אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה סיפורי מעשיות, מעשה ביער בלי סוף, מעשה בנהר בלי סוף, אני ראיתי מעשה, רבי נחמן מברסלב, לימוד סיפורי מעשיות בעיון, שיעור בסיפורי מעשיות, ללמוד סיפורי מעשיות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
5:35סיפורי מעשיות, מעשה ביער בלי סוף, מעשה בנהר בלי סוף, אני ראיתי מעשה, רבי נחמן מברסלב, לימוד סיפורי מעשיות בעיון, שיעור בסיפורי מעשיות, ללמוד סיפורי מעשיות, סיפורי ברסלב
מה המשמעות של הסיפור "יער בלי סוף" של רבי נחמן?

רבי נחמן מברסלב סיפר סיפור מיוחד שהתרחש בערב יום כיפור, לאחר הכפרות. הוא סיפר על עצמו באופן אישי, ופתח את סיפורו במילים: "שמעתי מאיש אחד שסיפר לו רבנו זיכרונו לברכה בערב יום כיפור אחרי הכפרות מעשה שראה...". בסיפור הזה, רבי נחמן מתאר חוויות מסתוריות וסמליות מאוד, כאשר הוא נקלע לשלוש סיטואציות מרכזיות: יער בלי סוף, נהר בלי סוף, ואבן רחיים שטוחנת את כל העולם כולו.

מה מייצג היער שאין לו סוף לפי רבי נחמן?

היער, לפי רבי נחמן, מסמל מצב שבו האדם נכנס לתהליך, הרפתקה או חוויה כלשהי, אך אינו מסוגל לראות את סופה. הוא מתאר יער גדול כל כך עד שאין לו קצה או סוף, ובתוך היער אדם עלול ללכת לאיבוד. כאשר הוא מנסה לחזור אחורה, מגיע אליו מישהו ואומר לו שאין דרך חזרה, כי היער אינסופי וחסר גבולות. למרות האזהרה שהמצב חסר פתרון, רבי נחמן מתאר מצב שבו האדם בכל זאת מצליח למצוא דרך לצאת. הרעיון כאן הוא שהאדם נקלע למצבים שנראים אינסופיים וחסרי מוצא, ובכל זאת ישנה דרך נסתרת החוצה, גם אם היא לא נראית לעין בתחילה.

מה מסמל הנהר האינסופי ומה תפקידו בסיפור?

לאחר שהאדם מצליח לצאת מהיער, הוא מגיע אל נהר שגם לו אין סוף. הנהר מסמל את החיים עצמם, מקור המחיה והקיום של כל העולם. גם כאן מופיעה דמות נוספת שמסבירה שאין אפשרות להגיע לסוף הנהר, ומוסיפה שכל האנשים בעולם שותים את המים הללו. המשמעות היא שיש דברים בחיים, כמו מקור הקיום עצמו, שהם אינסופיים ומזינים את כל בני האדם, ושהאדם הוא חלק מתוך מערכת גדולה ומורכבת שאין לה סוף או התחלה מוגדרת.

מהי אבן הרחיים ומה משמעותה בסיפור?

החלק השלישי בסיפור מתייחס לאבן רחיים ענקית העומדת על אותו נהר, ומסופר שאבן זו טוחנת קמח עבור כל העולם כולו. האבן מסמלת כוח או מערכת שמניעה ומפעילה את כל המציאות. רבי נחמן משתמש בביטוי "כל העולם", כשהמילה "כל" מתפרשת כאן כ"מחויב". הכוונה היא שיש מערכת אחת אוניברסלית שמפעילה את כל הבריאה באופן הכרחי ובלתי נמנע. כמו הרחיים שטוחנות קמח ומזינות את כל בני האדם, כך גם המערכת הכוללת הזו משפיעה על הכל, והיא חלק בלתי נפרד ממציאות חיינו.

מה תפקידו של הנפח בסיפור, ולמה רבי נחמן התכוון?

