אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לדבר עם הלקוח? ✔מפחד ממכירות, מפחד במכירות, הדרכת מכירות, שיחת מכירה, מפחד לקבל לא, מפחד לדבר עם לקוח, מפחד למכור, מפחד להתחיל עם בחורה, מפחד...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מפחד ממכירות, מפחד במכירות, הדרכת מכירות, שיחת מכירה, מפחד לקבל לא, מפחד לדבר עם לקוח, מפחד למכור, מפחד להתחיל עם בחורה, מפחד להתחיל עם בנות, אנשי מכירות, אימון מכירות
מהן הסיבות לפחד במכירות, וכיצד להתמודד איתן?

אליעד כהן מסביר בהרחבה על הפחד שמלווה אנשים בעבודת מכירות, במיוחד הפחד לקבל לא מהלקוח. הוא טוען שמה שעומד מאחורי פחד זה לא תמיד השיחה עצמה, אלא מחשבות ותפיסות פנימיות של אנשים לגבי מה יקרה אם הלקוח יסרב להם. התפיסות הללו עלולות להוביל לאי נוחות ולתחושת חוסר ביטחון.

הפחד מקבלת תשובה של "לא" משדר את עצמו פעמים רבות כתוצאה מכך שהאדם מבין את החשיבות של הצלחה בשיחה. יש תחושת חוסר נוחות שמלווה אותו כאשר הוא רוצה מאוד שהלקוח יגיד "כן". למעשה, ככל שאתה רוצה שהלקוח יגיד "כן", כך אתה גם חושש יותר שהוא יגיד "לא". אליעד מציין שהפחד הזה הוא מניע לשיפור ולהשתפרות במכירה, אך יש צורך לדעת להתמודד איתו בצורה נכונה.

כיצד הפחד מגביר את היכולת להצליח במכירות?

הפחד, כפי שמסביר אליעד, הוא מניע חיובי אם יודעים כיצד להשתמש בו. הפחד לגרום ללקוח להגיד "לא" לא צריך להיות גורם שמפחית את הביצועים, אלא דווקא ממריץ את המוכר להשתפר ולשפר את יכולת השכנוע שלו. במילים אחרות, הפחד לא אומר שאתה לא טוב במכירות, אלא שהוא יכול להוביל אותך ללמוד ולהתפתח אם תתמודד איתו נכון.

הפחד יכול גם להוות מנוע להצלחה, במיוחד אם מצליחים להבין איך להתמודד איתו ולהפוך אותו למניע פנימי שמזיז אותך קדימה. אליעד מדבר על האפשרות לקחת את הפחד ולעשות איתו "משחק", כלומר, להכיר בכך שהשיחה עם הלקוח אינה דבר אישי אלא תהליך של שכנוע שבו המטרה היא להגיע למטרה עסקית ולא אישית.

מה עושים כשפוחדים מהפסקת השיחה או מהסירוב של הלקוח?

כשאתה עומד בפני פחד מהסירוב של הלקוח, השאלה היא כיצד להתמודד עם תחושת החוסר ביטחון הזו. אליעד מציע את הכלל הפשוט: כשאתה מרגיש פחד, תזכור שמדובר במשחק. אם תחשוב שהשיחה עם הלקוח היא בסך הכל משחק שאתה שותף בו, זה יכול להפחית את העומס הנפשי. אליעד משווה את המצב למישהו שמפחד לדבר עם אדם שהוא רוצה להתחיל איתו - בשלב מסוים צריך לשחרר את הפחד ולקבל את האופציה שהלקוח לא יסכים.

במהלך השיחה עם הלקוח, יש צורך לדעת שהפחד לא אומר שאתה לא מצליח. אלא אם אתה מתמודד עם הפחד בצורה נכונה, אתה משדר עוצמה פנימית ויכולת להתמודד עם הכישלונות. זה לא סביר שתצליח עם כל לקוח, אך כל "לא" הוא חלק מתהליך הלמידה והשיפור שלך. ככל שאתה מצמצם את החשש מהסירוב, כך תוכל גם להפיק יותר מתוך השיחה.

איך לשפר את הביטחון העצמי בשיחות מכירה?

