אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה עובדים ✔ניהול עסקי, האם להשתמש במיקור חוץ? האם להשתמש באאוטסורסינג? outsourcing, האם לגייס עובדים? האם לגייס איש מכירות? האם להשתמש בקבלן משנה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ניהול עסקי, האם להשתמש במיקור חוץ? האם להשתמש באאוטסורסינג? outsourcing, האם לגייס עובדים? האם לגייס איש מכירות? האם להשתמש בקבלן משנה? הגדלת רווחיות, האם לנהל עובדים? ניהול משימות בעסק, יעוץ למשאבי אנוש, יעוץ ארגוני, יעוץ תפעולי
האם כדאי להעביר משימות בעסק לאאוטסורסינג או לבצע אותן בעצמך?

עסקים רבים ניצבים בפני השאלה האם נכון מבחינה כלכלית להעביר משימות שונות בעסק לאאוטסורסינג (מיקור חוץ), או להמשיך לבצע אותן באופן עצמאי. אליעד כהן מסביר את ההיגיון מאחורי ההתלבטות הזאת, באמצעות דוגמה מפורטת של עורך דין שלוקח 500 שקלים לשעת עבודה. אם עורך הדין מנקה את המשרד שלו בעצמו, הוא למעשה מבזבז שעה שאותה הוא יכול לנצל לפגישה עם לקוח ולהרוויח סכום גבוה יותר. לכאורה, אם ניתן להעסיק עובד ניקיון ב - 100 שקלים לשעה, אז ברור שמשתלם יותר לעורך הדין לקחת לקוח נוסף באותה שעה ולהרוויח בפועל 400 שקלים יותר (הכנסה של 500 שקלים, מינוס 100 שקלים ששולמו לעובד).

ההיגיון הכלכלי כאן ברור - פעולות שאפשר לבצע בפחות כסף ממה שבעל העסק מרוויח לשעה, עדיף להעביר לאדם אחר, ועל ידי כך להרוויח את ההפרש הכספי. אותו עיקרון תקף גם לגבי משימות נוספות כמו שיחות טלפון, מענה ללקוחות או כתיבת הצעות מחיר.

מתי בכל זאת כדאי לבצע משימות בעצמך ולא להעביר לאאוטסורסינג?

למרות ההיגיון הכלכלי הפשוט, אליעד כהן מדגיש שהמציאות העסקית מורכבת יותר, ומביא מספר דוגמאות בהן הגיוני דווקא שבעל העסק יבצע את המשימות בעצמו:
  • ייתכן שבעל העסק אינו רוצה או אינו יכול לנצל את השעה הפנויה להכנסה נוספת. למשל, אם הוא מוגבל לכמות פגישות מסוימת ביום (נניח שתי פגישות בלבד), אז גם אם הוא יפנה את זמנו באמצעות מיקור חוץ, הוא לא באמת ירוויח יותר כסף, כי אין לו לקוח נוסף באותה שעה.
  • לעיתים הפעולות כמו ניקיון המשרד או מענה לשיחות טלפון מתרחשות בזמן "מת", כלומר, לא על חשבון הכנסה פוטנציאלית. אם בעל העסק מנקה את המשרד בשעות הערב או בזמן שאין לו פגישות, אין כאן שום הפסד כספי ולכן משתלם לו לבצע את העבודה בעצמו.
  • ישנן משימות שבעל העסק מעדיף לבצע בעצמו מסיבות של איכות ושליטה. לדוגמה, הוא מאמין שרק הוא יודע לנקות את המשרד בדיוק כפי שהוא רוצה, או שרק הוא יודע לתת שירות לקוחות ברמה שהוא מצפה לה. במקרה כזה, העלות הנמוכה של קבלן חיצוני לא מצדיקה את הירידה האפשרית באיכות השירות או בתוצאות.
איך משפיעים שיקולי איכות על ההחלטה להשתמש באאוטסורסינג?

