אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לגרום לעובד ✔לנהל עובדים, טעויות בניהול עובדים, איך לגרום לעובדים לעבוד? איך לגרום לעובדים לספק תוצאות? איך להעיר לעובדים? עובד שמאחר לעבודה, עובד...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
לנהל עובדים, טעויות בניהול עובדים, איך לגרום לעובדים לעבוד? איך לגרום לעובדים לספק תוצאות? איך להעיר לעובדים? עובד שמאחר לעבודה, עובד שעושה בעיות, עובד שלא עובד, עובד עצלן, עובד בעייתי, מוטיבציה לעובדים, תפקיד העובד בארגון
למה טעות להתייחס לעובדים כאל עובדים ולא כאל ספקים?

אחת הטעויות הנפוצות ביותר בניהול עובדים היא להתייחס אליהם כאל "עובדים" ולא כאל "ספקים". הכוונה היא לכך שהמנהלים מתמקדים במאמץ העובד, בשעות העבודה שלו, ובהתנהגות היום - יומית, במקום להתרכז בתוצאות שהעובד מביא לארגון. אליעד מדגיש שהשינוי החשוב ביותר בניהול עובדים הוא לראות את העובד כספק שירותים שמחויב לתוצאה מוגדרת, במקום למדוד אותו לפי שעות העבודה או המאמץ שהושקע.

מה ההבדל בין עובד לבין ספק בניהול עובדים?

כדי להבהיר את ההבדל, אליעד משתמש בדוגמה של עבודה עם ספק חיצוני. נניח שלקחתם ספק שצריך לסיים עבודה מסוימת עד יום שלישי. ברגע שהספק מסיים את העבודה בזמן ובאיכות הרצויה, זה כלל לא משנה לכם באילו שעות הוא עבד, האם הוא עבד ביום או בלילה, האם הוא נח או עשה הפסקות. אתם מודדים אותו רק לפי התוצאה - האם העבודה הושלמה או לא. אין לכם שום עניין במאמץ שלו או בתהליך עצמו, כל עוד המטרה הושגה.

לעומת זאת, כאשר מדובר בעובדים שכירים בארגון, לרוב מתמקדים בשעות העבודה שלהם. עובד מתחייב להגיע בשעה 8 ולצאת בשעה 4, וכך המחויבות שלו הופכת להיות "להיות נוכח" במקום העבודה, במקום "להשיג תוצאות". כשעובד מאחר או לא מתאמץ מספיק, המנהלים לרוב מעירים על כך באופן ישיר: "למה איחרת?", "למה אתה בטלפון?" וכדומה. אבל כאשר מתמקדים באמירות מסוג זה, המסר שעובר לעובד הוא שהמנהל מודד אותו על פי המאמץ ולא על פי התוצאה שהוא מספק.

מדוע טעות להעיר לעובדים על מאמץ או שעות עבודה?

אליעד מסביר בצורה מפורטת מדוע זו טעות חמורה לדבר עם עובדים על המאמץ שלהם, על האיחורים או על התנהגות שאינה נראית קשורה ישירות לתוצאה. הוא טוען שכאשר אתם שואלים עובד "למה איחרת?" או "למה אתה מדבר בטלפון?", אתם מעבירים לו מסר לא נכון, שהדרישה המרכזית שלכם היא שהוא ישקיע מאמץ ויהיה נוכח בעבודה, ולא בהכרח שישיג את התוצאות הרצויות. בצורה כזו, העובד עלול לחשוב שכל עוד הוא נוכח ועובד קשה (או נראה שעובד קשה), לא ממש משנה מה תהיה התוצאה.

לעומת זאת, כאשר מתייחסים לעובד כספק, ההתמקדות היא רק בתוצאה. לדוגמה, אם העובד היה צריך להיות זמין בשעה 8:00 כדי לבצע משימה מסוימת, אך הוא הגיע רק ב - 9:00, הטעות היא להעיר לו על האיחור עצמו. הדרך הנכונה לדבר איתו היא לומר: "בשעה 8:10 הייתי צריך שתעשה פעולה מסוימת ולא היית כאן. מדוע לא ביצעת אותה?" בצורה כזו השיחה מתמקדת ישירות בתוצאה שהייתה אמורה להיות מושגת, ולא באיחור עצמו.

