אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה יצאת צדיק, יצאת רשע, יצאת גנב, לפני עיוור לא תיתן מכשול, פרצה קוראת לגנב, לדון לכף זכות, תשלום לנותן שירות, תלונות צרכנים, למה אנשים גונבים? למה אנשים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
יצאת צדיק, יצאת רשע, יצאת גנב, לפני עיוור לא תיתן מכשול, פרצה קוראת לגנב, לדון לכף זכות, תשלום לנותן שירות, תלונות צרכנים, למה אנשים גונבים? למה אנשים משקרים? טכנאי גז
למה טכנאי גז מרמים את הלקוחות שלהם?

אליעד כהן מסביר כיצד טכנאי גז בתוכנית הטלוויזיה "יצאת צדיק" מרמים את הלקוחות שלהם. התוכנית המדוברת ביצעה בדיקה מעשית בבית, בו התקינו שני בלוני גז חדשים ומלאים לחלוטין. הטכנאים שהוזמנו לבית היו צריכים רק לפתוח את הברז ולגלות שאין שום תקלה או צורך להחליף בלונים. חלק גדול מהטכנאים בכל זאת אמרו ללקוחה שהבלונים נגמרו או שיש תקלה, והחליפו בלונים מלאים בבלונים מלאים אחרים. הם גבו על כך סכומים של מאות שקלים ולעיתים אף יותר מאלף שקל.

לעומת זאת, היו טכנאים בודדים שהיו ישרים, פתחו את הברזים ואמרו ללקוחה שהכל תקין, ולא דרשו שום תשלום, מכיוון שלא עשו שום עבודה. הם אפילו הדגישו ללקוחה את המזל שלה שלא נפלה בפח של טכנאי נוכל.

מדוע הטכנאים מרגישים מוצדקים לרמות את הלקוחות?

אליעד כהן מבהיר נקודה חשובה לגבי הגישה של טכנאי הגז שמרמים. הם מגיעים עם תפיסה שלפיה התשלום הוא עבור הביקור והשירות שהם מעניקים, ולאו דווקא על התוצאה הסופית. מבחינתם, עצם זה שהם הגיעו, בזבזו את זמנם ונתנו את היכולת להשתמש בגז (גם אם בפועל לא עשו כלום) מצדיק את התשלום שהם דורשים. טכנאים רבים חושבים שהלקוח משלם על הזמן שלהם, ולא על תוצאה מדויקת או על החלפת הבלון עצמו.

בנוסף, אליעד נותן דוגמה שממחישה את נקודת המבט הזו. הוא מספר על אדם שהולך לרופא מנתח ומקבל טיפול קצר שעולה סכום גדול מאוד. המטופל לא מתלונן, מכיוון שהוא יודע שהוא משלם על המקצועיות והמיומנות של הרופא, ולא על הזמן או המאמץ שהושקע ספציפית בניתוח הזה. באותה צורה, טכנאי גז יכול לחשוב שגם הלקוח משלם לו על ידע וזמן ולא רק על החלפה ממשית של הבלונים.

מה תפקיד הלקוח במקרים של רמאות מצד נותני שירות?

אליעד מצביע על כך שגם ללקוח יש אחריות במצב שנוצר. הוא מציין שבתוכנית הטלוויזיה, הלקוחה לא בדקה מראש מה עלות השירות או לא דרשה לדעת מראש מה בדיוק הטכנאי עושה. היא למעשה "הזמינה" את המצב שבו הטכנאי מרמה אותה, בכך שלא התעניינה או לא בדקה דברים בסיסיים. לקוחות רבים לא מעריכים נכון את נותן השירות ולא מבינים שגם כאשר הטכנאי מגיע ולא מוצא תקלה, עדיין נעשה כאן שירות כלשהו. הטכנאי נסע, הגיע והשקיע מזמנו, ולכן באופן מסוים מוצדק לבקש תשלום על הביקור עצמו.

למה הטכנאים לא גרועים כפי שהם מוצגים?

