אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תיעדוף ✔תעדוף משימות, ניהול זמן, איך לנהל את הזמן? איך לתעדף משימות? חלוקת משימות לקטגוריות, איך לדעת מאיפה להתחיל? מאיזו משימה להתחיל, איך לנהל...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
תעדוף משימות, ניהול זמן, איך לנהל את הזמן? איך לתעדף משימות? חלוקת משימות לקטגוריות, איך לדעת מאיפה להתחיל? מאיזו משימה להתחיל, איך לנהל משימות? איך לעמוד בלוחות זמנים? פריורטיזציה, איך לקבוע סדר עדיפויות? ניהול סדר יום
איך לתעדף משימות ולנהל זמן בצורה יעילה?

כשאדם נמצא במצב שבו יש לו הרבה מאוד משימות, והוא לא יודע מאיפה להתחיל, קיימות דרכים שונות לתעדף ולנהל את הזמן בצורה אפקטיבית. אליעד כהן מציע שיטה המארגנת את המשימות לפי קטגוריות, כך שהמשימות מקבלות סדר עדיפויות מוגדר וברור, מה שמסייע להתמודד עם כמות רבה של משימות בצורה ממוקדת ויעילה.

איך לחלק משימות לקטגוריות?

השלב הראשון בתהליך תיעדוף המשימות הוא לחלק את המשימות לקטגוריות ברורות. לדוגמה, אם מדובר בניהול עסק, המשימות יכולות להתחלק לקטגוריות כמו: ניהול עובדים, שיווק, הגדלת מכירות, מחשוב, אבטחת מידע ועוד. כל קטגוריה משויכת לתחום עיסוק מסוים, וזה מאפשר להקנות לכל משימה קונטקסט ברור. לאחר החלקת המשימות לקטגוריות, כל קטגוריה מקבלת התייחסות שונה.

איך לבחור את הקטגוריה החשובה ביותר?

לאחר שהמשימות חולקו לקטגוריות, השלב הבא הוא תעדוף הקטגוריות עצמן. השאלה המרכזית שצריך לשאול את עצמנו היא: איזו קטגוריה עשויה להביא לי את התועלת הרבה ביותר בשלב הנוכחי? לדוגמה, אם אני מנהל עסק, אני יכול לשאול את עצמי: האם כעת חשוב יותר להשקיע בשיווק, במכירות, בהגדלת המודעות, או אולי במחשוב ובאבטחת מידע? כל קטגוריה תיבחר לפי מטרות ויעדים אישיים ועסקיים שמנחים את החלטות התיעדוף.

מה לעשות כשיש משימות שלא ניתן לתעדף בקלות?

לפעמים יש משימות שלא בהכרח משתייכות לקטגוריה החשובה ביותר, אך יכולות להביא תועלת מיידית. לדוגמה, משימה הדורשת זמן מינימלי אך יכולה להניב תוצאה חיובית מידית עשויה להיות חשובה יותר לעשייה מיידית. לכן, גם כאשר יש כמות רבה של משימות והדילמה היא מה לעשות קודם, שיטה של חלוקה לקטגוריות עוזרת להקל על הבחירה.

איך לתעדף בתוך כל קטגוריה?

לאחר שמחליטים על הקטגוריה בה נתמקד, השלב הבא הוא תיעדוף המשימות בתוך אותה קטגוריה. לדוגמה, אם אנו עובדים על משימות שקשורות לשיווק, נצטרך לשאול את עצמנו: איזו משימה עשויה להביא את התועלת הרבה ביותר ביחס לזמן שיידרש לבצע אותה? כך, נוכל למקד את המשאבים והזמן במשימות החשובות ביותר. אליעד מציע לעבור על כל משימה ולבחון את העלות שלה לעומת התועלת שהיא צפויה להביא, ואז להחליט איזו משימה לבצע קודם.

