אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה אחריות ניהולית, העברת אחריות, מי אחראי על האחראי? אחריות של מנהל, האצלת סמכויות, איך להעביר אחריות? איך לתת אחריות? כמה אחריות לתת? אדם הראשון, יעוץ למנהלים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
4:02אחריות ניהולית, העברת אחריות, מי אחראי על האחראי? אחריות של מנהל, האצלת סמכויות, איך להעביר אחריות? איך לתת אחריות? כמה אחריות לתת? אדם הראשון, יעוץ למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ עסקי
מה הטעות הנפוצה בהעברת אחריות למישהו אחר?

אליעד כהן מציג בהרצאתו את הטעות המרכזית שעושים מנהלים ואנשים רבים כאשר הם מעבירים אחריות או מאצילים סמכויות לאחרים. הטעות היא ההנחה שהאחריות שהועברה לאחר מסירה לחלוטין את האחריות מהמעביר. במציאות, גם אחרי העברת האחריות, האדם המעביר עדיין נשאר אחראי לוודא שהמשימה מתבצעת כראוי.

לדוגמה, אם מנהל מחליט להאציל סמכויות לעובד בשם משה ומעביר לו את האחריות על תחום מסוים, אין משמעות הדבר שהמנהל כבר לא אחראי על התחום הזה. ההפך הוא הנכון, המנהל עדיין נותר אחראי על כך שמשה ייקח על עצמו את האחריות הזו ברצינות ויבצע את המשימה בצורה ראויה. זה לא אומר שהמנהל צריך להיכנס לפרטי העבודה של משה ולבדוק כל פעולה שלו, אבל המנהל חייב לוודא שמשה מבין היטב את אחריותו ופועל בהתאם אליה.

איך האחריות של המנהל נשמרת אחרי האצלת סמכויות?

כאשר מנהל או כל אדם אחר מעביר משימה לאחר, הוא לא משוחרר מהאחריות שלו, אלא רק משנה את הדרך שבה הוא מנהל את האחריות הזו. הביצוע הפיזי של המשימה נעשה על ידי העובד, אך האחריות הכוללת נותרת תמיד אצל מי שהעביר את המשימה.

אליעד כהן מדגים זאת בעזרת סיטואציה פשוטה מחיי היום יום: אם אדם עמוס במשימות מחליט שמישהו אחר יהיה אחראי על הקניות, אותו אדם עדיין אחראי לוודא שהקניות אכן יתבצעו, למרות שהפעולה עצמה נעשית על ידי אחר. זה לא אומר שצריך להתערב בפרטים, אך בהחלט נדרש לוודא שהדבר אכן נעשה.

מה המנהל חייב לעשות לאחר שהאציל סמכות?

כאשר מנהל אומר שהעובד אחראי, הוא חייב גם לוודא שהעובד אכן לוקח את האחריות הזו ומבצע את עבודתו כראוי. אליעד נותן דוגמה של מנהל שבא למנהל אחר שמתחתיו ושואל מדוע משהו מסוים לא קרה, והמנהל עונה לו שהעובדים הם אלו שלא עשו זאת. התשובה הזו אינה קבילה, מכיוון שהמנהל העליון אינו מתעניין בתירוצים שהעובדים אחראים, אלא מצפה שהמנהל מתחתיו ייקח את האחריות וידאג לכך שהעובדים אכן יעשו את העבודה.

מה אפשר ללמוד מסיפור אדם הראשון על העברת אחריות?

אליעד כהן משתמש בסיפור התנ"כי של אדם הראשון כדוגמה בולטת להעברת אחריות מוטעית. כשהקב"ה שאל את אדם מדוע הוא אכל מעץ הדעת, אדם הראשון בחר להפנות את האשמה לאחרים - גם לחוה וגם לקב"ה עצמו, שהביא לו את האישה. אדם הראשון בעצם נמנע מלקיחת אחריות אישית. התגובה של הקב"ה הייתה להעניש את שניהם. לפי אליעד, אדם הראשון יכול היה להודות בטעות ולהתנצל, ובכך אולי היה יוצא מהמצב באופן שונה. במקום זאת, הוא העדיף להטיל אשמה על אחרים, ובכך החמיר את מצבו.

הדוגמה הזו מדגישה עד כמה חשוב לשמור על אחריות אישית, גם לאחר העברת האחריות לאחרים, ולוודא שלוקחים אחריות מלאה על התוצאה.

איך להימנע מטעויות בניהול אחריות?

אליעד כהן מבהיר שהמפתח להימנעות מטעויות בניהול אחריות הוא ההכרה בכך שהאחריות תמיד נשארת בידיו של מי שמעביר אותה. כל אדם צריך לשאול את עצמו היכן בחייו הוא מעביר אחריות, ולזכור שאפילו כשמישהו אחר מבצע את הפעולה בפועל, הוא עצמו אחראי לכך שהפעולה תתבצע כראוי.

לדוגמה, אם אדם הולך למוסך ואומר שהמוסכניק אחראי לתקן את הרכב, הוא עדיין נשאר אחראי לוודא שהתיקון נעשה בצורה נכונה. אם לאחר מכן מתרחשת תאונה בגלל תקלה שלא טופלה כראוי, אין זה מספיק לומר "המוסכניק היה אחראי", מכיוון שגם הוא עצמו היה חייב לוודא שהתיקון נעשה היטב.