למרות הטענה שטכנאים כאלה נראים מושחתים, אליעד מבהיר כי מבחינה מסוימת הם פחות גרועים ממה שהתוכנית מציגה אותם. הוא מסביר שהטכנאים לא מגיעים מראש מתוך רצון "לגנוב", אלא מתוך רצון טבעי להרוויח את לחמם. הם אינם שודדים שבאים לגנוב באופן אלים, אלא פועלים מתוך ניסיון לקבל תגמול על העבודה שלהם.

אליעד מסביר שהטכנאי חושב שאם הוא יגיד את האמת ("לא עשיתי כלום"), הוא לא יקבל כסף בכלל, מכיוון שהלקוחות...
ספקי שירותים מטופלים מטפל צדיקים צורות להרוויח כסף טלוויזיה לקבל נמנע מרמה עובדה איך לדון לכף זכות טכנאי גז יצאת גנב יצאת צדיק יצאת רשע כף זכות לדון לכף זכות להתלונן לכף זכות למה אנשים גונבים למה אנשים משקרים לפני עיוור לא תיתן מכשול לשקר נותן שירות נותני שירות ספק שירות ספקי שירות ספקי שירותים ספקים עיוור פרצה קוראת לגנב צדיק צדיקים צרכנות רשע שירות שקר שקרים שקרנים תלונה תלונות תלונות צרכנים תשלום תשלום לנותן שירות
איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
... איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית איך לקבוע מחיר נכון למוצר או לשירות? בקביעת מחיר למוצר או לשירות קיימים שיקולים רבים שיש להתחשב בהם, החל מתמחור פסיכולוגי, כלכלה התנהגותית, השפעת המחיר על תפיסת הערך בעיני הלקוח, ועד שיקולי מתחרים ... מה זה תמחור פסיכולוגי? איך להציג מחיר ללקוח? האם מחיר גבוה מוכר יותר? איך קובעים מחיר לשירות? האם כדאי מחיר עגול או מחיר שבור? ...
אימון עסקי, איך לתמחר את עצמך? איך לתמחר שירות? באיזה מוצר להתמקד? איזה מוצר למכור? כמה כסף לבקש? איזה שירות לתת? מיקוד עסקי, מטרות עסקיות, איך לשווק את עצמך? אימון לבעלי עסקים
אימון עסקי, איך לתמחר את עצמך? איך לתמחר שירות? באיזה מוצר להתמקד? איזה מוצר למכור? כמה כסף לבקש? איזה שירות לתת? מיקוד עסקי, מטרות עסקיות, איך לשווק את עצמך? אימון לבעלי עסקים
... עסקי, איך לתמחר את עצמך? איך לתמחר שירות? באיזה מוצר להתמקד? איזה מוצר למכור? כמה כסף לבקש? איזה שירות לתת? מיקוד עסקי, מטרות עסקיות, איך ... מאפשרת לך לקבל החלטות עסקיות ממוקדות רווח. איך לקבוע מחיר נכון לשירות שלך? אליעד מסביר את השיקול המרכזי ... כלומר, המחיר שתגבי צריך לשקף את המאמץ וההשקעה שלך. אם את נותנת שירות בביתך, יש עלות מסוימת של זמן, מאמץ ... הלקוח מחשב את העלות ביחס לנוחות שלו, ולא ביחס למחיר המקורי של השירות. מה לעשות כאשר לקוח מתנגד למחיר? ... האלטרנטיבה הזולה יותר: אם המחיר יקר לך, יש לך אפשרות לקבל את השירות במחיר נמוך יותר אצלי בבית. גישה זו מייצרת עבור הלקוח אפשרויות בחירה, וגורמת לו להבין את הערך של השירות שאת מספקת במיקום הנוח עבורו. מה ... חשוב לך שיהיה לך כמה שיותר זמן פנוי, אז יש משמעות לשאלה איפה השירות ניתן - מכיוון שזמן נסיעה הוא גורם ... הוא מציין שלפעמים, דווקא האפשרות היקרה יותר, למשל לנסוע ללקוח בתשלום גבוה, יכולה להיות משתלמת יותר ... מאוד בתנאים הספציפיים של העסק ושל המצב שלך. איך לדעת אם מחיר השירות מתאים