אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תהליכי מכירה ✔תהליכי מכירה, תהליכי שכנוע, לשכנע ולמכור, למה ללמוד למכור? למה ללמוד שכנוע? למה ללמוד לשכנע? קורס לשכנוע, ללמוד מכירות, ללמוד NLP...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
9:33תהליכי מכירה, תהליכי שכנוע, לשכנע ולמכור, למה ללמוד למכור? למה ללמוד שכנוע? למה ללמוד לשכנע? קורס לשכנוע, ללמוד מכירות, ללמוד NLP, כושר שכנוע, אוטוסוגסטיה, שכנוע עצמי, לשכנע את עצמך
מדוע כל אדם חייב ללמוד את נושא השכנוע והמכירות?

הרבה אנשים חושבים שאין להם צורך ללמוד שכנוע ומכירות, משום שהם לא עוסקים בתחומים אלו או שהם לא מוצאים בהם עניין. אך אליעד כהן מדגיש שלמעשה הבנה עמוקה של תחומי השכנוע והמכירות חיונית לכל אדם, ללא קשר לתחום העיסוק או העניין האישי שלו. הסיבה לכך היא ששכנוע אינו מוגבל רק למכירות או להשפעה על אחרים, אלא הוא כלי מרכזי באמצעותו האדם משכנע קודם כל את עצמו לגבי המציאות, לגבי טוב ורע, ולגבי מה שהוא חושב שצריך או לא צריך לקרות.

מה הקשר בין שכנוע לבין תחושת האושר והסבל?

אליעד כהן מסביר שהדבר החשוב ביותר בחיים הוא תחושתו האישית של האדם - האם הוא מרגיש טוב או רע. קיימת תפיסה נפוצה לפיה האושר או הסבל של האדם תלויים במה שקורה לו במציאות החיצונית, אך התפיסה הזאת חלקית בלבד. במציאות, התחושות של טוב ורע תלויות בעיקר בפרשנות שהאדם נותן לאירועים שהוא חווה. זה אומר שהשכנוע החשוב ביותר הוא שכנוע עצמי שבו האדם לומד כיצד לשכנע את עצמו שטוב לו וכיצד לא להשתכנע שרע לו.

כיצד המוח שלנו משכנע אותנו כל הזמן?

המוח האנושי נמצא באופן מתמיד בתהליך של שכנוע עצמי. לדוגמה, המוח משכנע אותנו שמשהו מסוים הוא טוב, שמשהו אחר הוא רע, שדבר מסוים חייב להתרחש או אסור שיתרחש, וכן הלאה. השכנוע הזה נעשה ללא הרף והוא משפיע על האופן שבו אנחנו מתייחסים למציאות סביבנו ועל רגשותינו ומחשבותינו.

אליעד מציע דרך פשוטה ללמוד כיצד המוח משכנע אותנו: בכל פעם שהאדם חושב שמשהו הוא נכון, עליו לשאול את עצמו "למה אני חושב שזה נכון? אולי זה לא נכון?". דרך ההתבוננות הזו והחקירה הפנימית, אדם יוכל לגלות את כל הטריקים והשיטות שהמוח שלו משתמש בהן כדי לשכנע אותו.

איך שכנוע עצמי עוזר להתמודד עם רגשות שליליים?

כאשר אדם מרגיש רע, אליעד ממליץ לו לשאול את עצמו מספר שאלות מפתח:
  • "למה רע לי?"
  • "מה אני חושב שקרה שגורם לי להרגיש רע?"
  • "איך המוח שלי שכנע אותי שזה רע?"
  • "האם אני באמת חייב להרגיש כך?"
על ידי זיהוי תהליך השכנוע שהוביל לתחושה הרעה, אפשר לפרק אותו ולהפסיק להשתכנע שזה רע, ובכך להקטין את הסבל. באותו אופן, כאשר אדם רוצה להרגיש טוב מדבר מסוים, עליו לדעת איך לשכנע את עצמו שזה טוב, באמצעות הבנת העקרונות העמוקים של תהליך השכנוע.

מהן הבעיות בגישות לימוד שכנוע מבוססות סטטיסטיקה?

אליעד מבקר את שיטות השכנוע המבוססות על סטטיסטיקות ומחקרים שטוענים, למשל, כי "80% מהאנשים מגיבים באופן מסוים". שיטות אלו אינן שלמות ואינן מסבירות מדוע 20% הנותרים מגיבים אחרת, ומתי יש להשתמש בשיטות שונות. רוב המומחים מתעלמים מנקודה זו ומסתפקים בידע מוגבל שנובע מניסוי וטעייה.

לעומת זאת, אליעד מסביר שהוא מלמד גישה אחרת לחלוטין, שאינה מבוססת על סטטיסטיקות אלא על הבנה עמוקה של החוקיות הפנימית של הרצון האנושי והמחשבה האנושית, על שאלות כמו "מדוע אנשים רוצים דברים מסוימים?", "מה גורם להם להבדיל בין טוב לרע?", ו"איך נוצרות המחשבות?".

מדוע הבנת הרצון האנושי היא מפתח לשכנוע מוצלח?

לפי אליעד כהן, הבנה עמוקה של הרצון האנושי היא הבסיס האמיתי לשכנוע. השאלות החשובות הן למה האדם רוצה דברים מסוימים, למה הוא חושב שדברים מסוימים טובים ואחרים רעים, וכיצד הוא משתכנע בכך. מי שמבין את העקרונות הללו לעומק, מבין לא רק כיצד לשכנע אחרים, אלא גם כיצד להגן על עצמו מפני שכנוע חיצוני לא רצוי, ואף לשפר את איכות חייו באמצעות שליטה ברגשותיו ובמחשבותיו.

כיצד שכנוע יכול לשפר מודעות עצמית ואיכות חיים?

אליעד מדגיש שכל נושא השכנוע אינו רק כלי מכירתי או תקשורתי, אלא הוא דרך להבנת עצמי ומודעות עצמית גבוהה יותר. כאשר אדם מבין איך הוא שכנע את עצמו לרצות משהו, להאמין במשהו או להרגיש רע ממשהו, הוא יכול לשלוט טוב יותר בחייו, להרגיש טוב יותר, ולהיות מאושר ומסופק יותר. תהליך זה הוא חלק מרכזי בלימוד העצמי של האדם.

