אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה עטיפה חיצונית ✔מנטורים ומניפולציות, איך לגרום לאנשים להקשיב לך? איך לגרום לאנשים ללכת אחריך? יופי או אופי, עטיפה או תוכן, נראות חיצונית, שקרים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מנטורים ומניפולציות, איך לגרום לאנשים להקשיב לך? איך לגרום לאנשים ללכת אחריך? יופי או אופי, עטיפה או תוכן, נראות חיצונית, שקרים של מנטורים, מניפולציות של מנטורים, מניפולציות של מנהיגים, מניפולציות והשפעה על אנשים, NLP
איך מנטורים ומניפולציות משפיעים על אנשים?

הרצאה של אליעד כהן עוסקת במניפולציות השונות שמשתמשים בהן מנטורים, מאמנים, מנהיגים ויועצים כדי להשפיע על אנשים. המטרה העיקרית של מניפולציה היא לגרום לאנשים לחשוב או לפעול בצורה מסוימת, לעיתים על בסיס הצגת תדמית חיצונית, ולאו דווקא על בסיס התוכן עצמו.

איך מניפולציה פועלת?

הבסיס למניפולציה הוא הבנת העדפות והצרכים של קהל היעד. אליעד כהן מסביר שמי שמבצע מניפולציה ינסה להציג את עצמו כמי שאחרים רוצים להיות, כדי להפעיל את המשיכה הפנימית של הצופה או המאזין. למשל, אם אדם רוצה להיות עשיר, הוא יעדיף לקבל עצות ממישהו שמצטייר כעשיר. אם הוא רוצה להיות ספורטאי, הוא יאזין למנטור שמציג את עצמו כשחקן מקצועי. כדי ליצור את התחושה הזאת, לעיתים מנטורים ומשפיעים אחרים משדרים מסרים באמצעות אמצעים ויזואליים כמו לבוש, מיקום (כמו הצילום ליד רכב יוקרתי), או מראה חיצוני מושך. כל זה מיועד לגרום לצופה או המאזין להרגיש שהם רוצים להיות כמו אותו אדם, ולהאמין כי אם הם יעקבו אחרי העצות שלו, הם יגיעו לאותן תוצאות.

הקשר בין התדמית החיצונית לתוכן

לפי אליעד, ככל שמשקיעים יותר בהופעה החיצונית, כך בדרך כלל יש פחות השקעה בתוכן עצמו. מדובר במציאות שבה המשאבים המוגבלים של זמן, אנרגיה וכסף מתפנים לעיתים לעטיפה החיצונית על חשבון עומק התוכן. לדוגמה, אם מישהו משקיע הרבה בהופעה החיצונית, במיקום המרשים ובאפקטים ויזואליים, זה עשוי להוות כתחליף לחוסר בעומק רעיוני או תוכן איכותי. אליעד מציין את המשפט הידוע: "מי שרוצה להחכים ידרים, ומי שרוצה להעשיר יצפין", כלומר, יש לבחור היכן להשקיע - האם בהופעה החיצונית או בהשקעה בתוכן פנימי.

איך להתמודד עם מניפולציות מסוג זה?

הדרך להתמודד עם מניפולציות מבוססות על מראה חיצוני היא להיות מודעים לתהליך. לדוגמה, אם צופים בסרטון, אפשר לכבות את המסך ולהקשיב רק לתוכן המילולי. המטרה היא לשאול את עצמך: האם זה הגיוני? האם יש תוכן ממשי מאחורי הדברים, או שההיגיון מוסתר מאחורי הצגת הדברים בצורה מרהיבה? כהן מציע לבחון את המסרים לעומק לפני שמתרשמים מהמראה החיצוני בלבד.

ההשפעה של תדמית על מכירת רעיון או מוצר

אליעד כהן מסביר כי כאשר אנשים רוצים לשכנע את קהל היעד שלהם או למכור להם רעיון, הם משקיעים לא פעם בנראות החיצונית. לדוגמה, הם מצטלמים עם רקע מרשים, משתמשים בחיוכים ובסיפורי הצלחה כדי ליצור תחושת הערכה ואהבה, מתוך תקווה שהצופה יחשוב: "אם אני אקשיב לו, גם אני אגיע להצלחה". למעשה, לעיתים התדמית החיצונית מהווה דרך להסתיר את העובדה שהתוכן לא בהכרח איכותי. המטרה כאן היא להימנע מהשפעה רגשית שנעשית באמצעות החיצוניות ולתמוך בתוכן שנראה הגיוני, לא רק מרשים.

