אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ניהול ארגונים, משימות בארגון, תפקידו של המנהל בארגון, חלוקת תפקידים בארגון, איך לחלק את התפקידים בארגון? מי אמור לעשות מה בארגון? מבנה עץ ארגוני, מבנה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ניהול ארגונים, משימות בארגון, תפקידו של המנהל בארגון, חלוקת תפקידים בארגון, איך לחלק את התפקידים בארגון? מי אמור לעשות מה בארגון? מבנה עץ ארגוני, מבנה כוח האדם בארגון, מי אמור לעשות משימות בארגון? חלוקת המשימות בארגון
מהו התפקיד העיקרי של המנהל בארגון?

התפקיד המרכזי של המנהל בארגון הוא לבצע כמה שיותר משימות שרק הוא יכול לבצע, וכמה שפחות משימות שגם אחרים מסוגלים לבצע. כאשר המנהל מתלבט איזו משימה עליו לעשות מתוך אותן משימות ייחודיות, עליו לבחור תמיד במשימה שתביא את התועלת הרבה ביותר לארגון. הרעיון המרכזי הוא שלכל עובד בארגון, ובמיוחד למנהל, יש משימות ספציפיות שאם הוא לא יעשה אותן, אף אחד אחר לא יבצע אותן בצורה מספקת או בכלל.

איך נכון לחלק משימות בין עובדים בארגון?

חלוקת המשימות בארגון צריכה להיעשות לפי היכולות של כל עובד ולפי מידת הייחודיות של המשימות השונות:
  • אם יש עובד אחד ומשימה אחת - ברור שהעובד יבצע את המשימה הזאת.
  • אם יש עובד אחד ושתי משימות - העובד יבצע את המשימה שתביא הכי הרבה ערך לארגון.
  • אם יש שני עובדים ומשימה אחת - העובד שיכול לבצע את המשימה בצורה הכי טובה הוא שיבצע אותה.
  • אם יש שני עובדים ושתי משימות, ושני העובדים יכולים לבצע את שתי המשימות באותה הרמה - כל אחד יכול לבחור באיזו משימה ירצה לעסוק.
  • אם יש שני עובדים ושתי משימות, אך את המשימה הראשונה שני העובדים יכולים לבצע, ואת המשימה השנייה יכול לבצע רק אחד מהם - במקרה כזה המשימה השנייה תבוצע על ידי העובד היחיד שיכול לבצע אותה, ואת המשימה הראשונה יבצע העובד שלא יכול לבצע את המשימה השנייה. כך לא יהיה מצב שבו עובד אחד פנוי ועובד אחר עמוס יתר על המידה.
מה עושים כאשר ישנן שלוש משימות לשני עובדים?

במקרה בו יש שני עובדים ושלוש משימות, כאשר את המשימה הראשונה יכולים לבצע שני העובדים ואת שתי המשימות הנוספות יכול לבצע רק עובד אחד, התכנון יהיה כך:
  • את המשימה הראשונה יבצע העובד הראשון שיכול לעשות רק אותה.
  • את שתי המשימות הנוספות יבצע העובד השני, שרק הוא יכול לבצע אותן, ובתוך אותן שתי משימות עליו לתעדף את המשימה שתביא הכי הרבה תועלת לארגון.
כיצד להתמודד עם מצב בו המנהל יכול לבצע משימה בצורה טובה יותר מהעובד?

אם קיימת משימה שגם המנהל וגם העובד יכולים לבצע, אבל המנהל מסוגל לעשות אותה ברמה גבוהה יותר, חשוב להסתכל על המשימה כשתי משימות נפרדות:
  • משימה אחת ברמת ביצוע בסיסית שהעובד יכול לבצע (למשל ב - 50% מהיכולת המקסימלית).
  • משימה שנייה של שיפור, שאותה רק המנהל יכול לבצע, מרמה בסיסית (50%) לרמת ביצוע גבוהה (100%).
במקרה כזה, המנהל צריך להחליט אם עדיף לו להתמקד בשיפור הביצוע של העובד, או האם עדיף לו לעשות משימה אחרת, שרק הוא מסוגל לבצע ושתביא לארגון תועלת רבה יותר.