מהי הסכנה בשכנוע לא מודע?

בעיה נפוצה היא שאנשים רבים משוכנעים לגמרי בדברים שהם מאמינים בהם, בלי להבין שעברו תהליך של שכנוע. לדוגמה, אנשים אומרים "זה רע", בלי לדעת שמשהו או מישהו שכנע אותם בכך. כשמבינים את זה, אפשר להשתחרר מההשפעות החיצוניות ולהחזיר לעצמך שליטה מלאה על החוויה האישית והרגשית.

מהו היעד הסופי של לימוד שכנוע לפי אליעד כהן?

המטרה הסופית של לימוד השכנוע על פי אליעד היא לא רק להצליח למכור טוב יותר או להשפיע על אחרים, אלא לשפר את איכות החיים האישית, להיות מאושר יותר, לסבול פחות, ולקבל שליטה על המחשבות והרגשות. זהו כלי חיוני לכל מי שמעוניין לשפר את חייו ולהגיע להבנה עמוקה של עצמו ושל המציאות סביבו.
חשיבות לימוד שכנוע ומכירות לכל אדם

ישנם אנשים שאומרים לעצמם שאין להם צורך ללמוד את נושא השכנוע והמכירות, כיוון שהם אינם עוסקים בתחום זה ואינם רואים בכך עניין אישי. אך למעשה, הבנה עמוקה של עקרונות השכנוע חיונית לכל אדם, ללא קשר למקצוע או לתחום העיסוק שלו. השכנוע אינו רק אמצעי למכור מוצרים או לשכנע אחרים - הוא בראש ובראשונה הכלי שבאמצעותו האדם משכנע את עצמו לגבי המציאות, לגבי טוב ורע ולגבי האופן שבו עליו לחיות.

הקשר בין שכנוע לאושר וסבל

הדבר החשוב ביותר בחייו של אדם הוא הרגשתו - עד כמה הוא מרגיש טוב או רע. רבים חושבים שהטוב והרע שלהם תלויים בנסיבות החיצוניות:
  • אם קורה להם משהו חיובי הם מרגישים טוב.
  • אם קורה להם משהו שלילי הם מרגישים רע.
אך למעשה, כאשר מתבוננים לעומק, מגלים שהחוויה הרגשית של האדם תלויה רבות בדרך שבה הוא מפרש את האירועים שקורים לו.

מכאן נגזרת אחת המסקנות החשובות ביותר - אם האדם רוצה לחיות טוב יותר, עליו ללמוד כיצד לשכנע את עצמו שטוב לו, וכיצד לא להשתכנע שכאשר קורה משהו מסוים, הוא בהכרח רע עבורו. השכנוע החשוב ביותר שאדם יכול לעשות אינו רק כלפי אחרים, אלא כלפי עצמו.

שכנוע עצמי - המפתח לרוגע נפשי

רבים בעולם עוסקים בשכנוע חיצוני - כלומר, כיצד לשכנע אחרים. אך השאלה הקריטית היא:
  • האם הם מסוגלים לשכנע את עצמם?
  • האם הם יודעים כיצד לשכנע את עצמם שטוב להם?
  • האם הם מסוגלים לשכנע את עצמם שלא רע להם?
  • האם הם יכולים לשכנע את עצמם להפסיק לסבול ולהתחיל לקבל את המציאות כפי שהיא?
האדם כל הזמן נמצא בתהליך של שכנוע עצמי. המוח שלנו מנסה לשכנע אותנו:
  • שדברים מסוימים הם טובים.
  • שדברים אחרים הם רעים.
  • שעלינו להשיג דבר מסוים.
  • שאסור שדבר מסוים יקרה.
  • שאנחנו חייבים להתנהג בצורה מסוימת.
כלומר, כל מה שהאדם חווה בנוגע לרצון שלו, לתפיסת הטוב והרע ולאמונותיו - כולן מבוססות על תהליך שכנוע פנימי.

כיצד ניתן ללמוד כיצד המוח משכנע אותנו?

האדם יכול ללמוד כיצד המוח שלו משכנע אותו על ידי התבוננות פנימית ושאלת שאלות. בכל פעם שהוא חושב שמשהו נכון, עליו לשאול את עצמו:
  • "למה אני חושב שזה נכון?"
  • "אולי זה לא נכון?"
  • "מי שכנע אותי שזה נכון?"
  • "על סמך מה אני מאמין בזה?"
מי שיעשה זאת מספיק זמן ובעומק, יוכל להבין את כל הטריקים והשיטות שבהן משתמש המוח כדי לשכנע אותו בדברים מסוימים. תהליך זה יאפשר לו להבין:
  • כיצד אנשים משתכנעים.
  • כיצד ניתן לשכנע אחרים.
  • כיצד ניתן להגן על עצמך מפני מניפולציות.
לימוד שכנוע ככלי להתמודדות עם רגשות שליליים

כאשר אדם מרגיש רע, עליו לשאול את עצמו:
  • "למה רע לי?"
  • "מה אני חושב שקרה שגורם לי להרגיש רע?"
  • "איך המוח שלי שכנע אותי שזה רע?"
  • "האם אני באמת חייב להרגיש כך?"
באמצעות זיהוי תהליך השכנוע שהוביל אותו להרגיש רע, הוא יוכל להפסיק להשתכנע שזה רע ובכך להפחית את הסבל שלו.

באותו אופן, כאשר אדם רוצה להרגיש טוב, אך לא מצליח בכך, עליו ללמוד כיצד לשכנע את עצמו להרגיש טוב. מי שמבין את עקרונות השכנוע יכול לשכנע את עצמו לא רק שהמציאות אינה רעה, אלא גם שהיא טובה.

לימוד שכנוע מול תפיסות סטטיסטיות ומדעיות

קיימות גישות שונות ללימוד שכנוע. חלק מהמומחים בתחום מתבססים על מחקרים סטטיסטיים ומספרים שאומרים דברים כמו: "80% מהאנשים מגיבים בצורה מסוימת כאשר אומרים להם דבר מסוים."

