אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ארגון ✔לנהל עובדים, טעויות בניהול עובדים, איך לגרום לעובדים לעבוד? איך לגרום לעובדים לספק תוצאות? איך להעיר לעובדים? עובד שמאחר לעבודה, עובד שעושה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
לנהל עובדים, טעויות בניהול עובדים, איך לגרום לעובדים לעבוד? איך לגרום לעובדים לספק תוצאות? איך להעיר לעובדים? עובד שמאחר לעבודה, עובד שעושה בעיות, עובד שלא עובד, עובד עצלן, עובד בעייתי, מוטיבציה לעובדים, תפקיד העובד בארגון
למה טעות להתייחס לעובדים כאל עובדים ולא כאל ספקים?

אחת הטעויות הנפוצות ביותר בניהול עובדים היא להתייחס אליהם כאל "עובדים" ולא כאל "ספקים". הכוונה היא לכך שהמנהלים מתמקדים במאמץ העובד, בשעות העבודה שלו, ובהתנהגות היום - יומית, במקום להתרכז בתוצאות שהעובד מביא לארגון. אליעד מדגיש שהשינוי החשוב ביותר בניהול עובדים הוא לראות את העובד כספק שירותים שמחויב לתוצאה מוגדרת, במקום למדוד אותו לפי שעות העבודה או המאמץ שהושקע.

מה ההבדל בין עובד לבין ספק בניהול עובדים?

כדי להבהיר את ההבדל, אליעד משתמש בדוגמה של עבודה עם ספק חיצוני. נניח שלקחתם ספק שצריך לסיים עבודה מסוימת עד יום שלישי. ברגע שהספק מסיים את העבודה בזמן ובאיכות הרצויה, זה כלל לא משנה לכם באילו שעות הוא עבד, האם הוא עבד ביום או בלילה, האם הוא נח או עשה הפסקות. אתם מודדים אותו רק לפי התוצאה - האם העבודה הושלמה או לא. אין לכם שום עניין במאמץ שלו או בתהליך עצמו, כל עוד המטרה הושגה.

לעומת זאת, כאשר מדובר בעובדים שכירים בארגון, לרוב מתמקדים בשעות העבודה שלהם. עובד מתחייב להגיע בשעה 8 ולצאת בשעה 4, וכך המחויבות שלו הופכת להיות "להיות נוכח" במקום העבודה, במקום "להשיג תוצאות". כשעובד מאחר או לא מתאמץ מספיק, המנהלים לרוב מעירים על כך באופן ישיר: "למה איחרת?", "למה אתה בטלפון?" וכדומה. אבל כאשר מתמקדים באמירות מסוג זה, המסר שעובר לעובד הוא שהמנהל מודד אותו על פי המאמץ ולא על פי התוצאה שהוא מספק.

מדוע טעות להעיר לעובדים על מאמץ או שעות עבודה?

אליעד מסביר בצורה מפורטת מדוע זו טעות חמורה לדבר עם עובדים על המאמץ שלהם, על האיחורים או על התנהגות שאינה נראית קשורה ישירות לתוצאה. הוא טוען שכאשר אתם שואלים עובד "למה איחרת?" או "למה אתה מדבר בטלפון?", אתם מעבירים לו מסר לא נכון, שהדרישה המרכזית שלכם היא שהוא ישקיע מאמץ ויהיה נוכח בעבודה, ולא בהכרח שישיג את התוצאות הרצויות. בצורה כזו, העובד עלול לחשוב שכל עוד הוא נוכח ועובד קשה (או נראה שעובד קשה), לא ממש משנה מה תהיה התוצאה.

לעומת זאת, כאשר מתייחסים לעובד כספק, ההתמקדות היא רק בתוצאה. לדוגמה, אם העובד היה צריך להיות זמין בשעה 8:00 כדי לבצע משימה מסוימת, אך הוא הגיע רק ב - 9:00, הטעות היא להעיר לו על האיחור עצמו. הדרך הנכונה לדבר איתו היא לומר: "בשעה 8:10 הייתי צריך שתעשה פעולה מסוימת ולא היית כאן. מדוע לא ביצעת אותה?" בצורה כזו השיחה מתמקדת ישירות בתוצאה שהייתה אמורה להיות מושגת, ולא באיחור עצמו.

איך לגרום לעובדים להיות מחויבים לתוצאות ולא למאמץ?

