אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שאלת הסחה, איך להציג חסרונות? איך למנוע התנגדות? איך לעשות הסחת הדעת? איך ליצור הסחת דעת? איך להעביר נושא? איך להתחמק? איך לעשות מניפולציה? איך למכור...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
5:01שאלת הסחה, איך להציג חסרונות? איך למנוע התנגדות? איך לעשות הסחת הדעת? איך ליצור הסחת דעת? איך להעביר נושא? איך להתחמק? איך לעשות מניפולציה? איך למכור מוצר עם חסרונות?
איך להציג חסרונות בצורה שמקטינה התנגדות ומסיטה את תשומת הלב?

כאשר מציגים מוצר, שירות או רעיון שיש בו חיסרון, חשוב לדעת איך להציג את החיסרון בצורה שתקטין התנגדות ותסיט את תשומת הלב ליתרונות. ישנן טכניקות שונות שיכולות לעזור להסיח את הדעת מהחיסרון ולהעביר את הפוקוס ליתרונות.

איך להשתמש ביתרון כדי להסיט את תשומת הלב מהחיסרון?

דרך אחת להתמודד עם הצגת חיסרון היא לאחר שמציגים אותו, להציג יתרון ברור ומשמעותי. לדוגמה, אם מוצר מסוים כולל מגבלה מסוימת, ניתן לומר: "המוצר הזה מחזיק פחות זמן, אבל בזכות זה הוא זול יותר ונגיש יותר". הצגת יתרון מיד לאחר הצגת החיסרון מכוונת את המחשבה של הלקוח לכיוון החיובי וגורמת לו לשים פחות דגש על החיסרון.

איך להשתמש בשאלה כדי להסיח את הדעת מחיסרון?

שיטה נוספת היא לאחר הצגת החיסרון, לשאול מיד שאלה שמסיטה את תשומת הלב. לדוגמה, "המוצר הזה מגיע עם אחריות של שבועיים בלבד, אבל איך אתה מעדיף לקבל אותו - עם משלוח מהיר או באיסוף עצמי?" השאלה מכריחה את האדם לעסוק בהחלטה החדשה ולא להישאר ממוקד בחיסרון שהוצג.

איך לשלב שאלה עם תחושת יתרון?

אם מציגים לאדם חיסרון ולאחר מכן שואלים אותו שאלה, עלולה להיות התנגדות טבעית - "למה שאני אחשוב על משהו אחר אם כרגע גיליתי חיסרון משמעותי?". לכן, עדיף שהשאלה עצמה תגרום לאדם להרגיש טוב. לדוגמה: "המוצר הזה מגיע עם אחריות קצרה, אבל אתה לקוח חשוב אצלנו - איך אתה רוצה שנארוז לך את ההזמנה, בצורה רגילה או אריזה מיוחדת ללקוחות כמוך?" השאלה יוצרת תחושת ערך אצל הלקוח, והוא פחות שם לב לחיסרון שהוצג לפני רגע.

למה שאלה עם יתרון גורמת ללקוח לחשוב פחות על החיסרון?

כאשר שואלים אדם שאלה, הוא מרוכז בניסיון למצוא לה תשובה. זה מסיח את דעתו מהחיסרון שהוצג לפני כן. כדי להגביר את האפקט, השאלה עצמה צריכה לגרום לו לרצות לחשוב עליה. אם השאלה משדרת שהאדם מקבל משהו טוב, הוא ירצה להתמקד בה יותר מאשר בחיסרון.

איך לזהות מניפולציות ולמנוע הטעיה?

אם מישהו מציג לכם חיסרון ואז מיד מדגיש יתרון, או שואל שאלה שמסיטה את תשומת הלב, שימו לב לכך. ייתכן שהיתרון שמציגים לכם הוא רק הסחת דעת מהבעיה האמיתית. לכן, כשמציגים לכם מידע, עצרו ושאלו - האם מדובר בטכניקה שנועדה להסיח את דעתכם מהחיסרון האמיתי?
איך להציג חסרונות בצורה שמקטינה התנגדות ומסיטה את תשומת הלב?

כאשר מציגים מוצר, שירות או רעיון שיש בו חיסרון, חשוב לדעת איך להציג את החיסרון כך שהוא לא ירתיע את הלקוח או האדם שמולו אנו מדברים. ישנן מספר טכניקות שיכולות לעזור להסיח את הדעת מהחיסרון ולהעביר את הפוקוס ליתרונות.

