אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תיעדוף ✔איזה שיטת שכנוע עדיפה? שיטות שכנוע, אסטרטגיות שכנוע, שכנוע מהיר, שכנוע איטי, שכנוע בבת אחת, שכנוע בשלבים, איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
11:13איזה שיטת שכנוע עדיפה? שיטות שכנוע, אסטרטגיות שכנוע, שכנוע מהיר, שכנוע איטי, שכנוע בבת אחת, שכנוע בשלבים, איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים?
מה עדיף: שכנוע מהיר או שכנוע איטי?

אליעד כהן מסביר על סוגי שכנוע שונים ומתמקד בשאלה המרכזית: איזו אסטרטגיה של שכנוע עדיפה, האם שכנוע מהיר וחד או שכנוע איטי והדרגתי? הוא מסביר שהתשובה תלויה בהקשר ובמטרות הספציפיות של האדם המבקש לשכנע. הוא מדגיש כי ללא הבנה ברורה של המטרה שאותה רוצים להשיג, לא ניתן להחליט איזו שיטה היא הטובה ביותר.

למה חשוב להגדיר את מטרת השכנוע?

לפי אליעד כהן, לפני שניתן להחליט איזו אסטרטגיית שכנוע לבחור, חייבים לדעת במדויק מהי המטרה שרוצים להשיג. לדוגמה, אם המטרה היא להכניע את האדם השני בוויכוח ולהוביל אותו להסכים עם הטענה שלכם, יש להבין האם המטרה היא שהאדם ישנה את דעתו כי הוא השתכנע באמת ובתמים, או שהוא פשוט מפסיק להתווכח מסיבות אחרות (כמו התעייפות או תועלת אישית).

מה מניע אנשים לשנות את דעתם?

אליעד כהן מציג שני מניעים עיקריים שמשפיעים על אנשים לשנות את דעתם:
  • האדם משוכנע שדעה מסוימת נכונה מבחינה עובדתית (האמת).
  • האדם חושב שדעה מסוימת משתלמת או מועילה לו יותר (התועלת האישית).
לדוגמה, אם רוצים לשכנע מישהו להפסיק לומר או לעשות משהו, ניתן לעשות זאת בשתי דרכים: או לשכנע אותו שהפעולה לא נכונה עובדתית, או לשכנע אותו שהפעולה לא מועילה לו. למשל, אם מישהו חושב שצריך להרוג אותך, אפשר לשכנע אותו שהדעה שלו לא נכונה מבחינה מוסרית או עובדתית, או לחילופין שהוא יסבול או ייפגע אם יבצע את המעשה.

איזו אסטרטגיה לבחור - שכנוע מהיר או שכנוע בשלבים?

אליעד כהן מבהיר שאין אסטרטגיית שכנוע אחת שטובה לכל המצבים. הוא מדגיש שהשאלה אם עדיף שכנוע מהיר וחזק או איטי ובהדרגה תלויה בכמה גורמים:
  • האופי והפסיכולוגיה של האדם אותו רוצים לשכנע.
  • התוכן והמורכבות של הטיעונים שעומדים לרשות המשכנע.
  • היכולת של המשכנע להסביר ולפרט את הטיעונים בצורה משכנעת.
לדוגמה, הוא מתאר מצב בו מישהו דורש מכם כסף שאתם לא רוצים לתת לו. במקרה כזה, או שתגרמו לאותו אדם לחשוב שהבקשה שלו לא מוצדקת (שכנוע עובדתי), או שתשכנעו אותו שיהיה לו משתלם יותר לוותר (שכנוע תועלתי). אליעד ממליץ במצבים מורכבים להעדיף גישה של שכנוע בשלבים. בשיטה זו, בכל שלב מעלים טענה אחת ובודקים את התגובה של האדם. אם הטענה הראשונה לא עובדת, עוברים לטענה הבאה. לעומת זאת, בשכנוע מהיר וחד נותנים את כל הטענות בבת אחת, וזה יכול לגרום להתנגדות מיידית או לחוסר שיתוף פעולה מצד האדם המשוכנע.

האם אנשים תמיד מחפשים את האמת או רק אינטרס אישי?

