אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה עסקים ✔לקוח מבריז, לקוח שמבטל פגישה ברגע האחרון, לקוח שמבריז מפגישה, לקוח שלא מגיע לפגישה, לקוח שדופק ברז, לקוח שרוצה לבטל עסקה, לקוח שחוזר בו...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 לקוח מבריז, לקוח שמבטל פגישה ברגע האחרון, לקוח שמבריז מפגישה, לקוח שלא מגיע לפגישה, לקוח שדופק ברז, לקוח שרוצה לבטל עסקה, לקוח שחוזר בו מעסקה, ביטול פגישה על ידי לקוח, ביטול עסקה על ידי לקוח, לסגור עסקה, לא לגרום ללקוח להרגיש רע, לא לעשות ייסורי מצפון ללקוח, לא לגרום ללקוח להרגיש רגשות אשמה, לא לגרום ללקוח להרגיש ייסורי מצפון, קנס כספי על ביטול עסקה, דמי ביטול עסקה, לקוח מבטל עסקה, לקוח מבטל פגישה, לקוח מבטל ברגע האחרון, ביטול ברגע האחרון של לקוח
כאן נדבר על נושא של ביטול עסקה / ביטול פגישה / ביטול רכישה וכיו"ב, על ידי לקוח. או לקוח ששואל הרבה שאלות ולא רוצה לקנות וכיו"ב. איך הכי נכון להגיב במצבים כאלו וכולי.

ולצורך העניין נתחיל דרך השאלה, של מה לעשות אם לקוח מבטל לך פגישה וכיו"ב. כגון לדוגמה שלמרות שאתה מתאם איתו פגישה ולמרות שאתה אולי ווידאת את ההגעה של הלקוח לפגישה וכיו"ב, למרות הכל מסיבה כלשהי, במקרה הטוב הלקוח מעדכן, שלא מסתדר לו להגיע לפגישה ובמקרה הפחות טוב, הלקוח מבריז ולא מגיע לפגישה. מה לעשות במקרה כזה ואיך להגיב ללקוח.

וכאן צריכים לעשות הפרדה בין 2 פירושים של השאלה הזאת:

פירוש 1 - אם הלקוח מבטל לך פגישה, ואתה רוצה לעשות הכל כדי שהוא יפגוש אותך וכדי לא להפסיד את הפגישה וכדי שהפגישה תתקיים בכל מקרה לא משנה מה, אז במקרה כזה, מה הכי כדאי לך לעשות?!

פירוש 2 - במידה והלקוח מבטל לך פגישה, מה התגובה האידיאלית שלך לאירוע כזה באופן כללי. בלי להניח שאתה אמור לרצות שהלקוח יגיע לפגישה בכל מקרה.

אז לגבי הפירוש של מה לעשות אם לקוח מבטל לך פגישה, איך לגרום לו להגיע לפגישה בכל דרך אפשרית? לזה יש הרבה יועצים שונים ומשונים, שמביאים עצות שונות. שבמהות שלהן, תגרום ללקוח להרגיש מאוד רע מכך שהוא מבטל לך את הפגישה ותגרום לו לאיזו תקווה גדולה אם הוא יגיע לפגישה ותנסה למכור לו את הפגישה בכל מחיר וכולי. ואני לא אכנס כאן כרגע, איך לטרלל לקוחות ואיך לגרום ללקוח דהיינו, לבן אדם, לעשות משהו נגד רצונו בכפייה.

ולכן אני כן אתייחס לעניין בדרך, של מהי התגובה האופטימאלית שאתה אמור להגיב כאשר מישהו מבטל לך פגישה וכיו"ב.

אז נניח שרכשת איזה מוצר באיזה עסק ושילמת עליו וכולי. ואחרי זמן מסוים החלטת שאתה לא רוצה את המוצר ואתה מעוניין להחזיר את המוצר לאותו עסק, בהתאם לחוק הגנת הצרכן ביטול עסקה. והשאלה היא, איך אתה היית רוצה שאותו בעל עסק יתייחס אליך? תשובה: כנראה שהיית רוצה שהוא יהיה נחמד אליך ויאפשר לך לבטל את העסקה בצורה יפה. ואדרבה, ככה הוא ירכוש אצלך נקודות זכות ויגדיל את הסיכוי לכך שתרצה לרכוש ממנו שירותים נוספים בעתיד.

ואם לצורך העניין באת לרכוש איזה מוצר, ודיברת עם המוכר לגבי המוצר המון זמן ואתה עדיין מתלבט לגבי האם לבצע את העסקה, האם היית רוצה שהמוכר ילחץ אותך לקנות או שהוא יתייחס אליך בכבוד ובצורה חברית ויאפשר לך לקבל החלטה רגועה ולבצע עסקה בצורה שאתה שלם איתה? תשובה: היית מעדיף שהמוכר יתייחס אליך כמו לחבר ולא כמו לארנק מהלך.

ואם סגרת עסקה, וחזרת בך אחר כך מסיבה כלשהי, איך היית רוצה שהמוכר יתייחס אליך? תשובה: היית רוצה שהמוכר יתייחס אליך כמו לחבר ושהוא לא יעשה לך ייסורי מצפון ושהוא יגרום לך להרגיש בנוח עם זה שזה לגיטימי לגמרי שאתה חוזר בך ושהוא לא יעשה לך רגשות אשמה וכיו"ב. ולמה? כי ככה מתייחסים לחבר בצורה מכובדת.

במילים אחרות, אם לקוח מבטל לך פגישה, אתה אמור להתייחס לזה כמו לקוח שרצה לרכוש מוצר וחזר בו. האם הגיוני לך לכעוס על הלקוח? האם הגיוני לך שאתה תוציא עצבים על הלקוח, שהחליט שהוא לא רוצה לרכוש את המוצר?

אמת שזה אולי גורם לך לנזק כלכלי, אבל הפתרון לזה, הוא לא דרך לכעוס על הלקוח. יש לזה פתרונות אחרים. ושוב, הגיוני ואנושי שתרגיש כעס כלפי לקוח שמבטל עסקה ולא רוצה לרכוש מוצר, אחרי שהוא שואל אותך כמה שאלות לגבי המוצר ולא רוצה לרכוש. הכל הגיוני ולגיטימי, אבל האם זהו המצב האידיאלי?!

המצב האידיאלי הוא, שאתה תעשה שיווק יותר טוב, ושתהיה לך רשימה המתנה ארוכה מאוד של לקוחות שירצו את השירות שלך, הגיוני שיהיו לך הרבה לקוחות והרבה שירותים והרבה מוצרים, ושאם לקוח מבטל פגישה, שאתה לא תרגיש מכך כמעט שום פגיעה, כי בזמן הזה תוכל להביא לעצמך או לעסק שלך, תועלת אחרת בדרכים אחרות. ולא שאתה תלוי איכשהו בפגישה הזאת.

הגיוני שבמצב האידיאלי, תתייחס ללקוחות שלך, כאל בני אדם, בצורה מכובדת וחברית ואל תכעס על הלקוח שלך, שהוא בן אדם ושלא בא לו כרגע לעשות איתך את הפגישה, מסיבות שלו שהוא לא חייב להצדיק אותן בפניך. תתייחס בכבוד לאדם השני, כמו שהיית רוצה שהוא יתייחס אליך. אל תכפה את עצמך על הלקוח, אל תגרום למישהו לרכוש כי הוא מרגיש רגשות אשמה ורע מולך.

וכמו שאמרתי, באידיאל, תבנה עסק חזק, שיהיו לך המון לקוחות והמון משאבים וכולי, ככה שלא יזיז לך שהלקוח ביטל את הפגישה. וככה תוכל לתת יחס מכובד ללקוח וככה תוכל להגדיל את הסיכוי שהוא ירצה לפגוש אותך שוב.