הנקודה המרכזית שאליעד מדגיש בהרצאתו היא שלעולם אין להניח שהעברת האחריות מסירה את האחריות מהמעביר. על מנהלים ואנשים בכלל להישאר מעורבים מספיק כדי לוודא שהמשימות שהועברו לאחרים מתבצעות באופן אחראי.
עכשיו נדבר על טעות של אנשים שמעבירים אחריות למישהו אחר יש קטע כזה כשאתה אחראי על משהו יש כל מיני גישות יש גישה שאומרת תהיה אחראי אל תעביר את האחריות לאחרים אתה אחראי נכון יש גישה כזאת זה נקרא כאילו ניהול ריכוזי "אני אחראי אני לא נותן לאחרים לעשות" ויש את הגישה שאומרת לא תן לאחרים לעשות סמוך עליהם, עכשיו יש הרבה דברים בחיים שאתה מעביר את האחריות למישהו אחר ויש הרבה דברים בחיים שאתה משאיר את האחריות אצלך עד כאן נכון יש כזה יש כזה. עכשיו מה הטעות הטעות של אנשים שמעבירים אחריות היא שהם חושבים חלקם בחלק מהמקרים שכשהם העבירו את האחריות למישהו זה אומר שהמישהו שהם העבירו אליו את הדבר הוא אחראי על זה ומה האמת שכשאתה מעביר למישהו אחריות אתה עדיין אחראי שהוא יהיה אחראי על זה.

זאת אומרת אם יש לך משהו שאתה אחראי עליו ואתה אומר "אני עכשיו מאציל סמכות למשה שהוא עכשיו יהיה אחראי על התחום" אל תחשוב "שהנה אני מנהל טוב אני מעביר את האחריות למשה" לא עכשיו האחריות שלך לוודא שמשה באמת אחראי אתה לא צריך להיכנס לו לפרטים כי אמרנו שהוא באחריותו אבל אתה צריך לוודא שהוא אחראי, לדוגמה נגיד עכשיו אתה צריך ללכת לעשות קניות ואתה אומר לעצמך "יש לי המון משימות בא ניקח מישהו שיהיה אחראי על הקניות" אתה אומר "משה אתה אחראי על הקניות" מביא לו את הקניות הוא אומר לך "סבבה אני אחראי" עכשיו אם אתה מנהל טוב מה שאתה צריך לדעת זה שאתה לא אמור עכשיו להתערב לו בקניות כי הוא אחראי על זה זה תחום האחריות שלו אבל מצד שני אתה גם לא צריך להגיד "אני נתתי למשה להיות אחראי הוא אחראי" לא אתה אחראי שמשה יהיה אחראי.

זאת אומרת זה שמישהו אחראי זה לא מסיר את האחריות ממך אתה נשארת אחראי באותה מידה רק דרך הביצוע השתנתה הביצוע הוא דרך העובד שלך אבל עדיין אתה אחראי שהוא יעשה את העבודה, זה כמו עכשיו נגיד באים לאיזה מנהל "אדון מנהל למה זה לא קורה" כאילו המנהל בא למנהל שתחתיו "למה לא קורה מה שזה" אומר לו "אתה יודע כי הוא והוא אחראי, אדוני אתה אחראי שהם יהיו אחראים מה זה מעניין אותי שאתה אומר זה העובד שלי מה זה העובד שלי אתה אחראי על העובד שלך" נכון. עכשיו איפה מה היה בסיפור עם האדם הראשון שאלוהים אמר לו למה אכלת מעץ הדעת אז מה הוא אמר היא אחראית לא אני אחראי נכון אז קודם כל הוא אמר היא אחראית את מי הוא עוד האשים שהוא אחראי את אלוהים אמר לו אתה נתת עמדי האישה האישה נתת עמדי זאת אומרת אתה אחראי שנתת לי אותה היא אחראית שהיא פיתתה אותי.

מי לא אחראי הוא לא אחראי הוא לא אמר אני אחראי הוא לא אמר אני מתנצל נכון משהו אז מה אלוהים עשה העניש את שניהם אמר לו אין בעיה גם היא אחראית וגם אתה אחראי, אוקי עכשיו מה היה קורה בסיפור התנכ"י אם האדם הראשון היה אומר "צודק סורי מתנצל אופס התבלבלתי לא יודע לא היה לי דעת" הרי מה הוא אכל מעץ הדעת אז הוא היה אומר "אתה יודע למה אכלתי ואללה לא היה לי דעת" נכון יכל לסגור לו את הפינה "הנה טוב אתה צודק נכון" אבל הוא אמר לא הוא העדיף לזרוק אחראיות הוא אמר "אני מעדיף להאשים מישהו אחר" גם האשים את אלוהים וגם האשים את חווה ביחד הוא לא אחראי לכלום אז אלוהים אמר לו "סבבה אתה צודק עופו שניכם מגן עדן".

