... להאמין למוכר, אז מה התשובה? התשובה היא די פשוטה מה שצריך לעשות המוכר זה לקחת את מה שהלקוח רוצה לשמוע להקצין את זה ולהלביש את זה בעובדה אחרת שמבוססת על מה שהוא המוכר רוצה שהלקוח יאמין לו ולהגיד את ...
... מבין איך באמת עובד התהליך של המכירה. מה זאת אומרת איך באמת?? נגיד שהם אומרים: מחקרים הראו שאנשים אוהבים לשמוע את המילה... מילה כלשהי, זה מה שמחקרים הראו. עכשיו, נשאל את אותו מלמד, אותו מרצה, אותו חוקר: תגיד לי, למה אנשים אוהבים לשמוע את המילה הזאת? מאיזה סיבה?, אז הוא יגיד: כי... לא יודע, או שהוא יגיד: כי ככה וככה וככה, אוקי, ...
... לא באמת מצפה לתגובה עדינה או מנומסת. להפך, הוא מנסה לבחון את איש המכירות או את נותן השירות ומצפה לשמוע תגובה חד - משמעית והחלטית, שהיא בדיוק ההפך ממה שהוא בעצמו אומר. איך מבחן הילד וההורה קשור לתגובות אגרסיביות ... דוגמה הממחישה את הנושא בעזרת ילד והורה. כשילד מבקש משהו, הוא לפעמים בודק את הגבולות של ההורה שלו, ורוצה לשמוע תגובה חד - משמעית וברורה כמו לא, בשום פנים ואופן. הילד בעצם מחפש לשמוע משהו מוחלט ומדויק, שלא ניתן לפרש בשתי דרכים. בדומה לילד, גם הלקוח מחפש לעיתים לשמוע תגובה החלטית וברורה. כשלקוח שואל שאלה מתריסה או מעלה טענה שנשמעת לו הגיונית, לפעמים הוא רוצה שהמוכר יאמר לו ... על זיהוי המצבים שבהם הלקוח רוצה תגובה החלטית וברורה. הוא אף נותן דוגמה קיצונית יותר, ומסביר שלפעמים לקוח רוצה לשמוע תגובה כל כך החלטית ואגרסיבית, עד כדי כך שאפשר להקצין ולומר משהו כמו תפסיק לבלבל את המוח, אתה טועה ... יש מצבים שבהם הלקוח מתלונן, מביע איזו דעה אבל בתוך תוכו הוא סוג של בוחן את המוכר. הלקוח רוצה לשמוע בצורה חד משמעית בשאלה משתמעת בשתי פנים את ההפך של מה שהוא עצמו אומר למה ככה וככה?, הלקוח רוצה ... אבל בין כך ובין כך יש מצב שהילד נגיד בא ואומר למה, אני רוצה ככה וככה ומה שהוא רוצה לשמוע זה שהאבא יגיד לא, בשום פנים ואופן לא ככה הוא רוצה את המוחלטות של הפוך ממה שהוא אמר. לפעמים ...
... המוכר יכול לומר למשל: הרכב הזה מתאים להרבה מטרות, הוא גם חסכוני, גם טכנולוגי וגם בטיחותי. מה היית מעדיף לשמוע יותר? כך המוכר שומר על כל האפשרויות פתוחות, ומונע מהלקוח לקבל תחושה שהמוצר לא תואם את צרכיו. לסיכום, השיטה ... אם מדובר במכירת רכב, ניתן לומר: הרכב הזה משלב טכנולוגיה מתקדמת, בטיחות גבוהה וצריכת דלק חסכונית. מה חשוב לך לשמוע עליו יותר? אם הלקוח יגיב בהתעניינות לאחד ההיבטים, ניתן להעמיק בו ולשאול שאלות נוספות כדי להבין טוב יותר את ... הוא שואל עוד שאלה הוא לא שואל שאלה, זה מעניין אותו זה לא מעניין אותו לשאול אותו אתה רוצה לשמוע מידע נוסף על הנושא הזה? או לדוגמה לתת לו את כל הקטגוריות להגיד לו הרכב הזה הוא טוב בזה ... אוקי אז אתה יודע ברכב יכול להיות חשוב לך זה וזה, מה נראה לך יותר מה מעניין אותך יותר לשמוע עליו? לשאול אותו. אבל בין כך ובין כך לא להיכנס לרזולוציה פנימית לא להתחיל לפרט לו יותר מדי מידע ...
