אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ניהול ארגונים, משימות בארגון, תפקידו של המנהל בארגון, חלוקת תפקידים בארגון, איך לחלק את התפקידים בארגון? מי אמור לעשות מה בארגון? מבנה עץ ארגוני, מבנה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ניהול ארגונים, משימות בארגון, תפקידו של המנהל בארגון, חלוקת תפקידים בארגון, איך לחלק את התפקידים בארגון? מי אמור לעשות מה בארגון? מבנה עץ ארגוני, מבנה כוח האדם בארגון, מי אמור לעשות משימות בארגון? חלוקת המשימות בארגון
מהו התפקיד העיקרי של המנהל בארגון?

התפקיד המרכזי של המנהל בארגון הוא לבצע כמה שיותר משימות שרק הוא יכול לבצע, וכמה שפחות משימות שגם אחרים מסוגלים לבצע. כאשר המנהל מתלבט איזו משימה עליו לעשות מתוך אותן משימות ייחודיות, עליו לבחור תמיד במשימה שתביא את התועלת הרבה ביותר לארגון. הרעיון המרכזי הוא שלכל עובד בארגון, ובמיוחד למנהל, יש משימות ספציפיות שאם הוא לא יעשה אותן, אף אחד אחר לא יבצע אותן בצורה מספקת או בכלל.

איך נכון לחלק משימות בין עובדים בארגון?

חלוקת המשימות בארגון צריכה להיעשות לפי היכולות של כל עובד ולפי מידת הייחודיות של המשימות השונות:
  • אם יש עובד אחד ומשימה אחת - ברור שהעובד יבצע את המשימה הזאת.
  • אם יש עובד אחד ושתי משימות - העובד יבצע את המשימה שתביא הכי הרבה ערך לארגון.
  • אם יש שני עובדים ומשימה אחת - העובד שיכול לבצע את המשימה בצורה הכי טובה הוא שיבצע אותה.
  • אם יש שני עובדים ושתי משימות, ושני העובדים יכולים לבצע את שתי המשימות באותה הרמה - כל אחד יכול לבחור באיזו משימה ירצה לעסוק.
  • אם יש שני עובדים ושתי משימות, אך את המשימה הראשונה שני העובדים יכולים לבצע, ואת המשימה השנייה יכול לבצע רק אחד מהם - במקרה כזה המשימה השנייה תבוצע על ידי העובד היחיד שיכול לבצע אותה, ואת המשימה הראשונה יבצע העובד שלא יכול לבצע את המשימה השנייה. כך לא יהיה מצב שבו עובד אחד פנוי ועובד אחר עמוס יתר על המידה.
מה עושים כאשר ישנן שלוש משימות לשני עובדים?

במקרה בו יש שני עובדים ושלוש משימות, כאשר את המשימה הראשונה יכולים לבצע שני העובדים ואת שתי המשימות הנוספות יכול לבצע רק עובד אחד, התכנון יהיה כך:
  • את המשימה הראשונה יבצע העובד הראשון שיכול לעשות רק אותה.
  • את שתי המשימות הנוספות יבצע העובד השני, שרק הוא יכול לבצע אותן, ובתוך אותן שתי משימות עליו לתעדף את המשימה שתביא הכי הרבה תועלת לארגון.
כיצד להתמודד עם מצב בו המנהל יכול לבצע משימה בצורה טובה יותר מהעובד?

אם קיימת משימה שגם המנהל וגם העובד יכולים לבצע, אבל המנהל מסוגל לעשות אותה ברמה גבוהה יותר, חשוב להסתכל על המשימה כשתי משימות נפרדות:
  • משימה אחת ברמת ביצוע בסיסית שהעובד יכול לבצע (למשל ב - 50% מהיכולת המקסימלית).
  • משימה שנייה של שיפור, שאותה רק המנהל יכול לבצע, מרמה בסיסית (50%) לרמת ביצוע גבוהה (100%).
במקרה כזה, המנהל צריך להחליט אם עדיף לו להתמקד בשיפור הביצוע של העובד, או האם עדיף לו לעשות משימה אחרת, שרק הוא מסוגל לבצע ושתביא לארגון תועלת רבה יותר.

כיצד מנהל צריך להחליט אילו משימות לבצע בעצמו ואילו להאציל לעובדים?

