אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה פגיעה באזרחים ✔אנטישמיות, שנאת ישראל - האם צהל צבא מוסרי? למה שונאים את היהודים? למה מאשימים את עם ישראל? פגיעה בחפים מפשע, לפגוע בחפים מפשע, איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
14:55אנטישמיות, שנאת ישראל - האם צהל צבא מוסרי? למה שונאים את היהודים? למה מאשימים את עם ישראל? פגיעה בחפים מפשע, לפגוע בחפים מפשע, איך להילחם בטרור? המלחמה בטרור, פוליטיקה, מוסריות, מדינת ישראל
האם צה"ל הוא הצבא הכי מוסרי בעולם?

בשאלה האם צה"ל הוא צבא מוסרי או לא, אליעד כהן מסביר שהוויכוח סביב מוסריות צה"ל חסר חשיבות בפני עצמו, ושהנקודה החשובה היא להבין את ההיגיון מאחורי הטענות נגדו. הוא מדגיש שאפילו אם נסכים, לצורך הדיון, שצה"ל אכן הצבא הכי מוסרי בעולם, עדיין עולה השאלה מדוע מאשימים את צה"ל ואת מדינת ישראל כל כך הרבה בפשעים נגד האנושות, פגיעה בחפים מפשע, וחוסר מוסריות.

למה שונאים את מדינת ישראל ומאשימים אותה בחוסר מוסריות?

ההסבר המרכזי של אליעד הוא שהאשמות נובעות דווקא מהמוסריות המוגזמת של ישראל. אליעד נותן דוגמה למצב שבו צה"ל עומד מול מחבל שמתחבא מאחורי ילדים או אנשים חפים מפשע. הוא מתאר את המוסריות המופרזת של צה"ל, הגורמת לכך שחיילים מוכנים להסתכן ואף למות, רק כדי לא לפגוע באזרחים חפים מפשע. הוא אומר שהגישה הזו, לכאורה מוסרית, היא זו שמייצרת את ההאשמות כלפי ישראל. לפי אליעד, כאשר צה"ל מוכן לסכן את עצמו או להפסיד את המטרה הצבאית, הוא למעשה מודה שהוא אינו בטוח בצדקת דרכו עד הסוף, ומשדר חולשה והיסוס לאויב.

האם האדם מוסרי יותר מחיה בטבע?

אליעד מביא דוגמה להשוואה בין התנהגות של חיות לבין בני אדם. הוא טוען שחיות הן למעשה יותר מוסריות מבני אדם, מכיוון שחיה לעולם לא תתקוף ללא צורך או ללא סיבה ברורה. בני אדם, לעומת זאת, מרבים לתקוף, לפגוע ולרמות גם ללא צורך הישרדותי אמיתי. הוא מדגים זאת בטענה של אנשים דתיים האומרים שמי שאוכל מאכלות אסורים הופך לאכזר כמו חיה, בעוד שלדעתו הלוואי שבני אדם היו מוסריים כמו חיות בטבע.

מה המחיר של פשרה מוסרית במלחמה?

אליעד מתאר שברגע שצה"ל מתפשר אפילו מעט, למשל בכך שהוא נמנע מלפגוע במחבל שמתחבא מאחורי ילדים, הוא למעשה לוקח על עצמו אחריות שאינה שלו. אם במהלך ניסיון ההימנעות מפגיעה באזרחים חפים מפשע יקרה משהו רע לאותם אזרחים, ישראל תואשם בכך למרות שהאשמה האמיתית היא במחבל עצמו. על ידי כך שצה"ל מנסה להיות יותר מוסרי ממה שצריך, הוא מאפשר לעולם להאשים אותו בכל פעם שיש נפגעים אזרחיים.

למה ישראל תמיד "יורה לעצמה ברגל"?

דוגמה נוספת שנותן אליעד לכך שמדינת ישראל פוגעת בעצמה, היא הסיפור של המצור על עזה. כאשר מדינת ישראל מתפשרת ומקלה מעט בסגר, למשל מתירה הכנסת סחורות מסוימות לאחר הפעלת לחץ בינלאומי, היא למעשה מודה במרומז שאין הצדקה מלאה לסגר עצמו. הדבר נותן לגיטימציה לביקורת הבינלאומית, מכיוון שההקלה הקטנה נתפסת כהודאה שאכן היה עוול כלשהו קודם לכן.

למה העולם לא מאשים צבאות אחרים כמו שמאשים את ישראל?

אליעד מסביר שהסיבה שהעולם אינו מאשים מדינות וצבאות אחרים בצורה כה חריפה, היא מפני שמדינות אלו לא מתיימרות להיות מוסריות יותר ממה שהן. הן מודות באופן ברור שהן פועלות מתוך אינטרס הישרדותי, ולכן העולם פחות תוקף אותן. ישראל, לעומת זאת, מנסה להצטייר כמוסרית יותר מכולם, וכך דווקא מזמינה על עצמה יותר ביקורת ושנאה. הוא אומר שיהודים חושבים שהם "עם נבחר" ומנסים להיות "אור לגויים", ובכך יוצרים ציפיות לא ריאליות ומזמינים את הביקורת.

מה קורה כאשר האדם מתפשר על האמת שלו?

אליעד נותן דוגמה כללית יותר, המתייחסת לחיים האישיים. הוא מסביר שכאשר אדם מתפשר ולא הולך עד הסוף עם האמת שלו, הדבר יוצר בעיות חמורות יותר בהמשך. כדוגמה הוא מתייחס לאנשים שסובלים מחוסר ביטחון עצמי או מחרדות. לדעתו, החרדות נובעות מהעובדה שהאדם אינו ישר ואמיתי עם עצמו באופן מוחלט. הפשרה הקטנה והשקרים הקטנים שהאדם מספר לעצמו גורמים לכך שהשקרים גדלים, ומכאן מגיעות הבעיות.

