אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה למנוע ✔שאלת הסחה, איך להציג חסרונות? איך למנוע התנגדות? איך לעשות הסחת הדעת? איך ליצור הסחת דעת? איך להעביר נושא? איך להתחמק? איך לעשות מניפולציה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
5:01שאלת הסחה, איך להציג חסרונות? איך למנוע התנגדות? איך לעשות הסחת הדעת? איך ליצור הסחת דעת? איך להעביר נושא? איך להתחמק? איך לעשות מניפולציה? איך למכור מוצר עם חסרונות?
איך להציג חסרונות בצורה שמקטינה התנגדות ומסיטה את תשומת הלב?

כאשר מציגים מוצר, שירות או רעיון שיש בו חיסרון, חשוב לדעת איך להציג את החיסרון בצורה שתקטין התנגדות ותסיט את תשומת הלב ליתרונות. ישנן טכניקות שונות שיכולות לעזור להסיח את הדעת מהחיסרון ולהעביר את הפוקוס ליתרונות.

איך להשתמש ביתרון כדי להסיט את תשומת הלב מהחיסרון?

דרך אחת להתמודד עם הצגת חיסרון היא לאחר שמציגים אותו, להציג יתרון ברור ומשמעותי. לדוגמה, אם מוצר מסוים כולל מגבלה מסוימת, ניתן לומר: "המוצר הזה מחזיק פחות זמן, אבל בזכות זה הוא זול יותר ונגיש יותר". הצגת יתרון מיד לאחר הצגת החיסרון מכוונת את המחשבה של הלקוח לכיוון החיובי וגורמת לו לשים פחות דגש על החיסרון.

איך להשתמש בשאלה כדי להסיח את הדעת מחיסרון?

שיטה נוספת היא לאחר הצגת החיסרון, לשאול מיד שאלה שמסיטה את תשומת הלב. לדוגמה, "המוצר הזה מגיע עם אחריות של שבועיים בלבד, אבל איך אתה מעדיף לקבל אותו - עם משלוח מהיר או באיסוף עצמי?" השאלה מכריחה את האדם לעסוק בהחלטה החדשה ולא להישאר ממוקד בחיסרון שהוצג.

איך לשלב שאלה עם תחושת יתרון?

אם מציגים לאדם חיסרון ולאחר מכן שואלים אותו שאלה, עלולה להיות התנגדות טבעית - "למה שאני אחשוב על משהו אחר אם כרגע גיליתי חיסרון משמעותי?". לכן, עדיף שהשאלה עצמה תגרום לאדם להרגיש טוב. לדוגמה: "המוצר הזה מגיע עם אחריות קצרה, אבל אתה לקוח חשוב אצלנו - איך אתה רוצה שנארוז לך את ההזמנה, בצורה רגילה או אריזה מיוחדת ללקוחות כמוך?" השאלה יוצרת תחושת ערך אצל הלקוח, והוא פחות שם לב לחיסרון שהוצג לפני רגע.

למה שאלה עם יתרון גורמת ללקוח לחשוב פחות על החיסרון?

כאשר שואלים אדם שאלה, הוא מרוכז בניסיון למצוא לה תשובה. זה מסיח את דעתו מהחיסרון שהוצג לפני כן. כדי להגביר את האפקט, השאלה עצמה צריכה לגרום לו לרצות לחשוב עליה. אם השאלה משדרת שהאדם מקבל משהו טוב, הוא ירצה להתמקד בה יותר מאשר בחיסרון.

איך לזהות מניפולציות ולמנוע הטעיה?

אם מישהו מציג לכם חיסרון ואז מיד מדגיש יתרון, או שואל שאלה שמסיטה את תשומת הלב, שימו לב לכך. ייתכן שהיתרון שמציגים לכם הוא רק הסחת דעת מהבעיה האמיתית. לכן, כשמציגים לכם מידע, עצרו ושאלו - האם מדובר בטכניקה שנועדה להסיח את דעתכם מהחיסרון האמיתי?
איך להציג חסרונות בצורה שמקטינה התנגדות ומסיטה את תשומת הלב?

כאשר מציגים מוצר, שירות או רעיון שיש בו חיסרון, חשוב לדעת איך להציג את החיסרון כך שהוא לא ירתיע את הלקוח או האדם שמולו אנו מדברים. ישנן מספר טכניקות שיכולות לעזור להסיח את הדעת מהחיסרון ולהעביר את הפוקוס ליתרונות.

איך להשתמש ביתרון כדי להסיט את תשומת הלב מהחיסרון?

דרך אחת להתמודד עם הצגת חיסרון היא מיד לאחר שמציגים אותו, להציג יתרון ברור ומשמעותי. המטרה היא לגרום לאדם שמולנו להתמקד ביתרון במקום בחיסרון. למשל, אם מוצר מסוים כולל מגבלה מסוימת, ניתן לומר: "המוצר הזה מחזיק פחות זמן, אבל בזכות זה הוא זול יותר ונגיש יותר". הצגת יתרון מיד לאחר חיסרון מכוונת את המחשבה של הלקוח לכיוון החיובי וגורמת לו לשים פחות דגש על החיסרון.

איך להשתמש בשאלה כדי להסיח את הדעת מחיסרון?

שיטה נוספת היא לאחר הצגת החיסרון, לשאול מיד שאלה שמסיטה את תשומת הלב. לדוגמה: "המוצר הזה מגיע עם אחריות של שבועיים בלבד, אבל איך אתה מעדיף לקבל אותו - עם משלוח מהיר או באיסוף עצמי?" השאלה מכריחה את האדם לעסוק בהחלטה החדשה ולא להישאר ממוקד בחיסרון שהוצג.

