אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה עסק ✔מיתוג מחדש, בניית מותג מחדש, מיתוג או בידול, האם כדאי לעשות מיתוג מחדש? האם צריך מיתוג? איזה מיתוג צריך? מתי לא צריך מיתוג? האם כדאי לבנות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨מיתוג מחדש, בניית מותג מחדש, מיתוג או בידול, האם כדאי לעשות מיתוג מחדש? האם צריך מיתוג? איזה מיתוג צריך? מתי לא צריך מיתוג? האם כדאי לבנות מותג? טעויות במיתוג מחדש, טעויות בבניית מותג, איך לבנות מותג יוקרה? בניית מותג יוקרה, מיתוג עסקי מחדש, חוסר מיתוג, ניתוח שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, סוגים של מותגים, איך למתג את עצמי? איך למתג את העסק? האם לעשות מיתוג עסקי? מי קהל היעד שלך? בידול או מיתוג, למה אנשים רוכשים מותגים? האם להיות מותג?
והפעם אסביר את העניין של מיתוג ובניית מותג. ויש בזה המון היבטים, אבל הפעם אדבר על עוד אחת מהטעויות של מנהלי שיווק ושל עסקים שעושים בניית מותג מחדש ומיתוג מחדש. והטעות המחשבתית הולכת כך:

ברמת העיקרון נכון לומר, שיש לקוחות שאוהבים מותגים ויש לקוחות שלא אוהבים מותגים. ויהיה גם נכון לומר, שגם אלו שלא אוהבים או כן אוהבים מותגים, גם אצלם זה תלוי בסוג המיתוג של העסק שאותו הם אוהבים או לא. לדוגמה, יכולים להיות לקוחות שאוהבים מותגי יוקרה שלא ירצו לרכוש בעסק שיש לו מיתוג, של עסק זול ועממי. או לדוגמה אנשים שלא אוהבים מותגים, ולכן הם ירכשו בעסק ש"מיתג" את עצמו, כמישהו שהוא עממי ולא "מותג". במילים אחרות, במובן מסוים, לכל עסק יש סוג של מיתוג כלשהו וגם אלו שלא אוהבים מותגים, גם הם כן אוהבים עסקים שמיתגו את עצמם, כעסקים שאינם מותגים. ובהקשר הזה אפשרי להעמיק גם בהקשר של לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים ועוד.

בכל מקרה ניתן לומר, שמיתוג זה חשוב. ושצריך להפריד בין השאלה של איך כדאי לך למתג את העסק שלך, לבין השאלה של האם כדאי לך למתג את העסק שלך. כי הגיוני לומר שכדאי לך למתג את העסק שלך. בתור מה למתג? זה כמובן עניין אחר, שתלוי בקהל היעד וכולי.

בנוסף אפשרי לומר, שבדרך כלל, אנשים מוכנים לשלם יותר כסף, עבור מותגים שנתפסים בעיניהם כמותגים יותר טובים / איכותיים / או כל סיפור אחר, שהלקוח מתחבר אליו. כמו לדוגמה כל מותגי היוקרה שישנם, שאנשים מוכנים לשלם יותר כסף, עבור מוצר שנתפס כיותר ממותג וכולי. עד כאן הכל נכון.

עכשיו, לצורך העניין ניקח עסק שרוצה להרוויח יותר כסף ורוצה למכור מוצרים במחיר יותר גבוה ממחיר השוק הממוצע. דהיינו, העסק לא רוצה לפנות לקהל יעד שמחפש את המוצר הכי זול, ולכן הוא לא ירצה למתג את עצמו בתור המוצר הכי זול. אבל הוא כן רוצה לפנות לקהל יעד שירצה לשלם לו יותר כסף, כמו שלקוחות מוכנים לשלם למותגי יוקרה כאלו ואחרים.

ובמאמר מוסגר אני אומר, שצריך לעשות הפרדה בין העניין שלקוחות מוכנים לשלם הרבה יותר למותגים הכי יקרים בעולם, לבין רמת הרווחיות של המותגים הכי יקרים והכי גדולים בעולם. דהיינו, נניח שלקוחות מוכנים לשלם 1M על החולצה הכי יקרה בעולם, האם זה אומר שאותו עסק שמוכר חולצות ב 1M לחולצה, האם זה אומר שהוא עושה המון רווחים, יותר מאשר מישהו שמוכר את החולצות הכי זולות בעולם? תשובה: לא בהכרח, וממש ממש לא בהכרח. כי זה שמישהו מוכר מוצר בהמון כסף, זה לא אומר שבשורה התחתונה הוא עושה יותר כסף, ממישהו שמוכר הרבה יותר מוצרים במחיר הרבה יותר זול. ולכן ברמת העיקרון, לא בהכרח שכדאי לבנות מותג יוקרה, במידה ורוצים להרוויח כסף, אבל זה כמובן עוד עניין בפני עצמו.

בכל מקרה, נניח שיש לנו עסק, שלא רוצה למתג את עצמו בתור המוצר הכי זול והוא רוצה למכור מוצרים במחיר יותר גבוה ממחיר השוק הממוצע, ונניח שאותו עסק מתקשה למכור את המוצרים במחיר שהוא רוצה. אז במקרה כזה עלולה להיות הטעות המחשבתית הבאה, שהולכת כך:

מאחר שבאופן כללי כדאי לבנות מותג, ומאחר שבאופן כללי יהיה נכון לומר, שמוצר ממותג נמכר ביותר כסף ממוצר שאינו ממותג (תלוי סוג המיתוג), ומאחר שאותו עסק היה רוצה למכור את המוצרים הרבה יותר ממחיר השוק, בדיוק כמו אותם מותגים שמוכרים מוצרים הרבה מעבר למחיר השוק, מכאן לכאורה ניתן להסיק, שהדרך להגיע לכך שאותו עסק יוכל למכור מוצרים מעל מחיר השוק, היא באמצעות בניית מותג / או מיתוג מחדש וכולי.

כי נראה שהלוגיקה אומרת, שאם אנשים מוכנים לשלם המון כסף על מותגים, הרי שאם תבנה מותג, אנשים יהיו מוכנים לשלם לך הרבה כסף על המוצרים ועל השירותים שלך. אבל כמובן, זה שמשהו נראה הגיוני, זה עדיין לא אומר שהוא באמת נכון. ואני אסביר.

1 - אני מזכיר את העניין שמותגים אולי מוכרים ביותר יקר, אבל לא תמיד הם יותר רווחיים. ויש המון מותגים שמפסיקים לייצר מוצרים ממותגים ועוברים לייצר מוצרים פחות ממותגים / או מותגים יותר זולים, כדי להתפרנס.

2 - צריך לדעת שיש עלות של בניית מותג, ויש גם עלות של שמירה על המותג. ולפעמים העלות לבנות את המותג והעלות לשמור על המותג, היא לא שווה את התועלת שיש בבניית המותג. כי יש עלויות מיתוג וגם עלויות שמירה על המותג, לאורך זמן. ולפעמים, התועלת שיוצאת מהמיתוג, לא מכסה את העלויות של בניית המותג ושל העלויות של השמירה על המותג. וזה כמובן מתחבר גם לסעיף הקודם.

3 - הדבר שיותר חשוב לדעת הוא, שלפעמים צוואר הבקבוק של העסק, הוא לא זה שהוא לא נתפס כמותג בעיני הלקוחות. וזה נכון שניתן לומר, שאם הלקוחות היו רואים בעסק מותג, הרי שכנראה היה יותר קל להם לשלם כסף, אבל מאוד יתכן שהסיבה שהלקוחות לא מוכנים לשלם עוד כסף, היא לא בגלל בעיה של חוסר מיתוג, אלא אולי בגלל בעיות אחרות, שניתן לפתור אותן בדרך הרבה יותר קלה, הרבה יותר מהירה, הרבה יותר זולה, הרבה יותר נכונה.


ואני אסביר: לקוחות שרוכשים מותגי יוקרה, בדרך כלל הם רוכשים את מותגי היוקרה בהרבה כסף, כדי להרגיש שהם עשירים, כדי להשתייך למשהו יוקרתי וכולי. במילים אחרות, יתכן שאתה רוצה לבנות מוצר, שאחת מהתועלות שהוא מביא ללקוח, היא, שהמוצר שלך עוזר ללקוח להרגיש שהוא איש חשוב / יוקרתי / איכותי / אליטה וכיו"ב.

