איך לקבל החלטה? האם כדאי לעשות משהו? 4 שלבים בקבלת החלטה, קבלת החלטות, איך לדעת אם כדאי לעשות משהו? איך לדעת מה כדאי לעשות? איך לדעת מה הכי טוב לעשות? האם כדאי לעשות כך או אחרת? איך להחליט, איך לדעת מה להחליט? 4 תהליכים לפני קבלת החלטה, איך לקבל החלטה...... והחסרונות שיש בכל דבר, עדיין צריכים לדעת, מה המטרה שאותה רוצים להשיג. כי התשובה לשאלה מה הכי כדאי לעשות, היא תלויה בתשובה לשאלה, כדאי ביחס למה? כדאי ביחס לאיזו מטרה? כי מאחר שבכל דבר יש יתרונות וחסרונות, לכן ברמת העיקרון כל דבר יכול להיות כדאי. ולכן כאשר רוצים לדעת מה הכי כדאי לעשות, צריכים להגדיר קודם כל, מה המטרה שרוצים להשיג. מה הכי כדאי ביחס לאיזו מטרה? לדוגמה: האם כדאי להתחתן? תשובה: ביחס לאיזו מטרה. דהיינו, במקום לשאול האם כדאי להתחתן, תשאל...
בקשה משכנעת, איך לבקש בצורה משכנעת? איזה ניסוח יותר משכנע? איך לנסח משפט בצורה משכנעת? איך לנסח מכתב משכנע? איך לכתוב מכתב בצורה משכנעת? איך לבקש בקשה בצורה משכנעת? איך לנסח בקשה בצורה משכנעת? משמעות כל מילה במשפט, ניתוח טקסט משכנע, איך לגרום למישהו...... מבקש את הבקשה שלך, רק כי אתה יודע שהבקשה שלך לחלוטין לא תפגע בצד השני, הוא יחשוב שאתה מבלבל את המוח. גם כי הוא יודע שיש לך עוד סיבות לבקשה שלך. וגם כי הוא יודע שאתה לא באמת יודע שהבקשה שלך לא תפגע בו. כל שכן, שאתה לא יודע שהבקשה שלך לחלוטין לא תפגע בו. ולכן למרות שכן הגיוני לנסות לשכנע את השני, שהבקשה שלך לחלוטין לא תפגע בו ולמרות שהגיוני לנסות לשכנע שמאוד אכפת לך ממנו, הרי שלא הגיוני לומר לו, שאתה מבקש את הבקשה שלך, רק בגלל שאתה יודע שהוא לחלוטין...
הדרכת אנשי מכירות, מהי המחלה של אנשי המכירות? למה אתה לא מצליח למכור? איש מכירות טיפש, איש מכירות חכם, טעויות של אנשי מכירות, מה לעשות אם אין ללקוח כסף? איזה אופי צריך איש מכירות? הלקוח מוכר לאיש המכירות, אל תיתן ללקוח למכור לך, טיפול בהתנגדויות מכירה...... לומר, שאין לו כסף לעסקה הנוכחית, כי אתה כאיש מכירות לא מצליח לגרום לו להעריך בערך גבוה את מה שאתה רוצה למכור לו. אבל לומר שללקוח אין כסף, זה שקר! כי יש אנשי מכירות שמומחים בלהסביר למה הם לא מצליחים לסגור עסקה עם הלקוח. וכאשר שואלים אותה למה אין עסקה עם הלקוח, אז איש המכירות מציג את ההתנגדויות של הלקוח, כאילו זאת עובדה ולא מבין שזה רק פירוש ולא עובדה וודאית, לפחות לא עבור איש המכירות עצמו, שלא באמת יודע בוודאות מה קורה במוח של הלקוח. במילים אחרות...
עובדה או פירוש ביחס למה, עובדה ביחס למה, מה הנחות היסוד של העובדה, מה הנחות היסוד של הפירוש, מה זה עובדה עבורך? מה זה פירוש עבורך? איך אתה מגדיר עובדה? איך אתה מגדיר פירוש? איך להבדיל בין עובדה לפירוש? רמות שונות של וודאות, האם משהו הוא עובדה או פירוש...... שהוא אמר? ובמה אתה יותר בטוח, ששמעת מישהו שאומר לך משהו, או שהוא אכן אמר לך את מה ששמעת? ובמה אתה יותר בטוח, שאתה זוכר ששמעת שמישהו אמר לך משהו, או שאכן שמעת שמישהו אמר לך משהו? האם כשמישהו מדבר אליך כרגע, האם אתה בטוח שאתה שומע אותו, כמו שאתה בטוח שהוא אמר לך קודם משהו? והאם אתה בטוח שמשהו קרה לך אתמול, כמו שאתה בטוח שמשהו קרה לך לפני הרבה שנים? והאם אתה בטוח שמשהו קרה לך לפני הרבה שנים, כמו שאתה בטוח שמשהו קרה לפני שנולדת? או שמשהו קרה במקום אחר...