כיצד האדם יכול להשתחרר מפחדים וחרדות?

אליעד כהן מציע פתרון ברור ופשוט - להיצמד אך ורק לאמת. הוא אומר שאם האדם יחליט להיות אמיתי עם עצמו לחלוטין, ללא פשרות קטנות וללא שקרים קטנים, הוא לא יסבול מפחדים וחרדות. הפחד והחרדה הם תוצאה ישירה של הפשרות והשקרים הקטנים, והם גדלים בדיוק במקום שבו האדם לא מדויק עם עצמו. אם האדם יתחייב לאמת באופן מוחלט, הוא לא יסבול עוד.

סיכום המוסר השלם של אליעד כהן:

אליעד כהן מציג את הרעיון המרכזי שלפיו הסבל והביקורת מגיעים תמיד כאשר האדם או המדינה מנסים להיות מוסריים מעבר לאמת שלהם. לדעתו, הדרך היחידה לחיים טובים, שקטים ונטולי האשמות היא להיצמד לאמת במלואה וללא שום פשרות. כאשר ישראל או האדם הפרטי מנסים להציג עצמם כמוסריים מעבר למה שהם באמת מאמינים בו, הדבר יוצר את הסבל וההאשמות שהם חווים. לכן, הפתרון הוא פשוט להישאר נאמן לאמת באופן מוחלט.
דתות להאשים לשדר ביטחון עצמי מוסרי לפתח את הביטחון העצמי אמת אשם היגיון העלאת ביטחון עצמי החלטות פוליטי איך להילחם בטרור אנטישמיות אני לא אוהב את עצמי אני לא אוהבת את עצמי אני שונא את עצמי אני שונאת את עצמי האשמה עצמית הלקאה עצמית העם היהודי חפים מפשע טרור יהדות יהדות תורה מצוות אלוהים יהודי יהודים ישראל כעס עצמי לא אוהב את עצמי לא אוהבת את עצמי לא להאשים את עצמי לא להאשים את עצמך לא לכעוס על עצמי לא לכעוס על עצמך לא לשנוא את עצמי לא לשנוא את עצמך להאשים את עצמי להאשים את עצמך להילחם להילחם בטרור להלקות את עצמי להלקות את עצמך לכעוס על עצמי לכעוס על עצמך למה מאשימים למה שונאים למה שונאים את היהודים לפגוע לפגוע בחפים מפשע לשנוא את עצמי לשנוא את עצמך מדינת ישראל מוסר מוסרי מוסריות מלחמה מלחמה בטרור מלחמות עם ישראל פגיעה פגיעה בחפים מפשע פוליטי פוליטיקאים פוליטיקה פשעים צבא צבא מוסרי צהל צהל צבא מוסרי שונא את עצמי שונאים את היהודים שונאת את עצמי שנאה שנאה עצמית שנאת ישראל שנאת ישראלים
כיפת ברזל כאסון לאומי, טילים נגד טילים, איך להילחם בטרור? האם לפגוע בחפים מפשע? ההגנה הכי טובה היא ההתקפה, להיות פושע מלחמה, לבצע פשעי מלחמה, לעשות הסכם שלום, לשחוט פרות קדושות, ההפך הוא הנכון
כיפת ברזל כאסון לאומי, טילים נגד טילים, איך להילחם בטרור? האם לפגוע בחפים מפשע? ההגנה הכי טובה היא ההתקפה, להיות פושע מלחמה, לבצע פשעי מלחמה, לעשות הסכם שלום, לשחוט פרות קדושות, ההפך הוא הנכון
... טיל לעבר ישראל, יש לירות מיד טילים רבים לעבר נקודת הירי המקורית, בלי חשבון. גם אם תהיה פגיעה באזרחים בצד השני, הוא טוען שזו התוצאה של ההחלטה שלהם לירות מלכתחילה. לדבריו, הירי הישראלי האגרסיבי יחייב את הצד השני לחדול מהירי, שכן הוא לא יוכל לעמוד בתוצאות ההרסניות של ...
מחאת הקורונה, איך לעשות הפגנה? הפגנת הקורונה, אלימות בהפגנה, חסימת כבישים כמחאה חברתית, הפגנות בכיכר רבין, חופש ההפגנה, מחאות אלימות בישראל, מחאה אלימה, מחאה ללא אלימות, למה לא לחסום כבישים? איך לארגן הפגנה? ארגון הפגנה
מחאת הקורונה, איך לעשות הפגנה? הפגנת הקורונה, אלימות בהפגנה, חסימת כבישים כמחאה חברתית, הפגנות בכיכר רבין, חופש ההפגנה, מחאות אלימות בישראל, מחאה אלימה, מחאה ללא אלימות, למה לא לחסום כבישים? איך לארגן הפגנה? ארגון הפגנה
... אחרים, הוא למעשה פוגע באנשים שנמצאים באותה הסירה כמוהו, ולעיתים אף בסירה גרועה יותר. לכן, חשוב לזכור שאין היגיון בפגיעה באזרחים במהלך הפגנה, מכיוון שזה פוגע בלגיטימציה של המחאה וגורם לאזרחים להתנגד למפגינים ולמחאה עצמה. עוד הסביר אליעד שהפגיעה באזרחים במהלך הפגנה גורמת לכך שהאזרחים יהפכו למתנגדים למחאה, וכך המפגינים יאבדו את התמיכה הציבורית. במצב כזה, כל מטרת ... אלו שאינם קשורים לכך. לסיכום, אליעד כהן מציע למפגינים לפעול באופן ממוקד ואסטרטגי, לפנות ישירות למקבלי ההחלטות, ולהימנע מפגיעה באזרחים חפים מפשע, בשוטרים או ברכוש ציבורי, וזאת כדי שהמחאה תהיה יעילה ומשפיעה באמת. איך לארגן הפגנה יעילה? האם לחסום ... אלימות בהפגנות בישראל חופש ההפגנה בדמוקרטיה מהן הטעויות הנפוצות בהפגנות? דמוקרטיה, דיקטטורה, פגיעה בשוטרים במהלך הפגנה, פגיעה באזרחים במהלך הפגנה, למה לא לפגוע בשוטרים במהלך הפגנה? למה לא לפגוע באזרחים במהלך הפגנה? טעויות בהפגנה, איך לעשות הפגנה ...