ניהול זמן בצורה אפקטיבית

לאחר תיעדוף המשימות וקטגוריות המשימות, יש להקצות זמן לכל משימה בצורה מושכלת. ניהול זמן נכון מחייב לא להיות פזיזים בתהליך, אלא להקדיש מחשבה לכל משימה, להעריך את המשאבים הזמינים ולנהל את הזמן בצורה שתקדם את המטרות בצורה היעילה ביותר. כל משימה מקבלת את הזמן המתאים לה, והדבר נעשה בצורה מתוכננת ולא חפוזה.
איך לתעדף משימות ולנהל זמן בצורה יעילה?

כאשר אדם נמצא במצב שבו יש לו הרבה מאוד משימות והוא לא יודע מאיפה להתחיל, ישנן כמה דרכים לעזור לו בתהליך התיעדוף והארגון. אליעד מציע שיטה שמחלקת את המשימות לקטגוריות שונות, דבר שיכול להקל על ההתמודדות עם הכמות הרבה של המשימות.

מהם היתרונות של חלוקת משימות לקטגוריות?

השלב הראשון הוא לחלק את כל המשימות לפי קטגוריות רלוונטיות. לדוגמה, אם מדובר בעסק, המשימות יכולות להתפצל לקטגוריות כמו: ניהול עובדים, שיווק, הגדלת מכירות, מחשוב, אבטחת מידע ועוד. כל קטגוריה שייכת לתחום מסוים בעסק, והרעיון הוא, להקל על ההתמודדות עם כל המשימות הללו על ידי הצבתן בתוך קונטקסט מסודר וברור.

איך לבחור איזו קטגוריה היא הכי חשובה?

לאחר שחילקנו את המשימות לקטגוריות, השלב הבא הוא לתעדף את הקטגוריות. השאלה המרכזית שצריך לשאול את עצמנו היא: איזו קטגוריה עשויה להביא לי את התועלת הרבה ביותר? איזו קטגוריה שווה להתמקד בה עכשיו? לדוגמה, אם יש לי עסק עם קטגוריות שונות, אני שואל את עצמי: האם כרגע חשוב יותר להתעסק בשיווק, במכירות, בהגדלת המודעות או אולי במחשוב ובאבטחת מידע? את התשובה לשאלה זו עלינו למצוא על פי היעדים האישיים והעסקיים שלנו.

מה קורה כשיש משימות שאי אפשר לתעדף באופן כללי?

החלק המעניין הוא שלפעמים יש משימות מסוימות שלא בהכרח משתייכות לקטגוריה החשובה ביותר, אך יכולות להביא תועלת רבה בטווח הקצר, בעלות זמן נמוכה יחסית. לדוגמה, אם יש משימה שדורשת זמן מינימלי אך יכולה להניב תוצאה חיובית מיידית, זה עשוי להיות משהו שכדאי לעשות דווקא עכשיו. למרות זאת, כאשר יש כמות גדולה מאוד של משימות ואנחנו לא יודעים מאיפה להתחיל, חלוקה לקטגוריות היא שיטה יעילה שמסייעת להבין איזו קטגוריה יכולה להניב את התועלת הרבה ביותר בשלב זה.

איך לתעדף בתוך כל קטגוריה?

לאחר שמחליטים על הקטגוריה שבה נתמקד, יש לבצע תיעדוף גם בתוך המשימות השייכות לאותה קטגוריה. לדוגמה, אם אנו עובדים על משימות שקשורות לשיווק, עלינו לשאול את עצמנו: איזו משימה בתחום השיווק עשויה להביא את התועלת הרבה ביותר ביחס לזמן שיידרש לבצע אותה? בכך נוכל למקד את המשאבים והזמן שלנו למשימות החשובות ביותר. אליעד מציע לעבור על כל משימה ולבדוק את העלות שלה לעומת התועלת שהיא צפויה להביא, ולאחר מכן להחליט איזו משימה לבצע קודם.

איך לנהל זמן בצורה אפקטיבית?

