אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שיחת מכירה טלפונית ✔הצעת מחיר בטלפון, הצעת מחיר טלפונית, שיחת מכירה טלפונית, למכור בשיחת טלפון, לסגור עסקה בטלפון, לתת מחיר בטלפון, לתת ללקוח מחיר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨הצעת מחיר בטלפון, הצעת מחיר טלפונית, שיחת מכירה טלפונית, למכור בשיחת טלפון, לסגור עסקה בטלפון, לתת מחיר בטלפון, לתת ללקוח מחיר בטלפון, איך לענות ללקוח בשיחת מכירה טלפונית? איך לנהל שיחת מכירה בטלפון? לקוח ששואל כמה זה עולה, לקוח ששואל בטלפון כמה זה עולה, תמחור מוצר בטלפון, טווח מחירים בשיחת מכירה טלפונית, כמה זה עולה בטלפון? לתת ללקוח מחיר בטלפון, להציע ללקוח מחיר בטלפון
וכאן נשיב לשאלה, האם לתת הצעת מחיר בטלפון? כי בדרך כלל עסקה מתחילה בשיחת טלפון, שבה איש המכירות מדבר עם הלקוח שרוצה מידע נוסף ורוצה לברר פרטים בטלפון. וחלק מהפרטים שהלקוח שואל בשיחת הטלפון, זה מה המחיר וכמה זה עולה או כמה זה יעלה לו וכולי. והשאלה היא, האם כן או לא לתת ללקוח הצעת מחיר בשיחת הטלפון? ואיך להתמודד עם העניין שלקוח שואל בשיחת מכירה טלפונית, כמה זה עולה?

אז בעניין הזה יש המון היבטים והמון שיקולים שונים. ויש עסקים שונים, שרוצים למשוך את הלקוח בגלל המחיר ואולי בהם דווקא כן כדאי לתת ללקוח את המחיר בטלפון. ויש גם עסקים שהלקוח מגיע אליהם, אחרי שהוא יודע בדיוק מה המחיר, כי הם מפרסמים בכל מקום את המחיר. ויש סוגי עסקים שבהם כל המידע כולו מוצג ללקוח מהרגע הראשון, כולל המחיר המדויק, כולל לתת אפשרות ללקוח לבנות לעצמו הצעת מחיר און ליין ועוד אפשרויות שונות. כך שברמת העיקרון אין כאן שחור או לבן. אבל בכל זאת נסביר את העיקרון הבא.

והוא שברמת העיקרון במידה וברצונך להגדיל את הסיכוי לכך שתיסגר איתך עסקה באופן כללי ובמידה וברצונך שתיסגר איתך עסקה במחיר הגבוה ביותר האפשרי, במידה וזה השיקול היחיד, הרי שעליך להימנע כמה שיותר מלתת ללקוח הצעת מחיר בטלפון.

ולמה? כי כדי שיגדל הסיכוי שתסגור עסקה עם הלקוח במחיר שטוב לך, לשם כך הלקוח צריך לרצות לרכוש ממך את השירות והמוצר. ולשם כך עליך לבנות עם הלקוח מערכת יחסים מסוימת, שבה הוא לומד לסמוך עליך, שבה הוא מקבל מידע ממך, שבה הוא רואה שאתה מקצועי, שבה הוא מתנסה במוצר ובאיכות השירות שלך וכולי.

ואז, כאשר הלקוח כבר מכיר אותך, אז הרבה יותר קל לך לסגור איתו עסקה במחיר שטוב לך. ואת כל הדברים האלו לא ניתן לעשות בשיחת טלפון.

ונקודת המוצא כאן היא, שאתה מחפש למכור ללקוח במחיר כמה שיותר גבוה ואתה לא מחפש לקוחות שירצו לרכוש ממך בגלל שאתה זול, אלא בגלל שאתה טוב. כי אם אתה רוצה שלקוחות יגיעו אליך כי אתה זול, אז אם באמת אתה מאוד זול, אז אולי אין בעיה לתת ללקוח הצעת מחיר בטלפון.

אבל במידה ואתה מוכר מוצר, שנקודת החוזקה שלך היא לא בהכרח המחיר. אלא שהלקוח צריך להבין מה הוא מקבל ורק אחר כך הוא יבין שכדאי לשלם את המחיר. אם זה המצב, אז כנ"ל עליך להימנע מלתת הצעות מחיר בטלפון, כי אז הלקוח צריך להחליט אם לרכוש ממך את המוצר במחיר שביקשת, בלי שבאמת יש לו את כל המידע עליך.

ולכן עליך להשתדל לתאם פגישה פיזית עם הלקוח, שבה תוכל להתחבר אל הלקוח, לעשות לו מצגת יותר מסודרת ואז ורק אז לתת לו הצעת מחיר מסודרת, אחרי שכבר אתה במצב שיותר קל לך לשכנע את הלקוח לרכוש ממך.

ומה לעשות אם הלקוח מתעקש לקבל מחיר בטלפון? תשובה: אפשרי לתת לו טווח מחירים, החל ממחיר X, טווח מחירים של X וכיו"ב. כדי שפגישה פיזית לא תהיה מיותרת. כי אם נותנים ללקוח את המחיר המדויק בטלפון, אז לפעמים עבור הלקוח, הפגישה הופכת להיות מיותרת. ולכן ניתן ללקוח רק טווח מחירים וכיו"ב, כדי להגדיל את הסיכוי לך שתהיה פגישה שתסגור עסקה.

ומה החיסרון המרכזי של העצה הזאת של לא לתת הצעת מחיר בטלפון? החיסרון של לא לתת הצעת מחיר בטלפון והיתרון שיש בכן לתת הצעת מחיר בטלפון, הוא שאם אתה נותן את הצעת המחיר רק אחרי פגישה פיזית, זה אומנם מגדיל את הסיכוי לכך שתהיה עסקה, אבל זה מגדיל את התקורות ואת העלויות של תהליך המכירה עצמו.

כי אם נותנים ללקוח הצעת מחיר בטלפון, אז נכון שזה מגדיל את הסיכוי לכך שהוא לא ירצה לרכוש את המוצר, אבל זה חוסך את העלות של לפגוש לקוחות שגם אחרי הפגישה לא ירצו לבצע את העסקה...
תהליכים על מה לדבר התכתבות מחיר להגדיל את הסיכוי לקוחות פוטנציאלים המוצר שלך לקנות את המוצר שלך פגישה פיזית עם לקוח איך לשכנע לקוח לרכוש תהליך מכירות איך לנהל איך לנהל שיחת מכירה בטלפון איך לענות ללקוח איך לענות ללקוח בשיחת מכירה טלפונית בטלפון הצעת מחיר הצעת מחיר בטלפון הצעת מחיר טלפונית טווח מחיר טווח מחירים טווח מחירים בשיחת מכירה טווח מחירים בשיחת מכירה טלפונית טלמרקטינג טלפון כמה זה עולה כמה זה עולה בטלפון להציע להציע ללקוח להציע ללקוח מחיר בטלפון להציע ללקוחות למכור למכור בטלפון למכור בשיחת טלפון לנהל לנהל שיחת מכירה בטלפון לסגור לסגור עסקאות לסגור עסקה לסגור עסקה בטלפון לענות לענות ללקוח לענות ללקוח בשיחת מכירה טלפונית לקבוע מחיר לקוח לקוח ששואל לקוח ששואל בטלפון לקוח ששואל בטלפון כמה זה עולה לקוח ששואל כמה זה עולה לקוחות לשאול שאלות לתמחר לתת את המחיר בטלפון לתת ללקוח לתת ללקוח מחיר לתת ללקוח מחיר בטלפון לתת ללקוחות לתת מחיר בטלפון מוצר מחיר מחיר בטלפון מכירה מכירה בטלפון מכירה טלפונית מכירות בטלפון מכירות טלפוניות מנהל ניהול ניהול שיחות סגירת עסקאות סגירת עסקה עסק עסקה עסקים קביעת מחיר שיחת טלפון שיחת מכירה שיחת מכירה בטלפון שיחת מכירה טלפונית שיחת מכירות תמחור תמחור מוצר תמחור מוצר בטלפון תמחור מוצרים
תסריט שיחה יוצאת ללקוח בטלמרקטינג, איך להתחיל שיחת מכירה טלפונית? איך לחזור ללקוח שהשאיר פרטים? איך לחזור ללידים קרים? התחלת שיחת מכירה טלפונית, תסריט שיחה טלפונית, תסריט שיחת מכירה טלפונית, תסריט שיחת מכירה בטלפון, לקוח לא זוכר שהוא השאיר פרטים, לקוח מכחיש פניה, לקוח מכחיש שהוא שלח פניה, לקוח מכחיש שהוא השאיר פרטים, תסריט שיחה עם לקוח, מוקד מכירות טלפוני, שיחת מכירה יוצאת, לקוח השאיר פרטים בטעות, למכור את שיחת המכירה, שיחות יוצאות ללידים קרים
תסריט שיחה יוצאת ללקוח בטלמרקטינג, איך להתחיל שיחת מכירה טלפונית? איך לחזור ללקוח שהשאיר פרטים? איך לחזור ללידים קרים? התחלת שיחת מכירה טלפונית, תסריט שיחה טלפונית, תסריט שיחת מכירה טלפונית, תסריט שיחת מכירה בטלפון, לקוח לא זוכר שהוא השאיר פרטים, לקוח מכחיש פניה, לקוח מכחיש שהוא שלח פניה, לקוח ... השיחה שלו עם הלקוח. שלכאורה זה הגיוני. אבל זה לא הכרחי. כי יש אפשרות טובה יותר. והיא, שבמקום להתחיל שיחת מכירה טלפונית, בלמכור ללקוח את השיחה עצמה, אפשרי להתחיל למכור ללקוח את המוצר עצמו ודרך זה למכור לו את השיחה. ואיך ...