כיצד מנהל צריך להחליט אילו משימות לבצע בעצמו ואילו להאציל לעובדים?

המנהל צריך באופן עקבי לשאול את עצמו:
  • האם את המשימה הזאת יכול לבצע גם מישהו אחר? אם התשובה חיובית, עדיף לתת לאותו עובד לבצע את המשימה.
  • אם העובדים מבצעים משימות בצורה פחות טובה מהמנהל, עליו לשקול האם שיפור העבודה שלהם חשוב יותר ממשימה ייחודית אחרת שרק הוא מסוגל לעשות.
  • בכל מצב המנהל צריך לתעדף את אותן משימות שיביאו את הערך המקסימלי לארגון ושרק הוא יכול לבצע אותן, כדי לא לבזבז את זמנו על משימות שאחרים יכולים לבצע גם אם ברמה מעט נמוכה יותר.
למה חשוב שהמנהל לא יבצע משימות שגם עובדים יכולים לעשות?

בארגונים רבים מנהלים נוטים לעשות משימות שגם עובדים אחרים מסוגלים לבצע, ולעיתים אפילו בצורה טובה יותר. זו טעות נפוצה שמורידה את היעילות של הארגון, מכיוון שכאשר המנהל עושה משימות פשוטות, הוא מונע מעצמו לבצע את המשימות החשובות ביותר, אלו שרק הוא יכול לבצע, כגון קבלת החלטות אסטרטגיות או תכנון ארוך טווח.

לדוגמה, אם המנהל יכול לכתוב דוח או לנהל משא ומתן חשוב מול לקוח אסטרטגי, עדיף שהוא יתמקד במשא ומתן וייתן לעובד את הכנת הדוח. גם אם העובד יעשה את הדוח ברמה של 70% ממה שהמנהל היה עושה, התרומה לארגון תהיה גדולה יותר אם המנהל ינהל את המשא ומתן במקום לכתוב את הדוח בעצמו.

מהי הנוסחה לחישוב חלוקת המשימות בארגון?

ישנה נוסחה פשוטה וברורה לחלוקת משימות בארגון:
  • קודם כל, לזהות את כל המשימות בארגון.
  • לזהות אילו משימות יכול לבצע כל עובד, ובאיזו רמה.
  • את המשימות שיכולים לבצע כמה עובדים, להאציל לאלו שאין להם יכולת לבצע משימות ייחודיות אחרות.
  • משימות שרק אדם אחד יכול לבצע יוטלו על אותו אדם באופן מיידי.
  • המנהל יבצע רק משימות שהוא היחיד שמסוגל לבצע, או משימות שתרומתן לארגון גבוהה בהרבה אם הוא יבצע אותן בעצמו.
חשוב לזכור שלא מספיק לעשות דברים טוב - צריך לעשות את הדברים הטובים ביותר לארגון, לפי סדר עדיפויות ברור ומדויק.
תפקידו של המנהל בארגון

שלום חברים, הפעם נסביר לגבי תפקידו של המנהל בארגון - מה הוא אמור לעשות, מה הוא לא אמור לעשות, ומה צריך לעשות כדי שארגון יצליח. הנושא הזה נכון לא רק למנהל, אלא גם לעובדים, ולכל ארגון שבו יש מספר עובדים. נדון בשאלה איך לדעת מה כל עובד אמור לעשות, איך לסדר את המשימות של הארגון בהתאם לעובדים, ואיך לבצע חלוקת משימות באופן מיטבי.

מהו תפקידו של המנהל?

התשובה הבסיסית היא שהמנהל צריך לעשות כמה שיותר משימות שרק הוא יכול לבצע, וכמה שפחות משימות שאחרים יכולים לבצע. מתוך המשימות שהוא מבצע, עליו להתמקד בעיקר במשימה שתביא את הערך הגבוה ביותר לארגון.

