אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מכירה ✔תהליכי מכירה, תהליכי שכנוע, לשכנע ולמכור, למה ללמוד למכור? למה ללמוד שכנוע? למה ללמוד לשכנע? קורס לשכנוע, ללמוד מכירות, ללמוד NLP, כושר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
9:33תהליכי מכירה, תהליכי שכנוע, לשכנע ולמכור, למה ללמוד למכור? למה ללמוד שכנוע? למה ללמוד לשכנע? קורס לשכנוע, ללמוד מכירות, ללמוד NLP, כושר שכנוע, אוטוסוגסטיה, שכנוע עצמי, לשכנע את עצמך
מדוע כל אדם חייב ללמוד את נושא השכנוע והמכירות?

הרבה אנשים חושבים שאין להם צורך ללמוד שכנוע ומכירות, משום שהם לא עוסקים בתחומים אלו או שהם לא מוצאים בהם עניין. אך אליעד כהן מדגיש שלמעשה הבנה עמוקה של תחומי השכנוע והמכירות חיונית לכל אדם, ללא קשר לתחום העיסוק או העניין האישי שלו. הסיבה לכך היא ששכנוע אינו מוגבל רק למכירות או להשפעה על אחרים, אלא הוא כלי מרכזי באמצעותו האדם משכנע קודם כל את עצמו לגבי המציאות, לגבי טוב ורע, ולגבי מה שהוא חושב שצריך או לא צריך לקרות.

מה הקשר בין שכנוע לבין תחושת האושר והסבל?

אליעד כהן מסביר שהדבר החשוב ביותר בחיים הוא תחושתו האישית של האדם - האם הוא מרגיש טוב או רע. קיימת תפיסה נפוצה לפיה האושר או הסבל של האדם תלויים במה שקורה לו במציאות החיצונית, אך התפיסה הזאת חלקית בלבד. במציאות, התחושות של טוב ורע תלויות בעיקר בפרשנות שהאדם נותן לאירועים שהוא חווה. זה אומר שהשכנוע החשוב ביותר הוא שכנוע עצמי שבו האדם לומד כיצד לשכנע את עצמו שטוב לו וכיצד לא להשתכנע שרע לו.

כיצד המוח שלנו משכנע אותנו כל הזמן?

המוח האנושי נמצא באופן מתמיד בתהליך של שכנוע עצמי. לדוגמה, המוח משכנע אותנו שמשהו מסוים הוא טוב, שמשהו אחר הוא רע, שדבר מסוים חייב להתרחש או אסור שיתרחש, וכן הלאה. השכנוע הזה נעשה ללא הרף והוא משפיע על האופן שבו אנחנו מתייחסים למציאות סביבנו ועל רגשותינו ומחשבותינו.

אליעד מציע דרך פשוטה ללמוד כיצד המוח משכנע אותנו: בכל פעם שהאדם חושב שמשהו הוא נכון, עליו לשאול את עצמו "למה אני חושב שזה נכון? אולי זה לא נכון?". דרך ההתבוננות הזו והחקירה הפנימית, אדם יוכל לגלות את כל הטריקים והשיטות שהמוח שלו משתמש בהן כדי לשכנע אותו.

איך שכנוע עצמי עוזר להתמודד עם רגשות שליליים?

כאשר אדם מרגיש רע, אליעד ממליץ לו לשאול את עצמו מספר שאלות מפתח:
  • "למה רע לי?"
  • "מה אני חושב שקרה שגורם לי להרגיש רע?"
  • "איך המוח שלי שכנע אותי שזה רע?"
  • "האם אני באמת חייב להרגיש כך?"
על ידי זיהוי תהליך השכנוע שהוביל לתחושה הרעה, אפשר לפרק אותו ולהפסיק להשתכנע שזה רע, ובכך להקטין את הסבל. באותו אופן, כאשר אדם רוצה להרגיש טוב מדבר מסוים, עליו לדעת איך לשכנע את עצמו שזה טוב, באמצעות הבנת העקרונות העמוקים של תהליך השכנוע.

מהן הבעיות בגישות לימוד שכנוע מבוססות סטטיסטיקה?

אליעד מבקר את שיטות השכנוע המבוססות על סטטיסטיקות ומחקרים שטוענים, למשל, כי "80% מהאנשים מגיבים באופן מסוים". שיטות אלו אינן שלמות ואינן מסבירות מדוע 20% הנותרים מגיבים אחרת, ומתי יש להשתמש בשיטות שונות. רוב המומחים מתעלמים מנקודה זו ומסתפקים בידע מוגבל שנובע מניסוי וטעייה.

לעומת זאת, אליעד מסביר שהוא מלמד גישה אחרת לחלוטין, שאינה מבוססת על סטטיסטיקות אלא על הבנה עמוקה של החוקיות הפנימית של הרצון האנושי והמחשבה האנושית, על שאלות כמו "מדוע אנשים רוצים דברים מסוימים?", "מה גורם להם להבדיל בין טוב לרע?", ו"איך נוצרות המחשבות?".

מדוע הבנת הרצון האנושי היא מפתח לשכנוע מוצלח?

לפי אליעד כהן, הבנה עמוקה של הרצון האנושי היא הבסיס האמיתי לשכנוע. השאלות החשובות הן למה האדם רוצה דברים מסוימים, למה הוא חושב שדברים מסוימים טובים ואחרים רעים, וכיצד הוא משתכנע בכך. מי שמבין את העקרונות הללו לעומק, מבין לא רק כיצד לשכנע אחרים, אלא גם כיצד להגן על עצמו מפני שכנוע חיצוני לא רצוי, ואף לשפר את איכות חייו באמצעות שליטה ברגשותיו ובמחשבותיו.

כיצד שכנוע יכול לשפר מודעות עצמית ואיכות חיים?

אליעד מדגיש שכל נושא השכנוע אינו רק כלי מכירתי או תקשורתי, אלא הוא דרך להבנת עצמי ומודעות עצמית גבוהה יותר. כאשר אדם מבין איך הוא שכנע את עצמו לרצות משהו, להאמין במשהו או להרגיש רע ממשהו, הוא יכול לשלוט טוב יותר בחייו, להרגיש טוב יותר, ולהיות מאושר ומסופק יותר. תהליך זה הוא חלק מרכזי בלימוד העצמי של האדם.

מהי הסכנה בשכנוע לא מודע?

בעיה נפוצה היא שאנשים רבים משוכנעים לגמרי בדברים שהם מאמינים בהם, בלי להבין שעברו תהליך של שכנוע. לדוגמה, אנשים אומרים "זה רע", בלי לדעת שמשהו או מישהו שכנע אותם בכך. כשמבינים את זה, אפשר להשתחרר מההשפעות החיצוניות ולהחזיר לעצמך שליטה מלאה על החוויה האישית והרגשית.

מהו היעד הסופי של לימוד שכנוע לפי אליעד כהן?

