתי? ש: אני אומר אז זה שזה אומרים שזה בעיניו זה עדיין לא פתר את הקושייה או את הבעיה. אליעד: לא, זה לא פתר את הקושייה שלו, שלו זה לא פתר את הקושייה ברגע שאמרתי לו זה בעיניו. ש: אם אני מוכר ואני מסכים שבעיני הלקוחות המוצר לא טוב אז מה? אליעד: לא אבל אז אני לא חייב להזדהות איתו, שניה עוד פעם זה נכון שכשמישהו מעלה שאלה ואני אומר לו בעיניך זה הנחות ... בעיניו זה פתר את השאלה לא אמרתי את זה. ש: לא אבל מה המטרה, המטרה היא לבטל את השאלה? אליעד: המטרה היא להחליש את השאלה נגיד שלקוח מתלונן נגיד הוא אומר לך תקשיב המוצר שמכרת לי הוא מוצר גרוע אז אתה יכול להגיד לו אני מבין שזה לא התאים לך לא מוצר גרוע לך זה לא התאים, אז עדיין לא התאים לו צריך לראות מה עושים נכון אבל זה לא מוצר גרוע או יכול להיות שלא ידעת להשתמש במוצר נכון או יכול להיות שה
איך לטפל בהתנגדויות? טיפול בהתנגדויות, להקדים תרופה למכה, התנגדות מהסיבה הלא נכונה, לשתול מחשבות, שכנוע למתקדמים, שיטות שכנוע, הבעת אמפתיה, הבעת הזדהות, ניהול משא ומתן
איך לטפל בהתנגדויות? טיפול בהתנגדויות, להקדים תרופה למכה, התנגדות מהסיבה הלא נכונה, לשתול מחשבות, שכנוע למתקדמים, שיטות שכנוע, הבעת אמפתיה, הבעת הזדהות, ניהול משא ומתן
... לטפל בהתנגדויות? טיפול בהתנגדויות, להקדים תרופה למכה, התנגדות מהסיבה הלא נכונה, לשתול מחשבות, שכנוע למתקדמים, שיטות שכנוע, הבעת אמפתיה, הבעת הזדהות, ניהול משא ומתן איך להתמודד נכון עם התנגדויות בשכנוע? אחת השאלות המהותיות בכל תהליך של שכנוע או מכירה היא כיצד מתמודדים עם התנגדויות של האדם שאנחנו מנסים לשכנע. לפי אליעד כהן, המפתח להתמודדות אפקטיבית עם התנגדויות טמון בזיהוי מוקדם שלהן ובתגובה אסטרטגית מתאימה עוד לפני שהן בכלל עולות. בסיכום מפורט זה אציג את כל השיטות, הדוגמאות והטכניקות שאליעד הסביר, כדי שתוכלו להשתמש בהן, וגם כדי לוודא שלא יעבדו עליכם באמצעות אותן טכניקות בדיוק. מהו העיקרון הבסיסי לשכנוע ולהתמודדות עם התנגדויות? לפי אליעד כהן, שכנוע יעיל מתרחש כאשר מציגים לאדם את הסיבות מדוע כדאי לו לבצע פעולה מסוימת, לקנות מוצר מסוים, או לאמץ רעיון מסוים. האדם עושה פעולות שהוא חושב שהן יותר נכונות, יותר מועילות, או בעלות יותר יתרונות מחסרונות. לכן לכאורה, כל שצריך לעשות כדי לשכנע הוא להציג את היתרונות. אבל אם מראש אנחנו יודעים שהצד השני יתנגד - צריך לפעול אחרת. איך מטפלים בהתנגדות עוד לפני שהיא עלתה? הטכניקה שאליעד הציג היא להקדים תרופה למכה. הרעיון הוא להציג את ההתנגדות בעצמנו עוד לפני שהאדם השני מספיק להגיד אותה. למשל, במקום לומר לילד לך תעשה שיעורים, אומרים לו: אני יודע שאולי לא תרצה לעשות שיעורים, אבל בכל זאת לך תעשה שיעורים. למה זה עובד? כי המוח של הילד כבר שמע את ההתנגדות שלו, ולכן כשההתנגדות תעלה לו בראש, הוא יחשוב שהעניין כבר נשקל ובכל זאת הוחלט שכדאי לעשות זאת. לדוגמה, במקום להגיד תקנה את המוצר הזה, נאמר: אני יודע שאתה אולי חושב שיש מוצרים טובים יותר, אבל המוצר הזה הוא הכי טוב בשבילך. כך אנחנו מראים לאדם שהתנגדותו כבר הובאה בחשבון, וממילא מורידים את הצורך שלו להתנגד בעצמו. מהם היתרונות והחסרונות של שיטת הקדמת ההתנגדות? אליעד מציין שהיתרון בשיטה זו הוא שהאדם מרגיש שמבינים אותו, ובכך מצטמצם הצורך שלו להתנגד. אך יש בכך גם חיסרון משמעותי - לפעמים אנחנו מעלים