אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך ללמוד מאליעד כהן? 2 שיטות ללמוד מאליעד כהן, 2 דרכים לקבל יעוץ מאליעד כהן, למה ללמוד מאליעד כהן? האם כדאי ללמוד מאליעד כהן? האם לקבל יעוץ מאליעד כהן...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך ללמוד מאליעד כהן? 2 שיטות ללמוד מאליעד כהן, 2 דרכים לקבל יעוץ מאליעד כהן, למה ללמוד מאליעד כהן? האם כדאי ללמוד מאליעד כהן? האם לקבל יעוץ מאליעד כהן? איך לקבל יעוץ מאליעד כהן? מה אפשר ללמוד מאליעד כהן? ללמוד איך להסיק מסקנות, ללמוד איך למצוא תשובות לשאלות, להבדיל בין עובדה לפירוש, לחשוב לבד באופן עצמאי, ללמוד לחשוב בהיגיון, ללמוד לפתח את השכל, רמות של עובדה ופירוש, תלות במורה רוחני, המלצה על אליעד כהן, ביקורת על אליעד כהן, השכל של אליעד כהן
וכאן אסביר, על 2 דרכים איך אפשרי להיעזר בי וללמוד ממני. ואסביר האם באמת צריך ללמוד ממני או שאפשרי להסתדר לבד ועוד.

כשאדם מבקש ממני יעוץ וסיוע, עליו להבין שהוא צריך להבין שיש לו 2 אפשרויות לקבל ממני עזרה והוא צריך לבחור באחת משתי האפשרויות האלו. ולכל אפשרות יש את היתרונות ואת החסרונות שלה. וכמובן שאפשר גם את שתי האפשרויות ביחד, אבל צריך לבחור באיזה מינון כל אחת מהאפשרויות.

ואסביר: בעיקרון כאשר בן אדם מתייעץ איתי על איזה נושא ומבקש עזרה באיזה נושא, הוא צריך לבחור, האם הוא רוצה דגים או שהוא רוצה ללמוד לדוג. דהיינו, כאשר מישהו בא לשאול אותי שאלה, לדוגמה "איך להתמודד עם פרידה" "איך להיגמל מהתמכרות" "איזה עסק להקים" וכל כיו"ב, באפשרותו של האדם לבחור כי הוא רוצה שאני "אגלה" לו את התשובה ואומר לו מה אני חושב ומה דעתי שהוא צריך לעשות כדי להשיג מטרה כזו או אחרת. זאת אפשרות אחת. דהיינו, האדם רוצה דגים לאכול.

והאפשרות השניה היא, שהוא רוצה שאני אלמד אותו לדוג. דהיינו, שהוא רוצה שאני אלמד אותו איך לחשוב ואיך למצוא תשובה לשאלה שהוא שואל. ואיך לנתח את הסיטואציה שהוא רוצה לנתח. כאשר המיקוד יהיה לא במה הפתרון לבעיה שהוא ניצב בפניה, אלא ב איך לנתח את הבעיה שהוא ניצב בפניה.

כי כאשר בן אדם שואל אותי שאלה כלשהי, אז ברור שבדרך כלל אני אשאל אותו שאלות כלשהן, כדי להגדיר יותר טוב את מה שהוא רוצה. אבל לאחר מכן, אם אותו אדם רוצה עזרה מהירה וסיוע מהיר, אז הוא ישר ישמע ממני את דעתי, מה לדעתי הוא צריך לעשות כדי להתמודד עם הבעיה שהוא רוצה להתמודד איתה.

ובפועל, אני לוקח את המידע מהאדם, עושה לו אנליזות וחישובים כאלו ואחרים, ועל בסיס זה אני נותן לו תשובה לשאלה שלו.

ומי שמבקש עזרה, צריך לשאול את עצמו, מה הוא רוצה יותר, האם הוא יותר רוצה לקבל את התשובה לשאלה שלו, או שהוא רוצה ללמוד איך למצוא פתרון לשאלה שלו. ללמוד איך לנתח ואיך להבין את השאלה שלו, ללמוד איך לחשוב, ללמוד איך להסיק מסקנות, ללמוד איך למצוא תשובות לשאלות וכולי.

והיתרונות של האפשרות הראשונה היא, שזה חוסך לאדם את כל התהליך של החשיבה העצמית שלו עם עצמו. כי אני סוג של חושב במקומו. אני לוקח את המידע שהאדם מספק לי, עושה עליו כל מיני חישובים, בהתאם לשכל שלי, לצורת החשיבה שלי, לניסיון שלי וכולי, ובהתאם לזה, אני אומר לו את חוות דעתי, מה עליו לעשות, ומה היתרונות והחסרונות של כל אפשרות שיש לו, ולמה כדאי לו לעשות כך או אחרת, ומה כנראה יקרה אם הוא יעשה כך או אחרת וכולי וכולי.

והיתרון המרכזי הוא, שהאדם מקבל תשובות במהירות למה שהוא רוצה לדעת, הוא לא צריך להתאמץ ולשבור את הראש ולעשות יותר מידי ניתוחים. התשובות והמסקנות מגיעות מהר.

אבל יש גם חיסרון והוא, שהאדם פחות לומד לחשוב לבד עם עצמו, להבין בעצמו איך לנתח את הבעיות שלו. כי הבעיות במהותן חוזרות על עצמן ודרכי הפתרון לבעיות השונות, די זהים. וצורת הניתוח של בעיות, די זהה אחת לשניה. לבדוק הנחות יסוד, להבדיל בין עובדה לפירוש, לבדוק מה האמת, לעשות ניתוח סיבתיות, ולהסיק מסקנות וכולי.

ולכן יש גם דרך נוספת, שהיא יותר קשה, יותר מסורבלת, יותר ארוכה, יותר מתסבכת, יותר מסחררת, שהיא הדרך שבה האדם לומד לחשוב. דהיינו, במקום שמישהו ירים במקומך את המשקל הכבד, אז אתה צריך להתאמץ להרים את המשקל הכבד, ובצורה נכונה כמובן. כי מי שינסה ללמוד להתאמן לבד, כנראה שיעשה יותר טעויות מאשר מי שיקבל הדרכה איך להתאמן.

וזה אומר, שכאשר האדם שואל אותי שאלה, יש לו אפשרות להגדיר מראש, שלא מעניינת אותו התשובה לשאלה שלו, ושלא אכפת לו מה התשובה לשאלה שלו. אבל כן מעניין אותו איך הגיוני לנתח את השאלה שלו.

ואז המיקוד הוא, בללמוד איך לחשוב, ללמוד לקחת את השאלה ולחלק אותה לחלקים, לבדוק את הנחות היסוד של השאלה, לזהות איזו הנחת יסוד היא עובדה ואיזו הנחת יסוד היא פירוש, ללמוד לעשות ניתוח סיבתיות, ללמוד לנתח לחשוב ולהסיק מסקנות. ואז בדרך הקשה, דהיינו, בדרך הארוכה והקצרה, כך האדם לומד יותר מהר ללמוד ללכת לבד. כי הפוקוס זה להעביר את המאמץ המחשבתי אל האדם עצמו, שילמד לחשוב באופן עצמאי.

ומה החיסרון של האפשרות השניה? החיסרון הוא, שהאדם יכול לצאת יותר מבולבל, האדם יכול לצאת עם יותר ספקות מאשר קודם, האדם אולי לא יקבל תשובה לשאלה שלו ואולי יהיו לו עוד יותר שאלות בטווח הקצר. אבל בסך הכל, האדם לומד ללכת באופן עצמאי.

אם אתה רוצה להרים 100 קילו, או שתתחיל ללמוד להרים קילו ואז מתישהו אולי תרים מאה קילו, או שמישהו אחר ירים בשבילך את המאה קילו ואז פחות תתקדם ביכולת שלך להתמודד לבד.

ובאופן כללי אני אומר, שהרצון לנתח נכון את השאלה, יותר מאשר למצוא תשובה לשאלה, הוא חשוב ביותר באופן כללי. הרצון להבין את האמת לגבי השאלה, בלי קשר לרצון למצוא תשובה לשאלה, הוא קריטי ביותר, כאשר כן רוצים למצוא תשובה לשאלה. וזה כמובן נושא אחר.

ובהקשר של לקבל ממני יעוץ, כמובן שהאדם יכול לבחור שגם וגם. הוא גם רוצה לפעמים את התשובה שאני חושב שהכי מתאימה עבורו, אבל הוא גם רוצה לפעמים ללמוד לחשוב באופן עצמאי, באמצעות הכוונה. אבל אז, המיקוד הוא בללמוד לחשוב ולא בלקבל תשובה לשאלה.