בחלק האחרון של הסיפור מופיע נפח שיושב ביער, אדם בשם "קוויל" (או שם דומה), שתפקידו לייצר כלים עבור כל העולם כולו. דמות זו מסמלת את היצירה, את הפעולה האנושית שנמצאת מאחורי הקלעים של העולם. הנפח הוא יוצר כלים מכל אותו חומר שמקורו ביער האינסופי. רבי נחמן מדגיש שוב את המילה "כל", כלומר, היצירה האנושית נובעת מתוך אותם חומרים אינסופיים שבטבע, אותם אלמנטים יסודיים שמרכיבים את כל העולם כולו.

מה המשמעות של "העולם מספרים מעשה ואני ראיתי מעשה"?

ביטוי מיוחד שרבי נחמן חוזר עליו הוא "העולם מספרים מעשה ואני ראיתי מעשה". הוא מבחין כאן בין אנשים שמספרים סיפורים תיאורטיים לבין חוויה אישית ואמיתית שהוא עצמו חווה. כשאמר "אני ראיתי מעשה", התכוון לכך שהסיפור שהוא מספר אינו סתם דמיון או משל, אלא דבר שהוא עצמו חווה באופן ישיר. כשהוא קרא את הסיפור הזה או שמע אותו, הוא הבין שהוא מתאר את חייו שלו, את המציאות האישית והפנימית שלו, ולא רק רעיון מופשט. עבור רבי נחמן, המעשה הזה הוא סיפור חווייתי אישי ואותנטי, לא סיפור סתמי או תיאורטי בלבד.

כיצד ניתן להשתמש בסיפור הזה ככלי לעבודה עצמית פנימית?

אליעד כהן מסביר שרבי נחמן רצה שהאדם יחפש בתוך עצמו את המקום שבו הוא נמצא בתוך "יער אינסופי", כלומר, מקום נפשי או מחשבתי שאין לו מוצא, מקום שבו האדם מרגיש תקוע או אבוד. למרות התחושה שאין דרך יציאה, רבי נחמן מדגיש שתמיד קיימת דרך, גם אם היא לא ברורה מיד. האדם נקרא להתבונן בתוך עצמו ולזהות מצבים שבהם הוא חווה ייאוש, מבוכה, או תחושה של חוסר אונים, ולמרות זאת, להאמין ולהבין שיש דרך לצאת, גם אם היא נסתרת בתחילה.

כך גם לגבי הנהר האינסופי או אבן הרחיים: אלו הם סמלים לאתגרים או למערכות גדולות בחיים, שהאדם מרגיש קטן מולן, אבל עליו להבין שהוא חלק מהן, ושגם כשהוא חש חוסר אונים מוחלט, עדיין קיימת אפשרות להתמודדות ולמציאת פתרונות.

הסיפור כולו הוא כלי להתבוננות עצמית, להזדהות ולמציאת דרכי התמודדות עם החיים והאתגרים האינסופיים שהם מציבים בפני האדם.
אליעד: בסיפור הבא רבי נחמן מספר על עצמו "שמעתי מאיש אחד שסיפר לו רבנו זיכרונו לברכה בערב יום כיפור אחרי הכפרות מעשה שראה.. (כאילו רבי נחמן ראה).. שהלך ביער אחד והיער היה גדול בלי קץ וסוף (לא היה סוף ליער) ורצה לשוב על עקבו (הוא שאל טוב איך חוזרים אחורה?)

"ובא אליו אחד ואמר לו שבזה היער אי אפשר לבוא לסופו וקיצו כי היער הזה בלי קץ וסוף", הוא אמר לו נכנסת ליער אין יציאה אי אפשר לצאת מהלופ.

"וכל הכלים שבעולם כולם נעשו מזה היער" אמר לו כל הכלים שבעולם עשו את זה מהחומרים של היער "והראה לו דרך איך שיצא מזה היער" אמר לו שבכל זאת יראה לו דרך לצאת מהיער"ואחר כך יצא מהיער.

"אחר כך בא לנהר אחד ורצה להגיע לסוף הנהר ובא אליו שוב אחד ואמר לו גם כן שבזה הנהר אי אפשר לבוא לסופו כי זה הנהר אין לו קצה וסוף וכל בני העולם שותים מאלו המים של זה הנהר"אמר לו תקשיב הגעת לנהר אין פתרון, אבל תדע שהנהר הזה כל כך גדול שכל האנשים בעולם שותים ממנו.