אליעד מפרט את סוגיית האיכות ומסביר שאפילו אם מישהו אחר יכול לבצע משימה במחיר נמוך יותר, לא תמיד מדובר באותה איכות:
  • כאשר מדובר בשיחות מכירה או שירות לקוחות, בעל העסק עשוי להרגיש שהעברת המשימה למישהו אחר תפגע באיכות ובקשר עם הלקוחות. לפעמים בעל העסק יעדיף לשמור על איכות השירות גם אם המשמעות היא לעבוד יותר בעצמו.
  • ייתכן שהעסקת עובד חיצוני תחייב הסכם לטווח ארוך או תשלום גבוה מדי, דבר שיהפוך את העסקה ללא משתלמת בטווח הארוך, אפילו אם נקודתית זה נראה כלכלי.
  • אם בעל העסק לא ינצל בפועל את הזמן שהתפנה לו להכנסה נוספת, הרי שהחיסכון בעלויות לא יהיה משמעותי ולא יצדיק את השינוי.
מתי עדיף להשאיר משימות זולות אצל בעל העסק?

אליעד מדגים בצורה ברורה מדוע לפעמים משימות "זולות" דווקא משתלם לעשות לבד:
  • אם בעל העסק אינו יכול להמיר את הזמן שהתפנה לו להכנסה נוספת בפועל, אין תועלת כלכלית בהעברת המשימה למיקור חוץ. לדוגמה, אם ניקיון המשרד מתבצע לאחר שעות העבודה, ממילא לא יתקיימו פגישות נוספות, ולכן בעל העסק חוסך כסף כשהוא מנקה בעצמו במקום לשלם לאחרים.
  • אם המשימה שמועברת למיקור חוץ כרוכה בירידה משמעותית באיכות, עלול להיווצר נזק כלכלי או תדמיתי בטווח הארוך, ולכן משתלם יותר לשמור על המשימה בתוך העסק.
לסיכום, איך לקבל החלטה אם להשתמש באאוטסורסינג או לבצע משימות לבד?

אליעד מסכם את השיקולים בשתי שאלות מרכזיות:
  • האם הזמן שמתפנה לבעל העסק בעקבות העברת המשימה אכן מנוצל בפועל להכנסה נוספת?
  • האם ניתן לשמור על רמת האיכות הרצויה במשימות שמועברות לאדם חיצוני?
רק אם התשובה לשתי השאלות האלה היא חיובית, משתלם כלכלית להעביר את המשימות למיקור חוץ. אחרת, ייתכן שבעל העסק יעדיף לעשות אותן בעצמו, גם מבחינה כלכלית וגם מבחינת איכות ושליטה בתוצאות.
מה ההיגיון בהתלבטות בין לבצע משימות בעסק באופן עצמאי לבין לשכור מישהו אחר?

ההתלבטות מתחילה במצב שבו בעל עסק, לדוגמה עורך דין שגובה 500 שקלים לשעה, שוקל אם הגיוני שהוא יבצע משימות כמו ניקיון המשרד, שיחות טלפון או פעולות אחרות שניתן לשלם עליהן פחות מ - 500 שקלים לשעה. לכאורה, אם ניתן להעסיק עובד ניקיון ב - 100 שקלים לשעה, עדיף שבעל העסק ייתן למישהו אחר לבצע את העבודה הזולה, ובזמן הזה יקבל לקוחות נוספים בסכום גבוה יותר.

למה לפעמים עדיף להעביר משימות לאחרים ו"להרוויח" את פער המחיר?

הרעיון הוא שאם בעל העסק מוותר על משימה כמו ניקיון המשרד, והוא יכול לנצל את השעה שהתפנתה לו לפגישה עם לקוח המשלם 500 שקלים לשעה, הרי שבפועל נוצר מצב שבו הוא מרוויח 400 שקלים יותר (500 שקלים שהוא מקבל מהלקוח, פחות 100 השקלים ששילם למנקה).