ואני אוסיף, באפשרות השניה שהאדם רוצה ללמוד איך לחשוב באופן עצמאי, למה בעצם שהוא ירצה בכלל להתייעץ איתי על משהו ולמה שהאדם לא ישב עם עצמו ושילמד לחשוב לבד באופן עצמאי?

והתשובה היא: שכל מה שאני יכול ללמד מישהו, כל דבר שכזה האדם יכול גם ללמוד לבד, בלעדי מתוך עצמו בלבד. למעט דברים שקשורים לניסיון ושאינם תלויים בשכל. לדוגמה, אני לא יכול ללמוד לבד סינית, בלי סיני שילמד אותי סינית. כי מדובר כאן על משהו שתלוי בזיכרון, בדמיון, בניסיון, ולא מדובר על משהו שתלוי בשכל ובהיגיון. לדעת ששולחן בסינית קוראים לזה X, זה לא משהו של שכל אלא של ניסיון.

ולכן את הניסיון שיש לי, לא כל אחד יכול ללמוד לבד. וגם אני לא יכול לדעת עם השכל שלי, את כל הניסיון שיש לדוגמה לרופא עיניים מומחה וכולי וכולי.

אבל ללמוד לחשוב בהיגיון, ללמוד לנתח דברים, ללמוד להסיק מסקנות, ללמוד לפתח את השכל, את כל זה, כל אחד יכול ללמוד לבד מעצמו, בלי שום סיוע חיצוני כלשהו של מישהו כלשהו.

אז מה ההבדל בין אדם שמנסה ללמוד ולפתח את השכל באופן עצמאי, לבין אדם שלדוגמה בוחר ללמוד איתי לפתח את השכל שלו?

והתשובה היא, שמצד האמת האדם יכול ללמוד הכל לבד. אלא שאם האדם ינסה ללמוד לבד להרים משקל כבד, זה מגדיל את הסיכוי לכך, שתוך כדי תהליך הלמידה הוא ייפצע וינסה להרים יותר מידי משקל בצורה לא נכונה וכיו"ב. ואז זה מגדיל את הסיכוי לכך שהוא יפצע ולא ירצה להמשיך להתאמן וכולי. כמו בסיפור של 4 נכנסו לפרדס וכולי.

במובן שכאשר האדם לומד לחשוב לבד, יש כאן המון תהליכים. וצריכים לדעת לעשות אותם בצורה נכונה ומדורגת לפי רמת קושי. ומי שיקפוץ מהר מידי רחוק מידי, עלול להיתקע להתייאש ולפרוש.

או לדוגמה בן אדם שינסה ללמוד להמציא מכשיר חשמלי, באופן עצמאי. תאורטית ועקרונית זה אפשרי. אבל זה מגדיל את הסיכוי, לכך שהוא יתחשמל בדרך...

לדוגמה העניין של למצוא הנחות יסוד, ברמת העיקרון כל דבר אפשרי לפרק אותו, עד לרמה של מי אמר שיש הבדל בין יש לאין, ולהטיל ספק בחושים וכולי וכולי. אבל כאשר אדם לומד לחשוב, הוא לא צריך לרוץ הרחק מידי, אלא הוא צריך בתור התחלה ללמוד לזהות, באיזה הנחות יסוד להטיל ספק ובמה לא להטיל ספק. מה כן אפשרי להניח כעובדה ומה להגדיר את זה כפירוש.

כי אם לא, אז האדם עשוי להגדיר את הכל כפירוש. שזה נכון במובן מסוים, שהכל זה רק פירוש. אבל זה למתקדמים של המתקדמים. ומי שיתחיל שם, להגדיר את הכל כפירוש, הוא תוך שניה ילך לאיבוד. וצריכים לדעת בהתחלה, מה להגדיר כפירוש ומה להגדיר כעובדה. ויש רמות של עובדה ופירוש וכולי.

ולדוגמה הנושא של ניתוח סיבתיות, שצריך לנתח 4 שאלות, את הסיבה, את התוצאה, את הקשר בין הסיבה לתוצאה ובין התוצאה לסיבה. אבל צריכים לדעת מאיפה להתחיל להתמקד, כדי לא ללכת לאיבוד.

וכאשר בן אדם מנסה לאתר הנחות יסוד של רעיון, הוא צריך לדעת איך לסדר את הנחות היסוד בסדר נכון. ועד היכן לפרק את הנחות היסוד ומה לא להגדיר כהנחת יסוד, אלא לקבל את זה כאמת מוחלטת שאינה הנחת יסוד.

וכאשר לומדים לחשוב לבד ובאופן עצמאי, מאוד קל ללכת לאיבוד ולהתייאש. או לחשוב שאתה חכם, למרות שאתה בדרך לבית המשוגעים. והמון אנשים משתגעים ומתחרפנים, כי הם מנסים להיות חכמים, מנסים להטיל ספק, מטילים ספק בצורה לא נכונה, מטילים ספק באופן חלקי, מטילים ספק במשהו שהוא מחויב ולא מטילים ספק במשהו אחר שהוא אפשרי. ואז האדם הולך לאיבוד, מתחרפן וכולי.

ולכל אדם יש גם הטיות קוגניטיביות במקביל לזה שהוא מחפש את האמת לבד. ובכל דבר יש סם חיים וסם המוות. וההטיות הקוגניטיביות של האדם, והפחדים שלו וכולי, מטים את המוח של האדם לחפש את האמת. והאדם מחפש את האמת, באמצעות השכל של עצמו, שהוא עצמו לא מספיק מכויל.

וזה מגדיל את הסיכוי שהאדם ישתבש וכולי. ואם האדם במקרה גם צורך סמים תוך כדי, ואם האדם גם לומד במקביל קבלה / תורת הנסתר / רעיון כזה או אחר, הוא עשוי לעשות מיקס שלם וכאוס שלם בתוך המוח של עצמו וללכת לאיבוד.

ולכן אני חוזר שוב, מצד האמת, לפתח את השכל במאה אחוז, בצורה מושלמת, כל אחד יכול לבד במאה אחוז. אבל זה מגדיל באופן די גבוה את הסיכוי לכך שהאדם יישבר ויתייאש. ולכן כאשר האדם עושה את זה עם הכוונה שלי לצורך העניין, אז זה מגדיל את הסיכוי שהוא יתקדם בלי להתייאש.

כי אני מסביר לו, איך לנתח דברים ובמה כן להטיל ספק ובמה לא להטיל ספק וכולי. כאשר כמובן שבעתיד האדם יצטרך באופן עצמי, להטיל ספק גם בכל מה שהוא למד ממני והוא יצטרך לבדוק עם האמת של עצמו, את הכל כולל הכל בלי שום הטיה חיצונית כלשהי. אבל בהתחלה, זה נותן לאדם איזה בסיס ואיזה כיוון מחשבתי להתקדם ולא לעשות לעצמו כאב ראש, שלא מחויב לעבור אותו בהתחלה.

וכמובן אני אוסיף, שללמוד ממני איך לחשוב בהיגיון, זה הכל בהנחה שאני יודע לחשוב בהיגיון ושאני יודע ללמד לחשוב בהיגיון. וגם זאת הנחת יסוד וכולי. אבל בטוח נכון, שאני מלמד את האדם לחשוב בצורה מסוימת. האם היא חשיבה הגיונית או לא, זאת שאלה אחרת.

לסיכום: כשאדם שואל אותי שאלה, הוא יכול או לבחור לרצות לקבל תשובה כמה שיותר מהר לשאלה שלו, על בסיס דעתי וכולי, או לבחור ללמוד ממני איך לחשוב ואיך לנתח את המצב שלו, בלי קשר למה התשובה לשאלה שלו ולמתי שהוא יקבל תשובה לשאלה שלו.

