אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לשכנע את הלקוח? ✔לסרב בנימוס, לסרב לאנשים, לסרב בלי לפגוע, לסרב לתת הנחה, לסרב לשלם יותר, לבקש הנחה, לקבל הנחה, לשכנע את המוכר, לשכנע את הלקוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
לסרב בנימוס, לסרב לאנשים, לסרב בלי לפגוע, לסרב לתת הנחה, לסרב לשלם יותר, לבקש הנחה, לקבל הנחה, לשכנע את המוכר, לשכנע את הלקוח, לסרב ללקוח, לסרב למוכר, להגיד לא ללקוח, לסרב למכור
איך לסרב בנימוס בלי לפגוע?

כאשר מדובר בסרוב של בקשות או רצונות של אחרים, הדרך בה מבוצע הסירוב מאוד משפיעה על תוצאות השיחה. סירוב יכול להתבצע בצורה מכבדת כך שלא יפגע במי שמבקש, וזהו נושא חשוב ביותר בעסקים וביחסים אישיים. אליעד כהן מציע שיטה כיצד לסרב בנימוס וללא פגיעה, תוך שימוש בטכניקות מניפולציה שיביאו לתוצאה המבוקשת מבלי לפגוע במי שמבקש.

הסירוב הראשוני הוא סוג של מניפולציה, שבו אתה לא ממלא את רצונו של האחר, אך כדי לא לפגוע בו, עליך להוציא אותו מהמיקוד במה שהוא רוצה ולמקד אותו בדברים אחרים. אליעד מציין כי המהות של סירוב היא להתעלם מרצון מסוים של אדם מבלי שהוא ירגיש בכך. אם לדוגמה אדם מבקש הנחה ואתה לא מעוניין להעניק לו אותה, אתה יכול להפנות את תשומת ליבו למשהו אחר שהוא חשוב לו יותר, כך הוא יפסיק לחשוב על מה שהוא רצה (ההנחה) ויתמקד בצורך אחר.

איך לגרום למישהו לא להרגיש שאתה מסרב לו?

תהליך הסרוב יכול להתבצע בצורה כזו שהצד השני לא ירגיש שהוא מסורב, וזה תלוי ביכולת להוציא את הפוקוס של האדם מרצונו ולהעביר אותו לנושא אחר. אליעד מסביר כי כדי לסרב בלי לגרום לאדם להרגיש בכך, עליך לשאול את עצמך מה חשוב לו יותר מהבקשה שהוא מציב, ואז לפנות את תשומת ליבו לנושא חשוב יותר.

לדוגמה, אם לקוח מבקש הנחה, תוכל להסביר לו את היתרונות של המוצר בצורה שיכולה להרתיע אותו מלבקש הנחה. במקום להיכנס לשיחה על הנחה, אתה מסביר לו את יתרונות המוצר או את הערך שבקנייתו במחיר המלא, כך שהוא יתמקד בלא לחשוב על ההנחה.

מהם הכלים המניפולטיביים לסרב בצורה אפקטיבית?

ישנם כלים מניפולטיביים נוספים המאפשרים סירוב בצורה כזו שמבלי שהצד השני ירגיש, הוא יפסיק לרצות את מה שביקש. אליעד מציע לשאול את עצמך מה הבעיה האמיתית של האדם ומה חסר לו, ולמצוא דרך לענות לו על חסרונו מבלי לבצע את הבקשה. אם לדוגמה, הלקוח רוצה הנחה מתוך חשש שהוא עשוי לשלם יותר מדי, אפשר להסביר לו שהמחיר הכולל של המוצר נמוך יחסית ויש לו ערך גבוה, כך שההנחה אינה הכרחית.

אם אדם מבקש הנחה ממך...
כן הלאה.

ש: אני רוצה לדעת איך לשלוט ברצונות שלי, סתם.

אליעד: נו.

ש: אתה הורס לו את ההקלטה אתה לא מבין.

אליעד: אתה מתערב בשיחה זה הורס את ההקלטה, הלאה.

ש: אני רוצה לדעת איך לסרב למישהו בלי שהוא ירגיש.

אליעד: אוקי בא נחשוב על זה. עכשיו בעצם אני צריך לעשות עליו מניפולציה, לסרב לענות לו בלי שהוא ירגיש. בא נחשוב הוא שאל שאלה, איך לסרב למישהו בלי שהוא ירגיש נכון, אוקי מה התשובה, בא נחשוב על תשובות, רוצה לתת דוגמה או רוצה להסביר את המהות של השאלה?

ש: סתם נגיד אתה מוכר משהו, מישהו מבקש ממך הנחה ואתה יודע.

אליעד: אתה רוצה לסרב לו בלי שהוא ירגיש, אתה רוצה לסרב למישהו, אתה איתנו? אם אתה רוצה לסרב למישהו בלי שהוא ירגיש קודם כל הוא לא יודע שראית את השיחה אז הוא לא יכול להגיד שסירבת לו. תראה אם אתה רוצה לסרב למישהו בלי שהוא ירגיש אז בוא נגדיר לסרב למישהו, מה זה אומר לסרב למישהו, איך מוצאים תשובה לשאלה הזאת? תביא תעשה השתק, מה הבעיה לעשות השתק.

ש: הנה אני עושה השתק.

אליעד: הנה יש לו גם כזה נו.

ש: לא כזה אותו דבר, תוריד לי את הרטט.

אליעד: אוקי תקשיב, איך לסרב למישהו בלי שהוא ירגיש, עכשיו איך מוצאים תשובה לשאלה? אומרים תגדיר לסרב למישהו, אומרים בוא נגדיר מה זה לסרב למישהו, מה המהות של לסרב למישהו, מה המהות של להרגיש שמסרבים לך ואז תדע איך מפרקים את זה. אוקי הלאה דבר, מה זה לסרב למישהו?

ש: מישהו רוצה ממך משהו.

אליעד: מה זה לסרב למישהו? זה אומר שיש למישהו רצון ואתה לא רוצה למלא את רצונו ואתה רוצה שהוא לא ישים לב שאתה לא רוצה למלאות את רצונו. אמת? יפה אז מה עושים, מה עושים כדי לפתור את זה? עכשיו תראה מישהו יש לו רצון ואתה רוצה לא למלא את רצונו בלי שהוא ירגיש, עכשיו תראה קודם כל לוגית אם אתה לא תמלא את רצונו בסוף הוא מתישהו ירגיש בזה כי אם בסופו של דבר הוא בלי רצונו אז הוא יגיד "רגע אני מרגיש בסופו של יום שהוא לא מילא את רצוני" נכון? יפה, עכשיו מה שאתה בעצם מתכוון לומר שאתה רוצה לעשות פעולת הסחה זמנית, אמת מבינים את ההבדל? כי אם אתה רוצה שהוא לא יוכל להרגיש בכלל, איך הוא לא יכול להרגיש בכלל? כי לא מילאת לו את רצונו, חסרונו בהערכה שהוא יעזוב אותך הוא נשאר עם החיסרון שלו אז הוא עדיין מרגיש שלא מילאת לו את רצונו.