ההבדל בין תוכן לבין עטיפה חיצונית

כהן מציין כי אנשים לעיתים מעריכים יותר את העטיפה החיצונית מאשר את התוכן עצמו, ובכך הם נופלים במניפולציות שיווקיות. כך, כאשר מישהו משקיע יותר מדי בחיצוניות, יתכן כי המוצר או הרעיון עצמו יהיו פחות טובים. כהן מציע להיות מודע להטיית העטיפה, ולהבין שמה שנראה מרהיב לעיתים אינו בהכרח אמיתי או משקף את איכות התוכן.

סיכום

ההרצאה עוסקת בהשפעה החזקה שיש לתדמית חיצונית על האנשים, במיוחד כאשר מדובר במנטורים, מנהיגים ומאמן. למרות שהעטיפה החיצונית יכולה להיראות מרשימה, חשוב לבחון את התוכן בפועל ולהתמקד בהיגיון של הרעיונות והמסרים, ולא להסתנוור מההופעה החיצונית בלבד.
מדוע משתמשים במראה חיצוני כדי להשפיע על אחרים?

אנשים רבים, כמו מנטורים, מאמנים ומנהיגים, מנסים לשדר שהם מושא להערצה או דמות שהצופה או המאזין ירצה להיות כמותה. לדוגמה, לובשים חליפה כדי לשתול מחשבה שהם רציניים או מצליחים, מצטלמים ליד רכב יוקרתי, בים או בנוף מרהיב כדי לשדר הצלחה וחופש, או מתאפרים ומתייפים במטרה לגרום למי שרואה אותם לרצות לקבל מהם עצות.

כיצד נוצרת התחושה שרוצים להיות כמותם?

אם מישהו רוצה להיות שחקן כדורסל, הוא יעדיף לשמוע עצות ממי שכבר משחק כדורסל, אם מישהי רוצה להיות עשירה, היא נמשכת לעצות של מי שמצטייר כעשיר, אם מישהו רואה אישה יפה ומצליחה חברתית, הוא חושב שאולי יוכל גם הוא לזכות בהערצה דומה. גם אם אין לאדם רצון להיות בדיוק אותו אדם שהוא רואה, הוא עשוי לרצות להצליח ולהיתפס כמוערך חברתית באותה צורה. כך, כאשר רואים מישהו מרשים חיצונית - גבוה, נראה טוב, מצטייר כמאושר - יש נטייה להקשיב לו יותר, גם אם התוכן שלו דל או לא בהכרח הגיוני.

איך העטיפה החיצונית משפיעה על התוכן?

ברוב המקרים, ככל שמשקיעים בעטיפה החיצונית, כך זה עלול לבוא על חשבון עומק התוכן. ניתן להסביר זאת בכך שלכל אדם יש משאבים מוגבלים: זמן, כסף ואנרגיה. אם משקיעים חלק גדול מהמשאבים הללו בבניית תדמית ויזואלית - לבוש, לוקיישן, אפקטים מיוחדים בסרטונים - פעמים רבות זה מפצה על כך שהתוכן עצמו אינו חזק מספיק. לא תמיד זה כך, אבל כאשר מישהו "משקיע יותר מדי" בחיצוניות, ייתכן שדווקא התוכן דל או פחות מבוסס.

יש גם אמירה ידועה: "מי שרוצה להחכים ידרים, ומי שרוצה להעשיר יצפין", והרעיון כאן הוא שבחיים צריך לבחור היכן להשקיע - אי אפשר להשקיע את כל המשאבים בכל הכיוונים בו - זמנית באותה מידה. לכן, אדם שמשקיע המון בהופעה חיצונית, בדרך כלל יעשה זאת על חשבון משהו אחר, כמו פיתוח עומק פנימי או שיפור היכולות הרעיוניות.

כיצד להימנע ממניפולציה המבוססת על מראה חיצוני?