איך להשתמש ביתרון כדי להסיט את תשומת הלב מהחיסרון?

דרך אחת להתמודד עם הצגת חיסרון היא מיד לאחר שמציגים אותו, להציג יתרון ברור ומשמעותי. המטרה היא לגרום לאדם שמולנו להתמקד ביתרון במקום בחיסרון. למשל, אם מוצר מסוים כולל מגבלה מסוימת, ניתן לומר: "המוצר הזה מחזיק פחות זמן, אבל בזכות זה הוא זול יותר ונגיש יותר". הצגת יתרון מיד לאחר חיסרון מכוונת את המחשבה של הלקוח לכיוון החיובי וגורמת לו לשים פחות דגש על החיסרון.

איך להשתמש בשאלה כדי להסיח את הדעת מחיסרון?

שיטה נוספת היא לאחר הצגת החיסרון, לשאול מיד שאלה שמסיטה את תשומת הלב. לדוגמה: "המוצר הזה מגיע עם אחריות של שבועיים בלבד, אבל איך אתה מעדיף לקבל אותו - עם משלוח מהיר או באיסוף עצמי?" השאלה מכריחה את האדם לעסוק בהחלטה החדשה ולא להישאר ממוקד בחיסרון שהוצג.

איך לשלב שאלה עם תחושת יתרון?

אם מציגים לאדם חיסרון ולאחר מכן שואלים אותו שאלה, עלולה להיות התנגדות טבעית - "למה שאני אחשוב על משהו אחר אם כרגע גיליתי חיסרון משמעותי?". לכן, עדיף שהשאלה עצמה תגרום לאדם להרגיש טוב. לדוגמה: "המוצר הזה מגיע עם אחריות קצרה, אבל אתה לקוח חשוב אצלנו - איך אתה רוצה שנארוז לך את ההזמנה, בצורה רגילה או אריזה מיוחדת ללקוחות כמוך?" כאן, השאלה עצמה יוצרת תחושת ערך אצל הלקוח, והוא פחות שם לב לחיסרון שהוצג לפני רגע.

למה שאלה עם יתרון גורמת ללקוח לחשוב פחות על החיסרון?

כאשר שואלים אדם שאלה, הוא מרוכז בניסיון למצוא לה תשובה. זה מסיח את דעתו מהחיסרון שהוצג לפני כן. אבל כדי להגביר את האפקט, השאלה עצמה צריכה לגרום לו לרצות לחשוב עליה. אם השאלה משדרת שהאדם מקבל משהו טוב, הוא ירצה להתמקד בה יותר מאשר בחיסרון.

איך לזהות מניפולציות ולמנוע הטעיה?

אם מישהו מציג לכם חיסרון ואז מיד מדגיש יתרון, או שואל שאלה שמסיטה את תשומת הלב, שימו לב לכך. ייתכן שהיתרון שמציגים לכם הוא רק הסחת דעת מהבעיה האמיתית. לכן, כשמציגים לכם מידע, נסו לעצור ולשאול - האם מדובר בטכניקה שנועדה להסיח את דעתי מהחיסרון האמיתי?
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד דרך איך אפשר להציג מוצר עם חסרונות. כשאני מדבר על מוצר עם חסרונות הכוונה כל רעיון באשר הוא שבעצם מציגים אותו ויש בו רמז לחיסרון כלשהו מבקשים ממישהו בקשה לדוגמה ויש לבקשה הזאת איזה חיסרון, אנחנו יודעים שזה הולך לעשות לו רע או יעשה לו גם רע, או נגיד מוכרים מוצר ללקוח ויש במוצר הזה חיסרון ומדברים על החיסרון וכו' והשאלה בעצם איך להציג לו את החיסרון. והתשובה היא שאחת הדרכים להציג חיסרון ללקוח היא על ידי זה שבעצם מציגים לו את החיסרון ומיד אחרי שמציגים לו את החיסרון מציגים לו איזה יתרון.