בנוסף, בן אדם יכול לפתח את השכל לבד, בלי שום סיוע כלשהו, אבל ידע של מישהו אחר, לא בהכרח שאפשרי להשיג באופן עצמאי. החיסרון בלנסות לפתח את השכל לבד, הוא בכך שזה מגדיל את הסיכוי שהאדם יעשה את זה בצורה לא נכונה, יפצע נפשית ויפרוש לבית המשוגעים וכולי.
יכולות חשיבה כישורי חשיבה תהליך חיצוניות הרמת חפצים נכון כמה שיותר מהר עובדות או פירושים אימון מאה אחוז קבלה כל אחד יכול ללמוד 2 דרכים לקבל יעוץ 2 דרכים לקבל יעוץ מאליעד כהן 2 שיטות ללמוד מאליעד כהן eip איך לאמן את החשיבה איך לאמן את המוח איך להבדיל בין עובדה לפירוש איך להבדיל בין פירוש לעובדה איך להיות גאון איך להיות חכם איך להיות יותר חכם איך להסיק מסקנות איך לחשוב איך לחשוב בהיגיון איך ללמוד איך ללמוד מאליעד כהן איך למצוא תשובות איך למצוא תשובות לשאלות איך לפתח איך לפתח את החשיבה איך לפתח את המוח איך לפתח את השכל איך לפתח חשיבה איך לפתח יכולת חשיבה איך לקבל יעוץ איך לקבל יעוץ מאליעד כהן איך לשאול שאלות איך לשפר את החשיבה איך לשפר את המוח איך לשפר את השכל איך לשפר יכולות חשיבה איך לשפר יכולות שכליות אימון המוח אימון קוגניטיבי אליעד כהן אליעד כהן מנהל כת אליעד כהן נוכל אליעד כהן רמאי אליעד כהן שקרן אליעד כהן שרלטן ביקורת ביקורת על אליעד כהן ביקורתיות בשביל מה לשאול שאלות דרכים לקבל יעוץ דרכים לקבל יעוץ מאליעד כהן האם אליעד כהן האם אליעד כהן נוכל האם כדאי ללמוד מאליעד כהן האם ללמוד מאליעד כהן האם לקבל יעוץ מאליעד כהן הבדל הבדלה הבדלים הדרך של אליעד כהן היגיון המלצה המלצה על אליעד כהן המלצות הנוסחה של אליעד כהן הסוד של אליעד כהן השיטה של אליעד כהן השכל השכל של אליעד כהן התפתחות החשיבה התפתחות שכלית חשיבה הגיונית יועץ יכולות חשיבה יכולות קוגניטיביות יכולות שכליות יכולת חשיבה יכולת קוגניטיבית יכולת שכלית יעוץ כיצד לפתח את השכל כישורי חשיבה כישורים קוגניטיביים כישורים שכליים לאמן את החשיבה לאמן את המוח לאמן את השכל לבד להבדיל להבדיל בין עובדה לפירוש להבדיל בין פירוש לעובדה להיות גאון להיות חכם להיות יותר חכם להסיק מסקנות להפוך את העובדה לפירוש להפוך את העובדות לפירושים להפוך את הפירוש לעובדה להפוך את הפירושים לעובדות להפוך עובדה לפירוש להפוך פירוש לעובדה להציג עובדה כפירוש להציג פירוש כעובדה לחשוב לחשוב בהיגיון לחשוב לבד באופן עצמאי ללמוד ללמוד איך להסיק מסקנות ללמוד איך למצוא תשובות ללמוד איך למצוא תשובות לשאלות ללמוד לחשוב ללמוד לחשוב בהיגיון ללמוד לפתח את השכל ללמוד מאליעד כהן למה אליעד כהן למה ללמוד מאליעד כהן למה לפתח את המוח למה לפתח את השכל למידה למצוא למצוא תשובות למצוא תשובות לשאלות לפתח לפתח את החשיבה לפתח את המוח לפתח את השכל לפתח חשיבה לפתח יכולות חשיבה לפתח יכולות קוגניטיביות לפתח יכולות שכליות לפתח יכולת חשיבה לפתח יכולת קוגניטיבית לפתח יכולת שכלית לקבל לקבל יעוץ לקבל יעוץ מאליעד כהן לשאול לשאול שאלות לשפר את החשיבה לשפר את המוח לשפר את השכל לשפר יכולות חשיבה לשפר יכולות קוגניטיביות לשפר יכולות שכליות לשפר יכולת חשיבה לשפר יכולת קוגניטיבית לשפר יכולת שכלית מאיפה השכל של אליעד כהן מה אפשר ללמוד מאליעד כהן מה הנוסחה של אליעד כהן מה הסוד של אליעד כהן מה השיטה של אליעד כהן מה ללמוד מאליעד כהן מהי שיטת eip מורה רוחני מורים רוחניים מיומנויות חשיבה מיומנויות קוגניטיביות מיומנויות שכליות מיומנות חשיבה מיומנות קוגניטיבית מיומנות שכלית ממי ללמוד ממי לקבל יעוץ מסקנה מסקנות מצא את ההבדלים עובדה עובדה או פירוש עובדה או פרשנות עובדה ופירוש עובדה כפירוש עובדה לפירוש עובדה מול פירוש עובדה פירוש עובדות עובדות או פירושים עובדות ופירושים עובדות לפירושים עובדות מול פירושים עובדות פירושים עצמאות עצמאי פירוש פירוש או עובדה פירוש ועובדה פירוש כעובדה פירוש לעובדה פירוש מול עובדה פירוש עובדה פירושים או עובדות פירושים ועובדות פירושים לעובדות פירושים מול עובדות פירושים עובדות פיתוח פיתוח החשיבה פיתוח המוח פיתוח השכל פיתוח חשיבה פיתוח יכולות חשיבה פיתוח יכולות קוגניטיביות פיתוח יכולות שכליות פיתוח יכולת חשיבה פיתוח יכולת קוגניטיבית פיתוח יכולת שכלית פרשנות או עובדה קושיות על אליעד כהן רוחני רוחניות רמות של עובדה רמות של עובדה ופירוש שאלה שאלות שאלות על אליעד כהן שיטות שיטות ללמוד מאליעד כהן שיטות לפיתוח החשיבה שיטות לפיתוח המוח שיטות לפיתוח השכל שיטות לפיתוח חשיבה שיטת eip שיפור החשיבה שיפור המוח שיפור השכל שיפור יכולות חשיבה שיפור יכולות קוגניטיביות שיפור יכולות שכליות שיפור יכולת חשיבה שיפור יכולת קוגניטיבית שיפור יכולת שכלית שכל תלונות על אליעד כהן תלות תלות במורה תלות במורה רוחני תלותיות תרגול קוגניטיבי תרגילים לפיתוח החשיבה תרגילים לפיתוח המוח תרגילים לפיתוח השכל תרגילים לפיתוח חשיבה תשובות תשובות לשאלות
ניתוח תנועתי של הרמת משקל מהרצפה, באיזה מפרקים אפשר להשתמש כדי להרים משקל מהרצפה? האם באמת אפשר לשמור על גב ישר בהרמת חפצים מהרצפה? למה קשה לשמור על גב ישר? צורות שונות לעשות סקוואט, מהי הרמה לא נכונה? ארגונומיה
ניתוח תנועתי של הרמת משקל מהרצפה, באיזה מפרקים אפשר להשתמש כדי להרים משקל מהרצפה? האם באמת אפשר לשמור על גב ישר בהרמת חפצים מהרצפה? למה קשה לשמור על גב ישר? צורות שונות לעשות סקוואט, מהי הרמה לא נכונה? ארגונומיה
... תנועתי של הרמת משקל מהרצפה, באיזה מפרקים אפשר להשתמש כדי להרים משקל מהרצפה? האם באמת אפשר לשמור על גב ישר בהרמת חפצים מהרצפה? למה קשה לשמור על גב ישר? צורות שונות לעשות סקוואט, מהי הרמה לא נכונה? ארגונומיה מהן הדרכים השונות להרים משקל מהרצפה ומהן ההשלכות של כל אחת מהן? ההרצאה של אליעד כהן מתמקדת בניתוח התנועתי של הרמת משקל מהרצפה ומסבירה את השיטות השונות בהן ניתן להרים משקל , כמו גם את ההשפעות השונות של כל אחת מהן על הגב והמפרקים. אליעד מתחיל בהסבר על החשיבות של שמירה על גב ישר בעת הרמת משקל, והוא מציין כי יש להבין את התנועות המגוונות שעשויות להתרחש כאשר אדם מרים משקל מהרצפה. השאלה המרכזית היא כיצד ניתן להרים משקל מבלי לגרום לעומס מיותר על עמוד השדרה. האם אפשר לשמור על גב ישר בהרמת משקל מהרצפה? ההסבר הראשון של אליעד עוסק בשאלה אם ניתן לשמור על גב ישר בהרמת משקל. הוא מציין כי ישנם כמה דרכים בהן ניתן להרים משקל מהרצפה, ואלה כוללות: כפיפה בחוליות בעמוד השדרה, כפיפה במפרק האגן, וכפיפה במפרק הברך. כל אחת ... האם