אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה בוס ✔לתת משוב על העובדים שלך, להמליץ לבוס על העובד שלך, להמליץ על העובדים שלך, להתלונן על העובדים שלך, לתת חוות דעת על העובדים שלך, לקחת אחריות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
לתת משוב על העובדים שלך, להמליץ לבוס על העובד שלך, להמליץ על העובדים שלך, להתלונן על העובדים שלך, לתת חוות דעת על העובדים שלך, לקחת אחריות על העובדים שלך, אחריות המנהל על ביצועי העובדים, להאשים את העובדים שלך, לפרגן לעובדים שלך
איך להמליץ על העובדים שלך בפני הבוס?

לפעמים, כמנהל, תתקל במצב שבו עליך להמליץ לבוס שלך על העובדים שתחת ניהולך. מדובר בסיטואציה עם היבטים חשובים שיכולים להשפיע על ההתייחסות של הבוס גם אליך כמנהל וגם אל העובדים שלך. כשאתה נותן חוות דעת על העובדים, חשוב להבין שהדברים שאתה אומר עשויים להכתיב את הדרך בה הבוס יתייחס אליהם, וגם אליך.

מה המשמעות של להמליץ על עובד?

כשאתה ממליץ בחיוב על עובד, אתה למעשה מקבל עליו אחריות במידה רבה יותר. אם הבוס שלך הוא זה שגייס את העובד ואתה זה שמנהל אותו, הרי שבעצם ההמלצה שלך מעידה שאתה מאשר שהעובד מתאים לתפקיד ושהוא עובד ראוי. דמיין את זה כמו כלי עבודה שקיבלת מהמעסיק - אם אתה אומר שהכלי מצוין ויעיל, לא תוכל לאחר מכן לטעון שהכלי לא עובד כמו שצריך. אותו דבר קורה עם העובדים שלך: כשאתה משבח עובד ואומר שהוא מצוין, אין לך את האפשרות להאשים אותו בהמשך אם משהו לא יצליח. אתה למעשה לוקח אחריות על העובד.

הסכנות בהמלצה חיובית מדי

כמובן שצריך להיות מודע לכך, שאם אתה אומר שהעובדים שלך טובים מאוד, אתה למעשה גם מצהיר שאתה מנהל אותם בצורה מוצלחת ושמפרי העבודה שלהם מצדיקים את עצמם. אם לאחר מכן ייווצרו בעיות בביצועים, יהיה קשה להאשים את העובדים כיוון שכבר אמרת שהם טובים. זה אומר שגם אם משהו לא עובד, אתה לא יכול להטיל את האשמה עליהם - כי בעצם אמרת שהם עובדים מצוינים.

הסכנות בהמלצה שלילית

מצד שני, אם תאמר שהעובדים שלך אינם טובים, תוכל למצוא את עצמך במצב שבו אתה מאשים את העובדים, אך אז ייתכן שהבוס יחשוב שהבעיה היא בך כמנהל. הרי אם העובדים לא טובים, השאלה המתבקשת היא למה אתה לא מצליח לשפר את ביצועיהם? אולי הבעיה היא לא בעובדים עצמם, אלא בדרך בה אתה מנהל אותם? במקרים כאלה, הבוס עלול להסיק שהבעיה היא דווקא בכישוריך כמנהל.

איזון נכון בהמלצה

לסיכום, כדי להימנע מההשלכות השליליות של המלצות קיצוניות, חשוב למצוא איזון בין שיבוח העובדים לבין הצגת תחומים שדורשים שיפור. חוות דעת נכונה היא כזו שתשדר שליטה בניהול תוך הצגת אחריות על ביצועי העובדים. כלומר, כאשר אתה מדגיש את היתרונות של העובדים שלך, חשוב לא להתעלם מהתחומים שצריך לשפר.

לכן, לפני שאתה ממליץ על עובד, חשוב לחשוב על ההשלכות האפשריות ולהבין שהמלצה חיובית מדי או שלילית מדי עשויה להשפיע על איך הבוס יתייחס אליך ואל העובדים שלך. חוות דעת מקצועית ומאוזנת יכולה לשפר את מעמדך ולהבטיח את ההערכה המקצועית שאתה שואף לה.
איך להמליץ על העובדים שלך בפני הבוס?

לעיתים, כמנהל, אתה נדרש להמליץ לבוס שלך על העובדים שתחת ניהולך. מדובר בסיטואציה שיש לה היבטים שונים והשלכות משמעותיות. כשאתה נותן חוות דעת על העובדים שלך, חשוב להבין שהדברים שאומרים עשויים להשפיע על הדרך שבה הבוס יתייחס הן אל העובדים והן אליך כמנהל.

לקיחת אחריות על העובדים

כאשר אתה ממליץ בחיוב על עובד מסוים, אתה למעשה מקבל עליו אחריות במידה רבה יותר. אם הבוס שלך הוא זה שגייס אותו ואתה זה שמנהל אותו, הרי שבעצם ההמלצה שלך אתה מאשר שהוא מתאים לתפקיד ושאתה סומך עליו. ניתן להקביל זאת לכלי עבודה שקיבלת מהמעסיק - אם תאמר שהכלי מצוין ויעיל, לא תוכל מאוחר יותר לטעון שהוא אינו עובד כראוי. כך גם עם עובדים: אם שיבחת עובד ואמרת שהוא מצוין, לא תוכל לטעון בהמשך שהוא זה שמנע הצלחה בפרויקט.

הסכנות שבהמלצה חיובית מדי

מבחינה זו, יש לקחת בחשבון שכשאתה אומר שהעובדים שלך טובים מאוד, אתה למעשה מאשר שאתה מנהל אותם בצורה מיטבית ושהעבודה שלהם מספקת את התוצאות הרצויות. אם בהמשך יתעוררו בעיות, יהיה קשה להאשים את העובדים, שכן אתה בעצמך קבעת שהם טובים.

