אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה פגישות ✔בחירת מטפל, כמה פגישות צריך? כמה שיחות צריך? כמה טיפולים צריך? כמה זמן יקח טיפול? כמה זמן יקח לטפל? כמה זמן יקח לפתור בעיה? איך לבחור מטפל...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
בחירת מטפל, כמה פגישות צריך? כמה שיחות צריך? כמה טיפולים צריך? כמה זמן יקח טיפול? כמה זמן יקח לטפל? כמה זמן יקח לפתור בעיה? איך לבחור מטפל? איך לבחור מאמן? איך לבחור פסיכולוג? איך לבחור יועץ? איך לבחור טיפול? שיטות טיפול, מטפלים
למה אי אפשר לדעת מראש כמה פגישות טיפוליות צריך?

אי אפשר לדעת מראש כמה פגישות טיפוליות נדרשות כדי לפתור בעיה רגשית או נפשית, מכיוון שטיפול בבעיות כאלו אינו מוצר קבוע שניתן לרכוש אותו מראש בחנות או לצפות מראש בדיוק מה יקרה בו. להבדיל משירותים טכניים, כמו החלפת מגבים במוסך, שבהם איש המקצוע יודע מראש בדיוק מה הבעיה, הפתרון תלוי רק בו, וקיימים מקרים דומים מהעבר, בטיפול רגשי המצב שונה לגמרי. הבעיה והפתרון תלויים לא רק במטפל אלא גם במטופל ובנסיבות האישיות שלו, ולכן לא ניתן לנבא במדויק את מספר הפגישות הנדרש.

למה החלפת חלקים במוסך שונה מטיפול בבעיה רגשית?

כאשר אדם מגיע למוסך, לדוגמה כדי להחליף וישרים, הטכנאי יודע בדיוק מה צריך לעשות, הפתרון תלוי אך ורק בו, והלקוח אינו נדרש לשתף פעולה בתהליך הטיפול עצמו. לכן קל מאוד להעריך מראש כמה זמן התהליך ייקח. לעומת זאת, בטיפול רגשי או פסיכולוגי המצב שונה בתכלית. המטפל אינו יכול לדעת בדיוק מה מסתתר בתוך הראש של המטופל, ואינו יכול לספק "מוצר מדף" מוגמר. גם אם המטפל מומחה ובעל ניסיון, הפתרון דורש שיתוף פעולה מלא של המטופל, שצריך להבין, להפנים וליישם את ההסברים שקיבל.

מדוע בעיות "גדולות" יכולות להיפתר במהירות ובעיות "קטנות" עלולות להימשך זמן רב?

אנשים רבים מתייחסים לבעיות רגשיות כ"גדולות" או "קטנות" לפי מידת המצוקה שהם חווים. לפעמים קורה שאדם סובל מטראומה קשה או מבעיה חמורה מאוד במשך שנים רבות, אך ברגע שהוא מקבל את ההסבר או הכלים המתאימים, הוא משתחרר ממנה במהירות. לעומת זאת, יש מצבים שנראים קטנים יחסית, כמו משהו שמציק בעוצמה נמוכה, אך מסתבר שהבעיה נטועה עמוק בתוך דפוסי החשיבה, הטראומות והאמונות של האדם, ולכן תהליך הפתרון אורך זמן רב.

מדוע מי שמבטיח פתרון ב - X פגישות משקר?

מי שמתחייב לפתור בעיה רגשית או נפשית במספר פגישות מסוים, בהכרח אינו אומר אמת. כדי לדעת מראש תוך כמה פגישות ניתן לפתור בעיה, המטפל צריך לדעת במדויק מה מתרחש במחשבות וברגשות של המטופל, לוודא שהפתרון תלוי רק בו עצמו, ושאין צורך בשום פעולה או הבנה מצד המטופל. בפועל, המציאות שונה: הטיפול תלוי בשיתוף פעולה ובהבנת המטופל, ולכן אי אפשר להבטיח זמן מדויק מראש. מי שמבטיח מספר מדויק של פגישות, עושה זאת כדי להרגיע את המטופל, אך בכך הוא מטעה אותו.

איך ההצלחה בטיפול תלויה גם במטופל?

בטיפול נפשי או רגשי, המטפל יכול לספק כלים, הסברים, ונוסחאות שונות לפתרון הבעיה, אך המטופל הוא זה שצריך להבין וליישם אותם. לדוגמה, אדם שמפחד מאריה ונבהל מאוד יכול לקבל הסבר שהאריה שהוא רואה הוא בכלל בובה. המטפל יכול להסביר זאת במגוון דרכים, אך אם המטופל לא יבין או לא יפנים את ההסבר, הבעיה לא תיפתר. לפעמים המטופל מבין במהירות, ולפעמים לוקח זמן רב יותר להפנים את ההסבר.

האם יש מצבים רגשיים ללא פתרון בכלל?

קיימות בעיות שאין להן פתרון, כמו הרצון לדעת מראש מספרים של הלוטו, או לרצות להרגיש טוב באופן מוחלט ללא תחושת רע כלל. אך רוב הבעיות הנפשיות והרגשיות כמו טראומות, חרדות, משברים, פחדים, והפרעות שונות, הן בעיות שיש להן פתרונות או לפחות שיפור משמעותי. השאלה החשובה היא האם אפשר לפתור את הבעיה, ולא תוך כמה זמן אפשר לפתור אותה.

כיצד לבחור נכון מטפל או יועץ מבלי להסתמך על כמות הפגישות?

הגישה הנכונה בבחירת מטפל אינה להתמקד בכמה זמן הטיפול ייקח, אלא לבחור את המטפל שנראה הכי מקצועי, אמין ומתאים באופן אישי. חשוב לבחור מטפל כנה, שיגיד מראש שאין אפשרות לדעת בדיוק כמה זמן ייקח התהליך, ושיתמקד בהתאמת הטיפול לצרכים האישיים של המטופל. אין להסתמך על מי שמתחייב לזמן טיפול ספציפי, כי הצהרה כזו מתעלמת מהגורמים האישיים שכל אדם מביא איתו לטיפול.

מה חשוב לזכור בנוגע לגודלן של בעיות רגשיות?