חשוב לשמור על גב ישר במהלך הרמת משקל? במהלך ההרצאה, אליעד מבהיר כי שמירה על גב ישר חשובה אך קשה מאוד במצבים מסוימים. הוא מתאר כיצד, בזמן הרמת משקל, לעיתים יש צורך בכפיפה של עמוד השדרה. החלק החשוב הוא להבין כי שמירה על גב ישר עלולה לגרום ... כיצד להימנע מטעויות בזמן הרמת משקל? ההרצאה כוללת הסברים כיצד ניתן להימנע מטעויות במהלך הרמת משקל, כמו הכפיפה הלא נכונה של הגב או של המפרקים. הוא מדגיש את הצורך בשמירה על שיווי משקל ומציע דרכים לשיפור טכניקת הרמת המשקל, כמו סידור הרגליים בצורה נכונה או קיום זוויות גמישות במפרקים השונים. מהי הדרך הנכונה להרים משקל מהרצפה? הסיום של ההרצאה עוסק בדרך הנכונה להרים משקל מהרצפה. אליעד מסביר כי הדרך היעילה והנכונה להרים משקל היא באמצעות שילוב של כפיפות במפרקי הקרסול, הברך והאגן תוך שמירה על גב ישר. הוא מציין כי כל ... להיות מכוון בצורה נכונה, ושהרמה נכונה תתבצע רק כאשר כל המפרקים מעורבים בתנועה. האם אפשר לשמור על גב ישר בהרמת משקל? כיצד למנוע טעויות בהרמת משקל? מהן דרכי הרמת משקל נכונה? מהם היתרונות והחסרונות של כפיפה במפרקים שונים? תופעת butt wink והשלכותיה 3 דרכים להרים משקל, הארגונומיה של ניטול ידני - הרמת משאות בצורה נכונה! נשיאת משקלים בידיים, איך למנוע מצב שנשיאת משאות כבדים גורמת לעומס על הגב ... ולבעיות גב? מהי הביומכניקה של הרמה נכונה ונשיאה נכונה? איך לגרום להפחתת מומנט המשקל בעת הרמה ידנית של משקלים כבדים? איך לגרום להימנעות ... בגב? האם חשוב כיפוף ברכיים בעת הרמת משקל? טעויות בשמירה על גב זקוף, איך להתכופף נכון? איך להרים בצורה נכונה משא? למה קשה לשמור על גב זקוף? איך מרימים דברים נכון? שמירה על שיווי משקל, למה קשה לשמור על גב ישר? כפיפה במפרק הקרסול, איך לשמור על גב ...
מהי הדרך האידיאלית להרמת משא כבד? מהי הדרך הנכונה ביותר להרים דברים כבדים? איך הכי נכון להתכופף כדי להרים דברים כבדים מהרצפה? ארגונומיה, deadlift vs squat, high bar squat vs low bar squat vs front squat
מהי הדרך האידיאלית להרמת משא כבד? מהי הדרך הנכונה ביותר להרים דברים כבדים? איך הכי נכון להתכופף כדי להרים דברים כבדים מהרצפה? ארגונומיה, deadlift vs squat, high bar squat vs low bar squat vs front squat
... הדרך האידיאלית להרמת משא כבד? מהי הדרך הנכונה ביותר להרים דברים כבדים? איך הכי נכון להתכופף כדי להרים דברים כבדים מהרצפה? ארגונומיה, deadlift vs squat, high bar squat vs low bar squat vs front squat איך נכון להרים חפצים כבדים בלי לפגוע בגב? כאשר רוצים להרים חפצים או משקל כבד מהרצפה, ישנם כמה עקרונות ארגונומיים חשובים שצריך להקפיד עליהם. אליעד מסביר שהדרך האידיאלית להרים דברים כבדים תלויה בשימוש נכון במפרקים, בהקפדה על גב ישר ובהימנעות מוחלטת מכפיפה מוגזמת של עמוד השדרה. מהי הטעות הגדולה ביותר שעושים כשמרימים דברים מהרצפה? כאשר מרימים חפצים, הגוף משתמש בעיקר בארבעה מפרקים עיקריים: מפרק הקרסול מפרק הברך מפרק הירך (האגן) חוליות עמוד השדרה אליעד מדגיש שיש טעות נפוצה שהרוב מסכימים ... השדרה. מהי השיטה הטכנית להרמה נכונה מהרצפה? אחרי שמבינים שצריך לשמור על גב ישר, אליעד מדגים כיצד לבצע זאת: יש לבצע את הכפיפה מהאגן ומהברכיים, תוך שמירת הגב ישר במצב נייטרלי. הרמה נכונה נעשית באמצעות שימוש מרכזי בירכיים (Hip hinge) ובברכיים (Squat), ומינימום עומס על החוליות. חשוב להבין שאומנם ניתן לשמור על גב ישר במגוון ... גב ישר לחלוטין. אליעד מציין שהרמה נכונה מחייבת גמישות בהמסטרינג. ללא גמישות מספקת, האדם ייאלץ לעגל את הגב, ולכן חשוב לעבוד על תרגילי גמישות באופן קבוע. מדוע חשוב לשמור על גב ישר? ... האם דדליפט או סקוואט עדיף להרמת משא כבד מהרצפה? אליעד מזכיר את התרגילים המוכרים מהרמת משקולות כמו דדליפט וסקוואט (high bar, low bar ו - front squat). כל אחד מהם דורש ... (deep squat). לסיכום, כיצד יש להרים דברים כבדים בצורה נכונה? הימנע תמיד מכפיפה של עמוד השדרה (גב עקום). שמור על גב ישר באמצעות כפיפה נכונה בירכיים ובברכיים. הקפד לעבוד על ... הבדל בין גב ישר לבין גב זקוף. איך להרים משקל כבד נכון? למה חשוב לשמור על גב ישר? איך להגמיש את ההמסטרינג? מה ההבדל בין גב ישר לגב זקוף? איך להימנע מכיפוף קדמי בגב? מה גורם ... דיסק? איך למנוע כאבי גב בהרמת משאות? למה חשוב לשמור על גב זקוף? הארגונומיה של ניטול ידני - הרמת משאות בצורה נכונה! נשיאת משקלים בידיים, איך למנוע מצב שנשיאת משאות כבדים גורמת לעומס על הגב התחתון ולבעיות גב? מהי הביומכניקה של הרמה נכונה ונשיאה נכונה? איך לגרום להפחתת מומנט המשקל בעת הרמה ידנית של משקלים כבדים? איך לגרום להימנעות מכיפוף קדמי בגב? האם חשוב כיפוף ברכיים בעת הרמת משקל? איך להגמיש את ההמסטרינג? back squat vs front squat, גב ישר, גב עקום, הרמת משקל כבד, איך להרים משא נכון? איך להרים חפצים נכון? הרמת חפצים מהרצפה, איך להרים חפצים כבדים בצורה נכונה? פרונט סקוואט מול סקוואט רגיל, איך להרים משא בצורה נכונה? deep squat, איך מרימים משקל? הרמת חפצים כבדים בצורה נכונה, איך להרים בצורה נכונה משא כבד? butt wink, איך מרימים משקל כבד בצורה נכונה? איך מרימים משקל נכון? איך להרים נכון משקל? באיזה תרגיל מרימים הכי הרבה משקל? חוסר גמישות בהמסטרינג וכאבי גב, איזה שרירים עובדים בתרגיל? איך להרים דברים בצורה נכונה?
11 טיפים איך להרים משקל בצורה נכונה, 11 שיטות איך להרים חפצים מהרצפה, 11 שיטות איך לשמור על גב ישר, 11 טריקים איך לשמור על בריאות הגב ואיך להרים דברים כבדים מהרצפה, 11 עצות איך להרים משא בצורה נכונה, ארגונומיה
11 טיפים איך להרים משקל בצורה נכונה, 11 שיטות איך להרים חפצים מהרצפה, 11 שיטות איך לשמור על גב ישר, 11 טריקים איך לשמור על בריאות הגב ואיך להרים דברים כבדים מהרצפה, 11 עצות איך להרים משא בצורה נכונה, ארגונומיה
