אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה האם אליעד כהן נוכל? ✔איך ללמוד מאליעד כהן? 2 שיטות ללמוד מאליעד כהן, 2 דרכים לקבל יעוץ מאליעד כהן, למה ללמוד מאליעד כהן? האם כדאי ללמוד מאליעד...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך ללמוד מאליעד כהן? 2 שיטות ללמוד מאליעד כהן, 2 דרכים לקבל יעוץ מאליעד כהן, למה ללמוד מאליעד כהן? האם כדאי ללמוד מאליעד כהן? האם לקבל יעוץ מאליעד כהן? איך לקבל יעוץ מאליעד כהן? מה אפשר ללמוד מאליעד כהן? ללמוד איך להסיק מסקנות, ללמוד איך למצוא תשובות לשאלות, להבדיל בין עובדה לפירוש, לחשוב לבד באופן עצמאי, ללמוד לחשוב בהיגיון, ללמוד לפתח את השכל, רמות של עובדה ופירוש, תלות במורה רוחני, המלצה על אליעד כהן, ביקורת על אליעד כהן, השכל של אליעד כהן
וכאן אסביר, על 2 דרכים איך אפשרי להיעזר בי וללמוד ממני. ואסביר האם באמת צריך ללמוד ממני או שאפשרי להסתדר לבד ועוד.

כשאדם מבקש ממני יעוץ וסיוע, עליו להבין שהוא צריך להבין שיש לו 2 אפשרויות לקבל ממני עזרה והוא צריך לבחור באחת משתי האפשרויות האלו. ולכל אפשרות יש את היתרונות ואת החסרונות שלה. וכמובן שאפשר גם את שתי האפשרויות ביחד, אבל צריך לבחור באיזה מינון כל אחת מהאפשרויות.

ואסביר: בעיקרון כאשר בן אדם מתייעץ איתי על איזה נושא ומבקש עזרה באיזה נושא, הוא צריך לבחור, האם הוא רוצה דגים או שהוא רוצה ללמוד לדוג. דהיינו, כאשר מישהו בא לשאול אותי שאלה, לדוגמה "איך להתמודד עם פרידה" "איך להיגמל מהתמכרות" "איזה עסק להקים" וכל כיו"ב, באפשרותו של האדם לבחור כי הוא רוצה שאני "אגלה" לו את התשובה ואומר לו מה אני חושב ומה דעתי שהוא צריך לעשות כדי להשיג מטרה כזו או אחרת. זאת אפשרות אחת. דהיינו, האדם רוצה דגים לאכול.

והאפשרות השניה היא, שהוא רוצה שאני אלמד אותו לדוג. דהיינו, שהוא רוצה שאני אלמד אותו איך לחשוב ואיך למצוא תשובה לשאלה שהוא שואל. ואיך לנתח את הסיטואציה שהוא רוצה לנתח. כאשר המיקוד יהיה לא במה הפתרון לבעיה שהוא ניצב בפניה, אלא ב איך לנתח את הבעיה שהוא ניצב בפניה.

כי כאשר בן אדם שואל אותי שאלה כלשהי, אז ברור שבדרך כלל אני אשאל אותו שאלות כלשהן, כדי להגדיר יותר טוב את מה שהוא רוצה. אבל לאחר מכן, אם אותו אדם רוצה עזרה מהירה וסיוע מהיר, אז הוא ישר ישמע ממני את דעתי, מה לדעתי הוא צריך לעשות כדי להתמודד עם הבעיה שהוא רוצה להתמודד איתה.

ובפועל, אני לוקח את המידע מהאדם, עושה לו אנליזות וחישובים כאלו ואחרים, ועל בסיס זה אני נותן לו תשובה לשאלה שלו.

ומי שמבקש עזרה, צריך לשאול את עצמו, מה הוא רוצה יותר, האם הוא יותר רוצה לקבל את התשובה לשאלה שלו, או שהוא רוצה ללמוד איך למצוא פתרון לשאלה שלו. ללמוד איך לנתח ואיך להבין את השאלה שלו, ללמוד איך לחשוב, ללמוד איך להסיק מסקנות, ללמוד איך למצוא תשובות לשאלות וכולי.

והיתרונות של האפשרות הראשונה היא, שזה חוסך לאדם את כל התהליך של החשיבה העצמית שלו עם עצמו. כי אני סוג של חושב במקומו. אני לוקח את המידע שהאדם מספק לי, עושה עליו כל מיני חישובים, בהתאם לשכל שלי, לצורת החשיבה שלי, לניסיון שלי וכולי, ובהתאם לזה, אני אומר לו את חוות דעתי, מה עליו לעשות, ומה היתרונות והחסרונות של כל אפשרות שיש לו, ולמה כדאי לו לעשות כך או אחרת, ומה כנראה יקרה אם הוא יעשה כך או אחרת וכולי וכולי.

והיתרון המרכזי הוא, שהאדם מקבל תשובות במהירות למה שהוא רוצה לדעת, הוא לא צריך להתאמץ ולשבור את הראש ולעשות יותר מידי ניתוחים. התשובות והמסקנות מגיעות מהר.

אבל יש גם חיסרון והוא, שהאדם פחות לומד לחשוב לבד עם עצמו, להבין בעצמו איך לנתח את הבעיות שלו. כי הבעיות במהותן חוזרות על עצמן ודרכי הפתרון לבעיות השונות, די זהים. וצורת הניתוח של בעיות, די זהה אחת לשניה. לבדוק הנחות יסוד, להבדיל בין עובדה לפירוש, לבדוק מה האמת, לעשות ניתוח סיבתיות, ולהסיק מסקנות וכולי.

ולכן יש גם דרך נוספת, שהיא יותר קשה, יותר מסורבלת, יותר ארוכה, יותר מתסבכת, יותר מסחררת, שהיא הדרך שבה האדם לומד לחשוב. דהיינו, במקום שמישהו ירים במקומך את המשקל הכבד, אז אתה צריך להתאמץ להרים את המשקל הכבד, ובצורה נכונה כמובן. כי מי שינסה ללמוד להתאמן לבד, כנראה שיעשה יותר טעויות מאשר מי שיקבל הדרכה איך להתאמן.

וזה אומר, שכאשר האדם שואל אותי שאלה, יש לו אפשרות להגדיר מראש, שלא מעניינת אותו התשובה לשאלה שלו, ושלא אכפת לו מה התשובה לשאלה שלו. אבל כן מעניין אותו איך הגיוני לנתח את השאלה שלו.

ואז המיקוד הוא, בללמוד איך לחשוב, ללמוד לקחת את השאלה ולחלק אותה לחלקים, לבדוק את הנחות היסוד של השאלה, לזהות איזו הנחת יסוד היא עובדה ואיזו הנחת יסוד היא פירוש, ללמוד לעשות ניתוח סיבתיות, ללמוד לנתח לחשוב ולהסיק מסקנות. ואז בדרך הקשה, דהיינו, בדרך הארוכה והקצרה, כך האדם לומד יותר מהר ללמוד ללכת לבד. כי הפוקוס זה להעביר את המאמץ המחשבתי אל האדם עצמו, שילמד לחשוב באופן עצמאי.

ומה החיסרון של האפשרות השניה? החיסרון הוא, שהאדם יכול לצאת יותר מבולבל, האדם יכול לצאת עם יותר ספקות מאשר קודם, האדם אולי לא יקבל תשובה לשאלה שלו ואולי יהיו לו עוד יותר שאלות בטווח הקצר. אבל בסך הכל, האדם לומד ללכת באופן עצמאי.

אם אתה רוצה להרים 100 קילו, או שתתחיל ללמוד להרים קילו ואז מתישהו אולי תרים מאה קילו, או שמישהו אחר ירים בשבילך את המאה קילו ואז פחות תתקדם ביכולת שלך להתמודד לבד.

ובאופן כללי אני אומר, שהרצון לנתח נכון את השאלה, יותר מאשר למצוא תשובה לשאלה, הוא חשוב ביותר באופן כללי. הרצון להבין את האמת לגבי השאלה, בלי קשר לרצון למצוא תשובה לשאלה, הוא קריטי ביותר, כאשר כן רוצים למצוא תשובה לשאלה. וזה כמובן נושא אחר.

ובהקשר של לקבל ממני יעוץ, כמובן שהאדם יכול לבחור שגם וגם. הוא גם רוצה לפעמים את התשובה שאני חושב שהכי מתאימה עבורו, אבל הוא גם רוצה לפעמים ללמוד לחשוב באופן עצמאי, באמצעות הכוונה. אבל אז, המיקוד הוא בללמוד לחשוב ולא בלקבל תשובה לשאלה.

ואני אוסיף, באפשרות השניה שהאדם רוצה ללמוד איך לחשוב באופן עצמאי, למה בעצם שהוא ירצה בכלל להתייעץ איתי על משהו ולמה שהאדם לא ישב עם עצמו ושילמד לחשוב לבד באופן עצמאי?