הדרך להתמודד עם התופעה היא להיות מודעים לכך שתדמית חיצונית לא בהכרח משקפת תוכן איכותי. אפשר, למשל, לכבות את המסך כשצופים בסרטון ולהקשיב רק לתוכן המילולי: עד כמה הדברים שנאמרים הגיוניים? האם הם מבוססים על עומק או שהם רק נשמעים משכנעים בזכות ה"עטיפה"? כדאי לבחון את ההיגיון מאחורי המסרים לפני שמתרשמים מהאופן שבו הם מוצגים ויזואלית, לוודא שיש ממש ברעיון ולא רק צורה חיצונית מלהיבה.

מה הקשר בין גובה, יופי ועיצוב לבין מידת ההערצה?

אנשים נמשכים לדמויות שנראות מרשימות: גבר גבוה מעורר רצון להידמות לו אצל גברים אחרים, ונשים עלולות להימשך אליו כי הוא נראה "חזק" או "מרשים". אישה יפה מצטלמת טוב ויכולה ליצור סביב עצמה תחושה שאחרים יעריצו אותה, כך שצופות ירצו להקשיב לה משום שהיו רוצות להיראות כמוה, וצופים ירצו להקשיב לה כי הוא מייצגת הצלחה חברתית שהם היו רוצים לעצמם. לעומת זאת, אדם פחות מושך חיצונית - "גמד מכוער ופצוע", כדוגמה הקיצונית - כנראה לא היה זוכה לאותה הערצה וקשב, גם אם התוכן שלו היה חכם יותר.

איך התדמית משפיעה על מכירת רעיון או מוצר?

לא פעם, מי שרוצה למכור או לשכנע, משקיע יותר בנראות: מצלם את עצמו עם רקע מרשים, מראה סיפורי הצלחה, מציג חיוכים ומספר כמה הוא מאושר. המטרה היא לגרום לצופה לחשוב: "הייתי רוצה להיות כמוהו או כמוה" ולהאמין שאם יקשיב לעצות, אולי יגיע לאותם הישגים או לאותה תחושה. במקרים רבים, נוצר הרושם שהתוכן איכותי רק בזכות אותם אמצעים ויזואליים, בעוד שלמעשה ניתן לשלב גם וגם, אך לרוב רואים הטיה ברורה - יותר השקעה בעטיפה כדי לפצות על תוכן בינוני או דל.