במקרה כזה לדוגמה, שבו חלק ממה שאתה מספק ללקוח שלך, זה את החוויה שהוא שייך למותג יוקרתי, במידה וזאת אחת מהמטרות שלך, אז יהיה נכון לומר, שכמו שכנראה שאתה תשקיע באיכות המוצר עצמו, כנראה שאתה תשקיע גם המון משאבים במיתוג של העסק שלך, שיהיה נחשב כמותג יוקרתי. לא כדי שתוכל למכור ביותר כסף, אלא בגלל שזה חלק מעצם השירות שאתה מספק. כי אתה לא מוכר ללקוח רכב, אלא אתה מוכר לו את התחושה שהוא שייך למועדון יוקרתי, של אנשים חשובים, שנוסעים ברכבי יוקרה. ואתה לא רק מוכר ללקוח תיק, אלא אתה מוכר לו את המעמד החברתי, שכולם ידעו ויחשבו שהוא איש חשוב, שמשתמש בתיק יוקרתי וכולי.

במילים אחרות, ישנם מצבים שהשקעה בבניית מותג יוקרתי, היא בעצם חלק מעלות הייצור ולא חלק מעלות השיווק. כי המוצר עצמו, הוא תחושת היוקרה, שיש ללקוח כאשר הוא משתמש במוצר.


יחד עם זאת כאשר אתה חושב על מיתוג של העסק שלך, כדי לגרום ללקוחות להיות מוכנים לשלם לך יותר כסף, כמו שלקוחות מוכנים לשלם יותר כסף למותגי יוקרה, אתה צריך לשאול את עצמך, מה האמת שלך לגבי המוצר שלך? מה בדיוק אתה מוכר? האם לצורך העניין אתה מוכר נעליים? או שאתה מוכר תחושה של השתייכות למועדון האנשים שנועלים את הנעליים הכי איכותיות? מה בדיוק אתה מנסה לייצר? מה בדיוק אתה מנסה למכור?

עליך גם לנסות להבין, מי קהל היעד שלך שאתה מנסה למכור לו? איזה סוג טיפוס הוא? האם הלקוחות שאתה רוצה למכור להם, האם באמת מעניין אותם להרגיש שהם שייכים למועדון יוקרתי? אולי בכלל הם מינימליסטים והם לא רוצים או לא מעדיפים מותגים או מוצרים שנתפסים בעיניהם כמוצרים יוקרתיים? מה האמת? מה אתה רוצה למכור? למי אתה רוצה למכור? ומה הלקוחות שלך רוצים לקנות?

וכמובן שצריכים לעשות הפרדה, בין המחשבה שאומרת שיש לקוחות שמוכנים לשלם המון כסף על מותגים, לבין המסקנה שאומרת שאם גם אתה תבנה מותג, אז הלקוחות שלך יהיו מוכנים לשלם לך המון כסף. כי זאת כמובן מחשבה שאינה בהכרח נכונה.

כי מצד האמת צריכים להתחיל בהתחלה, מנקודת מבט אחרת. קודם כל להבין מה אתה מוכר? מה אתה רוצה למכור? למי אתה רוצה למכור? וגם לנסות להבין, למה באמת כרגע הלקוחות שלך לא רוכשים ממך את המוצר שלך במחיר שאתה רוצה? האם באמת זאת בעיה של מיתוג? או שאולי יש לך בעיה אחרת?

בדרך כלל, הבעיה לא תהיה בעיה של מיתוג, אלא של בידול. דהיינו, שהלקוחות שלך לא יודעים להסביר לעצמם, למה לרכוש דווקא ממך? מה ההבדלים שיש בינך לבין המתחרים שלך? למה לשלם לך יותר כסף מאשר למישהו אחר? וכמובן שיתכן שיש בכלל בעיות יותר בסיסיות, של חוסר התאמה יותר בסיסי בין המוצר שלך, לבין צרכי הלקוח שלך.

בכל מקרה, המסר הוא, שבניית מותג ומיתוג מחדש, זה תהליך אפשרי בתוך בניית תהליך שיווקי. וכן, יתכן שאתה צריך לבנות מותג, עם ערכים ספציפיים ומסרים ספציפיים בדרך ספציפית, כדי לגרום ללקוחות לרצות לקנות דווקא ממך, במחיר שאתה רוצה למכור להם. אבל כל מקרה לגופו, וצריכים להבין מה בדיוק הבעיה שמנסים לפתור ומה הדרך הכי נכונה לפתור את הבעיה. אבל לא יהיה נכון להניח, שהפתרון הוא לנסות לעשות מיתוג מחדש וכיו"ב או לבנות מותג יוקרתי וכיו"ב, כדי לפתור את הבעיה שלך למכור. כי לא רק שלא בטוח שזה יעזור, אלא גם לא בטוח שזה הפתרון הטוב ביותר וגם יתכן מאוד שהנזק גדול מהתועלת. כי יתכן שהבעיה היא לא חוסר מיתוג, והמיתוג רק יעלה כסף, שגם לא יפתור את הבעיה וגם יצור גרעון כספי עוד יותר גדול.