התנגדות שהצד השני בכלל לא היה חושב עליה אם לא היינו מעלים אותה, ובכך יוצרים לו התנגדות שלא הייתה קיימת מראש. לדוגמה, אם אומרים לילד אני יודע שקשה לך לעשות שיעורים, אבל לך תעשה שיעורים, יכול להיות שהוא בכלל לא חשב על כך שקשה לו, ועכשיו דווקא החדרנו לו את המחשבה שיכול להיות שקשה לו. איך להשתמש נכון בשיטת הקדמת ההתנגדות? כדי להימנע מהחיסרון הזה, אליעד מציע שיטה מתוחכמת יותר: בהתחלה אומרים את מה שאנחנו רוצים שהאדם יעשה, אחר כך מציינים את ההתנגדות הפוטנציאלית שלו, ולבסוף חוזרים על ההנחיה המקורית שוב. לדוגמה, נאמר לילד: לך תעשה שיעורים, ולמרות שאולי קשה לך לעשות שיעורים, לך תעשה שיעורים. בצורה זו, הוא קודם כל שמע את הפעולה הרצויה באופן חיובי ורק לאחר מכן את ההתנגדות שלו, ואז שוב את ההנחיה. בצורה זו יש יותר סיכוי שנצליח להשפיע עליו מבלי ליצור אצלו התנגדות נוספת. איך לשתול מחשבות כדי לטפל בהתנגדויות מראש? טכניקה נוספת שאליעד מציג היא שתילת סיבות לא נכונות. אם אנחנו יודעים שאדם יתנגד לפעולה מסוימת, אפשר להציג מראש סיבה לא נכונה או מגוחכת להתנגדות שלו. כאשר האדם ישאל את עצמו למה הוא לא רוצה לבצע את הפעולה, הוא יעלה בראשו את הסיבה השגויה שאמרנו לו - וידחה אותה בעצמו. לדוגמה, אם ... כי אתה לא אוהב את הצבע של המחברת. זו סיבה לא נכונה, והילד מיד יחשוב שזו סיבה מטופשת - ואז אולי הוא יבצע את הפעולה הרצויה בכל זאת, כי ההתנגדות האמיתית לא עלתה לו למודעות. אליעד נותן עוד דוגמה: אדם שלא רוצה לקנות טלוויזיה כי הוא חושב לראות טלוויזיה אצל חברים. אם נאמר לו: אני ...
טיפול בהתנגדויות לקוח באגרסיביות, להיות תוקפן כלפי הלקוח, תלונות של לקוח, התנגדויות מכירה, התנגדויות קניה, אגרסיביות כלפי לקוח, להיות לא נחמד ללקוח
טיפול בהתנגדויות לקוח באגרסיביות, להיות תוקפן כלפי הלקוח, תלונות של לקוח, התנגדויות מכירה, התנגדויות קניה, אגרסיביות כלפי לקוח, להיות לא נחמד ללקוח
... בהתנגדויות לקוח באגרסיביות, להיות תוקפן כלפי הלקוח, תלונות של לקוח, התנגדויות מכירה, התנגדויות קניה, אגרסיביות כלפי לקוח, להיות לא נחמד ללקוח האם תמיד נכון להיות נחמד ללקוח במכירות? הנטייה הטבעית של אנשי מכירות ושירות לקוחות היא להיות נחמדים ואדיבים כלפי הלקוחות. ההיגיון אומר שאם מוכר או נותן שירות יהיה נחמד ללקוח, יכיל אותו, יקשיב לו וידבר בטון נעים ונמוך, זה יעזור למכירה או לשימור הלקוח. אך אליעד כהן מסביר שלא תמיד התפיסה הזו נכונה, ולפעמים צריך לפעול דווקא ההפך. האם יש מקרים שבהם נכון להגיב באגרסיביות כלפי הלקוח? לדברי אליעד כהן, יש מצבים שבהם דווקא תגובה אגרסיבית ולא נחמדה כלפי הלקוח היא הדבר הנכון. לפעמים, כאשר לקוח מתלונן או שואל שאלה, הוא לא באמת מצפה לתגובה עדינה או מנומסת. להפך, הוא מנסה לבחון את איש המכירות או את נותן השירות ומצפה לשמוע תגובה חד - משמעית והחלטית, שהיא בדיוק ההפך ממה שהוא בעצמו אומר. איך מבחן הילד וההורה קשור לתגובות אגרסיביות ללקוח? אליעד נותן דוגמה הממחישה את הנושא בעזרת ילד והורה. כשילד מבקש משהו, הוא לפעמים בודק את הגבולות של ההורה שלו, ורוצה לשמוע תגובה חד - משמעית וברורה כמו ... פנים ואופן. הילד בעצם מחפש לשמוע משהו מוחלט ומדויק, שלא ניתן לפרש בשתי דרכים. בדומה לילד, גם הלקוח מחפש לעיתים לשמוע תגובה החלטית וברורה. כשלקוח שואל שאלה מתריסה או מעלה טענה שנשמעת