אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה משפך שיווקי ✔איך לתכנן דף נחיתה לייצר לידים? תכנון דף נחיתה, איך להפוך ליד ללקוח? שלבים בתכנון דף נחיתה, איך לבנות משפך שיווקי? איך לדעת מה לכתוב...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך לתכנן דף נחיתה לייצר לידים? תכנון דף נחיתה, איך להפוך ליד ללקוח? שלבים בתכנון דף נחיתה, איך לבנות משפך שיווקי? איך לדעת מה לכתוב בדף נחיתה? איך לשכנע מישהו להגיע לפגישת יעוץ? איך לשדר מקצועיות ללקוח? איך לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה? מה לכתוב בדף נחיתה? איך לייצר המרות מדף נחיתה? למה דווקא אתה? למה ממך ולא מהמתחרים שלך? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך לייצר צורך אצל הלקוח? איך ליצור צורך ללקוח? איך לגרום ללקוח לרצות דווקא אותך?
איך לכתוב דף נחיתה, שמטרתו לייצר לידים של אנשים שרוצים לכתוב הסכם ממון, עבור עורך דין לכתיבת הסכם ממון.

הוסבר, כי קודם כל צריכים להבין האם מטרת הדף היא לשכנע את הלקוח שירצה לכתוב הסכם ממון באופן כללי, או שהמטרה היא לשכנע אותו להתקשר דווקא עם עורך דין ספציפי. כמו כן הוסבר, כי קודם כל צריך לדעת עם במציאות הממשית, איש המכירות יודע לסגור עסקה עם לקוח בעולם האמיתי. משם צריכים לגזור תובנות לתוכן של דף הנחיתה.

הוסבר, כי צריך להפריד בין הצורך של הלקוח לכתיבת הסכם ממון, לבין הצורך של הלקוח שגורם לו לחפש עורך דין, לבין הצורך של הלקוח שבסופו של דבר יגרום לו לסגור איתך ולא עם מישהו אחר.

לגבי שיחת הטלפון עם ליד נכנס, הוסבר לעשות איתור צרכים. ואחר כך אפשרי להראות ללקוח איפה הסכם הממון יכול להסתבך בבא היום בבית משפט, במגוון רחב של דברים. המידע הזה אמור לגרום ללקוח להבין שהוא מדבר עם איש מקצוע, שרואה את העתיד. וזה אמור לגרום לו לרצות להגיע לפגישת יעוץ, שאמורה להוביל לסגירת עסקה לכתיבת הסכם ממון.

לגבי דף הנחיתה, הוסבר כי אפשרי להסביר ללקוח את המורכבויות שיש בתהליך כתיבת הסכם ממון. גם ברמה הבין אישית בין בני הזוג, וגם ברמת ההסכמות האישיות של הצדדים. לגבי זה, ניתן להראות לגולש, אולי לדוגמה בצורה של שאלון וכיו"ב, סוג של אבחון מקצועי, להראות ללקוח כל מיני פרטים שצריכים לקחת בחשבון, בתהליכים של כתיבת הסכם הממון. דברים שיגרמו ללקוח להבין שיש כאן משהו שעשוי להיות מורכב ושלכן רצוי לעשות אותו עם עורך דין מקצועי.

במהות: 1 - להבין את תהליך המכירה בעולם הממשי. 2 - לגזור ממנו מה הכאב של הלקוח, שיגרום לו לרצות לרכוש דווקא ממך. 3 - אפשרי להסביר ללקוח את המורכבות של השירות שהוא מחפש, כדי להגדיל את הסיכוי שהוא ירצה להגיע דווקא אליך.
איך מודדים את ההצלחה של דף נחיתה לפי אליעד כהן?

