אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה אסטרטגיה ✔סוגים של שכנוע, סוגים של טיפול, שיטות שכנוע, אסטרטגיות שכנוע, לגרום למישהו לא לעשן, טיפול בהפרעת אכילה, הפסקת עישון, לגרום למישהו לרצות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
סוגים של שכנוע, סוגים של טיפול, שיטות שכנוע, אסטרטגיות שכנוע, לגרום למישהו לא לעשן, טיפול בהפרעת אכילה, הפסקת עישון, לגרום למישהו לרצות משהו, לשנות למישהו את הרצון, שיטות טיפול
האם יש הבדל בין שכנוע אדם שרוצה עזרה לאדם שמתנגד לעזרה?

כאשר רוצים לעזור לאדם להתמודד עם בעיה כלשהי, בין אם מדובר בהפסקת עישון או טיפול בהפרעות אכילה, השאלה שעולה היא האם יש הבדל בשיטות השכנוע ובאסטרטגיות הטיפוליות בין מצב שבו האדם מעוניין בשינוי ומבקש עזרה, לבין מצב שבו האדם כלל אינו מעוניין בשינוי ואף מתנגד לעזרה המוצעת לו.

מהן שיטות השכנוע במצב שבו האדם מעוניין בטיפול?

לדברי אליעד כהן, אדם שמגיע ומביע רצון ברור בשינוי, למשל, מישהו שאומר "אני רוצה להפסיק לעשן", כבר מכיל בתוכו רכיב מסוים של רצון לשינוי. כלומר, כבר קיימת בתוכו ההכרה כי עישון הוא פעולה שלילית עבורו. למרות הרצון שלו, הוא עדיין ממשיך לעשן בפועל, כנראה משום שהרצון לעשן חזק יותר מהרצון להפסיק לעשן. למשל, ייתכן שיש לו 80% רצון להמשיך לעשן ורק 20% רצון להפסיק.

כדי לעזור לאדם כזה, השיטה של אליעד היא להחליש את הרצון הדומיננטי, במקרה הזה את ה - 80% שרוצים להמשיך לעשן. עושים זאת באמצעות הטלת ספק ברצון לעשן עצמו - שואלים את האדם שאלות כמו: "למה אתה באמת רוצה לעשן? האם זה באמת משנה לך? האם אתה בטוח שזה חשוב לך?" כשהאדם מתחיל לפקפק בסיבות שלו להמשיך לעשן, הרצון לעשן נחלש. מכיוון שהרצון להפסיק לעשן כבר קיים אצלו, ברגע שמחלישים את הרצון הנגדי, הוא באופן טבעי נוטה להפסיק.

איך משכנעים אדם שלא רוצה להשתנות ואינו מעוניין בטיפול?

במקרה השני, כאשר אדם לא מביע שום רצון להשתנות ואינו רואה בעיה בהתנהגות שלו - למשל, הוא מעשן ואין לו רצון כלל להפסיק לעשן - האסטרטגיה של אליעד היא שונה ומורכבת יותר. במקרה כזה, לא מספיק רק להחליש את הסיבות שמניעות אותו לעשן, משום שגם אם הוא יפסיק להאמין בסיבות האלה, עדיין אין לו סיבה אמיתית להפסיק לעשן, מכיוון שלא היה לו מלכתחילה רצון כזה.

במקרה כזה, אליעד מסביר שצריך לבצע שני תהליכים במקביל:
  • ראשית, להטיל ספק בסיבות של האדם להמשיך בהתנהגות הנוכחית שלו (למשל, לעשן).
  • שנית, לייצר ולהעצים אצלו את הרצון האלטרנטיבי - למשל, לרצות להפסיק לעשן - ולגרום לו להרגיש שזה רצון מחויב ואמיתי.
לדוגמה, אדם שמרעיב את עצמו מרצונו, אם הוא אומר שאין לו שום בעיה עם ההרעבה, אז אפילו אם מטילים ספק ברצון שלו להרעיב את עצמו, עדיין לא נוצר בו רצון לאכול. לכן, חייבים לבנות אצלו רצון חדש לאכול ולשכנע אותו שהרצון הזה חשוב, נחוץ ומחויב, אחרת לא ייווצר השינוי הרצוי.

מה הקושי בשכנוע אדם שלא מעוניין בעזרה לעומת מי שמעוניין?

