אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה פגישות ✔כמה טיפולים צריך? כמה זמן אמור להימשך טיפול? איך לבחור מטפל? בחירת מטפל, תוך כמה זמן אפשר לטפל? כמה פגישות צריך? כמה זמן טיפול פסיכולוגי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
50:43כמה טיפולים צריך? כמה זמן אמור להימשך טיפול? איך לבחור מטפל? בחירת מטפל, תוך כמה זמן אפשר לטפל? כמה פגישות צריך? כמה זמן טיפול פסיכולוגי? כמה זמן אורך טיפול? טיפול קצר מועד, טיפול CBT, אימון אישי, טיפול דינמי
האם אפשר להתחייב מראש על מספר פגישות לטיפול נפשי?

כאשר אדם הולך לקבל טיפול נפשי, טיפול פסיכולוגי, טיפול CBT, אימון אישי או טיפול דינמי, הוא רוצה לדעת מראש כמה פגישות הוא יצטרך וכמה זמן ייקח הטיפול. אליעד כהן מסביר בהרצאתו שהשאלה הזאת היא הגיונית וטבעית, אך התשובה עליה מורכבת.

לדבריו, כשאדם משלם על מוצר או שירות, הוא תמיד בוחן את העלות מול התועלת. כל פעולה שאדם עושה כרוכה בעלות כלשהי, בין אם זו עלות כספית, זמן או מאמץ. אנשים רוצים לדעת כמה זמן וכסף הם יצטרכו להשקיע כדי לפתור בעיה מסוימת. לכן, הגיוני שאדם הסובל מחרדה, דיכאון, מחשבות טורדניות או כל בעיה רגשית אחרת ירצה לדעת מראש כמה זמן יימשך הטיפול וכמה כסף הוא יעלה.

אך אליעד מסביר שטיפול נפשי הוא לא מוצר רגיל שאפשר לתת עליו אחריות או התחייבות מראש. הוא מדגים זאת באמצעות דוגמה של רכב במוסך: אם אדם מגיע למוסך עם בעיה ברכב, המוסכניק לא יכול להתחייב מראש כמה זמן תיקח הבעיה בלי לבדוק קודם מה מקור התקלה. כך גם לגבי בעיות רגשיות או פסיכולוגיות - עד שלא מבינים לעומק את השורש של הבעיה, אי אפשר באמת לדעת כמה זמן ייקח הטיפול.

מה הבעיה בהתחייבות מראש על זמן הטיפול?

אליעד מסביר בפירוט שאם מטפל נפשי מבטיח מראש מספר מדויק של פגישות, הוא בהכרח מטעה או מרמה את המטופל. זאת מכיוון שאין דרך לדעת מראש כמה עמוקות הבעיות, מה באמת השורש שלהן וכמה זמן יידרש לפתרונן. גם אם מדובר בטיפול CBT או טיפול קצר מועד, ואף אם המטפל משתמש בשיטות מוגדרות מראש, עדיין יש משתנים רבים שלא תלויים רק במטפל עצמו, אלא גם במטופל ובתהליך הטיפולי עצמו.

אם המטפל קובע מראש מספר מדויק של פגישות - הוא יוצר אשליה. הוא עושה זאת כנראה כדי למשוך לקוחות, אך הוא לא יכול לדעת אם הפתרון אכן יקרה בזמן שהבטיח.

באילו מקרים כן אפשר לתת הערכה זמן מדויקת לטיפול?

לפי אליעד, רק במקרים בהם כל הגורמים תלויים אך ורק במטפל ואין שום תלות במטופל, אפשר לתת הערכה זמן מדויקת מראש. למשל, אם יש פעולה ברורה וידועה מראש שניתן לבצע ללא תלות במטופל, כמו התקנת מנורה או החלפת רכיב ברכב - אז אפשר לתת הערכה מדויקת של הזמן.

אך בטיפול נפשי, הריפוי תלוי בשיתוף הפעולה של המטופל, ביכולת שלו להבין, בשורשים הרגשיים שלו ובמורכבות הבעיה. למשל, מטופל יכול להגיע עם חרדה ספציפית, ובמהלך הטיפול מתגלה שהבעיה עמוקה יותר, כמו טראומה מהעבר. במצב כזה, הטיפול יכול להתארך הרבה מעבר לצפוי. לכן, במקרים כאלה, כל התחייבות מראש היא שקרית.

כיצד לבחור מטפל אם אי אפשר לדעת מראש את משך הטיפול?

אליעד מסביר שהדרך הנכונה לבחור מטפל היא לא לפי התחייבות מראש על משך זמן הטיפול, אלא לפי רמת האמינות של המטפל ולפי תחושת המטופל כלפיו. חשוב לבחור מטפל שאומר את האמת - שהוא לא יודע מראש כמה זמן ייקח הטיפול - כי אז ברור שהוא כנה. צריך לבחור לפי האמון באדם, ולא לפי הבטחות שהוא לא יכול לקיים.

בנוסף, אליעד מדגיש כי על המטופל לשקול מראש כמה חשובה לו התועלת שהוא מצפה להפיק מהטיפול לעומת העלות האפשרית. למשל, אם הבעיה חמורה ופוגעת משמעותית בחיים, כדאי אולי להשקיע יותר זמן וכסף גם בלי ודאות על משך הטיפול המדויק.

מהי השרלטנות בטיפולים פסיכולוגיים ובאימונים אישיים?

