אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לנהל את העובדים? ✔ניהול עסקי, האם להשתמש במיקור חוץ? האם להשתמש באאוטסורסינג? outsourcing, האם לגייס עובדים? האם לגייס איש מכירות? האם להשתמש...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ניהול עסקי, האם להשתמש במיקור חוץ? האם להשתמש באאוטסורסינג? outsourcing, האם לגייס עובדים? האם לגייס איש מכירות? האם להשתמש בקבלן משנה? הגדלת רווחיות, האם לנהל עובדים? ניהול משימות בעסק, יעוץ למשאבי אנוש, יעוץ ארגוני, יעוץ תפעולי
האם כדאי להעביר משימות בעסק לאאוטסורסינג או לבצע אותן בעצמך?

עסקים רבים ניצבים בפני השאלה האם נכון מבחינה כלכלית להעביר משימות שונות בעסק לאאוטסורסינג (מיקור חוץ), או להמשיך לבצע אותן באופן עצמאי. אליעד כהן מסביר את ההיגיון מאחורי ההתלבטות הזאת, באמצעות דוגמה מפורטת של עורך דין שלוקח 500 שקלים לשעת עבודה. אם עורך הדין מנקה את המשרד שלו בעצמו, הוא למעשה מבזבז שעה שאותה הוא יכול לנצל לפגישה עם לקוח ולהרוויח סכום גבוה יותר. לכאורה, אם ניתן להעסיק עובד ניקיון ב - 100 שקלים לשעה, אז ברור שמשתלם יותר לעורך הדין לקחת לקוח נוסף באותה שעה ולהרוויח בפועל 400 שקלים יותר (הכנסה של 500 שקלים, מינוס 100 שקלים ששולמו לעובד).

ההיגיון הכלכלי כאן ברור - פעולות שאפשר לבצע בפחות כסף ממה שבעל העסק מרוויח לשעה, עדיף להעביר לאדם אחר, ועל ידי כך להרוויח את ההפרש הכספי. אותו עיקרון תקף גם לגבי משימות נוספות כמו שיחות טלפון, מענה ללקוחות או כתיבת הצעות מחיר.

מתי בכל זאת כדאי לבצע משימות בעצמך ולא להעביר לאאוטסורסינג?

למרות ההיגיון הכלכלי הפשוט, אליעד כהן מדגיש שהמציאות העסקית מורכבת יותר, ומביא מספר דוגמאות בהן הגיוני דווקא שבעל העסק יבצע את המשימות בעצמו:
  • ייתכן שבעל העסק אינו רוצה או אינו יכול לנצל את השעה הפנויה להכנסה נוספת. למשל, אם הוא מוגבל לכמות פגישות מסוימת ביום (נניח שתי פגישות בלבד), אז גם אם הוא יפנה את זמנו באמצעות מיקור חוץ, הוא לא באמת ירוויח יותר כסף, כי אין לו לקוח נוסף באותה שעה.
  • לעיתים הפעולות כמו ניקיון המשרד או מענה לשיחות טלפון מתרחשות בזמן "מת", כלומר, לא על חשבון הכנסה פוטנציאלית. אם בעל העסק מנקה את המשרד בשעות הערב או בזמן שאין לו פגישות, אין כאן שום הפסד כספי ולכן משתלם לו לבצע את העבודה בעצמו.
  • ישנן משימות שבעל העסק מעדיף לבצע בעצמו מסיבות של איכות ושליטה. לדוגמה, הוא מאמין שרק הוא יודע לנקות את המשרד בדיוק כפי שהוא רוצה, או שרק הוא יודע לתת שירות לקוחות ברמה שהוא מצפה לה. במקרה כזה, העלות הנמוכה של קבלן חיצוני לא מצדיקה את הירידה האפשרית באיכות השירות או בתוצאות.
איך משפיעים שיקולי איכות על ההחלטה להשתמש באאוטסורסינג?

אליעד מפרט את סוגיית האיכות ומסביר שאפילו אם מישהו אחר יכול לבצע משימה במחיר נמוך יותר, לא תמיד מדובר באותה איכות:
  • כאשר מדובר בשיחות מכירה או שירות לקוחות, בעל העסק עשוי להרגיש שהעברת המשימה למישהו אחר תפגע באיכות ובקשר עם הלקוחות. לפעמים בעל העסק יעדיף לשמור על איכות השירות גם אם המשמעות היא לעבוד יותר בעצמו.
  • ייתכן שהעסקת עובד חיצוני תחייב הסכם לטווח ארוך או תשלום גבוה מדי, דבר שיהפוך את העסקה ללא משתלמת בטווח הארוך, אפילו אם נקודתית זה נראה כלכלי.
  • אם בעל העסק לא ינצל בפועל את הזמן שהתפנה לו להכנסה נוספת, הרי שהחיסכון בעלויות לא יהיה משמעותי ולא יצדיק את השינוי.
מתי עדיף להשאיר משימות זולות אצל בעל העסק?

אליעד מדגים בצורה ברורה מדוע לפעמים משימות "זולות" דווקא משתלם לעשות לבד:
  • אם בעל העסק אינו יכול להמיר את הזמן שהתפנה לו להכנסה נוספת בפועל, אין תועלת כלכלית בהעברת המשימה למיקור חוץ. לדוגמה, אם ניקיון המשרד מתבצע לאחר שעות העבודה, ממילא לא יתקיימו פגישות נוספות, ולכן בעל העסק חוסך כסף כשהוא מנקה בעצמו במקום לשלם לאחרים.
  • אם המשימה שמועברת למיקור חוץ כרוכה בירידה משמעותית באיכות, עלול להיווצר נזק כלכלי או תדמיתי בטווח הארוך, ולכן משתלם יותר לשמור על המשימה בתוך העסק.