בקיצור מה שאני אומר גם כשאתה מסמיך מישהו להיות אחראי גם כשאתה אומר המוסכניק שלי אחראי גם כשאתה אומר אמא שלי אחראית גם כשאתה אומר הוא אחראי לא משנה מי אחראי אתה אחראי לוודא שהוא אחראי אם זה חשוב לך, אם זה לא חשוב לך זה משהו אחר בהנחה שזה חשוב לך אתה אחראי שהשני אחראי פשוט תמצא איפה בחיים שלך אתה מעביר אחריות למישהו ותזכור זה שאמרתי לו שהוא אחראי אני עדיין אחראי שהוא עושה את זה, אתה הולך למוסך לתקן את הרכב הוא אחראי אבל אתה אחראי שהוא עושה את העבודה שלו טוב לא תגיד אחר כך כשתעשה תאונה תגיד "כן אבל אמרתי לו שהוא אחראי" ומה עם זה שאתה אחראי לבדוק שהוא עשה את העבודה מה עם זה.
אשם ההפך הוא הנכון איך להימנע יעוץ להודות להאציל סמכויות משימות איך להימנע מטעויות למידה אישה תיקון אדם הראשון אחריות אחריות אישית אחריות ניהולית אחריות של מנהל איך להעביר איך להעביר אחריות איך לתת אחריות אימון אימון מנהלים אימונים האצלת סמכויות הסרת אחריות העברת אחריות יועץ יעוץ יעוץ למנהלים יעוץ עסקי כמה אחריות לתת להסיר אחריות להעביר להעביר אחריות להתאמן למנהלים לנהל לקחת אחריות לקיחת אחריות לתת לתת אחריות מי אחראי מי אחראי על האחראי מנהל מנהלים ניהול סמכויות עסק עסקים
ללמוד לנהל, יעוץ ארגוני, אימון למנהלים, איך לשכנע עובדים? יצירת מוטיבציה בארגון, ליצור מוטיבציה, העלאת שכר לעובדים, אינטרסים של עובדים, ניהול עובדים, בעיות עם עובדים, חוסר מוטיבציה
ללמוד לנהל, יעוץ ארגוני, אימון למנהלים, איך לשכנע עובדים? יצירת מוטיבציה בארגון, ליצור מוטיבציה, העלאת שכר לעובדים, אינטרסים של עובדים, ניהול עובדים, בעיות עם עובדים, חוסר מוטיבציה
... לנהל, יעוץ ארגוני, אימון למנהלים, איך לשכנע עובדים? יצירת מוטיבציה בארגון, ליצור מוטיבציה, העלאת שכר לעובדים, אינטרסים של עובדים, ניהול עובדים, בעיות עם עובדים, חוסר מוטיבציה איך מנהלים נכון עובדים ויוצרים מוטיבציה בארגון? ניהול עובדים אפקטיבי מתבסס על ההבנה העמוקה של הרצונות, האינטרסים והאמונות של כל עובד בנפרד. על פי אליעד כהן, הדרך להצליח בניהול ולהניע עובדים אינה מתמקדת בהכרח בפתרונות נקודתיים כמו העלאת שכר או תמריצים ... או תחושת משמעות בחיים. איך מזהים את הרצונות האמיתיים של העובדים? אליעד מציע שיטה לניהול נכון ומעמיק: להסתכל על כל עובד כבן אדם שלם עם מגוון רחב של רצונות ואמונות, ולא ... הזו משקפת תחושות של תסכול, חוסר ערך או פשוט חוסר הבנה של המשימות שניתנו לו. על המנהל להימנע מלשפוט מהר מדי או להכליל על סמך אמירות כאלו. במקום זאת, על המנהל לחקור לעומק את הכוונות מאחורי האמירות האלו, להבין את ההקשר, ולבחון מה עומד ... המשימה, חוסר רצון אמיתי או אפילו עייפות זמנית. במקום להניח שהעובד פשוט לא מסוגל, המנהל צריך לנסות להבין מה העובד באמת אומר, ולהימנע מהכללה של מקרה פרטי למסקנות ... כדאי לאתגר אותו במשימות מורכבות יותר, שיש בהן הזדמנות להראות יכולת, לחשוב יצירתי, ולקחת אחריות נוספת. התאמת התפקיד לאדם תסייע לו להרגיש מוערך יותר, וכך תעלה גם המוטיבציה שלו ... יחד כדי להשלים, נוצרת תלות הדדית חיובית שמגבירה הערכה ושיתוף פעולה. איך לחשוב נכון כמנהל כדי לפתור בעיות? אליעד מסביר שהמפתח הוא לא רק למצוא פתרונות לבעיות נקודתיות, ... ליצור מוטיבציה בעובדים? האם העלאת שכר מגבירה מוטיבציה? איך להבין מה מניע עובדים? ניהול עובדים ושיפור ביצועים מה לעשות כשלעובד אין מוטיבציה? איך לגרום לעובדים להרגיש מוערכים? מהי חשיבה ניהולית נכונה? ...
אימון למנהלים, פיטורי עובדים, הגדלת הכנסות, הקטנת הוצאות, ניהול עסק, לפטר עובדים, לנהל עובדים, אימון עסקי, הגדלת רווחים, להרוויח יותר כסף, לעשות יותר כסף, לנהל נכון, אימון לעסקים
אימון למנהלים, פיטורי עובדים, הגדלת הכנסות, הקטנת הוצאות, ניהול עסק, לפטר עובדים, לנהל עובדים, אימון עסקי, הגדלת רווחים, להרוויח יותר כסף, לעשות יותר כסף, לנהל נכון, אימון לעסקים
