אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שאלת הסחה ✔שאלת הסחה, איך להציג חסרונות? איך למנוע התנגדות? איך לעשות הסחת הדעת? איך ליצור הסחת דעת? איך להעביר נושא? איך להתחמק? איך לעשות מניפולציה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
5:01שאלת הסחה, איך להציג חסרונות? איך למנוע התנגדות? איך לעשות הסחת הדעת? איך ליצור הסחת דעת? איך להעביר נושא? איך להתחמק? איך לעשות מניפולציה? איך למכור מוצר עם חסרונות?
איך להציג חסרונות בצורה שמקטינה התנגדות ומסיטה את תשומת הלב?

כאשר מציגים מוצר, שירות או רעיון שיש בו חיסרון, חשוב לדעת איך להציג את החיסרון בצורה שתקטין התנגדות ותסיט את תשומת הלב ליתרונות. ישנן טכניקות שונות שיכולות לעזור להסיח את הדעת מהחיסרון ולהעביר את הפוקוס ליתרונות.

איך להשתמש ביתרון כדי להסיט את תשומת הלב מהחיסרון?

דרך אחת להתמודד עם הצגת חיסרון היא לאחר שמציגים אותו, להציג יתרון ברור ומשמעותי. לדוגמה, אם מוצר מסוים כולל מגבלה מסוימת, ניתן לומר: "המוצר הזה מחזיק פחות זמן, אבל בזכות זה הוא זול יותר ונגיש יותר". הצגת יתרון מיד לאחר הצגת החיסרון מכוונת את המחשבה של הלקוח לכיוון החיובי וגורמת לו לשים פחות דגש על החיסרון.

איך להשתמש בשאלה כדי להסיח את הדעת מחיסרון?

שיטה נוספת היא לאחר הצגת החיסרון, לשאול מיד שאלה שמסיטה את תשומת הלב. לדוגמה, "המוצר הזה מגיע עם אחריות של שבועיים בלבד, אבל איך אתה מעדיף לקבל אותו - עם משלוח מהיר או באיסוף עצמי?" השאלה מכריחה את האדם לעסוק בהחלטה החדשה ולא להישאר ממוקד בחיסרון שהוצג.

איך לשלב שאלה עם תחושת יתרון?

אם מציגים לאדם חיסרון ולאחר מכן שואלים אותו שאלה, עלולה להיות התנגדות טבעית - "למה שאני אחשוב על משהו אחר אם כרגע גיליתי חיסרון משמעותי?". לכן, עדיף שהשאלה עצמה תגרום לאדם להרגיש טוב. לדוגמה: "המוצר הזה מגיע עם אחריות קצרה, אבל אתה לקוח חשוב אצלנו - איך אתה רוצה שנארוז לך את ההזמנה, בצורה רגילה או אריזה מיוחדת ללקוחות כמוך?" השאלה יוצרת תחושת ערך אצל הלקוח, והוא פחות שם לב לחיסרון שהוצג לפני רגע.

למה שאלה עם יתרון גורמת ללקוח לחשוב פחות על החיסרון?

כאשר שואלים אדם שאלה, הוא מרוכז בניסיון למצוא לה תשובה. זה מסיח את דעתו מהחיסרון שהוצג לפני כן. כדי להגביר את האפקט, השאלה עצמה צריכה לגרום לו לרצות לחשוב עליה. אם השאלה משדרת שהאדם מקבל משהו טוב, הוא ירצה להתמקד בה יותר מאשר בחיסרון.

איך לזהות מניפולציות ולמנוע הטעיה?

אם מישהו מציג לכם חיסרון ואז מיד מדגיש יתרון, או שואל שאלה שמסיטה את תשומת הלב, שימו לב לכך. ייתכן שהיתרון שמציגים לכם הוא רק הסחת דעת מהבעיה האמיתית. לכן, כשמציגים לכם מידע, עצרו ושאלו - האם מדובר בטכניקה שנועדה להסיח את דעתכם מהחיסרון האמיתי?
איך להציג חסרונות בצורה שמקטינה התנגדות ומסיטה את תשומת הלב?

כאשר מציגים מוצר, שירות או רעיון שיש בו חיסרון, חשוב לדעת איך להציג את החיסרון כך שהוא לא ירתיע את הלקוח או האדם שמולו אנו מדברים. ישנן מספר טכניקות שיכולות לעזור להסיח את הדעת מהחיסרון ולהעביר את הפוקוס ליתרונות.

איך להשתמש ביתרון כדי להסיט את תשומת הלב מהחיסרון?

דרך אחת להתמודד עם הצגת חיסרון היא מיד לאחר שמציגים אותו, להציג יתרון ברור ומשמעותי. המטרה היא לגרום לאדם שמולנו להתמקד ביתרון במקום בחיסרון. למשל, אם מוצר מסוים כולל מגבלה מסוימת, ניתן לומר: "המוצר הזה מחזיק פחות זמן, אבל בזכות זה הוא זול יותר ונגיש יותר". הצגת יתרון מיד לאחר חיסרון מכוונת את המחשבה של הלקוח לכיוון החיובי וגורמת לו לשים פחות דגש על החיסרון.

איך להשתמש בשאלה כדי להסיח את הדעת מחיסרון?

שיטה נוספת היא לאחר הצגת החיסרון, לשאול מיד שאלה שמסיטה את תשומת הלב. לדוגמה: "המוצר הזה מגיע עם אחריות של שבועיים בלבד, אבל איך אתה מעדיף לקבל אותו - עם משלוח מהיר או באיסוף עצמי?" השאלה מכריחה את האדם לעסוק בהחלטה החדשה ולא להישאר ממוקד בחיסרון שהוצג.