אליעד מצביע על טרנדים בשוק הטיפולים והאימונים האישיים, שבהם המטפלים מנסים לשווק את עצמם באמצעות הצגת החולשות והבעיות שלהם עצמם. הם מציגים את עצמם כמטפלים או מאמנים "מהשטח", כאילו הם "כמו המטופלים", וחווים בעצמם בעיות נפשיות או רגשיות. לדבריו, זאת שרלטנות, כיוון שאדם שסובל מאותן בעיות באופן כרוני אינו יכול להיות מקור לפתרון אמיתי. מי שלא פתר בעיות לעצמו - לא יכול להתחייב על פתרונן לאחרים.

אליעד מתייחס גם לנושא "סנדלר יחף" - מטפלים שלא הצליחו לפתור את בעיותיהם האישיות אך מנסים לפתור בעיות דומות אצל אחרים. הוא מזהיר שדווקא מטפל שהבעיה שלו עדיין קיימת לא יכול להבטיח פתרון לאחרים, ואף יכול להזיק להם יותר.

האם אדם יכול לפתור את הבעיה של עצמו?

אליעד טוען כי במצב אידיאלי, כל אדם אמור לפתור את הבעיות הרגשיות שלו בעצמו, באופן מיידי וללא זמן. אך מכיוון שבדרך כלל אדם אינו יודע או מכיר את עצמו מספיק טוב, הוא זקוק למטפל שיסייע לו להגיע להבנות אלו. לכן הטיפול יכול להתארך ולדרוש פגישות רבות.

אך התשובה היחידה שבאמת נכונה מבחינת זמן, היא שהבעיה יכולה להיפתר ברגע - ברגע שמגיעים להבנה של השורש האמיתי. כל זמן שמעבר לכך נובע רק מחוסר ידע, חוסר בהירות או התנגדות פנימית של המטופל. לכן, גם המטפל הכי טוב לא יכול לתת הערכה מדויקת על הזמן, כיוון שאין לו דרך לדעת מראש עד כמה המטופל יהיה מוכן לשיתוף פעולה ועד כמה מהר יגיעו לשורש האמיתי של הבעיה.