הקושי בשכנוע אדם שאינו מעוניין בעזרה גדול בהרבה, כיוון שהוא מצריך יצירת רכיב שלא היה קיים כלל - הרצון להשתנות. הדבר הופך לקשה עוד יותר משום שלעתים צריך להשתמש בשני סוגים מנוגדים של חשיבה במקביל: מצד אחד להטיל ספק עמוק ברצון הנוכחי, ומצד שני ליצור תחושה חזקה של מחויבות כלפי הרצון החדש. כלומר, על הסיבות שבגללן הוא מעשן או מרעיב את עצמו, אליעד מציע להטיל ספק, אבל על הסיבות שיגרמו לו לרצות להפסיק לעשן או לאכול - חייבים לחזק ולבנות לו אמונה מלאה, אפילו אם היא מלאכותית בהתחלה.

לפי...
עכשיו השאלה היא כזאת נניח נגיד שרוצים לעזור למישהו בקטע טיפולי, אוקי נגיד לדוגמה נגיד מישהו עם הפרעת אכילה נניח ונגיד רוצים לעזור לו לאכול, נגיד בהנחה שהוא לא אוכל רוצים לגרום לו לאכול ובהנחה שהוא אוכל מדי רוצים לגרום לו לאכול פחות נניח, עכשיו בעצם לצורך העניין זה כמו כל תהליך של שכנוע, נכון כמו כל תהליך של שכנוע. עכשיו השאלה היא ברמת האסטרטגיה האם יש הבדל או שאין הבדל ואם אכן האם יש הבדל אז מה ההבדל, האם יש הבדל בין לנסות לעזור למישהו שרוצה שיעזרו לו לבין לנסות לעזור למישהו שלא רוצה שיעזרו לו. מה זאת אומרת? שני אנשים באים אחד אומר "תקשיב יש לי הפרעה אני רוצה לטפל בה" ואחד יש לו הפרעה והוא לא רוצה לטפל בה, השאלה היא האם הדרך לטפל בהם היא זהה או שהיא שונה אם כן במה.

ש: בפשט זה נראה שזה מאוד שונה.

אליעד: אוקי למה מה זה שונה?

ש: יותר קל לעזור למי שרוצה שיעזרו לו.

אליעד: אני לא שאלתי אם זה יותר קל או קשה שאלתי אם זה שונה מבחינת הנוסחה, אתה צודק שאם מישהו נמצא על הרצפה והוא רוצה לקום או מישהו על הרצפה והוא לא רוצה לקום יותר קל להרים את ההוא שעל הרצפה שהוא רוצה לקום אבל רצף הפעולות שאתה עושה כדי להרים מהרצפה את הבן אדם זה אותו דבר כאילו אם אתה מרים משקולת או בן אדם זאת אומרת לתפוס ולהרים.

השאלה האם ברמת הנוסחה האם לשכנע מישהו נגיד בוא ניתן דוגמה נגיד הוא מרעיב את עצמו בסדר ורוצים לשכנע אותו לאכול, האם השיטה לשכנע אותו לאכול תהיה שונה מהמצב שבו הוא אומר "שלום יש לי בעיה שאני מרעיב את עצמי ואני רוצה לשכנע את עצמי לאכול" או במצב שהוא אומר "אין לי בעיה שאני מרעיב את עצמי אני לא אכפת לי שאני מרעיב את עצמי". השאלה אם בנוסחה זאת תהיה אותה נוסחה או לא אותה נוסחה לא ברמת הקושי נניח שברמת הקושי יותר קשה זה ברור, גם לא ברור אבל נניח שזה ברור השאלה אם בדרך זאת תהיה אותה דרך או שונה.

ש: באחד אם אתה רוצה לגרום למישהו לעשות משהו נגד רצונו ובשני מה שכפי רצונו.

אליעד: לא בשני גם נגד רצונו נגד חצי רצונו.

ש: זהו יש לו יותר רצון אז זה ההבדלים ביניהם בעצם?

אליעד: כן זה ההבדל.

ש: זה ההבדלים אחד רוצה יותר שם הוא פחות רוצה.

אליעד: בוא ניתן דוגמה נגיד הפסקת עישון, אחד אומר "שלום תעזור לי להפסיק לעשן" והשני אתה צריך לגרום לו לרצות להפסיק לעשן למרות שהוא לא רוצה להפסיק לעשן, האם זה יהיה אותו תהליך?

