מחלקת מכירות, שיפור תהליכי המכירה, שיפור מחלקת מכירות, ניהול המכירות והשיווק בארגון, שיפור תהליכי השיווק, הטמעת מידע המכירות במחלקת המכירות, הכנת מידע על המוצר, ארגון המידע השיווקי, ארגון המידע המכירתי...... נניח שבפגישה אנחנו מסבירים ללקוח על המהירות הייחודית של הרכב, או על הבטיחות של הרכב, על זה שיש ברכב כרית אוויר מיוחדת, אז ממסרי המכירה האלו, מהם ועבורם נכין חומרי שיווק, שיוכלו להמחיש יותר טוב את המהירות והבטיחות של הרכב. ושוב, אני לא נכנס כאן לשאלה איזה חומר שיווק לפרסם והיכן ומתי בתהליך של המשפך השיווקי. וזה כמובן נושא אחר. אבל כאן אני רוצה לחדד, שצריך להפריד בין תהליך שבו אנחנו מכינים רשימה מסודרת של הרעיונות שאנחנו מעבירים ללקוח בתהליך המכירה...
הכנת חומרי שיווק, איזה חומרי שיווק להכין? כמה חומרי שיווק להכין? מתי להכין חומרי שיווק? איזה חומרי שיווק כדאי להכין? איך ליצור חומרי שיווק? תוכנית ליצירת חומרי שיווק, תוכנית של הכנת חומרי שיווק, תהליך...... לקחת תהליך מכירה ולפרק אותו לחלקים של מסרי מכירה. ואת המסרים לחלק לקטגוריות ולחלקים קטנים וכולי. ומכך לגזור את חומרי השיווק שרוצים להכין. ואת התיעדוף להכנת חומרי השיווק, ניתן לעשות אותו לדוגמה בהתאם לכמה נפוץ מסר המכירה הזה ללקוח. כי יש רעיונות שחוזרים על עצמם עם יותר או פחות לקוחות. ואפשרי לעשות את התיעדוף בהתאם לעלות ייצור החומר השיווקי. ואפשרי לעשות תיעדוף בהתאם לכמה נראה לנו שקשה להעביר את המסר ללקוח בעל פה, בלי חומר שיווקי כזה או אחר. ואפשרי...
2 תהליכי שיווק, יצירת חומרי שיווק, הפצת חומרי שיווק, יעוץ למנהלי שיווק, איזה חומרי שיווק ליצור? כמה חומרי שיווק ליצור? הכנת חומרי שיווק, ניתוח תהליכי שיווק, ליצור חומרי שיווק, להפיץ חומרי שיווק, יעוץ...... תכליתם היא ההפצה שלהם. ולכן שני התהליכים האלו שלובים ושזורים אחד עם השני. אבל יחד עם זאת כאשר בונים תהליכי שיווק, צריכים להפריד את שני התהליכים האלו אחד מהשני. וברמת העיקרון, צריכים להכין חומרי שיווק, לפי תוכנית של הכנת חומרי שיווק גם בלי קשר וגם בנפרד מהשאלה האם מתי ואיך נפיץ אותם. והשאלה אילו חומרי שיווק כדאי להכין, היא עומדת בפני עצמה והסברתי עליה במקום אחר. כי צריכים לדעת איך להכין תוכנית של רשימת חומרי שיווק שצריכים להכין. וזה נושא בפני עצמו...