... תחושת החשד הזו יכולה לגרום ללקוח לסגת, להתרחק מהמוכר, ובסופו של דבר לוותר על הקנייה כולה. מה מצפה הלקוח לשמוע מהמוכר, למרות התיאור שנתן? לעיתים הלקוח מגיע לשיחה עם תיאור כללי או לא מקצועי של המוצר שהוא מעוניין בו. ... לו ולבחון האם התיאור שלו הוא באמת תיאור אמיתי ומדויק של מה שהוא צריך או שמא הלקוח דווקא רוצה לשמוע תיאור שונה ומקצועי יותר. המוכר הטוב יודע לזהות מתי עליו להשתמש במונחים של הלקוח ומתי עליו להציג תיאור אחר, ... המוכר צריך לשאול את עצמו: האם הלקוח באמת התכוון לזה? האם התיאור שהלקוח נתן באמת נכון? האם הלקוח מעוניין לשמוע משהו מדויק יותר?. רק לאחר הבנת נקודות אלו, המוכר יכול להשתמש בצורה חכמה ונכונה בשפת הלקוח או במילים משלו, ... שהוא רוצה הוא עצמו יודע שהוא לא תיאר את מה שהוא רוצה בצורה מספיק טובה, הוא יודע שהוא רוצה לשמוע מהמוכר מידע נוסף, הוא יודע שהוא תיאר את המושגים בצורה מעוותת, הוא יודע שהוא לא בדיוק הסביר טוב את ... מה שהוא אמר שהוא רוצה למרות שהוא אמר שהוא רוצה הוא לא באמת רוצה את זה כי הוא מצפה לשמוע משהו אחר לצורך העניין. ודווקא זה עלול ליצור חשדנות אצל הלקוח כי הלקוח אומר למה הוא משתמש דווקא במילים ... יש הרבה סיבות למה זה לא תמיד נכון אבל עכשיו אני מוסיף עוד סיבה והיא שלפעמים הלקוח מלכתחילה מצפה לשמוע מושגים אחרים, לפעמים הלקוח מסביר את עצמו באופן כללי באופן לא מקצועי לדוגמה והלקוח רוצה לשמוע תיאור מקצועי של המוצר. הלקוח אומר שלום אני רוצה x והוא רוצה שאתה כמוכר תיתן לו את אותו x במונחים מקצועיים שהם לא מעולמו של הלקוח. לפעמים הלקוח דווקא מעדיף לשמוע את תיאור המוצר בשפה שונה מהצורה שבה הוא תיאר את המוצר שאותו הוא מחפש ולכן אם המוכר השתמש במילים ...
... נעימה, הלקוח עשוי להאמין יותר למוכר. הלקוח עשוי לחשוב: אם המוכר לא חושש לאכזב אותי עם אמת שלא רציתי לשמוע, כנראה שהוא לא ישקר לי גם לגבי התאמת המוצר לצרכיי. כיצד אמירת האמת יוצרת אמון במוצר? יש מצבים שבהם ... רב יותר בהמלצה של המוכר, כי מי שאומר לי באופן גלוי שיש לי בעיה או שיש משהו שאיני רוצה לשמוע, כנראה באמת דואג לאינטרס שלי ולא משקר רק כדי לסגור מכירה. האם יש חשיבות למינון בין נחמדות לבין אמירת ... יש דברים של אמת בהנחה שהם אמת, בהנחה שאתה חושב שהם אמת שאתה בטוח שהם אמת שהלקוח לא רוצה לשמוע אותם לא בא לו לשמוע אותם ואתה אומר ללקוח את האמת אתה אומר לו תקשיב אדוני אתה ככה וככה ולכאורה אתה לא נחמד ללקוח, ... באופן כללי כמוכר או אפילו תהיה לא נחמד בקטע שאתה תגיד ללקוח את האמת גם אם לא נעים ללקוח לשמוע אותה דווקא לפעמים הדבר הזה יגיד ללקוח וואלה המוכר הזה הוא אומר לי את האמת הוא לא מנסה למצוא ...