"אחר כך בא על רחיים אחת שהייתה עומדת על אותו נהר ובא אליו גם כן ואמר לו שזו הרחיים טוחנת טחינה על כל העולם כולו" היה אחר כך עוד שהוא הגיע לאבן רחיים לאיזה משהו מסוים שימו לב שהמילה כל פירושו מחויב, אמר לו שזו הרחיים טוחנת טחינה על כל העולם כולו זאת אומרת שזו אבן רחיים שהיא כל כך גדולה שהיא יכולה לטחון את כל העולם כולו.

"ואחר כך חזר ובא ליער הנ"ל וראה שם נפח אחד שקוראים (קוויל?) שישב שם ביער ועשה מלאכתו ואמרו לו שזה הנפח עושה כלים בשביל כל העולם כולו והדברים סתומים מאוד גם לא נרשם כראוי כי הרבה נשכח כי לא נכתב בזמנו ואמר אז שהעולם מספרים מעשה ואני ראיתי מעשה ה' יתברך יזכנו להבין דבריו הקדושים והנוראים".

עכשיו מה זה אומר? יש פה כמה דברים שזה אומר, קודם כל זה הקטע של המחויבים זה מתאר תהליכים בתוך הבן אדם שבן אדם מגיע כאילו לשכלים מסוימים שהם מחויבים הם מקיפים הכל.

היה פעם שרבי נחמן אמר "כמה זה קשה לחטוב עצים אבל לא רק שאני חוטב עצים אני גם צריך לייצר את הגרזן" עוד משהו שרבי נחמן אמר "העולם מספרים מעשה ואני ראיתי מעשה" מה זאת אומרת יש אנשים שמספרים סיפורים אבל אני ראיתי תמעשה במובן של זה לא סתם סיפור אני מספר לך מה שקרה לי.

שהוא היה קורא את המעשה הוא היה רואה שזה עליו המעשה זאת אומרת שזה לא סיפור סיפור אלא סיפור חווייתי

ש: למה הוא התכוון יער?

