... ביצועי עובדים, מי אחראי לכך שאין תוצאות? לגרום לעובד לעשות את המקסימום, יעוץ ארגוני,
ניהול עובדים, עובד שמאשים אחרים, עובד שלא
לוקח אחריות, מדידת ביצועי עובדים, איך למדוד ביצועי עובדים?
אחריות של עובד,
אחריות של מנהל, שיווק או מכירות, מחלקת שיווק, מחלקת מכירות, שיפור ביצועי עובדים,
מנהל השיווק אשם,
מנהל המכירות אשם, איך לגרום לעובד
לקחת אחריות? ניהול מנהל מכירות, לנהל מנהל מכירות, איך לנהל אנשי מכירות?
ניהול אנשי מכירות, מכירות או שיווק וכאן נסביר איך ... אחרים, בכך שהוא לא מצליח להביא את התוצאות שרוצים שהוא יביא. לדוגמה נניח שהארגון לא מצליח לייצר מכירות. ואז באים
למנהל המכירות ומנסים להבין למה אין מכירות. ואז אותו
מנהל מכירות כל הזמן שם את
האחריות אצל גורמים אחרים. לדוגמה, אין מכירות כי
מנהל השיווק אשם, כי השיווק לא טוב, הלידים לא טובים, ... איך להתמודד עם מקרה כזה? דהיינו, איך לדעת מה האמת? איך לדעת מי אחראי לכך שאין תוצאות? ואיך לדעת איפה לשים את
האחריות? כי השאלה היא לא איך להאשים את העובד, ואיך לגרום לעובד
לקחת אחריות, אלא קודם כל איך לדעת מי אחראי. ורק אחר כך ... ולכן כאשר אנו באים לבחון את התהליך בכללותו, עלינו לנסות להבין למה התהליך לא מצליח באופן כללי ויתכן שהעובד
שמסיר אחריות, הוא באמת צודק, שהוא לא אחראי לכך שאין הצלחה ... עצמו, עלינו לא למדוד את העובד לפי הצלחת התהליך, אלא לפי האם אנחנו חושבים שהעובד עושה את המקסימום שלו, בתוך מסגרת
האחריות והסמכויות שיש לו. לדוגמה, נניח במקרה הנל
שמנהל המכירות מאשים את
מנהל השיווק וכיוב, בכך שאין מכירות, עלינו למדוד את
מנהל המכירות, האם הוא עושה את תפקידו
כמנהל מכירות בצורה אופטימאלית? שאינה קשורה לתוצאות של תהליך המכירה. ואיך למדוד את
מנהל המכירות, האם הוא עושה את תפקידו על הצד הטוב ... חושבים שאנחנו או מישהו אחר, כן היה יכול לעשות פעולות יותר טובות, כדי להביא תוצאות יותר טובות, ביחס לסמכות
ולאחריות של אותו עובד ואותו
מנהל מכירות כנל. אבל אם אנחנו חושבים שאותו
מנהל מכירות, כן יכול לעשות פעולות יותר טובות במסגרת התהליך ותחומי
האחריות שלו, הרי שגם אם אין מכירות מסיבות שאינן קשורות ...