אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תחושת אשמה ✔לקוח מבריז, לקוח שמבטל פגישה ברגע האחרון, לקוח שמבריז מפגישה, לקוח שלא מגיע לפגישה, לקוח שדופק ברז, לקוח שרוצה לבטל עסקה, לקוח שחוזר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨לקוח מבריז, לקוח שמבטל פגישה ברגע האחרון, לקוח שמבריז מפגישה, לקוח שלא מגיע לפגישה, לקוח שדופק ברז, לקוח שרוצה לבטל עסקה, לקוח שחוזר בו מעסקה, ביטול פגישה על ידי לקוח, ביטול עסקה על ידי לקוח, לסגור עסקה, לא לגרום ללקוח להרגיש רע, לא לעשות ייסורי מצפון ללקוח, לא לגרום ללקוח להרגיש רגשות אשמה, לא לגרום ללקוח להרגיש ייסורי מצפון, קנס כספי על ביטול עסקה, דמי ביטול עסקה, לקוח מבטל עסקה, לקוח מבטל פגישה, לקוח מבטל ברגע האחרון, ביטול ברגע האחרון של לקוח
כאן נדבר על נושא של ביטול עסקה / ביטול פגישה / ביטול רכישה וכיו"ב, על ידי לקוח. או לקוח ששואל הרבה שאלות ולא רוצה לקנות וכיו"ב. איך הכי נכון להגיב במצבים כאלו וכולי.

ולצורך העניין נתחיל דרך השאלה, של מה לעשות אם לקוח מבטל לך פגישה וכיו"ב. כגון לדוגמה שלמרות שאתה מתאם איתו פגישה ולמרות שאתה אולי ווידאת את ההגעה של הלקוח לפגישה וכיו"ב, למרות הכל מסיבה כלשהי, במקרה הטוב הלקוח מעדכן, שלא מסתדר לו להגיע לפגישה ובמקרה הפחות טוב, הלקוח מבריז ולא מגיע לפגישה. מה לעשות במקרה כזה ואיך להגיב ללקוח.

וכאן צריכים לעשות הפרדה בין 2 פירושים של השאלה הזאת:

פירוש 1 - אם הלקוח מבטל לך פגישה, ואתה רוצה לעשות הכל כדי שהוא יפגוש אותך וכדי לא להפסיד את הפגישה וכדי שהפגישה תתקיים בכל מקרה לא משנה מה, אז במקרה כזה, מה הכי כדאי לך לעשות?!

פירוש 2 - במידה והלקוח מבטל לך פגישה, מה התגובה האידיאלית שלך לאירוע כזה באופן כללי. בלי להניח שאתה אמור לרצות שהלקוח יגיע לפגישה בכל מקרה.

אז לגבי הפירוש של מה לעשות אם לקוח מבטל לך פגישה, איך לגרום לו להגיע לפגישה בכל דרך אפשרית? לזה יש הרבה יועצים שונים ומשונים, שמביאים עצות שונות. שבמהות שלהן, תגרום ללקוח להרגיש מאוד רע מכך שהוא מבטל לך את הפגישה ותגרום לו לאיזו תקווה גדולה אם הוא יגיע לפגישה ותנסה למכור לו את הפגישה בכל מחיר וכולי. ואני לא אכנס כאן כרגע, איך לטרלל לקוחות ואיך לגרום ללקוח דהיינו, לבן אדם, לעשות משהו נגד רצונו בכפייה.

ולכן אני כן אתייחס לעניין בדרך, של מהי התגובה האופטימאלית שאתה אמור להגיב כאשר מישהו מבטל לך פגישה וכיו"ב.

אז נניח שרכשת איזה מוצר באיזה עסק ושילמת עליו וכולי. ואחרי זמן מסוים החלטת שאתה לא רוצה את המוצר ואתה מעוניין להחזיר את המוצר לאותו עסק, בהתאם לחוק הגנת הצרכן ביטול עסקה. והשאלה היא, איך אתה היית רוצה שאותו בעל עסק יתייחס אליך? תשובה: כנראה שהיית רוצה שהוא יהיה נחמד אליך ויאפשר לך לבטל את העסקה בצורה יפה. ואדרבה, ככה הוא ירכוש אצלך נקודות זכות ויגדיל את הסיכוי לכך שתרצה לרכוש ממנו שירותים נוספים בעתיד.