ללקוח? אליעד מדגיש שלא תמיד ... שווה הרבה יותר כסף ממה שאת מעריכה. לכן, אל תחששי לתמחר את השירות בהתאם למאמץ האמיתי והנוחות שאת ... מה שמביא לך את הרווח המקסימלי במינימום מאמץ. תמחור גבוה יותר לשירות שניתן בבית הלקוח, כדי לפצות על ... זול יותר אצלך לבין מחיר גבוה ונוח בביתו. הערכה נכונה של שווי השירות דרך עיני הלקוח, תוך התמקדות בנוחות ... חכמה וממוקדת, המאפשרת לך למקסם רווחים, לשמור על זמן פנוי, ולספק ללקוח שירות שמוערך כראוי על פי הנוחות והמאמץ. אימון אישי לבעלי עסקים איך לתמחר את השירות שלך? החלטות מיקוד בעסק מכירת ... לך עלות זמן, עליך לבקש את הסכום שיגבה את הזמן הזה, ללא קשר אם השירות ניתן בבית או מחוץ לבית. כל ... הנדרש. אם הלקוח לא מסכים למחיר, ניתן להציע לו אפשרות לקבל את השירות בביתך במחיר נמוך יותר. דוגמת הזמנת ... שיכולה להעניק ללקוחות. אימון אישי לבעלי עסקים איך לתמחר את השירות שלך החלטות מיקוד בעסק מכירת ... אני מוכנה המאמץ, באים מישהו בא אלייך הביתה אוקי את נותנת לו שירות מסוים בסדר עכשיו כשאת נותנת לו את השירות המסוים יש לזה עלות מסוימת עלות ... באמת. אליעד: המחיר שאת גובה. ש: המחיר שאני גובה כן העלות של השירות שלי. אליעד: ומה עדיף שתעבדי בבית ... שהוא לא צריך לצאת מהבית שווה לו את החמש מאות שקלים. יש לדוגמה שירות הזמנת תרופות, מישהו מכיר את זה מה ...
שירותי קופירייטינג, כתיבה שיווקית, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, להכין פרזנטציה, איך לשכנע אנשים? איך למכור את עצמך? איך להעביר מצגת? יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
שירותי קופירייטינג, כתיבה שיווקית, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, להכין פרזנטציה, איך לשכנע אנשים? איך למכור את עצמך? איך להעביר מצגת? יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
שירותי קופירייטינג, כתיבה שיווקית, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, להכין פרזנטציה, איך לשכנע אנשים? איך למכור את עצמך? ... כולנו יודעים שיש הרבה מאוד אנשים שניסו עשרות שיטות להרזיה ולא הצליחו. משפט כזה יוצר הזדהות מיידית, שכן הוא מתייחס לבעיה אמיתית שכולם מכירים. הוא מדבר ישירות אל הכאבים ואל הצרכים של האנשים שנמצאים מולך. לאחר מכן, ניתן להמשיך ולומר: פיתחתי שיטה מיוחדת שעוזרת לאנשים להתמודד עם ... לצרכים שלו ולאורח חייו. בשלב השלישי, נבנית תוכנית אימונים ותנועה אישית, שתסייע לאדם להשיג את מטרותיו. הגישה הזאת הרבה יותר אפקטיבית, מפני שהיא מדברת ישירות על התועלות שמקבלים הלקוחות, ולא רק על מה האדם עושה. אליעד כהן מדגיש שאנשים רוצים לדעת מה יוצא להם מזה שהם ישלחו אליך ... ההצגה (לקבל הפניות ולקוחות חדשים ולא רק לתאר את עצמך). להציג את השירותים שלך דרך הבעיה הספציפית שאתה פותר ללקוחות שלך. להשתמש במילים ובמשפטים שמדברים ישירות אל הרגש ואל הכאב של הלקוח הפוטנציאלי. אליעד מדגיש כי דיבור בשפה ברורה, חזקה, ישירה ואישית, אשר מציג את התועלת הישירה ...