והתשובה היא: שכל מה שאני יכול ללמד מישהו, כל דבר שכזה האדם יכול גם ללמוד לבד, בלעדי מתוך עצמו בלבד. למעט דברים שקשורים לניסיון ושאינם תלויים בשכל. לדוגמה, אני לא יכול ללמוד לבד סינית, בלי סיני שילמד אותי סינית. כי מדובר כאן על משהו שתלוי בזיכרון, בדמיון, בניסיון, ולא מדובר על משהו שתלוי בשכל ובהיגיון. לדעת ששולחן בסינית קוראים לזה X, זה לא משהו של שכל אלא של ניסיון.

ולכן את הניסיון שיש לי, לא כל אחד יכול ללמוד לבד. וגם אני לא יכול לדעת עם השכל שלי, את כל הניסיון שיש לדוגמה לרופא עיניים מומחה וכולי וכולי.

אבל ללמוד לחשוב בהיגיון, ללמוד לנתח דברים, ללמוד להסיק מסקנות, ללמוד לפתח את השכל, את כל זה, כל אחד יכול ללמוד לבד מעצמו, בלי שום סיוע חיצוני כלשהו של מישהו כלשהו.

אז מה ההבדל בין אדם שמנסה ללמוד ולפתח את השכל באופן עצמאי, לבין אדם שלדוגמה בוחר ללמוד איתי לפתח את השכל שלו?

והתשובה היא, שמצד האמת האדם יכול ללמוד הכל לבד. אלא שאם האדם ינסה ללמוד לבד להרים משקל כבד, זה מגדיל את הסיכוי לכך, שתוך כדי תהליך הלמידה הוא ייפצע וינסה להרים יותר מידי משקל בצורה לא נכונה וכיו"ב. ואז זה מגדיל את הסיכוי לכך שהוא יפצע ולא ירצה להמשיך להתאמן וכולי. כמו בסיפור של 4 נכנסו לפרדס וכולי.

במובן שכאשר האדם לומד לחשוב לבד, יש כאן המון תהליכים. וצריכים לדעת לעשות אותם בצורה נכונה ומדורגת לפי רמת קושי. ומי שיקפוץ מהר מידי רחוק מידי, עלול להיתקע להתייאש ולפרוש.

או לדוגמה בן אדם שינסה ללמוד להמציא מכשיר חשמלי, באופן עצמאי. תאורטית ועקרונית זה אפשרי. אבל זה מגדיל את הסיכוי, לכך שהוא יתחשמל בדרך...

לדוגמה העניין של למצוא הנחות יסוד, ברמת העיקרון כל דבר אפשרי לפרק אותו, עד לרמה של מי אמר שיש הבדל בין יש לאין, ולהטיל ספק בחושים וכולי וכולי. אבל כאשר אדם לומד לחשוב, הוא לא צריך לרוץ הרחק מידי, אלא הוא צריך בתור התחלה ללמוד לזהות, באיזה הנחות יסוד להטיל ספק ובמה לא להטיל ספק. מה כן אפשרי להניח כעובדה ומה להגדיר את זה כפירוש.

כי אם לא, אז האדם עשוי להגדיר את הכל כפירוש. שזה נכון במובן מסוים, שהכל זה רק פירוש. אבל זה למתקדמים של המתקדמים. ומי שיתחיל שם, להגדיר את הכל כפירוש, הוא תוך שניה ילך לאיבוד. וצריכים לדעת בהתחלה, מה להגדיר כפירוש ומה להגדיר כעובדה. ויש רמות של עובדה ופירוש וכולי.

ולדוגמה הנושא של ניתוח סיבתיות, שצריך לנתח 4 שאלות, את הסיבה, את התוצאה, את הקשר בין הסיבה לתוצאה ובין התוצאה לסיבה. אבל צריכים לדעת מאיפה להתחיל להתמקד, כדי לא ללכת לאיבוד.

וכאשר בן אדם מנסה לאתר הנחות יסוד של רעיון, הוא צריך לדעת איך לסדר את הנחות היסוד בסדר נכון. ועד היכן לפרק את הנחות היסוד ומה לא להגדיר כהנחת יסוד, אלא לקבל את זה כאמת מוחלטת שאינה הנחת יסוד.

וכאשר לומדים לחשוב לבד ובאופן עצמאי, מאוד קל ללכת לאיבוד ולהתייאש. או לחשוב שאתה חכם, למרות שאתה בדרך לבית המשוגעים. והמון אנשים משתגעים ומתחרפנים, כי הם מנסים להיות חכמים, מנסים להטיל ספק, מטילים ספק בצורה לא נכונה, מטילים ספק באופן חלקי, מטילים ספק במשהו שהוא מחויב ולא מטילים ספק במשהו אחר שהוא אפשרי. ואז האדם הולך לאיבוד, מתחרפן וכולי.

ולכל אדם יש גם הטיות קוגניטיביות במקביל לזה שהוא מחפש את האמת לבד. ובכל דבר יש סם חיים וסם המוות. וההטיות הקוגניטיביות של האדם, והפחדים שלו וכולי, מטים את המוח של האדם לחפש את האמת. והאדם מחפש את האמת, באמצעות השכל של עצמו, שהוא עצמו לא מספיק מכויל.

וזה מגדיל את הסיכוי שהאדם ישתבש וכולי. ואם האדם במקרה גם צורך סמים תוך כדי, ואם האדם גם לומד במקביל קבלה / תורת הנסתר / רעיון כזה או אחר, הוא עשוי לעשות מיקס שלם וכאוס שלם בתוך המוח של עצמו וללכת לאיבוד.

ולכן אני חוזר שוב, מצד האמת, לפתח את השכל במאה אחוז, בצורה מושלמת, כל אחד יכול לבד במאה אחוז. אבל זה מגדיל באופן די גבוה את הסיכוי לכך שהאדם יישבר ויתייאש. ולכן כאשר האדם עושה את זה עם הכוונה שלי לצורך העניין, אז זה מגדיל את הסיכוי שהוא יתקדם בלי להתייאש.

כי אני מסביר לו, איך לנתח דברים ובמה כן להטיל ספק ובמה לא להטיל ספק וכולי. כאשר כמובן שבעתיד האדם יצטרך באופן עצמי, להטיל ספק גם בכל מה שהוא למד ממני והוא יצטרך לבדוק עם האמת של עצמו, את הכל כולל הכל בלי שום הטיה חיצונית כלשהי. אבל בהתחלה, זה נותן לאדם איזה בסיס ואיזה כיוון מחשבתי להתקדם ולא לעשות לעצמו כאב ראש, שלא מחויב לעבור אותו בהתחלה.

וכמובן אני אוסיף, שללמוד ממני איך לחשוב בהיגיון, זה הכל בהנחה שאני יודע לחשוב בהיגיון ושאני יודע ללמד לחשוב בהיגיון. וגם זאת הנחת יסוד וכולי. אבל בטוח נכון, שאני מלמד את האדם לחשוב בצורה מסוימת. האם היא חשיבה הגיונית או לא, זאת שאלה אחרת.

לסיכום: כשאדם שואל אותי שאלה, הוא יכול או לבחור לרצות לקבל תשובה כמה שיותר מהר לשאלה שלו, על בסיס דעתי וכולי, או לבחור ללמוד ממני איך לחשוב ואיך לנתח את המצב שלו, בלי קשר למה התשובה לשאלה שלו ולמתי שהוא יקבל תשובה לשאלה שלו.