ולכן צריכים לדעת לעשות ניתוח של כל התהליך השיווקי בצורה נכונה, וממנו לגזור אסטרטגיה שיווקית נכונה. ואז יתכן שאולי צריכים לעשות מיתוג ספציפי בדרך ספציפית ואולי בכלל צריכים לעשות משהו אחר לחלוטין.
לפתור את הבעיה יקר ללקוח לשאול שאלות צרכי הלקוח הלקוח אומר יקר לי היגיון איך לעשות הרבה כסף איכות למה אנשים רוכשים מותגים בידול התאמה איזה מיתוג צריך איך לבנות איך לבנות מותג איך לבנות מותג יוקרה איך למתג את העסק איך למתג את עצמי איך למתג את עצמך אסטרטגיה אסטרטגיה שיווקית אסטרטגיות בידול בידול או מיתוג בניית אסטרטגיה שיווקית בניית מותג בניית מותג יוקרה בניית מותג מחדש האם כדאי לבנות מותג האם כדאי לעשות האם כדאי לעשות מיתוג מחדש האם להיות האם להיות מותג האם לעשות האם לעשות מיתוג עסקי האם צריך מיתוג חוסר מיתוג טעויות טעויות בבניית מותג טעויות במיתוג מחדש טעות יוקרה כדאי לעשות לבנות מותג לבנות מותג יוקרה לטעות למה אנשים רוכשים מותגים למתג למתג את העסק למתג את עצמי למתג את עצמך לעשות מיתוג מחדש מותג מותג יוקרה מותג על מותגי יוקרה מותגי על מי קהל היעד מי קהל היעד שלך מיתוג מיתוג או בידול מיתוג מחדש מיתוג עסקי מיתוג עסקי מחדש מתי לא צריך מיתוג ניתוח שיווקי סוגים סוגים של מותגים עסק עסקים קהל היעד קהל היעד שלך קהל יעד שיווק
איזה עסק לפתוח? איך לעשות הרבה כסף? איך להקים עסק רווחי מאוד? איזה עסק להקים? איך לפתח קריירה? במה כדאי לעבוד? מהו העסק הכי רווחי בעולם? איזה עסק כדאי לפתוח? איזה עסק קטן כדאי לפתוח? איזה עסק הכי כדאי לפתוח? רעיונות לעסק קטן, איזה עסק קטן כדאי לפתוח? איזה עסק הכי רווחי? איזה עסק הכי טוב לפתוח? איזה עסק הכי משתלם לפתוח? איזה עסק מתאים לי? עסקים למתחילים, היצע וביקוש, להקים את העסק הראשון שלי, רעיונות להקמת עסק קל לתפעול, איזה עסק הכי כדאי לפתוח?
... עסק לפתוח? איך לעשות הרבה כסף? איך להקים עסק רווחי מאוד? איזה עסק להקים? איך לפתח קריירה? במה כדאי לעבוד? מהו העסק הכי רווחי בעולם? איזה עסק כדאי לפתוח? איזה עסק קטן כדאי לפתוח? איזה עסק הכי כדאי לפתוח? רעיונות לעסק קטן, איזה עסק קטן כדאי לפתוח? איזה עסק הכי רווחי? איזה עסק הכי טוב לפתוח? איזה עסק הכי משתלם לפתוח? איזה עסק מתאים לי? עסקים למתחילים, היצע וביקוש, להקים את העסק הראשון שלי, רעיונות להקמת עסק קל לתפעול, איזה עסק הכי כדאי לפתוח? וכאן נסביר איזה עסק כדאי לך לפתוח ובמה כדאי לך לעסוק כדי לעשות כסף, הכי הרבה כסף שאפשר, הכי בקלות שאפשר, עם לעבוד כמה שפחות שאפשר, בהכנסה פאסיבית הכי גדולה שאפשר. ונסביר את החוקיות של העניין, איזה עסק הכי רווחי, באיזה עסק אפשרי להרוויח הכי הרבה כסף, באיזה עסק אפשרי לעשות הכי הרבה כסף ועוד. והשאלה הזאת רלוונטית, גם למי שרוצה לפתוח עסק בפעם הראשונה ולמי שרוצה להיכנס לעולם העסקים. והשאלה הזאת רלוונטית גם למי שמחפש עבודה כשכיר ושואל את עצמו, במה הכי כדאי לי לעבוד. והשאלה הזאת רלוונטית גם למי שכבר יש לו עסק פעיל והוא מתלבט אם לשנות את המבנה העסקי שלו. והשאלה הזאת רלוונטית לכל מי שמתלבט, מה עליו לעשות, כדי לעשות יותר ... שלך, לרכוש ממישהו אחר שאינו אתה. וככל שיהיה לך יותר ביקוש וככל שללקוחות שלך יהיו פחות אפשרויות, הרי שאתה תעשה יותר כסף ואין שום אפשרות אחרת. ולכן במקום לשאול, איזה עסק כדאי לי לפתוח, ואיזה עסק הכי רווחי, תשאל את עצמך, באיזה עסק שאתה תקים, יוכל להיות הכי הרבה ביקוש והכי פחות היצע. כי ככל שיהיה פער גדול יותר לטובת הביקוש שלך, ככה תרוויח יותר כסף. ומה האמת? באיזה עסק יהיה הכי הרבה ביקוש והכי פחות היצע? איך יודעים מה התשובה? אז צריכים להבין ... יותר ביקוש מהיצע? תשובה: במקרים שבהם יש לך יתרון תחרותי מובהק, שיהיה קשה מאוד למתחרים שלך, להדביק את הפער אליך ולהתחרות בך. ואני אסביר: ברמת העיקרון, לא משנה מה, אם תקים עסק מספיק רווחי, מישהו יקים
יציבות עסקית מהי, האם צריכים יציבות עסקית? איך להשיג יציבות בעסק? עסק עונתי, לקוחות יציבים, יציבות של לקוחות, תזרים קבוע של עסקאות, מהו עסק מוצלח? מהי הצלחה עסקית? מהי יציבות עסקית? מהו עסק יציב? מהו עסק רווחי? הקמת עסק
יציבות עסקית מהי, האם צריכים יציבות עסקית? איך להשיג יציבות בעסק? עסק עונתי, לקוחות יציבים, יציבות של לקוחות, תזרים קבוע של עסקאות, מהו עסק מוצלח? מהי הצלחה עסקית? מהי יציבות עסקית? מהו עסק יציב? מהו עסק רווחי? הקמת עסק
... עסקית מהי, האם צריכים יציבות עסקית? איך להשיג יציבות בעסק? עסק עונתי, לקוחות יציבים, יציבות של לקוחות, תזרים קבוע של עסקאות, מהו עסק מוצלח? מהי הצלחה עסקית? מהי יציבות עסקית? מהו עסק יציב? מהו עסק רווחי? הקמת עסק האם עסק חייב יציבות כדי להצליח? עסקים רבים מתמודדים עם השאלה אם חובה עליהם להציג יציבות לאורך כל השנה מבחינת כמות לקוחות, תזרים הכנסות ורווחים כדי להיחשב כעסק מצליח. אליעד כהן מדגיש נקודה חשובה בנושא זה ומסביר באופן חד וברור שהתשובה לכך היא שלילית. עסק לא חייב להציג יציבות קבועה מבחינת הלקוחות וההכנסות בכל חודש וחודש כדי להיחשב כעסק מוצלח. האם עסק עם תנודות בהכנסות יכול להיות רווחי? לפי ההסבר של אליעד כהן, המבחן האמיתי להצלחה עסקית אינו קשור ליציבות החודשית בהכנסות או בתדירות קבועה של עסקאות. במקום זאת, המבחן הוא רווחיות בממוצע לאורך תקופה מסוימת. כלומר, עסק יכול להיות תנודתי מאוד - בחודש אחד יהיו לו הכנסות גבוהות במיוחד, ובחודש אחר הכנסות נמוכות, ועדיין להיות עסק מוצלח מאוד. לדוגמה, אליעד מציין מצב אפשרי שבו עסק מבצע עסקה אחת משמעותית מאוד בשנה, והעסקה הזאת לבדה מכסה את כל ההוצאות השנתיות ואף מותירה רווח משמעותי. דוגמה נוספת היא עסק עונתי שמוכר מוצרים או שירותים רק בחגים או בתקופות מסוימות של השנה. למרות שהוא לא פועל בצורה סדירה לאורך כל השנה, העסק הזה עדיין יכול להיות מאוד רווחי ... כלכלית, אם בסך הכל הוא עומד בציפיות וברווחים שהבעלים שלו מעוניין להשיג. מה החשיבות האמיתית של יציבות עסקית? יציבות עסקית, לפי ההסבר של אליעד, אינה ... אלא היא רק אחת הדרכים להרגיש ביטחון ושלווה כלכלית. אבל יציבות היא לא תנאי הכרחי להצלחה. אנשים נוטים לחשוב שעסק צריך להיות יציב משום שהם רוצים תחושת ... אבל בפועל, כל עוד התוצאה הסופית היא חיובית ורווחית, לא באמת חשוב אם התזרים הכספי הוא קבוע או לא. אם בעל העסק מקבל את מה שהוא צריך או רוצה מהעסק שלו בסיכום כל התקופות יחד, ה