עכשיו אתה שואל איך אפשר להביא מישהו שבאופן זמני אתה לא תמלא את רצונו והוא לא ישים לב, תשובה על ידי שגורמים למחשבה שלו לא לחשוב על מה שהוא רוצה אלא לחשוב על משהו אחר. זה קודם כל ברמת הנוסחה תכף נראה מה עושים מה פה ומה שם, קודם כל לוגית אסטרטגית אם יש מישהו שרוצה משהו ואתה לא רוצה למלא את רצונו, הוא אומר לך "אני רוצה שככה ואני רוצה שתסדר את החדר, אני רוצה שתעשה ככה", אתה רוצה להתעלם אבל בלי שהוא ישים לב שהתעלמת, עכשיו אתה צריך את הפוקוס שלו להוציא מהרצון שלו זאת אומרת אם הוא רוצה את זה ואתה לא רוצה את זה אז הוא שם לב שאתה מסרב, זאת אומרת אנחנו צריכים שבמחשבה שלו שהרצון שלו לא יהיה על מה שהוא רוצה שאתה לא רוצה. זה ברור? יפה.

עכשיו אתה יכול לשאול שאלה אחרת, אתה יכול נגיד לדוגמה איך אפשר לגרום למישהו להבין, אתה יכול לדוגמה לשאול את עצמך שאלה אחרת, אתה יכול לשאול איך אפשר לגרום למישהו שאתה מסרב לרצונו והוא שם לב שאתה מסרב לרצונו והוא נגיד לא נפגע מזה או נגיד משהו כזה, אתה מבין אבל בהנחה שיש מישהו שרוצה משהו ואתה רוצה לסרב למה שהוא רוצה אתה צריך להעביר את הפוקוס שלו למה שהוא רוצה לרצון אחר. אתה הבנת, מה הבנת?

ש: אתה יכול לגרום לו לא לחשוב על מה שהוא רוצה.

אליעד: קודם כל לוגית לסרב פירושו להתעלם מרצון, יש לו רצון חיסרון ואתה אומר "אני לא רוצה למלא לו את החיסרון הזה, או אני אפילו רוצה שישאר לו החיסרון הזה" ואתה רוצה לסרב לרצון שלו בלי שהוא ירגיש, מה זה אומר בלי שהוא ירגיש? בלי שבאותו רגע הוא יחשוב על הרצון שלו ויחשוב על זה שאתה לא רוצה למלא את רצונו, תשובה מחשבתו צריכה לחשוב על רצון אחר.

ש: הסחה.

אליעד: זהו זאת הנוסחה זו הדרך. עכשיו ואיך גורמים למישהו לא לחשוב על מה שהוא רוצה? אז יש כמה דרכים או שאתה בודק מה הוא רוצה יותר ואז אתה מעלה נושא אחר שיותר מעניין אותו או שאתה שואל את עצמך "למה הוא רוצה את מה שהוא רוצה?" ואז אתה מטיל ספק על מה שהוא רוצה ואז הוא פחות רוצה את זה. תראה נגיד לדוגמה שהלקוח רוצה ממך הנחה, דוגמה והלקוח אומר לך "אני רוצה הנחה" ואז נגיד, עכשיו הוא רוצה הנחה ואתה לא רוצה לתת לו הנחה נגיד אז מה אתה עושה? אתה צריך או להעביר נושא למשהו שהוא רוצה יותר, מה הוא רוצה יותר מהנחה? יותר מהנחה הוא רוצה לדעת שהמוצר הוא "X" אז אתה אומר לו "אתה יודע יש עוד משהו שלא אמרתי לך על המוצר שהוא ככה וככה".

עכשיו הוא יותר חשוב לו לדעת שהמוצר הוא ככה וככה יותר מאשר ההנחה נגיד, אתה מבין את הכוונה? אתה לוקח את הבן אדם יש לו רצונות, אתה אומר "בוא נבדוק מה הוא רוצה יותר מאשר ההנחה". מה הוא רוצה יותר מההנחה? הוא רוצה להיות בטוח שהמשלוח יגיע בזמן, אם נגיד אני אשאל את הלקוח "תגיד לי מה חשוב לך יותר לקבל הנחה או להיות בטוח שהמוצר הזה יחזיק להרבה שנים?", "שהמוצר יחזיק להרבה שנים", "אה זה יותר חשוב לו זה מטריד אותו" אז תסביר לו בבקשה, תיתן לו עוד דברים חשובים אחרים שמעסיקים אותו שהוא ישכח את מה שהוא רצה קודם זאת תשובה אחת.

תשובה שניה אתה צריך לשאול את עצמך "למה הוא רוצה הנחה, למה זה חסר לו?", למה הוא רוצה הנחה? כי נגיד הוא חושב שאשתו נגיד תגיד לו למה הוא בזבז הרבה כסף, זאת אומרת בעצם זה לא חסר לו באמת, הוא נגיד רוצה הנחה ואתה אומר "אני רוצה לסרב לו בלי שהוא ישים לב" אז מה שאתה בעצם צריך לעשות זה להוריד את רמת הסירוב שלו, נגיד אתה אומר "רגע למה הוא רוצה הנחה? כי הוא לא אכפת לו על הכסף, אכפת לו נגיד זה שאנשים יחשבו שמה שהוא קנה זה יקר מדי" אז אתה אומר לו, אז אתה כאילו צריך לזהות את זה, את הסיבה שבגללה הוא רצה הנחה או לזהות בעצם את הסיבה שבגללה הוא רוצה את מה שאתה לא רוצה ולמצוא לזה איזשהו פתרון.

מה זאת אומרת למצוא פתרון? לדוגמה להגיד לו "אתה יודע וכולם יעריצו אותך על זה שקנית את זה, אתה עושה פה עסקה טובה" ואז כאילו אתה בעצם מסרב למה שהוא רצה הנחה בלי שהוא שם לב, כי אתה כאילו אמרת "רגע למה הוא רצה את זה? בגלל משהו, אוקי בוא נפתור הבעיה הזאת מלמטה ואז ממילא הוא לא ירצה את זה ואז הוא לא סירב שסירבתי למה שהוא רצה". אתה הבנת, מה הבנת?

