אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שימור לקוחות ✔איך לגרום ללקוח להתמכר אליך? איך לגרום ללקוח להיות תלוי בך? לשמר לקוחות, איך לגרום ללקוח לחזור אליך? איך לגרום ללקוח לקנות שוב? איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לגרום ללקוח להתמכר אליך? איך לגרום ללקוח להיות תלוי בך? לשמר לקוחות, איך לגרום ללקוח לחזור אליך? איך לגרום ללקוח לקנות שוב? איך לגרום ללקוח לא לעזוב אותך? שימור לקוחות, לקוחות חוזרים, אסטרטגיית שימור לקוחות, איך משמרים לקוחות?
מה עדיף למכור: מוצר מתכלה או מוצר שמחזיק לנצח?

אליעד מסביר על אסטרטגיית שימור לקוחות באמצעות השוואה בין שני סוגים של מוצרים: האחד הוא מוצר מתכלה, כזה שהלקוח חייב לחזור ולקנות שוב ושוב, והשני הוא מוצר איכותי ועמיד, שהלקוח קונה פעם אחת ולא צריך לחזור יותר לעולם. כדוגמה פשוטה, אליעד משתמש בעגבניות. עגבניות רגילות הן מוצר מתכלה - הלקוח קונה אותן, אוכל אותן, וכשהן נגמרות הוא חייב לחזור ולקנות שוב. לעומת זאת, "עגבניות קסם" הן עגבניות מיוחדות שלעולם אינן נגמרות. לדוגמה, כאשר הלקוח מכניס את העגבנייה לתוך קופסה, הוא פותח אותה ומוצא שתי עגבניות חדשות, כך שלעולם לא יצטרך לחזור ולקנות שוב עגבניות.

השאלה שאליעד מציג היא מה כדאי לכם למכור כלקוחות: את העגבנייה הרגילה או את עגבניית הקסם, שהלקוח לא יצטרך לקנות שוב? לכאורה, התשובה הפשוטה היא שהכי משתלם למכור מוצר מתכלה, כך שהלקוח תמיד יהיה תלוי בכם ויחזור לקנות שוב ושוב. ואכן, רוב החברות בשוק מעדיפות למכור מוצרים מתכלים או כאלה שמתוכננים מראש להתקלקל, כדי להבטיח שהלקוח יהיה תלוי בהן לאורך זמן.

מדוע חברות מייצרות מוצרים עם "תקלות מתוכננות"?

אליעד נותן דוגמה מהמציאות - חברות רבות מייצרות מוצרים כמו טלפונים או מחשבים, בכוונה תחילה שהם יתקלקלו לאחר תקופה מסוימת או יהפכו למיושנים במהרה. כך הלקוח חייב לשוב ולקנות את הגרסה החדשה של המוצר שוב ושוב. זו השיטה הנפוצה ביותר בשוק: לגרום ללקוח להיות תלוי בך באמצעות יצירת מוצרים נחותים או בעלי "תקלה יזומה".

האם כדאי למכור מוצר מושלם במחיר גבוה יותר?

גישה אחרת שאליעד מציג היא אפשרות למכור מוצר מושלם ועמיד לאורך זמן, אך במחיר גבוה משמעותית. לדוגמה, אם המוצר המתכלה עולה שקל, אז אפשר למכור מוצר איכותי במיוחד במחיר של מיליון שקלים, ולהסביר ללקוח שהוא לעולם לא יצטרך להחליף או לתקן אותו. עם זאת, החיסרון בשיטה זו הוא שהלקוחות לא תמיד יסכימו לשלם מחיר גבוה במיוחד, ולכן היא לא תמיד משתלמת.

איך אליעד מציע לשמר לקוחות באמצעות מוצרים איכותיים?

הגישה שאליעד עצמו ממליץ עליה שונה לחלוטין משתי השיטות הנפוצות שהוצגו קודם. לפי גישתו, אם אתם יכולים למכור ללקוח מוצר מושלם ועמיד - כדאי תמיד לעשות זאת, אפילו במחיר נמוך יותר מהמוצר המתכלה. במקום לגרום ללקוח להיות תלוי בכם באמצעות מוצרים פחות טובים, אליעד מציע ליצור תלות מסוג אחר לחלוטלין: תלות חיובית. התלות נוצרת לא מכיוון שהלקוח חייב לחזור ולקנות שוב מוצר גרוע או מוצר שהתקלקל, אלא מכיוון שהלקוח רוצה לחזור לקנות מכם מוצרים נוספים, בגלל שהמוצר הראשון שקנה מכם היה מושלם.

לדוגמה, אם מכרתם ללקוח מוצר איכותי שאינו מתקלקל לעולם והוא היה מאוד מרוצה, הלקוח כבר ירגיש בטוח ואפילו ירצה לחזור אליכם כאשר יצטרך מוצר נוסף. הלקוח יפנה אליכם ביוזמתו ויחפש אצלכם מוצרים נוספים מתוך ביטחון מלא באיכותכם. בצורה הזו אתם לא תלויים בכך שהמוצר הראשון יתכלה, אלא בכך שתיצרו מוצרים נוספים באותה רמת איכות גבוהה.