זאת אומרת שאם אנחנו יודעים שאנחנו הולכים להציג ללקוח איזה חיסרון צריך מראש לתכנן "אוקי איזה יתרון אני הולך להגיד לו אחר כך". מאוד פשוט זאת אומרת למקד, לנסות למקד את המחשבה של הלקוח ביתרון ולא בחיסרון, "אתה יודע זה ככה וככה אבל ככה וככה" ישר להביא לו את היתרון, לא "יש בזה ככה וככה" חיסרון ומיד להגיד איזה יתרון ברגע שאומרים ליד זה יתרון הבן אדם מתעסק בלהבין מה היתרון שאמרו לו ואז כביכול הוא שוכח או שהוא פחות חושב על החיסרון זאת דרך אחת.

דרך שניה ברגע שמציגים לבן אדם חיסרון מה שאפשר לעשות זה מיד אחרי שמציגים לו את החיסרון לשאול אותו איזו שאלה, אמרנו לו "אתה יודע המוצר הזה גם כן יש לו אחריות רק שבועיים אבל תגיד לי איך אתה רוצה ככה וככה או ככה וככה?" אם למוצר יש אחריות רק השבועיים זה אומר שהמוצר הזה כנראה די גרוע אבל מה שעושים זה בעצם שואלים אותו מיד שאלה אחרת כדי למקד את הבן אדם בלנסות למצוא תשובה לשאלה ששאלנו אותו במקום להתמקד בחיסרון שהצגנו לפני רגע.

והדרך הנוספת, עוד דרך היא לחבר את השאלה עם יתרון ביחד. זאת אומרת בא נשאל את הלקוח שאלה שהשאלה עצמה תיתן לו תחושה של יתרון, למה? אם אנחנו אומרים לבן אדם, נסביר את ההיגיון של זה אם אומרים לבן אדם חיסרון ומיד אומרים לו יתרון יכול להיות שהוא מבין את היתרון הוא כאילו שכח את החיסרון אבל מהצד השני הוא מבין את היתרון מאוד מהר והוא ישר מתחיל לחשוב על החיסרון. אם לדוגמה נגיד אנחנו אומרים לבן אדם חיסרון ואחר כך אנחנו שואלים אותו שאלה הוא יכול להגיד לעצמו "מה השאלה הזאת אני יש לי פה חיסרון, מה אכפת לי עכשיו השאלה הזאת" ולכן מה אנחנו עושים? אנחנו בעצם שואלים אותו שאלה שהשאלה עצמה יש בה יתרון עבורו.

זאת אומרת המהות היא כזאת אנחנו אומרים לבן אדם חיסרון ואנחנו רוצים להסיח את דעתו מהחיסרון ואנחנו רוצים להסיח את דעתו באמצעות שאלה לדוגמה, כי מה יותר מסיח את דעתו של בן אדם שמספרים לו משהו או ששואלים אותו שאלה? כששואלים אותו שאלה, למה? כי כששואלים אותו שאלה הוא בעצם צריך לחשוב על תשובה, הוא צריך לחשוב על תשובה בעצם צריך יותר להתרכז במה ששאלנו אותו, להתרכז במה ששאלנו אותו זה אומר להתרכז פחות בחיסרון. אבל אנחנו גם רוצים למכור לו את הסחת הדעת, אנחנו רוצים לגרום לו לרצות לחשוב על הדבר שבאמצעותו אנחנו מנסים להסיח את דעתו ולכן לדוגמה אנחנו נשאל אותו שאלה שהשאלה עצמה תעשה לו טוב.

לדוגמה כמטאפורה נגיד סתם דוגמה, נגיד אמרנו לבן אדם "אתה יודע המוצר הזה יש לו אחריות רק שבועיים אבל אתה בן אדם מאוד חשוב, תגיד לי איך אתה רוצה שנארוז לך את זה ככה או ככה?", אמרנו לו שהוא בן אדם מאוד חשוב ואמרנו לו שבגלל שהוא בן אדם מאוד חשוב אנחנו בעצם נותנים לו איזה שירות מיוחד, נניח "ואיך אתה רוצה ככה או ככה?" אז בעצם הוא לא רוצה להגיד "לא, מה פתאום אני לא רוצה בכלל את המוצר יש אחריות שבועיים זה לא מתאים לי", למה? כי אם הוא יגיד את זה הוא בעצם מפספס את הטוב שאנחנו נותנים לו בשאלה של "איך אתה רוצה שנארוז לך את זה כי אתה בן אדם מאוד חשוב".