ואם לצורך העניין באת לרכוש איזה מוצר, ודיברת עם המוכר לגבי המוצר המון זמן ואתה עדיין מתלבט לגבי האם לבצע את העסקה, האם היית רוצה שהמוכר ילחץ אותך לקנות או שהוא יתייחס אליך בכבוד ובצורה חברית ויאפשר לך לקבל החלטה רגועה ולבצע עסקה בצורה שאתה שלם איתה? תשובה: היית מעדיף שהמוכר יתייחס אליך כמו לחבר ולא כמו לארנק מהלך.

ואם סגרת עסקה, וחזרת בך אחר כך מסיבה כלשהי, איך היית רוצה שהמוכר יתייחס אליך? תשובה: היית רוצה שהמוכר יתייחס אליך כמו לחבר ושהוא לא יעשה לך ייסורי מצפון ושהוא יגרום לך להרגיש בנוח עם זה שזה לגיטימי לגמרי שאתה חוזר בך ושהוא לא יעשה לך רגשות אשמה וכיו"ב. ולמה? כי ככה מתייחסים לחבר בצורה מכובדת.

במילים אחרות, אם לקוח מבטל לך פגישה, אתה אמור להתייחס לזה כמו לקוח שרצה לרכוש מוצר וחזר בו. האם הגיוני לך לכעוס על הלקוח? האם הגיוני לך שאתה תוציא עצבים על הלקוח, שהחליט שהוא לא רוצה לרכוש את המוצר?

אמת שזה אולי גורם לך לנזק כלכלי, אבל הפתרון לזה, הוא לא דרך לכעוס על הלקוח. יש לזה פתרונות אחרים. ושוב, הגיוני ואנושי שתרגיש כעס כלפי לקוח שמבטל עסקה ולא רוצה לרכוש מוצר, אחרי שהוא שואל אותך כמה שאלות לגבי המוצר ולא רוצה לרכוש. הכל הגיוני ולגיטימי, אבל האם זהו המצב האידיאלי?!

המצב האידיאלי הוא, שאתה תעשה שיווק יותר טוב, ושתהיה לך רשימה המתנה ארוכה מאוד של לקוחות שירצו את השירות שלך, הגיוני שיהיו לך הרבה לקוחות והרבה שירותים והרבה מוצרים, ושאם לקוח מבטל פגישה, שאתה לא תרגיש מכך כמעט שום פגיעה, כי בזמן הזה תוכל להביא לעצמך או לעסק שלך, תועלת אחרת בדרכים אחרות. ולא שאתה תלוי איכשהו בפגישה הזאת.

הגיוני שבמצב האידיאלי, תתייחס ללקוחות שלך, כאל בני אדם, בצורה מכובדת וחברית ואל תכעס על הלקוח שלך, שהוא בן אדם ושלא בא לו כרגע לעשות איתך את הפגישה, מסיבות שלו שהוא לא חייב להצדיק אותן בפניך. תתייחס בכבוד לאדם השני, כמו שהיית רוצה שהוא יתייחס אליך. אל תכפה את עצמך על הלקוח, אל תגרום למישהו לרכוש כי הוא מרגיש רגשות אשמה ורע מולך.

וכמו שאמרתי, באידיאל, תבנה עסק חזק, שיהיו לך המון לקוחות והמון משאבים וכולי, ככה שלא יזיז לך שהלקוח ביטל את הפגישה. וככה תוכל לתת יחס מכובד ללקוח וככה תוכל להגדיל את הסיכוי שהוא ירצה לפגוש אותך שוב.

ובאותו הקשר, כמובן שאם מדובר על ביטול פגישת מכירה, דהיינו, שהלקוח אמור להגיע לפגישה שבה אתה אמור לנסות למכור לו משהו, הרי שבמקרה כזה, ברור שאתה אמור לגרום ללקוח להרגיש בנוח. כי הרכישה אמורה להיות ממקום שהלקוח טוב לו, ממקום שהלקוח מרגיש יחס חברי איתך, שהלקוח מרגיש שעושה לו טוב לפגוש אותך. כי המטרה היא לסגור עסקה ולא רק לסגור פגישה עם הלקוח לצאת ידי חובה של הפגישה. ולכן אם אתה רוצה שפגישת המכירה תצליח, תגרום ללקוח להרגיש בנוח מכך שהוא לא מגיע לפגישה ותגרום לו לרצות להגיע שוב לפגישה אחרת. זה מגדיל את הסיכוי, שבסוף תיסגר עסקה ולא רק פגישה.

