אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה סוגים ✔מיתוג מחדש, בניית מותג מחדש, מיתוג או בידול, האם כדאי לעשות מיתוג מחדש? האם צריך מיתוג? איזה מיתוג צריך? מתי לא צריך מיתוג? האם כדאי לבנות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨מיתוג מחדש, בניית מותג מחדש, מיתוג או בידול, האם כדאי לעשות מיתוג מחדש? האם צריך מיתוג? איזה מיתוג צריך? מתי לא צריך מיתוג? האם כדאי לבנות מותג? טעויות במיתוג מחדש, טעויות בבניית מותג, איך לבנות מותג יוקרה? בניית מותג יוקרה, מיתוג עסקי מחדש, חוסר מיתוג, ניתוח שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, סוגים של מותגים, איך למתג את עצמי? איך למתג את העסק? האם לעשות מיתוג עסקי? מי קהל היעד שלך? בידול או מיתוג, למה אנשים רוכשים מותגים? האם להיות מותג?
והפעם אסביר את העניין של מיתוג ובניית מותג. ויש בזה המון היבטים, אבל הפעם אדבר על עוד אחת מהטעויות של מנהלי שיווק ושל עסקים שעושים בניית מותג מחדש ומיתוג מחדש. והטעות המחשבתית הולכת כך:

ברמת העיקרון נכון לומר, שיש לקוחות שאוהבים מותגים ויש לקוחות שלא אוהבים מותגים. ויהיה גם נכון לומר, שגם אלו שלא אוהבים או כן אוהבים מותגים, גם אצלם זה תלוי בסוג המיתוג של העסק שאותו הם אוהבים או לא. לדוגמה, יכולים להיות לקוחות שאוהבים מותגי יוקרה שלא ירצו לרכוש בעסק שיש לו מיתוג, של עסק זול ועממי. או לדוגמה אנשים שלא אוהבים מותגים, ולכן הם ירכשו בעסק ש"מיתג" את עצמו, כמישהו שהוא עממי ולא "מותג". במילים אחרות, במובן מסוים, לכל עסק יש סוג של מיתוג כלשהו וגם אלו שלא אוהבים מותגים, גם הם כן אוהבים עסקים שמיתגו את עצמם, כעסקים שאינם מותגים. ובהקשר הזה אפשרי להעמיק גם בהקשר של לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים ועוד.

בכל מקרה ניתן לומר, שמיתוג זה חשוב. ושצריך להפריד בין השאלה של איך כדאי לך למתג את העסק שלך, לבין השאלה של האם כדאי לך למתג את העסק שלך. כי הגיוני לומר שכדאי לך למתג את העסק שלך. בתור מה למתג? זה כמובן עניין אחר, שתלוי בקהל היעד וכולי.

בנוסף אפשרי לומר, שבדרך כלל, אנשים מוכנים לשלם יותר כסף, עבור מותגים שנתפסים בעיניהם כמותגים יותר טובים / איכותיים / או כל סיפור אחר, שהלקוח מתחבר אליו. כמו לדוגמה כל מותגי היוקרה שישנם, שאנשים מוכנים לשלם יותר כסף, עבור מוצר שנתפס כיותר ממותג וכולי. עד כאן הכל נכון.

עכשיו, לצורך העניין ניקח עסק שרוצה להרוויח יותר כסף ורוצה למכור מוצרים במחיר יותר גבוה ממחיר השוק הממוצע. דהיינו, העסק לא רוצה לפנות לקהל יעד שמחפש את המוצר הכי זול, ולכן הוא לא ירצה למתג את עצמו בתור המוצר הכי זול. אבל הוא כן רוצה לפנות לקהל יעד שירצה לשלם לו יותר כסף, כמו שלקוחות מוכנים לשלם למותגי יוקרה כאלו ואחרים.

ובמאמר מוסגר אני אומר, שצריך לעשות הפרדה בין העניין שלקוחות מוכנים לשלם הרבה יותר למותגים הכי יקרים בעולם, לבין רמת הרווחיות של המותגים הכי יקרים והכי גדולים בעולם. דהיינו, נניח שלקוחות מוכנים לשלם 1M על החולצה הכי יקרה בעולם, האם זה אומר שאותו עסק שמוכר חולצות ב 1M לחולצה, האם זה אומר שהוא עושה המון רווחים, יותר מאשר מישהו שמוכר את החולצות הכי זולות בעולם? תשובה: לא בהכרח, וממש ממש לא בהכרח. כי זה שמישהו מוכר מוצר בהמון כסף, זה לא אומר שבשורה התחתונה הוא עושה יותר כסף, ממישהו שמוכר הרבה יותר מוצרים במחיר הרבה יותר זול. ולכן ברמת העיקרון, לא בהכרח שכדאי לבנות מותג יוקרה, במידה ורוצים להרוויח כסף, אבל זה כמובן עוד עניין בפני עצמו.