לסיכום, איך לקבל החלטה אם להשתמש באאוטסורסינג או לבצע משימות לבד?

אליעד מסכם את השיקולים בשתי שאלות מרכזיות:
  • האם הזמן שמתפנה לבעל העסק בעקבות העברת המשימה אכן מנוצל בפועל להכנסה נוספת?
  • האם ניתן לשמור על רמת האיכות הרצויה במשימות שמועברות לאדם חיצוני?
רק אם התשובה לשתי השאלות האלה היא חיובית, משתלם כלכלית להעביר את המשימות למיקור חוץ. אחרת, ייתכן שבעל העסק יעדיף לעשות אותן בעצמו, גם מבחינה כלכלית וגם מבחינת איכות ושליטה בתוצאות.
מה ההיגיון בהתלבטות בין לבצע משימות בעסק באופן עצמאי לבין לשכור מישהו אחר?

ההתלבטות מתחילה במצב שבו בעל עסק, לדוגמה עורך דין שגובה 500 שקלים לשעה, שוקל אם הגיוני שהוא יבצע משימות כמו ניקיון המשרד, שיחות טלפון או פעולות אחרות שניתן לשלם עליהן פחות מ - 500 שקלים לשעה. לכאורה, אם ניתן להעסיק עובד ניקיון ב - 100 שקלים לשעה, עדיף שבעל העסק ייתן למישהו אחר לבצע את העבודה הזולה, ובזמן הזה יקבל לקוחות נוספים בסכום גבוה יותר.

למה לפעמים עדיף להעביר משימות לאחרים ו"להרוויח" את פער המחיר?

הרעיון הוא שאם בעל העסק מוותר על משימה כמו ניקיון המשרד, והוא יכול לנצל את השעה שהתפנתה לו לפגישה עם לקוח המשלם 500 שקלים לשעה, הרי שבפועל נוצר מצב שבו הוא מרוויח 400 שקלים יותר (500 שקלים שהוא מקבל מהלקוח, פחות 100 השקלים ששילם למנקה).
  • במצב כזה, הגיוני להעסיק עובד חיצוני לביצוע עבודות זולות, ולהקצות את זמנו של בעל העסק לעבודות רווחיות יותר.
  • ההנחה כאן היא שבעל העסק יכול אכן להמיר את הזמן שהתפנה להכנסה נוספת, לדוגמה פגישה נוספת עם לקוח.
  • בנוסף, אפשר להרחיב זאת למשימות נוספות כמו שיחות טלפון או כתיבת הצעות מחיר, אם יש אנשי מכירות או מוקדי שירות שיכולים לבצע זאת באותה רמה.
מדוע לפעמים דווקא כדאי לבעל העסק לבצע משימות בעצמו?

למרות הרעיון הפשוט של חיסכון בזמן, בחיים האמיתיים המצב מורכב יותר. ישנם מקרים שבהם בעל העסק לא מנצל את השעה הפנויה כדי להרוויח יותר.
  • ייתכן שבעל העסק אינו מעוניין או אינו יכול להיפגש עם יותר מלקוחות מסוימים ביום. לדוגמה, הוא מעדיף לא לקבל יותר משתי פגישות ביום, ולכן גם אם מישהו אחר ינקה את המשרד, אין לו פגישה נוספת באותו זמן.
  • לפעמים ניקיון המשרד או מענה לטלפונים מתבצעים בזמן "מת" שבו אין לקוחות, ולכן אין הפסד של הכנסה גבוהה יותר.
  • יש מצבים שבהם בעל העסק מעדיף לבצע את המשימה בעצמו מטעמי איכות או שליטה. לדוגמה, הוא רוצה לנקות בצורה מסוימת או לדבר עם הלקוח באופן אישי, מתוך מחשבה שאחרים לא יבצעו זאת באותה רמה.
  • אם מדובר במשימות שאמנם זולות יותר אך מבוצעות בסוף היום או בין הפגישות, הן לא באמת באות על חשבון רווח פוטנציאלי של 500 שקלים לשעה.
איך נכנס עניין האיכות והנוחות הכלכלית לתמונה?

יש מקרים שבהם בעל העסק לא מרוצה מהאיכות שיקבל כשמעבירים את המשימה לאדם חיצוני. לדוגמה:
  • כשמדובר בשירותי מכירה או שירות לקוחות, עלולה להיות ירידה באיכות המענה או בקשר הישיר עם הלקוח. לפעמים בעל העסק מרגיש שהוא מפסיד בכך שלא הוא שמנהל את השיחה או מכין את הצעת המחיר ברמה הנדרשת.
  • ייתכן שעובד חיצוני דווקא יספק איכות טובה, אך ידרוש הסכם ארוך טווח או שכר גבוה מדי, כך שבחישוב חודשי או שנתי זה לא יהיה משתלם.
  • אם המשימה שמתבצעת בידיים חיצוניות באמת חוסכת זמן שבעל העסק ינצל מיד להכנסה, זה הגיוני. אבל אם חיסכון הזמן לא מנוצל, אין תועלת כלכלית אמיתית בהעברת המשימה.
  • לעיתים שכר שעתי זול אינו מבטיח שמישהו אחר יעשה את העבודה באותה רמת איכות, ובעל העסק לא תמיד יכול להתפשר על הנקודה הזאת.
מהו סיכום השיקולים העיקריים בהחלטה אם לבצע משימות בעסק או להעביר אותן לאאוטסורסינג?

יש שני שיקולים עיקריים:
  • האם הזמן הפנוי שבעל העסק ירוויח כתוצאה מהעברת המשימות באמת מנוצל להכנסה נוספת?