כתיבה שיווקית, שירותי קופירייטינג, קידום אתר בגוגל, איך למכור בגוגל? ניסוח טקסט לגוגל, ניסוח טקסט בגוגל, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
כתיבה שיווקית, שירותי קופירייטינג, קידום אתר בגוגל, איך למכור בגוגל? ניסוח טקסט לגוגל, ניסוח טקסט בגוגל, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
... שיווקית, שירותי קופירייטינג, קידום אתר בגוגל, איך למכור בגוגל? ניסוח טקסט לגוגל, ניסוח טקסט בגוגל, כתיבה שכנועית, כתיבת ... חיפש חברת ניקיון או ניקיון בתים ולא בהכרח משהו שקשור לשירות חד - פעמי. מדוע חשוב להשתמש בביטויים מדויקים לפי החיפוש של הלקוח? אליעד מסביר כי אחד הכשלים המרכזיים בכתיבה ... ניקיון חד - פעמיות, הלקוח עשוי לא להבין אם מדובר בשירות חירום או בשירות חד - פעמי בלבד. המילה חד - פעמיות עשויה ליצור אסוציאציות שליליות, כמו משהו שלא יחזור על עצמו, מה שיכול לגרום ללקוח לחשוב שהשירות אינו מספיק טוב. איך לשפר את ניסוח המודעות? אליעד מציע להימנע משימוש במילים כלליות כמו מחירים מעולים וניקיון ... ניקיון עדין לבתים במקום חומרי ניקוי לא מזיקים, או שירותי ניקיון מידיים במקום זמינות מידית, אם מדובר בשירות שמגיע בזמן קצר. החשיבות של סדר המילים והמשפטים בטקסט שיווקי עוד דבר חשוב שצריך לקחת בחשבון הוא סדר החשיבות ... עבור הלקוח, הוא צריך להופיע בראש הטקסט. אם הלקוח מעדיף שירות מיידי, הביטוי זמינות מידית צריך להיות בולט. כך, חשוב להדגיש את הדברים שהלקוח מתעניין בהם יותר. אם הלקוח ... חברת ניקיון זולה, יש להדגיש את המחיר הזול, אם הוא מחפש שירות מהיר, על הטקסט לשדר זמינות גבוהה. כיצד לדעת מה הלקוח באמת מחפש? אליעד מדגיש כי הדרך הטובה ביותר לדעת מה ... במילה חד - פעמיות יכול לעורר אסוציאציה שלילית, כאילו השירות לא טוב מספיק בשביל שיחזרו אליו שוב, או שהוא מוצר שניתן לזרוק אחרי שימוש יחיד, בדומה למוצרים חד - פעמיים כמו ...
איך לתמחר מוצר? איך לתמחר שירות? איך לתמחר שעת עבודה? איך לתמחר נכון? איך מתמחרים מוצר? איך מתמחרים שירות? קוסט פלוס, תורת התמחור, אמנות התמחור, סודות התמחור, שיטת התמחור, מחאת מחירי הדיור, איך לקבוע מחיר?
איך לתמחר מוצר? איך לתמחר שירות? איך לתמחר שעת עבודה? איך לתמחר נכון? איך מתמחרים מוצר? איך מתמחרים שירות? קוסט פלוס, תורת התמחור, אמנות התמחור, סודות התמחור, שיטת התמחור, מחאת מחירי הדיור, איך לקבוע מחיר?