בסיכומו של דבר, אליעד מסביר כי התשובה לשאלה "כמה זמן אמור להימשך טיפול?" היא שאין אפשרות אמיתית לדעת מראש. הטיפול יכול להימשך בין פגישה אחת לאינספור פגישות, הכל תלוי במורכבות הבעיה, בשיתוף הפעולה של המטופל, וברמת האבחון המדויק שנעשית בפועל. לכן, כל הבטחה למספר מדויק של טיפולים היא בגדר הטעיה.
פתרון חולי נפש טיפול בהפרעה נפשית תועלת בחיים טיפול ב אוסידי דיכאון אנשים להזיק מטפלים תוך כמה זמן אפשר לטפל cbt אורך טיפול איך לבחור איך לבחור מטפל אימון אימון אישי אימונים אמור להימשך אמור להימשך טיפול אפשר לטפל בחירה בחירת מטפל זמן אורך זמן אורך טיפול זמן טיפול זמן טיפול פסיכולוגי טיפול טיפול cbt טיפול דינמי טיפול פסיכולוגי טיפול קצר טיפול קצר מועד טיפולי טיפולים צריך כמה כמה זמן כמה זמן אורך כמה זמן אורך טיפול כמה זמן אמור כמה זמן אמור להימשך כמה זמן אמור להימשך טיפול כמה זמן טיפול כמה זמן טיפול פסיכולוגי כמה טיפולים כמה טיפולים צריך כמה פגישות כמה פגישות צריך לבחור לבחור מטפל להימשך להימשך טיפול להתאמן לטפל מטופל מטופלים מטפל מטפלים פגישה פגישות פגישות צריך פסיכולוג פסיכולוגי פסיכולוגיה פסיכולוגיות פסיכולוגיים פסיכולוגים צריך תוך כמה זמן תוך כמה זמן אפשר לטפל
איך להדריך אנשי מכירות תיאום פגישות? הדרכת מנהלי צוותים מתאמי פגישות טלפוניים. איך להדריך מתאמי פגישות בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? תיאום פגישות בטלפון, הדרכת מנהלי מכירות
... להדריך אנשי מכירות תיאום פגישות? הדרכת מנהלי צוותים מתאמי פגישות טלפוניים. איך להדריך מתאמי פגישות בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? תיאום פגישות בטלפון, הדרכת מנהלי מכירות מי שרוצה לגרום לצוות המכירות הטלפוני שלו? שאחראי לתאם לו פגישות פיזיות בעולם היותר אמיתי, להגדיל את הסיכוי לכך שאנשי תיאום הפגישות יתאמו פגישות עם הלקוחות, עליו לשים לב שהוא לא נותן מכשול לפני אנשי תיאום הפגישות שלו, בצורה של יותר מידי מידע לגבי המוצר. ואסביר, אחת הסיבות לכך שלקוחות לא מגיעים לפגישה, היא בגלל שהם חושבים שמיותר להם להגיע לפגישה, משום שכבר יש להם את כל המידע לגבי המוצר. ואחד מהגורמים לכך, זה הביטחון העצמי של מתאם הפגישות, שהוא בטעות חושב שהוא באמת מבין את הלקוח מספיק טוב בטלפון, שהוא מבין את צרכי הלקוח ... לספק ללקוח בטלפון את מלא המידע המלא שהלקוח יכול לקבל לגבי המוצר שאותו רוצים למכור ללקוח. וכאשר מתאם הפגישות מרגיש וחושב בטעות כנל, אז ממילא הלקוח לא ירצה להגיע לפגישה, כי מיותר לו להגיע לפגישה, שהרי הוא כבר מכיר את המוצר וכולי. ומיותר לו להגיע לפגישה שרק ינסו למכור לו בה כל מידי דברים. ואחת הסיבות לכך שמתאמי הפגישות חושבים שהם מצליחים להעביר ללקוח את מלא המידע בטלפון, זה גם בגלל שמנהל המכירות שלהם מעמיס עליהם יותר מידי מידע לגבי המוצר. מה שגורם להם בטעות לחשוב, שהם עצמם מתאמי הפגישות, מכירים את המוצר פחות או יותר. וממילא אותו מתאם פגישות, חושב בטעות שהוא יכול להעביר ללקוח בטלפון את המידע שאותו מתאם פגישות מכיר לגבי המוצר. ואחת ההטיות הקוגניטיביות לכך, היא בגלל שמנהל המכירות בטעות מעביר למתאמי הפגישות יותר מידי מידע, כדי שיהיה למתאם הפגישות מה לענות ללקוחות בטלפון. אבל כך בעצם מתאם הפגישות בטעות גורם ללקוח לחשוב שהוא מכיר את המוצר מספיק טוב משיחת הטלפון. ולכן מנהל המכירות, צריך כל הזמן להעביר למתאמי הפגישות שלו, את התחושה שהם מקבלים מידע חלקי שתומך תיאום פגישה. אני מנהל המכירות, נותן לך מתאם הפגישות , מספיק מידע שבאמצעותו תוכל לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה לקבל מידע נוסף. אבל בשום אופן לא לגרום למתאם הפגישות לחשוב שהוא מכיר את המוצר די טוב. כי אז זה מגדיל את הסיכוי שמתאם הפגישות בטעות יחשוב שהוא מצליח בשיחת הטלפון להעביר ללקוח את המידע המלא לגבי המוצר, מה שאומר שהלקוח לא ירצה סתם להגיע לפגישה מיותרת.? ...
פגישות, קביעת פגישות, איך לקבוע פגישה? זימון לפגישה, איך לזמן לפגישה? מהן מטרות הפגישה? מה הנושאים של הפגישה? איך לנהל פגישה? ניהול פגישות, ניהול זמן, איך מנהלים פגישה? יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? ניהול זמן, התייעלות ארגונית
פגישות, קביעת פגישות, איך לקבוע פגישה? זימון לפגישה, איך לזמן לפגישה? מהן מטרות הפגישה? מה הנושאים של הפגישה? איך לנהל פגישה? ניהול פגישות, ניהול זמן, איך מנהלים פגישה? יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? ניהול זמן, התייעלות ארגונית