... טיפים איך להרים משקל בצורה נכונה, 11 שיטות איך להרים חפצים מהרצפה, 11 שיטות איך לשמור על גב ישר, 11 טריקים איך לשמור על בריאות הגב ואיך להרים דברים כבדים מהרצפה, 11 עצות איך להרים משא בצורה נכונה, ארגונומיה איך להרים משקל בצורה נכונה? ההרצאה של אליעד כהן מתמקדת בטיפים וטריקים כיצד להרים משקל בצורה נכונה, תוך שמירה על גב ישר והימנעות ... על בריאות הגב, תוך שמירה על יציבות ושימוש נכון בשרירי הגוף בזמן הרמת משקלים כבדים. מהם הטיפים המרכזיים להרים משקל עם גב ישר? 1. הכיפוף של הברך אחד הטיפים הראשונים אליעד מציע הוא לקופף את הברך כאשר אתה מתכופף כדי להרים משקל. הכיפוף של הברך מאפשר שמירה על גב ישר תוך שמירה ... רגל אחת אחורה טיפ נוסף שמציע אליעד הוא לקחת רגל אחת אחורה בעת הרמת המשקל. פעולה זו לא רק עוזרת לשמור על יציבות, אלא גם ... הגב ישר. 4. פיסוק הרגליים טיפ נוסף הוא לפסוק את הרגליים בעת הרמת משקל. פעולה זו מאפשרת לגוף להימנע מכיפוף מיותר בעמוד ... השרירים הארבע ראשיים, צריכים להיות גמישים על מנת להקל על הרמת משקל בצורה נכונה. תרגול גמישות ותרגילים לחיזוק ... חשובים לשמירה על יציבות במהלך הרמה. 7. הקרבה של המשקל לגוף כאשר מרימים משקל, חשוב להחזיק את המשקל קרוב לגוף. ככל שהמשקל קרוב ... מציין שלפעמים עדיף להעדיף כפיפה במפרק הירך (האגן) כאשר מבצעים הרמת משקל, ולא רק להסתמך על כפיפה בברך. פעולה זו מאפשרת ... ומפחיתה את הלחץ על הגב התחתון. איך לשמור על בריאות הגב במהלך הרמת משקלים? אליעד מסביר את החשיבות של שמירה על גב ישר במהלך הרמת משקלים, במיוחד כאשר מדובר בהרמות כבדות. כל אחד ... חשובים לשמירה על בריאות הגב והימנעות מכאבים או בעיות גב בעתיד. הרמת משקל בצורה נכונה שמירה על גב ישר בהרמת משקל טיפים לשמירה על בריאות הגב הימנעות מכאבים בעמוד השדרה תרגולי גמישות לגב שיטות הרמה נכונה לחפצים כבדים הארגונומיה של ניטול ידני - הרמת משאות בצורה נכונה! נשיאת משקלים בידיים, איך למנוע ... כבדים גורמת לעומס על הגב התחתון ולבעיות גב? מהי הביומכניקה של הרמה נכונה ונשיאה נכונה? איך לגרום להפחתת מומנט המשקל בעת ... איך לגרום להימנעות מכיפוף קדמי בגב? האם חשוב כיפוף ברכיים בעת הרמת משקל? הרמת חפצים מהרצפה בצורה נכונה, איך להרים חפצים כבדים בצורה נכונה? איך להרים דברים כבדים בצורה נכונה? איך לבצע הרמה מהרצפה בצורה נכונה? איך להרים בצורה נכונה משא כבד? הרמת משקל בצורה נכונה, הרמת דברים בצורה נכונה, הרמה נכונה של דברים כבדים, הרמת דברים כבדים נכון, הרמת חפצים כבדים נכון,
התפתחות אישית והתמודדות עם קשיים, למה חייב להתמודד עם קושי כדי להתפתח? למה בלי קושי אין התפתחות אישית? איך להתפתח ברמה האישית? קשיים והתפתחות אישית, איך להתפתח אישית? פיתוח אישיות, התפתחות מקצועית, עצלנות והתפתחות אישית
... עדיף וטוב יותר מהמצב הנוכחי שבו הוא נמצא. מהי משמעות הקושי בתהליך ההתפתחות האישית? אליעד כהן מדגים זאת באמצעות דוגמה מעולם הספורט: אדם שמנסה להרים משקלים כבדים כדי לפתח שריר. אם האדם הזה לא יתאמץ ולא ירגיש קושי בעת האימון, הוא לא יצליח לפתח את השריר. זהו עיקרון ברור ופשוט: אם האדם לא יפעיל על עצמו עומס ולא יגרום לעצמו להתמודד עם קשיים, השרירים שלו לא יתחזקו. מצד שני, הוא מדגיש גם את הסיכון: יכול להיות שהאדם ינסה להרים משקל כבד מדי, והמאמץ יגרום לו לקרוע שריר, ואז לא תהיה התפתחות, אלא דווקא הידרדרות במצבו. למה עצלנות מונעת התפתחות אישית? אחד הרעיונות ...
2 תהליכים במציאת תשובה לשאלה, הפשטת שאלה, מציאת הנחות יסוד של שאלה, חקר המוח, איך המוח מנתח מידע? פירוק שאלה לגורמים, הבנת מבנה של שאלה, מציאת המהות של השאלה, איך למצוא את מהות השאלה? מהי מהות? איך למצוא תשובות? איך ללמוד לחשוב?
2 תהליכים במציאת תשובה לשאלה, הפשטת שאלה, מציאת הנחות יסוד של שאלה, חקר המוח, איך המוח מנתח מידע? פירוק שאלה לגורמים, הבנת מבנה של שאלה, מציאת המהות של השאלה, איך למצוא את מהות השאלה? מהי מהות? איך למצוא תשובות? איך ללמוד לחשוב?
... למצוא את מהות השאלה? מהי מהות? איך למצוא תשובות? איך ללמוד לחשוב? מהם שני התהליכים במציאת תשובה לשאלה? אליעד כהן מסביר שקיימים שני תהליכים מרכזיים במציאת תשובה לשאלה: תהליך של מציאת הנחות יסוד ותהליך של הפשטת השאלה. לכל אחד מהתהליכים תפקיד שונה ... שני התהליכים יכולה להוביל למציאת תשובות נכונות ומדויקות יותר. מהן הנחות יסוד ואיך מזהים אותן? הנחות יסוד הן הבסיס שעליו נשענת השאלה. אליעד נותן דוגמה של בניין עם קומות, שהקומה ... חסרה או שגויה. לדוגמה, אם אדם שואל מה יותר קשה, לחזק רצון או להחליש רצון?, אליעד מסביר שהנחות היסוד של השאלה הן: קיים מושג שנקרא רצון. ניתן לחזק אותו או להחליש אותו. יש ... את הנחות היסוד, עלולים לפספס שאלות חשובות - למשל, אולי בכלל אין אפשרות לחזק או להחליש רצון, או אולי אין הבדל בקושי ביניהם. מהו תהליך הפשטת השאלה ואיך מבצעים אותו? הפשטת השאלה, לפי אליעד כהן, היא תהליך שונה ממציאת הנחות יסוד. הפשטה פירושה להוריד את הלבושים של השאלה, ולהישאר רק עם המבנה הבסיסי שלה. למשל, אם מישהו שואל האם עדיף ללכת לים או לבריכה?, הפשטת השאלה תהיה האם עדיף לעשות X או Y?. בעצם, לוקחים את התוכן הספציפי (ים, בריכה) ומסירים אותו, נשארים רק ... של השאלה המקורית. השוואה בין שאלות דומות כדי למצוא מכנה משותף. הורדת הרכיבים הלא - חיוניים, והשארת המהות בלבד. אליעד מדגים זאת שוב עם השאלה: מה יותר קשה, להחליש או לחזק ... היסוד או קודם לפשט את השאלה? אליעד כהן טוען שברוב המקרים חובה למצוא קודם את הנחות היסוד. הוא מסביר זאת בכך שלפני שמתחילים לנסות לפשט שאלה או לחפש תשובה, חייבים להבין בוודאות ... הוא נותן דוגמה נוספת: אם שואלים מי ברא את העולם?, האדם כבר מניח שיש דבר כזה בריאה ושצריך להיות בורא. ללא בדיקת ההנחות הללו (אולי העולם לא נברא מעולם?), כל החיפוש אחר ... אליעד מסביר שגם אם אפשר לעיתים למצוא תשובות טובות בלי לבדוק את כל הנחות היסוד, עדיין אם רוצים להיצמד לאמת ולוודאות מלאה, חייבים קודם לבדוק את הנחות היסוד. למה לפעמים קשה יותר לפשט ... מאשר למצוא את הנחות היסוד שלה? אליעד כהן מסביר שתהליך מציאת הנחות יסוד הוא יחסית פשוט. כמו לפרק שולחן לחלקים - פשוט מפרקים את השאלה לכל חלקיה. לעומת זאת, לפשט שאלה דורש תהליך מורכב יותר של השוואה בין שאלות שונות ומציאת המכנה המשותף ביניהן, פעולה שדורשת יותר אנרגיה מחשבתית ויכולת השוואה וניתוח. הוא מדגים: קל לפרק תפוח לחלקים קטנים, אך לפשט ... ולחלל הפנוי בליקוטי מוהרן? אליעד כהן מתייחס לספר ליקוטי מוהרן (תורה סד), שמדבר על שאלות שאין להן תשובה, המגיעות מהחלל הפנוי. הוא מסביר שלפעמים שאלות נראות מתוחכמות וקשות מאוד, אך למעשה הן מבוססות על הנחות יסוד שגויות. השאלות האלו רק נראות חוכמות ועמוקות, אך אם נבדוק לעומק, נגלה שהן אינן באמת שאלות. הן קיימות רק כי האדם קיבל את הנחות היסוד בלי לבדוק אותן. לפיכך, אליעד