איך ליישם גישה זו בתחום הייעוץ והשירותים?

אליעד נותן דוגמה נוספת מהתחום של נותני שירות, כגון מטפלים, פסיכולוגים או יועצים עסקיים. הגישה הנפוצה בתחום הזה היא לגרום ללקוח להיות תלוי ביועץ לאורך זמן, ולמשוך את תהליך הטיפול או הייעוץ על פני כמה שיותר פגישות. אם יועץ מזהה שהלקוח חושב שהבעיה שלו קשה מאוד ודורשת 100 פגישות, למרות שהיועץ יכול לפתור את הבעיה בשתי פגישות, היועץ עלול לנצל את הלקוח ולספק לו טיפול לאורך 80 פגישות. כך הלקוח אפילו יחשוב שהיועץ עשה עבודה טובה, כיוון שהוא ציפה ל - 100 פגישות אך קיבל "רק" 80.

לעומת זאת, הגישה של אליעד אומרת בדיוק הפוך: אם אתם יכולים לפתור את הבעיה ללקוח בתוך דקה, עשו זאת בדקה אחת. גם אם הלקוח מצפה לתהליך ארוך, אל תמרחו אותו. אם פתרתם לו את הבעיה מהר, הוא יכיר לכם תודה ויחזור אליכם בעתיד בכל פעם שיצטרך פתרון לבעיה אחרת. כך אתם יוצרים אמון עם הלקוח לטווח ארוך ומעודדים אותו להיות תלוי בכם מתוך הערכה לאיכות העבודה והיושר שלכם, ולא בגלל שאתם מושכים את התהליך ללא צורך.

איך יוצרים לקוחות נאמנים לפי אליעד?

בשורה התחתונה, אליעד אומר שאם אתם רוצים ליצור לקוחות נאמנים, עליכם לתת תמיד את המוצר הטוב ביותר שאפשר לתת, לא להוריד את איכות המוצר, ולא ליצור תלות מלאכותית באמצעות תקלות או מוצרים פחות טובים. התלות הנכונה נוצרת כאשר הלקוח יודע שהוא יכול לסמוך עליכם ולחזור אליכם בכל פעם שיצטרך מוצר נוסף או שירות נוסף, כי אתם מספקים תמיד את הפתרונות הטובים ביותר. במילים אחרות, אל תנסו "לסחוט" לקוחות או לנצל אותם, אלא השקיעו במצוינות אמיתית, ותראו שהלקוחות יחזרו אליכם שוב ושוב מתוך רצון ואמון.
שלום חברים

נניח שאתם מוכרים מוצר ללקוח, ויש לכם שני סוגי מוצרים להציע לו. מוצר אחד שהלקוח יצטרך לשוב ולרכוש מכם שוב ושוב, ומוצר אחר שהוא פתרון קבוע שלא דורש קנייה חוזרת. לדוגמה, אם אתם מוכרים עגבניות - כאשר הלקוח יסיים את המלאי שלו, הוא יצטרך לקנות שוב ושוב לאורך כל חייו.

עגבניות קסם - פתרון קבוע

בואו נדמיין שיש לכם שני סוגים של עגבניות:
  • הסוג הראשון הוא עגבניות רגילות - הלקוח צורך אותן, וכשהן נגמרות הוא צריך לקנות עוד.
  • הסוג השני הוא עגבניות קסם - עגבנייה שכאשר מכניסים אותה לקופסה, היא מתרבה לעוד עגבניות, והיא לעולם לא נגמרת.
אם הלקוח יקנה מכם את עגבניות הקסם, הוא לעולם לא יצטרך לרכוש עגבניות נוספות. השאלה היא - איזה עגבנייה עדיף לכם למכור?

מה עדיף למכור ללקוח?

האם עדיף לכם למכור מוצר שהלקוח יזדקק לו שוב ושוב, או מוצר אחד שיפתור לו את הבעיה לצמיתות? נניח שאתם מציעים ללקוח שתי אפשרויות:
  • מוצר רגיל שהוא צריך לקנות שוב ושוב.
  • מוצר איכותי כל כך, שהוא מחזיק לנצח.
רוב בעלי העסקים יעדיפו למכור את המוצר הרגיל, כדי לוודא שהלקוח ימשיך לקנות מהם. למעשה, יש חברות שמראש מתכננות את המוצרים שלהן כך שהם יתקלקלו תוך שנה - שנתיים, כדי שהלקוח ייאלץ לקנות חדש.

גישה נוספת - למכור מוצרים באיכות הגבוהה ביותר

במקום לנסות להשאיר את הלקוח תלוי בכם, אפשר ללכת בגישה אחרת: למכור לו את המוצר הכי טוב שאתם יכולים, מבלי לפחד שהוא לא יצטרך אתכם יותר. אם הלקוח רואה שהמוצר שלכם איכותי ועמיד, הוא יחזור אליכם גם עבור מוצרים אחרים.