איך למכור בטלפון? לימוד מכירות בטלפון, טיפים לשיחת מכירה טלפונית, הכנת תסריט שיחה, טלמרקטינג, טלמיטינג, מכירה בטלפון, שיחת מכירה בטלפון, מכירות טלפוניות, תסריט שיחת טלמרקטינג, אימון למכירות
איך למכור בטלפון? לימוד מכירות בטלפון, טיפים לשיחת מכירה טלפונית, הכנת תסריט שיחה, טלמרקטינג, טלמיטינג, מכירה בטלפון, שיחת מכירה בטלפון, מכירות טלפוניות, תסריט שיחת טלמרקטינג, אימון למכירות
איך למכור בטלפון? לימוד מכירות בטלפון, טיפים לשיחת מכירה טלפונית, הכנת תסריט שיחה, טלמרקטינג, טלמיטינג, מכירה בטלפון, שיחת מכירה בטלפון, מכירות טלפוניות, תסריט שיחת טלמרקטינג, אימון למכירות מה המבנה ... לך לחסוך כסף באופן משמעותי כבר מהחודש הבא וכך להבטיח שהלקוח יהיה מעוניין להמשיך להקשיב. לסיכום, מהם השלבים הנכונים בשיחת מכירה טלפונית? שלב ראשון: למכור ללקוח את השיחה עצמה וליצור אצלו עניין בסיסי וסקרנות להקשיב. שלב שני: לאחר שהצלחתם לעורר את ... איך ליצור עניין בשיחה טלפונית? מה חשוב בתחילת שיחת מכירה? מה המבנה הנכון לשיחת מכירה בטלפון? כאשר ניגשים לבצע שיחת מכירה טלפונית, הדבר הראשון שחשוב להבין הוא שלשיחת מכירה יש שני חלקים עיקריים: החלק הראשון - מכירת השיחה עצמה. החלק השני ...
איך להציע הצעות? איך לגרום למישהו להסכים איתך, איך לגרום למישהו לקבל את ההצעה שלך? איך להציע הצעות טובות? איך לא לקבל לא? איך לגרום למישהו לא לסרב לך? איך לגרום למישהו לא להתנגד להצעה שלך? איך להציע לבחורה? איך להציע לילד? איך להציע הצעת מחיר? איך לנהל משא ומתן? איך להקטין את הסיכוי שתקבל לא? איך לא לקבל דחייה? איך ליצור הסכמה?
איך להציע הצעות? איך לגרום למישהו להסכים איתך, איך לגרום למישהו לקבל את ההצעה שלך? איך להציע הצעות טובות? איך לא לקבל לא? איך לגרום למישהו לא לסרב לך? איך לגרום למישהו לא להתנגד להצעה שלך? איך להציע לבחורה? איך להציע לילד? איך להציע הצעת מחיר? איך לנהל משא ומתן? איך להקטין את הסיכוי שתקבל לא? איך לא לקבל דחייה? איך ליצור הסכמה? וכאן אבאר עוד עיקרון חשוב בנושא של מערכות יחסים, בנושא של איך להציע למישהו הצעה כלשהי, בצורה נכונה. כדי ליצור אוירה כמה שיותר טובה. והעיקרון הזה מבוסס על העיקרון הבסיסי יותר, שאומר ... חוסר הסכמה, בינך לבין האדם השני. וזה בעצם אומר, שאם אתה מציע למישהו משהו, החל מהצעה פשוטה כגון: אפשר להציע לך כוס מים, או לדוגמה הצעה משותפת, של אולי ניסע ביחד לטיול בצפון, או לדוגמה הצעה עסקית בסגנון של הצעת מחיר, או הצעה כהמלצה, כגון אני מציע לך ללכת לישון, או כל הצעה אחרת באשר היא, עליך תמיד לשאוף שההצעה ... בנוסף, עליך לשאוף לכך, שאף פעם אל תציע הצעה, אלא אם אתה יודע מראש שיקבלו אותה. אבל לא לטעות ולהציע הצעה ולתקן אותה, ולחזור לתקן אותה בהצעה נוספת ולחזור לתקן אותה בהצעה נוספת. לדוגמה: הצעה: אפשר להציע לך עוגת שוקולד. תשובה: לא. הצעה מתוקנת: אפשר להציע לך עוגה כלשהי. תשובה: לא. הצעה מתוקנת: אפשר להציע לך אולי תפוח. תשובה: לא. הצעה מתוקנת: אפשר אולי להציע לך פרי כלשהו. תשובה: לא. הצעה מתוקנת: אפשר להציע לך לאכול משהו. תשובה: לא. הצעה מתוקנת: אפשר אולי להציע לך לשתות משהו. תשובה: כן. זהו מקרה לדוגמה, שבו אתה מציע למישהו משהו, והוא מסרב. ואז אתה שוב מציע הצעה נוספת, שאתה מנסה לתקן את ההצעה הקודמת. אבל הוא שוב מסרב. ואז אתה מנסה שוב להציע עוד הצעה נוספת, עד שיש הסכמה. וכמובן שניתן לתת עוד הרבה דוגמאות כיוב, להצעה שמתקנים אותה שוב ושוב, עד ... לדוגמה כדי לגרום למישהו לא להתאהב בך יותר מידי / לא להיות מרוצה מידי וכיוב. ובעולם אידיאלי, אתה אמור להציע הצעה, רק אחרי שאתה יודע מראש שיגידו לך כן ושההצעה תתקבל בברכה. או כמובן לשאוף לכך, שיהיו כמה שפחות תיקונים להצעה שלך. ואיך בעצם יודעים להציע הצעה שתתקבל על הצד השני? תשובה: על ידי בירור צרכים בצורה פחות מוגדרת. לדוגמה, איפה יש יותר סיכוי שתקבל לא לשאלה שלך, האם על השאלה האם אפשר להציע לך עוגת שוקולד או על השאלה האם אפשר להציע לך עוגה או על השאלה האם אפשר להציע לך משהו לאכול? תשובה: ככל שהשאלה יותר ספציפית ויותר מוגדרת, כך יש סיכוי יותר גדול, שתקבל לא לשאלה שלך. ולכן בעולם אידיאלי, לדוגמה במקרה הנל, עליך לשאול לדוגמה: אפשר אולי להציע לך משהו לאכול או לשתות, ואם התשובה תהיה כן, אז לעבור לשאלה כגון מה בא לך / מה אפשר להציע לך. או לדוגמה לעבור לשאלה של אפשר להציע לך אולי עוגה או לשאול אפשר להציע לך עוגת ( + הפסקה של שניה) שוקולד. ולמה הפסקה של שניה, בין המילה עוגה לבין המילה שוקולד? כדי ... שיותר קצרה. ולכן תנשום בין המילים שאתה אומר, לראות אם יש התנגדות, ולהמשיך את המשפט בהתאם. כגון אולי אפשר להציע לך עוגה ( + הפסקת נשימה. ואם אתה מזהה חוסר נוחות והתנגדות, אז להמשיך) או משהו אחר שבא לך. ... תדע להגיב בהתאם. או לדוגמה לשאול: תגיד, אתה אולי אוהב עוגות שוקולד?, כדי לראות מה תהיה התגובה, ורק אחכ להציע את ההצעה לאכול את עוגת השוקולד. וניתן עוד דוגמה. נניח שאתה בא למישהי ומציע לה יבוא לך שנלך ביום ... לך אולי ערב פנוי. שאז אם תקבל לא, אז חסכת מראש לקבל דחייה להצעה שלך, ומראש תדע איזו הצעה להציע שיש יותר סיכוי שהיא תתקבל. או לדוגמה לשאול, האם יש לך איזה ערב, שאת פנויה בו. שאז יש יותר ... כי אתה מראש אמרת שאתה מקבל אותו. וכפי שביארתי את העיקרון הזה, במקומות אחרים. ועוד דוגמה, נניח אתה נותן הצעת מחיר למישהו, תשאף לברר כמה שיותר פרטים מראש, שלא תצטרך אחכ לתקן את הצעת המחיר שאתה נותן לו. במידה כמובן שחשוב לך ליצור תחושה של הסכמה מראש. אלא אם באופן מודע אתה רוצה שהוא ...