ההגדרה של בעיה רגשית כ"גדולה" או "קטנה" אינה מנבאת בהכרח את משך הטיפול. יש אנשים שמגיעים עם בעיות שנחשבות חמורות או קשות, ובכל זאת הם מצליחים להתגבר עליהן במהירות רבה. אחרים מגיעים עם בעיות שנראות קלות ופשוטות, אך מסתבכים במשך תקופה ארוכה. הסיבה לכך היא שכל אדם מביא עמו רקע נפשי ייחודי ומערכת אמונות ודפוסי חשיבה שונים, המשפיעים על קצב השינוי וההחלמה.

לסיכום: מדוע אי אפשר לדעת מראש את כמות הפגישות בטיפול רגשי?

בטיפול רגשי לא ניתן לדעת מראש כמה זמן או כמה פגישות נדרשות, משום שכל בעיה תלויה בשיתוף הפעולה של המטופל ובמורכבות האישית שלו. אין פתרונות קסם מוכנים מראש, ואין דרך לדעת בדיוק כמה זמן התהליך יימשך. במקום לחפש מי שמבטיח פתרונות מהירים או מספר פגישות מדויק, חשוב לבחור את המטפל או את השיטה שנראים מקצועיים ומתאימים ביותר, שיספקו כלים אמיתיים לפתרון הבעיה.
למה אי אפשר לדעת מראש כמה פגישות צריך כדי לפתור בעיה רגשית?

הסיבה לכך היא שטיפול בבעיה רגשית אינו דומה לשירות קבוע מראש, כמו החלפת מגבים במוסך. במוסך, האדם יודע בדיוק מה הבעיה (למשל מגבים שחוקים), הפתרון תלוי רק במוסכניק ולא דורש שיתוף פעולה מצד הלקוח, ויש דוגמאות זהות מהעבר. כך אפשר להעריך במדויק כמה זמן ייקח לתקן או להחליף חלק ברכב.

לעומת זאת, בבעיה רגשית לא ניתן לרכוש פתרון "מוכן מהמדף" או לקנות אותו בחנות תמורת סכום כסף כלשהו. הפתרון הרגשי דורש שינוי פנימי במחשבות וברגשות, תהליך שהוא ייחודי לכל אדם, מושפע מגורמים רבים ואינו חוזר על עצמו בדיוק זהה אצל מטופלים שונים. לא קיימת דרך לדעת מראש את "אורך המסע" מבלי להתחיל בתהליך עצמו ולראות כיצד האדם מגיב לתובנות השונות.

מדוע יש בעיות "גדולות" שנפתרות מהר ו"קטנות" שדורשות זמן?

יש מצבים שבהם אדם סובל מטראומה או פחד עמוק במשך שנים, אך מתברר שאפשר לפתור זאת בפגישה אחת או בזמן קצר מאוד. מנגד, יש בעיות "קטנות" יותר, לכאורה כמו משהו שמציק בעוצמה פחותה, אך הן עלולות להתגלות כמורכבות מאוד ולהצריך תהליך ממושך. הסיבה לכך היא שכל בעיה רגשית תלויה בשורשים האישיים שלה: טראומות, נסיבות חיים, דפוסי חשיבה, אמונות ועוד. לא תמיד אפשר לחזות מראש מה עומק הבעיה ומה יתגלה תוך כדי הטיפול.

למה אי אפשר להבטיח פתרון ב - X פגישות?

מי שטוען מראש שביכולת לו לפתור פחד או חרדה בתוך מספר מסוים של מפגשים, בהכרח משקר. כדי להתחייב על פרק זמן, נדרש לדעת בדיוק את כל הפרטים הפנימיים בראשו של האדם, שיהיו מקרים זהים מהעבר, ושלא תידרש שום פעולה או הבנה מהמטופל עצמו. במציאות, ההצלחה תלויה גם במטופל: עליו להבין, להטמיע ולהפנים את ההסברים שהמטפל נותן. אין אפשרות לבצע "קסם" שאינו דורש שום השתתפות מצד המטופל, לכן אי אפשר להתחייב על זמן קבוע מראש.

כיצד ההצלחה תלויה גם במטופל ולא רק במטפל?

בטיפול רגשי או נפשי, המטפל יכול לתת הסברים, שיטות או נוסחאות שונות לפתרון הבעיה, אבל המטופל צריך להבין וליישם את הדברים. לעתים, המטפל מבין היטב כיצד לפתור את הבעיה, אך עדיין אין ערובה לכך שהמטופל יבין זאת באותה מהירות. יש אנשים שמפנימים שינוי תוך זמן קצר ומבינים מהר את הנקודות שיכולות לשחרר אותם מטראומות, פחדים או אמונות מגבילות. לעומתם, יש כאלה שזקוקים לזמן ממושך יותר כדי לעכל ולהפנים את מה שנאמר להם.

האם יש בכלל תהליכים רגשיים ללא פתרון?

יש בעיות שלא ניתן לפתור, כמו הניסיון לנחש מראש את מספרי הלוטו או לרצות להרגיש טוב באופן מוחלט ללא שום תחושה של רע. אלו דוגמאות למצבים שאין להם מענה ממשי. אך כשמדובר במצוקות נפשיות, פחדים, הפרעות שונות או משברים רגשיים, קיימות דרכים ושיטות שבאמצעותן אפשר לפתור את הבעיה או לשפר אותה במידה משמעותית. השאלה הרלוונטית היא "האם יש פתרון?" ולא "תוך כמה זמן אפשר להבטיח פתרון?".

כיצד לבחור מטפל מבלי להתמקד בכמות הפגישות?

במקום להתמקד בשאלה "כמה זמן זה ייקח?" או "כמה פגישות צריך?", עדיף לבדוק איזה מטפל או שיטה נראים מקצועיים יותר, יסודיים יותר ומתאימים אישית. לעתים, מטפל עשוי להעריך באופן כללי כמה זמן לוקח לו לעבוד עם אנשים, אבל אין לקחת זאת כהבטחה נחרצת. מה שחשוב הוא שהמטפל יהיה כנה מספיק לומר שאין אפשרות לדעת מראש במדויק כמה זמן יידרש לפתרון בעיה רגשית, ושהוא יתמקד בהתאמה של התהליך אל המטופל במקום במספרים שרירותיים.

מה חשוב לזכור בנוגע לבעיות רגשיות "קלות" או "קשות"?