בנוסף, בן אדם יכול לפתח את השכל לבד, בלי שום סיוע כלשהו, אבל ידע של מישהו אחר, לא בהכרח שאפשרי להשיג באופן עצמאי. החיסרון בלנסות לפתח את השכל לבד, הוא בכך שזה מגדיל את הסיכוי שהאדם יעשה את זה בצורה לא נכונה, יפצע נפשית ויפרוש לבית המשוגעים וכולי.
במאה אחוז המוות להפסיק להתגעגע התפתחות החשיבה התמודדות יכולות קוגניטיביות עובדה ופירוש ללמוד איך להסיק מסקנות איך לשכוח אהבה נכזבת להבין את האמת חסרונות 2 דרכים לקבל יעוץ 2 דרכים לקבל יעוץ מאליעד כהן 2 שיטות ללמוד מאליעד כהן eip איך לאמן את החשיבה איך לאמן את המוח איך להבדיל בין עובדה לפירוש איך להבדיל בין פירוש לעובדה איך להיות גאון איך להיות חכם איך להיות יותר חכם איך להסיק מסקנות איך לחשוב איך לחשוב בהיגיון איך ללמוד איך ללמוד מאליעד כהן איך למצוא איך למצוא תשובות איך למצוא תשובות לשאלות איך לפתח איך לפתח את החשיבה איך לפתח את המוח איך לפתח את השכל איך לפתח חשיבה איך לפתח יכולת חשיבה איך לקבל יעוץ איך לקבל יעוץ מאליעד כהן איך לשאול שאלות איך לשפר את החשיבה איך לשפר את המוח איך לשפר את השכל איך לשפר יכולות חשיבה איך לשפר יכולות שכליות אימון המוח אימון קוגניטיבי אליעד כהן אליעד כהן מנהל כת אליעד כהן נוכל אליעד כהן רמאי אליעד כהן שקרן אליעד כהן שרלטן ביקורת ביקורת על אליעד כהן ביקורתיות בשביל מה לשאול שאלות דרכים לקבל יעוץ דרכים לקבל יעוץ מאליעד כהן האם אליעד כהן האם אליעד כהן נוכל האם כדאי ללמוד מאליעד כהן האם ללמוד מאליעד כהן האם לקבל יעוץ מאליעד כהן הבדל הבדלה הבדלים הדרך של אליעד כהן היגיון המלצה המלצה על אליעד כהן המלצות הנוסחה של אליעד כהן הסוד של אליעד כהן השיטה של אליעד כהן השכל השכל של אליעד כהן התפתחות החשיבה התפתחות שכלית חשיבה הגיונית יועץ יכולות חשיבה יכולות קוגניטיביות יכולות שכליות יכולת חשיבה יכולת קוגניטיבית יכולת שכלית יעוץ כיצד לפתח את השכל כישורי חשיבה כישורים קוגניטיביים כישורים שכליים לאמן את החשיבה לאמן את המוח לאמן את השכל לבד להבדיל להבדיל בין עובדה לפירוש להבדיל בין פירוש לעובדה להיות גאון להיות חכם להיות יותר חכם להסיק מסקנות להפוך את העובדה לפירוש להפוך את העובדות לפירושים להפוך את הפירוש לעובדה להפוך את הפירושים לעובדות להפוך עובדה לפירוש להפוך פירוש לעובדה להציג עובדה כפירוש להציג פירוש כעובדה לחשוב לחשוב בהיגיון לחשוב לבד באופן עצמאי ללמוד ללמוד איך להסיק מסקנות ללמוד איך למצוא תשובות ללמוד איך למצוא תשובות לשאלות ללמוד לחשוב ללמוד לחשוב בהיגיון ללמוד לפתח את השכל ללמוד מאליעד כהן למה אליעד כהן למה ללמוד מאליעד כהן למה לפתח את המוח למה לפתח את השכל למידה למצוא למצוא תשובות למצוא תשובות לשאלות לפתח לפתח את החשיבה לפתח את המוח לפתח את השכל לפתח חשיבה לפתח יכולות חשיבה לפתח יכולות קוגניטיביות לפתח יכולות שכליות לפתח יכולת חשיבה לפתח יכולת קוגניטיבית לפתח יכולת שכלית לקבל לקבל יעוץ לקבל יעוץ מאליעד כהן לשאול לשאול שאלות לשפר את החשיבה לשפר את המוח לשפר את השכל לשפר יכולות חשיבה לשפר יכולות קוגניטיביות לשפר יכולות שכליות לשפר יכולת חשיבה לשפר יכולת קוגניטיבית לשפר יכולת שכלית מאיפה השכל של אליעד כהן מה אפשר ללמוד מאליעד כהן מה הנוסחה של אליעד כהן מה הסוד של אליעד כהן מה השיטה של אליעד כהן מה ללמוד מאליעד כהן מהי שיטת eip מורה רוחני מורים רוחניים מיומנויות חשיבה מיומנויות קוגניטיביות מיומנויות שכליות מיומנות חשיבה מיומנות קוגניטיבית מיומנות שכלית ממי ללמוד ממי לקבל יעוץ מסקנה מסקנות מצא את ההבדלים עובדה עובדה או פירוש עובדה או פרשנות עובדה ופירוש עובדה כפירוש עובדה לפירוש עובדה מול פירוש עובדה פירוש עובדות עובדות או פירושים עובדות ופירושים עובדות לפירושים עובדות מול פירושים עובדות פירושים עצמאות עצמאי פירוש פירוש או עובדה פירוש ועובדה פירוש כעובדה פירוש לעובדה פירוש מול עובדה פירוש עובדה פירושים או עובדות פירושים ועובדות פירושים לעובדות פירושים מול עובדות פירושים עובדות פיתוח פיתוח החשיבה פיתוח המוח פיתוח השכל פיתוח חשיבה פיתוח יכולות חשיבה פיתוח יכולות קוגניטיביות פיתוח יכולות שכליות פיתוח יכולת חשיבה פיתוח יכולת קוגניטיבית פיתוח יכולת שכלית פרשנות או עובדה קושיות על אליעד כהן רוחני רוחניות רמות של עובדה רמות של עובדה ופירוש שאלה שאלות שאלות על אליעד כהן שיטות שיטות ללמוד מאליעד כהן שיטות לפיתוח החשיבה שיטות לפיתוח המוח שיטות לפיתוח השכל שיטות לפיתוח חשיבה שיטת eip שיפור החשיבה שיפור המוח שיפור השכל שיפור יכולות חשיבה שיפור יכולות קוגניטיביות שיפור יכולות שכליות שיפור יכולת חשיבה שיפור יכולת קוגניטיבית שיפור יכולת שכלית שכל תלונות על אליעד כהן תלות תלות במורה תלות במורה רוחני תלותיות תרגול קוגניטיבי תרגילים לפיתוח החשיבה תרגילים לפיתוח המוח תרגילים לפיתוח השכל תרגילים לפיתוח חשיבה תשובות תשובות לשאלות
אליעד כהן, מאה אחוז הצלחה, התחייבות למאה אחוז הצלחה, הדרך של אליעד כהן, האם אליעד כהן נוכל, אליעד כהן צודק, השיטה של אליעד כהן, ההסמכה של אליעד כהן, אליעד כהן המלצות
אליעד כהן, מאה אחוז הצלחה, התחייבות למאה אחוז הצלחה, הדרך של אליעד כהן, האם אליעד כהן נוכל, אליעד כהן צודק, השיטה של אליעד כהן, ההסמכה של אליעד כהן, אליעד כהן המלצות
... כהן, מאה אחוז הצלחה, התחייבות למאה אחוז הצלחה, הדרך של אליעד כהן, האם אליעד כהן נוכל, אליעד כהן צודק, השיטה של אליעד כהן, ההסמכה של אליעד כהן, אליעד כהן המלצות מהי הדרך של אליעד כהן להבטיח מאה אחוז הצלחה? אליעד כהן מסביר בהרצאה שלו מהי הדרך להגיע למאה ... לשיטה שאולי תיתן לו את הפתרון האמיתי שהוא מחפש. לא משנה אם זה נראה מוזר או לא הגיוני, חשוב לאדם להמשיך לחפש את הדרך שתוביל אותו לפתרון אמיתי ויסודי של הבעיות שלו. האם אליעד כהן נוכל? אליעד כהן המלצות איך השיטה של אליעד כהן עובדת? האם אליעד כהן באמת מצליח לעזור? מאה אחוז הצלחה בשיטת אליעד כהן ...
אליעד כהן הוא המשיח, אליעד כהן הוא אלוהים, ישו, הכל זה אלוהים, משיח אמת, משיח שקר, מי זה אליעד כהן? כל אחד הוא אלוהים, הגוף של אלוהים, האם אליעד כהן נוכל? המשיח פה, המשיח כבר כאן
... כהן הוא המשיח, אליעד כהן הוא אלוהים, ישו, הכל זה אלוהים, משיח אמת, משיח שקר, מי זה אליעד כהן? כל אחד הוא אלוהים, הגוף של אלוהים, האם אליעד כהן נוכל? המשיח פה, המשיח כבר כאן האם אליעד כהן הוא אלוהים שנמצא בגוף? אליעד כהן מסביר בהרצאה את ...