אליעד מדבר על איך כל תהליך מכירה יכול להשתפר אם המוכר לוקח את הפחד ומפנים אותו למטרה. אם מישהו מפחד לדבר עם לקוח או להתחיל עם מישהו...
תחושה של פחד כוונה איך להבין את עצמי לדבר עם הלקוח להתחיל עם בנות לא לפחד רוצה ביטחון עצמי התפתחות לשפר את הביטחון העצמי עומס פחדים אומץ איך לדבר עם הלקוח איך לדבר עם לקוח איך לדבר עם לקוחות איך להתאמן איך להתחיל איך להתחיל עם אישה איך להתחיל עם בחור איך להתחיל עם בחורה איך להתחיל עם בחורות איך להתחיל עם בנות איך להתחיל עם מישהי איך להתחיל עם נשים איך למכור איך לקבל לא אימון אימון מכירות אימונים איש מכירות אישה אנשי מכירות בחורה בחורות האם להתחיל עם הבחורה הדרכת מכירות חרדת מכירות כמה להתאמן לדבר עם הלקוח לדבר עם לקוח לדבר עם לקוחות להתאמן להתחיל להתחיל עם אישה להתחיל עם בחור להתחיל עם בחורה להתחיל עם בחורות להתחיל עם בנות להתחיל עם הבחורה להתחיל עם מישהי להתחיל עם נשים למה להתאמן למכור לקבל לקבל לא לקוח לקוחות מאיפה להתחיל מכירה מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות נשים פחד פחד במכירות פחד לדבר פחד לדבר עם לקוח פחד להתחיל פחד להתחיל עם אישה פחד להתחיל עם בחור פחד להתחיל עם בחורה פחד להתחיל עם בחורות פחד להתחיל עם בנות פחד להתחיל עם מישהי פחד להתחיל עם נשים פחד למכור פחד לקבל לא פחד ממכירות פחדים שיחת מכירה שיחת מכירות
איך לשדר מקצועיות מול הלקוח? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע? לדבר בשפה מקצועית עם הלקוח, לדבר בשפה גבוהה עם הלקוח, לגרום ללקוח לסמוך עליך, טעויות של אנשי מכירות, לדבר בשפה פשוטה עם הלקוח, לדבר בשפה עממית עם הלקוח, איך לדבר עם הלקוח? איך לא להישמע מתנשא כלפי הלקוח? לא ליצור תחושת זרות מהלקוח, איך לגרום ללקוח להבין אותך? מקצועיות בעיני הלקוח, תחושת ריחוק מול הלקוח, לדבר בשפה של הלקוח, לדבר עם הלקוח בשפה שלו
... הלקוח, לגרום ללקוח לסמוך עליך, טעויות של אנשי מכירות, לדבר בשפה פשוטה עם הלקוח, לדבר בשפה עממית עם הלקוח, איך לדבר עם הלקוח? איך לא להישמע מתנשא כלפי הלקוח? לא ליצור תחושת זרות מהלקוח, איך לגרום ללקוח להבין אותך? מקצועיות בעיני הלקוח, תחושת ריחוק מול הלקוח, לדבר בשפה של הלקוח, לדבר עם הלקוח בשפה שלו והפעם נדבר על עוד טעות נפוצה של אנשי מכירות, והיא שאיש המכירות רוצה למכור ללקוח. וכדי למכור ... עסקה. ולכן אתה צריך גם לגרום ללקוח להבין שאתה מבין אותו ושהוא מבין אותך וכולי. ולכן בשורה התחתונה, צריך לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח כפי מה שמתאים לו. דהיינו, צריך לשים לב למינון הנכון של השימוש במושגים מקצועיים. ולשים לב ...
מתי לא לדבר עם הלקוח על הכאב של הלקוח? מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצורך שלו? מתי לא לדבר עם הלקוח על מה שחשוב ללקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצרכים של הלקוח? מתי ליצור ללקוח כאב חדש? מתי ליצור ללקוח רצון חדש? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך? איך לגרום ללקוח לא לקנות מהמתחרים? מה הסיבה של הלקוח? מתי ליצור כאב ללקוח? הכאב המקורי של הלקוח, הכאב החדש של הלקוח, איתור צרכי לקוח, איך לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך?