פגיעה בחפים מפשע, לפגוע בחפים מפשע, איך להילחם בטרור? המלחמה בטרור, מבצע צוק איתן, פוליטיקה, מוסריות, צמחונות, גארי יורופסקי, אכילת בשר, הסכם שלום, מדינת ישראל, החמאס
פגיעה בחפים מפשע, לפגוע בחפים מפשע, איך להילחם בטרור? המלחמה בטרור, מבצע צוק איתן, פוליטיקה, מוסריות, צמחונות, גארי יורופסקי, אכילת בשר, הסכם שלום, מדינת ישראל, החמאס
... האמיתית סביב פגיעה בחפים מפשע? אליעד כהן מבהיר כי פגיעה בחפים מפשע היא לא תמיד בלתי מוסרית, אלא תלויה בהקשר. הוא מסביר שישראל טוענת שהיא מנסה להימנע מפגיעה באזרחים , אך המציאות היא שגם ישראל פוגעת בחפים מפשע, למשל כשהיא מחזיקה באסירים בלי משפט. הפגיעה באזרחים היא הכרחית לפי אליעד, כי לעיתים זו הדרך היחידה לעצור פשע גדול יותר. האם ישראל באמת נמנעת מפגיעה בחפים מפשע בכל מחיר? אליעד טוען שישראל לא באמת הולכת עד ...
קורונה גל שני, בעד ביבי נתניהו והקורונה, בעד צחי הנגבי והקורונה, האם מצוקת הקורונה אמיתית? סגר הקורונה השני, הגל השני של משבר הקורונה, המשבר הכלכלי והקורונה, הגל השני של הקורונה בישראל, אינפלציה קורונה, הדפסת כסף קורונה
... הכלכלי של הקורונה? אליעד מדגיש שהפתרון האמיתי הוא לא לבקש מהמדינה כסף, אלא לדרוש את שחרור הסגר והחזרת המשק לפעילות. לדבריו, כל עוד המדינה ממשיכה בסגר, היא רק מחריפה את המשבר הכלכלי ואת הפגיעה באזרחים. במקום לדרוש כסף, אזרחים צריכים לדרוש את החופש לעבוד ולהשתכר בכוחות עצמם, באותה רמת הכנסה שהייתה להם קודם לכן. הוא מביע ביקורת קשה על הפוליטיקאים שלא ...
מלחמה בטרור, הזדהות עם האויב, לעקור את הרע משורשו, הפסקת אש הומניטרית, להרוג חפים מפשע, ליקוטי מוהרן ח"א ח, אמפתיה כלפי הרע, רע בפועל, רע בכוח, פוטנציאל של רע
מלחמה בטרור, הזדהות עם האויב, לעקור את הרע משורשו, הפסקת אש הומניטרית, להרוג חפים מפשע, ליקוטי מוהרן ח"א ח, אמפתיה כלפי הרע, רע בפועל, רע בכוח, פוטנציאל של רע
מלחמה בטרור, הזדהות עם האויב, לעקור את הרע משורשו, הפסקת אש הומניטרית, להרוג חפים מפשע, ליקוטי מוהרן חא ח, אמפתיה כלפי הרע, רע בפועל, רע בכוח, פוטנציאל של רע איך להתמודד עם טרור ולמה חשוב לעקור את הרע משורשו? אליעד כהן מדבר על התפיסה הרוחנית בנוגע למלחמה בטרור ובהתמודדות עם הרע מתוך תורתו של רבי נחמן בליקוטי מוהרן (חלק א, תורה ח). הוא פותח באמירה של רבי נחמן על משמעות האנחה (הנחה), ומסביר שכאשר לאדם יש חסרונות והוא נאנח ... ונאנח, הוא למעשה מבקש להמשיך רוח חיים כדי להשלים את אותו חיסרון. כאן נכנס התפקיד המרכזי של הצדיק: לפי אליעד, הצדיק הוא זה שבכוחו להעניק רוח חיים, מאחר והוא מחובר לתורה שמהווה את מקור החיים. אדם שמחובר לצדיק, כשהוא נאנח על החיסרון שלו, למעשה מושך רוח חיים ישירות ... מתקדם באמת לשלמות. מה ההבדל בין רע בפועל לבין רע בכוח? אליעד מסביר בהרחבה את ההבדל בין רע בפועל לבין רע בכוח. רע בפועל הוא רע שקיים ממש כרגע ופוגע בך בפועל, למשל טרוריסט שיורה טילים כרגע. רע בכוח הוא פוטנציאל של רע, כלומר, מישהו שאולי עדיין לא ירה, אבל יכול בעתיד ... לא פחות, כי הוא מאפשר את המשך קיומו של האיום. לדוגמה, אם קיים מחבל שעדיין לא ירה אך מסוגל לעשות זאת בעתיד, הרי שיש כאן רע בכוח. אליעד מדגים זאת בסיפור עמלק: התנך מצווה להשמיד את עמלק לחלוטין ולא להשאיר אפילו אחד חי, מחשש שבעתיד הם יקומו ויתקפו שוב. כאשר לא פוגעים ... חיצוני או פנימי, האדם חייב להיות בטוח לגמרי שאין לו שום הזדהות עם הצד השני. רק אז, כאשר אתה בטוח לחלוטין בצדקתך, תוכל להכניע את הרע באופן מלא. האם נכון להרוג חפים מפשע כדי למנוע טרור עתידי? אליעד מעלה את השאלה האם נכון לפגוע גם בחפים מפשע במטרה למנוע את פוטנציאל הרע העתידי. הוא מדגים זאת דרך המקרה הקיצוני של טרוריסטים שיורים מתוך בתי ספר. במקרה כזה, בעולם אידיאלי, הוא