אליעד כהן טוען כי בכל אדם קיימים שני כוחות מנוגדים: הרצון לדעת את האמת והרצון להרגיש טוב או להפיק תועלת אישית. לכן, כאשר אנשים מתווכחים או מתלבטים לגבי החלטה מסוימת, חשוב להבין ששני המניעים האלה משפיעים עליהם. לדוגמה, כאשר אדם מאמין בדעה מסוימת, הוא יכול להיות מושפע הן מהאמונה שהדעה נכונה (אמת) והן מהאמונה שהדעה הזאת תועיל לו אישית (תועלת). ההחלטה האם לשנות דעה או להחזיק בה, מושפעת מהאיזון בין שני המניעים האלה.

אליעד מסביר שבכל דיון או ויכוח, חשוב מאוד לזהות איזה מהמניעים משפיע יותר על האדם שאותו רוצים לשכנע. אם ברור שהאדם מונע בעיקר מתועלת אישית, צריך להתמקד בטיעונים של תועלת. אם הוא מונע יותר מהרצון לדעת את האמת, צריך להתמקד בטיעונים הגיוניים או עובדתיים.

למה אסור להשתמש בנוסחה אחידה לשכנוע?

אליעד כהן מדגיש שאין נוסחה אחת ויחידה שמתאימה לכל מצב שכנוע. הוא מסביר ששכנוע הוא למעשה סוג של "הימור", מכיוון שהוא תלוי בפסיכולוגיה האישית של האדם, בנסיבות הספציפיות של השיחה, וביכולת של המשכנע לזהות את הטיעונים הנכונים לכל מצב. הוא מסביר שלפעמים האדם יעדיף להשתכנע לאט ובשלבים, ולפעמים הוא יעדיף לקבל את כל הטיעונים בבת אחת.

