ניהול ארגונים, משימות בארגון, תפקידו של המנהל בארגון, חלוקת תפקידים בארגון, איך לחלק את התפקידים בארגון? מי אמור לעשות מה בארגון? מבנה עץ ארגוני, מבנה כוח האדם בארגון, מי אמור לעשות משימות בארגון? חלוקת המשימות בארגון מהו התפקיד העיקרי של ...
...המרכזי הוא ברור וחד - משמעי: כשמגייסים עובד, חשוב להתמקד ביכולת השכלית וביכולת החשיבה שלו, כי הן אלו שיבטיחו את הצלחת העובד ואת הצלחת הארגון. קביעת מדדים להערכת עובדים תכונות להערכת עובדים איך לבחור עובד? היכולת הכי חשובה תכונות חשובות לעבודה ניהול עובדים איך לגייס מנהל? קביעת מדדים להערכת עובדים, תכונות להערכת עובדים, מיון עובדים, השמת עובדים, לראיין עובדים, תכונות חשובות לעבודה, תכונות אופי לעבודה, התכונה הכי חשובה, היכולת הכי חשובה, תכונות של עובד מסור, הערכת עובדים תכונות, ניהול עובדים, איזה...
...מראה שהאדם תקוע בפרדוקס שבו הוא לא יכול להכריע האם הוא קיים או לא. הפתרון שמציג אליעד הוא לא לברוח מהפרדוקס ולא לנסות לפתור אותו לצד אחד בלבד, אלא להבין לעומק שהפרדוקס עצמו הוא האמת. כשמבינים את זה, השאלה מתבטלת מעצמה. מדוע אין צורך למצוא תשובה חד - משמעית לשאלות הגדולות? לפי אליעד כהן, השאלות הגדולות ביותר שהאדם שואל - האם יש סיבה לעולם? או האם אלוהים קיים? - תמיד מובילות את השואל לפרדוקס שבו כל תשובה ניתנת להוכחה באותה מידה של ודאות כמו התשובה ההפוכה לה. המשמעות של ההבנה הזו היא שאין שום משמעות...
...הרצון על ידי חקירה של הסיבות שמאחוריו. האם אפשר ליצור רצון באופן אקראי? נראה שאליעד סבור שאפשר להפעיל רצון גם בדרך אקראית, אולם לפעמים ההבנה שהרצון הוא אקראי יכולה לשנות את המידה שבה אנחנו פועלים על פיו. כאשר אדם מבין שלמעשה אין לו סיבה מסוימת לרצות משהו, זה יכול להפחית את עוצמת הרצון, משום שהוא מבין שייתכן ויהיה מסוגל להשיג את אותו הדבר בדרך אחרת, או פשוט לא לרצות את זה יותר. כיצד ניתן להשפיע על אחרים דרך הרצון? אליעד מציין את השפעת הרצון גם על אחרים. לדוגמה, אם ילד לא רוצה לעשות שיעורים, אפשר...
...הקולות אומרים לו. התשובה שלו תיתן לנו רמז לגבי ההיגיון שעומד מאחורי הקולות שהוא שומע. חשוב להבין כי הקולות בראש של הילד הם למעשה מחשבות פנימיות שלו, שמקורן בתת - המודע. הילד עלול להתכחש למחשבות אלו ולייחס אותן לגורם חיצוני, ולכן הוא מתאר אותן כקולות. כיצד להתמודד עם תוכן הקולות שהילד שומע? אם הילד אומר שהקולות אומרים לו, למשל, שהוריו רוצים להרעיל אותו, התגובה השגויה תהיה פשוט לומר לו שזה לא נכון. הכחשה ישירה של הקולות לא תועיל ואף עלולה להחמיר את המצב. במקום זאת, יש לחקור את מקור הפחד ולזהות מה...
...עמוקה יותר. התלמיד החכם שהוא נוקם ונוטר מצליח לחבר בתוכו ניגודים, למשל בין כעס לרחמים או בין נפרדות לאחדות. רק מי שמסוגל לשאת את הסתירה הזו, יכול באמת להסביר לאחרים את האחדות האמיתית, שהיא מעבר להפרדות הרגילות בעולם. אליעד כהן משתמש בדוגמה שבה תלמיד חכם מסביר לאדם המתלבט האם לעבור דירה. במקום להגיד לו כן או לא, הוא מלמד אותו שהדבר כלל לא משנה. ההבנה שאין הבדל אמיתי בין האפשרויות, היא שמביאה את האדם לחוויית אחדות, ושם נמצאת הנאת האינסוף האמיתית. איך כל זה קשור לתורת הצמצום ולבריאת העולם? תורת הצמצום...
