אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תפקיד ✔ניהול ארגונים, משימות בארגון, תפקידו של המנהל בארגון, חלוקת תפקידים בארגון, איך לחלק את התפקידים בארגון? מי אמור לעשות מה בארגון? מבנה עץ...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ניהול ארגונים, משימות בארגון, תפקידו של המנהל בארגון, חלוקת תפקידים בארגון, איך לחלק את התפקידים בארגון? מי אמור לעשות מה בארגון? מבנה עץ ארגוני, מבנה כח האדם בארגון, מי אמור לעשות משימות בארגון? חלוקת המשימות בארגון
מהו התפקיד העיקרי של המנהל בארגון?

התפקיד המרכזי של המנהל בארגון הוא לבצע כמה שיותר משימות שרק הוא יכול לבצע, וכמה שפחות משימות שגם אחרים מסוגלים לבצע. כאשר המנהל מתלבט איזו משימה עליו לעשות מתוך אותן משימות ייחודיות, עליו לבחור תמיד במשימה שתביא את התועלת הרבה ביותר לארגון. הרעיון המרכזי הוא שלכל עובד בארגון, ובמיוחד למנהל, יש משימות ספציפיות שאם הוא לא יעשה אותן, אף אחד אחר לא יבצע אותן בצורה מספקת או בכלל.

איך נכון לחלק משימות בין עובדים בארגון?

חלוקת המשימות בארגון צריכה להיעשות לפי היכולות של כל עובד ולפי מידת הייחודיות של המשימות השונות:
  • אם יש עובד אחד ומשימה אחת - ברור שהעובד יבצע את המשימה הזאת.
  • אם יש עובד אחד ושתי משימות - העובד יבצע את המשימה שתביא הכי הרבה ערך לארגון.
  • אם יש שני עובדים ומשימה אחת - העובד שיכול לבצע את המשימה בצורה הכי טובה הוא שיבצע אותה.
  • אם יש שני עובדים ושתי משימות, ושני העובדים יכולים לבצע את שתי המשימות באותה הרמה - כל אחד יכול לבחור באיזו משימה ירצה לעסוק.
  • אם יש שני עובדים ושתי משימות, אך את המשימה הראשונה שני העובדים יכולים לבצע, ואת המשימה השנייה יכול לבצע רק אחד מהם - במקרה כזה המשימה השנייה תבוצע על ידי העובד היחיד שיכול לבצע אותה, ואת המשימה הראשונה יבצע העובד שלא יכול לבצע את המשימה השנייה. כך לא יהיה מצב שבו עובד אחד פנוי ועובד אחר עמוס יתר על המידה.
מה עושים כאשר ישנן שלוש משימות לשני עובדים?

במקרה בו יש שני עובדים ושלוש משימות, כאשר את המשימה הראשונה יכולים לבצע שני העובדים ואת שתי המשימות הנוספות יכול לבצע רק עובד אחד, התכנון יהיה כך:
  • את המשימה הראשונה יבצע העובד הראשון שיכול לעשות רק אותה.
  • את שתי המשימות הנוספות יבצע העובד השני, שרק הוא יכול לבצע אותן, ובתוך אותן שתי משימות עליו לתעדף את המשימה שתביא הכי הרבה תועלת לארגון.
כיצד להתמודד עם מצב בו המנהל יכול לבצע משימה בצורה טובה יותר מהעובד?

אם קיימת משימה שגם המנהל וגם העובד יכולים לבצע, אבל המנהל מסוגל לעשות אותה ברמה גבוהה יותר, חשוב להסתכל על המשימה כשתי משימות נפרדות:
  • משימה אחת ברמת ביצוע בסיסית שהעובד יכול לבצע (למשל ב - 50% מהיכולת המקסימלית).
  • משימה שנייה של שיפור, שאותה רק המנהל יכול לבצע, מרמה בסיסית (50%) לרמת ביצוע גבוהה (100%).
במקרה כזה, המנהל צריך להחליט אם עדיף לו להתמקד בשיפור הביצוע של העובד, או האם עדיף לו לעשות משימה אחרת, שרק הוא מסוגל לבצע ושתביא לארגון תועלת רבה יותר.

כיצד מנהל צריך להחליט אילו משימות לבצע בעצמו ואילו להאציל לעובדים?

המנהל צריך באופן עקבי לשאול את עצמו:
  • האם את המשימה הזאת יכול לבצע גם מישהו אחר? אם התשובה חיובית, עדיף לתת לאותו עובד לבצע את המשימה.
  • אם העובדים מבצעים משימות בצורה פחות טובה מהמנהל, עליו לשקול האם שיפור העבודה שלהם חשוב יותר ממשימה ייחודית אחרת שרק הוא מסוגל לעשות.
  • בכל מצב המנהל צריך לתעדף את אותן משימות שיביאו את הערך המקסימלי לארגון ושרק הוא יכול לבצע אותן, כדי לא לבזבז את זמנו על משימות שאחרים יכולים לבצע גם אם ברמה מעט נמוכה יותר.
למה חשוב שהמנהל לא יבצע משימות שגם עובדים יכולים לעשות?

בארגונים רבים מנהלים נוטים לעשות משימות שגם עובדים אחרים מסוגלים לבצע, ולעיתים אפילו בצורה טובה יותר. זו טעות נפוצה שמורידה את היעילות של הארגון, מכיוון שכאשר המנהל עושה משימות פשוטות, הוא מונע מעצמו לבצע את המשימות החשובות ביותר, אלו שרק הוא יכול לבצע, כגון קבלת החלטות אסטרטגיות או תכנון ארוך טווח.

לדוגמה, אם המנהל יכול לכתוב דוח או לנהל משא ומתן חשוב מול לקוח אסטרטגי, עדיף שהוא יתמקד במשא ומתן וייתן לעובד את הכנת הדוח. גם אם העובד יעשה את הדוח ברמה של 70% ממה שהמנהל היה עושה, התרומה לארגון תהיה גדולה יותר אם המנהל ינהל את המשא ומתן במקום לכתוב את הדוח בעצמו.

מהי הנוסחה לחישוב חלוקת המשימות בארגון?