ובאותו הקשר, כמובן שאם מדובר על ביטול פגישת מכירה, דהיינו, שהלקוח אמור להגיע לפגישה שבה אתה אמור לנסות למכור לו משהו, הרי שבמקרה כזה, ברור שאתה אמור לגרום ללקוח להרגיש בנוח. כי הרכישה אמורה להיות ממקום שהלקוח טוב לו, ממקום שהלקוח מרגיש יחס חברי איתך, שהלקוח מרגיש שעושה לו טוב לפגוש אותך. כי המטרה היא לסגור עסקה ולא רק לסגור פגישה עם הלקוח לצאת ידי חובה של הפגישה. ולכן אם אתה רוצה שפגישת המכירה תצליח, תגרום ללקוח להרגיש בנוח מכך שהוא לא מגיע לפגישה ותגרום לו לרצות להגיע שוב לפגישה אחרת. זה מגדיל את הסיכוי, שבסוף תיסגר עסקה ולא רק פגישה.

כי כדי לסגור עסקה, צריך לשמור על רצף חיובי עם הלקוח, ולהיות עם הלקוח כמה שיותר בהסכמה וכמה שפחות בחוסר הסכמה. ואם תיצור קונפליקט עם הלקוח כאשר הוא לא מגיע לפגישת מכירה, ואם תגרום לו להרגיש רגשות אשמה וכיו"ב, זה כמובן מגדיל את הסיכוי שהוא לא ירצה לסגור איתך עסקה בפגישה. אבל אם תתייחס ללקוח כאל חבר, זה מגדיל את הסיכוי לכך שהוא יסגור אתך עסקה כאשר הוא כן יגיע בהמשך לפגישת המכירה.

נקודה נוספת שצריך להזכיר, היא, שיש אפשרות להגדיר מראש עם הלקוח, דמי ביטול עסקה, שאם הוא מבטל את העסקה, מבטל את הפגישה וכיו"ב, אז יש לו קנס כספי כלשהו. מה שכן, זה מגדיל את הסיכוי לכך, שהלקוח מראש לא ירצה לבצע את העסקה, שהוא יודע שיש קנס כספי על ביטול העסקה. ואפשרי גם שרק אם לקוח מבטל שוב ושוב או רק בזמנים מסוימים להגדיר דמי ביטול עסקה וכיו"ב.

ומה בטוח נכון, שאם יש לך מספיק ביקוש, אז לא תסבול מבעיות כאלו. כי אחד בא ואחד הולך ואתה ממשיך להתקדם קדימה.