ש: צריך לזהות למה הוא רוצה את זה ואז.

אליעד: יש שתי אפשרויות, אפשרות ראשונה ברגע שהוא רוצה, מה לעשות?

ש: לזהות מה הוא רוצה ואז להוריד לו, לשאול למה הוא רוצה את זה.

אליעד: לא, אפשרות ראשונה היא לבדוק מה הוא רוצה יותר ואז מה לדוגמה, אתה תן דוגמה עכשיו, תן דוגמה אחרת.

ש: נגיד עובד שלך מבקש לצאת מוקדם.

אליעד: עובד מבקש לצאת מוקדם מהעבודה אוקי, אתה רוצה לסרב לו בלי להגיד "לא רוצה שתצא מוקדם" למרות שבסופו של דבר הוא ידע שהוא לא יצא מוקדם. אז מה שתי האפשרויות? אפשר גם לעשות אותן ביחד, אפשרות ראשונה אומרת בא נבדוק איזה דבר הוא חושב שחשוב לו יותר מלצאת מוקדם, מה הוא חושב שחשוב לו יותר מלצאת מוקדם?

ש: מקום העבודה.

אליעד: נגיד זה שצריך להספיק, נגיד אם ישאלו את העובד "תגיד לי מה חשוב לצאת שעה מוקדם או להיות בטוח שהפרויקט הזה יסתיים בזמן?", בטוח למה הוא רוצה להיות בטוח שהפרויקט הזה יסתיים בזמן? כי הוא יודע שזה משפיע על המשכורת שלו, על ההעסקה שלו נגיד, אז אתה צריך להעביר נושא להגיד לו "אתה יודע אנחנו כרגע משקיעים בפרויקט", להעביר נושא למשהו שאתה חושב שחשוב בעיניו יותר. הבנת? תן אתה דוגמה מאצלך. נגיד הוא אומר לך "אני רוצה לצאת מהעבודה, רוצה לצאת יותר מוקדם" איזה נושא אתה יכול לדבר שהוא ישכח את זה, שזה יותר חשוב מאשר לצאת מהעבודה מוקדם?

ש: המשימות שיש לו לעשות.

אליעד: אוקי, עכשיו מה האמת מה חשוב לו יותר המשימות או לצאת בזמן? לצאת מוקדם אלא מה שהמשכורת שהוא יקבל בסוף החודש יותר חשובה לו מאשר לצאת מוקדם ולכן כשאתה מדבר איתו על המשימות אתה בעצם מזכיר לו כזה " אתה יודע זה קשור איכשהו למשכורת שלך אז תישאר פה זה יותר חשוב מלצאת מוקדם", אתה לא סירבת לו, לא אמרת לו "אני לא רוצה שתצא מוקדם" הרי אמרת לו "אתה יודע שיש לך עוד משימות לעשות", "מבחינתי תצא מוקדם אבל יש לך עוד משימות לעשות" אתה מבין אז אתה מכניס אותו לפרדוקס והרצון הזה מתגבר על הרצון הזה, "לא אני מה מבחינתי תצא אין בעיה אבל אתה יודע שזה בא על חשבון המשכורת". אתה מבין את הכוונה? אתה כאילו אומר לו "אני מבחינתי בכלל לא מסרב לך, אני לא מסרב מה פתאום אני רק מזכיר לך שאם תעשה את זה תהיה בעיה", זה כמו תיתן לו הצעה שהוא לא יוכל לסרב לה, מכיר את זה? לא מסרבים.

ש: כמו שיש את אלו שנותנים באתר את כל "הmp3".

אליעד: תקשיב לא כדאי לך להתחיל לריב איתי כי אתה מסבך את עצמך ושתדע לך שיש לי זיכרון טוב שמעת מה אמרתי, אתה רוצה שאני אביא לך היפוך שיכסח אותך? חבל אל תתחיל עם זה. אוקי עכשיו תביא את הדרך השניה, מה הדרך השניה? לבדוק למה הוא רוצה לצאת יותר מוקדם, נגיד לשאול אותו "למה אתה רוצה לצאת יותר מוקדם?" אז מה הוא יגיד לך?

ש: כי אני רוצה ללכת לעשות שיעורי בית.

אליעד: לא, נגיד שהוא אומר לך "יש לי סידורים", אומר "בסדר הבנתי סידורים אבל יש לנו גם עבודה לעשות", איזה סידורים נגיד מה דחוף?

ש: בדיקת איידס.

אליעד: ואז הוא אומר לך.

ש: נסה לסרב עכשיו, "אבל זה רק בדיקה תמשוך עד מחר".

אליעד: אתה צריך לצאת מנקודת הנחה שאם זה היה לו חייב לצאת הוא היה יוצא גם אם הוא היה אומר לו "תישאר" הוא היה בורח מהשער, אם הוא באמת היה חייב לצאת וגם אם אתה אומר לו "תישאר" הוא בורח. אתה מבין? אז זאת אומרת שאם הוא היה אומר לך "אני רוצה לצאת מוקדם" כנראה שהוא לא חייב לצאת מוקדם וכנראה שגם הוא יודע שהוא לא חייב לצאת מוקדם כי אם הוא היה חייב לצאת מוקדם הוא פשוט היה הולך ואפילו לא היה טורח להגיד לך שהוא יוצא מוקדם. אתה מבין? אתה אומר לו "למה אתה רוצה לצאת מוקדם?" כשאתה יודע מראש שלא משנה מה הוא יגיד לך אתה יכול להגיד לו שזה סובל דיחוי ואז אתה לא סירבת לו, אתה רק אמרת לו שהוא לא רוצה את זה באמת. עכשיו מה האמת? שהוא לא באמת רוצה לצאת מוקדם כי אם הוא היה רוצה לצאת הוא היה יוצא בלי לשאול אותך, אתה הבנת, הבנו?

ש: רגע הפוך אבל איך גורמים לבקש הנחה, איך גורמים למוכר לתת לי כן הנחה?

אליעד: אוקי עכשיו בא נלך מהכיוון ההפוך נגיד שאתה רוצה שמישהו ייתן לך הנחה והוא מסרב לך ואתה אומר "אני רוצה שהוא לא יסרב לי בלי שהוא ישים לב", כי מה נתנו פה דוגמה? אני מדבר עכשיו, נתנו דוגמה של אם מישהו מבקש ממך משהו אתה רוצה לסרב לו בלי שהוא ישים לב, עכשיו בוא נתן את ההפוך, אתה מבקש ממישהו משהו הוא מסרב לך ואתה רוצה שהוא לא יסרב לך בלי לשים לב, הוא כאילו ימלא את רצונך בלי לשים לב.