אוקי זאת אומרת בעצם הוא לא רוצה להפסיד את הטוב שנתנו לו בשאלת הסחה ואז יש יותר סיכוי שהוא לא יחשוב על החיסרון או לדוגמה נגיד אמרנו ללקוח איזה חיסרון ואז מיד אומרים לו "טוב תגיד לי ואיך אתה רוצה, אתה רוצה ככה או רוצה ככה?", עכשיו כששואלים בן אדם איך אתה רוצה נותנים לו כוח, "וואלה הוא שואל אותי איך אני רוצה זה מה שאני רוצה זה לא מה שהוא רוצה, זה עושה לי טוב" אבל מצד שני הוא לא שם לב שלפני רגע אמרו לו את מה שבכלל הוא לא רוצה אותו. ואתם השומעים כשמישהו עושה לכם טוב או כשמישהו מנסה להסיח את דעתכם תשימו לב שהרבה פעמים הטוב הזה הוא רק הסחת דעת. כשמישהו אומר מידע ופתאום הוא מביא איזה משהו טוב אולי משהו הטוב הזה הוא בכלל סוג של הסחת דעת מאיזה חיסרון אחר. אז שלא יעבדו עליכם.
איך להציג ללקוח התנגדות לחשוב עליה האם זה מה שאני רוצה למכור את המוצר איך למכור את המוצר איך למצוא תשובה ניסיון אני לא רוצה תחושה היגיון איך להעביר נושא איך להציג איך להציג חסרונות איך ליצור הסחת דעת איך למכור איך למכור את המוצר איך למכור את המוצר שלך איך למכור מוצר איך למכור מוצר עם חסרונות איך למכור מוצרים איך למנוע איך למנוע התנגדויות איך למנוע התנגדות איך לעשות הסחת הדעת איך לעשות מניפולציה איך לעשות מניפולציות הסחת דעת הסחת הדעת התחמקות התנגדות חיסרון חסרונות להעביר להעביר נושא להציג להציג חסרונות להתחמק ליצור ליצור הסחת דעת למכור למכור את המוצר למכור את המוצר שלך למכור מוצר למכור מוצר עם חסרונות למכור מוצרים למנוע למנוע התנגדויות למנוע התנגדות לעשות מניפולציה מוצר מוצר עם חסרונות מניפולציה מניפולציות שאלת הסחה
NLP / תת מודע - משפט שלילה / משפט שאלה - איך לשתול מחשבות? איך למכור? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים? איך לעשות מניפולציות? איך לשכנע את התת מודע?
...ובאופן מדורג אתה גורם לחוסר הלגיטימציה של הדבר, להישמע כחוסר לגיטימציה רק יחסי וסובייקטיבי ולא חוסר לגיטימציה מוחלט ואובייקטיבי. ובכל מקרה, כאשר אתה מדבר על משהו גם שלא לעשות אותו וגם שהוא דבר רע, הרי שבכך בעצם אתה גורם לו להופיע בתת המודע של השומע, כאפשרות שהיא אפשרית ויכולה לקרות גם בפועל. ומכאן בעצם אפשר להבין גם את הטכניקה הנוספת. והיא, שאם ברצונך לגרום למישהו לחשוב על דבר אפשרי, שהוא לא אפשרי. דהיינו, אם אתה רוצה לגרום למישהו לא לעשות משהו כלשהו ולא לחשוב על דבר כלשהו ולא לחשוב בצורה כלשהי...
NLP / שכנוע - מסקנה מחויבת או מסקנה אפשרית - איך לשכנע אנשים? איך לנצח בוויכוח? איך לנצח בדיבייטינג? איך לעשות מניפולציות? איך לעשות סוגסטיה? איך לעשות דמיון מודרך? רטוריקה
...ועל ידי זה שאתה הופך את המסקנה שקיומה הוא רק אפשרות בלבד, למסקנה שקיומה הוא מחויב. ואסביר: בתהליך הסקת מסקנות, מוצגים טיעונים שונים וראיות שונות, ומהם האדם מנסה להוכיח טענה כזו או אחרת. ומי שיתבונן יראה, כי יש מסקנות שהן מוכחות בוודאות, ויש מסקנות שהן רק אפשריות בלבד, אך הן אינן מוכחות. דהיינו, כאשר יש לנו עובדות וראיות שקרה דבר כזה או אחר, אז לפעמים אפשר להסיק מכך בוודאות שקרה דבר כזה או אחר. ולפעמים אי אפשר להיות בטוחים בוודאות שאכן קרה כך או אחרת, אלא רק אפשר להסיק מכך שאולי קרה כך או אחרת. וכאשר...
רטוריקה / דיבייטינג / שכנוע - להפוך עובדה לפירוש ולהפוך פירוש לעובדה - איך לעשות מניפולציות? איך לשכנע אנשים? איך לנצח בוויכוח? טכניקות מכירה / NLP / להגדיל מכירות