איך לשלב שאלה עם תחושת יתרון?

אם מציגים לאדם חיסרון ולאחר מכן שואלים אותו שאלה, עלולה להיות התנגדות טבעית - "למה שאני אחשוב על משהו אחר אם כרגע גיליתי חיסרון משמעותי?". לכן, עדיף שהשאלה עצמה תגרום לאדם להרגיש טוב. לדוגמה: "המוצר הזה מגיע עם אחריות קצרה, אבל אתה לקוח חשוב אצלנו - איך אתה רוצה שנארוז לך את ההזמנה, בצורה רגילה או אריזה מיוחדת ללקוחות כמוך?" כאן, השאלה עצמה יוצרת תחושת ערך אצל הלקוח, והוא פחות שם לב לחיסרון שהוצג לפני רגע.

למה שאלה עם יתרון גורמת ללקוח לחשוב פחות על החיסרון?

כאשר שואלים אדם שאלה, הוא מרוכז בניסיון למצוא לה תשובה. זה מסיח את דעתו מהחיסרון שהוצג לפני כן. אבל כדי להגביר את האפקט, השאלה עצמה צריכה לגרום לו לרצות לחשוב עליה. אם השאלה משדרת שהאדם מקבל משהו טוב, הוא ירצה להתמקד בה יותר מאשר בחיסרון.

איך לזהות מניפולציות ולמנוע הטעיה?

אם מישהו מציג לכם חיסרון ואז מיד מדגיש יתרון, או שואל שאלה שמסיטה את תשומת הלב, שימו לב לכך. ייתכן שהיתרון שמציגים לכם הוא רק הסחת דעת מהבעיה האמיתית. לכן, כשמציגים לכם מידע, נסו לעצור ולשאול - האם מדובר בטכניקה שנועדה להסיח את דעתי מהחיסרון האמיתי?
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד דרך איך אפשר להציג מוצר עם חסרונות. כשאני מדבר על מוצר עם חסרונות הכוונה כל רעיון באשר הוא שבעצם מציגים אותו ויש בו רמז לחיסרון כלשהו מבקשים ממישהו בקשה לדוגמה ויש לבקשה הזאת איזה חיסרון, אנחנו יודעים שזה הולך לעשות לו רע או יעשה לו גם רע, או נגיד מוכרים מוצר ללקוח ויש במוצר הזה חיסרון ומדברים על החיסרון וכו' והשאלה בעצם איך להציג לו את החיסרון. והתשובה היא שאחת הדרכים להציג חיסרון ללקוח היא על ידי זה שבעצם מציגים לו את החיסרון ומיד אחרי שמציגים לו את החיסרון מציגים לו איזה יתרון.

זאת אומרת שאם אנחנו יודעים שאנחנו הולכים להציג ללקוח איזה חיסרון צריך מראש לתכנן "אוקי איזה יתרון אני הולך להגיד לו אחר כך". מאוד פשוט זאת אומרת למקד, לנסות למקד את המחשבה של הלקוח ביתרון ולא בחיסרון, "אתה יודע זה ככה וככה אבל ככה וככה" ישר להביא לו את היתרון, לא "יש בזה ככה וככה" חיסרון ומיד להגיד איזה יתרון ברגע שאומרים ליד זה יתרון הבן אדם מתעסק בלהבין מה היתרון שאמרו לו ואז כביכול הוא שוכח או שהוא פחות חושב על החיסרון זאת דרך אחת.

דרך שניה ברגע שמציגים לבן אדם חיסרון מה שאפשר לעשות זה מיד אחרי שמציגים לו את החיסרון לשאול אותו איזו שאלה, אמרנו לו "אתה יודע המוצר הזה גם כן יש לו אחריות רק שבועיים אבל תגיד לי איך אתה רוצה ככה וככה או ככה וככה?" אם למוצר יש אחריות רק השבועיים זה אומר שהמוצר הזה כנראה די גרוע אבל מה שעושים זה בעצם שואלים אותו מיד שאלה אחרת כדי למקד את הבן אדם בלנסות למצוא תשובה לשאלה ששאלנו אותו במקום להתמקד בחיסרון שהצגנו לפני רגע.

והדרך הנוספת, עוד דרך היא לחבר את השאלה עם יתרון ביחד. זאת אומרת בא נשאל את הלקוח שאלה שהשאלה עצמה תיתן לו תחושה של יתרון, למה? אם אנחנו אומרים לבן אדם, נסביר את ההיגיון של זה אם אומרים לבן אדם חיסרון ומיד אומרים לו יתרון יכול להיות שהוא מבין את היתרון הוא כאילו שכח את החיסרון אבל מהצד השני הוא מבין את היתרון מאוד מהר והוא ישר מתחיל לחשוב על החיסרון. אם לדוגמה נגיד אנחנו אומרים לבן אדם חיסרון ואחר כך אנחנו שואלים אותו שאלה הוא יכול להגיד לעצמו "מה השאלה הזאת אני יש לי פה חיסרון, מה אכפת לי עכשיו השאלה הזאת" ולכן מה אנחנו עושים? אנחנו בעצם שואלים אותו שאלה שהשאלה עצמה יש בה יתרון עבורו.

