אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לבנות מותג יוקרה? ✔מיתוג מחדש, בניית מותג מחדש, מיתוג או בידול, האם כדאי לעשות מיתוג מחדש? האם צריך מיתוג? איזה מיתוג צריך? מתי לא צריך מיתוג...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨מיתוג מחדש, בניית מותג מחדש, מיתוג או בידול, האם כדאי לעשות מיתוג מחדש? האם צריך מיתוג? איזה מיתוג צריך? מתי לא צריך מיתוג? האם כדאי לבנות מותג? טעויות במיתוג מחדש, טעויות בבניית מותג, איך לבנות מותג יוקרה? בניית מותג יוקרה, מיתוג עסקי מחדש, חוסר מיתוג, ניתוח שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, סוגים של מותגים, איך למתג את עצמי? איך למתג את העסק? האם לעשות מיתוג עסקי? מי קהל היעד שלך? בידול או מיתוג, למה אנשים רוכשים מותגים? האם להיות מותג?
והפעם אסביר את העניין של מיתוג ובניית מותג. ויש בזה המון היבטים, אבל הפעם אדבר על עוד אחת מהטעויות של מנהלי שיווק ושל עסקים שעושים בניית מותג מחדש ומיתוג מחדש. והטעות המחשבתית הולכת כך:

ברמת העיקרון נכון לומר, שיש לקוחות שאוהבים מותגים ויש לקוחות שלא אוהבים מותגים. ויהיה גם נכון לומר, שגם אלו שלא אוהבים או כן אוהבים מותגים, גם אצלם זה תלוי בסוג המיתוג של העסק שאותו הם אוהבים או לא. לדוגמה, יכולים להיות לקוחות שאוהבים מותגי יוקרה שלא ירצו לרכוש בעסק שיש לו מיתוג, של עסק זול ועממי. או לדוגמה אנשים שלא אוהבים מותגים, ולכן הם ירכשו בעסק ש"מיתג" את עצמו, כמישהו שהוא עממי ולא "מותג". במילים אחרות, במובן מסוים, לכל עסק יש סוג של מיתוג כלשהו וגם אלו שלא אוהבים מותגים, גם הם כן אוהבים עסקים שמיתגו את עצמם, כעסקים שאינם מותגים. ובהקשר הזה אפשרי להעמיק גם בהקשר של לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים ועוד.

בכל מקרה ניתן לומר, שמיתוג זה חשוב. ושצריך להפריד בין השאלה של איך כדאי לך למתג את העסק שלך, לבין השאלה של האם כדאי לך למתג את העסק שלך. כי הגיוני לומר שכדאי לך למתג את העסק שלך. בתור מה למתג? זה כמובן עניין אחר, שתלוי בקהל היעד וכולי.

בנוסף אפשרי לומר, שבדרך כלל, אנשים מוכנים לשלם יותר כסף, עבור מותגים שנתפסים בעיניהם כמותגים יותר טובים / איכותיים / או כל סיפור אחר, שהלקוח מתחבר אליו. כמו לדוגמה כל מותגי היוקרה שישנם, שאנשים מוכנים לשלם יותר כסף, עבור מוצר שנתפס כיותר ממותג וכולי. עד כאן הכל נכון.

עכשיו, לצורך העניין ניקח עסק שרוצה להרוויח יותר כסף ורוצה למכור מוצרים במחיר יותר גבוה ממחיר השוק הממוצע. דהיינו, העסק לא רוצה לפנות לקהל יעד שמחפש את המוצר הכי זול, ולכן הוא לא ירצה למתג את עצמו בתור המוצר הכי זול. אבל הוא כן רוצה לפנות לקהל יעד שירצה לשלם לו יותר כסף, כמו שלקוחות מוכנים לשלם למותגי יוקרה כאלו ואחרים.

ובמאמר מוסגר אני אומר, שצריך לעשות הפרדה בין העניין שלקוחות מוכנים לשלם הרבה יותר למותגים הכי יקרים בעולם, לבין רמת הרווחיות של המותגים הכי יקרים והכי גדולים בעולם. דהיינו, נניח שלקוחות מוכנים לשלם 1M על החולצה הכי יקרה בעולם, האם זה אומר שאותו עסק שמוכר חולצות ב 1M לחולצה, האם זה אומר שהוא עושה המון רווחים, יותר מאשר מישהו שמוכר את החולצות הכי זולות בעולם? תשובה: לא בהכרח, וממש ממש לא בהכרח. כי זה שמישהו מוכר מוצר בהמון כסף, זה לא אומר שבשורה התחתונה הוא עושה יותר כסף, ממישהו שמוכר הרבה יותר מוצרים במחיר הרבה יותר זול. ולכן ברמת העיקרון, לא בהכרח שכדאי לבנות מותג יוקרה, במידה ורוצים להרוויח כסף, אבל זה כמובן עוד עניין בפני עצמו.