  • במצב כזה, הגיוני להעסיק עובד חיצוני לביצוע עבודות זולות, ולהקצות את זמנו של בעל העסק לעבודות רווחיות יותר.
  • ההנחה כאן היא שבעל העסק יכול אכן להמיר את הזמן שהתפנה להכנסה נוספת, לדוגמה פגישה נוספת עם לקוח.
  • בנוסף, אפשר להרחיב זאת למשימות נוספות כמו שיחות טלפון או כתיבת הצעות מחיר, אם יש אנשי מכירות או מוקדי שירות שיכולים לבצע זאת באותה רמה.
מדוע לפעמים דווקא כדאי לבעל העסק לבצע משימות בעצמו?

למרות הרעיון הפשוט של חיסכון בזמן, בחיים האמיתיים המצב מורכב יותר. ישנם מקרים שבהם בעל העסק לא מנצל את השעה הפנויה כדי להרוויח יותר.
  • ייתכן שבעל העסק אינו מעוניין או אינו יכול להיפגש עם יותר מלקוחות מסוימים ביום. לדוגמה, הוא מעדיף לא לקבל יותר משתי פגישות ביום, ולכן גם אם מישהו אחר ינקה את המשרד, אין לו פגישה נוספת באותו זמן.
  • לפעמים ניקיון המשרד או מענה לטלפונים מתבצעים בזמן "מת" שבו אין לקוחות, ולכן אין הפסד של הכנסה גבוהה יותר.
  • יש מצבים שבהם בעל העסק מעדיף לבצע את המשימה בעצמו מטעמי איכות או שליטה. לדוגמה, הוא רוצה לנקות בצורה מסוימת או לדבר עם הלקוח באופן אישי, מתוך מחשבה שאחרים לא יבצעו זאת באותה רמה.
  • אם מדובר במשימות שאמנם זולות יותר אך מבוצעות בסוף היום או בין הפגישות, הן לא באמת באות על חשבון רווח פוטנציאלי של 500 שקלים לשעה.
איך נכנס עניין האיכות והנוחות הכלכלית לתמונה?

יש מקרים שבהם בעל העסק לא מרוצה מהאיכות שיקבל כשמעבירים את המשימה לאדם חיצוני. לדוגמה:
  • כשמדובר בשירותי מכירה או שירות לקוחות, עלולה להיות ירידה באיכות המענה או בקשר הישיר עם הלקוח. לפעמים בעל העסק מרגיש שהוא מפסיד בכך שלא הוא שמנהל את השיחה או מכין את הצעת המחיר ברמה הנדרשת.
  • ייתכן שעובד חיצוני דווקא יספק איכות טובה, אך ידרוש הסכם ארוך טווח או שכר גבוה מדי, כך שבחישוב חודשי או שנתי זה לא יהיה משתלם.
  • אם המשימה שמתבצעת בידיים חיצוניות באמת חוסכת זמן שבעל העסק ינצל מיד להכנסה, זה הגיוני. אבל אם חיסכון הזמן לא מנוצל, אין תועלת כלכלית אמיתית בהעברת המשימה.
  • לעיתים שכר שעתי זול אינו מבטיח שמישהו אחר יעשה את העבודה באותה רמת איכות, ובעל העסק לא תמיד יכול להתפשר על הנקודה הזאת.
מהו סיכום השיקולים העיקריים בהחלטה אם לבצע משימות בעסק או להעביר אותן לאאוטסורסינג?

יש שני שיקולים עיקריים:
  • האם הזמן הפנוי שבעל העסק ירוויח כתוצאה מהעברת המשימות באמת מנוצל להכנסה נוספת?
  • האם ניתן להבטיח שהמשימה המתבצעת על ידי מישהו חיצוני תהיה באותה רמת איכות שבעל העסק דורש?
אם התשובה לשאלות האלו חיובית, יש תועלת כלכלית ממשית בהעסקת אדם חיצוני. אם לא, ייתכן שבעל העסק יעדיף לבצע את המשימות בעצמו.