רעיון לכסף, רעיון לעסק, רעיון להקמת עסק, רעיון להמציא פטנט, רעיון לעשות כסף, האם אפשרי לעשות כסף מרעיון? איך לדעת האם העסק יצליח? האם כדאי לי להקים עסק? יעוץ לסטארטאפים, איך לבנות תוכנית עסקית? איך לעשות כסף? יעוץ ליזמים, יעוץ להקמת עסק, שיטות לעשות כסף, בניית תוכנית עסקית, בדיקת היתכנות כלכלית, סוגי הוצאות בעסק, האם להקים עסק? כדאיות הקמת עסק, איך להרוויח כסף? יש לי פטנט, האם כדאי לי לפתוח עסק? פתיחת עסק, איך עושים כסף? יעוץ עסקי לסטארטאפים
... לכסף, רעיון לעסק, רעיון להקמת עסק, רעיון להמציא פטנט, רעיון לעשות כסף, האם אפשרי לעשות כסף מרעיון? איך לדעת האם העסק יצליח? האם כדאי לי להקים עסק? יעוץ לסטארטאפים, איך לבנות תוכנית עסקית? איך לעשות כסף? יעוץ ליזמים, יעוץ להקמת עסק, שיטות לעשות כסף, בניית תוכנית עסקית, בדיקת היתכנות כלכלית, סוגי הוצאות בעסק, האם להקים עסק? כדאיות הקמת עסק, איך להרוויח כסף? יש לי פטנט, האם כדאי לי לפתוח עסק? פתיחת עסק, איך עושים כסף? יעוץ עסקי לסטארטאפים והפעם נסביר במידה ואתה רוצה לעשות כסף ובמידה ויש לך רעיון איך לעשות כסף, איך לבדוק את הרעיון שלך לעשות כסף? איך לנתח את הרעיון? איך להכין תוכנית עסקית? איך לדעת האם כדאי לך להשקיע ברעיון שלך משאבים? ושוב, הכל בהנחה שבא לך לעשות כסף. כי אם אתה רוצה לעשות משהו בשביל הכיף שלך, זה עניין אחד. אבל אם אתה רוצה לבחון רעיון במובן העסקי, אז איך עליך לעשות את זה? אז נניח שיש לך רעיון מהפכני, להמציא את הגלגל מחדש, או סתם רעיון לשפר מוצר קיים כלשהו, או לדוגמה רעיון ... המוצר שלך. הוצאות באות מהעלות שלך לייצר את המוצר, לשווק את המוצר, למכור את המוצר, לנהל את העסק שלך בהוצאות שוטפות וכיוב. בכמה כסף תוכל למכור את המוצר שלך? וברמת העיקרון, השאלה הקלה ביותר שהגיוני שתתחיל לשאול אותה, היא השאלה הבאה: ... אותה היחידה האחת, במחיר המכירה הנל. ואני לא מדבר על עלויות חד פעמיות, כגון עלויות של הקמת העסק, עלויות של פיתוח מוצר וכיוב, אלא בהנחה שתעבור את המשוכה של כל העלויות החד פעמיות, נניח שתרצה עכשיו לייצר יחידה אחת של המוצר שלך ולהביא ... שתמכור לו במחיר X הנל, כמה כסף לדעתך זה יעלה. ואחדד: יתכן שלא יהיה לך כסף, להקים את העסק. אבל זה עוד נושא בפני עצמו. אבל ברמת העיקרון, אם יש לך מוצר רווחי ורעיון רווחי שאפשרי לעשות ממנו כסף, דהיינו, שהעלות הייצור השוטפת ... להגיע לשלב של לייצר את המוצר שמרוויח לך כסף. ולכן כאן יש דגש, לא על כמה עולה להקים את העסק, אלא על כמה יעלה לייצר ולמכור יחידה אחת בלבד, ביחס לכמה תוכל למכור את אותה היחידה האחת. מהם 3 סוגי ההוצאות בעסק? אז עכשיו אתה צריך לנסות להבין, מה בעצם יהיו ההוצאות השוטפות שלך בעסק שלך. ואיך תדע? אז בגדול צריך לחלק את כל ההוצאות בעסק ל 2 חלקים. חלק 1 - הוא העלות לייצר את יחידת הייצור האחת והבודדת, לצורך אספקה ללקוח. דהיינו, נניח שלא היית צריך להשקיע שקל בשום דבר, ... לייצר את המוצר? כמה לדעתך יעלה לשווק ולמכור את המוצר? כמה לדעתך יעלו כל שאר העלויות של העסק? ותנסה להבין את זה, ביחס ליחידת ייצור אחת. דהיינו, כמה יעלה לייצר יחידה אחת (עלות ייצור שולית), כמה יעלה לשווק ולמכור יחידה אחת, וכמה ... המוצר, כמה לדעתך יעלה לייצר ולמכור את המוצר וכל ההוצאות מסביב. וככה להבין האם יש לך כיוון לעסק רווחי. ולא להסתפק רק במחשבה שאומרת שיש לך רעיון טוב ומגניב שאנשים יאהבו וירצו אותו. ושוב, הכל במידה ואתה רוצה לעשות כסף ושזה השיקול ... ואתה עושה את זה בשביל הכיף, זה עוד עניין אחר בפני עצמו. מה בטוח נכון, שאם אתה רוצה להקים עסק, אז תנסה לבחון את מה שכתבתי קודם, לפני שאתה שופך כסף על ייצור ועל כל חלק אחר בתהליך. קודם כל תנסה להבין את ההיתכנות הכלכלית של העניין. ואם יש לך רעיון רווחי, רעיון שאפשרי לעשות ממנו כסף, אבל אין לך את הכסף להקים את העסק שלך, אז כמובן שאפשרי למצוא לך משקיע שישקיע כסף בעסק שלך. אבל זה כמובן עוד עניין אחר בפני עצמו. לסיכום: בניית תוכנית עסקית מתחילה בשאלות הבסיסיות הנל, של כמה אפשרי למכור, כמה יעלה לייצר ולמכור וכמה בעצם יהיה ניתן להרוויח. וזאת נקודת ההתחלה של לבחון ...
יעוץ להקמת עסק, איך להקים עסק כמאמן כושר? איך לפתח את העסק? שלבים בהקמת עסק, איך לנהל עסק? איך מקימים עסק? ליווי בהקמת עסק, איך לשווק את עצמי? איך להשיג לקוחות? פחד מכישלון, איך לפרסם את עצמך? לעשות כסף מאומנות, חלק 4
יעוץ להקמת עסק, איך להקים עסק כמאמן כושר? איך לפתח את העסק? שלבים בהקמת עסק, איך לנהל עסק? איך מקימים עסק? ליווי בהקמת עסק, איך לשווק את עצמי? איך להשיג לקוחות? פחד מכישלון, איך לפרסם את עצמך? לעשות כסף מאומנות, חלק 4
... להקמת עסק, איך להקים עסק כמאמן כושר? איך לפתח את העסק? שלבים בהקמת עסק, איך לנהל עסק? איך מקימים עסק? ליווי בהקמת עסק, איך לשווק את עצמי? איך להשיג לקוחות? פחד מכישלון, איך לפרסם את עצמך? לעשות כסף מאומנות, חלק 4 למה יש פחד להקים עסק כמאמן כושר? הסיבה המרכזית לפחד להקים עסק כמאמן כושר, כפי שאליעד כהן מסביר, קשורה למתח וחרדה מפני האפשרות להיכשל. הפחד הזה אינו נובע בהכרח מחוסר יכולת מקצועית או מחוסר רצון להצליח, אלא מכך שכאשר אדם מתקרב למימוש החלום שלו, הרצון להצליח הופך להיות יותר ממשי ומוחשי. כאשר ההצלחה הופכת למשהו קונקרטי ולא רק לחלום רחוק, החרדה להתאכזב ולהיכשל מתעצמת. למשל, כאשר אדם חושב על הקמת עסק באופן תיאורטי, הוא לא בהכרח מרגיש לחץ, אך כשמגיע הזמן לפעול בפועל, כל פעולה גורמת לו להרגיש שההצלחה שלו נמצאת בסיכון גבוה ... לטיסה והוא נמצא בשדה התעופה, החרדה עלולה להתגבר כי ההצלחה (לטוס בשלום) והכישלון (תקלה או בעיה כלשהי) הופכים למוחשיים. אליעד מדגיש את הרעיון שאותה פעולה שבאופן תאורטי נראית קלה, במצב מעשי מעוררת חרדה. האם להצליח בעסק באמת מפחיד יותר? אליעד מביא דוגמה נוספת, בה הוא משווה בין שני אנשים: אדם שיש לו