מחדד שוב את החשיבות של בדיקת הנחות היסוד לפני שממשיכים לחפש תשובה ... זו בחיים? אליעד ממליץ לקחת את השאלות היומיומיות ולהתחיל לפרק אותן להנחות יסוד, ולא למהר לחפש להן תשובות. הוא מציע לא להתמקד בחיפוש פתרונות לבעיות, אלא קודם כל להבין מה בכלל הבעיה, והאם היא בכלל קיימת. הגישה הזו מאפשרת לראות דברים בצורה ... מה זה לפשט שאלה? איך המוח מנתח שאלות? מה זה שאלות מהחלל הפנוי? איך ללמוד לחשוב? איך למצוא את המהות של משהו? איך מוצאים את המהות? מהות ומכנה משותף, מכנה משותף ומהות, מספר מהויות שונות, כמה מהויות ... לשאלה, לוגיקה, איך המוח מנתח שאלות? איך המוח מוצא תשובות לשאלות? לא לתת תשובה עד שלא מבין את השאלה, הבנת השאלה לפני התשובה, קודם להבין את השאלה, אחר כך לתת תשובה, למצוא נוסחה למצוא תשובה לשאלה, זיהוי מבנה של שאלה, הבנת חוקיות של שאלה, מציאת תשובה לשאלה, נוסחה איך למצוא תשובה לשאלה, דוגמה לניתוח שאלה, מה לעשות קודם? איך מוצאים תשובה לשאלה? ניתוח תהליך למצוא תשובה לשאלה, מה קדם למה ב
פיתוח החשיבה של מישהו אחר, להיות חכם, איך לגרום למישהו להיות יותר חכם? איך ללמד מישהו לחשוב בהיגיון? איך לגרום למישהו לחשוב בהיגיון? איך לפתח את השכל של מישהו אחר? איך לגדל ילד חכם? איך לפתח את השכל של הילד שלך? ללמוד לחשוב
פיתוח החשיבה של מישהו אחר, להיות חכם, איך לגרום למישהו להיות יותר חכם? איך ללמד מישהו לחשוב בהיגיון? איך לגרום למישהו לחשוב בהיגיון? איך לפתח את השכל של מישהו אחר? איך לגדל ילד חכם? איך לפתח את השכל של הילד שלך? ללמוד לחשוב
פיתוח החשיבה של מישהו אחר, להיות חכם, איך לגרום למישהו להיות יותר חכם? איך ללמד מישהו לחשוב בהיגיון? איך לגרום למישהו לחשוב בהיגיון? איך לפתח את השכל של מישהו אחר? איך לגדל ילד חכם? איך לפתח את השכל של הילד שלך? ללמוד לחשוב איך אפשר לגרום למישהו להיות יותר חכם? כאשר רוצים להפוך מישהו לחכם יותר, ראשית כל, חשוב להבין מה משמעות הביטוי חכם. לפי אליעד כהן, חכם הוא אדם שחושב בהיגיון. לכן, אם רוצים לגרום לילד, בן זוג, עובד או כל אדם קרוב לחשוב בצורה חכמה יותר, המטרה המרכזית היא ללמד אותו לחשוב בהיגיון. מה המשמעות של לחשוב בהיגיון? חשיבה הגיונית פירושה לקחת כל מצב או טענה ולנתח אותם לפי כללים מוגדרים וברורים של סיבתיות. אליעד מסביר שהיכולת להבין את יחסי הסיבה והתוצאה בתוך סיטואציה מסוימת היא הבסיס לחשיבה הגיונית. כדי להמחיש את זה, הוא מביא דוגמה מפורטת של ילד שחזר מבית הספר וטוען שהוא כועס משום שצחקו עליו. איך ללמד חשיבה הגיונית דרך דוגמה של ילד כועס? השלב הראשון שאליעד כהן מציע הוא להתמקד במה שמעניין את הילד, במקרה הזה, הכעס שלו. הילד מספר שהוא כועס כי צחקו עליו. כאן יש לנו מצב קלאסי של סיבתיות: - הסיבה: צחקו עליו. - התוצאה: הילד כועס. אליעד מונה ארבע שאלות ספציפיות שצריך לשאול כדי ללמד אותו לחשוב בהיגיון: האם הסיבה מחויבת? האם בהכרח צחקו עליו? מה באמת קרה שם בדיוק? האם הסיבה מחייבת את התוצאה? האם העובדה שצחקו עליו מחייבת שהוא יכעס, או שאפשר להגיב אחרת? האם התוצאה מתחייבת מהסיבה? האם הכעס שלו נובע בהכרח מהסיבה היחידה שצחקו עליו, או שיש גם סיבות נוספות? האם התוצאה עצמה מחויבת? האם הוא באמת כועס? אולי הוא רק חושב שהוא כועס? אליעד מסביר כי על ידי כך שמרגילים את הילד לשאול את השאלות האלה באופן שיטתי, הילד יתרגל לחשוב בצורה לוגית והגיונית. זהו תהליך שדורש חזרה מתמדת, אבל בסופו של דבר, הילד יהפוך לאדם שחושב בצורה עצמאית, ביקורתית והגיונית. איך ניתן ללמד חשיבה הגיונית באופן עקיף, ללא הדרכה ישירה? אליעד מדגיש שלא תמיד אפשרי לבוא לאדם ולהסביר לו בצורה ישירה כיצד לחשוב בהיגיון, ולכן יש גם שיטה עקיפה לעשות זאת. השיטה העקיפה היא שאנחנו בעצמנו נשאל את האדם שאלות שיגרמו לו
חידת LeetCode Solution - Strong Password Checker, פתרון ליטקוד, LeetCode Solution, לפתור שאלות ב LeetCode, מדעי המחשב, תכנות מחשבים, לעבוד בהייטק, ללמוד תכנות מחשבים, להיות מתכנת, ללמוד לתכנת, הכנה לראיון טכני, ראיון עבודה בהייטק, שאלות ליטקוד, פיתוח תוכנה, איך לכתוב קוד? ללמוד לכתוב קוד, חידות היגיון, ללמוד לחשוב, ללמוד לנתח דברים, ללמוד לפרק לגורמים, ללמוד לחלק לחלקים, ללמוד למצוא חוקיות, איך לחלק לחלקים? איך למצוא חוקיות? איך לנתח תהליכים?
... LeetCode Solution - Strong Password Checker, פתרון ליטקוד, LeetCode Solution, לפתור שאלות ב LeetCode, מדעי המחשב, תכנות מחשבים, לעבוד בהייטק, ללמוד תכנות מחשבים, להיות מתכנת, ללמוד לתכנת, הכנה לראיון טכני, ראיון עבודה בהייטק, שאלות ליטקוד, פיתוח תוכנה, איך לכתוב קוד? ללמוד לכתוב קוד, חידות היגיון, ללמוד לחשוב, ללמוד לנתח דברים, ללמוד לפרק לגורמים, ללמוד לחלק לחלקים, ללמוד למצוא חוקיות, איך לחלק לחלקים? איך למצוא חוקיות? איך לנתח תהליכים? והפעם נדבר על שאלת 420. LeetCode - Strong Password Checker הבאה: A password is considered strong ... אפשרי להניח שרוב האנשים יגידו שכן. כי אם אורך הסיסמה קטן מ 6 תווים, אז צריך להוסיף תווים. ואם אורך הסיסמה גדול מ 20 תווים, אז צריכים למחוק תווים. אבל מאחר שחשוב לנו ללמוד לחלק לחלקים, אז אומר בצורה ברורה, כי מצד האמת, אפשרי לנסח את השאלה בצורה עוד יותר פשוטה. דהיינו: התנאי של אורך סיסמה חייב להיות בין 6 לבין 20, הוא תנאי מורכב ולא ... לנסות להתחיל לפתור ממנו. ומאחר שמטרת המאמר היא לא ללמד את הפתרון של השאלה, אלא כן ללמד איך אפשרי למצוא את הפתרון לשאלה. ומאחר שכדי למצוא את הפתרון לשאלה, צריכים ללמוד לחלק לחלקים הכי קטנים שיש, לכן אני אציג כאן רצף של שאלות, מהקל אל הכבד, איך אמורים לגשת לנתח את השאלה הזאת: האם אני יודע לפתור את השאלה במקרה שיש רק חוק 1 שאומר ש: הסיסמה צריכה להיות באורך של לפחות תו 1 הסיסמה צריכה ... נצטרך להוסיף 3 תווים כדי לגרום לסיסמה להיות תקינה. דהיינו, נצטרך לעשות 3 פעולות של הוספה כדי לגרום לסיסמה להיות תקינה כסיסמה חזקה. ועכשיו ננסה להבין, האם אני יודע למצוא תשובה לשאלה, אם יש רק חוק 1 שאומר ש: הסיסמה צריכה להיות באורך של לא יותר מ תו 1 הסיסמה צריכה להיות באורך של לא יותר מ 2 תווים הסיסמה צריכה להיות באורך של לא יותר מ 3 ... לפתור. כי יותר קל לדעת אם הסיסמה מכילה אות 1 ספציפית, מאשר לדעת אם הסיסמה מכילה אות 1 קטנה כלשהי. וגם יותר קל להבין שצריכים להוסיף אות 1 ספציפית אם היא חסרה, מאשר לחשוב