ניהול זמן הוא חלק בלתי נפרד מהתיעדוף. אחרי שמסדרים את המשימות לפי קטגוריות ומבצעים את התיעדוף, השלב הבא הוא לדעת איך לממש את התוכנית. צריך לדעת להקצות זמן לכל משימה, ולא להיות פזיזים בתהליך. זוהי עבודה שדורשת מחשבה, סבלנות ויכולת להעריך את המשאבים הזמינים.
קטגוריות של משימות, לחלק משימות לקטגוריות, שיוך משימות לקטגוריות
ניהול עובדים ניהול עסק אליעד כהן איך לנהל זמן לעזור לעמוד תיעדוף משימות איך לתעדף משימות לנהל עסק לעמוד בלוחות זמנים השקעות איך לדעת איך לדעת מאיפה להתחיל איך לנהל איך לנהל את הזמן איך לנהל משימות איך לעמוד איך לעמוד בלוחות זמנים איך לקבוע איך לקבוע סדר עדיפויות איך לתעדף משימות התחלה חדשה התחלות חדשות זמן חלוקת משימות לקטגוריות כיצד לנהל להתחיל להתחיל מחדש לוחות זמנים לנהל לנהל את הזמן לנהל זמן לנהל משימות לעמוד לעמוד בלוחות זמנים לקבוע לקבוע סדר עדיפויות לתעדף משימות מאיזו משימה להתחיל מאיפה להתחיל מאיפה מתחילים מנהל משימה משימות ניהול ניהול זמן ניהול משימות ניהול סדר יום סדר ארגון סדר יום סדר עדיפויות סדר עדיפות פריורטיזציה פריוריטיזציה קטגוריה תיעדוף תעדוף תעדוף משימות
דחיינות, סדר וארגון, למה לא כדאי לדחות דברים? למה להיות מסודר? למה לא לדחות דברים? תיעדוף משימות, ניהול זמן, איך לנהל את הזמן? ניהול משימות, בינה מלאכותית, איך המוח מתייחס לדחיית משימות? איך המוח דוחה דברים? סדר וארגון
דחיינות, סדר וארגון, למה לא כדאי לדחות דברים? למה להיות מסודר? למה לא לדחות דברים? תיעדוף משימות, ניהול זמן, איך לנהל את הזמן? ניהול משימות, בינה מלאכותית, איך המוח מתייחס לדחיית משימות? איך המוח דוחה דברים? סדר וארגון
... לדחות דברים? למה להיות מסודר? למה לא לדחות דברים? תיעדוף משימות, ניהול זמן, איך לנהל את הזמן? ניהול משימות, בינה מלאכותית, איך המוח מתייחס לדחיית משימות? איך המוח דוחה דברים? סדר וארגון למה לא כדאי לדחות ... הדחיינות כתהליך של סבל מיותר. אם משימה חייבת להתבצע, עדיף להוציא אותה מהדרך ולהתמודד איתה מיד, במקום לדחות אותה ולהעמיס על המוח. הקשר בין דחיינות לתהליכים רגשיים מאחורי הדחיינות יש פעמים רבות גורמים רגשיים ... מגבירה את הסיכון לעיכובים ולבעיות נוספות, ולכן עדיף להימנע ממנה במקרים שבהם זה אפשרי. אך במקרים של עדיפות גבוהה, יש להבין את העלות של הדחייה ולנהל אותה בצורה מחושבת. איך להתגבר על דחיינות? ממה נובעת דחיינות? טיפול בדחיינות למה לעשות היום את מה שאפשר לדחות למחר? פריורטיזציה תעדוף משימות איך לנהל משימות? למה כדאי לא לדחות דברים? ראשית, חשוב להדגיש שקיימות סיבות רבות ומגוונות לכך שלא מומלץ לדחות משימות. לדוגמה, אם צריך לשלם דוח ... מדחיית משימות, קיימים מצבים שבהם הדחייה נחוצה ואף עדיפה. לדוגמה: אם מתעוררת משימה בהולה וחשובה יותר, כמו מצב רפואי דחוף (למשל, שבר ברגל), נאלצים לדחות משימות שגרתיות (כמו הליכה לסופר) ולעסוק קודם