אליעד: עכשיו תחפש איפה בתוכך יש חוויה של הימצאות בתוך יער ושאתה רוצה לחזור אחורה אומרים לך אי אפשר לבוא לסופו וקיצו, ואף על פי כן יש דרך לצאת החוצה.
מספרים פירוש חוסר אונים לצום ביום כיפור להשתמש מעשה בנהר בלי סוף בני אדם אתגר אליעד כהן תחושה של חוסר אונים צום יום כיפור איך ללמוד איך ללמוד סיפורי מעשיות אני ראיתי מעשה ברסלב לימוד לימוד סיפורי מעשיות לימוד סיפורי מעשיות בעיון ללמוד ללמוד סיפורי מעשיות למידה ממי ללמוד מעשה ביער בלי סוף מעשה בנהר בלי סוף מעשיות סיפור סיפורי ברסלב סיפורי מעשיות סיפורי מעשיות בעיון רבי נחמן מברסלב שיעור בסיפורי מעשיות
סליחה / לדון לכף זכות - איך לסלוח וללמד זכות? איך להתגבר על רצון לנקמה?
...תוכו האדם עדין מרגיש מרירות. להרגיש טוב באמת ולסלוח באמת פירושו להרגיש אהבה וקבלה אמיתית. זא לא מספיק לא לכעוס ולהיות אדיש כלפי חוץ וממורמר מבפנים, צריך להגיע לתחושה של אהבה. אז איך עושים זאת? תשובה: על ידי לימוד זכות. לימוד זכות = האדם מרגיל את עצמו ללמד זכות, לדון לכף זכות את כולם כל הזמן. בטרם נבין מהו לימוד זכות, נבהיר כי לימוד זכות אין פירושו לתת לשני לפגוע בך נגד רצונך. גם מי שתמיד מלמד זכות עדיין ימנע מפגיעה עצמית. יחד עם זאת מי שמלמד זכות בשלמות, אדם כזה תמיד ירגיש טוב כלפי הכל כל הזמן....
איזהו חכם? זה ש*מלמד* את כל האדם! מיהו חכם אמיתי? איך ללמד כל אחד כל דבר?
...הרי שהוא לא מסוגל ללמד את מה שהוא יודע, את כל האנשים שיש בעולם. כי ישנם בעולם אנשים שיכולת התפישה השכלית שלהם היא לא גבוהה, או שהיא שונה מהמקובל, והאדם לא יודע איך ללמד את מה שהוא יודע, את כל שאר בני האדם. וכל שכן, שהאדם לא יודע ללמד את כל הדברים. כי כל אחד מבין בתחום כלשהו. ואין מי שהוא מבין בכל התחומים באותה המידה. ואף אחד לא יכול ללמד את כל בני האדם, את כל התחומים שיש בעולם. כי לא כולם מסוגלים להבין כל דבר. ונמצא אם כן, כי היכולת של האדם ללמד אחרים, היא מוגבלת. וכמו כן ממש, גם היכולת של האדם...
אין אדם למד אלא במקום שליבו חפץ - אחרי מי ללכת? מי המורה הרוחני הטוב ביותר בעולם? מה האמת האחת?
אין אדם למד אלא במקום שליבו חפץ - אחרי מי ללכת? מי המורה הרוחני הטוב ביותר בעולם? מה האמת האחת?
...שונה לאותה אמת מוחלטת. אדם שמתווכח או מנסה להוכיח מי צודק ומי טועה פשוט לא מבין ששני הצדדים של כל טענה מנוגדת הם באמת אותו הדבר ברמה עמוקה של המציאות. איך אדם הופך להיות האמת עצמה לפי רבי נחמן? אליעד כהן מזכיר את רבי נחמן מברסלב שאמר: צהר תעשה לתיבה. רבי נחמן הבדיל בין אבן לחלון - האבן מאירה בכוחות עצמה ואילו החלון רק מאפשר לאור לעבור דרכו. בתחילת דרכו הרוחנית, האדם דומה לחלון והוא רק מקבל אור, כלומר, הוא רק מקבל את ההבנות מאחרים. אך כשהוא הולך אחרי האמת עד הסוף ובמסירות נפש מלאה, הוא הופך לאבן...
הדרך הטובה ביותר, להגיע לאחדות, ללמד אחרים, הקדמות אל המכוון, מכנה משותף, הדרך הקצרה ביותר, הדרך האידיאלית
הדרך הטובה ביותר, להגיע לאחדות, ללמד אחרים, הקדמות אל המכוון, מכנה משותף, הדרך הקצרה ביותר, הדרך האידיאלית
...אפשר להציג רק את הפרויקט בלי להסביר ולהכין את הקהל עם הקדמות. הקהל חייב לעבור תהליך של הבנה. אם יוגש רק המוצר הסופי, ההבנה תהיה חסרה או מוגבלת. האם יש שיטה אחת שמתאימה לכולם להבנת האמת? נקודה נוספת וחשובה שאליעד מתייחס אליה היא שאלת המכנה המשותף הרחב ביותר, הדרך שבה אפשר לגרום לכמה שיותר אנשים להגיע להבנת האמת. הוא מסביר שאין באמת מכנה משותף אחד שמתאים לכל האנשים בעולם, משום שכל אדם שונה ברמת ההבנה ובצרכים שלו. לכן, כל ניסיון לכתוב או להסביר את המושג אמת באופן שיהיה ברור לכולם ייכשל, מכיוון שלכל...