ישנה נוסחה פשוטה וברורה לחלוקת משימות בארגון:
  • קודם כל, לזהות את כל המשימות בארגון.
  • לזהות אילו משימות יכול לבצע כל עובד, ובאיזו רמה.
  • את המשימות שיכולים לבצע כמה עובדים, להאציל לאלו שאין להם יכולת לבצע משימות ייחודיות אחרות.
  • משימות שרק אדם אחד יכול לבצע יוטלו על אותו אדם באופן מיידי.
  • המנהל יבצע רק משימות שהוא היחיד שמסוגל לבצע, או משימות שתרומתן לארגון גבוהה בהרבה אם הוא יבצע אותן בעצמו.
חשוב לזכור שלא מספיק לעשות דברים טוב - צריך לעשות את הדברים הטובים ביותר לארגון, לפי סדר עדיפויות ברור ומדויק.
תפקידו של המנהל בארגון

שלום חברים, הפעם נסביר לגבי תפקידו של המנהל בארגון - מה הוא אמור לעשות, מה הוא לא אמור לעשות, ומה צריך לעשות כדי שארגון יצליח. הנושא הזה נכון לא רק למנהל, אלא גם לעובדים, ולכל ארגון שבו יש מספר עובדים. נדון בשאלה איך לדעת מה כל עובד אמור לעשות, איך לסדר את המשימות של הארגון בהתאם לעובדים, ואיך לבצע חלוקת משימות באופן מיטבי.

מהו תפקידו של המנהל?

התשובה הבסיסית היא שהמנהל צריך לעשות כמה שיותר משימות שרק הוא יכול לבצע, וכמה שפחות משימות שאחרים יכולים לבצע. מתוך המשימות שהוא מבצע, עליו להתמקד בעיקר במשימה שתביא את הערך הגבוה ביותר לארגון.

כלומר, המנהל צריך לשאוף לבצע את המשימות שאין לאף אחד אחר את היכולת או הסמכות לבצע, ואת שאר המשימות לתת לעובדים. בנוסף, עליו לבחור את המשימות הללו לפי סדר עדיפויות - מה שיתרום הכי הרבה להצלחת הארגון.

חלוקת משימות בין עובדים

נבחן כמה תרחישים פשוטים כדי להבין איך נכון לחלק משימות:
  • אם יש עובד אחד ויש משימה אחת - ברור שהעובד צריך לבצע את המשימה.
  • אם יש עובד אחד ושתי משימות - העובד צריך לבצע את המשימה שתביא הכי הרבה תועלת לארגון.
  • אם יש שני עובדים ומשימה אחת - את המשימה יבצע העובד שיכול לבצע אותה בצורה הטובה ביותר.
  • אם יש שני עובדים ושתי משימות ושניהם יכולים לבצע את המשימות באותה רמה - כל אחד יכול לבחור איזו משימה לבצע.
  • אם יש שני עובדים ושתי משימות, אך את המשימה הראשונה שניהם יכולים לבצע ואת השנייה רק אחד מהם - אז המשימה השנייה תבוצע על ידי העובד היחיד שיכול לבצע אותה, ואילו המשימה הראשונה תבוצע על ידי העובד שלא יכול לבצע את השנייה.
מצבים מורכבים יותר

ניקח דוגמה נוספת: יש שני עובדים ושלוש משימות, כאשר המשימה הראשונה יכולה להתבצע על ידי שניהם, אך שתי המשימות האחרות יכול לבצע רק עובד אחד. במקרה זה, המשימה הראשונה תבוצע על ידי העובד שיכול לבצע רק אותה, ואילו העובד השני יבצע את שתי המשימות האחרות.

מה קורה כאשר יש משימה אחת ששני עובדים יכולים לבצע, אך אחד מהם מבצע אותה ברמה גבוהה יותר? במקרה כזה, ניתן להסתכל על המשימה כשני חלקים: ביצוע בסיסי של המשימה, שיכול להיעשות על ידי שניהם, ושיפור רמת הביצוע שלה - שיכול להיעשות רק על ידי המנהל. במקרה כזה, אם המנהל יכול לבצע משימות אחרות שרק הוא מסוגל להן, עדיף לתת לעובד לבצע את המשימה ולהתמקד במה שרק המנהל יכול לעשות.

העיקרון המנחה

המנהל צריך להתמקד במשימות שאין לאחרים אפשרות לבצע, ולתת לעובדים לבצע משימות שגם הם מסוגלים להן. אם העובדים מבצעים משימות שאינם טובים בהן כמו המנהל, עדיין עדיף שיבצעו אותן והמנהל יתמקד במשימות הייחודיות שלו.

המנהל גם צריך לשקול אם עדיף לו לשפר את מה שהעובדים מבצעים או לבצע בעצמו משימות אחרות - עליו לבחור מה יתרום יותר להצלחת הארגון.

ניהול נכון מוביל להצלחה

כדי שארגון יצליח, לא מספיק לבצע משימות בצורה טובה - צריך לבצע את המשימות שהן החשובות ביותר. אם המנהל יתמקד בביצוע משימות שאחרים יכולים לבצע במקום במשימות שרק הוא יכול לבצע, הארגון עלול להפסיד.