איך לשלב שאלה עם תחושת יתרון?

אם מציגים לאדם חיסרון ולאחר מכן שואלים אותו שאלה, עלולה להיות התנגדות טבעית - "למה שאני אחשוב על משהו אחר אם כרגע גיליתי חיסרון משמעותי?". לכן, עדיף שהשאלה עצמה תגרום לאדם להרגיש טוב. לדוגמה: "המוצר הזה מגיע עם אחריות קצרה, אבל אתה לקוח חשוב אצלנו - איך אתה רוצה שנארוז לך את ההזמנה, בצורה רגילה או אריזה מיוחדת ללקוחות כמוך?" כאן, השאלה עצמה יוצרת תחושת ערך אצל הלקוח, והוא פחות שם לב לחיסרון שהוצג לפני רגע.

למה שאלה עם יתרון גורמת ללקוח לחשוב פחות על החיסרון?

כאשר שואלים אדם שאלה, הוא מרוכז בניסיון למצוא לה תשובה. זה מסיח את דעתו מהחיסרון שהוצג לפני כן. אבל כדי להגביר את האפקט, השאלה עצמה צריכה לגרום לו לרצות לחשוב עליה. אם השאלה משדרת שהאדם מקבל משהו טוב, הוא ירצה להתמקד בה יותר מאשר בחיסרון.

איך לזהות מניפולציות ולמנוע הטעיה?

אם מישהו מציג לכם חיסרון ואז מיד מדגיש יתרון, או שואל שאלה שמסיטה את תשומת הלב, שימו לב לכך. ייתכן שהיתרון שמציגים לכם הוא רק הסחת דעת מהבעיה האמיתית. לכן, כשמציגים לכם מידע, נסו לעצור ולשאול - האם מדובר בטכניקה שנועדה להסיח את דעתי מהחיסרון האמיתי?
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד דרך איך אפשר להציג מוצר עם חסרונות. כשאני מדבר על מוצר עם חסרונות הכוונה כל רעיון באשר הוא שבעצם מציגים אותו ויש בו רמז לחיסרון כלשהו מבקשים ממישהו בקשה לדוגמא ויש לבקשה הזאת איזה חיסרון, אנחנו יודעים שזה הולך לעשות לו רע או יעשה לו גם רע, או נגיד מוכרים מוצר ללקוח ויש במוצר הזה חיסרון ומדברים על החיסרון וכו' והשאלה בעצם איך להציג לו את החיסרון. והתשובה היא שאחת הדרכים להציג חיסרון ללקוח היא על ידי זה שבעצם מציגים לו את החיסרון ומיד אחרי שמציגים לו את החיסרון מציגים לו איזה יתרון.

זאת אומרת שאם אנחנו יודעים שאנחנו הולכים להציג ללקוח איזה חיסרון צריך מראש לתכנן "אוקי איזה יתרון אני הולך להגיד לו אחר כך". מאוד פשוט זאת אומרת למקד, לנסות למקד את המחשבה של הלקוח ביתרון ולא בחיסרון, "אתה יודע זה ככה וככה אבל ככה וככה" ישר להביא לו את היתרון, לא "יש בזה ככה וככה" חיסרון ומיד להגיד איזה יתרון ברגע שאומרים ליד זה יתרון הבן אדם מתעסק בלהבין מה היתרון שאמרו לו ואז כביכול הוא שוכח או שהוא פחות חושב על החיסרון זאת דרך אחת.

דרך שניה ברגע שמציגים לבן אדם חיסרון מה שאפשר לעשות זה מיד אחרי שמציגים לו את החיסרון לשאול אותו איזו שאלה, אמרנו לו "אתה יודע המוצר הזה גם כן יש לו אחריות רק שבועיים אבל תגיד לי איך אתה רוצה ככה וככה או ככה וככה?" אם למוצר יש אחריות רק השבועיים זה אומר שהמוצר הזה כנראה די גרוע אבל מה שעושים זה בעצם שואלים אותו מיד שאלה אחרת כדי למקד את הבן אדם בלנסות למצוא תשובה לשאלה ששאלנו אותו במקום להתמקד בחיסרון שהצגנו לפני רגע.

והדרך הנוספת, עוד דרך היא לחבר את השאלה עם יתרון ביחד. זאת אומרת בא נשאל את הלקוח שאלה שהשאלה עצמה תיתן לו תחושה של יתרון, למה? אם אנחנו אומרים לבן אדם, נסביר את ההיגיון של זה אם אומרים לבן אדם חיסרון ומיד אומרים לו יתרון יכול להיות שהוא מבין את היתרון הוא כאילו שכח את החיסרון אבל מהצד השני הוא מבין את היתרון מאוד מהר והוא ישר מתחיל לחשוב על החיסרון. אם לדוגמא נגיד אנחנו אומרים לבן אדם חיסרון ואחר כך אנחנו שואלים אותו שאלה הוא יכול להגיד לעצמו "מה השאלה הזאת אני יש לי פה חיסרון, מה אכפת לי עכשיו השאלה הזאת" ולכן מה אנחנו עושים? אנחנו בעצם שואלים אותו שאלה שהשאלה עצמה יש בה יתרון עבורו.