ולכן, אם לקוח מבטל לך פגישה או מבטל עסקה וכיו"ב, אז תשאף להגיע למצב האידיאלי, שזה לא מזיז לך ושאתה מגיב בחיוך ובשמחה ושהכל טוב. לא בהכרח קל, אבל זה אפשרי וזה בכל מקרה האידיאל להגיע אליו.
לא רוצה לקנות חייב חוויה לא אוהבת את עצמי חוסר הסכמה לגרום לו ל לקנות להחזיר להתקדם חוויות זמן אני לא אוהב את עצמי אני לא אוהבת את עצמי אני שונא את עצמי אני שונאת את עצמי אשם אשמה ביטול ברגע האחרון של לקוח ביטול עסקה ביטול עסקה על ידי לקוח ביטול פגישה ביטול פגישה על ידי לקוח דמי ביטול עסקה האשמה עצמית הלקאה עצמית הרגשה חוויה חוויות ייסורי מצפון ייסורים יסורי מצפון כסף כעס עצמי לא אוהב את עצמי לא אוהבת את עצמי לא לגרום לא לגרום ללקוח להרגיש לא לגרום ללקוח להרגיש ייסורי מצפון לא לגרום ללקוח להרגיש רגשות אשמה לא לגרום ללקוח להרגיש רע לא להאשים את עצמי לא להאשים את עצמך לא לכעוס על עצמי לא לכעוס על עצמך לא לעשות לא לעשות ייסורי מצפון ללקוח לא לשנוא את עצמי לא לשנוא את עצמך לבטל לבטל עסקה לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח להרגיש לגרום ללקוח להרגיש ייסורי מצפון לגרום ללקוח להרגיש רגשות אשמה לגרום ללקוח להרגיש רע לגרום ללקוחות להאשים להאשים את עצמי להאשים את עצמך להלקות את עצמי להלקות את עצמך להרגיש להרגיש רגש להרגיש רגשות להרגיש רע לכעוס על עצמי לכעוס על עצמך לסגור לסגור עסקאות לסגור עסקה לעשות ייסורי מצפון ללקוח לקוח לקוח מבטל ברגע האחרון לקוח מבטל עסקה לקוח מבטל פגישה לקוח מבריז לקוח שדופק ברז לקוח שחוזר בו מעסקה לקוח שלא מגיע לפגישה לקוח שמבטל פגישה לקוח שמבטל פגישה ברגע האחרון לקוח שמבריז מפגישה לקוח שרוצה לבטל עסקה לקוחות לשכנע לקוח לשכנע לקוח להרגיש רע לשכנע לקוחות לשנוא את עצמי לשנוא את עצמך מצפון סגירת עסקאות סגירת עסקה עסק עסקה עסקים פגישה פגישות קנס כספי קנס כספי על ביטול עסקה רגישות רגש רגשות רגשות אשם רגשות אשמה רוצה לבטל רצון שונא את עצמי שונאת את עצמי שנאה עצמית תחושה תחושות
מהו השקר של העסקים הגדולים? האם באמת עסקים גדולים מעסיקים המון עובדים? למי המדינה צריכה לדאוג? עסקים קטנים, שולמנים, ביטוח לאומי לעצמאים, זכויות עצמאים בביטוח לאומי, פיצוי לעסקים קטנים, פיצוי לעסקים גדולים, עידוד תחרות במשק
מהו השקר של העסקים הגדולים? האם באמת עסקים גדולים מעסיקים המון עובדים? למי המדינה צריכה לדאוג? עסקים קטנים, שולמנים, ביטוח לאומי לעצמאים, זכויות עצמאים בביטוח לאומי, פיצוי לעסקים קטנים, פיצוי לעסקים גדולים, עידוד תחרות במשק
... השקר של העסקים הגדולים? האם באמת עסקים גדולים מעסיקים המון עובדים? למי המדינה צריכה לדאוג? עסקים קטנים, שולמנים, ביטוח לאומי לעצמאים, זכויות עצמאים בביטוח לאומי, פיצוי לעסקים קטנים, פיצוי לעסקים גדולים, עידוד תחרות במשק מהו השקר של העסקים הגדולים? האם באמת עסקים גדולים מעסיקים המון עובדים? המציאות הכלכלית כיום מציעה תמונה שבה המדינה מסייעת לעסקים הגדולים מתוך ההנחה שהם מפרנסים המוני עובדים ושהם חיוניים לכלכלה. אך האם באמת עסקים גדולים הם המפרנסים את מרבית העובדים, או שמא מדובר בטענה לא מדויקת שנועדה לשרת אינטרסים פוליטיים וכלכליים? בשיחה זו, אליעד בוחן את המניפולציות שמסתתרות מאחורי התמיכה בעסקים הגדולים וההשלכות של אותה עדיפות על פני עסקים קטנים. מהו עסק גדול ומדוע הוא מקבל סיוע מיוחד? עסק גדול מוגדר לעיתים קרובות כעסק המעסיק מספר רב של עובדים. בעסקים קטנים, לדוגמה, עשוי להיות אינסטלטור עצמאי העובד לבדו ללא עובדים כלל. לעומת זאת, עסקים גדולים, כמו רשתות אופנה או חברות טכנולוגיה, עשויים להעסיק אלפי עובדים. על פי הטענה הרווחת, המדינה צריכה לסייע לעסקים הגדולים, כי הם מעניקים פרנסה למאות או אלפי משפחות. כל פיטורין או פשיטת רגל של עסק כזה עלולים לגרום למשבר כלכלי רחב היקף. האם עסקים גדולים באמת מחזיקים את המשק? הטענה המרכזית שעומדת מאחורי התמיכה בעסקים גדולים היא שהקריסה שלהם תוביל לאובדן פרנסה למאות או אלפי עובדים בבת אחת, דבר שיגרום למשבר חברתי וכלכלי. אך אליעד מציין כי אין הכרח שהמצב יהיה כזה. אם עסק גדול כמו רשת בגדים המעסיקה אלפי עובדים ייסגר, עובדים אלו לא יישארו מובטלים. כל עוד יש ביקוש למוצר או לשירות, השוק ימצא דרכים להחיות את הענף עם עסקים קטנים שיתפסו את מקומם, וכך העובדים ימצאו עבודה חדשה באותו תחום. מדוע המדינה מעדיפה עסקים גדולים? הסיבה האמיתית לכך שהמדינה מעניקה עדיפות לעסקים הגדולים אינה בהכרח מתוך דאגה לעובדים, אלא בגלל כוחם הכלכלי, הפוליטי והלוביסטי. בעלי העסקים הגדולים נוטים להיות מקושרים למקבלי החלטות, והם מסוגלים להפעיל לחצים כדי לקבל הטבות מס והעדפות כלכליות. כלומר, ההעדפה לעסקים הגדולים נובעת ממניעים של השפעה פוליטית ולא מתוך דאגה אמיתית לרווחת העובדים. השלכות התמיכה בעסקים גדולים תמיכה בעסקים גדולים אינה תמיד משרתת את טובת הציבור. אליעד מציין כי כאשר המדינה מעניקה סיוע לעסקים גדולים, היא למעשה מחזקת את המונופולים ומפחיתה את התחרות בשוק. הריכוזיות במשק פוגעת בצרכנים, שכן כאשר יש מעט חברות בשוק, הן יכולות להעלות מחירים ולשלוט בתנאי ... אין תחרות. למה עדיף לתמוך בעסקים קטנים? 1. יותר תחרות = מחירים נמוכים יותר: כאשר יש יותר
ניהול עסקים, למה עסקים טובים נסגרים? איך מומחה בתחומו יכול להיכשל בעסקים? למה אנשי מקצוע מומחים לא מתפרנסים? איך שף מוצלח פושט רגל? למה מסעדות נסגרות? טעויות בפתיחת עסק, להיות עצמאי או להיות שכיר, טעויות של עסקים
ניהול עסקים, למה עסקים טובים נסגרים? איך מומחה בתחומו יכול להיכשל בעסקים? למה אנשי מקצוע מומחים לא מתפרנסים? איך שף מוצלח פושט רגל? למה מסעדות נסגרות? טעויות בפתיחת עסק, להיות עצמאי או להיות שכיר, טעויות של עסקים