לכן, בסיכומו של דבר, המנהל צריך:
  • לבצע רק את המשימות שאין לעובדים אחרים יכולת לבצע.
  • לתת לעובדים לבצע משימות שאפשר להאציל.
  • לשקול האם עדיף לשפר את עבודת העובדים או להתמקד במשימות אחרות.
  • לבצע משימות לפי סדר עדיפויות שיביא את הערך הגבוה ביותר לארגון.
לפרטים נוספים והעמקה בנושא ניהול, תפקיד המנהל בארגון, חלוקת משימות וניהול עובדים, חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il. שיהיה בהצלחה!
איך לנהל טוב? איך להיות מנהל טוב? איך לנהל צוות? איך לחלק משימות לעובדים? איזה עובד צריך לעשות את המשימה? מה התפקיד של העובד בארגון? איך הכי נכון לחלק את התפקידים בארגון? יעוץ ארגוני, יעוץ לארגונים, יעוץ עסקי, יעוץ למנהלים, איך לחלק את המשימות בין העובדים בארגון? מנהל שלא מבצע את תפקידו, מהו תפקיד ניהולי? מה זה תפקיד ניהולי? תפקידו של המנהל לנהל, מנהל שעושה את התפקיד של העובד, לנהל עובדים, לנהל או לעבוד, ניהול עובדים בארגון, הקצאת משימות בארגון, התייעלות ארגונית, איך לחלק משימות בין עובדים? איך להקצות משימות לעובדים?
להיות מנהל טוב רעיונות איך לבצע שאלות להתבוננות ניהול ארגונים קבלת החלטות התמודדות עם תיעדוף ניהול עובד פריוריטיזציה לתכנן איך לחלק את התפקידים בארגון ארגון בארגון המנהל המנהל בארגון חלוקת המשימות בארגון חלוקת תפקידים חלוקת תפקידים בארגון כוח אדם כוח האדם בארגון לחלק את התפקידים בארגון לנהל לעשות משימות בארגון מבנה כח האדם בארגון מבנה עץ ארגוני מי אמור לעשות מה בארגון מי אמור לעשות משימות בארגון מנהל מנהל בארגון משימה משימות משימות בארגון ניהול ניהול ארגוני ניהול ארגונים תפקיד תפקידו של המנהל תפקידו של המנהל בארגון תפקידו של מנהל
תכלית החיים, יעוד בחיים, מטרת החיים, משמעות החיים, תפקיד בחיים, נעשה ונשמע, מה אתה רוצה? למצוא את עצמך, מודעות עצמית, להיות מודע לעצמך, למצוא משמעות בחיים, למצוא מטרה בחיים
תכלית החיים, יעוד בחיים, מטרת החיים, משמעות החיים, תפקיד בחיים, נעשה ונשמע, מה אתה רוצה? למצוא את עצמך, מודעות עצמית, להיות מודע לעצמך, למצוא משמעות בחיים, למצוא מטרה בחיים
... החיים, יעוד בחיים, מטרת החיים, משמעות החיים, תפקיד בחיים, נעשה ונשמע, מה אתה רוצה? למצוא את עצמך, מודעות עצמית, להיות מודע לעצמך, למצוא משמעות בחיים, למצוא מטרה בחיים מה הקשר בין השאלה מה התפקיד שלי לבין משמעות החיים? השיחה עוסקת בשאלות הבסיסיות שכל אדם שואל את עצמו בשלב מסוים בחייו: מה התפקיד שלי?, מה המשמעות של החיים שלי?, בשביל מה אני כאן?. אליעד כהן מציג את התהייה הזו באופן שבו האדם בדרך כלל מתמודד איתה. הוא מסביר כי אנשים מתייחסים ... שלב מסוים של מודעות. למשל, הוא שואל אם כבר ברגע שנולדנו תהינו על מטרת החיים שלנו, או שזה משהו שהגיע בשלב מאוחר יותר של החיים. האם באמת חשוב לדעת מה התפקיד שלך? אליעד מבהיר כי כאשר מישהו שואל את עצמו מה התפקיד שלי בחיים?, הוא לרוב אינו מודע למהות האמיתית של השאלה. אליעד מביא דוגמה פשוטה של אדם שהתקבל לעבודה חדשה אך לא יודע מה השכר או התנאים, ובכל זאת מוכן לקבל את התפקיד בלי להבין מה באמת נדרש ממנו. במילים אחרות, אנשים מחפשים תפקיד בחיים מבלי להבין לעומק מה זה ייתן להם בפועל, ואפילו בלי לדעת מה בדיוק רוצים מהם. אליעד מעביר מסר ברור: במקום לחפש מה אחרים רוצים או מצפים ממך, עליך קודם להבין מה אתה רוצה מעצמך. מדוע אנחנו מרגישים צורך במשימה או בתפקיד? אליעד מסביר שהצורך במשימה או בתפקיד נובע מכך שהאדם חושב שהוא חייב להצדיק את קיומו או שיש לו מטרה חיצונית שעליו למלא. לדוגמה, הוא מזכיר את הסיפור של עם ישראל שקיבל את התורה ללא שידעו מראש את התוכן שלה, במונח הידוע נעשה ונשמע. אליעד מסביר שהגישה הזו שגויה אם האדם רוצה להגיע לאמת, כי לא הגיוני לקחת על עצמך תפקיד מבלי לדעת מראש מה הוא כולל ומה הוא יביא לך. כיצד אפשר להבין את המשחק של החיים? כדי להסביר את הרעיון בצורה ברורה יותר, אליעד משתמש בדוגמה של ילד ... שבהם האדם מרגיש מובל, כלומר, שיש כוח חיצוני כלשהו שמוביל אותו למקום או למצב מסוים ללא התערבות שלו. אליעד עונה כי במצבים כאלו, באמת אין מקום לשאלה מה התפקיד או מה המשמעות, כיוון שהאדם לא בוחר בעצמו אלא פשוט מובל. במקרה כזה אין באמת דילמה ואין צורך לחפש משמעות נוספת, כי אתה כבר נמצא במקום שבו אתה צריך להיות. למה חשוב להבין קודם כל מה אני רוצה? אליעד ממליץ לחזור לשאלה הכי בסיסית: מה אני רוצה מעצמי?. לפני שמחפשים מה התפקיד שלי, מה המשמעות שלי, או מה אנשים אחרים רוצים ממני, צריך קודם כל להבין מה אתה בעצמך רוצה. הוא מדגיש שבלי להבין מה באמת הרצון האישי שלך, אין משמעות לרוץ אחרי תפקידים או מטרות חיצוניות. אליעד מסביר שהרצון האישי הוא המפתח לכל פעולה שתבצע, ולכן חיוני לברר אותו לפני כל דבר אחר. האם התחשבות באחרים באה לפני הרצון ... אלא על השפעה