איזו אות קטנה עלינו להוסיף, במידה ואין שום אות קטנה כלשהי. ולכן נשאל מה אם: הסיסמה צריכה להכיל את האות a הסיסמה צריכה להכיל את האות b הסיסמה צריכה להכיל אות ... צריכה להכיל אות 1 קטנה כלשהי ואות אחת גדולה כלשהי? ואם הסיסמה צריכה להכיל אות אחת קטנה כלשהי אות אחת גדולה כלשהי וספרה אחת כלשהי? וכאן דילגתי קצת על חלקים ועל שאלות יותר קטנות, אבל כמובן שהיה אפשרי לחלק את זה למקרים יותר קטנים. אז מי שיתבונן יראה, כי חוק מספר 2 שאומר שהסיסמה צריכה להכיל אות 1 קטנה גדולה וספרה, בעצם אומר ש: ... לנו הכי פחות וודאות לגבי כמות או סוג הפעולות שעלינו לבצע. מהי החוקיות של הפעולות עצמן? מה היחס ביניהן? ואם נעמיק עוד קצת לגבי הפעולות האפשריות לתקן סיסמה, וננסה לשאול את עצמנו, אם יכולנו לבחור פעולה אחת או 2 פעולות בלבד, מה היינו בוחרים? האם יש פעולה שעדיפה על פעולות אחרות? אם נחקור את הנושא נראה ש: בשביל סיסמה שתהיה באורך לפחות ... פעולות ההחלפה שצריך לעשות כדי לפתור תווים רצופים, היא X 3 פעולות החלפה. דהיינו, לדוגמה רצף של 17 יצטרך 17 לחלק ל 3 יוצא 5, דהיינו, 5 פעולות החלפה וכולי. ומכאן נחזור לשאול את עצמנו, איזו פעולת מחיקה הכי יעילה? היכן הכי כדאי למחוק? והתשובה תהיה, היכן שפעולת המחיקה חוסכת הכי הרבה פעולות החלפה. דהיינו, אם נחקור בצורה ידנית את כל הרצפים ...
חידת LeetCode Solution - Minimum Cost to Equalize Array, פתרון ליטקוד, LeetCode Solution, לפתור שאלות ב LeetCode, מדעי המחשב, תכנות מחשבים, לעבוד בהייטק, ללמוד תכנות מחשבים, להיות מתכנת, ללמוד לתכנת, הכנה לראיון טכני, ראיון עבודה בהייטק, שאלות ליטקוד, פיתוח תוכנה, איך לכתוב קוד? ללמוד לכתוב קוד, חידות היגיון, ללמוד לחשוב, ללמוד לנתח דברים, ללמוד לפרק לגורמים, ללמוד לחלק לחלקים, ללמוד למצוא חוקיות, איך לחלק לחלקים? איך למצוא חוקיות? לנתח תהליכים
... LeetCode Solution - Minimum Cost to Equalize Array, פתרון ליטקוד, LeetCode Solution, לפתור שאלות ב LeetCode, מדעי המחשב, תכנות מחשבים, לעבוד בהייטק, ללמוד תכנות מחשבים, להיות מתכנת, ללמוד לתכנת, הכנה לראיון טכני, ראיון עבודה בהייטק, שאלות ליטקוד, פיתוח תוכנה, איך לכתוב קוד? ללמוד לכתוב קוד, חידות היגיון, ללמוד לחשוב, ללמוד לנתח דברים, ללמוד לפרק לגורמים, ללמוד לחלק לחלקים, ללמוד למצוא חוקיות, איך לחלק לחלקים? איך למצוא חוקיות? לנתח תהליכים והפעם נדבר על שאלת ... מספרים, שאנחנו צריכים ליישר קו להגדיל את כל הערכים לערך הגדול ביותר, באמצעות פעולת הוספה של הערך 1 עד שכל הערכים יהיו זהים ערך הגדול ביותר. ואנחנו יכולים לבצע את זה, או באמצעות פעולת ... היא, מה יהיה המחיר המינימלי ההכרחי שנהיה חייבים לשלם, כדי להגדיל את כל המספרים למספר הגדול ביותר? עד כאן הפירוש של השאלה... ועכשיו נצעד אל התשובה כך: אז איך בעצם ניגשים לזה? אז לשם כך נחזור שוב על השאלה מההתחלה וננסה לחלק את כל התהליך לחלקים הכי קטנים, לדוגמה כך: שואלים אותנו: נותנים לנו רשימת מספרים. עלינו להגדיל את כל רשימת המספרים, אל המספר ... עד שהיינו מיישרים קו של כל המספרים. עכשיו, נניח שהיו אומרים לנו, שלכל פעולת הוספה, יש מחיר1 כלשהו. והיו שואלים אותנו, כמה יעלה לנו להגדיל את כל המספרים? האם היינו יודעים לפתור את זה? תשובה: ... תהליך איתור המספר הגדול ביותר. נשים רגע אחד בצד גם את תהליך החישוב של העלות של ביצוע פעולות ההגדלה. ננסה לחשוב אך ורק על החלק של כמה פעמים ניתן לבצע פעולת הגדלה כפולה, שבה בבת אחת מגדילים שני מספרים בערך 1, עד שכל המספרים מגיעים לערך הגבוה ביותר. האם נדע איך לחשב את זה? כי אם לא, אז ממילא לא ...
חידת LeetCode Solution - Block Placement Queries, פתרון ליטקוד, LeetCode Solution, לפתור שאלות ב LeetCode, מדעי המחשב, תכנות מחשבים, לעבוד בהייטק, ללמוד תכנות מחשבים, להיות מתכנת, ללמוד לתכנת, הכנה לראיון טכני, ראיון עבודה בהייטק, שאלות ליטקוד, פיתוח תוכנה, איך לכתוב קוד? ללמוד לכתוב קוד, חידות היגיון, ללמוד לחשוב, ללמוד לנתח דברים, ללמוד לפרק לגורמים, ללמוד לחלק לחלקים, ללמוד למצוא חוקיות, איך לחלק לחלקים? איך למצוא חוקיות? לנתח תהליכים
... LeetCode Solution - Block Placement Queries, פתרון ליטקוד, LeetCode Solution, לפתור שאלות ב LeetCode, מדעי המחשב, תכנות מחשבים, לעבוד בהייטק, ללמוד תכנות מחשבים, להיות מתכנת, ללמוד לתכנת, הכנה לראיון טכני, ראיון עבודה בהייטק, שאלות ליטקוד, פיתוח תוכנה, איך לכתוב קוד? ללמוד לכתוב קוד, חידות היגיון, ללמוד לחשוב, ללמוד לנתח דברים, ללמוד לפרק לגורמים, ללמוד לחלק לחלקים, ללמוד למצוא חוקיות, איך לחלק לחלקים? איך למצוא חוקיות? לנתח ... לנו רשימה של שאילתות, שמורכבת מ 2 סוגים של שאילתות: סוג 1 של שאילתה, אומר לנו לשים מחסום בנקודה X בקו שלנו. סוג 2 של שאילתה, שואל אותנו, האם ניתן לשים על הציר שלנו, בלוק ברוחב כלשהו, החל מ ... אומר שמדובר על שאילתה מסוג 1, שאומרת לנו להציב מכשול במקום X כנל. הבהרה: המכשול עצמו תופס 0 מקום. לדוגמה: queries(i) = (1, 10) פירושו, תציב מכשול בנקודה 10 על ציר המספרים. כאשר המכשול עצמו לא תופס מקום. שאילתה מסוג 2 מוצגת כך: queries(i) = (2, x, sz) כאשר הספרה הראשונה היא 2, זה אומר שמדובר על שאילתה מסוג 2, ששואלת אותנו, האם ניתן להציב בלוק ברוחב SZ עד למיקום X לדוגמה: queries(i) = (2, 5, 6) השאילתה שואלת אותנו, האם ניתן להציב בלוק ברוחב 6, החל ממיקום 0 ועד ... 5. והתשובה היא, שלא. כי עד למיקום 5, ניתן להציב אך ורק בלוק עד רוחב 5 אך לא יותר מכך. או לדוגמה: queries(i) = (2, 5, 3) השאילתה שואלת אותנו, האם ניתן להציב בלוק ברוחב 3, החל ממיקום 0 ועד ... האם ניתן ממקום 0 ועד מקום 17, לשים מכשול ברוחב 5? התשובה תהיה שכן, כי ניתן לשים את המכשול, בטווח שבין 3 לבין 9 כך: אז מה בעצם שואלים אותנו? אז השאלה הולכת כך: נותנים לנו רשימה של שאילתות, חלקן מסוג 1, דהיינו, שאילתות שמגדירות לנו היכן למקם מחסומים. כמו כן חלק מהשאילתות, הן מסוג 2, דהיינו, הן שואלות אותנו, האם בהתאם למחסומים שהצבנו עד כה על גבי ציר ... 