מתי לא לדבר עם הלקוח על הכאב של הלקוח? מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצורך שלו? מתי לא לדבר עם הלקוח על מה שחשוב ללקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצרכים של הלקוח? מתי ליצור ללקוח כאב חדש? מתי ליצור ללקוח רצון חדש? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות ... ללא תקלות וכיוב? אז התשובה הנכונה היא, שצריך לעשות הפרדה בין מה הכאב של הלקוח, לבין על מה צריך לדבר עם הלקוח כדי שהוא יסגור עסקה. והכאב של הלקוח, הוא רק אפשרות אחת בלבד, שבגללה יתכן שהלקוח יסגור איתך עסקה. אבל לפעמים יתכן שאתה תצטרך לדבר עם הלקוח על משהו אחר, שהוא לא הכאב של הלקוח, אבל שרק אם תדבר עליו, רק אז הלקוח יסגור איתך עסקה. ...
טעויות בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים, שיקולים ביצירת תוכן שיווקי מקצועי, איך לגרום ללקוח להיות מוכן לשלם לך יותר כסף? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש דווקא ממך במחיר יותר גבוה? הפצת חומרים מקצועיים, הפצת תוכן מקצועי, מה לעשות כדי לא ללמד את המתחרים שלך? איך לא לחשוף סודות מקצועיים בתכנים שיווקיים? איך להעביר ללקוח חומר מקצועי בצורה שיווקית? איך לא לחשוף סודות בתוכן מקצועי? איך לעשות צנזורה על תוכן מקצועי? איך לא ללמד את המתחרים שלך את הידע שלך?
... הגאונים, לשירות עבור הלקוחות. כמובן שהנושא הזה פתיר, באמצעות זה שלומדים איך לעטוף ואיך להציג ללקוח את התוכן המקצועי. איך לדבר עם הלקוח גם בשפה של הלקוח, איך להציג מושגים מקצועיים בצורה שתדבר אל הלקוח, אל הכאב של הלקוח ואל הצורך של ... ללקוח לרצות אותך, איך ולמה שהלקוח ירצה מישהו דווקא עם הידע המקצועי שלך. כל זה לצד זה שצריכים להבין איך לדבר עם הלקוח בשפה שלו, במובן שהוא ירגיש שהוא מבין אותך ושאתה מבין אותו ולא רק שהוא יחשוב שאתה מאוד מקצועי אבל ...
הגדלת מכירות, איך לחשוב כמו הלקוח? עולם המושגים של הלקוח, עולם הדימויים של הלקוח, איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? איך למכור ללקוחות? שיפור תהליכי מכירה, לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח, מהי השפה של הלקוח? איך הלקוח חושב? צורת החשיבה של הלקוח
הגדלת מכירות, איך לחשוב כמו הלקוח? עולם המושגים של הלקוח, עולם הדימויים של הלקוח, איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? איך למכור ללקוחות? שיפור תהליכי מכירה, לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח, מהי השפה של הלקוח? איך הלקוח חושב? צורת החשיבה של הלקוח
... עולם המושגים של הלקוח, עולם הדימויים של הלקוח, איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? איך למכור ללקוחות? שיפור תהליכי מכירה, לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח, מהי השפה של הלקוח? איך הלקוח חושב? צורת החשיבה של הלקוח איך לחשוב כמו שהלקוח חושב ... אין משמעות לשפה המקצועית שלכם, הוא מתייחס למוצר מנקודת המבט שלו, דרך ההבנה והדימוי שהוא מחזיק בראשו. מדוע חשוב לדבר עם הלקוח בשפה שלו ולא בשפה המקצועית? הסיבה המרכזית לכך שחשוב לדבר עם הלקוח בשפה שלו ולא בשפה המקצועית הפנימית של העסק היא שהלקוח קונה את מה שהוא חושב שהוא קונה, ולא את ... ללקוח להתרגל למונחים שלנו, במיוחד אם מדובר במושגים חדשים שיכולים להעניק ערך מוסף. עם זאת, כברירת מחדל, עדיף להתחיל לדבר עם הלקוח בשפה שלו, ורק לאחר יצירת חיבור, אפשר להציג בפניו את השפה המקצועית שלנו - בהתאם לצורך. לסיכום, אם תתאימו ... שלכם לעולם המושגים של הלקוח, תגדילו משמעותית את הסיכוי להצליח במכירות. למידע נוסף על עולם המושגים של הלקוח, כיצד לדבר עם לקוחות וכיצד למכור בצורה חכמה יותר, חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il. שיהיה בהצלחה!