חיצונית. לכן, גם במקרה של התחשבות באחרים, חשוב להבין קודם כל למה אתה עושה את זה ואיך זה משרת אותך. למה קל לשלוט באדם כשהוא מאמין שיש לו תפקיד או תיקון? אליעד מציין כי קל מאוד לשלוט באדם שאומר לעצמו שיש לו תפקיד מיוחד או תיקון שעליו לבצע בעולם. אם האדם מאמין שיש לו משימה שניתנה לו מלמעלה או מאדם אחר, הוא למעשה מאבד את החופש שלו. כאשר אדם מאמין שהוא חייב ... להיות תלוי במי שנתן לו את המשימה, ובכך מאבד את חירותו האמיתית. לכן, אליעד ממליץ תמיד לחזור לשאלות הבסיסיות של מה אתה רוצה באמת, במקום לקבל הנחות ותפקידים שנכפים מבחוץ. האם אפשר להסתפק רק ברצון האישי ללא תפקיד או משמעות גדולה? לסיכום, אליעד מציע שאפשר לחיות את החיים בלי לחפש משמעות גדולה או תפקיד מוגדר, ופשוט ליהנות מהחוויה עצמה. הוא מסביר שאם תתחבר למה שאתה באמת רוצה, לא תהיה לך יותר שאלה לגבי התפקיד שלך, כי התפקיד יהיה באופן טבעי לחיות את החיים באופן אותנטי לפי הרצונות שלך. מה התפקיד שלי בחיים? איך למצוא משמעות בחיים? האם יש לי יעוד מסוים? מה אני באמת רוצה? האם צריך להתחשב באחרים? מה המשמעות של נעשה ונשמע? איך להפסיק להיות ...
ראיון עבודה, שאלות ותשובות בראיון עבודה, מה לשאול בראיון עבודה? מה לענות בראיון עבודה? איך לראיין? איך להתראיין? האם אני מתאים לתפקיד? האם אתה מתאים לתפקיד? איך לדעת שמישהו מתאים לתפקיד? התאמה לתפקיד, גיוס עובדים, משאבי אנוש
ראיון עבודה, שאלות ותשובות בראיון עבודה, מה לשאול בראיון עבודה? מה לענות בראיון עבודה? איך לראיין? איך להתראיין? האם אני מתאים לתפקיד? האם אתה מתאים לתפקיד? איך לדעת שמישהו מתאים לתפקיד? התאמה לתפקיד, גיוס עובדים, משאבי אנוש
... עבודה, שאלות ותשובות בראיון עבודה, מה לשאול בראיון עבודה? מה לענות בראיון עבודה? איך לראיין? איך להתראיין? האם אני מתאים לתפקיד? האם אתה מתאים לתפקיד? איך לדעת שמישהו מתאים לתפקיד? התאמה לתפקיד, גיוס עובדים, משאבי אנוש איך לדעת האם המועמד באמת רוצה לעשות את העבודה? כאשר אנחנו מראיינים מועמד לעבודה, חשוב לנו לבדוק שני דברים מרכזיים: האם הוא יודע לבצע את העבודה בפועל והאם הוא באמת רוצה לבצע אותה. אליעד מדגיש כי הרצון של המועמד לבצע את התפקיד הוא משמעותי לא פחות מהיכולת שלו לעשות את העבודה, ולעיתים הוא אף משמעותי יותר. מועמד שיש לו יכולת מקצועית גבוהה אך אין לו רצון או מוטיבציה לבצע את התפקיד, ייכשל בסופו של דבר בתפקידו. מה כדאי לשאול כדי להבין את הרצון האמיתי של המועמד? אליעד מציע לשאול את המועמד שאלות פתוחות ויצירתיות, למשל: אם זה היה תלוי בך, מה היית ... לחלק את השאלה לשני סוגים עיקריים: שאלה כללית - אם זה היה תלוי בך, מה היית רוצה לעשות בחיים? שאלה ממוקדת יותר - אם זה היה תלוי בך, באיזה תפקיד בתוך הארגון הזה היית רוצה לעבוד? השאלה הכללית יכולה להוביל לתשובות שלא קשורות כלל לעבודה המוצעת. לדוגמה, אם אנחנו מראיינים מועמד למשרה של ... בסיכוייהם להתקבל לעבודה, ולכן לעיתים יענו בצורה לא אותנטית. למה השאלה הממוקדת יעילה יותר? לפי אליעד, השאלה אם זה היה תלוי בך, באיזה תפקיד היית רוצה לעבוד בארגון הזה? היא יעילה יותר, כי היא מעודדת את המועמד לענות באופן אותנטי ומדויק, כיוון שהתשובה שלו נתפסת כפחות מסוכנת עבורו. ... האמיתי, מבלי לחשוש מתגובה שלילית של המראיין. אליעד מציין שאפשר גם לשאול את המועמד שאלה דומה, אך מזווית אחרת: אם זה היה תלוי בך, לאיזה תפקיד בארגון אתה חושב שאתה הכי מתאים? השאלה הזו משלבת בין הרצון של המועמד ליכולות שלו בפועל. איך להבין יותר לעומק את ההעדפות והסלידה של המועמד? דרך נוספת וחשובה מאוד שאליעד מציע היא לשאול את המועמד את השאלה ההפוכה - מה הוא לא רוצה לעשות. למשל לשאול: איזה תפקידים לא היית רוצה לעשות בכלל, בלי קשר למשרה הזו? התשובה לשאלה זו יכולה לחשוף מידע קריטי על אופיו של המועמד, ועל התאמתו לתפקידים ספציפיים. לדוגמה, אם התפקיד שאנו מציעים כולל עבודה עם אנשים ויכולות מכירה, והמועמד אומר שהוא לא אוהב עבודה בתחום המכירות, זה יכול להעיד שהוא לא יתאים לתפקיד, גם אם יש לו יכולות מקצועיות גבוהות. כך בעצם השאלה הזו עוזרת לנו להבין מה האדם באמת אוהב או לא אוהב לעשות בפועל. איך להפוך את השאלות ... ומדויקות יותר? אליעד מציין שניתן לשפר את האפקטיביות של כל השאלות שהוזכרו באמצעות שאלה נוספת פשוטה מאוד - למה?. כאשר המועמד מציין תפקיד מסוים שהוא היה רוצה לעשות, צריך לשאול אותו למה דווקא התפקיד הזה מושך אותו. לדוגמה, אם מועמד אומר: הייתי רוצה להיות מנהל פרויקטים, נשאל אותו - למה דווקא מנהל פרויקטים? מה בדיוק מושך אותך בזה? השאלה הזו חושפת את המוטיבציות הפנימיות, השיקולים הלא - מודעים, ואת ההתאמה האמיתית של המועמד לאופי התפקיד. גם אם הוא אומר שהוא לא היה רוצה לעשות תפקיד מסוים, חשוב לשאול - למה לא?, וכך לגלות מידע נוסף שיסייע לנו