... לתמחר מוצר? איך לתמחר שירות? איך לתמחר שעת עבודה? איך לתמחר נכון? איך מתמחרים מוצר? איך מתמחרים שירות? קוסט פלוס, תורת התמחור, אמנות התמחור, סודות התמחור, שיטת התמחור, מחאת ... מחיר? איך לתמחר נכון מוצר או שירות? כדי לתמחר מוצר, שירות או שעת עבודה בצורה נכונה, אליעד כהן מסביר קודם כל שחשוב להבין למה בכלל ... שלך כשאתה מוכר מוצר או שירות. אם אתה מוכר כוס מים, למשל, המחיר שתיקח תלוי במטרת המכירה שלך: האם אתה ... שרוב האנשים מתמחרים מוצר או שירות לפי שיטת קוסט פלוס. הם מחשבים מהי עלות הייצור שלהם ומוסיפים אחוז מסוים ... שכדי לתמחר נכון מוצר או שירות, צריך לשאול את עצמך: כמה כסף הלקוח יהיה מוכן לשלם עבור המוצר שלי?. ... להבין כמה הערך של המוצר או השירות בעיני הלקוחות, ומה האלטרנטיבות שיש ללקוחות במקום לקנות את המוצר שלך. ... אמיתית. לכן אין ממש כוח לחרם צרכנים כאשר המוצר הוא מוצר הכרחי או שאין לו תחליף. איך לתמחר מוצר ייחודי או ... במקרה שאתה ממציא מוצר חדש או שירות חדש שאין להם מתחרים. במקרה כזה, אין לך מחיר התחלתי להסתמך עליו. במצב ... ממליץ לבחון את הערך שהמוצר מספק ללקוח הפוטנציאלי. אם פיתחת מוצר חדשני, עליך לחשוב איזו תועלת המוצר מספק, ואיזה בעיות הוא פותר. ככל שהבעיה שהוא פותר משמעותית יותר ללקוח, כך ... מהו הערך הנתפס של המוצר או השירות בעיני הלקוח, ולא בעלות הייצור או במחיר השוק בלבד. השיטה האופטימלית היא ... מוכן לשלם בהתאם לערך שהמוצר מספק עבורו. איך לתמחר נכון? מהי שיטת קוסט פלוס? איך לקבוע מחיר של מוצר? איך נקבעים מחירי הדירות? האם חרם צרכנים עובד? מהו מחיר נתפס? איך לחשב עלות ייצור? ...
איך לתמחר מוצר חדש? איך לדעת כמה כסף לבקש על מוצר? איך לדעת כמה כסף לבקש על שירות? איך לקבוע את המחיר של המוצר שלי? איך יודעים כמה כסף לבקש מלקוח על מוצר? איך מתמחרים מוצר בצורה נכונה? איך לקבוע מחיר למוצר?
איך לתמחר מוצר חדש? איך לדעת כמה כסף לבקש על מוצר? איך לדעת כמה כסף לבקש על שירות? איך לקבוע את המחיר של המוצר שלי? איך יודעים כמה כסף לבקש מלקוח על מוצר? איך מתמחרים מוצר בצורה נכונה? איך לקבוע מחיר למוצר?
... כסף לבקש על מוצר? איך לדעת כמה כסף לבקש על שירות? איך לקבוע את המחיר של המוצר שלי? איך יודעים כמה כסף לבקש מלקוח על מוצר? איך מתמחרים ... אחת השאלות העיקריות שבעלי עסקים, יזמים ונותני שירותים שואלים היא כיצד לקבוע את המחיר של המוצר או השירות שהם מוכרים. אליעד כהן מסביר בצורה מפורטת מהם הגורמים שחשוב לקחת בחשבון כאשר מתמחרים מוצר חדש או שירות חדש. מה המטרות שלך כשאתה מתמחר מוצר? קודם כל, לפני שמתמחרים את המוצר או השירות, חשוב להבין מה המטרה העיקרית שלך. בדרך כלל, המטרה העיקרית היא להרוויח כמה שיותר כסף. ... חייב להיות מותאם לערך שהתועלת של המוצר או השירות מספקת ללקוח. כיצד להתחיל לתמחר אם אין לך ניסיון קודם? אם זה מוצר חדש לחלוטין ואתה לא ... לקבוע מחיר למוצר שלי? מה המחיר הנכון למוצר או שירות? איך לבדוק מחירים של מתחרים? האם להוזיל מחיר או להשקיע בפרסום? ...
איך לקבל פי 100? איך לקבל יחס טוב? איך לקבל בלי לתת? איך להרוויח בלי לעבוד? איך להצליח בלי להתאמץ? איך לקבל כמה שיותר? איך להצליח כמה שיותר? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל שירות טוב?