בסיכום, אליעד ממליץ שהבחירה בין שכנוע מהיר לשכנוע איטי תיעשה בהתאם להיכרות עם האדם אותו רוצים לשכנע, ובדיקת התגובות שלו לטענות הראשוניות.
שיטת שכנוע לזהות מהי המטרה היגיון אינטרסים כוחות מנוגדים לשכנע מישהו להפסיק התנגדות החלטות הימור לקבל החלטה איזה שיטת שכנוע עדיפה איך לגרום לאנשים איך להשפיע איך להשפיע על אנשים איך לשכנע איך לשכנע אנשים אסטרטגיה אסטרטגיות אסטרטגיות שכנוע בבת אחת כיצד לשכנע אנשים לגרום לאנשים להשפיע להשפיע על אנשים לשכנע לשכנע אנשים שיטה לשכנוע שיטות שיטות לשכנוע שיטות שכנוע שיטת שכנוע שכנוע שכנוע איטי שכנוע בבת אחת שכנוע בשלבים שכנוע מהיר תיעדוף תעדוף
דחיינות, סדר וארגון, למה לא כדאי לדחות דברים? למה להיות מסודר? למה לא לדחות דברים? תיעדוף משימות, ניהול זמן, איך לנהל את הזמן? ניהול משימות, בינה מלאכותית, איך המוח מתייחס לדחיית משימות? איך המוח דוחה דברים? סדר וארגון
דחיינות, סדר וארגון, למה לא כדאי לדחות דברים? למה להיות מסודר? למה לא לדחות דברים? תיעדוף משימות, ניהול זמן, איך לנהל את הזמן? ניהול משימות, בינה מלאכותית, איך המוח מתייחס לדחיית משימות? איך המוח דוחה דברים? סדר וארגון
... סדר וארגון, למה לא כדאי לדחות דברים? למה להיות מסודר? למה לא לדחות דברים? תיעדוף משימות, ניהול זמן, איך לנהל את הזמן? ניהול משימות, בינה מלאכותית, איך המוח מתייחס לדחיית משימות? איך המוח דוחה דברים? סדר וארגון למה לא כדאי לדחות דברים? אליעד כהן ... רוצה לבצע אותן בכלל. גישה זו מתארת את הדחיינות כתהליך של סבל מיותר. אם משימה חייבת להתבצע, עדיף להוציא אותה מהדרך ולהתמודד איתה מיד, במקום לדחות אותה ולהעמיס על המוח. הקשר בין דחיינות לתהליכים רגשיים מאחורי הדחיינות יש פעמים רבות גורמים רגשיים - פחד מכישלון, חיפוש ... נכונות. דחיית משימות יוצרת עומס מנטלי, מגבירה את הסיכון לעיכובים ולבעיות נוספות, ולכן עדיף להימנע ממנה במקרים שבהם זה אפשרי. אך במקרים של עדיפות גבוהה, יש להבין את העלות של הדחייה ולנהל אותה בצורה מחושבת. איך להתגבר על דחיינות? ממה נובעת דחיינות? טיפול בדחיינות למה לעשות היום את מה שאפשר לדחות למחר? פריורטיזציה תעדוף משימות איך לנהל משימות? למה כדאי לא לדחות דברים? ראשית, חשוב להדגיש שקיימות סיבות רבות ומגוונות לכך שלא מומלץ לדחות משימות. לדוגמה, אם צריך לשלם דוח תנועה אך מחכים לרגע ... כדאי לדחות דברים? לצד כל העלויות שנובעות מדחיית משימות, קיימים מצבים שבהם הדחייה נחוצה ואף עדיפה. לדוגמה: אם מתעוררת משימה בהולה וחשובה יותר, כמו מצב רפואי דחוף (למשל, שבר ברגל), נאלצים לדחות משימות שגרתיות (כמו הליכה לסופר) ולעסוק קודם בטיפול הדחוף. אם אדם מודע לכך שדחיית המשימה תגרום לעומס מנטלי ולמעקב, אך מבין בו - זמנית שהמשימה האחרת בעלת עדיפות משמעותית יותר, הוא עשוי לבחור באופן מושכל לדחות בכל זאת. אם יש סיכוי שמשימה כלשהי תתבטל או תהפוך ללא רלוונטית בעתיד, יכול להיות הגיוני לדחות אותה, בידיעה שאולי לא ... דחיינות? מסופר שרבי נחמן לא נהג לדחות דברים, אלא אם כן לא רצה לבצע אותם בכלל. הוא היה מעדיף להיפטר ממשימות מיד, כי אם הן בכל מקרה חייבות להתבצע, אין טעם להשאיר אותן פתוחות במחשבה ולהעיק על סדר היום. על פי גישה זו, אם אדם דוחה משימה אך יודע בלבו שאין לו ברירה ... למשימות אחרות. מצד שני, יש מצבים שבהם הדחייה הכרחית, וכדאי לבחור בה כאשר יש משימה בעלת עדיפות דחופה יותר או סיכוי שמשימה אחרת תהפוך ללא רלוונטית. עם מודעות לעלות של דחיינות, ניתן