להבין האם המועמד באמת יתאים לאופי העבודה או לא. מה לעשות אם אתה המרואיין? אליעד נותן דוגמה ברורה למצב שבו אתם אלו שמתראיינים לתפקיד מסוים, למשל לתפקיד מנהל מכירות. במקרה כזה, אם שואלים אתכם מה התפקיד שהייתם רוצים לעשות, התשובה חייבת להיות מנהל מכירות. כשישאלו למה, חשוב מאוד שתכינו מראש סיפור קצר והגיוני שיסביר מדוע אתם מתאימים לתפקיד ולמה אתם רוצים אותו. בנוסף, אם שואלים אתכם איזה תפקיד לא הייתם רוצים לעשות, חשוב לענות בצורה שתדגיש דווקא את ההתאמה שלכם לתפקיד הנוכחי. לדוגמה, מועמד למשרת מנהל מכירות צריך לומר: לא הייתי רוצה לעבוד בתפקיד שדורש ישיבה מול מחשב ללא תקשורת עם אנשים. כך המראיין יבין שאתם אכן אוהבים לדבר עם אנשים, תכונה שמתאימה למשרת מנהל מכירות. אליעד מציין כי יש אנשים שנהנים מאוד מהתפקיד שלהם ויש אנשים שנהנים ממנו פחות, ולכן השאלות האלה הן מהותיות להצלחת הראיון וההתאמה למשרה. לסיכום, שאלות אלו עוזרות לכם לבדוק לעומק האם המועמד מתאים לתפקיד מבחינת אופי, רצון ומוטיבציה, מעבר ליכולת מקצועית טכנית. מצד המרואיין, התשובות צריכות להיות תואמות ומדויקות לתפקיד הרצוי, וכדאי תמיד להכין מראש סיפור אותנטי ומשכנע מדוע התפקיד הזה מתאים לכם בדיוק. איך לראיין עובדים? חוסר התאמה לתפקיד איך להכיר את האופי של העובד? איזה
איך לבחור מקצוע? איך לבחור קריירה? שאלון לבחירת מקצוע, שאלון לבחירת קריירה, שאלון נטיות תעסוקה, שאלון תעסוקה, שאלון הכוונה מקצועית, מבחן התאמת עבודה, התאמת עבודה לאישיות, שאלון אבחון מקצועי, קבלת החלטות, איך להחליט? שאלון התאמת קריירה, שאלון הכוונה בבחירת מקצוע, שאלון מקצועי
... יכול להיות מאושר בכל תפקיד שהוא יעשה, באושר פנימי שאינו תלוי בתפקיד שהוא עושה. אבל זה נושא אחר שהסברתי אותו במקומות אחרים. בנוסף, להלן ... נקודות התאמה, בין התפקידים האפשריים שאתה יכול לעשות, לבין האישיות האידיאלית שלך, דהיינו, מי ... למטרות שלך ולהתאמת התפקיד להשגת המטרות שלך: מה המטרות שלשמן אתה מחפש עבודה? מה המטרות שאתה רוצה ... תעסוקתי שלך עד כה: בתפקידים ובעיסוקים שעשית עד כה, מה אהבת בהם ולמה? מה לא אהבת בהם ולמה? מה היית ... אחרים? איזה דברים ותפקידים נראה לך שהיית עושה שונה מאנשים אחרים? איזה תפקידים נראה לך שהיית עושה יותר טוב מאשר האנשים שעושים אותם כרגע? להסתכל על ... היית מקבל משכורת: איזה תפקיד היית עושה, גם אם לא היו משלמים לך עליו משכורת? איזה תפקיד היית הכי פחות מצטער אם בסוף החודש לא היו משלמים לך משכורת חודשית? באיזה תפקיד חשוב לך לקבל הרבה כסף, כדי לפצות על זה שאתה לא אוהב את מה שאתה עושה? אם ... היית בוחר לעבוד? באיזה תפקיד תצטער שלא עבדת? איזה תפקיד תתחרט שלא ניסית לעבוד בו? אם לא היית צריך לחשוב על העתיד, במה היית רוצה ... היה מאפשר לך לעבוד בכל תפקיד שבא לך, באיזה תפקיד היית רוצה לעבוד לנסות לעבוד? איך לדעתך האופי שלך מגביל אותך בתחום ... היית עובד אז? איזה תפקידים היית רוצה לעשות, ואתה בוחר שלא לעשות אותם, בגלל מגבלת האופי שלך? ... לעשות לעצמך טוב? איזה תפקידים היית רוצה לעשות, ואתה בוחר שלא לעשות אותם, בגלל מגבלת יכולת? אם הייתה ... לבחור לנסות לעבוד בכל תפקיד שהוא, בלי מגבלה כלשהי, ובלי עלות כלשהי, במה היית בוחר לנסות לעבוד? איזה תפקידים מסקרנים אותך? איזה תחומים מסקרנים אותך? במה היית רוצה לנסות לעבוד ... אם יכולת לעבוד בכל תפקיד שבא לך בעולם: אם יכולת להתקבל לכל תפקיד שבא לך, באיזה תפקיד היית רוצה לעבוד? האם נראה לך שהיית מצליח בתפקיד הזה? האם היית אוהב או לא אוהב את התפקיד הזה ולמה? מה עושה לך טוב רע בחיים באופן כללי: מה עושה לך טוב רע בחיים ... אותך ולמה? איך בכל תפקיד נראה לך שתוכל להשיג כמה שיותר דברים שמשמחים אותך? באיזה תפקיד תשמח לקום בבוקר כדי לעשות אותו? באיזה תפקיד תתרגש לעשות אותו? באיזה מקצוע תהיה שמח גם בסוף יום עבודה? באיזה מקצוע ... עם קשיים? באיזה תפקיד תהיה גאה שעשית אותו? באיזה קריירה לא תתחרט שעשית אותה? באיזה מקצועות ...
איך לעשות כסף וליהנות מהעבודה? איזה מקצוע מתאים לי? איזו קריירה מתאימה לך? באיזה מקצוע תרוויח הכי הרבה כסף? איך לבחור קריירה? איך לבחור מקצוע? באיזה תפקיד אפשר לעשות הכי הרבה כסף? באיזה מקצוע עושים הכי הרבה כסף? פיתוח קריירה
איך לעשות כסף וליהנות מהעבודה? איזה מקצוע מתאים לי? איזו קריירה מתאימה לך? באיזה מקצוע תרוויח הכי הרבה כסף? איך לבחור קריירה? איך לבחור מקצוע? באיזה תפקיד אפשר לעשות הכי הרבה כסף? באיזה מקצוע עושים הכי הרבה כסף? פיתוח קריירה