לו הגיונית, לפעמים הוא רוצה שהמוכר יאמר לו חד וחלק מה פתאום, זה לא נכון!, במקום תשובה מעורפלת כמו אני מבין למה אתה חושב ככה, אבל.... מה החשיבות של תגובה החלטית ואגרסיבית ללקוח? לעיתים קרובות, התגובה ההחלטית, אפילו מעט אגרסיבית, משדרת ללקוח ביטחון ואמינות. הלקוח רוצה לראות שאיש המכירות בטוח לחלוטין בעצמו ובמוצר או בשירות שהוא מוכר, ולא רק מתנצל ומנסה להצטדק. כאשר המוכר מגיב בביטחון מוחלט, זה משדר ללקוח תחושה שהוא יודע על מה הוא מדבר ושהוא אינו מפחד לעמוד מאחורי דבריו. לדוגמה, אם
יסודות השכנוע, יסודות המכירה, יסודות ההשפעה, יסודות הנאום, יסודות המנהיגות, יסודות הרטוריקה, מחויב או אפשרי, אובייקטיבי או סובייקטיבי, גם או רק, ספק או וודאות, טיפול בהתנגדויות, אומנות השכנוע
יסודות השכנוע, יסודות המכירה, יסודות ההשפעה, יסודות הנאום, יסודות המנהיגות, יסודות הרטוריקה, מחויב או אפשרי, אובייקטיבי או סובייקטיבי, גם או רק, ספק או וודאות, טיפול בהתנגדויות, אומנות השכנוע
... השכנוע, יסודות המכירה, יסודות ההשפעה, יסודות הנאום, יסודות המנהיגות, יסודות הרטוריקה, מחויב או אפשרי, אובייקטיבי או סובייקטיבי, גם או רק, ספק או וודאות, טיפול בהתנגדויות, אומנות השכנוע מהו עיקרון המחויב והאפשרי בשכנוע? עיקרון המחויב והאפשרי מהווה יסוד מרכזי בשכנוע, מכירה ומשא ומתן. עיקרון זה טמון בהבנה שכל רעיון יכול להיתפס בשני אופנים עיקריים: מחויב, כלומר, כוודאות או דבר שמוכרחים להאמין בו, או אפשרי, שמשדר ספק או גמישות. כשבן אדם בטוח בדבר כלשהו, הוא מציג אותו כוודאי, ... בספק, הוא מציג את המחשבה כאולי. בעניין זה, כל רעיון יכול להתפרש כמחויב (כמו אני חייב את המוצר הזה) או אפשרי (כמו אולי אני צריך את המוצר). המטרה היא לשדר ללקוח או למישהו אחר שהפעולה או ההחלטה שהציעו לו היא לא רק אופציה אלא מחויבת ונדרשת. איך השימוש בעיקרון משפיע על מכירות? במכירות, הרצון הוא לגרום ללקוח להאמין שהוא חייב את המוצר ושהוא לא יכול להסתפק במשהו אחר. הצגת המוצר כמחויב ולא כאפשרי משדר ללקוח שהוא חייב לרכוש אותו. לדוגמה, במקום לומר נראה לי שהמוצר טוב, יש להצהיר המוצר הזה הכרחי עבורך. כל הצגת הספק או האפשרות תהפוך את ההחלטה לעמומה ותגביר את הסיכוי שהלקוח יימנע מלקנות. כיצד מטפלים בהתנגדויות באמצעות עיקרון המחויב והאפשרי? במצב שבו לקוח מציג התנגדות, כמו זה יקר לי, כדאי להפוך את ההתנגדות לאפשרי ולא למחויב. במקום לומר זה יקר וזהו, יש לומר אולי זה נראה לך יקר, אבל אולי יש בזה תועלות נוספות. בכך ההתנגדות מומרת לאפשרות, וקל יותר לשוחח על יתרונות נוספים של המוצר מבלי לסתור את מה שאמר הלקוח. מה הקשר בין מחויב ואפשרי לאובייקטיבי וסובייקטיבי? עיקרון המחויב והאפשרי מקביל לעקרונות של ... (מחויב), אך אם אומרים לדעתי זה ככה, הרעיון נתפס כיותר סובייקטיבי (אפשרי). בדיוק כמו בהפגת התנגדות, כאשר רוצים להוריד את עוצמת ההתנגדות, יש להפוך אותה לסובייקטיבית (בעיניך זה ככה) ולהציג את הדעה שלנו כאפשרית (אולי זה ככה). איך מעבירים את הלקוח ממחויב ואפשרי לסגירת עסקה? למעבר מהתנגדות לסגירת עסקה, יש לנקוט בגישה של גם וגם כאשר הלקוח מציג
טיפול בהתנגדויות, להתמודד עם לא, להתמודד עם סירוב, איך לשנות עמדות? שינוי עמדות, השפעה על אנשים, איך לטפל בהתנגדות? רק לא רוצה, גם לא רוצה, גם כן רוצה, רטוריקה, איך להשפיע על אנשים?