אז בוא נביא את זה עוד פעם בשני היפוכים, אחד אתה אומר "למה הוא רוצה, למה הוא מסרב לי? כי", נגיד "למה הוא מסרב לי? כי הוא חושב שככה וככה" ואז אתה אומר...
לקנות את המוצר שכר פרדוקס איך לשאול את עצמי בלי לפגוע מוצר איך לחשוב על משהו אחר לרכוש את המוצר מה לשאול הלקוח שלך חיסרון איך לשכנע את הלקוח בלי לפגוע הורדת מחירים הלקוח הלקוח שלך המוכר הנחה הנחה ללקוח הנחות לבקש לבקש הנחה לגרום ללקוחות להגיד לא ללקוח להוריד את המחיר להוריד מחיר למכור לסרב לסרב בלי לפגוע לסרב בנימוס לסרב לאנשים לסרב ללקוח לסרב למוכר לסרב למכור לסרב לשלם יותר לסרב לתת הנחה לפגוע לקבוע מחיר לקבל לקבל הנחה לקוח לקוחות לשכנע לשכנע את המוכר לשלם יותר לתמחר לתת לתת הנחה נימוס קביעת מחיר שכנוע תמחור
תחרות עסקית, איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך? איך לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ולא מוצרים מתחרים? איך להתמודד עם מוצרים מתחרים? איך לשכנע לקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? איך לשכנע לקוח למה לרכוש ממך? איך למכור בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות עסקית? למה לרכוש ממך? למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? האם ללכלך על מתחרים? האם ללכלך על מוצרים מתחרים? ליטיגציה, איך ללכלך על המתחרים שלך? מכירה בשוק תחרותי? איך למכור בשוק רווי תחרות?
... עסקית, איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך? איך לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ולא מוצרים מתחרים? איך להתמודד עם מוצרים מתחרים? איך לשכנע לקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? איך לשכנע לקוח למה לרכוש ממך? איך למכור בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות ... והפעם ניתן דגש לגבי תהליך מכירה ללקוח, כאשר באים לשכנע לקוח, וכאשר מנסים לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ממך וכולי, צריכים לשים לב לכך שיש 2 סוגי מסרים ... לב לסוג המסר שמעבירים ללקוח. מסר מסוג 1 - הוא שמנסים לשכנע את הלקוח, למה כן לרכוש ממך. מסר מסוג 2 - הוא שמנסים לשכנע את הלקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך. ואלו 2 זוויות שונות של מכירה, וצריכים ... קצת שונה מהמוצרים של המתחרה שלך וכולי. וכאשר אתה בא לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר, אז יש כאן כמה תהליכים. גם לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר באופן כללי, לדוגמה לשכנע את הלקוח שהוא רוצה להוציא את הכסף כדי לרכוש רכב חדש. דבר נוסף צריכים לשכנע את הלקוח שכדאי לו לרכוש את הרכב שלך ממך ולא משהו אחר ממישהו אחר. וכדי לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ממך ולא מוצר אחר ממישהו אחר. לשם כך יש כאן כמה ... למוצר שלך ולהיות יותר מאושר מאשר לרכוש ממך. ולכן עליך לשכנע את הלקוח, גם שעליו לרכוש את המוצר באופן כללי. וגם שכדאי לו לרכוש את המוצר ... התנצחות וליטיגציה, בינך לבין המתחרים שלך. ועליך לא רק לשכנע את הלקוח למה כן לרכוש ממך, אלא גם לשכנע אותו למה לא לרכוש מהמתחרים שלך. ... וכשם שעליך לשכנע אותו שהוא רוצה לרכוש X וכשם שעליך לשכנע את הלקוח שהמוצר X שלך מתאים לו, עליך לשכנע אותו גם שהמוצרים המתחרים למוצר ...
התאמת המוצר ללקוח, התאמת המכירה ללקוח, איך למכור לנכון? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, איך לדבר עם לקוח? איך להבין את הלקוח? איך לשכנע את הלקוח?
התאמת המוצר ללקוח, התאמת המכירה ללקוח, איך למכור לנכון? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, איך לדבר עם לקוח? איך להבין את הלקוח? איך לשכנע את הלקוח?
... איך לדבר עם לקוח? איך להבין את הלקוח? איך לשכנע את הלקוח? איך מוכרים נכון ללקוח ומתאימים לו את המוצר? אליעד כהן מסביר שהדרך הטובה ביותר למכור ללקוח היא למכור לו בדיוק את מה שהוא רוצה, ... המוכר צריך להימנע להתחיל למכור או לשכנע את הלקוח עד שהוא לא מבין בדיוק מה הלקוח צריך ומה החיסרון שהלקוח מנסה למלא. הוא נותן דוגמה שבה אדם נכנס לחנות ושואל את המוכר לגבי מוצר ספציפי, ... שהלקוח תמיד מרגיש שהמוצר מתאים לו בדיוק. איך לשכנע לקוח לקנות? איך להתאים מוצר ללקוח? איך להבין את הלקוח בצורה הטובה ביותר? מהן הטעויות הנפוצות במכירות וכיצד להימנע מהן? איך להפוך כל ... איך לשאול את הלקוח את השאלות הנכונות? איך לגרום ללקוח לחשוף את הצרכים האמיתיים שלו? איך למכור נכון ללקוח ולהתאים לו את המוצר? הדבר החשוב ביותר במכירה הוא למכור ללקוח את מה שהוא באמת ... לפני שמתחילים לדבר על המוצר או לנסות לשכנע את הלקוח לקנות, יש להבין קודם כל את צרכיו. איך לברר את צרכי הלקוח? כאשר לקוח פונה למוכר ושואל על מוצר מסוים, יש להימנע ממתן מידע ישיר ומיידי, ... באופן מיטבי ולהגדיל את סיכויי המכירה. איך לשכנע לקוח לקנות? איך להתאים מוצר ללקוח? איך להבין את הלקוח בצורה הטובה ביותר? מהן הטעויות הנפוצות במכירות וכיצד להימנע מהן? איך להפוך כל ... איך לשאול את הלקוח את השאלות הנכונות? איך לגרום ללקוח לחשוף את הצרכים האמיתיים שלו? שלום לכולם הפעם אני רוצה להתייחס לנושא הבא והוא כפי שכבר הסברתי בפעם אחרת הדבר הכי טוב למכור ללקוח ... ולא להתחיל לדבר על המוצר ולא לנסות לשכנע את הלקוח לקנות את המוצר עד שהוא לא מבין מה הלקוח צריך. בן אדם נכנס לחנות אומר למוכר שלום אתה יכול לתת לי פרטים על המוצר הזה מוצר x?, עכשיו אם ... המוצר בצורה אחרת אז בעצם זה דווקא יכול לגרום ללקוח לא לקנות את המוצר למה? כי הוא חושב שהמוצר לא מתאים לו. אם לדוגמה נגיד הלקוח הכי חשוב לו ברכב שהרכב יהיה נגיד בטיחותי ואנחנו נספר לו כמה ...