המטרה הסופית של לימוד השכנוע על פי אליעד היא לא רק להצליח למכור טוב יותר או להשפיע על אחרים, אלא לשפר את איכות החיים האישית, להיות מאושר יותר, לסבול פחות, ולקבל שליטה על המחשבות והרגשות. זהו כלי חיוני לכל מי שמעוניין לשפר את חייו ולהגיע להבנה עמוקה של עצמו ושל המציאות סביבו.
חשיבות לימוד שכנוע ומכירות לכל אדם

ישנם אנשים שאומרים לעצמם שאין להם צורך ללמוד את נושא השכנוע והמכירות, כיוון שהם אינם עוסקים בתחום זה ואינם רואים בכך עניין אישי. אך למעשה, הבנה עמוקה של עקרונות השכנוע חיונית לכל אדם, ללא קשר למקצוע או לתחום העיסוק שלו. השכנוע אינו רק אמצעי למכור מוצרים או לשכנע אחרים - הוא בראש ובראשונה הכלי שבאמצעותו האדם משכנע את עצמו לגבי המציאות, לגבי טוב ורע ולגבי האופן שבו עליו לחיות.

הקשר בין שכנוע לאושר וסבל

הדבר החשוב ביותר בחייו של אדם הוא הרגשתו - עד כמה הוא מרגיש טוב או רע. רבים חושבים שהטוב והרע שלהם תלויים בנסיבות החיצוניות:
  • אם קורה להם משהו חיובי הם מרגישים טוב.
  • אם קורה להם משהו שלילי הם מרגישים רע.
אך למעשה, כאשר מתבוננים לעומק, מגלים שהחוויה הרגשית של האדם תלויה רבות בדרך שבה הוא מפרש את האירועים שקורים לו.

מכאן נגזרת אחת המסקנות החשובות ביותר - אם האדם רוצה לחיות טוב יותר, עליו ללמוד כיצד לשכנע את עצמו שטוב לו, וכיצד לא להשתכנע שכאשר קורה משהו מסוים, הוא בהכרח רע עבורו. השכנוע החשוב ביותר שאדם יכול לעשות אינו רק כלפי אחרים, אלא כלפי עצמו.

שכנוע עצמי - המפתח לרוגע נפשי

רבים בעולם עוסקים בשכנוע חיצוני - כלומר, כיצד לשכנע אחרים. אך השאלה הקריטית היא:
  • האם הם מסוגלים לשכנע את עצמם?
  • האם הם יודעים כיצד לשכנע את עצמם שטוב להם?
  • האם הם מסוגלים לשכנע את עצמם שלא רע להם?
  • האם הם יכולים לשכנע את עצמם להפסיק לסבול ולהתחיל לקבל את המציאות כפי שהיא?
האדם כל הזמן נמצא בתהליך של שכנוע עצמי. המוח שלנו מנסה לשכנע אותנו:
  • שדברים מסוימים הם טובים.
  • שדברים אחרים הם רעים.
  • שעלינו להשיג דבר מסוים.
  • שאסור שדבר מסוים יקרה.
  • שאנחנו חייבים להתנהג בצורה מסוימת.
כלומר, כל מה שהאדם חווה בנוגע לרצון שלו, לתפיסת הטוב והרע ולאמונותיו - כולן מבוססות על תהליך שכנוע פנימי.

כיצד ניתן ללמוד כיצד המוח משכנע אותנו?

האדם יכול ללמוד כיצד המוח שלו משכנע אותו על ידי התבוננות פנימית ושאלת שאלות. בכל פעם שהוא חושב שמשהו נכון, עליו לשאול את עצמו:
  • "למה אני חושב שזה נכון?"
  • "אולי זה לא נכון?"
  • "מי שכנע אותי שזה נכון?"
  • "על סמך מה אני מאמין בזה?"
מי שיעשה זאת מספיק זמן ובעומק, יוכל להבין את כל הטריקים והשיטות שבהן משתמש המוח כדי לשכנע אותו בדברים מסוימים. תהליך זה יאפשר לו להבין:
  • כיצד אנשים משתכנעים.
  • כיצד ניתן לשכנע אחרים.
  • כיצד ניתן להגן על עצמך מפני מניפולציות.
לימוד שכנוע ככלי להתמודדות עם רגשות שליליים

כאשר אדם מרגיש רע, עליו לשאול את עצמו:
  • "למה רע לי?"
  • "מה אני חושב שקרה שגורם לי להרגיש רע?"
  • "איך המוח שלי שכנע אותי שזה רע?"
  • "האם אני באמת חייב להרגיש כך?"
באמצעות זיהוי תהליך השכנוע שהוביל אותו להרגיש רע, הוא יוכל להפסיק להשתכנע שזה רע ובכך להפחית את הסבל שלו.

באותו אופן, כאשר אדם רוצה להרגיש טוב, אך לא מצליח בכך, עליו ללמוד כיצד לשכנע את עצמו להרגיש טוב. מי שמבין את עקרונות השכנוע יכול לשכנע את עצמו לא רק שהמציאות אינה רעה, אלא גם שהיא טובה.

לימוד שכנוע מול תפיסות סטטיסטיות ומדעיות

קיימות גישות שונות ללימוד שכנוע. חלק מהמומחים בתחום מתבססים על מחקרים סטטיסטיים ומספרים שאומרים דברים כמו: "80% מהאנשים מגיבים בצורה מסוימת כאשר אומרים להם דבר מסוים."

אך שיטה זו בעייתית, משום שהיא אינה מסבירה:
  • מדוע 20% מהאנשים מגיבים אחרת.
  • מתי צריך לפעול אחרת.
  • כיצד ניתן להבין את המוח מעבר לסטטיסטיקות.
הבנת הרצון האנושי כמפתח לשכנוע

השאלה הבסיסית ביותר היא:
  • מדוע האדם רוצה דברים מסוימים ולא דברים אחרים?
  • למה אנשים רואים דבר מסוים כטוב ודבר אחר כרע?
  • מה גורם לאדם לחוות רגשות מסוימים?
אלו שאלות מהותיות שבאמצעותן ניתן להבין לעומק כיצד עובד השכנוע.

שכנוע כאמצעי למודעות עצמית

כל תהליך השכנוע, כפי שהוא מוסבר כאן, אינו רק כלי טכני לשיפור מכירות או תקשורת בין - אישית, אלא הוא דרך להבנה עצמית ולמודעות עמוקה יותר. כאשר אדם לומד כיצד המוח שלו משכנע אותו, הוא מתחיל להבין טוב יותר את עצמו, את רגשותיו ואת מנגנוני החשיבה שלו.

כאשר אדם רוצה משהו, עליו לבדוק:
  • כיצד שכנע את עצמו לרצות זאת.
  • כיצד הגיע לאמונה זו.
  • מה גרם לו לחשוב שמשהו רע.
הסכנה בשכנוע בלתי מודע

אחת הבעיות היא שאנשים רבים בטוחים לחלוטין בדברים שהם מאמינים בהם, מבלי להבין שהם עברו תהליך שכנוע. רבים יגידו על דבר מסוים: "זה רע".