אליעד מדגיש כי הדרך הטובה ביותר לגרום לעובדים להיות מחויבים לתוצאות היא להתייחס אליהם בדיוק כפי שמתייחסים לספקים חיצוניים. לא מעניין מתי הם מגיעים או מתי הם יוצאים, אלא רק האם המשימה או הפרויקט שהוטל עליהם בוצע באופן מלא ובזמן שנקבע. כאשר מדברים עם העובדים בשפה של תוצאה, הם מתחילים להבין שמצפים מהם לספק תוצאות ברורות ומוגדרות ולא רק להשקיע מאמץ או זמן בעבודה.

לדוגמה, אם עובד היה אמור לסיים פרויקט מסוים עד השעה 17:00, ובשעה זו הפרויקט עדיין לא הסתיים, אל תעירו לו שהוא יצא מוקדם או נח באמצע היום. במקום זאת, שאלו אותו ישירות: "למה הפרויקט לא הסתיים בשעה 17:00?" העובד צריך להבין שמה שחשוב לכם זה שהתוצאה תושג, ולא כמה זמן הוא עבד בפועל.

דוגמאות מפורטות איך לדבר נכון עם עובדים בעייתיים?

אליעד מפרט מספר דוגמאות ברורות להמחשת העיקרון:
  • אם עובד מאחר לעבודה, אל תגידו לו "למה אתה מאחר?", אלא אמרו לו: "בשעה 8:00 הייתי צריך שתטפל במשימה מסוימת ולא היית כאן. מדוע לא טיפלת בזה בזמן?"
  • אם עובד מדבר בטלפון בזמן העבודה, אל תגידו לו "למה אתה בטלפון?", אלא: "אני רואה שכרגע לא טופל הלקוח שצריך היה לטפל בו. מדוע זה לא בוצע?"
  • אם עובד עוזב מוקדם, אל תעירו לו שהוא עזב מוקדם, אלא התמקדו בכך שהמשימה שהיה אמור לסיים עדיין לא הסתיימה: "מדוע לא סיימת את המשימה עד השעה שנקבעה?"
בצורה כזו, כל הביקורת שלכם מתמקדת אך ורק בתוצאה ולא בהתנהגות או במאמץ של העובד.

כיצד שינוי תפיסה בניהול עובדים משפר ביצועים?

היתרון בשינוי גישה זו הוא בכך שהעובדים יבינו שיש להם אחריות מלאה להשיג את התוצאות הרצויות. כאשר העובדים יודעים שנמדדים לפי התוצאה בלבד, הם יפעלו בצורה יעילה וחכמה יותר, כי לא יהיה להם שום אינטרס רק "להיראות עובדים", אלא להביא תוצאות אמיתיות שירצו את ההנהלה.

אליעד חוזר ומדגיש: אל תבחנו את העובדים לפי כמה שעות הם נמצאים במקום העבודה, או לפי המאמץ שהשקיעו. במקום זאת, וודאו שהתוצאה הרצויה ברורה ומוגדרת היטב, והעבירו לעובדים מסר ברור שההצלחה שלהם נמדדת לפי תוצאה זו בלבד.
ניהול עובדים נכון: אחריות על תוצאה ולא על מאמץ

שלום חברים, אחת הטעויות הנפוצות בניהול עובדים היא ההתייחסות אליהם כאל עובדים ולא כאל ספקים. ההבדל המשמעותי בין ספק לעובד הוא סוג האחריות - האם האחריות היא על תוצאה או על מאמץ? האם האחריות היא על כמות השעות שהושקעו בעבודה או על מה שהושג בפועל?

עובדים מול ספקים - הבדל בגישה

כאשר אנו עובדים עם ספק חיצוני, לרוב לא מעניין אותנו כמה שעות הוא עבד, באיזה שעות הוא הגיע או כמה מאמץ הוא השקיע. מה שמעניין אותנו זה האם העבודה בוצעה כפי שהתחייב ועד הדדליין שנקבע. לדוגמה, אם הספק הבטיח לסיים את העבודה עד יום שלישי ועמד בכך, אין זה משנה אם עבד ביום, בלילה, עם הפסקות או ללא הפסקות. בסופו של דבר, האחריות שלו היא על התוצאה ולא על הדרך.

לעומת זאת, כשמדובר בעובדים שכירים, הגישה הרווחת היא שהעובד מתחייב לשעות עבודה ולא לתוצאה. כלומר, עובד שנכנס לעבודה בשעה 08:00 ויוצא בשעה 16:00, לא בהכרח מחויב לספק תוצאה מסוימת, אלא רק לעמוד במסגרת השעות שנקבעו.