2 כנל. ולכאורה, זאת התשובה לשאלת הליטקוד הזאת, היא מאוד מאוד מאוד פשוטה. כי בתכלס, אפשרי לקחת נייר ולרשום את כל המחסומים. וכאשר שואלים אותנו, האם ניתן להציב בלוק ברוחב כלשהו, עד למיקום X, בסך ... אחרות, הפתרון הכי לא יעיל, יהיה לעבור מיקום מיקום אחד אחד מההתחלה ועד X כנל. ואיך ניתן לשפר את הפתרון הזה בדרך יחסית יעילה? נוכל לשאול את עצמנו, מה בטוח נכון. דהיינו, בכל פעם שיגדירו לנו לשים ... המספרים שלנו, מהו הטווח הגדול ביותר שניתן להציב בתוכו בלוק ברוחב כלשהו. ואיך ניתן לעשות זאת בכמה שפחות פעולות. לדוגמה: נניח ששואלים אותנו האם עד מיקום 1M ניתן להציב מכשול ב SIZE של 2000 ... עדכון. ונחדד, נניח שנבחר באפשרות של לשמור בכל מיקום כולל כל מיקום, את הרוחב המקסימאלי האפשרי עד לאותו מיקום, הרי שעדיין נצטרך לשאול את עצמנו, מה תהיה הדרך היעילה ביותר לעדכן את כל המיקומים ... המכשול. ונחדד, נניח שנבחר באפשרות של לשמור רק בכל מיקום של מכשול, את הרוחב המקסימאלי האפשרי עד לאותו מכשול, הרי שעדיין נצטרך לשאול את עצמנו, מה תהיה הדרך היעילה ביותר לעדכן את כל המיקומים ... וגם תהליך 4 עצמו, מורכב מכמה חלקים. חלק 1 - לאתר את המכשול הקרוב ביותר לנקודה שעליה אנחנו נשאלים. חלק 2 - לבצע את החישוב כדי למצוא תשובה למה ששאלו אותנו, על בסיס המידע שיש לנו על המכשול שמצאנו. ... איך לפתור את הבעיה, לשם כך עלינו לנסות לחלק את הבעיה לחלקים הכי קטנים שיש, לחפש מה בטוח נכון, לנסות למצוא חוקיות, ואחר כך לנסות לחשוב על נוסחה ופתרון. אז כמו שאמרנו כרגע ננסה להתמקד אך ורק ... כאלו שאין בהן מכשול כלשהו. ויש גם אפשרות לנסות להחזיק את המידע הזה, רק עבור הנקודות שבהן נמצא מכשול על גבי הציר. ואני מפריד בין השאלות של: האם מתי כמה ולמה לעדכן את המידע של מהו הטווח המקסימאלי ... לנקודת מכשול כלשהי, לבין השאלה של איך לעדכן בצורה הכי יעילה את המידע הזה, של מהו ה MAX RANGE עד למכשול כלשהו. ומהמידע הזה, נוכל ללמוד על כל נקודה אחרת בציר, שאין בה מכשול. כמו כן, אני עושה ... שהגדרנו עבור המכשול הראשון, אז הטווח המקסימאלי של המכשול השני, יהיה כמו של המכשול שלפניו (בציר המספרים). (הערה: לפניו אחריו, פירושו ביחס לציר המספרים ולא ביחס לסדר הצבת המכשולים) לדוגמה: אם ... 0, יש מכשול שהטווח המקסימאלי עד אליו הוא 0. והחוקיות צריכה להיות כך: כאשר נותנים לנו מכשול חדש כלשהו, תמיד נשאל את עצמו 2 שאלות: 1 - מה המרחק בין המכשול החדש הגדול יותר, לבין המכשול שקטן ...
חוכמת חז"ל, חכמינו זיכרונם לברכה, חכמת התורה, חוכמה אלוהית, יהדות, האם התורה אמת? חזרה בתשובה, נבואות התורה, שקר חז"ל, אמת אלוהית, רוח הקודש, למה אליעד כהן חושף את שקר האמונה הטמאה?
... שקר חזל, אמת אלוהית, רוח הקודש, למה אליעד כהן חושף את שקר האמונה הטמאה? מהן המגבלות של חכמת חזל ומדוע אליעד כהן חושף את שקר האמונה? ההרצאה עוסקת בחשיפה של המגבלות שבחכמת חזל, חכמינו זיכרונם ... או המקום עושה את האדם, היא אחת השאלות שנשאלות במקורות חזל, ואליעד מציין כיצד ההבנה של חזל לא בהכרח נכונה, ... מתוך פרספקטיבה רחבה יותר, שמשלבת את השכל האנושי עם ההבנה הדתית. השאלות שמסגרת החשיבה של חזל לא תמיד מאפשרת להשיב עליהן בבהירות הן שאלות שלא בהכרח ניתנות לפתרון חד - משמעי. מהו תפקידו של שכל האדם בהבנת התורה? אליעד מדגיש את תפקידו של השכל האנושי בהבנת התורה. הוא מציין כי ככל שהשכל האנושי מפותח יותר, כך נפתחות בפני האדם האפשרויות לראות את התורה ואת העולם באופן עמוק יותר. יש הרבה פעמים ... זאת כאילו הדבר נאמר ברוח הקודש, ולא כעובדה אחת מתוך אפשרויות רבות. הוא מציין, כי זה גורם לכך שאנשים לא מעזים לחשוב אחרת ולפני השאלה האם יש אמת נוספת, כבר יש הסכמה עיוורת. האם באמת יש אמת מוחלטת? ... היא שהאמת היא לא תמיד מוחלטת, ושהיא תלויה בהגדרה של זמן ומקום. אליעד מציין כי מה שנכון לפי הגדרה אחת עשוי להיות שגוי לפי ... בגישות מנוגדות. הוא מדבר על האפשרות לחשוב על כל דבר כעל אמת יחסית, ולבחון את הדברים מזווית ראייה שלא נחשבה בעבר. גם כאשר חזל מציינים דבר מה, יש מקום לחשוב איך אפשר להבין את הדברים בצורה שונה ולא בהכרח לקבל את מה שנאמר ללא עוררין. מה ... כי יש אנשים שמפחדים שאם יש מקום לחשוב על דברים בצורה שונה, הם יאבדו את כוחם ואת כבודם, ולכן הם נצמדים לדעתם ואינם ... להבין את הדברים המובאים בטקסט הדתי? ההמלצה של אליעד היא לקרוא את הטקסטים הדתיים בצורה יחסית ולא מוחלטת. כלומר, יש לקחת את ... מידה של ספק, ולבחון אותם מתוך חכמה וביקורתיות. כל טקסט דתי יכול להתפרש בכמה אופנים, ולכן יש להימנע מקביעה חד - משמעית של ... חוכמת חזל? האם התורה אמת? מהו תפקיד השכל בהבנת התורה? האם ניתן לשלב את חכמת חזל עם החשיבה הרציונלית? מהי האמת ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך ללמוד מאליעד כהן? 2 שיטות ללמוד מאליעד כהן, 2 דרכים לקבל יעוץ מאליעד כהן, למה ללמוד מאליעד כהן? האם כדאי ללמוד מאליעד כהן? האם לקבל יעוץ מאליעד כהן? איך לקבל יעוץ מאליעד כהן? מה אפשר ללמוד מאליעד כהן? ללמוד איך להסיק מסקנות, ללמוד איך למצוא תשובות לשאלות, להבדיל בין עובדה לפירוש, לחשוב לבד באופן עצמאי, ללמוד לחשוב בהיגיון, ללמוד לפתח את השכל, רמות של עובדה ופירוש, תלות במורה רוחני, המלצה על אליעד כהן, ביקורת על אליעד כהן, השכל של אליעד כהן
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להרים בצורה נכונה חפצים כבדים?, האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה המשמעות של החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם באמת הכל לטובה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? האם אפשר לדעת הכל? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? אולי אנחנו במטריקס ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להרים בצורה נכונה חפצים כבדים?, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? דיכאון? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למצוא זוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בזוגיות? איך להעריך את עצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפרש חלומות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לעשות יותר כסף? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך לשנות תכונות אופי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור אהבה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל קוגניטיבי התנהגותי, ספרים על אימון אישי, גישור בנושאי איך להרים בצורה נכונה חפצים כבדים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3594 שניות - עכשיו 21_08_2025 השעה 18:12:24 - wesi1