הקשר לייעוץ וטיפול

הגישה הזאת לא מוגבלת רק למוצרים פיזיים. למשל, אם אתם נותני שירות - מטפלים, יועצים עסקיים או פסיכולוגים - האם עדיף לכם לפתור ללקוח את הבעיה במהירות האפשרית, או למרוח את הטיפול כדי להבטיח הכנסה לאורך זמן? יש מטפלים שמושכים תהליך של ייעוץ על פני עשרות פגישות, למרות שהיה אפשר לפתור את הבעיה בפחות זמן. לעומת זאת, אם תפתרו ללקוח את הבעיה מהר וביעילות, הוא יסמוך עליכם ויחזור אליכם בעתיד במקרה שיצטרך עזרה נוספת.

לסיכום

במקום לגרום ללקוחות להיות תלויים במוצר שלכם בגלל חוסר האיכות שלו, תנו להם את המוצר והשירות הכי טובים שאתם יכולים. כך תיצרו לעצמכם קהל לקוחות נאמן, שידע שאתם תמיד מספקים פתרונות מעולים. כשלקוח רואה שאתם מקצועיים ואמינים, הוא לא יחפש אלטרנטיבות - הוא פשוט יחזור אליכם שוב ושוב מרצונו.

למדו עוד על שיווק, מכירות, ייעוץ עסקי ונושאים נוספים באתר EIP.co.il.
למכור את המוצר הטוב ביותר, נטישת לקוחות, איך לגרום ללקוח להתמכר למוצר שלך? אוטומציה של מוצרים, לגרום ללקוח לא להיות תלוי בך, לתת את השירות הטוב ביותר, מצויינות בעבודה, איך לגרום למישהו להתמכר אליך? איך לגרום ללקוח לחזור לקנות שוב? אסטרטגיה מכירה, מוצר מתכלה, מוצר לא מתכלה, מוצר בלי תקלות, מוצר עם תקלות, תקלה יזומה במוצרים, עקרונות שירות לקוחות, איך לגרום ללקוח לא לנטוש אותך? לקוח חוזר, מוצרים מצוינים, למכור מוצר אוטומטי, מוצרים אוטומטים, איך לשמר לקוחות? כמה פגישות צריך? כמה זמן לוקח טיפול? כמה זמן לוקח לפתור בעיה? סוגים של יועצים, משך זמן הטיפול, מה השיטה של אליעד כהן? מצא את ההבדלים, לפגוש את אליעד כהן, טיפול אצל אליעד כהן, לקבל יעוץ מאליעד כהן, המלצות על אליעד כהן, מניפולציות של יועצים, 2 סוגים של יועצים, איך ליצור לקוחות חוזרים? איך לגרום ללקוחות לחזור? איך לגרום ללקוח לחזור? איך לשמר לקוח? איך ליצור לקוח חוזר? איך להשיג לקוחות? איך לעשות עוד כסף? איך להיות הכי טוב? למה לא לרמות את הלקוח? למה להיות הכי טוב? לעשות אוטומציה ללקוח, לגלות ללקוח סודות, לגלות סודות ללקוח, לחשוף מידע ללקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוחות מרוצים, לקוח מרוצה, מניפולציות של נותני שירות, מניפולציות של מנטורים, לסחוט לקוחות
קשיים למה להיות למה לא כדאי אוטומציה של מוצרים לגרום ללקוחות לחזור איך לגרום ללקוח חיסרון לגרום לה חיוביות לגרום ללקוחות הערכה איך לגרום איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח לא לעזוב אותך איך לגרום ללקוח להיות תלוי בך איך לגרום ללקוח להתמכר איך לגרום ללקוח להתמכר אליך איך לגרום ללקוח לחזור איך לגרום ללקוח לחזור אליך איך לגרום ללקוח לקנות איך לגרום ללקוח לקנות שוב איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע את הלקוח לקנות איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוח לקנות איך לשכנע לקוחות איך משמרים לקוחות אסטרטגיה אסטרטגיות אסטרטגיית שימור לקוחות גמילה גמילה מהתמכרויות גמילה מהתמכרות התמכרויות התמכרות טיפול בהתמכרויות טיפול בהתמכרות לא לעזוב אותך לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח לא לעזוב אותך לגרום ללקוח להיות תלוי בך לגרום ללקוח להתמכר לגרום ללקוח להתמכר אליך לגרום ללקוח לחזור לגרום ללקוח לחזור אליך לגרום ללקוח לקנות לגרום ללקוח לקנות שוב לגרום ללקוחות להיגמל להיגמל מהתמכרויות להיגמל מהתמכרות להיות תלוי להיות תלוי בך להתמכר להתמכר אליך לחזור לחזור אליך לטפל בהתמכרויות לטפל בהתמכרות לעזוב לעזוב אותך לקוח לקוחות לקוחות חוזרים לקנות לקנות שוב לשכנע את הלקוח לחזור אליך לשכנע את הלקוח לקנות לשכנע לקוח לשכנע לקוח לחזור לשכנע לקוח לקנות לשכנע לקוחות לשמר לקוח לשמר לקוחות מכור משמרים לקוחות שימור לקוחות תלוי