אך שיטה זו בעייתית, משום שהיא אינה מסבירה:
  • מדוע 20% מהאנשים מגיבים אחרת.
  • מתי צריך לפעול אחרת.
  • כיצד ניתן להבין את המוח מעבר לסטטיסטיקות.
הבנת הרצון האנושי כמפתח לשכנוע

השאלה הבסיסית ביותר היא:
  • מדוע האדם רוצה דברים מסוימים ולא דברים אחרים?
  • למה אנשים רואים דבר מסוים כטוב ודבר אחר כרע?
  • מה גורם לאדם לחוות רגשות מסוימים?
אלו שאלות מהותיות שבאמצעותן ניתן להבין לעומק כיצד עובד השכנוע.

שכנוע כאמצעי למודעות עצמית

כל תהליך השכנוע, כפי שהוא מוסבר כאן, אינו רק כלי טכני לשיפור מכירות או תקשורת בין - אישית, אלא הוא דרך להבנה עצמית ולמודעות עמוקה יותר. כאשר אדם לומד כיצד המוח שלו משכנע אותו, הוא מתחיל להבין טוב יותר את עצמו, את רגשותיו ואת מנגנוני החשיבה שלו.

כאשר אדם רוצה משהו, עליו לבדוק:
  • כיצד שכנע את עצמו לרצות זאת.
  • כיצד הגיע לאמונה זו.
  • מה גרם לו לחשוב שמשהו רע.
הסכנה בשכנוע בלתי מודע

אחת הבעיות היא שאנשים רבים בטוחים לחלוטין בדברים שהם מאמינים בהם, מבלי להבין שהם עברו תהליך שכנוע. רבים יגידו על דבר מסוים: "זה רע".

מבלי להבין שמישהו או משהו שכנע אותם בכך. כאשר מבינים זאת, אפשר לשחרר את התלות בהשפעות חיצוניות ולשלוט טוב יותר בחוויות החיים.

שכנוע כאמצעי לחיים טובים יותר

לסיכום, הבנה עמוקה של שכנוע אינה רק כלי לשיפור יכולות מכירה או השפעה על אחרים - אלא היא בעיקר דרך לשיפור איכות החיים של האדם עצמו. מי שמבין את תהליכי השכנוע, יכול להשתמש בהם כדי:
  • להיות מאושר יותר.
  • להפחית את הסבל שלו.
  • להשיג שליטה טובה יותר על רגשותיו ומחשבותיו.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד אחת מהתועלות דהיינו, הדברים הטובים שיכולים לצאת לבן אדם מזה שהוא לומד איך עובד הנושא של שכנוע ומכירות, וכפי שאמרתי פעם יש כאלה שאומרים "מה אני צריך ללמוד נושא של שכנוע ומכירות אני לא מתעסק בזה, לא מעניין אותי" וכו' ולכן כרגע אני אסביר למה זה כן טוב אפילו הכרחי שבן אדם ילמד איך עובד הנושא של לשכנע אנשים איך המוח משתכנע, איך מוכרים לאנשים איך מרמים אנשים וכו'.

מי צריך את זה אז אני אסביר, הדבר הכי טוב שיכול לקרות לבן אדם בחיים מהו? שהוא ירגיש טוב הכי טוב שיכול לקרות לבן אדם בחיים זה שהוא ירגיש הכי טוב, מה הדבר הכי רע שיכול לקרות לבן אדם בחיים? שהוא ירגיש הכי רע, עכשיו יש את התפיסה שאומרת שהטוב והרע של הבן אדם תלוי במה שקורה לו אם קורה לך ככה זה טוב ואם קורה לך ככה זה רע. אף על פי כן מי שמתבונן קצת בדברים רואה שהטוב והרע של הבן אדם תלויים רק / גם איך שהוא מפרש את מה שקורה לו, איך שהוא מבין את מה שקורה לו איך שהוא מתייחס למה שקורה לו.

אוקי ולכן זה בעצם אומר שהשכנוע הטוב ביותר שבן אדם צריך לעשות הוא לנסות לשכנע את עצמו שטוב לו ולנסות לשכנע את עצמו שלא רע לו ומי שחושב שכל מה שקשור לשכנוע זה קשור רק איך לשכנע אחרים הוא טועה, למה כי השכנוע המרכזי בסופו של דבר הוא שכנוע של האדם את עצמו. יש הרבה אנשים בעולם שכאילו מומחים בשכנוע אבל השאלה היא האם הם יודעים לשכנע את עצמם שטוב להם האם הם יודעים לשכנע את עצמם שלא רע להם, האם הם יודעים לשכנע את עצמם להכיל את המציאות לקבל את המציאות, לאהוב את המציאות לשנוא את המציאות לא משנה איך נגדיר את זה.

אוקי וכל התהליכים בעולם שאני לפחות מסביר לגבי הנושא של שכנוע וכל התהליכים שקיימים לגבי שכנוע ואיך המוח חושב ואיך המוח עובד וכו' כל התהליכים האלה מתרחשים לא רק בין האדם לבין הסביבה החיצונית שלו אלא מתרחשים גם בין האדם לבין עצמו כי המוח של הבן אדם משכנע את הבן אדם שדבר מסוים זה טוב שדבר מסוים זה רע, שדבר מסוים צריך לעשות שדבר מסוים לא צריך לעשות, שדבר מסוים אסור שיקרה שדבר מסוים מחויב שיקרה וכו' וזה הכל שכנוע שהמוח משכנע את הבן אדם. ומי שרוצה ללמוד את כל סודות השכנוע ולדעת איך שכנוע עובד וכו' כל מה שהוא צריך לעשות זה ללמוד איך המוח שלו משכנע את עצמו.

ואיך בן אדם יכול ללמוד איך המוח שלו בעצמו משכנע את עצמו? על ידי שכשהוא חושב שמשהו מסוים זה נכון הוא שואל את עצמו "למה אני חושב שזה נכון אולי זה לא נכון?" זה כל הסיפור כולו. אוקי ומי שיעשה את זה מספיק פעמים מספיק זמן, מספיק לעומק מספיק יחפור בזה יגלה את כל הטריקים ואת כל השיטות שקיימות בעולם לגבי איך לשכנע אנשים, איך אנשים משתכנעים וכו'. ובשורה התחתונה אחת הסיבות שבגללה אני מסביר את הנושא של שכנוע היא כדי שכאשר בן אדם מרגיש רע שתהיה לו אפשרות לבדוק למה הוא חושב שהמציאות רעה ולראות איך המוח שלו שכנע אותו שזה רע ולדעת להיות מסוגל לא להשתכנע מהמוח שאומר שזה רע.