איך לגרום לעובדים להיות מחויבים לתוצאות ולא למאמץ?

אליעד מדגיש כי הדרך הטובה ביותר לגרום לעובדים להיות מחויבים לתוצאות היא להתייחס אליהם בדיוק כפי שמתייחסים לספקים חיצוניים. לא מעניין מתי הם מגיעים או מתי הם יוצאים, אלא רק האם המשימה או הפרויקט שהוטל עליהם בוצע באופן מלא ובזמן שנקבע. כאשר מדברים עם העובדים בשפה של תוצאה, הם מתחילים להבין שמצפים מהם לספק תוצאות ברורות ומוגדרות ולא רק להשקיע מאמץ או זמן בעבודה.

לדוגמה, אם עובד היה אמור לסיים פרויקט מסוים עד השעה 17:00, ובשעה זו הפרויקט עדיין לא הסתיים, אל תעירו לו שהוא יצא מוקדם או נח באמצע היום. במקום זאת, שאלו אותו ישירות: "למה הפרויקט לא הסתיים בשעה 17:00?" העובד צריך להבין שמה שחשוב לכם זה שהתוצאה תושג, ולא כמה זמן הוא עבד בפועל.

דוגמאות מפורטות איך לדבר נכון עם עובדים בעייתיים?

אליעד מפרט מספר דוגמאות ברורות להמחשת העיקרון:
  • אם עובד מאחר לעבודה, אל תגידו לו "למה אתה מאחר?", אלא אמרו לו: "בשעה 8:00 הייתי צריך שתטפל במשימה מסוימת ולא היית כאן. מדוע לא טיפלת בזה בזמן?"
  • אם עובד מדבר בטלפון בזמן העבודה, אל תגידו לו "למה אתה בטלפון?", אלא: "אני רואה שכרגע לא טופל הלקוח שצריך היה לטפל בו. מדוע זה לא בוצע?"
  • אם עובד עוזב מוקדם, אל תעירו לו שהוא עזב מוקדם, אלא התמקדו בכך שהמשימה שהיה אמור לסיים עדיין לא הסתיימה: "מדוע לא סיימת את המשימה עד השעה שנקבעה?"
בצורה כזו, כל הביקורת שלכם מתמקדת אך ורק בתוצאה ולא בהתנהגות או במאמץ של העובד.

כיצד שינוי תפיסה בניהול עובדים משפר ביצועים?

היתרון בשינוי גישה זו הוא בכך שהעובדים יבינו שיש להם אחריות מלאה להשיג את התוצאות הרצויות. כאשר העובדים יודעים שנמדדים לפי התוצאה בלבד, הם יפעלו בצורה יעילה וחכמה יותר, כי לא יהיה להם שום אינטרס רק "להיראות עובדים", אלא להביא תוצאות אמיתיות שירצו את ההנהלה.

אליעד חוזר ומדגיש: אל תבחנו את העובדים לפי כמה שעות הם נמצאים במקום העבודה, או לפי המאמץ שהשקיעו. במקום זאת, וודאו שהתוצאה הרצויה ברורה ומוגדרת היטב, והעבירו לעובדים מסר ברור שההצלחה שלהם נמדדת לפי תוצאה זו בלבד.
ניהול עובדים נכון: אחריות על תוצאה ולא על מאמץ

שלום חברים, אחת הטעויות הנפוצות בניהול עובדים היא ההתייחסות אליהם כאל עובדים ולא כאל ספקים. ההבדל המשמעותי בין ספק לעובד הוא סוג האחריות - האם האחריות היא על תוצאה או על מאמץ? האם האחריות היא על כמות השעות שהושקעו בעבודה או על מה שהושג בפועל?