שינוי רצון, איך שינוי רצון אחד משפיע על רצון אחר? החלשת רצון, חיזוק רצון, ביטול רצון, יצירת רצון, מהו הסיפור שמאחורי הרצון? איך להחליש משיכה מינית? ממי לקבל עצות? איך נוצרת משיכה מינית? איך נוצרת נטייה...... אותה סטייה מינית וכולי. ואיך עושים את זה? איך למצוא את הסיפור שמאחורי הרצון? איך לשנות את הסיפור שמאחורי הרצון? איך להטיל ספק בסיפור שמאחורי הרצון? כל זה עניין אחר שיוסבר והוסבר במקום אחר. אבל מכך צריכים להבין, כאשר משנים רצון אחד, זה עשוי להשפיע על רצונות אחרים, כתגובה של סיפורים משותפים שיש בין רצונות שונים. או סיפורים שמושפעים אחד מהשני. לדוגמה, נניח בן אדם שיבטל סטייה מינית, באמצעות זה שהוא יתחיל לשנוא סקס באופן כללי ובאמצעות זה שהוא יהפוך ל...
הערכת ביצועי עובדים, מי אחראי לכך שאין תוצאות? לגרום לעובד לעשות את המקסימום, יעוץ ארגוני, ניהול עובדים, עובד שמאשים אחרים, עובד שלא לוקח אחריות, מדידת ביצועי עובדים, איך למדוד ביצועי עובדים? אחריות של...... לסגור את העסקה. דהיינו, גם אם נאמר שאין אפשרות שהלקוח ירכוש, כי לדוגמה אין לו כסף, האם היה ניתן לעשות את שיחת המכירה יותר טוב? האם היה ניתן להגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח ירכוש את המוצר? וכולי. ואם גילינו שלדעתנו איש המכירות פועל בצורה אופטימאלית לתהליך שלו, הרי שבאמת אנחנו לא יכולים לבוא אליו בטענות על כך שאין תוצאות. אאכ אנחנו חושבים שאנחנו או מישהו אחר, כן היה יכול לעשות פעולות יותר טובות, כדי להביא תוצאות יותר טובות, ביחס לסמכות ולאחריות של אותו...
השקעה בשוק ההון, השקעה בבורסה, השקעה במניות, איך להשקיע כסף? מה לעשות עם הכסף? דרך לעשות כסף, האם להשקיע בשוק ההון? איך להשקיע בשוק ההון? האם אפשרי לעשות כסף בשוק ההון? האם אפשרי לעשות כסף בבורסה? האם...... הממוצע השנתי של מי שכן עושה כסף בבורסה. אבל מי שרוצה לעשות כסף, מומלץ לו לקחת את הכסף שיש לו וללמוד כמה שיותר ולשפר את עצמו כמה שיותר ולפתח את עצמו כמה שיותר, בכל היבט, בכל עניין, בשיפור כל יכולת אישית שיש לבן אדם. לקחת את כל הכסף ולהשקיע אותו בעצמך, להשקיע אותו בעסק של עצמך, בלשפר את עצמך כעסק וכולי. וזוהי ורק זאת הדרך הנכונה לעשות כסף לאורך זמן. ויש שנים שרוב המשקיעים בבורסה מפסידים כספים. ומי שכן עושה כסף בתקופות האלו, אלו רק מי שכן יכול לייצר...
תמחור מעל למחיר השוק, השפעת התמחור על תפישת הלקוח את העסק, האם התמחור יקר מידי? איך למכור את המוצר הכי יקר? איך לתמחר מוצר יותר יקר מהמתחרים? כמה כסף לבקש מלקוח? הצעת מחיר ללקוח, האם לתמחר מעל למחיר השוק...... לקבל את המחיר הגבוה ולרצות לרכוש את המוצר שלך כאשר יהיה לו כסף לכך. ולא להסתפק רק במיתוג חלקי, שעשוי לגרום ללקוח לחשוב עליך את ההפך ולחשוב שהתמחור לא הגיוני בעיניו, עד כדי מצב שעשוי לגרום לו לחשוב עליך דברים רעים. וככל שיש ללקוח שלך יותר מידע אמיתי של עובדות בפועל ולא רק מידע מיתוגי כללי, שמסביר את ההבדלים שיש בפועל בין המוצרים המתחרים ולא רק מדבר בסיסמאות שאתה הכי טוב שיש, ככה יהיה ללקוח שלך יותר קשה לספר לעצמו שאתה גנב וכולי ויהיה ללקוח שלך יותר...