מבלי להבין שמישהו או משהו שכנע אותם בכך. כאשר מבינים זאת, אפשר לשחרר את התלות בהשפעות חיצוניות ולשלוט טוב יותר בחוויות החיים.

שכנוע כאמצעי לחיים טובים יותר

לסיכום, הבנה עמוקה של שכנוע אינה רק כלי לשיפור יכולות מכירה או השפעה על אחרים - אלא היא בעיקר דרך לשיפור איכות החיים של האדם עצמו. מי שמבין את תהליכי השכנוע, יכול להשתמש בהם כדי:
  • להיות מאושר יותר.
  • להפחית את הסבל שלו.
  • להשיג שליטה טובה יותר על רגשותיו ומחשבותיו.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד אחת מהתועלות דהיינו, הדברים הטובים שיכולים לצאת לבן אדם מזה שהוא לומד איך עובד הנושא של שכנוע ומכירות, וכפי שאמרתי פעם יש כאלה שאומרים "מה אני צריך ללמוד נושא של שכנוע ומכירות אני לא מתעסק בזה, לא מעניין אותי" וכו' ולכן כרגע אני אסביר למה זה כן טוב אפילו הכרחי שבן אדם ילמד איך עובד הנושא של לשכנע אנשים איך המוח משתכנע, איך מוכרים לאנשים איך מרמים אנשים וכו'.

מי צריך את זה אז אני אסביר, הדבר הכי טוב שיכול לקרות לבן אדם בחיים מהו? שהוא ירגיש טוב הכי טוב שיכול לקרות לבן אדם בחיים זה שהוא ירגיש הכי טוב, מה הדבר הכי רע שיכול לקרות לבן אדם בחיים? שהוא ירגיש הכי רע, עכשיו יש את התפיסה שאומרת שהטוב והרע של הבן אדם תלוי במה שקורה לו אם קורה לך ככה זה טוב ואם קורה לך ככה זה רע. אף על פי כן מי שמתבונן קצת בדברים רואה שהטוב והרע של הבן אדם תלויים רק / גם איך שהוא מפרש את מה שקורה לו, איך שהוא מבין את מה שקורה לו איך שהוא מתייחס למה שקורה לו.

אוקי ולכן זה בעצם אומר שהשכנוע הטוב ביותר שבן אדם צריך לעשות הוא לנסות לשכנע את עצמו שטוב לו ולנסות לשכנע את עצמו שלא רע לו ומי שחושב שכל מה שקשור לשכנוע זה קשור רק איך לשכנע אחרים הוא טועה, למה כי השכנוע המרכזי בסופו של דבר הוא שכנוע של האדם את עצמו. יש הרבה אנשים בעולם שכאילו מומחים בשכנוע אבל השאלה היא האם הם יודעים לשכנע את עצמם שטוב להם האם הם יודעים לשכנע את עצמם שלא רע להם, האם הם יודעים לשכנע את עצמם להכיל את המציאות לקבל את המציאות, לאהוב את המציאות לשנוא את המציאות לא משנה איך נגדיר את זה.

אוקי וכל התהליכים בעולם שאני לפחות מסביר לגבי הנושא של שכנוע וכל התהליכים שקיימים לגבי שכנוע ואיך המוח חושב ואיך המוח עובד וכו' כל התהליכים האלה מתרחשים לא רק בין האדם לבין הסביבה החיצונית שלו אלא מתרחשים גם בין האדם לבין עצמו כי המוח של הבן אדם משכנע את הבן אדם שדבר מסוים זה טוב שדבר מסוים זה רע, שדבר מסוים צריך לעשות שדבר מסוים לא צריך לעשות, שדבר מסוים אסור שיקרה שדבר מסוים מחויב שיקרה וכו' וזה הכל שכנוע שהמוח משכנע את הבן אדם. ומי שרוצה ללמוד את כל סודות השכנוע ולדעת איך שכנוע עובד וכו' כל מה שהוא צריך לעשות זה ללמוד איך המוח שלו משכנע את עצמו.

ואיך בן אדם יכול ללמוד איך המוח שלו בעצמו משכנע את עצמו? על ידי שכשהוא חושב שמשהו מסוים זה נכון הוא שואל את עצמו "למה אני חושב שזה נכון אולי זה לא נכון?" זה כל הסיפור כולו. אוקי ומי שיעשה את זה מספיק פעמים מספיק זמן, מספיק לעומק מספיק יחפור בזה יגלה את כל הטריקים ואת כל השיטות שקיימות בעולם לגבי איך לשכנע אנשים, איך אנשים משתכנעים וכו'. ובשורה התחתונה אחת הסיבות שבגללה אני מסביר את הנושא של שכנוע היא כדי שכאשר בן אדם מרגיש רע שתהיה לו אפשרות לבדוק למה הוא חושב שהמציאות רעה ולראות איך המוח שלו שכנע אותו שזה רע ולדעת להיות מסוגל לא להשתכנע מהמוח שאומר שזה רע.

זה דבר ראשון, זאת אומרת עוד פעם הבן אדם שילמד איך עובד שכנוע ואיך משכנעים אנשים ואיך הוא יכול להתגונן מפני מניפולציות אז מה שיקרה זה שכאשר יהיה לו רע הוא יוכל לנסות להבין "למה רע לי? כי אני חושב שככה וככה. ולמה אני חושב שככה וככה איך המוח שלי שכנע את עצמי או איך החברה או איך המציאות שכנעה אותי שככה וככה?" ולהתגונן מהשכנוע הזה ואז לא להרגיש רע. אותו דבר גם לגבי להרגיש טוב שאם בן אדם רוצה להרגיש טוב ממשהו מסוים, נגיד קורה לו איזה משהו ולא אכפת לו מזה או כל שכן אם רע לו מזה והוא רוצה לשכנע את עצמו שזה טוב אז גם צריך לדעת מי שיודע שכנוע יכול לשכנע את עצמו שיהיה לו טוב.

אוקי וזה לדוגמה אחד מהדברים שבהם רוב ככל אלה שמלמדים את הנושא של שכנוע הם לא מתעסקים כי הם עובדים בכל מיני נושאים אחרים לפי כל מיני סטטיסטיקות, לפי כל מיני קשקושים כאלה ואחרים. אוקי אבל גם במאמר מוסגר אני אוסיף עוד איזה היבט מסוים שיש שני סוגים של אנשים שמלמדים נושא מסוים ונושא ספציפי נפרד שהוא שכנוע יש את אלה שמומחים בשכנוע, עכשיו מה הם מסבירים בשכנוע לפי מה הם מלמדים? אז הם מלמדים לפי מחקרים הם אומרים לך "המחקר שנעשה הראה שככה וככה שבדרך כלל אנשים כשאומרים להם ככה הם אומרים ככה, שאנשים רוצים ככה שאנשים חושבים ככה" וכל מיני סיפורים כאלה ואחרים שהם במאה אחוז מהמקרים או ב - 99% מהמקרים הסיפורים האלה לא נכונים במאה אחוז.

