אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שיחות טלפון ✔ניהול עסקי, האם להשתמש במיקור חוץ? האם להשתמש באאוטסורסינג? outsourcing, האם לגייס עובדים? האם לגייס איש מכירות? האם להשתמש בקבלן...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ניהול עסקי, האם להשתמש במיקור חוץ? האם להשתמש באאוטסורסינג? outsourcing, האם לגייס עובדים? האם לגייס איש מכירות? האם להשתמש בקבלן משנה? הגדלת רווחיות, האם לנהל עובדים? ניהול משימות בעסק, יעוץ למשאבי אנוש, יעוץ ארגוני, יעוץ תפעולי
האם כדאי להעביר משימות בעסק לאאוטסורסינג או לבצע אותן בעצמך?

עסקים רבים ניצבים בפני השאלה האם נכון מבחינה כלכלית להעביר משימות שונות בעסק לאאוטסורסינג (מיקור חוץ), או להמשיך לבצע אותן באופן עצמאי. אליעד כהן מסביר את ההיגיון מאחורי ההתלבטות הזאת, באמצעות דוגמא מפורטת של עורך דין שלוקח 500 שקלים לשעת עבודה. אם עורך הדין מנקה את המשרד שלו בעצמו, הוא למעשה מבזבז שעה שאותה הוא יכול לנצל לפגישה עם לקוח ולהרוויח סכום גבוה יותר. לכאורה, אם ניתן להעסיק עובד ניקיון ב - 100 שקלים לשעה, אז ברור שמשתלם יותר לעורך הדין לקחת לקוח נוסף באותה שעה ולהרוויח בפועל 400 שקלים יותר (הכנסה של 500 שקלים, מינוס 100 שקלים ששולמו לעובד).

ההיגיון הכלכלי כאן ברור - פעולות שאפשר לבצע בפחות כסף ממה שבעל העסק מרוויח לשעה, עדיף להעביר לאדם אחר, ועל ידי כך להרוויח את ההפרש הכספי. אותו עיקרון תקף גם לגבי משימות נוספות כמו שיחות טלפון, מענה ללקוחות או כתיבת הצעות מחיר.

מתי בכל זאת כדאי לבצע משימות בעצמך ולא להעביר לאאוטסורסינג?

למרות ההיגיון הכלכלי הפשוט, אליעד כהן מדגיש שהמציאות העסקית מורכבת יותר, ומביא מספר דוגמאות בהן הגיוני דווקא שבעל העסק יבצע את המשימות בעצמו:
  • ייתכן שבעל העסק אינו רוצה או אינו יכול לנצל את השעה הפנויה להכנסה נוספת. למשל, אם הוא מוגבל לכמות פגישות מסוימת ביום (נניח שתי פגישות בלבד), אז גם אם הוא יפנה את זמנו באמצעות מיקור חוץ, הוא לא באמת ירוויח יותר כסף, כי אין לו לקוח נוסף באותה שעה.
  • לעיתים הפעולות כמו ניקיון המשרד או מענה לשיחות טלפון מתרחשות בזמן "מת", כלומר, לא על חשבון הכנסה פוטנציאלית. אם בעל העסק מנקה את המשרד בשעות הערב או בזמן שאין לו פגישות, אין כאן שום הפסד כספי ולכן משתלם לו לבצע את העבודה בעצמו.
  • ישנן משימות שבעל העסק מעדיף לבצע בעצמו מסיבות של איכות ושליטה. לדוגמה, הוא מאמין שרק הוא יודע לנקות את המשרד בדיוק כפי שהוא רוצה, או שרק הוא יודע לתת שירות לקוחות ברמה שהוא מצפה לה. במקרה כזה, העלות הנמוכה של קבלן חיצוני לא מצדיקה את הירידה האפשרית באיכות השירות או בתוצאות.
איך משפיעים שיקולי איכות על ההחלטה להשתמש באאוטסורסינג?

אליעד מפרט את סוגיית האיכות ומסביר שאפילו אם מישהו אחר יכול לבצע משימה במחיר נמוך יותר, לא תמיד מדובר באותה איכות:
  • כאשר מדובר בשיחות מכירה או שירות לקוחות, בעל העסק עשוי להרגיש שהעברת המשימה למישהו אחר תפגע באיכות ובקשר עם הלקוחות. לפעמים בעל העסק יעדיף לשמור על איכות השירות גם אם המשמעות היא לעבוד יותר בעצמו.
  • ייתכן שהעסקת עובד חיצוני תחייב הסכם לטווח ארוך או תשלום גבוה מדי, דבר שיהפוך את העסקה ללא משתלמת בטווח הארוך, אפילו אם נקודתית זה נראה כלכלי.
  • אם בעל העסק לא ינצל בפועל את הזמן שהתפנה לו להכנסה נוספת, הרי שהחיסכון בעלויות לא יהיה משמעותי ולא יצדיק את השינוי.
מתי עדיף להשאיר משימות זולות אצל בעל העסק?

אליעד מדגים בצורה ברורה מדוע לפעמים משימות "זולות" דווקא משתלם לעשות לבד:
  • אם בעל העסק אינו יכול להמיר את הזמן שהתפנה לו להכנסה נוספת בפועל, אין תועלת כלכלית בהעברת המשימה למיקור חוץ. לדוגמה, אם ניקיון המשרד מתבצע לאחר שעות העבודה, ממילא לא יתקיימו פגישות נוספות, ולכן בעל העסק חוסך כסף כשהוא מנקה בעצמו במקום לשלם לאחרים.