אימון למטפלים, אימון למאמנים, הדרכת מטפלים, איך לגרום ללקוח לחזור? איך לגרום למטופלים להמליץ עליך? איך לגרום למטופלים להתמיד בטיפול? איך לגרום למטופלים לבוא אליך? שימור לקוחות, איך להשיג לקוחות? הדרכה למטפלים, הדרכת מאמנים
אימון למטפלים, אימון למאמנים, הדרכת מטפלים, איך לגרום ללקוח לחזור? איך לגרום למטופלים להמליץ עליך? איך לגרום למטופלים להתמיד בטיפול? איך לגרום למטופלים לבוא אליך? שימור לקוחות, איך להשיג לקוחות? הדרכה למטפלים, הדרכת מאמנים
... מטפלים, איך לגרום ללקוח לחזור? איך לגרום למטופלים להמליץ עליך? איך לגרום למטופלים להתמיד בטיפול? איך לגרום למטופלים לבוא אליך? שימור לקוחות, איך להשיג לקוחות? הדרכה למטפלים, הדרכת מאמנים איך לגרום למטופלים לחזור ולהמליץ עליך? ההרצאה מתמקדת בדרכים שיכולות להבטיח למטפלים ומאמנים להשיג שימור לקוחות , לגרום למטופלים לחזור ולקדם את ההמלצות עליהם. השיח כולל את עקרונות היסוד להצלחה בתחום זה, תוך הצגת דוגמאות ... שהוא מקבל את הטוב ביותר, על ידי משחק עם המינונים של טוב ותוצאה תוך שימור קשר ברור ומובן בין המטופל לטיפול. זהו מרכיב קריטי לשימור לקוחות, שכן ברגע שמטופל מזהה את הערך שהוא מקבל באופן ברור, הוא יהיה מוכן להמליץ על הטיפול ולהישאר לקוח קבוע. שימור לקוחות איך לגרום למטופלים לחזור? הדרכת מאמנים אימון למטפלים איך לגרום למטופלים להתמיד בטיפול? ...
איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
... עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח ... עם לקוח, גם כשהתוצאה הטכנית לא בדיוק לפי רצונו. איך להרגיע לקוח כועס? שיפור שירות לקוחות מה עושים עם לקוח חסר סבלנות? טיפים לשימור לקוחות אמפתיה בשירות לקוחות איך לגרום ...
טיפול בהתנגדויות לקוח באגרסיביות, להיות תוקפן כלפי הלקוח, תלונות של לקוח, התנגדויות מכירה, התנגדויות קניה, אגרסיביות כלפי לקוח, להיות לא נחמד ללקוח
טיפול בהתנגדויות לקוח באגרסיביות, להיות תוקפן כלפי הלקוח, תלונות של לקוח, התנגדויות מכירה, התנגדויות קניה, אגרסיביות כלפי לקוח, להיות לא נחמד ללקוח
... או נותן שירות יהיה נחמד ללקוח, יכיל אותו, יקשיב לו וידבר בטון נעים ונמוך, זה יעזור למכירה או לשימור הלקוח. אך אליעד כהן מסביר שלא תמיד התפיסה הזו נכונה, ולפעמים צריך לפעול דווקא ההפך. האם יש מקרים שבהם נכון להגיב ...
מכירות / שיווק / שכנוע - איך לשכנע לקוחות לקנות את המוצר שלך? מחויב או אפשרי?
... שיווק שכנוע - איך לשכנע לקוחות לקנות את המוצר שלך? מחויב או אפשרי? כאן במאמר אבאר את אחד מהעקרונות הבסיסיים ביותר של שכנוע לקוחות. ויתבאר, כיצד באפשרותך כמוכר, להגדיל מכירות, באמצעות העברת מסר לתת המודע של הלקוח. ומי שיתבונן יראה, כי בחיים שלנו, יש 2 נקודות מבט אפשריות על ... אחת, היא נקודת מבט של רק משהו מסוים. ונקודת מבט אחרת, היא נקודת מבט של גם משהו מסוים. לדוגמה: יש לקוח שחושב שהוא צריך שיהיה לו גם מוצר מסוים, בנוסף על המוצרים שכבר יש לו. ויש לקוח שחושב שהוא צריך שיהיה לו רק את אותו המוצר המסוים. ונשאל: איזה לקוח יש סיכוי גדול יותר, שהוא ירכוש את אותו המוצר? תשובה: כמובן שהלקוח שחושב שהוא צריך רק את אותו המוצר, יש סיכוי גדול יותר, לכך ... יהיה, ושרק אפשרי שאולי הוא נכון, ושרק אפשרי שצריך אותו וכולי. וכך גם בעולם המכירות והשיווק. שהלקוח יכול להתייחס למוצר שלך, כאל דבר מחויב עבורו או כאל דבר שהוא רק אפשרי עבורו. הלקוח שמתייחס אל המוצר שלך, כאל דבר שהוא חייב להשיג אותו, אצל הלקוח הזה, המוצר שלך נכנס להגדרה של רק. שהלקוח מרגיש ומבין, שרק המוצר שלך יכול לספק לו את מה שהוא רוצה. לקוח כזה, יש סיכוי גדול יותר שהוא ירכוש את המוצר שלך, אם יש לו את היכולת לעשות זאת. מאחר שהוא חושב, שרק המוצר שלך הוא הטוב ביותר עבורו. ולעומת זאת, הלקוח יכול גם להתייחס למוצר שלך, כאל דבר שהוא רק אפשרי בלבד. דהיינו, הלקוח חושב, שזה רק אפשרי בלבד שהוא ירכוש את המוצר שלך, אבל הוא לא מרגיש שהוא חייב לרכוש את המוצר שלך. במקרה כזה, הלקוח מתייחס למוצר שלך, כאל דבר שמוגדר כגם. דהיינו, הוא מוכן לרכוש ... להשיג רק את המוצר שלך, ושרק המוצר שלך יכול לעזור לו. ולכן, במקרה כזה לדוגמה, יש פחות סיכוי שהלקוח ירכוש את המוצר. מאחר שהוא חושב שזאת רק אפשרות בלבד שהוא ירכוש את המוצר, ושהוא לא חייב לרכוש את רק את המוצר שלך. והמשמעות של זה היא, שכאשר אתה מדבר עם הלקוח, עליך כמוכר, להשתדל להעביר לו את המסר, שהמוצר שלך, הוא מחויב עבורו, ושהוא לא רק אפשרי בלבד עבורו. ושהוא צריך רק את המוצר שלך, ולא גם את המוצר שלך. וככל שהלקוח יהיה יותר משוכנע, שהוא צריך רק את המוצר שלך, ושהוא חייב להשיג ...
הספר להיות אלוהים, כסף לקנות את הספר להיות אלוהים, כסף לאכול או לקנות את הספר להיות אלוהים
הספר להיות אלוהים, כסף לקנות את הספר להיות אלוהים, כסף לאכול או לקנות את הספר להיות אלוהים
... להיות אלוהים, כסף לקנות את הספר להיות אלוהים, כסף לאכול או לקנות את הספר להיות אלוהים מה החשיבות של הספר להיות אלוהים ולמה אנשים מתלבטים אם לקנות אותו? ההרצאה עוסקת במשמעות ובחשיבות של ... אליעד נותן דוגמה של אדם הטוען שאין לו מספיק כסף לרכוש את הספר, מפני שהוא צריך לחסוך למצבה שלו. האדם טוען שהוא חייב כסף למצבה שלו, ולכן אינו יכול להרשות לעצמו לקנות את הספר להיות אלוהים. יש כאן דגש על ... של ההרצאה היא שבמקום לתכנן או לדאוג לעתיד לא ודאי, אדם צריך להשקיע במשמעות החיים כאן ועכשיו, וספרים כמו להיות אלוהים יכולים לעזור לו בכך. הספר להיות אלוהים כסף לקנות את הספר להיות אלוהים משמעות החיים ...
כסף קונה פחד וחרדה - מה כסף לא יכול לקנות? למה כסף יוצר חרדות?
כסף קונה פחד וחרדה - מה כסף לא יכול לקנות? למה כסף יוצר חרדות?
... קונה פחד וחרדה - מה כסף לא יכול לקנות? למה כסף יוצר חרדות? מה באמת כסף יכול לקנות לך? כשמדברים בדרך כלל על כסף והצלחה, מרבים להזכיר את כל הדברים שכסף לא יכול לקנות לאדם, כמו אושר, שלווה פנימית ואהבה אמיתית. אליעד כהן מסביר שכסף והצלחה דווקא כן יכולים לקנות דבר אחד ברור - פחד, חרדות וחוסר ביטחון עצמי מתמשך. זאת משום שברגע שלאדם יש ... סוג הבנת הגורמים לפער בין רצון וחוסר רצון משמעות הפרפקציוניזם וכיצד להתמודד עמו מהי ההגדרה של הצלחה אמיתית? מהו הדבר שכסף כן יכול לקנות לאדם? כסף, הצלחה, נכסים נדלן ושאר הישגים חיצוניים נראים תמיד כמשהו נחשק, שמשפר את איכות החיים ואת תחושת הביטחון העצמי. פעמים רבות שומעים שרק מספרים לאדם על כל מה שכסף לא יכול לקנות - אושר פנימי, בריאות נפשית, שקט אמיתי, יחסי אנוש טובים וכדומה. אבל האם יש דברים שכסף דווקא כן קונה? התשובה היא כן: כסף והצלחה יכולים לקנות לאדם פחד, חרדות, חוסר שקט נפשי, דאגה לאובדן ההישגים, ואף תחושה