הטעות בניהול עובדים - התמקדות במאמץ במקום בתוצאה

הבעיה מתחילה כאשר מנהלים מתמקדים בביקורת על מאמצי העובדים במקום להתמקד בתוצאות. לדוגמה, אם עובד מאחר או מדבר בטלפון בזמן העבודה, ההתעסקות בכך גורמת לו להבין שהדרישה המרכזית היא מאמץ ולא תוצאה. אך למעשה, מה שצריך לעניין את המנהל הוא האם העבודה הושלמה כראוי ובזמן.

איך נכון להתנהל מול העובד?

במקום להעיר לעובד על איחורים או הפסקות, יש להתמקד בתוצאה הסופית. לדוגמה, אם העובד היה אמור להיות זמין בשעה 08:00 לביצוע משימה מסוימת, אך הגיע רק ב - 09:00, אין טעם להעיר לו על האיחור עצמו. במקום זאת, יש לומר: "בשעה 08:10 הייתי צריך שתעשה פעולה מסוימת ולא היית כאן. מדוע לא ביצעת אותה?"

כך השיח עובר מהתמקדות במאמץ להתמקדות בתוצאה. כשעובד מבין שהוא נמדד על תוצאה, ולא על שעות עבודה, יש לו אינטרס לעבוד בצורה חכמה ויעילה יותר.

לשנות את התפיסה - לעבור לחשיבה של ספקים

בניהול נכון, חשוב להטמיע אצל העובדים את ההבנה שהם מחויבים לתוצאה ולא לשעות. מנהל לא צריך לשאול: "למה לא עבדת קשה יותר?", אלא "למה המשימה לא הסתיימה בזמן?"

כך העובד מבין שהוא נמדד על התפוקה ולא על כמות השעות שבהן הוא ישב בעבודה. אם יש משימה שצריכה להתבצע עד השעה 17:00, אין זה משנה אם העובד יצא מוקדם יותר או השקיע פחות זמן, כל עוד התוצאה הסופית מתקבלת בזמן ובצורה איכותית.

סיכום

המפתח לניהול עובדים בצורה נכונה הוא למדוד אותם לפי תוצאות ולא לפי מאמץ. כאשר משנים את השיח ומעבירים את האחריות לתוצאה, העובדים הופכים ליותר פרודוקטיביים ויעילים.