פגישות, קביעת פגישות, איך לקבוע פגישה? זימון לפגישה, איך לזמן לפגישה? מהן מטרות הפגישה? מה הנושאים של הפגישה? איך לנהל פגישה? ניהול פגישות, ניהול זמן, איך מנהלים פגישה? יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? ניהול זמן, התייעלות ארגונית למה חשוב להגדיר מראש את מטרת הפגישה ואת הנושאים שידונו בה? אליעד כהן מסביר, שכאשר אנחנו קובעים פגישה או מוזמנים לפגישה, ישנה חשיבות רבה בהגדרת מטרתה והנושאים המדויקים שעליהם מתכוונים לדבר. הוא מדגיש שפעמים רבות אנו מקבלים זימונים לפגישות, מבלי שנכתב בהם מראש על מה הפגישה , דבר שעלול לגרום לבעיות רבות כמו בלבול, חוסר מוכנות, או בזבוז זמן. למשל, קורה שאדם מגיע לפגישה ומגלה רק במהלכה שהפגישה כלל לא רלוונטית עבורו, או שהוא לא הכין מראש את מה שהיה צריך להכין, משום שלא קיבל מידע ברור מראש. לדוגמה, אדם מוזמן לפגישה בנושא מסוים. אם היה יודע מראש את מטרתה המדויקת, היה יכול להכין שאלות ... להבין שאולי עדיף שלא יגיע כלל משום שאין בפגישה זו שום תרומה עבורו. לכן, אליעד כהן ממליץ שכאשר מזמנים פגישה, תמיד לפרט את המטרה ואת הנושאים שעל הפרק. כיצד פירוט מטרות הפגישה משפיע על המשתתפים? כאשר קובעים פגישה עם פירוט ברור של מטרת הפגישה ונושאיה, המשתתפים יכולים לקבל החלטה מושכלת יותר לגבי השתתפותם. הפירוט מאפשר להם: להחליט האם הפגישה רלוונטית עבורם או לא. להגיע מוכנים עם שאלות או מידע רלוונטי לפגישה. להעריך האם הפגישה מחייבת הגעה בזמן או שהם יכולים לאחר מעט, בהתאם לחשיבות שלה עבורם. לחסוך ... באמצעות הכנה מראש. למשל, אדם שמקבל זימון לפגישה בנושא שיפור תהליכי עבודה בארגון, יבין מראש שכדאי שיכין נתונים, דוחות או ... ללא פירוט כזה, האדם עלול להגיע לא מוכן והפגישה תהיה פחות יעילה. איך נכון לנהל את הפגישה עצמה? מעבר לחשיבות הזימון והפירוט מראש, אליעד כהן מסביר גם את החשיבות בניהול נכון של הפגישה עצמה. ניהול נכון מתחיל כבר בתחילת ה
תיאום פגישות בטלפון, טלמיטינג, איך לתאם פגישות? איך למכור פגישה בטלפון? טלמרקטינג, איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? התנגדות מכירה לפגישה, התנגדות להגיע לפגישה, למה הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה? איך לתאם פגישה עם לקוח? תיאום פגישה עם לקוח, התנגדויות מכירה בטלפון, איך למכור בטלפון? שיטות מכירה בטלפון, לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה, אתגר מכירה להגיע לפגישה, מוקד לתיאום פגישות, ניהול מכירות בטלפון, מוקד מכירות טלפוני, להיות מתווך נדלן, לתאם פגישת מכירה
... פגישות בטלפון, טלמיטינג, איך לתאם פגישות? איך למכור פגישה בטלפון? טלמרקטינג, איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? התנגדות מכירה לפגישה, התנגדות להגיע לפגישה, למה הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה? איך לתאם פגישה עם לקוח? תיאום פגישה עם לקוח, התנגדויות מכירה בטלפון, איך למכור בטלפון? שיטות מכירה בטלפון, לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה, אתגר מכירה להגיע לפגישה, מוקד לתיאום פגישות, ניהול מכירות בטלפון, מוקד מכירות טלפוני, להיות מתווך נדלן, לתאם פגישת מכירה וכאן נסביר על תהליך של תיאום פגישות מכירה ואיך לתאם פגישת מכירה עם לקוחות פוטנציאלים. דהיינו, תהליך שבו איש המכירות מנסה לתאם פגישה פיזית עם הלקוח, כדי למכור ללקוח את המוצר. והלקוח מסרב להיפגש פיזית ומבקש לקבל מידע נוסף טלפונית או באופן דיגיטאלי כזה או ... המכירות מנסה לתאם פגישה פרונטאלית עם הלקוח, אבל הלקוח אומר לאיש המכירות, שלח לי עוד חומרים במייל, תן לי מידע נוסף בטלפון וכיוב. והשאלה היא, איך להביא את הלקוח לפגישה פיזית ולהתמודד עם התנגדות של מכירת הפגישה ללקוח. אז כמובן שיש לנו כאן תהליך מכירה בפני עצמו, שהוא חלק מתהליך מכירה גדול יותר. דהיינו, בתהליך המכירה הגדול, אנחנו ... למכור ללקוח את הפגישה הפיזית. דהיינו, לשכנע את הלקוח להגיע לפגישה פיזית. וכמובן שאנחנו מדברים על מצב, שבו איש המכירות רוצה להביא את הלקוח לפגישה פיזית. כי יתכן מצב שבו אנחנו דווקא נעדיף שלא לפגוש פיזית את הלקוח, אאכ הוא לפני כן יעבור תהליך של סינון טלפוני כזה או אחר. כי יש גם עלות של פגישה