  • אם המשימה שמועברת למיקור חוץ כרוכה בירידה משמעותית באיכות, עלול להיווצר נזק כלכלי או תדמיתי בטווח הארוך, ולכן משתלם יותר לשמור על המשימה בתוך העסק.
לסיכום, איך לקבל החלטה אם להשתמש באאוטסורסינג או לבצע משימות לבד?

אליעד מסכם את השיקולים בשתי שאלות מרכזיות:
  • האם הזמן שמתפנה לבעל העסק בעקבות העברת המשימה אכן מנוצל בפועל להכנסה נוספת?
  • האם ניתן לשמור על רמת האיכות הרצויה במשימות שמועברות לאדם חיצוני?
רק אם התשובה לשתי השאלות האלה היא חיובית, משתלם כלכלית להעביר את המשימות למיקור חוץ. אחרת, ייתכן שבעל העסק יעדיף לעשות אותן בעצמו, גם מבחינה כלכלית וגם מבחינת איכות ושליטה בתוצאות.
מה ההיגיון בהתלבטות בין לבצע משימות בעסק באופן עצמאי לבין לשכור מישהו אחר?

ההתלבטות מתחילה במצב שבו בעל עסק, לדוגמה עורך דין שגובה 500 שקלים לשעה, שוקל אם הגיוני שהוא יבצע משימות כמו ניקיון המשרד, שיחות טלפון או פעולות אחרות שניתן לשלם עליהן פחות מ - 500 שקלים לשעה. לכאורה, אם ניתן להעסיק עובד ניקיון ב - 100 שקלים לשעה, עדיף שבעל העסק ייתן למישהו אחר לבצע את העבודה הזולה, ובזמן הזה יקבל לקוחות נוספים בסכום גבוה יותר.

למה לפעמים עדיף להעביר משימות לאחרים ו"להרוויח" את פער המחיר?

הרעיון הוא שאם בעל העסק מוותר על משימה כמו ניקיון המשרד, והוא יכול לנצל את השעה שהתפנתה לו לפגישה עם לקוח המשלם 500 שקלים לשעה, הרי שבפועל נוצר מצב שבו הוא מרוויח 400 שקלים יותר (500 שקלים שהוא מקבל מהלקוח, פחות 100 השקלים ששילם למנקה).
  • במצב כזה, הגיוני להעסיק עובד חיצוני לביצוע עבודות זולות, ולהקצות את זמנו של בעל העסק לעבודות רווחיות יותר.
  • ההנחה כאן היא שבעל העסק יכול אכן להמיר את הזמן שהתפנה להכנסה נוספת, לדוגמה פגישה נוספת עם לקוח.
  • בנוסף, אפשר להרחיב זאת למשימות נוספות כמו שיחות טלפון או כתיבת הצעות מחיר, אם יש אנשי מכירות או מוקדי שירות שיכולים לבצע זאת באותה רמה.
מדוע לפעמים דווקא כדאי לבעל העסק לבצע משימות בעצמו?

למרות הרעיון הפשוט של חיסכון בזמן, בחיים האמיתיים המצב מורכב יותר. ישנם מקרים שבהם בעל העסק לא מנצל את השעה הפנויה כדי להרוויח יותר.
  • ייתכן שבעל העסק אינו מעוניין או אינו יכול להיפגש עם יותר מלקוחות מסוימים ביום. לדוגמה, הוא מעדיף לא לקבל יותר משתי פגישות ביום, ולכן גם אם מישהו אחר ינקה את המשרד, אין לו פגישה נוספת באותו זמן.
  • לפעמים ניקיון המשרד או מענה לטלפונים מתבצעים בזמן "מת" שבו אין לקוחות, ולכן אין הפסד של הכנסה גבוהה יותר.
  • יש מצבים שבהם בעל העסק מעדיף לבצע את המשימה בעצמו מטעמי איכות או שליטה. לדוגמה, הוא רוצה לנקות בצורה מסוימת או לדבר עם הלקוח באופן אישי, מתוך מחשבה שאחרים לא יבצעו זאת באותה רמה.
  • אם מדובר במשימות שאמנם זולות יותר אך מבוצעות בסוף היום או בין הפגישות, הן לא באמת באות על חשבון רווח פוטנציאלי של 500 שקלים לשעה.
איך נכנס עניין האיכות והנוחות הכלכלית לתמונה?

יש מקרים שבהם בעל העסק לא מרוצה מהאיכות שיקבל כשמעבירים את המשימה לאדם חיצוני. לדוגמה:
  • כשמדובר בשירותי מכירה או שירות לקוחות, עלולה להיות ירידה באיכות המענה או בקשר הישיר עם הלקוח. לפעמים בעל העסק מרגיש שהוא מפסיד בכך שלא הוא שמנהל את השיחה או מכין את הצעת המחיר ברמה הנדרשת.
  • ייתכן שעובד חיצוני דווקא יספק איכות טובה, אך ידרוש הסכם ארוך טווח או שכר גבוה מדי, כך שבחישוב חודשי או שנתי זה לא יהיה משתלם.