אם אתם רוצים ללמוד עוד על טעויות נפוצות בניהול עובדים, איך לשפר את שיטות הניהול שלכם ואיך לגרום לעובדים שלכם להיות יותר מחויבים, חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il ותעמיקו בנושא.
איך לגרום לעובד לא לאחר? איך לגרום לעובד להגיע בזמן לעבודה? איך לנהל עובדים? תוצאה או מאמץ, איך להעביר ביקורת על עובד? עובד או ספק, עובד שמתחפשן, מאמץ או תוצאה, מאמץ מול תוצאה, תוצאה מול מאמץ, אחריות על התוצאה, אחריות על המאמץ, איך לגרום לעובדים להביא תוצאות? איך לראות תוצאות מהעובדים? מה לעשות כשעובד מאחר? מה לעשות כשעובד מתעצל? עובד מתחפשן, בעיות עם העובדים, איך להעיר לעובד שמאחר לעבודה? איך לטפל בעובד שמאחר לעבודה? איחור של עובדים, איך לגרום לעובד לא להתחפשן בעבודה? איך להתייחס לעובד כמו לספק? עובד שמאחר, התייחסות נכונה לעובד, גישות בניהול עובדים, איך לנהל נכון? חשיבה ניהולית, חשיבה מכוונת תוצאות, העיקר המאמץ, העיקר התוצאה, לדבר עם העובדים על התוצאות, לא לחשוב על העובדים דרך שעות עבודה, לא לדבר על שעות עבודה, לא לדבר על המאמץ של העובד
מטפל ניהול עובדים מסר טעות אינטרנט חשיבה תוצאות ביצוע לקוח למידה הלקוח איך לגרום איך לגרום לעובד איך לגרום לעובדים איך לגרום לעובדים לספק תוצאות איך לגרום לעובדים לעבוד איך להעיר לעובד איך להעיר לעובדים איך לשכנע עובד איך לשכנע עובדים ארגון בארגון בעיה בעיות טעויות טעויות בניהול טעויות בניהול עובדים טעות לגרום לגרום לעובד לגרום לעובדים לגרום לעובדים לספק תוצאות להעיר להעיר לעובד להעיר לעובדים להתעצל לטעות לנהל לנהל עובד לנהל עובדים לעבוד לשכנע עובד לשכנע עובדים מוטיבציה מוטיבציה לעובדים מנהל ניהול ניהול עובד ניהול עובדים עבודה עובד עובד בעייתי עובד עצלן עובד שלא עובד עובד שמאחר עובד שמאחר לעבודה עובד שעושה בעיות עובדים עצלות עצלן עצלנות תוצאות תפקיד תפקיד העובד בארגון
מחלקת מכירות, שיפור תהליכי המכירה, שיפור מחלקת מכירות, ניהול המכירות והשיווק בארגון, שיפור תהליכי השיווק, הטמעת מידע המכירות במחלקת המכירות, הכנת מידע על המוצר, ארגון המידע השיווקי, ארגון המידע המכירתי, איך להכין חומרי שיווק? איסוף חומרים לצורך הכנת חומרי שיווק, ארגון המידע של מחלקת המכירות, תיעוד המידע של מחלקת המכירות, השמה לאנשי מכירות, גיוס אנשי מכירות
... מכירות, שיפור תהליכי המכירה, שיפור מחלקת מכירות, ניהול המכירות והשיווק בארגון, שיפור תהליכי השיווק, הטמעת מידע המכירות במחלקת המכירות, הכנת מידע על המוצר, ארגון המידע השיווקי, ארגון המידע המכירתי, איך להכין חומרי שיווק? איסוף חומרים לצורך הכנת חומרי שיווק, ארגון המידע של מחלקת המכירות, תיעוד ... נסביר לגבי תהליכים מקבילים שיש עבור הכנת חומרי שיווק ועבור שיפור תהליכי המכירה בארגון . ונסביר איך לשפר את תהליכי המכירה בארגון, איך שיפור ספציפי עבור תהליכי המכירה, הוא חלק מתהליך הכנת חומרי השיווק לארגון, נסביר איך לעזור לאנשי המכירות, איך לעשות השמה לאנשי מכירות בארגון בצורה יותר יעילה? מה היתרונות ... רשימה מסודרת של כל המידע המכירתי שמעבירים ללקוח בתהליך המכירה. אבל כדאי מאוד שהארגון עבור עצמו יחזיק מאגר מידע קובץ ... להיות שיהיו אנשי מכירות שיתנגדו לשתף פעולה עם התהליך. בגלל שברגע שכל המידע שיש לארגון על המוצר, כל המידע הזה הוא ... אלא היתרון שלהם חייב להיות אחר, ביכולת להעביר את המידע וכולי. ולכן יכול להיות שבארגון יהיה קשה לאסוף את כל המידע ...
להצליח ולהיות מסודר, סדר ארגון והצלחה, למה חשוב להיות מסודר כדי להצליח בחיים? סדר וארגון מפתח להצלחה, ארגון סדר יום, חוסר סדר וארגון בעבודה, תכונות אופי להצלחה, איך להצליח בחיים? מחקרים על סדר וארגון, סדר והצלחה, התייעלות ארגונית