קבלנות משנה, מתי לגייס עובד? כדאיות גיוס עובדים, כדאיות שימוש במיקור חוץ, כדאיות שימוש ב outsourcing, האם להשתמש ב outsourcing? האם כדאי לגייס עובדים? האם לשכור חברה חיצונית? האם להיעזר בחברה חיצונית? האם לגייס מנהל? האם לגייס מנכל? האם לגייס סמנכל? האם לגייס פועלים? האם להעסיק עובדים? האם להעסיק מנהל? גיוס עובדים, האם לעשות את המשימה לבד? האם להיעזר באחרים? שיקולים כלכליים, איך מנהלים עסק? איך לנהל עסק? איך לנהל עובדים? משאבי אנוש ומיקור חוץ, השמת עובדים, חברת נקיון, עשה זאת בעצמך, שירותי מיקור חוץ, שירותי אאוטסורסינג, שירותי outsourcing
מימד הזמן גיוס מחשבה האם להשתמש באאוטסורסינג להשתמש ב outsourcing איך לעשות הרבה כסף להשתמש באאוטסורסינג ניהול עובד חברת נקיון אמונה ביצוע outsourcing אאוטסורסינג איך לנהל את העובדים איש מכירות אנשי מכירות ארגון גיוס עובדים האם לגייס איש מכירות האם לגייס עובד האם לגייס עובדים האם להשתמש באאוטסורסינג האם להשתמש במיקור חוץ האם להשתמש בקבלן משנה האם לנהל עובדים הגדלת רווחיות הגדלת רווחים יועץ יעוץ יעוץ ארגוני יעוץ למשאבי אנוש יעוץ תפעולי לגייס לגייס איש מכירות לגייס עובד לגייס עובדים להגדיל רווחיות להגדיל רווחים להשתמש להשתמש באאוטסורסינג להשתמש במיקור חוץ להשתמש בקבלן משנה למה לגייס איש מכירות לנהל לנהל את העובד לנהל את העובדים לנהל משימות לנהל עובד לנהל עובדים לנהל עסק לנהל עסקים מיקור חוץ מכירות מנהל מנהל מכירות מנהלי מכירות משאבי אנוש משימה משימות משימות בעסק מתי לנהל את העובד ניהול ניהול משימות ניהול משימות בעסק ניהול עובד ניהול עובדים ניהול עסק ניהול עסקי ניהול עסקים עובד עובדים עסק עסקים קבלן משנה רווחיות
תגמול עובדים בכירים, איך לתגמל עובדים? שיקולים בתגמול עובדים, תגמול בכירים, מדיניות תגמול עובדים, תמרוץ והנעת עובדים, שיטות תגמול עובדים, שיטות תגמול ותמרוץ עובדים, מודלים לתגמול אנשי מכירות, בונוסים לעובדים, הטבות לעובדים
תגמול עובדים בכירים, איך לתגמל עובדים? שיקולים בתגמול עובדים, תגמול בכירים, מדיניות תגמול עובדים, תמרוץ והנעת עובדים, שיטות תגמול עובדים, שיטות תגמול ותמרוץ עובדים, מודלים לתגמול אנשי מכירות, בונוסים לעובדים, הטבות לעובדים
תגמול עובדים בכירים, איך לתגמל עובדים? שיקולים בתגמול עובדים, תגמול בכירים, מדיניות תגמול עובדים, תמרוץ והנעת עובדים, שיטות תגמול עובדים, שיטות תגמול ותמרוץ עובדים, מודלים לתגמול אנשי מכירות, בונוסים לעובדים, הטבות לעובדים מהו תגמול עובדים ומדוע כדאי לתגמל מעבר למשכורת? תגמול עובדים הוא כל סוג של תשלום או הטבה נוספת לעובד מעבר לשכר הבסיסי שהוא מקבל. המטרה העיקרית של תגמול עובדים ...