... עסקים, למה עסקים טובים נסגרים? איך מומחה בתחומו יכול להיכשל בעסקים? למה אנשי מקצוע מומחים לא מתפרנסים? איך שף מוצלח פושט רגל? למה מסעדות נסגרות? טעויות בפתיחת עסק, להיות עצמאי או להיות שכיר, טעויות של עסקים איך יכול להיות ששף מוצלח פושט רגל? כאשר אדם מאוד מצליח ... איך יכול להיות שמסעדה שלו תיכשל? השאלה הזו מתעוררת כשיש פער בין היכולת המקצועית של אדם לבין יכולתו לנהל עסק בצורה מוצלחת. העניין הוא שכדי להצליח בעסק לא מספיק להיות טוב בתחום מסוים. יש צורך בידע נוסף שאינו קשור ישירות למקצוע שבו אתה עוסק. כמו לדוגמה, שף שמצליח מאוד בתחום האוכל, אך נכשל בניהול מסעדה בגלל חוסר ידע בניהול עסקי. מהם שלושת התנאים להצלחה בעסק? כדי להצליח בכל תחום, שלושה תנאים נדרשים: ידע, יכולת ורצון. כל אחד ... - גם אז לא תצליח. כדי להצליח עליך לשלב בין שלושת המרכיבים: ידע, יכולת ורצון. היכן מסתתרת הבעיה של בעלי העסקים המומחים? הבעיה שהרבה אנשים שמצליחים בתחום מסוים כמו שף טוב או בעלי מקצוע אחרים, נכנסים לעסק ונתקלים בכישלון, היא שהם לא מבינים שהידע במקצוע שלהם הוא רק חלק מהתמונה. למרות שהשף יכול להיות מצוין במקצועו, הוא יכול להיכשל בניהול העסק אם אין לו את הידע הניהולי הנדרש. ניהול עסק דורש יכולות נוספות כמו שיווק, ניהול עובדים, תמחור המוצר ויכולת גיוס לקוחות - כל אלה הם חלק בלתי נפרד מהצלחה בעסק. למה שף טוב לא בהכרח יצליח בעסק? שף שמוכר אוכל מצוין לא בהכרח יצליח בניהול מסעדה אם הוא לא מבין איך ... את המנות נכון, איך לשווק את המסעדה ולמשוך לקוחות, ואיך לנהל את הצוות בצורה אפקטיבית. זהו המפתח להצלחה בעסק: לא די בכישרון המקצועי בלבד. תהליך ניהול עסק מצליח כולל מיומנויות רבות מעבר למקצוע עצמו. טעויות נפוצות של בעלי עסקים רבים מבעלי העסקים המתחילים עושים את הטעות להאמין שהם יכולים להצליח בעסק רק כי הם טובים במקצועם. אם אתה שף טוב מאוד, זה לא בהכרח אומר שתצליח בפתיחת מסעדה. המיומנות בניהול עסק היא קריטית לא פחות מהכישרון המקצועי שלך. תחום אחד בו אפשר להיתקל בבעיה כזו הוא היכולת לשווק את העסק ולהביא לקוחות. אם לא תדע כיצד למכור את המוצר שלך ולהגיע אל הלקוחות ... להיות המהלך הנכון. כעצמאי, אתה לא רק אחראי על העבודה המקצועית שלך, אלא גם על כל ההיבטים הניהוליים של העסק, וזה יכול להוות אתגר גדול אם אתה לא מיומן בזה. לפעמים, הדרך הטובה ביותר היא להיות שותף בעסק, כשמישהו אחר מנהל את התחום העסקי, ואתה ממקד את עצמך במקצוע שבו אתה מצטיין. האם הביטחון העצמי יכול ... עצמי מופרז, שגורם להם לחשוב שהם מצליחים גם בתחומים אחרים. שף מצוין שמצליח מאוד במטבח, יחשוב שגם ניהול עסק יצליח לו באופן טבעי. זהו ביטחון עצמי שקרי, שמוביל אותם למקום של כישלון בעסק. עליהם להבין שהצלחה בתחום אחד אינה מבטיחה הצלחה גם בתחום ניהול העסק. סיכום לסיכום, הצלחה בתחום אחד לא מבטיחה בהכרח הצלחה בעסק. כדי להצליח כעצמאי או בבעלותו של עסק, יש צורך לא רק בכישורים המקצועיים אלא גם בידע הניהולי שכולל מיומנויות ...
הצלחה בעסקים, איך לפתח קריירה? איך לפתח עסק מצליח? טעויות בהקמת עסק, איך להתקדם בעבודה? למה עסקים נכשלים? למה עסקים לא מצליחים? טעויות של אנשי מקצוע, לעשות כסף מאומנות, איך לנהל עסק? איך מנהלים עסקים? אימון להקמת עסק
הצלחה בעסקים, איך לפתח קריירה? איך לפתח עסק מצליח? טעויות בהקמת עסק, איך להתקדם בעבודה? למה עסקים נכשלים? למה עסקים לא מצליחים? טעויות של אנשי מקצוע, לעשות כסף מאומנות, איך לנהל עסק? איך מנהלים עסקים? אימון להקמת עסק
... בעסקים, איך לפתח קריירה? איך לפתח עסק מצליח? טעויות בהקמת עסק, איך להתקדם בעבודה? למה עסקים נכשלים? למה עסקים לא מצליחים? טעויות של אנשי מקצוע, לעשות כסף מאומנות, איך לנהל עסק? איך מנהלים עסקים? אימון להקמת עסק מהי הטעות הגדולה ביותר של אנשי מקצוע הרוצים לפתוח עסק? במהלך ההרצאה, אליעד כהן מסביר את הטעויות הנפוצות של אנשי מקצוע שמעוניינים לפתוח עסק עצמאי. על פי אליעד, הטעות הגדולה ביותר היא ההנחה שניהול עסק מסתכם רק ביכולות המקצועיות של בעל העסק . לדוגמה, אדם שהוא צייר מוכשר או מתכנת מבריק עשוי להאמין כי הצלחה עסקית תלויה רק במיומנות האישית שלו במלאכת הציור או התכנות. אולם, על פי אליעד, עסק מצליח חייב לכלול הרבה יותר ממחלקת ייצור בלבד. העסק צריך לפעול בכמה תחומים בו זמנית: שיווק, פרסום, גבייה, גיוס עובדים, יחסי ציבור ועוד. אם בעל העסק מתמקד אך ורק במקצוע שלו, הוא עלול להחמיץ את הצורך בפונקציות אחרות הנדרשות להצלחת העסק. לדוגמה, אם הצייר או המתכנת ישקיעו את כל זמנם בכדי לפתח את המוצר המושלם, הם לא ישקיעו מספיק בשיווק או בשירות לקוחות, מה שיפגע בהצלחת העסק. מדוע אי אפשר להשקיע רק במחלקת היצור? אליעד מסביר שלעסק מצליח יש כמה מחלקות, ולא ניתן להסתפק רק בהשקעה במחלקת ... לא רק בפיתוח המוצר אלא גם בשיווק, פרסום, גבייה, הכשרת עובדים ועוד. אם לא תהיה השקעה בשיווק, בלקוחות וביחסי ציבור, המוצר הטוב ביותר לא יביא בהכרח להצלחה עסקית. כיצד לפתור את הבעיה ולהתמקד בעוד תחומים? ישנן כמה דרכים להתמודד עם הבעיה ולהפוך את העסק להצלחה: 1. ללמוד להרחיב את תחומי העיסוק - בעל עסק יכול ללמוד תחומים נוספים כמו שיווק, מכירות, שירות ... עובדים - אם אדם אוהב לצייר או לתכנת, הוא יכול לשתף פעולה עם שותף שיתמחה בשיווק או בגביית תשלומים. כך כל אחד יוכל להתמקד במה שהוא טוב בו, וכך יכוסו כל תחומי העסק. האם עיקרון זה נכון גם לשכירים? העקרונות המובאים על ידי אליעד לא תקפים רק לעסקים עצמאים, אלא גם לשכירים. עובדים אשר ... מנת להתקדם. עליהם להשקיע לא רק במקצועיות שלהם אלא גם בכישורים ניהוליים, חברתיים ותקשורתיים על מנת להצליח ולקדם את הקריירה שלהם. מה כדאי לזכור כדי להתקדם? כמו בעסק עצמאי, גם כשכיר חשוב לזכור ששיפור מקצועי הוא רק חלק ... ופיתוח קשרים ארגוניים. עליהם לבדוק איפה להשקיע את המשאבים: האם לפתח את יכולות התקשורת, ללמוד ניהול או לשפר את השיווק העצמי? לסיכום, מה חשוב לעשות? בפתיחת עסק , חשוב לזכור שאין להסתמך רק על המיומנויות המקצועיות ... שמתמחים בתחומים האלה. גם כשכיר, השקעה בכישורים ניהוליים ושיווקיים היא חיונית להתקדמות בקריירה. אל תשכח לראות את הבוס שלך כלקוח, ולבצע שיווק עצמי, בדיוק כמו בעסק עצמאי. איך לנהל עסק ולהגדיל את הרווחים טיפים לעצמאים ולפתיחת עסק חדש דרכים להתפתחות מקצועית ושיווק עצמי לשכירים התגברות על פחד ממכירות ומכישלון עסקי מהי הטעות הגדולה ביותר של אנשי מקצוע הרוצים ...
יעוץ לעסקים, קבלת החלטות בעסקים, החלטות עסקיות, אימון עסקים, פיתוח עסקים, יעוץ עסקי, לקבל החלטות בעסק, איך לפתח את העסק? איך למכור יותר? פחד בעסקים, בחירת תעסוקה, אימון קריירה
יעוץ לעסקים, קבלת החלטות בעסקים, החלטות עסקיות, אימון עסקים, פיתוח עסקים, יעוץ עסקי, לקבל החלטות בעסק, איך לפתח את העסק? איך למכור יותר? פחד בעסקים, בחירת תעסוקה, אימון קריירה