כלומר, המנהל צריך לשאוף לבצע את המשימות שאין לאף אחד אחר את היכולת או הסמכות לבצע, ואת שאר המשימות לתת לעובדים. בנוסף, עליו לבחור את המשימות הללו לפי סדר עדיפויות - מה שיתרום הכי הרבה להצלחת הארגון.

חלוקת משימות בין עובדים

נבחן כמה תרחישים פשוטים כדי להבין איך נכון לחלק משימות:
  • אם יש עובד אחד ויש משימה אחת - ברור שהעובד צריך לבצע את המשימה.
  • אם יש עובד אחד ושתי משימות - העובד צריך לבצע את המשימה שתביא הכי הרבה תועלת לארגון.
  • אם יש שני עובדים ומשימה אחת - את המשימה יבצע העובד שיכול לבצע אותה בצורה הטובה ביותר.
  • אם יש שני עובדים ושתי משימות ושניהם יכולים לבצע את המשימות באותה רמה - כל אחד יכול לבחור איזו משימה לבצע.
  • אם יש שני עובדים ושתי משימות, אך את המשימה הראשונה שניהם יכולים לבצע ואת השנייה רק אחד מהם - אז המשימה השנייה תבוצע על ידי העובד היחיד שיכול לבצע אותה, ואילו המשימה הראשונה תבוצע על ידי העובד שלא יכול לבצע את השנייה.
מצבים מורכבים יותר

ניקח דוגמה נוספת: יש שני עובדים ושלוש משימות, כאשר המשימה הראשונה יכולה להתבצע על ידי שניהם, אך שתי המשימות האחרות יכול לבצע רק עובד אחד. במקרה זה, המשימה הראשונה תבוצע על ידי העובד שיכול לבצע רק אותה, ואילו העובד השני יבצע את שתי המשימות האחרות.

מה קורה כאשר יש משימה אחת ששני עובדים יכולים לבצע, אך אחד מהם מבצע אותה ברמה גבוהה יותר? במקרה כזה, ניתן להסתכל על המשימה כשני חלקים: ביצוע בסיסי של המשימה, שיכול להיעשות על ידי שניהם, ושיפור רמת הביצוע שלה - שיכול להיעשות רק על ידי המנהל. במקרה כזה, אם המנהל יכול לבצע משימות אחרות שרק הוא מסוגל להן, עדיף לתת לעובד לבצע את המשימה ולהתמקד במה שרק המנהל יכול לעשות.

העיקרון המנחה

המנהל צריך להתמקד במשימות שאין לאחרים אפשרות לבצע, ולתת לעובדים לבצע משימות שגם הם מסוגלים להן. אם העובדים מבצעים משימות שאינם טובים בהן כמו המנהל, עדיין עדיף שיבצעו אותן והמנהל יתמקד במשימות הייחודיות שלו.

המנהל גם צריך לשקול אם עדיף לו לשפר את מה שהעובדים מבצעים או לבצע בעצמו משימות אחרות - עליו לבחור מה יתרום יותר להצלחת הארגון.

ניהול נכון מוביל להצלחה

כדי שארגון יצליח, לא מספיק לבצע משימות בצורה טובה - צריך לבצע את המשימות שהן החשובות ביותר. אם המנהל יתמקד בביצוע משימות שאחרים יכולים לבצע במקום במשימות שרק הוא יכול לבצע, הארגון עלול להפסיד.