... הרבה כסף? איך לבחור קריירה? איך לבחור מקצוע? באיזה תפקיד אפשר לעשות הכי הרבה כסף? באיזה מקצוע עושים הכי הרבה כסף? פיתוח ... לדוגמה, אם אתה יודע גם לשיר וגם לרקוד, ועובד בתפקיד שדורש רק לשיר או רק לרקוד, תחושת הסיפוק שלך תהיה נמוכה יותר, מכיוון ... או מכירות. אם אתה מעדיף עבודה עצמאית ושקטה, אולי תפקיד משרדי או עבודה מול מחשב יתאימו לך יותר. חפש משרה שדורשת שימוש בכמה ... לכן, אם יש לך מספר כישורים מיוחדים, עדיף לך לחפש תפקיד שמשלב את כולם יחד, ולא תפקיד שמשתמש רק באחד מהם. לדוגמה, אם אתה גם זמר וגם רקדן, תהיה שווה יותר ... למצוא עבודה שתשלב כמה שיותר מהכישורים שלך. חיפוש תפקידים שבהם תוכל לממש כמה שיותר מהיכולות שלך: כך תגדיל את הערך שלך בעיני ... שכר גבוה יותר, כיוון שיש פחות אנשים המסוגלים למלא תפקידים אלו. האם כדאי לבחור עבודה קלה או מאתגרת? אם אתה מתלבט בין עבודה ... למצוא עבודה שמשלבת כמה שיותר מהכישורים שלך. לחפש תפקידים שבהם אתה יכול לממש כמה שיותר מהיכולות שלך - כך יהיה לך יותר ערך ... לדרוש שכר גבוה יותר. סיכום כדי ליהנות בעבודה ולמצוא תפקיד שמתאים לך, חשוב לבחור עבודה שלא תהיה קלה מדי ולא קשה מדי, אלא בדיוק ... בעבודה? איך לעשות יותר כסף? איך ליהנות בעבודה? איזה תפקיד מתאים לך? האם אני מתאים לתפקיד? מה הכישורים שלי? היצע וביקוש בשוק העבודה, היצע וביקוש בחיפוש ... לעבוד בתור מאבטח, עבודה באבטחה, עבודה בשמירה, תפקיד שהולם את הכישורים שלך, תפקיד קל מידי, תפקיד קשה מידי, איך לעבוד במה שאתה אוהב? מימוש עצמי במקום העבודה, איך ...
כישורים, איך לדעת מה הכישורים שלי? איך לדעת במה אני טוב? במה אני יותר טוב מאחרים? איזה כישורים יש לי? מה זה כישורים? סוגים של כישורים, איזה תפקיד מתאים לי? זיהוי כישורים, מימוש עצמי, כישורים ייחודיים, כישורים נפוצים, האם אני מוכשר?
כישורים, איך לדעת מה הכישורים שלי? איך לדעת במה אני טוב? במה אני יותר טוב מאחרים? איזה כישורים יש לי? מה זה כישורים? סוגים של כישורים, איזה תפקיד מתאים לי? זיהוי כישורים, מימוש עצמי, כישורים ייחודיים, כישורים נפוצים, האם אני מוכשר?
... איך לדעת מה הכישורים שלי? איך לדעת במה אני טוב? במה אני יותר טוב מאחרים? איזה כישורים יש לי? מה זה כישורים? סוגים של כישורים, איזה תפקיד מתאים לי? זיהוי כישורים, מימוש עצמי, כישורים ייחודיים, כישורים נפוצים, האם אני מוכשר? איך אפשר לדעת מהם הכישורים שלי? הרבה אנשים שואלים את עצמם שאלות כמו במה אני טוב?, איך לדעת במה אני יותר טוב מאחרים?, איזה תפקיד מתאים לכישורים שלי?, או איך לזהות את הכישורים הייחודיים שלי?. אליעד כהן מסביר שכדי לענות על שאלות אלו, קודם כל ... או אפילו לריב טוב יותר. כל פעולה שבה אתה מרגיש שאתה עולה על אחרים, אפילו בדבר קטן ושולי לכאורה, היא למעשה כישור שלך. איך למצוא את התפקיד המתאים לכישורים שלי? לאחר זיהוי הכישורים שלך, השלב הבא הוא להבין באילו תפקידים אפשר להשתמש בהם. אם הכנת רשימה של הדברים שבהם אתה טוב יותר מאחרים, אתה יכול להתחיל לחפש איזה מקצוע או תפקיד זקוק לכישורים האלו. לדוגמה, אם אתה טוב בתקשורת עם אנשים, אולי מתאים לך תפקיד בתחום המכירות או השירות. אם אתה יודע לחקור דברים בצורה טובה, אולי מתאים לך תפקיד של חוקר או אנליסט. האם יכול להיות שאין לי כישורים בכלל? אליעד כהן מתייחס לאפשרות שמישהו יחשוב שאין לו שום ... פשוטות מאוד יכולות להיות כישורים משמעותיים אם אתה עושה אותן טוב מאחרים. עם הזמן, תוכל להבין טוב יותר במה אתה טוב במיוחד ואילו תפקידים או מסלולי חיים מתאימים לך על סמך הכישורים הללו. איך לדעת מהם הכישורים שלי? כיצד למצוא את התפקיד המתאים לי? מהם כישורים ייחודיים? איך לזהות במה אני טוב? כישורים נפוצים וייחודיים מהם הכישורים שלי בהשוואה ...
קריירה, קידום בעבודה, שינוי תעסוקתי, הכנה לראיון עבודה, ניגוד אינטרסים במקום עבודה, להתקדם בעבודה
קריירה, קידום בעבודה, שינוי תעסוקתי, הכנה לראיון עבודה, ניגוד אינטרסים במקום עבודה, להתקדם בעבודה
... קידום בעבודה, שינוי תעסוקתי, הכנה לראיון עבודה, ניגוד אינטרסים במקום עבודה, להתקדם בעבודה איך להתנהל נכון מול דילמות בקידום או שינוי תפקיד בעבודה? בהרצאה זו אליעד כהן מתייחס לעומק לדילמה נפוצה: עובד חדש שמרגיש שהתפקיד אליו התקבל אינו מתאים לכישוריו, ושוקל מעבר לתפקיד אחר בארגון תוך זמן קצר. דרך דוגמה מפורטת של עובדת שהתחילה תפקיד חדש לאחרונה ומתלבטת אם לבקש מעבר לתפקיד אחר בארגון, אליעד מראה איך לנתח מצבים של שינוי וקידום בעבודה, וכיצד להתמודד עם קונפליקטים פנימיים וחיצוניים שמתעוררים במצב כזה. ההרצאה מתארת בפרטי פרטים את השלבים שאדם צריך לעבור כאשר הוא שוקל שינוי תעסוקתי או קידום לתפקיד חדש, במיוחד אם מדובר בשינוי מהיר לאחר תחילת תפקיד מסוים. איך מחליטים מה חשוב יותר - כסף או עניין בתפקיד? אליעד פותח בשאלה מהותית: מה חשוב יותר, כסף או עניין בתפקיד? הוא מעלה את האפשרות שייתכן מצב שבו העובד יבחר בתפקיד פחות מעניין עם יותר כסף או תפקיד מאתגר ומעניין יותר עם אותו שכר או פחות. הוא ממחיש את הבחירה הזו כדילמה נפוצה אצל עובדים. אליעד מסביר שלפעמים תפקיד מאתגר