טיפול בהתנגדויות, להתמודד עם לא, להתמודד עם סירוב, איך לשנות עמדות? שינוי עמדות, השפעה על אנשים, איך לטפל בהתנגדות? רק לא רוצה, גם לא רוצה, גם כן רוצה, רטוריקה, איך להשפיע על אנשים?
טיפול בהתנגדויות, להתמודד עם לא, להתמודד עם ... שינוי עמדות, השפעה על אנשים, איך לטפל בהתנגדות? רק לא רוצה, גם לא רוצה, גם כן רוצה, רטוריקה, איך להשפיע על אנשים? מהי השיטה לטיפול בהתנגדויות ואיך להתמודד עם לא בצורה אפקטיבית? השיטה לטיפול בהתנגדויות מתמקדת ביכולת שלנו להתמודד עם ... של רק לא רוצה ורק כן רוצה? כדי להבין את התנגדות האדם, יש צורך להבחין בין מצבי קיצון ... לא רוצה לגם לא רוצה? כדי להתחיל לעבוד עם ההתנגדות, במקום להתחיל בלחץ לשינוי מידי, אפשר קודם כל להכיר בהתנגדות. אם אדם אומר אני לא רוצה לעשות ... הלא רוצה? לאחר שהאדם מבין כי אנחנו מקבלים את התנגדותו, ניתן להתחיל בהדרגה לפתוח פתח להכיר ... בעמדתו? לעיתים, האדם יכול להיתקע בעמדתו הקיצונית ולהיות סגור לשינוי. במקרה כזה, במקום ... מה עושים כאשר מישהו מנסה להוביל אותנו לעמדה קיצונית? כאשר מישהו מנסה להסיט אותנו לעמדה קיצונית מדי, כמו שאלה שתציג צד אחד בלבד של ... גם בחפים מפשע), אך להימנע מלהיגרר לעמדה קיצונית של רק - כלפי צד אחד בלבד. למה לא כדאי ... כאשר מישהו אומר אני לא רוצה, יש סיכון ליצור התנגדות חזקה יותר. שיטת המעבר ההדרגתי, שבה מתחילים בהסכמה עם התנגדות מסוימת ומציגים את הצדדים החיוביים ... של שינוי עמדות בצורה לא ישירה. במקום להילחם בהתנגדות , יש להסכים עם הצדדים של הלא רוצה, ... רוצה אותה. איך לשנות עמדות ולהשפיע על אנשים? טיפול בהתנגדויות ורטוריקה בשכנוע להתמודד עם לא ולהתגבר על סירוב שיטות שכנוע בשלבים - רק לא רוצה עד רק כן רוצה ... מוויכוח לעמק השווה על מה מבוססת הגישה לטיפול בהתנגדויות? הגישה עוסקת ביכולת שלנו ... מרק לא רוצה לגם לא רוצה? כאשר מישהו מבטא התנגדות מוחלטת כמו אני לא רוצה לעשות שום דבר ... בשיעורים. זה מאפשר לו להרגיש שלא מתעלמים מההתנגדות שלו או כופים עליו משהו. למה מוסיפים ... לו שאלה ישירה עלול להתבצר עוד יותר בעמדתו הקיצונית. לכן לא תמיד שואלים אתה רק לא רוצה או גם ... הפוכות כמו רגש של פחד או קונפליקט פנימי? בטיפול בהתנגדויות או בלהתמודד עם לא, לפעמים האדם ... מה קורה כשמנסים להסיט אותנו מהגם וגם אל רק קיצוני? כשמישהו מציג טיעון בסגנון נכון שאתה ... והופך אותו בבת אחת לרק. זהו תרגיל רטוריקה מוכר. לכן, חשוב לשים לב שגם אם אנחנו מסכימים ... להיכנס לעימות חזיתי ישיר? כאשר מנסים לטפל בהתנגדות של מישהו באופן ישיר מדי, כמו באתה כן צריך לעשות כך וכך, לעיתים קרובות נוצרת התנגדות חזקה יותר. לעומת זאת, שיטת המעבר ... בהשפעה על אנשים: להתחיל בלהסכים חלקית עם ההתנגדות שלהם, ורק אז להציג לאט לאט את העמדה ... כן רוצה. איך לשנות עמדות ולהשפיע על אנשים טיפול בהתנגדויות ורטוריקה בשכנוע להתמודד עם לא ולהתגבר על סירוב שיטות שכנוע בשלבים - רק לא רוצה עד רק כן רוצה ...