מה זאת אומרת לא נכונים במאה אחוז? אני לא מתכוון לומר שהסיפורים האלה שקריים, אני מתכוון לומר נגיד לדוגמה אומרים "מחקר הראה ש - 80% מהאנשים כששאלו אותם ככה הם אמרו ככה ולכן אם אתה רוצה לשכנע תגיד ככה", אדוני אבל מה עם 20% מהאנשים האחרים תסביר לי למה כשאמרו להם ככה הם הגיבו ככה, למה 20% האנשים האחרים הגיבו ככה ומתי צריך לפעול ככה ומתי צריך לפעול ככה. את זה כמובן רוב "המומחים" לא מבינים, למה כי הם המידע שלהם הוא מידע על סמך ניסויים ותהייה הם פשוט מנסים כל מיני דברים ואז מגלים איזו שיטה כאילו עושים איזו פעולה רואים שזה עובד בדרך כלל ואומרים "אם זה עובד אז כנראה שהשיטה היא כזאת וכזאת", אוקי זה איך שכולם רובם מלמדים.

לעומת זאת אני לדוגמה אישים מסביר אחרת אצלי זה עובד אחרת, כל מה שאני מסביר לגבי שכנוע אין לו שום קשר לסטטיסטיקה ושום קשר למחקרים וכו' הוא בכלל נובע ממקום אחר, יש דרך כזו או אחרת יש כאלה שיגידו שזה נכון ויש כאלה שיגידו שזה לא נכון אבל לצורך הדיון זה לא רלוונטי כרגע. יש דרך להבין את המציאות ברגע שבן אדם מבין איך המוח של עצמו עובד איך המוח האנושי לפחות את החוקיות הבסיסית מזה אחר כך אפשר לגזור וללמוד גם מנושא של שכנוע. זאת אומרת כל מה שאני מסביר בנושא של שכנוע כל מה שאני יודע על נושא של שכנוע זה אך ורק כתוצאה של הבנה של תהליכים אחרים בכלל, זאת אומרת יש תהליכים פנימיים במציאות של איך נוצר הרצון האנושי למה בן אדם בכלל רוצה דברים, למה בן אדם רוצה דברים מסוימים ולא דברים אחרים מה גורם לבן אדם להבדיל בין טוב לרע, למה בן אדם אומר על דבר מסוים שהוא טוב ועל דבר אחר שהוא רע וכו'.

ועוד כל מיני נושאים כאלה ואחרים שקשורים בכלל להבנה בסיסית של המציאות, יש לבן אדם בחירה חופשית אין לו בחירה חופשית וכל מיני עניינים כאלה וכתוצאה שלהם ברגע שמבינים אז עכשיו איך לשכנע מישהו זה כבר מקרה פרטי, לא צריך ללמוד באופן אישי את הנושא של השכנוע כי אם מישהו מבין את המהות איך עובד המוח איך המוח חושב, את הדברים הבסיסיים מתוך הבנה עמוקה של המציאות לא מתוך זה שהוא הלך ללמוד שכנוע מתוך זה שהבן אדם מבין את עצמו מבין את הרצון של עצמו, מבין את המחשבות של עצמו איך נוצרות מחשבות ברמות הכי עמוקות מי שמבין את זה אז כתוצאה מזה אחר כך אפשר גם להבין גם בשכנוע.

אוקי בקיצור בשורה התחתונה מה שאני מנסה לומר זה שכל מה שאני מסביר לגבי הנושא של שכנוע וכל מה שקשור לשכנוע זה הכל דרכים של הבן אדם ללמוד עצמו כחלק מתהליך של מודעות עצמית, שבן אדם מבין את עצמו איך המוח שלו משכנע את עצמו כשבן אדם רוצה משהו הוא יכול להבין "איך שוכנעתי לרצות את זה", כשבן אדם מאמין במשהו "איך שוכנעתי להאמין בזה" כשבן אדם חושב שמשהו מסוים זה רע "למה אני חושב שזה רע מה משכנע אותי שזה רע" ויש כאלה שיקפצו ויגידו "מה פתאום זה רע, זה לא שכנעו אותי שזה רע זה באמת רע" כי כל כך שכנעו אותך שזה רע שאתה בטוח שזה רע אבל שכנעו אותך שזה רע.