  • אם המשימה שמתבצעת בידיים חיצוניות באמת חוסכת זמן שבעל העסק ינצל מיד להכנסה, זה הגיוני. אבל אם חיסכון הזמן לא מנוצל, אין תועלת כלכלית אמיתית בהעברת המשימה.
  • לעיתים שכר שעתי זול אינו מבטיח שמישהו אחר יעשה את העבודה באותה רמת איכות, ובעל העסק לא תמיד יכול להתפשר על הנקודה הזאת.
מהו סיכום השיקולים העיקריים בהחלטה אם לבצע משימות בעסק או להעביר אותן לאאוטסורסינג?

יש שני שיקולים עיקריים:
  • האם הזמן הפנוי שבעל העסק ירוויח כתוצאה מהעברת המשימות באמת מנוצל להכנסה נוספת?
  • האם ניתן להבטיח שהמשימה המתבצעת על ידי מישהו חיצוני תהיה באותה רמת איכות שבעל העסק דורש?
אם התשובה לשאלות האלו חיובית, יש תועלת כלכלית ממשית בהעסקת אדם חיצוני. אם לא, ייתכן שבעל העסק יעדיף לבצע את המשימות בעצמו.
קבלנות משנה, מתי לגייס עובד? כדאיות גיוס עובדים, כדאיות שימוש במיקור חוץ, כדאיות שימוש ב outsourcing, האם להשתמש ב outsourcing? האם כדאי לגייס עובדים? האם לשכור חברה חיצונית? האם להיעזר בחברה חיצונית? האם לגייס מנהל? האם לגייס מנכל? האם לגייס סמנכל? האם לגייס פועלים? האם להעסיק עובדים? האם להעסיק מנהל? גיוס עובדים, האם לעשות את המשימה לבד? האם להיעזר באחרים? שיקולים כלכליים, איך מנהלים עסק? איך לנהל עסק? איך לנהל עובדים? משאבי אנוש ומיקור חוץ, השמת עובדים, חברת נקיון, עשה זאת בעצמך, שירותי מיקור חוץ, שירותי אאוטסורסינג, שירותי outsourcing
שימוש משאבי אנוש ומיקור חוץ עצמאים צדיקים עובד טלפון יותר כסף הסכם שירות האם לגייס עובד כדאיות שימוש ב outsourcing outsourcing אאוטסורסינג איש מכירות אנשי מכירות ארגון בעסקים גיוס עובדים האם לגייס איש מכירות האם לגייס עובד האם לגייס עובדים האם להשתמש באאוטסורסינג האם להשתמש במיקור חוץ האם להשתמש בקבלן משנה האם לנהל עובדים הגדלת רווחיות הגדלת רווחים יועץ יעוץ יעוץ ארגוני יעוץ למשאבי אנוש יעוץ תפעולי לגייס לגייס איש מכירות לגייס עובד לגייס עובדים להגדלת רווחים להשתמש להשתמש באאוטסורסינג להשתמש במיקור חוץ להשתמש בקבלן משנה לנהל לנהל משימות לנהל עובד לנהל עובדים מיקור חוץ מכירות מנהל מנהל מכירות מנהלי מכירות משאבי אנוש משימה משימות משימות בעסק ניהול ניהול משימות ניהול משימות בעסק ניהול עובד ניהול עובדים ניהול עסק ניהול עסקי ניהול עסקים עובד עסק עסקים קבלן משנה רווחיות
טיפים לניהול שיחה, איך להקשיב למישהו? איך להתייחס למישהו? איך להבין מישהו? איך לנהל שיחה? איך לפתח שיחה? על מה לדבר בשיחה? איך ליצור כימיה? איך לפתח תקשורת? טיפים למערכות יחסים, זוגיות
טיפים לניהול שיחה, איך להקשיב למישהו? איך להתייחס למישהו? איך להבין מישהו? איך לנהל שיחה? איך לפתח שיחה? על מה לדבר בשיחה? איך ליצור כימיה? איך לפתח תקשורת? טיפים למערכות יחסים, זוגיות
... הקשר הזוגי ניתוח שיחות מוקלטות והתאמה רגשית כיצד לשפר יכולות תקשורת ביום - יום עכשיו עוד דבר בנושא של ניהול שיחה עם אנשים וזה אפשרי לעשות את זה בעיקר בשיחות טלפון מוקלטות כאילו בניתוח של זה מה שקורה זה שכששני אנשים מדברים הם מעבירים מידע אחד לשני עכשיו בעולם ...
כתיבה שיווקית - איך להתנסח נכון, ניתוח טקסט שיווקי לדוגמא, ניתוח סרטון שיווקי לדוגמא, קופירייטינג, איך לשכנע לקוחות? איך לגייס לקוחות? הדרכת מכירות
... להתנסח נכון, ניתוח טקסט שיווקי לדוגמא, ניתוח סרטון שיווקי לדוגמא, קופירייטינג, איך לשכנע לקוחות? איך לגייס לקוחות? הדרכת מכירות להלן מספר הארות רעיונות כיוונים לשיפור, שנכתבו תוך כדי צפייה בסרטון שנועד למכור לאנשים קורסים למסחר בשוק ...