לפעמים אדם מגיע עם בעיה שאחרים יחשבו שהיא "ענקית" או "חמורה", אך הוא מצליח לפתור אותה מהר יחסית. לעתים קורה ההפך: בעיה שכולם חושבים שהיא "קטנה" ומציקה כמו יתוש מעצבן, מסתבכת לתהליך ארוך. הגדרה של בעיה כ"גדולה" או "קטנה" אינה בהכרח אומרת משהו על הזמן שיידרש לטיפול, מפני שכל אדם פועל אחרת וכל בעיה נטועה בשורשים נפשיים שונים.

לסיכום

בטיפול רגשי לא ניתן לדעת מראש כמה פגישות בדיוק יידרשו כדי לפתור בעיה. הפתרון תלוי בהבנה ובהפנמה של המטופל, וכל אחד הוא מקרה ייחודי. לא מומלץ ללכת למטפל שמבטיח מראש פרק זמן מדויק לריפוי הבעיה, כיוון שהצהרה כזו מתעלמת מהגורמים האישיים שמשתנים בין אדם לאדם. הבחירה הנבונה היא להתמקד בשאלה מי באמת יכול לעזור ביעילות, במקום לחפש "קסם" או תשובה מספרית קבועה.
טיפול קצר מועד, טיפול CBT, אימון אישי, סוגי טיפולים, כמה זמן אמור להימשך טיפול? תוך כמה זמן אפשר לטפל, כמה זמן טיפול פסיכולוגי? כמה זמן אורך טיפול? טיפול דינמי
לקוח לשכוח אותה מוחלטות אמונות מאמן זמן ללא מקום רגשיות צריך לדעת תוך כמה זמן אפשר לטפל גישה נכונה טיפול במחלה נפשית איך לבחור איך לבחור טיפול איך לבחור יועץ איך לבחור מאמן איך לבחור מטפל איך לבחור פסיכולוג אימון אימונים בחירה בחירת מטפל בעיה בעיות טיפול טיפולי טיפולים טיפולים צריך יועץ יועצים יעוץ כמה זמן כמה זמן יקח טיפול כמה זמן יקח לטפל כמה זמן יקח לפתור בעיה כמה טיפולים כמה טיפולים צריך כמה פגישות כמה פגישות צריך כמה שיחות צריך לבחור לבחור טיפול לבחור יועץ לבחור מאמן לבחור מטפל לבחור פסיכולוג להתאמן לטפל לפתור לפתור בעיה לפתור בעיות מאמן מאמן אישי מאמנים מטופל מטופלים מטפל מטפלים פגישה פגישות פגישות צריך פסיכולוג פסיכולוגיה פסיכולוגים פתירת בעיות פתרון בעיות שיטות שיטות טיפול
איך להדריך אנשי מכירות תיאום פגישות? הדרכת מנהלי צוותים מתאמי פגישות טלפוניים. איך להדריך מתאמי פגישות בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? תיאום פגישות בטלפון, הדרכת מנהלי מכירות
... להדריך אנשי מכירות תיאום פגישות? הדרכת מנהלי צוותים מתאמי פגישות טלפוניים. איך להדריך מתאמי פגישות בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? תיאום פגישות בטלפון, הדרכת מנהלי מכירות מי שרוצה לגרום לצוות המכירות הטלפוני שלו? שאחראי לתאם לו פגישות פיזיות בעולם היותר אמיתי, להגדיל את הסיכוי לכך שאנשי תיאום הפגישות יתאמו פגישות עם הלקוחות, עליו לשים לב שהוא לא נותן מכשול לפני אנשי תיאום הפגישות שלו, בצורה של יותר מידי מידע לגבי המוצר. ואסביר, אחת הסיבות לכך שלקוחות לא מגיעים לפגישה, היא בגלל שהם חושבים שמיותר להם להגיע לפגישה, משום שכבר יש להם את כל המידע לגבי המוצר. ואחד מהגורמים לכך, זה הביטחון העצמי של מתאם הפגישות, שהוא בטעות חושב שהוא באמת מבין את הלקוח מספיק טוב בטלפון, שהוא מבין את צרכי הלקוח מספיק טוב בטלפון ושהוא באמת יודע לספק ללקוח בטלפון את מלא המידע המלא שהלקוח יכול לקבל לגבי המוצר שאותו רוצים למכור ללקוח. וכאשר מתאם הפגישות מרגיש וחושב בטעות כנל, אז ממילא הלקוח לא ירצה להגיע לפגישה, כי מיותר לו להגיע לפגישה , שהרי הוא כבר מכיר את המוצר וכולי. ומיותר לו להגיע לפגישה שרק ינסו למכור לו בה כל מידי דברים. ואחת הסיבות לכך שמתאמי הפגישות חושבים שהם מצליחים להעביר ללקוח את מלא המידע בטלפון, זה גם בגלל שמנהל המכירות שלהם מעמיס עליהם יותר מידי מידע לגבי המוצר. מה שגורם להם בטעות לחשוב, שהם עצמם מתאמי הפגישות, מכירים את המוצר פחות או יותר. וממילא אותו מתאם פגישות, חושב בטעות שהוא יכול להעביר ללקוח בטלפון את המידע שאותו מתאם פגישות מכיר לגבי המוצר. ואחת ההטיות הקוגניטיביות לכך, היא בגלל שמנהל המכירות בטעות מעביר למתאמי הפגישות יותר מידי מידע, כדי שיהיה למתאם הפגישות מה לענות ללקוחות בטלפון. אבל כך בעצם מתאם הפגישות בטעות גורם ללקוח לחשוב שהוא מכיר את המוצר מספיק טוב משיחת הטלפון. ולכן מנהל המכירות, צריך כל הזמן להעביר למתאמי הפגישות שלו, את התחושה שהם מקבלים מידע חלקי שתומך תיאום פגישה . אני מנהל המכירות, נותן לך מתאם הפגישות, מספיק מידע שבאמצעותו תוכל לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה לקבל מידע נוסף. אבל בשום אופן לא לגרום למתאם הפגישות לחשוב שהוא מכיר את המוצר די טוב. כי אז זה מגדיל את הסיכוי שמתאם הפגישות בטעות יחשוב שהוא מצליח בשיחת הטלפון להעביר ללקוח את המידע המלא לגבי המוצר, מה שאומר שהלקוח לא ירצה סתם להגיע לפגישה מיותרת.? ...