  • האם ניתן להבטיח שהמשימה המתבצעת על ידי מישהו חיצוני תהיה באותה רמת איכות שבעל העסק דורש?
אם התשובה לשאלות האלו חיובית, יש תועלת כלכלית ממשית בהעסקת אדם חיצוני. אם לא, ייתכן שבעל העסק יעדיף לבצע את המשימות בעצמו.
קבלנות משנה, מתי לגייס עובד? כדאיות גיוס עובדים, כדאיות שימוש במיקור חוץ, כדאיות שימוש ב outsourcing, האם להשתמש ב outsourcing? האם כדאי לגייס עובדים? האם לשכור חברה חיצונית? האם להיעזר בחברה חיצונית? האם לגייס מנהל? האם לגייס מנכל? האם לגייס סמנכל? האם לגייס פועלים? האם להעסיק עובדים? האם להעסיק מנהל? גיוס עובדים, האם לעשות את המשימה לבד? האם להיעזר באחרים? שיקולים כלכליים, איך מנהלים עסק? איך לנהל עסק? איך לנהל עובדים? משאבי אנוש ומיקור חוץ, השמת עובדים, חברת נקיון, עשה זאת בעצמך, שירותי מיקור חוץ, שירותי אאוטסורסינג, שירותי outsourcing
do it yourself בשביל מה לשאול שאלות זמן פנוי ניהול לקבל החלטות איך לנהל עובד להמשיך סיבות חשבון לעבוד שכר outsourcing אאוטסורסינג איך לגייס עובד איך לגייס עובדים איך להגדיל רווחיות איך להגדיל רווחים איך לנהל איך לנהל את המשימות איך לנהל את העובדים איך לנהל משימות איך לנהל עובד איך לנהל עובדים איך לנהל עסק איך לנהל עסקים איש מכירות אנשי מכירות ארגון גיוס עובדים האם לגייס איש מכירות האם לגייס עובד האם לגייס עובדים האם להשתמש באאוטסורסינג האם להשתמש במיקור חוץ האם להשתמש בקבלן משנה האם לנהל עובדים הגדלת רווחיות הגדלת רווחים יועץ יעוץ יעוץ ארגוני יעוץ למשאבי אנוש יעוץ תפעולי לגייס לגייס איש מכירות לגייס עובד לגייס עובדים להגדיל רווחיות להגדיל רווחים להשתמש להשתמש באאוטסורסינג להשתמש במיקור חוץ להשתמש בקבלן משנה למה לגייס איש מכירות למה לגייס עובדים לנהל לנהל את המשימות לנהל את העובד לנהל את העובדים לנהל משימות לנהל עובד לנהל עובדים לנהל עסק לנהל עסקים מיקור חוץ מכירות מנהל מנהל מכירות מנהלי מכירות משאבי אנוש משימה משימות משימות בעסק מתי לגייס עובד מתי לגייס עובדים מתי לנהל את העובד ניהול ניהול משימות ניהול משימות בעסק ניהול עובד ניהול עובדים ניהול עסק ניהול עסקים עובד עובדים עסק עסקים קבלן משנה רווחיות
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? איך לתת משימות לעובד? איך להגדיר את התפקיד של העובד? הגדרת התפקיד של העובד, מדדים לבדיקת ביצועי עובדים, מה להגיד לעובד לעשות? איך לפקח על העובד? לסמוך על העובדים, איך לנהל את העובדים?
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? איך לתת משימות לעובד? איך להגדיר את התפקיד של העובד? הגדרת התפקיד של העובד, מדדים לבדיקת ביצועי עובדים, מה להגיד לעובד לעשות? איך לפקח על העובד? לסמוך על העובדים, איך לנהל את העובדים?
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? איך לתת משימות לעובד? איך להגדיר את התפקיד של העובד? הגדרת התפקיד של העובד, מדדים לבדיקת ביצועי עובדים, מה להגיד לעובד לעשות? איך לפקח על העובד? לסמוך על העובדים, איך לנהל את העובדים? איך לנהל עובדים בצורה אפקטיבית? ניהול עובדים הוא אחד האתגרים המרכזיים בעסקים ובארגונים. השאלות שמעסיקות הרבה מנהלים הן: מה עלי להגיד לעובד שלי לעשות? איך אני יכול לדעת אם הוא עושה את עבודתו כראוי? איך לפקח על העבודה שלו? איך למדוד את הצלחתו בתפקיד? כדי לנהל עובדים בצורה טובה, חשוב להתחיל בהבנת הצורך בתפקיד ובמהות המשימות שצריכות להתבצע. מהי מטרת הגיוס? השלב הראשון בניהול עובד הוא להבין בצורה ברורה מדוע המנהל מגייס אותו לתפקיד. אם המנהל לא יודע למה הוא גייס את העובד, הוא ... העובדים ולנהל אותם ביעילות. אם תהליך הגיוס מתבצע נכון, המנהל יוכל להיות בטוח שהעובד מבצע את תפקידו כראוי. סיכום ניהול עובדים טוב מתחיל בהבנה מלאה של מטרת הגיוס ושל המשימות שעל העובד לבצע. אם המנהל לא מבין את המשימות, הוא לא יוכל לקבוע איך למדוד את הצלחתן. בסופו של דבר, ניהול עובדים אפקטיבי דורש את הבנת התחום, מדדי הצלחה ברורים ותהליך גיוס נכון. ככל שהמנהל מבין יותר את תחום העבודה, כך יהיה לו קל יותר לפקח ולהגיב בצורה נכונה להצלחות ולכישלונות. ניהול עובדים גיוס עובדים כיצד להגדיר מטרות בעסק איך למדוד ביצועי עובדים הימנעות מטעויות ניהול ניהול עובדים: כיצד לנהל נכון ולהימנע מטעויות? כאשר אדם מגייס עובד לתפקיד מסוים, עולה השאלה: כיצד עליו לנהל אותו בצורה הטובה ... ממצב שבו אתה חסר אונים מול חוסר הבנה בתחום שהוא אמור לנהל. אם תהליך הגיוס מתבצע כראוי, קל יותר לנהל את העובד, להבין אותו ולבנות איתו מערכת יחסים שמבוססת על אמון וניהול אפקטיבי. סיכום לפני שמגייסים עובד - יש להבין מה ... בתחום - גייס אנשים בצורה חכמה. עליך להיות מסוגל למדוד תוצאות כדי לדעת אם העובד מבצע את תפקידו כראוי. ניהול עובדים גיוס עובדים כיצד להגדיר מטרות בעסק איך למדוד ביצועי עובדים הימנעות מטעויות ניהול תפקיד העובד בארגון, גיוס עובדים, אימון ... האם לסמוך על העובד? כמה לסמוך על העובד? שיטות ניהול, גישות ניהוליות, עובד כשכפול שלך, איך לנהל מנהלים? טעויות בניהול עובדים, למה אי אפשר לנהל עובד אם אתה לא יודע לנהל את עצמך? מה העובד צריך לעשות בתפקיד? את מה שהיית עושה אתה במקומו. למה ...