הסכנות שבהמלצה שלילית

מצד שני, אם תאמר שהעובדים שלך אינם טובים, אתה למעשה מעמיד את עצמך בסיכון כמנהל. הרי אם העובדים אינם טובים, עולה השאלה מדוע לא הצלחת לשפר את ביצועיהם? אולי אינך יודע לנהל אותם כראוי? במקרים כאלה, הבוס שלך עשוי להסיק שאולי הבעיה אינה בעובדים אלא דווקא בך כמנהל.

איזון נכון בהמלצה

כדי להתמודד עם הדילמה הזו, חשוב למצוא את האיזון. להדגיש את היתרונות של העובדים תוך ציון תחומים לשיפור, ולנסח את חוות הדעת באופן מקצועי ולא קיצוני לכאן או לכאן. ההמלצה צריכה להיות כזו שתשדר גם שליטה בניהול וגם אחריות על העבודה שלהם.

לסיכום, לפני שאתה ממליץ על עובד בפני הבוס שלך, כדאי לחשוב היטב על ההשלכות. עליך לקחת בחשבון שהמלצה חיובית מדי או שלילית מדי עלולה להשפיע על הדרך שבה הבוס יתייחס אליך ואל צוות העובדים שלך. ניהול נכון של חוות הדעת שלך יכול לשפר את מעמדך ולהבטיח הערכה מקצועית יותר מצד הבוס.