התמודדות עם תחרות עסקית, פירוט המפרט הטכני בהצעת מחיר, פחד מתחרות עסקית, פחד מהצעת מחיר יותר זולה, האם לפרט את המפרט הטכני בהצעת המחיר? יקר לי, פחד ממתחרים יותר זולים, איך לכתוב הצעת מחיר? מה לכתוב בהצעת המחיר? למכור מוצר יקר
התמודדות עם תחרות עסקית, פירוט המפרט הטכני בהצעת מחיר, פחד מתחרות עסקית, פחד מהצעת מחיר יותר זולה, האם לפרט את המפרט הטכני בהצעת המחיר? יקר לי, פחד ממתחרים יותר זולים, איך לכתוב הצעת מחיר? מה לכתוב בהצעת המחיר? למכור מוצר יקר
התמודדות עם תחרות עסקית, פירוט המפרט הטכני בהצעת מחיר, פחד מתחרות עסקית, פחד מהצעת מחיר יותר זולה, האם לפרט את המפרט הטכני בהצעת המחיר? יקר לי, פחד ממתחרים יותר זולים, איך לכתוב הצעת מחיר? מה לכתוב בהצעת המחיר? למכור מוצר יקר איך להתמודד עם הפחד שהלקוח יפנה למתחרה עם המפרט? אליעד מסביר שהרבה בעלי עסקים מפחדים שהלקוח יקבל מהם הצעת מחיר מפורטת, ייקח את המפרט הטכני, וילך למתחרים כדי לקבל הצעה זולה יותר. החשש הזה נובע מכך שאנשים חושבים שהלקוח פשוט ישווה את הרכיבים וימצא אלטרנטיבה זולה יותר במקום אחר. הדוגמה שאליעד נותן היא של בעל עסק שמוכר מחשבים יוקרתיים במחיר גבוה, כמו מחשב בעלות של 10,000 שקלים. אם אותו בעל עסק לא יפרט ללקוח את המפרט המדויק והיתרונות של המחשב, הלקוח עלול לפנות למתחרה ולקבל הצעה זולה משמעותית, אפילו במחיר של 5,000 שקלים, בלי להבין שיש הבדל באיכות. מדוע המפרט ... בכם אם לא תפרטו אותו? אליעד מדגיש שככל שהמוצר שלכם איכותי ויקר יותר, כך הבעיה מחמירה. אם לא תפרטו ללקוח בדיוק מה כולל המפרט, הלקוח לא יבין למה המחיר שלכם כל כך גבוה, ועלול לבחור במוצר זול יותר של מתחרה שלא נותן את אותה איכות. לדוגמה, אם המוצר שלכם הוא מחשב יוקרתי במיוחד, אבל לא פירטתם בדיוק אילו חלקים איכותיים נמצאים בו, הלקוח עלול לחשוב שהמוצר של המתחרה, שהוא זול בהרבה, הוא בעצם דומה למוצר שלכם, למרות ההבדלים המשמעותיים באיכות וברמת החלקים. לכן, דווקא במצב שבו המוצר איכותי במיוחד, יש צורך רב יותר לפרט בדיוק את כל הפרטים הטכניים ללקוח, כדי שהוא יבין את ההבדל ויראה את הערך האמיתי של מה שאתם מוכרים לו. האם אתם מספקים רק מפרט ... אם העסק שלכם רק מוכר חלקים או מפרט טכני ללא שום תוספת, אתם בבעיה. במקרה כזה באמת יש חשש שהלקוח ייקח את המפרט, יפנה למתחרה ויקנה את אותו מוצר בדיוק במחיר זול יותר. עם זאת, אליעד טוען שעסקים רציניים בדרך כלל לא מוכרים רק מפרט טכני, אלא מספקים שירותים נוספים חשובים כמו: הרכבת המוצר בצורה מקצועית ומדויקת. ניהול מלא של הפרויקט או של תהליך ההרכבה והאספקה. אחריות ארוכת טווח או שירות לקוחות מיוחד. ייעוץ מקצועי וליווי אישי לאורך כל התהליך. הדברים האלה יוצרים ערך מוסף אמיתי שהמתחרים לא יכולים בהכרח לתת באותה רמה, וזה בדיוק מה שהלקוח צריך להבין כשהוא מקבל מכם הצעת מחיר. איך נכון להציג את המחיר בהצעת המחיר? אליעד מציע הצעה פרקטית: כאשר אתם נותנים הצעת מחיר מפורטת, חשוב שהמחיר יהיה מוצג כמחיר כולל ולא כצמוד לפרטי המפרט או לרכיבים עצמם. במקום לציין עלות לכל חלק וחלק בנפרד, יש להציג את המחיר כסך הכל הכללי, זאת אומרת שהלקוח יבין שהוא משלם עבור כל החבילה בשלמותה, כולל ההרכבה, השירות, האחריות והניהול. כך הלקוח לא יוכל להשוות אחד לאחד את המחירים של הרכיבים מול המתחרים, כי הערך שהוא מקבל אינו רק ברכיבים עצמם, ... מורכב מעשרה חלקים שונים, אל תפרטו כמה עולה כל חלק בנפרד, אלא תנו מחיר אחד עבור החבילה השלמה. אם הלקוח ינסה להשוות למתחרה, הוא יבין שהמחיר אצלכם מגלם בתוכו הרבה יותר מאשר עלות הרכיבים עצמם. איך להתגבר על הפחד מתחרות עסקית והצעת מחיר זולה יותר של מתחרים? אליעד מבהיר שאם אתם אנשי מקצוע אמיתיים, אין סיבה לפחד מתחרות זולה. הפחד שלכם צריך ... אם תבינו שאתם לא מוכרים רק רכיבים או מפרטים טכניים, אלא שירותים נלווים וערך מוסף אמיתי. אם אתם חוששים שהלקוח שלכם יפנה למתחרה זול יותר, כנראה שאתם עצמכם לא מבינים לעומק את הערך שאתם מספקים ללקוחות שלכם. הוא מוסיף ואומר שדווקא כאשר אתם מוכרים מוצר איכותי מאוד, הכרחי במיוחד לפרט את המפרט בצורה מלאה ככל האפשר. אם לא תפרטו, הלקוח יטעה לחשוב שהמתחרה הזול נותן אותו דבר בדיוק, וכך תפסידו אותו. לעומת זאת, אם תפרטו במדויק את המפרט ותבהירו את הערך המוסף שלכם, תצליחו להראות ללקוח את הערך האמיתי של השירות שלכם. לסיכום: איך לכתוב הצעת מחיר נכונה ולמכור מוצר יקר בלי לחשוש ממתחרים? לסיכום, אליעד ממליץ שבכל הצעת מחיר: תפרטו כמה שיותר את כל מרכיבי המפרט הטכני של המוצר. תציגו את המחיר בצורה כוללת ולא פר רכיב בנפרד. תדגישו שאתם מספקים ערך מוסף אמיתי, כמו שירות הרכבה, ניהול, ליווי אישי, ואחריות. תזכרו שאם אתם אנשי מקצוע איכותיים, אתם מוכרים שירות כולל ולא רק מפרט או חלקים טכניים. כך תוכלו להתמודד עם הפחד מתחרות עסקית, כי הלקוחות יבינו בדיוק על מה הם משלמים, ויבינו את היתרון המשמעותי שלכם מול המתחרים הזולים. איך להתמודד עם תחרות עסקית? האם כדאי לפרט את המפרט הטכני ללקוח? איך לכתוב הצעת מחיר? איך למכור מוצר יקר? מה לעשות כשהלקוח אומר שיקר לו? איך להתמודד עם מתחרים זולים? פחד מהצעת מחיר זולה יותר? איך להתמודד עם הפחד שהלקוח ייקח את המפרט שלכם ויפנה למתחרה? שלום חברים, איך מתמודדים עם החשש שהלקוח שלכם יקבל מכם מפרט של מוצר או שירות ואז ייקח אותו למתחרה שלכם כדי לקבל הצעת מחיר זולה יותר? אתם מספקים שירות או מוצר, הלקוח מבקש הצעת מחיר, ואתם חוששים שאם תפרטו לו מה בדיוק הוא מקבל, הוא פשוט ייקח את אותו מפרט ויחפש הצעה משתלמת יותר ... רכיבים יקרים במיוחד, והלקוח שואל כמה עולה המחשב ואתם עונים 10,000 שח, יש סיכוי שהוא ילך למתחרה שלכם ויקבל הצעת מחיר של 5,000 שח למחשב אחר, אולי באיכות נמוכה יותר. כלומר, ככל שהמפרט שלכם טוב יותר, כך אתם עלולים להיפגע ... הלקוח לא ידע להבחין בין המוצר שלכם לבין מוצר פחות איכותי שהמתחרה מציע במחיר נמוך יותר. המתחרה עשוי לתת הצעת מחיר זולה יותר על מוצר שאינו ברמה של שלכם, אך הלקוח לא יהיה מודע לכך. לכן, אם המוצר שלכם באמת ... מוצדק. אם הלקוח רואה רק רשימת רכיבים, קל לו להשוות מחירים ולבחור את ההצעה הזולה ביותר. אבל אם אתם מנהלים עסק נכון, אתם לא מספקים רק מפרט טכני - אתם מספקים שירותים נוספים כמו: הרכבה מקצועית של המוצר ניהול הפרויקט או השירות אחריות ושירות לקוחות ייעוץ וליווי מקצועי כל אלה הם חלק מהשירות שאתם מספקים, ואלו דברים שהמתחרה שלכם לא בהכרח יוכל לתת באותה רמה. איך נכון לתמחר ולפרט את המפרט? אל תצמידו את המחיר לרשימת הרכיבים. במקום זאת, תנו מחיר כולל על כל השירות, כך שהלקוח ...