כי כדי לסגור עסקה, צריך לשמור על רצף חיובי עם הלקוח, ולהיות עם הלקוח כמה שיותר בהסכמה וכמה שפחות בחוסר הסכמה. ואם תיצור קונפליקט עם הלקוח כאשר הוא לא מגיע לפגישת מכירה, ואם תגרום לו להרגיש רגשות אשמה וכיו"ב, זה כמובן מגדיל את הסיכוי שהוא לא ירצה לסגור איתך עסקה בפגישה. אבל אם תתייחס ללקוח כאל חבר, זה מגדיל את הסיכוי לכך שהוא יסגור אתך עסקה כאשר הוא כן יגיע בהמשך לפגישת המכירה.

נקודה נוספת שצריך להזכיר, היא, שיש אפשרות להגדיר מראש עם הלקוח, דמי ביטול עסקה, שאם הוא מבטל את העסקה, מבטל את הפגישה וכיו"ב, אז יש לו קנס כספי כלשהו. מה שכן, זה מגדיל את הסיכוי לכך, שהלקוח מראש לא ירצה לבצע את העסקה, שהוא יודע שיש קנס כספי על ביטול העסקה. ואפשרי גם שרק אם לקוח מבטל שוב ושוב או רק בזמנים מסוימים להגדיר דמי ביטול עסקה וכיו"ב.

ומה בטוח נכון, שאם יש לך מספיק ביקוש, אז לא תסבול מבעיות כאלו. כי אחד בא ואחד הולך ואתה ממשיך להתקדם קדימה.