זאת אומרת המהות היא כזאת אנחנו אומרים לבן אדם חיסרון ואנחנו רוצים להסיח את דעתו מהחיסרון ואנחנו רוצים להסיח את דעתו באמצעות שאלה לדוגמה, כי מה יותר מסיח את דעתו של בן אדם שמספרים לו משהו או ששואלים אותו שאלה? כששואלים אותו שאלה, למה? כי כששואלים אותו שאלה הוא בעצם צריך לחשוב על תשובה, הוא צריך לחשוב על תשובה בעצם צריך יותר להתרכז במה ששאלנו אותו, להתרכז במה ששאלנו אותו זה אומר להתרכז פחות בחיסרון. אבל אנחנו גם רוצים למכור לו את הסחת הדעת, אנחנו רוצים לגרום לו לרצות לחשוב על הדבר שבאמצעותו אנחנו מנסים להסיח את דעתו ולכן לדוגמה אנחנו נשאל אותו שאלה שהשאלה עצמה תעשה לו טוב.

לדוגמה כמטאפורה נגיד סתם דוגמה, נגיד אמרנו לבן אדם "אתה יודע המוצר הזה יש לו אחריות רק שבועיים אבל אתה בן אדם מאוד חשוב, תגיד לי איך אתה רוצה שנארוז לך את זה ככה או ככה?", אמרנו לו שהוא בן אדם מאוד חשוב ואמרנו לו שבגלל שהוא בן אדם מאוד חשוב אנחנו בעצם נותנים לו איזה שירות מיוחד, נניח "ואיך אתה רוצה ככה או ככה?" אז בעצם הוא לא רוצה להגיד "לא, מה פתאום אני לא רוצה בכלל את המוצר יש אחריות שבועיים זה לא מתאים לי", למה? כי אם הוא יגיד את זה הוא בעצם מפספס את הטוב שאנחנו נותנים לו בשאלה של "איך אתה רוצה שנארוז לך את זה כי אתה בן אדם מאוד חשוב".