מי הלקוח האידיאלי שלך? מי הלקוח הכי טוב שלך? איך לבחור את הלקוחות שלך? לאיזה לקוחות לפרסם? לאיזה לקוחות לשווק? למי אתה מביא הכי הרבה תועלת? במה אתה הכי טוב? למי אני מביא הכי הרבה תועלת? במה אני הכי טוב? היצע וביקוש, איך לבחור את הלקוח האידיאלי שלך? מי...... אתה יותר טוב מאחרים במשהו, הרי שכנראה שם תוכל להביא יותר תועלת מאחרים ושם כנראה יהיה יותר ביקוש מהיצע. והכסף מסתתר היכן שיש יותר ביקוש ופחות היצע. וזה בעצם אומר, שאם אתה מנסה למצוא את הלקוח האידיאלי שלך, הרי שעליך לנסות להבין מי צריך את מה שאתה הכי טוב בו, מי צריך את מה שאתה יותר טוב מאחרים בו. וזה נכון, אבל זאת לא כל האמת. ולמה? כי הכסף נמצא, היכן שאתה מביא יותר תועלת שמישהו מוכן לשלם עליה הכי הרבה ולא בהכרח היכן שצריך יותר דווקא אותך ולא מישהו...
התאמת המוצר ללקוח, האם המוצר מתאים ללקוח? האם המוצר מתאים למה שהלקוח רוצה? האם המוצר מתאים למה שהלקוח צריך? מה הלקוח רוצה? מה הלקוח חושב שהוא רוצה? מה הלקוח צריך? מה הלקוח חושב שהוא צריך? למה הלקוח לא קונה? למה הלקוח לא מעריך את המוצר? למה הלקוח אומר...... כי הלקוח עושה השוואה, בין מה שהוא חושב שהוא רוצה, לבין מה שהוא חושב שהמוצר שלך. ולא בין מה שהוא באמת צריך לבין מה שהמוצר שלך באמת. וכל זה נכון, בפרט אם אתה מנסה ליצור שוק חדש ולהמציא את הגלגל מחדש. שאז יכול להיות שאתה עונה לצורך אמיתי של הלקוחות שלך, אבל יתכן שהלקוח שלך עדיין לא רוצה את מה שאתה מספק לו. לסיכום: התאמת המוצר ללקוח, צריכה להיות בין מה שהלקוח חושב שהוא רוצה לבין מה שהלקוח חושב על המוצר שלך. ולא בין מה שאתה חושב שהלקוח צריך לבין מה שאתה...
עובדה או פירוש, איך להבדיל בין עובדה לפירוש? מה ההבדל בין עובדה לפירוש? האם זו עובדה או פירוש, האם זו עובדה אובייקטיבית? האם זה פירוש סובייקטיבי? יופי הוא בעיני המתבונן, מה זה עובדה? מה זה פירוש? עובדה ביחס למה, פירוש ביחס למה, הכל זה רק פירוש, כל דבר...... עבורי היא נוחה, היא נוחה לי וכיוב, שזה בעצם אומר שמדובר על פירוש סובייקטיבי ולא על עובדה אובייקטיבית שכולם אמורים להסכים איתה. אבל לומר משהו שניתן לבדוק אותו בעולם הממשי ולראות אם הוא עובדה נכונה או עובדה לא נכונה, ולהציג אותו כפירוש, זאת טעות. כי יש רעיונות שהם באים לתאר עובדה. ויש רעיונות שבאים לתאר פירוש. ואם מדברים על דבר שלא ניתן לבדוק אותו עובדתית, אין אפשרות להוכיח מה העובדה הנכונה, הרי שבמקרה כזה אולי יהיה נכון להתייחס אל הדבר כאל פירוש....