מתמידה של חוסר ... חיצוני שעלול להיעלם או להיפגע. מדוע הכסף לא יכול לפתור את הבעיה שהוא עצמו יוצר? הנושא מורכב יותר ממה שנדמה. מצד אחד, הכסף לא יכול לקנות לאדם שלווה אמיתית. מצד שני, הכסף כן יכול לקנות חרדות ופחדים. איך זה ייתכן? השאלה המרכזית היא: אם האדם משקיע כל כך הרבה ברדיפה ... הגורמים לפער בין רצון וחוסר רצון משמעות הפרפקציוניזם וכיצד להתמודד עמו מהי ההגדרה של הצלחה אמיתית? הסבר על מה שכסף והצלחה כן יכולים לקנות, וזה: פחד חרדות חוסר ביטחון עצמי ועוד. מה כסף לא יכול לקנות? איך תשוקה לכסף יוצרת חוסר אושר? מה הדבר הרע שיש בהצלחה? ועוד. בדרך כלל מדברים על מה שכסף אינו יכול לקנות לאדם, וכאן דווקא נדבר על מה שכסף כן יכול לקנות לאדם. קודם כל יש לדעת מה הכסף לא יכול לקנות לאדם. ואותו הדבר הוא, לפתור לאדם את הבעיה שהכסף קונה לו. מה זאת אומרת? זה אומר ... לדוגמה אדם מפורסם שחקן או כדומה, הוא ניזון מכך שבסוף ההופעה מוחאים לו כפיים, זה מרומם אותו, אבל ברגע שהסתיימה ההופעה והוא אמור לחזור הביתה, הוא ריק, הוא כמו מקבץ נדבות ברחוב שמחפש מי ימחא לו כפיים. זה מה שגורם לו ...
יצירת הזדהות עם הלקוח, על ידי הסכמה עם דעה ייחודית של הלקוח - איך ליצור הזדהות רגשית חזקה עם לקוח? איך לקנות את האמון של הלקוח? יצירת אמון, בניית אמון, לשכנע לקוחות, איך ליצור אמון?
... הזדהות עם הלקוח, על ידי הסכמה עם דעה ייחודית של הלקוח - איך ליצור הזדהות רגשית חזקה עם לקוח? איך לקנות את האמון של הלקוח? יצירת אמון, בניית אמון, לשכנע לקוחות, איך ליצור אמון? וכאן אבאר עוד שיטה ליצירת הזדהות עם הלקוח. והשיטה לכך היא, על ידי זה שאתה מזדהה ומסכים, עם דעה לא שגרתית של הלקוח. זא כי הלקוח כמו כל אדם, יש לו דעות שונות. ואתה כמו כל אדם, מסוגל להזדהות לפחות עם חלק מהדעות של כל לקוח. והלקוח, כאשר אתה מביע הזדהות והסכמה עם הדעה שלו, על ידי זה נוצרת הזדהות רגשית, בינך לבין הלקוח. ובאופן כללי, ככל שאתה מביע יותר הזדהות והסכמה, עם תפישת המציאות של הלקוח, כך נוצרת יותר הזדהות רגשית בינך לבין הלקוח. וכאן ברצוני לחדד, כי בעולמו של כל אדם, ישנם רעיונות לא שגרתיים, שהאדם עצמו חושב שהם נכונים, למרות שהסביבה שלו חושבת שהם לא ... יש לאדם דעה ייחודית לו, שהוא חושב שרק הוא חושב ככה, או שהוא חושב שרוב האנשים חושבים אחרת ממנו, במקרה כזה, אם תדע לזהות את הדעה הייחודית שמפרידה בין הלקוח לבין שאר בני האדם, אז אם תזדהה עם הדעה הייחודית שלו, הדבר הזה יצור הזדהות רגשית מאוד חזקה הרבה יותר מהרגיל, שלך עם הלקוח. כי האדם באופן כללי, שמח ומרוצה מכך שמסכימים איתו. כי זה מחזק אצל האדם את הביטחון העצמי שלו בעצמו, וזה מפרגן לאגו של האדם. ... של אהבה עצמית שלו מול עצמו. כי כל אדם רוצה שיאהבו אותו. ואם אתה מסכים עם האדם, הרי שבעצם אתה משדר לתת המודע של האדם, שאתה מקבל ומכיל אותו. ותת המודע של הלקוח, שקולט את המסר הזה, על ידי זה הוא אוהב אותך בחזרה וכולי. ויצירת הזדהות עם הלקוח, נעשית בצורה חזקה ביותר, במקומות שבהם יש ללקוח ספק גדול לגבי הדרך שלו. דהיינו, במקומות שבהם הלקוח מרגיש שרוב הסביבה שלו לא מקבלת אותו, ובמקומות שהלקוח חושב, שרק הוא חושב כך או אחרת, אלו המקומות שבהם, אם תיצור הזדהות עם הלקוח, על ידי זה תיווצר הזדהות חזקה ביותר. ושורש העניין הוא, שבמקומות שבהם יש לאדם ספק לגבי עצמו, אלו המקומות שאם תראה לאדם שאתה ... איתו, הרי שבתת המודע של האדם, הוא גם מוטרד מכך שלא מסכימים איתו. וזה גורם לאדם לספקות