להצליח ולהיות מסודר, סדר ארגון והצלחה, למה חשוב להיות מסודר כדי להצליח בחיים? סדר וארגון מפתח להצלחה, ארגון סדר יום, חוסר סדר וארגון בעבודה, תכונות אופי להצלחה, איך להצליח בחיים? מחקרים על סדר וארגון, סדר והצלחה, התייעלות ארגונית
... ולהיות מסודר, סדר ארגון והצלחה, למה חשוב להיות מסודר כדי להצליח בחיים? סדר וארגון מפתח להצלחה, ארגון סדר יום, חוסר סדר וארגון בעבודה, תכונות אופי להצלחה, איך להצליח בחיים? מחקרים על סדר וארגון, סדר והצלחה, התייעלות ארגונית למה חשוב להיות מסודר כדי להצליח בחיים? אליעד כהן מדבר בהרצאה זו על החשיבות של סדר וארגון בהשגת הצלחה בחיים. הוא מציין כי אושר אמיתי הוא מצב של תחושת שלמות שמתרחש ללא תנאים חיצוניים, כלומר, אדם יכול להיות מאושר גם אם הוא לא מסודר. ... ארצית במובנים של קריירה, כסף, זוגיות, או הצלחה בעסקים, הסיפור הוא שונה לחלוטין. אליעד מסביר כי הצלחה כזו דורשת סדר וארגון כי השגת מטרות מוגדרות לא יכולה להסתמך על מזל או אקראיות. מה ההבדל בין אקראיות לסיבתיות בהשגת מטרות? ישנם שני דרכים להגיע לתוצאה מסוימת: אקראיות ... לתוצאה ברורה. כל פעולה קשורה ליעד מסוים, ואדם מסודר מגדיר מטרות ותוכנית פעולה כדי להשיגן. האם אפשר להצליח בלי סדר וארגון? לפי אליעד, אכן ניתן להצליח במקרה, למשל במקרה של זכיית לוטו או גילוי מקרה של אוצרות. אך כאשר מדובר בהצלחה מחושבת וברורה, כמו לפתוח עסק, למצוא עבודה ספציפית או להרוויח סכום כסף מוגדר, ההצלחה לא תקרה במקרה. יש לבצע תהליך סיבתי, כלומר, תכנון מראש עם סדר וארגון. לדוגמה, אדם שמעוניין להקים עסק צריך לתכנן כל שלב, כמו חקר שוק, הכנת תוכנית שיווק, גיוס משאבים, כל אלה דורשים סדר וארגון בכדי לממש את מטרת העסק. מה קורה כשאין סדר יום? החיים ללא סדר יכולים להוביל לפיזור מחשבות והתמקדות במטרות לא ברורות. אדם שאינו מסודר לא מגדיר ... שבא לו בכל רגע, כלומר, הוא פועל בצורה אקראית, מה שמקטין את סיכוייו להשיג מטרה ברורה ומוגדרת. איך להוציא לפועל סדר וארגון בחיים? אם אדם מעוניין להצליח, עליו להחליט מראש מה הוא רוצה להשיג. לדוגמה, להקים עסק, למצוא עבודה מסוימת, או להשיג סכום כסף. לאחר מכן, יש להגדיר ... שככל שהאדם יותר מסודר, כך הסיכוי שלו להצליח בהשגת מטרותיו הספציפיות גדל. סיכום לסיכום, אליעד מדגיש את חשיבות הסדר והארגון בחיים להצלחה. מי שמעוניין להצליח בהשגת מטרות ברורות ומוגדרות צריך להפעיל סדר יום מסודר, להתמקד במטרות סיבתיות ולא אקראיות, ולפעול באופן עקבי ומדויק. בכך, הוא יוכל למקסם את הסיכוי להצלחה בתחום שבו הוא מעוניין. איך לפתח סדר וארגון בחיים? אושר ללא תנאים - האם הוא תלוי במשהו? איך עובדת סיבתיות ומה ההבדל בין סיבה לאקראיות? טיפים להתייעלות ולהצלחה בעסקים האם אפשר להיות מאושר בלי סדר וארגון? אושר אמיתי הוא מצב שלא תלוי בתנאים חיצוניים. אם המטרה היא להרגיש טוב בשלמות בכל מצב, לא נדרש סדר או ארגון מיוחד. אפשר להיות לא מסודרים לגמרי ובכל זאת לחוות אושר מלא. אושר כזה מוגדר כאושר בלי תנאים, משום שהוא אינו דורש שום דבר חיצוני. מדוע בכל זאת ... בתחום מסוים, משכורת מסוימת, תנאים ספציפיים וכדומה), יש צורך לפעול באופן שיטתי ומתוכנן. כאן נכנס לתמונה נושא הסדר והארגון: מי שרוצה להגיע ליעדים ברורים וספציפיים לא יכול להסתמך רק על אקראיות, אלא צריך לפעול מתוך סדר, שיטה ותוכנית פעולה סיבתית. כיצד קשורים אקראיות ... במדויק מה רוצים להשיג. בניית תוכנית: איך להגיע לאותה מטרה שלב אחרי שלב, ובהתאם לסדר עדיפויות רלוונטי. שמירה על סדר וארגון: מעקב אחרי המשימות, הגדרת משימות משנה, ומניעת בלבול בין פרטים. ניתוח תקלות