סיכוי של 50% להצליח במשימה מסוימת, ורוצה ... שהמציאות עבור האדם השני טובה יותר, החרדה שלו תהיה גבוהה בהרבה. הסיבה לכך היא שמידת הרצון שלו הרבה יותר גבוהה, ולכן הסיכון לתחושת אכזבה אם ייכשל, גבוה יותר בהתאם. במקרה של מאמן הכושר, אם הוא באמת רוצה מאוד להצליח בעסק שלו, החרדה להיכשל מתעצמת באופן אוטומטי. מה הפתרון לחרדה מפני כישלון בהקמת עסק? אליעד כהן מציע להתייחס לרצון בצורה פחות מחייבת ומלחיצה. הוא מדגיש שלא צריך לבטל או להקטין את הרצון להצליח, אלא להפחית את ... הרצון, אלא הפחתת הלחץ סביב הצלחה ספציפית. האם כדאי להפחית את הרצון או להפחית את החרדה? אליעד מסביר שהמטרה היא לא להפחית את הרצון להצליח, אלא להפחית את המחויבות הקיצונית לרצון ספציפי. האדם יכול עדיין לשאוף להצלחה בעסק שלו, אבל ללא התחושה הקיצונית של אני חייב להצליח בכל מחיר. גישה זו מאפשרת לו להתחיל לפעול ולצאת לדרך בלי לחשוש בצורה משתקת ... האם מדובר רק על הפחד מסדנה או מוידאו? אליעד מסביר שזה לא משנה אם הפחד הוא להעביר סדנה, להפיק סרטון וידאו, או כל דבר אחר. העיקרון תמיד זהה: הפחד מתעצם ככל שהרצון להצליח גדול יותר. הוא מדגיש שכשמאמן כושר או כל בעל עסק נמצא לפני פעולה שיכולה לקדם את העסק שלו, הוא יחווה חרדה מוגברת כי ההצלחה והכישלון נהיים מוחשיים יותר. איך אפשר להתמודד עם פחדים וכישלונות בעסק? אליעד מציע לבעלי עסקים ומאמנים לשנות את הגישה הפנימית שלהם כלפי ההצלחה. במקום לראות את המשימה כגורלית או כסוף העולם, לראות אותה כעוד ניסיון בדרך להצלחה גדולה יותר בעתיד. הגישה הזו מאפשרת להם להתחיל לפעול ללא הפחד המשתק של הכישלון, כי היא משחררת אותם מהמחויבות המוחלטת לתוצאה אחת ספציפית. הוא מוסיף דוגמה בה אדם שרוצה להצליח מאוד בעסק שלו, והוא מרגיש שכל דבר אחר הוא כישלון. לדעת אליעד, זאת תפיסה בעייתית שמייצרת לחץ מיותר, והדרך לפתרון היא לשנות את התפיסה כך שאותו אדם יבין שגם אם ייכשל עכשיו, זו לא בהכרח הוכחה לכך שהוא לא יצליח בעתיד, או שהוא נכשל באופן מוחלט. לסיכום, מה הדרך הנכונה להתמודד עם הפחד מכישלון עסקי? הדרך הנכונה, כפי שמסביר אליעד כהן, היא להבין שהחרדה נובעת מהמחויבות הגבוהה מדי לתוצאה ספציפית, ולהתחיל לראות את הדרך להצלחה כסדרה של ניסיונות ופעולות, ללא התלות בהצלחה של פעולה ספציפית אחת בלבד. כאשר בעל עסק מפנים את הגישה הזו, הוא משחרר את עצמו מלחצים מיותרים, ומסוגל להתקדם ולהצליח בפועל. איך מתמודדים עם פחד מכישלון? איך להקים עסק כמאמן כושר? דרכים להפחתת לחץ בהקמת עסק איך להצליח בעסק חדש? מה לעשות כשמפחדים להיכשל בעסק?
יעוץ להקמת עסק, איך להקים עסק כמאמן כושר? איך לפתח את העסק? שלבים בהקמת עסק, איך לנהל עסק? איך מקימים עסק? ליווי בהקמת עסק, איך לשווק את עצמי? איך להשיג לקוחות? פחד מכישלון, איך לפרסם את עצמך? לעשות כסף מאומנות, חלק 3
יעוץ להקמת עסק, איך להקים עסק כמאמן כושר? איך לפתח את העסק? שלבים בהקמת עסק, איך לנהל עסק? איך מקימים עסק? ליווי בהקמת עסק, איך לשווק את עצמי? איך להשיג לקוחות? פחד מכישלון, איך לפרסם את עצמך? לעשות כסף מאומנות, חלק 3
... להקמת עסק, איך להקים עסק כמאמן כושר? איך לפתח את העסק? שלבים בהקמת עסק, איך לנהל עסק? איך מקימים עסק? ליווי בהקמת עסק, איך לשווק את עצמי? איך להשיג לקוחות? פחד מכישלון, איך לפרסם את עצמך? לעשות כסף מאומנות, חלק 3 מה המלכודת העיקרית של אנשים מוכשרים שרוצים להקים עסק? אחת המלכודות הגדולות ביותר של ... בטוחים שההצלחה שלהם תלויה אך ורק במומחיות שלהם באותו תחום ספציפי. אנשים אלו חושבים שאם הם טובים מאוד במה שהם עושים, זה מספיק כדי להצליח ולהרוויח כסף. אלא שלפי אליעד כהן, זוהי חשיבה שגויה, מפני שהצלחה עסקית דורשת הרבה מעבר למוצר איכותי ... מכירים את המוצר, אולי חושבים שזה זיוף או גימיק, ולכן למרות איכות המוצר, קיימים עדיין אתגרים בשיווק, בפרסום ובמכירה שלו. מכאן ברור שהצלחתו של מוצר לא תלויה אך ורק באיכות שלו, אלא גם באספקטים נוספים של העסק. למה אנשים רבים ממשיכים לשפר את ... אנשים מוכשרים מעדיפים להמשיך ולשפר את המוצר שלהם, במקום להתמודד עם השיווק והמכירות בפועל. האם איכות המוצר חשובה יותר משיווק? בנקודה הזו, אליעד כהן מבהיר שיש להפריד בין שלב ההקמה לשלב ההרחבה. בשלב שבו עסק נמצא בתחילת הדרך, הפוקוס העיקרי צריך להיות על שיווק ועל הבאת לקוחות. כאשר העסק כבר רץ, יש מקום לשיפור ולשדרוג המוצר, בדיוק כמו שחברה מצליחה (למשל אפל) תמיד ממשיכה לשפר את מוצריה תוך כדי השקעה בשיווק. עם זאת, אנשים שמנסים להקים עסק לראשונה לא צריכים להתעסק כל הזמן בשיפור המוצר, אלא דווקא להתמקד בשיווק ובגיוס לקוחות, מכיוון שהמוצר שיש להם כרגע, למרות שאינו מושלם, כבר מספיק טוב כדי להתחיל ולהכניס כסף. איך לדעת במה להתמקד בשלבים הראשונים של העסק? הגישה הנכונה להקמת עסק, לפי אליעד כהן, היא קודם כל להבין מה עומד בין האדם לבין העסק המצליח שלו. ברוב המקרים, במיוחד בשלב ההתחלתי, הבעיה העיקרית היא לא חוסר ידע או חוסר מומחיות, אלא היכולת להביא לקוחות חדשים לעסק. לדוגמה, מאמן כושר שמתחיל לעבוד לא חסר לו בהכרח ידע בתחום האימונים, אלא חסרות לו מיומנויות שיווק ומכירה. רק בשלב מתקדם יותר, כאשר העסק כבר פועל ויש לקוחות קבועים, כדאי לשוב ולבחון את המוצר עצמו ולבדוק כיצד אפשר לשפר אותו, כדי לשמור על יתרון תחרותי לאורך זמן. מדוע חייבים להתחיל לשווק כבר בשלב המוקדם ביותר? אליעד כהן מדגיש באופן ברור כי אם הוא היה משקיע בעסק, והמנכל היה מחליט להמשיך ולפתח את המוצר במקום להתחיל להרוויח כסף, הוא היה מפטר אותו. זאת משום שבשלב ההתחלתי של העסק, מטרת העל היא להכניס כסף ולאו דווקא לייצר מוצר מושלם. כאשר העסק יתחיל להרוויח, אפשר יהיה להמשיך ... אומר בצורה חד - משמעית שבלי מוצר איכותי, השיווק לא יחזיק לאורך זמן. אנשים יחזרו וירכשו מוצר או שירות רק אם הם באמת מרוצים ממנו, לכן חייב להיות איזון בין האיכות לשיווק. אבל, שוב, בשלבים הראשונים של העסק, המטרה הראשונה היא קודם כל להכניס כסף, כלומר, להביא לקוחות ולמכור. לכן, אין להימנע משיווק בטענה שהמוצר עדיין אינו מושלם. צריך להתחיל למכור מהר ככל האפשר, ובמקביל, לאחר שהעסק כבר פועל, אפשר לשפר ולשדרג את המוצר ואת חוויית הלקוח. איך להקים עסק כמאמן כושר? איך לפתח את העסק? איך לשווק את עצמי כמאמן? מה השלבים בהקמת עסק חדש? איך להתמודד עם פחד מכישלון? ...