...שווה, זה לא אומר שאני לא טוב. הוא מדגיש שעל האדם לקבל את עצמו כפי שהוא, ללא קשר למספר החברים שיש לו. מי אמר שצריך להיות מוקף חברים כדי להרגיש שווה או שמח? האם הציפיות החברתיות מכתיבות את הערך שלנו? הדיון מעלה גם את השאלה מה יקרה אם נפסיק להסתכל על חברים כמשהו שמגדיר את ערכנו. האם אנחנו צריכים להוכיח שאנחנו שווים רק על ידי כך שיש לנו חברים? אליעד טוען שזה לא הכרחי. אם אדם לא מצליח ליצור קשרים חברתיים, זה לא אומר שהוא לא שווה אהבה או לא ראוי לחיים טובים. הוא מציע לקחת את החוויות של חוסר קשרים חברתיים...
...להפסיק לדאוג מטעויות או כישלונות ויתחיל לראות את החיים כמשחק. איך אנחנו מתייחסים לחיים כשאנחנו לא חייבים להצליח? ברגע שאתה מבין שאין לך צורך להצליח, החיים הופכים למשחק, כמו ילד שמשחק כי הוא רוצה ליהנות. אם אדם לא יפחד מכישלון ולא יחשוב שהוא חייב להצליח - הוא יוכל לגשת לכל משימה מתוך כיף ובכך להגדיל את הסיכויים שלו להצליח באופן משמעותי. השאלה היא לא אם תצליח או לא, אלא אם תעשה את הדברים מתוך תשוקה ואהבה אמיתית למה שאתה עושה. כל דבר בחיים - עבודה, לימודים, זוגיות - אם תראה אותו כמשחק, זה יהפוך לכל...
...עשוי לסבול, משום שהרגשתו הטובה היא זמנית ומותנית במשהו חיצוני. כל עוד האושר או ההנאה של האדם תלויים בנסיבות מסוימות, גם אם הן נראות נעימות ונוחות, הוא עדיין נתון בסיכון לסבל. כלומר, המובטל יכול לומר לעצמו שהוא נהנה מכך שאינו צריך לעבוד, אך ברגע שתנאים אלה ישתנו, או שיצוץ בו רצון אחר או חוסר שביעות רצון מהמצב הקיים, הוא יחווה סבל מידי. אליעד כהן ממשיך ומסביר שהאושר האמיתי מגיע רק מתוך ההבנה שהמציאות תמיד תואמת את הרצון העמוק של האדם, גם אם האדם אינו מודע לכך. מצב האבטלה או חוסר העשייה אינו משנה,...
...ככל שהאדם יתמיד ויתעמק בשאלות האלו, הוא יגיע למצב שבו התפיסה הרגילה שלו מתערערת, והוא יוכל להבין באופן עמוק יותר שאין באמת הבדל בין יש ואין, או בין מקום לחוסר מקום. אליעד גם משתמש בדוגמה מוחשית נוספת של אדם שסובל מבעיה כלשהי, ומסביר שאם אותו אדם היה מבין את רעיון האחדות, כלומר, שאין הפרדה בין טוב לרע ובין קיום לחוסר קיום, אז לא הייתה לו אפשרות לסבול. כי סבל נוצר מתוך התפיסה של יש בעיה ואני שסובל. כאשר אין הבדל בין אני ולא אני, ממילא אין אפשרות לחוות שום בעיה או סבל. איך אפשר לדעת אם באמת יש מקום...
👈1 ב 150
👈4 ב 400
☎️
050-3331-331שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי
- הספר על: מי אמור לעשות מה בארגון?, כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...
הצלחה אהבה וחיים טובים
- הספר על: מי אמור לעשות מה בארגון?, איך ליצור אהבה? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לשנות תכונות אופי? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחנך ילדים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם גירושין? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך להעריך את עצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...
להיות אלוהים, 2 חלקים
- הספר על: האם המציאות היא טובה או רעה? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם באמת הכל לטובה? אולי אנחנו במטריקס? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? בשביל מה לחיות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? האם הכל אפשרי? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר לילדים, אימון אישי רוחני, מאמן אישי לילדים בנושאי מי אמור לעשות מה בארגון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331