ולכן, אם לקוח מבטל לך פגישה או מבטל עסקה וכיו"ב, אז תשאף להגיע למצב האידיאלי, שזה לא מזיז לך ושאתה מגיב בחיוך ובשמחה ושהכל טוב. לא בהכרח קל, אבל זה אפשרי וזה בכל מקרה האידיאל להגיע אליו.
להסכים איך לבטל עסקה למה הוא לא רוצה לרכוש לגרום למישהו להגיע להחליט סיבה איך להחזיר לבצע עסקה להאשים לקנות מוצר להלקות את עצמך איך לא להאשים את עצמי איך לא להאשים את עצמך איך לא לכעוס על עצמי איך לא לכעוס על עצמך איך לא לשכנע לקוח איך לא לשנוא את עצמי איך לא לשנוא את עצמך איך לבטל עסקה איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח להרגיש איך לגרום ללקוח שלך איך להאשים את עצמי איך להאשים את עצמך איך לסגור עסקאות איך לסגור עסקה איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות אני לא אוהב את עצמי אני לא אוהבת את עצמי אני שונא את עצמי אני שונאת את עצמי אשמה ביטול ברגע האחרון של לקוח ביטול עסקה ביטול עסקה על ידי לקוח ביטול פגישה ביטול פגישה על ידי לקוח במה אני לא אוהב את עצמי דמי ביטול עסקה האם אני לא אוהב את עצמי האם אני שונא את עצמי האם לסגור את העסק האשמה עצמית הלקאה עצמית הרגשה הרגשת אשמה ייסורי מצפון ייסורים יסורי מצפון כסף כעס עצמי לא אוהב את עצמי לא אוהבת את עצמי לא לגרום ללקוח להרגיש לא לגרום ללקוח להרגיש ייסורי מצפון לא לגרום ללקוח להרגיש רגשות אשמה לא לגרום ללקוח להרגיש רע לא לעשות ייסורי מצפון ללקוח לבטל לבטל את העסקה לבטל עסקה לגרום ללקוח לגרום ללקוח להרגיש ייסורי מצפון לגרום ללקוח להרגיש רגשות אשמה לגרום ללקוח להרגיש רע לגרום ללקוח שלך לגרום ללקוחות להאשים להאשים את עצמי להאשים את עצמך להלקות את עצמי להלקות את עצמך להרגיש רגש להרגיש רגשות להרגיש רע לכעוס על עצמי לכעוס על עצמך למה אני לא אוהב את עצמי למה אני לא אוהבת את עצמי למה אני שונא את עצמי למה לגרום ללקוח למה להאשים את עצמי למה להאשים את עצמך למה לכעוס על עצמי למה לכעוס על עצמך למה לשנוא את עצמי למה לשנוא את עצמך לסגור לסגור עסקאות לסגור עסקה לעשות ייסורי מצפון ללקוח לקוח לקוח מבטל ברגע האחרון לקוח מבטל עסקה לקוח מבטל פגישה לקוח מבריז לקוח שדופק ברז לקוח שחוזר בו מעסקה לקוח שלא מגיע לפגישה לקוח שמבטל פגישה לקוח שמבטל פגישה ברגע האחרון לקוח שמבריז מפגישה לקוח שרוצה לבטל עסקה לקוחות לשכנע לקוח לשכנע לקוח להרגיש רע לשכנע לקוח שלך לשכנע לקוחות לשנוא את עצמי לשנוא את עצמך מצפון מתי אני לא אוהב את עצמי מתי אני שונא את עצמי מתי להאשים את עצמי מתי לסגור עסקה מתי לשנוא את עצמך סגירת עסקאות סגירת עסקה עסק עסקה עסקים פגישה פגישות קנס כספי קנס כספי על ביטול העסקה קנס כספי על ביטול עסקה רגש רגשות רגשות אשם רגשות אשמה רוצה לבטל רצון שונא את עצמי שונאת את עצמי שנאה עצמית תחושה תחושות תחושת אשמה
אלוהים בוחר את המציאות רק בנפרדות, תפישת הבחירה של אלוהים מהאחדות
אלוהים בוחר את המציאות רק בנפרדות, תפישת הבחירה של אלוהים מהאחדות
...היה נמצא באחדות מוחלטת עם המציאות, לא הייתה לו כלל היכולת לזהות משהו כרע. רק מהפרספקטיבה של ישות נפרדת, המציאות עשויה להיראות חסרה או שלמה, טובה או רעה. מה ההבדל בין הפרספקטיבה של הנפרדות לפרספקטיבה של האחדות? אליעד מדגיש שיש הבדל מהותי בין שתי הפרספקטיבות הללו: הפרספקטיבה של הנפרדות - האדם חווה עצמו כנפרד מהמציאות, הוא מרגיש שחסרים לו דברים, הוא רוצה דברים, והוא חווה בחירה והחלטות באופן ממשי. הפרספקטיבה של האחדות - האדם חווה עצמו כדבר אחד עם כל המציאות, ולכן לא יכול לחוות שום רצון, בחירה, חיסרון...
צמחונות, להיות צמחוני, אכילת בשר, קניבליזם, קניבלים, אכזריות, לחיות כמו חיה, רגשות של צמחים, רגשות של דומם
...של חיים. אם אדם אומר שזה לא מוסרי לאכול חיה כי היא סובלת, הוא צריך להסביר מדוע צמח לא סובל או למה הסבל של הצמח פחות חשוב. למה קניבליזם לא מקובל למרות שכולנו יצורים חיים? ההרצאה ממשיכה לדון בשאלה החשובה הבאה: אם אין הבדל מהותי בין צמחים, חיות ובני אדם, מדוע קניבליזם נתפס כדבר לא מוסרי? אליעד מסביר שהסיבה היחידה שקניבליזם אינו מקובל בחברה שלנו היא לא כי באמת יש הבדל אובייקטיבי מהותי, אלא כי החברה קבעה חוק שאוסר על זה. הוא נותן דוגמה לכך שבהיסטוריה היו מקרים של קניבליזם במצבי קיצון, כאשר לא היה מספיק...