איך לקבל פי 100? איך לקבל יחס טוב? איך לקבל בלי לתת? איך להרוויח בלי לעבוד? איך להצליח בלי להתאמץ? איך לקבל כמה שיותר? איך להצליח כמה שיותר? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל שירות טוב?
... איך להצליח בלי להתאמץ? איך לקבל כמה שיותר? איך להצליח כמה שיותר? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל שירות טוב? איך לגרום לנותן השירות להתייחס אליך כמו לחבר? כאשר אתה מקבל שירות מאדם מסוים, כמו אינסטלטור, רופא, מוסכניק או כל נותן שירות אחר, אתה עומד מול שתי אפשרויות: הראשונה היא שנותן השירות יתייחס אליך כמו אל חבר וירצה לעזור לך באמת, והשנייה היא שהוא יתייחס אליך כמשאב כספי בלבד, כלומר, מה שמעניין אותו זה הכסף שלך ולא אתה. המטרה שלך כצרכן היא לקבל שירות איכותי, יחס אישי ואכפתי, כאילו אתה בן משפחה או חבר קרוב של נותן השירות. נשאלת השאלה: איך להשיג את היחס הזה מנותן השירות? הסוד המרכזי הוא באופן שבו אתה עצמך מתייחס לנותן השירות. האם אתה מתייחס אליו כאל בן אדם או כאל כלי שמטרתו לשרת אותך? אם אתה תופס את האדם שעומד מולך רק כמוסכניק, פועל, מנקה, או אדם שאתה קונה את זמנו בכסף, אל תתפלא שגם הוא רואה אותך רק כשטר כסף. התוצאה תהיה שירות קר, אדיש ולא איכותי. כיצד היחס שלך לנותן השירות משפיע על השירות שאתה מקבל? אם למשל תיכנס למוסך ותתייחס למוסכניק כמו חבר, בכבוד, בחיוך, בשיחה נעימה ובהערכה - הוא באופן טבעי ירצה להחזיר לך יחס דומה. ככל שתשדר שאתה מעריך אותו ואת העבודה שלו ולא רואה בו רק מקור לשירות זול, כך הוא ישמח לתת לך את היחס הטוב ביותר האפשרי. אבל אם תתייחס למוסכניק כאל מישהו שקנית בכסף, ותדרוש ממנו שירות כאילו הוא חייב לך משהו מעבר לעסקה, היחס שתקבל יהיה בהתאם: שירות מינימלי, פחות רצון לעזור, ואפילו סיכון שהוא יעבוד פחות טוב וידאג לך פחות. דוגמת יחסי עובד ... אישי, ומראה שאכפת לו מהם כבני אדם - העובדים ירגישו מחויבים באמת להצלחת העסק. הם ירצו לעבוד טוב יותר ויתייחסו לעסק כאילו הוא שלהם. למה נותן שירות הוא לא עבד שקנית בכסף? רבים חושבים שבגלל שהם משלמים כסף לנותן שירות, הם קונים את האדם עצמו. אבל זה לא נכון. כאשר אתה מתייחס לנותן השירות כאילו הוא עבד או זונה שנקנתה בכסף, הוא מרגיש זאת ומחזיר יחס בהתאם. התוצאה היא שירות קר וחסר מוטיבציה. אם אתה מתייחס למנקה בבית שלך כאילו היא בת משפחה או חברה, היא תרגיש ... העבודה רק כדי לצאת ידי חובה. האם נכון לבקש הנחות ולנסות לשלם כמה שפחות? אנשים רבים תמיד מנסים להוריד את המחיר, לבקש הנחות ולהתייחס אל נותני השירות כאל שודדים שרק רוצים לקחת מהם כסף. כשהלקוח משדר שהוא מרגיש שדדו אותו, נותן השירות ירגיש שאין סיבה לתת מעבר למינימום ההכרחי. לעומת זאת, יש גישה הפוכה, שבה הלקוח מוכן לשלם