פגישות, קביעת פגישות, איך לקבוע פגישה? זימון לפגישה, איך לזמן לפגישה? מהן מטרות הפגישה? מה הנושאים של הפגישה? איך לנהל פגישה? ניהול פגישות, ניהול זמן, איך מנהלים פגישה? יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? ניהול זמן, התייעלות ארגונית
פגישות, קביעת פגישות, איך לקבוע פגישה? זימון לפגישה, איך לזמן לפגישה? מהן מטרות הפגישה? מה הנושאים של הפגישה? איך לנהל פגישה? ניהול פגישות, ניהול זמן, איך מנהלים פגישה? יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? ניהול זמן, התייעלות ארגונית
פגישות, קביעת פגישות, איך לקבוע פגישה? זימון לפגישה, איך לזמן לפגישה? מהן מטרות הפגישה? מה הנושאים של הפגישה? איך לנהל פגישה? ניהול פגישות, ניהול זמן, איך מנהלים פגישה? יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? ניהול זמן, התייעלות ארגונית למה חשוב להגדיר מראש את מטרת הפגישה ואת הנושאים שידונו בה? אליעד כהן מסביר, שכאשר אנחנו קובעים פגישה או מוזמנים לפגישה, ישנה חשיבות רבה בהגדרת מטרתה והנושאים ... מתכוונים לדבר. הוא מדגיש שפעמים רבות אנו מקבלים זימונים לפגישות, מבלי שנכתב בהם מראש על מה הפגישה, דבר שעלול לגרום לבעיות רבות כמו בלבול, חוסר מוכנות, או בזבוז זמן. למשל, קורה שאדם מגיע לפגישה ומגלה רק במהלכה שהפגישה כלל לא רלוונטית עבורו, או שהוא לא הכין ... צריך להכין, משום שלא קיבל מידע ברור מראש. לדוגמה, אדם מוזמן לפגישה בנושא מסוים. אם היה יודע מראש את מטרתה ... לחילופין, היה יכול להבין שאולי עדיף שלא יגיע כלל משום שאין בפגישה זו שום תרומה עבורו. לכן, אליעד כהן ממליץ שכאשר מזמנים פגישה, תמיד לפרט את המטרה ואת הנושאים שעל הפרק. כיצד פירוט מטרות הפגישה משפיע על המשתתפים? כאשר קובעים פגישה עם פירוט ברור של מטרת הפגישה ונושאיה, המשתתפים יכולים לקבל החלטה מושכלת יותר לגבי השתתפותם. הפירוט מאפשר להם: להחליט האם הפגישה רלוונטית עבורם או לא. להגיע מוכנים עם שאלות או מידע רלוונטי לפגישה. להעריך האם הפגישה מחייבת הגעה בזמן או שהם יכולים לאחר מעט, ... לחסוך זמן יקר באמצעות הכנה מראש. למשל, אדם שמקבל זימון לפגישה בנושא שיפור תהליכי עבודה בארגון, יבין ... לשיפור תהליכים. ללא פירוט כזה, האדם עלול להגיע לא מוכן והפגישה תהיה פחות יעילה. איך נכון לנהל את הפגישה עצמה? מעבר לחשיבות הזימון והפירוט מראש, אליעד כהן מסביר גם את החשיבות בניהול נכון של הפגישה עצמה. ניהול נכון מתחיל כבר בתחילת ה
תיאום פגישות בטלפון, טלמיטינג, איך לתאם פגישות? איך למכור פגישה בטלפון? טלמרקטינג, איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? התנגדות מכירה לפגישה, התנגדות להגיע לפגישה, למה הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה? איך לתאם פגישה עם לקוח? תיאום פגישה עם לקוח, התנגדויות מכירה בטלפון, איך למכור בטלפון? שיטות מכירה בטלפון, לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה, אתגר מכירה להגיע לפגישה, מוקד לתיאום פגישות, ניהול מכירות בטלפון, מוקד מכירות טלפוני, להיות מתווך נדלן, לתאם פגישת מכירה
... פגישות בטלפון, טלמיטינג, איך לתאם פגישות? איך למכור פגישה בטלפון? טלמרקטינג, איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? התנגדות מכירה לפגישה, התנגדות להגיע לפגישה, למה הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה? איך לתאם פגישה עם לקוח? תיאום פגישה עם לקוח, התנגדויות מכירה בטלפון, איך למכור בטלפון? שיטות מכירה בטלפון, לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה, אתגר מכירה להגיע לפגישה, מוקד לתיאום פגישות, ניהול מכירות בטלפון, מוקד מכירות טלפוני, להיות מתווך נדלן, לתאם פגישת מכירה וכאן נסביר על תהליך של תיאום פגישות מכירה ואיך לתאם פגישת מכירה עם לקוחות פוטנציאלים. דהיינו, תהליך שבו איש המכירות מנסה לתאם פגישה פיזית עם הלקוח, כדי למכור ללקוח את המוצר. והלקוח מסרב להיפגש פיזית ומבקש לקבל מידע נוסף ... כגון, שאיש המכירות מנסה לתאם פגישה פרונטאלית עם הלקוח, אבל הלקוח אומר לאיש המכירות, שלח לי עוד חומרים במייל, תן לי מידע נוסף ... והשאלה היא, איך להביא את הלקוח לפגישה פיזית ולהתמודד עם התנגדות של מכירת הפגישה ללקוח. אז כמובן שיש לנו כאן תהליך מכירה בפני עצמו, שהוא חלק מתהליך מכירה גדול יותר. דהיינו, ... על איש המכירות למכור ללקוח את הפגישה הפיזית. דהיינו, לשכנע את הלקוח להגיע לפגישה פיזית. וכמובן שאנחנו מדברים על מצב, שבו איש המכירות רוצה להביא את הלקוח לפגישה פיזית. כי יתכן מצב שבו אנחנו דווקא נעדיף שלא לפגוש פיזית את הלקוח, אאכ הוא לפני כן יעבור ... כזה או אחר. כי יש גם עלות של פגישה פיזית, ביחס