אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מוטיבציה לעובדים ✔לנהל עובדים, טעויות בניהול עובדים, איך לגרום לעובדים לעבוד? איך לגרום לעובדים לספק תוצאות? איך להעיר לעובדים? עובד שמאחר לעבודה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
לנהל עובדים, טעויות בניהול עובדים, איך לגרום לעובדים לעבוד? איך לגרום לעובדים לספק תוצאות? איך להעיר לעובדים? עובד שמאחר לעבודה, עובד שעושה בעיות, עובד שלא עובד, עובד עצלן, עובד בעייתי, מוטיבציה לעובדים, תפקיד העובד בארגון
למה טעות להתייחס לעובדים כאל עובדים ולא כאל ספקים?

אחת הטעויות הנפוצות ביותר בניהול עובדים היא להתייחס אליהם כאל "עובדים" ולא כאל "ספקים". הכוונה היא לכך שהמנהלים מתמקדים במאמץ העובד, בשעות העבודה שלו, ובהתנהגות היום - יומית, במקום להתרכז בתוצאות שהעובד מביא לארגון. אליעד מדגיש שהשינוי החשוב ביותר בניהול עובדים הוא לראות את העובד כספק שירותים שמחויב לתוצאה מוגדרת, במקום למדוד אותו לפי שעות העבודה או המאמץ שהושקע.

מה ההבדל בין עובד לבין ספק בניהול עובדים?

כדי להבהיר את ההבדל, אליעד משתמש בדוגמה של עבודה עם ספק חיצוני. נניח שלקחתם ספק שצריך לסיים עבודה מסוימת עד יום שלישי. ברגע שהספק מסיים את העבודה בזמן ובאיכות הרצויה, זה כלל לא משנה לכם באילו שעות הוא עבד, האם הוא עבד ביום או בלילה, האם הוא נח או עשה הפסקות. אתם מודדים אותו רק לפי התוצאה - האם העבודה הושלמה או לא. אין לכם שום עניין במאמץ שלו או בתהליך עצמו, כל עוד המטרה הושגה.

לעומת זאת, כאשר מדובר בעובדים שכירים בארגון, לרוב מתמקדים בשעות העבודה שלהם. עובד מתחייב להגיע בשעה 8 ולצאת בשעה 4, וכך המחויבות שלו הופכת להיות "להיות נוכח" במקום העבודה, במקום "להשיג תוצאות". כשעובד מאחר או לא מתאמץ מספיק, המנהלים לרוב מעירים על כך באופן ישיר: "למה איחרת?", "למה אתה בטלפון?" וכדומה. אבל כאשר מתמקדים באמירות מסוג זה, המסר שעובר לעובד הוא שהמנהל מודד אותו על פי המאמץ ולא על פי התוצאה שהוא מספק.

מדוע טעות להעיר לעובדים על מאמץ או שעות עבודה?

אליעד מסביר בצורה מפורטת מדוע זו טעות חמורה לדבר עם עובדים על המאמץ שלהם, על האיחורים או על התנהגות שאינה נראית קשורה ישירות לתוצאה. הוא טוען שכאשר אתם שואלים עובד "למה איחרת?" או "למה אתה מדבר בטלפון?", אתם מעבירים לו מסר לא נכון, שהדרישה המרכזית שלכם היא שהוא ישקיע מאמץ ויהיה נוכח בעבודה, ולא בהכרח שישיג את התוצאות הרצויות. בצורה כזו, העובד עלול לחשוב שכל עוד הוא נוכח ועובד קשה (או נראה שעובד קשה), לא ממש משנה מה תהיה התוצאה.

לעומת זאת, כאשר מתייחסים לעובד כספק, ההתמקדות היא רק בתוצאה. לדוגמה, אם העובד היה צריך להיות זמין בשעה 8:00 כדי לבצע משימה מסוימת, אך הוא הגיע רק ב - 9:00, הטעות היא להעיר לו על האיחור עצמו. הדרך הנכונה לדבר איתו היא לומר: "בשעה 8:10 הייתי צריך שתעשה פעולה מסוימת ולא היית כאן. מדוע לא ביצעת אותה?" בצורה כזו השיחה מתמקדת ישירות בתוצאה שהייתה אמורה להיות מושגת, ולא באיחור עצמו.