ניתן להיכנס לאתרים רלוונטיים ולחפש מידע נוסף על נושאים כמו ניהול עובדים, חוות דעת על עובדים ומשוב לעובדים. שיהיה בהצלחה!
לקחת אחריות על העובדים שלך לגייס עובדים שאלות ניהול נכון ביצוע אחריות המנהל השלכות להטיל דילמות פרוייקט אפשרות אחריות אחריות אישית אחריות המנהל אחריות המנהל על ביצועי העובדים איך להמליץ על עובד איך לקחת אחריות על העובדים שלך אשם אשמה בוס בוסים ביצוע ביצועי העובדים ביצועי עובדים דעת הסרת אחריות העובדים שלך חוות דעת על עובדים להאשים להאשים את העובד להאשים את העובדים שלך להחמיא להמליץ להמליץ לבוס על העובד שלך להמליץ על העובדים שלך להמליץ על עובד להסיר אחריות להתלונן להתלונן על העובדים להתלונן על העובדים שלך לנהל לפרגן לפרגן לעובדים שלך לקחת לקחת אחריות לקחת אחריות על העובדים שלך לקיחת אחריות לתת לתת חוות דעת לתת חוות דעת על העובדים שלך לתת משוב על העובדים שלך מחמאות מנהל ניהול עובד עובדים פירגון שיפור תפוקה תלונה תלונות
בוס מהגיהנום, קריירה, בוס מציק, בוס מתנכל, בוס גרוע, בוס מניפולטיבי, בוס צועק, רבתי עם הבוס, עימות עם הבוס, ויכוח עם הבוס, פחד מהבוס, בוס לא מעריך, מנהל מתעמר, בוס לא מפרגן, הבוס שלי צעק עלי, מנהל נרקיסיסט, מנהל מהגיהנום
בוס מהגיהנום, קריירה, בוס מציק, בוס מתנכל, בוס גרוע, בוס מניפולטיבי, בוס צועק, רבתי עם הבוס, עימות עם הבוס, ויכוח עם הבוס, פחד מהבוס, בוס לא מעריך, מנהל מתעמר, בוס לא מפרגן, הבוס שלי צעק עלי, מנהל נרקיסיסט, מנהל מהגיהנום
בוס מהגיהנום, קריירה, בוס מציק, בוס מתנכל, בוס גרוע, בוס מניפולטיבי, בוס צועק, רבתי עם הבוס, עימות עם הבוס, ויכוח עם הבוס, פחד מהבוס, בוס לא מעריך, מנהל מתעמר, בוס לא מפרגן, הבוס שלי צעק עלי, מנהל נרקיסיסט, מנהל מהגיהנום למה אתה כועס על הבוס שלך בעבודה? אנשים רבים מתמודדים עם כעס ותסכול כלפי הבוס שלהם, מכיוון שהם חווים שהוא מציק, מתנכל, מטריף, וממרר להם את החיים. התפיסה הרווחת היא שהבוס הוא דמות של סמכות מעלינו, ולכן כל התנהגות שלילית מצידו יוצרת תחושת חוסר אונים וכעס רב. אליעד כהן מסביר שהדרך היחידה להפסיק לכעוס על הבוס היא להבין נקודה אחת חשובה: הבוס שלך הוא בכלל לא הבוס שלך, אלא הוא הלקוח שלך. האם הבוס שלך הוא באמת בוס או לקוח? למרות שלרוב האנשים זה נשמע מוזר ואפילו לא הגיוני, האמת היא שהבוס שלך הוא בעצם הלקוח שלך. כשאתה שכיר, אתה בעצם נותן שירותים לבוס שלך ומקבל ממנו כסף בתמורה. לדוגמה, אם אתה עובד כפקיד בבנק, המנהל שמעליך נתפס אצלך כבוס, אבל בפועל הוא לקוח שלך, כי הוא משלם לך דרך תלוש המשכורת עבור העבודה שאתה מבצע עבורו. לכן, לכעוס על הבוס שלך זה בעצם כמו עצמאי שמתלונן על לקוח שמשגע אותו. איך עצמאי מתמודד עם לקוח בעייתי ומה אתה יכול ללמוד מזה? נניח שיש עצמאי, בעל עסק, והוא אומר לך: הלקוח שלי משגע אותי, ממרר ... אם הלקוח שלך גורם לך לסבל, אל תעבוד איתו - תמצא לקוחות אחרים. אלא שכאן טמונה הבעיה: כשאתה שכיר, אתה בדרך כלל חושב שיש לך רק לקוח אחד - הבוס שלך, ואתה מרגיש שאין לך ברירה אלא להמשיך לעבוד איתו. אליעד מדגיש כי הסיבה המרכזית לכך שהבוס מתעלל בך ומציק לך היא בדיוק התפיסה הזו, שאתה מאמין שאין לך לקוחות אחרים. מה הקשר בין חנות מכולת בגונגל ובין התלות בבוס? אליעד משתמש בדוגמה של אדם שפותח חנות מכולת באמצע הגונגל, מקום שבו חי אדם אחד בלבד. אותו בעל מכולת תלוי לחלוטין בלקוח היחידי שלו. אם הלקוח מתחיל להציק, לדרוש דרישות בלתי ... סניפים נוספים במקומות אחרים, כדי שיהיו לו עוד לקוחות והוא לא יהיה תלוי בלקוח יחיד ומנצל. המצב זהה לחלוטין במערכות יחסים בין עובדים לבוסים: כל עוד יש לך רק לקוח אחד (הבוס שלך), הוא יכול לעשות בך כרצונו, להתעלל, להציק, להתנכל, ואתה תמיד תרגיש חסר אונים, כי אין לך אפשרויות אחרות. איך להפוך משכיר עם בוס מציק לעצמאי עם הרבה לקוחות? כדי להשתחרר מהכעס, אליעד ממליץ לאמץ את התפיסה שאתה עצמאי, גם אם אתה בפועל עובד כשכיר. כעצמאי, המטרה שלך היא כל הזמן לחפש לקוחות חדשים ולהגדיל את ... לעצמך ברצינות, לא כעובד זוטר אלא כמי שנותן שירותים יקרי ערך. ברגע שאתה עושה את כל הדברים האלו, יהיו לך הרבה אפשרויות ולא תהיה כבול יותר לבוס אחד שיכול להתנהג אליך בצורה גרועה. מה יקרה אם לא תעסוק בשיווק עצמי ותישאר עם בוס גרוע אחד בלבד? אליעד מסביר שאם לא תשווק את עצמך ולא תחפש לקוחות נוספים, אתה תישאר עם לקוח אחד - הבוס שלך. במקרה כזה, לא תהיה לך ברירה אלא לסבול ממנו, כי אם תעזוב אותו - לא יהיה לך מה לאכול. זהו מצב גרוע שיוצר מתח, פחד וכעס מתמשך, כי אתה בעצם נמצא בכלא פסיכולוגי, תלוי במישהו שיכול לעשות בך מה שהוא רוצה. לכן, אם אתה רוצה להפסיק לכעוס על הבוס שלך, עליך להגדיל את מגוון הלקוחות שלך וליצור לעצמך חופש לבחור עם מי לעבוד ועם מי לא. למה אנשים לא עושים את זה ומה המחיר שהם משלמים? רוב האנשים לא משקיעים בשיווק עצמי כי זה ...