זאת אומרת המהות היא כזאת אנחנו אומרים לבן אדם חיסרון ואנחנו רוצים להסיח את דעתו מהחיסרון ואנחנו רוצים להסיח את דעתו באמצעות שאלה לדוגמא, כי מה יותר מסיח את דעתו של בן אדם שמספרים לו משהו או ששואלים אותו שאלה? כששואלים אותו שאלה, למה? כי כששואלים אותו שאלה הוא בעצם צריך לחשוב על תשובה, הוא צריך לחשוב על תשובה בעצם צריך יותר להתרכז במה ששאלנו אותו, להתרכז במה ששאלנו אותו זה אומר להתרכז פחות בחיסרון. אבל אנחנו גם רוצים למכור לו את הסחת הדעת, אנחנו רוצים לגרום לו לרצות לחשוב על הדבר שבאמצעותו אנחנו מנסים להסיח את דעתו ולכן לדוגמא אנחנו נשאל אותו שאלה שהשאלה עצמה תעשה לו טוב.

לדוגמא כמטאפורה נגיד סתם דוגמא, נגיד אמרנו לבן אדם "אתה יודע המוצר הזה יש לו אחריות רק שבועיים אבל אתה בן אדם מאוד חשוב, תגיד לי איך אתה רוצה שנארוז לך את זה ככה או ככה?", אמרנו לו שהוא בן אדם מאוד חשוב ואמרנו לו שבגלל שהוא בן אדם מאוד חשוב אנחנו בעצם נותנים לו איזה שירות מיוחד, נניח "ואיך אתה רוצה ככה או ככה?" אז בעצם הוא לא רוצה להגיד "לא, מה פתאום אני לא רוצה בכלל את המוצר יש אחריות שבועיים זה לא מתאים לי", למה? כי אם הוא יגיד את זה הוא בעצם מפספס את הטוב שאנחנו נותנים לו בשאלה של "איך אתה רוצה שנארוז לך את זה כי אתה בן אדם מאוד חשוב".