בעיות בחינוך ילדים, איך לחנך ילדים מתבגרים, בן לא רוצה לעבוד, חוסר כיוון בחיים, גר אצל ההורים, חוסר מוטיבציה לעבוד, חוסר חשק לעבוד, הורים וילדים, אמא דואגת לילדים
בעיות בחינוך ילדים, איך לחנך ילדים מתבגרים, בן לא רוצה לעבוד, חוסר כיוון בחיים, גר אצל ההורים, חוסר מוטיבציה לעבוד, חוסר חשק לעבוד, הורים וילדים, אמא דואגת לילדים
...האם להורה יש אחריות לכך שהילד הגיע למצב הנוכחי? אליעד מציין שגם להורה יש חלק במצב, משום שההורה משמש דוגמה אישית, ובדרך זו משדר מסר שהבן קולט. אם ההורה בעצמו לא עקבי ולא לוקח אחריות על החיים שלו במלואה, הבן ילמד את ההתנהגות הזו ויחקה אותה. לכן, כדי ליצור שינוי אמיתי, ההורה צריך קודם כל להתבונן בעצמו ולשנות את הגישה שלו כלפי המציאות וכלפי האחריות האישית. לסיכום, אליעד מציע להורה להבין את שורש הבעיה, להחליט אם הוא מוכן לקבל את המצב או שהוא רוצה באמת לשנותו, ולפעול בהתאם להחלטה זו בצורה עקבית וברורה...
ניתוח סיטואציה רגשית, מוכר שמתחרט על העסקה, ניהול משא ומתן, מוכר שחוזר בו, מוכר שרוצה לבטל את העסקה, ערך סנטימנטלי, רגשות אשמה, כעס עצמי, מרגיש אגואיסט, חרטה על עסקה, ביטול עסקה
ניתוח סיטואציה רגשית, מוכר שמתחרט על העסקה, ניהול משא ומתן, מוכר שחוזר בו, מוכר שרוצה לבטל את העסקה, ערך סנטימנטלי, רגשות אשמה, כעס עצמי, מרגיש אגואיסט, חרטה על עסקה, ביטול עסקה
... הקונה עצמו אולי היה מבין שזה חלק מהחיים ולא היה דורש בחזרה את הפריט לאחר שמכר אותו. לבחון אם הרגשת האשמה נובעת מדימוי עצמי שלילי של אגואיסט, או ממחשבות לא רציונליות על נזקים שלא באמת מתרחשים. לדוגמה, אליעד מביא סיטואציה ...
למה מישהו מאשים אותך במה שלא עשית? למה מישהו תוקף אותך? למה מישהו כועס אותך? למה מישהו לא מרוצה ממך? למה מישהו מעליב אותך? ההגנה הכי טובה היא התקפה, רגשות אשמה, איך לא להאשים את עצמך? איך לא לקחת דברים באופן אישי? מערכות יחסים
...טעו או עשו משהו לא נכון. הם יכולים, לדוגמה, להמציא סיפורים ולהאשים אותך שהתנהגת בצורה לא מכובדת, או לטעון שעשית דברים שמעולם לא עשית. כל זאת רק כדי להגן על עצמם מפני הביקורת הפנימית שלהם ומפני הכאב שהם מרגישים כשעליהם להודות בטעותם. איך לא להאשים את עצמך כשמאשימים אותך? חשוב להבין שכאשר מישהו מאשים אותך במשהו שלא עשית, אתה לא צריך לקחת את הדברים באופן אישי. עליך לזכור שהאדם האחר נמצא במצב רגשי לא נוח, והוא פועל מתוך מנגנון הגנה, ולא בהכרח מתוך כוונה רעה כלפיך. כשאתה מבין שמדובר במנגנון הגנה, אתה...
אהבה עצמית - איך לאהוב את עצמך? למה שהאדם יאהב את עצמו?
...אשמה = אהבה עצמית שאינה תלויה בדבר. ואיך חוזרים לנקודת ההתחלה? תשובה: על ידי התבוננות פנימית של האדם על עצמו, בצורה שכבר ביארתי במקומות אחרים. כאשר האדם מתבונן פנימה על עצמו ויודע על עצמו הכל = מבין את עצמו בשלמות, על ידי זה ההלקאה העצמית נעלמת ובמקומה חוזרת האהבה העצמית שכבר קיימת באדם עצמו מטבע מהותו. כאשר האדם מבין את עצמו = מבין למה הוא רוצה את רצונותיו, למה הוא חושב את מחשבותיו, למה הוא בוחר את בחירותיו, על ידי זה הכעס העצמי נעלם, והאדם פתאום אוהב את עצמו בלי סיבה. אין צורך בסיבה כדי לאהוב...
רגשות / מעשים / אושר - האם אתה מאושר ממה שאתה עושה?
...שהוא מקבל, מושפעות מהסביבה שלו, על ידי זה האדם מקבל את עצמו כפי שהוא, מאחר שהוא לא מצפה מעצמו להיות מה שהוא לא יכול להיות. כפי שאמרנו, יותר מאשר חשוב מה האדם עושה, חשוב מה הוא מרגיש לגבי מה שהוא עושה. האם זה מרגיש לו טוב? האם זה מרגיש לו אמיתי? וכולי. העיקר שבו צריך להתמקד האדם, הוא בלימוד היכולות האישיות שלו והמגבלות שלו. כאשר האדם מבין בשלמות מה בדיוק בשליטתו ומה לא, על ידי זה הוא מסוגל לממש את הפוטנציאל שלו בשלמות, ולהיות באהבה ובקבלה עצמית מושלמת של עצמו מול עצמו. ברמה המעשית: שב עם עצמך ותנסה...