יעוץ להקמת עסק, איך להקים עסק כמאמן כושר? איך לפתח את העסק? שלבים בהקמת עסק, איך לנהל עסק? איך מקימים עסק? ליווי בהקמת עסק, איך לשווק את עצמי? איך להשיג לקוחות? פחד מכישלון, איך לפרסם את עצמך? לעשות כסף מאומנות, חלק 1
יעוץ להקמת עסק, איך להקים עסק כמאמן כושר? איך לפתח את העסק? שלבים בהקמת עסק, איך לנהל עסק? איך מקימים עסק? ליווי בהקמת עסק, איך לשווק את עצמי? איך להשיג לקוחות? פחד מכישלון, איך לפרסם את עצמך? לעשות כסף מאומנות, חלק 1
... להקמת עסק, איך להקים עסק כמאמן כושר? איך לפתח את העסק? שלבים בהקמת עסק, איך לנהל עסק? איך מקימים עסק? ליווי בהקמת עסק, איך לשווק את עצמי? איך להשיג לקוחות? פחד מכישלון, איך לפרסם את עצמך? לעשות כסף מאומנות, חלק 1 איך להתגבר על החשש מפתיחת עסק כמאמן כושר? כאשר אדם רוצה לפתוח עסק חדש בתחום הכושר, אחת הבעיות המרכזיות שעולות ... היא כיצד לגרום ללקוחות להאמין שאתה נותן ערך מיוחד שהם לא יוכלו לקבל במקום אחר. האם יש קשר בין יכולת מקצועית להצלחה עסקית בתחום הכושר? אליעד כהן מסביר שהצלחה עסקית לא תלויה רק ביכולת המקצועית אלא בעיקר ... כיצד לעשות זאת. לעומת זאת, אדם שיכול להסביר היטב כיצד לבצע תרגילים, אפילו אם הוא לא אלוף בתחום, יצליח יותר מבחינה עסקית משום שלקוחות זקוקים בעיקר להדרכה ברורה ... לעשות את הדברים. אליעד מדגיש שזו נקודת חוזק משמעותית שיכולה לבדל את המאמן החדש, ולכן עליו לנצל זאת לטובתו בשיווק העסק. איך לשווק את עצמך בצורה יעילה כמאמן כושר? אליעד כהן נותן עצה פרקטית וברורה כיצד להתחיל בשיווק עצמי. הוא מציע לאדם שמעוניין לפתוח עסק כמאמן כושר להתחיל ליצור תוכן חינמי באינטרנט, ... עם קבוצות או מעדיף יחס אישי של אחד על אחד. אליעד מציע גם לשקול לשלב בין שני סוגי האימונים כדי להרחיב את האפשרויות העסקיות. איך להתחיל לבנות את העסק שלך כמאמן כושר ללא פחד מכישלון? אליעד כהן מדגיש שהצעד הראשון להקמת העסק הוא פשוט להתחיל - בלי לפחד מכך שאולי מישהו אחר טוב יותר. הוא מציע לא להתעסק יותר מדי בשאלות תאורטיות כמו מה אם אף אחד לא ... יותר להמשיך משם. הוא מציין שברגע שלקוח ראשון ישלם כסף, התפיסה והביטחון של המאמן ישתנו, כי אז הוא כבר לא מנסה לפתוח עסק, אלא באמת מנהל עסק פעיל. מדוע חשוב להיות אותנטי בשיווק העסק שלך? אליעד כהן מבהיר ששיווק עצמי יעיל מבוסס ... היא שהאותנטיות יוצרת אמון, והאמון מביא לקוחות חוזרים ולהצלחה ארוכת טווח. איך לשווק את עצמי כמאמן כושר? פחד להקים עסק חדש מה עדיף אימון אישי או קבוצתי? איך למשוך לקוחות לעסק שלי? האם התחרות תפגע בעסק שלי? ...
יעוץ להקמת עסק, איך להקים עסק כמאמן כושר? איך לפתח את העסק? שלבים בהקמת עסק, איך לנהל עסק? איך מקימים עסק? ליווי בהקמת עסק, איך לשווק את עצמי? איך להשיג לקוחות? פחד מכישלון, איך לפרסם את עצמך? לעשות כסף מאומנות, חלק 2
יעוץ להקמת עסק, איך להקים עסק כמאמן כושר? איך לפתח את העסק? שלבים בהקמת עסק, איך לנהל עסק? איך מקימים עסק? ליווי בהקמת עסק, איך לשווק את עצמי? איך להשיג לקוחות? פחד מכישלון, איך לפרסם את עצמך? לעשות כסף מאומנות, חלק 2
... להקמת עסק, איך להקים עסק כמאמן כושר? איך לפתח את העסק? שלבים בהקמת עסק, איך לנהל עסק? איך מקימים עסק? ליווי בהקמת עסק, איך לשווק את עצמי? איך להשיג לקוחות? פחד מכישלון, איך לפרסם את עצמך? לעשות כסף מאומנות, חלק 2 איך להתמודד עם לחץ מהסביבה כשאתה מקים עסק? כשאתה מקים עסק, במיוחד בתחום האימון כמאמן כושר, אנשים סביבך, כמו ההורים, המשפחה או החברים, יכולים להציע לך עצות שונות. אליעד כהן מסביר שלעיתים העצות האלה לא מתיישבות בדיוק עם הרצונות שלך, ... כהן מדגיש שאם אתה רואה את הזמן הפנוי הזה כזמן מת שבו אין לך מה לעשות, לא תוכל להצליח כעצמאי. לדבריו, עסק עצמאי כולל הרבה יותר מאשר זמן האימון בפועל. הוא נותן דוגמאות רבות של משימות שיכולות וצריכות להתבצע גם כשאין לקוחות, כגון: ליצור סרטונים חדשים ולהעלות לאינטרנט. לפרסם מאמרים, פוסטים ותכנים שונים ברשתות חברתיות. ליצור שיתופי פעולה עם בעלי עסקים ואתרים אחרים בתחום. לשווק ולמתג את עצמך בצורה עקבית. לפתח תכנית עבודה מסודרת לשיווק ומכירות. הנקודה החשובה ביותר שאליעד כהן מציין היא שאין דבר כזה אין לי מה לעשות. עסק עצמאי מחייב אותך להיות פעיל כל הזמן. אפילו אם כרגע אין לך לקוחות שמשלמים כסף, אתה חייב לעבוד על שיפור המוצר שלך - במקרה הזה, המוצר הוא הידע שלך בתחום הכושר, שכבר פיתחת לאורך ... מדגיש שחשוב מאוד להבין שאין שעות ריקות. כשאתה עצמאי, כל הזמן שלך חייב להיות מוקדש לפעולות שמקדמות את העסק. הוא גם מוסיף שאם התפיסה שלך היא שאם אין לקוחות, אין לך מה לעשות - עדיף לך לא להיות עצמאי כלל, כי הגישה הזו לא תאפשר לך להתפתח ולהצליח. מה לעשות אם לא יודעים איך לשווק את העסק? בעיה נוספת שאליעד כהן מתייחס אליה היא שרבים לא יודעים איך לשווק את העסק שלהם. הוא מסביר שישנם שני היבטים חשובים בעניין זה: קודם כל, להבין שזה הכרחי. להבין שכדי להצליח ולהשיג מספר פגישות קבוע ביום (למשל שלוש פגישות יומיות), צריך להשקיע אפילו אלף ... נוכח בכל מקום אפשרי באינטרנט כדי שכל מי שמחפש אותך - יוכל למצוא אותך. איך לשכנע את הסביבה שאתה רציני בעסק שלך? אליעד כהן מציין שגם ההורים והסביבה שלך צריכים לראות שאתה רציני ומשקיע בעסק שלך. לדבריו, לא מספיק שאתה אומר שאתה מאמן כושר - הם צריכים לראות אותך עובד, מתאמץ ומשקיע. כשיראו שאתה עסוק כל הזמן בפעולות שיווק, בפרסום ובמיתוג, הם יבינו שאתה רציני ושאתה אכן עובד בעסק שלך בצורה פעילה ולא סתם מתבטל. לדבריו, אנשים נוטים לחשוב שאם אתה לא מאמן בפועל כל היום, אתה לא באמת עובד. אך למעשה, כל פעולה של מיתוג ושיווק היא חלק אינטגרלי וחשוב בעסק שלך, ואם הסביבה תראה אותך עושה פעולות אלה באופן מתמיד, גם הם יתחילו לתפוס אותך כאדם רציני ומצליח. לסיכום, לפי אליעד כהן, הצלחה כמאמן כושר עצמאי תלויה ביכולת שלך להבין שכל זמן פנוי הוא הזדמנות לקדם את העסק, ביכולת ללמוד וליישם טכניקות שיווקיות, וביכולת להתמודד עם לחץ מהסביבה באמצעות הצגת עבודה רצינית ומתמשכת. איך לשווק את עצמי כמאמן כושר? פחד מכישלון בעסק חדש איך להתמודד עם לחץ מההורים בהקמת עסק? איך להשיג לקוחות חדשים? איך להשתמש נכון בזמן פנוי בעסק? מה עושים כשאין לקוחות? ...