ומי שקצת מכיר נושאים אחרים שאני מדבר עליהם אז אני אגיד בשני משפטים אז יש גם את הנושא של "מי שכנע אותך שיש הבדל בין יש לאין" מה הדבר הראשון שהמוח משכנע את הבן אדם כדי שהבן אדם יתחיל להקשיב לו, מה הדבר הראשון שהרצון של הבן אדם משכנע את הבן אדם כדי שהבן אדם יקשיב לרצון שלו, יש פה שאלות מאוד בסיסיות. אוקי בקיצור כל הנושא של השכנוע אמור בסופו של דבר להביא את הבן אדם לא רק לדעת למכור יותר טוב אלא גם להיות מאושר להיות מרוצה, לא לחפש להיות מאושר וכו'. אז גם שלא יעבדו עליכם וגם שלא תעבדו על עצמכם בהצלחה.
מחשבה שאלות מה בן אדם רוצה זיהוי סודות השכנוע מה אני צריך להתחיל להבין להגיע להבנה יש מאין שלילי תהליך nlp אוטוסוגסטיה כושר כושר שכנוע לגרום לעצמי לגרום לעצמך ללמוד ללמוד nlp ללמוד למכור ללמוד לשכנע ללמוד מכירות ללמוד שכנוע למה ללמוד למה ללמוד למכור למה ללמוד לשכנע למה ללמוד שכנוע למידה למכור לשכנע לשכנע את עצמי לשכנע את עצמך לשכנע ולמכור מכירה מכירות נלפ סוגסטיה סוגסטיות קורס קורס לשכנוע קורסים שכנוע שכנוע עצמי תהליך תהליך מכירה תהליכי מכירה תהליכי מכירות תהליכי שכנוע תהליכים
שיטות מכירה, התאמת שיטת המכירה למוצר, כל מוצר דורש שיטת מכירה אחרת, התאמת סגנון המכירה למוצר, אופי של איש מכירות, איזה אופי צריך איש מכירות? סוגי מכירה שונים, סגנונות מכירה שונים, כישורי מכירה שונים בהתאם למוצר, האם איש מכירות טוב יכול למכור כל מוצר? להיות תותח במכירות, מה צריך כדי לדעת למכור? סוגים שונים של שיטות מכירה, תיווך דירות, מתווך דירות, ללמוד למכור, אני לא טוב במכירות, איך למכור נדלן? סוגי עסקאות שונים, סוגים של משא ומתן, איך למכור בית?
... מכירה, התאמת שיטת המכירה למוצר, כל מוצר דורש שיטת מכירה אחרת, התאמת סגנון המכירה למוצר, אופי של איש מכירות, איזה אופי צריך איש מכירות? סוגי מכירה שונים, סגנונות מכירה שונים, כישורי מכירה שונים בהתאם למוצר, האם איש מכירות טוב יכול למכור כל מוצר? להיות תותח במכירות, מה צריך כדי לדעת למכור? סוגים שונים של שיטות מכירה, תיווך דירות, מתווך דירות, ללמוד למכור, אני לא טוב במכירות, איך למכור נדלן? סוגי עסקאות ... צריך אופי מסוים וכישורי תקשורת בין אישית מסוימים, כדי להיות מסוגל למכור מוצרים שונים. האם אתה צריך כישורי מכירה שונים, כדי למכור מוצרים שונים? או שמי שמוכשר ברמת יכולת המכירה שלו למכור מוצר מסוים, הוא יוכל למכור גם מוצר אחר? והתשובה היא, שאכן למוצרים שונים יתכן שצריך שיטות מכירה שונות, בלי קשר לידע שנצרך כדי למכור את המוצר ובלי קשר לפרופיל האישי של המוכר. דהיינו, ... יוכל למכור מוצר אחר בסיטואציה אחרת, כמו שתכף אסביר. אז מי שיתבונן יראה, כי לכל איש מכירות, יש את סגנון המכירה ואת שיטת המכירה שלו. לדוגמה יש איש מכירות שעובד על שיטת ההחמצה, דהיינו, יוצר אצל הלקוח תחושת החמצה ומנסה באמצעותה למכור את המוצר. או סגנון אחר של מכירה, של מה יש לך להפסיד, דהיינו, להקטין את העלות של המוצר בעיני הרוכש. או שיטת מכירה של לשקר קצת את הלקוח, כדי למכור לו את המוצר. במילים אחרות, אם ניקח את אנשי המכירות הכי טובים בתחומם, נראה כי יש להם שיטות מסוימות שבאמצעותן הם סוגרים עסקאות. ולכל איש מכירות יש את סגנון המכירה שלו או את שיטות המכירה שלו וכולי. אבל צריכים לדעת, שיתכן מאוד ששיטת מכירה שעובדת מצוין במוצר אחד, היא לא תעבוד לחלוטין בלמכור מוצר אחר. ואיך זה יכול להיות? כי ... המוכר בשוק שבא למכור עגבניות במבצע. וכדי למכור בית, צריך כישורים אחרים, מאשר הכישורים שצריך כדי למכור מכירה שנסגרת יותר מהר במקום כאן ועכשיו. כי במכירת דירות, יש תהליך של כמה חודשים, מהרגע שפוגשים את הלקוח, עד שסוגרים את העסקה. במילים אחרות, עסקאות ותהליכי מכירה שונים, עשויים להיות שונים זה מזה, במשך זמן התקשורת עם הלקוח, האם זו עסקה קצרה כאן ועכשיו, ... שהלקוח הולך לקחת משכנתא והלוואה עבור המוצר. עסקאות יכולות להיות שונות גם, בכמות האנשים שמעורבים בתהליך המכירה. האם המכירה מתבצעת מול בן אדם אחד, או שיש הרבה אנשים שמעורבים בעסקה. לדוגמה מכירת בית ללקוח, שבה ... ברמת אינטליגנציה גבוהה. ואז ממילא אנשים אינטליגנטים רואים את העולם שונה, במקרים מסוימים והם יצפו לסגנון מכירה שונה וכיוב. יש עסקאות שמתבצעות עם אנשים שלא שמים לב שעושים עליהם מניפולציות. ויש עסקאות ... מניפולציות רגשיות כאלו ואחרות. בקיצור בשורה התחתונה, ניתן להבין כי מצד אחד, אנשי מכירות יש להם סגנונות מכירה שונים זה מזה. אבל לא רק שסגנונות המכירה של איש המכירות שונה אחד מהשני, אלא שלמוצרים שונים נדרשת התאמה של שיטת המכירה ונדרשת אולי שיטת מכירה שונה ממוצר אחד למוצר אחר. וזה כמובן חוץ מכך שלכל מוצר יש את המידע שצריכים לדעת עליו, כדי ... במוצר מסוים ואיש המכירות הכי טוב בתחומו, אבל הוא יהיה איש מכירות גרוע בתחומים אחרים, שבהם נדרשים כישורי מכירה אחרים, סגנון מכירה אחר, תרבות מכירה אחרת, סגנון
טיפול בהתנגדויות מכירה - מהן 2 האפשרויות לטיפול בהתנגדויות מכירה? ניתוח סיבתיות של התנגדויות מכירה. איך לבצע ניתוח סיבתיות בהתנגדות מכירה? איך לטפל בהתנגדות מכירה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה?
... בהתנגדויות מכירה - מהן 2 האפשרויות לטיפול בהתנגדויות מכירה? ניתוח סיבתיות של התנגדויות מכירה. איך לבצע ניתוח סיבתיות בהתנגדות מכירה? איך לטפל בהתנגדות מכירה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? אז מהי התנגדות מכירה? מה המבנה של התנגדות המכירה מבחינת ניתוח סיבתיות של סיבה ותוצאה? התנגדות מכירה, היא סיבה ללמה לא לרכוש את המוצר. ההתנגדות היא הסיבה, ... היא, אני לא רוצה לרכוש. וכאשר מבצעים ניתוח סיבתיות על התנגדות מכירה, באפשרותנו להבין שיש לנו מספר דרכים לתקוף את התנגדות המכירה. 1 - להטיל ספק בסיבה. 2 - להטיל ספק בכך שהסיבה מחייבת את ... סיבתיות. אבל יש כאן 2 מצבים של ניתוח סיבתיות בהקשר של התנגדויות מכירה. יש את ניתוח ההתנגדות באופן כללי ויש את ניתוח ההתנגדות ... שיש במוצר. זאת בעצם הלוגיקה של ניתוח סיבתיות בטיפול בהתנגדות מכירה. וכמובן כנל שיש לנו גם את האפשרות הרחבה יותר של לבדוק? ...