איך למכור את עצמך ביוקר? איך לבקש יותר כסף? איך לקבל יותר כסף? איך למכור ביותר כסף? איך לבקש מחיר יותר גבוה? איך לא לפחד לבקש מחיר גבוה? איך לבקש מחיר גבוה? איך למכור מוצר יקר? הצעת מחיר ללקוח, איך לתמחר מוצר? כמה כסף לבקש מלקוח?
איך למכור את עצמך ביוקר? איך לבקש יותר כסף? איך לקבל יותר כסף? איך למכור ביותר כסף? איך לבקש מחיר יותר גבוה? איך לא לפחד לבקש מחיר גבוה? איך לבקש מחיר גבוה? איך למכור מוצר יקר? הצעת מחיר ללקוח, איך לתמחר מוצר? כמה כסף לבקש מלקוח?
... איך לבקש מחיר יותר גבוה? איך לא לפחד לבקש מחיר גבוה? איך לבקש מחיר גבוה? איך למכור מוצר יקר? הצעת מחיר ללקוח, איך לתמחר מוצר? כמה כסף לבקש מלקוח? למה אנשים חוששים להציע מחיר גבוה ללקוחות? פעמים רבות אנשים נמנעים מלהציע מחיר גבוה ללקוחות מתוך פחד שהלקוח יוותר על הרכישה. המחשבה שעוברת להם בראש היא שאם המחיר יהיה גבוה מדי, הלקוח מיד יברח ויחפש מוצר או שירות במקום אחר. אליעד מסביר שיש שני מצבים שונים להציע מחיר גבוה: הצעת מחיר גבוהה בפרסום או במדף, כאשר המחיר מוצג מראש. הצעת מחיר כחלק מתהליך של משא ומתן, שבו יש אפשרות לדיאלוג. כאשר המחיר מופיע בפרסום או על מדף, הלקוח רואה את המחיר הגבוה ואם הוא מרגיש שזה יקר לו מדי, הוא מיד ממשיך הלאה. במקרה כזה, המחיר עלול להבריח לקוחות, ולכן יש לתכנן היטב את המחיר שיוצג לציבור. למה אין צורך לפחד לתת מחיר גבוה במשא ומתן? במצב השני, ... משיחה או משא ומתן, אליעד מסביר שאין צורך לפחד כלל להציע מחיר גבוה. במצב כזה, גם אם המחיר ייראה ללקוח גבוה בצורה מוגזמת, הוא לא מיד יעזוב את העסקה, אלא ינסה לשוחח ולברר את המצב. אם לקוח נכנס לחנות ושואל לגבי מחיר של סוכריה, והמוכר עונה לו שהסוכריה עולה מיליון דולר, גם אם הלקוח חושב שהמוכר לא שפוי, הוא עדיין יכול לנהל איתו שיחה ולהבין מדוע המחיר כל כך גבוה. הבעיה מתחילה רק אם לאחר שהמוכר הציע את המחיר הגבוה, הוא לא ממשיך לנהל דיאלוג עם הלקוח. אם לאחר ההצעה הגבוהה, הלקוח עוזב בלי לדבר, זה סימן שהמוכר לא הצליח לשמור על קשר ותקשורת אפקטיבית. לעומת זאת, אם המוכר שומר על קשר עם הלקוח, תמיד ניתן לפתוח במשא ומתן ולהגיע לפתרון מתאים לשני הצדדים. מה לעשות אם הלקוח חושב שהמחיר לא הגיוני? גם במקרה שבו הלקוח אומר בפנים שהמחיר מוגזם, שהוא לא הגיוני, או אפילו אומר למוכר שהוא משוגע, עדיין אפשר להמשיך את השיחה ולהבין מדוע הלקוח חושב כך. הלקוח עצמו בדרך כלל ישמח להגיד למה המחיר נראה לו גבוה וייתן הזדמנות לתקן את ההצעה. במצב כזה, הלקוח עשוי אפילו להתעקש לקבל הנחה או התאמה במחיר, בעיקר אם הוא מעוניין להמשיך את התקשורת והעסקה עם אותו מוכר. איך להציג הצעת מחיר בצורה נכונה? כדי להימנע ממצב שבו הלקוח בורח בגלל מחיר גבוה, אליעד ממליץ להציג את המחיר כחלק מתהליך של משא ומתן. כששולחים הצעת מחיר ללקוח, מומלץ תמיד לתקשר ולהסביר לו שהמחיר הוא נקודת התחלה ולא מחיר סופי וקבוע. לדוגמה, לשלוח הצעה ואז להתקשר ללקוח ולומר: שלחתי לך את הצעת המחיר, אשמח שתבדוק ותחזור אליי עם התובנות שלך. בצורה כזו הלקוח מבין שמדובר בדיאלוג, ומרגיש בנוח לבקש הנחה או הסברים נוספים. אליעד מוסיף טיפ נוסף, והוא שלפעמים כדאי אפילו לשתול מראש מסר סמוי ללקוח, שייתן לו להרגיש שהמחיר ששלחתם הוא לא סופי וכי הוא יכול לבקש הנחה. לדוגמה, אפשר להגיד או לרמוז ללקוח ... מחיר גבוה באמת יבריח את הלקוח? אליעד מדגיש שמחיר גבוה יבריח לקוח אך ורק אם הלקוח לא מקבל הזדמנות לנהל שיחה על המחיר. אם המחיר מוצג בצורה קבועה ובלתי ניתנת למשא ומתן, לדוגמה במחירון פומבי ללא אפשרות לשיח, הלקוח עלול לוותר מיד. אבל בכל מצב אחר שבו מתקיים דיאלוג, תמיד יש הזדמנות לשוחח, להתאים את המחיר, ולנהל תהליך שבסופו יגיעו שני הצדדים להסכמה. לסיכום: איך להצליח למכור במחיר גבוה? המפתח להצלחה במכירה של מוצר יקר או במחיר גבוה הוא להציג את ההצעה כחלק מתהליך. אליעד ממליץ שלא לפחד אף פעם להציע מחיר גבוה, אלא לדעת לנהל את הדיאלוג עם הלקוח בצורה חכמה ויעילה. המחיר הגבוה עצמו לעולם אינו הגורם האמיתי לכך שהלקוח בורח, אלא חוסר תקשורת והיעדר דיאלוג נכון. איזה מחיר להציע? ניהול משא ומתן על מחיר איך לא לפחד להציע הצעה יקרה? לקוח שאומר יקר לי איך למכור שירותים יקרים? הצעת מחיר יקרה למה לקוח לא רוכש מוצר יקר? איזה מחיר להציע? ניהול משא ומתן על מחיר, איך לא לתת הנחה ללקוחות? מוצרים יקרים, איך למכור שירותים יקרים? איך לפחד שהלקוח יברח לך? לקוח שאומר יקר לי, למה לקוח לא רוכש מוצר יקר? איך לא להציע הצעה זולה? איך לא לפחד להציע הצעה יקרה? הצעת מחיר זולה, הצעת מחיר יקרה
תמחור מעל למחיר השוק, השפעת התמחור על תפישת הלקוח את העסק, האם התמחור יקר מידי? איך למכור את המוצר הכי יקר? איך לתמחר מוצר יותר יקר מהמתחרים? כמה כסף לבקש מלקוח? הצעת מחיר ללקוח, האם לתמחר מעל למחיר השוק? איך לגרום ללקוח להבין את התמחור? כמה כסף לבקש מהלקוח? להסביר ללקוח את התמחור? תמחור הגיוני ללקוח, איך לתמחר את המוצר? האם המחיר גבוה מידי? האם המחיר יקר מידי? האם התמחור נכון? האם התמחור הוגן? מה הלקוח חושב על התמחור? האם התמחור לא הגיוני?