אוקי זאת אומרת בעצם הוא לא רוצה להפסיד את הטוב שנתנו לו בשאלת הסחה ואז יש יותר סיכוי שהוא לא יחשוב על החיסרון או לדוגמה נגיד אמרנו ללקוח איזה חיסרון ואז מיד אומרים לו "טוב תגיד לי ואיך אתה רוצה, אתה רוצה ככה או רוצה ככה?", עכשיו כששואלים בן אדם איך אתה רוצה נותנים לו כוח, "וואלה הוא שואל אותי איך אני רוצה זה מה שאני רוצה זה לא מה שהוא רוצה, זה עושה לי טוב" אבל מצד שני הוא לא שם לב שלפני רגע אמרו לו את מה שבכלל הוא לא רוצה אותו. ואתם השומעים כשמישהו עושה לכם טוב או כשמישהו מנסה להסיח את דעתכם תשימו לב שהרבה פעמים הטוב הזה הוא רק הסחת דעת. כשמישהו אומר מידע ופתאום הוא מביא איזה משהו טוב אולי משהו הטוב הזה הוא בכלל סוג של הסחת דעת מאיזה חיסרון אחר. אז שלא יעבדו עליכם.
כוונה התנגדויות במכירות בטלפון תיעדוף איך לשכנע אנשים שיטה הרגשה מחשבות צריך לחשוב החלטיות איך למכור מוצרים שאלת הסחה איך להעביר איך להעביר נושא איך להציג איך להציג חסרונות איך להתחמק איך ליצור איך ליצור הסחת דעת איך למכור איך למכור מוצר איך למכור מוצר עם חסרונות איך למכור מוצרים איך למנוע איך למנוע התנגדויות איך למנוע התנגדות איך לעשות איך לעשות הסחת הדעת איך לעשות מניפולציה איך לעשות מניפולציות דעת הסחת דעת הסחת הדעת התחמקות התנגדות חיסרון חסרונות להעביר להעביר נושא להציג להציג חסרונות להתחמק ליצור ליצור הסחת דעת למכור למכור מוצר למכור מוצר עם חסרונות למכור מוצרים למנוע למנוע התנגדויות למנוע התנגדות לעשות הסחת הדעת לעשות מניפולציה לעשות מניפולציות מוצר מוצר עם חסרונות מניפולציה מניפולציות שאלת הסחה
NLP, פוליטיקה, מניפולציות, איך להתחמק משאלות? איך להתחמק מתשובות? איך להתחמק מלתת תשובות? מהי שאלת הסחה? התחמקות מתשובות, התחמקות משאלות, רטוריקה, דיבייטינג
NLP, פוליטיקה, מניפולציות, איך להתחמק משאלות? איך להתחמק מתשובות? איך להתחמק מלתת תשובות? מהי שאלת הסחה? התחמקות מתשובות, התחמקות משאלות, רטוריקה, דיבייטינג
... להתחמק מלתת תשובות? מהי שאלת הסחה? התחמקות מתשובות, התחמקות משאלות, רטוריקה, דיבייטינג איך להתחמק בצורה אלגנטית ממתן תשובה לשאלה? לעיתים אדם ניצב מול שאלות שהוא מעדיף שלא לענות עליהן, בין ... תשומת הלב לשואל, על ידי שאלת הסחה פתוחה שתעסיק אותו. כיצד להשתמש בתשובות לא מוגדרות להתחמקות משאלות? שיטה נוספת שאליעד מציג היא השימוש בתשובה לא מוגדרת, כלומר, תשובה שנשמעת ברורה אבל בעצם ... או להפריך. איך להשתמש בשאלת הסחה באופן אפקטיבי? אליעד מסביר את המושג שאלת הסחה - שאלה שמטרתה להסיט את תשומת הלב מהנושא המקורי לצד השני. אם שואלים אותך שאלה שאתה לא רוצה לענות עליה, תענה בקצרה תשובה סגורה שאינה מספקת מידע מהותי, ומיד ... את השאלה לשואל בצירוף שאלת הסחה פתוחה אחרת. כך השואל מתרכז בעצמו במקום להמשיך לחקור אותך. לדוגמה: שואלים אותך: בן כמה אתה? אתה עונה בתשובה כללית כמו בגיל שאפשר לסמוך עליו, ואז מיד שואל ... אלייך?. אפשר גם לשאול שאלת הסחה כמו איך היה הזוגיות האחרונה שלך? ובכך להעביר את מוקד השיחה. למה לא כדאי להגיד לא יודע כשמנסים להתחמק משאלה? לפי אליעד, לענות לא יודע זאת תשובה גרועה ... לאיזה מקום, הכל טוב. שאלת הסחה לשואל: למה את שואלת? מה קורה אצלך? הכל בסדר? איך היה אצלך בעבודה השבוע? כך, תשומת הלב עוברת אל השואל, והוא הופך מרוכז בסיפוריו שלו במקום בניסיון לגלות ... איך להתחמק משאלות? מהי שאלת הסחה? תשובה סגורה מול פתוחה רטוריקה ופוליטיקה איך לא לתת תשובות ברורות? טכניקות התחמקות מתשובות מניפולציות בשיחות ...
פוליטיקה / רטוריקה / דיבייטינג - איך להתחמק משאלות? איך להתחמק מלתת תשובות? מהי שאלת הסחה? מהי התחמקות אלגנטית מתשובה? התחמקות מתשובות, התחמקות משאלות, משא ומתן
... רטוריקה דיבייטינג - איך להתחמק משאלות? איך להתחמק מלתת תשובות? מהי שאלת הסחה? מהי התחמקות אלגנטית מתשובה? התחמקות מתשובות, התחמקות משאלות, משא ומתן וכאן אבאר עוד שיטה, כיצד באפשרותך להתחמק מלספק תשובות לשאלות שאין ברצונך לענות עליהן. כי לפעמים שואלים ... איך הסתדרת עם X (כלשהו שאתה יודע שהוא בקשר איתו)? וכיוב. שגם אתה מחזיר את השאלה המקורית. וגם אתה מוסיף אליה שאלת הסחה נוספת. ולפעמים אפשר כמובן להשיב בשאלת הסחה, דהיינו, שלא צריך לחזור על השאלה המקורית, ואפשר מיד לשאול שאלה אחרת. אבל לפעמים זה שקוף מידי שיש כאן שאלת הסחה. ואז אפשר להכניס את שאלת ההסחה, באמצעות החזרה של השאלה המקורית לצד השני, ודרכה להוסיף את שאלת ההסחה. ונוסיף, כי לפעמים כדאי ששאלת ההסחה תהיה שאלה פתוחה שהשואל לא יוכל להתחמק ממנה בתשובה סגורה ולחזור אליך, אלא שהוא יצטרך לספק מידע לא קצר, כדי לענות על השאלה הבסיסית שלך. אבל לפעמים לשאול שאלה פתוחה את הצד השני, ...