... תחושה שמישהו אחר אכפת לו ומבין אותם. לדוגמה, אדם יכול לספר לחבר על צרה שעוברת עליו, לא רק כדי לשמוע עצה אלא גם כדי להרגיש שמישהו אחר מקבל אותו. בעצם, האדם לא רק מספר את הסיפור, אלא גם רוצה ...
... אדם טוען שאין תקווה, אפשר להראות לו שדווקא שיתוף פעולה יכול להפוך את המצב לטוב יותר. אם יש חשש לשמוע את האמת הקשה, ניתן להציג את הדעות השונות ולתת הזדמנות לפתרונות יצירתיים מבלי להתסיס את האווירה. הכוונה ארגונית קבלת ...
... פעמים אם נשאל אותו תגיד ולמה זה ככה? אז הוא יגיד כי מחקרים גילו שהמוח של בני אדם מעדיף לשמוע את המילה לא מאשר לשמוע את המילה כן או סתם איזה משהו אחר כן. ומה שהבן אדם לא מבין שלהגיד מחקרים אמרו או שהמוח ...
... לבקש ממנו להנמיך את הווליום ישירות. אבל, אם הוא יסרב, אפשר להציע פתרון אחר, לדוגמה: - אתה יכול להמשיך לשמוע את המוסיקה בקול רם, אבל אולי תשתמש באוזניות? - תוכל להרעיש, אבל לסגור את הדלת כדי שזה לא יפריע ... להנמיך את הווליום ישירות. אך אם הוא מסרב, ניתן לנסח את הבקשה באופן שונה, למשל: - אתה יכול להמשיך לשמוע מוסיקה בקול רם, אבל אולי תשתמש באוזניות? - תוכל להרעיש, אבל לסגור את הדלת כדי שזה לא יפריע לי? ... כל כך גבוהה זאת אפשרות אחת. מה עוד יכול להיות שיקרה? שהוא יגיד לא, אני כן רוצה אני רוצה לשמוע בווליום בעיה שלך שאתה לא נרדם שים אטמי אוזניים. עכשיו שימו לב כאשר הבן אדם חושב על מה שמציק ... שזאת האפשרות שבה יש קונפליקט מול הרצון של הבן אדם השני, אפשרות שניה זה לדוגמה להגיד לו אתה יכול לשמוע את המוסיקה בפול ווליום אבל באוזניות, אתה יכול להרעיש אבל לסגור את הדלת כאילו לא להתנגד למה שהוא אומר, ... בקונפליקט הוא עכשיו לא יודע מה לעשות, לכן צריך לעשות בצורה אחרת לשאול מה הבן אדם השני כן רוצה לשמוע והאם אפשר את מה שאני רוצה להגיד לו להגיד לו בצורה אחרת, שעדיין יהיה לזה במהות המהות תהיה אותה ... אולי הוא יעשה את מה שאתה רוצה שהוא יפסיק לעשות, זה אותו דבר יצא אבל יכול להיות שהוא מעדיף לשמוע את ה - אולי כן תעשה מאשר את ה - אולי לא תעשה. אוקי כנל לגבי כל תחום אחר ... והאם את אותה מהות ניתן לומר בצורה אחרת שלבן אדם השני לא תהיה התנגדות אלא אפילו יהיה לו רצון לשמוע את הצורה האחרת ושעדיין זה ישיג את אותה מהות ממש. אז שיהיה לכולם בהצלחה.
👈1 ב 150
👈4 ב 400
☎️
050-3331-331שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים
- הספר על: איך לשמוע?, האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש אמת מוחלטת? למה העולם קיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם אפשר לדעת הכל? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? האם יש או אין אלוהים? מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם לדומם יש תודעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע בעולם? למה לא להתאבד? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה ועוד...
הצלחה אהבה וחיים טובים
- הספר על: איך לשמוע?, איך להשיג ביטחון עצמי? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשתול מחשבות? איך לחנך ילדים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך לפרש חלומות? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור אהבה? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...
שקט נפשי אמיתי
- הספר על: איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי בסקייפ, מאמן אישי למתבגרים, מאמן אישי לפרישה בתחום איך לשמוע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331