איך לגרום לעובדים להיות מחויבים לתוצאות ולא למאמץ?

אליעד מדגיש כי הדרך הטובה ביותר לגרום לעובדים להיות מחויבים לתוצאות היא להתייחס אליהם בדיוק כפי שמתייחסים לספקים חיצוניים. לא מעניין מתי הם מגיעים או מתי הם יוצאים, אלא רק האם המשימה או הפרויקט שהוטל עליהם בוצע באופן מלא ובזמן שנקבע. כאשר מדברים עם העובדים בשפה של תוצאה, הם מתחילים להבין שמצפים מהם לספק תוצאות ברורות ומוגדרות ולא רק להשקיע מאמץ או זמן בעבודה.

לדוגמה, אם עובד היה אמור לסיים פרויקט מסוים עד השעה 17:00, ובשעה זו הפרויקט עדיין לא הסתיים, אל תעירו לו שהוא יצא מוקדם או נח באמצע היום. במקום זאת, שאלו אותו ישירות: "למה הפרויקט לא הסתיים בשעה 17:00?" העובד צריך להבין שמה שחשוב לכם זה שהתוצאה תושג, ולא כמה זמן הוא עבד בפועל.

דוגמאות מפורטות איך לדבר נכון עם עובדים בעייתיים?

אליעד מפרט מספר דוגמאות ברורות להמחשת העיקרון:
  • אם עובד מאחר לעבודה, אל תגידו לו "למה אתה מאחר?", אלא אמרו לו: "בשעה 8:00 הייתי צריך שתטפל במשימה מסוימת ולא היית כאן. מדוע לא טיפלת בזה בזמן?"
  • אם עובד מדבר בטלפון בזמן העבודה, אל תגידו לו "למה אתה בטלפון?", אלא: "אני רואה שכרגע לא טופל הלקוח שצריך היה לטפל בו. מדוע זה לא בוצע?"
  • אם עובד עוזב מוקדם, אל תעירו לו שהוא עזב מוקדם, אלא התמקדו בכך שהמשימה שהיה אמור לסיים עדיין לא הסתיימה: "מדוע לא סיימת את המשימה עד השעה שנקבעה?"
בצורה כזו, כל הביקורת שלכם מתמקדת אך ורק בתוצאה ולא בהתנהגות או במאמץ של העובד.

כיצד שינוי תפיסה בניהול עובדים משפר ביצועים?

היתרון בשינוי גישה זו הוא בכך שהעובדים יבינו שיש להם אחריות מלאה להשיג את התוצאות הרצויות. כאשר העובדים יודעים שנמדדים לפי התוצאה בלבד, הם יפעלו בצורה יעילה וחכמה יותר, כי לא יהיה להם שום אינטרס רק "להיראות עובדים", אלא להביא תוצאות אמיתיות שירצו את ההנהלה.

אליעד חוזר ומדגיש: אל תבחנו את העובדים לפי כמה שעות הם נמצאים במקום העבודה, או לפי המאמץ שהשקיעו. במקום זאת, וודאו שהתוצאה הרצויה ברורה ומוגדרת היטב, והעבירו לעובדים מסר ברור שההצלחה שלהם נמדדת לפי תוצאה זו בלבד.
ניהול עובדים נכון: אחריות על תוצאה ולא על מאמץ

שלום חברים, אחת הטעויות הנפוצות בניהול עובדים היא ההתייחסות אליהם כאל עובדים ולא כאל ספקים. ההבדל המשמעותי בין ספק לעובד הוא סוג האחריות - האם האחריות היא על תוצאה או על מאמץ? האם האחריות היא על כמות השעות שהושקעו בעבודה או על מה שהושג בפועל?