בטיפול ... מנטלי ולמעקב, אך מבין בו - זמנית שהמשימה האחרת בעלת עדיפות משמעותית יותר, הוא עשוי לבחור באופן מושכל לדחות בכל זאת. אם יש סיכוי שמשימה כלשהי תתבטל או תהפוך ללא רלוונטית בעתיד, יכול להיות הגיוני לדחות אותה, ... דברים, אלא אם כן לא רצה לבצע אותם בכלל. הוא היה מעדיף להיפטר ממשימות מיד, כי אם הן בכל מקרה חייבות להתבצע, אין טעם להשאיר אותן פתוחות במחשבה ולהעיק על סדר היום. על פי גישה זו, אם אדם דוחה משימה אך יודע ... הדחייה הכרחית, וכדאי לבחור בה כאשר יש משימה בעלת עדיפות דחופה יותר או סיכוי שמשימה אחרת תהפוך ללא רלוונטית. עם מודעות לעלות של דחיינות, ניתן לקבל החלטות טובות יותר: אם אין סיבה אמיתית לדחות משימה - כדאי ... למה לעשות היום את מה שאפשר לדחות למחר? פריורטיזציה, תעדוף משימות, איך לקבוע סדרי עדיפויות? קביעת סדרי עדיפויות , איך לנהל משימות? להיפטר ממשימות, סדר וארגון בבית, סדר וארגון בעבודה, סדר וארגון מפתח להצלחה, סדר וארגון בעסק, סדר וארגון במשרד, איך להיות ... מסודר, איך המוח מחשב משימות? איך לארגן משימות? איך לתעדף משימות? למה להפסיק לדחות דברים? טיפול בנטייה לדחות דברים, חוסר סדר בחיים, איך לעשות סדר בחיים? למה אני לא מרוכז? טיפים להתייעלות, למה אני לא מצליח ...
ניהול זמן של אנשי מכירות, איך לתעדף לקוחות? לאיזה לקוח למכור קודם? לאיזה ליד לחזור קודם? איך לנהל יומן עבודה? תעדוף משימות של איש מכירות, איך לתעדף תהליכי מכירה? טעויות של אנשי מכירות, האם לטפל בהתנגדות לקוח? תיעדוף לקוחות בתהליך מכירה
... זמן של אנשי מכירות, איך לתעדף לקוחות? לאיזה לקוח למכור קודם? לאיזה ליד לחזור קודם? איך לנהל יומן עבודה? תעדוף משימות של איש מכירות, איך לתעדף תהליכי מכירה? טעויות של אנשי מכירות, האם לטפל בהתנגדות לקוח? תיעדוף לקוחות בתהליך מכירה בתהליך של טיפול בלקוחות, אחת מהטעויות של אנשי המכירות היא, העניין של להפריד בין 2 השאלות הבאות, ...
שיווק למתחילים, איך להתחיל לשווק? איך להתחיל להכין חומרי שיווק? איך להתחיל להכין חומר שיווקי? איזה חומר שיווקי להכין ראשון? איך לתכנן הכנת חומרי שיווק? איזה סרטון שיווקי לעשות? הסרטון השיווקי הראשון שלך, איך לתכנן משפך שיווקי? באיזה סדר להכין חומרי שיווק? איך להכין חומרי שיווק? השיווק כתוצאה של המכירות, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, ניתוח משפך שיווקי, יעוץ שיווקי, הקמת עסק חדש, שיווק לעסק חדש, אסטרטגיית שיווק למתחילים
... הראשון שלך, איך לתכנן משפך שיווקי? באיזה סדר להכין חומרי שיווק? איך להכין חומרי שיווק? השיווק כתוצאה של המכירות, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, ניתוח משפך שיווקי, יעוץ שיווקי, הקמת עסק חדש, ... חומרי השיווק שלך. ומכאן תרחיב את המשפך השיווקי שלך לרוחב, דהיינו, תיצור עוד ועוד תכנים שיווקיים בצורה יותר רחבה. אבל התיעדוף של יצירת חומרי השיווק, צריך להיות בהתאם למבנה של שיחת המכירה ...