התמודדות עם חוסר הסכמה, איך ליצור הסכמה? טיפול בהתנגדויות, אסטרטגיה ליצירת הסכמה, להראות למישהו שהוא טועה, להראות למישהו שאתה צודק, לנצח בויכוח, ניהול משא ומתן, שכנוע
התמודדות עם חוסר הסכמה, איך ליצור הסכמה? טיפול בהתנגדויות, אסטרטגיה ליצירת הסכמה, להראות למישהו שהוא טועה, להראות למישהו שאתה צודק, לנצח בויכוח, ניהול משא ומתן, שכנוע
... עם חוסר הסכמה, איך ליצור הסכמה? טיפול בהתנגדויות , אסטרטגיה ליצירת הסכמה, להראות למישהו שהוא טועה, להראות למישהו שאתה צודק, לנצח בויכוח, ניהול משא ומתן, שכנוע ... כן, העמדה שלך נכונה בהקשר אחר, אבל פה ועכשיו, הטענה הזו לא חלה. כיצד פועלת הגישה הראשונה - שלילת הטענה במאה אחוז? שאלה: מה בדיוק קורה בגישה הקיצונית שבה אומרים לאדם אתה טועה בלי להשאיר לו שום מרחב לחשוב שאולי יש היגיון בדבריו? תשובה: בגישה הראשונה מתמקדים בהפרכת העמדה ... להיות צודק. במקרים מסוימים, אנשים בוחרים בדרך זו כאשר הם רוצים להבהיר לצד השני שהוא טועה באופן חד - משמעי ולחסום כל אפשרות של מחשבה ההפוכה. הקצנה של גישה זו יכולה ללכת רחוק עד כדי אמירות כמו: מה שאמרת הוא כל כך לא הגיוני, שקשה בכלל להבין איך עלה לך בראש הרעיון ... היא להראות שהאדם השני טועה באופן מפורש - למשל, אם חשוב לנו לערער אותו או להוכיח לצופים אחרים שהוא משמיע דבר חסר היגיון - נבחר בגישה הראשונה הקיצונית. נגיד לו מפורשות: מה שאמרת זה לא נכון בשום צורה, אין בכך היגיון ולא ייתכן שזה נכון בשום מצב. במידה ואנו רוצים להשאיר בו ... כלים בתקשורת בין אישית הבנת הפרספקטיבה של הצד השני איך להתמודד עם קונפליקטים מורכבים שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של טיפול בהתנגדויות משא ומתן, מנסים לשכנע מישהו להסכים למשהו ויכוח בין אנשים ובגדול מי שיבדוק יראה שיש שלוש דרכים איך אפשר ... לו למה אתה חושב שהוא חושב את מה שהוא חושב, אפילו כאילו תנמק כי גם פה אפשר להגיד לבן אדם תראה אני מבין שאתה חושב ככה אבל זה לא נכון אבל אם מקצינים את זה יותר אז תראה אני מבין שאתה חושב ככה כי ככה וככה ובאמת יש היגיון להגיד כי ככה וככה כמו שאתה חושב אבל זה לא נכון ... בפועל זה לא נכון עדיין בשום מקרה. בווריאציה השלישית מה שאנחנו אומרים לו מה שאמרת זה נכון במקרים מסוימים זה נכון ובמקרה שלנו זה לא נכון ולכן בהקצנה של זה אז אם אנחנו נלך עוד פעם לאופציה הראשונה אז האופציה הראשונה היא גם אומרת כל מה שאמרת זה לא נכון, זה לא נכון ...
העברת מסרים, איך להעביר מסרים? טיפול בהתנגדויות, איך להשיג הסכמה? איך לדבר נכון? לדבר בצורה נכונה, לשכנע בצורה נכונה, איך להימנע ממריבה? איך להימנע מקונפליקט? איך ליצור הסכמה?
העברת מסרים, איך להעביר מסרים? טיפול בהתנגדויות, איך להשיג הסכמה? איך לדבר נכון? לדבר בצורה נכונה, לשכנע בצורה נכונה, איך להימנע ממריבה? איך להימנע מקונפליקט? איך ליצור הסכמה?