המנהל בארגון, התייעלות ניהולית, לנהל או לעבוד, תפקידו של המנהל בארגון, מה התפקיד של המנהל? האם לעשות את העבודה של העובד או לנהל את העובד? מתי לנהל את העובד ומתי לעשות את העבודה של העובד? ניהול עובדים לא יעיל, יעילות בניהול עובדים
המנהל בארגון, התייעלות ניהולית, לנהל או לעבוד, תפקידו של המנהל בארגון, מה התפקיד של המנהל? האם לעשות את העבודה של העובד או לנהל את העובד? מתי לנהל את העובד ומתי לעשות את העבודה של העובד? ניהול עובדים לא יעיל, יעילות בניהול עובדים
... ניהולית, לנהל או לעבוד, תפקידו של המנהל בארגון, מה התפקיד של המנהל? האם לעשות את העבודה של העובד או לנהל את העובד? מתי לנהל את העובד ומתי לעשות את העבודה של העובד? ניהול עובדים לא יעיל, יעילות בניהול עובדים מהו תפקידו של המנהל בארגון? תפקידו של המנהל בארגון הוא לנהל את העובדים ולוודא שהם מבצעים את עבודתם בצורה היעילה ביותר. המנהל לא אמור לבצע את העבודה בעצמו, אלא להנחות ולנהל את העובד. הבעיה מתחילה כאשר לעיתים ניהול העובד מצריך זמן ומאמץ רבים יותר מאשר לבצע את המשימה בעצמו. האם המנהל אמור לעשות את העבודה של העובד? העקרון המרכזי הוא שהמנהל לא צריך לעשות את העבודה של העובד, אלא לנהל את העובד ולוודא שהוא מבצע את המשימות שלו. המנהל שונה מהעובד בכך שהוא אחראי על תיאום משימות, הנחות והכוונה. אם המנהל מבצע את העבודה בעצמו, הוא לא יכול לנהל את העובדים ביעילות. המנהל נדרש להשקיע את זמנו בניהול, ולא בביצוע המשימות של העובדים. כיצד על המנהל לפעול כאשר עליו להסביר ... הדרכה רק בגלל חוסר יעילות רגעי. מהו הפתרון כאשר המנהל לא מצליח להסתדר עם הניהול? לעיתים המנהל לא מצליח לנהל את העובד בצורה היעילה ביותר, והמשימות לא מתבצעות כראוי. במקרה כזה, המנהל עשוי לבחור לבצע את העבודה בעצמו כדי להבטיח שהמטלה ... ממשיך לפעול כך, הוא לא יוכל להרחיב את יכולותיו או יכולת הניהול שלו בטווח הארוך. סיכום לסיכום, המנהל אמור לנהל את העובדים ולא לבצע את עבודתם, אך ישנם מצבים בהם עדיף למנהל לבצע את העבודה בעצמו. כל מקרה דורש שיקול דעת, ובסופו של דבר המנהל צריך לחשוב לטווח ארוך ולהשקיע בהדרכת העובד רק כאשר הדבר ישתלם בעתיד. ניהול עובדים תפקידו של המנהל הדרכה לעובד יעילות בניהול ניהול עובדים לא יעיל מהו תפקידו של המנהל בארגון? תפקידו של המנהל בארגון הוא לנהל את העובדים ולוודא שהם מבצעים את עבודתם בצורה היעילה ביותר. המנהל לא אמור לבצע את העבודה בעצמו, אלא להנחות ולנהל את העובד. הבעיה מתחילה כאשר לעיתים ניהול העובד מצריך זמן ומאמץ רבים יותר מאשר לבצע את המשימה בעצמו. האם המנהל אמור לעשות את העבודה של העובד? העקרון המרכזי הוא שהמנהל לא צריך לעשות את העבודה של העובד, אלא לנהל את העובד ולוודא שהוא מבצע את המשימות שלו. המנהל שונה מהעובד בכך שהוא אחראי על תיאום משימות, הנחות והכוונה. אם המנהל מבצע את העבודה בעצמו, הוא לא יכול לנהל את העובדים ביעילות. המנהל נדרש להשקיע את זמנו בניהול, ולא בביצוע המשימות של העובדים. כיצד על המנהל לפעול כאשר עליו להסביר ... הדרכה רק בגלל חוסר יעילות רגעי. מהו הפתרון כאשר המנהל לא מצליח להסתדר עם הניהול? לעיתים המנהל לא מצליח לנהל את העובד בצורה היעילה ביותר, והמשימות לא מתבצעות כראוי. במקרה כזה, המנהל עשוי לבחור לבצע את העבודה בעצמו כדי להבטיח שהמטלה ... ממשיך לפעול כך, הוא לא יוכל להרחיב את יכולותיו או יכולת הניהול שלו בטווח הארוך. סיכום לסיכום, המנהל אמור לנהל את העובדים ולא לבצע את עבודתם, אך ישנם מצבים בהם עדיף למנהל לבצע את העבודה בעצמו. כל מקרה דורש שיקול דעת, ובסופו של דבר המנהל צריך לחשוב לטווח ארוך ולהשקיע בהדרכת העובד רק כאשר הדבר ישתלם בעתיד. ניהול עובדים תפקידו של המנהל הדרכה לעובד יעילות בניהול ניהול עובדים לא יעיל האם ללמד את העובד לעשות את העבודה? להסביר לעובד, הדרכה לעובד