המנהל צריך באופן עקבי לשאול את עצמו:
  • האם את המשימה הזאת יכול לבצע גם מישהו אחר? אם התשובה חיובית, עדיף לתת לאותו עובד לבצע את המשימה.
  • אם העובדים מבצעים משימות בצורה פחות טובה מהמנהל, עליו לשקול האם שיפור העבודה שלהם חשוב יותר ממשימה ייחודית אחרת שרק הוא מסוגל לעשות.
  • בכל מצב המנהל צריך לתעדף את אותן משימות שיביאו את הערך המקסימלי לארגון ושרק הוא יכול לבצע אותן, כדי לא לבזבז את זמנו על משימות שאחרים יכולים לבצע גם אם ברמה מעט נמוכה יותר.
למה חשוב שהמנהל לא יבצע משימות שגם עובדים יכולים לעשות?

בארגונים רבים מנהלים נוטים לעשות משימות שגם עובדים אחרים מסוגלים לבצע, ולעיתים אפילו בצורה טובה יותר. זו טעות נפוצה שמורידה את היעילות של הארגון, מכיוון שכאשר המנהל עושה משימות פשוטות, הוא מונע מעצמו לבצע את המשימות החשובות ביותר, אלו שרק הוא יכול לבצע, כגון קבלת החלטות אסטרטגיות או תכנון ארוך טווח.

לדוגמה, אם המנהל יכול לכתוב דוח או לנהל משא ומתן חשוב מול לקוח אסטרטגי, עדיף שהוא יתמקד במשא ומתן וייתן לעובד את הכנת הדוח. גם אם העובד יעשה את הדוח ברמה של 70% ממה שהמנהל היה עושה, התרומה לארגון תהיה גדולה יותר אם המנהל ינהל את המשא ומתן במקום לכתוב את הדוח בעצמו.

מהי הנוסחה לחישוב חלוקת המשימות בארגון?

ישנה נוסחה פשוטה וברורה לחלוקת משימות בארגון:
  • קודם כל, לזהות את כל המשימות בארגון.
  • לזהות אילו משימות יכול לבצע כל עובד, ובאיזו רמה.
  • את המשימות שיכולים לבצע כמה עובדים, להאציל לאלו שאין להם יכולת לבצע משימות ייחודיות אחרות.
  • משימות שרק אדם אחד יכול לבצע יוטלו על אותו אדם באופן מיידי.
  • המנהל יבצע רק משימות שהוא היחיד שמסוגל לבצע, או משימות שתרומתן לארגון גבוהה בהרבה אם הוא יבצע אותן בעצמו.
חשוב לזכור שלא מספיק לעשות דברים טוב - צריך לעשות את הדברים הטובים ביותר לארגון, לפי סדר עדיפויות ברור ומדויק.
תפקידו של המנהל בארגון

שלום חברים, הפעם נסביר לגבי תפקידו של המנהל בארגון - מה הוא אמור לעשות, מה הוא לא אמור לעשות, ומה צריך לעשות כדי שארגון יצליח. הנושא הזה נכון לא רק למנהל, אלא גם לעובדים, ולכל ארגון שבו יש מספר עובדים. נדון בשאלה איך לדעת מה כל עובד אמור לעשות, איך לסדר את המשימות של הארגון בהתאם לעובדים, ואיך לבצע חלוקת משימות באופן מיטבי.

מהו תפקידו של המנהל?

התשובה הבסיסית היא שהמנהל צריך לעשות כמה שיותר משימות שרק הוא יכול לבצע, וכמה שפחות משימות שאחרים יכולים לבצע. מתוך המשימות שהוא מבצע, עליו להתמקד בעיקר במשימה שתביא את הערך הגבוה ביותר לארגון.

כלומר, המנהל צריך לשאוף לבצע את המשימות שאין לאף אחד אחר את היכולת או הסמכות לבצע, ואת שאר המשימות לתת לעובדים. בנוסף, עליו לבחור את המשימות הללו לפי סדר עדיפויות - מה שיתרום הכי הרבה להצלחת הארגון.