תמחור מעל למחיר השוק, השפעת התמחור על תפישת הלקוח את העסק, האם התמחור יקר מידי? איך למכור את המוצר הכי יקר? איך לתמחר מוצר יותר יקר מהמתחרים? כמה כסף לבקש מלקוח? הצעת מחיר ללקוח, האם לתמחר מעל למחיר השוק? איך לגרום ללקוח להבין את התמחור? כמה כסף לבקש מהלקוח? להסביר ללקוח את התמחור? תמחור הגיוני ללקוח, איך לתמחר את המוצר? האם המחיר גבוה מידי? האם המחיר יקר מידי? האם התמחור נכון? האם התמחור הוגן? מה הלקוח חושב על התמחור? האם התמחור לא הגיוני? וכאן נשיב לשאלה, האם ואיך משפיע תמחור יקר מידי של המוצר שלך ותמחור מעל מחיר השוק של המוצר שלך? האם ואיך הם משפיעים על הדרך שבה הלקוחות הפוטנציאלים שלך תופשים אותך? ונסביר, כאשר אתה מחליט לתמחר מוצר במחיר מסוים, שהוא גבוה יותר ממחיר השוק של המתחרים שלך, יכולות להיות לכך המון השפעות שונות. ההשפעה הראשונה ... הזה ואת העסק הזה? והאם ואיך זה משפיע על הלקוח שלך? כי חשוב להבין גם מה הלקוח חושב על התמחור שלך ומה הלקוח חושב על העסק שלך לפי מה שהוא חושב על התמחור שלך? ואני אסביר, ברגע שלקוח נתקל במוצר מסוים עם מחיר מסוים, הלקוח חושב לעצמו מה דעתו על המוצר אבל הלקוח גם חושב לעצמו מה דעתו על התמחור של המוצר. האם התמחור נכון? האם התמחור הוגן? למה המוצר מתומחר במחיר הזה? וכאשר הלקוח שואל את עצמו מה ההיגיון של התמחור, הלקוח יכול להסביר לעצמו כל מיני הסברים בראש שלו. הלקוח יכול לדוגמה להסביר לעצמו שלמרות שהמחיר של המוצר X ... שאר המוצרים, הרי שהלקוח יכול בכלל לחשוב שביחס ליתרונות של המוצר, הרי שהמוצר מתומחר יותר זול ממה שהיה הגיוני לתמחר אותו. ויכול גם להיות מצב שהלקוח יחשוב שהתמחור של המוצר נכון ומוצדק, לא בגלל שהלקוח יודע להסביר לעצמו מה בדיוק היתרונות של המוצר שמתומחר יקר ביחס לאחרים ולא בגלל שהלקוח מבין את ההיגיון של התמחור, אלא בגלל שהלקוח מאמין באופן כללי שהמוצר הזה יותר טוב ממוצרים אחרים, גם אם הוא לא יודע להסביר לעצמו ... שיש בין המוצרים המתחרים. ושהלקוח מבין את היתרונות שיש במוצר הכי יקר. 2 - הלקוח מבין את ההיגיון של התמחור. דהיינו, הלקוח יכול להעריך או שהוא יודע את עלות הייצור של המוצר היקר והלקוח מבין למה היתרונות האלו של המוצר, העלות שלהם גבוהה. והוא מבין את ההיגיון של התמחור בעיניו, ביחס לעלות הייצור וביחס לכמה שהלקוח חושב שהגיוני לבקש רווח מהעסקה הזאת לדעתו של הלקוח. 3 - יש מצבים שהלקוח לא מבין את ההבדלים שיש בין המוצרים ושהלקוח לא מבין את ההיגיון של התמחור, ביחס לעלות הייצור וביחס לרווח שהלקוח חושב שהגיוני לבקש, אבל הלקוח כן משוכנע ומאמין שהמוצר הזה יותר טוב מאשר המוצרים שמתחרים בו. אנחנו כמובן נעדיף שהלקוח גם יבין את ההבדלים ואת היתרונות של המוצר. שהלקוח גם יבין את התמחור, במידה ואנחנו חושבים שהלקוח יחשוב שהתמחור הגיוני ומוצדק בעיניו של הלקוח. וגם אם אפשר שהלקוח יאמין שהמוצר הזה עוד יותר טוב ממה שהוא מבין, הרי ... השוק והלקוח לא בדיוק מבין את ההבדלים שבין המוצר הכי יקר לבין שאר המוצרים. או שהלקוח לא מבין למה התמחור ככ יקר לדעתו, כי אולי לדעת הלקוח היתרונות אמורים להיות מתומחרים בפחות כסף. וישנם מצבים שהלקוח לא חושב שהתמחור מוצדק. ואז יכולים לקרות כל מיני תרחישים אפשריים. אפשרי לדוגמה שהלקוח יחשוב לעצמו שאם התמחור מאוד גבוה, אז כנראה שיש לזה סיבה. וכנראה שזה מחיר השוק של היצע וביקוש. וכנראה שמישהו אחר חקר ובדק ... את המחיר הזה. וכנראה שהמוצר כן שווה יותר מכל שאר המוצרים. ואם אני הלקוח לא מבין את היתרונות ואת התמחור של המוצר, הרי שהחיסרון הוא בי. אבל כנראה שיש כאן איזה היגיון וכולי. במילים אחרות, בתרחיש הזה, התמחור היקר, הוא חלק מתהליך השיווק עצמו. כי המחיר הגבוה, גורם ללקוח להאמין ולחשוב שהמוצר הזה יותר טוב ממוצרים אחרים. ... גם הכי טוב. אבל יש עוד אפשרות הפוכה (וכמובן שיש גם אפשרויות באמצע) והיא שהלקוח יחשוב דברים רעים על התמחור שבעיניו נתפש כיקר. כי לפעמים הלקוח לא מבין את ההבדל שבין המוצרים. או שהוא מבין את ההבדל, אבל הוא לא מבין את ההיגיון של התמחור, כי הוא לא יודע כמה באמת עולה לייצר את המוצר הזה וכיוב. ובשורה התחתונה, הלקוח לא חושב שהתמחור מוצדק. וכאשר הלקוח חושב שהתמחור לא מוצדק, זה עשוי לגרום לו לחשוב דברים רעים על העסק שמנסה למכור הכי יקר שיש. וכמובן שבכל תרחיש, ... שהלקוח שלך יבין כמה שיותר הבדלים שיש בין המוצר שלך למוצרים המתחרים שלך. וכדאי לך לגרום ללקוח להבין את התמחור של המוצר שלך. וכדאי לך שהלקוח שלך יחשוב שהתמחור שלך כמו שהוא, לא רק בגלל שיש המון ביקוש למוצר ... בגלל שאין לו כסף, אלא בגלל שאתה לא שווה את הכסף. גם את האפשרות הזו יש. בקיצור, כאשר מחליטים לתמחר מוצר במחיר שוק יותר גבוה משאר המוצרים המתחרים, כדאי מאוד לגבות את המחיר בתהליך שיווקי מסודר, שגם מסביר בפועל ...