טוען שהדרך היחידה למנוע לחלוטין טרור עתידי היא לתקוף לא רק את מי שיורה בפועל, אלא גם את מי שעשוי בעתיד לירות, כולל אלו שמסביבו. הוא אומר שזו הגישה של התורה במלחמה בעמלק, שמצווה להרוג את כל עמלק כדי למנוע לחלוטין כל אפשרות של התקפה חוזרת בעתיד. אליעד מודע לכך שגישה זו נשמעת ... להיווצר שוב בשום אופן, לא בפועל ולא בכוח. בעיניו, אי אפשר לנצח באמת את הרע מבלי להתמודד עם שורשיו ועם הפוטנציאל שלו. מה הקשר בין היכולת להתאכזר לבין גילוי סודות התורה? נקודה נוספת שאליעד מציג מתוך רבי נחמן היא ההקשר שבין היכולת להתאכזר, אפילו כלפי עצמך או הקרובים לך, לבין היכולת לקבל גילויים עמוקים של התורה. הוא מצטט את רבי נחמן שאומר שרק מי שיכול להשחיר פניו כבני עורב ולהתאכזר אפילו כלפי ילדיו, יכול לקבל את סתרי התורה. משמעות הדבר היא שלפעמים כדי להשיג שלמות מוחלטת ברוחניות, על האדם לנתק את עצמו מכל הזדהות רגשית, כולל עם הקרובים ביותר אליו, ולהתמקד אך ורק באמת הרוחנית המוחלטת. מהן שתי הנקודות המרכזיות בליקוטי מוהרן חא, תורה ח? לסיכום, אליעד מחדד את שתי הנקודות המרכזיות בתורה זו של רבי נחמן: ההבדל בין רע בפועל לבין רע בכוח, וההכרח לטפל לא רק ברע הקיים, אלא גם ברע ... את הישנותו בעתיד. הצורך בחוסר הזדהות מוחלט עם הרע כדי להכניע אותו לגמרי. כל הזדהות קטנה, גם אם רק במחשבה או ברגש, משאירה פתח להמשך קיום הרע. איך להתמודד עם טרור? מהו רע בכוח? למה אסור להזדהות עם האויב? האם מותר להרוג חפים מפשע במלחמה? מה רבי נחמן אומר על רע פוטנציאלי? ...
קדושת החיים, הוצאה להורג, עונש מוות למחבלים, להרוג מחבל מנוטרל, המלחמה בטרור, להרוג חפים מפשע, עונש מוות בישראל, הבא להורגך השכם להורגו, החייל היורה
קדושת החיים, הוצאה להורג, עונש מוות למחבלים, להרוג מחבל מנוטרל, המלחמה בטרור, להרוג חפים מפשע, עונש מוות בישראל, הבא להורגך השכם להורגו, החייל היורה
... החיים, הוצאה להורג, עונש מוות למחבלים, להרוג מחבל מנוטרל, המלחמה בטרור, להרוג חפים מפשע, עונש מוות בישראל, הבא להורגך השכם להורגו, החייל היורה מהי הדעה לגבי הרג מחבל מנוטרל? ההרצאה מתמקדת בשאלות מוסריות, חוקיות ופילוסופיות לגבי הרג מחבל מנוטרל, עם דגש על ההגדרה של מחבל מנוטרל ושיקולים מוסריים בהוצאה להורג של מחבל כזה, גם אם הוא כבר לא מהווה איום מיידי. מה ההגדרה של מחבל ... או להוציא פיגוע נוסף. יש מי שסבור כי למרות שמחבל מנוטרל כבר לא מהווה סכנה מיידית, יתכן שהוא עדיין מחזיק אמצעי לחימה או יכול להוות איום בעתיד. האם הרג מחבל מנוטרל יכול להיחשב כצעד מוסרי? הסוגיה המוסרית של הרג מחבל מנוטרל עולה בשיחה. יש גישות הסבורות שמדובר במעשה חסר היגיון ונוגד ערכים מוסריים בסיסיים, בעוד אחרים טוענים כי מדובר בצעד מבוסס על מדיניות ביטחונית שמטרתה למנוע ... קדושת החיים. יש המניחים כי מדינה המרגילה את אזרחיה להרוג גם לאחר ניטרול מחבלים, פוגעת בערכים דמוקרטיים וערכים מוסריים, ומביאה לשחיקת הערך של קדושת החיים בחברה כולה. מהו עונש המוות עבור מחבלים? חלק ... סבירות שמהירות ההחמרה תביא להרחבה מיותרת של המונח מחבל, כך שיכולים להיכלל גם אנשים שאינם מעורבים ישירות במעשי טרור. האם קיימת סכנה בהפעלת עונש מוות לכלל המחבלים? הסכנה בהחלת עונש מוות על כל המחבלים היא שעלולה להתרחב ההגדרה של מחבל כך שכוללת אנשים עם אידיאולוגיות מסוימות או כאלה המביעים התנגדות פוליטית. אחת הטענות היא שהחמרת הענישה יכולה להוביל להרג של אנשים שלא באמת ביצעו פיגועים, ... המשתתפים גם העלו את השאלה האם יש מקום להשתמש בהריגת מחבל מנוטרל כצעד הרתעתי. האם פעולות כאלה עשויות לשפוך אור על המלחמה בטרור או אולי לפגוע במידות המוסריות של החברה כולה? כמו כן, הועלתה השאלה האם יש מקום להפעיל חוקים ברורים ומנומקים על פי עקרונות מוסריים, או שמא מדובר בהחלטות חפוזות שמקבלות החלטות מתוך רגשות ולא מתוך עקרונות יציבים. מהי המשמעות של המלחמה בטרור? המשתתפים מגדירים את המלחמה בטרור כמשהו שיכול להוביל לדילמות מוסריות רבות, במיוחד כאשר מדובר במלחמה