בכל מקרה, נניח שיש לנו עסק, שלא רוצה למתג את עצמו בתור המוצר הכי זול והוא רוצה למכור מוצרים במחיר יותר גבוה ממחיר השוק הממוצע, ונניח שאותו עסק מתקשה למכור את המוצרים במחיר שהוא רוצה. אז במקרה כזה עלולה להיות הטעות המחשבתית הבאה, שהולכת כך:

מאחר שבאופן כללי כדאי לבנות מותג, ומאחר שבאופן כללי יהיה נכון לומר, שמוצר ממותג נמכר ביותר כסף ממוצר שאינו ממותג (תלוי סוג המיתוג), ומאחר שאותו עסק היה רוצה למכור את המוצרים הרבה יותר ממחיר השוק, בדיוק כמו אותם מותגים שמוכרים מוצרים הרבה מעבר למחיר השוק, מכאן לכאורה ניתן להסיק, שהדרך להגיע לכך שאותו עסק יוכל למכור מוצרים מעל מחיר השוק, היא באמצעות בניית מותג / או מיתוג מחדש וכולי.

כי נראה שהלוגיקה אומרת, שאם אנשים מוכנים לשלם המון כסף על מותגים, הרי שאם תבנה מותג, אנשים יהיו מוכנים לשלם לך הרבה כסף על המוצרים ועל השירותים שלך. אבל כמובן, זה שמשהו נראה הגיוני, זה עדיין לא אומר שהוא באמת נכון. ואני אסביר.

1 - אני מזכיר את העניין שמותגים אולי מוכרים ביותר יקר, אבל לא תמיד הם יותר רווחיים. ויש המון מותגים שמפסיקים לייצר מוצרים ממותגים ועוברים לייצר מוצרים פחות ממותגים / או מותגים יותר זולים, כדי להתפרנס.

2 - צריך לדעת שיש עלות של בניית מותג, ויש גם עלות של שמירה על המותג. ולפעמים העלות לבנות את המותג והעלות לשמור על המותג, היא לא שווה את התועלת שיש בבניית המותג. כי יש עלויות מיתוג וגם עלויות שמירה על המותג, לאורך זמן. ולפעמים, התועלת שיוצאת מהמיתוג, לא מכסה את העלויות של בניית המותג ושל העלויות של השמירה על המותג. וזה כמובן מתחבר גם לסעיף הקודם.

3 - הדבר שיותר חשוב לדעת הוא, שלפעמים צוואר הבקבוק של העסק, הוא לא זה שהוא לא נתפס כמותג בעיני הלקוחות. וזה נכון שניתן לומר, שאם הלקוחות היו רואים בעסק מותג, הרי שכנראה היה יותר קל להם לשלם כסף, אבל מאוד יתכן שהסיבה שהלקוחות לא מוכנים לשלם עוד כסף, היא לא בגלל בעיה של חוסר מיתוג, אלא אולי בגלל בעיות אחרות, שניתן לפתור אותן בדרך הרבה יותר קלה, הרבה יותר מהירה, הרבה יותר זולה, הרבה יותר נכונה.


ואני אסביר: לקוחות שרוכשים מותגי יוקרה, בדרך כלל הם רוכשים את מותגי היוקרה בהרבה כסף, כדי להרגיש שהם עשירים, כדי להשתייך למשהו יוקרתי וכולי. במילים אחרות, יתכן שאתה רוצה לבנות מוצר, שאחת מהתועלות שהוא מביא ללקוח, היא, שהמוצר שלך עוזר ללקוח להרגיש שהוא איש חשוב / יוקרתי / איכותי / אליטה וכיו"ב.

במקרה כזה לדוגמה, שבו חלק ממה שאתה מספק ללקוח שלך, זה את החוויה שהוא שייך למותג יוקרתי, במידה וזאת אחת מהמטרות שלך, אז יהיה נכון לומר, שכמו שכנראה שאתה תשקיע באיכות המוצר עצמו, כנראה שאתה תשקיע גם המון משאבים במיתוג של העסק שלך, שיהיה נחשב כמותג יוקרתי. לא כדי שתוכל למכור ביותר כסף, אלא בגלל שזה חלק מעצם השירות שאתה מספק. כי אתה לא מוכר ללקוח רכב, אלא אתה מוכר לו את התחושה שהוא שייך למועדון יוקרתי, של אנשים חשובים, שנוסעים ברכבי יוקרה. ואתה לא רק מוכר ללקוח תיק, אלא אתה מוכר לו את המעמד החברתי, שכולם ידעו ויחשבו שהוא איש חשוב, שמשתמש בתיק יוקרתי וכולי.