בכל מקרה, נניח שיש לנו עסק, שלא רוצה למתג את עצמו בתור המוצר הכי זול והוא רוצה למכור מוצרים במחיר יותר גבוה ממחיר השוק הממוצע, ונניח שאותו עסק מתקשה למכור את המוצרים במחיר שהוא רוצה. אז במקרה כזה עלולה להיות הטעות המחשבתית הבאה, שהולכת כך:

מאחר שבאופן כללי כדאי לבנות מותג, ומאחר שבאופן כללי יהיה נכון לומר, שמוצר ממותג נמכר ביותר כסף ממוצר שאינו ממותג (תלוי סוג המיתוג), ומאחר שאותו עסק היה רוצה למכור את המוצרים הרבה יותר ממחיר השוק, בדיוק כמו אותם מותגים שמוכרים מוצרים הרבה מעבר למחיר השוק, מכאן לכאורה ניתן להסיק, שהדרך להגיע לכך שאותו עסק יוכל למכור מוצרים מעל מחיר השוק, היא באמצעות בניית מותג / או מיתוג מחדש וכולי.

כי נראה שהלוגיקה אומרת, שאם אנשים מוכנים לשלם המון כסף על מותגים, הרי שאם תבנה מותג, אנשים יהיו מוכנים לשלם לך הרבה כסף על המוצרים ועל השירותים שלך. אבל כמובן, זה שמשהו נראה הגיוני, זה עדיין לא אומר שהוא באמת נכון. ואני אסביר.

1 - אני מזכיר את העניין שמותגים אולי מוכרים ביותר יקר, אבל לא תמיד הם יותר רווחיים. ויש המון מותגים שמפסיקים לייצר מוצרים ממותגים ועוברים לייצר מוצרים פחות ממותגים / או מותגים יותר זולים, כדי להתפרנס.

2 - צריך לדעת שיש עלות של בניית מותג, ויש גם עלות של שמירה על המותג. ולפעמים העלות לבנות את המותג והעלות לשמור על המותג, היא לא שווה את התועלת שיש בבניית המותג. כי יש עלויות מיתוג וגם עלויות שמירה על המותג, לאורך זמן. ולפעמים, התועלת שיוצאת מהמיתוג, לא מכסה את העלויות של בניית המותג ושל העלויות של השמירה על המותג. וזה כמובן מתחבר גם לסעיף הקודם.

3 - הדבר שיותר חשוב לדעת הוא, שלפעמים צוואר הבקבוק של העסק, הוא לא זה שהוא לא נתפס כמותג בעיני הלקוחות. וזה נכון שניתן לומר, שאם הלקוחות היו רואים בעסק מותג, הרי שכנראה היה יותר קל להם לשלם כסף, אבל מאוד יתכן שהסיבה שהלקוחות לא מוכנים לשלם עוד כסף, היא לא בגלל בעיה של חוסר מיתוג, אלא אולי בגלל בעיות אחרות, שניתן לפתור אותן בדרך הרבה יותר קלה, הרבה יותר מהירה, הרבה יותר זולה, הרבה יותר נכונה.


ואני אסביר: לקוחות שרוכשים מותגי יוקרה, בדרך כלל הם רוכשים את מותגי היוקרה בהרבה כסף, כדי להרגיש שהם עשירים, כדי להשתייך למשהו יוקרתי וכולי. במילים אחרות, יתכן שאתה רוצה לבנות מוצר, שאחת מהתועלות שהוא מביא ללקוח, היא, שהמוצר שלך עוזר ללקוח להרגיש שהוא איש חשוב / יוקרתי / איכותי / אליטה וכיו"ב.

במקרה כזה לדוגמה, שבו חלק ממה שאתה מספק ללקוח שלך, זה את החוויה שהוא שייך למותג יוקרתי, במידה וזאת אחת מהמטרות שלך, אז יהיה נכון לומר, שכמו שכנראה שאתה תשקיע באיכות המוצר עצמו, כנראה שאתה תשקיע גם המון משאבים במיתוג של העסק שלך, שיהיה נחשב כמותג יוקרתי. לא כדי שתוכל למכור ביותר כסף, אלא בגלל שזה חלק מעצם השירות שאתה מספק. כי אתה לא מוכר ללקוח רכב, אלא אתה מוכר לו את התחושה שהוא שייך למועדון יוקרתי, של אנשים חשובים, שנוסעים ברכבי יוקרה. ואתה לא רק מוכר ללקוח תיק, אלא אתה מוכר לו את המעמד החברתי, שכולם ידעו ויחשבו שהוא איש חשוב, שמשתמש בתיק יוקרתי וכולי.