אליעד כהן מסביר שהמדידה החשובה ביותר להצלחה של דף נחיתה היא כמות העסקאות שנסגרות בסופו של דבר, ולא אחוזי הקליקים או הלידים בלבד. הוא נותן דוגמה ברורה לכך:

* "מה שמודד אם זה טוב או לא, זה לא כמה אחוזי המרה, זה כמה בסוף עסקאות נסגרו. אם הייתי עושה לך דף נחיתה שאחד לאלף מקליק, אחד לאלף שולח הודעה, אחד לאלף סוגר, אבל מיליון דולר, וואלה מתאים, נכון? זו בסוף הסיבה שהדף נחיתה לא טוב. זה לא כי אין מספיק יחסי המרה של קליקים, זו לא המהות. המהות היא שאתה לא מרוצה מהתוצאות בסך הכל".

בנוסף הוא נותן עוד דוגמה חשובה מאוד למדידת הצלחה:

* "אם יש לי רק קליק אחד מתוך מיליון, זה טוב או לא? לא יודע. אם אני מחפש מרגל, אז גם אחד למיליון זה טוב. תלוי מה מנסים לעשות. לכן ההתחלה צריכה להיות מי הקהל ומה ריאלי שהוא יעשה, ולא כמה קליקים היו".

מה המשמעות של דף נחיתה ליצירת לידים להסכם ממון?

דף נחיתה מוצלח שמטרתו לייצר לידים להסכם ממון, הוא כזה שמבין לעומק את הצורך האמיתי של הלקוח, ומבדיל בין הצורך הכללי בהסכם ממון לבין הצורך לפנות דווקא לעורך דין ספציפי. אליעד כהן מסביר שלא הכמות של המבקרים או הזמן שבו הגולשים נמצאים בדף הם הדברים החשובים, אלא התוצאה הסופית - כמה עסקאות נסגרות בסופו של דבר.

דוגמה לכך היא כאשר מתוך 554 מבקרים באתר, רק שבעה השאירו פרטים (לידים). אליעד מסביר שהבעיה אינה כמות הקליקים או אחוזי ההמרה, אלא העובדה שבסופו של דבר העסקאות אינן נסגרות. לכן השאלה החשובה באמת היא: "מי הקהל האמיתי שאליו מכוון הדף? מה המסר שהוא מקבל, ואיך המסר הזה מניע אותו לפעולה?"

איך להבחין בין הצרכים השונים של הלקוח בהסכם ממון?

לדברי אליעד, כאשר עורך דין או איש מכירות מדבר עם לקוח בטלפון, הוא צריך לבצע איתור צרכים מדויק. למשל, הוא מדגים דיאלוג בין עורך דין ללקוח פוטנציאלי שמתלבט לגבי החברה שלו, הנמצאת בתהליך הקמה עם מניות ושותפויות:

* עורך הדין שואל שאלות ממוקדות: "מי הבעלים של החברה?", "מתי הוקמה החברה?", "מה חלקה של אשתך בחברה?", "על שם מי רשומה הדירה שלכם?", "מי שילם את המשכנתא?"

* השאלות האלה מעלות ספקות ומראות ללקוח את המורכבות של הסכם ממון.

* אליעד מבהיר, "צריך להסביר ללקוח למה מקרים שנראים פשוטים יכולים להיות מסובכים ומורכבים בבית משפט" בהליך גירושין אפשרי.

מה הטעויות המרכזיות בכתיבת דף נחיתה להסכם ממון?

אחת הטעויות הנפוצות שאליעד מזהה היא דפים שנותנים רק מידע כללי או סיסמאות גנריות כמו "עורך דין מומלץ", "מקצועי ואמין", "מותאם אישית". אלה ביטויים שלטענתו לא מחדשים שום דבר ללקוח, ולא עונים על השאלה החשובה ביותר של הלקוח: "למה דווקא אתה?"

אליעד מציג דוגמה נוספת מתוך דיאלוג בין שני אנשים על דף נחיתה:

* "אתה כתבת לו שאתה מקצועי. אבל למה שהלקוח יסגור איתך ולא עם מתחרה? אולי המתחרה יותר קרוב אליו גאוגרפית?"