... מסרים, איך להעביר מסרים? טיפול בהתנגדויות, איך להשיג הסכמה? איך לדבר נכון? לדבר בצורה נכונה, לשכנע בצורה נכונה, איך להימנע ממריבה? איך ... איך ליצור הסכמה? איך להעביר מסרים בצורה נכונה ולהימנע מקונפליקטים? כשהמטרה היא לשכנע מישהו או לגרום לו לשנות התנהגות מסוימת, לעיתים קרובות נפגוש התנגדות. לדוגמה, כאשר אדם עושה רעש ואנו מבקשים ממנו להפסיק, הוא עלול להגיב בשלילה כי הוא רוצה להמשיך במעשיו. השאלה כאן היא איך ניתן להעביר את המסר בצורה כזו שתהיה מקובלת על הצד השני מבלי להיגרם לקונפליקט. כיצד לפרק מסר למהות וצורה? הדרך הנכונה להתמודד עם התנגדות היא להבחין בין המהות של המסר שלנו לבין הדרך בה אנו מבטאים אותו. במקום להציג את הבקשה באופן ישיר שעלול ... חיכוך. במקום זאת, ניתן לנסח את הדברים כך: - אני רוצה שתעזור לעצמך. כך, נשארים בסטטוס דומה של סירוב, אך מבלי לפגוע. איך לשנות את דרך ההתנסחות כדי למנוע התנגדות? אם רוצים לגרום למישהו לשפוך חצי מכוס מים, ניתן להציע את זה בדרכים שונות, לדוגמה: - תשפוך חצי מהכוס - תשאיר חצי בכוס הדבר אותו הדבר מבחינה פרקטית, אך הניסוח השני פחות מעורר התנגדות. סיפור על קמצן שטבע: מספרים על אדם קמצן שטבע בים. כשאמרו לו תן לי את היד שלך, הוא סירב כי לא רצה לתת. ... לשאול אולי תעשה כך וכך?, או לנסח את הבקשה בצורה חיובית שתגביר את רצונו של הצד השני לשתף פעולה. סיכום: איך להעביר מסר בצורה נכונה? כדי שהמסר שלנו יתקבל ללא התנגדות , עלינו לשאול את עצמנו את השאלות הבאות: - מהי המהות של מה שאני רוצה לומר? - האם ניתן לבטא את אותה מהות בצורה שונה שתהיה מקובלת יותר? - איך אפשר לנסח את הבקשה כך שהיא לא תיתפס כהתנגדות אלא כהצעה מועילה? כאשר משנים את ניסוח המסר, ניתן למנוע התנגדויות וליצור שיתוף פעולה במקום חיכוך. איך לשכנע אנשים? איך להתמודד עם התנגדויות? איך ליצור תקשורת טובה יותר? איך לגרום לאנשים להקשיב לך? איך להימנע מקונפליקטים? איך להעביר מסרים בצורה נכונה ולהימנע מקונפליקטים? כאשר אנו רוצים לשכנע מישהו או לגרום לו לשנות התנהגות מסוימת, פעמים רבות אנו נתקלים בהתנגדות. לדוגמה, אם מישהו עושה רעש ואנו מבקשים ממנו להפסיק, הוא עלול להגיב בשלילה משום שהוא רוצה להמשיך לעשות את מה שהוא עושה. השאלה היא, כיצד ניתן להעביר את המסר שלנו כך שהוא יתקבל בצורה טובה יותר ולא יוביל לעימות? כיצד לפרק מסר למהות וצורה? הדרך הנכונה להתמודד עם התנגדות היא להבחין בין המהות של מה שאנו רוצים לומר לבין הצורה שבה אנו מבטאים זאת. במקום לומר את המסר באופן ישיר ... חיכוך. במקום זאת, ניתן לומר: - אני רוצה שתעזור לעצמך. המשמעות היא זהה, אך הניסוח גורם לצד השני להרגיש אחרת לגמרי. איך לשנות את דרך ההתנסחות כדי למנוע התנגדות? אם למשל רוצים לגרום למישהו לשפוך חצי מכוס מים, ניתן לומר: - תשפוך חצי מהכוס. - או תשאיר חצי בכוס. התוצאה היא זהה, אך ניסוח השני אינו מעורר התנגדות כמו הראשון. דוגמה מסיפור על קמצן שטבע: מספרים על אדם קמצן שטבע בים. כאשר אמרו לו תן לי את היד שלך - הוא ... עדיף לשאול אולי תעשה כך וכך?, או לנסח את הבקשה באופן חיובי שיגרום לצד השני לרצות לשתף פעולה. סיכום: איך להעביר מסר בצורה נכונה? כדי שהמסר שלנו יתקבל ללא התנגדות, יש לשאול את עצמנו: - מהי המהות של מה שאני רוצה לומר? - האם ניתן לבטא את אותה מהות בצורה שונה כך שתתקבל טוב יותר? - איך אפשר לנסח את הבקשה כך שלא תיתפס כהתנגדות אלא כהצעה מועילה? כאשר אנו משנים את ניסוח המסר שלנו, אנו יכולים למנוע התנגדויות וליצור שיתוף פעולה במקום חיכוך. איך לשכנע אנשים? איך להתמודד עם התנגדויות? איך ליצור תקשורת טובה יותר? איך לגרום לאנשים להקשיב לך? איך להימנע מקונפליקטים? שלום לכולם הפעם אני ... עושה רעש ולא רוצים שהוא יעשה רעש אז אומרים לו אל תעשה רעש אבל הוא כן רוצה לעשות רעש ואז בקיצור יש קונפליקט והשאלה היא מה אפשר לעשות בכזה מקרה, איך לטפל התנגדות הזאת. והתשובה היא שמה שבעצם אפשר לעשות זה לפרק את מה שאנחנו רוצים לומר לו למהות וצורה ולנסות לומר לו את ... מול הרצון של הבן אדם השני, אפשרות שניה זה לדוגמה להגיד לו אתה יכול לשמוע את המוסיקה בפול ווליום אבל באוזניות, אתה יכול להרעיש אבל לסגור את הדלת כאילו לא להתנגד למה שהוא אומר, לא לעשות התנגדות ישירה אלא להביע בדיוק את אותו רעיון אבל בצורה אחרת. בן אדם לדוגמה נגיד רוצים לקבל ממנו שקל, נגיד בן אדם ... מסר צריך להסתכל והמסר הזה לא מתקבל על הצד השני צריך לשאול מה המהות של מה שאני רוצה לומר והאם את אותה מהות ניתן לומר בצורה אחרת שלבן אדם השני לא תהיה התנגדות אלא אפילו יהיה לו רצון לשמוע את הצורה האחרת ושעדיין זה ישיג את אותה מהות ממש. אז שיהיה לכולם בהצלחה. ...