אימון למנהלים, פיטורי עובדים, הגדלת הכנסות, הקטנת הוצאות, ניהול עסק, לפטר עובדים, לנהל עובדים, אימון עסקי, הגדלת רווחים, להרוויח יותר כסף, לעשות יותר כסף, לנהל נכון, אימון לעסקים האם כדאי לפטר עובדים או להשקיע בהגדלת ההכנסות? אליעד כהן דן לעומק בסוגיה חשובה מאוד בניהול עסק: האם עדיף לפטר עובדים או שעדיף דווקא להשקיע בהגדלת ההכנסות? אליעד מדגיש שההחלטה הזו אינה פשוטה כפי שנדמה והיא דורשת התבוננות מעמיקה והסתכלות אסטרטגית ... הנקודה המרכזית שאליעד מבהיר היא שהמטרה הבסיסית של כל עסק היא להרוויח כמה שיותר כסף. מכיוון שכך, השאלה המרכזית צריכה להיות לא רק איך לצמצם הוצאות, אלא גם כיצד אפשר להגדיל את ההכנסות בצורה המקסימלית. לדוגמה, אליעד מתייחס לעסק שיש בו עובדים עודפים, לכאורה נראה הגיוני לפטר אותם כדי לחסוך את עלויות השכר שלהם. אבל הוא מסביר שכדי לקבל החלטה נכונה באמת, יש להתבונן לא רק בצד ההוצאות אלא גם בצד ... מושקע בדרך שתביא הכנסות גבוהות יותר בעתיד, אז בעצם העסק לא באמת התקדם, אלא רק הקטין הוצאות בלי להגדיל את הרווחיות הכוללת. מהם השיקולים הנכונים בפיטורי עובד בעייתי? אליעד גם נותן דוגמה נוספת של עובד שנתפס כבעייתי, אולי כזה שעושה רעש, צועק או מפריע לעבודה השוטפת בעסק. לכאורה, התגובה האינסטינקטיבית של מנהל היא לפטר אותו כדי להימנע מאי - נעימות וכאוס בארגון. אך אליעד ממליץ לעצור לרגע ולשאול מה האמת האובייקטיבית: האם באמת כדאי לפטר את העובד או שאולי משתלם יותר לדבר איתו, ... לגיוס ולהכשרה. אליעד מסביר שהטעות הגדולה ביותר של מנהלים רבים היא לפעול מתוך האגו או מתוך הרגש, במקום להתבונן על המצב בצורה אובייקטיבית. הוא נותן דוגמה נוספת לכך באמצעות משל על אנשים דתיים שלא מתגרשים בקלות, מכיוון ... או קשיים הם משהו שיש לקבל או לעבוד עליו. בדומה לכך, מנהל עסק צריך להבין שהשאלה החשובה היא לא איך אני מרגיש או האם העובד מציק לי, אלא מה הדרך הכי יעילה ואפקטיבית להגדיל את הרווחיות של העסק. כיצד לקבל החלטות ניהוליות בצורה אובייקטיבית ולא רגשית? אליעד מתייחס לעוד דוגמה ואומר שבכל פעם שנכנסים לעסק, חייבים לחשוב עליו כאילו זו הפעם הראשונה: אלו המשאבים שיש, אלו העובדים, וכך הלאה. הוא מדגיש שאסור להיתקע בעבר, למשל לחשוב שהעובד תמיד היה בעייתי ולכן בהכרח ימשיך ... בצורה אובייקטיבית לחלוטין: האם כרגע העובד תורם לעסק? האם כרגע יש דרך להפוך את העובד לפרודוקטיבי יותר? אם כן, אולי עדיף להשקיע מאמץ נוסף ולפתור את הבעיה מאשר לפטר אותו. הוא מוסיף דוגמה נוספת של עובד חולה או כזה שנעדר ... והלאה, האם העובד יכול לחזור להיות פרודוקטיבי ולתרום לעסק או שהעלות שלו גדולה מהתועלת. אליעד מחדד את הגישה שההסתכלות צריכה להיות תמיד מכוונת קדימה, ולא על סמך ההיסטוריה של העובד. הגישה הזו מאפשרת לקבל החלטות חכמות יותר שמביאות לרווחיות מקסימלית בטווח הארוך. מה החשיבות של ניהול ללא אגו בהחלטות עסקיות? אליעד מסיים ומדגיש את החשיבות הגדולה של ניהול ללא אגו. הוא אומר שרוב הטעויות נעשות כשהמנהל נותן לרגש שלו להוביל אותו להחלטות לא נכונות, לדוגמה להימנע מעבודה עם לקוח כי הוא מתנהג בצורה לא נעימה, או לפטר עובד רק כי הוא מרגיש שהעובד מזלזל בו. הגישה המומלצת ... שואל את עצמו מה הדרך הטובה ביותר להרוויח יותר כסף, בלי לתת לרגשות או לאגו להשפיע על קבלת ההחלטות. בסיום הסיכום, אליעד מבהיר שוב שהמטרה הסופית של העסק היא להרוויח כמה שיותר כסף, ולכן כל ההחלטות צריכות להיות מכוונות למטרה זו באופן ברור ומדויק. יש לקבל החלטות מתוך הסתכלות על העובדות, המספרים והיעילות של העובדים, ... רגשיים שעלולים לפגוע ברווחיות. כיצד להגדיל הכנסות בעסק? איך לקבל החלטות ניהוליות נכונות? מה חשוב לדעת לפני פיטורי עובד? ניהול עסקי ללא אגו איך להקטין הוצאות ולהגדיל רווחים? איך מתמודדים עם עובד בעייתי? אימון למנהלים ולעסקים ...
עסק משפחתי, עבודה עם בני משפחה, סכסוכים בעסק משפחתי, בעיות בעסק משפחתי, בעיות במשפחה, לעבוד עם בני משפחה, עסק עם בני משפחה, בעיות במשפחה, ניהול בני משפחה, אימון למנהלים
עסק משפחתי, עבודה עם בני משפחה, סכסוכים בעסק משפחתי, בעיות בעסק משפחתי, בעיות במשפחה, לעבוד עם בני משפחה, עסק עם בני משפחה, בעיות במשפחה, ניהול בני משפחה, אימון למנהלים