2 תהליכים במציאת תשובה לשאלה, הפשטת שאלה, מציאת הנחות יסוד של שאלה, חקר המוח, איך המוח מנתח מידע? פירוק שאלה לגורמים, הבנת מבנה של שאלה, מציאת המהות של השאלה, איך למצוא את מהות השאלה? מהי מהות? איך למצוא תשובות? איך ללמוד לחשוב?
2 תהליכים במציאת תשובה לשאלה, הפשטת שאלה, מציאת הנחות יסוד של שאלה, חקר המוח, איך המוח מנתח מידע? פירוק שאלה לגורמים, הבנת מבנה של שאלה, מציאת המהות של השאלה, איך למצוא את מהות השאלה? מהי מהות? איך למצוא תשובות? איך ללמוד לחשוב?
... שאלה, מציאת הנחות יסוד של שאלה, חקר המוח, איך המוח מנתח מידע? פירוק שאלה לגורמים, הבנת מבנה של שאלה, מציאת המהות של השאלה, איך למצוא את מהות השאלה? מהי מהות? איך למצוא תשובות? איך ללמוד לחשוב? מהם שני התהליכים במציאת תשובה לשאלה? אליעד כהן מסביר שקיימים שני תהליכים מרכזיים במציאת תשובה לשאלה: תהליך של מציאת הנחות יסוד ותהליך של הפשטת השאלה. לכל אחד מהתהליכים תפקיד שונה וייחודי, והבנה נכונה של שני התהליכים יכולה להוביל למציאת תשובות נכונות ומדויקות יותר. מהן הנחות יסוד ואיך מזהים אותן? הנחות יסוד הן הבסיס שעליו נשענת השאלה. אליעד נותן דוגמה של בניין עם קומות, שהקומה העליונה נשענת על ... של השאלה). אם יש קומה שחסרה או לא נבדקה, כל הבניין עלול להיות לא יציב, וכך גם ההבנה של השאלה תהיה חסרה או שגויה. לדוגמה, אם אדם שואל מה יותר קשה, לחזק רצון או להחליש רצון?, אליעד מסביר שהנחות היסוד של השאלה הן: קיים מושג שנקרא רצון. ניתן לחזק אותו או להחליש אותו. יש מושג שנקרא קושי, וניתן להשוות בין קשיים. אם לא בודקים את הנחות היסוד, עלולים לפספס שאלות חשובות - למשל, אולי בכלל אין אפשרות לחזק או להחליש רצון, או אולי אין הבדל בקושי ביניהם. מהו תהליך הפשטת השאלה ואיך מבצעים אותו? הפשטת השאלה, לפי אליעד כהן , היא תהליך שונה ממציאת הנחות יסוד. הפשטה פירושה להוריד את הלבושים של השאלה, ולהישאר רק עם המבנה הבסיסי שלה. למשל, אם מישהו שואל האם עדיף ללכת לים או לבריכה?, הפשטת השאלה תהיה האם עדיף לעשות X או Y?. בעצם, לוקחים את התוכן הספציפי (ים, בריכה) ומסירים אותו, נשארים רק עם המבנה הבסיסי של השאלה. תהליך הפשטה כולל: זיהוי הרכיבים של השאלה המקורית. השוואה בין שאלות דומות כדי למצוא מכנה משותף. הורדת הרכיבים הלא - חיוניים, והשארת המהות בלבד. אליעד מדגים זאת שוב עם השאלה: מה יותר קשה, להחליש או לחזק הרגל? ההפשטה של שאלה כזו תהיה: במה תלוי קושי של פעולה מסוימת? כלומר, במקום להתמקד במקרה הספציפי, מתמקדים במהות הכללית שמסתתרת מאחוריו. האם צריך קודם למצוא את הנחות היסוד או קודם לפשט את השאלה? אליעד כהן טוען שברוב המקרים חובה למצוא קודם את הנחות היסוד. הוא מסביר זאת בכך שלפני שמתחילים לנסות לפשט שאלה או לחפש תשובה, חייבים להבין בוודאות מה נשאל בכלל. הבנה זו תתאפשר רק אם הנחות היסוד יהיו ברורות ומדויקות. הוא נותן דוגמה נוספת: אם שואלים מי ברא את העולם?, האדם כבר מניח שיש דבר כזה בריאה ושצריך להיות בורא. ללא בדיקת ההנחות הללו (אולי העולם לא נברא מעולם?), כל החיפוש אחר התשובה לא יהיה רלוונטי. לפיכך, אליעד מדגיש שצריך לבדוק את ההנחות לפני שמתחילים לחפש פתרונות. עם זאת, אליעד מסביר שגם אם אפשר לעיתים למצוא תשובות טובות בלי לבדוק את כל הנחות היסוד, עדיין אם רוצים להיצמד לאמת ולוודאות מלאה, חייבים קודם לבדוק את הנחות היסוד. למה לפעמים קשה יותר לפשט שאלה מאשר למצוא את הנחות היסוד שלה? אליעד כהן מסביר שתהליך מציאת הנחות יסוד הוא יחסית פשוט. כמו לפרק שולחן לחלקים - פשוט מפרקים את השאלה לכל חלקיה. לעומת זאת, לפשט שאלה דורש תהליך מורכב יותר של השוואה בין שאלות שונות ומציאת המכנה המשותף ביניהן, פעולה שדורשת יותר אנרגיה מחשבתית ויכולת השוואה וניתוח. הוא מדגים: קל לפרק תפוח לחלקים קטנים, אך לפשט אותו למושג כללי ... מה משותף לכולם. לכן, הפשטה דורשת פעולה מחשבתית מורכבת בהרבה. מה הקשר של הנושא לחוכמות שאינן חוכמות ולחלל הפנוי בליקוטי מוהרן? אליעד כהן מתייחס לספר ליקוטי מוהרן (תורה סד), שמדבר על שאלות שאין להן תשובה, המגיעות מהחלל הפנוי. הוא מסביר שלפעמים שאלות נראות מתוחכמות וקשות מאוד, אך למעשה הן מבוססות על הנחות יסוד שגויות. השאלות האלו רק נראות חוכמות ועמוקות, אך אם נבדוק לעומק, נגלה שהן אינן באמת שאלות. הן קיימות רק כי האדם קיבל את הנחות היסוד בלי לבדוק אותן. לפיכך, אליעד מחדד שוב את החשיבות של בדיקת הנחות היסוד לפני שממשיכים לחפש תשובה לשאלה. הוא נותן ... האם יש דבר כזה טוב בלי רע?), הוא יבין שהשאלה בכלל לא קיימת, וכך תיעלם גם הבעיה. איך להשתמש בהבנה זו בחיים? אליעד ממליץ לקחת את השאלות היומיומיות ולהתחיל לפרק אותן להנחות יסוד, ולא למהר לחפש להן תשובות. הוא מציע לא להתמקד בחיפוש פתרונות לבעיות, אלא קודם כל להבין מה בכלל הבעיה, והאם היא בכלל קיימת. הגישה הזו מאפשרת לראות דברים בצורה בהירה יותר, ופעמים רבות מייתרת את הצורך למצוא פתרונות, כי הבעיות פשוט נעלמות מעצמן. איך למצוא הנחות יסוד של שאלה? מה ההבדל בין מהות וצורה? מה זה לפשט שאלה? איך המוח מנתח שאלות? מה זה
פיתוח החשיבה של מישהו אחר, להיות חכם, איך לגרום למישהו להיות יותר חכם? איך ללמד מישהו לחשוב בהיגיון? איך לגרום למישהו לחשוב בהיגיון? איך לפתח את השכל של מישהו אחר? איך לגדל ילד חכם? איך לפתח את השכל של הילד שלך? ללמוד לחשוב
פיתוח החשיבה של מישהו אחר, להיות חכם, איך לגרום למישהו להיות יותר חכם? איך ללמד מישהו לחשוב בהיגיון? איך לגרום למישהו לחשוב בהיגיון? איך לפתח את השכל של מישהו אחר? איך לגדל ילד חכם? איך לפתח את השכל של הילד שלך? ללמוד לחשוב