איך לדבר עם הבוס? איך לדבר עם המנהל? בעיות במקום העבודה, מריבה בעבודה, איך להסתדר עם אנשים בעבודה? איך להתמודד עם אנשים רעים? מריבה עם הבוס, בוס מעצבן, איך להתמודד עם בוס שתלטן? לשכנע את הבוס
איך לדבר עם הבוס? איך לדבר עם המנהל? בעיות במקום העבודה, מריבה בעבודה, איך להסתדר עם אנשים בעבודה? איך להתמודד עם אנשים רעים? מריבה עם הבוס, בוס מעצבן, איך להתמודד עם בוס שתלטן? לשכנע את הבוס
... לדבר עם הבוס? איך לדבר עם המנהל? בעיות במקום העבודה, מריבה בעבודה, איך להסתדר עם אנשים בעבודה? איך להתמודד עם אנשים רעים? מריבה עם הבוס, בוס מעצבן, איך להתמודד עם בוס שתלטן? לשכנע את הבוס איך להתמודד עם מריבות ובעיות מול הבוס? הרבה אנשים מתמודדים עם בעיות במקום העבודה, כאשר אחת הסוגיות הנפוצות ביותר היא כיצד לדבר עם הבוס או המנהל, במיוחד כשהוא נתפס כשתלטן, מעצבן או קשה. אליעד כהן מסביר בהרצאה שלו כיצד אפשר להתמודד נכון עם מצבים כאלו, דרך ניתוח מקרה אמיתי של יחסים בעייתיים בעבודה בין עובדת, מנהלת בכירה והבוסית שלה. איך להגיב כשהבוס כועס על משהו שאמרתם? אחת השאלות המרכזיות שאליעד כהן מנתח היא מה לעשות כאשר הבוס מתרגז בעקבות אמירה תמימה של העובד. בדוגמה שמובאת בהרצאה, עובדת סיפרה שהבוסית שלה התרגזה על כך שאמרה בפני אנשים אחרים שאחת המנהלות הייתה חסרה לה באירוע בעבודה. לכאורה, אמירה פשוטה וחיובית, אך הבוסית תפסה זאת כהתגרות וכחוסר התחשבות. אליעד מסביר כי הבוסית לא נפגעה מהכוונה הטובה, אלא מהדרך שבה הדברים נאמרו בפומבי, תוך התעלמות מרגישות מסוימת שנובעת מסכסוך פנימי בין הבוסית למנהלת השנייה. הפתרון שאליעד מציע הוא קודם כל לבדוק את הסיטואציה לעומק. הוא אומר כי לפני שמחליטים איך להגיב, צריך לוודא שהבנתם נכון את ... הזה, העובדת ניזונה משמועות של מנהלת אחרת שטענה שהבוסית כועסת עליה. אליעד מחדד שלא תמיד חייבים להניח את הגרוע מכל, וייתכן כי הדברים הגיעו אליה בצורה מעוותת. לכן חשוב להמתין, לשמוע באופן ישיר מהבוסית האם היא בכלל כועסת, ורק לאחר מכן להגיב בהתאם. מה המשפט האידיאלי לומר לבוס שכועס? אליעד כהן מדגיש שכאשר כבר מגיעים לשיחה מול הבוסית הכועסת, כדאי לפתוח בצורה עדינה וחכמה, לא בצורה של התנגשות. משפט אידיאלי יכול להיות לדוגמה: אני מבינה שהייתה אי הבנה ואני מצטערת שזה התפרש כך. המשפט הזה מראה שאתם מבינים את הצד של הבוסית, אבל לא מודים באשמה של ממש. הוא גם מציע להבהיר שהכוונה הייתה חיובית, כמו למשל: רק רציתי שהיא תרגיש טוב כי ידעתי שאבא שלה חולה, זו לא הייתה כוונה לפגוע או להתריס נגדך. איך נכון לנהל שיחה עם בוס עצבני או שתלטן? אחת ההנחיות החשובות שאליעד כהן נותן היא להבין מה הבוס רוצה לשמוע. לפעמים הבוס דווקא רוצה שיכירו בכעס שלו ויתנצלו, ולפעמים הוא רוצה דווקא שיסתרו אותו כדי להרגיש יותר בנוח. כדי לדעת איך נכון להגיב, אליעד מציע לשים לב לתגובת הבוס לאחר המשפט הראשוני שלכם. אם הוא נכנס למגננה או ממשיך לתקוף, סימן שלא אמרתם את המשפט שהוא ציפה לשמוע. במקרה הזה, אפשר לשנות כיוון ולהגיד ... כמו: אני יכולה להבין למה את מרגישה ככה. לעומת זאת, אם הבוס נראה רגוע לאחר משפט הפתיחה, אפשר להמשיך ולהבהיר את הכוונות המקוריות בצורה פשוטה ורגועה, בלי לעורר מחדש את הכעס. מה לעשות כשהבוס מתנהג ... אליעד כהן מסביר שחשוב להבין מדוע מפרשים את התנהגות הבוס כרוע. אנשים נוטים להגדיר אחרים כרעים כאשר הם נפגעים מהם, אך ייתכן שהפגיעה לא הייתה מכוונת. אליעד נותן דוגמה מאירוע משפחתי, שבו אדם פירש ... להשלכות של מה שאמרו. אם אכן מדובר בהתנהגות פוגענית של הבוס, הדרך הטובה ביותר היא לשוחח על כך בצורה ישירה אבל רגועה. להגיד לו בצורה עדינה: אני רוצה שתדע שלא התכוונתי לפגוע, ואני אשמח להסביר אם ... למלחמה אישית. איך להתמודד עם התעלמות או התנכלות מצד הבוס או עמיתים לעבודה? אליעד מציע לשים בפרופורציה את הבעיה. גם אם הבוס יחליט להתעלם או לעשות פרצופים, אפשר לבחור לא להתייחס לזה ברצינות רבה מדי. אפשר להגיד שלום בנימוס, להישאר ענייניים ולהמשיך בשגרה מבלי ... מבלי לגרור אותו. לסיכום, הדרך הטובה ביותר לדבר עם הבוס או מנהל עצבני היא להקשיב היטב, לבדוק את העובדות, לא למהר למסקנות, ולהבהיר תמיד שהכוונה שלכם חיובית. לא כדאי להיגרר לרגשות שליליים או מלחמות מיותרות. איך להתמודד עם בוס שתלטן? איך לדבר עם הבוס? איך להסתדר עם אנשים בעבודה? איך לשכנע את הבוס? מה לעשות כשהבוס כועס? איך לפתור מריבה בעבודה? ...