פיתוח יכולות למידה, יכולת אנליטית, חוסר הבנה, פיתוח יכולת שכלית, לפתח יכולת חשיבה, מה חסר לך, חקירה רגשית, איך לפתח את החשיבה
פיתוח יכולות למידה, יכולת אנליטית, חוסר הבנה, פיתוח יכולת שכלית, לפתח יכולת חשיבה, מה חסר לך, חקירה רגשית, איך לפתח את החשיבה
...בין אם מהספר להיות אלוהים או מאמר אקראי, ולתרגל את הקריאה, הניתוח, וההבנה עד שאותו אדם יוכל לא רק להבין את הטקסט, אלא גם להסביר אותו בבירור לאחרים. איך שיעורי הבנה עוזרים לפתור את תחושת החיסרון? אליעד מסביר שהמטרה של שיעורי ההבנה היא לא רק להבין את הטקסטים עצמם, אלא ליצור תחושה של מסוגלות אינטלקטואלית. כשהאדם יודע בביטחון מלא שאין טקסט או רעיון שהוא לא מסוגל להבין, הוא מפסיק לחוות את תחושת הניכור והחיסרון שנגרמים מחוסר הבנה. ההבנה השיטתית הזו, לדבריו, מביאה לשלווה ותחושת שלמות פנימית, מכיוון שאותו...
פיתוח יצירתיות, פיתוח יכולות חשיבה, יכולות למידה, מרגיש תקוע בחיים, תקיעות בחיים, איך לפתח את המוח? יכולת אנליטית, יכולת הבחנה, שיפור יכולות קוגניטיביות, שיפור יכולות המוח, תרגילי חשיבה, חלק 2
פיתוח יצירתיות, פיתוח יכולות חשיבה, יכולות למידה, מרגיש תקוע בחיים, תקיעות בחיים, איך לפתח את המוח? יכולת אנליטית, יכולת הבחנה, שיפור יכולות קוגניטיביות, שיפור יכולות המוח, תרגילי חשיבה, חלק 2
...ולפתח דרך חשיבה חדשה? חלק חשוב מההרצאה עוסק בהבנת המשמעות של שינוי גישה. אליעד מציין כי שינוי גישה לא בהכרח כרוך בשינוי פעולה מיידי, אלא בהבנה חדשה של המציאות והפיכת אתגרים למובנים יותר. הוא מדגיש את החשיבות של יצירת תחושת מחויבות והבנת הדברים בצורה שונה. שינוי הגישה, לפי אליעד, הוא לא שינוי פשוט, אלא הבנה של מה אפשרי ומה מחויב במציאות הנתונה. כיצד תרגילים יכולים לעזור בשיפור היכולת הקוגניטיבית? אליעד מציע מגוון תרגילים שמטרתן לשפר את היכולת הקוגניטיבית והאנליטית שלנו. לדוגמה, הוא מדבר על תרגיל...
פיתוח יצירתיות, פיתוח יכולות חשיבה, יכולות למידה, מרגיש תקוע בחיים, תקיעות בחיים, איך לפתח את המוח? יכולת אנליטית, יכולת הבחנה, שיפור יכולות קוגניטיביות, שיפור יכולות המוח, תרגילי חשיבה, חלק 1
פיתוח יצירתיות, פיתוח יכולות חשיבה, יכולות למידה, מרגיש תקוע בחיים, תקיעות בחיים, איך לפתח את המוח? יכולת אנליטית, יכולת הבחנה, שיפור יכולות קוגניטיביות, שיפור יכולות המוח, תרגילי חשיבה, חלק 1
...מה הם התרגילים שיכולים לשפר את המוח? אליעד מציע מספר תרגילים שיכולים לשפר את החשיבה והיצירתיות שלנו, כולל תרגילים כמו משחקי חשיבה, פתרון חידות מתקדמות ותרגול של תהליכים אנליטיים. על פי דבריו, תרגול מתמיד עוזר לחזק את המוח ולפתח אותו לכל תחום שנרצה להשקיע בו. כיצד להפוך את החשיבה ליותר ממוקדת? למיקוד יש חשיבות רבה, ואליעד מדבר על איך אנחנו יכולים לפתח את היכולת להישאר ממוקדים בזמן פתרון בעיות. הוא מציע שחשיבה ממוקדת אינה רק טכניקת עבודה אלא גישה לחיים, שמאפשרת לנו להתמודד עם אתגרים בצורה אפקטיבית...
התעוררות רוחנית, שום דבר לא מושלם, התפתחות רוחנית, הדרך לגן עדן, הדרך לגיהנום, ללמד תלמידים, רוצה להיות מורה רוחני, היכלי התמורות, התקדמות רוחנית, שום דבר אינו מושלם
התעוררות רוחנית, שום דבר לא מושלם, התפתחות רוחנית, הדרך לגן עדן, הדרך לגיהנום, ללמד תלמידים, רוצה להיות מורה רוחני, היכלי התמורות, התקדמות רוחנית, שום דבר אינו מושלם