לקבל החלטות טובות יותר: אם אין סיבה אמיתית לדחות משימה - כדאי לגשת ולבצע אותה, ... ממה נובעת דחיינות? טיפול בדחיינות, למה לעשות היום את מה שאפשר לדחות למחר? פריורטיזציה, תעדוף משימות, איך לקבוע סדרי עדיפויות? קביעת סדרי עדיפויות, איך לנהל משימות? להיפטר ממשימות, סדר וארגון בבית, סדר וארגון בעבודה, סדר וארגון מפתח להצלחה, סדר וארגון בעסק, סדר וארגון במשרד, איך להיות יעיל יותר? התייעלות, להיות מסודר, חדר מסודר, איך המוח מחשב משימות? איך לארגן משימות? איך לתעדף משימות? למה להפסיק לדחות דברים? טיפול בנטייה לדחות דברים, חוסר סדר בחיים, איך לעשות סדר בחיים? למה אני לא מרוכז? טיפים להתייעלות, למה אני לא מצליח בחיים? למה כדאי להיות ...
ניהול זמן של אנשי מכירות, איך לתעדף לקוחות? לאיזה לקוח למכור קודם? לאיזה ליד לחזור קודם? איך לנהל יומן עבודה? תעדוף משימות של איש מכירות, איך לתעדף תהליכי מכירה? טעויות של אנשי מכירות, האם לטפל בהתנגדות לקוח? תיעדוף לקוחות בתהליך מכירה
... זמן של אנשי מכירות, איך לתעדף לקוחות? לאיזה לקוח למכור קודם? לאיזה ליד לחזור קודם? איך לנהל יומן עבודה? תעדוף משימות של איש מכירות, איך לתעדף תהליכי מכירה? טעויות של אנשי מכירות, האם לטפל בהתנגדות לקוח? תיעדוף לקוחות בתהליך מכירה בתהליך של טיפול בלקוחות, אחת מהטעויות של אנשי המכירות היא, העניין של להפריד בין 2 השאלות הבאות, שנראות דומות אך הן שונות. והשאלה ...
שיווק למתחילים, איך להתחיל לשווק? איך להתחיל להכין חומרי שיווק? איך להתחיל להכין חומר שיווקי? איזה חומר שיווקי להכין ראשון? איך לתכנן הכנת חומרי שיווק? איזה סרטון שיווקי לעשות? הסרטון השיווקי הראשון שלך, איך לתכנן משפך שיווקי? באיזה סדר להכין חומרי שיווק? איך להכין חומרי שיווק? השיווק כתוצאה של המכירות, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, ניתוח משפך שיווקי, יעוץ שיווקי, הקמת עסק חדש, שיווק לעסק חדש, אסטרטגיית שיווק למתחילים
... הראשון שלך, איך לתכנן משפך שיווקי? באיזה סדר להכין חומרי שיווק? איך להכין חומרי שיווק? השיווק כתוצאה של המכירות, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, ניתוח משפך שיווקי, יעוץ שיווקי, הקמת עסק חדש, שיווק לעסק חדש, ... השיווק שלך. ומכאן תרחיב את המשפך השיווקי שלך לרוחב, דהיינו, תיצור עוד ועוד תכנים שיווקיים בצורה יותר רחבה. אבל התיעדוף של יצירת חומרי השיווק, צריך להיות בהתאם למבנה של שיחת המכירה ולמבנה של תהליך ...
שיווק ללקוחות, איזה חומרי שיווק להכין? 2 סוגים של חומרי שיווק, הכנת חומרי שיווק, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, תכנון הכנת חומר שיווק, ניתוח משפך שיווקי, בניית משפך שיווקי, תכנון קמפיין שיווקי, מה לפרסם בקמפיין? איך להגדיל מכירות באמצעות שיווק נכון? איזה שיווק יביא הכי הרבה מכירות? איזה חומר שיווקי ליצור? מה לכתוב בפרסומת? איך לתכנן פרסומת? מה לומר בפרסומת? למה אני לא מצליח למכור? מה המטרה של השיווק? יעוץ שיווקי, מנהל שיווק
... ללקוחות, איזה חומרי שיווק להכין? 2 סוגים של חומרי שיווק, הכנת חומרי שיווק, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, תכנון הכנת חומר שיווק, ניתוח משפך שיווקי, בניית משפך ... בפרסומת? למה אני לא מצליח למכור? מה המטרה של השיווק? יעוץ שיווקי, מנהל שיווק וכאן ניתן את נקודת המבט הבאה, לגבי התהליך של הכנת חומרי שיווק. כדי לדעת איזה חומרי שיווק להכין? איך לתעדף את הכנת חומרי השיווק? איך לתכנן את הכנת חומרי השיווק? ועוד. אז ברמת העיקרון, ...