ל - לשלוח ללקוח חומרים באופן דיגיטאלי טלפוני וכיוב. אבל כאן אנחנו מדברים על מקרה שבו מתאם הפגישות, רוצה לתאם פגישה פיזית של הלקוח עם מנהל המכירות אבל הלקוח מתנגד להגיע לפגישה פיזית, והוא מבקש בעצם לקבל עוד מידע בטלפון וכיוב. אז איך בעצם נגרום ללקוח להגיע לפגישה ואיך לתאם פגישה עם הלקוח? אז בעיקרון צריכים להסתכל על הדברים בצורה הבאה: אנחנו רוצים למכור ללקוח מוצר. המוצר הוא הפגישה. הלקוח לא רוצה לרכוש את המוצר. זה יכול לנבוע מכמה סיבות אפשריות. ועלינו לנסות להבין, מה היתרונות שהלקוח מבין שיש בלהגיע לפגישה פיזית? מה החסרונות שהלקוח חושב שיש בלהגיע לפגישה פיזית? ומה האלטרנטיבות שהלקוח חושב שיש לו, במקום להגיע לפגישה פיזית, דהיינו, בעצם לקבל עוד מידע בטלפון, שזה בעצם המוצר שמתחרה ב
תיאום פגישות בטלפון / מכירות טלפוניות - איך למכור פגישה בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? איך לגרום למישהו לרצות להגיע לפגישה? איך לשכנע לקוח להגיע לפגישה? - חלק 1
... פגישות בטלפון מכירות טלפוניות - איך למכור פגישה בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? איך לגרום למישהו לרצות להגיע לפגישה? איך לשכנע לקוח להגיע לפגישה? - חלק 1 וכאן נדבר על אחד ההיבטים שיש בתהליך של תיאום פגישות בטלפון, ונדבר על מקרה שבו איש המכירות מנסה למכור ללקוח, בשיחה טלפונית, פגישה פרונטאלית עם איש המכירות בשטח. דהיינו, תהליך שבו איש המכירות מבצע שיחה טלפונית ללקוח פוטנציאלי ואיש המכירות הטלפוני, מנסה למכור ללקוח המתעניין פגישה פרונטאלית עם איש מכירות פרונטאלי. ובכוונה אני מדגיש כאן את ההגדרה של הניסיון למכור פגישה פרונטאלית עם הלקוח, כי בעצם תיאום פגישות הוא שירות של מכירת פגישות. בשונה ממי שחושב בטעות שהוא רק מתאם פגישות, כי כמובן שיש כאן תהליך מכירה לכל דבר ועניין שבו מנסים למכור פגישה פיזית עם הלקוח הפוטנציאלי. אז כדי להבין את השכל של מכירת הפגישה הפרונטאלית עם הלקוח, לשם כך צריך להבין למה בעצם שהלקוח יגיע לפגישה פיזית ולא יסתפק רק בשיחה טלפונית? והתשובה לכך היא, כי מנקודת המבט של הלקוח, אנחנו רוצים לפגוש אותו כדי לעשות ... את כל המידע שהוא צריך כדי לקבל החלטה ובעצם אנחנו רוצים שהוא יגיע לפגישה הפיזית, כדי לנסות לשבת לו על הראש וכדי לנסות לשגע אותו כדי לגרום לו לקנות מוצר שהוא לא באמת רוצה אותו. כך חושב ... החלטת רכישה כן או לא, במקרה כזה מבחינת הלקוח הוא ירצה לתאם איתנו פגישה רק כדי להתקדם עם העסקה אבל הוא לא ירצה סתם כך להגיע לפגישה, שבה הוא כביכול הופך להיות טרף עבור איש המכירות שינסה למכור לו מוצר שהוא לא צריך. ולכן, כדי למכור ללקוח פגישה פיזית, לשם כך עלינו לגרום ללקוח להבין, שמטרת הפגישה היא לא כדי לנסות למכור לו משהו, אלא כדי לנסות להציג לו מידע נוסף לגבי המוצר, מידע שיעזור ללקוח להחליט אם הוא רוצה או לא רוצה לרכוש את המוצר. ושוב, מטרת הפגישה, היא לא כדי לגרום לו לקנות או כדי להתקדם איתו בעסקה, אלא היא כדי לספק לו עוד מידע נוסף, שרלוונטי לגבי ההחלטה של ... אם לקנות או לא לקנות את המוצר. איש המכירות לא רוצה למכור לי משהו בפגישה, אלא איש המכירות רוצה לספק לי עוד מידע בפגישה, שיעזור לי להחליט אם העסקה מתאימה לי או שלא. וממילא זה אומר, שכדי להביא את הלקוח לפגישה, לשם כך אנחנו צריכים לגרות אותו לגבי הגעה לפגישה, שבה הוא יוכל לקבל מידע נוסף שאותו הוא לא יוכל לקבל בשיחת הטלפון. ואיך בעצם עושים את זה?! אז לכאורה היה ניתן ... נוכל לנסות להימנע מלענות ללקוח על השאלה שלו ונוכל להציע לו להגיע לפגישה כדי לקבל מידע נוסף. נניח לדוגמה שהלקוח שואל, כמה עולה המוצר מה זמני האספקה? אפשרי לומר ללקוח שיגיע לפגישה כדי שנוכל לתת לו מידע נוסף. והשיטה הזאת, כמובן שהיא כנראה לא תעבוד. כי הלקוח לא מבין למה בעצם אי אפשר לספק לו תשובות בטלפון. והלקוח יסרב להמשיך איתנו את השיחה או להגיע לפגישה, עם מישהו שלא מוכן לספק לו מידע בטלפון. כי אם איש המכירות לא מוכן לספק מידע בטלפון, אז זה עשוי להעיד על חוסר ... וכיוב. וזה לכאורה בעצם אומר, שאם אנחנו רוצים לגרום ללקוח להגיע לפגישה, אנחנו צריכים לשדר לו את ההכי מקצועיות שיש. דהיינו, לתת ללקוח כמה שיותר מידע מלא מפורט ומדויק בטלפון ולתת ללקוח ...
איך להתכונן לפגישה חשובה? איך להתכונן לפרזנטציה? איך להתכונן לפגישת עבודה? איך להתכונן למשא ומתן? מה לעשות לפני פגישת עבודה? איך לבצע שיחה חשובה? איך להתכונן לשיחת מכירה? ניהול פגישות עבודה, לחשוב מהסוף אל ההתחלה, איך לתכנן דברים? איך לתכנן פגישות? איך להתכונן לראיון עבודה? איך להתכונן למצגת משקיעים? איך להתכונן לפגישות חשובות? איך להתכונן לכל דבר, איך להיות מוכן לפגישה? איך להיות מוכן לשיחה? איך להיות מוכן לכל דבר? איך לעבוד בצורה אופטימאלית?