עובדים מול ספקים - הבדל בגישה

כאשר אנו עובדים עם ספק חיצוני, לרוב לא מעניין אותנו כמה שעות הוא עבד, באיזה שעות הוא הגיע או כמה מאמץ הוא השקיע. מה שמעניין אותנו זה האם העבודה בוצעה כפי שהתחייב ועד הדדליין שנקבע. לדוגמה, אם הספק הבטיח לסיים את העבודה עד יום שלישי ועמד בכך, אין זה משנה אם עבד ביום, בלילה, עם הפסקות או ללא הפסקות. בסופו של דבר, האחריות שלו היא על התוצאה ולא על הדרך.

לעומת זאת, כשמדובר בעובדים שכירים, הגישה הרווחת היא שהעובד מתחייב לשעות עבודה ולא לתוצאה. כלומר, עובד שנכנס לעבודה בשעה 08:00 ויוצא בשעה 16:00, לא בהכרח מחויב לספק תוצאה מסוימת, אלא רק לעמוד במסגרת השעות שנקבעו.

הטעות בניהול עובדים - התמקדות במאמץ במקום בתוצאה

הבעיה מתחילה כאשר מנהלים מתמקדים בביקורת על מאמצי העובדים במקום להתמקד בתוצאות. לדוגמה, אם עובד מאחר או מדבר בטלפון בזמן העבודה, ההתעסקות בכך גורמת לו להבין שהדרישה המרכזית היא מאמץ ולא תוצאה. אך למעשה, מה שצריך לעניין את המנהל הוא האם העבודה הושלמה כראוי ובזמן.

איך נכון להתנהל מול העובד?

במקום להעיר לעובד על איחורים או הפסקות, יש להתמקד בתוצאה הסופית. לדוגמה, אם העובד היה אמור להיות זמין בשעה 08:00 לביצוע משימה מסוימת, אך הגיע רק ב - 09:00, אין טעם להעיר לו על האיחור עצמו. במקום זאת, יש לומר: "בשעה 08:10 הייתי צריך שתעשה פעולה מסוימת ולא היית כאן. מדוע לא ביצעת אותה?"

כך השיח עובר מהתמקדות במאמץ להתמקדות בתוצאה. כשעובד מבין שהוא נמדד על תוצאה, ולא על שעות עבודה, יש לו אינטרס לעבוד בצורה חכמה ויעילה יותר.

לשנות את התפיסה - לעבור לחשיבה של ספקים

בניהול נכון, חשוב להטמיע אצל העובדים את ההבנה שהם מחויבים לתוצאה ולא לשעות. מנהל לא צריך לשאול: "למה לא עבדת קשה יותר?", אלא "למה המשימה לא הסתיימה בזמן?"

כך העובד מבין שהוא נמדד על התפוקה ולא על כמות השעות שבהן הוא ישב בעבודה. אם יש משימה שצריכה להתבצע עד השעה 17:00, אין זה משנה אם העובד יצא מוקדם יותר או השקיע פחות זמן, כל עוד התוצאה הסופית מתקבלת בזמן ובצורה איכותית.

סיכום

המפתח לניהול עובדים בצורה נכונה הוא למדוד אותם לפי תוצאות ולא לפי מאמץ. כאשר משנים את השיח ומעבירים את האחריות לתוצאה, העובדים הופכים ליותר פרודוקטיביים ויעילים.