לגבי הדימוי העצמי שלו וכיוב. ואם אתה מצליח לזהות רעיון ייחודי ללקוח, שהלקוח חושב שהוא נכון, למרות שבאופן כללי הרעיון הזה הוא רעיון לא פופולארי, ואתה מראה ללקוח שאתה מסכים איתו ומזדהה איתו עם הרעיון שלו, ושאתה חושב שהוא צודק, על ידי זה אתה הופך להיות חלק מהמשפחה של הלקוח, ואתה רוכש את אמונו. ונחדד, כי הזדהות עם דעה לא שגרתית של הלקוח, זה יוצר הזדהות חזקה כנל, אבל יש דרך לגרום ליצירת ההזדהות הזאת, להיות עוד יותר חזקה. וזאת על ידי זה שאתה אומר בשם הלקוח, את מה שהוא רצה לומר ולא אמר, על זה שרק הוא חושב כך או אחרת, בניגוד לדעה הרגילה. ונסביר: נניח שהלקוח יש לו דעה ייחודית כלשהי לגבי העולם. עכשיו, אם תראה ללקוח שלך, שגם אתה חושב כך, זה יצור הזדהות רגשית חזקה, בינך לבין ה
לקנות או לשכור דירה, לקחת משכנתא, רכישת דירה, לרכוש דירה, כסף, שכר דירה, לרכוש דירה, לשכור או לקנות דירה, השקעה כספית, לשלם שכירות, האם כדאי לקנות דירה? האם כדאי לרכוש דירה? תשואה כספית
לקנות או לשכור דירה, לקחת משכנתא, רכישת דירה, לרכוש דירה, כסף, שכר דירה, לרכוש דירה, לשכור או לקנות דירה, השקעה כספית, לשלם שכירות, האם כדאי לקנות דירה? האם כדאי לרכוש דירה? תשואה כספית
לקנות או לשכור דירה, לקחת משכנתא, רכישת דירה, לרכוש דירה, כסף, שכר דירה, לרכוש דירה, לשכור או לקנות דירה, השקעה כספית, לשלם שכירות, האם כדאי לקנות דירה? האם כדאי לרכוש דירה? תשואה כספית האם כדאי לקנות דירה או לשכור דירה? הסוגיה של האם כדאי לקנות דירה או לשכור אותה, והאם לקחת משכנתא או להשקיע את הכסף בדרך אחרת, נוגעת לשיקולים ... ככל שמבצעים תכנון טוב יותר לגבי ההשקעות, יש סיכוי לתשואות גבוהות יותר בעתיד. מה חשוב לקחת בחשבון כששוקלים האם לקנות דירה? כאשר אנשים שוקלים האם לקנות דירה, יש לבדוק את מספר האלטרנטיבות הקיימות, את מצב השוק ואת הסיכון הכלכלי. לדוגמה, האם ... האפשרית? אליעד מדגיש שזו לא שאלה של מה טוב, אלא של איזו אופציה משתלמת יותר כלכלית בטווח הארוך. מה ההבדל בין לקנות דירה לשכור דירה מבחינת השקעה? כאשר משווים בין קניית דירה לשכירות, יש להבין גם את ... הפתוחות ומהיכולת להסתכל על הדברים ממספר זוויות. האם כדאי להשקיע את הכסף בנדלן או במשהו אחר? ההחלטה אם לקנות דירה או להשקיע בנדלן נובעת ממספר פרמטרים. בין אם מדובר בהשקעה כדי להיות עשיר יותר ... בהחלטה פשוטה, ויש לקחת בחשבון את כל השיקולים הכלכליים והאישיים לפני שמבצעים רכישת דירה או שכירות. האם כדאי לקנות דירה? לקחת משכנתא או לשכור דירה? השקעה בנדלן תשואה על נכס השקעה בנדלן לעומת השקעות ...
חינוך ילדים, לקיחת אחריות אצל ילדים, ללמד ילד לקחת אחריות, הורים וילדים, ילד לוקח אחריות, לקנות פלאפון לילדים, אהבה לילדים, אהבה ללא תנאים, איך לחנך ילדים? איך לגדל ילדים?
חינוך ילדים, לקיחת אחריות אצל ילדים, ללמד ילד לקחת אחריות, הורים וילדים, ילד לוקח אחריות, לקנות פלאפון לילדים, אהבה לילדים, אהבה ללא תנאים, איך לחנך ילדים? איך לגדל ילדים?