עסק משפחתי, עבודה עם בני משפחה, סכסוכים בעסק משפחתי, בעיות בעסק משפחתי, בעיות במשפחה, לעבוד עם בני משפחה, עסק עם בני משפחה, בעיות במשפחה, ניהול בני משפחה, אימון למנהלים מה גורם לסכסוכים בעסק משפחתי? אחד הנושאים המורכבים ביותר בניהול עסק משפחתי הוא העבודה המשותפת עם בני המשפחה. כאשר עובדים עם בני משפחה בעסק משפחתי, נוצר לעיתים קרובות קונפליקט בין הצורך לשמור על הרמוניה משפחתית לבין דרישות הניהול של העסק. אליעד כהן מסביר שהדבר העיקרי שגורם לבעיות ... המהות של היחסים הכפולים - מצד אחד יחסים עסקיים, מצד שני יחסים משפחתיים. האם נכון להעסיק בני משפחה בעסק? אליעד כהן מתייחס לשאלה אם נכון להעסיק בני משפחה בעסק, והוא מדגיש שהשאלה הזו היא כמו לשאול אם להעסיק את עצמך בעסק של עצמך. לדבריו, זה תלוי תמיד במטרות שלך. כלומר, חשוב להבין מה מטרת ההעסקה - האם זו מטרה עסקית או מטרה משפחתית? כאשר מדובר במטרה עסקית בלבד, צריך להתנהל על פי קריטריונים מקצועיים בלבד, אך אם המטרה ... עם בני משפחה? אליעד מסביר שלפעמים יש צורך שהמנהל ישחק את תפקיד השוטר הרע, כלומר, יעמוד ... כיוון שיש רגעים שבהם עליך לשדר לבן המשפחה שהעסק חשוב יותר ממנו, מה שעלול לפגוע בקשר המשפחתי. ... דווקא יכולה לחזק את הקשר המשפחתי. למה עסקים משפחתיים מובילים לקונפליקטים? ... למצבים שבהם יצטרכו לבחור בין המשפחה לבין העסק. הוא נותן דוגמה שאם אתה יודע מראש שעלול ... את הנזקים. כיצד ניתן למנוע בעיות וסכסוכים בעסק משפחתי? כדי להימנע מסכסוכים מיותרים, אליעד מציע להבהיר מראש את המטרות של העסק ושל ההעסקה, ולקבוע גבולות ברורים בין התפקיד המשפחתי לבין התפקיד העסקי. בנוסף, יש לדבר באופן פתוח וישיר על נקודות חיכוך פוטנציאליות. אם למשל בעל עסק יודע שבן משפחה עשוי להיעלב או להיפגע אם יקבל ביקורת מקצועית, עדיף לנהל את השיחה מראש כדי להבהיר את הציפיות. כך אפשר ... מראש לאפשרות הזו. אותו עיקרון נכון גם בעסקים משפחתיים - יש להיות ערים מראש ...
איך לשכנע בראיון בתקשורת? משה כחלון, איך להתכונן לראיון? איך להתמודד בראיון? איך להתראיין בטלוויזיה? אימון למנהלים, אימון לפוליטיקאים, אימון אישי למנהלים, ניתוח ראיון, אימון אישי לפוליטיקאים
איך לשכנע בראיון בתקשורת? משה כחלון, איך להתכונן לראיון? איך להתמודד בראיון? איך להתראיין בטלוויזיה? אימון למנהלים, אימון לפוליטיקאים, אימון אישי למנהלים, ניתוח ראיון, אימון אישי לפוליטיקאים
... בתקשורת? משה כחלון, איך להתכונן לראיון? איך להתמודד בראיון? איך להתראיין בטלוויזיה? אימון למנהלים, אימון לפוליטיקאים, אימון אישי למנהלים, ניתוח ראיון, אימון אישי לפוליטיקאים איך לשכנע בראיון בתקשורת כמו משה כחלון? ... רינה מצליח, לקראת הבחירות לכנסת בשנת 2015. המטרה של הניתוח היא להדגים כיצד פוליטיקאי או מנהל יכול להצליח בראיון בתקשורת, וכיצד להימנע מטעויות נפוצות. כיצד נכון ... התשובה לשאלה מאתגרת בחזרה: האם אתה עצמך תתחייב לעמוד בדרישות שאתה מציב? כחלון היה צריך להעביר את האחריות ליריב ולהבהיר שלא יסכים לתנאים מבלי התחייבות הדדית. כיצד להשתמש נכון ... ותימנע מלדבר בשם אחרים. איך לשכנע בראיון בתקשורת? כיצד להתמודד עם שאלות קשות בראיון? אימון אישי לפוליטיקאים איך לדבר בביטחון בראיון? איך להתראיין ...
איך לענות לשאלות קשות בראיון? בוזי הרצוג, איך להתראיין לטלוויזיה? איך להתראיין נכון? איך לענות לשאלות בראיון? יועץ אסטרטגי, יועץ פוליטי, יועץ תקשורת, יעוץ אישי למנהלים, ניתוח ראיון, פרזנטציה
איך לענות לשאלות קשות בראיון? בוזי הרצוג, איך להתראיין לטלוויזיה? איך להתראיין נכון? איך לענות לשאלות בראיון? יועץ אסטרטגי, יועץ פוליטי, יועץ תקשורת, יעוץ אישי למנהלים, ניתוח ראיון, פרזנטציה
... לטלוויזיה? איך להתראיין נכון? איך לענות לשאלות בראיון? יועץ אסטרטגי, יועץ פוליטי, יועץ תקשורת, יעוץ אישי למנהלים, ניתוח ראיון, פרזנטציה איך להתמודד עם ... הרצוג בתכנית פגוש את העיתונות, הוא מפרט באופן מעמיק כיצד להתנהל נכון בעת מתן תשובות לשאלות קשות ומורכבות ... או עדינה מדי. לתקוף כשיש הזדמנות ולשדר ביטחון עצמי גבוה. לא לתת כבוד מיותר ליריבים. להשתמש במילים חזקות וברורות ... טיפים לראיון פוליטי מוצלח טעויות נפוצות בראיונות פוליטיים יועץ אסטרטגי לתקשורת ניתוח ראיונות טלוויזיה כיצד לשפר ...
איך לנהל עובדים? ניהול עובדים, איך לנהל נכון עובדים? מנהיגות, ניהול אנשים, לנהל אנשים, מנהל טוב, ניהול נכון, מדריך למנהלים, איך לגרום לעובדים למכור? תפקיד המנהל בארגון, טיפים למנהלים, מוטיבציה