אוקי זאת אומרת בעצם הוא לא רוצה להפסיד את הטוב שנתנו לו בשאלת הסחה ואז יש יותר סיכוי שהוא לא יחשוב על החיסרון או לדוגמא נגיד אמרנו ללקוח איזה חיסרון ואז מיד אומרים לו "טוב תגיד לי ואיך אתה רוצה, אתה רוצה ככה או רוצה ככה?", עכשיו כששואלים בן אדם איך אתה רוצה נותנים לו כוח, "וואלה הוא שואל אותי איך אני רוצה זה מה שאני רוצה זה לא מה שהוא רוצה, זה עושה לי טוב" אבל מצד שני הוא לא שם לב שלפני רגע אמרו לו את מה שבכלל הוא לא רוצה אותו. ואתם השומעים כשמישהו עושה לכם טוב או כשמישהו מנסה להסיח את דעתכם תשימו לב שהרבה פעמים הטוב הזה הוא רק הסחת דעת. כשמישהו אומר מידע ופתאום הוא מביא איזה משהו טוב אולי משהו הטוב הזה הוא בכלל סוג של הסחת דעת מאיזה חיסרון אחר. אז שלא יעבדו עליכם.
לגרום לבחור אפשר לעשות שאלת הסחה כיצד לשכנע אנשים איך להציג התנגדות במכירה בטלפון החלטות התמקדות לגרום למישהי לדבר להציג מוצר איך להעביר איך להעביר נושא איך להציג איך להציג חסרונות איך להתחמק איך ליצור איך ליצור הסחת דעת איך למכור איך למכור מוצר איך למכור מוצר עם חסרונות איך למכור מוצרים איך למנוע איך למנוע התנגדות איך לעשות איך לעשות הסחת הדעת איך לעשות מניפולציה איך לעשות מניפולציות דעת הסחת דעת הסחת הדעת התחמקות התנגדות חיסרון חסרון חסרונות להעביר להעביר נושא להציג להציג חסרונות להתחמק ליצור ליצור הסחת דעת למכור למכור מוצר למכור מוצר עם חסרונות למכור מוצרים למנוע למנוע התנגדות לעשות הסחת הדעת לעשות מניפולציה לעשות מניפולציות מוצר מוצר עם חסרונות מניפולציה מניפולציות שאלת הסחה
ניהול פרויקטים, איך למנוע בלתמים? איך למנוע חריגות בלוחות זמנים? ניהול משימות לעובדים, אבני דרך לביצוע המשימה, אבני דרך לפרויקט, ניהול לוחות זמנים, הקצאת זמנים בניהול פרויקט, למנוע בעיות בניהול פרויקט, תתי משימות בפרויקט מורכב
ניהול פרויקטים, איך למנוע בלתמים? איך למנוע חריגות בלוחות זמנים? ניהול משימות לעובדים, אבני דרך לביצוע המשימה, אבני דרך לפרויקט, ניהול לוחות זמנים, הקצאת זמנים בניהול פרויקט, למנוע בעיות בניהול פרויקט, תתי משימות בפרויקט מורכב
... פרויקטים, איך למנוע בלתמים? איך למנוע חריגות בלוחות זמנים? ניהול משימות לעובדים, אבני דרך ... המשימה, אבני דרך לפרויקט, ניהול לוחות זמנים, הקצאת זמנים בניהול פרויקט, למנוע בעיות בניהול פרויקט, תתי משימות בפרויקט מורכב איך ... לביצוע המשימה. אליעד מדגיש כי חשוב לוודא את שלוש הנקודות הללו מראש, כדי למנוע חוסר הבנה או הערכה שגויה של הזמנים. מדוע חשוב לחלק ... שצריך, אפשר לטפל בה מידית, במקום לגלות זאת רק בסיום המשימה הגדולה. כך ניתן למנוע בלתמים (בלתי מתוכננים), חריגות בזמנים ותקלות ... באמת יבין לעומק את הדרישות והציפיות, ויפעל לפיהן באופן ברור ומדויק. איך למנוע חריגות בלוחות זמנים? ניהול משימות לעובדים מה זה אבני דרך בפרויקט? איך מחלקים משימה גדולה לתתי משימות? איך למנוע בלתמים בניהול פרויקטים? איך לנהל עובדים בצורה ...
2 שלבים בהתפתחות הפרעה נפשית, איך לעצור התפרצות הפרעה נפשית? איך למנוע הפרעת אישיות גבולית? איך למנוע התפרצות סכיזופרניה? איך למנוע מחלת נפש? איך מתפרצת הפרעה נפשית? איך נוצרת סכיזופרניה פרנואידית קלינית? פגועי נפש
2 שלבים בהתפתחות הפרעה נפשית, איך לעצור התפרצות הפרעה נפשית? איך למנוע הפרעת אישיות גבולית? איך למנוע התפרצות סכיזופרניה? איך למנוע מחלת נפש? איך מתפרצת הפרעה נפשית? איך נוצרת סכיזופרניה פרנואידית קלינית? פגועי נפש
... שלבים בהתפתחות הפרעה נפשית, איך לעצור התפרצות הפרעה נפשית? איך למנוע הפרעת אישיות גבולית? איך למנוע התפרצות סכיזופרניה? איך למנוע מחלת נפש? איך מתפרצת הפרעה נפשית? איך נוצרת סכיזופרניה פרנואידית קלינית? פגועי נפש מהם שני השלבים בהתפתחות של הפרעה ... לחשוב שהוריו רוצים להרעיל אותו רק משום שצפה בסרט שבו אדם חולה לא קיבל עזרה. כיצד ניתן למנוע החמרה של הפרעות נפשיות? כדי למנוע החמרה של הפרעות נפשיות, יש לזהות את החשיבה הלא הגיונית בשלב מוקדם ולטפל בה. כל אדם שמתחיל לחשוב בצורה לא הגיונית זקוק ... נפשית ניתנת לטיפול אם מבינים את הדרך שבה היא נוצרה. על ידי זיהוי וטיפול מוקדם, ניתן למנוע את התפשטות ההפרעה ולחזור למסלול חשיבה הגיוני. כל הפרעה נפשית מתחילה בצורה של מחשבה לא הגיונית, ולפעמים ההתמודדות עם הבעיה בשלביה הראשונים היא הדרך היחידה למנוע את התפשטותה למצב קשה יותר. הפרעות נפשיות והטיפול בהן סכיזופרניה - גורמים ודרכי טיפול איך לזהות מחשבות לא הגיוניות? הקשר ... אותו. כך נוצרת הפרעה נפשית של ממש, המבוססת על שרשרת של מחשבות לא הגיוניות. איך ניתן למנוע החמרה של הפרעות נפשיות? חשוב מאוד להתייחס ברצינות לכל אדם שמראה סימנים של חשיבה לא הגיונית. במקום לדחות אותו, לתקוף אותו ...