אחריות ניהולית, סמכות ניהולית, אחריות בלי סמכות, אחריות ללא סמכות, מהי אחריות? איך לקבל אחריות? איך לתת אחריות? איך להעביר אחריות? איך להאציל סמכויות? איך לגייס מנהל? איך לנהל מנהלים? אחריות וסמכות, אחריות עם סמכות, יעוץ ניהולי
... ניהולית, סמכות ניהולית, אחריות בלי סמכות, אחריות ללא סמכות, מהי אחריות? איך לקבל אחריות? איך לתת אחריות? איך להעביר אחריות? איך להאציל סמכויות? איך לגייס מנהל? איך לנהל מנהלים? אחריות וסמכות, אחריות עם סמכות, יעוץ ניהולי מה זה אחריות ומהי סמכות בניהול? כאשר מדברים על אחריות ניהולית ועל סמכות ניהולית, חשוב להבין קודם כל מהי אחריות ומהי סמכות בניהול. לפי אליעד כהן, אחריות פירושה שיש משימה או תפקיד מסוים שהאדם צריך לבצע או להיות אחראי עליו. כאשר אומרים לאדם אתה אחראי על כך וכך, המשמעות היא שהאדם הזה אמור לוודא שהמשימה אכן מתבצעת. לעומת זאת, סמכות היא היכולת והזכות לבצע פעולות או לקבל החלטות כדי לממש את אותה האחריות. כלומר, סמכות היא הכלים או היכולות ... הוא האם הוא קיבל גם סמכות. האם יש לו את היכולת להעיר לעובד, לפטר אותו במקרה הצורך, או לפחות להפעיל סמכות כלשהי שתאפשר לו לנהל את אותו עובד בצורה אפקטיבית? אם התשובה לכך שלילית, אז האחריות חסרת משמעות, כיוון שאין לעובד שום כלים לבצע אותה בפועל. מדוע אחריות בלי סמכות היא בעייתית בניהול? אליעד כהן מדגיש כי אחריות בלי סמכות דומה למצב שבו אדם נדרש לבצע עבודה מסוימת אך אין לו כלי עבודה. לדוגמה, אם אומרים לעובד שהוא צריך ... אך לא מספקים לו כלי עבודה מתאימים, הרי שזה מצב אבסורדי - הוא אחראי על התוצאה אבל אין לו שום דרך אמיתית להגיע אליה. כך גם בניהול: אם העובד או המנהל נדרש להשיג תוצאות, אך אין לו סמכות, הוא לא יוכל לבצע את תפקידו באופן ראוי, והדבר יוביל בהכרח לתסכול ולחוסר יעילות. איך לוודא שקיבלתם ... אחריות, עליכם מיד לבדוק האם ניתנו לכם גם הכלים המתאימים, כלומר, הסמכות לביצוע האחריות הזאת. למשל, אם הטילו עליכם אחריות לנהל צוות עובדים, עליכם לשאול: האם יש לכם סמכות לפטר, לגייס עובדים חדשים או לתת הערות והנחיות לעובדים? רק אם התשובה חיובית, המשימה היא הגיונית וברת - ביצוע. איך לתת אחריות לעובדים או מנהלים תחתיכם? באותו אופן, כאשר אתם אלה שמטילים אחריות על אדם אחר, בין אם מדובר בעובד או במנהל הכפוף לכם, אליעד כהן מדגיש את החשיבות הקריטית של מתן סמכות ברורה וחד - משמעית יחד עם האחריות. אם אתם אומרים לעובד שהוא אחראי על תחום מסוים, ודאו היטב שהוא יודע אילו כלים יש ברשותו לביצוע התפקיד, כגון גיוס עובדים חדשים, פיטורים, ניהול תקציב או כל פעולה אחרת. מתן סמכות יחד עם אחריות הוא המפתח לניהול מוצלח ואפקטיבי. מה החשיבות של בהירות בהעברת אחריות וסמכות? נקודה נוספת שאליעד כהן מציין היא הבהירות והחדות בהעברת האחריות והסמכות. לעובד או למנהל צריכה להיות הבנה ברורה של מה בדיוק מצופה ממנו, אילו סמכויות יש לו ומהם גבולות הגזרה. ככל שהמסגרת תהיה ברורה יותר, כך הסיכוי לביצוע נכון של המשימה יגדל משמעותית, ויימנעו חיכוכים וחוסר הבנות בארגון. למה חשוב לא להשאיר אחריות ללא כלים מתאימים? לסיום, אליעד כהן מזהיר בצורה מפורשת מפני הטלת אחריות ללא מתן כלים מתאימים. הוא משווה מצב זה למצב שבו מצפים מאדם לבנות בית בלי לספק לו כלים וחומרים. מצב כזה הוא בלתי אפשרי ולא הגיוני, בדיוק כמו לתת לעובד או מנהל אחריות בלי סמכות מתאימה. ארגונים שחוטאים בכך ימצאו את עצמם במצבים מתמידים של תסכול וחוסר אפקטיביות, שיכולים להוביל למשבר ניהולי וארגוני עמוק. מהי אחריות
איך לענות ללקוח ששואל? למה שאקנה דווקא ממך? למה לרכוש דווקא ממך? איך לענות בראיון עבודה? למה שנקבל דווקא אותך? למה לגייס דווקא אותך? למה שנקבל לעבודה דווקא אותך? במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אתה? למה שנגייס דווקא אותך? פחד מהחמצה של לקוח, במה אתה שונה מהמתחרים שלך? במה אתה יותר טוב מהמתחרים? למה דווקא אותך? למה לא מישהו אחר? למה אתה ולא המתחרים שלך? למה שאני ארכוש דווקא ממך? למה ממך ולא מהמתחרים שלך? הטרלה של לקוח, למה לקוח שואל משהו?