תעדוף משימות, ניהול זמן, איך לנהל את הזמן? איך לתעדף משימות? חלוקת משימות לקטגוריות, איך לדעת מאיפה להתחיל? מאיזו משימה להתחיל, איך לנהל משימות? איך לעמוד בלוחות זמנים? פריורטיזציה, איך לקבוע סדר עדיפויות? ניהול סדר יום
תעדוף משימות, ניהול זמן, איך לנהל את הזמן? איך לתעדף משימות? חלוקת משימות לקטגוריות, איך לדעת מאיפה להתחיל? מאיזו משימה להתחיל, איך לנהל משימות? איך לעמוד בלוחות זמנים? פריורטיזציה, איך לקבוע סדר עדיפויות? ניהול סדר יום
תעדוף משימות, ניהול זמן, איך לנהל את הזמן? איך לתעדף משימות? חלוקת משימות לקטגוריות, איך לדעת מאיפה להתחיל? מאיזו משימה להתחיל, איך לנהל משימות? איך לעמוד בלוחות זמנים? פריורטיזציה, איך לקבוע סדר עדיפויות? ניהול סדר יום איך לתעדף משימות ולנהל זמן בצורה יעילה? כשאדם נמצא במצב שבו יש לו הרבה מאוד משימות, והוא לא יודע מאיפה להתחיל, קיימות דרכים שונות לתעדף ולנהל את הזמן בצורה אפקטיבית. אליעד כהן מציע שיטה המארגנת את המשימות לפי קטגוריות, כך שהמשימות מקבלות סדר עדיפויות מוגדר וברור, מה שמסייע להתמודד עם כמות רבה של משימות בצורה ממוקדת ויעילה. איך לחלק משימות לקטגוריות? השלב הראשון בתהליך תיעדוף המשימות הוא לחלק את המשימות לקטגוריות ברורות. לדוגמה, אם מדובר בניהול עסק, המשימות יכולות ... שונה. איך לבחור את הקטגוריה החשובה ביותר? לאחר שהמשימות חולקו לקטגוריות, השלב הבא הוא תעדוף הקטגוריות עצמן. השאלה המרכזית שצריך לשאול את עצמנו היא: איזו קטגוריה עשויה להביא לי את ... ובאבטחת מידע? כל קטגוריה תיבחר לפי מטרות ויעדים אישיים ועסקיים שמנחים את החלטות התיעדוף. מה לעשות כשיש משימות שלא ניתן לתעדף בקלות? לפעמים יש משימות שלא בהכרח משתייכות לקטגוריה החשובה ביותר, אך יכולות להביא תועלת ... משימות והדילמה היא מה לעשות קודם, שיטה של חלוקה לקטגוריות עוזרת להקל על הבחירה. איך לתעדף בתוך כל קטגוריה? לאחר שמחליטים על הקטגוריה בה נתמקד, השלב הבא הוא תיעדוף המשימות בתוך אותה קטגוריה. לדוגמה, אם אנו עובדים על משימות שקשורות לשיווק, נצטרך לשאול את ... שהיא צפויה להביא, ואז להחליט איזו משימה לבצע קודם. ניהול זמן בצורה אפקטיבית לאחר תיעדוף המשימות וקטגוריות המשימות, יש להקצות זמן לכל משימה בצורה מושכלת. ניהול זמן נכון מחייב לא ... היעילה ביותר. כל משימה מקבלת את הזמן המתאים לה, והדבר נעשה בצורה מתוכננת ולא חפוזה. תיעדוף משימות ניהול זמן תיעדוף קטגוריות סדר עדיפויות הגדרת מטרות איך לתעדף משימות ולנהל זמן בצורה יעילה? כאשר אדם נמצא במצב שבו יש לו הרבה מאוד משימות והוא לא יודע מאיפה להתחיל, ישנן כמה דרכים לעזור לו בתהליך התיעדוף והארגון. אליעד מציע שיטה שמחלקת את המשימות לקטגוריות שונות, דבר שיכול להקל על ההתמודדות עם ... לבחור איזו קטגוריה היא הכי חשובה? לאחר שחילקנו את המשימות לקטגוריות, השלב הבא הוא לתעדף את הקטגוריות. השאלה המרכזית שצריך לשאול את עצמנו היא: איזו קטגוריה עשויה להביא לי את התועלת ... זו עלינו למצוא על פי היעדים האישיים והעסקיים שלנו. מה קורה כשיש משימות שאי אפשר לתעדף באופן כללי? החלק המעניין הוא שלפעמים יש משימות מסוימות שלא בהכרח משתייכות לקטגוריה החשובה ... שיטה יעילה שמסייעת להבין איזו קטגוריה יכולה להניב את התועלת הרבה ביותר בשלב זה. איך לתעדף בתוך כל קטגוריה? לאחר שמחליטים על הקטגוריה שבה נתמקד, יש לבצע תיעדוף גם בתוך המשימות השייכות לאותה קטגוריה. לדוגמה, אם אנו