הצעת מחיר ללקוח, כתיבת הצעת מחיר ללקוח, מה לכתוב בהצעת מחיר ללקוח? כמה לפרט בהצעת המחיר ללקוח? למה לכתוב ללקוח הצעת מחיר? מה המשמעות של הצעת מחיר ללקוח? איך כותבים הצעת מחיר ללקוח? אומד דעת הצדדים, הצעת מחיר כמסמך שיווקי, הצעת מחיר קצרה, הצעת מחיר ארוכה, הצעת מחיר בבית משפט, תביעה מסחרית בבית משפט, איך לכתוב הצעת מחיר? איך לכתוב הסכם? מה לכתוב בהסכם עבודה? יעוץ להקמת עסק, תהליכי הקמת עסק, ללמוד להקים עסק, ניהול משא ומתן עם לקוחות
הצעת מחיר ללקוח, כתיבת הצעת מחיר ללקוח, מה לכתוב בהצעת מחיר ללקוח? כמה לפרט בהצעת המחיר ללקוח? למה לכתוב ללקוח הצעת מחיר? מה המשמעות של הצעת מחיר ללקוח? איך כותבים הצעת מחיר ללקוח? אומד דעת הצדדים, הצעת מחיר כמסמך שיווקי, הצעת מחיר קצרה, הצעת מחיר ארוכה, הצעת מחיר בבית משפט, תביעה מסחרית בבית משפט, איך לכתוב הצעת מחיר? איך לכתוב הסכם? מה לכתוב בהסכם עבודה? יעוץ להקמת עסק, תהליכי הקמת עסק, ללמוד להקים עסק, ניהול משא ומתן עם לקוחות וכאן נדבר על כתיבת הצעת מחיר ללקוח. ונסביר קצת על מהי המשמעות של הצעת המחיר? מה המטרה של כתיבת הצעת המחיר? מה לכתוב בהצעת המחיר ללקוח? כמה לפרט בהצעת המחיר ללקוח? באיזה אורך לכתוב את הצעת המחיר? איך להפוך את הצעת המחיר למסמך שיווקי? ועוד אז ברמת העיקרון ברגע שלקוח מזמין ממך שירות, יש היגיון לומר שאתה תרצה להוציא ללקוח הצעת מחיר כתובה, שבה יהיה כתוב מה הלקוח מזמין ממך, מה אתה מתחייב לתת ללקוח? באיזה סכום? באיזה תנאי תשלום וכולי. להצעת המחיר יש כל מיני מטרות. ברמת העיקרון, אם אתה נוכל ואתה מתכוון ... פחות משנה לו מה כתוב בהצעת המחיר. אז הצעת המחיר נועדה בתור התחלה לכתוב בצורה ברורה, מה אתה מתחייב ללקוח. מה בדיוק? לא יותר ולא פחות. דהיינו, מטרת הצעת המחיר היא שיהיה ברור לך וגם ללקוח מה המחויבות שלכם אחד כלפי השני. ולמה? כדי למנוע ויכוחים, אי הבנות וכיוב בהמשך. ברגע שהכל כתוב בצורה ברורה, ... להתווכח איתך על מה שסיכמתם שיקרה. עניין נוסף הוא, שהצעת המחיר היא מסמך שהוא יותר מוגדר ומחייב אותך ואת הלקוח ברמה המשפטית. דהיינו, ברגע שזה כתוב וחתום על ידי שני הצדדים, אז זה הופך להיות מסמך משפטי מחייב, עם ... בעבודה שלך לפרטי פרטים. ובנוסף, לקוחות גם לא אוהבים הצעות מחיר באורך אין סופי. ולכן יש היגיון לנסות לכתוב הצעת מחיר קצרה ותמציתית ולא הצעת מחיר ארוכה כאורך הגלות. וכאן צריכים למצוא את האיזון. ברמת העיקרון הגיוני לכתוב את כל הדברים שלדעתך הגיוני ושיש סיכוי ... סבירה או אפשרות גבוהה בסיכוי כזה או אחר, לכך שעשוי להיות ויכוח עם הלקוח לאחר מכן. חיסרון אפשרי בכתיבת הצעת מחיר מפורטת, היא, שזה יוצר התחייבות שלך כלפי הלקוח, ביחס למה שאתה כותב בדיוק שאתה הולך לספק ללקוח. ויתכן שלא בא לך להתחייב מראש על כל פרטי הפרטים שאתה מתכנן לתת ללקוח. אבל במידה ואתה הולך לספק לא פחות ממה שאתה מציע, אין מניעה שתכתוב בהצעת המחיר, את מה שאתה מתכנן לתת ללקוח. יתרון נוסף להצעת מחיר, הוא שכתיבת הצעת מחיר, משדרת שאתה בעל עסק רציני שעובד בצורה מסודרת ולא איזה חאפר שעובד פה ושם. כי החברות הגדולות בדרך כלל, יוציאו לך הצעת מחיר מסודרת, כמעט על כל דבר. עוד אוסיף ואומר, כי לפי החוק ישנם שירותים שהמחוקק קבע שחובה לפרט בהם פרטים ... מתחייב לספק לרוכש הדירה. לסיכום: במידה ואתה בן אדם ישר, שלא מתכנן לרמות את הלקוח שלך, הגיוני שתכתוב לו הצעת מחיר כתובה, קצרה או ארוכה, במסמך רשמי או בהודעת ווצאפ או אפילו במייל, שיהיה כתוב בה בקצרה או באורך, מה ...
תחרות עסקית, למה המתחרים שלך יותר זולים? יש לי הצעות יותר זולות, קיבלתי הצעה יותר זולה, מה לענות ללקוח? התנגדות מכירה של מתחרים עסקיים, יש לי הצעת מחיר יותר זולה, הצעת מחיר נגדית, למה אתה כל כך יקר? בידול עסקי, איך לענות ללקוח? איך להתמודד עם תחרות עסקית? איך לענות ללקוח שרוצה הנחה? הדרכת מכירות, יעוץ מכירות, למה אצל המתחרים יותר זול? למה אתה יותר יקר מאחרים? להשוות תפוחים לתפוחים, איך למכור בשוק תחרותי? איך להתמודד עם מתחרים עסקיים?
תחרות עסקית, למה המתחרים שלך יותר זולים? יש לי הצעות יותר זולות, קיבלתי הצעה יותר זולה, מה לענות ללקוח? התנגדות מכירה של מתחרים עסקיים, יש לי הצעת מחיר יותר זולה, הצעת מחיר נגדית, למה אתה כל כך יקר? בידול עסקי, איך לענות ללקוח? איך להתמודד עם תחרות עסקית? איך לענות ללקוח שרוצה הנחה? הדרכת מכירות, יעוץ מכירות, למה אצל המתחרים יותר זול? למה אתה יותר יקר מאחרים? להשוות תפוחים לתפוחים, איך למכור בשוק תחרותי? איך להתמודד עם מתחרים עסקיים? והפעם ניתן עוד נקודת מבט לגבי איך להתמודד עם לקוח שאומר לך, שאתה מאוד יקר ושאצל המתחרים שלך זה הרבה יותר זול. לדוגמה אתה נותן מחיר ללקוח שלך והלקוח בתגובה אומר לך, שיש לו הצעות מחיר אחרות הרבה יותר זולות. אז איך עליך להגיב במקרה כזה? ויש בזה כל מיני היבטים ועניינים. ולפעמים כאשר מישהו אומר לך שיש לו הצעת מחיר אחרת יותר זולה, אתה יכול לאתגר את הלקוח ולומר לו שאתה תשמח לראות את הצעת המחיר האחרת ולראות האם באמת ואיך זה יכול להיות שמישהו אחר מוכן לספק את אותה העבודה ביותר זול. ואיך להגיד את זה ללקוח ומתי להגיד את זה ללקוח, זה כמובן עניין אחר. אבל בכללי, לפעמים כמישהו אומר לך, שאצל המתחרים זה יותר זול, באפשרותך לנסות להבין ממנו איפה הם אותם מתחרים שמציעים את אותו המוצר ביותר זול. ויש עוד עניין שלפעמים זה שמישהו מוכן לעשות את אותה העבודה ביותר זול, זה דווקא סימן רע ... פשיטת רגל או פשיטת יד ולכן הוא מוכן לעבוד כל כך בזול לצרכי התזרים הכספי שלו. ואולי הוא מציע מחיר ככ זול, כי בכל מקרה הוא לא מתכנן לסיים את העבודה והוא מתכנן לברוח באמצע העבודה. ואולי הוא מבקש מחיר זול, כי הוא מתכנן בהמשך לבקש ממך עוד כסף עבור דברים שהוא לא צפה מראש. ואולי זה שהוא מציע ... אותה העבודה בהרבה יותר זול, אולי בכלל זה סימנים רעים וכולי. ויש כמובן את העניין הבסיסי ביותר של איך לענות למישהו שאומר לך שאצל המתחרים שלך זה יותר זול, באמצעות זה שאתה מנסה להסביר לו על ההבדלים שיש בינך לבין המתחרים שלך. כי מצד האמת כמעט אף פעם זה לא אותו המוצר בדיוק. וגם אם זה נראה אותו המוצר בדיוק, הרי שצריכים לדעת לעשות הפרדה בין המפרט של המוצר לבין איכות העבודה של המוצר. כי אולי המפרט של המוצר נראה זהה, אבל איכות העבודה היא שונה. לדוגמה, זה אותו ריצוף בדיוק, אבל צורת ההדבקה של הריצוף שונה. ובמילים ... לעשות, זה כמובן לבדוק מה האמת, האם באמת אצל המתחרים יותר זול, מה באמת מציעים המתחרים, האם זה אותו מוצר בדיוק, באותה איכות בדיוק, האם הכל זהה בדיוק במאה אחוז, בחומרים, בעבודה, בשירות, באחריות, בתכנון, בביצוע, בביטוח שאתה עושה ... לך שאתה יותר יקר מאחרים, תנסה קודם כל להבין מה האמת. והאמת היא, שבאמת יכול להיות שמישהו אחר, מוכר מוצר יותר טוב משלך, במחיר זול יותר ממך. ומה לעשות אז? תשובה: כנראה שגם אז אתה יכול לתת שירות יותר טוב, או לספר סיפור כלשהו, שיוציא אותך בסדר מול הלקוח וכולי. וצריך לעשות הפרדה בין השאלה של, מה לענות ללקוח כאשר הוא אומר שהמתחרים שלך יותר זולים, לבין זה שאתה באמת צריך להבין מה באמת מציעים המתחרים שלך ולמה באמת אתה יותר יקר, מה האמת לגבי התמחור שלך. ואחרי שתדע את האמת, עכשיו אפשר להסביר הרבה הסברים מסוגים שונים, לגבי הבידול שלך מהמתחרים שלך.