... לענות ללקוח ששואל? למה שאקנה דווקא ממך? למה לרכוש דווקא ממך? איך לענות בראיון עבודה? למה שנקבל דווקא אותך? למה לגייס דווקא אותך? למה שנקבל לעבודה דווקא ... באמצעות השאלה למה דווקא אתה. כי הוא רוצה לראות איך תגיב לשאלה הזאת, סתם כך בתור ניסוי חברתי, שדרכו הוא יקבל עליך עוד מידע ויוכל לקבל החלטה אם לגייס דווקא אותך ולרכוש דווקא ממך. יתכן גם שאתה מחפש עבודה בתור איש מכירות שאז רוצים לראות איך אתה מוכר את עצמך ואיך אתה גורם ללקוח לקנות דווקא את השירות שלך בתור איש מכירות. בקיצור, יתכנו כל מיני סיבות ... דווקא אותך לעבודה?. תשובה: גם אני הייתי שמח לדעת, למה שאני אחליט לעבוד דווקא אתכם ולא במקום אחר?. או למה שאני ארכוש דווקא ממך?. תשובה: למה שאני אמכור דווקא לך, למה שאני אתן שירות דווקא ... שתהיה מספיק טוב ולא חייב שתהיה הכי טוב. ולכן אתה יכול לענות לשאלה למה אתה ולא לשאלה למה דווקא אתה. בנוסף, אתה גם יכול להטריל בחזרה, למה דווקא למכור לך, למה דווקא לעבוד כאן וכיוב. ...
ניהול עובדים, אימון למנהלים, אימון לעסקים מוצלחים, איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, האצלת סמכויות, הקצאת משימות, חלוקת משאבים, תחרותיות בין עובדים, איך לנהל עסק מצליח? משאבי אנוש בארגון
ניהול עובדים, אימון למנהלים, אימון לעסקים מוצלחים, איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, האצלת סמכויות, הקצאת משימות, חלוקת משאבים, תחרותיות בין עובדים, איך לנהל עסק מצליח? משאבי אנוש בארגון
ניהול עובדים, אימון למנהלים, אימון לעסקים מוצלחים, איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, האצלת סמכויות, הקצאת משימות, חלוקת משאבים, תחרותיות בין עובדים, איך לנהל עסק מצליח? משאבי אנוש בארגון איך להחליט כמה עובדים לגייס לעסק שלך? כשמנהלים עסק, אחת השאלות המרכזיות היא כמה עובדים לגייס, איך להקצות משימות וכיצד לנהל את המשאבים בצורה הטובה ביותר. ... כל בשאלה בסיסית מאוד: אם אתה כבעל העסק היית עובד לבד, אילו משימות היית עושה בעצמך ואילו לא? ... שבו לבעל העסק יש את כל הזמן והידע שבעולם, ואז לשאול אילו משימות הוא עדיין היה בוחר לבצע בעצמו ... מכאן נגזרת ההחלטה לגבי הצורך בעובדים נוספים. כיצד להקצות משימות בצורה נכונה בין עובדים? כדי להקצות משימות בצורה אפקטיבית לעובדים, אליעד ... הקצאה, כי במקום לחשוב על האדם באופן אישי, אתה מתייחס למשימה בצורה אובייקטיבית יותר. האם תמיד כדאי להקצות משימות לפי המיומנות הגבוהה ביותר? אליעד כהן מציין שברירת המחדל הטובה ביותר היא להקצות משימות לפי המיומנות הגבוהה ביותר של ... שלו, אבל אם היד החזקה תפוסה, גם היד החלשה תוכל לבצע את המשימה. כלומר, לפעמים אילוצים מכתיבים הקצאת משימות לעובד פחות מיומן, פשוט מפני שהעובד הטוב יותר כבר עסוק במשימות חשובות יותר. מה החיסרון בהקצאת משימות לעובדים לפי מומחיות בלבד? יש חיסרון פוטנציאלי בגישה של חלוקת משימות לפי מומחיות בלבד. אליעד כהן מסביר שאם מתמקדים יותר מדי בהקצאת משימות לפי מיומנות גבוהה, עשויה ... בלבד שיודע לבצע פעולה מסוימת, במקרה של עזיבתו או היעדרותו המשימה לא תתבצע, והעסק עלול להיתקע. ... ליצור תחרות חיובית בין עובדים? לפי אליעד כהן, דרך נוספת לנהל עובדים היא ליצור ביניהם תחרותיות חיובית. הוא מציע מצב שבו, במקום לחלק כל משימה לעובד אחד, אפשר לתת לכמה עובדים לבצע את אותה המשימה, וכך לעודד תחרות ושיפור ... דעת או להחליט עבורם הכל? אליעד כהן מתאר שני קצוות אפשריים בניהול עובדים: לתת להם חופש ...
ניהול עובדים, איך לגרום לעובדים שלך לרצות שהעסק שלך יצליח? איך לגרום לעובד לעבוד? לתמרץ עובדים, לתגמל עובדים, ניהול משאבי אנוש, איך לגרום לעובדים להקשיב לך? איך לגרום לעובדים למכור? מהי ערבות הדדית של עובדים? איך לנהל עובדים?