התנגדויות מכירה בלי פתרון, התנגדויות מכירה ללא פתרון, איך להתמודד עם התנגדות מכירה שאין לה פתרון? האם לדבר על התנגדות מכירה שאין לה שום פתרון? האם להתעלם משאלה של לקוח? האם להעביר נושא מול התנגדות לקוח? האם להתחמק משאלה של לקוח? האם לדבר על התנגדויות מכירה ללא פתרון? התנגדויות מכירה קשות, התנגדויות לקוח קשות, אין פתרון ללקוח, אין תשובה לשאלה של לקוח, שאלה של לקוח בלי תשובה, בעיה של לקוח בלי פתרון, מה לעשות כשאין לך שום תשובה ללקוח?
... מכירה בלי פתרון, התנגדויות מכירה ללא פתרון, איך להתמודד עם התנגדות מכירה שאין לה פתרון? האם לדבר על התנגדות מכירה שאין לה שום פתרון? האם להתעלם משאלה של לקוח? האם להעביר נושא מול התנגדות לקוח? האם להתחמק משאלה של לקוח? האם לדבר על התנגדויות מכירה ללא פתרון? התנגדויות מכירה קשות, התנגדויות לקוח קשות, אין פתרון ללקוח, אין תשובה לשאלה של לקוח, שאלה של לקוח בלי תשובה, בעיה של לקוח בלי פתרון, מה לעשות כשאין לך שום תשובה ללקוח? ... גם לוגיקה של מתי ובאיזה שלב לדבר עם הלקוח על התנגדויות המכירה שלו. באיזה שלב בשיחה כדאי לדבר עם הלקוח על ההתנגדויות שלו. ויש בזה המון היבטים והמון עניינים. אבל יש מצב שבו איש המכירות קולט שהלקוח הולך לדבר על נושא של התנגדות מכירה, שלאיש המכירות אין שום מענה להתנגדות המכירה הזאת. ונניח שלאיש המכירות יש את אפשרות הבחירה, האם לנסות להעביר נושא ולהתעלם מהשאלה של הלקוח בצורה חכמה או שכן לזרום עם הלקוח אל הנושא שאיש המכירות לא רוצה ... את המוצר, למרות שהוא כמובן לא מבין את התשובה שלך להתנגדות המכירה שלו. כי באמת אין לך פתרון. אסביר שוב: בתהליך המכירה יש נקודת מבט שבה הלקוח מאמין לאיש המכירות למה שהוא אומר. ואם איש המכירות אומר שללקוח כדאי לרכוש את המוצר, בלי שדיברו באופן גלוי על הבעיה שאין לה פתרון, הרי ... שכדאי לו לרכוש את המוצר, האם היא לוקחת בחשבון את התנגדות המכירה שאין לך פתרון אליה, הרי שביחס לשאלה הזאת, עדיף שתגיד ללקוח שכדאי לו לרכוש את המוצר, אחרי שתקשיב גם לבעיה שאין לך פתרון אליה. ומה בטוח נכון, שגם אם אין לך ... שאולי אין לך שום תשובה אליהם, נושאים בעיתיים, התנגדויות מכירה שאין לך שום פתרון אליהם. במקרה כזה, יש המון שיקולים מה לעשות ואיך לעשות. אבל כדאי לקחת בחשבון, שיש גם נקודת מבט, שדווקא אם הלקוח כן ידבר על הבעיה שלו, זה ... שהוא ירכוש את המוצר, למרות שאתה לא נותן שום מענה להתנגדות המכירה שלו וכולי. ...
להפחיד את הלקוח בתהליך מכירה, הפחדה בתהליך מכירה, איך לגרום ללקוח לסגור עסקה? חוויית הלקוח בתהליך המכירה, FOMO בתהליך מכירה, פחד מהחמצה בתהליך מכירה, פחד מהחמצה כשיטת מכירה, FOMO של לקוחות, איך לא לשכנע לקוח? בקשת רכישה, ניהול משא ומתן בחוסר תום לב, עסקה טובה עושים באהבה או שלא עושים בכלל, איך לסגור עסקה טובה? win win situation, פחד של לקוח, לסגור עסקה מתוך פחד, לגרום ללקוח לאהוב אותך, הפחדה כשיטת מכירה
... את הלקוח בתהליך מכירה, הפחדה בתהליך מכירה, איך לגרום ללקוח לסגור עסקה? חוויית הלקוח בתהליך המכירה , FOMO בתהליך מכירה, פחד מהחמצה בתהליך מכירה, פחד מהחמצה כשיטת מכירה, FOMO של לקוחות, איך לא לשכנע לקוח? בקשת רכישה, ניהול משא ומתן בחוסר תום לב, עסקה טובה עושים באהבה או שלא עושים בכלל, איך לסגור עסקה טובה? ... מתוך פחד, לגרום ללקוח לאהוב אותך, הפחדה כשיטת מכירה והפעם נסביר, כי כאשר מנהלים משא ומתן ורוצים לגרום ללקוח לסגור עסקה, אז צריכים לזכור כי ברמת העיקרון אנשים מעדיפים לפעול מתוך אהבה ולא מתוך ... משהו, צריכים לחשוב על חוויית הלקוח בתהליך המכירה. דהיינו, האם הלקוח מקבל מאיתנו דרייב חיובי לסגור עסקה, כי ככה יהיה לו יותר טוב, או שכדאי לו לסגור עסקה, כי אם לא, אז יהיה לו יותר רע. דהיינו, ...
תיאום פגישות בטלפון, טלמיטינג, איך לתאם פגישות? איך למכור פגישה בטלפון? טלמרקטינג, איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? התנגדות מכירה לפגישה, התנגדות להגיע לפגישה, למה הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה? איך לתאם פגישה עם לקוח? תיאום פגישה עם לקוח, התנגדויות מכירה בטלפון, איך למכור בטלפון? שיטות מכירה בטלפון, לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה, אתגר מכירה להגיע לפגישה, מוקד לתיאום פגישות, ניהול מכירות בטלפון, מוקד מכירות טלפוני, להיות מתווך נדלן, לתאם פגישת מכירה
... לתאם פגישות? איך למכור פגישה בטלפון? טלמרקטינג, איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? התנגדות מכירה לפגישה, התנגדות להגיע לפגישה, למה הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה? איך לתאם פגישה עם לקוח? תיאום פגישה עם לקוח, התנגדויות מכירה בטלפון, איך למכור בטלפון? שיטות מכירה בטלפון, לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה, אתגר מכירה להגיע לפגישה, מוקד לתיאום פגישות, ניהול מכירות בטלפון, מוקד מכירות טלפוני, להיות מתווך נדלן, לתאם פגישת מכירה וכאן נסביר על תהליך של תיאום פגישות מכירה ואיך לתאם פגישת מכירה עם לקוחות פוטנציאלים. דהיינו, תהליך שבו איש המכירות מנסה לתאם פגישה פיזית עם הלקוח, כדי למכור ללקוח את ... לפגישה פיזית ולהתמודד עם התנגדות של מכירת הפגישה ללקוח. אז כמובן שיש לנו כאן תהליך מכירה בפני עצמו, שהוא חלק מתהליך מכירה גדול יותר. דהיינו, בתהליך המכירה הגדול, אנחנו רוצים למכור ללקוח מוצר כלשהו, לדוגמה בית, שמצריך את איש המכירות, לפגוש בפועל את הלקוח, כדי למכור לו את הבית. אבל בתוך תהליך המכירה הראשי, יש גם תהליך מכירה משני, שבו על איש המכירות למכור ללקוח את הפגישה הפיזית. דהיינו, לשכנע את הלקוח להגיע לפגישה פיזית. וכמובן ...