במילים אחרות, ישנם מצבים שהשקעה בבניית מותג יוקרתי, היא בעצם חלק מעלות הייצור ולא חלק מעלות השיווק. כי המוצר עצמו, הוא תחושת היוקרה, שיש ללקוח כאשר הוא משתמש במוצר.


יחד עם זאת כאשר אתה חושב על מיתוג של העסק שלך, כדי לגרום ללקוחות להיות מוכנים לשלם לך יותר כסף, כמו שלקוחות מוכנים לשלם יותר כסף למותגי יוקרה, אתה צריך לשאול את עצמך, מה האמת שלך לגבי המוצר שלך? מה בדיוק אתה מוכר? האם לצורך העניין אתה מוכר נעליים? או שאתה מוכר תחושה של השתייכות למועדון האנשים שנועלים את הנעליים הכי איכותיות? מה בדיוק אתה מנסה לייצר? מה בדיוק אתה מנסה למכור?

עליך גם לנסות להבין, מי קהל היעד שלך שאתה מנסה למכור לו? איזה סוג טיפוס הוא? האם הלקוחות שאתה רוצה למכור להם, האם באמת מעניין אותם להרגיש שהם שייכים למועדון יוקרתי? אולי בכלל הם מינימליסטים והם לא רוצים או לא מעדיפים מותגים או מוצרים שנתפסים בעיניהם כמוצרים יוקרתיים? מה האמת? מה אתה רוצה למכור? למי אתה רוצה למכור? ומה הלקוחות שלך רוצים לקנות?

וכמובן שצריכים לעשות הפרדה, בין המחשבה שאומרת שיש לקוחות שמוכנים לשלם המון כסף על מותגים, לבין המסקנה שאומרת שאם גם אתה תבנה מותג, אז הלקוחות שלך יהיו מוכנים לשלם לך המון כסף. כי זאת כמובן מחשבה שאינה בהכרח נכונה.

כי מצד האמת צריכים להתחיל בהתחלה, מנקודת מבט אחרת. קודם כל להבין מה אתה מוכר? מה אתה רוצה למכור? למי אתה רוצה למכור? וגם לנסות להבין, למה באמת כרגע הלקוחות שלך לא רוכשים ממך את המוצר שלך במחיר שאתה רוצה? האם באמת זאת בעיה של מיתוג? או שאולי יש לך בעיה אחרת?

בדרך כלל, הבעיה לא תהיה בעיה של מיתוג, אלא של בידול. דהיינו, שהלקוחות שלך לא יודעים להסביר לעצמם, למה לרכוש דווקא ממך? מה ההבדלים שיש בינך לבין המתחרים שלך? למה לשלם לך יותר כסף מאשר למישהו אחר? וכמובן שיתכן שיש בכלל בעיות יותר בסיסיות, של חוסר התאמה יותר בסיסי בין המוצר שלך, לבין צרכי הלקוח שלך.

בכל מקרה, המסר הוא, שבניית מותג ומיתוג מחדש, זה תהליך אפשרי בתוך בניית תהליך שיווקי. וכן, יתכן שאתה צריך לבנות מותג, עם ערכים ספציפיים ומסרים ספציפיים בדרך ספציפית, כדי לגרום ללקוחות לרצות לקנות דווקא ממך, במחיר שאתה רוצה למכור להם. אבל כל מקרה לגופו, וצריכים להבין מה בדיוק הבעיה שמנסים לפתור ומה הדרך הכי נכונה לפתור את הבעיה. אבל לא יהיה נכון להניח, שהפתרון הוא לנסות לעשות מיתוג מחדש וכיו"ב או לבנות מותג יוקרתי וכיו"ב, כדי לפתור את הבעיה שלך למכור. כי לא רק שלא בטוח שזה יעזור, אלא גם לא בטוח שזה הפתרון הטוב ביותר וגם יתכן מאוד שהנזק גדול מהתועלת. כי יתכן שהבעיה היא לא חוסר מיתוג, והמיתוג רק יעלה כסף, שגם לא יפתור את הבעיה וגם יצור גרעון כספי עוד יותר גדול.