יחסי מנהל עובד, יחסי עובד מנהל, שביעות רצון העובדים מהמנהל, מנהל טוב או מנהל רע, מנהל שהעובדים אוהבים אותו, מנהל שהעובדים לא אוהבים אותו, מנהל נערץ, מנהל כושל, מנהל גרוע, דירוג מנהלים, ציון מנהלים, ניהול מנהלים, איכות ניהולית, ללמוד לנהל, יעוץ למנהלים, מנטורינג למנהלים, ללמוד לנהל עובדים, לגרום לעובדים לאהוב אותך, מוטיבציה לעובדים, ניהול רעיל, מנהל רעיל, מנטור למנהלים
... מנהל כושל, מנהל גרוע, דירוג מנהלים, ציון מנהלים, ניהול מנהלים, איכות ניהולית, ללמוד לנהל, יעוץ למנהלים, מנטורינג למנהלים, ללמוד לנהל עובדים, לגרום לעובדים לאהוב אותך, מוטיבציה לעובדים, ניהול רעיל, מנהל רעיל, מנטור למנהלים וכאן נדבר על מערכת היחסים שבין המנהל ... הביצועים של המנהל, ביחס לטובת הארגון ולטובת העסק, אז עלינו לשאול את עצמנו, האם לדעתנו יש דרך טובה יותר לנהל את העובדים, כדי שבסך הכל הם יעבדו יותר טוב. ועל בסיס זה, צריך למדוד את המנהל. כי בסוף יש סוג של ... לעובדים לאהוב את המנהל על ידי זה שהוא נותן להם כמה שפחות תחושת עבודה וכולי, לבין כמה שהמנהל צריך לנהל את העובדים שלו, במובן הקשוח של לתת להם משימות, הגדרת יעדים לביצוע, לוחות זמנים וכולי. ולסיכום: המנהל לא אמור להימדד לפי ... חושבים עליו, אלא המנהל כן אמור להימדד לפי האם יש אלטרנטיבה יותר טובה, ביחס לנסיבות, איך הוא כמנהל יכול לנהל את העובדים בצורה שונה, כדי שהעובדים יספקו תוצאות טובות יותר. ויכול להיות המנהל הוא מנהל כושל ומנהל גרוע, דווקא בכך שהעובדים ... ניהול חדש, של לכבד את העובדים ולהתייחס לעובדים בכבוד וכולי. ואני לחלוטין לא רוצה להיכנס לשאלה, איך הכי נכון לנהל עובדים וכמה ומתי ואיך להתייחס בכבוד או לא בכבוד אל העובדים. אבל כן צריך לומר בצורה פשוטה, שאם ברצונך ללמוד איך לנהל עובדים ואם ברצונך ללמוד איך לנהל עסקים, עליך לא למדוד את המנהל שאתה לומד ממנו, בכמה הוא נראה לך מנהל ...
אחריות ניהולית, אחריות המנהל, מי אשם המנהל או העובד? האם לפטר את המנהל? האם לפטר את העובד? למה העובד לא עובד? בעיות של מנהלים עם עובדים, בעיות עם העובדים, האם המנהל אחראי? האם העובד אחראי? יעוץ למנהלים, תלונות על עובדים, יעוץ ארגוני
אחריות ניהולית, אחריות המנהל, מי אשם המנהל או העובד? האם לפטר את המנהל? האם לפטר את העובד? למה העובד לא עובד? בעיות של מנהלים עם עובדים, בעיות עם העובדים, האם המנהל אחראי? האם העובד אחראי? יעוץ למנהלים, תלונות על עובדים, יעוץ ארגוני
... שלא עובד טוב, יכול להיות מאוד שאתה אכן מנהל מעולה שעושה את תפקידו מצוין, ושאין מישהו בעולם שהיה מצליח לנהל את העובדים שלך טוב יותר ממך, ולכן הבעיה היא נטו בעובד. אך מצד שני, קיימת אפשרות אחרת, לפיה העובד לא עובד ... הכפופים לו, קיימת אפשרות שהוא צודק ושהוא עושה את עבודתו בצורה מושלמת - כלומר, שאין שום אדם בעולם שיכול לנהל את העובדים האלה טוב יותר ממנו. ולמרות זאת, העובדים עדיין לא מתפקדים כראוי. אך יש גם אפשרות אחרת - ייתכן שהניהול ... את תפקוד העובדים שלך, ייתכן שהפתרון הוא לשפר קודם כל את הגישה שלך כמנהל. לקריאה נוספת על אחריות המנהל, ניהול עובדים, התמודדות עם עובדים בעייתיים ותהליכי פיטורין, ניתן להיכנס לאתר האינטרנט EIP.co.il ולמצוא מידע נוסף בנושא. בהצלחה! בעיות עם עובדים, ...