ש: כן אני אומר שכן.

אליעד: אותו דבר אין הבדל?

ש: רק בעוצמה רק במינונים בעוצמה בכמויות.

אליעד: תראה בא נניח שלא משנה מה נשאל במהות זה תמיד יהיה אותו דבר, בסדר נניח ולכן כאילו בסופו של דבר זה אותו דבר אבל אף על פי כן ברמת האסטרטגיה מבחינת השלבים שאתה צריך לעבור עם הבן אדם.

ש: אחד מכיר בזה שיש לו חיסרון.

אליעד: מה זאת אומרת שיש לו חיסרון?

ש: שהוא מעשן והוא רוצה להפסיק לעשן.

אליעד: לא חיסרון הוא רוצה להפסיק לעשן, אחד אומר "שלום אני רוצה להפסיק לעשן" אחד אומר "שלום אני מעשן ואני לא רוצה להפסיק לעשן".

ש: אני אומר שזה אותו דבר.

אליעד: אני אומר שזה שונה, עוד פעם במהות זה תמיד יהיה אותו דבר אבל בצורה זה שונה. יש הבדל יש ברכיבים נגיד אם זה יהיה אם נגיד צריך לשים תרופות צריך להוסיף לו לרכיבים לאחד מהם לשים רכיב אחר לשים רכיבים אחרים.

ש: בא נראה לפי הדוגמה הזאת נגיד מישהו רוצה להפסיק לעשן אז איך עוזרים לו.

אליעד: אז איך עוזרים לו?

ש: תראה אבל אם מישהו רוצה להפסיק לעשן הוא מבין שזה רע איפשהו שזה לא טוב.

אליעד: בסדר נכון אז מה אבל הוא עדיין ממשיך לעשן כן, הוא אומר "אני רוצה להפסיק לעשן" והוא עדיין מעשן.

ש: הוא מבין.

אליעד: אבל הוא עדיין מעשן בפועל הוא מעשן, הוא אומר שהוא רוצה להפסיק אבל הוא בא לטיפול הפסקת עישון אבל הוא לא מסוגל בלי לעשן הוא חייב לעשן, הוא מעשן כבד למרות שהוא מבין שזה גרוע והשני גם מעשן למרות שהוא מבין שזה גרוע מה ההבדל?

ש: השני טוב לו עם זה.

אליעד: נכון אז השאלה יש הבדל בתהליך או אין הבדל?

ש: מה אתה חושב?

אליעד: אני אומר שיש הבדל אני אסביר למה, אוקי בשביל לגרום למישהו לעשות משהו צריך להסביר לו שמה שרוצים שהוא יעשה שזה יותר טוב מרע עבורו, עד כאן זה הגיוני שהוא יחשוב שנגיד להפסיק לעשן זה יותר טוב מרע עבורו. עכשיו אם בן אדם בא עם קונפליקט ברצונות שלו שהוא גם לדוגמה רוצה לעשן וגם רוצה להפסיק לעשן יש בתוכו כבר שני רצונות יש לו "רוצה להפסיק לעשן" ויש לו "רוצה לעשן", עכשיו בא נניח נגיד שיש לו 20% "רוצה להפסיק לעשן" ו - 80% "רוצה לעשן", עוד פעם 20% הוא רוצה לא לעשן 80% הוא רוצה כן לעשן מה הוא יעשה בפועל יעשן כי הוא 80% רוצה לעשן.

עכשיו מה אנחנו צריכים לעשות כדי לגרום לו להפסיק לעשן מספיק שניקח את ה - 80% האלה ונטיל בהם ספק "למה אתה רוצה לעשן? כי ככה וככה, מי אמר מה זה משנה תמצא דרך אחרת" אז החלק של ה - "רוצה להמשיך לעשן" או "רוצה לעשן" החלשנו אותו ואז נשאר החלק של "רוצה להפסיק לעשן רוצה לא לעשן". לעומת זאת הבן אדם שלא רוצה להפסיק לעשן אז אצלו תיאורטית זה 100% "רוצה לעשן" אז אם אנחנו נטיל לו ספק בלמה לעשן זה לא אומר שהוא יפסיק, אז יכול להיות שהוא יגיד "אוקי לכן זה לא משנה אבל בא לי לעשן בכל זאת".