NLP / שכנוע - איך להשתמש בשאלות הסחה? איך להשתמש בשאלות הטעייה? איך לעשות מניפולציה? איך ליצור ספק אלטרנטיבי? איך לעשות הסחת הדעת? איך לשתול מחשבות בת מודע? איך לגרום למישהו להאמין לך?
... להיפגש. וככל שתפרט יותר את שאלת ההסחה ואת הספק האלטרנטיבי, כך תרחיק את תת המודע שלו, מהספק המהותי של האם הוא ... בעצם הרעיון הוא, שהפירוט של שאלת ההסחה, הוא בעצם מחזק עוד יותר את ההסכמה המהותית של האדם, עם הדבר שאתה רוצה שהא ... השאלה. ואולי השאלה היא רק שאלת הסחה שאלת הטעייה, שמטרתה לרמות אותך ברעיון אחר כלשהו?! תוספת: שים לב ... המשפט ואולי השאלה היא רק שאלת הסחה שאלת הטעייה, שמטרתה לרמות אותך ברעיון אחר כלשהו, שותל מחשבה שאומרת, ששאלת הסחה, מטרתה לרמות אותך, שלא בהכרח שזאת האמת. בקיצור, לשמור על ערנות! ...
דיבייטינג, רטוריקה, שיטת ויכוח, לדעת מה לענות לאנשים, לנצח בוויכוח, לסתום למישהו את הפה, להתמודד עם טענות, לעשות מניפולציה על אנשים, להתמודד עם אנשים, להתמודד עם טענות
דיבייטינג, רטוריקה, שיטת ויכוח, לדעת מה לענות לאנשים, לנצח בוויכוח, לסתום למישהו את הפה, להתמודד עם טענות, לעשות מניפולציה על אנשים, להתמודד עם אנשים, להתמודד עם טענות
... את הפה, להתמודד עם טענות, לעשות מניפולציה על אנשים, להתמודד עם אנשים, ... מלגרום לכעסים ולוויכוחים חסרי תועלת. המשמעות של שיחה עם סמכות? בהרצאה ... לא תמיד? אליעד: כי לפעמים יש התנגדות רצון, הוא רוצה משהו אחד ואתה רוצה ...
NLP, למה לא לעשות מניפולציה? מניפולציות בזוגיות, מניפולציות באהבה, מניפולציות במערכות יחסים, מניפולציות רגשיות, מניפולציה רעה, מניפולציה טובה, אנשים מניפולטיביים, בחירה מניפולטיבית
NLP, למה לא לעשות מניפולציה? מניפולציות בזוגיות, מניפולציות באהבה, מניפולציות במערכות יחסים, מניפולציות רגשיות, מניפולציה רעה, מניפולציה טובה, אנשים מניפולטיביים, בחירה מניפולטיבית
... למה לא לעשות מניפולציה? מניפולציות בזוגיות, מניפולציות באהבה, מניפולציות במערכות יחסים, מניפולציות רגשיות, מניפולציה רעה, מניפולציה טובה, אנשים מניפולטיביים, בחירה מניפולטיבית מדוע אנשים מעדיפים לא להשתמש במניפולציות למרות היכולת לעשות זאת? לעיתים קרובות אדם מסוגל לבצע מניפולציה במערכות יחסים כדי להשיג את מבוקשו, כגון לגרום למישהו לאהוב אותו, להסכים איתו או לבצע פעולה מסוימת. אך ... הוא אמנם חש ברע כשהיא אינה אוהבת אותו, אך הוא נמנע מהפעלת המניפולציה, משום שאינו רוצה שאהבתה תהיה תוצאה של תכנות או שכנוע מלאכותי. הוא מעדיף שאם היא תאמר לו שהיא אוהבת אותו, ... לאהבה כזו, כי זו רק פעולה מכנית. באותו האופן, אם אדם מפעיל מניפולציה חזקה על בן הזוג, הוא יחוש שזו רק תגובה רובוטית ולא אהבה אמיתית. האם קיימות מניפולציות גם ביושר ובכנות? אליעד כהן מציין שגם פעולות שנתפסות כישרות, כגון לומר בבקשה, הן סוג של מניפולציה. אנשים משתמשים בביטויים מנומסים כדי לגרום לצד השני להרגיש טוב כשהוא מבצע פעולה מסוימת. עם זאת, יש הבדל משמעותי בין מניפולציה קלה ומקובלת חברתית לבין מניפולציה כבדה שנועדה לשנות ממש את דעתו או רגשותיו של האחר בצורה מלאכותית. לפעמים, אפילו כשאדם מתנהג בצורה ישרה ואותנטית לחלוטין, אנשים אחרים עדיין יכולים לפרש זאת כמניפולציה. יש כאלה שאפילו מרגישים שמישהו פועל ביושר מתוך תחכום ומניפולציה סמויה. זאת אומרת, גם כאשר אדם בטוח שהוא מתנהג באופן גלוי וישר, תמיד קיימת אפשרות שהאחר יחשוב שמדובר במניפולציה. מהי מניפולציה הפוכה ומדוע משתמשים בה? סוג מעניין של מניפולציה שהוזכר בהרצאה הוא מניפולציה הפוכה. אדם יכול לגרום לצד השני להרגיש רע או לא בנוח באופן מכוון, כדי לבחון את מידת האותנטיות של האהבה או ... המפעיל שהאהבה שלו היא אותנטית. כלומר, לעיתים אנשים משתמשים במניפולציה הפוכה כדי לוודא שהקשר לא מבוסס על הפעלת רובוט, אלא על רגשות כנים. האם יש חופש בחירה אמיתי ביחסים? נקודה נוספת שאליעד כהן מעלה היא שהרצון להימנע ממניפולציות נובע מהשאיפה לשמר את תחושת הבחירה החופשית של הצד השני. עם זאת, הוא מציין שמצד האמת, כל התנהגות אנושית ... של סיבה ותוצאה. ובכל זאת, האדם מרגיש הבדל משמעותי בין הפעלת מניפולציה ישירה וברורה לבין מצב בו הוא מאפשר לצד השני לפחות את האשליה של בחירה חופשית. עבור רבים, האשליה הזו מספיקה ... ידועים מראש. במצב כזה, הוא עשוי להתחרט ולרצות לחזור למצב של חוסר הבנה, שבו הכל נראה טבעי ואותנטי יותר. אליעד מסביר שזהו מעגל אינסופי: האדם רוצה להבין, משיג הבנה, מתחרט, רוצה לחזור לחוסר הבנה, שוכח את ההבנה וחוזר שוב לשאוף להבנה מחדש. זהו המשחק של המציאות, מעגל אינסופי של שינויים, רצונות, סיפוק ... ימשיך להתקיים כל עוד קיימים שינויים ורצונות במערכת המציאות. מניפולציות ביחסים אהבה אותנטית לעומת אהבה מותנית חופש בחירה מול תכנות התנהגותי הבנת המציאות והשלכותיה משמעות המשחק ...