... להתכונן לפגישה חשובה? איך להתכונן לפרזנטציה? איך להתכונן לפגישת עבודה? איך להתכונן למשא ומתן? מה לעשות לפני פגישת עבודה? איך לבצע שיחה חשובה? איך להתכונן לשיחת מכירה? ניהול פגישות עבודה, לחשוב מהסוף אל ההתחלה, איך לתכנן דברים? איך לתכנן פגישות? איך להתכונן לראיון עבודה? איך להתכונן למצגת משקיעים? איך להתכונן לפגישות חשובות? איך להתכונן לכל דבר, איך להיות מוכן לפגישה? איך להיות מוכן לשיחה? איך להיות מוכן לכל דבר? איך לעבוד בצורה אופטימאלית? וכאן אשיב לשאלה הבאה, מה הדבר הכי חשוב שעליך לעשות, לפני פגישת עבודה, לפני שאתה מתחיל פגישה חשובה, לפני שאתה הולך לבצע שיחה חשובה וכיוב, מה עליך לעשות כדי להתכונן לפגישת עבודה, כדי להתכונן לשיחת מכירה, כדי להתכונן לכל תקשורת עם מישהו אחר, ומצד האמת, מה עליך לעשות לפני שאתה מתחיל תהליך כלשהו? והתשובה היא, שהדבר הכי חשוב והדבר הראשון שאתה צריך לעשות כאשר אתה מתכונן לפגישה כלשהי, הוא לשאול את עצמך, מה התכלית ומה המטרה מבחינתך של הפגישה? דהיינו, מה היית רוצה שיצא מהפגישה? אם זה היה תלוי בך, מה היית רוצה שיקרה בסוף הפגישה? אם זה תלוי בך, להיכן היית רוצה שתוביל השיחה? אם זה תלוי בך, מה אתה היית רוצה שיקרה אחרי הפעולה שאתה הולך לבצע? ואחרי שברור לך, מה אתה היית רוצה שיקרה, עכשיו צריכים לתכנן מהסוף, מה האפשרויות העומדות לרשותך ואיך הכי טוב יהיה לך, כדי להגיע למטרה שלך, בפגישה. דהיינו, שיש אנשים שמנהלים פגישות עבודה וכיוב, בלי שברור להם מה הם רוצים שיצא מהפגישה הזאת. וזה גורם לכך שהם עושים טעויות בפגישה, והם זורמים עם הפגישה, במקום להוביל את הפגישה לאיפה שהם רוצים שהיא תגיע. כמו במשחק שחמט, שברור מראש מה המטרה ומנסים להגיע אליה. כך לדוגמה לפני פגישת עבודה, צריכים להגדיר, מה היית רוצה שיצא מהפגישה באופן כללי, מה היית רוצה שיקרה בסוף הפגישה וכולי. ואחרי שזה ברור לך, עכשיו צריכים לחשוב, האם ואיך אפשרי לגרום לפגישה להוביל לשם. אבל מי שמנהל פגישה בלי שברור לו מה הוא רוצה שיקרה בסוף הפגישה, זה מגדיל את הסיכוי לכך שהוא לא יעשה את הפגישה בצורה אופטימאלית. לסיכום: הדרך הנכונה להתכונן לפגישה, להתכונן לראיון עבודה, להתכונן לשיחת מכירה, להתכונן למצגת, להתכונן לנאום, להתכונן לכל דבר, היא, להגדיר מה אני רוצה שיצא מהפעולה שאני עושה. ואז לחשוב מהסוף אל ההתחלה, ...
תיאום פגישות בטלפון / מכירות טלפוניות - איך למכור פגישה בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? איך לגרום למישהו לרצות להגיע לפגישה? איך לשכנע לקוח להגיע לפגישה? - חלק 2
... פגישות בטלפון מכירות טלפוניות - איך למכור פגישה בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? איך לגרום למישהו לרצות להגיע לפגישה? איך לשכנע לקוח להגיע לפגישה? - חלק 2 וכאן נסביר, איך לשתול ללקוח בטלפון את המחשבה שכדאי לו להגיע לפגישה? ובאיזה סטייט אוף מיינד צריך להיות איש המכירות, כדי שבאופן אוטומטי הוא יגרום ללקוח להרגיש שכדאי לו להגיע לפגישה לקבלת מידע נוסף? אז איך לשתול ללקוח את המחשבה שכל המידע שהוא מקבל בטלפון הוא לא באמת מספיק מידע? אז יש לכך כל מיני דרכים. לדוגמה הלקוח שואל כמה הרכב עולה לי? אפשרי לענות משהו ... באמת נראה. ובכוונה לקחתי את הדוגמה של מחיר צבע, שהן כביכול תשובות סגורות וניסיתי להראות, שגם בהן אפשרי לגרום ללקוח להרגיש שהוא צריך להגיע לפגישה פיזית כדי לקבל מידע נוסף. הלקוח מבין ומאמין, שיש מידע שלא אפשרי לקבל אותו בטלפון אלא רק בפגישה. עלינו לגרום לו להבין, שיש לנו עוד המון מידע לפרטי פרטים, שרק בפגישה הוא יוכל לקבל את המידע. וכמובן שיש כאן שכל עוד יותר גדול, והוא איך בעצם איש המכירות יכול להיות בסטייט אוף מיינד שבאופן אוטומטי הוא יגרום ללקוח להרגיש שיש עוד מידע נוסף שהוא יכול לתת ללקוח בפגישה הפיזית שלא ניתן להעביר אותו בשיחה הטלפונית? והתשובה היא, שזה אפשרי רק אם איש המכירות יודע להטיל ספק בכך שהוא איש המכירות מבין את השאלות של הלקוח בטלפון וגם להטיל ספק בכך שהלקוח ... כגון כמה עולה המוצר. ונניח שלמוצר שלנו יש מחיר מוגדר. ונניח שאומרים ללקוח בטלפון את המחיר של המוצר. אותו המחיר המדוייק שהלקוח יקבל אותו גם בפגישה הפיזית. אז לכאורה במקרה כזה, אנחנו הבנו את השאלה של הלקוח והלקוח הבין את התשובה שלנו. ובסטייט אוף מיינד הזה, הלקוח לא באמת צריך להגיע לפגישה פיזית, כי הוא כבר קיבל את כל המידע שהוא רצה בטלפון. אבל אם איש