ניהול עסקים, איך למצוא עניין במשימות עסקיות משעממות? איך לעשות בעסק משימות שנואות? איך לאהוב משימות אפורות? איך להצליח לעשות דברים שאתה לא אוהב לעשות? איך לנהל עסק? איך לנהל עובדים? אימון למנהלים, אימון לעסקים, מנטור למנהלים
ניהול עסקים, איך למצוא עניין במשימות עסקיות משעממות? איך לעשות בעסק משימות שנואות? איך לאהוב משימות אפורות? איך להצליח לעשות דברים שאתה לא אוהב לעשות? איך לנהל עסק? איך לנהל עובדים? אימון למנהלים, אימון לעסקים, מנטור למנהלים
... בעסק משימות שנואות? איך לאהוב משימות אפורות? איך להצליח לעשות דברים שאתה לא אוהב לעשות? איך לנהל עסק? איך לנהל עובדים? אימון למנהלים, אימון לעסקים, מנטור למנהלים איך למצוא עניין במשימות עסקיות משעממות? כאשר אדם מנהל עסק, הוא עשוי להיתקל ... חייב לבצע אותן על מנת להתקדם בעסק, אך הן לא מעוררות בו תשוקה. לדוגמה, ייתכן שהוא מבין שהוא צריך לנהל את העובדים טוב יותר, אך הוא נמנע מלעשות זאת משום שהוא לא בטוח אם הוא עושה זאת בצורה נכונה. למה אנשים ... לשפר את יכולתו, ולא היה מרגיש כך כלפי המשימה. כך גם בעסקים: אם אדם לא משקיע בלימוד ושיפור היכולת לנהל עובדים, למכור, לתמחר או לבצע כל משימה אחרת בעסק, הוא ירגיש שהוא מבצע אותה בצורה לא טובה. ברגע שהוא לא ... את ביצוע המשימות שאתה פחות אוהב, חשוב לעבור שלב של התנסות אקטיבית במיומנויות שקשורות למשימה. אם אתה לא אוהב לנהל עובדים, אתה יכול להתחיל לקרוא על תחום הניהול ולגלות כיצד אחרים מצליחים בניהול צוותים. בנוסף, ניתן לצפות בהדרכות וללמוד טכניקות ... הסיבה לכך היא שהוא אינו בטוח שהוא מבצע אותן נכון או שהן פשוט אינן מעניינות אותו. לדוגמה, אם עליו לנהל עובדים אך אינו מיומן בכך, הוא עלול להימנע מכך בטענה שהוא לא יודע כיצד לעשות זאת נכון. למה אנשים נמנעים ... ובשיפור יכולות הבישול שלו, ולכן התוצאה אינה מספקת. אותו הדבר קורה במשימות העסקיות - אם אדם לא מנסה להשתפר בניהול עובדים, שיווק או כל תחום אחר, הוא לא ייהנה מהמשימה, ירגיש שהוא מבצע אותה בצורה גרועה וינסה להתחמק ממנה. איך ...
עובדים ולקוחות, תפישת העובד כלקוח, למה העובדים שלך הם גם הלקוחות שלך? למכור את עצמך לעובדים שלך, תהליך מכירה מול עובדים, איך לנהל עובדים? איך להיות מנהל טוב? איך לדבר עם עובדים? איך למכור לעובדים שלך? אימון למנהלים, יעוץ ארגוני
עובדים ולקוחות, תפישת העובד כלקוח, למה העובדים שלך הם גם הלקוחות שלך? למכור את עצמך לעובדים שלך, תהליך מכירה מול עובדים, איך לנהל עובדים? איך להיות מנהל טוב? איך לדבר עם עובדים? איך למכור לעובדים שלך? אימון למנהלים, יעוץ ארגוני
... העובד כלקוח, למה העובדים שלך הם גם הלקוחות שלך? למכור את עצמך לעובדים שלך, תהליך מכירה מול עובדים, איך לנהל עובדים? איך להיות מנהל טוב? איך לדבר עם עובדים? איך למכור לעובדים שלך? אימון למנהלים, יעוץ ארגוני למה כדאי להתייחס ... כמו אל לקוחות. רוב המנהלים חושבים שהעובדים שלהם הם אנשים שתפקידם פשוט למלא הוראות, אך הגישה הנכונה והיעילה יותר לניהול עובדים היא לראות בהם לקוחות שאתם כמנהלים אמורים למכור להם את המשימות, את הרעיונות ואת החשיבות של השקעת המאמצים בעבודה. ... אותה ללא מוטיבציה או חשק, ולכן לא ישיג את התוצאות המצופות ממנו. איך למכור לעובדים שלך משימות ורעיונות? כדי לנהל עובדים בצורה מוצלחת ולהביא לתוצאות טובות, אליעד כהן מסביר שצריך להתייחס לעובדים כמו אל לקוחות וליישם את השלבים הבאים בתהליך ... לאורך זמן. מהי השורה התחתונה? השורה התחתונה שאליעד כהן מדגיש היא שגישה של לראות בעובדים לקוחות היא חיונית להצלחה בניהול עובדים. ככל שתדעו טוב יותר כיצד לדבר עם לקוחות, כיצד לשכנע אותם ולהסביר להם את היתרונות במוצר שלכם, כך תצליחו ... בדיוק כמו שהייתם מתייחסים ללקוחות שאתם רוצים לשמר לטווח ארוך, ותראו שיפור משמעותי בביצועי העובדים ובהצלחת הארגון שלכם. איך לנהל עובדים איך לשכנע עובדים ניהול משימות בצורה חכמה איך לעבוד נכון עם לקוחות שיטות ניהול אפקטיביות ניהול עובדים - גישה מכירתית כאשר מדובר בניהול עובדים, יש נקודת מבט מעניינת שיכולה לשנות את הדרך שבה אתם מתייחסים אליהם - העובדים שלכם הם למעשה הלקוחות שלכם. ... אותם ומספקים להם חוויה חיובית. כך גם העובדים יישארו נאמנים למקום עבודה שבו הם מרגישים מוערכים. השורה התחתונה כדי לנהל עובדים בצורה מוצלחת, יש לראות בהם לקוחות שצריך למכור להם את הרעיון שכדאי להם להשקיע, לעבוד ולהתאמץ. ככל שתבינו טוב יותר כיצד לדבר עם לקוחות ולשכנע אותם, כך תצליחו יותר לנהל את העובדים שלכם בצורה יעילה וליצור סביבת עבודה בריאה ומועילה. איך לנהל עובדים איך לשכנע עובדים ניהול משימות בצורה חכמה איך לעבוד נכון עם לקוחות שיטות ניהול אפקטיביות
אימון למנהלים, סוד ניהול העובדים, איך לנהל אנשים? איך לנהל עובדים? איך לנהל בני אדם? עובדים הם בני אדם, עובד כרובוט אנושי, איך ללמוד לנהל? איך להיות מנהל? איפה ללמוד ניהול? סודות הניהול, איך להצליח בניהול? איך להצליח לנהל?