קריירה, העלאה במשכורת, שכיר כעצמאי, בוס כלקוח, קולגות כספקים, בעיות עם הבוס, איך להתקדם בקריירה? איך להתקדם במקום העבודה? הבוס שלך הוא הלקוח שלך, הקולגות שלך הם מתחרים שלך, איך לקבל העלאה במשכורת? איך לדבר עם הבוס?
קריירה, העלאה במשכורת, שכיר כעצמאי, בוס כלקוח, קולגות כספקים, בעיות עם הבוס, איך להתקדם בקריירה? איך להתקדם במקום העבודה? הבוס שלך הוא הלקוח שלך, הקולגות שלך הם מתחרים שלך, איך לקבל העלאה במשכורת? איך לדבר עם הבוס?
... העלאה במשכורת, שכיר כעצמאי, בוס כלקוח, קולגות כספקים, בעיות עם הבוס, איך להתקדם בקריירה? איך להתקדם במקום העבודה? הבוס שלך הוא הלקוח שלך, הקולגות שלך הם מתחרים שלך, איך לקבל העלאה במשכורת? איך לדבר עם הבוס? איך להתייחס נכון לבוס שלך במקום העבודה? כאשר יש לך בעיות עם הבוס שלך או עם אנשים אחרים במקום העבודה, הדרך הנכונה ביותר להסתכל על הסיטואציה היא לראות את עצמך כעצמאי ואת הבוס שלך כלקוח שלך. על פי הגישה שאליעד מציג, אתה אמנם שכיר, אבל למעשה אתה מנהל עסק עצמאי של אדם אחד, המספק שירותים לאדם אחר - שהוא הבוס שלך. הבוס שלך הוא הלקוח שקונה את שירותיך, והוא משלם לך בכל חודש בצורה של משכורת במקום שתוציא לו חשבונית. האם הבוס הוא הלקוח שלך והקולגות הם ספקים? כן, הבוס שלך אינו רק האדם שנותן לך הוראות אלא לקוח לכל דבר ועניין. אתה מוכר לו את היכולות המקצועיות שלך והוא משלם לך תמורתן. כל האנשים שעובדים איתך - הקולגות שלך - הם בעצם ספקים ... של אותו לקוח, שמספקים לו שירותים שונים במקביל אליך. אם אתה מנהל צוות, האנשים שתחתיך הם ספקי משנה שאתה אחראי לנהל בשביל הלקוח, כלומר, הבוס. איך להתמודד עם לקוח בעייתי כמו הבוס שלך? כאשר אדם מנהל עסק ויש לו לקוח בעייתי, לדוגמה בעל חנות שיש לו לקוח שכל הזמן מתלונן, עושה צרות או מתנהג בצורה לא נעימה, הוא צריך להיות מספיק טוב מבחינה מקצועית ומספיק טוב ... מצליח ויותר מקצועי, הוא יכול להרשות לעצמו לבחור עם אילו לקוחות לעבוד ואילו לקוחות לשחרר. בדיוק באותו האופן אתה כשכיר צריך לנהוג. אם הבוס שלך יוצר בעיות, הדרך האמיתית לפתור אותן היא לא להתלונן או לחכות שהבוס ישתנה, אלא להיות יותר מקצועי ויותר מיומן בשיווק ובמכירות של עצמך כמומחה בתחום שלך. המשמעות המעשית היא, ... שתדע למכור את עצמך טוב יותר בשוק העבודה, כך תוכל לקבל הצעות ממקומות עבודה טובים יותר. זה יאפשר לך לבחור את הלקוחות שלך, כלומר, את הבוסים שלך, ולא להיתקע עם בוס בעייתי אחד שפוגע באיכות החיים שלך. האם חוסר היכולת שלך להחליף מקום עבודה הוא באשמתך? אליעד מסביר כי אם אינך יכול להחליף לקוחות (בוסים), הסיבה היא שאתה עדיין לא מספיק טוב מבחינה מקצועית, או לא מספיק טוב בשיווק עצמי. ככל שתהיה מקצועי יותר, וככל שתשפר את היכולת שלך למכור את עצמך ולשווק את השירותים שאתה נותן, כך תוכל להגדיל את הביקוש לשירות שלך ולבחור לעבוד רק עם מקומות העבודה והבוסים שמתאימים לך. מדוע חשוב לשלב בין מקצועיות ליכולות מכירה? ישנם אנשים שהם מקצועיים מאוד אבל לא יודעים לשווק את עצמם, ולכן הם תלויים בלקוח אחד או בוס אחד. למשל, אדם שהוא צייר מוכשר מאוד אך לא מתעסק במכירות, ולכן הוא נאלץ למכור את יצירותיו רק לשכן שלו, והשכן מנצל אותו. הדרך היחידה של הצייר לשפר את מצבו היא לא רק לשפר את ... שלך (הבוס). לדוגמה, אם אתה חשמלאי שעובד בפרויקט יחד עם אינסטלטור, צבעי ונגר, ואתה לא מסתדר איתם, הבעיה שלך היא מול הלקוח - כלומר, הבוס. לא מעניין את הלקוח שלך שאתם לא מסתדרים ביניכם, הוא רוצה לקבל שירות טוב. הפתרון הוא להיות מקצועי מספיק כדי לספק שירות מעולה ללא קשר לבעיות בין הספקים האחרים. אם המצב קשה ... העבודה ואת הלקוחות המתאימים לך ביותר. ככל שתתייחס לעצמך כעצמאי יותר, כך תהיה חופשי יותר לעצב את הקריירה שלך כרצונך. אתה לא תלוי בבוס או במקום עבודה אחד - אלא אתה בעל עסק, המספק שירותים בתחום מומחיותך, וכל הארגונים הם לקוחות פוטנציאליים שלך. לסיכום, מה השלבים להצלחה במקום העבודה? ראה את הבוס כלקוח ולא כבוס בלבד. ראה את עצמך כעצמאי המספק שירות. שפר את רמת המקצועיות שלך באופן מתמיד. למד למכור את עצמך היטב, התעסק בשיווק עצמי. חפש תמיד הצעות עבודה ומקומות עבודה חדשים. העדף מקומות עבודה עם סביבת עבודה מקצועית, נעימה ומסודרת. אל תתפשר על מקום עבודה שלא טוב לך. איך לקבל העלאה בשכר? איך לשכנע את הבוס? איך להתייחס למעסיק שלך? שכיר או עצמאי? איך לחשוב כמו עצמאי? בעיות במקום העבודה איך להתמודד עם בעיות עם הבוס שלך? שלום חברים, הפעם נדבר על איך נכון להתמודד עם בעיות עם הבוס שלך. אתה נמצא במקום עבודה, יש לך בעיות עם הבוס שלך - אותו אדם שמעסיק אותך ומשלם לך משכורת - או אולי יש לך בעיות עם קולגות שעובדים איתך. איך נכון להסתכל על הסיטואציה הזו? התשובה היא פשוטה: הבוס שלך הוא לקוח שלך. כן, קראת נכון. אתה למעשה בעל עסק עצמאי שמוכר שירותים, והבוס שלך הוא הלקוח שלך. כך גם שאר העובדים בארגון - הם ספקי שירות של הבוס שלך. אם אתה מנהל צוות, האנשים שתחתיך הם ספקים של הבוס שלך ואתה האחראי על ניהול הספקים הללו. מה עושים כאשר יש בעיה עם הלקוח שלך? תאר לעצמך שאתה בעל עסק ויש לך לקוח בעייתי. מה עליך לעשות? בעל עסק שמוכר מוצרים ללקוחות ואחד מהם ...