במילים אחרות, ישנם מצבים שהשקעה בבניית מותג יוקרתי, היא בעצם חלק מעלות הייצור ולא חלק מעלות השיווק. כי המוצר עצמו, הוא תחושת היוקרה, שיש ללקוח כאשר הוא משתמש במוצר.


יחד עם זאת כאשר אתה חושב על מיתוג של העסק שלך, כדי לגרום ללקוחות להיות מוכנים לשלם לך יותר כסף, כמו שלקוחות מוכנים לשלם יותר כסף למותגי יוקרה, אתה צריך לשאול את עצמך, מה האמת שלך לגבי המוצר שלך? מה בדיוק אתה מוכר? האם לצורך העניין אתה מוכר נעליים? או שאתה מוכר תחושה של השתייכות למועדון האנשים שנועלים את הנעליים הכי איכותיות? מה בדיוק אתה מנסה לייצר? מה בדיוק אתה מנסה למכור?

עליך גם לנסות להבין, מי קהל היעד שלך שאתה מנסה למכור לו? איזה סוג טיפוס הוא? האם הלקוחות שאתה רוצה למכור להם, האם באמת מעניין אותם להרגיש שהם שייכים למועדון יוקרתי? אולי בכלל הם מינימליסטים והם לא רוצים או לא מעדיפים מותגים או מוצרים שנתפסים בעיניהם כמוצרים יוקרתיים? מה האמת? מה אתה רוצה למכור? למי אתה רוצה למכור? ומה הלקוחות שלך רוצים לקנות?

וכמובן שצריכים לעשות הפרדה, בין המחשבה שאומרת שיש לקוחות שמוכנים לשלם המון כסף על מותגים, לבין המסקנה שאומרת שאם גם אתה תבנה מותג, אז הלקוחות שלך יהיו מוכנים לשלם לך המון כסף. כי זאת כמובן מחשבה שאינה בהכרח נכונה.

כי מצד האמת צריכים להתחיל בהתחלה, מנקודת מבט אחרת. קודם כל להבין מה אתה מוכר? מה אתה רוצה למכור? למי אתה רוצה למכור? וגם לנסות להבין, למה באמת כרגע הלקוחות שלך לא רוכשים ממך את המוצר שלך במחיר שאתה רוצה? האם באמת זאת בעיה של מיתוג? או שאולי יש לך בעיה אחרת?

בדרך כלל, הבעיה לא תהיה בעיה של מיתוג, אלא של בידול. דהיינו, שהלקוחות שלך לא יודעים להסביר לעצמם, למה לרכוש דווקא ממך? מה ההבדלים שיש בינך לבין המתחרים שלך? למה לשלם לך יותר כסף מאשר למישהו אחר? וכמובן שיתכן שיש בכלל בעיות יותר בסיסיות, של חוסר התאמה יותר בסיסי בין המוצר שלך, לבין צרכי הלקוח שלך.

בכל מקרה, המסר הוא, שבניית מותג ומיתוג מחדש, זה תהליך אפשרי בתוך בניית תהליך שיווקי. וכן, יתכן שאתה צריך לבנות מותג, עם ערכים ספציפיים ומסרים ספציפיים בדרך ספציפית, כדי לגרום ללקוחות לרצות לקנות דווקא ממך, במחיר שאתה רוצה למכור להם. אבל כל מקרה לגופו, וצריכים להבין מה בדיוק הבעיה שמנסים לפתור ומה הדרך הכי נכונה לפתור את הבעיה. אבל לא יהיה נכון להניח, שהפתרון הוא לנסות לעשות מיתוג מחדש וכיו"ב או לבנות מותג יוקרתי וכיו"ב, כדי לפתור את הבעיה שלך למכור. כי לא רק שלא בטוח שזה יעזור, אלא גם לא בטוח שזה הפתרון הטוב ביותר וגם יתכן מאוד שהנזק גדול מהתועלת. כי יתכן שהבעיה היא לא חוסר מיתוג, והמיתוג רק יעלה כסף, שגם לא יפתור את הבעיה וגם יצור גרעון כספי עוד יותר גדול.