אימון למנהלים, סוד ניהול העובדים, איך לנהל אנשים? איך לנהל עובדים? איך לנהל בני אדם? עובדים הם בני אדם, עובד כרובוט אנושי, איך ללמוד לנהל? איך להיות מנהל? איפה ללמוד ניהול? סודות הניהול, איך להצליח בניהול? איך להצליח לנהל?
אימון למנהלים, סוד ניהול העובדים, איך לנהל אנשים? איך לנהל עובדים? איך לנהל בני אדם? עובדים הם בני אדם, עובד כרובוט אנושי, איך ללמוד לנהל? איך להיות מנהל? איפה ללמוד ניהול? סודות הניהול, איך להצליח בניהול? איך להצליח לנהל? מה הדבר הכי חשוב בניהול עובדים? הדבר הכי חשוב בניהול עובדים הוא להבין שעובדים הם בני אדם, וכדי להצליח בניהול, צריך להבין את המוח האנושי. עובדים הם למעשה סוג של ... להרגיש טוב ולהימנע מהרגשה רעה. ניהול מוצלח של עובדים הוא בעצם ניהול מוצלח של בני אדם, ולכן מי שרוצה לנהל עובדים צריך ללמוד לעומק כיצד עובד המוח האנושי באופן כללי. האם עובדים הם באמת רובוטים אנושיים? כן, לפי ההסבר של ... לתקשר איתם בצורה אפקטיבית. למה לא כדאי לחפש שיטות ניהול מיוחדות לעובדים? אליעד מדגיש שלא צריך לחפש שיטות מיוחדות לניהול עובדים, אלא פשוט להבין שמדובר בבני אדם רגילים, וללמוד באופן כללי כיצד עובד המוח האנושי. ניסיון למצוא שיטות ספציפיות לתמרץ ... חושבים, איך נוצרת מוטיבציה, איך נוצר פחד, ואיך אנשים מקבלים החלטות באופן כללי. איך יכול להיות שמנהל לא יודע לנהל עובדים? לא ייתכן מצב שבו מנהל לא מבין בני אדם ובכל זאת מצליח בניהול עובדים. מי שלא טוב במערכות יחסים בין - אישיות, לדוגמה, ביחסים עם בני הזוג, עם הילדים או עם לקוחות, יתקשה מאוד לנהל עובדים בצורה מוצלחת. תקשורת בין - אישית לקויה היא הבסיס לכישלון בניהול עובדים, מכיוון שניהול עובדים תלוי לחלוטין ביכולת של המנהל להבין ולתקשר עם בני אדם אחרים. איך בדיוק לומדים לנהל עובדים טוב יותר? לפי אליעד, הדרך היעילה ביותר ללמוד לנהל אנשים אחרים היא ללמוד איך המוח של בני האדם פועל. ... אליעד מציין שגם אתה כמנהל הוא סוג של עובד, שעובד בארגון גדול יותר הנקרא המציאות. בדיוק כמו שאתה מנסה לנהל את העובדים שלך, גם המציאות מנהלת אותך, מפעילה אותך, משפיעה על הרצונות וההחלטות שלך. ברגע שאתה מבין את ההקבלה הזו, אתה ... אחרים, כי אתה יודע בדיוק מה מפעיל גם אותם - בדיוק מה שמפעיל אותך. איך אפשר ללמוד עוד על ניהול עובדים ובני אדם? אליעד מזכיר שקיימים מקורות נוספים להבנת המוח האנושי, ובמיוחד מציין את האתר EIP.co.il כאתר שבו נמצא כמעט כל המידע שאפשר להעלות על הדעת על איך עובד המוח של בני אדם, ניהול עובדים, מערכות יחסים, שפת גוף, אומנות הניהול ושיטות ניהול אפקטיביות. איך לנהל עובדים? איך לנהל בני אדם? שיטות ניהול עובדים איך עובד המוח האנושי? מה גורם לאנשים לפעול? איך נוצרת מוטיבציה? איך לשפר תקשורת בין - אישית?