לכן, בסיכומו של דבר, המנהל צריך:
  • לבצע רק את המשימות שאין לעובדים אחרים יכולת לבצע.
  • לתת לעובדים לבצע משימות שאפשר להאציל.
  • לשקול האם עדיף לשפר את עבודת העובדים או להתמקד במשימות אחרות.
  • לבצע משימות לפי סדר עדיפויות שיביא את הערך הגבוה ביותר לארגון.
לפרטים נוספים והעמקה בנושא ניהול, תפקיד המנהל בארגון, חלוקת משימות וניהול עובדים, חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il. שיהיה בהצלחה!
איך לנהל טוב? איך להיות מנהל טוב? איך לנהל צוות? איך לחלק משימות לעובדים? איזה עובד צריך לעשות את המשימה? מה התפקיד של העובד בארגון? איך הכי נכון לחלק את התפקידים בארגון? יעוץ ארגוני, יעוץ לארגונים, יעוץ עסקי, יעוץ למנהלים, איך לחלק את המשימות בין העובדים בארגון? מנהל שלא מבצע את תפקידו, מהו תפקיד ניהולי? מה זה תפקיד ניהולי? תפקידו של המנהל לנהל, מנהל שעושה את התפקיד של העובד, לנהל עובדים, לנהל או לעבוד, ניהול עובדים בארגון, הקצאת משימות בארגון, התייעלות ארגונית, איך לחלק משימות בין עובדים? איך להקצות משימות לעובדים?
איך לנהל צוות חברויות להפסיד פריוריטיזציה החלטה לכתוב לנהל את העובדים ניהול משא ומתן איך לחלק את המשימות בין העובדים בארגון לנהל או לעבוד הקצאת משימות בארגון איך לחלק את התפקידים בארגון איך לנהל איך לנהל ארגונים ארגון חלוקת המשימות בארגון חלוקת תפקידים חלוקת תפקידים בארגון כוח האדם בארגון לחלק את התפקידים בארגון לנהל לנהל ארגון לנהל ארגונים לעשות משימות בארגון מבנה עץ ארגוני מה תפקידו של מנהל מי אמור לעשות מה בארגון מי אמור לעשות משימות בארגון מנהל מנהל בארגון משימה משימות משימות בארגון ניהול ניהול ארגוני ניהול ארגונים ניהול הארגון תפקיד תפקידו של המנהל תפקידו של המנהל בארגון תפקידו של מנהל
חרדות / פחדים - סדר וארגון, סדר בחיים, סדר במחשבות - איך להתמודד עם חרדות ופחדים, באמצעות סדר בחיים?
...של האדם יהיו מסודרות, לשם כך על האדם להשתדל לחיות בצורה מסודרת בחייו באופן כללי. ולחיות בצורה מסודרת, פירושו, שעל האדם להעריך את עניין הסדר, ולנסות להיות מאורגן יותר, בצורה מסודרת. ולסדר אפילו את הלבוש החיצוני שלו, ולנסות להכניס את הסדר לחייו. וכאשר האדם מתרגל לעשות את מעשיו בצורה מסודרת, וכאשר האדם מתרגל לשמור על הסדר של הדברים, ולא לחיות בתוך בלאגן וכיוב, על ידי זה בסופו של דבר, גם המחשבות שלו מתחילות להסתדר, וכל הפחדים והחרדות נעלמים... וכדי לעשות את החיים למסודרים, גם את זה צריך לעשות בצורה...
התייעלות / סדר וארגון / סדר בחיים - כיצד לעבוד *במהירות* בצורה רגועה ובלי לחץ?
...עובד בסביבה לא מסודרת, הדבר הזה לא נותן לו רוגע ושקט נפשי למחשבות שלו. כי המחשבה של האדם, כל הזמן צריכה להתאמץ, להירגע מהבלגאן שיש סביבה. וחוסר הסדר שיש סביב האדם בעולם הממשי, הוא יוצר אצל האדם חוסר סדר במחשבות שלו. וכאשר אנחנו מדברים על סביבת עבודה מסודרת, הכוונה היא, לא רק לסביבת העבודה, אלא בכלל לסדר באופן כללי בדברים של האדם. כי כאשר האדם לא חי בצורה מסודרת בחייו הפרטיים, על ידי זה החוסר סדר הזה, משרה עליו אוירה ותחושה של חוסר סדר במחשבות שלו, גם בעבודה. ומי שרוצה לשפר את המיומנות שלו ולעשות...