ניהול עובדים, איך לגרום לעובדים שלך לרצות שהעסק שלך יצליח? איך לגרום לעובד לעבוד? לתמרץ עובדים, לתגמל עובדים, ניהול משאבי אנוש, איך לגרום לעובדים להקשיב לך? איך לגרום לעובדים למכור? מהי ערבות הדדית של עובדים? איך לנהל עובדים?
ניהול עובדים, איך לגרום לעובדים שלך לרצות שהעסק שלך יצליח? איך לגרום לעובד לעבוד? לתמרץ עובדים, לתגמל עובדים, ניהול משאבי אנוש, איך לגרום לעובדים להקשיב לך? איך לגרום לעובדים למכור? מהי ערבות הדדית של עובדים? איך לנהל עובדים?
ניהול עובדים, איך לגרום לעובדים שלך לרצות שהעסק שלך יצליח? איך לגרום לעובד לעבוד? לתמרץ עובדים, לתגמל עובדים, ניהול משאבי אנוש, איך לגרום לעובדים להקשיב לך? איך לגרום לעובדים למכור? מהי ערבות הדדית של עובדים? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובדים לרצות בהצלחת העסק שלך? כל מנהל שואף שהעובדים שלו יתייחסו לעסק כאילו הוא שלהם, שירצו שהעסק יצליח בדיוק כמוהו. החלום האולטימטיבי של כל בעל עסק הוא שהעובד ...
לפטר עובד לא מקצועי, האם לפטר עובד גרוע? גיוס עובדים, פיטורי עובדים, האם לגייס עובד חדש? איך לבדוק ביצועים של עובד? ביצועים של עובדים, יעוץ ארגוני, ניהול עובדים, בקרה על עובדים, ביצועי עובדים, גיוס עובד חדש, צוואר בקבוק, פיטורי עובד, להשוות תפוחים לתפוחים, השוואת ביצועי עובדים, דירוג עובדים, איזה עובד לפטר? האם כדאי לפטר את העובד? יעוץ למנהלים, הכשרה לעובד, הדרכת עובדים
לפטר עובד לא מקצועי, האם לפטר עובד גרוע? גיוס עובדים, פיטורי עובדים, האם לגייס עובד חדש? איך לבדוק ביצועים של עובד? ביצועים של עובדים, יעוץ ארגוני, ניהול עובדים, בקרה על עובדים, ביצועי עובדים, גיוס עובד חדש, צוואר בקבוק, פיטורי עובד, להשוות תפוחים לתפוחים, השוואת ביצועי עובדים, דירוג עובדים, איזה עובד לפטר? האם כדאי לפטר ...
עובדים בארגון, תפקידו של העובד בארגון, ניהול עובדים, איך לנהל עובד בארגון? איך לגייס עובדים? האם לגייס עובדים? מתי לגייס עובדים? טעויות בניהול עובדים, עובד כשכפול שלך, בעיות עם עובדים, איך לגייס מנהל? איך לנהל מנהלים?
עובדים בארגון, תפקידו של העובד בארגון, ניהול עובדים, איך לנהל עובד בארגון? איך לגייס עובדים? האם לגייס עובדים? מתי לגייס עובדים? טעויות בניהול עובדים, עובד כשכפול שלך, בעיות עם עובדים, איך לגייס מנהל? איך לנהל מנהלים?
עובדים בארגון, תפקידו של העובד בארגון, ניהול עובדים, איך לנהל עובד בארגון? איך לגייס עובדים? האם לגייס עובדים? מתי לגייס עובדים? טעויות בניהול עובדים, עובד כשכפול שלך, בעיות עם עובדים, איך לגייס מנהל? איך לנהל מנהלים? איך לנהל נכון עובדים בארגון? ניהול עובדים הוא תהליך מורכב ורבים נוטים לעשות טעויות בסיסיות שמובילות לבעיות רבות בארגון. אליעד כהן מסביר לעומק ...
