... וגם אם יהיה מאוד טוב שתחייה. וגם אם מכך ניתן להסיק ששווה לך לשלם את כל מה שיש לך בתמורה לזה שתחייה, עדיין זה לא אומר שאותו מוכר שרלטן
ונוכל , שהוא זה שיכול לספק לך את הפתרון לבעיה שלך. וכאן יש כשל לוגי שנובע מכך שהאדם לא מתרגל ניתוח סיבתיות ובעיקר את העניין של האם הסיבה מחייבת את התוצאה, שאומר שהאדם צריך להתרגל כל הזמן לשאול, האם זה שנניח שהסיבה נכונה, האם זה באמת אמור להוביל אותך לתוצאה הספציפית הזאת?! כי איש המכירות
הנוכל, מגיע איתך בקלות להמון הסכמות. שיש לך בעיה, שאתה רוצה לפתור אותה, שאם תפתור אותה החיים שלך יהיו יותר טובים ושזה אומר שכדאי לך לשלם המון כסף בתמורה לפתרון ... לשים ערבות בנקאית על הכסף מראש, אפילו כפול. אבל את הכסף שהוא יקבל רק אם ורק אחרי שהוא יפתור לך את הבעיה לשביעות רצונך. האם הוא מוכן לזה
הנוכל הזה? למה בעצם שהוא לא יהיה מוכן לזה? למה הוא מתנגד לזה? הרי אם הוא בטוח בתוצאה, למה שלא יסכים לקבל כפול או יותר כסף, אבל רק על התוצאות בלבד?! האם הוא חייב ... שאתה רוצה. נקודה נוספת באופן כללי שצריכים לזכור היא, שאם מישהו מתחייב לך לתוצאות, כאשר התוצאות לא תלויות בו ואך ורק בו, הרי שהוא או
נוכל או טיפש. כי אין שום אפשרות שמישהו יתחייב על משהו שלא תלוי בו ורק בו. אז אם מישהו מתחייב לך שהוא יגרום לך להרגיש טוב להצליח להיות מאושר וכיוב, הרי שהוא או
נוכל או טיפש. כי זה כמובן לא תלוי בו ורק בו, מה שאתה תרגיש ואם אתה תצליח. אאכ יש לו סעיף בחוזה שאומר, שאם אתה תעשה X, אז הוא מתחייב לך שיקרה Y. שזה אכן הגיוני ... ואפשרי להעמיק בזה גם בהקשר של כמה טיפולים צריך ועוד. ולכן באופן כללי, כשמישהו מתחייב לך על תוצאות, שאינן תלויות בו ורק בו, הרי שהוא
נוכל או טיפש. וזה שיש לך בעיה שאתה מוכן לשלם המון כדי לפתור אותה, לא אומר שאותו
נוכל יהיה זה שיפתור לך אותה. וזה שמישהו מסביר לך מצוין את הבעיה שלך ודורך לך על נקודות הכאב שלך וכיוב, זה לא אומר שהוא זה שיספק לך את הפתרון שאתה רוצה. כי
הנוכלים, עושים המון כדי לספר לך כמה רע לך וכמה המצב שלך רע וגרוע. הם גם יספרו לך שגם הם פעם היו כמוך ושהם מבינים אותך. הם גם יסבירו לך כמה שאתה צריך להאמין בעצמך ...