... לעסקים, קבלת החלטות בעסקים, החלטות עסקיות, אימון עסקים, פיתוח עסקים, יעוץ עסקי, לקבל החלטות בעסק, איך לפתח את העסק? איך למכור יותר? פחד בעסקים, בחירת תעסוקה, אימון קריירה איך הפחד משפיע על ההחלטות העסקיות שלנו? הסיבה המרכזית שגורמת לאנשים לקבל החלטות לא נכונות בעסקים, לפי אליעד כהן, היא הפחד. אדם יכול לרצות להקים עסק, להיות עצמאי, אך בפועל הוא מוצא עצמו בוחר במסלול של לימודים או תעסוקה אחרת, רק בגלל הפחד להתמודד עם האפשרות של כישלון עסקי. הפחד הזה, בין אם הוא מודע ובין אם הוא תת - מודע, גורם לאנשים לבחור בדרך שנראית להם כתעודת ביטוח - דרך שתאפשר להם להרגיש שהם עדיין במסלול בטוח גם אם החלום העסקי לא יתגשם. אליעד מדגיש שכדי להפסיק לפחד, אדם חייב להכיר בכך שהפחד הזה קיים אצלו ולהבין באמת לעומק את המהות של הפחד ושל ההחלטה שהוא לוקח בעקבותיו. מדוע אנשים בורחים מלפתח את העסק שלהם? אליעד מסביר שלרוב, אנשים מפחדים לקחת אחריות מלאה על העסק שלהם. כדוגמה, הוא מביא אדם שחלם להקים עסק, אך הלך ללמוד לתואר אקדמי מתוך מחשבה שאם העסק לא יצליח, לפחות תהיה לו אפשרות נוספת לפרנסה. אליעד אומר שהאדם הזה לא באמת הלך ללמוד מתוך רצון אמיתי, אלא כי פחד מכישלון בתחום העסקי. אם אותו אדם לא היה מפחד להיכשל בעסק, הוא לא היה מרגיש צורך ללמוד לתואר. מכאן הוא מדגים כיצד אדם יכול לשכוח את הסיבה המקורית שגרמה לו לפעול - הפחד - ולהתחיל לתרץ תירוצים שונים שיסבירו את ... איך להפחית את הפחד מכישלון בעסקים? כדי להתמודד עם פחד מכישלון, אליעד מסביר שיש צורך להכיר בכך שקיים סיכוי אמיתי להיכשל. הוא לא ממליץ להתעלם מהסיכון, אלא דווקא להביט בו ... העצמי שלו אינו תלוי בהצלחת העסק, הוא משתחרר מהפחד, או לפחות מפחית אותו משמעותית, ויכול להתחיל לפעול באופן פרקטי לפיתוח העסק. איך קבלת החלטות לקויה משפיעה על העסק? אחד ההסברים המרכזיים של אליעד הוא שהקושי לקבל החלטות בעסק נובע מתחושת חוסר הבהירות לגבי האפשרויות השונות. הוא מביא דוגמה מעשית של אדם שהתלבט אם לפתוח סניף נוסף לעסק שלו או להשקיע בשיפור הסניף הקיים. במקום לחשוב מה יהיה הכי טוב באופן כללי, אליעד מציע להתמקד תחילה במה שמוחייב. כלומר, להתחיל לבדוק מה ההוצאות ההכרחיות ... ופרסום, שכן אם לא תפרסם את העסק, לא יהיה משנה כמה תשקיע בשיפור המוצר או המקום - הלקוחות פשוט לא יגיעו. הוא מסביר שעליך קודם כל להבין מה המחויב, כלומר, מה הדבר שהוא הכרחי ביותר כרגע עבור העסק. אחרי שפתרת את המחויב, תוכל לעבור להשקעות אחרות שהן בגדר אפשריות או משניות. לדוגמה, אם אין לך מספיק לקוחות בגלל חוסר בפרסום, אז קודם כל יש להשקיע ... תוכל להשקיע בשיפור נוסף של העסק או בהקמת סניף נוסף. האם תמיד צריך להשקיע בשיפור המוצר? אליעד טוען שנטייה נפוצה של בעלי עסקים היא לחשוב שהמוצר שלהם תמיד דורש שיפור נוסף, מה שמוביל ללופ אינסופי של השקעות. במקום זאת, הוא מציע להסתכל על ה
עצמאי או שכיר, שולמנים, איך להצליח בתור עצמאי? למה רוב העסקים נכשלים? מהי הטעות הנפוצה ביותר של עצמאים? האם עדיף להיות עצמאי או שכיר? מעבר משכיר לעצמאי, יעוץ לעצמאים, איך להקים עסק עצמאי? יעוץ עסקי, איך לעשות כסף?
עצמאי או שכיר, שולמנים, איך להצליח בתור עצמאי? למה רוב העסקים נכשלים? מהי הטעות הנפוצה ביותר של עצמאים? האם עדיף להיות עצמאי או שכיר? מעבר משכיר לעצמאי, יעוץ לעצמאים, איך להקים עסק עצמאי? יעוץ עסקי, איך לעשות כסף?
... או שכיר, שולמנים, איך להצליח בתור עצמאי? למה רוב העסקים נכשלים? מהי הטעות הנפוצה ביותר של עצמאים? האם עדיף להיות עצמאי או שכיר? מעבר משכיר לעצמאי, יעוץ לעצמאים, איך להקים עסק עצמאי? יעוץ עסקי, איך לעשות כסף? האם עדיף להיות עצמאי או שכיר? רבים מתלבטים האם כדאי להם להיות עצמאים או שכירים. אליעד כהן מסביר שההבדל בין עצמאי לשכיר הוא קודם כל ... במציאות של אי - ודאות מתמדת. ההבדל הזה משפיע באופן מהותי על היכולת להצליח או להיכשל בעסק עצמאי. מהי הטעות הגדולה ביותר של עצמאים? לפי אליעד, הטעות הנפוצה ביותר של עצמאים היא שהם חושבים שכל הכסף שנכנס לעסק הוא שלהם. עצמאי שמקבל כסף נוטה לראות את ההכנסות שלו כרווח נקי ושוכח שהרוב המוחלט מהסכום כלל לא שייך לו. שכיר שמרוויח 20 אלף שקל ברוטו יודע שהסכום האמיתי ... היום שבו צריך לשלם מסים, שכירות, ביטוח לאומי, חשבונות חשמל ומים, משכורות עובדים והוצאות עסקיות אחרות, ופתאום העצמאי מגלה שאין לו כסף לשלם את החובות. בשלב הזה הוא נכנס לדיפרסיה - דיכאון, חרדה ולחץ כלכלי. השינויים האלה נגרמים מכיוון שהעצמאי לא ... רוב העצמאים שוכחים או לא יודעים לחשב זאת נכון, וכך הם נכנסים לבעיות כלכליות. למה רוב העסקים נכשלים? רוב העסקים לא נכשלים מחוסר כישרון או יכולת מקצועית, אלא דווקא מכיוון שהבעלים לא מבין כיצד לנהל את הכספים של העסק. הם לא יודעים: להפריד בין הכנסות העסק לבין הרווח האמיתי. לתמחר נכון את המוצרים והשירותים שלהם. לחשב נכון את ההוצאות הקבועות והמשתנות. להפריש מראש כסף למס הכנסה, מעמ, ביטוח לאומי ותשלומים ... עתידיים. החוסר במיומנויות אלו גורם לכך שעצמאים רבים נופלים כלכלית. איך לחשב רווחיות של עסק עצמאי? אליעד נותן דוגמה מעשית: עצמאי שקונה 100 קילו עגבניות בשקל לקילו ומוכר כל קילו ב - 10 שקלים, חושב שהוא הרוויח הרבה כסף מיד כשהוא מוכר את העגבניות. ... כל ההוצאות האחרות כמו שכירות, ארנונה, עובדים, חשמל, מים, ספקים וכדומה. רק אחרי שהכנסות העסק עוברות את סך כל ההוצאות, מתחיל העצמאי להרוויח באמת. עצמאי שלא יודע לחשב את הרווחיות המדויקת של העסק, עלול לגלות בסוף החודש שהוא בכלל הפסיד כסף, גם אם המחזור שלו היה גבוה. מהו ההבדל בין להיות מקצוען לבין לנהל עסק? אליעד מדגיש את ההבדל בין להיות בעל מקצוע טוב לבין היכולת לנהל עסק בצורה רווחית. להיות עצמאי פירושו לא רק לדעת לספק שירות או מוצר טוב, אלא גם לדעת לתמחר נכון, לנהל עובדים, ספקים והוצאות, להבין במסים ובהתנהלות כספית. מי שיודע רק לבצע את העבודה אך לא יודע לנהל עסק, צפוי להיכשל כלכלית. למה כל כך קשה להצליח בתור עצמאי? הקושי להצליח בתור עצמאי נובע מחוסר הוודאות, מהאחריות הגבוהה ומהצורך לבצע אינספור חישובים כלכליים ... שמי שלא מסוגל לעשות זאת, עדיף לו להישאר שכיר. איך להיות עצמאי מצליח? איך לחשב רווחיות בעסק? מהן טעויות נפוצות של עצמאים? איך לתמחר מוצרים נכון? למה רוב העסקים הקטנים נכשלים? מה עדיף, עצמאי או שכיר? איך לנהל תזרים מזומנים נכון? עבודה של עצמאים מול עבודה של שכירים - מה ההבדל? אחד הוויכוחים הנפוצים בתחום ... כל ההכנסות שלו נכנסות לחשבון הבנק, אך שוכח שלמעשה חלק גדול מהכסף אינו באמת שלו. הוצאות העסק, מסים, ספקים, עלויות תפעול ועוד חייבים לרדת מהסכום הזה, אך לעיתים קרובות עצמאים