נתפס בטעות רק כמשהו שקשה לעשותו, אך בפועל האתגר יכול להתבטא גם ביכולת לבטא יצירתיות ועצמאות, מה שמגביר תחושת סיפוק ומימוש עצמי. מה ההבדל בין עבודה עצמאית לתפקיד מאתגר? אליעד מדגיש שהמושג מאתגר לרוב מתפרש כקושי או סיכון לכישלון, בעוד ... יוזם (שיחות יוצאות) העבודה בדרך כלל מעניינת ומספקת יותר מאשר במצב שבו הוא מגיב לפניות (שיחות נכנסות). כיצד להתמודד עם תחושת חוצפה כאשר רוצים לעבור תפקיד? אליעד מתייחס לדילמה של העובדת שחשה חוצפה בכך שהיא רוצה לעבור תפקיד אחרי זמן קצר מאוד בארגון. הוא מבהיר שהתחושה הזו טבעית, כי היא מבטאת חשש להפר אמון עם המנהלים שגייסו אותה. הוא מציע לא להתכחש לתחושת החוצפה, אלא להכיר בה ולחפש דרך לעקוף אותה באופן חכם. לדוגמה, במקום להגיד ישירות אני רוצה לעבור תפקיד, להציע רעיונות בעדינות או לרמוז על כך, ולספק הסבר מנומק כיצד המעבר יכול לתרום גם למחלקה הנוכחית, וכך להפחית התנגדויות אפשריות. איך לנתח אינטרסים של מנהלים ועמיתים לקראת מעבר תפקיד? השלב החשוב ביותר, לפי אליעד, הוא להבין לעומק את האינטרסים של כל הצדדים המעורבים בהחלטה: אינטרס של הבוסית הנוכחית, שעלולה לאבד עובדת טובה שרק נקלטה אינטרס של המנהלת החדשה שמגייסת לתפקיד, והאם היא בכלל מודעת לכישורים של העובדת אינטרס של הנהלת הארגון או מנהלים ... ביותר, חשוב מאוד להבין את האינטרסים של כל הצדדים באופן מדויק, ולהציע פתרונות שיוכלו לספק את האינטרסים האלו ככל האפשר. מה לעשות בפועל כששוקלים מעבר תפקיד או קידום? אליעד מציע תהליך מובנה וברור: להבין מה בדיוק את הרוצה באופן אישי, ומה המטרה שלך בתפקיד החדש. לנתח באופן מפורט את הסיבות לכך שהמציאות היא כפי שהיא (מדוע נקלטת לתפקיד הנוכחי ומה המשמעות של עזיבה מוקדמת). לזהות את האינטרסים של הצדדים המעורבים, ... הסיכויים להגיע לתוצאה טובה עולים מאוד. מה הקשר בין קבלת החלטות בעבודה לתהליכים פנימיים של חשיבה? אליעד מדגיש שמה שנראה על פניו כהחלטה פשוטה של שינוי תפקיד בעבודה, משקף בעצם תהליך עמוק של חשיבה פנימית, המבטא את היחס שלנו להתמודדות עם חוסר ודאות, ניהול סיכונים, והכרת האינטרסים הפנימיים שלנו. הוא מראה שהאופן שבו מנהלים את ההחלטה ברמה המעשית (המעבר לתפקיד חדש) דומה מאוד לאופן שבו אדם יכול לנהל קונפליקטים פנימיים אחרים בחייו - בין ... שונים. כאשר מבינים את מנגנון קבלת ההחלטות בצורה עמוקה, הדבר עוזר גם לפתור בעיות בתחומי חיים נוספים. לסיכום, איך לשפר סיכויים לקבלת קידום או שינוי תפקיד בעבודה? המסר המרכזי של אליעד הוא שהבנה מעמיקה ויסודית של האינטרסים, המניעים והחששות של כל הגורמים המעורבים היא הדרך הטובה ביותר להצליח לעבור לתפקיד חדש או לקבל קידום בעבודה, ולהימנע מסכסוכים או תחושות של חוסר נעימות. איך לבקש קידום בעבודה? מה חשוב יותר כסף או עניין בתפקיד? איך לעבור תפקיד בארגון בלי לפגוע ביחסים? האם זה חוצפה לבקש שינוי תפקיד אחרי זמן קצר? איך להבין את האינטרסים של המנהלים שלי? איך להתכונן לשיחה עם ...
לשכנע עובדים, NLP בעבודה, ניהול עובדים, לנהל עובדים, משא ומתן בעבודה, שכנוע למנהלים, טיפים למנהלים, יעוץ למנהלים, שיטות שכנוע עובדים, ללמוד לשכנע עובדים, שכנוע בעבודה
לשכנע עובדים, NLP בעבודה, ניהול עובדים, לנהל עובדים, משא ומתן בעבודה, שכנוע למנהלים, טיפים למנהלים, יעוץ למנהלים, שיטות שכנוע עובדים, ללמוד לשכנע עובדים, שכנוע בעבודה
... לשכנע עובדים, שכנוע בעבודה איך לשכנע עובד לקבל תפקיד נוסף מבלי להגדיל משמעותית את ... או מתפטר, ונוצר צורך שעובד אחר ייקח על עצמו את התפקיד שהתפנה. השאלה המרכזית שאליעד כהן מתמודד איתה היא איך לשכנע עובד לקבל תפקיד נוסף או תוספת אחריות, מבלי לתת ... - לא להגיד לעובד שהקודם עזב ולכן הוא חייב לבצע את תפקידו, כי אז העובד ירגיש מנוצל. ... ואת העובדה שהעבודה הנוספת היא חלק אינטגרלי מהתפקיד שלו. אליעד מדגיש שחשוב להציג את ... רוצה ומה הוא לא רוצה). לברר מדוע הוא עלול להתנגד לתפקיד החדש או לתוספת האחריות. להסביר לו בבירור כיצד ביצוע התפקיד יאפשר לו להשיג את מה שהוא רוצה ... יותר, או רוצה ביטחון תעסוקתי, יש להדגיש כי קבלת התפקיד החדש תחזק את הערכת ההנהלה כלפיו ... וברורה: לומר לעובד שכבר כיום הוא יכול לבצע את התפקיד הנוסף במסגרת שעות העבודה ... אותו. לדוגמה, לומר לעובד שהוא חייב לקחת את התפקיד החדש כי העובד הקודם התפטר זו ... חזקה מצד העובד? אם בכל זאת העובד מתנגד מאוד לתפקיד החדש, אליעד מציע להשתמש ... מבלי לדרוש תגמול משמעותי. איך לשכנע עובד לקבל תפקיד נוסף? שיטות שכנוע עובדים בעבודה ... הוא כזה, איך לשכנע עובד בעבודה מהר, לשכנע לקבל תפקיד של מישהו אחר שהתפטר אליעד: איך לשכנע עובד לקבל תפקיד של מישהו אחר שהתפטר. ש: שהוא ... בא נתחיל מהתחלה. יש לך עובד שאתה רוצה שהוא יבצע תפקיד מסוים. אל תתמקד באיך אני משכנע אותו לעשות תפקיד