איך לשנות הצעת מחיר שגויה? איך לשנות הסכם בדיעבד? איך לבטל עסקה עם לקוח? שינוי הצעת מחיר בטעות, איך לחזור בך מהצעת מחיר? איך לתקן הצעת מחיר? לחתום על הסכם עבודה, איך לטפל בהתנגדויות לקוח? טיפול בהתנגדויות לקוח, הזמנת עבודה לא הגיונית, בקשות לא הגיוניות של לקוחות, איך לחזור בך מתמחור שגוי? לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, בקשה לא סבירה של לקוח, איך לבטל הצעת מחיר? ביטול עסקה עם לקוח, איך לסגור עסקה בכל מחיר? משא ומתן למתקדמים, הסכם הזמנת עבודה
איך לשנות הצעת מחיר שגויה? איך לשנות הסכם בדיעבד? איך לבטל עסקה עם לקוח? שינוי הצעת מחיר בטעות, איך לחזור בך מהצעת מחיר? איך לתקן הצעת מחיר? לחתום על הסכם עבודה, איך לטפל בהתנגדויות לקוח? טיפול בהתנגדויות לקוח, הזמנת עבודה לא הגיונית, בקשות לא הגיוניות של לקוחות, איך לחזור בך מתמחור שגוי? לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, בקשה לא סבירה של לקוח, איך לבטל הצעת מחיר? ביטול עסקה עם לקוח, איך לסגור עסקה בכל מחיר? משא ומתן למתקדמים, הסכם הזמנת עבודה וכאן נסביר, לגבי איך לחזור בך מהצעת מחיר שגויה שנתת ללקוח? ואיך לא לבטל עסקה עם לקוח, למרות שהעסקה כמעט עומדת להתבטל בגלל תמחור שגוי שלך? ואיך אתה יכול לתקן הצעת מחיר שגויה שנתת ללקוח? ומה לעשות אם נתת ללקוח תמחור שגוי ומחיר שגוי בטעות? ועוד. ונשיב לשאלה הבאה: מה לעשות במקרה שנתת למישהו הצעת מחיר בהתאם למפרט טכני שאותו ביקש הלקוח וברצונך לחזור בך ממשהו שהסכמת לגביו. ואני אסביר: נניח שלקוח עושה מכרז קבלנים מכרז ספקים וכיוב, דהיינו, שהלקוח הוציא מסמכי מכרז שבהם הוא כותב מפרט טכני וכיוב, על מה הוא רוצה לקבל הצעת מחיר. ונניח שכבר נתת לו הצעת מחיר. ואחרי שכבר נתת את הצעת המחיר וכולי, גילית שבמפרט הטכני שאותו שלח הלקוח, כתובים דברים שלא מקובלים עליך, בהתאם למחיר שהצעת. לדוגמה, נתת ללקוח הצעת מחיר לבניית מטבח, והלקוח במפרט הטכני שלו, כתב שהצעת המחיר תכלול את האפשרות שהוא יבחר את סוג המגירות של המטבח ... כתוב משהו במפרטים ובתוכניות שהוא ביקש להצעת המחיר. וזאת כמובן הנחת יסוד נכונה. הנחת יסוד נוספת אומרת, שאם נתת הצעת מחיר, בהתאם למה שכתוב במפרטים ובתוכניות, הרי שאתה לא יכול לחזור בך אחרי שכבר נתת את הצעת המחיר ושאם כבר נתת הצעת מחיר, אז אתה לא יכול לחזור בך, בגלל מה שכתוב במסמך שעל בסיסו הוצאת את הצעת המחיר. אז איך תוקפים ... לחזור בך מהצעת המחיר שלה. כי כבר הוא הסכים איתך, שזה אבסורד לומר שלא משנה מה, לא ניתן לחזור מהצעת מחיר אחרי שהיא ניתנה. נקודה נוספת, אם אתה נשאל מה? לא קראת ולא ראית את זה, לפני שנתת את הצעת ... עבודה כלשהי? והתשובה היא, שברמת העיקרון הכל כן הגיוני שאפשרי לבקש. השאלה היא, מה אתה הלקוח מצפה לקבל בתמורה כהצעת מחיר, להזמנת העבודה שלך. ואני אסביר. האם הגיוני לדוגמה שלקוח יבקש שתהיה זמין לתת לו שירות 24/7/365 תוך זמינות של ... כמות כלשהי וללא הגבלת תקציב כלשהי? תשובה: כן, הכל הגיוני. השאלה היא, האם הלקוח מצפה בתמורה לכך, שהוא יקבל הצעת מחיר זולה בסכום קצוב מוגדר ומוגבל, או שהוא מבין, שלכל דבר יש מחיר ושאם הוא מבקש לדוגמה אספקת מוצרים בלתי ... הוא ישלם סכום בלתי מוגבל. ולא הגיוני לבקש את מה שאתה לא מוכן לתת. ואני אחדד. ספק, נותן ללקוח הצעת מחיר, על מנת להרוויח ולא להפסיד מהעסקה. דהיינו, הספק בודק את העלויות שהוא חושב שיהיו לו, הוא מוסיף עליהן אחוז רווח מסוים ובהתאם לכך הוא מוציא הצעת מחיר ללקוח. וזה אומר, שאם ממסמכי הזמנת העבודה שלך הלקוח, לא ניתן להבין אפילו לא בערך מה תהיה העלות לספק ... מתי שבא לך כמה שבא לך, הרי שבמקרה כזה, ספק שמתכנן לספק לך את הסחורה, לא יוכל לתת לך הצעת מחיר מוגבלת ומוגדרת. כי הוא עדיין לא יודע את העלות שלו והוא לא יכול לתמחר לך את השירות שאתה מבקש ממנו. כי אם אתה פוגש ספק, שמוכן לתת לך הצעת מחיר, שלא בטוח שהוא ירוויח ממנה, אז כנראה שהוא נוכל שמנסה לדפוק אותך או סתם מטומטם שכנראה ידפוק אותך. שוב, ... טיפש או נוכל שלא מתכנן ספק לך את השירות. כי ספק ישר שלא הולך לרמות אותך, לא ייתן לך הצעת מחיר, למוצר שאין אפשרות להגביל את עלות הייצור שלו. כך שמחויב המציאות, שאם ביקשת לקבל הצעת מחיר, למשהו שלא ניתן לדעת את טווח העלות שלו מראש, והעלות שלו יכולה להיות בלתי מוגבלת, הרי שלא הגיוני שמישהו שלא הולך לדפוק אותך, שהוא ייתן לך הצעת מחיר לבקשה שלך. נקודה נוספת שצריכים להבין היא, שאם מישהו אומר לך, איך אתה חוזר בך, הרי כבר התחייבת, הרי ... אבל אם הוא מתעקש, הרי שמבחינתך לבטל איתו את העסקה לחלוטין. דהיינו, הוא מבלבל לך במוח, איך זה שנתת הצעת מחיר, למשהו שלא הגיוני לתת לו הצעת מחיר. אבל בעיה שלך שנתת הצעת מחיר. ואתה בעצם יכול לומר ללקוח, אתה צודק, נתתי הצעת מחיר בטעות ואני לא מוכן להמשיך את התהליך, אני מבטל את העסקה. אלא מה, שלכאורה האמת היא, שאתה לא רוצה ... איתי, זה כמו לומר ללקוח, אם לא תתפשר איתי, אתה הלקוח תידפק. כי אני אבטל את העסקה ואתה תיאלץ לסגור עסקה פחות טובה. במילים אחרות, אנחנו רומזים ללקוח, שמבחינתנו לסגת מהעסקה, אם הוא ימשיך להתעקש על התמחור השגוי. באמצעות זה שאנחנו שואלים אותו, אם יש לו הצעה יותר טובה. דהיינו, אומרים לו, אם תמשיך להתעקש, תידפק, עם ספק אחר, שייתן לך הצעה פחות טובה. לסיכום: גם אם נתת הצעת מחיר בטעות וביצעת תמחור שגוי, הרי שיש מה לעשות. אבל צריכים לדעת לעשות זה בחוכמה. כדי להגדיל את הסיכוי, שכן תיסגר עסקה ושהעסקה לא תתבטל בגלל התמחור השגוי.