לבסוף, ניתן להעמיק בנושא על ידי תשומת לב לתוכן במקום להתפעל רק מהחיצוניות, לבחון טענות והסברים לעומק, ולחפש את ההיגיון והרלוונטיות של הרעיון בפועל במקום להסתנוור מהצגת הדברים בצורה מרהיבה.
אופי או יופי, יופי על חשבון האופי, אופי על חשבון היופי, יפה וחכמה, יפה או חכמה, עשיר או טיפש, טיפש או עשיר, אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו, יופי חיצוני או יופי פנימי, מה המראה שלך אומר עליך? מה היופי שלך אומר עליך? למה אנשים אוהבים אנשים יפים? איך לשדר הצלחה? איך לשדר מנהיגות? מה הבגדים שלך אומרים עליך? איך להתלבש נכון? השפעת הבגדים על הסביבה, איך לשתול מחשבות? ראפור של מנטורים, מניפולציות של מוכרים, מניפולציות של אנשי מכירות, מניפולציות של מאמנים, בחורה יפה, תעודות על הקיר, איך לבחור יועץ? מה ההכשרה שלך? מה ההשכלה שלך? מה ההסמכה שלך? איך לבחור מנטור? איך לבחור מאמן? איך לבחור קאוצר?
יפה וחכמה איך להימשך אליו אנשים יפים להאמין משחק רוצה להיות כמוהו משיכה טיפש או עשיר איך לקבל עצות רוצה להיות כמוה איך להצליח nlp אופי אופי או יופי איך לגרום לאנשים להקשיב לך איך לגרום לאנשים ללכת אחריך איך לשכנע אנשים הקשבה השפעה השפעה על אנשים חיצוני חיצוניות יופי יופי או אופי כיעור לגרום לאנשים להקשיב לך לגרום לאנשים ללכת אחריך להקשיב להקשיב לך ללכת אחריך למי להקשיב לשכנע אנשים מיהו מנהיג מכוער מנהיג מנהיגות מנהיגים מנטור מנטורים מנטורים ומניפולציות מנטורינג מניפולציה מניפולציות מניפולציות והשפעה על אנשים מניפולציות של מנהיגים מניפולציות של מנטור מניפולציות של מנטורים נלפ נראות חיצוני נראות חיצונית עטיפה או תוכן שקר שקרים שקרים של מנטורים שקרנים
מכירות - מתי משווקים את המוצר? ומתי משווקים את המוכר כדי למכור את המוצר?
... הם טובים. ולא כל המוצרים מדברים בעד עצמם. וכאשר המוצר הוא לא מספיק טוב, אז צריך לעטוף את המוצר בעטיפה חיצונית כלשהי, שהיא תגרום ללקוח לקנות את המוצר. ומוצר שהוא באמת טוב, אפשר למכור אותו גם בלי עטיפה חיצונית בכלל. וככל שהמוצר פחות טוב, כך כדי למכור אותו, צריך להשקיע יותר בעטיפה החיצונית שלו. וגם העטיפה של המוצר יש לה משמעות. ומוצר שהעטיפה החיצונית שלו יפה, האדם נהנה ממנו יותר. כי העטיפה היפה כאילו אומרת לאדם שהמוצר הזה הוא טוב. אבל אם המוצר ...
חיצוניות ופנימיות - מתי צריך חיצוניות? למה לפעמים צריך חיצוניות, למרות שיש פנימיות?
... למרות שיש פנימיות? כפי שכבר ביארתי וכפי שמובן מאליו, ככל שהדבר טוב יותר בפני עצמו, כך צריך פחות להשקיע בעטיפה החיצונית שלו. כי האדם רואה קודם כל את העטיפה החיצונית של המוצר. והעטיפה של המוצר, היא חלק מאמצעי השיווק של המוצר. וככל שהמוצר יותר טוב, כל הוא מוכר את עצמו, וכך צריך פחות להשקיע בעטיפה החיצונית שלו. ונמצא אם כן, כי ככל שיש יותר פנימיות, כך צריך פחות את החיצוניות. ואף על פי כן, ישנם ... חיצוניות, אבל יש פנימיות ככ גדולה, שאי אפשר להשיג אותה, אלא רק באמצעות חיצוניות. כי לוקחים הרבה עטיפות וכל עטיפה חיצונית, היא ביטוי לחלק כלשהו מהמוצר הפנימי. והאדם דווקא באמצעות החיצוניות, דווקא באמצעות זה הוא יכול להשיג את הפנימיות וכולי.
איזהו עשיר השמח בחלקו - האם לשמוח בחלקך זה לא שקר עצמי?
... שחי בשקר ורחוק מהאמת, הדבר הזה גורם לו לא להיות שמח בחלקו. השקר / הדמיון, גורם לאדם להסתכל על העטיפה החיצונית של המציאות ולא על המהות. כאשר האדם מסתכל על הצורה החיצונית של המציאות, ממילא נדמה לו כאילו שיש משהו ...
חדשות רוחניות - מה חדש בעולם הרוחניות? מה צופן העתיד?
... ולפני שאוכלים את הפרי, לפני כן צריך לקלף את הקליפה. והחיצוניות קודמת לפנימיות. כי האדם רואה קודם כל את העטיפה החיצונית, ורק אחכ הוא רואה את הדבר עצמו. ובעולם שלנו מתרחשים תהליכים רבים של התפתחויות שונות. כאשר כל ההתפתחויות שבעולם, ...