ולכן צריכים לדעת לעשות ניתוח של כל התהליך השיווקי בצורה נכונה, וממנו לגזור אסטרטגיה שיווקית נכונה. ואז יתכן שאולי צריכים לעשות מיתוג ספציפי בדרך ספציפית ואולי בכלל צריכים לעשות משהו אחר לחלוטין.
לבנות מותג למכור מוצר יקר איך לגרום ללקוח שלך איך למכור מוצר מחיר שוק לקוח מתנגד למחיר איך להיות עשיר מחיר של מוצר מיתוג או בידול לטעות לפתור בעיה איזה מיתוג צריך איך לבנות מותג איך לבנות מותג יוקרה איך למתג את העסק איך למתג את עצמי איך למתג את עצמך איך למתג עסק אסטרטגיה אסטרטגיה שיווקית אסטרטגיות בידול בידול או מיתוג בניית אסטרטגיה שיווקית בניית מותג בניית מותג יוקרה בניית מותג מחדש האם כדאי לבנות מותג האם כדאי לעשות מיתוג מחדש האם להיות מותג האם לעשות מיתוג עסקי האם צריך מיתוג חוסר מיתוג טעויות טעויות בבניית מותג טעויות במיתוג מחדש טעות יוקרה לבנות מותג לבנות מותג יוקרה לטעות למה אנשים רוכשים מותגים למתג למתג את העסק למתג את עצמי למתג את עצמך לעשות מיתוג מחדש מותג מותג יוקרה מותג על מותגי יוקרה מותגי על מי קהל היעד מי קהל היעד שלך מיתוג מיתוג או בידול מיתוג מחדש מיתוג עסקי מיתוג עסקי מחדש מתי לא צריך מיתוג ניתוח השיווק ניתוח שיווקי סוגים סוגים של מותגים עסק עסקים קהל היעד קהל היעד שלך קהל יעד שיווק
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מיתוג מחדש, בניית מותג מחדש, מיתוג או בידול, האם כדאי לעשות מיתוג מחדש? האם צריך מיתוג? איזה מיתוג צריך? מתי לא צריך מיתוג? האם כדאי לבנות מותג? טעויות במיתוג מחדש, טעויות בבניית מותג, איך לבנות מותג יוקרה? בניית מותג יוקרה, מיתוג עסקי מחדש, חוסר מיתוג, ניתוח שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, סוגים של מותגים, איך למתג את עצמי? איך למתג את העסק? האם לעשות מיתוג עסקי? מי קהל היעד שלך? בידול או מיתוג, למה אנשים רוכשים מותגים? האם להיות מותג?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך לבנות מותג יוקרה?, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? כעס ועצבים? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לבנות מותג יוקרה?, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעריך את עצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך למצוא זוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לעשות יותר כסף? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיגמל מהימורים? איך לשנות תכונות אופי? איך להאמין בעצמך? איך לחנך ילדים? איך לקבל החלטות? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? בשביל מה לחיות? האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם באמת הכל לטובה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
התקף עצבים שנמשך כמה ימים איך חושב סכיזופרן? האם לעשות מבצע? להתקדם בעבודה לטחון מים אמונה לידיעה פחד להרגיש דחוי להפסיק לפחד פחד אין לי אהבה עצמית איך לשפר ביטחון עצמי? אהבת ילדים להורים לגרום לבחור לאהוב אותי אושר בלי סבל מנגנון האושר והסבל איך שוכחים אקסית? סרטי סקס במקום סקס התחדשות בקבלת החלטות איך מתקבלות החלטות? להתמודד עם כאב כרוני התמודדות עם העברת ביקורת הצלחה בעבודה במכירות להשיג מטרות מיתוג מוצרים זולים לשכנע מישהו לסלוח לך מה לעשות כשהילד צורך סמים? אהבת ילדים הסוד שאותו לא יודעים מורים רוחניים איך לשכנע את התת מודע? להתייחס לסכיזופרן ברצינות להיות סכיזופרן לא מפסיקה לחלום על האקס אז מה אם יש לו מישהי איפה הכי קל לשריר? שיטות לאיך להפוך אימון כושר קל לקשה אלוהים דבר והיפוכו לדעת את אלוהים הארה רוחנית אקראית מואר לרצות להיות אלוהים להפוך להיות אלוהים הבורסה עולה חברה שנסחרת בבורסה שלמות ומטרת החיים למה אין תשובה לשאלה מהי משמעות החיים? הנאה חיצונית מה גורם להנאה? פרדוקס הבחירה החופשית חופש הבחירה של אלוהים יקומים מקבילים וטוב בלי רע בריאתנות עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא הכוונה אישית, אימון אישי לימודים, אימון אישי ועסקי בנושאי איך לבנות מותג יוקרה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.3579 שניות - עכשיו 17_09_2025 השעה 01:10:17 - wesi1