הצלחה בעסקים, איך לפתח קריירה? איך לפתח עסק מצליח? טעויות בהקמת עסק, איך להתקדם בעבודה? למה עסקים נכשלים? למה עסקים לא מצליחים? טעויות של אנשי מקצוע, לעשות כסף מאומנות, איך לנהל עסק? איך מנהלים עסקים? אימון להקמת עסק
הצלחה בעסקים, איך לפתח קריירה? איך לפתח עסק מצליח? טעויות בהקמת עסק, איך להתקדם בעבודה? למה עסקים נכשלים? למה עסקים לא מצליחים? טעויות של אנשי מקצוע, לעשות כסף מאומנות, איך לנהל עסק? איך מנהלים עסקים? אימון להקמת עסק
... בעסקים, איך לפתח קריירה? איך לפתח עסק מצליח? טעויות בהקמת עסק, איך להתקדם בעבודה? למה עסקים נכשלים? למה עסקים לא מצליחים? טעויות של אנשי מקצוע, לעשות כסף מאומנות, איך לנהל עסק? איך מנהלים עסקים? אימון להקמת עסק מהי הטעות הגדולה ביותר של אנשי מקצוע הרוצים לפתוח עסק? במהלך ההרצאה, אליעד כהן מסביר את הטעויות הנפוצות של אנשי מקצוע שמעוניינים לפתוח עסק עצמאי. על פי אליעד, הטעות הגדולה ביותר היא ההנחה שניהול עסק מסתכם רק ביכולות המקצועיות של בעל העסק. לדוגמה, אדם שהוא צייר מוכשר או מתכנת מבריק עשוי להאמין כי הצלחה עסקית תלויה רק במיומנות האישית שלו במלאכת הציור או התכנות. אולם, על פי אליעד, עסק מצליח חייב לכלול הרבה יותר ממחלקת ייצור בלבד. העסק צריך לפעול בכמה תחומים בו זמנית: שיווק, פרסום, גבייה, גיוס עובדים, יחסי ציבור ועוד. אם בעל העסק מתמקד אך ורק במקצוע שלו, הוא עלול להחמיץ את הצורך בפונקציות אחרות הנדרשות להצלחת העסק. לדוגמה, אם הצייר או המתכנת ישקיעו את כל זמנם בכדי לפתח את המוצר המושלם, הם לא ישקיעו מספיק בשיווק או בשירות לקוחות, מה שיפגע בהצלחת העסק. מדוע אי אפשר להשקיע רק במחלקת היצור? אליעד מסביר שלעסק מצליח יש כמה מחלקות, ולא ניתן להסתפק רק בהשקעה במחלקת היצור. גם חברות גדולות כמו מייקרוסופט ו - גוגל משקיעות לא רק בפיתוח ... גם בשיווק, פרסום, גבייה, הכשרת עובדים ועוד. אם לא תהיה השקעה בשיווק, בלקוחות וביחסי ציבור, המוצר הטוב ביותר לא יביא בהכרח להצלחה עסקית. כיצד לפתור את הבעיה ולהתמקד בעוד תחומים? ישנן כמה דרכים להתמודד עם הבעיה ולהפוך את העסק להצלחה: 1. ללמוד להרחיב את תחומי העיסוק - בעל עסק יכול ללמוד תחומים נוספים כמו שיווק, מכירות, שירות לקוחות ויחסי ציבור, או לפחות להכיר בחשיבותם. 2. לצרף שותפים או עובדים - אם ... או לתכנת, הוא יכול לשתף פעולה עם שותף שיתמחה בשיווק או בגביית תשלומים. כך כל אחד יוכל להתמקד במה שהוא טוב בו, וכך יכוסו כל תחומי העסק. האם עיקרון זה נכון גם לשכירים? העקרונות המובאים על ידי אליעד לא תקפים רק לעסקים עצמאים, אלא גם לשכירים. עובדים אשר מצטיינים במקצוע שלהם, אך לא מפתחים את הכישורים החברתיים, ניהוליים ושיווקיים ... במקצועיות שלהם אלא גם בכישורים ניהוליים, חברתיים ותקשורתיים על מנת להצליח ולקדם את הקריירה שלהם. מה כדאי לזכור כדי להתקדם? כמו בעסק עצמאי, גם כשכיר חשוב לזכור ששיפור מקצועי הוא רק חלק מהפאזל. אם השכיר רוצה להרוויח יותר ולהתפתח, עליו להשקיע לא רק בכישוריו ... לבדוק איפה להשקיע את המשאבים: האם לפתח את יכולות התקשורת, ללמוד ניהול או לשפר את השיווק העצמי? לסיכום, מה חשוב לעשות? בפתיחת עסק, חשוב לזכור שאין להסתמך רק על המיומנויות המקצועיות כדי להצליח. יש להשקיע גם בתחומים נוספים כמו שיווק, פרסום, גבייה, שירות ... השקעה בכישורים ניהוליים ושיווקיים היא חיונית להתקדמות בקריירה. אל תשכח לראות את הבוס שלך כלקוח, ולבצע שיווק עצמי, בדיוק כמו בעסק עצמאי. איך לנהל עסק ולהגדיל את הרווחים טיפים לעצמאים ולפתיחת עסק חדש דרכים להתפתחות מקצועית ושיווק עצמי לשכירים התגברות על פחד ממכירות ומכישלון עסקי מהי הטעות הגדולה ביותר של אנשי מקצוע הרוצים לפתוח
בידול עסקי או לירות לכל הכיוונים, בחירת נישה עסקית, מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? נישה שיווקית, איזה עסק לפתוח? פתיחת עסק, מה המומחיות שלך? מה הייחודיות שלך? איך להקים עסק? הקמת עסק, למה לא צריך לבחור נישה ייחודית? יעוץ עסקי
בידול עסקי או לירות לכל הכיוונים, בחירת נישה עסקית, מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? נישה שיווקית, איזה עסק לפתוח? פתיחת עסק, מה המומחיות שלך? מה הייחודיות שלך? איך להקים עסק? הקמת עסק, למה לא צריך לבחור נישה ייחודית? יעוץ עסקי
... עסקי או לירות לכל הכיוונים, בחירת נישה עסקית, מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? נישה שיווקית, איזה עסק לפתוח? פתיחת עסק, מה המומחיות שלך? מה הייחודיות שלך? איך להקים עסק? הקמת עסק, למה לא צריך לבחור נישה ייחודית? יעוץ עסקי האם נישה עסקית היא הכרחית להצלחה בעסק? הנושא של נישה עסקית הוא רעיון מאוד נפוץ בתחום השיווק והעסקים, אך יש בו גם הרבה מיתוסים ושאלות שדורשות תשובות. נישה עסקית מתייחסת להתמקדות בתחום או מוצר מסוים בעסק, למשל, ספר שמתמקד בתספורות לנשים בגילאים 30-50, או מאמן כושר שמתמחה בעבודה עם מתאמנים מתחילים. הרבה אנשים מאמינים שהצלחה בעסק מחייבת התמחות כזו. אליעד כהן טוען שזו לא בהכרח האמת, ועסק לא חייב להתמקד בנישה צרה כדי להצליח. השוואה בין עסקים נישתיים ורחבים כדי להבין אם נישה הכרחית או לא, אפשר להשוות בין סוגי עסקים שונים: - חנות שמוכרת רק ירקות מול סופרמרקט ... ומוצרי ניקיון. - מסעדה שמוכרת רק בשרים מול מסעדה שמציעה מגוון רחב של מאכלים. - חנות שמוכרת רק כלי בית מול חנות שמציעה גם רהיטים. לפי התפיסה הרווחת, עסק שמתמקד בנישה אחת אמור להיות מצליח יותר, משום שהוא ממוקד וממתג את עצמו כמומחה בתחום. אבל בסופו של דבר, הצלחת העסק לא תלויה רק בנישה שהוא בחר, אלא במגוון פרמטרים כמו איכות השירות, תמחור, ביקוש בשוק, רמת התחרות והמיקום של העסק. מה שמוביל אנשים לחשוב שנישה היא חובה? הסיבה לכך שעסקים רבים מאמינים בנישה עסקית נובעת מהמחשבה שכאשר עסק מתמקד בתחום מסוים, הוא הופך למומחה בו. לדוגמה, אם מטפל מציג ... יראו בו מומחה. אם לעומת זאת הוא מתמקד בטיפול בחרדות, הוא יכול להתמחות בנושא, לפרסם תוכן ולקבל מוניטין כמומחה. אבל לא תמיד זו הדרך היחידה להצליח. יש עסקים כמו סופרמרקטים או מרכזי קניות שיכולים להצליח בגדול, גם אם הם לא ממוקדים בנישה אחת. האם עסק נישתי מרוויח יותר כסף? התשובה לשאלה זו היא תלויה במגוון גורמים. עסק נישתי יכול להרוויח יותר אם יש ביקוש גבוה בשוק עבור הנישה שלו, והוא מצליח לבדל את עצמו. לעומת זאת, עסק רחב יכול להרוויח יותר אם הוא מציע מוצרים ושירותים שמכסים ... אך ככלל, חנות שמוכרת רק מוצר אחד תתקשה למשוך מספיק לקוחות. 