תחרות עסקית, איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך? איך לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ולא מוצרים מתחרים? איך להתמודד עם מוצרים מתחרים? איך לשכנע לקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? איך לשכנע לקוח...... לנסות להבין האם הוא לפני או אחרי או תוך כדי שיחות עם המתחרים שלך. ועליך לנסות להבין גם מה הלקוח חושב על המתחרים שלך. ויתכן שהלקוח ירכוש ממך, לא בהכרח כי הוא אוהב את המוצר שלך, אלא בגלל שהוא עוד יותר לא אוהב את המוצרים של המתחרים שלך. דהיינו, יתכן שאם תנסה להסביר ללקוח שהמוצר שלך טוב ומתאים לו, הוא לא ירכוש ממך. כי המוצר שלך לא באמת מספיק טוב לו. ואולי אם תסביר לו למה המוצרים המתחרים לא טובים לו, הוא כן ירכוש ממך, כי אולי בעיני הלקוח, המוצר שלך הוא...
למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות...... ולכן אולי אתה צריך ליצור ללקוח כאב חדש וליצור ללקוח צורך חדש, גם כזה שהוא עדיין לא מכיר כרגע. ואולי רק ככה תסגור עסקה מול הלקוח. דהיינו, יתכן שאתה צריך להכאיב ללקוח שלך, דהיינו, ליצור לו כאב חדש שהוא עדיין לא מכיר כרגע. ודרך זה לנסות לסגור את העסקה עם הלקוח שלך. דהיינו, עליך לקחת את סך כל ההבדלים שיש בין המוצר שלך לבין המוצר של המתחרים שלך. ולשים לב לכך, שאם תדבר עם הלקוח על הכאבים של הלקוח, שהמוצר שלך פותר לו, יתכן שגם המוצרים המתחרים שלך, גם הם...
4 תשובות לשאלה מהי משמעות החיים, 4 תשובות לשאלות פילוסופיות, 4 תשובות לשאלות קיומיות, 4 תשובות לשאלה למה אני חי, 4 תשובות לשאלה למה אני קיים, 4 תשובות לשאלה למה העולם קיים, איך להתמודד עם שאלות קיומיות...... כי תשובה יחסית פירושה, תשובה שניתן לשאול עליה שאלות נוספות. ותשובה מוחלטת פירושה, תשובה שלא ניתן לשאול עליה שאלות נוספות. וכל השאלות הקיומיות, על כל תשובה שלהן, ניתן להמשיך לשאול עוד שאלות קיומיות. לדוגמה על השאלה למה קורה X אפשרי לענות בגלל Y. אבל תמיד אפשרי להמשיך לשאול מהי הסיבה של Y למה קורה Y עצמו וכך הלאה עד אין סוף. דהיינו, על כל סיבה וכל תשובה, אפשרי להמשיך לשאול שאלות נוספות. ולכן כל התשובות האלו, אינן מוחלטות. אבל רוב האנשים, או שהם לא...
קבל את הספרים המומלצים עבורך
שיביאו גם לך הצלחה ואושר אמיתייםבכל תחומי החיים!
👈1 ב 150
👈4 ב 400
☎️
050-3331-331שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי
- הספר על: איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...
הצלחה אהבה וחיים טובים
- הספר על: איך ליצור אהבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחנך ילדים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשתול מחשבות? איך לעשות יותר כסף? איך להאמין בעצמך? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל החלטות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח ועוד...
להיות אלוהים, 2 חלקים
- הספר על: מהי תכלית ומשמעות החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע בעולם? האם יש או אין אלוהים? למה לא להתאבד? למה העולם קיים? האם באמת הכל לטובה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? למה יש רע וסבל בעולם? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה ועוד...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפול הוליסטי, אימון אישי לנוער, מאמן אישי לדיאטה ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331