להיות המציאות, לדעת שאתה המציאות, חלק מהגוף של המציאות, חלק מהארגון, האני של המציאות
להיות המציאות, לדעת שאתה המציאות, חלק מהגוף של המציאות, חלק מהארגון, האני של המציאות
...אדם הוא למעשה שליח או חלק מן הגוף הגדול ביותר שקיים, שהיא המציאות עצמה. כאשר האדם מתייחס אל עצמו, הוא יכול לבחור לראות את עצמו כאינדיבידואל נפרד, או להבין שהוא שליח של גוף גדול יותר - שהוא המציאות עצמה. מה המשמעות של להיות האני של המציאות? אליעד כהן משתמש במושג האני של המציאות כדי לתאר את המצב שבו האדם מזדהה לחלוטין עם המציאות כולה. זה לא רק מצב שבו האדם חושב שהמציאות קיימת אלא שהוא חווה את עצמו בתור מי שמנהל את המציאות עצמה. זה מצב שבו האדם יודע שכל מה שמתרחש במציאות הוא בעצם ביטוי שלו עצמו. בדיוק...
תכליתיות, להיות תכליתי, חשיבה תכליתית, סדר וארגון, סדר בחיים, סדר עדיפויות, לעשות סדר בחיים, תכלית החיים, חוסר תכלית
תכליתיות, להיות תכליתי, חשיבה תכליתית, סדר וארגון, סדר בחיים, סדר עדיפויות, לעשות סדר בחיים, תכלית החיים, חוסר תכלית
...בחיי היום - יום. הוא נותן דוגמה של מישהי שרצתה לשאול שאלה, אך במקום לשאול ישירות, התחילה לספר סיפורים על אמא שלה ועל דברים אחרים שאינם קשורים ישירות לשאלה. דוגמה נוספת היא כאשר אדם מספר שהוא קרא דברים שהוא לא מסכים איתם, אך למעשה זה מידע מיותר לחלוטין שאינו משרת שום תכלית. אדם תכליתי ישאל את עצמו לפני כל משפט או פעולה שהוא עושה: למה אני אומר את זה? למה אני עושה את זה? מה התכלית שלי עכשיו? מה הקשר בין סדר וארגון לתכליתיות? אליעד טוען שחוסר סדר בחיים משקף חוסר תכליתיות במחשבה. לדוגמה, שולחן עבודה...
אושר, רוחניות בעבודה, רוחניות מעשית, להיות מאושר, רוחניות עכשווית, רוחניות בארגונים, גשמיות, חיפוש רוחני, נהנתנות, ליהנות מהחיים, ללמוד מתמטיקה, מדיטציה
אושר, רוחניות בעבודה, רוחניות מעשית, להיות מאושר, רוחניות עכשווית, רוחניות בארגונים, גשמיות, חיפוש רוחני, נהנתנות, ליהנות מהחיים, ללמוד מתמטיקה, מדיטציה
...עצמו רק באמצעות מדיטציה, הוא לא יוכל להישאר רגוע בתוך העבודה והחיים עצמם. לכן אליעד ממליץ על תהליך הרבה יותר עמוק ומורכב, שהוא התבוננות שכלית ורגשית תוך כדי הפעולה עצמה - במהלך העבודה או בשיעורים פרטיים במתמטיקה, למשל. איך להפוך את העבודה להתבוננות רוחנית? אליעד מדגים באמצעות מקרה של אדם שמלמד שיעורים פרטיים במתמטיקה. במקום להשתעמם או לחוש תסכול מההוראה, האדם יכול להשתמש בשיעור כהזדמנות להתבוננות עמוקה על המציאות. למשל, כאשר תלמיד לא מבין את ההסבר, על המורה לשאול את עצמו שאלות מעמיקות: למה התלמיד...
סדר וארגון, שינוי גישה, לחשוב אחרת, לשנות את הגישה, לעשות סדר בחיים, לעשות סדר במחשבות, חשיבה מסודרת, מה חסר לך בחיים? יש ואין, חשיבה מובנית, מודעות עצמית, לחשוב בצורה מסודרת
סדר וארגון, שינוי גישה, לחשוב אחרת, לשנות את הגישה, לעשות סדר בחיים, לעשות סדר במחשבות, חשיבה מסודרת, מה חסר לך בחיים? יש ואין, חשיבה מובנית, מודעות עצמית, לחשוב בצורה מסודרת