זה דבר ראשון, זאת אומרת עוד פעם הבן אדם שילמד איך עובד שכנוע ואיך משכנעים אנשים ואיך הוא יכול להתגונן מפני מניפולציות אז מה שיקרה זה שכאשר יהיה לו רע הוא יוכל לנסות להבין "למה רע לי? כי אני חושב שככה וככה. ולמה אני חושב שככה וככה איך המוח שלי שכנע את עצמי או איך החברה או איך המציאות שכנעה אותי שככה וככה?" ולהתגונן מהשכנוע הזה ואז לא להרגיש רע. אותו דבר גם לגבי להרגיש טוב שאם בן אדם רוצה להרגיש טוב ממשהו מסוים, נגיד קורה לו איזה משהו ולא אכפת לו מזה או כל שכן אם רע לו מזה והוא רוצה לשכנע את עצמו שזה טוב אז גם צריך לדעת מי שיודע שכנוע יכול לשכנע את עצמו שיהיה לו טוב.

אוקי וזה לדוגמה אחד מהדברים שבהם רוב ככל אלה שמלמדים את הנושא של שכנוע הם לא מתעסקים כי הם עובדים בכל מיני נושאים אחרים לפי כל מיני סטטיסטיקות, לפי כל מיני קשקושים כאלה ואחרים. אוקי אבל גם במאמר מוסגר אני אוסיף עוד איזה היבט מסוים שיש שני סוגים של אנשים שמלמדים נושא מסוים ונושא ספציפי נפרד שהוא שכנוע יש את אלה שמומחים בשכנוע, עכשיו מה הם מסבירים בשכנוע לפי מה הם מלמדים? אז הם מלמדים לפי מחקרים הם אומרים לך "המחקר שנעשה הראה שככה וככה שבדרך כלל אנשים כשאומרים להם ככה הם אומרים ככה, שאנשים רוצים ככה שאנשים חושבים ככה" וכל מיני סיפורים כאלה ואחרים שהם במאה אחוז מהמקרים או ב - 99% מהמקרים הסיפורים האלה לא נכונים במאה אחוז.

מה זאת אומרת לא נכונים במאה אחוז? אני לא מתכוון לומר שהסיפורים האלה שקריים, אני מתכוון לומר נגיד לדוגמה אומרים "מחקר הראה ש - 80% מהאנשים כששאלו אותם ככה הם אמרו ככה ולכן אם אתה רוצה לשכנע תגיד ככה", אדוני אבל מה עם 20% מהאנשים האחרים תסביר לי למה כשאמרו להם ככה הם הגיבו ככה, למה 20% האנשים האחרים הגיבו ככה ומתי צריך לפעול ככה ומתי צריך לפעול ככה. את זה כמובן רוב "המומחים" לא מבינים, למה כי הם המידע שלהם הוא מידע על סמך ניסויים ותהייה הם פשוט מנסים כל מיני דברים ואז מגלים איזו שיטה כאילו עושים איזו פעולה רואים שזה עובד בדרך כלל ואומרים "אם זה עובד אז כנראה שהשיטה היא כזאת וכזאת", אוקי זה איך שכולם רובם מלמדים.

לעומת זאת אני לדוגמה אישים מסביר אחרת אצלי זה עובד אחרת, כל מה שאני מסביר לגבי שכנוע אין לו שום קשר לסטטיסטיקה ושום קשר למחקרים וכו' הוא בכלל נובע ממקום אחר, יש דרך כזו או אחרת יש כאלה שיגידו שזה נכון ויש כאלה שיגידו שזה לא נכון אבל לצורך הדיון זה לא רלוונטי כרגע. יש דרך להבין את המציאות ברגע שבן אדם מבין איך המוח של עצמו עובד איך המוח האנושי לפחות את החוקיות הבסיסית מזה אחר כך אפשר לגזור וללמוד גם מנושא של שכנוע. זאת אומרת כל מה שאני מסביר בנושא של שכנוע כל מה שאני יודע על נושא של שכנוע זה אך ורק כתוצאה של הבנה של תהליכים אחרים בכלל, זאת אומרת יש תהליכים פנימיים במציאות של איך נוצר הרצון האנושי למה בן אדם בכלל רוצה דברים, למה בן אדם רוצה דברים מסוימים ולא דברים אחרים מה גורם לבן אדם להבדיל בין טוב לרע, למה בן אדם אומר על דבר מסוים שהוא טוב ועל דבר אחר שהוא רע וכו'.

ועוד כל מיני נושאים כאלה ואחרים שקשורים בכלל להבנה בסיסית של המציאות, יש לבן אדם בחירה חופשית אין לו בחירה חופשית וכל מיני עניינים כאלה וכתוצאה שלהם ברגע שמבינים אז עכשיו איך לשכנע מישהו זה כבר מקרה פרטי, לא צריך ללמוד באופן אישי את הנושא של השכנוע כי אם מישהו מבין את המהות איך עובד המוח איך המוח חושב, את הדברים הבסיסיים מתוך הבנה עמוקה של המציאות לא מתוך זה שהוא הלך ללמוד שכנוע מתוך זה שהבן אדם מבין את עצמו מבין את הרצון של עצמו, מבין את המחשבות של עצמו איך נוצרות מחשבות ברמות הכי עמוקות מי שמבין את זה אז כתוצאה מזה אחר כך אפשר גם להבין גם בשכנוע.

אוקי בקיצור בשורה התחתונה מה שאני מנסה לומר זה שכל מה שאני מסביר לגבי הנושא של שכנוע וכל מה שקשור לשכנוע זה הכל דרכים של הבן אדם ללמוד עצמו כחלק מתהליך של מודעות עצמית, שבן אדם מבין את עצמו איך המוח שלו משכנע את עצמו כשבן אדם רוצה משהו הוא יכול להבין "איך שוכנעתי לרצות את זה", כשבן אדם מאמין במשהו "איך שוכנעתי להאמין בזה" כשבן אדם חושב שמשהו מסוים זה רע "למה אני חושב שזה רע מה משכנע אותי שזה רע" ויש כאלה שיקפצו ויגידו "מה פתאום זה רע, זה לא שכנעו אותי שזה רע זה באמת רע" כי כל כך שכנעו אותך שזה רע שאתה בטוח שזה רע אבל שכנעו אותך שזה רע.