תקשורת בין אישית, איך לתקשר עם אנשים? איך למנוע מריבות? איך למנוע ויכוחים? איך לנהל דיונים? איך לא לריב עם אנשים? איך ליצור הסכמה? איך ליצור הבנה? זה לא נכון או מה לא נכון, מה הבנת אותי? למה התכוון המשורר? איך לנהל שיחה?
תקשורת בין אישית, איך לתקשר עם אנשים? איך למנוע מריבות? איך למנוע ויכוחים? איך לנהל דיונים? איך לא לריב עם אנשים? איך ליצור הסכמה? איך ליצור הבנה? זה לא נכון או מה לא נכון, מה הבנת אותי? למה התכוון המשורר? איך לנהל שיחה?
... בין אישית, איך לתקשר עם אנשים? איך למנוע מריבות? איך למנוע ויכוחים? איך לנהל דיונים? איך לא לריב עם אנשים? איך ליצור הסכמה? איך ליצור הבנה? זה לא נכון או מה לא נכון, מה הבנת אותי? למה התכוון המשורר? איך לנהל שיחה? איך למנוע מריבות וויכוחים עם אנשים? אליעד כהן מסביר שיש דרך פשוטה אך אפקטיבית למנוע מריבות וויכוחים בין אנשים. למרות שהדרך הזו נשמעת ברורה, רוב האנשים לא מיישמים אותה, משום ... למישהו אני חושב שכדאי לעשות פעולה X, והאדם השני עונה לכם זה לא נכון, אל תגיבו ישר בהתנגדות, אלא תשאלו אותו בפשטות: מה בדיוק לא נכון במה שאמרתי?. פעולה פשוטה זו יכולה למנוע את רוב המריבות והוויכוחים בין אנשים. מדוע רוב האנשים לא באמת מבינים את הצד השני בוויכוח? ... בדיוק אתם לא מסכימים. אמרו: מה שאתה אומר שככה וככה זה לא נכון כי..., כך שהצד השני יוכל להבין בדיוק את מהות המחלוקת ויוכל להגיב באופן ענייני. כיצד ניהול שיחה נכון יכול למנוע כמעט כל מריבה בעולם? אליעד מדגיש שהשיטה הפשוטה הזו יכולה למנוע כמעט את כל המריבות בעולם. הסיבה המרכזית לכך היא שרוב המריבות מתחילות מכך ששני הצדדים לא ... מוצלחת יותר ולהימנע מוויכוחים מיותרים. מי שיבין ויתרגל את הגישה הזו, יראה שינוי משמעותי ביחסים שלו עם אנשים אחרים ויחסוך לעצמו הרבה מריבות וויכוחים מיותרים בחיים. איך למנוע ויכוחים? איך לנהל שיחה נכונה? איך להבין למה התכוונו? איך לשפר תקשורת בין אישית? איך ליצור הסכמה בשיחה? איך להימנע ממריבות עם אנשים? איך להבין אנשים אחרים? איך למנוע מריבות וויכוחים עם אנשים? שלום חברים, היום נדבר על דרך פשוטה אך יעילה למנוע אינספור מריבות וויכוחים עם אנשים אחרים. למרות שרוב האנשים יבינו את מה שאני אומר, ואפילו ... שהיו מתנגדים לו, היו נחסכות רוב המריבות בעולם - ואולי אפילו כולן. תחשבו על זה בפעם הבאה שאתם עומדים בפני ויכוח. למידע נוסף על איך לנהל דיונים, איך להתווכח נכון, איך למנוע מריבות ואיך להבין אנשים , בקרו באתר האינטרנט EIP.co.il, ותמצאו שם מידע נוסף שיכול לעזור לכם ...
זהירות מונעת אסון, איך למנוע אסון? איך להגן על עצמך? איך לא לעשות טעויות? איך למנוע תוצאה לא רצויה? איך לשמור על עצמך מטעויות? לשמור מרחק, איך להיות זהיר? מנגנוני הגנה, להציב גבול לגבול, לעשות סייג לסייג, מניעת אסון
זהירות מונעת אסון, איך למנוע אסון? איך להגן על עצמך? איך לא לעשות טעויות? איך למנוע תוצאה לא רצויה? איך לשמור על עצמך מטעויות? לשמור מרחק, איך להיות זהיר? מנגנוני הגנה, להציב גבול לגבול, לעשות סייג לסייג, מניעת אסון
... מונעת אסון, איך למנוע אסון? איך להגן על עצמך? איך לא לעשות טעויות? איך למנוע תוצאה לא רצויה? איך לשמור על עצמך מטעויות? לשמור מרחק, איך להיות זהיר? מנגנוני הגנה, להציב גבול לגבול, לעשות סייג לסייג, מניעת אסון איך למנוע אסונות ולהימנע מטעויות בחיים? אחת השאלות החשובות ביותר שאליעד כהן דן בהן היא איך למנוע אסון, להגן על עצמך ולהימנע מטעויות או מתוצאות ... תמיד שאתה חוגר חגורת בטיחות, לא לנסוע במהירות גבוהה, ולהימנע מנהיגה בעייפות. אך אם אתה רוצה למנוע את האסון הזה בוודאות גבוהה אף יותר, אליעד מסביר ... שלך ולא תמהר, אז גם לא תנהג מהר, וכך הסיכוי להידרס ירד משמעותית. איך השיטה של סייג לסייג עוזרת למנוע טעויות? ההסבר על השיטה של סייג לסייג הוא בעצם ... בצורה יומיומית? אליעד כהן ממליץ לקחת את השיטה הזו ולהשתמש בה בכל תחום בחיים שבו אתה מעוניין למנוע טעויות או תוצאות לא רצויות. עליך להפעיל חשיבה ... ברמה עמוקה יותר, באמצעות הבנת הגורמים הנסתרים יותר שיכולים להוביל אל הסכנה. כך, לדבריו, אפשר למנוע אסונות ולשמור על עצמך בצורה הרבה יותר יסודית ואמיתית. איך להימנע מטעויות? איך למנוע אסונות? מה זה סייג לסייג? איך להגן על עצמי ...