אם אתם רוצים ללמוד עוד על טעויות נפוצות בניהול עובדים, איך לשפר את שיטות הניהול שלכם ואיך לגרום לעובדים שלכם להיות יותר מחויבים, חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il ותעמיקו בנושא.
איך לגרום לעובד לא לאחר? איך לגרום לעובד להגיע בזמן לעבודה? איך לנהל עובדים? תוצאה או מאמץ, איך להעביר ביקורת על עובד? עובד או ספק, עובד שמתחפשן, מאמץ או תוצאה, מאמץ מול תוצאה, תוצאה מול מאמץ, אחריות על התוצאה, אחריות על המאמץ, איך לגרום לעובדים להביא תוצאות? איך לראות תוצאות מהעובדים? מה לעשות כשעובד מאחר? מה לעשות כשעובד מתעצל? עובד מתחפשן, בעיות עם העובדים, איך להעיר לעובד שמאחר לעבודה? איך לטפל בעובד שמאחר לעבודה? איחור של עובדים, איך לגרום לעובד לא להתחפשן בעבודה? איך להתייחס לעובד כמו לספק? עובד שמאחר, התייחסות נכונה לעובד, גישות בניהול עובדים, איך לנהל נכון? חשיבה ניהולית, חשיבה מכוונת תוצאות, העיקר המאמץ, העיקר התוצאה, לדבר עם העובדים על התוצאות, לא לחשוב על העובדים דרך שעות עבודה, לא לדבר על שעות עבודה, לא לדבר על המאמץ של העובד
ביקורתיות לנהל עובדים משימה ריכוז רצון שינוי התנהגות לגרום לעובדים איך לגרום לעובדים איכות ניהול עובדים לשנות התנהגות איך לגרום איך לגרום לעובד איך לגרום לעובדים איך לגרום לעובדים לספק תוצאות איך לגרום לעובדים לעבוד איך להעיר לעובד איך להעיר לעובדים איך לשכנע עובד איך לשכנע עובדים ארגון בארגון בעיה בעיות טעויות טעויות בניהול טעויות בניהול עובדים טעות לגרום לגרום לעובד לגרום לעובדים לגרום לעובדים לספק תוצאות להעיר להעיר לעובד להעיר לעובדים להתעצל לטעות לנהל לנהל עובד לנהל עובדים לעבוד לשכנע עובד לשכנע עובדים מאחר לעבודה מוטיבציה מוטיבציה לעובדים מנהל ניהול ניהול עובד ניהול עובדים עבודה עובד עובד בעייתי עובד עצלן עובד שלא עובד עובד שמאחר עובד שמאחר לעבודה עובד שעושה בעיות עובדים עצלות עצלן עצלנות תוצאות תפקיד תפקיד העובד בארגון
ניהול עובדים, איך לגרום לעובד לקחת אחריות? איך להעביר ביקורת על עובד? איך לגרום לעובד לקבל החלטות באופן עצמאי? איך לגרום לעובד להחליט לבד? איך לגרום לעובד להגדיל ראש? איך ליצור מוטיבציה אצל עובדים? חרדת ביצוע של עובד, למה העובד מקטין ראש? למה העובד לא מקבל החלטות לבד? למה העובד לא רוצה להחליט לבד? למה העובד לא מקדם תהליכים? למה העובד לא לוקח אחריות? איך לנהל עובדים? האם הביקורת על העובד מוצדקת? איך להעיר לעובד? תלונות על עובד
... עובדים, איך לגרום לעובד לקחת אחריות? איך להעביר ביקורת על עובד? איך לגרום לעובד לקבל החלטות באופן עצמאי? איך לגרום לעובד להחליט לבד? איך לגרום לעובד להגדיל ראש? איך ליצור מוטיבציה אצל עובדים? חרדת ביצוע של עובד, ... ביקורת הפוכה שסותרת את עצמה. למה אמרת משהו, או למה לא אמרת משהו. למה הסברת משהו או למה לא הסברת משהו וכיוב. במילים אחרות כאשר מעבירים ביקורת על העובד, צריכים לנסות לגרום לעובד להבין שיש אפשרות לגרום לאותו מנהל להיות מרוצה, מעבודה שלא משנה מה ... מעביר ביקורת לא משנה מה, שלכשעצמה היא מוצדקת בפני עצמה. כי באמת שום דבר לא מושלם. אבל ברמת המאקרו, אין אפשרות לעשות משהו שאין בו גם חסרונות כלשהם. אז לעיתים המנהל גורם לעובד להרגיש שלא משנה מה, אותו מנהל לא יהיה מרוצה. ואז זה מגדיל את ...