ש: הדרך זאת אותה דרך.

אליעד: רגע לא שנייה, לכן יש הבדל אם מישהו בא עם רצון יש מישהו שאומר "שלום יש לי רצון לא לעשן קשה לי" זאת אומרת שאם נחליש לו את הסיבות שקשה לו הרצון לא לעשן כבר קיים אצלו, לעומת זאת אם מישהו אומר "אני מעשן ואני רוצה לעשן ולא אכפת לי מזה שאני מעשן" אז צריך לעשות שני דברים גם צריך להחליש את הסיבות שהוא מעשן אבל גם צריך לבנות לו את הסיבות לא לעשן, זה עוד רכיב זה לא אותו רכיב.

ש: למרות שאתה יכול גם לעשות את זה לבן אדם עם ה - 20% להגדיל לו את ה - 20%, איך אתה מגדיל לו את ה - 20% האלה את הצמצום ה - 80%.

אליעד: לא רגע שנייה, עוד פעם לא משנה בא נניח שבמהות בסופו של דבר שניהם צריכים לחשוב שיותר טוב זה מאשר זה, יותר טוב לא לעשן מאשר כן לעשן נניח שהם שניהם בסופו של דבר צריכים את האופציה שאנחנו רוצים שהוא יחשוב שהיא נכונה שהוא יחשוב שזה טוב ושהאופציה השנייה רעה, נניח שזאת האמת וזה נכון לגבי שניהם אבל הקטע הוא שבאחד מהאנשים הרכיב...
השכל מחשבה לעזור לאדם להתמודד להאמין לגרום למישהו לשנות שיטת eip ניגודים יכול להיות לשאול הפרעות רוצה יותר אוכל אכילה אכילה אובססיבית אכילה כפייתית אכילה רגשית אנורקסיה אסטרטגיה אסטרטגיות אסטרטגיות שכנוע בולימיה בולמיה גמילה מעישון דיאטה הפסקת עישון הפרעה הפרעות הפרעות אכילה הפרעת אכילה הרזיה הרצון השמנה השמנה הרזיה השמנת יתר התמכרות לאוכל התמכרות לאכילה התמכרות לסיגריות התמכרות לעישון טיפול טיפול בהפרעה טיפול בהפרעות טיפול בהפרעות אכילה טיפול בהפרעת אכילה טיפולים ירידה במשקל לא לעשן לגרום לגרום לאישה לגרום לבחור לגרום לבחורה לגרום לגבר לגרום לה לגרום לה לרצות לגרום לו לגרום לו לרצות לגרום למישהו לגרום למישהו לא לעשן לגרום למישהו לרצות לגרום למישהו לרצות משהו לגרום למישהי לגרום למישהי לרצות להפסיק לעשן לעשן לרדת במשקל לרזות לרצות לרצות משהו לשכנע מישהו לשכנע מישהו לא לשכנע מישהו לא לעשן לשכנע מישהו לרצות לשכנע מישהו לרצות משהו לשנות לשנות למישהו את הרצון מטופל מטופלים מטפל מכור לסיגריות מכור לעישון מניעת עישון סוגים סוגים של טיפול סוגים של שכנוע סיגריה סיגריות עודף משקל עישון עישון סיגריות רצון שיטה לשכנוע שיטות שיטות טיפול שיטות טיפוליות שיטות לשכנוע שיטות שכנוע שיטת שכנוע שכנוע
אסטרטגיה רוחנית, אושר אקראי, אושר סיבתי, הארה רוחנית אקראית, הארה רוחנית סיבתית, סבל אקראי, סבל סיבתי, אקראי או סיבתי, רוחניות סיבתית, רוחניות אקראית, דרך רוחנית
אסטרטגיה רוחנית, אושר אקראי, אושר סיבתי, הארה רוחנית אקראית, הארה רוחנית סיבתית, סבל אקראי, סבל סיבתי, אקראי או סיבתי, רוחניות סיבתית, רוחניות אקראית, דרך רוחנית
אסטרטגיה רוחנית, אושר אקראי, אושר סיבתי, הארה רוחנית ... שהחלו בצורה אקראית קשה במיוחד, כי אין מאחוריהם סיבה ברורה שאפשר להתווכח איתה או לשלול אותה. מה הדרך הטובה להתמודד עם מחשבות אקראיות או שרירותיות? אליעד מציג שתי אסטרטגיות מרכזיות להתמודדות עם מחשבות או רצונות שרירותיים ... יותר מכיוון שגם תהליך החשיבה עצמו (סיבתי או אקראי) יכול להיות מושפע מהחלטות אקראיות קודמות שלנו, מה שגורם לנו לחוסר יציבות מוחלט במסקנות שלנו לגבי המציאות. מהי האסטרטגיה המומלצת של אליעד? האסטרטגיה שאליעד מציע לבסוף היא שילוב בין שני התהליכים: מצד אחד, להשתמש בגישה אקראית, פשוט להחליט ככה זה וזהו, בצורה מוחלטת. מצד שני, להשתמש גם בשכל וברציונליות כדי להצדיק את ההחלטה ולתמוך בה בצורה סיבתית. אך גם אסטרטגיה זו, הוא מבהיר, אינה מושלמת, משום שבסופו של דבר ...