ניהול עובדים, איך לגרום לעובדים שלך לרצות שהעסק שלך יצליח? איך לגרום לעובד לעבוד? לתמרץ עובדים, לתגמל עובדים, ניהול משאבי אנוש, איך לגרום לעובדים להקשיב לך? איך לגרום לעובדים למכור? מהי ערבות הדדית של עובדים? איך לנהל עובדים?
ניהול עובדים , איך לגרום לעובדים שלך לרצות שהעסק שלך יצליח? איך לגרום לעובד לעבוד? לתמרץ עובדים, לתגמל עובדים, ניהול משאבי אנוש, איך לגרום לעובדים להקשיב לך? איך לגרום לעובדים למכור? מהי ערבות הדדית של עובדים? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובדים לרצות בהצלחת העסק שלך? כל מנהל שואף שהעובדים שלו יתייחסו לעסק כאילו הוא שלהם, שירצו שהעסק יצליח בדיוק כמוהו. החלום ... ובאופן טבעי ירצו בהצלחתך. לדוגמה, כאשר עובד מגיע לעבודה עצוב או מתוסכל מבעיה בבית, מנהל שמתייחס אליו כאל בן אדם יכול לדבר איתו על זה, להראות לו שאכפת לו, לעזור לו וליצור קשר אישי ... גם אם מדובר בחברה גדולה עם מאות או אלפי עובדים, עדיין חשוב לייצר כמה שפחות מרחק בין ההנהלה לעובד הפשוט. מנהלים בכירים צריכים לפנות זמן להכיר את העובדים, לשוחח איתם, להכיר את שמותיהם, לשמוע על חייהם ... ליצור חיבור אישי שישפיע על מחויבות העובד להצלחת העסק. איך להפוך את העובדים לשותפים בעסק? השיטה הטובה ביותר לגרום לעובדים להיות מחויבים היא להפוך אותם לשותפים בתוצאות העסק. אמנם ... בלבד לא מרגיש מחויבות להצלחה. לעומת זאת, אם העובד מתוגמל לפי תוצאות, כמו אחוז מסוים מהמכירות או בונוס בהתאם להישגים שלו ושל החברה, הוא ירגיש שהצלחת העסק משפיעה עליו ישירות. התוצאה תהיה ... הביצועים האישיים שלו. תגמול מחלקתי: העובד מתוגמל גם לפי ההצלחה של המחלקה שלו. תגמול ארגוני: העובד מתוגמל בהתאם להצלחה הכוללת של כל העסק. למשל, עובד במחלקת מכירות יקבל בונוס אישי על כל מכירה, אך יקבל בונוס נוסף אם כל המחלקה עמדה ביעד הכללי, ובונוס נוסף אם החברה כולה הגיעה ליעד השנתי. ... אחרים, לדאוג להצלחה הכוללת ולא רק לביצועים האישיים שלו. אם לא מתגמלים ברמה המחלקתית והארגונית, עובדים עלולים לפתח יריבות ביניהם או לא לדאוג להצלחה הכוללת של החברה. למשל, עובד שלא מתוגמל ... אם הוא רואה משהו שמפריע להצלחתן, כי זה לא הבעיה שלו. איך ערבות הדדית מונעת בעיות בעסק? ערבות הדדית נוצרת כשכל עובד יודע שההצלחה של האחר משפיעה ישירות על הצלחתו האישית. במצב כזה, כל עובד הופך למעין מנהל של שאר העובדים. לדוגמה, אם עובד רואה עובד אחר שלא עושה את תפקידו כמו שצריך, הוא לא ישתוק, אלא ... פנימי, שבה כולם דואגים להצלחה המשותפת, ולא רק להצלחה האישית שלהם. במקום שיהיה רק מנהל אחד שאחראי לפקח, נוצרים עשרות או מאות מנהלים פוטנציאליים, שכל אחד מהם שומר על איכות הביצועים של כל השאר. איך להתמודד עם עובדים ... שיגרום להם לרצות את הצלחתך. להפוך אותם לשותפים מלאים, שיתוגמלו באופן אישי, מחלקתי וארגוני על הצלחת העסק. יישום שני הדברים הללו יהפוך את העובדים שלך למנועי הצמיחה של העסק שלך. איך ... הדדית בעבודה? איך לתמרץ עובדים בצורה נכונה? למה להתייחס לעובדים באופן אישי? איך לנהל עובד בעייתי? איך לגרום לעובדים שלך לעבוד טוב יותר עבורך? יש לך עסק, יש לך עובדים, ואתה ... היא האידיאלית, משום שאם העובד דואג רק לתפקידו, ייתכן שהוא לא ישים לב לבעיות אחרות בעסק או לא יפעל כדי לשפר דברים מחוץ לגבולות תפקידו. כיצד יוצרים מחויבות עסקית אצל העובדים? קודם ... זאת ויתגייס יותר לעסק שלך. אם תדע איך לגרום לו להרגיש טוב בעבודה, הוא יהיה נאמן לך ולארגון. תגמול על הצלחה - המפתח למוטיבציה מעבר ליחס אישי, חשוב מאוד שהתמריצים של העובדים יהיו מיושרים ... עובד לא יכול להרגיש מחויב לעסק אם הוא לא מתוגמל כאשר העסק