איך לשדר סמכותיות לעובד שלך? איך לגרום לעובד לתת בך אמון בידע שלך? איך לגרום לעובד שלך לתת בך אמון? איך לענות לעובד שלך? אימון למנהלים, איך לענות לשאלה של עובד שלך? איך לא לגרום לעובד שלך להטיל בך ספק? איך לגרום לעובד לתת בך אמון?
... לשדר סמכותיות לעובד שלך? איך לגרום לעובד לתת בך אמון בידע שלך? איך לגרום לעובד שלך לתת בך אמון? איך לענות לעובד שלך? אימון למנהלים, איך לענות לשאלה של עובד שלך? איך לא לגרום לעובד שלך להטיל בך ספק? איך לגרום לעובד לתת בך אמון? בעיקרון אתה כמנהל, רוצה שהעובד שלך ידע שהוא יכול ...
תגמול עובדים לפי תוצאות, תגמול עובד לפי ביצועים, איך למנוע אבטלה סמויה של עובדים? איך לתגמל עובד שכיר לפי מאמץ? איך לתת בונוסים לעובדים? איך לתת העלאה במשכורת לעובד? האם לתת העלאה במשכורת לעובד? איך לגרום לעובד לא להתחפשן? מניעת אבטלה סמויה, איך לגרום לעובד למוטיבציה? איך לגרום לעובד לעבוד יותר מהר? איך לתת בונוס כספי לעובדים? איך לנהל עובד שכיר כספק עצמאי? אימון למנהלים, איך למדוד ביצועים של עובד?
... לתת העלאה במשכורת לעובד? האם לתת העלאה במשכורת לעובד? איך לגרום לעובד לא להתחפשן? מניעת אבטלה סמויה, איך לגרום לעובד למוטיבציה? איך לגרום לעובד לעבוד יותר מהר? איך לתת בונוס כספי לעובדים? ... השאלות הבאות: איך לנהל עובד שכיר כאילו הוא ספק עצמאי? איך לגרום לעובד שכיר להתייחס לעצמו כאל ספק עצמאי שנמדד לפי ... איך לתת לעובד העלאה במשכורת, בלי לתת לו העלאה במשכורת? איך לגרום לעובד לפחד לאבד את מקום העבודה? איך לתגמל עובד לפי תוצאות? איך לגרום לעובד לעבוד יותר טוב? איך למדוד ביצועים של עובד? ... חדשות, כדי שלעולם לעובד שלך לא יהיה זמן להתבטל. וזה בעצם גורם לעובד להבין, שלא משנה כמה מהר הוא יעבוד ולא משנה ... המשימות שלו במהירות האור, עדיין יגיעו משימות חדשות, הרי שזה יגרום לעובד לעבוד פחות טוב. כי מבחינת העובד, אין תועלת ... נראה מתאמץ או לפי כמה שהוא דופק שעות בעבודה, אוטומטית זה יגרום לעובד לעבוד פחות טוב. וזה יגרום לעובד לאבטלה סמויה כנל. לעומת זאת, אם העובד מבין ... ובלי קשר לכמה מאמץ הושקע בביצוע המשימות, הרי שזה אוטומטית גורם לעובד לעבוד יותר טוב. כי הוא מבין שאם הוא יסיים את ...
איך לגרום לעובד להגדיל ראש? איך לגרום לעובד לא להקטין ראש? איך לגרום לעובד לעבוד כמה שיותר טוב? להתחפשן בעבודה, לעבוד כמה שפחות, יחס גורר יחס, כמים הפנים לפנים כן לב האדם לאדם, בונוסים עבור ביצועים, תגמול עובדים, עיקרון ההדדיות, יחס הדדי, ינסה לקבל כמה שיותר ולתת כמה שפחות, בעסקים תהיה חכם ואל תהיה צודק, אל תנסה להיות צודק
... לגרום לעובד להגדיל ראש? איך לגרום לעובד לא להקטין ראש? איך לגרום לעובד לעבוד כמה שיותר טוב? להתחפשן בעבודה, לעבוד כמה שפחות, יחס גורר יחס, ... תנסה להיות צודק וכאן ניתן עוד נקודת מבט, איך לגרום לעובד לעבוד כמה שיותר טוב ואיך לגרום לעובד להגדיל ראש ואיך לגרום לעובד לא להקטין ראש. כי יש עובדים שמשתדלים לעבוד כמה שפחות ויוצרים אבטלה ...