תסריט שיחה יוצאת ללקוח בטלמרקטינג, איך להתחיל שיחת מכירה טלפונית? איך לחזור ללקוח שהשאיר פרטים? איך לחזור ללידים קרים? התחלת שיחת מכירה טלפונית, תסריט שיחה טלפונית, תסריט שיחת מכירה טלפונית, תסריט שיחת מכירה בטלפון, לקוח לא זוכר שהוא השאיר פרטים, לקוח מכחיש פניה, לקוח מכחיש שהוא שלח פניה, לקוח מכחיש שהוא השאיר פרטים, תסריט שיחה עם לקוח, מוקד מכירות טלפוני, שיחת מכירה יוצאת, לקוח השאיר פרטים בטעות, למכור את שיחת המכירה, שיחות יוצאות ללידים קרים
... שיחה יוצאת ללקוח בטלמרקטינג, איך להתחיל שיחת מכירה טלפונית? איך לחזור ללקוח שהשאיר פרטים? איך לחזור ללידים קרים? התחלת שיחת מכירה טלפונית, תסריט שיחה טלפונית, תסריט שיחת מכירה טלפונית, תסריט שיחת מכירה בטלפון, לקוח לא זוכר שהוא השאיר פרטים, לקוח מכחיש פניה, לקוח מכחיש שהוא שלח פניה, לקוח מכחיש שהוא השאיר פרטים, תסריט שיחה עם לקוח, מוקד מכירות טלפוני, שיחת מכירה יוצאת, לקוח השאיר פרטים בטעות, למכור את שיחת המכירה, שיחות יוצאות ללידים קרים וכאן אסביר איך לחזור ללקוח שהשאיר פרטים? ואיך להתחיל שיחה יוצאת עם לקוח? ואיך להתמודד עם לקוח שמכחיש פניה? ואיך להתמודד עם לקוח שמכחיש שהוא השאיר ... לקוח שלא השאיר פרטים? ואיך להתמודד עם שיחות יוצאות? ואיך לגרום ללקוח להישאר על הקו? ואיך לגרום ללקוח לא לנתק את השיחה? ואיך למכור ללקוח את שיחת המכירה? ועוד. ואתחיל בלדבר על טעות של אנשי מכירות בטלפון, במצב של שיחות יוצאות (ולא במצב של שיחות נכנסות), שכאשר הם מתחילים את השיחה עם הלקוח, הם מתחילים אותה בסגנון של: שלום X, ... ואיש המכירות עסוק בלמכור ללקוח את השיחה שלו עם הלקוח. שלכאורה זה הגיוני. אבל זה לא הכרחי. כי יש אפשרות טובה יותר. והיא, שבמקום להתחיל שיחת מכירה טלפונית, בלמכור ללקוח את השיחה עצמה, אפשרי להתחיל למכור ללקוח את המוצר עצמו ודרך זה למכור לו את השיחה. ואיך לעשות את זה? אז נניח שאתה מוכר שירותי ביטוח. ונניח שהלקוח השאיר ... המוצר שלך, הרי שגם אם תספר ללקוח שהוא השאיר פרטים, הרי שהוא יגיד לך שזה היה בטעות שהוא לא זוכר שהוא השאיר פרטים וכיוב. ככה שחבל להתחיל שיחת מכירה בלדבר על הסיבה שבגללה עושים את שיחת המכירה. וחבל להתחיל שיחת מכירה בלהצדיק את שיחת המכירה, בכך שהלקוח השאיר פרטים. כי זה לא באמת מעניין וזה עשוי לגרום לנזק. כן הגיוני, להתחיל את השיחה בלדבר עם הלקוח ספציפית על הנושא הספציפי שרוצים לדבר איתו. לדוגמה: הלקוח ביקש ...
נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1
... לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1 וכאן אבאר נוסחה, איך עליך לחקור ולהבין תהליכים באופן כללי ותהליכי מכירה באופן ספציפי. וממילא לדעת בין השאר, איך לטפל בהתנגדויות של לקוחות, באמצעות הצבת ההתנגדות של הלקוח בנוסחה הבאה, והסקת המסקנות המתבקשות בהתאם. כמובן שהדבר נכון גם לטיפול ... מהר את האמת בהתנגדות בתהליך מכירה, וממילא יוכל יותר טוב לשכנע את הלקוח לקנות את המוצר. ועכשיו נעמיק עוד יותר בנוסחה הזאת, וננתח לדוגמה טיפול בהתנגדות נוספת של לקוחות. לדוגמה, נניח שהלקוח אומר, אני לא רוצה ...
נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 2
... לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה , התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 2 וכאן אתן מספר שאלות שעליך כאיש מכירות ללמוד לשאול את עצמך, כאשר אתה שומע התנגדות מהלקוח, שהוא לא רוצה לקנות את המוצר אז ראשית, להלן רשימה של התנגדויות מכירה נפוצות אצל לקוחות, שלא רוצים לקנות כרגע את המוצר ממך, ... זאת יש דרך כלשהי? והרעיון הוא, שככל שתלמד יותר טוב להטיל ספק באופן כללי ולזהות הנחות יסוד באופן כללי, כך ממילא תדע יותר טוב בזמן אמת, כיצד לבדוק את הקושי שלך לסגור מכירה, ואיך להצליח למכור יותר טוב הרבה יותר. ...
איך למכור בטלפון? לימוד מכירות בטלפון, טיפים לשיחת מכירה טלפונית, הכנת תסריט שיחה, טלמרקטינג, טלמיטינג, מכירה בטלפון, שיחת מכירה בטלפון, מכירות טלפוניות, תסריט שיחת טלמרקטינג, אימון למכירות
איך למכור בטלפון? לימוד מכירות בטלפון, טיפים לשיחת מכירה טלפונית, הכנת תסריט שיחה, טלמרקטינג, טלמיטינג, מכירה בטלפון, שיחת מכירה בטלפון, מכירות טלפוניות, תסריט שיחת טלמרקטינג, אימון למכירות
... למכור בטלפון? לימוד מכירות בטלפון, טיפים לשיחת מכירה טלפונית, הכנת תסריט שיחה, טלמרקטינג, טלמיטינג, מכירה בטלפון, שיחת מכירה בטלפון, מכירות טלפוניות, תסריט שיחת טלמרקטינג, אימון למכירות מה המבנה הנכון של שיחת מכירה בטלפון? שיחת מכירה בטלפון מורכבת משני חלקים מרכזיים: החלק הראשון הוא מכירת השיחה עצמה, ... הראשונית של הלקוח. האם נכון ליצור קרבה או סמכות בתחילת שיחת המכירה? יש שתי גישות מנוגדות לגבי איך להתחיל את שיחת המכירה. הראשונה ממליצה ליצור קרבה על מנת שהלקוח יקשיב לך יותר בנוחות. לעומת ... עניין בתחילת השיחה? יש מגוון דרכים אפשריות ליצור עניין בתחילת שיחת מכירה. אפשר למשל להציג מיד את התועלת המרכזית של המוצר, לדוגמה לומר משפט כגון: ... צריכה להיות נתונה לעניין ולתועלת שתציעו בהמשך. מה הדמיון בין שיחת מכירה להתחלה עם בחורה? אליעד כהן מסביר שיש דמיון בין התחלה עם בחורה לבין שיחת מכירה בטלפון, כיוון שבשני המקרים המשפטים הראשונים צריכים לעורר עניין וסקרנות ... שהלקוח יהיה מעוניין