שיווק, ניתוח השיווק, פרארי או סובארו, מי עושה שיווק יותר טוב? האם השיווק טוב, מדידת ביצועי השיווק, בניית מותג יוקרה, תכנון מיתוג שיווקי, תכנון תהליכי שיווק, לבנות מותג יוקרה, למדוד את השיווק, איך לבדוק את איכות השיווק? ROI שיווקי, Return Of Investment,פוטנציאל שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, מטרת השיווק, האם אני עושה שיווק טוב? האם השיווק עובד? האם אסטרטגיית השיווק טובה? החזר השקעה שיווקית, החזר השקעה בשיווק, יעוץ שיווקי, תכנון אסטרטגיית שיווק
... ROI שיווקי, Return Of Investment,פוטנציאל שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, מטרת השיווק, האם אני עושה שיווק טוב? האם השיווק עובד? האם אסטרטגיית השיווק טובה? החזר השקעה שיווקית, החזר השקעה בשיווק, יעוץ שיווקי, תכנון אסטרטגיית שיווק אז כאן נשיב לשאלה, איזו חברה עושה שיווק יותר טוב, האם חברת סובארו או חברת פרארי? איך נדע מי עושה שיווק יותר טוב? איך נמדוד אסטרטגיה שיווקית? איך מודדים תהליך שיווקי? איך מודדים קמפיין שיווקי? ועוד. והתשובה לכך היא, שכדי לדעת מי ... בעתיד, כי אולי התהליך השיווקי הצליח, אבל מיצה את עצמו ואסטרטגיית השיווק, מפסיקה לעבוד? נרצה להבין את המגמה של צמיחת החברה בעקבות תהליכי השיווק וכולי. בקיצור, ...
מיתוג מחדש, בניית מותג מחדש, מיתוג או בידול, האם כדאי לעשות מיתוג מחדש? האם צריך מיתוג? איזה מיתוג צריך? מתי לא צריך מיתוג? האם כדאי לבנות מותג? טעויות במיתוג מחדש, טעויות בבניית מותג, איך לבנות מותג יוקרה? בניית מותג יוקרה, מיתוג עסקי מחדש, חוסר מיתוג, ניתוח שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, סוגים של מותגים, איך למתג את עצמי? איך למתג את העסק? האם לעשות מיתוג עסקי? מי קהל היעד שלך? בידול או מיתוג, למה אנשים רוכשים מותגים? האם להיות מותג?
... במיתוג מחדש, טעויות בבניית מותג, איך לבנות מותג יוקרה? בניית מותג יוקרה, מיתוג עסקי מחדש, חוסר מיתוג, ניתוח שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, סוגים של מותגים, איך למתג את עצמי? איך למתג את העסק? האם לעשות מיתוג עסקי? מי קהל היעד שלך? בידול או מיתוג, למה אנשים רוכשים ... יפתור את הבעיה וגם יצור גרעון כספי עוד יותר גדול. ולכן צריכים לדעת לעשות ניתוח של כל התהליך השיווקי בצורה נכונה, וממנו לגזור אסטרטגיה שיווקית נכונה. ואז יתכן שאולי צריכים לעשות מיתוג ספציפי בדרך ספציפית ואולי בכלל צריכים לעשות משהו אחר לחלוטין. ...
התמודדות עם חוסר הסכמה, איך ליצור הסכמה? טיפול בהתנגדויות, אסטרטגיה ליצירת הסכמה, להראות למישהו שהוא טועה, להראות למישהו שאתה צודק, לנצח בויכוח, ניהול משא ומתן, שכנוע