חלוקת משימות בין עובדים

נבחן כמה תרחישים פשוטים כדי להבין איך נכון לחלק משימות:
  • אם יש עובד אחד ויש משימה אחת - ברור שהעובד צריך לבצע את המשימה.
  • אם יש עובד אחד ושתי משימות - העובד צריך לבצע את המשימה שתביא הכי הרבה תועלת לארגון.
  • אם יש שני עובדים ומשימה אחת - את המשימה יבצע העובד שיכול לבצע אותה בצורה הטובה ביותר.
  • אם יש שני עובדים ושתי משימות ושניהם יכולים לבצע את המשימות באותה רמה - כל אחד יכול לבחור איזו משימה לבצע.
  • אם יש שני עובדים ושתי משימות, אך את המשימה הראשונה שניהם יכולים לבצע ואת השנייה רק אחד מהם - אז המשימה השנייה תבוצע על ידי העובד היחיד שיכול לבצע אותה, ואילו המשימה הראשונה תבוצע על ידי העובד שלא יכול לבצע את השנייה.
מצבים מורכבים יותר

ניקח דוגמה נוספת: יש שני עובדים ושלוש משימות, כאשר המשימה הראשונה יכולה להתבצע על ידי שניהם, אך שתי המשימות האחרות יכול לבצע רק עובד אחד. במקרה זה, המשימה הראשונה תבוצע על ידי העובד שיכול לבצע רק אותה, ואילו העובד השני יבצע את שתי המשימות האחרות.

מה קורה כאשר יש משימה אחת ששני עובדים יכולים לבצע, אך אחד מהם מבצע אותה ברמה גבוהה יותר? במקרה כזה, ניתן להסתכל על המשימה כשני חלקים: ביצוע בסיסי של המשימה, שיכול להיעשות על ידי שניהם, ושיפור רמת הביצוע שלה - שיכול להיעשות רק על ידי המנהל. במקרה כזה, אם המנהל יכול לבצע משימות אחרות שרק הוא מסוגל להן, עדיף לתת לעובד לבצע את המשימה ולהתמקד במה שרק המנהל יכול לעשות.

העיקרון המנחה

המנהל צריך להתמקד במשימות שאין לאחרים אפשרות לבצע, ולתת לעובדים לבצע משימות שגם הם מסוגלים להן. אם העובדים מבצעים משימות שאינם טובים בהן כמו המנהל, עדיין עדיף שיבצעו אותן והמנהל יתמקד במשימות הייחודיות שלו.

המנהל גם צריך לשקול אם עדיף לו לשפר את מה שהעובדים מבצעים או לבצע בעצמו משימות אחרות - עליו לבחור מה יתרום יותר להצלחת הארגון.

ניהול נכון מוביל להצלחה

כדי שארגון יצליח, לא מספיק לבצע משימות בצורה טובה - צריך לבצע את המשימות שהן החשובות ביותר. אם המנהל יתמקד בביצוע משימות שאחרים יכולים לבצע במקום במשימות שרק הוא יכול לבצע, הארגון עלול להפסיד.