תמחור נכון - איך לתמחר? איך לקבוע מחיר? כמה כסף לבקש מלקוח? שיקולים בקביעת מחיר, שיקולים בתמחור שירות, שיקולים בתמחור מוצר, תזרים כספי, מחיר השוק, הוצאות מימון, עלויות מימון, תקציב שיווק, מקסום רווח, למקסם רווח, העלאת שכר דירה, האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? מודל תמחור מוצר, אסטרטגיות תמחור, תעריף של מוצר, תעריף של שירות, שיטות תמחור, תזרים עסקי, כמה לבקש בהצעת עבודה? העלאת מחירים, הורדת מחירים, כמה לבקש בהצעת מחיר? העלאת מחיר, הורדת מחיר
תמחור נכון - איך לתמחר? איך לקבוע מחיר? כמה כסף לבקש מלקוח? שיקולים בקביעת מחיר, שיקולים בתמחור שירות, שיקולים בתמחור מוצר, תזרים כספי, מחיר השוק, הוצאות מימון, עלויות מימון, תקציב שיווק, מקסום רווח, למקסם רווח, העלאת שכר דירה, האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? מודל תמחור מוצר, אסטרטגיות תמחור, תעריף של מוצר, תעריף של שירות, שיטות תמחור, תזרים עסקי, כמה לבקש בהצעת עבודה? העלאת מחירים, הורדת מחירים, כמה לבקש בהצעת מחיר? העלאת מחיר, הורדת מחיר וכאן אסביר כל מיני שיקולים לגבי איך לקבוע מחיר למוצר או לשירות שלך. ויש בזה המון! שיקולים באיך לקבוע מחיר למוצר. ותמחור, זה לא מדע מדויק. והמטרה כאן היא להראות ולהסביר, שיש המון שיקולים ושזה לא חד משמעי כמה כסף לבקש ... כלשהי. וכל אחד מהם הוא עולם בפני עצמו, ואני מסביר כאן את הדברים רק ברמת הכותרות של השיקולים. אז בקביעת מחיר יכולים להיות המון שיקולים, כגון: מחיר השוק - דהיינו, יכול להיות שיקול של קביעת המחיר שלך, בהתאם למה מחיר השוק, המחיר המקובל בשוק, למוצר ולשירות שלך. וביחס למחיר השוק, יכול להיות שתרצה לבקש יותר ... כדי לשדר שאתה זול. ויכול להיות שתרצה לבקש את מחיר השוק, לדוגמה כדי לשדר שאתה הוגן. ובהנחה שאתה לא מתמחר כמו מחיר השוק, יכול להיות שתרצה להיות הרבה מעל או מתחת למחיר השוק ויש בזה כל מיני שיקולים. יכולת ... שלו והכאב ראש שלו לחפש ספק אחר, שהוא לא בהכרח יותר טוב ממך. עלות ייצור - עוד אחד מהשיקולים בקביעת מחיר למוצר וכיוב, זה גם השאלה של מהי עלות הייצור שלך וכמה עולה לך לייצר את המוצר שאתה מוכר ללקוח. ... בקיצור, צריך לדעת איך לחשב את עלות הייצור באופן כללי. וכל העניין של עלות הייצור, הוא חלק מהשיקול של התמחור, כדי שתדע לא להפסיד בתמחור שלך. אאכ אתה מוכן למכור בהפסד, משיקולים אחרים כמו שהסברתי כאן. אבל האם קביעת המחיר שלך, חייבת להיות בהתאם לעלות הייצור שלך + רווח כלשהו? כמובן שלא. כי אתה יכול לבקש ולקבל גם פי ... שלך, בהתאם להיצע וביקוש של המוצר שלך ומעוד סיבות שונות. בקיצור, גם עלות הייצור שלך, גם היא חלק מהשיקולים בקביעת המחיר שלך. וגם צריך לדעת איך לחשב אותה, כי זה גם עניין שלם בפני עצמו. תזרים כספי - דהיינו, כמה ... במקום אחר. לדוגמה, נניח לדוגמה שאתה חייב כסף לבנק והריבית שם היא X, הרי שאולי יהיה לך שווה לתת הנחה ללקוח על מינוס X, כדי לכסות את החוב שלך בבנק. השפעה על עסקאות עם לקוחות אחרים - יש גם שיקול, ... יגיב לכך שבעבר לקחת ממנו סכום כלשהו, על מוצר זהה או דומה. השפעה על מכירת מוצרים אחרים - איך התמחור של המוצר הזה שלך, איך הוא ישפיע על היכולת שלך למכור מוצרים אחרים שלך? כי הלקוחות עושים השוואה גם בין מוצרים אחרים שלך. ויש השפעה למוצר במחיר X, גם על איך שהלקוחות יתפסו את התמחור שלך לגבי מוצרים אחרים. לדוגמה, אם הלקוח יחשוב שמוצר מסוים הוא מתומחר מאוד יקר, הוא יאמין שגם מוצרים אחרים ... הוא יאמין שאתה מאוד משתלם ואולי הוא יאמין שאתה גרוע ושאין לך ביקוש. ואיך הלקוח יפרש את הסיבות שאתה מתמחר את המוצר שלך? ואיך הלקוח מבין את התמחור שלך? מה הפירושים שלך הלקוח לתמחור שלך? בקיצור, צריך לקחת בחשבון גם, איך המחיר ישפיע על איך שהלקוחות שלך יתפסו אותך ואת המותג שלך וכולי. השפעת התמחור שלך על עצמך - דהיינו, יש גם שיקול של איך מרגיש לך התמחור שלך, ברמה האישית שלך מול עצמך. וזה קשור לכל מיני היבטים פסיכולוגיים שלך עם עצמך. לדוגמה שאם תבקש זול ... לא ממך, ומה הביקוש שלך, מה אתה יכול למכור למישהו אחר, במקום למכור ללקוח שלך. לסיכום: יש המון שיקולים בקביעת מחיר ללקוח. ולפעמים יש היגיון לתמחר במחיר יקר, כדי למכור מוצר אחר בזול. ויש היגיון לתמחר בזול, כדי למכור מוצר אחר ביקר. ויש גם לוגיקה שלמה, באיך להציג את המחיר אחרי שכבר קבעת אותו. ואם אתה רוצה לתת הנחה, אז איך לתת הנחה ללקוח ואיך הוא יפרש את זה שנתת לו הנחה. ככה שיש עולם שלם, באיך לקבוע את המחיר, ואיך להציג את המחיר וכולי וכולי.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הצעת מחיר בטלפון, הצעת מחיר טלפונית, שיחת מכירה טלפונית, למכור בשיחת טלפון, לסגור עסקה בטלפון, לתת מחיר בטלפון, לתת ללקוח מחיר בטלפון, איך לענות ללקוח בשיחת מכירה טלפונית? איך לנהל שיחת מכירה בטלפון? לקוח ששואל כמה זה עולה, לקוח ששואל בטלפון כמה זה עולה, תמחור מוצר בטלפון, טווח מחירים בשיחת מכירה טלפונית, כמה זה עולה בטלפון? לתת ללקוח מחיר בטלפון, להציע ללקוח מחיר בטלפון
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיחת מכירה טלפונית, למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה המשמעות של החיים? בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? למה יש רע בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם אפשר לדעת הכל? האם יש בחירה חופשית? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? מי ברא את אלוהים? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: שיחת מכירה טלפונית, איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשנות תכונות אופי? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לקבל החלטות? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפול נפשי, אימון אישי לילדים, מאמן אישי לירידה במשקל בתחום שיחת מכירה טלפונית - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3911 שניות - עכשיו 02_09_2025 השעה 01:57:32 - wesi1