המכירות היה יותר פיקח, הוא היה מבין שמאחורי כל שאלה של לקוח יש סיפור שלם. כאשר לקוח שואל לדוגמה מה המחיר של המוצר ... יכול לפרש במגוון רחב של דרכים? את התשובות של איש המכירות. תשובות ופירושים שאינם בהכרח נכונים. בדרך הזו, אנשי המכירות הטלפוניים שאמורים לתאם פגישות, אולי ישכילו להבין? שאל להם לסמוך על כך שהם באמת יורדים לסוף דעתו של הלקוח בטלפון ואל להם לחשוב שהם באמת יכולים לספק ללקוח את כל המידע בטלפון. ושוב, ככל שמתאם הפגישות יותר מאמין שהוא מספק ללקוח בטלפון את המידע שהלקוח ביקש בשיחת הטלפון, ככה זה מגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח לא ירצה להגיע לפגישה פיזית. כי הלקוח חושב שכבר יש לו את כל המידע. וככל שאיש המכירות יותר ירגיש שהוא לא באמת מבין את הלקוח עד הסוף וככל שאיש המכירות יבין, שהלקוח לא באמת מבין עד הסוף את מה שמסבירים לו, ככה זה מגדיל את הסיכוי שאפשרי לתת ללקוח את התחושה שכדאי לו להגיע לפגישה, כדי לקבל מידע נוסף ולא כדי שינסו למכור לו משהו. ...
ניהול שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל דיון? איך לנהל פגישה? שיחה זורמת, שיחה מנוהלת, פגישה זורמת, פגישה ממוקדת, לזרום או להתמקד, יעוץ ארגוני
ניהול שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל דיון? איך לנהל פגישה? שיחה זורמת, שיחה מנוהלת, פגישה זורמת, פגישה ממוקדת, לזרום או להתמקד, יעוץ ארגוני
... שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל דיון? איך לנהל פגישה? שיחה זורמת, שיחה מנוהלת, פגישה זורמת, פגישה ממוקדת, לזרום או להתמקד, יעוץ ארגוני איך לנהל פגישה - מתוכננת או זורמת? כאשר מנהלים פגישה, חשוב לשים לב לכך שפגישה יכולה להתנהל בשני אופנים שונים, בדומה לטיול. האופן הראשון הוא כמו טיול ספונטני, שבו יוצאים ללא תכנון וללא מטרה ברורה - כמו יציאה להסתובב בקניון ללא יעד מסוים. האופן השני הוא טיול מתוכנן, שבו מוגדר מראש המסלול, היעדים והמטרות. גם פגישה יכולה להיות דומה לכך: ישנה פגישה זורמת וספונטנית, וישנה פגישה מסודרת ומובנית מראש. מה היתרונות והחסרונות של פגישה זורמת? פגישה זורמת היא פגישה שאין בה תכנון מוגדר מראש. המשתתפים פשוט מדברים על מה שעולה, עוברים מנושא לנושא באופן חופשי. היתרון הגדול של פגישה כזו הוא הגמישות שלה. אנשים יכולים להביע את עצמם בחופשיות, להעלות רעיונות יצירתיים, להרגיש בנוח, ולהביא נושאים חדשים שאולי לא תוכננו מראש. מצד שני, החיסרון של פגישה זורמת הוא הסיכון הגדול יותר של בזבוז זמן, חוסר מיקוד וחוסר יעילות. לעיתים קרובות פגישות כאלה מסתיימות בלי החלטות ברורות, כאשר לא ברור מה הושג ומה לא הושג. מהם היתרונות והחסרונות של פגישה מתוכננת? פגישה מתוכננת היא פגישה בעלת סדר יום ברור ומדויק. היתרון של פגישה כזו הוא הניצול הטוב יותר של הזמן והיכולת להגיע לתוצאות קונקרטיות וברורות. כאשר ברור מראש על מה נדבר, מתי נדבר על כל נושא ואיך נעבור מנושא לנושא, קל יותר להגיע להסכמות, לסגור קצוות פתוחים ולהשלים משימות. החיסרון של פגישה מתוכננת הוא שלעיתים היא עלולה להיות נוקשה מדי, להגביל את חופש הביטוי ואת היצירתיות, ולגרום למשתתפים להרגיש פחות בנוח להביע רעיונות ספונטניים. איך לשלב בין פגישה מתוכננת לפגישה זורמת? ניתן לשלב בין שני סוגי הפגישות. לדוגמה, אפשר לתכנן מראש את הנושאים המרכזיים של הפגישה ואת הסדר שלהם, אך במהלך הפגישה לתת למשתתפים חופש להביע את דעתם באופן פתוח, ובכך ליצור תחושה של זרימה טבעית. אפשרות נוספת היא שהפגישה תיראה כלפי חוץ כפגישה זורמת וספונטנית, אך בפועל מנהל הפגישה מחזיק סדר פנימי וברור לגבי לאן הוא רוצה להגיע ומהם היעדים. כיצד להתכונן נכון ל
פגישה עם לקוח / לפגוש לקוח - סוגים של פגישות מול לקוח - מתי למכור ללקוח? איך לפגוש את הלקוח? מתי לנסות למכור ללקוח? מתי לסגור עסקה? פגישת חימום, פגישת סגירה, פגישת פולו אפ, פגישת יעוץ, פגישת מכירה, פגישת היכרות, פגישת מעקב
פגישה עם לקוח לפגוש לקוח - סוגים של פגישות מול לקוח - מתי למכור ללקוח? איך לפגוש את ... פגישת היכרות, פגישת מעקב בתהליך מכירה, יש את השלב שבו פוגשים את הלקוח. ישנן סוגים שונים ורבים של סוגי פגישות עם לקוח. כגון לדוגמה: פגישת חימום, פגישת ... פגישת מעקב ועוד כיוב. בתהליכי מכירה שונים ובארגונים שונים, מנסים להגדיר עבור איש המכירות, שעליו לעשות X פגישות מסוג מסוים, לפני פגישת הסגירה, פגישת המכירה ... את זה וכולי? והתשובה היא, שבעיקרון מצד האמת, מצד טובת העסק, פגישת המכירה שבה מנסים לסגור עסקה עם הלקוח, הפגישה הזאת צריכה להיות הפגישה הראשונה עם הלקוח. כל שאר סוגי הפגישות , הן טובות לצרכים שונים. אבל מצד טובת העסק, צריך לנסות לסגור את הלקוח, כל הזמן, במשך ובמקביל לכל סוגי הפגישות האפשריות. ברור כמובן שלפעמים כדי לסגור עסקה עם הלקוח, חייבים להבין מהלקוח מה הוא צריך לתמחר לו את המוצר וכולי. וברור שלא תמיד אפשרי למכור מהפגישה הראשונה. אבל יחד עם זאת, איש המכירות צריך ... כמה שיותר כסף. מה שאומר, שגם כאשר נותנים לאיש המכירות תהליך עבודה ונוהל עבודה שבו הוא קודם כל צריך לעשות פגישות מסוג מסוים עם הלקוח ורק אחכ לנסות לסגור ...