שיווק ללקוחות, איזה חומרי שיווק להכין? 2 סוגים של חומרי שיווק, הכנת חומרי שיווק, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, תכנון הכנת חומר שיווק, ניתוח משפך שיווקי, בניית משפך שיווקי, תכנון קמפיין שיווקי, מה לפרסם בקמפיין? איך להגדיל מכירות באמצעות שיווק נכון? איזה שיווק יביא הכי הרבה מכירות? איזה חומר שיווקי ליצור? מה לכתוב בפרסומת? איך לתכנן פרסומת? מה לומר בפרסומת? למה אני לא מצליח למכור? מה המטרה של השיווק? יעוץ שיווקי, מנהל שיווק
... ללקוחות, איזה חומרי שיווק להכין? 2 סוגים של חומרי שיווק, הכנת חומרי שיווק, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, תכנון הכנת חומר שיווק, ניתוח משפך שיווקי, בניית ... מה המטרה של השיווק? יעוץ שיווקי, מנהל שיווק וכאן ניתן את נקודת המבט הבאה, לגבי התהליך של הכנת חומרי שיווק. כדי לדעת איזה חומרי שיווק להכין? איך לתעדף את הכנת חומרי השיווק? איך לתכנן את הכנת חומרי השיווק? ועוד. אז ...
העלאת מחירים ללקוחות, האם להעלות את המחיר ללקוחות? איך להעלות את המחיר ללקוחות? איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת מחיר? איבוד לקוחות והעלאת מחירים, האם כדאי להעלות את המחיר? כמה כסף לבקש מלקוחות? רוצה להעלות את המחיר, איך לא לאבד לקוחות בהעלאת מחיר? רוצה לבקש עוד כסף מלקוחות, תמחור העלאת מחיר, מחיר שונה ללקוחות שונים, מחיר שונה ללקוחות חדשים, אובדן לקוחות והעלאת מחירים, מה יקרה אם המחיר יעלה? מה יקרה אם אעלה מחירים?
... חדשים ורק אחר כך לשקול להעלות את המחיר גם ללקוחות הקיימים. אפשרות נוספת אומרת, אף פעם אל תעלה את המחיר לשום לקוח. אבל תמיד תתעדף את הלקוחות שמשלמים לך יותר. דהיינו, אתה יכול לצורך העניין להעלות את המחיר ללקוחות חדשים ולהשאיר את המחיר הישן ללקוחות קיימים. אבל במקום להעלות את המחיר ללקוחות הקיימים, אתה יכול לתת תיעדוף ללקוחות שמשלמים לך יותר. ואם לקוח קיים רוצה תיעדוף, אז אתה יכול לנסות לגרום לו להבין, שאם הוא ישלם יותר, אז הוא יקבל תיעדוף יותר גבוה. במילים אחרות, לעשות סוג של מכרז על המשאבים שלך. ומי שמשלם הכי הרבה, מקבל זכות קדימה, תיעדוף לשירות למוצר שלך. כמובן שלא תמיד זה אפשרי, אבל זה כיוון שאפשרי לקחת בחשבון. להעלות את המחיר רק ללקוחות חדשים ולא ללקוחות קיימים. אבל תמיד לתת תיעדוף למי שמשלם הכי הרבה. וכנל כל מקרה לגופו. ואיך לדעת האם לקוחות יעזבו אותך אם תעלה מחיר? איך לדעת איך העלאת ... ובתמחור יש המון שיקולים. וצריכים לדעת כמה כסף לבקש וכולי. אבל יש גם כל מיני אפשרויות, לדוגמה להעלות את המחיר רק ללקוחות חדשים, לתעדף את הזמן והמשאבים שלך, לפי הרווח שלך מהלקוח, לשקול את העלות לגייס לקוחות חדשים במחיר יותר גבוה, וגם יש ...