פיזית, ביחס ל - לשלוח ללקוח חומרים באופן דיגיטאלי טלפוני וכיוב. אבל כאן אנחנו מדברים על מקרה שבו מתאם הפגישות, רוצה לתאם פגישה פיזית של הלקוח עם מנהל המכירות אבל הלקוח מתנגד להגיע לפגישה פיזית, והוא מבקש בעצם לקבל עוד מידע בטלפון וכיוב. אז איך בעצם נגרום ללקוח להגיע לפגישה ואיך לתאם פגישה עם הלקוח? אז בעיקרון צריכים להסתכל על הדברים בצורה הבאה: אנחנו רוצים למכור ללקוח מוצר. המוצר הוא הפגישה . הלקוח לא רוצה לרכוש את המוצר. זה יכול לנבוע מכמה סיבות אפשריות. ועלינו לנסות להבין, מה היתרונות שהלקוח מבין שיש בלהגיע לפגישה פיזית? מה החסרונות שהלקוח חושב שיש בלהגיע לפגישה פיזית? ומה האלטרנטיבות שהלקוח חושב שיש לו, במקום להגיע לפגישה פיזית, דהיינו, בעצם לקבל עוד מידע בטלפון, שזה בעצם המוצר שמתחרה ב
תיאום פגישות בטלפון / מכירות טלפוניות - איך למכור פגישה בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? איך לגרום למישהו לרצות להגיע לפגישה? איך לשכנע לקוח להגיע לפגישה? - חלק 1
... פגישות בטלפון מכירות טלפוניות - איך למכור פגישה בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? איך לגרום למישהו לרצות להגיע לפגישה? איך לשכנע לקוח להגיע לפגישה? - חלק 1 וכאן נדבר על אחד ההיבטים שיש בתהליך של תיאום פגישות בטלפון, ונדבר על מקרה שבו איש המכירות מנסה למכור ללקוח, בשיחה טלפונית, פגישה פרונטאלית עם איש המכירות בשטח. דהיינו, תהליך שבו איש המכירות מבצע שיחה טלפונית ללקוח פוטנציאלי ואיש המכירות הטלפוני, מנסה למכור ללקוח המתעניין פגישה פרונטאלית עם איש מכירות פרונטאלי. ובכוונה אני מדגיש כאן את ההגדרה של הניסיון למכור פגישה פרונטאלית עם הלקוח, כי בעצם תיאום פגישות הוא שירות של מכירת פגישות. בשונה ממי שחושב בטעות שהוא רק מתאם פגישות, כי כמובן שיש כאן תהליך מכירה לכל דבר ועניין שבו מנסים למכור פגישה פיזית עם הלקוח הפוטנציאלי. אז כדי להבין את השכל של מכירת הפגישה הפרונטאלית עם הלקוח, לשם כך צריך להבין למה בעצם שהלקוח יגיע לפגישה פיזית ולא יסתפק רק בשיחה טלפונית? והתשובה לכך היא, כי מנקודת ... הלקוח הפוטנציאלי עשוי להאמין, כי בעצם יש לו את כל המידע שהוא צריך כדי לקבל החלטה ובעצם אנחנו רוצים שהוא יגיע לפגישה הפיזית, כדי לנסות לשבת לו על הראש וכדי לנסות לשגע אותו כדי ... שהוא צריך לגבי המוצר שלנו, כדי שהוא יוכל לקבל החלטת רכישה כן או לא, במקרה כזה מבחינת הלקוח הוא ירצה לתאם איתנו פגישה רק כדי להתקדם עם העסקה אבל הוא לא ירצה סתם כך להגיע לפגישה, שבה הוא כביכול הופך להיות טרף עבור איש המכירות שינסה למכור לו מוצר שהוא לא צריך. ולכן, כדי למכור ללקוח פגישה פיזית, לשם כך עלינו לגרום ללקוח להבין, שמטרת הפגישה היא לא כדי לנסות למכור לו משהו, אלא כדי לנסות להציג לו מידע נוסף לגבי המוצר, מידע שיעזור ללקוח להחליט אם הוא רוצה או לא רוצה לרכוש את המוצר. ושוב, מטרת הפגישה, היא לא כדי לגרום לו לקנות או כדי להתקדם איתו בעסקה, אלא היא ... לגבי המוצר. וככה הלקוח יוכל להחליט יותר טוב, אם לקנות או לא לקנות את המוצר. איש המכירות לא רוצה למכור לי משהו בפגישה, אלא איש המכירות רוצה לספק לי עוד מידע בפגישה, שיעזור לי להחליט אם העסקה מתאימה לי או שלא. וממילא זה אומר, שכדי להביא את הלקוח לפגישה, לשם כך אנחנו צריכים לגרות אותו לגבי הגעה לפגישה, שבה הוא יוכל לקבל מידע נוסף שאותו הוא לא יוכל לקבל בשיחת ... שואל או כל שאלה שיש במהלך השיחה לגבי המוצר, נוכל לנסות להימנע מלענות ללקוח על השאלה שלו ונוכל להציע לו להגיע לפגישה כדי לקבל מידע נוסף. נניח לדוגמה שהלקוח שואל, כמה עולה המוצר מה זמני האספקה? אפשרי לומר ללקוח שיגיע לפגישה כדי שנוכל לתת לו מידע נוסף. והשיטה הזאת, כמובן שהיא כנראה לא תעבוד. כי הלקוח לא מבין למה בעצם אי אפשר לספק לו תשובות בטלפון. והלקוח יסרב להמשיך איתנו את השיחה או להגיע לפגישה, עם מישהו שלא מוכן לספק לו מידע בטלפון. כי אם איש המכירות לא ... אז זה עשוי להעיד על חוסר מקצועיות חוסר יושר וכיוב. וזה לכאורה בעצם אומר, שאם אנחנו רוצים לגרום ללקוח להגיע לפגישה, אנחנו צריכים לשדר לו את ההכי מקצועיות שיש. דהיינו, לתת ללקוח ...