בין שמירה על החיים לבין הצורך להילחם בטרור. השיחה מתמקדת בשאלה האם חיסול של מחבל מנוטרל הוא באמת צעד שמונע פיגועים, או שמא הוא סותר את עקרונות המדינה המוסריים. הריגת מחבל מנוטרל הוצאה להורג למחבלים הרתעת טרור קדושת החיים חוקי עונש מוות הגדרת מחבל מנוטרל מהי הדעה לגבי הרג מחבל מנוטרל? ההרצאה עוסקת בשאלות מוסריות, חוקיות ופילוסופיות סביב הרג מחבל מנוטרל. הדיאלוג בין המשתתפים מתמקד בהגדרה של מחבל ... ואם הוא אינו יכול להמשיך לפעול, אז האם יש מקום להורגו? דובר אחר טוען כי יש לחסל אותו לפני שיספיק להחלים או להמשיך לפגוע, שכן אולי יש לו פצצה או אמצעי לחימה שיכולים להוביל לאירועים נוספים. האם הרג מחבל מנוטרל יכול להיחשב כצעד מוסרי? השיחה מתחילה בדיון על המוסריות שבהריגת מחבל מנוטרל. יש המניחים שמדובר במעשה חסר היגיון ומנוגד לערכים מוסריים, בעוד אחרים טוענים שהרג כזה עשוי להיות חלק ממדיניות הביטחון של מדינה, כדי למנוע ... עם אידיאולוגיות מסוימות עשויים להיות חשודים במחבלים. השיחה מעלה את השאלה האם עונש כזה עשוי להיגרם בגלל התנגדות פוליטית ולא בגלל עיסוק במעשי
כיפת ברזל, מדינת ישראל, החמאס, קסאמים, פוליטיקה, ראש הממשלה, הסכם שלום, מלחמה בטרור, נפרדות מול אחדות
כיפת ברזל, מדינת ישראל, החמאס, קסאמים, פוליטיקה, ראש הממשלה, הסכם שלום, מלחמה בטרור, נפרדות מול אחדות
... ברזל, מדינת ישראל, החמאס, קסאמים, פוליטיקה, ראש הממשלה, הסכם שלום, מלחמה בטרור, נפרדות מול אחדות איך קשור תהליך כיפת ברזל לנושאים פוליטיים, מלחמה ושלום? במהלך ההרצאה, אליעד עוסק במגוון נושאים פוליטיים, טכנולוגיים וחברתיים, תוך שימוש במערכת כיפת ברזל כדימוי לנושאים עמוקים יותר כמו מלחמה, שלום, ושיקולי ציבור. הוא פותח את דבריו בכך שהוא מציין את חשיבותה של כיפת ברזל, מערכת ההגנה שנועדה למנוע ירי רקטות על ישראל. אליעד מסביר איך מערכת כיפת ברזל לא רק מגנה מפני קסאמים, אלא מהווה גם סמל לשיקולי פוליטיקה, צבא ושלום. בנוסף, הוא מסביר את הדימויים השונים של כיפת ברזל במאבקים פנימיים של אדם מול עצמו. מה משמעות כיפת ברזל לעומת קסאמים מבחינת תפיסת האמת? בהמשך, אליעד מציין כיצד ... רואה את הדברים מנקודת מבט שונה. הוא משתמש בדימוי של כיפת ברזל כדי להמחיש את ההתמודדות עם המציאות והאמונה. לפי דבריו, כשהחמאס יורה רקטות על ישראל, ישראל מתמודדת עם האיום באמצעות מערכת כיפת ברזל, שבפועל מייצגת את הדרך שבה כל אחד מאיתנו מנסה להימנע ממחשבות רעות או מכשולים בחיים. כיפת ברזל מייצגת את ... יכולה להיות מושלמת, שכן ישנם מצבים שבהם גם היא לא מצליחה לסכל את כל האיומים (כמו שהמערכת אינה יכולה להתמודד עם כל רקטה). מה הקשר בין שיקולי מדינת ישראל בנוגע לכיפת ברזל למאבקים פנימיים של אדם? אליעד עובר לשלב שבו הוא מדבר על המלחמה בטרור ועל איך כל צד במאבק מדמיין את הצד השני כרע. הוא מציין את ההשפעה של תפיסות דיכוטומיות כמו טוב ורע, וטוען כי התפיסה הזו גורמת לאדם להתבצר בעמדותיו מבלי ... מציע לא רק להטיל את האשמה על האחרים, אלא לבחון גם את עצמך. המאבק הפנימי של האדם נגד מחשבות שליליות, כפי שמתאר אליעד, דומה מאוד להתמודדות של מדינת ישראל מול אויביה. כיצד נפרדות מול אחדות משפיעות על פתרונות פוליטיים ואישיים? ההרצאה מתמקדת גם בנושא של נפרדות מול אחדות, ומשלבת את התפיסה הזאת במאבק הפוליטי בין ישראל לחמאס. אליעד מסביר שבמהותם, כל הקונפליקטים בעולם נובעים מההפרדה בין טוב ורע, וללא הכרה בשילוב של טוב ורע יחד, לא ניתן יהיה למצוא פתרונות אמיתיים. הוא מדגיש כי כל ניסיון לייצר פתרון רק באחדות, מבלי להכיל גם את הרע, יוביל לסבל נוסף. בחיים האישיים, אם אדם מתעקש להילחם במחשבות רעות מבלי להבין את משמעותן, הוא לא יוכל לפתור את הבעיות הפנימיות שלו. מהו המפתח לשלום פנימי ולשלום בין - לאומי? בהמשך, אליעד עוסק במערכת היחסים בין האמת לבין שקר, ומדגיש את הצורך בהבנה פנימית. הוא טוען שבמקום להתעקש להילחם ולהתנגד למציאות, יש לקבל את השילוב בין שני הקטבים ולמצוא את האיזון ביניהם. המאבק הפוליטי, הוא