ומי שקצת מכיר נושאים אחרים שאני מדבר עליהם אז אני אגיד בשני משפטים אז יש גם את הנושא של "מי שכנע אותך שיש הבדל בין יש לאין" מה הדבר הראשון שהמוח משכנע את הבן אדם כדי שהבן אדם יתחיל להקשיב לו, מה הדבר הראשון שהרצון של הבן אדם משכנע את הבן אדם כדי שהבן אדם יקשיב לרצון שלו, יש פה שאלות מאוד בסיסיות. אוקי בקיצור כל הנושא של השכנוע אמור בסופו של דבר להביא את הבן אדם לא רק לדעת למכור יותר טוב אלא גם להיות מאושר להיות מרוצה, לא לחפש להיות מאושר וכו'. אז גם שלא יעבדו עליכם וגם שלא תעבדו על עצמכם בהצלחה.
כיצד לשכנע אנשים שקט נפשי הטוב ביותר להרגיש טוב יותר לפעול סיפור חשיבה מדעית כיצד נוצרות לחוות רגשות להתמודד עם רגשות שכנוע ומכירות nlp אוטוסוגסטיה כושר כושר שכנוע לגרום לעצמי לגרום לעצמך ללמוד ללמוד nlp ללמוד למכור ללמוד לשכנע ללמוד מכירות ללמוד שכנוע למה ללמוד למה ללמוד למכור למה ללמוד לשכנע למה ללמוד שכנוע למידה למכור לשכנע לשכנע את עצמי לשכנע את עצמך לשכנע ולמכור מכירה מכירות נלפ סוגסטיה סוגסטיות קורס קורס לשכנוע קורסים שכנוע שכנוע עצמי תהליך תהליך מכירה תהליכי מכירה תהליכי מכירות תהליכי שכנוע תהליכים
ניהול מכירות, ניהול תהליכי מכירה, שיפור תהליכי מכירה, מה זה מנהל מכירות? מה ההבדל שבין איש מכירות למנהל מכירות? ניהול מחלקת מכירות, ניהול מנהל מכירות, ניהול אנשי מכירות, בקרה על תהליכי מכירה, לשפר את תהליכי המכירה, ניתוח משפך שיווקי, מסע הלקוח במחלקת המכירות, משפך שיווקי במחלקת מכירות, ניתוח משפך המכירות, מהו משפך מכירות? איך לשפר את תהליכי המכירה? איך לנהל אנשי מכירות? להבין למה אין מכירות, איך להגדיל את המכירות? למה קשה למכור? איך למכור יותר?
... מכירות, ניהול תהליכי מכירה , שיפור תהליכי מכירה, מה זה מנהל מכירות? מה ההבדל שבין איש מכירות למנהל מכירות? ניהול מחלקת מכירות, ניהול מנהל מכירות, ניהול אנשי מכירות, בקרה על תהליכי מכירה, לשפר את תהליכי המכירה, ניתוח משפך שיווקי, מסע הלקוח במחלקת המכירות, משפך שיווקי במחלקת מכירות, ניתוח משפך המכירות, מהו משפך מכירות? איך לשפר את תהליכי המכירה? איך לנהל אנשי מכירות? להבין למה אין מכירות, איך להגדיל את המכירות? למה ... הוא, שאיש המכירות אחראי בעיקר על למכור. אבל מנהל המכירות אחראי על לנהל את תהליכי המכירה , שזו פעולה שהיא לא של מכירה לכשעצמה. ואני אסביר. איש מכירות, עובד בלמכור. ... יהיו מכירות, אלא גם זה אומר שמנהל המכירות צריך לעשות תהליכי ניתוח ובקרה של תהליכי המכירה. כי יש את החלק של למכור בפועל, דהיינו, תקשורת בין אישית עם לקוח שבה צריכים למכור ללקוח. אבל יש גם חלק של ניתוח ובקרה של תהליכי המכירה, שבה צריכים לדעת לנתח את המידע שקורה בתוך תהליכי המכירה. כי תהליך המכירה מורכב מתתי תהליכים. החל משלב קבלת הליד במחלקת המכירות ועד הרגע שבו נסגרת ... לנתח. כי אפשרי לנסות לזרום בלי לנתח מה קורה בפועל. אבל אם רוצים לשפר את תהליכי המכירה, אז צריכים גם לנתח את כל תהליך המכירה בכללותו וגם לנתח את כל החלקים של תהליכי המכירה. כי כל חלק אפשרי לנתח את מה שקרה בו, ולנסות להסיק מכך מסקנות כאלו ואחרות. ... שבו נסגרה עסקה באופן סופי. ומנהל המכירות אמור לדעת לעשות בקרות ואנליזות על תהליכי המכירה, לנסות לנתח את התהליך של קבלת הליד ולראות איך הוא משפר את האפשרות לקביעת ... הפגישה איך הוא משפר את התהליך לסגירת עסקה וכולי. והתהליך הזה של ניתוח תהליכי המכירה, הוא לא דורש רק יכולת תקשורת בין אישית של מכירה מול לקוח, שאת זה עושה ... המכירות, אלא הוא דורש גם את היכולת להסתכל על כל התהליך מבחוץ ולקחת את כל תהליך המכירה ולחלק אותו לחלקים. ולנסות ולמצוא את החוקיות שיש בתוך כל אחד מתתי התהליכים, כדי לדעת לשפר את תהליך המכירה בכללותו. ולכן, מאיש מכירות נדרש בעיקר למכור ללקוחות ולסגור עסקאות. אבל ... לא נדרש רק לגרום לאנשי המכירות למכור יותר, אלא נדרש גם לראות מבחוץ את כל תהליך המכירה ולדעת לנתח אותו לחלקים ולהסיק מסקנות שישפרו את המשפך השיווקי בחלק של תהליך המכירה. ולשם כך לא נדרשות רק יכולות תקשורת בין אישית, אלא נדרשות גם יכולות ניתוח, ...
ניהול משא ומתן, יחסי קונה ומוכר, פרזנטציה, תהליכי מכירה וקניה, איך לספר על עצמי? צרכנות נכונה, איך לקנות? איך למכור? שיטות מכירה, התנהגות צרכנית, תהליך מכירה, תהליך רכישה, לראיין ולהתראיין, שאלות בראיון, איך להציג את עצמי?
ניהול משא ומתן, יחסי קונה ומוכר, פרזנטציה, תהליכי מכירה וקניה, איך לספר על עצמי? צרכנות נכונה, איך לקנות? איך למכור? שיטות מכירה, התנהגות צרכנית, תהליך מכירה, תהליך רכישה, לראיין ולהתראיין, שאלות בראיון, איך להציג את עצמי?