פיתוח החשיבה של מישהו אחר, להיות חכם, איך לגרום למישהו להיות יותר חכם? איך ללמד מישהו לחשוב בהיגיון? איך לגרום למישהו לחשוב בהיגיון? איך לפתח את השכל של מישהו אחר? איך לגדל ילד חכם? איך לפתח את השכל של הילד שלך? ללמוד לחשוב איך אפשר לגרום למישהו להיות יותר חכם? כאשר רוצים להפוך מישהו לחכם יותר, ראשית כל, חשוב להבין מה משמעות הביטוי חכם. לפי אליעד כהן, חכם הוא אדם שחושב בהיגיון. לכן, אם רוצים לגרום לילד, בן זוג, עובד או כל אדם קרוב לחשוב בצורה חכמה יותר, המטרה המרכזית היא ללמד אותו לחשוב בהיגיון. מה המשמעות של לחשוב בהיגיון? חשיבה הגיונית פירושה לקחת כל מצב או טענה ולנתח אותם לפי כללים מוגדרים וברורים של סיבתיות. אליעד מסביר שהיכולת להבין את יחסי ... והתוצאה בתוך סיטואציה מסוימת היא הבסיס לחשיבה הגיונית. כדי להמחיש את זה, הוא מביא דוגמה מפורטת של ילד שחזר מבית הספר וטוען שהוא כועס משום שצחקו עליו. איך ללמד חשיבה הגיונית דרך דוגמה של ילד כועס? השלב הראשון שאליעד כהן מציע הוא להתמקד במה שמעניין את הילד, במקרה הזה, הכעס שלו. הילד מספר שהוא כועס כי צחקו עליו. כאן יש לנו מצב קלאסי של סיבתיות: ... - התוצאה: הילד כועס. אליעד מונה ארבע שאלות ספציפיות שצריך לשאול כדי ללמד אותו לחשוב בהיגיון: האם הסיבה מחויבת? האם בהכרח צחקו עליו? מה באמת קרה שם בדיוק? האם הסיבה מחייבת את התוצאה? האם העובדה שצחקו עליו מחייבת שהוא יכעס, או שאפשר להגיב אחרת? האם התוצאה מתחייבת מהסיבה? האם הכעס שלו נובע בהכרח מהסיבה היחידה שצחקו ... אליעד מסביר כי על ידי כך שמרגילים את הילד לשאול את השאלות האלה באופן שיטתי, הילד יתרגל לחשוב בצורה לוגית והגיונית. זהו תהליך שדורש חזרה מתמדת, אבל בסופו של דבר, הילד יהפוך לאדם שחושב בצורה עצמאית, ביקורתית והגיונית. איך ניתן ללמד חשיבה הגיונית באופן עקיף, ללא הדרכה ישירה? אליעד מדגיש שלא תמיד אפשרי לבוא לאדם ולהסביר לו בצורה ישירה כיצד לחשוב בהיגיון, ולכן יש גם שיטה עקיפה לעשות זאת. השיטה העקיפה היא שאנחנו בעצמנו נשאל את האדם שאלות שיגרמו לו
חידת LeetCode Solution - Strong Password Checker, פתרון ליטקוד, LeetCode Solution, לפתור שאלות ב LeetCode, מדעי המחשב, תכנות מחשבים, לעבוד בהייטק, ללמוד תכנות מחשבים, להיות מתכנת, ללמוד לתכנת, הכנה לראיון טכני, ראיון עבודה בהייטק, שאלות ליטקוד, פיתוח תוכנה, איך לכתוב קוד? ללמוד לכתוב קוד, חידות היגיון, ללמוד לחשוב, ללמוד לנתח דברים, ללמוד לפרק לגורמים, ללמוד לחלק לחלקים, ללמוד למצוא חוקיות, איך לחלק לחלקים? איך למצוא חוקיות? איך לנתח תהליכים?
... LeetCode Solution - Strong Password Checker, פתרון ליטקוד, LeetCode Solution, לפתור שאלות ב LeetCode, מדעי המחשב, תכנות מחשבים, לעבוד בהייטק, ללמוד תכנות מחשבים, להיות מתכנת, ללמוד לתכנת, הכנה לראיון טכני, ראיון עבודה בהייטק, שאלות ליטקוד, פיתוח תוכנה, איך לכתוב קוד? ללמוד לכתוב קוד, חידות היגיון, ללמוד לחשוב, ללמוד לנתח דברים, ללמוד לפרק לגורמים, ללמוד לחלק לחלקים, ללמוד למצוא חוקיות, איך לחלק לחלקים? איך למצוא חוקיות? איך לנתח תהליכים? והפעם נדבר על ... את זה? אז כמובן שעלינו לנסות לחלק את התהליך לחלקים כמה שיותר קטנים. ועלינו לנסות לשחק קצת עם כל מיני אפשרויות בצורה ידנית, לפני שאנחנו מנסים למצוא את החוקיות של התהליך ולבנות ממנו נוסחה. דהיינו, קודם כל ננסה להריץ ידנית כל מיני סימולציות, של המקרים הפשוטים ביותר, אחר כך של מקרים יותר מורכבים. אחר כך ננסה למצוא חוקיות כלשהי ובהתאם לכך, ננסה לבנות נוסחה ... יגידו שכן. כי אם אורך הסיסמה קטן מ 6 תווים, אז צריך להוסיף תווים. ואם אורך הסיסמה גדול מ 20 תווים, אז צריכים למחוק תווים. אבל מאחר שחשוב לנו ללמוד לחלק לחלקים, אז אומר בצורה ברורה, כי מצד ... התנאי היותר פשוט, הוא, אורך הסיסמה חייב להיות לפחות 6 תווים בלי מגבלה על אורך מקסימאלי. ולכן המקרה היותר פשוט שעלינו לראות שאנחנו יודעים למצוא לו פתרון, הוא, מה קורה אם יש רק חוק 1 ... לפתור שאלה כזו? זה המקרה הפשוט ביותר שעלינו לנסות להתחיל לפתור ממנו. ומאחר שמטרת המאמר היא לא ללמד את הפתרון של השאלה, אלא כן ללמד איך אפשרי למצוא את הפתרון לשאלה. ומאחר שכדי למצוא את הפתרון לשאלה, צריכים ללמוד לחלק לחלקים הכי קטנים שיש, לכן אני אציג כאן רצף של שאלות, מהקל אל הכבד, איך אמורים לגשת לנתח את ... לגרום לסיסמה להיות תקינה. דהיינו, נצטרך לעשות 3 פעולות של הוספה כדי לגרום לסיסמה להיות תקינה כסיסמה חזקה. ועכשיו ננסה להבין, האם אני יודע למצוא תשובה לשאלה, אם יש רק חוק 1 שאומר ש: הסיסמה ... אם הסיסמה מכילה אות 1 ספציפית, מאשר לדעת אם הסיסמה מכילה אות 1 קטנה כלשהי. וגם יותר קל להבין שצריכים להוסיף אות 1 ספציפית אם היא חסרה, מאשר לחשוב איזו אות קטנה עלינו להוסיף, במידה ואין ... קטנה כלשהי ואות אחת גדולה כלשהי? ואם הסיסמה צריכה להכיל אות אחת קטנה כלשהי אות אחת גדולה כלשהי וספרה אחת כלשהי? וכאן דילגתי קצת על חלקים ועל שאלות יותר קטנות, אבל כמובן שהיה אפשרי לחלק את ... מה בעצם עשינו עד כה? עד כה שיחקנו ידנית עם כל מיני מקרים שונים, וניסינו לחלק את התהליך לחלקים ולמקרים פשוטים. מה לא ניסינו לעשות, לא ניסינו למצוא חוקיות, לא ניסינו למצוא נוסחה. או במילים אחרות, קודם כל צריכים ... לגבי כמות או סוג הפעולות שעלינו לבצע. מהי החוקיות של הפעולות עצמן? מה היחס ביניהן? ואם נעמיק עוד קצת לגבי הפעולות האפשריות לתקן סיסמה, וננסה לשאול את עצמנו, אם יכולנו לבחור פעולה אחת או 2 ... של AAA ואם נבחר באפשרות 3 שנמחק 1 מהרצף של ה b ו 1 מהרצף של ה A, גם אז נצטרך לבצעה אחר כך עוד פעולה 1 של החלפה. במילים אחרות, אנחנו צריכים למצוא נוסחה, איך לדעת מאיזה רצף של אותיות למחוק ... כדי לפתור תווים רצופים, היא X 3 פעולות החלפה. דהיינו, לדוגמה רצף של 17 יצטרך 17 לחלק ל 3 יוצא 5, דהיינו, 5 פעולות החלפה וכולי. ומכאן נחזור לשאול את עצמנו, איזו פעולת מחיקה הכי יעילה? ... המחיקה, ננסה לפתור תווים רצופים לפי הנוסחה הנל. עד כאן ראינו שוב, איך באמצעות לחלק לחלקים הכי פשוטים והכי קטנים, בצורה ידנית, בלי לנסות למצוא חוקיות או נוסחאות, איך באמצעות זה ניתן למצוא חוקיות, וניתן להמציא נוסחאות. שמתחילות ...
חידת LeetCode Solution - Minimum Cost to Equalize Array, פתרון ליטקוד, LeetCode Solution, לפתור שאלות ב LeetCode, מדעי המחשב, תכנות מחשבים, לעבוד בהייטק, ללמוד תכנות מחשבים, להיות מתכנת, ללמוד לתכנת, הכנה לראיון טכני, ראיון עבודה בהייטק, שאלות ליטקוד, פיתוח תוכנה, איך לכתוב קוד? ללמוד לכתוב קוד, חידות היגיון, ללמוד לחשוב, ללמוד לנתח דברים, ללמוד לפרק לגורמים, ללמוד לחלק לחלקים, ללמוד למצוא חוקיות, איך לחלק לחלקים? איך למצוא חוקיות? לנתח תהליכים