איך להתכונן לפגישה חשובה? איך להתכונן לפרזנטציה? איך להתכונן לפגישת עבודה? איך להתכונן למשא ומתן? מה לעשות לפני פגישת עבודה? איך לבצע שיחה חשובה? איך להתכונן לשיחת מכירה? ניהול פגישות עבודה, לחשוב מהסוף אל ההתחלה, איך לתכנן דברים? איך לתכנן פגישות? איך להתכונן לראיון עבודה? איך להתכונן למצגת משקיעים? איך להתכונן לפגישות חשובות? איך להתכונן לכל דבר, איך להיות מוכן לפגישה? איך להיות מוכן לשיחה? איך להיות מוכן לכל דבר? איך לעבוד בצורה אופטימאלית?
... להתכונן לפגישה חשובה? איך להתכונן לפרזנטציה? איך להתכונן לפגישת עבודה? איך להתכונן למשא ומתן? מה לעשות לפני פגישת עבודה? איך לבצע שיחה חשובה? איך להתכונן לשיחת מכירה? ניהול פגישות עבודה, לחשוב מהסוף אל ההתחלה, איך לתכנן דברים? איך לתכנן פגישות? איך להתכונן לראיון עבודה? איך להתכונן למצגת משקיעים? איך להתכונן לפגישות חשובות? איך להתכונן לכל דבר, איך להיות מוכן לפגישה? איך להיות מוכן לשיחה? איך להיות מוכן לכל דבר? איך לעבוד בצורה אופטימאלית? וכאן אשיב לשאלה הבאה, מה הדבר הכי חשוב שעליך לעשות, לפני פגישת עבודה, לפני שאתה מתחיל פגישה חשובה, לפני שאתה הולך לבצע שיחה חשובה וכיוב, מה עליך לעשות כדי להתכונן לפגישת עבודה, כדי להתכונן לשיחת מכירה, כדי להתכונן לכל ... מתחיל תהליך כלשהו? והתשובה היא, שהדבר הכי חשוב והדבר הראשון שאתה צריך לעשות כאשר אתה מתכונן לפגישה כלשהי, הוא לשאול את עצמך, מה התכלית ומה המטרה מבחינתך של הפגישה? דהיינו, מה היית רוצה שיצא מהפגישה? אם זה היה תלוי בך, מה היית רוצה שיקרה בסוף הפגישה? אם זה תלוי בך, להיכן היית רוצה שתוביל השיחה? אם זה תלוי בך, מה אתה היית רוצה שיקרה אחרי הפעולה שאתה הולך לבצע? ואחרי שברור לך, ... צריכים לתכנן מהסוף, מה האפשרויות העומדות לרשותך ואיך הכי טוב יהיה לך, כדי להגיע למטרה שלך, בפגישה. דהיינו, שיש אנשים שמנהלים פגישות עבודה וכיוב, בלי שברור להם מה הם רוצים שיצא מהפגישה הזאת. וזה גורם לכך שהם עושים טעויות בפגישה, והם זורמים עם הפגישה, במקום להוביל את הפגישה לאיפה שהם רוצים שהיא תגיע. כמו במשחק שחמט, שברור מראש מה המטרה ומנסים להגיע אליה. כך לדוגמה לפני פגישת עבודה, צריכים להגדיר, מה היית רוצה שיצא מהפגישה באופן כללי, מה היית רוצה שיקרה בסוף הפגישה וכולי. ואחרי שזה ברור לך, עכשיו צריכים לחשוב, האם ואיך אפשרי לגרום לפגישה להוביל לשם. אבל מי שמנהל פגישה בלי שברור לו מה הוא רוצה שיקרה בסוף הפגישה, זה מגדיל את הסיכוי לכך שהוא לא יעשה את הפגישה בצורה אופטימאלית. לסיכום: הדרך הנכונה להתכונן לפגישה, להתכונן לראיון עבודה, להתכונן לשיחת מכירה, להתכונן למצגת, להתכונן לנאום, להתכונן לכל דבר, היא, להגדיר מה אני רוצה שיצא מהפעולה ...
תיאום פגישות בטלפון / מכירות טלפוניות - איך למכור פגישה בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? איך לגרום למישהו לרצות להגיע לפגישה? איך לשכנע לקוח להגיע לפגישה? - חלק 2
... פגישות בטלפון מכירות טלפוניות - איך למכור פגישה בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? איך לגרום למישהו לרצות להגיע לפגישה? איך לשכנע לקוח להגיע לפגישה? - חלק 2 וכאן נסביר, איך לשתול ללקוח בטלפון את המחשבה שכדאי לו להגיע לפגישה? ובאיזה סטייט אוף מיינד צריך להיות איש המכירות, כדי שבאופן אוטומטי הוא יגרום ללקוח להרגיש שכדאי לו להגיע לפגישה לקבלת מידע נוסף? אז איך לשתול ללקוח את המחשבה שכל המידע שהוא מקבל בטלפון הוא לא באמת מספיק מידע? אז יש לכך כל מיני דרכים. לדוגמה ... סגורות וניסיתי להראות, שגם בהן אפשרי לגרום ללקוח להרגיש שהוא צריך להגיע לפגישה פיזית כדי לקבל מידע נוסף. הלקוח מבין ומאמין, שיש מידע שלא אפשרי לקבל אותו בטלפון אלא רק בפגישה. עלינו לגרום לו להבין, שיש לנו עוד המון מידע לפרטי פרטים, שרק בפגישה הוא יוכל לקבל את המידע. וכמובן שיש כאן שכל עוד יותר גדול, והוא איך בעצם איש המכירות יכול להיות בסטייט אוף מיינד שבאופן אוטומטי הוא יגרום ללקוח להרגיש שיש עוד מידע נוסף שהוא יכול לתת ללקוח בפגישה הפיזית שלא ניתן להעביר אותו בשיחה הטלפונית? והתשובה היא, שזה אפשרי רק אם איש המכירות יודע להטיל ספק בכך שהוא איש המכירות מבין את ... ללקוח בטלפון את המחיר של המוצר. אותו המחיר המדוייק שהלקוח יקבל אותו גם בפגישה הפיזית. אז לכאורה במקרה כזה, אנחנו הבנו את השאלה של הלקוח והלקוח הבין את התשובה שלנו. ובסטייט אוף מיינד הזה, הלקוח לא באמת צריך להגיע לפגישה פיזית, כי הוא כבר קיבל את כל המידע שהוא רצה בטלפון. אבל אם איש המכירות היה יותר פיקח, הוא היה מבין