של מישהו אחר שהיה ועזב. זה לא ... אנחנו עושים? הוא בעצם שאל איך אפשר לשכנע עובד לבצע תפקיד מסוים. נכון? זה השאלה. מה אנחנו ... אליעד: יפה, הנה, אתה אומר לו לדוגמא אני מקדם אותך לתפקיד עוד יותר ניהולי, נגיד אני רוצה ... למה שאני אעשה עבודה של שניים. זה מה שצריכים, זה התפקיד שלך. זה שהוא לא ידע זה בסדר, ... מה הוא חושב שהוא חייב. הוא חושב שהוא חייב לבצע תפקיד מסוים, נכון? הוא חושב שהוא חייב לבצע תפקיד מסוים, אמת? זה התפקיד שלו בשביל לקבל משכורת. אתה צריך לשכנע אותו שמה שאתה רוצה שהוא יעשה זה במסגרת התפקיד שהוא חושב שהוא חייב לעשות. ש: כן עכשיו עוד פעם הוא צריך לעשות, זה תפקיד של זה, מה התכוונתי להגיד בזה. ... הוא לא עושה את זה, הוא לא בחברה יותר. מה זה? זה תפקיד שלא קשור בשום צורה למחלקה? ש: ... שנגיד ברמה הלוגית, נגיד שהוא אומר לך אני עושה את התפקיד שלו, תן לי את המשכורת שלו, מה ... מבזבז שלוש שעות ביום. אחר כך אנחנו נוסיף לך את התפקיד שלו וניתן לך עוד שלושת אלפים, ...
איך לנהל עובדים? ניהול עובדים, איך לנהל נכון עובדים? מנהיגות, ניהול אנשים, לנהל אנשים, מנהל טוב, ניהול נכון, מדריך למנהלים, איך לגרום לעובדים למכור? תפקיד המנהל בארגון, טיפים למנהלים, מוטיבציה
איך לנהל עובדים? ניהול עובדים, איך לנהל נכון עובדים? מנהיגות, ניהול אנשים, לנהל אנשים, מנהל טוב, ניהול נכון, מדריך למנהלים, איך לגרום לעובדים למכור? תפקיד המנהל בארגון, טיפים למנהלים, מוטיבציה
... לגרום לעובדים למכור? תפקיד המנהל בארגון, טיפים למנהלים, מוטיבציה איך לנהל עובדים בצורה ... את המהות האמיתית של תפקידם ומבצעים את ניהול העובדים בצורה טכנית מדי, תוך התמקדות בצורת ... יכול להתעלות מעל התפקיד שלו ולחשוב על טובת החברה? התשובה אליה לא תמיד פשוטה. עובדים ... עם מאפיינים שונים, ותפקיד המנהל הוא לזהות את הדרך האישית שבה אפשר להפעיל את המוטיבציה של ...
תת מודע, הלא מודע, מהו התת מודע? האם יש תת מודע? השפעת התת מודע, תפקיד התת מודע, גילוי התת מודע, כוחו של התת מודע, אימון התת מודע, שליטה בתת מודע, לשלוט בתת מודע
תת מודע, הלא מודע, מהו התת מודע? האם יש תת מודע? השפעת התת מודע, תפקיד התת מודע, גילוי התת מודע, כוחו של התת מודע, אימון התת מודע, שליטה בתת מודע, לשלוט בתת מודע
... מודע, הלא מודע, מהו התת מודע? האם יש תת מודע? השפעת התת מודע, תפקיד התת מודע, גילוי התת מודע, כוחו של התת מודע, אימון התת מודע, שליטה בתת מודע, לשלוט בתת מודע מהו התת מודע והאם הוא באמת קיים? הרעיון של תת מודע או לא מודע נובע ...
יחסי עובד מעביד, תפישת העובד כספק, תפקיד העובד בארגון, תפישת המעביד כלקוח, העובד שלך הוא הספק שלך, הבוס שלך הוא הלקוח שלך, ניהול עובדים בארגון, איך לנהל עובדים? איך להתנהל מול עובדים? אימון למנהלים, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים
יחסי עובד מעביד, תפישת העובד כספק, תפקיד העובד בארגון, תפישת המעביד כלקוח, העובד שלך הוא הספק שלך, הבוס שלך הוא הלקוח שלך, ניהול עובדים בארגון, איך לנהל עובדים? איך להתנהל מול עובדים? אימון למנהלים, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים
... עובד מעביד, תפישת העובד כספק, תפקיד העובד בארגון, תפישת המעביד כלקוח, העובד שלך הוא הספק שלך, הבוס שלך הוא הלקוח שלך, ניהול עובדים בארגון, איך לנהל עובדים? איך להתנהל ... פונקציונלית, המעביד הוא הלקוח של העובד, והעובד מספק לו שירותים שנדרשים. מה זה אומר לגבי תפישת המעביד כלקוח? מנגד, אם אתה בתפקיד המעביד, אתה יכול להסתכל על עצמך כלקוח של העובדים שלך. במקום לחשוב עליהם ככפופים לך, תוכל לראות בהם כמי שמספקים לך שירותים. אותם ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניהול ארגונים, משימות בארגון, תפקידו של המנהל בארגון, חלוקת תפקידים בארגון, איך לחלק את התפקידים בארגון? מי אמור לעשות מה בארגון? מבנה עץ ארגוני, מבנה כח האדם בארגון, מי אמור לעשות משימות בארגון? חלוקת המשימות בארגון
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: תפקיד, האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי? למה לא להתאבד? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם באמת הכל לטובה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: תפקיד, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור אהבה? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למצוא זוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפרש חלומות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בזוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל רוחני, מאמן אישי לירידה במשקל, אימון אישי לזוגיות בתחום תפקיד - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4063 שניות - עכשיו 28_05_2025 השעה 08:18:07 - wesi1