... משא ומתן, יחסי קונה ומוכר, פרזנטציה, תהליכי מכירה וקניה, איך לספר על עצמי? צרכנות נכונה, איך לקנות? איך למכור? שיטות מכירה, התנהגות צרכנית, תהליך מכירה, תהליך רכישה, לראיין ולהתראיין, ... של חיפוש עבודה, שבו אתה בעצם מוכר את עצמך למעסיק. לעיתים קרובות בתהליך מכירה, המוכר ינסה להוציא מהקונה כמה ... שיספר לו מה הוא מחפש, כדי לקבל מידע יותר אובייקטיבי. איך זה מתבטא בתהליך מכירה? לרוב, כאשר קונה נכנס לחנות ... אל תמכור עד שלא הבנת את צורכי הלקוח. הכוונה כאן היא שלפני שיתחיל תהליך מכירה או הצגת המוצר, המוכר חייב להבין ... מכן להציג את עצמך בהתאם לצרכים הספציפיים של המעסיק. מאבק השליטה בתהליך המכירה ככל שהמוכר יודע יותר על הקונה, כך יהיה לו קל יותר למכור לו את המוצר או השירות. זהו עקרון בסיסי בתהליכי מכירה, והמוכר מבין את החשיבות של קבלת ... יספר על עצמו ועל המוצר לפני שהקונה חושף את דרישותיו. כיצד זה מתבטא בתהליך מכירה? בדרך כלל, בתהליכי מכירה, הקונה מציין מה הוא מחפש. ... להבין את צורכי החברה ולהתאים את ההצגה העצמית שלך לכך. מאבק השליטה בתהליך המכירה ככל שהמוכר יודע יותר על הקונה - ... איך למכור מוצר? איך לקנות מוצר? איך לנהל משא ומתן? מניפולציות בתהליך מכירה , יחסי מראיין מרואיין, פרזנטציה ... ללקוח, צרכנות חכמה, צרכנות נבונה, תשובות בראיון, איך להציג מוצר? תהליכי מכירה, תהליכי רכישה, קניינות ורכש ...
הגדלת מכירות, איך לחשוב כמו הלקוח? עולם המושגים של הלקוח, עולם הדימויים של הלקוח, איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? איך למכור ללקוחות? שיפור תהליכי מכירה, לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח, מהי השפה של הלקוח? איך הלקוח חושב? צורת החשיבה של הלקוח
הגדלת מכירות, איך לחשוב כמו הלקוח? עולם המושגים של הלקוח, עולם הדימויים של הלקוח, איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? איך למכור ללקוחות? שיפור תהליכי מכירה, לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח, מהי השפה של הלקוח? איך הלקוח חושב? צורת החשיבה של הלקוח
... חושב? איך למכור ללקוחות? שיפור תהליכי מכירה, לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח, מהי השפה של הלקוח? איך הלקוח חושב? צורת החשיבה של הלקוח איך לחשוב כמו שהלקוח חושב כדי להגדיל את המכירות? כדי ... זו יכולה ליצור שינוי משמעותי בתהליכי המכירה, להגדיל משמעותית את אחוזי הסגירה ולהביא לתוצאות עסקיות טובות יותר בטווח הארוך. איך לדבר בשפה של הלקוח? איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? שיפור תהליכי מכירה מה זה עולם המושגים של הלקוח? איך למכור ללקוחות? איך להגדיל מכירות? צורת החשיבה של הלקוח שיפור תהליך המכירה דרך עולם המושגים של הלקוח שלום חברים, אם אתם רוצים לשפר את המכירות שלכם ללקוחות, עליכם להתרגל לחשוב במונחים של הלקוח. מה הכוונה? הכוונה היא ... גוף תאורה. לכן, אם ברצוננו לשפר את תהליך המכירה, עלינו לאמץ את צורת החשיבה של הלקוח. כלומר, במקום למדוד כמה יחידות תאורה מכרנו, נכון יותר למדוד כמה גופי תאורה מכרנו - משום שכך הלקוח עצמו ... של המוצר שאנו מציעים. במקרה כזה, תהליך המכירה עלול להיפגע, משום שהלקוח ירגיש פחות מחובר או אפילו לא יבין לחלוטין את ההצעה שלנו. כאשר אנו מדברים בשפה של הלקוח, קל לו יותר להבין את הצעת הערך ...
למכור באופן אוטומטי, למכור בלי להתאמץ, למכור בלי איש מכירות, לשפר את תהליכי המכירה, למכור בלי מאמץ, הכנסה פאסיבית, שיפור תהליכי המכירות, ייעול תהליכי המכירות, איך למכור בצורה יעילה? איך למכור ביעילות? לבנות תהליכי מכירה אוטומטיים, משא ומתן ביעילות, התייעלות עסקית, מה זה התייעלות? איך לעשות דברים בצורה יעילה? למה חשוב לעשות שיווק? איך לעשות שיווק בצורה יעילה? מה זה שיווק יעיל? מה זה שיווק לא יעיל? איך להיות יעיל, איך להתייעל? איך לייעל תהליכים?
... אוטומטי, למכור בלי להתאמץ, למכור בלי איש מכירות, לשפר את תהליכי המכירה, למכור בלי מאמץ, הכנסה פאסיבית, שיפור תהליכי המכירות, ייעול תהליכי המכירות, איך למכור בצורה יעילה? איך למכור ביעילות? לבנות תהליכי מכירה אוטומטיים, משא ומתן ביעילות, ... כללי בכל תחום. ונסביר איך לבצע תהליך של התייעלות בכל תהליכי המכירות והשיווק של הארגון? ואיך ההבנה של ... הוא, שמי שרוצה לעבוד בצורה יותר יעילה, צריך לקחת את תהליך המכירות שהוא מבצע והוא צריך לחלק אותו לחלקים ולראות איזה חלקים שהוא עושה בתהליך המכירות, איזה חלקים חוזרים על עצמם שוב ... אוויר ברכב. וכך למצוא את כל הדברים שעושים שוב ושוב בתהליך מכירה שבעינינו הוא אופטימאלי. ואז צריכים לקחת את החלקים בתהליך המכירה, שאנחנו עושים שוב ושוב, וצריכים ... רכב עם 10 ולא 9 כריות אוויר. במילים אחרות, קח את כל תהליך המכירה, החל מהשלב שבו איש המכירות פותח ... תהיה לכך עלות, לא בהכרח קטנה, אבל בוודאות שהם ייעלו את תהליך המכירה בטווח הרחוק ויחסכו לאיש המכירות ... מצגת ממוחשבת כלשהי. במילים אחרות, אפשרי לעשות ייעול של תהליכי המכירה , באמצעות תהליכי שיווק, יצירת ... תעשה שוב ושוב את אותן הפעולות כמו חמור, אלא תנסה לבנות תהליכי מכירה אוטומטיים, שבסופו של תהליך יעזרו ...