הכנת חומרי שיווק, איזה חומרי שיווק להכין? כמה חומרי שיווק להכין? מתי להכין חומרי שיווק? איזה חומרי שיווק כדאי להכין? איך ליצור חומרי שיווק? תוכנית ליצירת חומרי שיווק, תוכנית של הכנת חומרי שיווק, תהליך של יצירת חומרי שיווק, להעלות קמפיין שיווקי, לבנות תוכנית להכנת חומרי שיווק, איך ליצור חומרי שיווק? הקשר שבין שיווק למכירות, הקשר שבין מכירות לשיווק, השיווק כעזר של המכירות, מנהל השיווק כעזר של מנהל המכירות, הכנת חומרי מכירה
... המכירה השונים. דהיינו, לקחת תהליך מכירה ולפרק אותו לחלקים של מסרי מכירה. ואת המסרים לחלק לקטגוריות ולחלקים קטנים וכולי. ומכך לגזור את חומרי השיווק שרוצים להכין. ואת התיעדוף להכנת חומרי השיווק, ניתן לעשות אותו לדוגמה בהתאם לכמה נפוץ מסר המכירה הזה ללקוח. כי יש רעיונות שחוזרים על עצמם עם יותר או פחות לקוחות. ואפשרי לעשות את התיעדוף בהתאם לעלות ייצור החומר השיווקי. ואפשרי לעשות תיעדוף בהתאם לכמה נראה לנו שקשה להעביר את המסר ללקוח בעל פה, בלי חומר שיווקי כזה או אחר. ואפשרי לתעדף את יצירת חומרי השיווק, בהתאם לקמפיין שיווקי שרוצים להעלות לאוויר וכיוב. אבל עיקר המסר שלי הוא, שעל מנהל השיווק ... או שמנהל המכירות היה שמח שהם יהיו קיימים, ושהם אינם קיימים עדיין בגלל הקושי להסביר אותם. ובהתאם לכך צריכים לבנות תוכנית להכנת חומרי שיווק. לאחר מכן, צריכים כמובן לעשות תיעדוף של הכנת חומרי השיווק וכולי. ואחרי שמכינים את תכני השיווק, אחר כך צריכים להתעסק בהפצה של רובם ככולם בצורות ...
קבלת החלטות מורכבות, איך להחליט בתנאי חוסר וודאות מרובים? איך להחליט כשיש המון ספקות? איך להתמודד עם החלטה מורכבת? איך לקבל החלטה המורכבת ממספר החלטות? איזו החלטה לקבל קודם? תעדוף החלטות, סדר עדיפות בקבלת החלטה, נוסחה לקבל החלטה
קבלת החלטות מורכבות, איך להחליט בתנאי חוסר וודאות מרובים? איך להחליט כשיש המון ספקות? איך להתמודד עם החלטה מורכבת? איך לקבל החלטה המורכבת ממספר החלטות? איזו החלטה לקבל קודם? תעדוף החלטות, סדר עדיפות בקבלת החלטה, נוסחה לקבל החלטה
... מורכבת? איך לקבל החלטה המורכבת ממספר החלטות? איזו החלטה לקבל קודם? תעדוף החלטות, סדר עדיפות בקבלת החלטה, נוסחה לקבל החלטה איך להתמודד עם קבלת החלטות מורכבות כשיש הרבה ספקות? כאשר אדם עומד בפני קבלת החלטה מורכבת, הוא בעצם ... סדרה של החלטות: האם כדאי לו להתפטר, מתי להודיע על ההתפטרות, האם עדיף שיפטרו אותו או להתפטר בעצמו, האם כדאי לו לבקש את כספי הפיצויים, והאם עליו להתחיל לחפש עבודה חדשה כבר עכשיו או לא. מצב כזה של התלבטויות ... לחפש עבודה חדשה? לאחר שרשמתם את כל הדילמות שלכם, השלב הבא הוא לתעדף את ההחלטות. לא כל הדילמות שוות בחשיבותן. המטרה היא לזהות מהי ההחלטה המרכזית או החשובה ביותר, זו שמשפיעה על כל שאר ההחלטות. דוגמה לכך: ... בשאלה הפחות חשובה לפני שהחלטתם לגבי ההחלטה המשמעותית ביותר. לאחר התיעדוף הראשוני, תוכלו לפתור את ההחלטה החשובה ביותר, ואז ההחלטות האחרות יתבהרו ויהיו קלות יותר לפתרון, כי הפתרון של ההחלטה העיקרית