שכנוע עובדים, ניהול עובדים, לנהל עובדים, ליצור מוטיבציה אצל עובדים, להשפיע על עובדים, אינטרס של עובדים, לשכנע עובדים, לשכנע ילדים, לחנך ילדים, מוטיבציה בעבודה, יעוץ ארגוני, יעוץ ניהולי
שכנוע עובדים, ניהול עובדים, לנהל עובדים, ליצור מוטיבציה אצל עובדים, להשפיע על עובדים, אינטרס של עובדים, לשכנע עובדים, לשכנע ילדים, לחנך ילדים, מוטיבציה בעבודה, יעוץ ארגוני, יעוץ ניהולי
שכנוע עובדים, ניהול עובדים, לנהל עובדים, ליצור מוטיבציה אצל עובדים, להשפיע על עובדים, אינטרס של עובדים, לשכנע עובדים, לשכנע ילדים, לחנך ילדים, מוטיבציה בעבודה, יעוץ ארגוני, יעוץ ניהולי איך לשפר את יעילות העובדים ולהעלות את המוטיבציה שלהם? הסוגיה המרכזית שאליעד כהן מתייחס אליה היא כיצד ניתן לשפר את היעילות של עובדים בעסק או בארגון. הכוונה ביעילות היא להשיג את מטרות החברה בצורה המיטבית, כלומר, להשיג את המקסימום מהזמן שהעובדים משקיעים ביחס לתפוקה שהם מביאים. אליעד מסביר שישנן שתי גישות נפוצות בעניין זה: הגישה הראשונה היא מדידה, כלומר, למדוד את הזמן שהעובדים משקיעים, לבדוק את התפוקה שלהם, להציג נתונים ברורים ולנסות לזהות את נקודות החולשה ואת בעיות היעילות כדי לשפר אותן. ...
ניהול עובדים, חוסר תיאום בין עובדים, איך לנהל צוות עובדים? תלות של עובדים אחד בשני, תכנון מבנה ארגוני, איך לתכנן מבנה ארגוני? תכנון מבנה הארגון, ניהול הארגון, יעוץ ארגוני, מנהל צוות עובדים, האם צריך מנהל? דינאמיקה בין עובדים
ניהול עובדים, חוסר תיאום בין עובדים, איך לנהל צוות עובדים? תלות של עובדים אחד בשני, תכנון מבנה ארגוני, איך לתכנן מבנה ארגוני? תכנון מבנה הארגון, ניהול הארגון, יעוץ ארגוני, מנהל צוות עובדים, האם צריך מנהל? דינאמיקה בין עובדים
ניהול עובדים, חוסר תיאום בין עובדים, איך לנהל צוות עובדים? תלות של עובדים אחד בשני, תכנון מבנה ארגוני, איך לתכנן מבנה ארגוני? תכנון מבנה הארגון, ניהול הארגון, יעוץ ארגוני, מנהל צוות עובדים, האם צריך מנהל? דינאמיקה בין עובדים איך להתמודד עם חוסר תיאום בין עובדים בארגון? הרבה פעמים נוצרת בארגונים סיטואציה שבה שני עובדים או יותר נדרשים לשתף פעולה באופן קבוע. מצב כזה מתרחש כאשר עובד א צריך להעביר מידע או שירות לעובד ב, ועובד ב מצדו צריך לבצע פעולה על המידע שקיבל ולהחזיר תוצר בחזרה לעובד א. במצב כזה, עלולים להופיע שני סוגים ...