התמודדות עם חוסר הסכמה, איך ליצור הסכמה? טיפול בהתנגדויות, אסטרטגיה ליצירת הסכמה, להראות למישהו שהוא טועה, להראות למישהו שאתה צודק, לנצח בויכוח, ניהול משא ומתן, שכנוע
... עם חוסר הסכמה, איך ליצור הסכמה? טיפול בהתנגדויות, אסטרטגיה ליצירת הסכמה, להראות למישהו שהוא טועה, להראות למישהו שאתה צודק, לנצח בויכוח, ניהול משא ומתן, שכנוע מהן שלוש ... אני מבין שאתה חושב שעכשיו יום כי קודם לפני שעתיים שהיית בחוץ הייתה שמש ואין לך שעון ואתה לא יודע כמה זמן עבר אבל שתדע לך שעכשיו לילה. זאת אומרת האסטרטגיה הראשונה הייתה להגיד לו לא נכון אתה טועה לשלול את מה שהוא אומר במאה אחוז האסטרטגיה השנייה אומרת תסכים עם מה שהוא אמר תביע אמפתיה אפילו תראה לו למה אתה חושב שהוא חושב את מה שהוא חושב, אפילו כאילו ...
2 תהליכי שיווק, יצירת חומרי שיווק, הפצת חומרי שיווק, יעוץ למנהלי שיווק, איזה חומרי שיווק ליצור? כמה חומרי שיווק ליצור? הכנת חומרי שיווק, ניתוח תהליכי שיווק, ליצור חומרי שיווק, להפיץ חומרי שיווק, יעוץ שיווקי, ניהול השיווק, אסטרטגיה שיווקית, חומרים לקמפיין שיווקי, הכנת חומרים מכירתיים
... יעוץ למנהלי שיווק, איזה חומרי שיווק ליצור? כמה חומרי שיווק ליצור? הכנת חומרי שיווק, ניתוח תהליכי שיווק, ליצור חומרי שיווק, להפיץ חומרי שיווק, יעוץ שיווקי, ניהול השיווק, אסטרטגיה שיווקית, חומרים לקמפיין ...
איך להביא לקוחות חדשים לעסק? איך למצוא לקוחות חדשים? האם להביא לקוחות חדשים? איך לשווק ללקוחות חדשים? איפה למצוא לקוחות חדשים? איך לעשות שיווק ללקוחות חדשים? איך להביא עוד לקוחות לעסק? האם לשפר את השיווק או את המכירות? איך להתחיל תהליך שיווקי? איך להגדיל את המכירות? בניית תהליך שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, הגדלת מכירות בעסק, פרופיל הלקוח שלך, ניתוח משפך שיווקי, איך להתחיל לעשות שיווק? איך לתכנן קמפיין שיווקי?
... חדשים? איפה למצוא לקוחות חדשים? איך לעשות שיווק ללקוחות חדשים? איך להביא עוד לקוחות לעסק? האם לשפר את השיווק או את המכירות? איך להתחיל תהליך שיווקי? איך להגדיל את המכירות? בניית תהליך שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, הגדלת מכירות בעסק, פרופיל הלקוח שלך, ניתוח משפך שיווקי, איך להתחיל לעשות שיווק? איך לתכנן קמפיין ...
איך לבחור חברת שיווק? איך לבחור מנהל שיווק? איך לגייס מנהל שיווק? גיוס מנהל שיווק, איך לבחור איש מכירות? לבחור יועץ שיווקי, לבחור משרד שיווק, גיוס מנהל מכירות, גיוס איש מכירות, איך לגייס סמנכל מכירות? איך לגייס מנהל מכירות? איך לגייס סמנכל שיווק? שיקולים בבחירת מנהל שיווק, שיקולים בבחירת חברת שיווק, אין חכם כבעל הניסיון, איך לבחור איש מקצוע? ממי לקבל עצות? ניסיון ספציפי בתחום ספציפי, התמחות ספציפית, גיוס עובדים, איך לבנות אסטרטגיה שיווקית?
... מקצוע? ממי לקבל עצות? ניסיון ספציפי בתחום ספציפי, התמחות ספציפית, גיוס עובדים, איך לבנות אסטרטגיה שיווקית? והפעם אסביר, איך לבחור מנהל שיווק יועץ שיווקי משרד שיווק מנהל מכירות איש מכירות וכולי. ... בטווח הקצר בינוני ארוך? כל הדברים האלו ועוד המון שיקולים נוספים, עשויים להשפיע על האסטרטגיה השיווקית שלך ועל כל תהליכי השיווק והמכירה שלך. ויתכן מומחה בתחומו הכי טוב בעולם, שיודע לשווק את ...