...בחיים, ושינוי גישה. אליעד מציין כי כדי לשנות את הדרך בה אנו חושבים, עלינו להבין מה חסר לנו בחיים ולבצע סדר במחשבות שלנו. חשיבה מסודרת לא רק עוזרת לנו להבין את המציאות בצורה נכונה, אלא גם מאפשרת לנו להחליט בצורה מבוקרת ויעילה. כל זה תלוי במודעות עצמית וביכולת לשאול את השאלות הנכונות כדי להבין את העולם טוב יותר. כיצד לחשוב בצורה מסודרת ולחולל שינוי בגישה? אליעד מסביר את החשיבות של שינוי גישה כדי להתחיל לחשוב בצורה מסודרת. הוא מתאר כיצד לעיתים השאלות שאנו שואלים אינן מביאות אותנו לתשובות מספקות, פשוט...
חינוך ילדים, איך לגרום לילד? לסדר את החדר, חדר מבולגן, הפרעות סדר וארגון אצל ילדים, מודעות לסדר, NLP, איך לשכנע ילד לסדר? איך לחנך ילד מבולגן? פסיכולוגיה התפתחותית, פסיכולוגיה של הילד
חינוך ילדים, איך לגרום לילד? לסדר את החדר, חדר מבולגן, הפרעות סדר וארגון אצל ילדים, מודעות לסדר, NLP, איך לשכנע ילד לסדר? איך לחנך ילד מבולגן? פסיכולוגיה התפתחותית, פסיכולוגיה של הילד
...חזקים יותר או מתוך צורך אמיתי. לדוגמה, הורה שמרגיש חלש במקום העבודה שלו או בחיים האישיים, עלול לדרוש מהילד לסדר רק כדי להרגיש שהוא שולט במשהו. אליעד מציין שאם ההורה באמת מעוניין לפתור את הבעיה, עליו להיות מודע למניעים הפנימיים שלו. אם ההורה יבין שהדרישה שלו מגיעה ממקום של שליטה, הוא יוכל לשנות את הגישה לילד ולבנות תקשורת טובה יותר. איך אפשר לגרום לילד לסדר מתוך רצונו האישי? הדרך הטובה ביותר, לפי אליעד, היא לגרום לילד לרצות לסדר על ידי הבנה והדדיות. כשההורה מסביר לילד שהוא מבין את הקושי ואת חוסר...
שינויים ארגוניים, מה לעשות כדי שלא ירמו אותך? התמודדות עם שינויים בארגון, איך לבדוק מידע? איך לנתח מידע? איך לקבל החלטות? קידום בעבודה, איך לבדוק הצעה? להתקדם בעבודה, איך מקבלים החלטה?
שינויים ארגוניים, מה לעשות כדי שלא ירמו אותך? התמודדות עם שינויים בארגון, איך לבדוק מידע? איך לנתח מידע? איך לקבל החלטות? קידום בעבודה, איך לבדוק הצעה? להתקדם בעבודה, איך מקבלים החלטה?
...ונותן לנו תחושת נוחות, זה עשוי להיות סימן לכך שמה שנאמר לא מדויק. במקום זאת, כדאי לבדוק אם באמת כל הדברים נשארים כפי שהם, ואם זה באמת לטובתנו. מה לעשות כדי לבדוק הצעה ולנתח את היתרונות והחסרונות? השלב הראשון בתהליך הוא להבין בצורה ברורה מה ישתנה בפועל. לפני שנכנסים לניתוח יתרונות וחסרונות, חשוב להפריד בין מה שכנראה יקרה לבין מה שיכול לקרות, ולתכנן את הצעד הבא בהתאם. כדאי לרשום כל שינוי שעשוי להתרחש ולבדוק האם השינוי יתרום לנו או יפגע בנו. לדוגמה, אם יש סיכון שמישהו חדש יגיע לניהול, חשוב להבין איך...
יחסי הורים וילדים, לקבל ולתת, לדאוג לאחרים, דאגה לאחרים, דאגה לילדים, לדאוג לילדים, רצון לתת, רצון לקבל, ארגון זקא, אלטרואיזם, זולתנות, אינטרסנטיות, פילנתרופיה, אגואיסטיות, אנוכיות, אגואיזם
יחסי הורים וילדים, לקבל ולתת, לדאוג לאחרים, דאגה לאחרים, דאגה לילדים, לדאוג לילדים, רצון לתת, רצון לקבל, ארגון זקא, אלטרואיזם, זולתנות, אינטרסנטיות, פילנתרופיה, אגואיסטיות, אנוכיות, אגואיזם