אומר, מייצג את מאבק האדם עם עצמו. במידה וישראל הייתה מבינה שהאויב לא רק רע, אלא גם שיש לה חלק באי - הסדר, היא הייתה יכולה להימנע ממלחמה ארוכה יותר. מה המשמעות של המערכת כיפת ברזל גם עבור האדם? לסיום, אליעד מציע כי כל אחד מאיתנו עשוי להיעזר במערכת כיפת ברזל פנימית להתמודד עם הבעיות שלו, אך צריך לזכור ... להגנה פנימית שמונעת ממחשבות רעות, אך טוען כי יש מקום להבין מה זה בדיוק הרע ומהי האמת האמיתית לפני שאנחנו פועלים, בין אם מדובר במערכת הגנה צבאית או במאבק הפנימי שלנו עם עצמנו. כיפת ברזל ומדינת ישראל מלחמה בטרור והשלום הפוליטי שיקולי מדינת ישראל במערכת הביטחון הקשר בין טוב לרע במאבקים פוליטיים נפרדות מול אחדות במערכת פוליטית שלום פנימי ומלחמה אישית תפיסות של טוב ורע במאבק ה
פתח חמאס, הסכם שלום בין החמאס לבין הפתאח, הפיוס הפלסטיני, מדינת ישראל, אחדות הטוב הרע והלא נורא, חלק 3
פתח חמאס, הסכם שלום בין החמאס לבין הפתאח, הפיוס הפלסטיני, מדינת ישראל, אחדות הטוב הרע והלא נורא, חלק 3
... חמאס, הסכם שלום בין החמאס לבין הפתאח, הפיוס הפלסטיני, מדינת ישראל, אחדות הטוב הרע והלא נורא, חלק 3 מה המשמעות האמיתית של איחוד בין חמאס לפתח? הנושא המרכזי שבו עוסק אליעד כהן בהרצאה הוא משמעות האיחוד בין החמאס לבין הפתח, תוך ניסיון ... או רע (חמאס) מתאחד עם כוח שמוגדר כחצי רע וחצי טוב (פתח) יכול להשפיע על מדינת ישראל ועל המציאות בכלל. אליעד מציג את האיחוד הזה כמשל, שמטרתו להבהיר כיצד האדם מתמודד עם כוחות מנוגדים בתוך עצמו - כמו מחשבות חיוביות ושליליות, או ראיית המציאות כחצי טובה וחצי ... את הלבן שהיה עד כה נסתר. באותה דרך, אנשים מהחמאס, שלכאורה מציגים רק שנאה ורוע כלפי ישראל , עשויים בתוך תוכם להחזיק גם ברצונות אחרים, כמו שלום, שעד היום לא התבטאו באופן גלוי. מהו הנמשל של איחוד החמאס והפתח בעולמו הפנימי של האדם? אליעד מעמיק את הנמשל ואומר ... של מטרתה יכולה להוביל לתוצאות הפוכות מאלה שהתכוונו להן. איך תהליך חיצוני (פוליטי) משקף את תהליכי החשיבה של האדם? אליעד מרחיב את ההקשר הפוליטי ומראה כיצד העמדות של פוליטיקאים (כמו ראש הממשלה ושמעון פרס) משקפות כוחות פנימיים אצל האדם. הוא מסביר שאדם שמשוכנע לחלוטין שאין שום אפשרות לשלום עם החמאס (ראש הממשלה), מבטא גם בתוכו חשיבה ... שאומרת אולי יש דרך להגיע לאחדות ולטוב. הוא גם מתייחס לשאלה האם בכלל הפוליטיקאים עצמם הם אלה שמחליטים באמת, או שהם מושפעים על ידי גורמים חיצוניים - כפי שהאדם לעיתים תוהה האם הוא באמת שולט בחייו או שמישהו אחר מחליט בשבילו (אלוהים, גורל ... הוא מסביר שלמרות התחושה שאין לנו שליטה, עדיין יש לנו אחריות, בדיוק כפי שלפוליטיקאי עדיין יש אחריות גם אם מישהו אחר כתב לו את הנאום. לסיכום: אליעד כהן מסביר בהרצאה זו, דרך המשל של האיחוד בין החמאס לפתח, כיצד איחוד כוחות שונים ושליליים לכאורה ... להציף דווקא את הטוב שהיה נסתר בתוך כל כוח בנפרד. הוא מדגים כיצד התהליכים הפוליטיים והחיצוניים הם השתקפות מדויקת לתהליכים פנימיים בתוך האדם, ומדגיש את החשיבות של ההתבוננות העמוקה בשורש הדברים. האם שלום בין חמאס לפתח אפשרי? איך לאחד בין מחשבות חיוביות לשליליות? האם שינוי תמיד טוב? מה המשמעות של אחדות הטוב והרע? איך פוליטיקה משקפת את הנפש? האם אפשר לשנות מציאות שלילית? ...
פתח חמאס, הסכם שלום בין החמאס לבין הפתאח, הפיוס הפלסטיני, מדינת ישראל, אחדות הטוב הרע והלא נורא, חלק 2
פתח חמאס, הסכם שלום בין החמאס לבין הפתאח, הפיוס הפלסטיני, מדינת ישראל, אחדות הטוב הרע והלא נורא, חלק 2