קצת יותר ואפילו להשאיר טיפ, במטרה לקבל שירות ברמה גבוהה. אדם שמוכן לשלם יותר ונותן יחס מכבד, יקבל יחס מכבד ושירות טוב פי כמה. למה הנתינה חייבת להיות אמיתית ומכל הלב? העיקרון הזה תקף גם לזוגיות, אימונים ... אתה רוצה לקבל פי 100, תן מעצמך פי 100. מי שנותן בכנות, בשפע, מכל הלב, ובאמת אכפת לו מהצד השני - יקבל הרבה יותר בחזרה. אם אתה רוצה לקבל שירות מעולה, יחס טוב ואהבה - תן אותם קודם בעצמך. אל תסתפק בנתינה מינימלית, תן באמת, תן בכיף, ותן מכל הלב. זה העיקרון הפשוט אך העוצמתי ביותר להצלחה וליצירת יחסים טובים בכל תחום בחיים. איך להצליח פי 100? יחסי לקוח ונותן שירות למה לא לבקש הנחה? איך לגרום לעובדים לאהוב אותך? אל תצפה לקבל את מה שאתה לא מוכן לתת איך לקבל שירות טוב? מהי אהבת חינם? איך לגרום לנותן שירות להתייחס אליך בכבוד ולרצות לעזור לך? כשאדם מקבל שירות, בין אם זה מרופא, אינסטלטור, מוסכניק או כל נותן שירות אחר, הוא עשוי להיתקל בשתי גישות שונות: גישה אחת היא ש
תמחור עלות אלטרנטיבית, חישוב ההוצאה האלטרנטיבית, עלות תקורה, הוצאות תקורה, איך לתמחר שירות? איך לתמחר מוצר? איך לתמחר פרויקט? ניהול פרויקטים, חישוב רווחיות, תהליך תמחור פרויקט, מצויינות בארגון, תמחור שירות, תמחור מוצר, יעוץ ארגוני
תמחור עלות אלטרנטיבית, חישוב ההוצאה האלטרנטיבית, עלות תקורה, הוצאות תקורה, איך לתמחר שירות? איך לתמחר מוצר? איך לתמחר פרויקט? ניהול פרויקטים, חישוב רווחיות, תהליך תמחור פרויקט, מצויינות בארגון, תמחור שירות, תמחור מוצר, יעוץ ארגוני
... חישוב ההוצאה האלטרנטיבית, עלות תקורה, הוצאות תקורה, איך לתמחר שירות? איך לתמחר מוצר? איך לתמחר פרויקט? ניהול פרויקטים, חישוב רווחיות, תהליך תמחור פרויקט, מצויינות בארגון, תמחור שירות, תמחור מוצר, יעוץ ארגוני מהי עלות אלטרנטיבית ואיך מחשבים אותה? כאשר מתמחרים פרויקט או שירות, ישנם כמה מרכיבים שחייבים לקחת בחשבון, אך לעיתים קרובות עסקים לא עושים זאת בצורה מלאה. אחת הטעויות הנפוצות ביותר, שאליעד מציין, היא ... מניעתן: ישנן טעויות נפוצות בתמחור שעסקים מבצעים, אשר משפיעות ישירות על יכולתם להרוויח: חישוב חלקי של הוצאות - לפעמים עסק שוכח לחשב את כל ההוצאות שלו (למשל, הוצאות תקורה כמו משכורות עובדים, ציוד, משרד וכו). ... אליעד מדגיש שכשעסק מתמחר פרויקט הוא חייב לחשב לא רק את ההוצאות הישירות (כמו חומרי גלם) אלא גם את ההוצאות העקיפות והזמן שהפרויקט דורש מהארגון ומהעובדים: לחשב כמה שעות עבודה הפרויקט ייקח בפועל. להגדיר כמה שעות ... האלטרנטיבית לתמחור? כשמתמחרים פרויקט, יש להתייחס לא רק להוצאות הישירות אלא גם למשאבים המושקעים בו: כמה זמן ייקח לבצע את הפרויקט? איזה עובדים יוקצו אליו וכמה שעות עבודה הם ישקיעו? אילו משאבים מהארגון יוקצו ...