טיפים לניהול שיחה, איך לשאול שאלה נכון? איך לקבל תשובה לשאלה שלך? איך להגיב כשמישהו נותן תשובות לא נכונות לשאלה שלך? איך לפקס מישהו בשיחה? איך למקד מישהו בשיחה? איך לגרום למישהו לענות לך תשובה עניינית לשאלה שלך? איך לגרום למישהו לא לענות לך תשובות טיפשיות לשאלה שלך? רטוריקה, איך להתווכח נכון? איך לנהל שיחה?
... החלקית והשגויה שלו. ועוד דוגמה: בוס: למה איחרת לעבודה?. עובד: כי היו פקקים. בוס: באמת, איזה פקקים היו? באיזה כביש? באמת? כל בוקר יש שם פקקים?. עובד: תשובה כלשהי. בוס: אוקיי, אני מבין שהיו פקקים, אבל למה איחרת לעבודה, יכולת לקום יותר מוקדם ...
איך לדבר עם אנשים? איך לדבר עם הבוס? איך לדבר עם בעל סמכות? איך לדבר עם עובד? איך להפוך את הבוס לחבר שלך? איך לדבר עם בחורה? איך לדבר עם גבר? מה להגיד בדייט? מיומנויות תקשורת בין אישית, מיומנויות שיחה
איך לדבר עם אנשים? איך לדבר עם הבוס? איך לדבר עם בעל סמכות? איך לדבר עם עובד? איך להפוך את הבוס לחבר שלך? איך לדבר עם בחורה? איך לדבר עם גבר? מה להגיד בדייט? מיומנויות תקשורת בין אישית, מיומנויות שיחה
... לדבר עם אנשים? איך לדבר עם הבוס? איך לדבר עם בעל סמכות? איך לדבר עם עובד? איך להפוך את הבוס לחבר שלך? איך לדבר עם בחורה? איך לדבר עם גבר? מה להגיד בדייט? מיומנויות תקשורת בין אישית, מיומנויות שיחה איך נכון לדבר עם אנשים בעמדות סמכות? הדרך הנכונה לדבר עם אנשים, ובמיוחד עם אנשים הנמצאים בעמדות סמכות, כמו בוס או מנהל, תלויה באופן שבו הם היו רוצים שתפנה אליהם. כאשר רוצים ליצור אווירה נעימה וקרובה עם ... להבין בדיוק כיצד לעשות זאת בפועל, אפילו כאשר לא מכירים היטב את האדם. אליעד כהן מסביר שהדבר הראשון שצריך לזכור הוא שהאדם שמולנו, ובמיוחד אדם בעל סמכות כמו בוס, תמיד ירצה יחס מורכב: מצד אחד הוא מעוניין שיתייחסו אליו בכבוד הראוי לו, בתוקף מעמדו ותפקידו, מצד שני הוא גם ירצה שיתייחסו אליו כאל חבר וייצרו איתו קרבה אמיתית שאינה תלויה רק בסמכות או בתפקיד. אליעד מדגיש שהדרך הנכונה לשוחח עם הבוס אינה בדיוק כמו לדבר עם חבר, אך גם לא רק בפנייה פורמאלית ומנוכרת. איך ליצור קרבה עם הבוס ולהפוך אותו לחבר? אליעד מדגיש שאם תפנה אל הבוס שלך רק בצורה חברית מדי, הדבר עלול להעביר מסר של זלזול בסמכותו ולהוביל לכך שהוא לא יכבד אותך ... יבין שהכבוד כלפיו תלוי אך ורק בסמכותו ולא באישיותו. לדוגמה, אם תזמין חבר לארוחת צהריים, אתה יכול לומר לו בצורה פשוטה: בא לך לאכול איתי צהריים? אם תפנה כך לבוס, ייתכן שזה לא יתקבל באותה נינוחות, מכיוון שהבוס עשוי לצפות ליחס של כבוד שונה מזה הניתן לחבר ... בצורה פורמאלית מדי ותאמר משהו כמו האם כבודו רוצה לאכול איתי צהריים?, זה עלול ליצור ריחוק. לכן אליעד אומר שבמקרים כאלה יש למצוא איזון נכון, שהוא התייחסות אל הבוס מתוך כבוד לתפקידו, אך גם תוך גילוי יחס ידידותי אישי כלפיו כאדם. איך לדעת מה האדם רוצה לשמוע ... כל אדם רוצה שיעריכו ויאהבו אותו בזכות מעמדו, יכולותיו או הישגיו - כלומר, בתנאים מסוימים, ולא רק ללא תנאי. שני הרצונות הללו קיימים אצל כל האנשים, כולל בוסים, מנהלים, קולגות, עובדים, בני זוג, חברים ואפילו אנשים זרים לחלוטין. אדם אינו יכול להסתפק רק ... מוערך כאדם אלא רק בשל יכולותיו או תפקידו. לדוגמה, אם אתה מדבר עם העובד שלך רק כחבר, הוא ירגיש שאינך דמות סמכות, ולא יוכל לסמוך עליך כמנהל. אם תדבר אליו רק כבוס, הוא ירגיש שאתה מתייחס אליו רק כאל עובד ולא כאדם, ולכן הוא לא ירגיש נינוח איתך. הוא מעוניין להרגיש שאתה גם חבר וגם בוס, גם קרוב וגם בעל סמכות. האם חשוב להכיר אישית את האדם לפני שפונים אליו? אליעד מסביר ... איך להתנהל מול אנשים שיש להם שליטה על חייך? אליעד כהן מביא דוגמה נוספת מהעולם של יחסי עובד - מעביד: אם העובד שלך יחשוב שאתה מתייחס אליו טוב רק בגלל שאתה הבוס שלו ויש לך יכולת השפעה על המשכורת או על עתידו בעבודה, הוא לא באמת יאמין שהיחס שלך אליו ... מפחד או מתלות. כדי ליצור תקשורת איכותית ואותנטית, חשוב להראות שהיחס הוא לא רק מפחד או מתלות אלא מתוך כנות והערכה אישית אמיתית. לדוגמה, אם עובד יתנהג בכבוד לבוס רק בגלל פחד, הרי ברור שאם הבוס יאבד את כוחו, היחס ישתנה לרעה. אך אם העובד גם מעריך את הבוס באופן אישי, אז אפילו ללא כוח סמכותי, היחס החיובי יישאר. ולכן אליעד ממליץ תמיד למצוא את ... גם כבוד והערכה למעמד, אך במקביל גם להראות פתיחות אישית וקרבה ללא תנאים. השילוב הזה הוא המפתח לתקשורת בין אישית מוצלחת, אפקטיבית, וארוכת טווח. איך לדבר עם הבוס? איך להפוך את הבוס לחבר שלך? מה להגיד בדייט? איך לפנות לבעל סמכות? איך לדבר נכון עם אנשים? איך ליצור אווירה ...