מתייחסים לכל מה שנכנס כרווח, מה שגורם להם לבצע טעויות ניהוליות חמורות. ... מתוך הנחה שהכסף הזה שייך לו. השלב השני - דיפרסיה: מגיע מועד תשלום המסים וההוצאות העסקיות, ופתאום העצמאי מגלה שאין לו מספיק כסף כדי לשלם את מה שהוא חייב. כאן מגיע השלב של ההלם והחרדה. במצב כזה, העצמאי מרגיש מרומה ונכנס למצוקה כלכלית, למרות שהבעיה היא בעיקר חוסר הבנה של ההתנהלות הכספית בעסק. למה עצמאים נכשלים? רוב העצמאים לא נכשלים בגלל חוסר כישרון מקצועי, אלא בגלל חוסר יכולת לנהל את הכספים שלהם נכון. הם לא מבינים: שלא כל הכסף שנכנס לעסק הוא שלהם. שיש להפריש חלק משמעותי מההכנסות לטובת הוצאות עתידיות. שעליהם לתכנן תמחור נכון כדי להבטיח רווחיות. שיש הוצאות קבועות ומשתנות שמכרסמות ברווחים. לעומת זאת, שכירים מוגנים יחסית מהסיכונים הללו, כי כל החישובים נעשים עבורם מראש. ניהול עסק - יותר מסובך ממה שחושבים ניהול עסק הוא לא רק למכור שירות או מוצר. עצמאי חייב להבין שהוא לא רק בעל מקצוע, אלא גם מנהל כספים, מתמחר, אחראי על ספקים, שירות לקוחות ועוד. עצמאי טוב צריך לדעת: ... כספים פשוט יותר. אם אתם חושבים להיות עצמאים, חשוב שתבינו את המשמעות האמיתית של ניהול עסק. למידע נוסף חפשו באתר EIP.co.il. נושאים קשורים: איך להיות עצמאי מצליח? איך לנהל עסק נכון? תמחור מוצרים ושירותים איך להתנהל כלכלית בצורה חכמה? הבדלים בין שכיר לעצמאי השוואה בין עצמאי לשכיר, טעויות של עצמאים, טעויות של בעלי עסקים, למה הרבה עסקים נסגרים? למה המון עסקים נופלים? למה המון עסקים נסגרים? למה המון
קורונה ועסקים, איך להתמודד עסקית עם משבר הקורונה? מה לעשות כשאין לקוחות בגלל הקורונה? איך לנהל עסק בזמן הקורונה? מה לעשות עסקית בזמן משבר הקורונה? איך לעשות כסף בזמן הקורונה? איך להצליח בעסק למרות הקורונה? עסקים וקורונה
קורונה ועסקים, איך להתמודד עסקית עם משבר הקורונה? מה לעשות כשאין לקוחות בגלל הקורונה? איך לנהל עסק בזמן הקורונה? מה לעשות עסקית בזמן משבר הקורונה? איך לעשות כסף בזמן הקורונה? איך להצליח בעסק למרות הקורונה? עסקים וקורונה
... ועסקים, איך להתמודד עסקית עם משבר הקורונה? מה לעשות כשאין לקוחות בגלל הקורונה? איך לנהל עסק בזמן הקורונה? מה לעשות עסקית בזמן משבר הקורונה? איך לעשות כסף בזמן הקורונה? איך להצליח בעסק למרות הקורונה? עסקים וקורונה איך להתמודד עסקית עם משבר הקורונה? עסקים רבים מתמודדים עם אתגרים משמעותיים בעקבות משבר הקורונה. אליעד כהן מציג בהרצאה דרך מעמיקה לחשוב מחדש על הניהול העסקי בתקופה זו, ומציע נקודות חשיבה חדשות לגבי מה שבעלי עסקים יכולים לעשות כשאין לקוחות. האם העסק יכול להרוויח כסף רק מלקוחות? לכאורה, עסק חייב לקוחות כדי להרוויח כסף, והמשוואה ברורה: אין לקוחות - אין כסף - אין עסק. אליעד מחדד שזו אמנם אמת בסיסית, אבל היא אינה האמת היחידה. השאלה המרכזית שהוא מעלה היא מה עוד אפשר לעשות כדי להרוויח כסף מעבר למכירה ישירה ללקוחות. הוא מבקש מבעלי עסקים לבדוק אם התפיסה שלהם מוגבלת רק למכירות. אם התשובה היא כן, יש כאן בעיה עמוקה בעסק, מכיוון שזה אומר שכל הרווח של העסק מוגבל אך ורק בכמות המכירות הנוכחית. מה עושים כדי להגדיל הכנסות גם כשיש לקוחות? אליעד מציע תרגיל מחשבתי חשוב: אם העסק שלך מצליח ויש לך לקוחות רבים, האם אתה יודע מה אתה יכול לעשות כדי להכפיל, לשלש, או אפילו להכפיל פי עשרה או מאה את ההכנסות? אם התשובה שלך היא אך ורק למכור יותר, סימן שהגישה שלך מוגבלת. לעומת זאת, עסק בריא הוא עסק שמבין שישנן דרכים נוספות להרוויח כסף מעבר ללמכור יותר ללקוחות הקיימים. אילו פעולות נוספות עסק יכול לעשות להגדלת הרווחיות? אליעד כהן מפרט מספר פעולות שאפשר לעשות מעבר להגדלת המכירות: לשפר את השיווק ואת הנראות של העסק. לפתח מוצרים ושירותים חדשים. לעצב מחדש מוצרים קיימים, לשדרג את איכותם ואת הערך הנתפס שלהם בעיני הלקוחות. לבנות ולפתח רעיונות עסקיים חדשניים. לשפר את המבנה הארגוני של העסק כדי לשפר יעילות ולהקטין עלויות. לדברי אליעד, הפעולות האלה הן רק דוגמאות חלקיות. יש הרבה מאוד דברים נוספים שכל עסק יכול לעשות על מנת להגדיל את הרווחיות שלו, גם ללא קשר ישיר למספר הלקוחות הנוכחי. מה לעשות כשאין לקוחות בזמן משבר כמו הקורונה? כאשר אין לקוחות, ניתן לנצל את הזמן לפעולות משמעותיות שיכולות לקדם את העסק לטווח הארוך, דברים שבדרך כלל קשה לבצע כאשר יש עומס לקוחות. בתקופה כזו, בעלי עסקים יכולים להקדיש זמן ומשאבים לפיתוח רעיונות חדשים, שיפור מוצרים ושירותים קיימים, והכנת תשתית חזקה לתקופה שאחרי המשבר. אליעד מדגיש שבתקופה רגילה, כשהעסק פעיל, לעיתים אי אפשר לבצע את כל הדברים האלה בגלל חוסר זמן, ... הוא מציע גישה שבה העובדים שבדרך כלל עוסקים במכירות יפנו חלק מזמנם לפעילויות שיווקיות, פיתוח מוצרים חדשים או כל פעולה אחרת שתשרת את העסק לטווח הארוך, כדי שהעסק יצא מהמשבר חזק יותר ממה שהוא נכנס אליו. מדוע עסקים רבים נתקלים בבעיה בזמן הקורונה? לדברי אליעד, ...
איך לבחור מאמן אישי? איך לבחור יועץ עסקי? ממי לקבל יעוץ? מי יודע לייעץ? ממי לקבל עצות? עם מי להתייעץ? מאמן אישי מומלץ, אנשי עסקים מוצלחים, יעוץ עסקי, יעוץ בכל תחום
איך לבחור מאמן אישי? איך לבחור יועץ עסקי? ממי לקבל יעוץ? מי יודע לייעץ? ממי לקבל עצות? עם מי להתייעץ? מאמן אישי מומלץ, אנשי עסקים מוצלחים, יעוץ עסקי, יעוץ בכל תחום
... לבחור מאמן אישי? איך לבחור יועץ עסקי? ממי לקבל יעוץ? מי יודע לייעץ? ממי לקבל עצות? עם מי להתייעץ? מאמן אישי מומלץ, אנשי עסקים מוצלחים, יעוץ עסקי, יעוץ בכל תחום האם כדאי לקבל עצות דווקא מאדם מצליח? אחד הדברים הנפוצים שאנשים עושים כאשר הם מחפשים עצה להצלחה בעסק, הוא לחפש אדם שכבר הצליח בתחום שלהם או שהקים עסקים מצליחים. לכאורה, זה נשמע הגיוני - אם אדם הצליח, הוא ודאי מכיר דרך מסוימת ויכול ... ליישם. אליעד כהן מסביר כי למרות שזה נשמע הגיוני, ההנחה הזו אינה מחויבת המציאות. לדוגמה, כאשר אנשים מחפשים יועץ עסקי, לעיתים הם ילכו לאדם שעשה אקזיט בסטארט - אפ ויגידו: הוא בטוח יודע, כי הוא הצליח. אבל ... אדם. ברור שזה לא מעשי, כי לציטה אין את ההבנה או היכולת להסביר לך כיצד היא עושה זאת. באופן דומה, אדם שהצליח מאוד בעסקים או עשה אקזיט גדול לא בהכרח יודע להסביר את ההצלחה שלו או לשכפל אותה. יכול להיות שהמוכר במכולת שלא עשה אקזיט, אבל עובד בצורה מחושבת ויסודית, מבין יותר בעסקים מהיזם שעשה אקזיט מקרי. למעשה, אם היו מחליפים ביניהם את