... Solution, לפתור שאלות ב LeetCode, מדעי המחשב, תכנות מחשבים, לעבוד בהייטק, ללמוד תכנות מחשבים, להיות מתכנת, ללמוד לתכנת, הכנה לראיון טכני, ראיון עבודה בהייטק, שאלות ליטקוד, פיתוח תוכנה, איך לכתוב קוד? ללמוד לכתוב קוד, חידות היגיון, ללמוד לחשוב, ללמוד לנתח דברים, ללמוד לפרק לגורמים, ללמוד לחלק לחלקים, ללמוד למצוא חוקיות, איך לחלק לחלקים? איך למצוא חוקיות? לנתח תהליכים והפעם נדבר על שאלת 3139. LeetCode - Minimum Cost to Equalize Array הבאה: You are given an integer array ... הוספה של הערך 1 עד שכל הערכים יהיו זהים ערך הגדול ביותר. ואנחנו יכולים לבצע את זה, או באמצעות פעולת הוספה של 1 בכל פעם, או של 2 פעולות הוספה של 1 ... ביותר? עד כאן הפירוש של השאלה... ועכשיו נצעד אל התשובה כך: אז איך בעצם ניגשים לזה? אז לשם כך נחזור שוב על השאלה מההתחלה וננסה לחלק את כל התהליך ... קטנים, לדוגמה כך: שואלים אותנו: נותנים לנו רשימת מספרים. עלינו להגדיל את כל רשימת המספרים, אל המספר הגדול ביותר ברשימה. עלינו לעשות זאת באמצעות ... מחיר1 כלשהו. והיו שואלים אותנו, כמה יעלה לנו להגדיל את כל המספרים? האם היינו יודעים לפתור את זה? תשובה: כן. היינו פשוט סופרים את כל פעולות ההוספה של ... פעולות ההגדלה. ננסה לחשוב אך ורק על החלק של כמה פעמים ניתן לבצע פעולת הגדלה כפולה, שבה בבת אחת מגדילים שני מספרים בערך 1, עד שכל המספרים מגיעים לערך הגבוה ביותר. האם נדע איך לחשב את זה? כי אם לא, אז ממילא לא נוכל לפתור את השאלה הגדולה. אז איך בעצם יודעים ... כה, היה לנו תהליך של למצוא את המספר הגדול ביותר. יש לנו גם תהליך של לחשב כמה פעמים נצטרך לבצע הגדלה של כל המספרים בכל פעם מספר אחד, עד למקסימום. יש לנו ... באופן ידני וננסה למצוא את החוקיות, נראה שהחישוב הוא כך: אם מחיר1 2 הוא קטן ממחיר2, אז בכל מקרה עדיף תמיד לעשות הגדלות בודדות. אם מחיר1 2 הוא זהה ... ורק אחר כך לנסות למצוא את החוקיות של התהליכים. וככה גילינו איך לפתור את השאלה הכללית בכללותה. ...
חידת LeetCode Solution - Block Placement Queries, פתרון ליטקוד, LeetCode Solution, לפתור שאלות ב LeetCode, מדעי המחשב, תכנות מחשבים, לעבוד בהייטק, ללמוד תכנות מחשבים, להיות מתכנת, ללמוד לתכנת, הכנה לראיון טכני, ראיון עבודה בהייטק, שאלות ליטקוד, פיתוח תוכנה, איך לכתוב קוד? ללמוד לכתוב קוד, חידות היגיון, ללמוד לחשוב, ללמוד לנתח דברים, ללמוד לפרק לגורמים, ללמוד לחלק לחלקים, ללמוד למצוא חוקיות, איך לחלק לחלקים? איך למצוא חוקיות? לנתח תהליכים
... LeetCode Solution - Block Placement Queries, פתרון ליטקוד, LeetCode Solution, לפתור שאלות ב LeetCode, מדעי המחשב, תכנות מחשבים, לעבוד בהייטק, ללמוד תכנות מחשבים, להיות מתכנת, ללמוד לתכנת, הכנה לראיון טכני, ראיון עבודה בהייטק, שאלות ליטקוד, פיתוח תוכנה, איך לכתוב קוד? ללמוד לכתוב קוד, חידות היגיון, ללמוד לחשוב, ללמוד לנתח דברים, ללמוד לפרק לגורמים, ללמוד לחלק לחלקים, ללמוד למצוא חוקיות, איך לחלק לחלקים? איך למצוא חוקיות? לנתח תהליכים והפעם נדבר על שאלת 3161. LeetCode - Block Placement Queries הבאה: There exists an infinite number ... אין סוף. כמו כן נותנים לנו רשימה של שאילתות, שמורכבת מ 2 סוגים של שאילתות: סוג 1 של שאילתה, אומר לנו לשים מחסום בנקודה X בקו שלנו. סוג 2 של שאילתה, שואל אותנו, האם ניתן לשים על הציר שלנו, בלוק ברוחב כלשהו, החל מ 0 ועד לנקודה X כלשהי. כאשר המחסומים שהצבנו בגלל שאילתה ... הראשונה היא 1, זה אומר שמדובר על שאילתה מסוג 1, שאומרת לנו להציב מכשול במקום X כנל. הבהרה: המכשול עצמו תופס 0 מקום. לדוגמה: queries(i) = (1, 10) פירושו, תציב מכשול בנקודה 10 על ציר המספרים. כאשר המכשול עצמו לא תופס מקום. שאילתה מסוג 2 מוצגת כך: queries(i) = (2, x, sz) כאשר הספרה הראשונה היא 2, זה אומר שמדובר על שאילתה מסוג 2, ששואלת אותנו, האם ניתן להציב בלוק ברוחב SZ עד למיקום X לדוגמה: queries(i) = (2, 5, 6) השאילתה שואלת אותנו, האם ניתן להציב בלוק ברוחב 6, החל ממיקום 0 ועד למיקום 5. והתשובה היא, שלא. כי עד למיקום 5, ניתן להציב אך ורק בלוק עד רוחב 5 אך לא יותר מכך. או לדוגמה: queries(i) = (2, 5, 3) השאילתה שואלת אותנו, האם ניתן להציב בלוק ברוחב 3, החל ממיקום 0 ועד למיקום 5. והתשובה היא, שכן. כי עד למיקום 5, ניתן להציב כל בלוק ... האלו: אז אם נשאל, האם ניתן ממקום 0 ועד מקום 17, לשים מכשול ברוחב 5? התשובה תהיה שכן, כי ניתן לשים את המכשול, בטווח שבין 3 לבין 9 כך: אז מה בעצם שואלים אותנו? אז השאלה הולכת כך: נותנים לנו רשימה של שאילתות, חלקן מסוג 1, דהיינו, שאילתות שמגדירות לנו היכן למקם מחסומים. כמו כן חלק מהשאילתות, הן מסוג 2, דהיינו, הן שואלות אותנו, האם בהתאם למחסומים שהצבנו עד כה על גבי ציר המספרים, האם עד כה ניתן למקום את הבלוק ברוחב מוגדר כלשהו, עד ... כל אחת מהשאילתות מסוג 2 כנל. ולכאורה, זאת התשובה לשאלת הליטקוד הזאת, היא מאוד מאוד מאוד פשוטה. כי בתכלס, אפשרי לקחת נייר ולרשום את כל המחסומים. וכאשר שואלים אותנו, האם ניתן להציב בלוק ברוחב כלשהו, עד למיקום X, בסך הכל נצטרך לבדוק מ 1 ועד X, האם יש את הרוחב הרצוי להצבת ... של הפתרון. אבל אני כן אציג בדרך של מחויב ואפשרי, מה בטוח נכון, לחלק לחלקים וכולי, כיצד ניתן לפתור את השאלה הזאת... אז איך ניגשים לשאלה הזאת? איך מנסים למצוא פתרון יותר יעיל לשאלה הזאת. אז נתחיל בפתרון הכי לא יעיל שיש וממנו ננסה לשפר. אז מהו הפתרון הכי לא יעיל. הפתרון הכי לא יעיל יהיה, שעלינו לעבור מיקום מיקום, החל מ 1 ועד X, ולנסות למצוא SIZE מקומות פנויים בלי מכשולים באמצע. כאשר אם הגענו למכשול ועדיין לא הגענו לרוחב SIZE, אז עלינו להתחיל את הספירה של ... עד למיקום X. ובמילים אחרות, הפתרון הכי לא יעיל, יהיה לעבור מיקום מיקום אחד אחד מההתחלה ועד X כנל. ואיך ניתן לשפר את הפתרון הזה בדרך יחסית יעילה? נוכל לשאול את עצמנו, מה בטוח נכון. דהיינו, בכל פעם שיגדירו לנו לשים מכשול במיקום כלשהו, אנחנו נכתוב לנו את הרוחב הפנוי שיש בין ... ביותר? האם באמת בכל פעם נצטרך לעבור על כל הטווחים של כל המכשולים, בכל פעם מחדש מההתחלה ועד X? אז איך נתקדם מכאן? אז אם נתבונן נראה, שבעצם אנחנו מחפשים למצוא דרך, איך נוכל בדרך הקצרה ביותר, לדעת, על מיקום כלשהו בציר המספרים שלנו, מהו הטווח הגדול ביותר שניתן להציב בתוכו בלוק ברוחב כלשהו. ואיך ניתן לעשות זאת בכמה שפחות פעולות. לדוגמה: נניח ששואלים אותנו האם עד מיקום 1M ניתן להציב מכשול ב SIZE של 2000 כאשר יש לנו 5000 מכשולים שונים. אז, בדרך הארוכה ביותר, היינו ... עלינו לעשות המון פעולות עדכון. ונחדד, נניח שנבחר באפשרות של לשמור בכל מיקום כולל כל מיקום, את הרוחב המקסימאלי האפשרי עד לאותו מיקום, הרי שעדיין נצטרך לשאול את עצמנו, מה תהיה הדרך היעילה ביותר לעדכן את כל המיקומים בכל פעם מחדש. וזאת גם שאלה בפני עצמה. אז אולי אפשרי שנקצר את ... האפשרי שקיים עד אותו המכשול. ונחדד, נניח שנבחר באפשרות של לשמור רק בכל מיקום של מכשול, את הרוחב המקסימאלי האפשרי עד לאותו מכשול, הרי שעדיין נצטרך לשאול את עצמנו, מה תהיה הדרך היעילה ביותר לעדכן את כל המיקומים של המכשולים בכל פעם מחדש. וזאת גם שאלה שאנחנו צריכים להתבונן ... 9, והתשובה תהיה כן, כנל. וגם תהליך 4 עצמו, מורכב מכמה חלקים. חלק 1 - לאתר את המכשול הקרוב ביותר לנקודה שעליה אנחנו נשאלים. חלק 2 - לבצע את החישוב כדי למצוא תשובה למה ששאלו אותנו, על בסיס המידע שיש לנו על המכשול שמצאנו. (כי את המידע אנחנו שומרים על המכשול ולא על כל מיקום בפני ... יש כאן כל מיני זוויות והיבטים לתקוף את הנושא הזה. אבל כרגע אני בוחר להתמקד בעניין של תהליך העדכון של הטווח המקסימאלי האפשרי, עד למיקום X. דהיינו, ננסה למצוא דרך פשוטה איך אפשרי לעדכן יחסית בקלות, את כל המכשולים שהוצבו, בטווח ברוחב המקסימאלי, עד לאותו המכשול. כאשר בעצם מהות ... לעדכן את המידע הזה. אז איך ניגשים לזה? אז כדי לדעת איך לפתור את הבעיה, לשם כך עלינו לנסות לחלק את הבעיה לחלקים הכי קטנים שיש, לחפש מה בטוח נכון, לנסות למצוא חוקיות, ואחר כך לנסות