לכן, בסיכומו של דבר, המנהל צריך:
  • לבצע רק את המשימות שאין לעובדים אחרים יכולת לבצע.
  • לתת לעובדים לבצע משימות שאפשר להאציל.
  • לשקול האם עדיף לשפר את עבודת העובדים או להתמקד במשימות אחרות.
  • לבצע משימות לפי סדר עדיפויות שיביא את הערך הגבוה ביותר לארגון.
לפרטים נוספים והעמקה בנושא ניהול, תפקיד המנהל בארגון, חלוקת משימות וניהול עובדים, חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il. שיהיה בהצלחה!
איך לנהל טוב? איך להיות מנהל טוב? איך לנהל צוות? איך לחלק משימות לעובדים? איזה עובד צריך לעשות את המשימה? מה התפקיד של העובד בארגון? איך הכי נכון לחלק את התפקידים בארגון? יעוץ ארגוני, יעוץ לארגונים, יעוץ עסקי, יעוץ למנהלים, איך לחלק את המשימות בין העובדים בארגון? מנהל שלא מבצע את תפקידו, מהו תפקיד ניהולי? מה זה תפקיד ניהולי? תפקידו של המנהל לנהל, מנהל שעושה את התפקיד של העובד, לנהל עובדים, לנהל או לעבוד, ניהול עובדים בארגון, הקצאת משימות בארגון, התייעלות ארגונית, איך לחלק משימות בין עובדים? איך להקצות משימות לעובדים?
ווינרים שיפור ביצועים תעדוף משימות תעדוף שיפור תפוקה לנהל מנהלים עובדים לעשות דברים מפסידנות מנהל בארגון דוגמאות איך לחלק את התפקידים בארגון ארגון בארגון המנהל המנהל בארגון חלוקת המשימות בארגון חלוקת תפקידים חלוקת תפקידים בארגון כוח אדם כוח האדם בארגון לחלק את התפקידים בארגון לנהל לנהל ארגון לנהל ארגונים לעשות משימות בארגון מבנה עץ ארגוני מי אמור לעשות מה בארגון מי אמור לעשות משימות בארגון מנהל מנהל בארגון משימה משימות משימות בארגון ניהול ניהול ארגוני ניהול ארגונים תפקיד תפקידו של המנהל תפקידו של המנהל בארגון תפקידו של מנהל
תכלית החיים / מטרה - מי מחפש מטרה? מי לא צריך מטרה? מי לא צריך תכלית לחיים? שעמום, ניהול זמן
...רוצה להרגיש שהוא סתם חי ללא סיבה. כאשר אין לאדם תכלית הוא מרגיש שעמום. ולכן האדם מחפש תכלית כלשהי כדי ליצור משמעות לחייו. שאלה להתבוננות: מהי התכלית הסופית של כל התכליות מטרות יעדים? בסופו של דבר מה זה משנה מה קורה? מהי התכלית הסופית של כל התכליות? התכלית והמטרה גורמת לאדם להרגיש טוב. מי אינו מחפש מטרה? תשובה: מי שטוב לו. ככל שטוב יותר לאדם, כך הוא פחות מחפש סיבה תכלית למה לעשות את מה שהוא עושה. כאשר האדם מרגיש שהוא מתאמץ נאבק וכיוב, הוא מחפש תכלית...
ניהול זמן - מהו ניהול זמן נכון? איך לנהל את הזמן בצורה נכונה?
...בזמן שלרשותו. ניהול זמן נכון = הגדלת כמות האירועים שבהם האדם מרגיש טוב לגבי מה שהוא חווה. הדרך הטובה והיעילה ביותר לנהל את הזמן נכון, היא חשיבה חיובית. ככל שהאדם חווה את המציאות כטובה יותר, כך הוא חווה את כל האירועים השונים ובכללם את מעשיו כדבר טוב יותר, וכך הזמן שלו עובר טוב יותר. כדי להגיע אל מצב שבו האדם חווה תמיד תחושה של טוב, על האדם לחפש את הטוב האמיתי שנמצא בכל רגע. בכל רגע באשר הוא ישנו טוב אמיתי כלשהו אותו על האדם לאתר. הטוב האמיתי הזה הוא...
ניהול נכון / מאמץ / התייעלות - איך להתמודד עם מאמץ ועבודה קשה?
...לחלקים קטנים ולתהליכים קטנים. לוקחים את כל התהליך של העבודה, ומנסים להסתכל עליו, לא כעל דבר אחד, אלא כעל כמה דברים קטנים. ועל האדם לנסות להתבונן עם עצמו ולבדוק, האם באמת כל הדברים האלו הכרחיים. לפעמים האדם מתאמץ, רק בגלל שהוא כבר רגיל לצורת עבודה מסוימת. ולפעמים, האדם, כן צריך לעשות איזה תהליך, אבל הוא לא צריך לעשות את כל החלקים של התהליך. והאדם, רק בגלל הרגל, ממשיך לעשות את מה שהוא כבר לא צריך לעשות. ועל האדם לנסות להתבונן מחדש על כל החלקים של התהליך...