* כלומר, הסיבות שהלקוח יעדיף אותך חייבות להיות ספציפיות, כמו: "העורך דין הזה יודע להתמודד עם הסכמי ממון מורכבים במיוחד, שבהם מעורבים מניות של חברה, נכסים מעבר לים, או היבטים ייחודיים כמו זכויות פנסיה וחלוקת נכסים".

למה כדאי להדגיש את המורכבות המשפטית בדף הנחיתה?

אליעד מדגים כיצד עורך דין יכול להציג ללקוח את הסכנות העתידיות שעלולות להתרחש אם ההסכם ייכתב בצורה לא מקצועית. למשל:

* "אם הדירה כיום רשומה על שם שני בני הזוג, ייתכן שבת הזוג תטען בעתיד שהיא לא הייתה מודעת לפרטים ושההסכם לא תקף מסיבות שונות".

* "אם אחד מבני הזוג לא קיבל משכורת באופן רשמי, אלא צבר רווחים בעסק / חברה שלו, בית המשפט יכול לטעון שהכספים שנחסכו מהמשכורת חייבים להתחלק עם בן הזוג השני".

בכך העורך דין מראה את מקצועיותו ואת הערך שהוא מספק, ובעיקר מבהיר ללקוח את הצורך המובהק לפנות דווקא אליו ולא לאחר.

איך אפשרי להציג את היתרונות של עורך דין טוען רבני בהסכמי ממון?

אליעד מציין יתרון אפשרי של טוען רבני שעורך הסכם ממון, בפרט לקהל יעד דתי.

* "טוען רבני מכיר את ההליכים בבתי דין רבניים ויכול להבטיח שההסכם יהיה תואם גם להלכה, לכתובה ולפסיקות של בתי הדין הרבניים".

* הוא מסביר שהסכמי ממון רבים מתנהלים בסופו של דבר בבית דין רבני, ושבית דין רבני יכול לפסול הסכם שלא עומד בקנה אחד עם ההלכה והכתובה.

* "עורך דין שהוא גם טוען רבני, יתכן שהוא יודע לצפות פני עתיד, ולנסח את ההסכם כך שיעמוד במבחן גם בפני דיינים בבתי הדין הרבניים".

כיצד להפוך את דף הנחיתה לאפקטיבי?