עובדים מול ספקים - הבדל בגישה

כאשר אנו עובדים עם ספק חיצוני, לרוב לא מעניין אותנו כמה שעות הוא עבד, באיזה שעות הוא הגיע או כמה מאמץ הוא השקיע. מה שמעניין אותנו זה האם העבודה בוצעה כפי שהתחייב ועד הדדליין שנקבע. לדוגמה, אם הספק הבטיח לסיים את העבודה עד יום שלישי ועמד בכך, אין זה משנה אם עבד ביום, בלילה, עם הפסקות או ללא הפסקות. בסופו של דבר, האחריות שלו היא על התוצאה ולא על הדרך.

לעומת זאת, כשמדובר בעובדים שכירים, הגישה הרווחת היא שהעובד מתחייב לשעות עבודה ולא לתוצאה. כלומר, עובד שנכנס לעבודה בשעה 08:00 ויוצא בשעה 16:00, לא בהכרח מחויב לספק תוצאה מסוימת, אלא רק לעמוד במסגרת השעות שנקבעו.

הטעות בניהול עובדים - התמקדות במאמץ במקום בתוצאה

הבעיה מתחילה כאשר מנהלים מתמקדים בביקורת על מאמצי העובדים במקום להתמקד בתוצאות. לדוגמה, אם עובד מאחר או מדבר בטלפון בזמן העבודה, ההתעסקות בכך גורמת לו להבין שהדרישה המרכזית היא מאמץ ולא תוצאה. אך למעשה, מה שצריך לעניין את המנהל הוא האם העבודה הושלמה כראוי ובזמן.

איך נכון להתנהל מול העובד?

במקום להעיר לעובד על איחורים או הפסקות, יש להתמקד בתוצאה הסופית. לדוגמה, אם העובד היה אמור להיות זמין בשעה 08:00 לביצוע משימה מסוימת, אך הגיע רק ב - 09:00, אין טעם להעיר לו על האיחור עצמו. במקום זאת, יש לומר: "בשעה 08:10 הייתי צריך שתעשה פעולה מסוימת ולא היית כאן. מדוע לא ביצעת אותה?"

כך השיח עובר מהתמקדות במאמץ להתמקדות בתוצאה. כשעובד מבין שהוא נמדד על תוצאה, ולא על שעות עבודה, יש לו אינטרס לעבוד בצורה חכמה ויעילה יותר.

לשנות את התפיסה - לעבור לחשיבה של ספקים

בניהול נכון, חשוב להטמיע אצל העובדים את ההבנה שהם מחויבים לתוצאה ולא לשעות. מנהל לא צריך לשאול: "למה לא עבדת קשה יותר?", אלא "למה המשימה לא הסתיימה בזמן?"

כך העובד מבין שהוא נמדד על התפוקה ולא על כמות השעות שבהן הוא ישב בעבודה. אם יש משימה שצריכה להתבצע עד השעה 17:00, אין זה משנה אם העובד יצא מוקדם יותר או השקיע פחות זמן, כל עוד התוצאה הסופית מתקבלת בזמן ובצורה איכותית.

סיכום

המפתח לניהול עובדים בצורה נכונה הוא למדוד אותם לפי תוצאות ולא לפי מאמץ. כאשר משנים את השיח ומעבירים את האחריות לתוצאה, העובדים הופכים ליותר פרודוקטיביים ויעילים.