... חמאס, הסכם שלום בין החמאס לבין הפתאח, הפיוס הפלסטיני, מדינת ישראל, אחדות הטוב הרע והלא נורא, חלק 2 מה משמעות האיחוד בין החמאס לפתח עבור האדם? ההרצאה של אליעד כהן עוסקת במשמעות העמוקה של איחוד בין ... חצי - טובה וחצי - רעה) יכול להביא ליותר נזק מאשר תועלת. כלומר, מצב שבו היו נלחמים רק בחמאס יכול להפוך למצב מסוכן יותר כשהפתח מסייע לו. איך השפעת האיחוד בין כוחות מנוגדים מתבטאת בנפש האדם? אליעד כהן מסביר שבעולמו ... כיצד הוא מתייחס לשני הכוחות הללו - או לאהוב את שניהם (החיובי והשלילי), או לשנוא את שניהם באותה המידה. אם הוא יאהב את שניהם באופן שווה, זה יהפוך אותם מבחינתו לטובים, ואז לא תהיה יותר בעיה. לעומת זאת, אם הוא ישנא את שניהם, הוא ימצא עצמו במצב של מלחמה פנימית קשה יותר, כי כעת הכוחות השליליים והאופטימיים (שהיו נפרדים קודם) יתאחדו נגדו. מדוע איחוד חמאס ופתח לא בהכרח מביא לשלום? אליעד ... טוב אמיתי, אלא דווקא מציאות בעייתית יותר. אך האם המשל הזה נכון לגבי המציאות הפוליטית של חמאס ופתח? אליעד מסביר שכאשר שני כוחות מתאחדים, כמו חמאס (השחור) ופתח (האפור), לא ייווצר שלום אמיתי (לבן), אלא בהכרח משהו כהה יותר, חמור יותר. כלומר, מצב כזה עלול להיות גרוע יותר עבור מדינת ישראל ולא טוב יותר, כי בפועל, הכוחות שהיו מתונים יחסית עשויים להפוך לקיצוניים יותר אחרי האיחוד. מדוע השוואה של חמאס ופתח לצבעים אינה מדויקת לגמרי? אליעד כהן מסביר שבמציאות הפוליטית האנושית, בשונה מהמשל הפשוט עם צבעים, קיים מרכיב בלתי צפוי. למרות שההיגיון הפשוט אומר שאיחוד חמאס ופתח יחמיר את המצב, בפועל יכול ... אבל ודאי לא צפוי כמו ערבוב צבעים פשוט. לכן ההשוואה בין הצבעים ובין המצב הפוליטי אינה מדויקת לגמרי, כי בפוליטיקה ישנם גורמים רבים נוספים שמשפיעים על התוצאה הסופית. מה המשמעות של אחדות הטוב, הרע והלא נורא בחיי האדם? אליעד טוען שהדרך להגיע ...
תוכנית הגרעין האיראנית מול מדינת ישראל - מה לעשות? ומהי המשמעות הרוחנית? חלק 2
... הגרעין האיראנית מול מדינת ישראל - מה לעשות? ומהי המשמעות הרוחנית? חלק 2 וכדי לעצור את תוכנית הגרעין האיראנית, לשם כך צריך איחוד כוחות כמה שיותר רחב. דהיינו, ... מקומו. והנה, היכולת הניווט הזאת שיש לאדם, התפקיד שלה הוא לעזור לאדם למצוא את דרכו כאשר הוא מסתובב בדרכים. אבל להילחם בעצבות, זה לא אחד מהתפקידים שלה. וזה כאנלוגיה לכך שלכל מדינה יש את האינטרס שלה. כי יש מדינות שיש להן אינטרס שיהיה לאירן נשק גרעיני. ... האדם, יש לה אינטרסים שונים, לגבי קיומו של כוח הרע בתוך חיי האדם. ולכן קשה ככ לאדם לגייס את כל הכוחות שלו, כדי להילחם בעצבות ובכוח שמייצר אצלו מצב רוח רע. ובתוך כל התכונות של האדם, יש גם את מדינת ישראל, שהיא הרצון האישי של האדם, שהדבר היחיד שחשוב לו, זה להרגיש טוב. והאינטרס של הרצון האישי של האדם, זה להרגיש טוב בלבד. ולא ממש ... וכולי, לכוח אחד שהמטרה היחידה שלו תהיה לגרום לאדם להרגיש טוב, הרי שהאדם יצליח לעשות זאת. והדבר דומה למצב שבו מדינת ישראל תשלוט בעולם כולו, שאז בקלות היא תוכל לקחת את כל הכוח שיש בעולם, ולמחוק בבת אחת את אירן מעל המפה. דהיינו, אם הרצון להרגיש טוב, ... שקשה מאוד להגיע למצב הזה. כי לכל מדינה יש את האינטרס שלה, ולכל כוח באדם יש את האינטרס שלו כנל. ולכן בינתיים ישראל נאלצת לחיות לצד האיום של הגרעין האיראני, והיא כנראה תאלץ גם לחיות עם מצב שבו לאירן יהיה נשק גרעיני כל זמן שהוא לא יופעל כלפי מדינת ישראל. דהיינו, האדם בינתיים נאלץ לחיות עם כוח פנימי בתוכו שמייצר גם רע. כי אין לאדם את היכולת להעלים כרגע את הכוח הזה בצורה מלאה. והנה, אם אירן תחליט להשמיד את מדינת ישראל בפועל, הרי שבמקרה כזה מדינת ישראל תאלץ להגן על עצמה בכל מחיר. דהיינו, אם הרע שיש באדם יתגבר עליו ויכניס אותו לדיכאון רציני, במקרה כזה כוח הטוב שיש באדם, יאלץ לצאת למלחמה נגד כוח הרע שיש באדם. ולמרות שהרצון להרגיש טוב, הוא רצון יחיד ודי חלש מול כל הטרדות והמחשבות המציקות שיש לאדם, עדיין אם הרצון להרגיש ... תהיה לאדם ברירה, והוא יאלץ לנסות להתמודד חזיתית עם המחשבות השליליות שלו. ולמרות שלא בטוח שהאדם יצליח לנצח את המלחמה, כי האדם הרי לא יודע מראש מה יהיה בסוף המלחמה שלו ברע שיש בתוכו. כי כבר נאמר אל יתהלל חוגר כמפתח, דהיינו, שכל זמן שהאדם עוד לא ניצח את כוח הרע שיש בו בשלמות, הרי שהוא עוד לא יכול לדעת מה תהיה תוצאת המלחמה האישית שלו, הרי שלמרות זאת אין לאדם ברירה אלא להגן על נפשו, ויהיה המחיר אשר יהיה. וגם