עובדים על משימות שקשורות לשיווק, ... איזו משימה לבצע קודם. איך לנהל זמן בצורה אפקטיבית? ניהול זמן הוא חלק בלתי נפרד מהתיעדוף. אחרי שמסדרים את המשימות לפי קטגוריות ומבצעים את התיעדוף, השלב הבא הוא לדעת איך לממש את התוכנית. צריך לדעת להקצות זמן לכל משימה, ולא להיות פזיזים בתהליך. זוהי עבודה שדורשת מחשבה, סבלנות ויכולת להעריך את המשאבים הזמינים. תיעדוף משימות ניהול זמן תיעדוף קטגוריות סדר עדיפויות הגדרת מטרות קטגוריות של משימות, לחלק משימות לקטגוריות, שיוך משימות לקטגוריות ...
העלאת מחירים ללקוחות, האם להעלות את המחיר ללקוחות? איך להעלות את המחיר ללקוחות? איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת מחיר? איבוד לקוחות והעלאת מחירים, האם כדאי להעלות את המחיר? כמה כסף לבקש מלקוחות? רוצה להעלות את המחיר, איך לא לאבד לקוחות בהעלאת מחיר? רוצה לבקש עוד כסף מלקוחות, תמחור העלאת מחיר, מחיר שונה ללקוחות שונים, מחיר שונה ללקוחות חדשים, אובדן לקוחות והעלאת מחירים, מה יקרה אם המחיר יעלה? מה יקרה אם אעלה מחירים?
... לנסות להעלות את המחיר ללקוחות חדשים ורק אחר כך לשקול להעלות את המחיר גם ללקוחות הקיימים. אפשרות נוספת אומרת, אף פעם אל תעלה את המחיר לשום לקוח. אבל תמיד תתעדף את הלקוחות שמשלמים לך יותר. דהיינו, אתה יכול לצורך העניין להעלות את המחיר ללקוחות חדשים ולהשאיר את המחיר הישן ללקוחות קיימים. אבל במקום להעלות את המחיר ללקוחות הקיימים, אתה יכול לתת תיעדוף ללקוחות שמשלמים לך יותר. ואם לקוח קיים רוצה תיעדוף, אז אתה יכול לנסות לגרום לו להבין, שאם הוא ישלם יותר, אז הוא יקבל תיעדוף יותר גבוה. במילים אחרות, לעשות סוג של מכרז על המשאבים שלך. ומי שמשלם הכי הרבה, מקבל זכות קדימה, תיעדוף לשירות למוצר שלך. כמובן שלא תמיד זה אפשרי, אבל זה כיוון שאפשרי לקחת בחשבון. להעלות את המחיר רק ללקוחות חדשים ולא ללקוחות קיימים. אבל תמיד לתת תיעדוף למי שמשלם הכי הרבה. וכנל כל מקרה לגופו. ואיך לדעת האם לקוחות יעזבו אותך אם תעלה מחיר? איך לדעת איך העלאת ... מחיר ללקוחות ובקביעת מחיר ובתמחור יש המון שיקולים. וצריכים לדעת כמה כסף לבקש וכולי. אבל יש גם כל מיני אפשרויות, לדוגמה להעלות את המחיר רק ללקוחות חדשים, לתעדף את הזמן והמשאבים שלך, לפי הרווח שלך מהלקוח, לשקול את העלות לגייס לקוחות חדשים במחיר יותר גבוה, וגם יש אפשרות ...
הכנת חומרי שיווק, איזה חומרי שיווק להכין? כמה חומרי שיווק להכין? מתי להכין חומרי שיווק? איזה חומרי שיווק כדאי להכין? איך ליצור חומרי שיווק? תוכנית ליצירת חומרי שיווק, תוכנית של הכנת חומרי שיווק, תהליך של יצירת חומרי שיווק, להעלות קמפיין שיווקי, לבנות תוכנית להכנת חומרי שיווק, איך ליצור חומרי שיווק? הקשר שבין שיווק למכירות, הקשר שבין מכירות לשיווק, השיווק כעזר של המכירות, מנהל השיווק כעזר של מנהל המכירות, הכנת חומרי מכירה
... לחלקים של מסרי מכירה. ואת המסרים לחלק לקטגוריות ולחלקים קטנים וכולי. ומכך לגזור את חומרי השיווק שרוצים להכין. ואת התיעדוף להכנת חומרי השיווק, ניתן לעשות אותו לדוגמה בהתאם לכמה נפוץ מסר המכירה הזה ללקוח. כי יש רעיונות שחוזרים על עצמם עם יותר או פחות לקוחות. ואפשרי לעשות את התיעדוף בהתאם לעלות ייצור החומר השיווקי. ואפשרי לעשות תיעדוף בהתאם לכמה נראה לנו שקשה להעביר את המסר ללקוח בעל פה, בלי חומר שיווקי כזה או אחר. ואפשרי לתעדף את יצירת חומרי השיווק, בהתאם לקמפיין שיווקי שרוצים להעלות לאוויר ... קיימים עדיין בגלל הקושי להסביר אותם. ובהתאם לכך צריכים לבנות תוכנית להכנת חומרי שיווק. לאחר מכן, צריכים כמובן לעשות תיעדוף של הכנת חומרי השיווק וכולי. ואחרי שמכינים את תכני השיווק, אחר כך ...