טעויות במכירות, טעויות של אנשי מקצוע שעוסקים במכירות, למה לגייס איש מכירות? טעויות של אנשי מכירות מקצועיים, איך הלקוח חושב? המושגים של הלקוח, לדבר עם הלקוח בשפה שלו, מושגים מקצועיים בתהליך מכירה, חשיבות איש המכירות בארגון
... אנשי מקצוע שעוסקים במכירות, למה לגייס איש מכירות? טעויות של אנשי מכירות מקצועיים, איך הלקוח חושב? המושגים של הלקוח, לדבר עם הלקוח בשפה שלו, מושגים מקצועיים בתהליך מכירה, חשיבות איש המכירות בארגון מהי הטעות הכי נפוצה של אנשי מכירות מקצועיים? הטעות ... כך, אך למעשה, הוא פשוט מרגיש מבולבל או לא בטוח במה שנאמר לו ולכן מעדיף לנתק מגע. למה חשוב לדבר עם הלקוח בשפה שלו? כאשר מדברים עם הלקוח בשפה ובמושגים שהוא מבין, משיגים חיבור אמיתי ומאפשרים לו להבין בדיוק מה מציעים לו. חיבור זה חשוב מאוד מכיוון שהלקוח מרגיש נוח, בטוח יותר, ומצליח להבין את הערך המוצע לו באופן ברור. לדבר עם הלקוח בשפה שלו פירושו להשתמש בעולם המושגים המוכר ללקוח, המתאים לתחום העיסוק שלו, לרמת הידע שלו ולהעדפותיו. בכך הלקוח מרגיש ...
איך לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להציג מוצר? איך לתאר מוצר? איך למכור מוצר? איך להסביר ללקוח? איך לדבר עם לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, לא לדבר על המוצר, אימון מכירות
איך לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להציג מוצר? איך לתאר מוצר? איך למכור מוצר? איך להסביר ללקוח? איך לדבר עם לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, לא לדבר על המוצר, אימון מכירות
איך לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להציג מוצר? איך לתאר מוצר? איך למכור מוצר? איך להסביר ללקוח? איך לדבר עם לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, לא לדבר על המוצר, אימון מכירות איך להציג מוצר ללקוח בצורה אפקטיבית? ... האם זה עונה על הצורך שלי? האם זה ישפר את חוויית השימוש שלי? האם זה משתלם לי? לכן, חשוב לדבר עם הלקוח בשפה שהוא מבין, ולהתמקד בתועלות האישיות שיקבל מהמוצר, ולא בהסברים טכניים או תיאורים של המאפיינים. סיכום - איך להציג ... ולספר ללקוח מה הוא עושה, על איש המכירות להתמקד במהות - כלומר, כיצד המוצר משפר את חייו של הלקוח. איך לדבר עם הלקוח בשפה שלו? כאשר מציגים מוצר, חשוב לדבר בשפה שהלקוח מבין ומתחבר אליה. לקוחות אינם חושבים במונחים טכניים, אלא שואלים ...
שימוש במושגים מקצועיים בתהליך מכירה, למכור בשפה של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, למכור ללקוח בעולם המושגים שלו, להכיר את עולם המושגים של הלקוח, לבנות פרופיל לקוח לפני שיחת מכירה, שימוש במונחים מקצועיים בתהליך מכירה, מכירות
שימוש במושגים מקצועיים בתהליך מכירה, למכור בשפה של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, למכור ללקוח בעולם המושגים שלו, להכיר את עולם המושגים של הלקוח, לבנות פרופיל לקוח לפני שיחת מכירה, שימוש במונחים מקצועיים בתהליך מכירה, מכירות