כמה טיפולים צריך? כמה זמן אמור להימשך טיפול? איך לבחור מטפל? בחירת מטפל, תוך כמה זמן אפשר לטפל? כמה פגישות צריך? כמה זמן טיפול פסיכולוגי? כמה זמן אורך טיפול? טיפול קצר מועד, טיפול CBT, אימון אישי, טיפול דינמי
כמה טיפולים צריך? כמה זמן אמור להימשך טיפול? איך לבחור מטפל? בחירת מטפל, תוך כמה זמן אפשר לטפל? כמה פגישות צריך? כמה זמן טיפול פסיכולוגי? כמה זמן אורך טיפול? טיפול קצר מועד, טיפול CBT, אימון אישי, טיפול דינמי
... תוך כמה זמן אפשר לטפל? כמה פגישות צריך? כמה זמן טיפול פסיכולוגי? כמה זמן אורך טיפול? טיפול קצר מועד, טיפול CBT, ... האם אפשר להתחייב מראש על מספר פגישות לטיפול נפשי? כאשר אדם הולך לקבל טיפול נפשי, טיפול פסיכולוגי, טיפול CBT, אימון ... דינמי, הוא רוצה לדעת מראש כמה פגישות הוא יצטרך וכמה זמן ייקח הטיפול. אליעד כהן מסביר בהרצאתו שהשאלה הזאת היא הגיונית ... נפשי מבטיח מראש מספר מדויק של פגישות, הוא בהכרח מטעה או מרמה את המטופל. זאת מכיוון שאין דרך לדעת מראש כמה עמוקות ... המטפל קובע מראש מספר מדויק של פגישות - הוא יוצר אשליה. הוא עושה זאת כנראה כדי למשוך לקוחות, אך הוא לא יכול לדעת אם ... לכן הטיפול יכול להתארך ולדרוש פגישות רבות. אך התשובה היחידה שבאמת נכונה מבחינת זמן, היא שהבעיה יכולה להיפתר ברגע - ... מראש. הטיפול יכול להימשך בין פגישה אחת לאינספור פגישות , הכל תלוי במורכבות הבעיה, בשיתוף הפעולה של המטופל, וברמת האבחון המדויק שנעשית ... למה קשה לקבוע מראש כמה פגישות צריך בטיפול? האם אפשר לפתור בעיות נפשיות לבד? ...
התחייבות לתוצאות, מי מתחייב לתוצאות? מאה אחוז הצלחה, כמה פגישות צריך? כמה טיפולים צריך? שקרים של יועצים, שקרים של מטפלים, שקרים של מנטורים, שקרים של מאמנים, בחירת יועץ, בחירת מטפל, בחירת מאמן, בחירת מנטור, לבחור יועץ
התחייבות לתוצאות, מי מתחייב לתוצאות? מאה אחוז הצלחה, כמה פגישות צריך? כמה טיפולים צריך? שקרים של יועצים, שקרים של מטפלים, שקרים של מנטורים, שקרים של מאמנים, בחירת יועץ, בחירת מטפל, בחירת מאמן, בחירת מנטור, לבחור יועץ
... לתוצאות, מי מתחייב לתוצאות? מאה אחוז הצלחה, כמה פגישות צריך? כמה טיפולים צריך? שקרים של יועצים, שקרים של מטפלים, שקרים של מנטורים, שקרים של מאמנים, בחירת יועץ, בחירת מטפל, בחירת מאמן, בחירת מנטור, לבחור יועץ האם ... רמאות פועלת בתחום הזה? יש מטפלים או יועצים שמתחייבים לפתרון בעיה נפשית או בריאותית תוך מספר פגישות, או מתחייבים לשיפור מיידי ומדיד. בפועל, הם לא יכולים להבטיח בוודאות שכל אדם יקיים את כל הדרוש להצלחה, או שהתנאים החיצוניים יאפשרו זאת. לא פעם הם משתמשים ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על בחירת מטפל, כמה פגישות צריך? כמה שיחות צריך? כמה טיפולים צריך? כמה זמן יקח טיפול? כמה זמן יקח לטפל? כמה זמן יקח לפתור בעיה? איך לבחור מטפל? איך לבחור מאמן? איך לבחור פסיכולוג? איך לבחור יועץ? איך לבחור טיפול? שיטות טיפול, מטפלים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פגישות, איך להיות הכי חכם בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? איך להנות בחיים? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות מאושר? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע בעולם? האם הכל אפשרי? האם יש או אין אלוהים? האם לדומם יש תודעה? מה המשמעות של החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? האם יש אמת מוחלטת? למה לא להתאבד? למה העולם קיים? האם יש בחירה חופשית? בשביל מה לחיות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: פגישות, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחנך ילדים? איך להצליח בזוגיות? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם גירושין? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן למציאת עבודה, טיפול אישי, אימון אישי לפרישה בתחום פגישות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4844 שניות - עכשיו 15_08_2025 השעה 14:30:04 - wesi1