איך לסגור עסקה עם לקוח שלא רוצה לקנות? איך לשכנע לקוח שלא רוצה לקנות? איך להשפיע על לקוח שלא רוצה לקנות? מה לעשות אם הלקוח לא רוצה לקנות? איך לשכנע את הלקוח לקנות? איך לטפל בהתנגדות של הלקוח? למה הלקוח לא רוצה לקנות? בעיית תקשורת עם הלקוח, חוסר הבנה מול הלקוח, להסביר את עצמך ללקוח, לגרום ללקוח להבין אותך, להבין את הלקוח, האם המוצר מתאים ללקוח? איך להתמודד עם קושי למכור? איך למכור למרות שקשה? מוטיבציה למכירות, מוטיבציה לאנשי מכירות
... לקוח שלא רוצה לקנות? איך לשכנע לקוח שלא רוצה לקנות? איך להשפיע על לקוח שלא ... הלקוח לא רוצה לקנות? איך לשכנע את הלקוח לקנות? איך לטפל בהתנגדות של הלקוח? למה ... להסביר את עצמך ללקוח, לגרום ללקוח להבין אותך, להבין את הלקוח, האם המוצר מתאים ... לסגור עסקה בכל מחיר? איך לשכנע לקוח שלא רוצה לקנות, לסגור עסקה? ויש לזה כל ... והוא, שעליך ללמוד לגרום ללקוח להבין אותך ועליך ללמוד להסביר ללקוח את מה שאתה רוצה ועליך ללמוד לשכנע את הלקוח במה שאתה רוצה. אבל שוב, במהות, כשלקוח לא רוצה ...
מתי לא לדבר עם הלקוח על הכאב של הלקוח? מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצורך שלו? מתי לא לדבר עם הלקוח על מה שחשוב ללקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצרכים של הלקוח? מתי ליצור ללקוח כאב חדש? מתי ליצור ללקוח רצון חדש? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך? איך לגרום ללקוח לא לקנות מהמתחרים? מה הסיבה של הלקוח? מתי ליצור כאב ללקוח? הכאב המקורי של הלקוח, הכאב החדש של הלקוח, איתור צרכי לקוח, איך לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך?
... ללקוח כאב חדש? מתי ליצור ללקוח רצון חדש? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך? איך לגרום ללקוח לא לקנות מהמתחרים? מה הסיבה של הלקוח? מתי ליצור כאב ללקוח? הכאב המקורי של הלקוח, הכאב החדש של הלקוח, איתור צרכי לקוח, איך לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך? והפעם אסביר את העניין של הכאב של הלקוח והעניין של הצורך של הלקוח. ... שלך ולדבר עליהם עם הלקוח שלך. כדי לנסות לגרום ללקוח שלך לרצות לרכוש דווקא ממך ולא מהמתחרים. באמצעות זה שתגרום ללקוח להבין, שעדיף לרכוש דווקא ... שלו, שהוא רוצה שהבית יראה מצוין, הרי שזה יכול לגרום ללקוח דווקא להעדיף מישהו אחר ולא אותך. במקרה כזה לדוגמה, אתה צריך להבין במה אתה שונה מהמתחרים שלך ... הלקוח, הכאב הראשי של הלקוח, הוא רק אפשרות שלך לגרום ללקוח לרכוש ממך. במובן, שהגיוני שלא תטרלל את הלקוח בסיפורים על המוצר שלך, אלא כן תדבר איתו בהתאם ...
למכור מוצרי יוקרה, איך למכור את המוצר הכי יקר? למכור מותגי על, איך לבנות מותג על? איך למכור מוצר מאוד יקר? איך למכור מוצר יותר יקר מאשר המתחרים? איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור ללקוח מוצר יקר? איך להסביר ללקוח למה המוצר יקר? איך לשווק מוצר יקר? איך לשווק מוצרי יוקרה? איך למכור מוצרי יוקרה? מיתוג מוצר יקר, איך למתג מוצר יקר? שיטות פרסום למוצרי יוקרה, שיטות מיתוג מוצרי יוקרה, מיתוג מותגי יוקרה, איך ליצור מותג על? בניית מותג על, פרמיית מחיר
... יוקרה, שיטות מיתוג מוצרי יוקרה, מיתוג מותגי יוקרה, איך ליצור מותג על? בניית מותג על, פרמיית מחיר וכאן נסביר איך לגרום ללקוח לרכוש מוצר יקר? ואיך לגרום ללקוח לרכוש מוצר שהוא יותר יקר מאשר המתחרים שלו? כי לפעמים אנחנו רוצים למכור ללקוח מוצר, שבאמת הוא יותר יקר מאשר שאר המוצרים המתחרים ... מאוד טוב. כל כך טוב, עד כדי כך שהוא יהיה מוכן לשלם פרמיית מחיר מאוד גבוהה, בגין המוצר שלנו. ולכן השאלה היא, איך לשכנע את הלקוח שלנו, שהמוצר שלנו טוב מאוד מאוד טוב, טוב מאוד מאוד וכולי? ויש לכך כל מיני תשובות, אבל ניתן כאן נקודת מבט לגבי איך לנתח את העניין. והיא, כי יש 2 דרכים אפשריות איך לשכנע את הלקוח שלנו, שהמוצר שלנו מאוד מאוד טוב. הדרך האחת אומר, באמצעות אמונה והדרך השניה אומרת, באמצעות שכל והיגיון. והדרך של האמונה אומרת, שעלינו לגרום ללקוח להאמין כמה שיותר, שהמוצר שלנו הכי טוב שיש, בפער הכי גדול שיש ביחס לשאר המוצרים. ואיך גורמים ללקוח להאמין בכך? בכל מיני דרכים כאלו ... יכולות להיות דרכים של מיתוג כאלו ואחרות, פרסומות, שלטי חוצות, חשיפה וכולי ולא ניכנס לכאן כרגע. אבל יש עוד דרך איך לגרום ללקוח