להפוך את הרע לטוב, חלש או חזק, למה חלש הוא חזק? למה חזק הוא חלש? להרגיש חלש, להרגיש חזק, להרגיש מושפל, בעיות בעבודה, בעיות עם הבוס, התמודדות עם הבוס, בעיות עם המנהל
להפוך את הרע לטוב, חלש או חזק, למה חלש הוא חזק? למה חזק הוא חלש? להרגיש חלש, להרגיש חזק, להרגיש מושפל, בעיות בעבודה, בעיות עם הבוס, התמודדות עם הבוס, בעיות עם המנהל
... את הרע לטוב, חלש או חזק, למה חלש הוא חזק? למה חזק הוא חלש? להרגיש חלש, להרגיש חזק, להרגיש מושפל, בעיות בעבודה, בעיות עם הבוס, התמודדות עם הבוס, בעיות עם המנהל למה להרגיש חלש זה בעצם להרגיש ... יכולה בעצם לייצר חוויה עמוקה של חוזק נפשי, בתנאי שאדם מבין מדוע הוא מרגיש חלש ומסכים לקבל את התחושה הזו ללא התנגדות. אליעד מביא דוגמה של עובד שיש לו בוס חדש בעבודה. העובד מספר שקשה לו עם הבוס, הוא חש שהבוס לא אמין, מתנהג בצורה לא נעימה וגורם לו להרגיש רע. אליעד מעלה נקודה חשובה: מדוע בכלל האדם לא אוהב את אותו הבוס? מה בדיוק גורם לו לא לאהוב אותו? ההסבר הראשוני הוא שהעובד מרגיש צורך להיות פחות אותנטי ליד הבוס, כי הוא מרגיש שהבוס לא אמין. אליעד מכוון אותו לבדוק האם הבוס אכן לא אמין בכל התחומים או רק בתחומים מסוימים. אולי ישנם תחומים שבהם דווקא טוב שהבוס לא אמין, כגון תחומים פוליטיים או אישיים שלא נוח לדבר עליהם בפתיחות מלאה. אליעד מציע לראות את החיסרון של הבוס כיתרון אפשרי במצבים מסוימים. כיצד להפוך ... בעיה עבורך. אם אתה מרגיש מוגבל או חלש לידו, אולי זו הזדמנות ללמוד איך להרגיש חופשי וחזק מבפנים, גם במצבים שבהם אתה לא מקבל את מה שאתה רוצה. לדוגמה, אם הבוס גורם לך להרגיש שאתה לא יכול לעשות כרצונך בעבודה, תוכל להתייחס לכך כהזדמנות ללמוד כיצד להרגיש חזק ומאושר גם כשאתה לא שולט במצב. אם הבוס כביכול אומר לך אתה לא יכול לעשות כרצונך, תוכל ... פיתוח עצמאות פנימית. איך אפשר להרגיש חופשי גם כשמרגישים מוגבלים? אליעד כהן מסביר שהרגשת חולשה או השפלה מתרחשת רק כאשר יש לך רצון מוגדר שאינו מתממש. אם הבוס מגביל אותך וגורם לך להרגיש חלש, זה קורה רק כי ... שאתה רוצה. אבל מה אם תוכל לשחרר את הצורך בשליטה מלאה? אם תצליח לשחרר את ההיצמדות לרצונות המוגדרים שלך, לא תרגיש יותר חלש או מושפל. החולשה שאתה חווה ליד הבוס היא בעצם הזמנה פנימית להשתחרר מהתלות ברצונות ... כזה, החולשה לא יכולה לפגוע בך או לשלוט בך. אדם שמקבל באופן מלא שהוא חלש הופך בעצם לחזק מאוד, כי הוא מפסיק להיות תלוי בצורך להרגיש תמיד חזק. לדוגמה, אם הבוס משפיל אותך, ואתה מצליח לקבל את ההשפלה כתחושה פנימית בלבד מבלי להתנגד לה, אז באופן מיידי אתה משתחרר מהכוח של הבוס להשפיל אותך. במצב זה, אתה הופך להיות החזק ... הוא פשוט ועמוק: החולשה והחוזק שלך תלויים אך ורק ברצונות שלך. ככל שאתה פחות תלוי בכך שדברים חיצוניים יקרו כרצונך, כך אתה הופך לחזק באמת. איך להתמודד עם בוס קשה? איך להפוך חסרונות ליתרונות? להרגיש חלש ...
לפרגן לאחרים, פירגון לאחרים, האם לפרגן לאשים אחרים? מתי לפרגן לאחרים? כמה לפרגן לאחרים? לקחת קרדיט, להשפיל אחרים, איך להתקדם במקום עבודה? בניית קריירה, ניהול קריירה, הסרת אחריות, לקיחת אחריות, אומנות הפירגון, איך להתקדם בחיים?
לפרגן לאחרים, פירגון לאחרים, האם לפרגן לאשים אחרים? מתי לפרגן לאחרים? כמה לפרגן לאחרים? לקחת קרדיט, להשפיל אחרים, איך להתקדם במקום עבודה? בניית קריירה, ניהול קריירה, הסרת אחריות, לקיחת אחריות, אומנות הפירגון, איך להתקדם בחיים?
... לאדם להיתפס כיהיר ומנותק מהסביבה. למה חשוב לדעת גם לפרגן לאחרים? בהקשרים מקצועיים, בוס יעדיף עובדים שמבצעים את עבודתם בהצלחה אך גם יודעים לשתף ולהעריך את עבודת הצוות. כך גם בין ... תרחיק את האנשים, ותגרום להם לפעול נגדך. מדוע חשוב גם לפרגן לאחרים? במקום עבודה, בוס יעדיף עובד שהוא איש צוות טוב, שעובד היטב עם אחרים ויודע לפרגן לאחרים. גם בין חברים, אדם שמצליח ...
ריצוי, לרצות אחרים, איך להפסיק לרצות אנשים? מהו ריצוי? איך לא לרצות אחרים? ריצוי במערכות יחסים, ריצוי בזוגיות, ריצוי חברתי, ריצוי אחרים, ריצוי אנשים, ריצוי יתר, ריצוי ילדים, לרצות אנשים, לרצות את כולם, איך להפסיק לרצות אחרים?
ריצוי, לרצות אחרים, איך להפסיק לרצות אנשים? מהו ריצוי? איך לא לרצות אחרים? ריצוי במערכות יחסים, ריצוי בזוגיות, ריצוי חברתי, ריצוי אחרים, ריצוי אנשים, ריצוי יתר, ריצוי ילדים, לרצות אנשים, לרצות את כולם, איך להפסיק לרצות אחרים?