מנהל בארגון, שיפור העובדים, ניהול מנהלים, דוגמה אישית של מנהל מול העובדים, דוגמה אישית בארגון, לתת דוגמה אישית לעובדים, איך לגרום למנהלים לנהל יותר טוב? יעוץ למנהלים, איך להיות מנהל יותר טוב? אופי של מנהל, תפקידו של המנהל בארגון
מנהל בארגון, שיפור העובדים, ניהול מנהלים, דוגמה אישית של מנהל מול העובדים, דוגמה אישית בארגון, לתת דוגמה אישית לעובדים, איך לגרום למנהלים לנהל יותר טוב? יעוץ למנהלים, איך להיות מנהל יותר טוב? אופי של מנהל, תפקידו של המנהל בארגון
... באתרים רלוונטיים. ההשפעה של ניהול עצמי על שאר המנהלים והעובדים היכולת שלך לנהל את עצמך משפיעה על היכולת שלך לנהל את העובדים. כשאתה מבצע את המשימות שלך בצורה מסודרת ועם מיקוד, אתה מעביר את אותן מיומנויות לעובדים שלך. ככל שתהיה יותר ... עובדיו בצורה יותר אפקטיבית, מה שיביא לשיפור כלל הארגון. ניהול עצמי אפקטיבי שיפור ביצועים ניהוליים דוגמה אישית בארגון איך לנהל עובדים ניהול מנהלים ניהול עובדים - איך לשפר את הארגון שלך דרך ניהול עצמי? אחד הדברים החשובים ביותר בניהול עובדים הוא ההבנה שברוב המקרים העובדים שלך יהיו פחות חכמים ממך. אין זה מחייב כמובן, וייתכן שיהיו לך עובדים חכמים ... בצורה טובה יותר. ניהול נכון מתחיל מבפנים - מהיכולת שלך להנהיג את עצמך. דוגמה אישית בארגון ניהול מנהלים איך לנהל עובדים שיפור ביצועים ניהוליים ניהול עצמי אפקטיבי
טעויות של מנהלים בארגון, עקיפת סמכויות בארגון, ניהול ישיר, ניהול בצורה נכונה, עקיפת סמכויות של מנהלים בדרגי ביניים, סמכויות של מנהלים בארגון, מנהל בדרג ביניים, למה לא לעקוף את המנהלים שתחתיך? ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים?
טעויות של מנהלים בארגון, עקיפת סמכויות בארגון, ניהול ישיר, ניהול בצורה נכונה, עקיפת סמכויות של מנהלים בדרגי ביניים, סמכויות של מנהלים בארגון, מנהל בדרג ביניים, למה לא לעקוף את המנהלים שתחתיך? ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים?
... גם אם זה דורש יותר עבודה. כך הארגון יתפקד בצורה מסודרת ויעילה יותר. למידע נוסף בנושא ניהול נכון, איך לנהל עובדים, ניהול צוות וייעוץ למנהלים, ניתן להיכנס לאתר האינטרנט EIP.co.il ולהעמיק בנושא. בהצלחה! שימוש לרעה בכוח הניהולי, אחריות ארגונית, הסרת ... המנהל של העובד? עובד מול כמה מנהלים, עקיפת סמכויות בתוך הארגון, לא לעקוף את המנהל שעובד תחתיך, למה לא לנהל את העובדים בצורה ישירה? הסרת אחריות של מנהלים בארגון, יעוץ ארגוני, ניהול ארגונים, תפקידו של המנהל בארגון, מנהל ישיר, חלוקת תפקידים בארגון, לא לפנות לעובד באופן ישיר, לפנות לעובד דרך המנהל שלו, מי המנהל הישיר של העובד? מי אחראי לנהל את העובד? הקצאת משימות לעובד
ניהול מנהלים בכירים, איך לנהל מנהלי עבודה? איך לנהל ראשי צוותים? מהי אחריות מנהל העבודה על העובדים? האם המנהל מנהל טוב? האם לפטר את המנהל או את העובד? מי אחראי המנהל או העובד? ניהול ראשי צוותים, אחריות המנהל, אחריות ניהולית
ניהול מנהלים בכירים, איך לנהל מנהלי עבודה? איך לנהל ראשי צוותים? מהי אחריות מנהל העבודה על העובדים? האם המנהל מנהל טוב? האם לפטר את המנהל או את העובד? מי אחראי המנהל או העובד? ניהול ראשי צוותים, אחריות המנהל, אחריות ניהולית
... המנהל שתחתיך אחראי באופן מלא למה שקורה בצוות שלו. אל תתערב בהחלטות המנהל שמתחתיך, תן לו את הסמכות והאחריות לנהל את העובדים שלו. אם המנהל לא מצליח לספק תוצאות, הוא זה שנושא באחריות, ואולי אותו תחליף בעתיד. העובדים הם כלי העבודה ... אל תתערב בהחלטות הפנימיות שלו ואל תיכנס לניתוחים מיותרים. אם אתם רוצים ללמוד עוד על איך לנהל מנהלים, איך לנהל עובדים, האם לפטר עובדים, איך לגייס עובדים ועוד, חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il ותעמיקו בנושא. שיהיה בהצלחה! האם לפטר ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניהול עסקי, האם להשתמש במיקור חוץ? האם להשתמש באאוטסורסינג? outsourcing, האם לגייס עובדים? האם לגייס איש מכירות? האם להשתמש בקבלן משנה? הגדלת רווחיות, האם לנהל עובדים? ניהול משימות בעסק, יעוץ למשאבי אנוש, יעוץ ארגוני, יעוץ תפעולי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך לנהל את העובדים?, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לנהל את העובדים?, איך להתמודד עם גירושין? איך לשפר את הזיכרון? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לקבל החלטות? איך לנהל את הזמן? איך לחנך ילדים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך לעשות יותר כסף? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפרש חלומות? איך להעריך את עצמך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות מאושר? אולי אנחנו במטריקס? האם לדומם יש תודעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם יש בחירה חופשית? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי קשב וריכוז, טיפול אישי מומלץ, אימון אישי להצלחה בנושא איך לנהל את העובדים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3984 שניות - עכשיו 01_09_2025 השעה 20:56:10 - wesi1