שמאחורי כל שאלה של לקוח יש ... שאינם בהכרח נכונים. בדרך הזו, אנשי המכירות הטלפוניים שאמורים לתאם פגישות, אולי ישכילו להבין? שאל להם לסמוך על כך שהם באמת יורדים לסוף דעתו של הלקוח בטלפון ואל להם לחשוב שהם באמת יכולים לספק ללקוח את כל המידע בטלפון. ושוב, ככל שמתאם הפגישות יותר מאמין שהוא מספק ללקוח בטלפון את המידע שהלקוח ביקש בשיחת הטלפון, ככה זה מגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח לא ירצה להגיע לפגישה פיזית. כי הלקוח חושב שכבר יש לו את כל המידע. וככל שאיש המכירות יותר ירגיש שהוא לא באמת מבין את הלקוח עד הסוף וככל שאיש המכירות ... לו, ככה זה מגדיל את הסיכוי שאפשרי לתת ללקוח את התחושה שכדאי לו להגיע לפגישה, כדי לקבל מידע נוסף ולא כדי שינסו למכור לו משהו. ...
ניהול שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל דיון? איך לנהל פגישה? שיחה זורמת, שיחה מנוהלת, פגישה זורמת, פגישה ממוקדת, לזרום או להתמקד, יעוץ ארגוני
ניהול שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל דיון? איך לנהל פגישה? שיחה זורמת, שיחה מנוהלת, פגישה זורמת, פגישה ממוקדת, לזרום או להתמקד, יעוץ ארגוני
... שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל דיון? איך לנהל פגישה? שיחה זורמת, שיחה מנוהלת, פגישה זורמת, פגישה ממוקדת, לזרום או להתמקד, יעוץ ארגוני איך לנהל פגישה - מתוכננת או זורמת? כאשר מנהלים פגישה, חשוב לשים לב לכך שפגישה יכולה להתנהל בשני אופנים שונים, בדומה לטיול. האופן הראשון הוא כמו טיול ספונטני, שבו יוצאים ללא תכנון וללא מטרה ברורה - כמו ... השני הוא טיול מתוכנן, שבו מוגדר מראש המסלול, היעדים והמטרות. גם פגישה יכולה להיות דומה לכך: ישנה פגישה זורמת וספונטנית, וישנה פגישה מסודרת ומובנית מראש. מה היתרונות והחסרונות של פגישה זורמת? פגישה זורמת היא פגישה שאין בה תכנון מוגדר מראש. המשתתפים פשוט מדברים על מה שעולה, עוברים מנושא לנושא באופן חופשי. היתרון הגדול של פגישה כזו הוא הגמישות שלה. אנשים יכולים להביע את עצמם בחופשיות, להעלות רעיונות יצירתיים, להרגיש בנוח, ולהביא נושאים חדשים שאולי לא תוכננו מראש. מצד שני, החיסרון של פגישה זורמת הוא הסיכון הגדול יותר של בזבוז זמן, חוסר מיקוד וחוסר יעילות. לעיתים קרובות פגישות כאלה מסתיימות בלי החלטות ברורות, כאשר לא ברור מה הושג ומה לא הושג. מהם היתרונות והחסרונות של פגישה מתוכננת? פגישה מתוכננת היא פגישה בעלת סדר יום ברור ומדויק. היתרון של פגישה כזו הוא הניצול הטוב יותר של הזמן והיכולת להגיע לתוצאות קונקרטיות וברורות. כאשר ברור מראש על מה נדבר, מתי נדבר על כל נושא ואיך ... קל יותר להגיע להסכמות, לסגור קצוות פתוחים ולהשלים משימות. החיסרון של פגישה מתוכננת הוא שלעיתים היא עלולה להיות נוקשה מדי, להגביל את חופש הביטוי ואת היצירתיות, ולגרום למשתתפים להרגיש פחות בנוח להביע רעיונות ספונטניים. איך לשלב בין פגישה מתוכננת לפגישה זורמת? ניתן לשלב בין שני סוגי הפגישות. לדוגמה, אפשר לתכנן מראש את הנושאים המרכזיים של הפגישה ואת הסדר שלהם, אך במהלך הפגישה לתת למשתתפים חופש להביע את דעתם באופן פתוח, ובכך ליצור תחושה של זרימה טבעית. אפשרות נוספת היא שהפגישה תיראה כלפי חוץ כפגישה זורמת וספונטנית, אך בפועל מנהל הפגישה מחזיק סדר פנימי וברור לגבי לאן הוא רוצה להגיע ומהם היעדים. כיצד להתכונן נכון ל
בחירת מטפל, כמה פגישות צריך? כמה שיחות צריך? כמה טיפולים צריך? כמה זמן יקח טיפול? כמה זמן יקח לטפל? כמה זמן יקח לפתור בעיה? איך לבחור מטפל? איך לבחור מאמן? איך לבחור פסיכולוג? איך לבחור יועץ? איך לבחור טיפול? שיטות טיפול, מטפלים
בחירת מטפל, כמה פגישות צריך? כמה שיחות צריך? כמה טיפולים צריך? כמה זמן יקח טיפול? כמה זמן יקח לטפל? כמה זמן יקח לפתור בעיה? איך לבחור מטפל? איך לבחור מאמן? איך לבחור פסיכולוג? איך לבחור יועץ? איך לבחור טיפול? שיטות טיפול, מטפלים