... ילדים, לקיחת אחריות אצל ילדים, ללמד ילד לקחת אחריות, הורים וילדים, ילד לוקח אחריות, לקנות פלאפון לילדים, אהבה לילדים, אהבה ללא תנאים, איך לחנך ילדים? איך לגדל ילדים? איך ללמד ילד לקחת אחריות באופן מעשי? ההרצאה ... לנו שליטה עליהן? אליעד מדגיש שהפרשנות לאירוע משתנה בהתאם לזווית שממנה מסתכלים, וכדי לחנך ילד לאחריות, ההורה חייב להחליט איזה מסר הוא רוצה להעביר. האם כדאי להורה לקנות פלאפון חדש לילד שאיבד אותו? אליעד מנתח כמה גישות אפשריות: גישה ראשונה, אהבה ללא תנאים: ההורה קונה מיד פלאפון חדש, מבלי ... שלו מול אדם אחר, ולא במצב שבו הילד עצמו מעורב ישירות. כיצד להתמודד עם מניפולציות מצד הילד? אליעד מציין שלעתים ילדים משתמשים במניפולציות רגשיות כדי לגרום להורה לקנות להם דברים או לוותר להם. הוא מתאר כיצד הילד בסיפור יצר סיטואציה של לחץ שבה הוא אומר להורה אם אתה לא קונה לי פלאפון יקר, ... את המחיר של אובדן הפלאפון: לתת לילד להשתמש באופן זמני בפלאפון פשוט וזול לתקופה מסוימת, על מנת שירגיש את חוסר הנוחות ואת ההשלכות של איבוד המכשיר. אם ההורה מחליט לקנות פלאפון חדש ויקר, אליעד מציע לדרוש השתתפות משמעותית של הילד, ביחס לעלות של המכשיר החדש, כדי שהילד יבין שיש קשר בין אחריותו ... שהילד חייב לחוש באופן ישיר שהבחירות שלו מובילות לתוצאות ממשיות, כדי שיגדל להיות אדם שלוקח אחריות אמיתית בחייו. איך לחנך ילד לאחריות? לקיחת אחריות אצל ילדים לקנות פלאפון לילד? מה זה אהבה ללא תנאים? האם לתת לילד כל מה שהוא רוצה? איך להתמודד עם מניפולציות של ילדים? הורים וילדים לקיחת ...
חיסכון לפנסיה, לא לחסוך לפנסיה, האם לחסוך לפנסיה? רכישת דירה, לקנות דירה, האם לקנות דירה? כסף ואושר, אושר לא תלוי בכסף, כסף לא קונה אושר, פחד להזדקן, אין לי פנסיה, אין לי דירה
חיסכון לפנסיה, לא לחסוך לפנסיה, האם לחסוך לפנסיה? רכישת דירה, לקנות דירה, האם לקנות דירה? כסף ואושר, אושר לא תלוי בכסף, כסף לא קונה אושר, פחד להזדקן, אין לי פנסיה, אין לי דירה
... לפנסיה, לא לחסוך לפנסיה, האם לחסוך לפנסיה? רכישת דירה, לקנות דירה, האם לקנות דירה? כסף ואושר, אושר לא תלוי בכסף, כסף לא קונה אושר, פחד להזדקן, אין לי פנסיה, אין לי דירה האם כדאי לחסוך לפנסיה או לקנות דירה? הרצאתו של אליעד כהן מתמקדת בשאלה החשובה: האם יש היגיון אמיתי בחיסכון לפנסיה, ברכישת דירה ובניסיון להבטיח את העתיד ... את החיסכון, אך מדגיש שאין לראות בו פתרון מוחלט לפחדים ולסבל, ושחשוב יותר להבין את המנגנון הנפשי והקשר שלנו למציאות. האם כדאי לחסוך לפנסיה? האם כסף מביא אושר? האם לקנות דירה? איך מתמודדים עם פחד להזדקן? האם אושר תלוי בכסף? האם כסף מפחית סבל? האם הכסף באמת נותן ביטחון כלכלי? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לגרום ללקוח להתמכר אליך? איך לגרום ללקוח להיות תלוי בך? לשמר לקוחות, איך לגרום ללקוח לחזור אליך? איך לגרום ללקוח לקנות שוב? איך לגרום ללקוח לא לעזוב אותך? שימור לקוחות, לקוחות חוזרים, אסטרטגיית שימור לקוחות, איך משמרים לקוחות?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: שימור לקוחות, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: שימור לקוחות, איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשתול מחשבות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם גירושין? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך להעריך את עצמך? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לפרש חלומות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? האם יש או אין אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להנות בחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות מאושר? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפול אישי, רטוריקה, מאמן אישי לביטחון עצמי בתחום שימור לקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 2.0781 שניות - עכשיו 24_05_2025 השעה 15:17:29 - wesi1