איך לגרום לעובד שלך לעשות את מה שאתה רוצה שהוא יעשה? איך לגרום לעובד להיות יותר חכם? איך לגרום לעובד לא לשכוח דברים? איך לנהל עובדים? איך להסביר משהו לעובדים? איך להדריך עובדים? הדרכת מנהלים, אימון למנהלים, טיפול בבעיות של עובדים, עובד לא זוכר, עובד לא עובד נכון, טעויות של עובדים, למה העובד לא מקשיב? למה העובד לא עושה את מה שאומרים לו?
... לגרום לעובד שלך לעשות את מה שאתה רוצה שהוא יעשה? איך לגרום לעובד להיות יותר חכם? איך לגרום לעובד לא לשכוח דברים? איך לנהל עובדים? איך להסביר משהו לעובדים? איך להדריך עובדים? הדרכת מנהלים, אימון למנהלים, טיפול בבעיות של ... השורה הזאת. ולמה זה יותר טוב לדעתך שהעובד שלך יעשה דווקא כך או אחרת. ואז עליך לגרום לעובד שלך להבין את ההיגיון הזה. כדי שאז כשהעובד יבין ויסכים איתך על ההיגיון הזה, הוא יפעל מתוך היגיון, יבין אותך ולא יצטרך ... הוא, שעליך להציג לעובד שלך את הבעיה שגרמה לך להגיע לפתרון שאתה מציע אותו. ולגרום לעובד שלך להגיע מעצמו למסקנה שאתה הגעת אליה. וכך על הדרך, אתה גם מעודד את העובד שלך לחשוב. לדוגמה: שאל את העובד, שלך: בהצעות ... במילים אחרות. זאת הדרך הארוכה ביותר, אבל הטובה ביותר. ובנוסף כנל, היא גם גורמת לעובדים שלך להיות הרבה יותר חכמים.. כי הם מתרגלים לחשוב באופן עצמאי. וצריך לשים לב, כשאתה מעודד את העובדים שלך לחשוב, עליך לשים ...
הערכת ביצועי עובדים, מי אחראי לכך שאין תוצאות? לגרום לעובד לעשות את המקסימום, יעוץ ארגוני, ניהול עובדים, עובד שמאשים אחרים, עובד שלא לוקח אחריות, מדידת ביצועי עובדים, איך למדוד ביצועי עובדים? אחריות של עובד, אחריות של מנהל, שיווק או מכירות, מחלקת שיווק, מחלקת מכירות, שיפור ביצועי עובדים, מנהל השיווק אשם, מנהל המכירות אשם, איך לגרום לעובד לקחת אחריות? ניהול מנהל מכירות, לנהל מנהל מכירות, איך לנהל אנשי מכירות? ניהול אנשי מכירות, מכירות או שיווק
... ביצועי עובדים, מי אחראי לכך שאין תוצאות? לגרום לעובד לעשות את המקסימום, יעוץ ארגוני, ניהול עובדים, עובד שמאשים אחרים, עובד שלא לוקח אחריות, מדידת ביצועי עובדים, איך ... עובדים, מנהל השיווק אשם, מנהל המכירות אשם, איך לגרום לעובד לקחת אחריות? ניהול מנהל מכירות, לנהל מנהל מכירות, איך לנהל אנשי מכירות? ניהול אנשי מכירות, מכירות או שיווק וכאן ... כי השאלה היא לא איך להאשים את העובד, ואיך לגרום לעובד לקחת אחריות, אלא קודם כל איך לדעת מי אחראי. ורק אחר כך להבין איך לפעול מול העובד. והתשובה היא שצריכים לעשות הפרדה ... קשורות בהכרח לאותו איש מכירות, הרי שעדיין כן צריך לגרום לעובד לקחת את האחריות, על מה שהוא כן אחראי עליו. ועלינו לשתול לעובד במוח את ההבנה, שהוא אחראי לעשות את המקסימום שלו, ... בגלל מישהו או משהו אחר, הרי שיהיה הרבה יותר קשה לגרום לעובד לעשות את המקסימום שלו. כי העובד מניח שבכל מקרה זה לא יביא את התוצאה הרצויה. אבל בכללי, כן צריכים לגרום לעובד להבין, שעליו לעשות את המקסימום שלו. ועליו לבדוק את העובד, לפי הדרך, שהוא יכול לעשות יותר טוב את הדרך, גם בלי קשר ...