חוכמת חז"ל, חכמינו זיכרונם לברכה, חכמת התורה, חוכמה אלוהית, יהדות, האם התורה אמת? חזרה בתשובה, נבואות התורה, שקר חז"ל, אמת אלוהית, רוח הקודש, למה אליעד כהן חושף את שקר האמונה הטמאה?
... חוכמה אלוהית, יהדות, האם התורה אמת? חזרה בתשובה, נבואות התורה, שקר חזל, אמת אלוהית, רוח הקודש, למה אליעד כהן חושף את שקר האמונה הטמאה? מהן המגבלות של חכמת חזל ומדוע אליעד כהן חושף את שקר האמונה? ההרצאה עוסקת ... בזווית אחרת, שהיא נכונה לא פחות. לדוגמה, השאלה אם האדם עושה את המקום או המקום עושה את האדם, היא אחת השאלות שנשאלות במקורות חזל, ... מה שנאמר על ידי החכמים, אך הוא טוען כי יש מקום להסתכל על הדברים מתוך פרספקטיבה רחבה יותר, שמשלבת את השכל האנושי עם ההבנה הדתית. השאלות שמסגרת החשיבה של חזל לא תמיד מאפשרת להשיב עליהן בבהירות הן שאלות שלא בהכרח ניתנות לפתרון חד - משמעי. מהו תפקידו של שכל האדם בהבנת התורה? אליעד מדגיש את תפקידו של השכל האנושי בהבנת התורה. הוא מציין כי ככל שהשכל האנושי מפותח יותר, כך נפתחות בפני האדם האפשרויות לראות את ... או לדעות שונות. לדוגמה, כאשר רב מסוים אומר דבר מה, הוא מציג זאת כאילו הדבר נאמר ברוח הקודש, ולא כעובדה אחת מתוך אפשרויות רבות. הוא מציין, כי זה גורם לכך שאנשים לא מעזים לחשוב אחרת ולפני השאלה האם יש אמת ... הסכמה עיוורת. האם באמת יש אמת מוחלטת? ההבנה המורכבת שצוין בהרצאה היא שהאמת היא לא תמיד מוחלטת, ושהיא תלויה בהגדרה של זמן ומקום. אליעד מציין ... שונות? אליעד מציין כי ניתן לשלב בין הגישות השונות, גם אם מדובר בגישות מנוגדות. הוא מדבר על האפשרות לחשוב על כל דבר כעל אמת יחסית, ולבחון את הדברים מזווית ראייה שלא נחשבה בעבר. גם כאשר חזל מציינים דבר מה, יש מקום לחשוב איך אפשר להבין את הדברים בצורה ... כל דבר ניתן לדיון ולעיון, אז מה נשאר מהמעמד של החכמים? אליעד מציין כי יש אנשים שמפחדים שאם יש מקום לחשוב על דברים בצורה שונה, הם יאבדו את ... ואת כבודם, ולכן הם נצמדים לדעתם ואינם מאפשרים אפשרויות אחרות. איך להבין את הדברים המובאים בטקסט הדתי? ההמלצה של אליעד היא לקרוא את הטקסטים הדתיים בצורה יחסית ולא מוחלטת. כלומר, יש לקחת את הדברים עם מידה של ספק, ולבחון אותם מתוך חכמה וביקורתיות. כל טקסט דתי יכול להתפרש בכמה אופנים, ולכן יש להימנע מקביעה חד - משמעית של אמת אחת מוחלטת. מהי חוכמת חזל? האם התורה אמת? מהו תפקיד השכל בהבנת התורה? האם ניתן לשלב ...
קורונה ואליעד כהן, למה לדבר על הקורונה? למה אליעד כהן מדבר על הקורונה? למה אליעד כהן מתעסק בפוליטיקה? האם כדאי לחשוב על הקורונה? האם כדאי להתעסק בפוליטיקה? ניתוח סיבתיות של הקורונה, לפתח את השכל, ביקורת על אליעד כהן
קורונה ואליעד כהן, למה לדבר על הקורונה? למה אליעד כהן מדבר על הקורונה? למה אליעד כהן מתעסק בפוליטיקה? האם כדאי לחשוב על הקורונה? האם כדאי להתעסק בפוליטיקה? ניתוח סיבתיות של הקורונה, לפתח את השכל, ביקורת על אליעד כהן
... ואליעד כהן, למה לדבר על הקורונה? למה אליעד כהן מדבר על הקורונה? למה אליעד כהן מתעסק בפוליטיקה? האם כדאי לחשוב על הקורונה? האם כדאי להתעסק בפוליטיקה? ניתוח סיבתיות של הקורונה, לפתח את השכל, ביקורת על אליעד כהן למה לדבר על הקורונה? אליעד כהן פותח את ההרצאה בשאלה למה להתעסק בקורונה? ומסביר כי החיים עצמם נתפסים כמשחק. הוא טוען שהעיסוק בקורונה, כמו גם ... זמני והכל יתממש במילא, אז אין באמת משמעות אם נתעסק בקורונה או לא. הקורונה והאושר - מה הקשר? נושא האושר עולה במהלך ההרצאה, ואליעד כהן מציין שהיו אנשים ששאלו אותו מדוע הוא עוסק בקורונה במקום להתמקד בשאלות שקשורות לאושר. אליעד מסביר כי אמנם שאלת האושר חשובה יותר, אך אם אדם בוחר לעסוק בקורונה, עליו לוודא שהוא לא מחזיק במחשבות שגויות בנוגע לנושא. דיוק במחשבות הוא מפתח להגיע לאושר אמיתי ולהרגיש שלם, שכן כל טעות מחשבתית מונעת את השגת האושר המלא. ההיגיון מאחורי דיוק המחשבות הדרך ... אחד, האם זה יקרה גם במקום אחר? אם עושים פעולה מסוימת, האם התוצאה צפויה? אליעד מזכיר כי כדי להבין את סיבת כל הסיבות, חשוב לפתח את היכולת להטיל ספק בכל הנחות היסוד ולחקור את הסיבות האמיתיות מאחורי כל תופעה. כיצד ניתוח סיבתיות קשור לאלוהים? ... עלינו להבין את הסיבתיות שמאחוריו. התהליך הזה הוא תהליך מתמשך של חקירה, ניתוח והבנה של מהות הסיבות והתוצאות. הקורונה כהזדמנות לפיתוח השכל הקורונה, כמו כל תופעה אחרת, היא רק לבוש של החיים. המהות היא לפתח את השכל ולדייק את כל המחשבות בצורה נכונה, לא משנה אם מדובר בקורונה, פוליטיקה, זוגיות, כסף או כל נושא אחר. המטרה היא להגיע ... לבחור את נושא ההתעניינות שלו, בין אם זה אלוהים, זוגיות, פחד מהמוות או כל נושא אחר. אך אם אדם כן מתעניין בקורונה, עליו לוודא שכל מחשבה עליו תהיה נכונה ב - 100%. זהו תרגול של דיוק מחשבתי ושיפור החשיבה, שמוביל לשכל מפותח ויכולת להבין את העולם בצורה נכונה. הדרך להיות אלוהים - דיוק המחשבות בסופו של דבר, הדרך להגיע למצב של אושר ... ושלמות פנימית היא על ידי עבודה מתמשכת על דיוק המחשבות. כל מחשבה שגויה מונעת מאיתנו להגיע למצב שבו אנו מרגישים שאנחנו אלוהים, ושכל מה שקורה בעולם הוא כרצוננו. אליעד מציין כי הדרך להגיע לשלמות פנימית היא על ידי תיקון כל טעות מחשבתית, לא משנה כמה ... הדרך לאושר היא דיוק מחשבתי ולמידה כיצד לנתח סיבתיות בצורה נכונה, כדי להגיע להבנה עמוקה ולהרגיש שלם עם כל מה שקורה בעולם. איך מפתחים את היכולת להטיל ספק ולחשוב בהיגיון דרכים לנתח סיבתיות ולהבין את סיבת כל הסיבות מה זה אומר להיות אלוהים ולהגיע לאושר מלא