ותיקונים: בדיקה מתמדת אם דברים עובדים לפי התוכנית, והיערכות בהתאם ... ללא תוכנית מוגדרת, מסתמך על סיכוי נמוך הרבה יותר שאירועים מקריים יביאו אותו לתוצאה הספציפית הרצויה. איך ליישם סדר וארגון בחיי היומיום? סדר וארגון פירושם בין השאר: להחליט מה המטרה: להקים עסק, למצוא עבודה מסוימת, להשיג סכום כסף מוגדר ועוד. להגדיר תתי - מטרות: אם רוצים להקים עסק, מה בדיוק ... מסודר, שיודע מה עליו לעשות לפני מה, ומשקיע בבדיקת האפשרויות ובתכנון הדרך, מגדיל מאוד את הסיכוי להצליח. איך לפתח סדר וארגון בחיים? אושר ללא תנאים - האם הוא תלוי במשהו? איך עובדת סיבתיות ומה ההבדל בין סיבה לאקראיות? טיפים להתייעלות ולהצלחה בעסקים ...
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות
... לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, ... ניהול צוותים, ניהול ארגוני, לנהל את המנהל, איך לנהל אנשים ביעילות? ניהול אנשים, סודות הניהול, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון , לנהל פרוייקט, איך ללמוד לנהל? איך לנהל אנשים מבריקים? איך לנהל עובדים? איך לנהל צוות עובדים? איך ... עובדים? איך ללמוד לנהל ארגון? איך ללמוד להיות מנהל? איך ללמוד לנהל צוותים? איפה ללמוד ניהול? האם אני מתאים להיות מנהל? משרה של ...
סדר עדיפויות, ניהול זמן, ארגון זמן, קבלת החלטות, לחשוב בצורה מסודרת
סדר עדיפויות, ניהול זמן, ארגון זמן, קבלת החלטות, לחשוב בצורה מסודרת
... עדיפויות, ניהול זמן, ארגון זמן, קבלת החלטות, לחשוב בצורה מסודרת איך להחליט מה לעשות ...
יחסי הורים וילדים, לקבל ולתת, לדאוג לאחרים, דאגה לאחרים, דאגה לילדים, לדאוג לילדים, רצון לתת, רצון לקבל, ארגון זקא, אלטרואיזם, זולתנות, אינטרסנטיות, פילנתרופיה, אגואיסטיות, אנוכיות, אגואיזם
יחסי הורים וילדים, לקבל ולתת, לדאוג לאחרים, דאגה לאחרים, דאגה לילדים, לדאוג לילדים, רצון לתת, רצון לקבל, ארגון זקא, אלטרואיזם, זולתנות, אינטרסנטיות, פילנתרופיה, אגואיסטיות, אנוכיות, אגואיזם
... הורים וילדים, לקבל ולתת, לדאוג לאחרים, דאגה לאחרים, דאגה לילדים, לדאוג לילדים, רצון לתת, רצון לקבל, ארגון זקא, אלטרואיזם, זולתנות, אינטרסנטיות, פילנתרופיה, אגואיסטיות, אנוכיות, אגואיזם מהם הקשרים בין רצון לתת לרצון לקבל? במהלך ההרצאה, דיבר אליעד על האופי המורכב של יחסי ...
מחאת הקורונה, איך לעשות הפגנה? הפגנת הקורונה, אלימות בהפגנה, חסימת כבישים כמחאה חברתית, הפגנות בכיכר רבין, חופש ההפגנה, מחאות אלימות בישראל, מחאה אלימה, מחאה ללא אלימות, למה לא לחסום כבישים? איך לארגן הפגנה? ארגון הפגנה
מחאת הקורונה, איך לעשות הפגנה? הפגנת הקורונה, אלימות בהפגנה, חסימת כבישים כמחאה חברתית, הפגנות בכיכר רבין, חופש ההפגנה, מחאות אלימות בישראל, מחאה אלימה, מחאה ללא אלימות, למה לא לחסום כבישים? איך לארגן הפגנה? ארגון הפגנה
... איך לעשות הפגנה? הפגנת הקורונה, אלימות בהפגנה, חסימת כבישים כמחאה חברתית, הפגנות בכיכר רבין, חופש ההפגנה, מחאות אלימות בישראל, מחאה אלימה, מחאה ללא אלימות, למה לא לחסום כבישים? איך לארגן הפגנה? ארגון הפגנה למה אסור לפגוע באזרחים במהלך הפגנה? אחד הכללים החשובים ביותר שאליעד כהן מדגיש בהקשר של הפגנות הוא שאסור לפגוע באזרחים. ...
מוטיבציה להתייעלות, מוטיבציה להיות יותר יעיל, איך להרגיש יותר טוב ביעילות? איך להרגיש טוב באמצעות יעילות? איך יעילות תרגום לך להרגיש יותר טוב? למה להיות יותר יעיל? למה כדאי להתייעל? למה התייעלות טובה? איך להיות יעיל?
מוטיבציה להתייעלות, מוטיבציה להיות יותר יעיל, איך להרגיש יותר טוב ביעילות? איך להרגיש טוב באמצעות יעילות? איך יעילות תרגום לך להרגיש יותר טוב? למה להיות יותר יעיל? למה כדאי להתייעל? למה התייעלות טובה? איך להיות יעיל?