מצליח. כאשר העובד רואה שהמנהל מרוויח כסף, אבל הוא עצמו נשאר עם אותה משכורת - הוא לא ירגיש מחויב. אם העובד יראה שהוא מקבל ... תגמול מבוסס ביצועים - כך שהעובד ירגיש שותף להצלחת העסק. תגמול על כמה רמות כדי שהעסק יתנהל בצורה נכונה, כדאי לתגמל את העובדים על שלוש רמות: רמה אישית - כל עובד מתוגמל על פי הביצועים ... שכולם מרוויחים כאשר העסק מצליח, הם יתחילו לדחוף זה את זה להצלחה. כל עובד הופך להיות מנהל בפועל - כי הצלחת העסק משפיעה ישירות עליו. עובדים מתחילים לדאוג אחד לשני - כי הם יודעים ... של העסק תהיה גם ההצלחה שלהם. לבנות מערכת תגמולים שמבוססת על ביצועים אישיים, מחלקתיים וארגוניים. לטפח אווירה של שותפות, כך שכל העובדים ידאגו זה לזה. להפעיל מנגנון שבודק ומסנן עובדים שלא תורמים לארגון. כאשר תשלב את כל הגורמים הללו, העסק שלך יתנהל בצורה טובה יותר, והעובדים שלך יהיו מחויבים להצלחתו ממש כפי שאתה מחויב לה. ניהול עובדים טיפים למנהלים יצירת מוטיבציה אצל עובדים שיטות לתגמול עובדים פיתוח תרבות
ניהול עובדים, 2 מנהלים לעובד 1, ריבוי מנהלים, מספר מנהלים לעובד אחד, ניהול משאבי אנוש, מנהלים שונים לעובד אחד, איך לנהל עובד עם מספר מנהלים? שיקול דעת של עובדים, תירוצים של עובדים, ניהול ארגוני, יעוץ ארגוני, סמכויות בארגון
ניהול עובדים, 2 מנהלים לעובד 1, ריבוי מנהלים, מספר מנהלים לעובד אחד, ניהול משאבי אנוש, מנהלים שונים לעובד אחד, איך לנהל עובד עם מספר מנהלים? שיקול דעת של עובדים, תירוצים של עובדים, ניהול ארגוני, יעוץ ארגוני, סמכויות בארגון
ניהול עובדים, 2 מנהלים לעובד 1, ריבוי מנהלים, מספר מנהלים לעובד אחד, ניהול משאבי אנוש, מנהלים שונים לעובד אחד, איך לנהל עובד עם מספר מנהלים? שיקול דעת של עובדים, תירוצים של עובדים, ניהול ארגוני, יעוץ ארגוני, סמכויות בארגון מה הטעות הבסיסית ביותר בניהול עובדים? אחת הטעויות הנפוצות ביותר בניהול עובדים היא מצב שבו לעובד אחד יש כמה מנהלים שונים במקביל. הכוונה היא שהעובד מקבל הוראות מכמה אנשים, וכל אחד מהם מצפה ממנו לבצע דברים לפי סדר עדיפויות משלו. ברגע שיש לעובד כמה מנהלים, הוא צריך לבחור למי להקשיב קודם, והתוצאה היא בלבול וסיבוכים רבים. למה מצב של כמה מנהלים גורם לכאוס ארגוני? כשהעובד מקבל הוראות ממספר מנהלים, כל אחד מהם מצפה לביצוע משימות שונות, לעיתים סותרות, וזה גורם לו לחלק את זמנו בין מספר הוראות מבלי שיתקיים סדר ברור. כשעובד מקבל הוראות ממספר מנהלים, הוא עלול להתעכב בביצוע משימה כי הוא עסוק בהוראה אחרת ממנהל שונה. זה פותח פתח לתירוצים ולהעברת אחריות בין המנהלים, כך שלעיתים אף אחד לא יודע מה באמת קורה עם המשימות. העובד מתחיל להפעיל שיקול דעת מה לעשות קודם, במקום לבצע את המשימות לפי סדר עדיפויות אחד ומוגדר. הדמיית מצב עם שני נהגים לרכב אליעד מסביר את המצב בעזרת דימוי לרכב: ניתן שיהיו שני נהגים לרכב, אך שניים לא יכולים לנהוג בו זמנית. כלומר, כל רכב זקוק לנהג אחד בלבד. כך גם בעבודה, יש צורך במנהל אחד, שיתן את ההוראות ויקבע את סדר העבודה. כשיש לעובד כמה מנהלים, הוא מוצא את עצמו חצוי ומבצע משימות לפי מה שנראה לו נכון באותו רגע, וזה יוצר כאוס בארגון. הדרך הנכונה לניהול עובדים הדרך הנכונה היא לוודא שלכל עובד יהיה
גיוס עובדים, איך לראיין עובד חדש? איך לראיין מועמד לעבודה? איך לראיין נכון? איך לראיין לעבודה? איזה שאלות לשאול בראיון עבודה? איך למצוא עובדים? ראיון עבודה נכון, חיפוש עובדים, האם העובד מתאים?
גיוס עובדים, איך לראיין עובד חדש? איך לראיין מועמד לעבודה? איך לראיין נכון? איך לראיין לעבודה? איזה שאלות לשאול בראיון עבודה? איך למצוא עובדים? ראיון עבודה נכון, חיפוש עובדים, האם העובד מתאים?