2. מכירת רכבי יוקרה בלבד: אדם יכול להרוויח הרבה על כל רכב שהוא מוכר, אך סביר להניח שבעסק שמוכר רכבים פשוטים יד שניה בכמות גדולה יהיו הכנסות יותר ... טיפול זוגי. - חנות שמתחילה ממכירת כלי בית, ובהמשך מוסיפה גם רהיטים. - מסעדה שמתחילה בביסטרו בשרים, ובהמשך מוסיפה תפריט דגים. האם נישה הכרחית להצלחה בעסק? לסיכום, לא חייבים לבחור נישה כדי להצליח ב
פחד מכישלון עסקי, חרדת ביצוע עסקית, קשיים בפתיחת עסק, האם המוצר שלי ראוי שאמכור אותו למרות שהוא לא מספיק טוב? למה שלקוחות יבואו דווקא אלי? אימון עסקי, אימון לפתיחת עסק, פחדים בתהליך של הקמת עסק
פחד מכישלון עסקי, חרדת ביצוע עסקית, קשיים בפתיחת עסק, האם המוצר שלי ראוי שאמכור אותו למרות שהוא לא מספיק טוב? למה שלקוחות יבואו דווקא אלי? אימון עסקי, אימון לפתיחת עסק, פחדים בתהליך של הקמת עסק
... מכישלון עסקי , חרדת ביצוע עסקית, קשיים בפתיחת עסק, האם המוצר שלי ראוי שאמכור אותו למרות שהוא לא מספיק טוב? למה שלקוחות יבואו דווקא אלי? אימון עסקי, אימון לפתיחת עסק , פחדים בתהליך של הקמת עסק האם חייבים להיות ייחודיים כדי להצליח בעסק? אנשים רבים שחולמים לפתוח עסק מתמודדים עם הפחד שהמוצר או השירות שלהם אינו ייחודי מספיק. אליעד כהן מסביר, שהחשש הזה מבוסס על תפיסה שגויה: אנשים מניחים שכדי להצליח בעסק הם חייבים להיות ייחודיים מאוד, הכי ... בפועל, זה לא הכרחי להיות הכי טוב, אלא מספיק להעניק ללקוחות ערך כלשהו. אליעד מדגים באמצעות סיפור על אדם שרצה לפתוח עסק כמאמן כושר לאחר שעבר קורס קצר. אותו אדם פחד שלא יבואו אליו לקוחות, כי הוא אינו הטוב ביותר בתחום. התפיסה הזאת מונעת מהרבה אנשים להתחיל את דרכם העסקית, משום שהם חוששים שהלקוחות ... בוחר דווקא במאפייה אחת על פני אחרת. לפעמים הבחירה מתבצעת פשוט כי המקום נגיש, נוח או כי פשוט נכנסת אליו במקרה. כך גם בעסקים אחרים: אנשים לא תמיד ... הזה לא ניסה להתחרות בהם באיכות, אלא פשוט הציג את עצמו כפי שהוא, באופן אותנטי וישיר. זו הגישה שאליעד מציע גם לבעלי עסקים אחרים: אל תחשוש ... כמומחה בתחום מסוים בלי שבאמת יש לו יתרון משמעותי בו. אליעד אומר שבפועל, לקוחות לא נמנעים להגיע אליך רק בגלל שאתה מתעסק בכמה תחומים. אם לקוח נמנע מלהגיע, זה בדרך כלל מפני שלא הצגת מספיק מומחיות בתחום הספציפי שאותו הלקוח מחפש. לכן, לדעתו, ניתן להתעסק בכמה תחומים, אך יש לשווק כל תחום בנפרד ולהראות ללקוחות פוטנציאליים שאתה מבין בדיוק את הצורך שלהם. איך להתמודד עם החרדה מפתיחת עסק? אליעד מסביר שהחרדה מגיעה מהמחשבה ... תפחת. אליעד מציע לשאול את עצמך בכנות: האם אני יכול לעזור ללקוחות שלי במשהו? אם התשובה חיובית, זו סיבה מספיק טובה לפתוח עסק, גם אם המתחרים טובים יותר וגם אם המוצר שלך אינו מושלם. מה שחשוב הוא התועלת שאתה מביא, לא השלמות או הייחודיות. פחד מכישלון עסקי האם חייבים להיות הכי טובים בעסק? איך להתמודד עם חרדה מפתיחת עסק? למה שלקוחות יבואו דווקא אליי? האם המוצר שלי מספיק טוב למכירה? האם כדאי להתמחות בנישה עסקית ספציפית? האם חשוב להיות ... ספציפי או להתפרש על הרבה תחומים שונים? האם לקוחות יבואו דווקא אלי ולא ילכו למתחרים שלי? איך להתמודד עם חרדה לפתוח עסק? איך להתמודד עם פחד לפתוח עסק? איך למכור מוצר שהמוצר לא מספיק ... בלי לרמות את הלקוח ובלי להרגיש עם זה לא בנוח? איך להיות הכי טוב בתחום שלי? האם ואיך לשדר ללקוחות שלי את הייחודיות העסקית שלי? חרדת מטפלים, להפוך ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מיתוג מחדש, בניית מותג מחדש, מיתוג או בידול, האם כדאי לעשות מיתוג מחדש? האם צריך מיתוג? איזה מיתוג צריך? מתי לא צריך מיתוג? האם כדאי לבנות מותג? טעויות במיתוג מחדש, טעויות בבניית מותג, איך לבנות מותג יוקרה? בניית מותג יוקרה, מיתוג עסקי מחדש, חוסר מיתוג, ניתוח שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, סוגים של מותגים, איך למתג את עצמי? איך למתג את העסק? האם לעשות מיתוג עסקי? מי קהל היעד שלך? בידול או מיתוג, למה אנשים רוכשים מותגים? האם להיות מותג?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: עסק, האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מי ברא את אלוהים? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה לא להתאבד? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? אולי אנחנו במטריקס? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? האם יש משמעות לחיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: עסק, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך לנהל את הזמן? איך לקבל החלטות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעביר ביקורת בונה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך להיות מאושר ושמח? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחנך ילדים? איך להעריך את עצמך? איך לשתול מחשבות? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך לפרש חלומות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בזוגיות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לעסקים, מאמן אישי לקשב וריכוז, טיפול הוליסטי בנושא עסק - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.1406 שניות - עכשיו 16_06_2025 השעה 18:02:30 - wesi1