שכנוע אנשים, הכנה למשפט, יעוץ לעורכי דין, ניהול משא ומתן, טענות נגדיות, הכנה למגשר, הכנה לפני משפט, טיפול בהתנגדויות, אמפתיה בבית משפט, מערכת המשפט
שכנוע אנשים, הכנה למשפט, יעוץ לעורכי דין, ניהול משא ומתן, טענות נגדיות, הכנה למגשר, הכנה לפני משפט, טיפול בהתנגדויות, אמפתיה בבית משפט, מערכת המשפט
... משא ומתן, טענות נגדיות, הכנה למגשר, הכנה לפני משפט, טיפול בהתנגדויות, אמפתיה בבית משפט, מערכת המשפט מה חשוב לדעת על שכנוע אנשים והכנה למשפט? בהרצאה נידונה שורה של נושאים הקשורים לשכנוע, הכנה למשפט, יעוץ לעורכי דין, ניהול משא ומתן, טענות ... כיצד להתכונן לעימותים עם הצד השני ואיך להתמודד עם התנגדויות שיכולות לעלות במהלך הדיונים המשפטיים. איך מציגים טיעונים בצורה שתשכנע את השופט? בהרצאה הובהר כי בהכנה למשפט, השלב הראשון הוא להבהיר לשופט את עקרונות הצד שלך בצורה ברורה, אך ... השופט להימנע מהזדהות עם הטענה. החכמה היא לנטרל את כל התנגדות אפשרית מראש, ולמצוא את הדרך להקדים תרופה למכה. מהי האמפתיה בבית משפט ומה תפקידה? במהלך ההרצאה, אליעד מתאר את האסטרטגיה בה עלינו לקחת בחשבון את העובדה ששופט הוא אדם עם רגשות ... שיכולות להתעורר אינן רלוונטיות להכרעה. כיצד להתמודד עם התנגדויות במהלך המגשרים? בהקשר של טיפול בהתנגדויות במהלך מגשרים, השיח היה על כך שהמגשר לא תמיד נמצא בצד שלך. לכן, אחד הכלים החשובים הוא לנסות להקדים את המגשר ולהציג את הטענות בצורה כזו שתחזק את העמדה שלך ותחזיר את השיח ... למשל, בהקשר של סכסוך בין עובדים למעסיקים או ספקים ולקוחות , אם אתה מבין את הנסיבות מאחורי טענות הצד השני, תוכל להציג את ההגנה שלך בצורה הרבה יותר מבוססת ובעלת עומק, מה שימנע את ההתנגדות וייתן לך יתרון במהלך השיחות. כיצד להתמודד עם טענות חלשות במשפט? כמו כן, בהרצאה ניתנה דוגמה מאוד חשובה בה הסביר אליעד כיצד יש להתמודד עם טענות שלא בהכרח נראות מבוססות אך ...