...שכלפי הטענות שלך, עליך להציג את הדברים שלך, כאילו שאתה מתאר עובדות שאינן מוטלות בספק. ולפעמים באפשרותך גם לעשות עוד טריק ומניפולציה, והוא שעל חלק מהפירושים שאתה אומר, תדגיש שאלו רק פירושים שלך אך לא עובדות. ובכך בעצם תיצור רושם שכאילו אתה מבדיל בין עובדות לבין פירושים, ואז ממילא שאר הפירושים שאתה מציג כעובדות, יראו כאילו הם אכן עובדות. וכמובן שיש בזה גם חיסרון, כי אז יכולים להתחיל לשים לב לכל משפט שאתה אומר, האם הוא עובדה או פירוש. ולכן צריך לעשות את זה בצורה מתוחכמת. שגם יוצר רושם שאתה לא מערבב...
דיבייטינג, איך לענות בויכוח? איך לנצח בויכוח? איך לענות לאנשים? איך לשכנע אנשים? איך לעשות מניפולציות? איך לצאת צודק? איך להצליח לשכנע? מה לענות לאנשים? איך להתווכח נכון? טריקים לשכנוע אנשים
דיבייטינג, איך לענות בויכוח? איך לנצח בויכוח? איך לענות לאנשים? איך לשכנע אנשים? איך לעשות מניפולציות? איך לצאת צודק? איך להצליח לשכנע? מה לענות לאנשים? איך להתווכח נכון? טריקים לשכנוע אנשים
...אליעד מפרט את השיטות השונות שניתן להשתמש בהן כדי לנצח בוויכוח ולהשאיר את הצד השני חסר מענה. מהם הצעדים הבסיסיים לפיתוח טכניקות שכנוע? בשלב הראשון, חשוב להבין למה הצד השני אומר את מה שהוא אומר. אליעד מסביר כי לפני שנכנסים לוויכוח או מנסים לשכנע את הצד השני, יש להבין את מקור טענותיו. אם מדובר בטענה שאינה נכונה או חסרת בסיס, יש להציג זאת בצורה ברורה. השלב השני הוא להראות שהטענה לא מחויבת או אינה בהכרח נכונה. ברגע שמבינים את החולשות בטענה של הצד השני, אפשר להנחות את הדיון לכיוון הרצוי. איך להתמודד עם...
איך לשתול מחשבות? איך לעשות מניפולציות? איך להעלות את רף נטל ההוכחה? איך לשאול שאלה נכונה? איך להשפיע על מישהו? איך לנסח שאלה? איך לדעת מה לשאול? איך לשאול שאלה מוחלטת? איך לשאול שאלה יחסית? איך ליצור הסכמה?
...כי אז בעצם שתלת לאדם השני, מחשבה שלילית שאתה לא רוצה לשתול אותה. לדוגמה: נניח שאתה שואל מישהו, האם אתה בטוח במאה אחוז שאתה לא רוצה לעשות X. ונניח שאתה רוצה שהוא יגיד שהוא לא בטוח. אז אם הוא סתם יזרוק לך תשובה, שהוא באמת בטוח במאה אחוז שהוא לא רוצה לעשות X, אז ממילא אתה גרמת לכך שהוא שתל לעצמו מחשבה, שהוא במאה אחוז בטוח שהוא לא רוצה לעשות את אותו הדבר. משום, שהוא לא באמת חשב על השאלה / השאלה לא נוסחה נכון, בצורה שתגרום לו לחשוב עליה. ואז ממילא נשתלה לו מחשבה שלילית מיותרת, שעכשיו צריך ללמוד לדעת...
שיטות לרמות לאנשים, איך לרמות אנשים? איך לשקר לאנשים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לגרום למישהו לרצות להאמין לך? איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? איך לשתול מחשבות? איך לעשות מניפולציות של ביבי נתניהו? שיטות השכנוע של ביבי
שיטות לרמות לאנשים, איך לרמות אנשים? איך לשקר לאנשים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לגרום למישהו לרצות להאמין לך? איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? איך לשתול מחשבות? איך לעשות מניפולציות של ביבי נתניהו? שיטות השכנוע של ביבי