יעוץ למנהלים, פיטור עובדים, לפטר עובדים, בעיות עם עובדים, בעיות משמעת אצל עובדים, לנהל עובדים, בעיות בעבודה, ללמוד לנהל עובדים, יתרונות וחסרונות בכל דבר, אימון למנהלים
יעוץ למנהלים, פיטור עובדים, לפטר עובדים, בעיות עם עובדים, בעיות משמעת אצל עובדים, לנהל עובדים, בעיות בעבודה, ללמוד לנהל עובדים, יתרונות וחסרונות בכל דבר, אימון למנהלים
יעוץ למנהלים, פיטור עובדים, לפטר עובדים, בעיות עם עובדים, בעיות משמעת אצל עובדים, לנהל עובדים, בעיות בעבודה, ללמוד לנהל עובדים, יתרונות וחסרונות בכל דבר, אימון למנהלים האם כדאי לפטר עובד שמתנהג בחוצפה ולא מקשיב למנהל? אליעד כהן דן בנושא חשוב במיוחד בתחום ניהול עובדים, והוא שאלת ההתמודדות עם עובדים בעייתיים שמגלים חוסר משמעת וזלזול בהוראות המנהל. בהרצאה מוצגת דוגמה מעשית של עובד המתנהג בחוצפה גלויה, כאשר הוא מתפרץ על מנהל הייצור לעיני כל העובדים לאחר שנדרש להישאר לשעות נוספות. העובד אמר למנהל: אני בשעה 17:00 הופ הביתה, אתה רוצה תישאר אתה. המקרה מעלה ...
יעוץ למנהלים, ניהול מנהלים בארגון, הכשרת מנהלים, איך לנהל מנהלים? אימון למנהלים, איך לנהל עובדים? הכשרת עובדים, איך ללמד עובדים? איך להכשיר עובדים? פיתוח עובדים, התפתחות העובדים בארגון
יעוץ למנהלים, ניהול מנהלים בארגון, הכשרת מנהלים, איך לנהל מנהלים? אימון למנהלים, איך לנהל עובדים? הכשרת עובדים, איך ללמד עובדים? איך להכשיר עובדים? פיתוח עובדים, התפתחות העובדים בארגון
יעוץ למנהלים, ניהול מנהלים בארגון, הכשרת מנהלים, איך לנהל מנהלים? אימון למנהלים, איך לנהל עובדים? הכשרת עובדים, איך ללמד עובדים? איך להכשיר עובדים? פיתוח עובדים, התפתחות העובדים בארגון כיצד לנהל מנהלים בארגון בצורה נכונה? אחת הטעויות הנפוצות ביותר בארגונים היא ההתנהלות של מנהלים בכירים מול מנהלים ... או מנהלים תחתיהם. כדי להבין כיצד יש לנהל מנהלים בצורה נכונה, חשוב תחילה להבחין בין שני סוגים שונים של עובדים בארגון. מה ההבדל בין עובדים רובוטיים למנהלים חכמים? אליעד כהן מסביר שבכל ארגון ישנם עובדים המבצעים פעולות פשוטות, מוגדרות, וברורות - עובדים אלה משמשים למעשה כתחליף זול לרובוטים. לעובדים אלה מומלץ אפילו לא להחזיק ביכולת שכלית גבוהה מדי, אלא דווקא בשכל מוגבל שמאפשר להם לבצע משימות באופן אוטומטי ...
תגמול עובדים, ניהול עובדים, בעיות בשיווק, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? קונפליקטים בארגון, בעיות בארגון, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, יעוץ ארגוני, לשכנע עובדים
תגמול עובדים, ניהול עובדים, בעיות בשיווק, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? קונפליקטים בארגון, בעיות בארגון, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, יעוץ ארגוני, לשכנע עובדים
תגמול עובדים, ניהול עובדים, בעיות בשיווק, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? קונפליקטים בארגון, בעיות בארגון, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, יעוץ ארגוני, לשכנע עובדים איך לתגמל עובדים כשהתוצאות שלהם תלויות בעובדים אחרים? בהרצאה זו מסביר אליעד כהן כיצד לתגמל עובדים כאשר תוצאות העבודה שלהם תלויות באנשים נוספים בארגון. הוא מדגיש כי אחד האתגרים הנפוצים בניהול הוא כיצד להעניק תגמול הוגן לעובד כאשר התוצאה הסופית אינה תלויה רק בו, אלא גם בעובדים אחרים, ולעיתים אף בגורמים חיצוניים. אליעד מסביר שלפני הכל, מנהל צריך להבין את אופי התפקיד של העובד. יש לנתח את הפעולות והמשימות שהעובד עושה ולברר לעומק באיזו מידה התוצאות אכן תלויות רק בו, ובאיזו מידה הן ...