העבודה כמשחק, איך לגרום לעובדים לעבוד יותר טוב? לגרום לעובדים להתייחס לעבודה כמשחק, למה העובד עובד לא מספיק טוב? החיים כמשחק, קריירה כמשחק, מוטיבציה אצל עובדים, יעוץ למנהלים, לגרום לעובד לעבוד כמה שיותר טוב, ניואנסים, מסרים תת הכרתיים, תת המודע של העובד, לגרום לעובד להתמכר לעבודה, מסר תת הכרתי, האנשים העשירים ביותר בעולם, מכורים לעבודה, התמכרות לעבודה, מוטיבציה לעובדים
... כמשחק, איך לגרום לעובדים לעבוד יותר טוב? לגרום לעובדים להתייחס לעבודה כמשחק, למה העובד עובד לא מספיק טוב? החיים כמשחק, קריירה כמשחק, מוטיבציה אצל עובדים, יעוץ למנהלים, לגרום לעובד לעבוד כמה שיותר טוב, ניואנסים, מסרים תת הכרתיים, תת המודע של העובד, לגרום לעובד להתמכר לעבודה, מסר תת הכרתי, האנשים העשירים ביותר בעולם, מכורים לעבודה, התמכרות לעבודה, מוטיבציה לעובדים וכאן ניתן עוד נקודת מבט לגבי איך לגרום לעובדים לעבוד יותר טוב. והנחת היסוד אומרת, שאנשים לא רוצים לעבוד ולא אוהבים לעבוד. ואנשים בכללי משתדלים לעבוד כמה שפחות. מה כן אנשים אוהבים ליהנות ואחד מסוגי ההנאה, זה משחק. דהיינו, אנשים אוהבים לשחק במשחקים שמעניינים אותם. וזה בעצם אומר, שאם נצליח לגרום לעובדים להתייחס לעבודה כמשחק, הרי זה גם מגדיל את הסיכוי לכך שהעובדים יעבדו יותר טוב. כי העובד יכול להסתכל על העבודה שלו, מנקודת ... האם זה בגלל שהוא חושב שהוא לא חייב לעבוד כי העבודה היא רק משחק? או שאולי בגלל שהוא יותר מידי חושב שהוא חייב לעבוד ולכן הוא עובד כמה שפחות. והדרך הכי טובה לגרום לעובד לעבוד כמה שיותר טוב ולהתייחס לעבודה כמשחק שהוא מכור אליו ורוצה לשחק בו ולנצח בו כמה שיותר, היא באמצעות זה שהמנהל עצמו ... העובד, שבאופן אוטומטי יעברו מהמנהל אל העובד. כי אין כאן משהו ספציפי שצריכים לעשות, כדי לשמור על האיזון. אין כאן פעולות ספציפיות מוגדרות שצריכים לעשות כדי לגרום לעובד להתמכר לעבודה כמו אל משחק. אבל בעיקרון אם המנהל עצמו תופס את העבודה כמשחק, הרי שכנראה שההתייחסות של המנהל אל העבודה כמשחק, ...
התייעלות ארגונית, איך לייצר זמן לעובדים שלך? איך לגרום לעובדים שלך לעבוד יותר? למה לגייס עובדים? מתי לגייס עובדים? האם לגייס עובדים? איך לגרום לעובד להספיק יותר משימות? איך לפנות זמן לעובד? איך לגרום לעובד לעבוד יותר? יעוץ ארגוני
התייעלות ארגונית, איך לייצר זמן לעובדים שלך? איך לגרום לעובדים שלך לעבוד יותר? למה לגייס עובדים? מתי לגייס עובדים? האם לגייס עובדים? איך לגרום לעובד להספיק יותר משימות? איך לפנות זמן לעובד? איך לגרום לעובד לעבוד יותר? יעוץ ארגוני
... ארגונית, איך לייצר זמן לעובדים שלך? איך לגרום לעובדים שלך לעבוד יותר? למה לגייס עובדים? מתי לגייס עובדים? האם לגייס עובדים? איך לגרום לעובד להספיק יותר משימות? איך לפנות זמן לעובד? איך לגרום לעובד לעבוד יותר? יעוץ ארגוני איך לייצר יותר זמן לעובדים שלך? כדי לייצר יותר זמן לעובדים שלך ... בין עובדים? התייעלות ארגונית מתי נכון לגייס עובדים חדשים? איך לגרום לעובדים להספיק יותר? למה לגייס עובדים חדשים? איך לייצר יותר זמן לעובדים שלך? יש לך עובד שאתה ...