...בת הזוג, הוא יכול לקנות להם מתנה או להעניק להם יחס מועדף כדי ליצור אינטרס אישי שיגרום להם להאמין בגרסה המוסתרת. השוחד הרגשי משדר לאדם את התחושה שהוא חשוב וראוי לתשומת לב, מה שמחליש את יכולתו לשאול שאלות קשות על האמת. איך מחמאות משפיעות על הרצון להאמין? מחמאה יכולה לשמש כשוחד רגשי. כאשר מישהו מקבל מחמאה, הוא עשוי להיות מוכן לסלוח על חוסר בדיקה של האמת, כי הוא לא רוצה להרוס את התחושה הטובה שהמחמאה נותנת לו. לדוגמה, מנהיגים יכולים להשתמש בשיטות כאלה כדי לשחד את הציבור - הם משבחים את האזרחים, מודים...
שכנוע / מכירות / השפעה - להציג פירוש כעובדה - איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך למכור יותר? איך לשכנע לקוחות? איך להשפיע על אנשים? איך לשתול מחשבות?
...פשוט לבדוק, כיצד היית אומר למישהו אחר עכשיו יום / השמש זורחת / יורד גשם וכיוב, באיזו תחושה היית ומה היית משדר כאשר היית מתאר עובדות, והאם באמת אתה מציג כך את הרעיון שלך, שאתה רוצה שיקבלו אותו?! כי אם לא, אז הרי שאתה נותן לגיטימציה לכך שהשומע יבדוק את נכונות הרעיונות שלך, כי אתה עצמך משדר לו, שמה שאתה אומר, זאת לא עובדה, אלא רק פירוש בלבד. והשומע, בכל מקרה מנסה לבדוק את מה שאתה אומר לו. אבל ככל שהדברים מוצגים בצורה יותר עובדתית ופחות בצורה של פירוש, כך בעצם אתה שולל את הלגיטימציה של השומע, לבדוק...
איך לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להציג מוצר? איך לתאר מוצר? איך למכור מוצר? איך להסביר ללקוח? איך לדבר עם לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, לא לדבר על המוצר, אימון מכירות
איך לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להציג מוצר? איך לתאר מוצר? איך למכור מוצר? איך להסביר ללקוח? איך לדבר עם לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, לא לדבר על המוצר, אימון מכירות
...טכניים יבשים. איך להציג את המוצר כך שיתאים לצרכים של הלקוח? כדי להבין כיצד להציג מוצר בצורה שתתאים ללקוח, על איש המכירות להבין מה הלקוח באמת מחפש ומה חשוב לו. כל לקוח מחפש תועלות שונות מהמוצר, ולכן חשוב לשאול את עצמך: מהן התועלות שהלקוח מחפש? איזה בעיות המוצר פותר עבורו? איך המוצר ישפר את חיי הלקוח? כמובן, יש לשלב את המידע כך שהתועלות החשובות ביותר עבור הלקוח יועלו ראשונות, ולא להעמיס עליו במידע פחות חשוב. מה כדאי להדגיש במכירה? המיקוד במכירה לא צריך להיות רק על הצורה של המוצר (מאפיינים טכניים)...
ניתוח ראיון ביבי נתניהו, איך לשווק את עצמך? איך להציג את עצמך? אומנות הפרזנטציה, לענות לשאלות קשות בראיון בתקשורת, יעוץ מנהלים, איך לשכנע בראיון בתקשורת? יעוץ לפוליטיקאים, איך להתראיין נכון?
ניתוח ראיון ביבי נתניהו, איך לשווק את עצמך? איך להציג את עצמך? אומנות הפרזנטציה, לענות לשאלות קשות בראיון בתקשורת, יעוץ מנהלים, איך לשכנע בראיון בתקשורת? יעוץ לפוליטיקאים, איך להתראיין נכון?
...נשאל על יוקר המחיה והדיור, נתניהו מעביר את הדיון לדברים אחרים בהם לטענתו הצליח מאוד, כמו ביטחון או כלכלה. אליעד מדגיש שזוהי מניפולציה יעילה, אך מציין שבמקרה זה המראיינת לא לחצה עליו מספיק עם העובדות - למשל, לא הציגה נתונים מדויקים על העלייה במחירי הדיור. איך להגיב על ביקורת אישית באופן שמנטרל את העוקץ? כשנתניהו נשאל לגבי ביקורת אישית עליו ועל משפחתו, הוא טוען שהביקורת היא פוליטית בלבד, לא עניינית, ונועדה להפיל את שלטון הימין. לפי אליעד, היה עדיף שנתניהו יפנה למונחים כלליים יותר כמו טובת המדינה ולא...
איזה מידע להציג ללקוח קודם? מתי להציג את המידע ללקוח? באיזה שלב הלקוח נמצא? שלבים בתהליך מכירה, הנחות היסוד של המכירה - שלבי מכירה / תהליך מכירה / טיימינג של שכנוע, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות
...לחשוב עוד כל מיני מחשבות כאלו ואחרות. אבל עליך לשאול את עצמך, מה אתה חושב שהוא צריך לחשוב קודם. האם הוא קודם צריך לחשוב שהמרצדס יותר טוב מחברה אחרת, או שקודם הוא בכלל צריך לחשוב שהוא רוצה לשדרג את הרכב שלו. או שאולי קודם הוא צריך לחשוב שהוא יכול להרשות לעצמו לקנות רכב כזה. ועליך להבין, מה הלקוח שלך צריך לחשוב קודם ומה הוא צריך לחשוב אחר כך. ועליך תמיד לדעת, באיזה קומה אתה נמצא בתהליך המכירה מול הלקוח שלך. שלא תמכור לו את קומה 5 לפני שבנית את קומה 2. גם אם בסוף צריך באמת לבנות את קומה 5,כדי להגיע...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שאלת הסחה, איך להציג חסרונות? איך למנוע התנגדות? איך לעשות הסחת הדעת? איך ליצור הסחת דעת? איך להעביר נושא? איך להתחמק? איך לעשות מניפולציה? איך למכור מוצר עם חסרונות?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: להסיח את הדעת, דיכאון? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: להסיח את הדעת, איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך לקבל החלטות? איך לחנך ילדים? איך להיות מאושר ושמח? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפרש חלומות? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך להעריך את עצמך? איך לעשות יותר כסף? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? בשביל מה לחיות? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה המשמעות של החיים? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה לא להתאבד? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? אולי אנחנו במטריקס? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? האם יש בחירה חופשית? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
חסר ניסיון ומעוניין בעבודה למה לקוח לא רוצה לקבל הנחה? למה לא להקשיב לגוף? לפתוח עסק עצמאי הטלפון הנייד להיות שקוף לפרק את הפחד לחקור רצון גם כשיש פחד לחקור את הרצון יותר ביטחון עצמי בראיון עבודה אהבה עצמית היא הבסיס לזוגיות טובה איך אתה אוהב את עצמך? לאהוב מישהו עם תנאים איך שמחה משפיעה על רמת הריכוז? לחשוב כדי להיות מאושר אובססיביות בזוגיות אני מתגעגעת לאקס לקבל החלטה בתנאי אי וודאות לחץ בקבלת החלטה התמודדות עם חרדה להתמודד עם בעיות בחיים האם להתמיד או לוותר? סודות המוטיבציה הזדהות עצמית נוסחה לשכנע אנשים לחנך את המורים למה ילדים מתחצפים להורים? קשיים רוחניים תפקיד התת מודע פסיכיאטריה וגנטיקה תרופות להפרעה נפשית להחזיר את האקס יוצא עם מישהי איזה מפרקים משתתפים בהרמת משקל? איך למנוע פריצת דיסק? מוסריות ואמונה באלוהים הגדרתו של אלוהים שימוש בסמים להגיע להארה רוחנית איך לזהות הארה? להפוך להיות אלוהים להתבודד ולהיות אלוהים למכור סדנא ביותר כסף רכישת נדלן אובדן משמעות החיים משמעות החיים על פי אליעד כהן להשיג את ההנאה מה רע בערך עצמי חיובי? להתייחס לבן אדם כמו לרובוט אין בחירה או יש בחירה העולם נוצר יש מאין כדור הארץ מרכז היקום עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לילדים נוער והורים, מאמן זוגי, קואצר לזוגיות בנושאי להסיח את הדעת - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.6400 שניות - עכשיו 04_10_2025 השעה 00:13:50 - wesi1