... מטפל, כמה פגישות צריך? כמה שיחות צריך? כמה טיפולים צריך? כמה זמן יקח טיפול? ... אי אפשר לדעת מראש כמה פגישות טיפוליות צריך? אי אפשר לדעת מראש כמה פגישות טיפוליות נדרשות כדי לפתור בעיה רגשית או נפשית, מכיוון שטיפול ... לנבא במדויק את מספר הפגישות הנדרש. למה החלפת חלקים במוסך שונה מטיפול בבעיה רגשית? כאשר ... מי שמבטיח פתרון ב - X פגישות משקר? מי שמתחייב לפתור בעיה רגשית או נפשית במספר פגישות מסוים, בהכרח אינו אומר אמת. כדי לדעת מראש תוך כמה פגישות ניתן לפתור בעיה, המטפל צריך לדעת במדויק מה מתרחש במחשבות ... מי שמבטיח מספר מדויק של פגישות, עושה זאת כדי להרגיע את המטופל, אך בכך הוא מטעה אותו. איך ... מבלי להסתמך על כמות הפגישות? הגישה הנכונה בבחירת מטפל אינה להתמקד בכמה זמן הטיפול ייקח, ... אפשר לדעת מראש את כמות הפגישות בטיפול רגשי? בטיפול רגשי לא ניתן לדעת מראש כמה זמן או כמה פגישות נדרשות, משום שכל בעיה תלויה בשיתוף הפעולה של המטופל ... פתרונות מהירים או מספר פגישות מדויק, חשוב לבחור את המטפל או את השיטה שנראים מקצועיים ... אי אפשר לדעת מראש כמה פגישות צריך כדי לפתור בעיה רגשית? הסיבה לכך היא שטיפול בבעיה רגשית ... מתברר שאפשר לפתור זאת בפגישה אחת או בזמן קצר מאוד. מנגד, יש בעיות קטנות יותר, לכאורה כמו ... אפשר להבטיח פתרון ב - X פגישות? מי שטוען מראש שביכולת לו לפתור פחד או חרדה בתוך מספר מסוים ... מטפל מבלי להתמקד בכמות הפגישות? במקום להתמקד בשאלה כמה זמן זה ייקח? או כמה פגישות צריך?, עדיף לבדוק איזה מטפל או שיטה נראים מקצועיים יותר, ... לא ניתן לדעת מראש כמה פגישות בדיוק יידרשו כדי לפתור בעיה. הפתרון תלוי בהבנה ובהפנמה של ...
פגישה עם לקוח / לפגוש לקוח - סוגים של פגישות מול לקוח - מתי למכור ללקוח? איך לפגוש את הלקוח? מתי לנסות למכור ללקוח? מתי לסגור עסקה? פגישת חימום, פגישת סגירה, פגישת פולו אפ, פגישת יעוץ, פגישת מכירה, פגישת היכרות, פגישת מעקב
פגישה עם לקוח לפגוש לקוח - סוגים של פגישות מול לקוח - מתי למכור ללקוח? איך לפגוש את הלקוח? מתי לנסות למכור ללקוח? מתי לסגור עסקה? פגישת חימום, פגישת סגירה, פגישת פולו אפ, פגישת יעוץ, פגישת ... מכירה, יש את השלב שבו פוגשים את הלקוח. ישנן סוגים שונים ורבים של סוגי פגישות עם לקוח. כגון לדוגמה: פגישת חימום, פגישת סגירה, פגישת פולו אפ, פגישת יעוץ, פגישת מכירה, פגישת היכרות, פגישת מעקב ועוד כיוב. בתהליכי מכירה שונים ובארגונים שונים, מנסים להגדיר עבור איש המכירות, שעליו לעשות X פגישות מסוג מסוים, לפני פגישת הסגירה, פגישת המכירה הסופית. והשאלה היא האם זה טוב צריך את זה וכולי? והתשובה היא, שבעיקרון מצד האמת, מצד טובת העסק, פגישת המכירה שבה מנסים לסגור עסקה עם הלקוח, הפגישה הזאת צריכה להיות הפגישה הראשונה עם הלקוח. כל שאר סוגי הפגישות, הן טובות לצרכים שונים. אבל מצד טובת העסק, צריך לנסות לסגור את הלקוח, כל הזמן, במשך ובמקביל לכל סוגי הפגישות האפשריות. ברור כמובן שלפעמים כדי לסגור עסקה עם הלקוח, חייבים להבין מהלקוח מה הוא צריך לתמחר לו את המוצר וכולי. וברור שלא תמיד אפשרי למכור מהפגישה הראשונה. אבל יחד עם זאת, איש המכירות צריך להיות ממוקד כל הזמן, בכמה שיותר לקצר תהליכים ובכמה שיותר למכור ולגרום לעסק להרוויח כמה שיותר כסף. מה ... נותנים לאיש המכירות תהליך עבודה ונוהל עבודה שבו הוא קודם כל צריך לעשות פגישות מסוג מסוים עם הלקוח ורק אחכ לנסות לסגור עסקה, עדיין צריך לוודא שאיש המכירות כל הזמן ממוקד בתכלית הסופית, שהיא המכירה. ואם אפשר לנצח בנוקאאוט ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על כמה טיפולים צריך? כמה זמן אמור להימשך טיפול? איך לבחור מטפל? בחירת מטפל, תוך כמה זמן אפשר לטפל? כמה פגישות צריך? כמה זמן טיפול פסיכולוגי? כמה זמן אורך טיפול? טיפול קצר מועד, טיפול CBT, אימון אישי, טיפול דינמי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פגישות, מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה העולם קיים? למה לא להתאבד? מה המשמעות של החיים? מי ברא את אלוהים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: פגישות, איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם גירושין? איך לשתול מחשבות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לעשות יותר כסף? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך להיגמל מהימורים? איך לקבל החלטות? איך להאמין בעצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לפרש חלומות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בדידות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לימודים, מטפל רב תחומי, מטפל רוחני בנושאי פגישות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3281 שניות - עכשיו 24_05_2025 השעה 10:44:12 - wesi1