...רווח אישי, גם אם הדבר לא נראה כך. זהו מאבק פנימי בין רצון אמיתי לעזור לבין הרצון לקבל תמורה כלשהי. הוא מציין את הדוגמה של עזרה בסיטואציות בהן יש תחושת חובת נתינה, כמו בעזרה לנזקקים או אנשים אחרים שמרגישים לא בסדר ולכן מסייעים, אך מנגד מציינת תחושות של חרטה או ציפייה למענה שיכול להיתפס כאגואיסטי. מהו חסד של אמת? בהמשך ההרצאה, אליעד מציין את מושג חסד של אמת, בו מדובר בהקרבה אמיתית, כזו שלא מצפה לתמורה. הוא מציין את המקרים בהם אנשים מקבלים את תחושת הסיפוק האמיתית על ידי עזרה לאחרים, בלי כל ציפייה לתמורה...
מבצע צוק איתן, המלחמה בטרור, הגנה או התקפה, כיפת ברזל, מבצע חומת מגן, הסכם השלום, ביבי נתניהו, עמיר פרץ, מדינת ישראל, מבצע שובו בנים, ארגוני טרור, מבצע עמוד ענן, מבצע עופרת יצוקה
מבצע צוק איתן, המלחמה בטרור, הגנה או התקפה, כיפת ברזל, מבצע חומת מגן, הסכם השלום, ביבי נתניהו, עמיר פרץ, מדינת ישראל, מבצע שובו בנים, ארגוני טרור, מבצע עמוד ענן, מבצע עופרת יצוקה
...את חמאס באופן מוחלט? אליעד מסביר שישראל אינה מחסלת את חמאס מכמה סיבות: חשש מתגובה בינלאומית חריפה ובידוד עולמי. החשש שאם חמאס ייפול, יקום ארגון קיצוני וחזק עוד יותר במקומו. חוסר רצון לקחת את הסיכון הכרוך במבצע צבאי רחב - היקף, שבו יהיו נפגעים רבים. כתוצאה מכך, ישראל מנהלת מלחמות מוגבלות שלא משיגות פתרון סופי או שלום, ומובילות לסבבי לחימה חוזרים ונשנים. מה ההיגיון במלחמות וסבבי הלחימה של ישראל בעזה? אליעד כהן משווה את המצב לסיפור על אדם שנענש שלוש פעמים: אכל דג מקולקל, חטף מכות, ובסוף גם שילם קנס...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניהול ארגונים, משימות בארגון, תפקידו של המנהל בארגון, חלוקת תפקידים בארגון, איך לחלק את התפקידים בארגון? מי אמור לעשות מה בארגון? מבנה עץ ארגוני, מבנה כוח האדם בארגון, מי אמור לעשות משימות בארגון? חלוקת המשימות בארגון
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מבנה עץ ארגוני, איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים? האם הכל אפשרי? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש או אין אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע וסבל בעולם? מה המשמעות של החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם אפשר לדעת הכל? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: מבנה עץ ארגוני, איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לחנך ילדים? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך להעריך את עצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לפרש חלומות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור אהבה? איך להיגמל מהימורים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך למצוא זוגיות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לתזונה נכונה, מאמן אישי לקשב וריכוז, אימון אישי להצלחה בתחום מבנה עץ ארגוני - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3120 שניות - עכשיו 02_09_2025 השעה 01:08:10 - wesi1