חיפוש עצמי, חיפוש רוחני, לחפש את עצמך, חיפוש תשובה מוחלטת, חיפוש תשובה יחסית, תשובה בלי שאלה, למצוא תשובה יחסית, למצוא תשובה מוחלטת
חיפוש עצמי, חיפוש רוחני, לחפש את עצמך, חיפוש תשובה מוחלטת, חיפוש תשובה יחסית, תשובה בלי שאלה, למצוא תשובה יחסית, למצוא תשובה מוחלטת
... ההגדרה המדויקת של מטרת החיפוש משנה לחלוטין את הדרך שבה יש לחפש. רוב האנשים ממשיכים באותה אסטרטגיה שהביאה אותם לתסכול, ולכן לא מצליחים למצוא תשובה אמיתית. כיצד לשנות אסטרטגיה בחיפוש עצמי? אליעד מדגיש את החשיבות של שינוי אסטרטגיה בחיפוש. אם אדם מחפש במשך זמן רב ולא מוצא, עליו לשאול את עצמו מדוע הוא ממשיך ... שבכלל אפשר להשיג. מהי תשובה מוחלטת? האם קיים אני אמיתי? כיצד למצוא משמעות החיים? איך לשנות אסטרטגיה בחיפוש עצמי? מה הטעות בחיפוש רוחני? ...
חינוך ילדים עקשנים, השמנה אצל ילדים, איך לשכנע אנשים, NLP, איך לחנך ילדים, בעיות בחינוך ילדים מתבגרים, חינוך ילדים, איך לשכנע ילדים, ילדים בעייתיים, בעיות התנהגות אצל ילדים
חינוך ילדים עקשנים, השמנה אצל ילדים, איך לשכנע אנשים, NLP, איך לחנך ילדים, בעיות בחינוך ילדים מתבגרים, חינוך ילדים, איך לשכנע ילדים, ילדים בעייתיים, בעיות התנהגות אצל ילדים
... בפועל? אליעד מציע שתי אסטרטגיות עיקריות: אסטרטגיה מוחלטת - לשאול למה אני בכלל רוצה לעזור לה? למה זה כל כך מפריע לי? עד שההורה יוכל לשחרר ... והדבר יפסיק להציק לו. אסטרטגיה יחסית - להחליט שמקבלים את העובדה שרוצים לעזור, ואז לבדוק כיצד אפשר לעזור בפועל ... ושעמום? אליעד מציע אסטרטגיה נוספת: כשהילדה מתלוננת על בדידות או שעמום, ההורה יכול להשתמש בדיוק באותן מילים כדי ... אליעד ממליץ להשתמש באסטרטגיית ההזדהות גם כאן. לדוגמה, כשההורה רואה אוכל טעים, יביע בצורה קולנית: הייתי רוצה עכשיו ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על סוגים של שכנוע, סוגים של טיפול, שיטות שכנוע, אסטרטגיות שכנוע, לגרום למישהו לא לעשן, טיפול בהפרעת אכילה, הפסקת עישון, לגרום למישהו לרצות משהו, לשנות למישהו את הרצון, שיטות טיפול
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: אסטרטגיה, מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: אסטרטגיה, איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך לחנך ילדים? איך לשנות תכונות אופי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למצוא זוגיות? איך להאמין בעצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בזוגיות? איך לקבל החלטות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע בעולם? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש משמעות לחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? האם יש אמת מוחלטת? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? האם יש בחירה חופשית? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן פרטי, קואצר לזוגיות, אימון אישי לנוער בנושאי אסטרטגיה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2188 שניות - עכשיו 15_07_2025 השעה 11:52:32 - wesi1