... ללקוח לסמוך עליך? איך להישמע חכם בעיני הלקוח? איך ליצור תחושת קרבה עם הלקוח? איך לגרום ללקוח להבין אותך? איך לדבר עם לקוחות? איך לעשות פרזנטציה בצורה נכונה? שימוש בשפה מקצועית בתהליכי מכירה הטעות הגדולה במכירות: שימוש במושגים שהלקוח לא מבין אחת ... חכם בעיני הלקוח? איך ליצור תחושת קרבה עם הלקוח? איך לגרום ללקוח להבין אותך? איך לגרום ללקוח להתחבר איתך? איך לדבר עם לקוחות? איך לעשות פרזנטציה בצורה נכונה? הדרכת אנשי מכירות, בחירת מילים מול הלקוח, איך לדבר עם הלקוח בשפה שלו? איך לדבר עם לקוח בצורה נכונה? איך להכיר את שפת הלקוח? מהי השפה של הלקוח? מושג מקצועי בתהליך מכירה, מונח מקצועי בתהליך מכירה, ...
יצירת כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר עם הלקוח, להתיידד עם הלקוח
יצירת כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר עם הלקוח, להתיידד עם הלקוח
... נעימה איך בעצם יוצרים אווירה נעימה מול לקוח? אז יש הרבה דרכים ליצור אווירה נעימה. אחת הדרכים אומרת בעצם לדבר עם לקוח על דברים חיוביים כשעושים small talk או שיחת חולין, או משהו עם הלקוח שיחת היכרות, דבר איתו על דברים ... בא לי להתעסק עם הרכישה או מה שזה לא יהיה. אבל אף על פי כן המחויב זה לאו דווקא לדבר עם הלקוח על דברים טובים המחויב הוא, הדבר ההכרחי הוא לדבר עם הלקוח על דברים שיעשו ללקוח טוב ולכן גם לדבר עם הלקוח על דברים רעים גם זה עושה טוב, זה יכול להיות שקרה משהו רע בחדשות שסיפרו אחד לשני שקרה משהו ... עכשיו כשאני אומר אווירה לא נעימה לא הכוונה לריב עם הלקוח זאת לא בהכרח המטרה, הכוונה ללא נעימה הכוונה לדבר עם הלקוח אפילו על דברים שיגרמו לו ללקוח להרגיש רע לא נגדנו נגד מישהו אחר, יכול להיות שאם הוא ירגיש רע ...
טעויות של אנשי מכירות, יצירת קרבה עם לקוח, בניית אמון, שיחת חולין עם לקוח, להתיידד עם הלקוח, ניגוד אינטרסים במכירה, ניגוד עניינים במכירה, לקוח חשדן, לבנות אמון עם לקוח, ליצור אמון
טעויות של אנשי מכירות, יצירת קרבה עם לקוח, בניית אמון, שיחת חולין עם לקוח, להתיידד עם הלקוח, ניגוד אינטרסים במכירה, ניגוד עניינים במכירה, לקוח חשדן, לבנות אמון עם לקוח, ליצור אמון
... רוצה להוליך אותנו שולל, אלא נאמין שכוונתו טובה והמוצר באמת טוב עבורנו. על בסיס התפיסה הזו, מלמדים אנשי מכירות לדבר עם הלקוח, להתיידד איתו, ולהציג את עצמם כמי שרוצים לעזור ולא רק למכור. מה הטעות בגישה של התיידדות יתר עם הלקוח? ... הזה יעשה לו טוב, הלקוח מטבעו יכול להיות חשדן ולכן רוצים לבנות אמון עם הלקוח ואז מה שעושים מנסים לדבר עם הלקוח איזו שיחת חולין כאשר בסופו של דבר המטרה היא לשדר ללקוח תקשיב אני לא מנסה למכור לך, אני חבר ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מפחד ממכירות, מפחד במכירות, הדרכת מכירות, שיחת מכירה, מפחד לקבל לא, מפחד לדבר עם לקוח, מפחד למכור, מפחד להתחיל עם בחורה, מפחד להתחיל עם בנות, אנשי מכירות, אימון מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לדבר עם הלקוח?, איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשפר את הזיכרון? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך לדבר עם הלקוח?, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם יש משמעות לחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה המשמעות של החיים? למה לא להתאבד? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם אפשר לדעת הכל ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי למציאת זוגיות, אימון אישי להפרעות קשב, מאמן למציאת עבודה בנושאי איך לדבר עם הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3916 שניות - עכשיו 17_08_2025 השעה 04:07:32 - wesi1