אם אתם רוצים ללמוד עוד על טעויות נפוצות בניהול עובדים, איך לשפר את שיטות הניהול שלכם ואיך לגרום לעובדים שלכם להיות יותר מחויבים, חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il ותעמיקו בנושא.
איך לגרום לעובד לא לאחר? איך לגרום לעובד להגיע בזמן לעבודה? איך לנהל עובדים? תוצאה או מאמץ, איך להעביר ביקורת על עובד? עובד או ספק, עובד שמתחפשן, מאמץ או תוצאה, מאמץ מול תוצאה, תוצאה מול מאמץ, אחריות על התוצאה, אחריות על המאמץ, איך לגרום לעובדים להביא תוצאות? איך לראות תוצאות מהעובדים? מה לעשות כשעובד מאחר? מה לעשות כשעובד מתעצל? עובד מתחפשן, בעיות עם העובדים, איך להעיר לעובד שמאחר לעבודה? איך לטפל בעובד שמאחר לעבודה? איחור של עובדים, איך לגרום לעובד לא להתחפשן בעבודה? איך להתייחס לעובד כמו לספק? עובד שמאחר, התייחסות נכונה לעובד, גישות בניהול עובדים, איך לנהל נכון? חשיבה ניהולית, חשיבה מכוונת תוצאות, העיקר המאמץ, העיקר התוצאה, לדבר עם העובדים על התוצאות, לא לחשוב על העובדים דרך שעות עבודה, לא לדבר על שעות עבודה, לא לדבר על המאמץ של העובד
אחריות לתוצאות אינטרס איך לגרום לעובד לא להתחפשן הבדלה ישירות מה לעשות כשעובד מאחר חשיבה לראות תוצאות מהעובדים איך להתייחס לעובד כמו לספק טיפולים התחייבות ללקוח על התוצאה איך לגרום לעובד איך לגרום לעובדים איך לגרום לעובדים לספק תוצאות איך לגרום לעובדים לעבוד איך להעיר לעובד איך להעיר לעובדים איך לנהל איך לנהל את העובדים איך לנהל עובד איך לנהל עובדים איך לשכנע עובד איך לשכנע עובדים ארגון במה לעבוד האם לנהל עובדים טעויות טעויות בניהול טעויות בניהול עובדים טעות לגרום לעובד לגרום לעובדים לגרום לעובדים לספק תוצאות להעיר להעיר לעובד להעיר לעובדים להתעצל לטעות לנהל לנהל את העובד לנהל את העובדים לנהל עובד לנהל עובדים לעבוד לשכנע עובד לשכנע עובדים מוטיבציה מוטיבציה לעובדים מנהל מתי לנהל את העובד ניהול ניהול עובד ניהול עובדים עבודה עובד עובד בעייתי עובד עצלן עובד שלא עובד עובד שמאחר עובד שמאחר לעבודה עובד שעושה בעיות עובדים עצלות עצלן עצלנות תוצאה תוצאות תפקיד תפקיד העובד בארגון
מוטיבציה לעובדים, איך ליצור מוטיבציה לעובדים כמוך? איך לגרום לעובדים שלך לעבוד ברצינות כמוך? איך לגרום לעובדים שלך לעבוד כמוך? איך לגרום לעובדים שלך לרצות שתצליח? כמה משכורת לשלם לעובדים? איך לתמרץ עובדים? איך לתגמל עובדים?
מוטיבציה לעובדים, איך ליצור מוטיבציה לעובדים כמוך? איך לגרום לעובדים שלך לעבוד ברצינות כמוך? איך לגרום לעובדים שלך לעבוד כמוך? איך לגרום לעובדים שלך לרצות ... לתוצאות שהוא מייצר, הוא יתחיל להתייחס לעסק ברצינות, ולהשקיע בעבודה באותה מידה של מחויבות ואחריות כמו שלך. איך ליצור מוטיבציה לעובדים? איך לתגמל עובדים לפי ביצועים? איך לגרום לעובדים לעבוד קשה יותר? כמה שכר בסיס לשלם לעובדים? איך לגרום לעובדים ...
השקעה בעובדים, סביבת עבודה, להשקיע בסביבת העבודה של העובדים, רווחת העובדים, תגמול עובדים, מוטיבציה לעובדים, איך לגרום לעובדים לרצות לעבוד? איך לגרום לעובדים ליהנות בעבודה? איך לגרום לעובדים לעבוד יותר טוב? יעוץ ארגוני, ניהול ארגוני
השקעה בעובדים, סביבת עבודה, להשקיע בסביבת העבודה של העובדים, רווחת העובדים, תגמול עובדים, מוטיבציה לעובדים, איך לגרום לעובדים לרצות לעבוד? איך לגרום לעובדים ליהנות בעבודה? איך לגרום לעובדים לעבוד יותר טוב? יעוץ ארגוני, ניהול ארגוני