סליחה / לדון לכף זכות - איך לסלוח וללמד זכות? איך להתגבר על רצון לנקמה?
...שינוי. להרגיש תחושה של הכל טוב גמור ללא שום רע כלל. לסלוח = לאהוב = להרגיש טוב = שלמות = אחדות = טוב. מריבה = פירוד = נפרדות = להרגיש רע = מחלוקת = רע. השאלה הנשאלת היא, איך מגיעים לזה באמת? מי שיתבונן יראה, כי שימוש בפסיכולוגיה הפוכה נגד הכעס לא באמת מועיל. זא השיטה של אל תכעס כדי לא לפגוע בעצמך, ותסלח כדי להרגיש טוב, השיטה הזאת לא ממש עוזרת. כי בתוך תוכו האדם עדין מרגיש מרירות. להרגיש טוב באמת ולסלוח באמת פירושו להרגיש אהבה וקבלה אמיתית. זא לא מספיק לא לכעוס ולהיות אדיש כלפי חוץ וממורמר מבפנים...
הלקאה עצמית / דיכוי עצמי. איך להתגבר על דיכוי עצמי דיכאון ועצבות, בעקבות טעות?
...את ההיגיון במה שהוא עשה ומשום כך הוא מלקה את עצמו. אם היה האדם מבין את ההיגיון במה שהוא עשה, הרי שהוא לא היה מלקה את עצמו ולא היה כועס על עצמו. כדי להימנע מהלקאה עצמית ומעצבות בעקבות טעויות, על האדם לחקור את השורש של הטעות ולהבין מדוע היא נוצרה. כאשר האדם מבין את הסיבה האמיתית שבגללה הטעות נוצרה, על ידי זה הוא מסוגל להתקדם קדימה אל מציאות טובה יותר. ברמה המעשית: במקום להלקות את עצמך ובמקום ליפול לעצבות ולרגשות אשם בעקבות טעויות שונות, פשוט תחקור את השכל ואת ההיגיון שיצר את האירוע שהתרחש. כאשר תבין...
דיכאון / עצבות - מה טוב בדיכאון ובעצבות? איך להתמודד עם עצבות ודיכאון?
...ולהפוך אותה לשמחה, על ידי חיפוש האמת. ונסביר: שלב ראשון על האדם לא לכעוס על עצמו על כך שהוא בעצבות. ועל האדם להבין מדוע הוא בעצבות, ולהבין שהסיבה האמיתית לכך שהוא בעצבות, היא משום שהעצבות גורמת לו להרגיש טוב יותר עם עצמו. מאחר שהיא מאפשרת לו לבטא את עצמו בלי להילחם בעצמו. ובשלב הראשון על האדם להבין, שמה שהוא באמת רוצה, זה להרגיש כמה שיותר טוב, ושהסיבה היחידה שבגללה הוא בעצבות, היא רק בגלל שהוא רוצה להרגיש טוב יותר. ואחרי שהאדם מבין שמה שהוא באמת רוצה זה להרגיש טוב יותר, עכשיו על האדם להמשיך לנסות...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לקוח מבריז, לקוח שמבטל פגישה ברגע האחרון, לקוח שמבריז מפגישה, לקוח שלא מגיע לפגישה, לקוח שדופק ברז, לקוח שרוצה לבטל עסקה, לקוח שחוזר בו מעסקה, ביטול פגישה על ידי לקוח, ביטול עסקה על ידי לקוח, לסגור עסקה, לא לגרום ללקוח להרגיש רע, לא לעשות ייסורי מצפון ללקוח, לא לגרום ללקוח להרגיש רגשות אשמה, לא לגרום ללקוח להרגיש ייסורי מצפון, קנס כספי על ביטול עסקה, דמי ביטול עסקה, לקוח מבטל עסקה, לקוח מבטל פגישה, לקוח מבטל ברגע האחרון, ביטול ברגע האחרון של לקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: תחושת אשמה, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בדידות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: תחושת אשמה, איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למצוא זוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך להיות מאושר ושמח? איך לעשות יותר כסף? איך לשתול מחשבות? איך לנהל את הזמן? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור אהבה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בזוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש אמת מוחלטת? למה לא להתאבד? מה המשמעות של החיים? מי ברא את אלוהים? האם יש או אין אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? האם המציאות היא טובה או רעה? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע וסבל בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להנות בחיים? למה העולם קיים? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? איך להיות מאושר? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר אישי, אימון אישי בסקייפ, אימון אישי להפרעות קשב וריכוז בנושאי תחושת אשמה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2656 שניות - עכשיו 20_08_2025 השעה 19:45:12 - wesi1