...רוחני, היכלי התמורות, התקדמות רוחנית, שום דבר אינו מושלם מהם העקרונות להתנהלות נכונה בתהליך ההתעוררות הרוחנית? התהליך של ההתעוררות הרוחנית הוא מסע לא פשוט, שמחייב עבודה פנימית ועיון מתמיד במחשבות, אמונות ותחושות. השאלה שנשאלת היא: איך יש להתנהל במהלך ההתעוררות הרוחנית, על מנת שהיא תתנהל בצורה הרמונית וללא שיבושים? השלב הראשון בתהליך הוא התחלת עיון פנימי מדויק ומעמיק. יש לשאול את עצמך כל הזמן האם המחשבות והאמונות שאתה מחזיק בהן נכונות באמת. אם אתה בטוח במשהו, כדאי לשאול את עצמך מה גורם לך להיות כל...
לא הביישן למד, מתבייש לשאול שאלה, יחסי מורה ותלמיד, להטיל ספק בספק, ספק או וודאות, שיחת מוטיבציה רוחנית, מודעות רוחנית, התפתחות עצמית, התפתחות רוחנית, לרצות בלי סיבה, מורה רוחני
לא הביישן למד, מתבייש לשאול שאלה, יחסי מורה ותלמיד, להטיל ספק בספק, ספק או וודאות, שיחת מוטיבציה רוחנית, מודעות רוחנית, התפתחות עצמית, התפתחות רוחנית, לרצות בלי סיבה, מורה רוחני
...להרגיש את הרצון שלך בצורה הכנה ביותר. הוא טוען כי הדרך להבין את הרצון האמיתי שלך היא על ידי חיבור לפנימיות שלך, ולא להתמקד רק במטרות חיצוניות. מהם יחסי מורה - תלמיד ואיך הם משפיעים על התהליך הרוחני? בהמשך לשיחה, נדונה השפעתם של יחסי מורה - תלמיד על התהליך הרוחני. הדוברים מציינים שלפעמים המורה הרוחני לא ייתן לתלמיד תשובה ישירה לשאלה. המורה יעדיף שהתלמיד ימציא את הפתרון בעצמו, מתוך הבנה פנימית ושאיפה אמתית. בכך, התהליך הרוחני נבנה לא רק מתוך קבלת תשובות חיצוניות, אלא מתוך יצירת תובנות פנימיות. האם...
סבלנות של מורה רוחני, סבלנות בחיים, להתחדש, ליהנות ללמד, ליהנות להסביר, הסבלנות של אליעד כהן
סבלנות של מורה רוחני, סבלנות בחיים, להתחדש, ליהנות ללמד, ליהנות להסביר, הסבלנות של אליעד כהן
...הבנה בנושא מסוים - הדבר עצמו מאפשר למורה לספק לו יתרון באמצעות ההסבר. למעשה, עצם קיומו של תלמיד שאינו מבין מאפשר למורה להרגיש שיש לו ידע שיכול להוסיף לאחרים. כך נוצר מעגל שבו אחד מייצר את החיסרון והשני מספק לו יתרון, ושניהם מרוויחים מהתהליך. כיצד הסבלנות משפיעה על תהליך השכנוע? כאשר אדם רוצה לשכנע מישהו אחר, עליו להיות מוכן להשקיע מאמץ. לעיתים, אנשים מוותרים מהר מדי בטענה שהוא לא מבין אותי, הוא סתם עקשן או הוא דמגוג. אליעד מסביר שאין דבר כזה שמישהו פשוט לא מבין - יש רק מצב שבו לא הוסבר לו מספיק...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על סיפורי מעשיות, מעשה ביער בלי סוף, מעשה בנהר בלי סוף, אני ראיתי מעשה, רבי נחמן מברסלב, לימוד סיפורי מעשיות בעיון, שיעור בסיפורי מעשיות, ללמוד סיפורי מעשיות, סיפורי ברסלב
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: רעיון מופשט, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: רעיון מופשט, איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לקבל החלטות? איך לשפר את הזיכרון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לנהל את הזמן? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך להאמין בעצמך? איך לפרש חלומות? איך להעריך את עצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: בשביל מה לחיות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להנות בחיים? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי קריירה, אימון אישי טלפוני, ייעוץ אישי בנושא רעיון מופשט - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.8477 שניות - עכשיו 25_08_2025 השעה 10:54:50 - wesi1