איך להיות נאהב? איך לגרום לאנשים לאהוב אותך? איך לגרום לאנשים להעריץ אותך? איך להיות נערץ? איך להיות מחוזר? איך להשיג חברים? איך לגרום לאנשים לרצות להיות חברים שלך? איך לגרום לאנשים ללכת אחריך? איך להיות האידיאל של אנשים?
איך להיות נאהב? איך לגרום לאנשים לאהוב אותך? איך לגרום לאנשים להעריץ אותך? איך להיות נערץ? איך להיות מחוזר? איך להשיג חברים? איך לגרום לאנשים לרצות להיות חברים שלך? איך לגרום לאנשים ללכת אחריך? איך להיות האידיאל של אנשים?
...אליך. אליעד מציין שזה לא בהכרח אומר שאתה צריך להיות בעל הכסף או הצלחה בפועל, אלא מספיק לשדר את זה. האם יש מקום למניפולציות במערכת יחסים חברתית? אליעד לא נמנע גם מלגעת במניפולציות אפשריות. אם מישהו רוצה להיות מנטור לזוגיות, הוא צריך לשדר שיש לו זוגיות מוצלחת. אם הוא רוצה להיות מנטור לעסקים, עליו לשדר הצלחה עסקית, גם אם הוא לא בהכרח בעל הצלחות אמיתיות. אליעד מציין כי הכל עניין של משחק, תחפושות, והשגת המטרות החברתיות דרך מניפולציות. הצורך בקשר עם אנשים מצליחים בהמשך, אליעד מסביר את המנגנון האנושי שמוביל...
מניפולציות של מנטורים לכסף, למה קשה להתעשר? איך להתעשר מהר? איך להתעשר בקלות? למה קשה להרוויח כסף? איזה תחום הכי רווחי? שקרים של מנטורים להתעשרות, איך עובדים על אנשים? הגדלת הכנסות, איך לבחור מנטור לכספים?
מניפולציות של מנטורים לכסף, למה קשה להתעשר? איך להתעשר מהר? איך להתעשר בקלות? למה קשה להרוויח כסף? איזה תחום הכי רווחי? שקרים של מנטורים להתעשרות, איך עובדים על אנשים? הגדלת הכנסות, איך לבחור מנטור לכספים?
...זמן. האם כל מי שמציג הכנסות גבוהות הוא בהכרח נוכל? לא בהכרח, אך צריך להיות ספקן. ייתכן שמישהו שמציג לך הכנסות גבוהות אינו מנסה להונות אותך במודע, אך עצם השימוש בטרמינולוגיה כזו מעיד על ניסיון להרשים אותך במספרים שאין להם ערך אמיתי. עדיף תמיד לבדוק את הנתון החשוב באמת - הרווח הנקי. למה רוב העסקים לא מרוויחים הרבה כסף? הסיבה העיקרית היא שכדי להרוויח הרבה כסף, צריך להיות טובים משמעותית מאחרים. אם תחום מסוים מרוויח הרבה כסף, אנשים נוספים ייכנסו אליו, התחרות תגדל, והרווחיות תקטן. זהו עקרון כלכלי בסיסי...
מניפולציות בשיווק, איך לשווק מוצר? מניפולציות של מנטורים לשיווק, איך למכור את עצמי? איך לשווק את עצמי? טיפים לשיווק עסקים, שקרים של מנטורים לכסף, מניפולציות שיווקיות, איך למכור קורס באינטרנט? איך למכור מוצרי מידע?
מניפולציות בשיווק, איך לשווק מוצר? מניפולציות של מנטורים לשיווק, איך למכור את עצמי? איך לשווק את עצמי? טיפים לשיווק עסקים, שקרים של מנטורים לכסף, מניפולציות שיווקיות, איך למכור קורס באינטרנט? איך למכור מוצרי מידע?
...שווה את המחיר איך לזהות מניפולציות שיווקיות איך להצליח במכירות בלי לרמות אנשים מהן השיטות השיווקיות שעובדות באמת קורסים באינטרנט, סודות השיווק באינטרנט, וובינר באינטרנט, בית ציוני אמריקה, שיטות שיווק, שיווק מוצרי מידע, איך לשווק מוצרי מידע? איך לשווק את עצמך? איך למכור את עצמך? איך למכור מוצר? איך לגרום לאנשים לרצות לקנות ממך? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור סמים? איך למכור את המספרים של הלוטו? טעויות בשיווק, לתת את המוצר בחינם, לתת לאנשים את המוצר בחינם, להשתמש במוצר בחינם, טוני רובינס, שקרים...
איך לבחור יועץ מקצועי? איך לזהות יועץ מקצועי? איך לזהות מטפל טוב? איך לזהות מנטור טוב? איך לזהות איש מקצוע? איך לבחור מאמן אישי? איך לבחור קאוצר? שקרים של מנטורים, שקרים של יועצים, שקרים של מאמנים, מניפולציות של מנטורים