כאשר האדם יוצא למלחמה בעצבות שיש בו, עדיין רצוי לגייס הסכמה כמה שיותר רחבה. דהיינו, כאשר האדם נלחם במחשבות השליליות שיש בתוכו, רצוי לאדם שיגייס את כל היכולות האישיות שלו לצורך העניין. ושינסה לחשוב, כיצד הוא יכול להשתמש בכל יכולת ויכולת שיש לו, לטובת המאבק בעצבות ובחוסר השמחה. ועד שמדינת ישראל תחליט האם ואיך ומתי לפעול נגד איראן, הרי שבינתיים מדינת ישראל כל הזמן עושה תרגולות לטובת העניין הזה. ומדינת ישראל כל הזמן מנסה לשפר את היכולות הצבאיות שלה, הן ההתקפיות והן ההגנתיות לטובת המלחמה הבאה שאולי תתרחש. וכך גם על האדם לשפר כל הזמן את היכולות האישיות שלו. כי מצד האמת, הדרך הנכונה ביותר להשתיק את האירנים, זה על ידי ... היכולות שלו. ולכן על האדם כחלק מההכנות שלו למאבק הסופי בעצבות ובפחד וכולי שיש בו, על האדם לשפר את מיומנויות הלחימה שלו. דהיינו, על האדם לנסות לגלות את הפוטנציאל האישי שלו, ולהוציא אותו מכוח אל הפועל, ולנסות לממש אותו עד כמה שאפשר. כי בזמן אמת, ... זה היא, שעל האדם לנסות לשפר את היכולות האישיות שלו עד כמה שהוא יכול. כי כל היכולות האלו, יעזרו לו בבא הזמן, במלחמה האחרונה שלו ביצר הרע שמייצר לו תחושת רע בחיים. ובפועל על האדם פשוט לנסות להשתמש בכמה שיותר מהיכולות שלו. הן יכולות שכליות והן יכולות ... האדם. ואם האדם יהיה מספיק חזק ויביא את כל היכולות שלו לידי ביטוי, על ידי זה בסופו של דבר, הוא יוכל לנצח גם את המלחמה האחרונה, בכוח שמייצר אצלו רע. והוא יצליח לעבור לעולם שכולו טוב, דהיינו, לחיות בעולם שבו הוא ירגיש אך ורק טוב תמיד. והנה, יש עוד ... ויכולים לוותר על הדברים האלו. אבל הדבר האידיאלי ביותר הוא, שפשוט יעשו הצדדים שלום ביניהם, וממילא לא יהיה צורך במלחמה כלשהי. וכך גם אצל האדם, הדבר הטוב ביותר הוא, שהאדם יצליח לעשות שלום עם כוח הרע שיש בו. דהיינו, שהאדם יבין את הדבר הטוב שיש גם בתוך ... לו. כי עיקר הבעיה של האדם, היא שהוא לא מסוגל להכיל בתוכו את הכוחות השונים שיש בו. וזה כאנלוגיה לכך שהאיראנים ומדינת ישראל, לא מסוגלים להכיל אחד את הרצונות של השני. וכך גם האדם לא מסוגל להכיל בתוכו את כל הרגשות האפשריים, ועדיין להישאר שמח כרגיל. ומצד האמת, המלחמה האמיתית ברע, היא על ידי זה שמוצאים את הטוב שיש בו. כי זו מכת המחץ האמיתית שאפשר לתת לרע, כאשר מוצאים את הטוב שיש בו, וחיים איתו ... שגר זאב עם כבש וכולי. דהיינו, שהאדם יוכל להכיל בתוכו את כל הכוחות השונים. וכדי לעשות שלום בין האיראנים לבין מדינת ישראל, לשם כך צריך מנהיג מאוד חכם, שמכיר את כל האינטרסים של האיראנים יותר טוב מהאיראנים עצמם, ושמכיר את כל האינטרסים של מדינת ישראל, יותר טוב ממדינת ישראל עצמה. ומנהיג שכזה, הוא צריך גם להיות חכם אמיתי וגדול, שהוא ידע איך לגרום לכל צד להבין את עצמו וגם את הצד השני, עד שכל הצדדים ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על אנטישמיות, שנאת ישראל - האם צהל צבא מוסרי? למה שונאים את היהודים? למה מאשימים את עם ישראל? פגיעה בחפים מפשע, לפגוע בחפים מפשע, איך להילחם בטרור? המלחמה בטרור, פוליטיקה, מוסריות, מדינת ישראל
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פגיעה באזרחים, איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה המשמעות של החיים? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע בעולם? איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פגיעה באזרחים, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעריך את עצמך? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור אהבה? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לחנך ילדים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לקבל החלטות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל קוגניטיבי התנהגותי, פסיכותרפיסט, אימון אישי לפרישה בתחום פגיעה באזרחים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3281 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 09:43:51 - wesi1