ולכן צריכים לדעת לעשות ניתוח של כל התהליך השיווקי בצורה נכונה, וממנו לגזור אסטרטגיה שיווקית נכונה. ואז יתכן שאולי צריכים לעשות מיתוג ספציפי בדרך ספציפית ואולי בכלל צריכים לעשות משהו אחר לחלוטין.
לבנות מותג יוקרה תחושות יקר לי עלויות השיווק למכור מה הדרך הכי נכונה להעמיק יוקרה איך למתג את עצמי איך להסביר מוכרים מוצר איזה מיתוג צריך איך לבנות מותג איך לבנות מותג יוקרה איך למתג את העסק איך למתג את עצמי איך למתג את עצמך איך למתג עסק אסטרטגיה אסטרטגיה שיווקית אסטרטגיות בידול בידול או מיתוג בניית אסטרטגיה שיווקית בניית מותג בניית מותג יוקרה בניית מותג מחדש האם כדאי לבנות מותג האם כדאי לעשות מיתוג מחדש האם להיות מותג האם לעשות מיתוג עסקי האם צריך מיתוג חוסר מיתוג טעויות טעויות בבניית מותג טעויות במיתוג מחדש טעות יוקרה לבנות מותג לבנות מותג יוקרה לטעות למה אנשים רוכשים מותגים למתג למתג את העסק למתג את עצמי למתג את עצמך לעשות מיתוג מחדש מותג מותג יוקרה מותג על מותגי יוקרה מותגי על מי קהל היעד מי קהל היעד שלך מיתוג מיתוג או בידול מיתוג מחדש מיתוג עסקי מיתוג עסקי מחדש מתי לא צריך מיתוג ניתוח השיווק ניתוח שיווקי סוגים סוגים של מותגים עסק עסקים קהל היעד קהל היעד שלך קהל יעד שיווק
2 סוגים של לא משנה, 2 סוגים של אושר, 2 סוגים של מורים רוחניים, 2 סוגים של הארה רוחנית, לא משנה עם שכל, לא משנה בלי שכל, מדיטציה, שום דבר לא משנה, עם שכל או בלי שכל, משנה או לא משנה
2 סוגים של לא משנה, 2 סוגים של אושר, 2 סוגים של מורים רוחניים, 2 סוגים של הארה רוחנית, לא משנה עם שכל, לא משנה בלי שכל, מדיטציה, שום דבר לא משנה, עם שכל או בלי שכל, משנה או לא משנה
2 סוגים של לא משנה, 2 סוגים של אושר, 2 סוגים של מורים רוחניים, 2 סוגים של הארה רוחנית, לא משנה עם שכל, לא משנה בלי שכל, מדיטציה, שום דבר לא משנה, עם שכל או בלי שכל, משנה או לא משנה מהם שני הסוגים של לא משנה? במהלך ההרצאה, אליעד כהן מתאר שני סוגים שונים של המושג לא משנה, תוך כדי ניתוח של המשמעות והשפעתם על התפיסה האישית של אדם. אליעד מסביר כי ... ייתכן שהוא אומר זאת מתוך עייפות או חוסר רצון להתעמק, או אולי מתוך הבנה רגשית או שכלית. יש שני סוגים של לא משנה שיכולים להופיע: לא משנה מתוך שכל - כאשר אדם מבין שכלית שזה לא משנה. לדוגמה, אדם ... הבנה אמיתית. הוא נמצא במצב של אובדן ענווה או חוסר יכולת להתמודד עם בחירות קיומיות. אליעד משווה את שני הסוגים הללו ומסביר כיצד כל אחד מהם משפיע על תפיסת החיים. הוא טוען שלא משנה מתוך שכל הוא הבנה עמוקה ... חוסר מודעות או בריחה מהתמודדות עם המציאות. מהי השפעת השכל על תחושת האושר? במהלך ההרצאה, אליעד כהן מציין שני סוגים של אושר שהם תוצאה ישירה של השפעת השכל על תפיסת החיים: אושר שנובע מהשכל - כאשר אדם מתבונן בחיים ... העולם באור רציונלי, אלא הוא חי את הרגע, ומתוך תחושות פנימיות משיג את האושר. אליעד מסביר כי לכל אחד מהסוגים הללו יש יתרונות וחסרונות, ותהיה תמיד נטייה של בני אדם לשאוף להגיע לאחד מהם, תלוי במצב הרוח או בתפיסת ... פנימיות. בתהליך של מדיטציה, המתרגל מבין שהרבה מהדברים המטרידים אותו אינם באמת חשובים, והאושר טמון בהבנה זו. האם שני סוגים של אושר יכולים להתקיים בו זמנית? אליעד מציין כי לא תמיד אפשר להיות בו זמנית במצב של אושר שכלי ... אליעד גם עוסק בהשפעת המורים הרוחניים על הדרך בה אנו תופסים את האושר וההארה הרוחנית. הוא מדבר על שני סוגים של מורים רוחניים: מורה רוחני עם שכל - המורה הזה מבוסס על עקרונות רציונליים ומסביר את הדרך לשחרור פנימי ... יש מקום של הכל שווה, ושהאדם צריך פשוט להיות במצב