איך לבחור יועץ מקצועי? איך לזהות יועץ מקצועי? איך לזהות מטפל טוב? איך לזהות מנטור טוב? איך לזהות איש מקצוע? איך לבחור מאמן אישי? איך לבחור קאוצר? שקרים של מנטורים, שקרים של יועצים, שקרים של מאמנים, מניפולציות של מנטורים
...מסוימים משתמשים בטכניקות שונות כדי לגרום לאנשים להאמין להם, גם אם אין להם בסיס עובדתי. לדוגמה: - תאמין לי, אני יודע מה אני אומר! - אתה לא איש מקצוע, זה לא התחום שלך, אז אל תתווכח. - אני למדתי שנים רבות, אתה לא יכול להבין את זה כמוני. כל אלו הם סימנים לכך שמישהו מנסה להפעיל מניפולציה ולא להסביר את העניין באופן ענייני. מה אפשר ללמוד מהדת על מניפולציות בסמכות? בדתות רבות ישנה תפיסה של סמכות מוחלטת. לדוגמה, האמונה במשה רבנו מבוססת על כך שהוא דיבר עם אלוהים, ולכן יש להקשיב לו. אם מנטור או יועץ טוען שעלינו...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מנטורים ומניפולציות, איך לגרום לאנשים להקשיב לך? איך לגרום לאנשים ללכת אחריך? יופי או אופי, עטיפה או תוכן, נראות חיצונית, שקרים של מנטורים, מניפולציות של מנטורים, מניפולציות של מנהיגים, מניפולציות והשפעה על אנשים, NLP
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: עטיפה חיצונית, איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? דיכאון? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: עטיפה חיצונית, איך לנהל את הזמן? איך לחנך ילדים? איך לא להישחק בעבודה? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשנות תכונות אופי? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לקבל החלטות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בזוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים? איך להעביר ביקורת בונה? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעריך את עצמך? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור אהבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? איך להנות בחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה לא להתאבד? האם יש בחירה חופשית? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם באמת הכל לטובה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
בחורה עם חרדה חברתית הפרעת אישיות פרנואידית טראומטית איך להצליח בראיון? לחשוב על האחר השתדלות הטוב הוא רע טיפול מונע התקפי דיכאון פחד לסמוך על המציאות אני חסר ביטחון עצמי למרות שאני מוצלח חיזוק ביטחון עצמי לחזור לאהוב עוצמה של התאהבות אושר פילוסופי חיפוש אושר מה זה טיפול זוגי? האם חייב להיות בזוגיות? איך לעזור ללקוח לקבל החלטה? החלטות דמוקרטיות נוסחאות איך להתמודד עם תחושה רעה להתמודד עם חוסר חשק אנשים מצליחנים טעויות בהצבת יעדי מכירות פחד למכור המוצר עוזר ללקוח ילד שהתאבד בגלל מומו האם יש הפרעה נפשית אצל ילדים? התעוררות והארה של מורים רוחניים רצון גשמי גורמים למחלות נפש איך לרפא כל הפרעה נפשית? טוב בלי האקסית איך להתנצל לאקס? האם ניתן לאמן חלק ספציפי בשריר? לטפל בשיפור גמישות אלוהים נברא להאמין באלוהים אחרי השואה איך להגיע להארה רוחנית? איך לזהות מורה רוחני מואר? האם כדאי להיות אלוהים? האם אפשרי להיות אלוהים? איך לקבל כסף על הצעת מחיר? לעשות כסף קל המשמעות של החיים מטרת החיים היא העולם הבא למה קשה לחשוב חיובי? ליהנות מכל דבר תחושת בחירה חופשית מרגיש רע מכך שאין בחירה חופשית לפני ואחרי הבריאה עולם האצילות עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן מכירות, ייעוץ אישי, מאמן אישי בסקייפ בתחום עטיפה חיצונית - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.5313 שניות - עכשיו 14_10_2025 השעה 15:36:32 - wesi1