איך לטפל בהתנגדויות? שינוי עמדות, דיאלקטיקה, טיפול בהתנגדויות, ויכוח בין דתי לאתאיסט, ויכוח בין דתי לחילוני, ויכוח בין בני זוג, ויכוח בין הורים וילדים, אומנות הויכוח, דיבייט, רטוריקה, חלק 1
איך לטפל בהתנגדויות? שינוי עמדות, דיאלקטיקה, טיפול בהתנגדויות, ויכוח בין דתי לאתאיסט, ויכוח בין דתי לחילוני, ויכוח בין בני זוג, ויכוח בין הורים וילדים, אומנות הויכוח, דיבייט, רטוריקה, חלק 1
... לטפל בהתנגדויות? שינוי עמדות, דיאלקטיקה, טיפול בהתנגדויות, ויכוח בין דתי לאתאיסט, ויכוח בין דתי לחילוני, ויכוח בין בני זוג, ויכוח בין הורים וילדים, אומנות הויכוח, דיבייט, רטוריקה, חלק 1 איך לטפל בהתנגדויות? ההרצאה עוסקת בטיפול בהתנגדויות, שינוי עמדות, דיאלוגים בין דתיים לאתאיסטים, חילונים לדתיים, ויכוחים בין בני זוג, הורים וילדים, דיבייטים ורטוריקה. אליעד מסביר כיצד ניתן להתמודד עם התנגדויות באופן כללי, תוך הדגשת חשיבות ההתמודדות עם קונפליקטים פנימיים כדי לטפל בקונפליקטים חיצוניים. מהו טיפול בהתנגדויות? טיפול בהתנגדויות מתחיל בהבנת הקונפליקט בין שני צדדים. התנגדות, כפי שמסביר אליעד, היא קונפליקט שנוצר כאשר אדם אחד מתנגד לדעה או לפעולה של אדם אחר. דוגמה לכך היא מישהו שמתחיל דיאטה ומרגיש התנגדות פנימית כאשר הוא מוצא את עצמו מול עוגה. הכיצד ניתן להתמודד עם זה? כל אדם שמתמודד טוב עם התנגדויות פנימיות - כמו בלבול פנימי בין הרצון לאכול לבין הרצון להימנע מהמאכל - ידע גם להתמודד עם התנגדויות חיצוניות. מה הקשר בין ההתנגדות לקונפליקטים פנימיים? אליעד מסביר כי היכולת להתמודד עם התנגדויות חיצוניות, כמו ויכוחים עם אחרים, תלויה ביכולת של אדם להתמודד עם קונפליקטים פנימיים. מי שלא מצליח להסתדר עם עצמו, לא יוכל להסתדר עם אחרים. ... הכוונה כאן היא להבין את מנגנון ההתנגדות ואת הדרך שבה ניתן לפתור את הקונפליקטים שנוצרים בעקבותיה. כיצד להתמודד עם קונפליקט במהלך שיחה? היכולת להתמודד עם קונפליקט בשיחה תלויה בהבנה ... עמדתך, הדרך הטובה ביותר להתמודד עם התנגדות כזו היא לחזור ולהסביר את הסיבה שלך ולהראות את ההיגיון שמאחוריה. מה עושים כאשר יש התנגדות עיקשת? כאשר יש התנגדות שממשיכה להישאר עיקשת, יש צורך להתמודד עם זאת באמצעות חקירה מעמיקה של הסיבות המניעות את ההתנגדות. לדוגמה, אם מישהו טוען שטענתך שגויה, אפשר לקחת את הטענה של הצד השני ולהסביר למה הוא צודק בהיבטים מסוימים ובזמן שבו הצגתם את עמדתכם. עליך ... ואז לחזור ולהסביר את עמדתך. האם כל התנגדות היא איום? לא בהכרח. התנגדות לא תמיד מצביעה על איום או על אי - נכונות. אם מישהו מציג עמדה מנוגדת, חשוב לשאול את עצמך: האם הוא מאיים עלי? אם לא, אז סביר להניח שאין צורך להרגיש מאוים. אם לא מבינים את סיבת ההתנגדות, ייתכן וזה יוביל לחוסר נוחות, אך אם מבינים את הדעה, ניתן להתמודד איתה בצורה הרבה יותר רגועה וממוקדת. כיצד להתמודד עם התנגדות במקרים של מניפולציה? כאשר יש טענות מניפולטיביות - כלומר, טענות שנועדו לגרום לך להרגיש אשמה או אי - נוחות מבלי שהן באמת נכונות - אליעד מציע ... האם יש גישה אחת נכונה להתמודד עם כל התנגדות? לא תמיד. כל התנגדות דורשת גישה שונה. בכל פעם צריך להעריך את המצב ולראות אם כדאי להסביר את עמדתך או להיכנס לדיון מעמיק יותר. אליעד מציין כי לעיתים חשוב גם להראות ... לצמצם את הקונפליקט. איך להתמודד עם התנגדויות? מהי דיאלקטיקה? איך לשנות עמדות בצורה אפקטיבית? מהי אומנות הויכוח? מהם הקונפליקטים הפנימיים? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יקר לי, איך למכור מוצרים יקרים? טיפול בהתנגדות לקוח שאומר יקר לי, איך לענות ללקוח שאומר יקר לי? איך למכור מוצר יקר? טיפול בהתנגדויות מכירה, האם חשוב לך רק המחיר? האם רק המחיר חשוב לך? הקצנה לצורך נטרול, שיטות מכירה, הדרכת מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: בהתנגדויות, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: בהתנגדויות, איך לשתול מחשבות? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפרש חלומות? איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור אהבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש אמת מוחלטת? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה העולם קיים? האם יש או אין אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות מאושר? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא ייעוץ נפשי, מומלץ, מנטור בתחום בהתנגדויות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2031 שניות - עכשיו 23_05_2025 השעה 23:57:10 - wesi1