ניהול זמן של אנשי מכירות, איך לתעדף לקוחות? לאיזה לקוח למכור קודם? לאיזה ליד לחזור קודם? איך לנהל יומן עבודה? תעדוף משימות של איש מכירות, איך לתעדף תהליכי מכירה? טעויות של אנשי מכירות, האם לטפל בהתנגדות לקוח? תיעדוף לקוחות בתהליך מכירה
... של אנשי מכירות, איך לתעדף לקוחות? לאיזה לקוח למכור קודם? לאיזה ליד לחזור קודם? איך לנהל יומן עבודה? תעדוף משימות של איש מכירות, איך לתעדף תהליכי מכירה? טעויות של אנשי מכירות, האם לטפל בהתנגדות לקוח? תיעדוף לקוחות בתהליך מכירה בתהליך של טיפול בלקוחות, אחת מהטעויות של אנשי המכירות היא, העניין של להפריד בין 2 השאלות ...
להרוויח כסף בלי למכור, איך למכור המון אם אתה שונא למכור? הצלחה עסקית בלי מכירות, איך להצליח בעסק אם אני שונא למכור? מה לעשות אם לא אוהב למכור? מפחד למכור, האם חייב למכור? לגייס איש מכירות, מחלקת מכירות, שיווק או מכירות, תהליכי שיווק
להרוויח כסף בלי למכור, איך למכור המון אם אתה שונא למכור? הצלחה עסקית בלי מכירות, איך להצליח בעסק אם אני שונא למכור? מה לעשות אם לא אוהב למכור? מפחד למכור, האם חייב למכור? לגייס איש מכירות, מחלקת מכירות, שיווק או מכירות, תהליכי שיווק
... או מכירות, תהליכי שיווק האם אפשר להצליח בעסק בלי לאהוב למכור? האם בעל עסק חייב לאהוב תהליכי מכירה כדי להרוויח כסף? רבים חושבים שכן, אך אליעד כהן מציג גישה שונה לחלוטין. על פי אליעד, ... בסופו של דבר למכור משהו כדי להרוויח כסף, אבל אין הכרח שבעל העסק יהיה זה שמבצע את תהליך המכירה או שיתעסק בכלל עם התנגדויות של לקוחות או מכירות ישירות. האם עסק חייב שיהיה בו איש ... מכירות, ללא צורך במיומנויות מכירה ואפילו מבלי להתמודד עם ההתנגדויות הקלאסיות שעולות בתהליך מכירה סטנדרטי. איך למכור בלי להתמודד עם התנגדויות של לקוחות? אליעד מסביר כי מכירה מוצלחת ... עם התנגדויותיו. הוא מבהיר שכדי למכור בלי התנגדויות צריך להפנות את תשומת הלב מתהליכי המכירה הקלאסיים לתהליכי שיווק אפקטיביים, אשר יגרמו ללקוחות בעצמם לרצות לרכוש את המוצר או ... הלקוחות כבר רואים שהמוצר מועיל להם, הם ירצו אותו מרצונם החופשי. כך נחסכים ממך כל תהליכי המכירה והתנגדויות של לקוחות. האם בעל עסק חייב להתווכח עם לקוחות ולשכנע אותם לקנות? אליעד כהן ... כהן מסכם בכך שכל עסק חייב למכור כדי להרוויח, אך בעל העסק לא חייב להיות זה שמתעסק בתהליך המכירה. המפתח להצלחה עסקית ללא מכירות ישירות נמצא בשיווק חכם ואפקטיבי, ביצירת ערך ברור ... עד כמה הוא טוב ומועיל. בדרך זו הלקוחות הם אלו שיבקשו לקנות ממך, מבלי שתצטרך לעבור תהליכי מכירה קלאסיים או להתמודד עם התנגדויות כלשהן. איך למכור בלי להתעסק במכירות? האם חייבים לאהוב ... כדאי להשקיע? איך להתמודד עם פחד ממכירות? איך לתת ללקוחות להתנסות במוצר בחינם? שונא תהליכי מכירה, לא אוהב למכור ללקוחות, איך למכור בלי התנגדויות לקוח? פחד ממכירות, להשתמש במוצר ...
הכנת חומרי שיווק, איזה חומרי שיווק להכין? כמה חומרי שיווק להכין? מתי להכין חומרי שיווק? איזה חומרי שיווק כדאי להכין? איך ליצור חומרי שיווק? תוכנית ליצירת חומרי שיווק, תוכנית של הכנת חומרי שיווק, תהליך של יצירת חומרי שיווק, להעלות קמפיין שיווקי, לבנות תוכנית להכנת חומרי שיווק, איך ליצור חומרי שיווק? הקשר שבין שיווק למכירות, הקשר שבין מכירות לשיווק, השיווק כעזר של המכירות, מנהל השיווק כעזר של מנהל המכירות, הכנת חומרי מכירה
... ונדבר על תוכנית ליצירת חומרי שיווק ועוד. אז יש בזה המון היבטים והקשרים, אבל ברמת העיקרון, תהליך השיווק לכשעצמו, נועד לסייע לתהליכי המכירה באופן כללי. ובמהות העניין, חומרי השיווק אמורים לשקף את כל המידע שמחלקת המכירות היתה רוצה ... של תמונה סרטון סאונד וכולי. ולכן בעצם, חומרי השיווק אמורים לשקף את המסרים של המכירות שרוצים להעביר ללקוח. כמו כן ישנם המון תהליכי מכירה והסברים שחוזרים על עצמם בתהליכי מכירה, שוב ושוב. ומי שרוצה לעבוד ביעילות, הרי שבמקום שבכל תהליך מכירה הוא יחזור על עצמו שוב ושוב, הגיוני שהוא ישקיע ויפתח חומר שיווקי שיסביר ללקוח את כל מה שהוא רוצה, באמצעי המחשה נוספים וכולי. וזה בעצם אומר, שעל העסק להכין חומרי שיווק, בהתאמה לתהליכי המכירה. דהיינו, צריכים לבנות להכנת חומרי שיווק, בהתאם לתהליכי המכירה. דהיינו, צריכים לקחת תהליך מכירה ללקוח ולנתח את כל המסרים שמעבירים ללקוח בתהליך המכירה . ומהמסרים האלו ובהתאם