להמשיך להקשיב. לסיכום, מהם השלבים הנכונים בשיחת מכירה טלפונית? שלב ראשון: למכור ללקוח את השיחה עצמה וליצור אצלו עניין בסיסי ... דקות? איך למכור בטלפון? איך להכין תסריט שיחת טלמרקטינג? טיפים לשיחת מכירה בטלפון איך ליצור עניין בשיחה טלפונית? מה חשוב בתחילת שיחת מכירה? מה המבנה הנכון לשיחת מכירה בטלפון? כאשר ניגשים לבצע שיחת מכירה טלפונית, הדבר הראשון שחשוב להבין הוא שלשיחת מכירה יש שני חלקים עיקריים: החלק הראשון - מכירת השיחה עצמה. החלק השני - מכירת המוצר או השירות במהלך השיחה. הרבה אנשי מכירות מתחילים את שיחת המכירה בהצגה עצמית ארוכה או בהסבר מיותר כיצד הגיעו למספר הטלפון של הלקוח ... המטרה היא תמיד קודם כל לעורר עניין והקשבה. איך ליצור עניין בתחילת שיחת מכירה? יש הרבה דרכים ליצור עניין בתחילת השיחה. אפשר למשל להציג מיד את התועלת ... שהצגה עצמית מקובלת מאוד, אליעד מציג את ההצגה העצמית כפעולה משנית בשיחת מכירה. הצגה עצמית קצרה יכולה לעזור ביצירת אמון, אך לא מומלץ להאריך בה. עיקר ... צריך להיות מוקדש ליצירת עניין וסקרנות מצד הלקוח. מה הקשר בין שיחת מכירה להתחלה עם בחורה? קיים דמיון רב בין התחלה עם בחורה לבין שיחת מכירה בטלפון. בשני המקרים, המשפטים הראשונים מיועדים לעורר עניין כדי שהשיחה ... ומעניינים כדי שהשיחה תמשיך ותעמיק. לסיכום: מהם השלבים הנכונים לשיחת מכירה בטלפון? שלב ראשון: לגרום ללקוח לרצות להקשיב לשיחה. (מכירת השיחה עצמה) ... לפחות? איך למכור בטלפון? איך להכין תסריט שיחת טלמרקטינג? טיפים לשיחת מכירה בטלפון איך ליצור עניין בשיחה טלפונית? מה חשוב בתחילת שיחת מכירה? עכשיו בן אדם צריך למכור למישהו משהו בטלפון, מה אתה רוצה למכור נגיד ... לך לאיזה משהו טוב יותר בעתיד. אליעד: בדיוק אז בא נסביר את זה ככה שיחת מכירה יש בה שני חלקים יש בה את החלק שאתה מנסה למכור את המוצר ויש בה את החלק שאתה מנסה למכור את שיחת המכירה עצמה, כששיחת מכירה מתחילה בטלפון כי במציאות בן אדם פחות בורח אבל נגיד בטלפון שהוא מנתק את הטלפון או מה שזה לא יהיה בשיחת מכירה קודם כל אתה צריך למכור את שיחת המכירה עצמה. אתה צריך ליצור לו עניין לרצות להקשיב לך, המהות היא איך אני גורם לו ... פנימית. ש: אבל בעיקרון הטקטיקה היא אותה טקטיקה זה סוג של טקטיקה של מכירה. אליעד: אוקי הבנו. עכשיו אתה יכול למכור את השיחה בהרבה דרכים נכון אתה ...
שימוש במושגים מקצועיים בתהליך מכירה, למכור בשפה של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, למכור ללקוח בעולם המושגים שלו, להכיר את עולם המושגים של הלקוח, לבנות פרופיל לקוח לפני שיחת מכירה, שימוש במונחים מקצועיים בתהליך מכירה, מכירות
שימוש במושגים מקצועיים בתהליך מכירה, למכור בשפה של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, למכור ללקוח בעולם המושגים שלו, להכיר את עולם המושגים של הלקוח, לבנות פרופיל לקוח לפני שיחת מכירה, שימוש במונחים מקצועיים בתהליך מכירה, מכירות
... במושגים מקצועיים בתהליך מכירה, למכור בשפה של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, למכור ללקוח בעולם המושגים שלו, להכיר את עולם המושגים של הלקוח, לבנות פרופיל לקוח לפני שיחת מכירה, שימוש במונחים מקצועיים בתהליך מכירה, מכירות מהי הטעות הגדולה ביותר בתהליך מכירה? הטעות הגדולה ביותר בתהליך מכירה היא שימוש במונחים מקצועיים שהלקוח לא מבין. כאשר אתה מציג מוצר ללקוח, חשוב מאוד להשתמש בשפה שהוא מבין, אחרת אתה עלול לגרום לו לא להבין את היתרונות של ... לסמוך עליך יותר, מתוך הנחה שאתה מבין יותר ממנו. מה עליך לעשות כדי להימנע מטעויות בתהליך מכירה? בסופו של דבר, השאלה המרכזית היא מה אתה רוצה להשיג: 1. אם אתה רוצה שהלקוח יבין אותך - השתמש בשפה שהוא מבין. 2. אם אתה רוצה להישמע חכם - השתמש במונחים ... אותך? איך לדבר עם לקוחות? איך לעשות פרזנטציה בצורה נכונה? שימוש בשפה מקצועית בתהליכי מכירה הטעות הגדולה במכירות: שימוש במושגים שהלקוח לא מבין אחת הטעויות הנפוצות ביותר שאנשים עושים במכירות היא שימוש במונחים מקצועיים שהלקוח לא מכיר או לא ... לדבר עם לקוח בצורה נכונה? איך להכיר את שפת הלקוח? מהי השפה של הלקוח? מושג מקצועי בתהליך מכירה , מונח מקצועי בתהליך מכירה, שפה מקצועית בתהליכי מכירה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תהליכי מכירה, תהליכי שכנוע, לשכנע ולמכור, למה ללמוד למכור? למה ללמוד שכנוע? למה ללמוד לשכנע? קורס לשכנוע, ללמוד מכירות, ללמוד NLP, כושר שכנוע, אוטוסוגסטיה, שכנוע עצמי, לשכנע את עצמך
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מכירה, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להשיג איזון נפשי? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מכירה, איך לשתול מחשבות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפרש חלומות? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להאמין בעצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך לא להישחק בעבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למצוא זוגיות? איך להעריך את עצמך? איך ליצור אהבה? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה המשמעות של החיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? בשביל מה לחיות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש בחירה חופשית? מי ברא את אלוהים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? אולי אנחנו במטריקס? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון עסקי, אימון אישי לביטחון עצמי, קואצ'ר מומלץ בתחום מכירה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4375 שניות - עכשיו 15_07_2025 השעה 12:04:18 - wesi1