... יותר יעילה, למשל על ידי תכנון מוקדם, ארגון נכון של הזמן או שימוש בטכניקות עבודה יעילות, כך תגיע לתוצאה הרצויה מהר יותר ובתחושה טובה יותר. ההצלחה הזו, כשהיא חוזרת על ... החומר, שימוש בשיטות למידה יעילות יותר או ארגון סביבת לימודים נקייה ומסודרת שתסייע לך להתרכז טוב יותר. האם אפשר להיות יעילים ב - 100% ולהרגיש טוב באופן מוחלט? אליעד מבהיר ... נוסף על שיטות התייעלות, ניהול זמן נכון, ארגון משימות בצורה אפקטיבית וטכניקות עבודה ממוקדות. המפתח הוא לא להפסיק לשאול שאלות כגון: האם יש דרך טובה יותר לעשות את מה שאני ...
להיות מנכל, איך להיות מנכל? איך להיות מנהל? איך להצליח בתור מנכל? איך להצליח בתור מנהל? איך לנהל את עצמך? לראות את עצמך כעסק, להיות מנהל מוצלח, להיות מנכל מוצלח, איך להצליח בעסקים? פיתוח קריירה, לפתח קריירה ניהולית, ללמוד ניהול
להיות מנכל, איך להיות מנכל? איך להיות מנהל? איך להצליח בתור מנכל? איך להצליח בתור מנהל? איך לנהל את עצמך? לראות את עצמך כעסק, להיות מנהל מוצלח, להיות מנכל מוצלח, איך להצליח בעסקים? פיתוח קריירה, לפתח קריירה ניהולית, ללמוד ניהול
... לנהל את עצמנו ואת התפקידים הפנימיים שלנו בצורה הטובה ביותר. מי שלא יודע לנהל את עצמו, לא יוכל לנהל אנשים אחרים או ארגון גדול. מה המשמעות של להתייחס לעצמך כאל עסק? כדי להפוך ממישהו שהוא שכיר רגיל לאדם שמסוגל להיות מנכל, אליעד ... לך רעיון מסוים, עליך לחשוב כיצד אתה מוכר את הרעיון הזה לבוס או לעמיתים שלך. עליך לחשוב איך אתה מתמחר את הערך שאתה מביא לארגון שלך, איך אתה משווק את היכולות שלך ומפתח אותן. אליעד מדגיש שבלי היכולת לראות את התפקידים הללו בתוכך ולנהל אותם בצורה טובה, אין סיכוי שתצליח לנהל תפקידים דומים בארגון גדול. למה אי אפשר להצליח בניהול עסק גדול בלי לנהל את עצמך היטב? אליעד מסביר שאין שום הבדל בין לנהל עסק קטן, ... היא קריטית ביותר - כי אם אתה לא יודע איך להשיג את המטרות שלך כבן אדם יחיד, אין סיכוי שתוכל לעשות זאת בצורה אפקטיבית עם ארגון גדול. לעומת זאת, אם תדע לעשות את זה עם עצמך, אתה יכול להיות מנכל מצליח ולנהל כל ארגון בכל סדר גודל. איך להפוך משכיר לעצמאי? איך לראות את עצמך כעסק? איך להצליח כמנכל? תכונות של מנהל מוצלח פיתוח ...
הצלחה וסדר וארגון, למה חשוב להיות מסודר כדי להצליח? איך להצליח בגדול באמצעות סדר וארגון? למה חשוב לסדר את סביבת העבודה שלך? איך להתייעל ולהצליח? איך לא לבזבז משאבים? איך להצליח להתרכז? למה אני לא מצליח להתרכז? קושי להתרכז
הצלחה וסדר וארגון, למה חשוב להיות מסודר כדי להצליח? איך להצליח בגדול באמצעות סדר וארגון? למה חשוב לסדר את סביבת העבודה שלך? איך להתייעל ולהצליח? איך לא לבזבז משאבים? איך להצליח להתרכז? למה אני לא מצליח להתרכז? קושי להתרכז
... וסדר וארגון, למה חשוב להיות מסודר כדי להצליח? איך להצליח בגדול באמצעות סדר וארגון? למה חשוב לסדר את סביבת העבודה שלך? איך להתייעל ולהצליח? איך לא לבזבז משאבים? איך להצליח להתרכז? למה אני לא מצליח להתרכז? קושי להתרכז למה סדר וארגון הם תנאי הכרחי להצלחה בחיים? כדי להבין מדוע סדר וארגון מהווים תנאי הכרחי להצלחה, חשוב קודם כל להגדיר מהי הצלחה. אליעד כהן מסביר שהצלחה בחיים משמעותה היכולת להשיג את המטרות שאדם מציב ... המשקפיים גורם למוח לחשוב שוב ושוב אם מדובר בעצם חיצוני שצריך להתייחס אליו או סתם כתם שניתן להתעלם ממנו. סידור לא מאורגן של אייקונים במחשב או בטלפון: כשאין ארגון ברור, המוח צריך כל פעם מחדש לחפש ולזהות את האייקון או הקובץ הרצוי, מה שמבזבז משאבי ריכוז יקרים. בית או ארון מלא חפצים