ישפיע על המשניות. איך עושים תיעדוף נכון בין החלטות שונות? אליעד כהן מדגיש שכאשר מתעדפים החלטות, יש לזהות את ההחלטה שמהווה את השורש או את הבסיס לדילמות האחרות. לדוגמה, ההחלטה ... הבסיסית ביותר, זו שמשפיעה ומובילה להחלטות האחרות. מדוע חשוב לתעדף את ההחלטות לפני שמחפשים פתרונות? אליעד כהן מסביר שחשוב מאוד לא להיתקע בשלב הפתרונות מיד. קודם כל, יש לדרג את ההחלטות לפי החשיבות וההשפעה ... איך להתמודד עם החלטה מורכבת? מה לעשות כשיש הרבה ספקות? איך לתעדף החלטות? קבלת החלטה בתנאי חוסר וודאות איך לדעת איזו החלטה לקבל קודם? ...
רצון לרצות / כוח הרצון - מהו רצון לרצות? איך להשתמש בכוח הרצון בצורה נכונה?
... לרצות כוח הרצון - מהו רצון לרצות? איך להשתמש בכוח הרצון בצורה נכונה? רצון לרצות הוא מצב שבו האדם מצד אחד אינו רוצה דבר כלשהו, ומהצד השני הוא היה מאוד מעדיף דווקא כן לרצות את אותו הדבר, אך בכל זאת הוא לא ממש רוצה אותו. במצב כזה נאמר שהאדם אינו ...
התמקדות במטרה / סדר עדיפויות בחיים - איך להתמקד בעיקר ולא בטפל?
... במטרה סדר עדיפויות בחיים - איך להתמקד בעיקר ולא בטפל? מי שרוצה לחיות טוב, עליו לנסות להתמקד בעיקר, ולא בטפל. התמקדות בטפל, יוצרת ...
ויכוחים / ווכחנות - מהי מהותם של ויכוחים? ממה נובעים ויכוחים? איך לצאת מויכוחים?
... לחפש את האמת. כאשר האדם יודע את האמת המלאה, הוא רואה את החלק של האמת המלאה בדעתו של הצד השני. המציאות מכילה בתוכה את כל הדעות כולן. המציאות מאפשרת את קיומן של כל הדעות כולן. המציאות אינה מעדיפה דעה אחת על דעה אחרת. השכל של המציאות הוא האמת, הוא התמונה המלאה שמבינה את כולם ואוהבת את כולם בצורה שווה. ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תעדוף משימות, ניהול זמן, איך לנהל את הזמן? איך לתעדף משימות? חלוקת משימות לקטגוריות, איך לדעת מאיפה להתחיל? מאיזו משימה להתחיל, איך לנהל משימות? איך לעמוד בלוחות זמנים? פריורטיזציה, איך לקבוע סדר עדיפויות? ניהול סדר יום
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: תיעדוף, האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה העולם קיים? האם יש או אין אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? בשביל מה לחיות? למה לא להתאבד? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להנות בחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? האם יש בחירה חופשית? איך להיות הכי חכם בעולם ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: תיעדוף, איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בדידות? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחנך ילדים? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לילדים, רטוריקה, קואצ'ר אישי בנושא תיעדוף - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4375 שניות - עכשיו 24_08_2025 השעה 18:55:44 - wesi1