ניהול / עבודה קשה / עבודה נכונה - למה במקום לעבוד קשה יותר, רצוי לחשוב טוב יותר?
...להתאמץ?! עיקר המאמץ צריך להיות בלא להתאמץ. היינו עיקר המאמץ צריך להיות בלהגיע לפתרון הפשוט ביותר. הפתרון הפשוט ביותר, שכרוך בהכי פחות מאמץ, הוא הטוב ביותר. אין הדבר אומר כי צריך לוותר על השלמות וכי צריך להתפשר בחיים. אדרבה ואדרבה, אסור להתפשר בחיים על שום דבר. לכל אדם מגיע את הטוב האמיתי ביותר. אבל כחלק מכך שאסור לו לאדם להתפשר, כחלק מכך על האדם לא להתפשר ולא לקבל כמובן מאליו את הצורך להתאמץ. השלמות האמיתית היא שיהיה לך הכל ללא שום מאמץ. כל העולם...
ראיון עבודה / שיחת מכירה / ניהול משא ומתן / זיהוי צרכי הלקוח / מכירות
...זה שאמור לקנות את הרעיון מוצר. על האדם לנסות להבין, כיצד האדם שמולו חושב? מה חשוב לאדם שמולו? מה האדם השני רוצה? מה באמת הוא רוצה? מהן המטרות של האדם השני? וכולי. על המוכר, לנסות להבין כמה שיותר טוב, את המטרות ואת הרצונות של האדם שאותו הוא רוצה לשכנע, שהוא הלקוח הפוטנציאלי. דהיינו, שלב ראשון, נסה להבין את המטרות ואת הרצונות של האדם שמולך. לאחר מכן ובשלב השני, עליך לנסות למצוא נקודות התאמה, בין הרצונות והצרכים של הלקוח הפוטנציאלי, לבין הדבר שאותו...
ניהול זמן נכון, ניהול זמן יעיל - איך להיות יעיל ולנהל את הזמן בצורה נכונה ואפקטיבית?
... המטרה, כך המטרה חשובה יותר. לדוגמה: כאשר יש לאדם מספר משימות שאותן הוא צריך לבצע, וברצונו של האדם לדעת, איזו משימה חשובה יותר. על האדם לשאול את עצמו, על כל משימה ומשימה. עד כמה משפיעה הצלחת המשימה הזאת, על הטוב הסופי שאליו הוא רוצה להגיע. וככל שהדבר משפיע יותר, על הטוב הסופי שאליו הוא רוצה להגיע, כך הוא חשוב יותר. ואחרי ... ואת החשיבות שלהן, וגם הוא מודע ליכולות שלו לבצע את המשימות, עכשיו, על האדם לנסות להרכיב לעצמו את רשימת המשימות, שאותן הוא ינסה להשיג. כאשר השיקול המרכזי הוא, לנסות לבחור את המשימות בצורה כזו, שבסופו של דבר, האדם ישיג את המצב הטוב ביותר עבורו. ולא תמיד חייבים להתחיל דווקא מהדברים החשובים. לפעמים, אפשר לוותר על ... עם הרבה מאמץ. יתכן גם לדוגמה, כי צריך לוותר על כל המשימות, בשביל דבר אחד שהוא הקריטי ביותר. ויתכן אפילו, שצריך לוותר על הכל, תמורת אפילו רק ניסיון להשיג איזו מטרה, מרוב החשיבות שלה וכיוב. ... כדי לנהל את הזמן נכון, שלב ראשון, צריך להגדיר את המשימות טוב יותר. שלב שני, צריך להבין איזו משימה חשובה יותר, ועד כמה היא חשובה. שלב שלישי, צריך לנסות להבין, איזה משימות בכלל אפשר לבצע, וכמה מאמץ צריך להשקיע כדי לבצע אותן. ועל ידי זה, להרכיב את השילוב של המשימות, שהביצוע שלהן יביא לאדם את התועלת הגדולה ביותר. ...
ניהול זמן - איך למצוא זמן לדברים החשובים באמת?
...המציאות, בראש ובראשונה משמעותו היא שעל האדם לנסות להבין טוב יותר את הדברים שבהם הוא מתעסק ביום יום. על האדם לקחת כל עיסוק וכל דבר שאותו הוא עושה ביום יום, ועל האדם פשוט לנסות להתבונן ולהבין טוב יותר את מה שהוא עושה. לדוגמה: על האדם לנסות להבין טוב יותר, מדוע הוא עושה את מה שהוא עושה? מה המטרה שאותה הוא רוצה להשיג מכל דבר שהוא עושה? כמו כן, על האדם לנסות להיות יותר מקצועי ויותר יעיל במה שהוא עושה. דהיינו, על האדם לנסות לשאול את עצמו, איך אני יכול...
ניהול עצמי, השגת מטרות, תכליתיות, תכלית החיים, חיסרון הוא שלמות, מושלם כפי מה שהוא, הכל קורה מעצמו, לחיות כמו אלוהים
ניהול עצמי, השגת מטרות, תכליתיות, תכלית החיים, חיסרון הוא שלמות, מושלם כפי מה שהוא, הכל קורה מעצמו, לחיות כמו אלוהים