של קבלה מוחלטת של כל מה שיש. מהם שני סוגים של לא משנה? מהי השפעת השכל על תחושת האושר? האם ניתן להגיע לאושר אמיתי בלי שכל? האם אפשר לפתח אושר מתוך מדיטציה? האם שני סוגים של אושר יכולים להתקיים בו זמנית? מה הקשר בין סוגי המורים הרוחניים וההארה הרוחנית? מהם שני הסוגים של לא משנה? במהלך ההרצאה, אליעד כהן מתאר שני סוגים שונים של המושג לא משנה, תוך כדי ניתוח של המשמעות והשפעתם על התפיסה האישית של אדם. כשהאדם אומר לא ... זאת מתוך עייפות או חוסר רצון להתעמק, או אולי מתוך הבנה רגשית או שכלית. אליעד מציין שיכולים להיות שני סוגים שונים של לא משנה: 1. לא משנה מתוך שכל - כאשר אדם מבין שכלית שזה לא משנה. לדוגמה, אדם ... הבנה אמיתית. הוא נמצא במצב של אובדן ענווה או חוסר יכולת להתמודד עם בחירות קיומיות. אליעד משווה את שני הסוגים הללו ומסביר כיצד כל אחד מהם משפיע על תפיסת החיים. הוא טוען שלא משנה מתוך שכל הוא הבנה עמוקה ... חוסר מודעות או בריחה מהתמודדות עם המציאות. מהי השפעת השכל על תחושת האושר? במהלך ההרצאה, אליעד כהן מציין שני סוגים של אושר, שהם תוצאה ישירה של השפעת השכל על תפיסת החיים: 1. אושר שנובע מהשכל - כאשר אדם מתבונן ... העולם באור רציונלי, אלא הוא חי את הרגע, ומתוך תחושות פנימיות משיג את האושר. אליעד מסביר כי לכל אחד מהסוגים הללו יש יתרונות וחסרונות, ותהיה תמיד נטייה של בני אדם לשאוף להגיע לאחד מהם, תלוי במצב הרוח או בתפיסת ... תחושת יציבות וביטחון, אושר שנובע מהרגשות עשוי להיות לא יציב, אלא תלוי בגורמים חיצוניים. העיקרון של לא משנה בשני הסוגים יכול להיות מיושם גם כאן, והוא יכול להיות פתרון לשאלת האושר: כאשר אדם מבין שהאושר הוא משהו שנובע מתוך ... זהו אושר שמתפתח מתוך הכרה בכך שהרגע הזה הוא כל מה שחשוב, ושכל השאר הוא חסר ערך. האם שני סוגים של אושר יכולים להתקיים בו זמנית? אליעד מציין כי לא תמיד אפשר להיות בו זמנית במצב של אושר שכלי ... אליעד גם עוסק בהשפעת המורים הרוחניים על הדרך בה אנו תופסים את האושר וההארה הרוחנית. הוא מדבר על שני סוגים של מורים רוחניים: 1. מורה רוחני עם שכל - המורה הזה מבוסס על עקרונות רציונליים ומסביר את הדרך לשחרור ... יש מקום של הכל שווה, ושהאדם צריך פשוט להיות במצב של קבלה מוחלטת של כל מה שיש. מהם שני סוגים של לא משנה? מהי השפעת השכל על תחושת האושר? האם ניתן להגיע לאושר אמיתי בלי שכל? האם אפשר לפתח אושר מתוך מדיטציה? האם שני סוגים של אושר יכולים להתקיים בו זמנית? מה הקשר בין סוגי המורים הרוחניים וההארה הרוחנית?
5 סוגים של קבלת החלטה, 5 סוגים של בחירה, 5 סוגים של טוב ורע, איך לקבל החלטה? איך מקבלים החלטה? איך להחליט החלטה? 5 סוגים של תפישת מציאות, להיות שלם עם החלטה, לדעת איך להחליט
5 סוגים של קבלת החלטה, 5 סוגים של בחירה, 5 סוגים של טוב ורע, איך לקבל החלטה? איך מקבלים החלטה? איך להחליט החלטה? 5 סוגים של תפישת מציאות, להיות שלם עם החלטה, לדעת איך להחליט
5 סוגים של קבלת החלטה, 5 סוגים של בחירה, 5 סוגים של טוב ורע, איך לקבל החלטה? איך מקבלים החלטה? איך להחליט החלטה? 5 סוגים של תפישת מציאות, להיות שלם עם החלטה, לדעת איך להחליט מהם 5 סוגי קבלת החלטות ומהם 5 סוגי הבחירות? ...
סוף ואין סוף, סוגים של אין סוף, מוחלטות, יחסיות, פרדוקסים של אין סוף, הוכחה שיש אלוהים, הוכחה שאין אלוהים, מהות וצורה, סוגים של מהות, סוגים של צורות, מרחב הזמן, מרחב המקום
סוף ואין סוף, סוגים של אין סוף, מוחלטות, יחסיות, פרדוקסים של אין סוף, הוכחה שיש אלוהים, הוכחה שאין אלוהים, מהות וצורה, סוגים של מהות, סוגים של צורות, מרחב הזמן, מרחב המקום