הנסיבות, ייתכן שהמוכר ... האם השכלה פורמאלית מבטיחה הבנה בתחום מסוים? אליעד מזכיר דוגמה נוספת של אנשים שמלמדים באוניברסיטה שיווק או מנהל עסקים, אך בפועל הם בעצמם מתקשים כלכלית ולא מצליחים בעסקים. מנגד, ישנם אנשים ללא השכלה פורמאלית שמצליחים מאוד בעסקים ומרוויחים הרבה כסף. המסקנה מכאן היא שהצלחה או השכלה פורמאלית לא בהכרח מלמדת על ... הבנה ולא רק מתוך חיקוי או אינסטינקט. איך לבחור יועץ נכון? בסיכום הדברים, אליעד מסביר שכאשר מחפשים יועץ אישי או עסקי, לא מספיק שהיועץ הצליח בעבר. חשוב יותר לבדוק האם הוא באמת מבין את מה שהוא עושה, והאם ... מזל להבנה אמיתית איך לפתח יכולת ניתוח של הצלחה? האם כדאי לקבל עצות ממי שהצליח? כאשר אדם מחפש עצה כיצד להצליח בעסק, הוא לרוב מחפש מישהו עם עסק מצליח או אדם שהקים עסקים מצליחים, מתוך ההנחה שאותו אדם יודע את הדרך, מסוגל להסביר אותה, ושדרך זו גם ... או שהיו לו נתוני פתיחה מסוימים שתרמו להצלחתו בלי שהוא עצמו יוכל להסביר אותם. דוגמאות לכך ניתן למצוא בעולם העסקים, בו אנשים עושים אקזיט מוצלח למרות טעויות ניהוליות רבות, מה שלא הופך אותם למומחים בניהול עסקים. דוגמת עולם הספורט - מי יכול לייעץ לך? הקבלה טובה לכך מגיעה מעולם הספורט: אם ... רבות, ובכל זאת ההצלחה הגיעה אליהם. במקרים כאלה, אדם אחר שמנהל מכולת בצורה מחושבת ומדויקת יכול להיות מבין יותר בעסקים מאותו יזם שעשה אקזיט במקרה. האם השכלה פורמאלית מבטיחה הצלחה? מצד שני, ניתן למצוא דוגמאות הפוכות - ישנם פרופסורים למנהל עסקים ולשיווק שמלמדים תאוריות כלכליות, אך בפועל לא הצליחו להקים עסק רווחי בעצמם. מנגד, יש אנשים עם פחות השכלה פורמאלית שהצליחו להקים עסקים משגשגים. מכאן עולה כי הידע התיאורטי והיכולת האישית ליישם אותו לא תמיד הולכים יד ... הוא כזה ממי כדאי לקבל עצות אז לפעמים אנשים החישוב שלהם הוא כדלקמן, החישוב שלהם אומר כזה דבר נגיד לדוגמה שיש לך עסק אתה רוצה עצה איך להצליח בעסק מה אתה עושה אתה מחפש מישהו שיש לו עסק מאוד מצליח או מישהו שהקים עסקים מצליחים ואתה הולך לבקש ממנו עצה. יש בזה היגיון? ש: יש בזה היגיון. אליעד: יש בזה היגיון למה כי אתה מניח שאם הוא הקים עסקים מצליחים אז כנראה הוא יודע את הדרך וכנראה שהוא גם יודע להסביר לך את הדרך וכנראה ... היה עושה exit גדול פי מיליון. ולכן מה שאני מנסה לומר. ש: רגע יש דוגמה הפוכה דוגמה כאלה שמלמדים באוניברסיטה מנהל עסקים שיווק עניינים הם בקושי סוגרים את החודש ויש כאלה שאין להם הרבה השכלה לדוגמה על ... ואותן יכולות כמו שלו נגיד אותן יכולות נניח. ש: זה כאילו ברמה הזאתי בדבר הזה לפחות במה שאני בדבר ספציפי שאני מתעסק בגלל העומק שלי של ההבנה שמה כאילו משאיר עשן לכולם. אליעד: אוקי. ש: באופן יחסי אני גם מרגיש ...
קורונה והתפתחות אישית, איך ניתן להתפתח ממשבר הקורונה? מה ניתן ללמוד ממשבר הקורונה? תלות בדברים ומשבר הקורונה, למה לא להיות תלוי בדברים? איך להרגיש טוב בלי תנאים? איך להתמודד עם משבר הקורונה? עסקים וקורונה, קורונה ועסקים
קורונה והתפתחות אישית, איך ניתן להתפתח ממשבר הקורונה? מה ניתן ללמוד ממשבר הקורונה? תלות בדברים ומשבר הקורונה, למה לא להיות תלוי בדברים? איך להרגיש טוב בלי תנאים? איך להתמודד עם משבר הקורונה? עסקים וקורונה, קורונה ועסקים
... ומשבר הקורונה, למה לא להיות תלוי בדברים? איך להרגיש טוב בלי תנאים? איך להתמודד עם משבר הקורונה? עסקים וקורונה, קורונה ועסקים איך משבר הקורונה חושף את התלות שלנו בדברים? משבר הקורונה העלה למודעות את התלות הגבוהה של אנשים בגורמים חיצוניים שונים, ... ולא שום אסון אחר - לא יכול היה להשפיע על מצבו הנפשי. לדוגמה, אדם שהטוב שלו תלוי בהכנסה יציבה מהעסק שלו, נפגע משמעותית כשפרץ משבר הקורונה וההכנסות ירדו. אם הטוב שלו לא היה תלוי בהכנסות מהעסק, המשבר לא היה פוגע בהרגשתו הטובה. באופן דומה, אם אדם שמח רק כאשר הוא יוצא לבלות, לאכול במסעדות או לפגוש אנשים, ברגע שהקורונה הגבילה ... כך הוא חשוף יותר לסבל ולכאב כאשר אותם דברים נפגעים או משתנים. אם אדם תלוי בפרנסה, בכבוד, בהצלחה עסקית, או בכל דבר אחר, כל איום עליהם הוא בעצם איום על האושר האישי שלו. הקורונה מחדדת בדיוק את הנקודה הזו. היא מצביעה על הנקודות החלשות ... המשבר הנוכחי, בדמות מגפת הקורונה, הוא תזכורת חדה לחשיבות של השגת עצמאות רגשית כזו. מה הקשר בין עסקים וקורונה וכיצד ניתן להיערך טוב יותר למשבר הבא? משבר הקורונה הציג בחדות את התלות של עסקים בגורמים חיצוניים שונים. עסקים רבים ספגו פגיעה קשה משום שהיו תלויים בתנועה של לקוחות, בהכנסות יומיות קבועות וביכולת לפעול בשגרה. אליעד כהן מסביר כי המסקנה העיקרית שעל בעלי עסקים לקחת ממשבר הקורונה היא שעליהם לפתח יכולת לעבוד ולהרוויח כסף גם בתנאים של משברים עתידיים. הוא מדגיש כי הקורונה היא הזדמנות לבעלי עסקים לזהות את החולשות והתלות העסקית שלהם, ולהכין את עצמם טוב יותר למשבר הבא. לדוגמה, אם עסק התבסס בעיקר על מכירות פרונטליות, כדאי לבעל העסק לשאול את עצמו כיצד יוכל להמשיך להרוויח גם כאשר חנויות נסגרות ואנשים נשארים בבתיהם. ייתכן שזה אומר מעבר לאינטרנט, שיווק ישיר, או מודל עסקי אחר שאינו תלוי בקשר פיזי עם לקוחות. אליעד מדגיש שהרעיון הוא להיות מוכנים למשברים עתידיים מראש, כך שהעסק יוכל לשרוד ואף לפרוח, גם כאשר התנאים החיצוניים משתנים בצורה קיצונית. איך להתמודד עם משבר הקורונה? איך להרגיש טוב בלי להיות תלוי בדברים? למה חשוב לא להיות תלוי בדברים? מה ניתן ללמוד ממשבר הקורונה? איך להיערך למשברים בעסק? איך להגיע לאושר ללא תנאים? איך להפוך משברים להזדמנות? ...
2 סוגים עסקים, לבחור את הלקוחות שלך, לגרום ללקוחות לרדוף אחריך, לגרום ללקוחות לרצות אותך, לגרום ללקוח למכור לך את עצמו, לגרום ללקוחות לחזר אחריך, לגרום ללקוחות לקנות ממך, הצלחה עסקית, הצלחה כלכלית, לעבוד במה שאתה אוהב
2 סוגים עסקים, לבחור את הלקוחות שלך, לגרום ללקוחות לרדוף אחריך, לגרום ללקוחות לרצות אותך, לגרום ללקוח למכור לך את עצמו, לגרום ללקוחות לחזר אחריך, לגרום ללקוחות לקנות ממך, הצלחה עסקית, הצלחה כלכלית, לעבוד במה שאתה אוהב