קבלת החלטות מורכבות, איך להחליט בתנאי חוסר וודאות מרובים? איך להחליט כשיש המון ספקות? איך להתמודד עם החלטה מורכבת? איך לקבל החלטה המורכבת ממספר החלטות? איזו החלטה לקבל קודם? תעדוף החלטות, סדר עדיפות בקבלת החלטה, נוסחה לקבל החלטה
קבלת החלטות מורכבות, איך להחליט בתנאי חוסר וודאות מרובים? איך להחליט כשיש המון ספקות? איך להתמודד עם החלטה מורכבת? איך לקבל החלטה המורכבת ממספר החלטות? איזו החלטה לקבל קודם? תעדוף החלטות, סדר עדיפות בקבלת החלטה, נוסחה לקבל החלטה
... החלטות? איזו החלטה לקבל קודם? תעדוף החלטות, סדר עדיפות בקבלת החלטה, נוסחה לקבל החלטה איך להתמודד עם קבלת החלטות מורכבות כשיש הרבה ... מתי להודיע על ההתפטרות, האם עדיף שיפטרו אותו או להתפטר בעצמו, האם כדאי לו לבקש את כספי הפיצויים, והאם עליו להתחיל ... את כל הדילמות שלכם, השלב הבא הוא לתעדף את ההחלטות. לא כל הדילמות שוות בחשיבותן. המטרה היא לזהות מהי ההחלטה המרכזית או ... לגבי ההחלטה המשמעותית ביותר. לאחר התיעדוף הראשוני, תוכלו לפתור את ההחלטה החשובה ביותר, ואז ההחלטות האחרות יתבהרו ויהיו קלות ... ישפיע על המשניות. איך עושים תיעדוף נכון בין החלטות שונות? אליעד כהן מדגיש שכאשר מתעדפים החלטות, יש לזהות את ההחלטה ... ומובילה להחלטות האחרות. מדוע חשוב לתעדף את ההחלטות לפני שמחפשים פתרונות? אליעד כהן מסביר שחשוב מאוד לא להיתקע בשלב ... מה לעשות כשיש הרבה ספקות? איך לתעדף החלטות? קבלת החלטה בתנאי חוסר וודאות איך לדעת איזו החלטה לקבל קודם? ...
רצון לרצות / כוח הרצון - מהו רצון לרצות? איך להשתמש בכוח הרצון בצורה נכונה?
... להשתמש בכוח הרצון בצורה נכונה? רצון לרצות הוא מצב שבו האדם מצד אחד אינו רוצה דבר כלשהו, ומהצד השני הוא היה מאוד מעדיף דווקא כן לרצות את אותו הדבר, אך בכל זאת הוא לא ממש רוצה אותו. במצב כזה נאמר שהאדם אינו רוצה את הדבר, אך היה רוצה ...
התמקדות במטרה / סדר עדיפויות בחיים - איך להתמקד בעיקר ולא בטפל?
... במטרה סדר עדיפויות בחיים - איך להתמקד בעיקר ולא בטפל? מי שרוצה לחיות טוב, עליו לנסות להתמקד בעיקר, ולא ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איזה שיטת שכנוע עדיפה? שיטות שכנוע, אסטרטגיות שכנוע, שכנוע מהיר, שכנוע איטי, שכנוע בבת אחת, שכנוע בשלבים, איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: תיעדוף, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: תיעדוף, איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם גירושין? איך לשתול מחשבות? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להיגמל מהימורים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשנות תכונות אופי? איך לפרש חלומות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחנך ילדים? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד? האם יש אמת מוחלטת? למה העולם קיים? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל? האם הכל אפשרי? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מי ברא את אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון עסקי, טיפול אישי מומלץ, מאמן אישי לימודים בנושאי תיעדוף - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2813 שניות - עכשיו 07_07_2025 השעה 14:32:26 - wesi1