להבין שהמוצר שלנו הכי טוב בעולם, והיא באמצעות השכל ולא באמצעות האמונה. ובאמצעות השכל פירושו, באמצעות זה שמדברים אל ההיגיון של ... השכל של הלקוח. כי הוא עוזר ללקוח להבין, למה המוצר שלך יותר טוב והכי טוב שיש. ואני אסביר שוב. כאשר אנחנו מנסים לגרום ללקוח להבין שהמוצר שלנו הכי טוב, אנחנו יכולים לעשות את זה באמצעות מערכת האמונה של הלקוח, שבה אפשרי לעשות שטיפת מוח ללקוח, בפרסומות, במסרים ... הוא כן ירכוש את המוצר שלך, אז בהחלט שכדאי לך לדבר אל ההיגיון של הלקוח, ולא רק לדבר אל האמונה של הלקוח ולא רק לגרום ללקוח להאמין אלא לגרום ללקוח להבין. כי אמונה צריך, כשאין שכל. כשלא ניתן להבין משהו בשכל, אז צריך להשתמש במנגנון של אמונה. ובכל מקום שיש אמונה ומגיע השכל, השכל הוא ... הממשית שהוא יקבל ברכישת המוצר שלך, ביחס למוצרים האחרים. שאז יש יותר סיכוי שתהייה עסקה. לסיכום: אפשרי לנסות לשכנע את הלקוח שהמוצר שלך הכי טוב, באמצעות אמונה או שכל. ואם לדעתך אם הלקוח יבין את היתרונות של המוצר שלך, הוא ירכוש את המוצר שלך, אז עדיף לך להשקיע משאבים לשכנע את הלקוח שלך, שהמוצר שלך באמת יותר טוב, באמצעות הסברת היתרונות של המוצר שלך. אבל אם לדעתך אם הלקוח שלך לא ירכוש את המוצר שלך, גם אם הוא באמת ... אז: 1 - עליך לנסות לדבר למערכת האמונה של הלקוח. כי באמצעות האמונה אפשרי לשקר את הבן אדם. ואפשרי לשקר את הלקוח ולגרום ללקוח להאמין שהמוצר שלך הרבה יותר טוב, ממה שהוא באמת. ואת זה אפשרי לעשות רק באמצעות אמונה. כי עם שכל ואמת? אי אפשר לשקר. כן אפשרי לשקר ...
יחס למתחרים שלך, איך להתייחס למתחרים שלך? מה דעתך על המתחרים שלך? מתי לומר דברים טובים על המתחרים? מתי לומר דברים רעים על המתחרים? מה הלקוח חושב על המתחרים שלך? לשבח את המתחרים שלך, ללכלך על המתחרים שלך, לגרום ללקוח לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך, הדעה של הלקוח על המתחרים שלך, בידול מהמתחרים שלך, מתי לא לומר דברים רעים על המתחרים? מתי לא לומר דברים טובים על המתחרים? ליצור אמון עם הלקוח, ליצור סנכרון עם הלקוח, בידול מהמתחרים שלך
... מה הלקוח חושב על המתחרים שלך? לשבח את המתחרים שלך, ללכלך על המתחרים שלך, לגרום ללקוח לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך, הדעה של הלקוח על המתחרים שלך, ... שלך. כגון, אם לדוגמה הלקוח שלך בטוח שהמתחרים שלך טובים ואם אתה בטוח שלא תוכל לשכנע את הלקוח שלך, שהמתחרים שלך רעים, הרי שאל תנסה לשכנע אותו שהם רעים. וגם ... משלך, אבל הוא חושב שהוא רוצה לרכוש ממך מסיבות שונות. ולכן כאן אני לא מדבר על איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך. שזה עניין של בידול ושל התאמה ... אתה תגיד משהו טוב או רע, שונה מהלקוח שלך ממה שהוא חושב על המתחרים שלך, זה עשוי לגרום ללקוח לחשוב שאתה טועה לגבי המתחרים שלך וגם לגבי שאר הדברים שאתה ... את מה שהלקוח חושב על המתחרים, בהקשר של יצירת התאמה עם הלקוח יצירת אמון עם הלקוח איך לגרום ללקוח לסמוך עליך וכולי. ...
איך לגרום למישהו ל... / איך לשכנע מישהו... - הכל כולל הכל על איך לגרום למישהו ל... / איך לשכנע מישהו - רשימת כל הנושאים
... לשכנע אנשים? איך לשכנע אנשים אחרים? איך לשכנע אנשים לחשוב? איך לשכנע את איך לשכנע את הבוס? איך לשכנע את ההורים? איך לשכנע את הילד? איך לשכנע את הילד שלי? איך לשכנע את הלקוח? איך לשכנע את השופט? איך לשכנע את התת מודע? איך לשכנע את עצמי? איך לשכנע ... לשכנע ילד לאכול ירקות? איך לשכנע ילד לסדר? איך לשכנע ילד לעשות משהו עם עצמו? איך לשכנע ילדים? איך לשכנע לא להיפרד? איך לשכנע לא להתגרש? איך לשכנע ללמוד? איך לשכנע לקוח? איך לשכנע לקוח לקנות? איך לשכנע לקוח לרכוש? איך לשכנע לקוח לרכוש את המוצר? איך לשכנע לקוח לרכוש את המוצר שלך? איך לשכנע לקוחות? איך לשכנע לקוחות לקנות? איך לשכנע מישהו? איך לשכנע מישהו בתור חבר? איך לשכנע מישהו לא ... לרצות ללמוד? איך לגרום לילדים? איך לגרום לילדים לאכול בריא? איך לגרום לילדים לאכול פירות וירקות? איך לגרום לכך? איך לגרום לכך ש איך לגרום לכך שלא יבגדו בי? איך לגרום ללקוח? איך לגרום ללקוח להסכים? איך לגרום ללקוח להרגיש איך לגרום ללקוח להרגיש טוב? איך לגרום ללקוח לחזור? איך לגרום ללקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות אצלך? איך לגרום ללקוח לרצות? איך לגרום ללקוח לרצות להסכים איתך? איך לגרום ללקוח לשנות? איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו? איך לגרום ללקוח שלך? איך לגרום ללקוח שלך לקנות? איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך? איך לגרום ללקוחות לקנות באינטרנט? איך לגרום למוטיבציה? איך לגרום למטופלים לבוא אליך? איך ...
חומרי שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? שיווק חומרים מקצועיים, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? סוגים של חומרי שיווק, הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק, שיווק תכנים מקצועיים, שיווק ישיר, שיווק עקיף, הכנת פרסומת שיווקית, שיווק ברשתות חברתיות
... שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? שיווק חומרים מקצועיים, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? סוגים של חומרי שיווק, הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק, שיווק תכנים מקצועיים, שיווק ישיר, שיווק ... איזה סוגים יש? מה ההבדלים ביניהם? מה היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם? איך ליצור אותם? ואסביר גם איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? ועוד. כי הרבה פעמים אתה יוצר תכנים שיווקיים, שגורמים ללקוח להבין שאתה איש מקצוע. אבל הם לא מספיקים כדי לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך. כי הוא מבין שהוא צריך לפנות לאיש מקצוע, אבל לא דווקא אליך. והשאלה היא, איך ליצור תוכן שיווקי, שיגרום ללקוח לרצות לפנות אך ורק אליך? אז לשם כך נתחיל ... סוגים של חומרי שיווק עקיף, וכאן אדבר על חומרי שיווק עקיף, שעוסקים בהפצת חומר מקצועי לצרכנים, שאמורים לגרום ללקוח הפוטנציאלי להבין, שאתה איש מקצוע. כדי שאם אותו לקוח יצטרך וירצה שירות שאתה מספק, שהוא יפנה אליך כאיש מקצוע. איך לשכנע את הלקוח שאתה מקצועי? איך לשדר מקצועיות? איך לשכנע שאתה איש מקצוע? איך לשכנע שאתה מומחה בתחומך? אז בעיקרון את העברת החומרים המקצועיים, ניתן לחלק ל 3 סוגים: 1 - הסוג הראשון הוא ... מאליו. שזה גורם ללקוח להבין שאתה לא סתם עוד איש מקצוע, אלא אתה מומחה בתחומך. איך להפחיד את הלקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך רק עליך? 3 - הסוג השלישי של החומרים המקצועיים, הוא יותר מתוחכם והוא לא רק יגרום לאדם לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך, אלא הוא יגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה ... ללקוח, של ההפך של מה שנראה לו הגיוני. איך ולמה זה עובד? ומה הלוגיקה כאן? הלוגיקה היא, שאתה רוצה לגרום ללקוח לא לסמוך על עצמו ולא לסמוך על מה שנראה לו הגיוני. אתה רוצה ליצור אצל הלקוח את התחושה, שגם כאשר משהו נראה לו הגיוני, זה לא אומר שזה בהכרח נכון. ושעדיף שהוא יפנה דווקא אליך ולא ... שונים שאינם שחור או לבן, לגבי האם כדאי לעשות כך או אחרת כאשר צובעים את הבית וכיוב. כאשר המטרה היא לגרום ללקוח להבין, שלא כדאי לו לסמוך על מה שנראה לו הגיוני, כי יש בכל דבר המון שיקולים וכל מקרה לגופו ושצריך להפעיל שיקול דעת ולשקלל המון שיקולים שונים, כדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר. ... סוגים של חומרי שיווק. וכאן דיברנו על סוג של חומרי שיווק עקיף, שבהם מעבירים מידע מקצועי ללקוח, שאמור לגרום ללקוח לסמוך עליך ולהבין שאתה איש מקצוע ולרצות לפנות אליך ורק אליך. ואיך לעשות את זה? כמו שהסברתי קודם וכולי. ...
למכור בלי לנסות למכור, האם לנסות לשכנע את הלקוח? כמה לנסות לשכנע את הלקוח? שכנוע גלוי, שכנוע סמוי, שיטות שכנוע גלויות, שיטות שכנוע סמויות, לנסות למכור, להצליח למכור, להצליח במכירות
למכור בלי לנסות למכור, האם לנסות לשכנע את הלקוח? כמה לנסות לשכנע את הלקוח? שכנוע גלוי, שכנוע סמוי, שיטות שכנוע גלויות, שיטות שכנוע סמויות, לנסות למכור, להצליח למכור, להצליח במכירות
... בלי לנסות למכור, האם לנסות לשכנע את הלקוח? כמה לנסות לשכנע את הלקוח? שכנוע גלוי, שכנוע סמוי, שיטות שכנוע גלויות, שיטות שכנוע סמויות, לנסות למכור, להצליח למכור, להצליח במכירות מהי הדרך היעילה ביותר לשכנע לקוחות בלי לנסות למכור? ההרצאה עוסקת בשיטות מכירה ושכנוע, ובמיוחד בשאלה אם כדאי לשכנע את הלקוח לקנות או לא. אליעד מציג את הגישה של אנשי מכירות מסוימים אשר טוענים כי הם מצליחים למכור בלי לנסות למכור. הם מציינים שהשיטה שלהם היא ... כיצד לזהות לקוחות רגישים למניפולציות מהי הדרך היעילה ביותר לשכנע לקוחות בלי לנסות למכור? בהרצאה זו, אליעד הסביר את אחת הטעויות הנפוצות של אנשי מכירות, האם כדאי לנסות לשכנע את הלקוח לקנות או לא. הוא הציג את השאלה האם נכון לשווק ולמכור ללקוחות בעזרת שיטות שכנוע ישירות או בעדינות, והשווה בין שכנוע גלוי ושכנוע ... מתנהג בצורה שאינה מנסה למכור, זה לא בהכרח אומר שהוא לא מנסה לשכנע את הלקוח, כי יתכן שהוא עושה זאת באופן סמוי. איך להצליח למכור בלי לנסות למכור? לאנשים שמצליחים למכור בלי לנסות למכור, אליעד מציע שהם כנראה ... בסופו של דבר, המוכר צריך להבין מתי להשתמש בכל שיטה כדי לשכנע את הלקוח בצורה אפקטיבית ומבלי ליצור התנגדות. שיטות מכירה יעילות איך למכור בלי לנסות למכור שכנוע גלוי ושכנוע סמוי מהן טכניקות שכנוע תת מודע ... מכירות ומהגישה של מכירות והעניין הוא, האם בעצם צריך לנסות לשכנע את הלקוח לקנות כן או לא. יש הרבה אנשי מכירות מצליחים בעיניהם לפחות שהם אומרים אתה יודע איך אני, מה השיטה שלי למכור? אני פשוט לא מנסה למכור, ... למכור והשאלה היא בסופו של דבר האם כל החוקים האלה והשיטות איך לשכנע לקוחות, איך למכור ללקוחות איך לעשות מניפולציות איך לשתול וכו, האם השיטות האלה טוב ליישם אותן או שבסופו של דבר הכי טוב זה להתנהג ... להפעיל את כל שיטות השכנוע האפשריות כדי להצליח כמה שיותר לשכנע את הלקוח יחד עם זאת בהנחה שהלקוח שם לב או בהנחה שאתה המוכר חושב שהלקוח שם לב הולך לשים לב לזה שאתה לשכנע אותו אז במקרה הספציפי הזה לפעמים ... אותו אז תמיד עדיף לא לנסות לשכנע אותו לא, לפעמים עדיף לנסות לשכנע את הלקוח למרות שהוא שם לב רוצים לשכנע אותו, למה? כדי לשכנע אותו שיקנה. אלא מה שלפעמים יש לקוחות מסוימים שבאופן ספציפי הם לא רוצים להרגיש ...