סוף ואין סוף, סוגים של אין סוף, מוחלטות, יחסיות, פרדוקסים של אין סוף, הוכחה שיש אלוהים, הוכחה שאין אלוהים, מהות וצורה, סוגים של מהות, סוגים של צורות, מרחב הזמן, מרחב המקום מהי מהות וצורה, ומה ההבדל ביניהן? אליעד כהן מסביר לעומק את הנושא של ... להפסיק להתעסק בצורות אלה ולהתמקד במשהו אחר לחלוטין. מה ההבדל בין מהות מוחלטת למהות יחסית? אליעד מסביר שישנם שני סוגים של מהויות: מהות מוחלטת ומהות יחסית. מהות מוחלטת קיימת באופן אבסולוטי, כלומר, היא אינה תלויה בשום דבר אחר. היא ... שהוא קיים בפני עצמו, ללא שום תלות במשהו חיצוני. זהו בעצם האין סוף המוחלט שממנו כל הדברים נגזרים. אילו סוגים של אין סוף קיימים ומה ההבדל ביניהם? אליעד מרחיב שיש שני סוגים של אין סוף: האין - סוף המוחלט והאין סוף היחסי. אין סוף מוחלט הוא אינסוף שאין לו גבול, ולא ... חשוב יותר, מילים או מנגינה? האם האינסוף הוא מוחלט או יחסי? מה ההבדל בין מהות לצורה ואיך זה קשור לסוגים של אין סוף? בהרצאה זו, אליעד עוסק בהבדל בין מהות וצורה, ודן במונחים של מוחלטות ויחסיות, תוך כדי התמקדות ... הוא טוען, אפשר לראות את כל מה שקשור ליקום כצורה שנובעת מתוך המהות. לאחר מכן, אליעד עובר לנושא של סוגים של אין סוף. הוא מדבר על אין סוף מוחלט ויחסי, ומסביר כי אין סוף מוחלט לא יכול להיות מיוצג ... נוסף. לסיום, הוא מדבר על האופן בו המדע והפילוסופיה עוסקים בהבנת קיומם של אין סוף. אליעד מציין שיש שני סוגים של אין סוף - יש אין סוף של סוף ואין סוף מוחלט, וההבנה של כל אחד מהם משפיעה על הדרך בה אנחנו תופסים את הזמן, המקום והיקום בכלל. מהות וצורה סוגים של אין סוף הוכחה לקיום אלוהים אין סוף מוחלט ויחסי ההבדל בין מוחלטות ליחסיות
מה ההבדל בין הרגשות? סוגים של רגשות רעים, סוגים של תחושות רעות, כעס, שנאה, עצבות, דיכאון, פחד, חרדה, ייאוש, טראומה, חרטה, סוגים שונים של רע, הבדלים בין רגשות
מה ההבדל בין הרגשות? סוגים של רגשות רעים, סוגים של תחושות רעות, כעס, שנאה, עצבות, דיכאון, פחד, חרדה, ייאוש, טראומה, חרטה, סוגים שונים של רע, הבדלים בין רגשות
מה ההבדל בין הרגשות? סוגים של רגשות רעים, סוגים של תחושות רעות, כעס, שנאה, עצבות, דיכאון, פחד, חרדה, ייאוש, טראומה, חרטה, סוגים שונים של רע, הבדלים בין רגשות מה ההבדל בין סוגי הרגשות הרעים? אליעד כהן מסביר באופן מעמיק כי רגשות ... המשותף של עצב דיכאון. ש: רע. אליעד: סבבה אין בעיה אוקי כשהמציאות נגד רצונך אתה מרגיש רע ויש הרבה סוגים של רע נתנו לזה שם אם זה רק קצת נקרא לזה עצבות אם זה רע יותר גדול נקרא לזה ... מבין אבל זאת רק דרך להגיד כמה רע לך עכשיו זאת קטגוריה אחת, קטגוריה שנייה בתוך הרע יש עוד סוגים של רע יש לך רע נגיד עבר הווה עתיד רע לך בגלל משהו שקרה כן אז קוראים לזה טראומה ... שיש הבדל בין כעס לעצבות אז מה השאלה למה פעם זה עצבות כי שני מקרים שונים של רע שני סוגים שונים של רע. ש: סבבה סוגים שונים של רע אז למה רע אחד מוביל לזה ורע אחד מוביל לזה. אליעד: זאת שאלה אחרת עכשיו אתה ... לא באותה קטגוריה האם זה קרה לך בעבר יש הרבה ווריאציות של רע זה לא רע וזהו יש מלא סוגים של רע, אם רע לך ממשהו שאתה חושב שהולך להימשך בעתיד והוא מאוד חשוב לך אתה תהיה בדיכאון אם ...
2 סוגים של עצות, 2 סוגים של יועצים, עצות מוחלטות, עצות אפשריות, עצות של שחור או לבן, עצות אפורות, עצות מעשיות, עצות תיאורטיות, בכל עצה יש יתרונות וחסרונות, מהי העצה הטובה ביותר? איך לבחור יועץ? סוגים של מנטורים, איך לבחור מנטור?
2 סוגים של עצות, 2 סוגים של יועצים, עצות מוחלטות, עצות אפשריות, עצות של שחור או לבן, עצות אפורות, עצות מעשיות, עצות תיאורטיות, בכל עצה יש יתרונות וחסרונות, מהי העצה הטובה ביותר? איך לבחור יועץ? סוגים של מנטורים, איך לבחור מנטור?