אליעד מסביר שהדף צריך להיות מורכב משאלות שמעוררות אצל הגולש צורך ודחיפות. דוגמאות לשאלות שניתן לשלב בדף הנחיתה הן:
  • "על שם מי רשומה הדירה שלכם?"
  • "מי שילם את המשכנתא?"
  • "האם חשבתם מה יקרה למניות שלכם במקרה של גירושים?"
  • "מה יקרה לכספים שחסכתם ביחד?"
הוא מדגיש שהמטרה היא לגרום ללקוח להבין שהוא לא יודע מספיק, ולכן הוא זקוק לפגישת ייעוץ מקצועית. כאשר לקוח מבין את המורכבות של הנושא, הסיכוי שהוא ישאיר...
לחפש מראה האם זה איש מקצוע איך להציג ללקוח טעות לסגור עסקאות חשיבות מה זה עובדה מציאות ממשית למה לגרום ללקוח צורך של הלקוח איך לגרום ללקוח לרצות דווקא אותך איך לדעת מה לכתוב בדף נחיתה איך להפוך ליד ללקוח איך לייצר איך לייצר המרות מדף נחיתה איך לייצר לידים איך לייצר צורך אצל הלקוח איך ליצור צורך ללקוח איך לכתוב איך לשדר איך לשדר מקצועיות איך לשכנע איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות איך לשכנע מישהו איך לשכנע מישהו להגיע לפגישת יעוץ איך לשכנע מישהי איך לתכנן איך לתכנן דף נחיתה איך לתכנן דף נחיתה לייצר לידים דף נחיתה האם לסמוך יועץ יעוץ לבנות משפך שיווקי לגרום ללקוח לגרום ללקוח לסמוך עליך לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה לגרום ללקוח שלך לגרום ללקוחות לגרום למישהו לגרום למישהו להגיע לגרום למישהי להגיע לפגישה להגיע לפגישת יעוץ לידים לייצר לייצר לידים ליצור לכתוב למה דווקא אתה למה לגרום ללקוח למה לרצות דווקא אותך למה ממך ולא מהמתחרים למה ממך ולא מהמתחרים שלך לסמוך לסמוך עליך לקוח לקוחות לרצות דווקא אותך לשדר לשדר מקצועיות לשדר מקצועיות ללקוח לשכנע לשכנע לקוח לשכנע לקוחות לשכנע מישהו לשכנע מישהו להגיע לשכנע מישהי לתכנן מה הצורך של הלקוח מה זה לשכנע מה זה משפך שיווקי מה זה שיווק מה לכתוב בדף נחיתה ממך ולא מהמתחרים מקצוע מקצועיות משפך שיווקי מתחרים על מי לסמוך פגישה פגישות פגישת יעוץ צורך של הלקוח שיווק שכנוע שלבים בתכנון דף נחיתה תכנון תכנון דף נחיתה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לתכנן דף נחיתה לייצר לידים? תכנון דף נחיתה, איך להפוך ליד ללקוח? שלבים בתכנון דף נחיתה, איך לבנות משפך שיווקי? איך לדעת מה לכתוב בדף נחיתה? איך לשכנע מישהו להגיע לפגישת יעוץ? איך לשדר מקצועיות ללקוח? איך לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה? מה לכתוב בדף נחיתה? איך לייצר המרות מדף נחיתה? למה דווקא אתה? למה ממך ולא מהמתחרים שלך? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך לייצר צורך אצל הלקוח? איך ליצור צורך ללקוח? איך לגרום ללקוח לרצות דווקא אותך?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: משפך שיווקי, מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם לדומם יש תודעה? אולי אנחנו במטריקס? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע בעולם? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? מי ברא את אלוהים? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: משפך שיווקי, מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיגמל מהימורים? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להאמין בעצמך? איך ליצור אהבה? איך להעריך את עצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לקבל החלטות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפרש חלומות? איך לשתול מחשבות? איך לעשות יותר כסף? איך למצוא זוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לחנך ילדים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם גירושין? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לתקן טעויות בחינוך הילדים לעשות תואר אקדמי או לא... הכנסה פסיבית רעיונות הפרעות אכילה בגברים התמכרות לאינטרנט מסתכלים עלי פחד מכך שאולי פחד לבקש מספר לגרום למישהו להאמין בעצמו חרדה חברתית זה הגיוני התאהבה במישהו איך אהבה מתבטאת? אושר בדרך אל האושר להגיע לאושר מוחלט מהי הזהות המינית שלי? סקס בשלישיה נקודת הקושי של הלקוח לקבל החלטה לפי מה אלוהים מחליט נוסחה להתמודדות עם שעמום התמודדות עם שכול איך אפשר להצליח בלי תואר? הצלחה כלכלית לראיין איש מכירות איזה מידע להציג ללקוח קודם? ילד מרביץ למה אנשים מביאים ילדים לעולם? הארה רוחנית ושלמות לוזר רוחני האם יש מחלות נפש בגיל השלישי? איזה סוגים של מחלות נפש יש? לא להתגעגע לאקסית לחשוב על האקס להרים משקל מהרצפה כושר בבית איך להפסיק להאמין באלוהים? האם אלוהים הוא המציאות? הארה קורית באופן אקראי או רק עם מאמץ תחושת הארה להתבודד ולהיות אלוהים להפוך להיות אלוהים האמיתי איך להתעשר בקלות? דרך לעשות כסף בחירת משמעות החיים מטרת החיים של מטרת החיים לחשוב שלילי הנאה שכלית חוויית בחירה בחירה חופשית מלאה היקום הוא אין סופי מהות הבורא עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ינג אישי, מאמן אישי לעסקים, ייעוץ אישי בתחום משפך שיווקי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.5156 שניות - עכשיו 18_11_2025 השעה 02:32:44 - wesi1