איך לנהל עובדים? ניהול עובדים, איך לנהל נכון עובדים? מנהיגות, ניהול אנשים, לנהל אנשים, מנהל טוב, ניהול נכון, מדריך למנהלים, איך לגרום לעובדים למכור? תפקיד המנהל בארגון, טיפים למנהלים, מוטיבציה
... לנהל עובדים? ניהול עובדים, איך לנהל נכון עובדים? מנהיגות, ניהול אנשים, לנהל אנשים, מנהל טוב, ניהול נכון, מדריך למנהלים, איך לגרום לעובדים למכור? תפקיד המנהל בארגון, טיפים למנהלים, מוטיבציה איך לנהל עובדים בצורה אפקטיבית? בכדי לנהל עובדים בצורה נכונה, אליעד מציין כי יש לקחת בחשבון את המהות של העבודה שמבצע העובד ואת השפעתה על הצלחת החברה. לרוב, מנהלים רבים לא מבינים את המהות האמיתית של תפקידם ומבצעים את ניהול העובדים בצורה טכנית מדי, תוך התמקדות בצורת הביצוע של העבודה ולא בתוצאה הכוללת. השאלה העיקרית, לדברי אליעד, היא לא איך לגרום לעובדים לעשות את ... הטובה ביותר. מה המהות של ניהול עובדים? המהות האמיתית של ניהול עובדים היא לגרום להם להבין שמה שהם עושים משפיע על הצלחת החברה כולה. אם העובד מרגיש שמה שהוא עושה הוא חלק אינטגרלי מהצלחה הגדולה של הארגון, הוא ... על איך לבצע את העבודה, המנהל צריך לגרום לעובד להבין את חשיבות המטרה הגדולה יותר - הצלחת החברה. אם העובד חושב על האינטרס הכללי של החברה ורגיש לחשיבות העבודה שלו בתוך הקשר רחב ... מאמץ. כדי להתמודד עם זה, על המנהל להבין שהעובד לא תמיד יפעל לפי רצון המעסיק אם הוא לא רואה את האינטרס האישי שלו במשימה. הדרך לשנות את זה היא לשדר לעובדים את המטרה הכללית של הארגון ... העבודה בצורה האופטימלית. האם ניהול עובדים כרובוטים יכול לעבוד? מנהל שיגיע לניהול עובדים מתוך גישה של ניהול רובוטים - כלומר, יצפה שהעובדים פשוט יבצעו את המשימות המוטלות עליהם בלי לחשוב יותר מדי - עלול להיתקל בכישלון. עובדים אינם רובוטים, הם בני אדם עם ... מוטיבציות אישיות, ורצונות. אם מנהל מתייחס לעובד רק כגוף שמבצע עבודה ללא קשר למוטיבציה או לרגשותיו, הדבר יוביל לדיכוי ולתחושת חוסר שביעות רצון אצל העובדים, דבר שעלול להוריד את ... מקום למוטיבציה אישית בעבודה? המנהל לא יכול לבקש מהעובד לבצע את העבודה בצורה האופטימלית אם הוא לא יודע איך לשפר את המוטיבציה האישית של העובד. כל עובד מגיע עם מאפיינים שונים, ותפקיד המנהל הוא לזהות את הדרך האישית שבה אפשר להפעיל את המוטיבציה של כל עובד. אחת השיטות לכך היא להפוך את העובדים לשותפים פעילים במטרה הכללית של החברה. האם ... יותר אוטונומית ומספקת. איך המנהל יכול לשפר את המוטיבציה בעובד? על מנת שהעובדים יהיו יותר יעילים, עליהם להבין את חשיבות העבודה ואת השפעתה על הצלחת הארגון. כאשר המנהל מעביר את המסר הזה בצורה ברורה, ומוודא שהעובדים לא מרגישים מרותקים למערכת כמו רובוטים, אלא כשותפים פעילים בהצלחת החברה, המוטיבציה שלהם עשויה ... רבה להשגת המטרה הזאת. איך לנהל עובדים? ניהול עובדים בצורה נכונה ניהול עובדים ומוטיבציה איך להפעיל מוטיבציה אצל עובדים? מהות
איך להוריד משכורת לעובד? ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? הורדת שכר, הפחתת שכר, הרעת תנאים, אימון למנהלים, אימון לעסקים, הרעת תנאי שכר, קיצוץ בשכר, משא ומתן על שכר
איך להוריד משכורת לעובד? ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? הורדת שכר, הפחתת שכר, הרעת תנאים, אימון למנהלים, אימון לעסקים, הרעת תנאי שכר, קיצוץ בשכר, משא ומתן על שכר
... להוריד משכורת לעובד? ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? הורדת שכר, הפחתת שכר, הרעת תנאים, אימון למנהלים, אימון לעסקים , הרעת תנאי שכר, קיצוץ בשכר, משא ומתן על שכר איך להוריד לעובד את המשכורת בלי ליצור התנגדות? אליעד כהן מסביר כיצד ניתן להוריד משכורת לעובד ... להוריד שכר לא קשורה ליכולת האישית שלו. אליעד ממליץ להציג את ההחלטה כתגובה לנסיבות כלכליות או עסקיות חיצוניות. שינוי קל בתפקיד העובד: שינוי בהגדרת התפקיד של העובד יכול לסייע לו לתפוס את הורדת השכר בצורה פחות שלילית. למשל, להוסיף או להוריד משימות, ובכך להסביר ... שהמצב נכפה על ידי גורמים חיצוניים שלא בשליטת המעסיק. לדוגמה, השוק השתנה, הלקוחות הפסיקו לשלם, או יועץ עסקי המליץ על