שיטות לתגמול עובדים, בונוסים לעובדים, תמרוץ עובדים, למה לתת לעובד יותר ממה שמגיע לו? איך לתת בונוסים בצורה נכונה? איך לתת בונוס לעובד מצטיין? איך לתגמל עובד? איך לגרום לעובד לרצות להשתפר? איך לגרום לעובדים להשתפר? איך להעניק לעובדים?
שיטות לתגמול עובדים, בונוסים לעובדים, תמרוץ עובדים, למה לתת לעובד יותר ממה שמגיע לו? איך לתת בונוסים בצורה נכונה? איך לתת בונוס לעובד מצטיין? איך לתגמל עובד? איך לגרום לעובד לרצות להשתפר? איך לגרום לעובדים להשתפר? איך להעניק לעובדים?
... איך לתגמל עובד? איך לגרום לעובד לרצות להשתפר? איך לגרום לעובדים להשתפר? איך להעניק לעובדים? ... המהות של נתינה עודפת היא לגרום לעובד להרגיש שיש לו ערך מיוחד בעיני ... איך לומר תודה לעובד? איך לגרום לעובד לאהוב אותך? איך לגרום לעובד לעבוד יותר טוב? מוטיבציה ... איך לומר תודה לעובד? איך לגרום לעובד לאהוב אותך? איך לגרום לעובד לעבוד יותר טוב? מוטיבציה ...
ניהול עובדים - האם לגרום לעובד לעבוד מתוך פחד או לעבוד מתוך אהבה? איך לנהל עובדים? איך ליצור מוטיבציה לעובדים?
... עובדים - האם לגרום לעובד לעבוד מתוך פחד או לעבוד מתוך אהבה? איך ... יעבוד טוב, צריך מצד אחד לגרום לעובד להרגיש שהארגון אוהב את העובד עם תנאי, ... פחות טוב. ומשום כך, כדי לגרום לעובד לעבוד יותר טוב, צריך לגרום לו להרגיש גם ... טוב. מצד שני, כמובן שצריך לגרום לעובד להרגיש גם את ההפך, שהוא נאהב רק עם ... למצוא כאן איזון, בין הצורך לגרום לעובד לרצות לעבוד גם מתוך אהבה אבל גם מתוך ... וכדי להתקדם וכולי, שאז זה יגרום לעובד לעבוד יותר מתוך פחד, אבל גם מתוך אהבה, ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לנהל עובדים, טעויות בניהול עובדים, איך לגרום לעובדים לעבוד? איך לגרום לעובדים לספק תוצאות? איך להעיר לעובדים? עובד שמאחר לעבודה, עובד שעושה בעיות, עובד שלא עובד, עובד עצלן, עובד בעייתי, מוטיבציה לעובדים, תפקיד העובד בארגון
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: לגרום לעובד, איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה העולם קיים? למה יש רע בעולם? האם לדומם יש תודעה? למה לא להתאבד? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם המציאות היא טובה או רעה? אולי אנחנו במטריקס? האם יש או אין אלוהים? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מי ברא את אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לגרום לעובד, איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך להיגמל מהימורים? איך להעריך את עצמך? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בזוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחנך ילדים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך למצוא זוגיות? איך לנהל את הזמן? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן קריירה, מאמן שיווקי, קואצר לזוגיות בתחום לגרום לעובד - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3086 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 14:32:28 - wesi1