2 סוגים של עצות, 2 סוגים של יועצים, עצות מוחלטות, עצות אפשריות, עצות של שחור או לבן, עצות אפורות, עצות מעשיות, עצות תיאורטיות, בכל עצה יש יתרונות וחסרונות, מהי העצה הטובה ביותר? איך לבחור יועץ? סוגים של מנטורים, איך לבחור מנטור? מהם שני סוגי העצות שחשוב להכיר? במהלך ההרצאה, אליעד כהן מציין את קיומם של שני סוגים עיקריים של עצות, שלדבריו יש הבדל חשוב ביניהם. הסוג הראשון הוא העצות המוחלטות, שמוצגות כפתרונות חד משמעיים. לדוגמה, כאשר ... לבחור יועץ איך לבחור מנטור עצות אפורות עצות מוחלטות מהם שני סוגי העצות שחשוב להכיר? אליעד מציין שיש שני סוגים עיקריים של עצות: עצות מוחלטות ועצות אפשריות. עצות מוחלטות הן כאלה שמוגשות באופן חד משמעי, לדוגמה: אתה חייב לעשות ... באופן מוחלט, אלא מסבירות את כל ההיבטים האפשריים של כל פעולה. איך לבחור יועץ? אליעד מדגיש שחשוב להכיר את הסוגים השונים של יועצים ולבחור את מי שמסביר את היתרונות והחסרונות של כל אפשרות. לדוגמה, אם אתה שואל יועץ אם ...
2 סוגים של מנטורים, 2 סוגים של יועצים, יעוץ מעשי, יעוץ תיאורטי, עצות מה לעשות, עצות של שחור או לבן, עצות איך לחשוב, ללמד אותך לחשוב לבד, תלות ביועצים, לא להיות תלוי ביועץ, 2 סוגים של עצות, ללמוד לדוג, לאכול דגים
2 סוגים של מנטורים, 2 סוגים של יועצים, יעוץ מעשי, יעוץ תיאורטי, עצות מה לעשות, עצות של שחור או לבן, עצות איך לחשוב, ללמד אותך לחשוב לבד, תלות ביועצים, לא להיות תלוי ביועץ, 2 סוגים של עצות, ללמוד לדוג, לאכול דגים
2 סוגים של מנטורים, 2 סוגים של יועצים, יעוץ מעשי, יעוץ תיאורטי, עצות מה לעשות, עצות של שחור או לבן, עצות איך לחשוב, ללמד אותך לחשוב לבד, תלות ביועצים, לא להיות תלוי ביועץ, 2 סוגים של עצות, ללמוד לדוג, לאכול דגים מהם שני סוגי היועצים ושני סוגי העצות? הרצאה זו עוסקת בשני סוגים של יועצים ושני סוגים של עצות, שמיועדים לעזור לאדם להשיג מטרותיו בחיים. יש יועצים שמעניקים לך הוראות מעשיות על מה לעשות, ויש יועצים ...
מה זה אין סוף? מה זה הכל? מה זה כלום? כלום זה הכל, הכל זה כלום, סוגים של אין סוף, כמה זמן עבר מהתחלת הזמן? הכל עשוי מכלום, ממה הכל עשוי, סוגים של כלום, סוגים של אין, יש או אין, מהות המציאות
מה זה אין סוף? מה זה הכל? מה זה כלום? כלום זה הכל, הכל זה כלום, סוגים של אין סוף, כמה זמן עבר מהתחלת הזמן? הכל עשוי מכלום, ממה הכל עשוי, סוגים של כלום, סוגים של אין, יש או אין, מהות המציאות
מה זה אין סוף? מה זה הכל? מה זה כלום? כלום זה הכל, הכל זה כלום, סוגים של אין סוף, כמה זמן עבר מהתחלת הזמן? הכל עשוי מכלום, ממה הכל עשוי, סוגים של כלום, סוגים של אין, יש או אין, מהות המציאות מה זה אינסוף והאם באמת הכל עשוי מכלום? ההרצאה של אליעד כהן ... בצורה נפרדת ומוגדרת, אך מאחורי הקלעים, כולם עשויים ממה שהוא מכנה כלום. מה זה אינסוף? האם הכל עשוי מכלום? סוגים של כלום מה ההבדל בין אפס לאינסוף? איך כלום יכול להיות הכל? מה זה מהות המציאות? האם אפשר לדמיין ...
מתי להמליץ על המתחרים? מתי לשלוח לקוח לקנות אצל המתחרים? סוגים של מתחרים עסקיים, מתי להמליץ ללקוח על המתחרים? מתחרה קרוב, מתחרה רחוק, כמה המתחרה שלך דומה לך? מתי להמליץ ללקוח לרכוש אצל המתחרים? איך להמליץ על המתחרים יגרום ללקוח לרכוש ממך? מתי צריך להמליץ על המתחרים שלך? איך לשתול מחשבה ללקוח? סוגים של תחרות עסקית, מי המתחרים שלך? סוגים של המתחרים העסקיים שלך, טיפול בהתנגדויות מכירה, הדרכת אנשי מכירות, שיטות מכירה למתקדמים, להמליץ על מתחרה עסקי