השקעה בעובדים, סביבת עבודה, להשקיע בסביבת העבודה של העובדים, רווחת העובדים, תגמול עובדים, מוטיבציה לעובדים, איך לגרום לעובדים לרצות לעבוד? איך לגרום לעובדים ליהנות בעבודה? איך לגרום לעובדים לעבוד יותר טוב? יעוץ ארגוני, ניהול ... לעסק מצליח ומרוויח. איך לגרום לעובדים ליהנות בעבודה? כיצד לשפר את סביבת העבודה? מהו תגמול עקיף לעובדים? איך לייצר מוטיבציה לעובדים? למה לא לחסוך על העובדים? ייעוץ ארגוני לעסקים איך לגרום לעובדים לעבוד טוב יותר? השקעה בעובדים - הדרך להצלחה ... הם ישקיעו יותר, ירגישו מחויבים יותר ויעבדו טוב יותר. רוצים לדעת עוד? חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il על מוטיבציה לעובדים, איך לתגמל עובדים ועוד נושאים שיעזרו לכם לשפר את העסק שלכם. בהצלחה!
ניהול עובדים, מוטיבציה לעובדים, איך לגרום לעובדים שלך להקשיב לך? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובד לרצות להקשיב לך? סמכויות המנהל, איך לדבר עם עובדים? איך ליצור מוטיבציה אצל העובדים? איך לגרום לעובדים שלך לאהוב אותך? יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, מוטיבציה לעובדים, איך לגרום לעובדים שלך להקשיב לך? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובד לרצות להקשיב לך? סמכויות המנהל, איך לדבר עם עובדים? איך ליצור מוטיבציה אצל העובדים? איך לגרום לעובדים שלך לאהוב אותך? יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, מוטיבציה לעובדים, איך לגרום לעובדים שלך להקשיב לך? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובד לרצות להקשיב לך? סמכויות המנהל, איך לדבר ... למנהלים, לדבר בכבוד אל העובדים, איך לא להתנשא על העובדים? איך לא ליצור תמריץ שלילי אצל העובדים? איך ליצור מוטיבציה לעובדים? איך ליצור תמריץ חיובי לעובדים? התנשאות על העובדים, עובדים לא עבדים, לדבר בכבוד לעובדים, איך לשכנע עובדים? אופי של ...
ניהול אנשים, איך לגרום לאנשים לרצות לעזור לך? איך לגרום לעובדים לרצות לעבוד? איך לתת מוטיבציה לעובדים? איך לתת מוטיבציה לספקים? לומר תודה, אמירת תודה, לומר בבקשה, לא לקחת מישהו כברור מאליו, לומר תודה לעובדים, לכבד אנשים
ניהול אנשים, איך לגרום לאנשים לרצות לעזור לך? איך לגרום לעובדים לרצות לעבוד? איך לתת מוטיבציה לעובדים? איך לתת מוטיבציה לספקים? לומר תודה, אמירת תודה, לומר בבקשה, לא לקחת מישהו כברור מאליו, לומר תודה לעובדים, לכבד ... שמתייחסים אליהם יפה, מגיבים בצורה טובה ומכבדת יותר ממה שאתם חושבים. איך לגרום לעובדים להיות יותר יעילים? איך לתת מוטיבציה לעובדים? למה חשוב להגיד תודה ובבקשה? כיצד לנהל עובדים בצורה נכונה? איך לגרום לספקים לרצות לעבוד איתך? למה אסור לקחת ...
יעדי מכירות, הצבת יעדים, מוטיבציה למכירות, תוכנית אימון, השגת מטרות ויעדים, איך ליצור מוטיבציה? איך להציב מטרות בצורה נכונה? איך לא להציב מטרות? חוסר מוטיבציה, יצירת מוטיבציה לעובדים, מוטיבציה למכירות
יעדי מכירות, הצבת יעדים, מוטיבציה למכירות, תוכנית אימון, השגת מטרות ויעדים, איך ליצור מוטיבציה? איך להציב מטרות בצורה נכונה? איך לא להציב מטרות? חוסר מוטיבציה, יצירת מוטיבציה לעובדים, מוטיבציה למכירות