איך ליצור רגש? שכנוע הפוך, איך ליצור התניה? איך לשתול מחשבה? לשכנע את עצמך, לעשות מניפולציה, fake it till you make it, אוטוסוגסטיה, איך להתאהב? איך לגרום למישהו לאהוב משהו?
איך ליצור רגש? שכנוע הפוך, איך ליצור התניה? איך לשתול מחשבה? לשכנע את עצמך, לעשות מניפולציה, fake it till you make it, אוטוסוגסטיה, איך להתאהב? איך לגרום למישהו לאהוב משהו?
איך ליצור רגש? שכנוע הפוך, איך ליצור התניה? איך לשתול מחשבה? לשכנע את עצמך, לעשות מניפולציה, fake it till you make it, אוטוסוגסטיה, ... אוטוסוגסטיה, התניות ומניפולציות פסיכולוגיות. הגישה המרכזית שהוא מציג ... לא היית עושה זאת. איך למנוע התאהבות או ליצור רגש שלילי בעזרת התניה הפוכה? ... המוח מודע לכך שמדובר במניפולציה. איך לשתול מחשבות או רגשות באנשים אחרים ... בעיקר כשיש ספקות או התנגדויות פנימיות קלות, ולא כאשר האדם מתנגד ... תואמות באופן עקבי. איך ליצור רגש? איך לשכנע את עצמך לאהוב משהו? מהי התניה הפוכה? איך למנוע התאהבות? איך לעשות מניפולציה על המוח? מהי אוטוסוגסטיה? איך לגרום ...
אימון תעסוקתי, אימון למציאת עבודה, אימון קריירה, עיצוב אופנה, ללמוד עיצוב אופנה, מעצבת אופנה, טיפול בדמיון מודרך, פיתוח קריירה, להצליח בראיון עבודה, הצלחה בקריירה, איך להתקבל לעבודה?
אימון תעסוקתי, אימון למציאת עבודה, אימון קריירה, עיצוב אופנה, ללמוד עיצוב אופנה, מעצבת אופנה, טיפול בדמיון מודרך, פיתוח קריירה, להצליח בראיון עבודה, הצלחה בקריירה, איך להתקבל לעבודה?
... לשלם לך כסף על מה שאת מייצרת בפועל. כלומר, מה שחשוב באמת זו היכולת שלך ליצור מוצרים שאנשים ירצו לקנות. לכן, כבר מההתחלה, עלייך לחשוב על עצמך כמעצבת אופנה שפועלת בשטח ולא רק ללמוד בצורה תיאורטית. מה הפעולות הפרקטיות שאת ... שאליעד מדגיש היא לא לחכות ליום שבו תהיי מעצבת אופנה, אלא כבר עכשיו לחשוב ולהציג את עצמך ככזו. כאשר את מתנהלת כך, את כבר מתרגלת את צורת החשיבה של מעצבת ומפתחת את הכישורים הנדרשים. למשל, כאשר את רואה פריט אופנה, את צריכה ... מסוימת, למה הלקוח יעדיף דווקא אותו, ואילו שיקולים עומדים מאחורי כל פרט ופרט. איך להציג את עצמך בפני מעסיקים פוטנציאליים? כאשר את פונה למעצב או מקום עבודה בתחום העיצוב, אליעד מציע לעשות הכנה מקדימה: לחקור על המעסיק, לבדוק את ... למה הפריט הזה מוצלח בעיניי? מה גורם לי לאהוב או לא לאהוב אותו? מה היתרונות או החסרונות שלו? הגישה הזאת לא רק מחדדת את ההבנה שלך אלא גם מרחיבה את הדמיון והיצירתיות, ומסייעת לך בפיתוח סגנון עיצובי ייחודי משלך. למה לא כדאי לחכות למושלמות בעיצוב אופנה? נקודה חשובה נוספת שאליעד מבהיר היא לא לחכות למוצר מושלם. הוא נותן דוגמה מסיפור החכם והתם, שבו החכם, שהיה מעצב בגדים, אף פעם לא הצליח ליצור משהו כי חיכה לשלמות. המסר הוא שהציפייה לשלמות עלולה ... אחר שתרצי להצליח בו: ללמוד באופן עצמאי ומעמיק, להיחשף לפרקטיקות בשטח, להתמקד, להציג את עצמך כבעלת המקצוע כבר עכשיו, ולא לחכות לשלמות. העקרונות האלו הם כלים פרקטיים להצלחה בכל קריירה שתרצי לפתח בעתיד. איך להצליח כמעצבת אופנה? ...
איך לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להציג מוצר? איך לתאר מוצר? איך למכור מוצר? איך להסביר ללקוח? איך לדבר עם לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, לא לדבר על המוצר, אימון מכירות
איך לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להציג מוצר? איך לתאר מוצר? איך למכור מוצר? איך להסביר ללקוח? איך לדבר עם לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, לא לדבר על המוצר, אימון מכירות