גיוס עובדים, איך לראיין עובד חדש? איך לראיין מועמד לעבודה? איך לראיין נכון? איך לראיין לעבודה? ... איך לראיין מועמד לעבודה בצורה נכונה? כאשר אנחנו מדברים על גיוס עובדים, הדבר הראשון שיש להגדיר הוא מה אנחנו מחפשים במועמד. תהליך זה מתחיל בהגדרת התפקיד - להבין מה בדיוק צריך המועמד לעשות בעסק ומה הצרכים של החברה. צריך לאפיין את הדרישות בצורה מסודרת וברורה. אליעד כהן מדגיש את ... (אופציונליות), ודרישות שניתן לוותר עליהן. אליעד מדגיש שבפני כל מנהל יש את האתגר להתמקד בעיקרון הזה ולמנוע שיבוש בתהליך הגיוס. הוא מציע גם כי הדרך לבדוק ... אותו שאלות ולבחון את התשובות, ובמיוחד את הדרך שבה הוא מבצע משימות. כיצד בודקים אם העובד מתאים לתפקיד? אליעד מציין ששאלות במהלך הראיון צריכות להיות ממוקדות כדי להבין אם העובד יכול לבצע את המשימות בצורה אפקטיבית. יש לבדוק את יכולת המועמד להבין את המהות של המשימה, להקפיד על סדר עדיפויות, ולבדוק האם הוא מסוגל לנהל את המשימות בצורה טובה. אליעד נותן דוגמה: אם אתה שואל את המועמד איך הוא היה ניגש למשימה מסוימת, אתה יכול להבין אם הוא יודע לתכנן ולהתמודד עם אתגרים. כיצד לגייס עובדים בצורה נכונה? כאשר המנהל יודע בדיוק מה הוא מחפש, הוא יכול לגייס את העובדים בצורה ממוקדת יותר. אליעד מסביר שגיוס לא נכון עלול להוביל למצב שבו המנהל לא יכול לפטר את העובדים במקרה של חוסר התאמה. לדעת מה אתה מחפש, להבין את מהות התפקיד ואת הדרישות המינימליות, היא הדרך האפקטיבית ביותר לגייס עובד מתאים. מהי הדרך לאבחן מועמד במהלך ראיון עבודה? הצעד האחרון הוא לשאול את המועמד שאלות שיבחנו את היכולת שלו להתמודד עם משימות. לדוגמה, האם הוא יודע לנהל משימות מרובות בצורה נכונה? אליעד מציין שראיון עבודה מוצלח לא מתרחש במקרה, אלא ... המועמד לבנות סדר עדיפויות ולהשיב בצורה מסודרת וממוקדת. איך לגייס עובדים? מהן הדרישות המינימליות לעובד? איך לאבחן מועמד בראיון? מה חשוב בשאלות ראיון עבודה? איך לבחור את העובד המתאים? מהם האתגרים בגיוס עובדים?
מינוי עובד שלא מתאים לתפקיד, מינוי מנהל שלא מתאים לתפקיד - מה ההיגיון בכך? למה שמישהו ירצה באופן מודע למנות מנהל שלא מתאים למלא את תפקידו? גיוס עובדים, מנהל שלא מתאים לתפקיד, עובד שלא מתאים לתפקיד, מנהל בובה, ניהול מנהלים, למה שמישהו ימנה עובד שלא מתאים לתפקיד?
... עובד שלא מתאים לתפקיד, מינוי מנהל שלא מתאים לתפקיד - מה ההיגיון בכך? למה שמישהו ירצה באופן מודע למנות מנהל שלא מתאים למלא את תפקידו? גיוס עובדים, מנהל שלא מתאים לתפקיד, עובד שלא מתאים לתפקיד, מנהל בובה, ניהול מנהלים, למה שמישהו ימנה עובד ... 3 - אולי הצלחת התפקיד החדש לא באמת חשובה למנהל שממנה את העובד שאינו מוכשר. 4 - זה שממנה את ... דווקא יעדיף למנות עובד שאינו מוכשר, כי המנהל חושב, שהעובד שאינו מוכשר יהיה יותר קל לשלוט ... 5 - וכמובן את האפשרות היותר פשוטה והיא, שהמנהל שממנה את העובד שאינו מוכשר, אכן עושה בכך ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניהול עסקי, האם להשתמש במיקור חוץ? האם להשתמש באאוטסורסינג? outsourcing, האם לגייס עובדים? האם לגייס איש מכירות? האם להשתמש בקבלן משנה? הגדלת רווחיות, האם לנהל עובדים? ניהול משימות בעסק, יעוץ למשאבי אנוש, יעוץ ארגוני, יעוץ תפעולי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיחות טלפון, איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: שיחות טלפון, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך להאמין בעצמך? איך ליצור אהבה? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם גירושין? איך לנהל את הזמן? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפרש חלומות? איך לא להישחק בעבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשתול מחשבות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחנך ילדים? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי? למה לא להתאבד? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות מאושר? האם לדומם יש תודעה? האם אפשר לדעת הכל? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מי ברא את אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפול אישי, מאמן משפחתי, מטפל הוליסטי בנושא שיחות טלפון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3281 שניות - עכשיו 28_05_2025 השעה 02:47:16 - wesi1