שינוי כזה. כך העובד פחות ירגיש שנפגע ברמה האישית. דוגמאות מעשיות להורדת שכר מוצלחת לעובד אליעד כהן נותן דוגמאות מפורטות כיצד אפשר ליישם את השיטות באופן מעשי: אם לעובד הורידו שכר ומסבירים לו שזה עקב צמצומים כספיים, ניתן להוסיף לו אחריות מסוימת, כמו תפקיד פיקוח או הכשרה, ובכך להגביר את תחושת הערך שלו בארגון. להסביר לעובד שהורדת השכר נובעת מהחלטה של יועץ עסקי או מצב בשוק, מה שמפחית את תחושת הפגיעה האישית ויוצר מצב שבו העובד מרגיש פחות מרמור או כעס כלפי המעסיק. לשנות מעט את התפקיד, לדוגמה להוריד משימות ... לעבוד בשכר נמוך, אליעד כהן מסביר כי חשוב לקחת זאת בחשבון מראש. הוא ממליץ על מספר צעדים במקרה כזה: ניהול משא ומתן עם העובד למציאת פתרון ביניים שיהיה מקובל על שני הצדדים. הצעת תנאים אחרים כמו בונוסים על הישגים או תגמולים לא כספיים שישמרו על המוטיבציה שלו. אם אין הסכמה, ... פחות, והמוטיבציה והיעילות שלו ישמרו ברמה גבוהה ככל האפשר. איך להתמודד עם עובדים שמתנגדים לשינוי? ניהול עובדים - איך לשמור על מוטיבציה גבוהה? משא ומתן על שכר - איך להשיג את התנאים הכי טובים? איך לגרום לעובד להרגיש מוערך גם כשהשכר יורד? איך להפחית התנגדויות בהורדת שכר ... אנחנו צריכים להתאים את עצמנו לתנאים החדשים. הלקוחות לא משלמים כמו בעבר, ולכן נאלצנו לבצע התאמות. יש יועץ עסקי שממליץ לנו לבצע את השינוי הזה, אחרת העסק בסכנה. ברגע שהעובד מרגיש שזה לא אישי, קל לו יותר לקבל את המצב. מה עושים אם העובד מסרב להישאר בשכר נמוך יותר? לפני שמורידים שכר, צריך לקחת בחשבון שהעובד עלול לסרב ... גבוה יותר שהתהליך יעבור ללא התנגדות משמעותית מצד העובד. איך להתמודד עם עובדים שמתנגדים לשינוי? ניהול עובדים - איך לשמור על מוטיבציה גבוהה? משא ומתן על שכר - איך להשיג את התנאים הכי טובים? איך לגרום לעובד להרגיש מוערך גם כשהשכר יורד? בא נניח שיש לנו עובד מסוים שהעובד ... אליעד: כן אנחנו רוצים שהוא יעבוד בשכר יותר נמוך בקיצור מה עושים, אוקי אז מה מחויב לנו אנחנו רוצים שהעסק יצליח בשביל שהוא יצליח אנחנו רוצים שהעובדים יהיו מרוצים, עד כאן הגיוני? הגיוני הלאה. עכשיו אנחנו מורידים לו את השכר ברגע שאנחנו מורידים לו את השכר מה ההיגיון אומר שזה יעשה לו רע יעשה לו רע יהיה לו, יהיה לו רע זה ידפוק את העסק בצורה כזו או אחרת ולכן קודם כל מה שאנחנו צריכים לעשות מה המחויב אם ניקח נגזר שכשאנחנו מורידים לו את השכר אנחנו צריכים לשאוף לכך שיהיה לו כמה שפחות רע מכך שיורידו לו ... אחר, מה זאת אומרת תגלגל על מישהו אחר תגיד אין לי כסף הלקוחות לא שילמו יש בעיה עם הבנק צמצומים, יש יועץ עסקי שאמר לי לעשות את זה משהו כזה זה לא אתה וזה לא אני זה בכלל לא בשליטתי זה כוח עליון. אוקי יש פה בתוכניות הריאליטי הרבה פעמים שמבקשים מהם לבחור מישהו ... שבסוף הוא יגיד לך לא מתאים לי ואני לא רוצה לעבוד פה וזה יכול להיות ואז אתה צריך להחליט אם אתה רוצה לתת לו עוד שכר פחות שכר עוד תפקיד פחות תפקיד מה אתה רוצה יכול להיות. אני רק אמרתי שאם אתה תגיד לו אתה לא עובד מספיק טוב כנראה שתריבו ואם אתה תשאיר לו בדיוק את אותו תפקיד יש יותר סיכוי שהוא ידע שאתה מוריד לו את השכר ואם אתה תגיד לו אני לא רוצה לתת לך את הכסף למרות שיש לי אותו יש יותר סיכוי שהוא יכעס וזהו. הבנו את הסיפור? ...
טיפים לניהול משא ומתן, איך לשדר שאתה חזק? איך להצליח במשא ומתן? מי צריך את מי? ניהול משא ומתן, אימון למנהלים, אימון עסקי, להביע התלהבות, לשדר קרירות
... לניהול משא ומתן, איך לשדר שאתה חזק? איך להצליח במשא ומתן? מי צריך את מי? ניהול משא ומתן, אימון למנהלים, אימון עסקי, להביע התלהבות, לשדר קרירות בניהול משא ומתן יש היבטים שונים. אחד מהם הוא מה שאתה רוצה שהצד השני יחשוב עליך, בהיבט של מי צריך את מי. ומההיבט הזה, בדכ החלש צריך את החזק ולא החזק צריך את החלש. מה שאומר, שעליך לשדר לצד השני שאתה החזק ושהוא החלש. ואפשרי לעשות את זה, גם על ידי זה שכאשר הצד השני שאיתו אתה מנהל משא ומתן, מספר לך על עצמו והוא מנסה להרשים אותך במשהו מסוים, כגון לדוגמה שהוא מספר לך כמה הוא גדול חזק וכולי, ...