להיות יותר חכם, איך לפתח את השכל בכל דבר? איך להיות יותר חכם מכל דבר? איך לפתח את השכל מכל דבר? איך להיות יותר יעיל? איך לחסוך במשאבים? למה להיות יותר יעיל? למה להשתפר בכל דבר? איך ללמוד מכל דבר? החוקיות של כל דבר, פיתוח החשיבה מכל דבר, פיתוח השכל מכל...... להיות שמישהו אחר היה נוסע יותר יעיל ממך, לדוגמה במובן של בחירת הנתיב נסיעה, בחירת מהירות הנסיעה, שימוש בבלמים וכיוב. נניח שאתה מחנה את הרכב, שלך, האם יש אפשרות לעשות את זה בצורה יותר יעילה עם פחות פעולות? פחות תזוזות של ההגה? פחות תזוזה של הגלגלים? נניח לדוגמה שאתה שוטף כלים במטבח, האם אתה עושה את זה בצורה היעילה ביותר מבחינת התהליך? אולי יש אפשרות להשיג תוצאה יותר טובה, מבחינת כמות המאמץ שאתה משקיע? אולי לשטוף את הכלים בסדר אחר? אולי בצורה אחרת...
הכנת חומרי שיווק, איזה חומר שיווקי חייבים להכין? איזה חומרי שיווק חייבים להכין? איך לבנות איש מכירות רובוטי? ניגוד אינטרסים בין המכירות לשיווק, ניגוד אינטרסים בין השיווק למכירות, איך השיווק עוזר למכירות? תכנון חומרי השיווק בהתאם למכירות, שיווק שעוזר...... לעשות באופן אישי וחייבים שזה יהיה בצורה דיגיטאלית. ואם לדוגמה יש משהו שאיש המכירות לא יודע להסביר בעל פה ללקוחות בפגישת מכירה, הרי שגם כאן נשקול להכין חומרי שיווק. לדוגמה, לעזור לאיש המכירות להסביר ללקוחות על המהירות של הרכב או על הבטיחות של הרכב. שיותר קל להמחיש את זה בצורה ויזואלית ולא רק בהסבר של איש המכירות בעל פה. אבל יש עסקים שחושבים, שאין צורך להכין חומרי שיווק, שיהיו בחפיפה ובהתאמה למה שאיש המכירות כן מסביר בעל פה. כי הרי יש דברים שאיש המכירות...
שיווק ללקוחות, איזה חומרי שיווק להכין? 2 סוגים של חומרי שיווק, הכנת חומרי שיווק, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, תכנון הכנת חומר שיווק, ניתוח משפך שיווקי, בניית משפך שיווקי, תכנון קמפיין שיווקי, מה לפרסם בקמפיין? איך להגדיל מכירות באמצעות שיווק נכון? איזה שיווק...... העיקרון, את כל חומרי השיווק, ניתן לחלק ל 2 קטגוריות. 1 - חומרי שיווק שמטרתם להביא לקוחות לעסק ולהגדיל חשיפה של המוצר ללקוחות. לדוגמה, פרסומת שאומרת בית למכירה. 2 - חומרי שיווק שמטרתם לגרום ללקוח לקנות את המוצר דווקא ממך. לדוגמה הבית הזה, הוא נגד רעידות אדמה. דהיינו, יש חומרי שיווק שהתכלית שלהם, היא לפרסם ללקוחות פוטנציאלים, את עצם הקיום של המוצר שלך, לחשוף את המוצר שלך לקהלי יעד חדשים. זה סוג אחד של חומרי שיווק. אבל יש גם את חומרי השיווק, שתכליתם...
קבל את הספרים המומלצים עבורך
שיביאו גם לך הצלחה ואושר אמיתייםבכל תחומי החיים!
👈1 ב 150
👈4 ב 400
☎️
050-3331-331שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי
- הספר על: איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים ועוד...
הצלחה אהבה וחיים טובים
- הספר על: איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור אהבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך למצוא זוגיות? איך לפרש חלומות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשפר את הזיכרון? איך להיות מאושר ושמח? איך לשנות תכונות אופי? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין ועוד...
להיות אלוהים, 2 חלקים
- הספר על: האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע וסבל בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מי ברא את אלוהים? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להנות בחיים? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם הכל אפשרי? בשביל מה לחיות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה המשמעות של החיים? האם יש משמעות לחיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לנוער, יועץ פילוסופי, מאמן אישי להפרעות קשב ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331