איך לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להציג מוצר? איך לתאר מוצר? איך למכור מוצר? איך להסביר ללקוח? איך לדבר עם לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, לא לדבר על המוצר, אימון מכירות איך להציג מוצר ללקוח בצורה אפקטיבית? כיצד ניתן להציג מוצר ללקוח בצורה שתשפר את המכירות? אחת הטעויות הנפוצות ביותר של אנשי מכירות היא התמקדות בפרטי המוצר במקום בתועלות האישיות שהלקוח יכול להפיק מהמוצר. חשוב להבין שכשלקוח רוכש מוצר, הוא לא קונה אותו רק בגלל שהוא מעוניין במוצר עצמו, אלא בגלל שהוא רוצה את היתרונות האישיים שהוא יקבל ממנו. ... אינץ, אלא בגלל שהוא רוצה לראות תמונה גדולה וברורה יותר. ההבדל בין צורה למהות במכירה כאשר מציגים מוצר, יש הבדל בין הצורה של המוצר לבין המהות שלו. הצורה מתארת את המאפיינים והפרטים הטכניים של המוצר, בעוד שהמהות מתייחסת לסיבה האמיתית שהלקוח רוצה את המוצר - כיצד המוצר ימלא את רצונותיו ויפתור את בעיותיו. לדוגמה, במקום לומר הטלוויזיה ... צפייה מרשימה עם תמונה ענקית וברורה. זהו מעבר ממוקד בתועלות הלקוח ולא בתיאורים טכניים יבשים. איך להציג את המוצר כך שיתאים לצרכים של הלקוח? כדי להבין כיצד להציג מוצר בצורה שתתאים ללקוח, על איש המכירות להבין מה הלקוח באמת מחפש ומה חשוב לו. כל לקוח מחפש תועלות שונות מהמוצר, ולכן חשוב לשאול את עצמך: מהן התועלות שהלקוח מחפש? איזה בעיות המוצר פותר עבורו? איך המוצר ישפר את חיי הלקוח? כמובן, יש לשלב את המידע כך שהתועלות החשובות ... להעמיס עליו במידע פחות חשוב. מה כדאי להדגיש במכירה? המיקוד במכירה לא צריך להיות רק על הצורה של המוצר (מאפיינים טכניים), אלא על המהות - כלומר, כיצד המוצר ימלא את רצון הלקוח ויעזור לו. למשל, במקום להדגיש את המאפיינים של המוצר כמו 5 שנים אחריות, כדאי להדגיש את התועלת שהלקוח יקבל מכך: עם אחריות ... שלי? האם זה משתלם לי? לכן, חשוב לדבר עם הלקוח בשפה שהוא מבין, ולהתמקד בתועלות האישיות שיקבל מהמוצר, ולא בהסברים טכניים או תיאורים של המאפיינים. סיכום - איך להציג מוצר בצורה שתוביל למכירה? לסיום, יש כמה עקרונות חשובים שיכולים לשפר את יכולות המכירה: התמקד בתועלות - הדגש את איך המוצר עוזר ללקוח, במקום להציג את המאפיינים הטכניים. דבר בשפה של הלקוח - להבין מה חשוב לו ולהתאים ...
ניתוח ראיון ביבי נתניהו, איך לשווק את עצמך? איך להציג את עצמך? אומנות הפרזנטציה, לענות לשאלות קשות בראיון בתקשורת, יעוץ מנהלים, איך לשכנע בראיון בתקשורת? יעוץ לפוליטיקאים, איך להתראיין נכון?
ניתוח ראיון ביבי נתניהו, איך לשווק את עצמך? איך להציג את עצמך? אומנות הפרזנטציה, לענות לשאלות קשות בראיון בתקשורת, יעוץ מנהלים, איך לשכנע בראיון בתקשורת? יעוץ לפוליטיקאים, איך להתראיין נכון?
... ראיון ביבי נתניהו, איך לשווק את עצמך? איך להציג את עצמך? אומנות הפרזנטציה, לענות לשאלות קשות בראיון בתקשורת, יעוץ מנהלים, איך לשכנע בראיון בתקשורת? יעוץ לפוליטיקאים, איך להתראיין נכון? איך ליצור רושם חיובי בראיון תקשורתי לפי בנימין נתניהו? בסרטון שבו אליעד כהן מנתח ראיון של בנימין נתניהו בערוץ 2 ממערכת הבחירות של שנת 2015, מודגשים עקרונות חשובים ... בראיונות תקשורתיים. אליעד מדגיש שלושה כללים מרכזיים שנתניהו משתמש בהם לאורך הראיון: יצירת קשר אישי, מניפולציות עדינות ושימוש מתוחכם במילים. כיצד ליצור קשר אישי עם המראיין ולהוריד מתח? נתניהו מתחיל את הראיון בכך שהוא פונה למראיינת בשמה הפרטי, יונית, ומוסיף ברכת ערב טוב. אליעד מסביר כי פנייה אישית יוצרת ... תוקפנות אפשרית מצידה של המראיינת. זוהי טקטיקה מוצלחת במיוחד בתחילת ראיון מאתגר, המאפשרת להפחית מתח ולהעביר את הראיון לאווירה נוחה יותר, בה קשה יותר לתקוף אותו. איך נתניהו משתמש במילים להעצמת המסר שלו? כאשר נשאל על הסקרים שמראים כי הוא עלול להפסיד בבחירות, ... את הרעיון בעזרת דוגמה: מה יותר מפחיד להגיד, יש סיכוי שתמות או אתה הולך למות? כמובן שהאפשרות השנייה. מהי מניפולציה פוליטית ומהן הדוגמאות שנתניהו משתמש בהן? נתניהו מתייחס למתחריו הפוליטיים תוך מניפולציה עדינה אך יעילה: הוא אומר ציפי לבני ובוזי הרצוג במקום בוזי הרצוג וציפי לבני, למרות שהסדר השני היה אמור להיות הנכון. הסיבה היא שנתניהו ידע שציפי לבני ... נתניהו מדגיש שהם יקימו ממשלה בתמיכת הערבים, אף שהנתונים הראו שרוב מצביעי המחנה הציוני היו דווקא יהודים. המניפולציה הזו נועדה לעורר פחד בקרב קהל היעד שלו. מדוע חשוב לא להביע חולשה או חרטה בראיון? כאשר נתניהו נשאל אם הוא מתחרט שהקדים את הבחירות, הוא אומר מיד אני לא מתחרט. אליעד מדגיש את החשיבות של הבעת ביטחון עצמי וחוסר חרטה, כי הודאה בטעות היא ביטוי לחולשה ומספקת הזדמנות לתקוף את המרואיין. כיצד נתניהו מתחמק משאלות ומחדיר