מיותרים: ... העבודה שלו מבזבז משאבים רבים על חיפוש אייקונים, קבצים או פריטים שונים, וכתוצאה מכך מצליח פחות במשימות החשובות באמת. איך ליישם בפועל את העיקרון של סדר וארגון? אליעד מדגיש שחשוב לאמץ הרגלים של סדר בכל תחום: סידור הבית והחדר: להבטיח שכל חפץ יהיה במקום ידוע וברור. ניקיון וסדר ברכב: לנקות שמשות ומראות כדי למנוע בזבוז משאבי קשב מיותרים במהלך הנהיגה. סדר במחשב ובטלפון: ארגון אפליקציות וקבצים באופן קבוע, מה שמאפשר ריכוז גבוה יותר במשימות העבודה עצמן. שמירה על נוחות אישית: להקפיד שהבגדים, הנעליים, והאביזרים יהיו נוחים ככל האפשר. מה המסקנה הסופית לגבי חשיבות הסדר והארגון? המסקנה הסופית היא שכל הפרעה קטנה, גם אם היא נראית שולית, מבזבזת משאבים מנטליים יקרים. ככל שהמטרות של האדם גדולות יותר, כך הוא ... ונוחות. על ידי ניקוי והסרת ההפרעות הקטנות הללו, מתפנים המשאבים החשובים לריכוז מלא, ומאפשרים הצלחה יעילה יותר בכל תחומי החיים. השגת מטרות ריכוז ומיקוד סדר וארגון קשב וריכוז התייעלות ויעילות חלוקת קשב בחיים מהי המשמעות של להצליח בחיים? להצליח בחיים פירושו להשיג את המטרות שהאדם מציב לעצמו. ... החולצה קשור לתחומי חיים נוספים? ההמלצה להיות מסודר חלה לא רק על הבגדים, אלא גם על כל סביבת החיים: הרכב, הבית, המחשב, המקרר או הטלפון. בן אדם שיש לו סדר וארגון מפנה לעצמו משאבי ריכוז גדולים יותר למשימות החשובות באמת. מה המשמעות של 100% ריכוז במשימות גדולות? משימות מורכבות דורשות ריכוז ... קטנות לחדור למחשבה. במקום שהמוח יתעסק כל הזמן באי - נוחות או בלכלוך, עדיף להפנות את הקשב במלואו לפעולה שעליה עובדים. כיצד ניתן ליישם בפועל את רעיון הסדר והארגון? כל אדם יכול לאמץ שיטות סידור לפי צרכיו: סידור הבית כך שכל חפץ מונח במקומו, ניקיון קבוע של הרכב מבפנים ומבחוץ, ארגון הקבצים והמכשירים הדיגיטליים, וכן שמירה על נוחות הבגדים והנעליים. צעדים קטנים אלו מצטברים לניצול משאבים גדול יותר ומאפשרים להגיע ... כך מתפנה מקום לריכוז מלא ולמימוש יעיל של המטרות. במיוחד כאשר היעד גדול ודורש תשומת לב גבוהה, אין מקום לבזבוז על דברים טפלים. השגת מטרות ריכוז ומיקוד סדר וארגון קשב וריכוז התייעלות ויעילות חלוקת קשב בחיים איך להצליח ולהיות מסודר? איך להעלות משקלי עבודה? איך להרים יותר משקל? איך לא לאבד ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לנהל עובדים, טעויות בניהול עובדים, איך לגרום לעובדים לעבוד? איך לגרום לעובדים לספק תוצאות? איך להעיר לעובדים? עובד שמאחר לעבודה, עובד שעושה בעיות, עובד שלא עובד, עובד עצלן, עובד בעייתי, מוטיבציה לעובדים, תפקיד העובד בארגון
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ארגון, איך להעביר ביקורת בונה? איך להעריך את עצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפרש חלומות? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור אהבה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: ארגון, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש בחירה חופשית? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע וסבל בעולם? למה יש רע בעולם? למה לא להתאבד? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם באמת הכל לטובה? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש או אין אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? איך להנות בחיים? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל קוגניטיבי התנהגותי, מאמן אישי בטלפון, מאמן רוחני בנושאי ארגון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2190 שניות - עכשיו 17_07_2025 השעה 00:09:49 - wesi1