אופן השימוש ... אקטואליה ויומיום כדי לתרגל חשיבה מדויקת איך לא לפחד מהמוות או מכל בעיה אחרת התמודדות עם זוגיות, כסף ושאר תחומי החיים דרך פיתוח השכל למה להתעסק בסיפורי הקורונה? הסיבה הראשונה היא פשוט למה לא?. אם כבר הכל זמני, אם בכל מקרה בסוף כולם מתים, אז לא באמת משנה אם מתעסקים בקורונה, בפוליטיקה, בביבי או בכל נושא אחר. גם אם יש מי שמעדיף לעסוק באושר או בהתפתחות אישית ולא בענייני ביבי וקורונה, עדיין אפשר לראות את הנושאים האלה כעוד משחק בתוך העולם הזה. הסיבה השנייה היא ... ועל מה לשים דגש. לכן, לשאלה למה להתעסק בקורונה? יש תשובה פשוטה: כי זה עוד תחום שאפשר לשחק בו, להתעניין בו, להתווכח עליו ולפתח את החשיבה דרכו. מה הקשר בין קורונה לנושא האושר? יש אנשים שטוענים שעדיף להתמקד בנושא איך להיות מאושר מאשר ... לכן חשוב לחדד את יכולת הניתוח והדיוק בכל תחום, כי מה שבאמת משנה הוא שלא תישאר מחשבה שגויה אחת בראש. איך ניתוח הקורונה מלמד על פיתוח השכל והטלת ספק? הקורונה היא עוד הזדמנות לתרגל חשיבה נכונה, הטלת ספק וניתוח סיבתיות. המגפה והתגובות אליה מערבות שלל ... סגר, אז כך ישפיע אחרת. כדי להבין לעומק סיבתיות, צריך לחקור מה באמת הסיבה, האם היא מחייבת את התוצאה, האם יש אפשרות אחרת. כל שאלות הסיבתיות האלה הן בעצם אימון מעשי בפיתוח היכולת השכלית שמובילה בסופו של דבר ליכולת להגיע לאמת מוחלטת ולהיות מאושר במאה אחוז. מה הקשר לאלוהים ולתחושת שלמות? הדרך ...
מי זה אליעד כהן? מה האינטרס של אליעד כהן? למה אליעד כהן מפרסם תכנים? הפצת התכנים של אליעד כהן, מה עומד מאחורי התכנים של אליעד כהן? ערוץ היוטיוב של אליעד כהן, מה האינטרסים של אליעד כהן? ביקורת על אליעד כהן, אליעד כהן יוטיוב
מי זה אליעד כהן? מה האינטרס של אליעד כהן? למה אליעד כהן מפרסם תכנים? הפצת התכנים של אליעד כהן, מה עומד מאחורי התכנים של אליעד כהן? ערוץ היוטיוב של אליעד כהן, מה האינטרסים של אליעד כהן? ביקורת על אליעד כהן, אליעד כהן יוטיוב
... זה אליעד כהן? מה האינטרס של אליעד כהן? למה אליעד כהן מפרסם תכנים? הפצת התכנים של אליעד כהן, מה עומד מאחורי התכנים של אליעד כהן? ערוץ היוטיוב של אליעד כהן, מה האינטרסים של אליעד כהן? ביקורת על אליעד כהן, אליעד כהן יוטיוב מה המטרה של אליעד כהן בהפצת תכניו? אליעד כהן מסביר כי אחת מהמטרות המרכזיות מאחורי יצירת הסרטונים והתכנים שהוא מפרסם היא לעודד אנשים לחשוב בצורה הגיונית. הוא סבור שככל שיותר אנשים יחשבו בהיגיון, איכות החיים בעולם תשתפר. האלמנט המרכזי שמניע את אליעד כהן הוא לא הידע הכללי, אלא היכולת לחשוב בצורה נכונה ובלתי משוחדת. אם אנשים יקבלו מידע וידע על פי עקרונות הגיוניים, הם יוכלו לקבל החלטות יותר נכונות ולהגיע למסקנות נכונות. הוא טוען שמדובר בכישור חשוב מאוד שיכול להשפיע על כל תחום חיים, כולל כלכלה, מדע, יחסים חברתיים ועוד. האם אליעד כהן עושה זאת מתוך אינטרס אישי? לפי אליעד כהן, איננו צריך לחשוש מכך שהוא מרוויח מהתכנים שהוא מפרסם. הוא מציין כי מבחינתו, לא משנה אם הוא מרוויח כסף או לא, אלא שהמטרה העיקרית היא לשפר את החשיבה ההגיונית של האנשים ולהפיץ את הרעיונות הללו בכל דרך אפשרית. הוא מזמין את הקהל לקחת את התכנים שלו, לשנות את השם ולפרסם אותם, תוך שימוש בהיגיון ובחשיבה ביקורתית כדי לשפר את הסביבה בה הם חיים. מה המטרה בהפצת תכנים על ידי אחרים? אליעד כהן מדגיש כי כל אדם יכול לקחת את התכנים שלו ולהפיץ אותם תחת שמו, גם עם תמונתו של אליעד כהן או תמונה אחרת. המטרה העיקרית כאן היא לשתף את המסר של החשיבה ההגיונית עם אחרים, ולא בהכרח על מנת להרוויח מזה. הוא מסביר כי השפעה על הסביבה יכולה להתרחש כאשר כולם מתחילים לחשוב בצורה הגיונית - החל מצריכת מזון ועד לפיתוחים מדעיים ותרופות. הוא רואה את ההפצה כהזדמנות לחולל שינוי כללי, לא רק בקרב אנשים פרטיים, אלא גם בבריאות הציבור, הכלכלה ועוד. איך ניתן להשפיע על העולם לפי אליעד כהן? אליעד כהן מציע כי כל אדם יכול להשפיע על העולם בצורה חיובית על ידי הפצת תכנים שמעודדים חשיבה הגיונית. הוא מדגיש שזו לא רק בעיה של רעיונות גדולים או אינטרסים אישיים, אלא של רעיון בסיסי שהולך מעבר למילים בלבד. לדוגמה, אדם יכול להפיץ תכנים שמעודדים אנשים לפתח חשיבה יותר נכונה בתחום ההתמחות שלו - אם זה בתחום החשמל, האינסטלציה או כל תחום אחר. האם אליעד כהן עוסק בהפצת תכנים מתוך רצון לרווח אישי? אליעד כהן מבהיר שאין לו עניין לרווח אישי מההפצה. הוא לא שואף לעשיית כסף ישירה על ידי התכנים שהוא מפיץ, אלא מסביר שמה שחשוב לו הוא להפיץ רעיונות שמקדמים חשיבה ... התכנים שלו, להפיץ אותם ולשלם עליהם כראות עיניהם, כל עוד המטרה המרכזית נשארת עקביות - לעודד אנשים לחשוב בצורה הגיונית יותר. אליעד כהן הפצת תכנים היגיון וחשיבה נכונה איך משפיעים על העולם? הפצת רעיונות חשיבה הגיונית כיצד לשפר את החיים דרך חשיבה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך ללמוד מאליעד כהן? 2 שיטות ללמוד מאליעד כהן, 2 דרכים לקבל יעוץ מאליעד כהן, למה ללמוד מאליעד כהן? האם כדאי ללמוד מאליעד כהן? האם לקבל יעוץ מאליעד כהן? איך לקבל יעוץ מאליעד כהן? מה אפשר ללמוד מאליעד כהן? ללמוד איך להסיק מסקנות, ללמוד איך למצוא תשובות לשאלות, להבדיל בין עובדה לפירוש, לחשוב לבד באופן עצמאי, ללמוד לחשוב בהיגיון, ללמוד לפתח את השכל, רמות של עובדה ופירוש, תלות במורה רוחני, המלצה על אליעד כהן, ביקורת על אליעד כהן, השכל של אליעד כהן
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: האם אליעד כהן נוכל?, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? דיכאון ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: האם אליעד כהן נוכל?, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך להאמין בעצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשפר את הזיכרון? איך לקבל החלטות? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש או אין אלוהים? איך להנות בחיים? למה יש רע בעולם? האם הכל אפשרי? למה העולם קיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות מאושר? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע וסבל בעולם? מי ברא את אלוהים? האם יש בחירה חופשית? בשביל מה לחיות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי בסקייפ, קאוצינג, מאמן אישי למתבגרים בנושאי האם אליעד כהן נוכל - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3125 שניות - עכשיו 08_08_2025 השעה 21:53:06 - wesi1