מסרים סמויים? במהלך הראיון, כאשר נתניהו נשאל לגבי ... משפטים לכאורה נייטרליים, משפטים הטוענים שרוב בעלי הדעה רוצים אותו כראש ממשלה - טענה שאליעד מדגיש שהיא חסרת בסיס עובדתי אך נשמעת משכנעת כאשר היא נשתלת באמצע משפט אחר. מדוע חשוב להתנסח בצורה חיובית ובטוחה? אליעד מציין שנתניהו משתמש רבות בביטוי אני חושב או אני ... והדיור, נתניהו מעביר את הדיון לדברים אחרים בהם לטענתו הצליח מאוד, כמו ביטחון או כלכלה. אליעד מדגיש שזוהי מניפולציה יעילה, אך מציין שבמקרה זה המראיינת לא לחצה עליו מספיק עם העובדות - למשל, לא הציגה נתונים מדויקים על העלייה במחירי הדיור. איך להגיב על ביקורת אישית ... ישירות, במיוחד כשהוא נשאל מדוע הוא מסרב להתראיין עם עיתונאי מסוים (רביב דרוקר). במקום להודות בפחד או בהתחמקות, הוא טוען שלא צריך להתראיין אצל כל אחד - תשובה שנשמעת כאילו יש בה צדק מסוים, אבל למעשה מסתירה את האמת, שהיא פחד משאלות קשות. כיצד לסיים ראיון בצורה משכנעת? בסיום הראיון, נתניהו חוזר ומדגיש את הסכנה שבהפסדו האפשרי. הוא טוען שהדרך היחידה למנוע אסון היא להצביע לליכוד. אליעד מנתח זאת כמניפולציה אפקטיבית כי היא יוצרת תחושת דחיפות וסכנה. מה ניתן ללמוד מראיון זה? לסיכום, מנתניהו ניתן ללמוד כיצד להשתמש במילים ובמסרים מתוחכמים כדי להתמודד עם שאלות קשות, כיצד לבצע מניפולציות באופן שמשרת את המטרה, כיצד ליצור רושם חיובי ולשכנע את הקהל. אליעד כהן מדגים כיצד כל מילה יכולה להיות קריטית וכיצד יש להשתמש בה בצורה אסטרטגית ונכונה במהלך ראיונות. איך לענות לשאלות קשות ...
פרזנטציה ללקוח, איך להציג את עצמך ללקוח? תזמון המכירה העצמית שלך ללקוח, מתי להציג את עצמך ללקוח? איך למכור את עצמך ללקוח? איך לא למכור את עצמך ללקוח? איך לרכוש את אמון הלקוח? איך לשתול מחשבות ללקוח? הדרכת אנשי מכירות, מכירות בטלפון, שיחות יוצאות, שיחות נכנסות
... ללקוח, איך להציג את עצמך ללקוח? תזמון המכירה העצמית שלך ללקוח, מתי להציג את עצמך ללקוח? איך למכור את עצמך ללקוח? איך לא למכור את עצמך ללקוח? איך לרכוש את אמון הלקוח? איך לשתול מחשבות ללקוח? הדרכת אנשי מכירות, מכירות בטלפון, שיחות יוצאות, שיחות נכנסות בשיחות מכירה באופן ... בפרט בשיחות מכירה טלפוניות שיחות יוצאות, שהלקוח לא ממש מכיר אותך עדיין, מצד אחד יש היגיון להציג את עצמך ללקוח בהתחלת שיחת מכירה, כדי שהלקוח שלך ידע עם מי הוא מדבר וכדי לרכוש את האמון שלו. מצד שני שים לב, כשאתה מציג את עצמך, אתה בעצם מוכר ... אותך ושאתה עומד למבחן. אתה בעצם גם חושף את נקודות התורפה שלך. כי מי שהוא חזק, הוא לא צריך למכור את עצמו. אתה רוצה לשדר ללקוח שלך, שהוא צריך למכור את עצמו לך, כלקוח, שתהיה מוכן למכור לו משהו. כי הוא צריך אותך ולא אתה אותו. ולכן, כשאתה מוכר את עצמך ומציג את עצמך ללקוח, באופן כללי, שים לב שאתה לא מתאמץ יותר מידי, אלא תנסה להעביר את המיקוד ללקוח שלך, לדבר עליו, ולשדר לו, שאתה לא צריך למכור את עצמך, כי אתה כבר מוכר וידוע, אלא אפשרי לדבר עליו ועל הצרכים שלו. או במילים אחרות, תמכור את עצמך כמה שפחות. ותתנהג כמה שיותר כמו מישהו שלא צריך למכור את עצמו, אלא שהוא כבר ידוע ומוכר, ושהלקוח צריך למכור את עצמו לך. ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שאלת הסחה, איך להציג חסרונות? איך למנוע התנגדות? איך לעשות הסחת הדעת? איך ליצור הסחת דעת? איך להעביר נושא? איך להתחמק? איך לעשות מניפולציה? איך למכור מוצר עם חסרונות?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: שאלת הסחה, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: שאלת הסחה, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיגמל מהימורים? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה? איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לנהל את הזמן? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע וסבל בעולם? מה המשמעות של החיים? האם יש בחירה חופשית? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות מאושר? האם יש משמעות לחיים? בשביל מה לחיות? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם לדומם יש תודעה? האם יש או אין אלוהים? האם באמת הכל לטובה? האם הכל אפשרי? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן עסקי מומלץ, מאמן אישי בטלפון, מטפל הוליסטי בנושאי שאלת הסחה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2344 שניות - עכשיו 18_07_2025 השעה 19:17:58 - wesi1