שאננות, מוטיבציה לעובדים, איך למנוע שאננות אצל העובדים? כמה משימות לתת לעובד? למה לתת לעובד משימות למאה שנה קדימה? איך לגרום לעובד לא לשרוף זמן? איך למנוע אבטלה סמויה? איך לגרום לעובדים לא להתבטל? ניהול עובדים, ניהול משימות לעובדים
שאננות, מוטיבציה לעובדים, איך למנוע שאננות אצל העובדים? כמה משימות לתת לעובד? למה לתת לעובד משימות למאה שנה קדימה? איך לגרום לעובד לא לשרוף זמן? איך למנוע אבטלה סמויה? איך לגרום לעובדים לא להתבטל? ניהול עובדים, ניהול משימות לעובדים
... מוטיבציה לעובדים, איך למנוע שאננות אצל העובדים? כמה משימות לתת לעובד? למה לתת לעובד משימות למאה שנה קדימה? איך לגרום לעובד לא לשרוף זמן? איך למנוע אבטלה סמויה? איך לגרום לעובדים לא להתבטל? ניהול עובדים, ניהול משימות לעובדים איך למנוע שאננות אצל העובדים ולשמור על מוטיבציה גבוהה? הנושא של מניעת שאננות אצל עובדים הוא אחד מהאתגרים המרכזיים בניהול עובדים, במיוחד בסביבה שבה יש תחושה של חוסר לחץ או פיקוח ... יכול לשמור על רמת מוטיבציה גבוהה ולעזור לעובדים להיות פעילים ויעילים. המפתח לכך הוא לא רק מתן משימות לטווח הקצר, אלא גם הצגת תחושת רציפות בעבודה, כדי למנוע תחושת מיצוי מיותרת. למה חשוב לתת לעובדים משימות לטווח ארוך? אחת השיטות החשובות למנוע שאננות היא לתת לעובדים תחושה שיש להם עבודה בלתי נגמרת, ושהם תמיד יכולים להתקדם אל משימות נוספות. אליעד מציין כי אם העובד יודע שמצפים ממנו להתמודד עם משימות גדולות ... אותו להפסיק להשקיע מאמץ ולהפחית מהמרץ שהשקיע עד כה. לכן, חשוב להציג משימות בצורה נבונה, תוך שמירה על איזון בין הצגת כמות העבודה ויכולת הביצוע שלה. איך למנוע אבטלה סמויה ולגרום לעובד לא לבזבז זמן? אבטלה סמויה מתרחשת כאשר העובד לא מנצל את זמן העבודה בצורה יעילה, ומבצע משימות באופן איטי או מיותר. כדי למנוע מצב כזה, יש להבטיח שהעובד מבין שהעבודה לא נגמרת ושהוא תמיד ימצא משימות נוספות לעשות. כך, הוא לא יחשוב שאין לו מספיק עבודה ויתחיל להימנע מלבצע את המשימות במלואן. ... תוך שמירה על איזון נכון בין משימות מיידיות למשימות עתידיות, ולא לתת לעובד להרגיש שהוא סיים את העבודה או שאין לו עוד לאן להתקדם. ניהול משימות לעובדים איך למנוע שאננות אצל העובדים? איך למנוע אבטלה סמויה? מוטיבציה בעבודה ניהול עובדים באופן יעיל איך למנוע שאננות אצל העובדים ולמה לתת משימות לטווח ארוך? אחת הדרכים למנוע שאננות ולשמור על מוטיבציה של העובדים היא לתת להם תחושה שתמיד יש להם לאן להתקדם ושיש משימות לעוד זמן רב קדימה. כשעובד יודע שמצפים ממנו למשימות גדולות לטווח ארוך, הוא ... שום סיכוי לעמוד בכמות העבודה. לכן, חשוב להציג לעובד את המשימות בקצב הנכון, תוך שמירה על האיזון שבין יש עוד המון משימות לבין הן ברות ביצוע ושוות מאמץ. איך למנוע אבטלה סמויה ולגרום לעובד לא לשרוף זמן? אבטלה סמויה מתרחשת כאשר העובד לא באמת מנצל את זמן העבודה למשימות שניתן לבצע, אלא מושך זמן או מתבטל בפועל. כדי למנוע זאת, חשוב להבהיר לו שרשימת המשימות ארוכה ותמיד קיימת עבודה נוספת. כך לא יתפתח מצב שבו הוא יסיק שאין עבודה או שאין לחץ. מעבר לכך, כדאי גם לעודד אותו לחתור קדימה ולדווח ... הוא לשמור על העובד פעיל ולהימנע ממצבים שבהם הוא יורד בקצב או מאבד מוטיבציה בגלל שהוא חושב שאין מספיק עבודה או שאין טעם להשקיע. ניהול משימות לעובדים איך למנוע שאננות אצל העובדים איך למנוע אבטלה סמויה מוטיבציה בעבודה ניהול עובדים באופן יעיל ...
כטבם בתל אביב, טעות אנוש או מחדל, האם זה מחדל או טעות אנוש? רשלנות פושעת או טעות אנוש, שיפוט לקוי, היסח הדעת, למה קורות טעויות? מי אשם במחדל? מלחמת חרבות ברזל, טעות אנושית או מחדל, מערכות גיבוי, איך למנוע טעויות אנוש? איך למנוע טעות אנוש? מניעת טעויות אנוש, זו לא טעות זו רשלנות, מנגנון הגנה, אתה הראש אתה אשם, מלחמה בטרור, מחדל ה 7 לאוקטובר, אחריות ניהולית
... פושעת או טעות אנוש, שיפוט לקוי, היסח הדעת, למה קורות טעויות? מי אשם במחדל? מלחמת חרבות ברזל, טעות אנושית או מחדל, מערכות גיבוי, איך למנוע טעויות אנוש? איך למנוע טעות אנוש? מניעת טעויות אנוש, זו לא טעות זו רשלנות, מנגנון הגנה, אתה הראש אתה אשם, מלחמה בטרור, מחדל ה 7 ... ומחדל כשאר מחדלי אנשי הקונספציה. דהיינו, עצם זה שבונים מערכת שאפשרי שיקרו בה טעויות אנוש מהסוג הזה, זה עצמו המחדל. טעויות אנוש לא ניתן למנוע. אבל כן ניתן למנוע את זה שטעויות אנוש יגרמו לאסונות. איך? לדוגמא באמצעות זה שבונים כמה מנגנונים שונים שאמורים לגבות אחד את השני ... לא נבנתה בצורה שכזו שתדע להכיל טעויות אנוש, זה כמובן מחדל. ומי אשם במחדל? תשובה: כל מי שהיה אחראי על התהליך ושהשפיע על התהליך ושהיה יכול למנוע אותו. ובקצה, נמצא העם עצמו, שבחר את האנשים, שבחרו את האנשים, שבחרו את האנשים וכולי, שעשו את טעות האנוש, שבסופו של ...