... אימון, השגת מטרות ויעדים, איך ליצור מוטיבציה? איך להציב מטרות בצורה נכונה? איך לא להציב מטרות? חוסר מוטיבציה, יצירת מוטיבציה לעובדים, מוטיבציה למכירות האם הצבת יעדי מכירות היא דרך טובה להגברת מוטיבציה? הנושא המרכזי שאליעד כהן מתייחס אליו הוא האם ...
האם לתת דוגמה אישית לעובדים? לאחר לעבודה כמנהל, איך לתת דוגמה אישית לעובדים? דוגמה אישית של מנהל, יצירת מוטיבציה לעובדים, בידול המנהל מהעובדים, יצירת סמכות עבור העובדים, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני
האם לתת דוגמה אישית לעובדים? לאחר לעבודה כמנהל, איך לתת דוגמה אישית לעובדים? דוגמה אישית של מנהל, יצירת מוטיבציה לעובדים, בידול המנהל מהעובדים, יצירת סמכות עבור העובדים, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני שאלה: האם חשוב לתת דוגמה אישית לעובדים. במובן ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לנהל עובדים, טעויות בניהול עובדים, איך לגרום לעובדים לעבוד? איך לגרום לעובדים לספק תוצאות? איך להעיר לעובדים? עובד שמאחר לעבודה, עובד שעושה בעיות, עובד שלא עובד, עובד עצלן, עובד בעייתי, מוטיבציה לעובדים, תפקיד העובד בארגון
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מוטיבציה לעובדים, מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מי ברא את אלוהים? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מוטיבציה לעובדים, איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפרש חלומות? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך להאמין בעצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיגמל מהימורים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לקבל החלטות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך ליצור אהבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
בזוגיות אבל מרגישה לבד רוצה לבגוד לפתח את השכל גם אם תאבד את הכל הרשות נתונה מתח משמירה על ילדים נלסון גודמן פחד בהווה כדורים נגד חרדה איך להרגיש ביטחון עצמי? למה כדאי לך לשנוא את עצמך? איך לדעת מה הוא אוהב? אהבה בלי תנאים כלפי המציאות מי יותר מאושר? כמה כסף יעשה אותך מאושר? לגרום לאקס להפסיק לרצות אותך האם לספר על הסיבות לבגידה? קבלת החלטות בעסק איך להיצמד להחלטה שלך? להתמודד עם בגידה איך להתמודד עם רגשות רעים אחרי בגידה? אני לא מצליח בשום דבר מאה אחוז מוטיבציה איך נכון לטפל בהתנגדויות לקוח? לשכנע מישהו דתי איך להתנהג עם ילד רגיש? ילדים חרדתיים הגעתי להארה רוחנית לבחור מדריך רוחני איך ללמוד מניתוח הפרעות אישיות? למחוק זיכרון טראומטי מתגעגע לאקס להיות בקשר עם אקסים להעלות מסת שריר לגוון בתרגילים שונים באימון הוכחת קיום אלוהים הסודות של אלוהים סוגים של הארה רוחנית מורה מואר רוצה להיות אלוהים להיות אלוהים וישויות בחלום מנטור שרוצה כסף כמה כסף צריך כדי להיות עשיר? פרדוקס מטרת החיים המשמעות של החיים איך לחקור רגש שלילי? להתמודד עם פרסום שלילי באינטרנט סיבת הבחירה החופשית האם קיימת בחירה חופשית? יצירת יש מאין אלוהים לא ברא את העולם יש מאין עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לזוגיות, טיפול אישי מומלץ, מומלץ בנושאי מוטיבציה לעובדים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.6094 שניות - עכשיו 25_09_2025 השעה 07:49:27 - wesi1