הגדלת רווחיות בעסק, חישוב העלות האלטרנטיבית, מצויינות בארגון, איך להגדיל רווחים? לוזר או ווינר, איך חושבים מצליחנים? איך לעשות עסקאות טובות? האפשרות הטובה ביותר, קבלת החלטות בארגון, תמחור שירות, תמחור מוצר, איך לעשות יותר כסף?
... חושבים מצליחנים? איך לעשות עסקאות טובות? האפשרות הטובה ביותר, קבלת החלטות בארגון, תמחור שירות, תמחור מוצר, איך לעשות יותר כסף? מה ההבדל בין אנשים מצליחים לבין אנשים פחות מצליחים? אליעד כהן מסביר כי ... בין אנשים מצליחים לבין אנשים פחות מצליחים הוא ביכולת שלהם להרוויח כמה שיותר מאותו מוצר או שירות שהם מוכרים. כל אדם מעוניין להרוויח כמה שיותר, אך לא כל אחד מצליח בכך. הוא מתאר שלוש דמויות שונות: האדם ...
צביעות דתית, פשעים של דתיים, התנשאות דתית, שנאה לדתיים, למה אנשים כועסים על דתיים? דתי גנב, דתי רוצח, דתיים וחילונים, דתיים משתמטים, נגד שירות בצבא, יחסי דתיים חילונים
... גנב, דתי רוצח, דתיים וחילונים, דתיים משתמטים, נגד שירות בצבא, יחסי דתיים חילונים מדוע הפשע של דתי חמור יותר מפשע של חילוני? אחת השאלות המרכזיות שאליעד כהן מציג היא מדוע אנשים מתרעמים ומרגישים אי - נוחות גדולה יותר ... בשעה מאוחרת, לא רק שאינו מודע לכך שהוא מפריע, אלא אף מצדיק את זה במוסר הדתי שלו. הוא מאמין שהוא מעל הכללים והנוחות של האחרים, כי הוא מתפלל או מקיים מצווה דתית, ולכן אינו רואה בעיה בהפרעה לשכניו החילונים. במילים ... כדי להסביר את הנושא. הוא מדבר על המחלוקת סביב השירות בצבא בין דתיים לחילונים. הוא מסביר שלמרות שיש כנראה יותר חילונים שמשתמטים מהצבא מאשר חרדים, החרדים הם אלו שמעוררים כעס גדול יותר בקרב הציבור. אליעד כהן מבהיר ... לעומתו, גנב דתי או אדם דתי שמבצע עבירה דומה, עשוי להצדיק את עצמו. הוא יפעל ללא תחושת אשמה משום שלתפיסתו, הוא עושה זאת מתוך הצדקה כלשהי שנובעת מתוך השקפתו הדתית. התחושה היא שאותו אדם דתי לא רק שאינו מתבייש אלא אף מתגאה בכך שהוא פועל בהתאם לערכים שלכאורה מצדיקים את מעשיו, ולכן הציבור כועס עליו יותר. מדוע העבירה של אדם דתי נתפסת כצביעות? נקודה מרכזית שאליעד כהן מדגיש בהרצאתו היא שהפושע הדתי נתפס כחמור יותר בגלל ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יצאת צדיק, יצאת רשע, יצאת גנב, לפני עיוור לא תיתן מכשול, פרצה קוראת לגנב, לדון לכף זכות, תשלום לנותן שירות, תלונות צרכנים, למה אנשים גונבים? למה אנשים משקרים? טכנאי גז
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: תלונות צרכנים, האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? האם יש בחירה חופשית? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? מה המשמעות של החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש או אין אלוהים? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: תלונות צרכנים, איך לא להישחק בעבודה? איך לחנך ילדים? איך להיגמל מהימורים? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך לשפר את הזיכרון? איך להעריך את עצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך לשתול מחשבות? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להאמין בעצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בזוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור אהבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בדידות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי להרזייה, קואצ'ר לילדים, מאמן אישי בנושא תלונות צרכנים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3125 שניות - עכשיו 05_08_2025 השעה 10:50:51 - wesi1