מתי להמליץ על המתחרים? מתי לשלוח לקוח לקנות אצל המתחרים? סוגים של מתחרים עסקיים, מתי להמליץ ללקוח על המתחרים? מתחרה קרוב, מתחרה רחוק, כמה המתחרה שלך דומה לך? מתי להמליץ ... המתחרים? איך להמליץ על המתחרים יגרום ללקוח לרכוש ממך? מתי צריך להמליץ על המתחרים שלך? איך לשתול מחשבה ללקוח? סוגים של תחרות עסקית, מי המתחרים שלך? סוגים של המתחרים העסקיים שלך, טיפול בהתנגדויות מכירה, הדרכת אנשי מכירות, שיטות מכירה למתקדמים, להמליץ על מתחרה עסקי והפעם נסביר, ... שלך למתחרה הקרוב שלך, כדי שמשם יהיה לך יותר קל למשוך אותו חזרה אליך. והמהות היא, שניתן לומר שיש סוגים של מתחרים עסקיים. ואת כל המתחרים שלך, ניתן לשייך למתחרים קרובים שלך או למתחרים רחוקים שלך. והכוונה היא, שלסך ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מיתוג מחדש, בניית מותג מחדש, מיתוג או בידול, האם כדאי לעשות מיתוג מחדש? האם צריך מיתוג? איזה מיתוג צריך? מתי לא צריך מיתוג? האם כדאי לבנות מותג? טעויות במיתוג מחדש, טעויות בבניית מותג, איך לבנות מותג יוקרה? בניית מותג יוקרה, מיתוג עסקי מחדש, חוסר מיתוג, ניתוח שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, סוגים של מותגים, איך למתג את עצמי? איך למתג את העסק? האם לעשות מיתוג עסקי? מי קהל היעד שלך? בידול או מיתוג, למה אנשים רוכשים מותגים? האם להיות מותג?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: סוגים, האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש או אין אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע וסבל בעולם? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? למה לא להתאבד? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע בעולם? האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: סוגים, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפרש חלומות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לקבל החלטות? איך לשפר את הזיכרון? איך להאמין בעצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשנות תכונות אופי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בזוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
אני מרגיש שקוראים אותי לשמור על ההארה בחירת מנהל שיווק מוח נקי רוצה להביא איך לטפל בבעיה? אמונות וחרדות לחיות בלי שום חרדה לימוד ביטחון עצמי איך לבנות ביטחון עצמי לילדים? אהבה נסתרת התאהבות באינטרנט סוד האושר האמיתי סבל בדרך אל האושר לשכנע אקס לאהוב אותך לעבור לזוגיות מידידות להטיל ספק בהחלטה למה הוא לא עומד בהחלטות? איך להתמודד עם בעיה בלי פתרון? התמודדות עם ספקים להצליח להשיג בחורות יפות מוטיבציה עסקית לשכנע לקוח עצוב חוויית הלקוח בתהליך המכירה איך לעזור לילד שלא רוצה עזרה? ילד מפחד לדעת לאיזה מורה רוחני להאמין סיום החיפוש הרוחני למה שעמום יוצר הפרעות אישיות? נוסחה לריפוי סכיזופרניה אני חושב על האקסית מה לעשות להחזיר אהבה? תנועה מורכבת אימון כנגד משקל גוף אין אלוהים אחד אלוהים עושה משהו הדרך להארה רוחנית הרגשת הארה להפוך להיות אלוהים האמיתי איך ללמוד את הספר להיות אלוהים? איך לעשות כסף בלי ללמוד? מתי בתהליך הגיוס לומר כמה כסף אתה רוצה? מה משמעות החיים? הסוד של תכלית החיים הסוד של ההנאה הנאה גופנית תחושת בחירה חופשית חסר בחירה חופשית אחרי בריאת העולם האם היקום מתרחב? עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי, מאמן אישי, מאמן עסקי בנושאי סוגים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2971 שניות - עכשיו 17_09_2025 השעה 01:05:48 - wesi1