...בדיוק המצב שבו הוא אמור להיות ברגע זה. עצם הקונפליקט בין הרצון למציאות הוא המקום שבו האדם יכול לחוות שלמות ואושר, ללא תלות בתוצאה החיצונית. הוא נותן דוגמאות נוספות לכך שהחוויה עצמה, בין אם נעימה או לא נעימה, היא המהות האמיתית של החיים. הוא מציין שלחיים יש מגוון אין - סופי של מצבים ואפשרויות, ושכל מצב, לא משנה כמה הוא נראה שלילי, הוא חלק מהשלמות הכוללת של המציאות. האם יש משמעות ותכלית לחיים? אליעד מתייחס לשאלה האם יש תכלית לחיים? ומסביר שלכל אדם יש...
כעס ועצבים, ניהול כעסים, אלימות, התנהגות אלימה, חינוך ילדים, חרטה, ייסורי מצפון, הדחקה רגשית, להדחיק רגשות, כיפת ברזל
כעס ועצבים, ניהול כעסים, אלימות, התנהגות אלימה, חינוך ילדים, חרטה, ייסורי מצפון, הדחקה רגשית, להדחיק רגשות, כיפת ברזל
...לשלוט בכעס או להדחיק רגשות, אליעד מציע פתרון עמוק יותר - לבנות כיפת ברזל נפשית. הוא משתמש במונח כיפת ברזל כדי להדגים מערכת הגנה פנימית, שמטרתה לא רק למנוע פגיעה אלא גם למנוע כל נזק רגשי. הוא מתאר זאת בצורה מטפורית: דמיינו מערכת הגנה כל כך משוכללת, שכאשר יורים עליך (מתעצבנים עליך, תוקפים אותך, מבקרים אותך), הפגיעה לא רק שלא חודרת אליך, אלא שהתגובה לכך דווקא מחזקת אותך. כלומר, כל פגיעה מבחוץ הופכת למקור של הנאה והתחזקות. מהי כיפת ברזל נפשית ואיך היא...
כעס, למה אתה כועס, חלום עצמי, מי מנהל את הרצון שלך, לא לכעוס על הכעס, להכיל את הרע, להתאחד עם אלוהים
כעס, למה אתה כועס, חלום עצמי, מי מנהל את הרצון שלך, לא לכעוס על הכעס, להכיל את הרע, להתאחד עם אלוהים
...שאת רוצה לכעוס על הבחורה בגלל שהיא עושה רעש. אבל את תשאלי, למה שאני ארצה להרגיש רע? אז אני אומר לך, תדעי לך שזה את מבחירה חופשית, בוחרת לרצות להרגיש רע. את עכשיו נוסעת במונית, והבחורה מרעישה. אם היית חווה שהמציאות עכשיו גורמת לי להיות קיימת, המציאות גורמת לי לרצות שהיא לא תרעיש, המציאות גורמת לה להרעיש, המציאות גורמת שאת תשמעי אותה - אם היית חווה את זה תמיד, היית נעלמת במירכאות, והיית נהפכת למציאות. אם תתבונני בזה מספיק ותראי אנשים זזים, תביני משהו...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניהול ארגונים, משימות בארגון, תפקידו של המנהל בארגון, חלוקת תפקידים בארגון, איך לחלק את התפקידים בארגון? מי אמור לעשות מה בארגון? מבנה עץ ארגוני, מבנה כוח האדם בארגון, מי אמור לעשות משימות בארגון? חלוקת המשימות בארגון
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מי אמור לעשות משימות בארגון?, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מי אמור לעשות משימות בארגון?, איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחנך ילדים? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להאמין בעצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך לקבל החלטות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה? איך לעשות יותר כסף? איך להעריך את עצמך? איך לא להישחק בעבודה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים? למה יש רע בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות מאושר? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה העולם קיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש אמת מוחלטת? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מי ברא את אלוהים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצינג מומלץ, קואצ'ינג אישי, טיפול נפשי בתחום מי אמור לעשות משימות בארגון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע+ ב 2.1719 שניות - עכשיו 28_05_2025 השעה 01:32:19 - wesi1