האם לתת דוגמה אישית לעובדים? לאחר לעבודה כמנהל, איך לתת דוגמה אישית לעובדים? דוגמה אישית של מנהל, יצירת מוטיבציה לעובדים, בידול המנהל מהעובדים, יצירת סמכות עבור העובדים, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני
האם לתת דוגמה אישית לעובדים? לאחר לעבודה כמנהל, איך לתת דוגמה אישית לעובדים? דוגמה אישית של מנהל, יצירת מוטיבציה לעובדים, בידול המנהל מהעובדים, יצירת סמכות עבור העובדים, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני שאלה: האם חשוב לתת דוגמה אישית לעובדים. במובן של שעליך כמנהל להתנהג כפי שהיית מצפה מהעובדים שלך להתנהג? תשובה: כעיקרון לא. חשוב לך שהעובד שלך יעבוד טוב. לפעמים הדרך לכך היא באמצעות נתינת דוגמה אישית. לדוגמה, אתה כמנהל תגיע לעבודה בזמן, כדי לתת דוגמה אישית לעובדים שלך, להגיע לעבודה בזמן. אבל מצד האמת, יש מצבים שאין בזה צורך. ויש מצבים שדווקא יש צורך הפוך. דהיינו, שאתה רוצה לשדר לעובדים שלך, שאתה המנהל בעסק שלך ושאתה דווקא בא יותר מאוחר, כדי שהם יבינו שאתה המנהל, ושאז ממילא דווקא יקשיבו לך עוד יותר כמנהל ולא כפועל. זא מצד אחד כשאתה כמנהל לדוגמה מאחר לעבודה, מצד אחד אתה לא רוצה שהעובדים שלך יחשבו שאתה מזלזל בעבודה, כי אז זה יגרום להם גם לזלזל בעבודה. מצד שני אתה כן רוצה שהם יחשבו שאתה לא סתם עוד עובד כמותם, אלא אתה המנהל שלהם. וזה שאתה מאחר לעבודה, זה לא בהכרח משום שהעבודה לא חשובה לך, אלא אולי משום שיש לך עוד עסקים דברים חשובים דברים עבור העסק שאתה עושה מחוץ לעסק, ושלכן אתה מאחר לעבודה. וכן חשוב לך לגרום להם לראות אותך, לא כמו כולם. וצריך לדעת גם לתת להם דוגמה אישית שאומרת אני כאן המנהל, כדי ליצור מולם תחושה של סמכותיות. ולא באמצעות זה שתשדר להם שאתה יכול לזלזל בעבודה, אלא באמצעות זה שתשדר להם ...
איך נכון לתגמל עובדים? כמה משכורת לשלם לעובד? איך לתמרץ עובדים? שכר גבוה, שכר נמוך, שכר בסיס, תגמול לפי ביצועים, עמלה על מכירות, תגמול לאנשי מכירות, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני
... תגמול לפי ביצועים, עמלה על מכירות, תגמול לאנשי מכירות, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני שאלה: מה עדיף ואיך נכון לשלם לעובדים בארגון, האם שכר בסיס גבוה ועמלות ... לפי התוצאה של העובד. כי ככה העובד הופך להיות סוג של שותף בעסק. ובאופן יחסי, אנשים עובדים יותר טוב עבור עצמם, מאשר עבור מישהו אחר. מצד אחד ... שכר בסיס גבוה, כדי שיהיה לו שקט נפשי. אבל מצד שני לך כבעל העסק, אין שקט נפשי, כאשר לעובדים שלך יש שקט נפשי. ובאידיאל שלך, שכמו שאתה כל הזמן רוצה שהעסק יצליח עבורך, כך גם אתה רוצה שהעובד שלך ירצה שהעסק שלך יצליח עבורו. ולכן יש היגיון לתלות את התגמול של העובד שלך, כמה שיותר ... ולא רק על המאמץ שלו. ועליך לשאוף לכך שהעובד שלך יתייחס לעסק שלך, בדיוק כאילו זה היה העסק שלו. וזה אפשרי, בעיקר על ידי זה שהשכר שלו, תלוי באחוז גדול בביצועים שלו. ואיך ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על אחריות ניהולית, העברת אחריות, מי אחראי על האחראי? אחריות של מנהל, האצלת סמכויות, איך להעביר אחריות? איך לתת אחריות? כמה אחריות לתת? אדם הראשון, יעוץ למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ עסקי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לקבל החלטות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם גירושין? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לנהל את הזמן? איך להיגמל מהימורים? איך להאמין בעצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפרש חלומות? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשפר את הזיכרון ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה המשמעות של החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? איך להנות בחיים? האם אפשר לדעת הכל? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם באמת הכל לטובה? למה לא להתאבד? האם יש או אין אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש בחירה חופשית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי להצלחה, מורה רוחני, מאמן אישי לפרישה ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0781 שניות - עכשיו 24_06_2025 השעה 21:17:47 - wesi1