למסרים האלו צריכים להכין חומרי שיווק. ואוסיף, בעיקרון בתהליכי מכירה יש המון מסרים שמעבירים ללקוח. וצריכים לדעת איך ומהיכן להתחיל להכין את חומרי השיווק. כי כמות ... ויש כאן המון שיקולים. אבל כעיקרון את הרשימה של חומרי השיווק שצריכים להכין, אותה צריכים לגזור מכל המסרים שמעבירים ללקוח בתהליכי המכירה השונים. דהיינו, לקחת תהליך מכירה ולפרק אותו לחלקים של מסרי מכירה. ואת המסרים לחלק לקטגוריות ולחלקים קטנים וכולי. ומכך לגזור ... לאוויר וכיוב. אבל עיקר המסר שלי הוא, שעל מנהל השיווק להבין ממנהל המכירות, ניתוח של כל המסרים שעוטפים את הלקוח בכל שלבי תהליכי המכירה. בין אם המסרים האלו קיימים או שמנהל המכירות היה שמח שהם יהיו קיימים, ושהם אינם קיימים עדיין ...
ללמוד למכור, 2 סוגים של לימוד מכירות, מה צריך ללמוד כדי למכור? 2 דברים שצריך כדי לדעת למכור, האם אפשר ללמוד למכור? האם אפשר ללמד למכור? לימוד מכירות, קורס למכירות, האם כל אחד יכול למכור? האם באמת אפשרי ללמוד למכור? ללמוד להיות תותח מכירות, להיות איש מכירות שטח, ללמוד להיות כריש מכירות, כולנו אנשי מכירות, מנטורים למכירות, עמלת מכירות של המוכר, למכור בכל מחיר, איש מכירות צריך להיאבק בלקוח, מלחמת המכירות, תהליך מכירה כמאבק, לרכוש אופי של איש מכירות
... למכירות, עמלת מכירות של המוכר, למכור בכל מחיר, איש מכירות צריך להיאבק בלקוח, מלחמת המכירות, תהליך מכירה כמאבק, לרכוש אופי של איש מכירות ... נחדד את נקודת המבט הבאה. אז ברמת העיקרון כולנו אנשי מכירות ברמה כזו או אחרת. וכל החיים מלאים בתהליכי מכירה . וכל בן אדם עוסק במכירות ברמה כזו ... ולהיות איש מכירות הכי מקצועי שיש, שיכול למכור לכל אחד כל דבר וכולי? והתשובה היא כזאת: בעיקרון תהליכי מכירה מתחלקים ל 2 חלקים. חלק 1 הוא חלק של ... יותר קשה ללמוד ולא בטוח שכל אחד יכול ללמד ולא בטוח שכל אחד יכול ללמוד את החלק השני. ואני אסביר. תהליך מכירה, הוא בהרבה מובנים, תהליך של מאבק, ... כאלו ואחרות, ואיך לבנות תסריט שיחה, ואיך לתאם פגישה עם הלקוח בטלפון, ומה להגיד ומה לא להגיד בתהליך מכירה וכולי. ואת הדברים האלו, אפשרי ללמוד ואפשרי לתרגל ואפשרי להתנסות בהם ואפשרי לשפר אותם וכולי וכולי. אבל תהליך המכירה מורכב לא רק מידע ומיכולת מקצועית, ... מאבק עם הלקוח. גם לגרום ללקוח לנסות להבין את המוצר ולראות האם באמת המוצר מתאים לו, גם זה מאבק. תהליך המכירה מלא במאבקים. וכאן צריך יכולת רגשית של איש המכירות בתהליך המכירה. דהיינו, צריך יכולת רגשית של איש ... לו כסף או זמן וכולי? וכאן צריך יכולת רגשית, דהיינו, שיש המון השלכות רגשיות שאיש המכירות עושה על תהליך המכירה. ובן אדם ששונא להיות בקונפליקטים ... הרגשית ולא רק ברמה הטכנית. מי שרוצה ללמוד למכור, צריך שיהיה לו גם אופי של איש מכירות, שמותאם לתהליך המכירה הספציפי של המוצר הספציפי ושל הלקוח ...
פרסום / שיווק / מכירות - מהו שיווק / פרסום נכון? ומהי משמעותו הרוחנית?
... של השיווק הנכון. ואם נתבונן על עניין השיווק, נראה כי השיווק הוא ההקדמה של המכירות. כי המטרה של השיווק, היא לצורך המכירה. והתכלית של השיווק, היא המכירה. והשיווק נועד כדי לגרום ללקוח לקנות בתהליך המכירה . וגם תהליך המכירה עצמו, גם הוא משרת מטרה אחרת, ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תהליכי מכירה, תהליכי שכנוע, לשכנע ולמכור, למה ללמוד למכור? למה ללמוד שכנוע? למה ללמוד לשכנע? קורס לשכנוע, ללמוד מכירות, ללמוד NLP, כושר שכנוע, אוטוסוגסטיה, שכנוע עצמי, לשכנע את עצמך
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: תהליכי מכירה, איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחנך ילדים? איך להיות מאושר ושמח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפרש חלומות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיגמל מהימורים? איך להאמין בעצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם גירושין? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור אהבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בזוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למצוא זוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: תהליכי מכירה, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם לדומם יש תודעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? למה העולם קיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה לא להתאבד? האם הכל אפשרי? למה יש רע וסבל בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לבני נוער, מנטור, מטפל רוחני בנושא תהליכי מכירה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2500 שניות - עכשיו 17_07_2025 השעה 13:42:46 - wesi1