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים איך אפשר לדעת אם העובדים באמת הבינו את מה שהסברת להם? כאשר מנהל מסביר משהו לעובדים שלו, השלב הראשון לבדוק אם העובד הבין הוא פשוט לשאול אותו בצורה ישירה: תסביר לי מה הבנת. אליעד כהן מדגיש שזו הדרך הלוגית ביותר לבדוק ... שאמרתי דווקא ככה?, למה לדעתך צריך לפעול בצורה מסוימת ולא אחרת? וכן הלאה. כל זאת נועד לוודא כי אתה והעובד רואים את הדברים באותה הצורה בדיוק. אליעד מוסיף כי חשוב לשים לב בדיוק לאופן שבו העובד עונה: האם הוא מוסיף מילים שלא אמרת או משמיט מילים חשובות שאמרת. לדוגמה, אם אמרת אפילו והוא לא אומר ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניהול עסקי, האם להשתמש במיקור חוץ? האם להשתמש באאוטסורסינג? outsourcing, האם לגייס עובדים? האם לגייס איש מכירות? האם להשתמש בקבלן משנה? הגדלת רווחיות, האם לנהל עובדים? ניהול משימות בעסק, יעוץ למשאבי אנוש, יעוץ ארגוני, יעוץ תפעולי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: עובדים, למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה לא להתאבד? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם באמת הכל לטובה? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: עובדים, איך להאמין בעצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשנות תכונות אופי? איך לא להישחק בעבודה? איך לקבל החלטות? איך להעריך את עצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיגמל מהימורים? איך למצוא זוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בזוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לנהל את הזמן ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך להצליח למצוא עבודה טובה? להפסיק להתגעגע סצנת הבחירה של סופי אהוד אולמרט מי ברא את המקום והזמן? פיתוח שרירים פחד להתעמת בעיות חרדה איך אהבה עצמית משפיעה על האמונה שאוהבים אותך? למה לא לאהוב את עצמך? אוהבת בלי תנאים מחשבות שווא על אהבה איך להיות מאושר באמצעות תיאום ציפיות עם המציאות? האם אפשר להגיע לאושר מוחלט? בחורה לא בתולה יחסים וזוגיות קושי להחליט החלטה של לקוח התמודדות עם שטיפת מוח להתמודד עם אסון להצליח כמו אנשים מצליחים מוטיבציה חברתית להציע ללקוח מספר הצעות לשכנע מישהי לרצות לשכב איתך חינוך או שתלטנות להתמודד עם ילד חצוף ההבדל בין המודע לתת מודע תורה רוחנית האם לטפל במחלת נפש? שאלות פילוסופיות והפרעות נפשיות האקסית רוצה מישהו אחר לגרום לאקסית להתאהב בך מחדש אימון אסימטרי או אימון סימטרי מאמץ שכלי נקודת המבט של אלוהים לפני אלוהים בן אדם מואר רוחנית הארה שנעלמה קבוצת הפייסבוק של להיות אלוהים להיות אלוהים לעשות כסף בלי לעבוד להיות מסוגל לעשות הרבה כסף משמעות החיים שגויה ייעוד ומטרת החיים חשיבה חיובית עוזרת איך לעשות כסף וליהנות מהעבודה? תחושה של הבחירה החופשית פחד מחוסר בחירה חופשית נצחיות העולם מי ברא את המקום והזמן? עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן רוחני, קואצינג, מאמן אישי לעסקים בתחום עובדים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5469 שניות - עכשיו 15_10_2025 השעה 11:46:36 - wesi1