איך למנוע התאהבות? איך לגרום למישהו לא לאהוב מישהו אחר? איך לגרום לאקסית לא להתאהב בגבר אחר? איך לגרום למישהו לא לאהוב משהו? איך לגרום לאקסית להתגעגע אליך? מה לעשות אם האקסית יוצאת עם מישהו? איך למנוע ממישהו לבגוד? איך להתמודד עם קנאה בזוגיות? מאוהב במישהי אחרת, מאוהבת בגבר אחר, רוצה מישהו אחר, הכירה מישהו, הכיר מישהי, התאהב במישהי, התאהבה במישהו
איך למנוע התאהבות? איך לגרום למישהו לא לאהוב מישהו אחר? איך לגרום לאקסית לא להתאהב בגבר ... לגרום לאקסית להתגעגע אליך? מה לעשות אם האקסית יוצאת עם מישהו? איך למנוע ממישהו לבגוד? איך להתמודד עם קנאה בזוגיות? מאוהב במישהי אחרת, מאוהבת בגבר ... אחר יעשה לה יותר טוב, ככה בעצם היא יותר תתאהב בו. ואיך בעצם ניתן למנוע מגבר אחר לעשות לאקסית שלך טוב? אז איך בעצם משהו עושה טוב למישהו? תשובה: על ... צריך לבוא מישהו ולמלא לה רצון כלשהו שיש לה. אז איך בעצם באפשרותך למנוע את זה? תשובה: על ידי זה שתוודא שלאקסית שלך יהיו כמה שפחות רצונות למלא. ...
ניהול תהליכים עסקיים, ניהול תיבת הדואר הנכנס, ניהול תיבת ה INBOX, איך למנוע ממיילים ללכת לאיבוד? איך למנוע דואר נכנס שלא טופל? ניהול הדואר האלקטרוני, מחשוב תהליכים, מחשוב עסקי, התייעלות עסקית, ניהול עסקי, יעוץ ארגוני, ניהול המיילים
ניהול תהליכים עסקיים, ניהול תיבת הדואר הנכנס, ניהול תיבת ה INBOX, איך למנוע ממיילים ללכת לאיבוד? איך למנוע דואר נכנס שלא טופל? ניהול הדואר האלקטרוני, מחשוב תהליכים, מחשוב עסקי, התייעלות עסקית, ניהול עסקי, יעוץ ארגוני, ניהול המיילים
... ניהול תיבת הדואר הנכנס, ניהול תיבת ה INBOX, איך למנוע ממיילים ללכת לאיבוד? איך למנוע דואר נכנס שלא טופל? ניהול הדואר האלקטרוני, מחשוב תהליכים, מחשוב עסקי, התייעלות עסקית, ניהול עסקי, יעוץ ארגוני, ניהול המיילים איך ... תיבת הדואר הנכנס, או כפי שמכונה גם האינבוקס, במטרה למנוע מיילים שלא טופלו מלהלך לאיבוד או להיבלע בתוך המיילים שנעשתה בהם עבודה. אליעד מציין את החשיבות בניהול המיילים בצורה מסודרת ומאורגנת, ... למשרד אין מקום ויש בלגן עם המתנה לפגישות. כיצד למנוע דואר לא מטופל? ההמלצה המרכזית של אליעד היא שהמיילים בתיבת הדואר הנכנס צריכים להטופל מיד עם קבלתם. כל מייל שתקבל - יש להחליט מיידית ... ומלכדים את כל המיילים שניתן היה לטפל בהם. כיצד למנוע דואר לא מטופל? אליעד מציע שאסור להשאיר שום מייל בתיבת הדואר הנכנס לאחר שנעשה איתו משהו. ברגע שהמייל נפתח והוחלט מה לעשות איתו - ... ניהול מיילים ופעולות הדואר האלקטרוני הוא קריטי כדי למנוע בלגן ותקלות. תיבת הדואר הנכנס היא השלב הראשון של כל המשימות - היא האזור שבו כל הדברים מתחילים. כל מייל שלא מטופל מיד ישאר שם ויעכב ...
קורונה, מה האמת מאחורי הקורונה? 3 סיבות למשבר הקורונה, 3 אפשרויות למה הקורונה הגיעה לארץ, למה הקורונה הגיעה למדינת ישראל? האם רצו שהקורונה תגיע לארץ? האם היה ניתן למנוע את הגעת הקורונה לארץ? איך ללמוד מטעויות? ביבי והקורונה
קורונה, מה האמת מאחורי הקורונה? 3 סיבות למשבר הקורונה, 3 אפשרויות למה הקורונה הגיעה לארץ, למה הקורונה הגיעה למדינת ישראל? האם רצו שהקורונה תגיע לארץ? האם היה ניתן למנוע את הגעת הקורונה לארץ? איך ללמוד מטעויות? ביבי והקורונה
... 3 סיבות למשבר הקורונה, 3 אפשרויות למה הקורונה הגיעה לארץ, למה הקורונה הגיעה למדינת ישראל? האם רצו שהקורונה תגיע לארץ? האם היה ניתן למנוע את הגעת הקורונה לארץ? איך ללמוד מטעויות? ביבי והקורונה מה האמת מאחורי הקורונה? בהרצאה זו, אליעד כהן מנתח את המשבר העולמי של הקורונה ואת הדרכים בהן ניתן היה למנוע את התפשטות המגפה או לפחות למנוע את עוצמתה במדינת ישראל. הוא עוסק במגוון נושאים כמו איך ללמוד מכישלון, איך לנתח טעויות, והאם הייתה אפשרות למנוע את המשבר, וכיצד ניתן ללמוד מהטעויות שבוצעו. האם היה ניתן למנוע את המשבר? התחלת ההרצאה מתמקדת בשאלה האם היה ניתן למנוע את משבר הקורונה, כשהוא מציע את הדימוי של מכונת זמן. אליעד שואל: אם היינו יכולים לחזור חזרה בזמן, למשל לפני שנתיים או שלוש, האם היינו פועלים אחרת כדי למנוע את