... פשוטות, כשאתה עושה פעולה כדי לספק את רצונו של מישהו, אתה למעשה מרצה אותו. ריצוי יכול להיות כלפי אנשים שונים כמו הורים, ילדים, בן או בת זוג, חברים או בוס בעבודה. אליעד כהן מסביר שריצוי בפני עצמו אינו שלילי, למעשה, כל העולם שלנו מבוסס על סוג של ריצוי. לדוגמה, כשאתה הולך לעבודה שאתה לא בהכרח אוהב, אתה עושה זאת כדי לקבל משכורת. כלומר, אתה מרצה את הבוס שלך כדי לקבל תגמול, וזה הגיוני לגמרי. עם זאת, בעיית הריצוי מתחילה כאשר האדם מרגיש שהוא עושה פעולות בניגוד לרצונו. כלומר, ... הילד יאהב אותו, ואז כשההורה יהיה זקן, הילד יטפל בו בחזרה. במילים אחרות, כל פעולת ריצוי מבוססת על חישוב של עלות ותועלת. דוגמאות נוספות הן עובד שמרצה את הבוס כדי לשמור על עבודתו, או אדם שמרצה חברים כדי להיות מקובל חברתית. אליעד מדגיש שאף אחד לא באמת מרצה את כולם בכל דבר. האדם ... מרצים משום שהם חושבים שהם יקבלו תועלת כלשהי - אהבה, כבוד, ביטחון, כסף, או כדי למנוע תוצאה שלילית כמו דחייה או כעס. דוגמאות למניעים של ריצוי: אדם שמרצה את הבוס כדי לשמור על מקום העבודה. הורה שמרצה את ילדו כדי לקבל אהבה. בן זוג שמרצה את בת זוגו מתוך פחד לאבד אותה. חבר שמרצה את ... סיבות לריצוי, טיפול בריצוי, ריצוי עצמי, ריצוי מוגזם, ריצוי הורים, לרצות את הילדים, לרצות את החברים, ריצוי חברים, ריצוי בת זוג, ריצוי בן זוג, ריצוי בוס, ריצוי בעבודה, ריצוי במקום העבודה ...
רצון לשנות את המציאות, למה אתה רוצה לשנות את המציאות, למה באמת אתה סובל, למה אתה לא חווה שלמות
רצון לשנות את המציאות, למה אתה רוצה לשנות את המציאות, למה באמת אתה סובל, למה אתה לא חווה שלמות
... לא פוסק. האדם תמיד רוצה משהו, וכשהוא משיג אותו הוא מיד רוצה משהו אחר. כך האדם יוצר לעצמו סבל נצחי. הוא ממשיל את הרצון לבוס אכזרי שמכריח את האדם כל הזמן לתכנן, לדאוג, ולהתאמץ כדי להשיג משהו. האדם אף פעם לא יכול לנוח באמת, משום שהוא תמיד רוצה לשנות ... הרצון. האדם כל הזמן חושב איך לשנות את המציאות, אבל חשוב יותר זה, איך לשנות את הרצון שלו. האדם כל הזמן רוצה עוד, כי יש בוס אכזרי בתוכו 24 שעות, ואפילו בחלום, שיושב עלינו ומפעיל אותנו כל הזמן, וזה הרצון. אז אם אתה רוצה לצאת לפנסיה, אתה צריך להבין את הבוס הזה. למעשה זה אתה הבוס. וכשאתה שואל, למה יש לי רצון? אתה בודק את עצמך, איך אתה מפעיל את עצמך. הבעיה היא לא במציאות, אלא ברצון, וזה תנסו להבין. אם לאדם ...
תרופות נגד חרדה, תרופות נגד דיכאון, להיגמל מתרופות, גמילה מתרופות הרגעה, חרדות בלי תרופות, להפסיק לקחת תרופות
תרופות נגד חרדה, תרופות נגד דיכאון, להיגמל מתרופות, גמילה מתרופות הרגעה, חרדות בלי תרופות, להפסיק לקחת תרופות
... ומפורטת: גם היום, בכל פעולה שהאדם עושה הוא כפוף לרצון שלו, שגם הוא סוג של בוס פנימי. האדם תמיד מרגיש סוג של כפייה, כי כל פעולה שהוא עושה כפופה לרצון כלשהו - ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לתת משוב על העובדים שלך, להמליץ לבוס על העובד שלך, להמליץ על העובדים שלך, להתלונן על העובדים שלך, לתת חוות דעת על העובדים שלך, לקחת אחריות על העובדים שלך, אחריות המנהל על ביצועי העובדים, להאשים את העובדים שלך, לפרגן לעובדים שלך
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: בוס, כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: בוס, איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להאמין בעצמך? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם גירושין? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך להיגמל מהימורים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור אהבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לעשות יותר כסף? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך לחנך ילדים? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? בשביל מה לחיות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? מה המשמעות של החיים? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם באמת הכל לטובה? האם הכל אפשרי? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש או אין אלוהים? איך להנות בחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש אמת מוחלטת? למה לא להתאבד? למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות מאושר? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לזמן ולמקום ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר אישי, אימון אישי לנוער, אימון אישי לזוגיות בתחום בוס - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2031 שניות - עכשיו 17_07_2025 השעה 18:04:06 - wesi1