... סוגים עסקים, לבחור את הלקוחות שלך, לגרום ללקוחות לרדוף אחריך, לגרום ... לגרום ללקוחות לחזר אחריך, לגרום ללקוחות לקנות ממך, הצלחה עסקית, הצלחה כלכלית, לעבוד במה שאתה אוהב איך לגרום ללקוחות לרדוף אחריך בעסק? כאשר מדובר בניהול עסק, ישנה דינמיקה מובהקת בין בעלי העסק לבין הלקוחות. לעיתים בעלי עסקים סבורים שעליהם לרדוף אחרי הלקוחות שלהם, אך האמת היא שזו גישה שמאפיינת עסקים פחות מצליחים. עסקים אלו נאלצים לפתח גישות שיווקיות כדי לשכנע את הלקוחות ... או לעבוד עם לקוחות לא אידיאליים - כל זאת כדי לשמור על העסק רווחי. מה קורה כאשר העסק מצליח? במצב בו העסק מצליח, דינמיקת היחסים משתנה באופן דרמטי. אז, לא רק שהבעלים לא ... הלקוחות, אלא להיפך - הלקוחות מתחילים לנסות להרשים את בעלי העסק כדי שיסכימו לעבוד איתם. במקום שהבעלים יפנו ללקוחות, הלקוחות הם אלו שפונים ומציעים את עצמם, וזהו סמן להצלחה עסקית. למעשה, בעלי העסק יכולים לבחור את לקוחותיהם, ובכך לבחור לעבוד רק עם מי שמתאים להם או ... ששואף לעבוד איתם. כיצד מגיעים למצב זה? כדי להגיע למצב שבו העסק בוחר את לקוחותיו ולא להיפך, יש צורך בהשקעה מתמשכת באיכות המוצר או ... או השירות יהיו יותר איכותיים ומושכים, כך תגדל הביקוש והעסק יוכל להרשות לעצמו לסנן את הלקוחות שאינם מתאימים לו. בעסק מצליח, לקוחות צריכים להבין שהמוצר או השירות לא מיועדים לכל אדם - ... ורק לאלו שמתאימים לפילטרים ולקריטריונים שנקבעים על ידי בעל העסק . מהם הקריטריונים לסינון לקוחות? על מנת שהעסק יוכל לבחור את הלקוחות שלו, יש להפעיל קריטריונים ברורים. אלו יכולים ... באדם שנעים לעבוד איתו? האם הלקוח מכבד את תהליכי העבודה של העסק? האם העבודה עם הלקוח מתאימה לחזון ולערכים של העסק? ככל שהעסק מצליח יותר, כך הקריטריונים הללו הופכים להיות יותר חשובים. בעלי עסקים מצליחים לא עובדים רק בשביל כסף, אלא גם בשביל להרגיש ... להם ערכים דומים. איך מגיעים למצב שבו הלקוחות רודפים אחרי העסק? השלב בו העסק מגיע למצב שבו הלקוחות מתחילים למכור את עצמם לו הוא תוצאה ישירה של הצלחה מתמשכת. כאשר העסק הופך למבוקש, כל פעולה שיווקית אגרסיבית אינה נדרשת, שכן הלקוחות עצמם פונים בשמחה ומוכנים להוציא כסף נוסף כדי לקבל את השירותים שהעסק מציע. זו היא למעשה הדרך שבה העסק מבדל את עצמו ממתחרים, ומציב את עצמו כמותג מבוקש. לסיכום כדי להפוך לעסק שהלקוחות רודפים אחריו, יש להשקיע באיכות המוצר או השירות ולהיות מוכנים לסנן את הלקוחות שלא מתאימים לערכים ולחוזה העסקי של ה
איך להרוויח יותר כסף? רווחים או הכנסות, הכנסה או רווח, מה ההבדל בין רווח לבין הכנסה? טעויות של עסקים, טעויות בניהול עסק, איך לעשות יותר כסף? איך להיות יותר רווחי? אימון לכסף, אושר וכסף, האם כסף יעשה אותך מאושר? ניהול עסק
איך להרוויח יותר כסף? רווחים או הכנסות, הכנסה או רווח, מה ההבדל בין רווח לבין הכנסה? טעויות של עסקים, טעויות בניהול עסק, איך לעשות יותר כסף? איך להיות יותר רווחי? אימון לכסף, אושר וכסף, האם כסף יעשה אותך מאושר? ניהול עסק
... להרוויח יותר כסף? רווחים או הכנסות, הכנסה או רווח, מה ההבדל בין רווח לבין הכנסה? טעויות של עסקים, טעויות בניהול עסק, איך לעשות יותר כסף? איך להיות יותר רווחי? אימון לכסף, אושר וכסף, האם כסף יעשה אותך מאושר? ניהול עסק מה ההבדל בין רווח להכנסה ואיך זה משפיע על ניהול עסק? במהלך ההרצאה, אליעד כהן מציין את אחת הטעויות הגדולות ביותר של בעלי עסקים רבים, שמקורן בטעות מחשבתית בסיסית. רבים מהם מתמקדים בהכנסות ולא ברווח. ישנם בעלי עסקים שמתמקדים במרוץ אחרי הכנסות גבוהות, מתוך מחשבה שמרגע שהם יכניסו יותר כסף לעסק, העסק יהיה יותר רווחי. אך למעשה, ישנה הבדל קריטי בין כמות הכסף שאתה מכניס לבין כמות הכסף שאתה ... שני מיליון דולר ואתה מוכר אותו במיליון דולר, תצא להפסד של מיליון דולר ביום. מה שמדגיש אליעד כהן הוא שעסק יכול להכניס הרבה כסף, אך לא בהכרח להרוויח אותו. בעלי עסקים צריכים לחשוב לא רק על כמה הם מכניסים, אלא גם על כמה הם מרוויחים אחרי הוצאות, מיסים ושיווק. כשפוקדים את המיקוד על הרווח ולא על ההכנסה, יש סיכוי הרבה יותר גבוה שהעסק יהיה רווחי לאורך זמן. אליעד כהן ממשיך ומסביר את העיקרון הזה גם בהיבט האישי של החיים. הוא טוען שגם בחיים ... הוא כמות השקט הנפשי וההגשמה האישית שלך, ולא רק השגת מטרות כספיות. איך להימנע מטעויות כלכליות בניהול עסק? בעל עסק חייב לשים את הדגש על הרווח נטו ולא על ההכנסות בלבד. הדרך לפתח עסק רווחי היא לא דרך הכסף שאתה מכניס, אלא דרך כמה אתה יכול לשמור אחרי ההוצאות והמיסים. כל ההכנסות נשארות פחות ... לרווח נטו שאתה יכול להשתמש בו. המיקוד צריך להיות בתכנון נכון של המוצרים, מחירים, שיווק, וכל היבט של העסק שיביא בסופו של דבר לרווח ממשי. לסיכום, אליעד כהן מציע לחשוב מחדש על המטרה של הכסף וההכנסות, ומדגיש את ... בהבנת היעד האמיתי, שהוא לא רק צבירת הון אלא יצירת רווח אמיתי שיביא לשביעות רצון אמיתית בחיים. ניהול עסק רווחים והכנסות איך להרוויח יותר כסף? טעויות בניהול עסק אושר וכסף הכנסות ורווחים בעסק
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לקוח מבריז, לקוח שמבטל פגישה ברגע האחרון, לקוח שמבריז מפגישה, לקוח שלא מגיע לפגישה, לקוח שדופק ברז, לקוח שרוצה לבטל עסקה, לקוח שחוזר בו מעסקה, ביטול פגישה על ידי לקוח, ביטול עסקה על ידי לקוח, לסגור עסקה, לא לגרום ללקוח להרגיש רע, לא לעשות ייסורי מצפון ללקוח, לא לגרום ללקוח להרגיש רגשות אשמה, לא לגרום ללקוח להרגיש ייסורי מצפון, קנס כספי על ביטול עסקה, דמי ביטול עסקה, לקוח מבטל עסקה, לקוח מבטל פגישה, לקוח מבטל ברגע האחרון, ביטול ברגע האחרון של לקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: עסקים, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? מועקות נפשיות וייאוש? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: עסקים, איך להעריך את עצמך? איך להיגמל מהימורים? איך לשנות תכונות אופי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור אהבה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשפר את הזיכרון? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך להצליח בזוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך לא להישחק בעבודה? איך למצוא זוגיות? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם גירושין? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להיות מאושר? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מי ברא את אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מנטור, אימון אישי להרזיה, מאמן אישי בטלפון בנושא עסקים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3594 שניות - עכשיו 24_05_2025 השעה 04:01:17 - wesi1