הקורונה? את ההתפשטות שלה? הוא מציין, שכנראה כן, אם היינו יודעים מראש מה ... שונים, כמו לסגור את הגבולות ולמנוע את כניסת המגפה לארץ. הוא מדבר על האופציה שהייתה לסגור את השמיים ולמנוע את כניסת הנוסעים, מה שיכול היה למנוע את התפשטות הקורונה בישראל. הוא מבקר את הממשלה על כך שלא נקטה בצעדים אלו בזמן. למה המדינה לא פעלה? ההרצאה עוסקת גם בשאלות מדוע לא ננקטו הצעדים האלה מראש. אליעד טוען כי אם היינו חוזרים אחורה בזמן, בהחלט הייתה אפשרות למנוע את התפשטות המגפה, אך מדינת ישראל לא עשתה את הצעדים הנדרשים. הוא מציע שלושה ... העבר ולהבין מה גרם לנו להימנע מפעולות מסוימות או למה לא ביצענו אותן. לכל אדם יש את היכולת להסתכל אחורה ולשאול את עצמו אם הייתה אפשרות למנוע את הטעות, ואם יכול היה לעשות משהו שונה בזמן אמת. הוא מציע לשאול את עצמנו את השאלות הקריטיות: האם יכולנו לחשוב על האפשרות הזו בזמן? האם היינו יכולים למנוע את המצב? מה שונה היה קורה אם היינו פועלים אחרת? סיכום לסיום, אליעד מסכם את ... איך לא לחזור על טעות? איך ללמוד מטעות? איך לא לטעות שוב? איך לנתח טעות? איך לוודא שטעות לא תחזור שוב? חרטה, מכונת זמן, האם היה ניתן למנוע את משבר הקורונה? מחדל הקורונה, ועדת החקירה של הקורונה, מחדל אסון הקורונה, מחדל ... התפרצות הקורונה בסין, ממשלת ישראל בזמן הקורונה, מוכנות מערכת הבריאות לקורונה, האם מישהו אשם בכישלון? האם ביבי אשם בקורונה? האם היה ניתן למנוע את הקורונה? מי מרוויח מהקורונה? למי טוב שיש קורונה? מי שמאמין לא מפחד? נבואות ...
איך לא להתגעגע? איך להיפרד נכון? איך להתמודד עם פרידה? מה לעשות לפני פרידה? מה לעשות כשרוצים להיפרד? איך להתפטר נכון? איך למנוע געגוע? איך לנטרל ייסורי מצפון? איך למנוע רגשות חרטה? רגשות אשמה
איך לא להתגעגע? איך להיפרד נכון? איך להתמודד עם פרידה? מה לעשות לפני פרידה? מה לעשות כשרוצים להיפרד? איך להתפטר נכון? איך למנוע געגוע? איך לנטרל ייסורי מצפון? איך למנוע רגשות חרטה? רגשות אשמה
... לא להתגעגע? איך להיפרד נכון? איך להתמודד עם פרידה? מה לעשות לפני פרידה? מה לעשות כשרוצים להיפרד? איך להתפטר נכון? איך למנוע געגוע? איך לנטרל ייסורי מצפון? איך למנוע רגשות חרטה? רגשות אשמה איך להיפרד בלי להתגעגע וללא רגשות חרטה? אנשים רבים חוששים ממצב שבו הם ייפרדו מזוגיות, מקום ... לאחר מכן, גורם לאנשים להישאר לפעמים במקום שאינם מרוצים ממנו. אליעד כהן מסביר כיצד אפשר להיפרד בצורה נכונה, כך שלא יהיו רגשות חרטה או געגועים לאחר הפרידה. איך למנוע את תחושת החרטה אחרי הפרידה? הדבר החשוב ביותר שאדם צריך לעשות כדי למנוע תחושות של געגוע וחרטה לאחר הפרידה, הוא למצות את כל היתרונות האפשריים במקום הנוכחי לפני הפרידה. ההמלצה של אליעד כהן ... ורוצה להיפרד, לעיתים מתעוררת אצלו חרדה מהאפשרות שיתגעגע לאחר מכן. הוא עלול לחשוש שאם יעזוב, הוא יאבד יתרונות מסוימים ויתחרט על כך. מה ניתן לעשות כדי למנוע געגוע וחרטה לאחר הפרידה? כדי להימנע מגעגועים וייסורי מצפון לאחר פרידה, יש לנסות תחילה להישאר ולמצות את היתרונות של ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שאלת הסחה, איך להציג חסרונות? איך למנוע התנגדות? איך לעשות הסחת הדעת? איך ליצור הסחת דעת? איך להעביר נושא? איך להתחמק? איך לעשות מניפולציה? איך למכור מוצר עם חסרונות?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: למנוע, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: למנוע, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעריך את עצמך? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחנך ילדים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיגמל מהימורים? איך להעביר ביקורת בונה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להיות מאושר? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? למה לא להתאבד? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה המשמעות של החיים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש או אין אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע וסבל בעולם? למה יש רע בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מי ברא את אלוהים? איך להנות בחיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא פסיכותרפיסט, מאמן אישי לילדים נוער והורים, מאמן אישי לנוער בנושא למנוע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2656 שניות - עכשיו 23_05_2025 השעה 10:42:08 - wesi1