למי יותר קל למכור? מוכר שמח מוכר יותר טוב, מוכר עצוב מוכר יותר טוב, מצב הרוח של המוכר, חשיבה חיובית במכירות, חשיבה שלילית במכירות, מצב הרוח בתהליך מכירה, מצב רוח טוב, מצב רוח רע
למי יותר קל למכור? מוכר שמח מוכר יותר טוב, מוכר עצוב מוכר יותר טוב, מצב הרוח של המוכר, חשיבה חיובית במכירות, חשיבה שלילית במכירות, מצב הרוח בתהליך מכירה, מצב רוח טוב, מצב רוח רע
... רגשיות שונות שיכולות להשפיע על תהליך המכירה. תהליך זה כולל שילוב של שמחה ועצב, שמשפיעים על המוטיבציה של המוכר והיכולת שלו לשכנע את הלקוח לקנות את המוצר. מהו תפקיד הרגש במכירה? לכל תהליך מכירה יש אלמנטים של שמחה ועצב. המוכר מוכר את המוצר כי הוא רואה בכך יתרון, אך גם מתוך תחושת ... מוצלח יותר? מוכר עצוב יכול להיות מוצלח יותר כאשר הוא רואה במכירה הזדמנות לשיפור מצבו, מה שיגרום לו להשקיע יותר בניסיון לשכנע את הלקוח. תחושת הצורך במכירה עשויה להניע אותו להעמיק את המאמץ. מסקנה לסיכום, לא ניתן לקבוע באופן חד משמעי אם מוכר שמח או עצוב מוכר טוב יותר. כל אחד מהם ... שילוב בין שמחה לבין עצב - העצב מייצג את החיסרון שגורם למוכר לרצות למכור, והשמחה היא האמונה שהמכירה תביא לו משהו טוב. היכולת לשכנע לקוח תלויה במצב הרוח של המוכר על מנת שהמכירה תתבצע, הלקוח צריך להיות משוכנע שהמוצר יעשה לו טוב יותר מרע. היכולת של המוכר לשכנע את הלקוח תלויה בכמה גורמים: עד כמה המוכר מאמין במוצר שהוא מוכר. עד כמה המוכר מאמין שהמכירה תביא לו תועלת. עד כמה המוכר משקיע מאמץ לשכנע את הלקוח. ההשקעה של המוכר במכירה תלויה במידת האמונה שלו שהמכירה אכן תשתלם לו. ככל שהוא רואה במכירה מקור לתועלת רבה יותר, כך הוא יהיה מוכן להשקיע בה יותר ... טוב יותר, משום שהוא יראה במכירה כמוצא מהמצב הרע שבו הוא נמצא. מוכר כזה עשוי להיות מוכן להשקיע יותר משאבים ומאמץ בניסיון לשכנע את הלקוח, משום שבעיניו ההצלחה במכירה היא קריטית לשיפור המצב הרגשי או הכלכלי שלו. מוכר שמח עלול להיות אדיש למכירה לעומת זאת, מוכר שמח עשוי להרגיש שהוא לא ... ככה בשביל שהעסקה תתבצע הלקוח צריך לחשוב שהמוצר יעשה לו יותר טוב מרע, בשביל שהלקוח יחשוב את זה זה תלוי גם ביכולת של המוכר לשכנע את הלקוח והיכולת של המוכר לשכנע את הלקוח תלויה גם בעד כמה הוא רוצה לשכנע את הלקוח ביכולות שלו וגם ברצון שלו. ובמה תלוי הרצון של המוכר בלשכנע את הלקוח, במה תלוי עד כמה המוכר רוצה לשכנע את הלקוח לקנות? זה תלוי בכמה שהמוכר חושב שאם הוא ימכור את המוצר ללקוח זה יעשה לו יותר טוב מרע זה הכל וזה כמובן ביחס למאמץ שהוא חושב שכרוח בתהליך של ... התנגדות הוא יראה את זה כקטסטרופה מה שזה לא יהיה למה כי יש לו מצב רוח רע. זאת אומרת מההיבט של מי חושב שיותר קל למכור יותר קל לשכנע את הלקוח מההיבט של עד כמה זה קל המוכר השמח יחשוב שזה קל כנראה יותר מהמוכר העצוב כי המוכר העצוב הוא רואה שחורות אז כנראה שגם תהליך המכירה הוא יראה אותו ... והמוכר השמח הוא כאילו כביכול במצב רוח יותר טוב והוא יראה גם את תהליך המכירה כקל. יחד עם זאת בשביל לסגור עסקה מלקוח צריך לשכנע את הלקוח בשביל לשכנע את הלקוח צריך לרצות לשכנע את הלקוח, בשביל לרצות לשכנע את הלקוח צריך לחשוב שתהליך המכירה הוא קל אבל השאלה היא גם כמה תועלת מביא תהליך המכירה ללקוח. ופה יש שני היבטים זה נכון שמוכר בלי מצב רוח כנראה שהוא יחשוב שיותר קשה לשכנע את הלקוח אבל מה הסיפור השאלה היא למי יש יותר רצון לסגור את העסקה למוכר שמרגיש טוב או למוכר שעצוב, מוכר שמח או מוכר עצוב. והנושא הוא פשוט מהיבט מסוים ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לסרב בנימוס, לסרב לאנשים, לסרב בלי לפגוע, לסרב לתת הנחה, לסרב לשלם יותר, לבקש הנחה, לקבל הנחה, לשכנע את המוכר, לשכנע את הלקוח, לסרב ללקוח, לסרב למוכר, להגיד לא ללקוח, לסרב למכור
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך לשכנע את הלקוח?, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לשכנע את הלקוח?, איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למכור מוצר ללקוחות? איך למצוא זוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? האם יש בחירה חופשית? בשביל מה לחיות? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לזמן ולמקום ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן מנטלי, מאמן אישי להרזיה, מאמן משפחתי בתחום איך לשכנע את הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.6211 שניות - עכשיו 05_07_2025 השעה 14:58:11 - wesi1